Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, Ik heb de update ook al via KIES geinstalleerd en ik kom het volgende tegen: Mijn telefoon wordt vaak erg warm en slaat soms vast (ik denk door de oververhitting)

Het gebeurt bij een lang gesprek of bij het spelen van 'Angry Birds - Space'

Is iemand anders ditr ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Na de Modbreak van afgelopen middag zijn er toch weer mensen die elkaar onheus bejegenen. tik een normaal bericht of post niets. Indien je iets leest waar je moeite mee hebt (en dan bedoel ik flamen, trollen e.d.) maak je een Topic Report aan! Ga niet zelf reageren!!

Vanaf nu gaan we niet meer waarschuwen maar kunnen mensen die toch behoefte hebben om te flamen of trollen direct een ban verwachten!

Of te wel, jullie hebben het voor elkaar gekegen om van dit topic een zerro tolerance topic te maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Zomaar even een opmerking tussendoor voor mensen die last hebben van battery-drain, heb ik los van de audio-wakelocks nog een leuke tip;

gisteren zat ik wat te zooien met mijn firewall en exchange server, poortjes veranderen en dat soort ongein waardoor mijn exchange server niet meer vanaf 'buiten' te bereiken was. Big deal dacht ik, paar uur van huis naar een opdracht overleef ik zonder mail ook wel. Maar mijn telefoon presteerde het dus om in 3 uur helemaal leeg te zuigen.

Check als je last hebt van drain dus ook goed hoe je mail ingesteld staat, bij mij iig dus exchange(push) via 3G die niet te bereiken was.
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:07:
Hi, Ik heb de update ook al via KIES geinstalleerd en ik kom het volgende tegen: Mijn telefoon wordt vaak erg warm en slaat soms vast (ik denk door de oververhitting)

Not yet... ik heb AB nog niet gespeeld, maar lange gesprekken vind ik mijn telefoon juist beter presteren (en minder warm worden) dan op GB. Ik zou even wipen, dat lost tot nog toe eigenlijk alle ICS problemen op.

[ Voor 33% gewijzigd door Henk op 18-04-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:49
Iemand die me kan helpen met mb/drain probleem kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al verschillende keren de interne schijf geformatteerd,cache,dalvik en factory reset gedaan,ook in ´vliegtuigmodus´geupdate'(ik dacht mischien conflict door terugplaatsen backup google enz...maar helaas(mijn displayglas is wel gebarsten maar ik denk niet dat de digitizer een conflict kan veroorzaken)
n00bs schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:06:
[...]

Ik weet niet wat er allemaal op je telefoon staat, maar denk met zoveel problemen ik eerst een full wipe zou doen, SD card opnieuw ook formatteren, duis echt alles weg (misschien dat je alles naar google of je PC kan backuppen?) cache partitie wissen, dalvik cache, factory reset en dan pas die nieuwe rom erop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
BertP schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:20:
Iemand die me kan helpen met mb/drain probleem kan helpen?
Wat staat er bij process? Ga gewoon zelf eens na met BBS welke app/process er veel gebruikt, en kijk of je dat kunt elimineren door een re-install van de app, of eventueel een wipe van je toestel? :)

[ Voor 30% gewijzigd door Henk op 18-04-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:49
Staan veel k:workers tussen, het valt me wel op dat maps er vaakntussen staat maar ik die niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Zelf heb ik het idee dat er nog best wat bugs in dit OS zitten.
Ik heb ingesteld dat wifi uit moet gaan als ik mn scherm uitzet, maar dat doet ie niet.
Nu ben ik zo ver dat ik de auto sync heb uitgezet en bij 'Over dit toestel | Firmware' de automatische updates ook heb uitgeschakeld.
Apps werken ook niet automatisch bij, schermhelderheid op auto...

Al met al genoeg uitgezet om hopelijk weer net zo lang met de accu te kunnen doen als voorheen met 2.3.6...
Het zal mij benieuwen...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:46
Het inschakelen van wi-fi wil bij mij sinds ICS niet altijd lekker werken. Als ik dan wi-fi inschakel blijft het minuten lang op ''inschakelen...'' staan. Soms schakelt die dan helemaal niet in en soms vindt die pas na een paar minuten de netwerken. Tijdens dat ''inschakelen'' kan je dan ook niks met wi-fi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Iemand een mirror voor de nederlandse firmware?
Ik heb het opgegeven met Kies, maar hotfiles en general files zijn beide ook een drama.

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:15:
Het inschakelen van wi-fi wil bij mij sinds ICS niet altijd lekker werken. Als ik dan wi-fi inschakel blijft het minuten lang op ''inschakelen...'' staan. Soms schakelt die dan helemaal niet in en soms vindt die pas na een paar minuten de netwerken. Tijdens dat ''inschakelen'' kan je dan ook niks met wi-fi doen.
Hier hetzelfde. Ook het gebruik van wifi hotspot gaat niet soepel, geen stabiele verbinding, ook dat hangen tijdens in- en uitschakelen. Wat een gepruts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:49
Dit had ik gister ook met als gevolg dat mijn telefoon spontaan ging rebooten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Albert020 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:07:
[...]

