"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Primum non nocere
Ik kan ook niet wachten totdat hij live gaat
Stop chasing the dream, you're already living it
Ligt er wss ook gewoon aan of er tijdens de "test" in polen nog grote bugs gevonden worden. Dus zal ook niet veel over te zeggen zijnQosmic schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:57:
zo waardeloos dat ze niet kunnen zeggen wanneer de NLse versie uitkomt...
Kies gaf aan dat mijn toestel een oudere versie had. Daaronder zag ik dat ie aan het searchen was.
Ik heb nu momenteel I9100XWKK2/I9100KPNKJ1/I9100XXKI4/I9100XWKK2
Kies is blijven hangen, maar na herstart van Kies zie ik nog geen ICS sorry
Best Great Regards, Cashtro Tha Last Don
KK2 is dan ook de laatste NL firmware geweest.cashtro schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:02:
Hey
Kies gaf aan dat mijn toestel een oudere versie had. Daaronder zag ik dat ie aan het searchen was.
Ik heb nu momenteel I9100XWKK2/I9100KPNKJ1/I9100XXKI4/I9100XWKK2
Kies is blijven hangen, maar na herstart van Kies zie ik nog geen ICS sorry
Custom GB builds draaien op XILA2 of (meest recente GB versie:) XWLA4.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Precies, zodra die uit is gooi ik die er wel even overheen, data blijft toch hetzelfde en dan zit je weer op Nederlandse KIES release.rcthans schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:11:
Ik heb de poolse versie toch maar geinstalleerd, werkt perfect! gewoon een paar dagen mee spelen tot de XEN/NL versie uit is!
Snap niet waarom jl perse de NL versie willen... In de poolse rom zit ook nederlands.Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Precies, zodra die uit is gooi ik die er wel even overheen, data blijft toch hetzelfde en dan zit je weer op Nederlandse KIES release.
Nederlandse rom heeft alleem maar extra crap zoals bol.com enzo...
ofIk zie niets...
dan hoef je niets te posten. Heb je inhoudelijk wat te melden over het updaten en/of ervaringen met deze ROM, post dan gerust.Ik zie ook nog niets...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dan draai je weer leuk met XEN mee, just a feelingXmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Snap niet waarom jl perse de NL versie willen... In de poolse rom zit ook nederlands.
Nederlandse rom heeft alleem maar extra crap zoals bol.com enzo...
Maar waarschijnlijk wordt het toch een leuke ICS gethemde custom rom, maar daar is het natuurlijk nog even op wachten.
Als ik mijn telefoon verbind met usb aan me laptopje en vervolgens naar Kies ga krijg ik de melding dat ik al op de recentste firmware zit terwijl ik op 2.3.5 zit.. Zou dit problemen veroorzaken als ik ICS erop wil zetten?
Geen idee hoe die eruit moet zien maar hier zit idd de gingerbread versie op.RptR schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:15:
Ik vraag me af of in de officiële update wel de nieuwe ICS gallery app zit? In de gelekte builds zat namelijk nog de gallery van gingerbread.
Dat verschilt per versie, ik zit nog op 2.3.3 en er zijn voor mijn telefoon ook geen updates volgens kies... ik hoop dat ik bij 4.0 nu wel eens een update kan installeren, anders moet ik me toch echt gaan wagen aan Odin e.d.Sjoerdiee schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:16:
De laatste versie die er nu is via Kies is toch 2.3.6? ( Voor ICS)
Als ik mijn telefoon verbind met usb aan me laptopje en vervolgens naar Kies ga krijg ik de melding dat ik al op de recentste firmware zit terwijl ik op 2.3.5 zit.. Zou dit problemen veroorzaken als ik ICS erop wil zetten?
User Error -- Please Replace User
Ligt er misschien ook aan bij welke provider je zit of niet? Ik heb toen straks gelijk Kies laten updaten etc.. maar er kwam geen nieuwe firmware versie 2.3.5 is de laatste die voor mij beschikbaar isIkke_Niels schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:17:
[...]
Dat verschilt per versie, ik zit nog op 2.3.3 en er zijn voor mijn telefoon ook geen updates volgens kies... ik hoop dat ik bij 4.0 nu wel eens een update kan installeren, anders moet ik me toch echt gaan wagen aan Odin e.d.