Maar tussen TNL of XEN zit dus eigenlijk geen verschil, alleen de meuk van de eerste ?
Klopt inderdaad, maar het lijkt alsof bij ICS in het algemeen er toch op de een of andere manier efficienter gebruik wordt gemaakt van hardware.
Dit merk ik vooral bij m'n WIFI en Bluetooth (parrot minikit+). Eerst waren die nog 30 seconden - 3 minuten tot ze connecten, nu is het instant.

Eerder genoemde warmte lijkt inderdaad bij mij ook te gebeuren. Dit is vooral na een tijdje opladen of na een tijdje te bellen.

Ook werkt Nova Launcher niet goed met TNL (of mijn toestel moet een wipe hebben) na 5 minuten crashed deze ongeveer, en is gewoon de telefoon niet bruikbaar totdat je Nova uninstalled.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogal een probleem met de update naar 4.0.3., en ik heb gelezen dat sommige anderen hetzelfde hebben.

Laat ik vooropstellen dat de update heel goed werkt. De telefoon is op bepaalde vlakken sneller, en de accuduur lijkt een stuk verbeterd, alleen...

Ik heb nu twee keer gehad dat de telefoon op een gegeven moment gewoon 'dood' is. Opnieuw aanzetten werkt niet, alleen na de accu er even uitgehaald te hebben lijkt het ding weer te werken. Vanmorgen was de accu, met weer een dood toestel, van 60 naar 0% gegaan! Vervelend, als je het ding als wekker gebruikt, en akeliger dan het reboot probleem van 2.3.6.

Weet iemand er iets meer van? Ik kan er bar weinig over vinden. Ik hoop maar dat het een niet geheel compatibele app is, die nog geupdate moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkenietweet
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2023
Gisteren enthousiast begonnen met het updaten van de firmware. Alles ging goed totdat de kat de usb kabel halverwege lostrok.Stress. De telefoon geeft nu een gevarendriehoekje en wil niet meer verbinden met Kies. Mijn computer herkent de telefoon nog wel.Ik heb zoals hier vaak geadviseerd de gsm en de computer al diverse malen opnieuw opgestart maar helaas geen resultaat. Iemand tips?
Het is een originele S2, los gekocht dus zonder provider zooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik gisteren ook gehad inderdaad.

ik heb er ook last van dat mijn gekozen lettertype niet meer word gebruikt in de apps.
ik heb nu een of ander lelijk rechthoekig lettertype in twitter ipv choco cookie welke ik heb ingesteld.
Ook bluetooth werkt bij mij niet zo goed, ik krijg bij de meldingen niet meer te zien hoeveel hij er nog moet doen en gisteren duurde het zeker 1min voordat hij begon met sturen. al die tijd zag ik gewoon niks, ik meende al dat hij niks deed.
ook het selecteren van de bestanden gaat moeilijker. ik kies delen -> bluetooth, scrool nar de foto en moet dan tot wel 4x tikken voordat de foto geselecteerd word!

Ook de functie om contacten te schuiven in de lijst vind ik vaker vervelend dan handig. Ik scroll vaak even flink naar onder en tik dan op het scherm om hem te stoppen. heel vaak als ik mijn vinger dan optil ziet hij dit als een veeg en gaat hij direct bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:51:
Ik heb nogal een probleem met de update naar 4.0.3., en ik heb gelezen dat sommige anderen hetzelfde hebben.

Laat ik vooropstellen dat de update heel goed werkt. De telefoon is op bepaalde vlakken sneller, en de accuduur lijkt een stuk verbeterd, alleen...

Ik heb nu twee keer gehad dat de telefoon op een gegeven moment gewoon 'dood' is. Opnieuw aanzetten werkt niet, alleen na de accu er even uitgehaald te hebben lijkt het ding weer te werken. Vanmorgen was de accu, met weer een dood toestel, van 60 naar 0% gegaan! Vervelend, als je het ding als wekker gebruikt, en akeliger dan het reboot probleem van 2.3.6.

Weet iemand er iets meer van? Ik kan er bar weinig over vinden. Ik hoop maar dat het een niet geheel compatibele app is, die nog geupdate moet worden.
Misschien dat een full wipe gaat helpen met deze problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ikkenietweet schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:56:
Gisteren enthousiast begonnen met het updaten van de firmware. Alles ging goed totdat de kat de usb kabel halverwege lostrok.Stress. De telefoon geeft nu een gevarendriehoekje en wil niet meer verbinden met Kies. Mijn computer herkent de telefoon nog wel.Ik heb zoals hier vaak geadviseerd de gsm en de computer al diverse malen opnieuw opgestart maar helaas geen resultaat. Iemand tips?
Het is een originele S2, los gekocht dus zonder provider zooi. :(
Wat je kunt proberen is,