Verwijderd
Je kan je CSC (country slales code) veranderen naar XEN. Dan download je Nederlandse roms.Empo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:24:
Ik heb mijn mobiel besteld bij Mobily.nl en tot mijn verbazing zat er een hongaarse rom op. Het bleek dus om een hongaarse SII te gaan. Ik was pissed en had toen de nederlandse XEN rom erop geflasht via odin. Nu zie ik dat ICS uit is voor hongarijeToch maar terug gooien op hongaarse rom dan maar?
Moet ik wel m'n mobiele internet handmatig instellen, voor de rest was de rom vrijwel identiek (gingerbread 2.3.5 HUN en 2.3.5 XEN) Dat zal ook wel het geval zijn met ICS.
De tel is nu omgezet naar NL, misschien dat ik de hongaarse rom er vanavond wel op gooi en als NL uit is gooi ik die er overheen. Opzich heb ik geen haast, ik kan ook gewoon wachten op de NL versie...Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Je kan je CSC (country slales code) veranderen naar XEN. Dan download je Nederlandse roms.
Verwijderd
Schijf je imei nummer op en typ daarna *#272*je imeinummer#
Daar krijg je een CSC aanvinken en installeren. Hierna zal je telefoon rebooten en vervolgens heb je de XEN versie.
Wat voor fout kreeg je?RDTheory schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:46:
Ik kreeg een fout tijdens updragen en kan nu helemaal niets meer doen met het toestel. Noodherstel werkt niet want kan de tel. niet in recovery modus zetten... Er staat select recovery mode in KIES end try again, echter werkt dit niet. Iemand enig idee wat ik moet doen ik heb me tel. nodig:P!!?? Hellup!
Klopt er staat nog steeds XEH bij mij....ik kan het niet aanpassen? Ik maak er XEN van maar dan krijg ik "must be THREE chars" als ik op install drukVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:45:
Ga naar bellen en typ *#06#
Schijf je imei nummer op en typ daarna *#272*je imeinummer#
Daar krijg je een CSC aanvinken en installeren. Hierna zal je telefoon rebooten en vervolgens heb je de XEN versie.
[ Voor 17% gewijzigd door Empo op 13-03-2012 14:54 ]
Volume down - home - power.
Hou ons op de hoogteRDTheory schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:03:
Ok ik spring op de brommer naar service center (gelukkig in amsterdam)thnx iig!
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Wipe jammer genoeg,.,,,Mediax schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:08:
Ook die van mij blijft hangen bij het grote van Samsung (de S), 2x toe geflasht nu maar helaas. Iemand nog tips?
Heb alleen 1 kleinigheidje, ik zit bij Telfort op het netwerk van KPN. Nu denkt het toestel dat ik aan het roamen ben (wat natuurlijk ook zo is) alleen dat had ik hiervoor niet.. Heeft iemand een tip hoe dit op te lossen?
Negerenzjeeraar84 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:29:
Heb hem geupdated met de poolse rom van Samfirmware (had toevallig ook een Pools toestel). Werkt prima!
Heb alleen 1 kleinigheidje, ik zit bij Telfort op het netwerk van KPN. Nu denkt het toestel dat ik aan het roamen ben (wat natuurlijk ook zo is) alleen dat had ik hiervoor niet.. Heeft iemand een tip hoe dit op te lossen?
Of even de APN handmatig aanmaken.
Sinds Telfort "internet" als APN gebruikt (dit is het standaart) hebben mensen met telfort nooit last van roms zonder APN. Maar als je het echt op de juiste manier wilt doen, zou je toch een APN moeten aanmaken.
Heb even gekeken en ik heb al een APN staan 'Telfort Internet' met als naam 'internet'. Dit is kennelijk niet voldoende, heb nog even een APN gemaakt 'Telfort' maar dit helpt niet. Wat doe ik verkeerd?Xmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:30:
[...]
Negeren
Of even de APN handmatig aanmaken.