1. Download Odin 1.85
2 Download ICS 4.03 XENLP3
3. Doe je telefoon helemaal uit vervolgens volume up/home/power knoppen ingedrukt houden tot dat je het Android poppetje ziet, scrol dan naar Factory data reset druk op power knop
4, Druk vervolgens op reset en hou dan gelijk volume down/home/power knoppen ingedruk,
nu kom je in download mode van je telefoon, zet Odin 1.85 aan sluit vervolgens je telefoon aan op je pc, en je kunt beginnen met flashen van je phone, volgens mij moet dan alles weer werken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Eindelijke TNL versie via KIES beschikbaar.
Ik snel me telefoon er aan hangen en updaten maar.....of toch niet
"Onvoldoende ruimte beschikbaar op schijf( ten minste 3000 MB vereist)"

Terwijl er meer dan zat ruimte beschikbaar is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
kowapanga schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:24:

Externe SD eruit, interne SD goed opruimen, nog eens proberen? :)

(en anders odin :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Woopsie, schijnbaar wil KIES de C schijf per se als work direcotory gebruiken, kreeg daarom foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:07:

Sinds mijn update via KIES heb ik hetzelfde. Ik hoef niet eens iets te doen en hij wordt al warm. Ook na een nacht lang opladen wordt hij enorm warm en heeft uiteindelijk niet eens opgeladen.
Overdag ineens een warm gevoel in m'n broekzak, dan staat hij weer te koken.
Enige oplossing is accu eruit trekken en een minuutje wachten ofzo. Dan doet hij het weer even. Natuurlijk geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:58:
[...]

Ook de functie om contacten te schuiven in de lijst vind ik vaker vervelend dan handig. Ik scroll vaak even flink naar onder en tik dan op het scherm om hem te stoppen. heel vaak als ik mijn vinger dan optil ziet hij dit als een veeg en gaat hij direct bellen.
Precies, daar heb ik dus ook last van. Met 2.3.6 nooit gehad. Daarnaast heb ik ook dat soms na het bellen, als ik de telefoon van mijn oor afhaal, dat rode infrarood blijft knipperen. De telefoon maakt dan een tikkend geluid en het beeld blijft zwart. Alsof de infrarood sensor vast zit ofzo. Het enige wat dan helpt is batterij eruit halen, of soms reboot die zelf. Ik meen me te herinneren dat ik dit ook laatst één keer met 2.3.6 had, maar dat weet ik niet meer zeker. Kan ook met ICS begonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:49
kowapanga schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:24:

je moet 300MB vrij hebben op je C-schijf van je PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Ik krijg steeds meer het idee dat die ICS update niet zo heel goed voor de batterijduur is. Ik heb de telefoon namelijk maar 30 mins gebruikt (scherm aan tijd). Met een totale tijd van 2 uur en 16 mins en ik heb nog maar 87% batterij over... Met alleen wifi aan en een hoop browsen. Het vreemde is alleen dat android systeem op de derde plek staat met 15%, maar daarnaast nog een keer android systeem met 8%. Het lijkt mij dat die er maar een keer tussen moet staan? Ik heb al op BBS gekeken, maar daar staat alleen audioout_1 met 4 mins 30... Iemand zo een idee waar die drain vandaan komt?
Iig thx!

Ik wilde screenshots posten, maar ik zie nergens hier een optie om ze up te loaden, als ik tijd heb even naar kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Dat laatste dus. Zoek ff in dit topic naar audio_out of iets van die strekking. Die trekt je telefoon continu uit z'n slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durazno schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:04:
Ik krijg steeds meer het idee dat die ICS update niet zo heel goed voor de batterijduur is. Ik heb de telefoon namelijk maar 30 mins gebruikt (scherm aan tijd). Met een totale tijd van 2 uur en 16 mins en ik heb nog maar 87% batterij over... Met alleen wifi aan en een hoop browsen. Het vreemde is alleen dat android systeem op de derde plek staat met 15%, maar daarnaast nog een keer android systeem met 8%. Het lijkt mij dat die er maar een keer tussen moet staan? Ik heb al op BBS gekeken, maar daar staat alleen audioout_1 met 4 mins 30... Iemand zo een idee waar die drain vandaan komt?
Iig thx!

Ik wilde screenshots posten, maar ik zie nergens hier een optie om ze up te loaden, als ik tijd heb even naar kijken :D
Niet via quickreply posten, maar rechtsonder "reageer" gebruiken waar je wel die mogelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat is er gebeurd met de Cyanogen 9 nightlies? Ze zitten precies vast op 14 april..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bluppfisk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:17:
Wat is er gebeurd met de Cyanogen 9 nightlies? Ze zitten precies vast op 14 april..
Daar hebben we al een topic voor. Dit gaat over de officiele ICS update ;)

Net nagekeken met collega's. Iedereen vind hun scherm gewoon een stuk scherper en beter met ICS. Wel grappig om te zien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Misschien een domme vraag, maar na het flashen naar ICS en de data wipe ben ik mijn oude ringtone kwijt. En de ringtones in ICS zijn anders, althans de door mij gezochte ringtone zit er niet bij. Heeft iemand de ringtone die klinkt als een telefoon uit de jaren 90 voor mij? Via Google kom ik door alle commerciele ringtonesites op een dood spoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 16:08
SamPatterson schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:30:
Misschien een domme vraag, maar na het flashen naar ICS en de data wipe ben ik mijn oude ringtone kwijt. En de ringtones in ICS zijn anders, althans de door mij gezochte ringtone zit er niet bij. Heeft iemand de ringtone die klinkt als een telefoon uit de jaren 90 voor mij? Via Google kom ik door alle commerciele ringtonesites op een dood spoor.
zedge downloaden uit google play en ringtone zoeken ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Kies wil bij mij niet opstarten, het proces draait gewoon, maar voorderest gebeurd er helemaal niets :/
Meerdere keren herinstallatie gedaan, tot nu toe heeft nog niets geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Overlegne schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:20:
Kies wil bij mij niet opstarten, het proces draait gewoon, maar voorderest gebeurd er helemaal niets :/
Meerdere keren herinstallatie gedaan, tot nu toe heeft nog niets geholpen :(
Zie de topicwarning. Als het alleen om de update gaat, een andere computer gebruiken, of odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

SamPatterson schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:30:
Moet je ff je telefoon aan je pc hangen en in een map zoeken naar je ringtone. Die moet je dan in je map ringtones in de roots zetten. Dan zie je m weer.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
Ursamajor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:36:
[...]

Moet je ff je telefoon aan je pc hangen en in een map zoeken naar je ringtone. Die moet je dan in je map ringtones in de roots zetten. Dan zie je m weer.
Wat is dat nou voor onzin? Een ringtone is een media bestand en daarvoor maakt het niet uit waar die staat, in /system/media, in /downloads of in /emmc (of /sdcard_ex) of waar dan ook. Het wordt door de mediascanner herkend en je kan het als ringtone instellen.

Dus: als je ringtone nu niet meer te selecteren is, dan staat hij niet meer op je telefoon. Oplossing: Zedge of elders (extern) opzoeken en naar je telefoon kopieeren. En dan niet in /system/media zetten, want iedere keer dat je een ROM flashed ben je m dan weer kwijt.

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-04-2012 13:45 . Reden: typo's en 'taal'po's ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Niemand hier heeft 'm? Op zedge kan ik 'm niet vinden. Het gaat om de stock ringtone die als standaard was ingesteld op de S2 in gingerbread. Als iemand de naam weet van die specifieke ringtone dan kan ik wat gerichter zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door SamPatterson op 19-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Onzin? Na mijn update kon ik mijn eigen ringtones ook niet meer selecteren. Toen ik ze in die andere map zette weer wel.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
SamPatterson schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:52:
Niemand hier heeft 'm? Op zedge kan ik 'm niet vinden. Het gaat om de stock ringtone die als standaard was ingesteld op de S2 in gingerbread. Als iemand de naam weet van die specifieke ringtone dan kan ik wat gerichter zoeken.
Als het de stock ringtone is, download dan gewoon een stock ROM en extract de ringtone...
Ursamajor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:55:
Onzin? Na mijn update kon ik mijn eigen ringtones ook niet meer selecteren. Toen ik ze in die andere map zette weer wel.
Het moment dat ik ringtones / geluiden waar dan ook op mn internal SD (external gebruik ik eigenlijk niet) zet, dan kan ik ze selecteren als ringtone. Is dat dan een AOSP/CM functie?

[ Voor 32% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-04-2012 13:57 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:51:

Ik heb dit ook tot 2 keer toe gehad sinds de eerste ICS release (Poolse?) uitkwam. Beide keren had ik de telefoon in mijn broekzak, en voelde ik hem flink warm worden. Bij het eruit halen bleek dat het toestel nergens op reageerde, en het scherm zwart was. Ik kreeg 'm uit door 10 seconden de powerbutton ingedrukt te houden.

Beetje lastig om zo de oorzaak te vinden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er helemaal klaar mee! Zoveel vastlopers, battery drain, swype niet te gebruiken (wel te vinden maar functioneerde niet) toestel waar ik een eitje op kon bakken....

Heb contact opgenomen met Samsung en men heeft me aangeraden een back up te maken en naar een Samsung service point te gaan voor een volledige reset.

Zo gezegd, zo gedaan! Samsung service point opgezocht (zit bij KNP business center) en men heeft hier een complete reset gedaan en nieuwe firmware geladen... Ik kon alles op nieuw gaan instellen en app's installeren maar dat had ik er wel voor over.

Vanochtend helemaal opgeladen, telefoon normaal gebruikt met beetje bellen, internet (wifi & G3), mailen ect. na 7 uur gebruik maar nu nog steeds 75% batterij en loopt als een zonnetje.

Ik heb het idee dat er toch andere firmware nu geladen is... hoe dan ook nu uiterst tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:20:
Ik was er helemaal klaar mee! Zoveel vastlopers, battery drain, swype niet te gebruiken (wel te vinden maar functioneerde niet) toestel waar ik een eitje op kon bakken....

Heb contact opgenomen met Samsung en men heeft me aangeraden een back up te maken en naar een Samsung service point te gaan voor een volledige reset.