Sinds Telfort "internet" als APN gebruikt (dit is het standaart) hebben mensen met telfort nooit last van roms zonder APN. Maar als je het echt op de juiste manier wilt doen, zou je toch een APN moeten aanmaken.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Dan moet je een andere CSC flashen. Ik raad je aan om gewoon naar de site samfirmware te staan en daar de nieuwste XEN 2.3.6 te flashen.Empo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Klopt er staat nog steeds XEH bij mij....ik kan het niet aanpassen? Ik maak er XEN van maar dan krijg ik "must be THREE chars" als ik op install druk
Dit is het Twitter bericht
____________________________________________________________________________________
@SamsungMobileNL
Vandaag begint de internationale uitrol van android 4.0 ICS voor de Galaxy SII. Snel ook in Nederland, blijf ons volgen voor meer details
Of even 5 minuten aan de slag met Odin en klaar? Kind kan de was doen, Odin downloaden, 1 file onder PDA zetten op start drukken en klaar.RDTheory schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:47:
Net terug van servicecenter en ze hebben facory reset kunnen doen, ben nu me back up van vanmiddag aan het terugzetten. Heb nu geen melding meer in KIES dat er een update beschikbaar is. Het kwam dus waarschijnlijk doordat ik pools toestel had. Ze hebben de orginele nederlandse nu erop gezet dus nu moet ik ook maar wachten tot hij via KIES beschikbaar komt... Helaas:P
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben benieuwd wat er straks nog allemaal uit te halen valt als sources released worden en er weer mooie custom kernels beschikbaar worden gemaaktDennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:30:
Batterij in de ICS rom is wel erg netjes :-) 3 uur 'stand-by' liggen met WiFi, 3G, GPS, Exchange push en wat syncs(Whatsapp, Facebook) enz aan kostte me 6%!
Ik voorzie veel mooisRazer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:35:
[...]
Ben benieuwd wat er straks nog allemaal uit te halen valt als sources released worden en er weer mooie custom kernels beschikbaar worden gemaakt
Voorbeeld: http://www.sendspace.com/file/i5jb25
Ontspan.
Dat had ik ook. Totdat ik fb contacten via fb social hub liet syncen. Sindsdien staan ze er wel.Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:36:
Heb trouwens eindelijk Facebook foto's onder contacten, enige waar ze nu nog niet werken is onder WhatsApp, mensen met hetzelfde probleem? Google Foto's worden wel weergegeven in WhatsApp, echter contacten met Facebook foto helaas niet.
Nee geen last van.Magnolia schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:46:
Hebben jullie ook dat de eerste paar seconden van opgenomen video's schokken? Alsof hij dan niet 30fps haalt. Naar mijn weten had ik dit niet met de GB ROM. Ik film op 720p.
Voorbeeld: http://www.sendspace.com/file/i5jb25
Is dat feest in Uitgeest toevallig?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
offtopic: volgens mij wel, ik zat daar ook al naar te kijken.rickyy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:55:
[...]
Nee geen last van.
Is dat feest in Uitgeest toevallig?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verder is favorieten ook totaal verneukt, nu laat hij daar grote blokken met de foto's zien, ik wil daar gewoon de namen in een lijst met kleine foto's.
Vooralsnog geen instelling gevonden om dit te wijzigen. Niemand hier last van? Vind dit vrij ruk.
Zijn design changes, weinig aan te doenMorgoth schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:02:
Hm, heeft niemand grote problemen met hoe in ICS de telefoon app er uit ziet? Vroeger kon je gewoon vanuit de telefoon app kiezen tussen de dialer, naar je contacten gaan, naar je log of naar je favorieten. Nu staat daar je contacten neit meer tussen, en moet je helemaal apart contacten gaan lopen selecteren. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil die in 1 app.
Verder is favorieten ook totaal verneukt, nu laat hij daar grote blokken met de foto's zien, ik wil daar gewoon de namen in een lijst met kleine foto's.
Vooralsnog geen instelling gevonden om dit te wijzigen. Niemand hier last van? Vind dit vrij ruk.
Nee was afgelopen zondag Gui Boratto in ParadisoVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:56:
[...]
offtopic: volgens mij wel, ik zat daar ook al naar te kijken.
Maar dat is wel vreemd dan, ik heb t ook met filmpjes die ik overdag schiet. Wel is er plotseling stereo sound bijgekomen?
[ Voor 20% gewijzigd door Magnolia op 13-03-2012 17:14 ]
Ontspan.
Jup had ik ook last van, snel weer terug gegaan naar GB:) Had het ook al gepost in dit topic maar niemand reageerde..Ewivis schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:49:
andere mensen met draw free ook het idee dat het touchscreen minder goed reageert?
Net aangesloten via usb. Kies opgestart. 'U hebt de nieuwste firmware"yochi schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:28:
Heeft eigenlijk iemand van belgie de ics update al? ik helaas nog altijd nietben nieuwsgierig of het aant het toestel zou liggen of aan het land
Nog niet voor belgie dus. Ik heb een nederlands toestel met de 2.3.6 officiele rom.