Zo gezegd, zo gedaan! Samsung service point opgezocht (zit bij KNP business center) en men heeft hier een complete reset gedaan en nieuwe firmware geladen... Ik kon alles op nieuw gaan instellen en app's installeren maar dat had ik er wel voor over.

Vanochtend helemaal opgeladen, telefoon normaal gebruikt met beetje bellen, internet (wifi & G3), mailen ect. na 7 uur gebruik maar nu nog steeds 75% batterij en loopt als een zonnetje.

Ik heb het idee dat er toch andere firmware nu geladen is... hoe dan ook nu uiterst tevreden :-)
*#1234#
Welke FW staat er nu op?
Overigens mis je met je getallen en gebruik een zeer belangrijk onderdeel: schermtijd. Zonder die (grootste) batterijvreter zegt 25% drop in 7 uur helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSC: I9100XENLP

Scherm 34%
Systeem 27%
Spraak 23%
Rest 16%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:29:

Scherm 34%
Systeem 27%
Spraak 23%
Rest 16%
Dat is dus gewoon de LP7, NL versie :)

Hoeveel uur heeft je scherm aangestaan (kun je zien als je er op tikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:29:

Scherm 34%
Systeem 27%
Spraak 23%
Rest 16%
CSC: I9100XENLP3 neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I9100XENLP3 en scherm heeft 33 minuten aan gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:42:
Dan denk ik dat het tijd wordt voor BBS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:42:
Dus grof genomen zou je accu het 2u volhouden, helaas is dit aan de lage kant

EDIT: dus wat AllSeeyinEye hierboven zegt

[ Voor 9% gewijzigd door businka19 op 19-04-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:48:
[...]

Dus grof genomen zou je accu het 2u volhouden, helaas is dit aan de lage kant

EDIT: dus wat AllSeeyinEye hierboven zegt
Heb dit voor de grap ook eens nagekeken;
Bedrijfstijd 49 uur
Scherm aan 1 uur 55 min
Batteriij nog 58%

PS; wat is BBS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Better Battery Stats.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, maar dat heb ik denk ik niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:09:
OK, maar dat heb ik denk ik niet nodig ;)
42% tegen 2u scherm aan tijd is idd netjes, vooral als je stock battery gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Sinds update naar ICS heb ik 2 keer gehad dat hij in 1 keer helemaal uit was, zomaar.
Had hem gewoon op tafel liggen. Kreeg hem ook niet meer aan dmv aan/uit knop. Batterij eruit en erin, en toen deed hij het weer. Batterij niveau was rond de 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Voor de update naar ICS kon ik het camera geluid uitschakelen. Nu lukt dat niet meer helaas.
Heeft iemand enig idee waar het autofocus geluid voor de camera staat? Ik heb de shutter en camera start en stop geluiden al van naam veranderd in /system/media/ui/ maar ik heb geen idee waar het autofocus geluid staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Batterystats hier;

1D0u27m
1,5u schermtijd
50 min spraakoproep
Nu nog 18% over :P

Android-systeem is hier nog steeds veel verantwoordelijk voor het leeggaan (39%), maar als ik BBS bekijk zie ik vooral veel exchange staan (2,1% van de wakelocks), dus dat verklaart het denk ik :)

Los van dat heb ik toch niet meer nodig dan een dag, dit was meer als test, vanwege alle batterij-horror-verhalen hier. Ik ga binnenkort de LP8 of een willekeurige dan-actuele versie flashen na een wipe, ben benieuwd of het nog wat uit gaat maken... ik gok van niet :P

Even voor de duidelijkheid, ik ben van stock KJ3 naar KJ3 met root gegaan. Daarvandaan via CWM, altijd zonder wipe, geflashed naar LPQ, LP2/3/S, en alle andere die ik nog vergeet, om uiteindelijk bij LP4 uit te komen. Het kan dus best goed gaan met dat upgraden :+

LP7 loopt trouwens traag bij mij (al kan dat ook komen door het flash-over-flash-over-flash), dus die sla ik lekker over :P

[ Voor 29% gewijzigd door Henk op 19-04-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 18:07
Vorige week ook update gedaan en stoor me toch mateloos aan paar zaken. Het begint al met het typen van dit berichtje; ik zie gewoon helemaal niet wat ik tik. Het toetsenbord word simpelweg over het textscherm weergegeven. Ook text aanpassen is een draak van een opgave; als ik mijn cusor ergens probeer te plaatsen dan springt hij een karakter of 5a6 posities naar boven, naar onder naar links of naar rechts. De backspace funktie reageerd maar in de helft van de gevallen. Mijn scherm scrollt regelmatig uit het niets naar de bovenkant van de pagina en ook met het text naar schermvullen (dubbel tab op text) doet hij dit regelmatig. Deze funtie werkt sowieso niet goed meer in ics, text wordt nooit mooi beeldvullend meer weergegeven waar dat met gingerbread nog wel het geval was.
Tevens lijkt het toestel gewoon veel trager. Het scrollen op internet pagina's gaat totaal niet vloeiend meer. Zo een 4 a 5 fps lijkt wel. Dit was voorheen gewoon helemaal vloeiend.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
probeer een full wipe, dit schijnt bij veel mensen deze problemen op te leveren. Van wat ik van Samsung heb begrepen is dat er van 2.3.x bestanden achter blijven die nog steeds gebruikt worden. Hierdoor krijg je vertraging en conflictjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevado
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik heb van een vriend zijn telefoon gekocht en die kreeg hen bij verlenging vanzijn Vodafone abonnement.
Hij was Simlock vrij. Ik heb nu zelf een Simyo abonnement. Ik kan nog steeds niet updaten naar 4.0. Hoe krijg ik deze binnen, moet ik dan zoals ergens beschreven staat dit via Odin doen of komt dit toch een keer op Kies
Huidige Firmware
PDA:KJ3/Phone:K11/CSC:K12(VDF)
Laatste Firmware