Het ligt dus niet aan je toestel. Ff wachten nog
[ Voor 9% gewijzigd door spl3ndr op 13-03-2012 17:31 ]
Welke firmware draaien jullie? Ik had zelf een Belgische carrierbranded firmware van Proximus. Ik heb er nu de I9100XWKK2_I9100LUXKJ1_LUX op staan (2.3.6 en nog geen update in Kies naar ICS).spl3ndr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:
[...]
Net aangesloten via usb. Kies opgestart. 'U hebt de nieuwste firmware"
Nog niet voor belgie dus. Ik heb een nederlands toestel met de 2.3.6 officiele rom.
ha vreemd, ik heb ook de nieuwste maar zit wel op 2.3.5spl3ndr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:
[...]
Net aangesloten via usb. Kies opgestart. 'U hebt de nieuwste firmware"
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Verwijderd
Helaas ligt skywanker.net eruit en kan daar niks downloaden.
Heeft iemand een ander linkje voor me? of het complete pakketje?
Zou graag willen updaten, bedankt!
http://www.dennusb.nl/GT-...I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7zVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:49:
Xmoo bedankt voor je handleiding!
Helaas ligt skywanker.net eruit en kan daar niks downloaden.
Heeft iemand een ander linkje voor me? of het complete pakketje?
Zou graag willen updaten, bedankt!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dit kreeg ik ook bij een update vanuit KIES zojuist. Erg vervelend natuurlijk. Vervolgens via deze guide: http://knowmydroid.com/bl...ware-on-samsung-galaxy-s2 de nieuwe rom geflashed. Ging zeer snel en alle data gelukkig behouden! Draait nu ICS, op eerste gezicht werkt het prima.RDTheory schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:53:
Ik kreeg een melding dat er een fout was opgetreden bij het upgraden (geen specefieke code o.i.d). Ik kan nu ook niet in recovery mode komen. Als ik dat probeer staat er in mijn scherm: Firmware upgrade encountered an isseu. Please selctect recov. mode in KIES en try again. Als ik in kies noodherstel selecteerd begint hij met terugzetten en dan na een minuutje krijg ik de melding dat noodherstel niet mogelijk is (er is iets mis gegaan). Neem contact op met samsung helpdesk als probleem zich blijft voordoen.... Wat nu? Thnx!!
Dat is niet zo abnormaal.DennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:30:
Batterij in de ICS rom is wel erg netjes :-) 3 uur 'stand-by' liggen met WiFi, 3G, GPS, Exchange push en wat syncs(Whatsapp, Facebook) enz aan kostte me 6%!
2.3.6 (wifi+echange en zowat alles enabled) zit ook rond de 1 a 2% per uur.
Ik heb al es 5 dagen standby gehaald (zonder veel gebruik, maar wel alles enabled). Het begint pas energie te zuipen als het scherm op staat.
Weet niet of dat verhaal klopt.
Met behulp van Odin deze ICS versie erop zetten. Wel even een wipe doen, anders werkt niet alles naar behoren. Heb vanmiddag dit ook gedaan, kwam zelf van checkrom v6. Helaas ging het zonder wipe niet erg goed, de telefoon werd erg traag. Na een wipe werkt alles prima!xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:29:
Ik heb het hele topic doorgelezen maar heb het niet kunnen vinden. Ik ben geen root/flash expert maar wil graag ICS op mijn Galaxy SII. Ik draai op dit moment LiteningRom v6.1 met Kernelversie: 2.6.35.110-ninphetamine-2.0.5+ninpo@titan #20. Wat moet ik nu doen om met een gerust hart ICS er op te plempen?
[ Voor 5% gewijzigd door drpeer_holland op 13-03-2012 19:06 ]
Met wipe bedoel je: Recovery --> Wipe ?drpeer_holland schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:05:
[...]
Met behulp van Odin deze ICS versie erop zetten. Wel even een wipe doen, anders werkt niet alles naar behoren. Heb vanmiddag dit ook gedaan, kwam zelf van checkrom v6. Helaas ging het zonder wipe niet erg goed, de telefoon werd erg traag. Na een wipe werkt alles prima!
En als ik dit bestand heb gedownload, waar in Odin moet ik hem dan inladen? Bootloader, PDA, Phone of CSC?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
In PDA.xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:13:
[...]
Met wipe bedoel je: Recovery --> Wipe ?
En als ik dit bestand heb gedownload, waar in Odin moet ik hem dan inladen? Bootloader, PDA, Phone of CSC?