Alvast bedankt voor de reacties

Gr
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nevado schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:00:
Ik heb van een vriend zijn telefoon gekocht en die kreeg hen bij verlenging vanzijn Vodafone abonnement.
Hij was Simlock vrij. Ik heb nu zelf een Simyo abonnement. Ik kan nog steeds niet updaten naar 4.0. Hoe krijg ik deze binnen, moet ik dan zoals ergens beschreven staat dit via Odin doen of komt dit toch een keer op Kies
Huidige Firmware
Laatste Firmware

Alvast bedankt voor de reacties

Gr
Hans
1. Download Odin 1.85
2. Download ICS 4.03 XENLP3 (officiële nl release)
3. Doe je telefoon helemaal uit vervolgens volume up/home/power knoppen ingedrukt houden tot dat je het Android poppetje ziet, scrol dan naar Factory data reset druk op power knop
4, Druk vervolgens op reset en hou dan gelijk volume down/home/power knoppen ingedruk,
nu kom je in download mode van je telefoon, zet Odin 1.85 aan sluit vervolgens je telefoon aan op je pc, en je kunt beginnen met flashen van je phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevado
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01-2024
Ga ik proberen bedankt

Gr
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Albert020 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:07:
[...]

1. Download Odin 1.85
2. Download ICS 4.03 XENLP3 (officiële nl release)
nu kom je in download mode van je telefoon, zet Odin 1.85 aan sluit vervolgens je telefoon aan op je pc, en je kunt beginnen met flashen van je phone...
Spreekt dit Flashen verder voor zich? Of is dit vrij ingewikkeld waar je het e.e.a. kan verpesten wat betreft je telefoon?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 17:44
Gisteren ICS geinstalleerd en heb nu het volgende dat mijn hoesjes (afbeeldingen) van mijn MP3-tjes niet kloppen (sommige dan, niet allemaal)

Waarschijnlijk heeft ie het mediascannen niet goed gedaan. Kortom wie weet hoe ik de cache kan legen en dan m opnieuw laten scannen? (heb geen zin om al mn MP3 eraf te halen en dan weer alles er weer op zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
steppa87 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:04:
[...]

Spreekt dit Flashen verder voor zich? Of is dit vrij ingewikkeld waar je het e.e.a. kan verpesten wat betreft je telefoon?
Het flashen spreekt veder voor zich en is niet ingewikkeld, of je telefoon,
ermee verpest kan worden, volgens mij niet, maar het flashen is met alle apparaten op eigen risico !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:18
De file die hierboven gelinkt staat bevat maar 1 bestand ipv 3 welke van de 3 is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:07
saikol schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:03:
De file die hierboven gelinkt staat bevat maar 1 bestand ipv 3 welke van de 3 is het dan?
PDA

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Iemand een andere link om ICS 4.03 XENLP3 te downloaden, aangezien de site aanblijft geven dat ik al ' aan het downloaden ben'

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:43:
[...]

Wat is dat nou voor onzin? Een ringtone is een media bestand en daarvoor maakt het niet uit waar die staat, in /system/media, in /downloads of in /emmc (of /sdcard_ex) of waar dan ook. Het wordt door de mediascanner herkend en je kan het als ringtone instellen.

Dus: als je ringtone nu niet meer te selecteren is, dan staat hij niet meer op je telefoon. Oplossing: Zedge of elders (extern) opzoeken en naar je telefoon kopieeren. En dan niet in /system/media zetten, want iedere keer dat je een ROM flashed ben je m dan weer kwijt.
Onzin?

Ik heb op mijn losse sdcard een folder ringtones (/sdcard/external_sd/ringtones) staan met daarin een flink aantal ringtones, die niet te selecteren zijn als ringtone. Ik kan enkel ringtones die ik naar de folder /sdcard/Ringtones gekopieerd heb selecteren.

Na een format van de internal sdcard moest ik dan ook deze folder weer aanmaken en de ringstones die ik gebruik daarin plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ik draai momenteel nog de poolse LPS, heb even dit topic gevolgd toen maar het gaat allemaal zo snel! Is het de moeite om een nederlandse PL7 te flashen? Of misschien een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mrbx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:30:
Ik draai momenteel nog de poolse LPS, heb even dit topic gevolgd toen maar het gaat allemaal zo snel! Is het de moeite om een nederlandse PL7 te flashen? Of misschien een andere?
Kwam ook van de PLS af maar merk niet veel verschil vindt het scrollen in XENLP3 iets beter gaat,
en het lijkt allemaal net even iets sneller te werken, dit is mijn ervaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
kwiebus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:23:
[...]

Ik heb op mijn losse sdcard een folder ringtones (/sdcard/external_sd/ringtones) staan met daarin een flink aantal ringtones, die niet te selecteren zijn als ringtone. Ik kan enkel ringtones die ik naar de folder /sdcard/Ringtones gekopieerd heb selecteren.
En zet die map nu eens in een willekeurige map op je internal sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Holy crap, a wild OTA Xen update appears!
Zal straks ff melden hoe/wat :)
Xen 2.3.6, T-Mobile.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Gisteren ics op tmob branded via kies geinstalleerd. Uitermate tevreden over snelheid en functies. Ff noobvraag maar horen de icoontjes bovenin zoals klok en wifi in ics niet blauw te zijn? Of is dat alleen bij de nexus? Blijft hier wit. Kan ik dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Biatch schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:48:
Gisteren ics op tmob branded via kies geinstalleerd. Uitermate tevreden over snelheid en functies. Ff noobvraag maar horen de icoontjes bovenin zoals klok en wifi in ics niet blauw te zijn? Of is dat alleen bij de nexus? Blijft hier wit. Kan ik dat veranderen?
Yup, kan je veranderen. Onder meer door te rooten en een andere rom of theme te pakken.
Wat jij nu ziet is de TW skin van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
Aha! ICS wordt op dit moment OTA binnengehaald op mijn Vodafone-branded S2 :-) Vodafoneklanten kunnen dus los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24
grmpf schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:01:
Aha! ICS wordt op dit moment OTA binnengehaald op mijn Vodafone-branded S2 :-) Vodafoneklanten kunnen dus los!
Klopt kreeg hem ook net binnen. Tot nu toe vind ik ICS zeker een mooie verbetering. Nog niet alles getest maar ziet er tot nu toe goed uit.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vannacht ook opeens een OTA-update, ik had de Poolse firmware geflashed, maar kreeg toen nog steeds geen update binnen via KIES, wat andere wel kregen, en nu oppeens een OTA-update. Raar, maar U hoort mij niet klagen.

Als ICS geinstalleerd is kan ik vrij gemakkelijk mijn flash counter resetten right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
grmpf schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:01:
Yeps, zag hem ook al staan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/axRpv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag ergens in dit forum dat de witte letters van toetsenbord oranje waren. Is dit in te stellen of via google play te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Zag ergens in dit forum dat de witte letters van toetsenbord oranje waren. Is dit in te stellen of via google play te downloaden?
Swiftkey beta en dan een van de standaard meegeleverde skins waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Ik vermoed dat jij Swiftkey X hebt gezien.

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/wp-content/uploads/2011/11/SwiftKeyX-2.2-english-frenc.jpg

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:51:
[...]

Ik vermoed dat jij Swiftkey X hebt gezien.

[afbeelding]
Yes te gek heb hem al geïnstalleerd werkt goed thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
eerste indruk: ik vind de telefoon een stuk snappier geworden. En het ziet er allemaal net wat gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Zonet als Vodafoneklant ook ICS geinstalleerd, van te voren backup gemaakt maar na het terugzetten krijg ik deze melding. Heb het nog geen tweede keer geprobeerd maar iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XZ178HcCp296odSv1zlmiWXQ/full.jpg

hmm nog een keer geprobeerd en krijg hetzelfde resultaat. Kies ( :') ) doet tijdens het herstellen wel lekker alsof alles goed gaat. KutKies.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3XeOWOrprwsmxjBrrDJ5Qldn/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Sharky op 20-04-2012 13:23 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
Ik heb de officiele ICS eerder deze week via KIES geinstalleerd. Echter, sindsdien heb ik heel veel problemen met de verbinding met de Exchange server van mijn werk. Bij de vorige firmware kreeg ik gelijk een notificatie wanneer een email binnenkwam (i.e. ik zag de email binnenkomen in Outlook op mijn computer en binnen een aantal seconden zag ik de notificatie ook op mijn telefoon).

Met ICS heb ik echter heel veel problemen met de verbinding met de Exchange server. Kreeg regelmatig de melding "connection error" in beeld. Verder werkt de push-verbinding ook niet soepel: heel soms krijg ik gelijk notificatie, andere keren is het 30 minuten nadat de email echt binnen is gekomen.

Ik heb wel wat andere mensen met gelijke problemen gevonden via Google, maar was benieuwd of er hier ook mensen zijn die dezelfde soort problemen ervaren na de update naar 4.0.3.

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb na een probleem met KIES de software via Odin geinstalleerd (nederlandse versie ICS).