Bevat deze md5-file ook een nieuwe kernel dan? Want had nog wel eens probleempje met de huidige.
Eens! ik zie niet meer meerwaarde eigenlijk. Het browsen/navigeren door menu's oid gaat helemaal niet (zoveel) sneller eigenlijk.jelmervos schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:22:
Nu snap ik waarom het zo lang moest duren met deze update. Het lijkt totaal niet meer op Android 4, zoveel hebben ze aangepast bij Samsung. Zelfs de nieuwe actionbar in apps wordt niet ondersteund. Jammer, Android 4 ziet er zoveel beter uit, nu lijkt alles als Android 2.
Heb lekker checkrom er weer opgezet, lekker customizen voor het leven.
Als ICS lekker weer kaal gemaakt is, checkrom ICS! dan ben ik terug
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dit is de XX versie uit Oost-Europa !!!

[ Voor 21% gewijzigd door JoeCool op 13-03-2012 20:12 ]
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Inderdaad, altijd hetzelfde gezeur met Android... Het is gewoon hartstikke nodig dat er restricties worden opgelegd door Google. Van alle aanpassingen zou het besturingssysteem voor iedereen beter moeten worden, maar het wordt gewoon slechter. Ook die ontzettend lelijke TouchWizz skin waarbij de helft van de ICS functies er weer uit wordt gesloopt.jelmervos schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:22:
Nu snap ik waarom het zo lang moest duren met deze update. Het lijkt totaal niet meer op Android 4, zoveel hebben ze aangepast bij Samsung. Zelfs de nieuwe actionbar in apps wordt niet ondersteund. Jammer, Android 4 ziet er zoveel beter uit, nu lijkt alles als Android 2.
Komen ze straks met de S3 met een prachtig scherm, is de skin waarschijnlijk nog steeds even lelijk!
Ik heb liever een wat meer gesloten OS waarbij alles gewoon beter wordt geregeld.
(en ja, ik weet dat de 'gewone' gebruiker helemaal gek wordt als er iets wordt veranderd, maar laat ze maar lekker wennen)
Inderdaad. Deze skins vallen gewoon echt in het niets ivm iOS en Windows Phone. Die 2 voelen zo veel beter aan. Niet Android, maar die skins van de fabrikanten worden voorbijgestreefd door deze 2 platformen. En dat is zorgelijk.Tk55 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Inderdaad, altijd hetzelfde gezeur met Android... Het is gewoon hartstikke nodig dat er restricties worden opgelegd door Google. Van alle aanpassingen zou het besturingssysteem voor iedereen beter moeten worden, maar het wordt gewoon slechter. Ook die ontzettend lelijke TouchWizz skin waarbij de helft van de ICS functies er weer uit wordt gesloopt.
Komen ze straks met de S3 met een prachtig scherm, is de skin waarschijnlijk nog steeds even lelijk!
Ik heb liever een wat meer gesloten OS waarbij alles gewoon beter wordt geregeld.
(en ja, ik weet dat de 'gewone' gebruiker helemaal gek wordt als er iets wordt veranderd, maar laat ze maar lekker wennen)
Dat is de XX versie uit Oost-Europa. Mensen met een XW versie moeten nog even wachten.
Zeker omdat mijne nu ook denkt te roamen trouwens... Erg irritant.. (Telfort)
[ Voor 12% gewijzigd door Pimmeh op 13-03-2012 20:19 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Samsung Nederland ja. In veel landen is het al de hele dag beschikbaar, maar wij komen er weer achteraan modderen.lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:18:
grappig dat dit hele topic nu meer over het flashen gaat, en totaal niet meer over de KIES update. Laat toch zien hoe traag Samsung is met het uitbrengen van deze update
Belgie is nog beter... nog niemand van belgie horen zeggen jeej ik heb ICSrickyy schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:20:
[...]
Samsung Nederland ja. In veel landen is het al de hele dag beschikbaar, maar wij komen er weer achteraan modderen.
Apex Launcher geïnstalleerd. Werkt perfect en snel. Alleen zonder root kun je geen widgets toevoegen vanuit de appdrawer.rikvandinteren schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:29:
Heeft er iemand intussen ervaring met de officiële ICS rom i.c.m. Apex of Nova launcher? Zo ja, hoe werkt dat qua snelheid en stabiliteit en wat blijft ongewijzigd (ik zou zeggen taakbalk en alle apps als contacts, agenda etc)?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 13-03-2012 20:54 ]
Dit topic is gesloten.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.