Nu wil mijn agenda niet synchroniseren. Hij geeft ook steeds aan 'agenda gestopt'.
Als ik de agenda wil openen krijg ik een error.

Meer mensen die hier last van hebben en weten hoe ik dit kan oplossen?
Agenda is wel een belangrijk onderdeel van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
ton89 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:06:
Ik heb na een probleem met KIES de software via Odin geinstalleerd (nederlandse versie ICS).

Nu wil mijn agenda niet synchroniseren. Hij geeft ook steeds aan 'agenda gestopt'.
Als ik de agenda wil openen krijg ik een error.

Meer mensen die hier last van hebben en weten hoe ik dit kan oplossen?
Agenda is wel een belangrijk onderdeel van de telefoon.
Voor het gemak ga ik er even vanuit dat het om een exchange account gaat.
Ik herken dit probleem. Komt bij mij (als custom ROM gebruiker) eigenlijk alleen voor (overigens niet iedere keer) als ik zonder full wipe flash.

Oplossing:

Wat je nog zou kunnen proberen is:
- Exchange account verwijderen
- Calendar 'gegevens wissen' (bij app info)
- e-mail 'gegevens wissen' (bij app info)
- opnieuw account aanmaken

Lukt bovenstaande niet, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan:
full wipe, flash ROM opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:29:
[...]

Voor het gemak ga ik er even vanuit dat het om een exchange account gaat.
Ik herken dit probleem. Komt bij mij (als custom ROM gebruiker) eigenlijk alleen voor (overigens niet iedere keer) als ik zonder full wipe flash.

Oplossing:

Wat je nog zou kunnen proberen is:
- Exchange account verwijderen
- Calendar 'gegevens wissen' (bij app info)
- e-mail 'gegevens wissen' (bij app info)
- opnieuw account aanmaken

Lukt bovenstaande niet, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan:
full wipe, flash ROM opnieuw
Ik had er even bij moeten zeggen dat het om de Google calendar gaat. De standaard Android agenda dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FundeMentaL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik heb net ICS geinstalleerd via OTA, zit op Vodafone met mijn Galaxy S2.
Op één of andere manier krijg ik die toets tonen, of systeem geluiden die je continue hoort met het scrollen door pagina's e.d. niet uit.

Heb in de geluidsinstellingen alles uitgevinkt maar toch blijf ik de tonen horen.
Ook na een reboot.

Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik het in Godsnaam uit.. het is zo irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Zijn er mensen die de stock LP7 Rom draaien, maar Syah kernel hebben draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:14

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

nu ook ICS geinstalleerd OTA, niet veel verschillen tot nu toe (was ook niet de verwachting) het uiterlijk is net iets anders, en de telefoon lijkt iets beter te reageren. hij hangt nu aan de lader, zal eens kijken wat mijn ervaringen zijn wat accuduur betreft.

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we met ze alle aan het wachten in Nederland voor Android 4.03, is het zover, moet je nog wachten ook Vanwege dat je KPN hebt :(

Waarom niet iedereen in Nederland?

Dan heeft Apple het toch véél beter voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:12:
Zijn we met ze alle aan het wachten in Nederland voor Android 4.03, is het zover, moet je nog wachten ook Vanwege dat je KPN hebt :(

Waarom niet iedereen in Nederland?

Dan heeft Apple het toch véél beter voor elkaar!
Daar hoef je niet op te wachten.

Keuze genoeg ;)

ICS NL-ROM (officiële NL release)
ICS TNL-ROM (officiële NL-T-mobile release)
ICS VNL-ROM (officiële NL-Vodafone release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet de officiële van Kies zelf (Kpn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:22:
Dat is niet de officiële van Kies zelf (Kpn).
Daar heb je gelijk in maar de officiële NL release is vrij van meuk en werkt perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Albert020 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:26:
[...]

Daar heb je gelijk in maar de officiële NL release is vrij van meuk en werkt perfect !
Nou... vrij?? Samsung apps, IM, Social hub, Music hub en nog een hoop zooi die ik meteen heb gefreezed en met autostarts heb disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

SamPatterson schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:29:
[...]

Nou... vrij?? Samsung apps, IM, Social hub, Music hub en nog een hoop zooi die ik meteen heb gefreezed en met autostarts heb disabled.
Hoe? O-)

Het is namelijk mijn enige reden om mijn telefoon te rooten.

[ Voor 10% gewijzigd door Tukk op 20-04-2012 16:30 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
SamPatterson schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:29:
[...]

Bedoelde vrij van provider meuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
Tukk schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:30:
[...]

Hoe? O-)

Het is namelijk mijn enige reden om mijn telefoon te rooten.
Freezen met Titanium Backup Pro en voorkomen dat ze starten met appje Autostarts

Ik weet wat je bedoelde Albert, ik had er een smile achter moeten zetten. 't Was meer als grapje bedoeld. :)

[ Voor 50% gewijzigd door SamPatterson op 20-04-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
SamPatterson schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:34:
Freezen met Titanium Backup Pro en voorkomen dat ze starten met appje Autostarts
Als je toch al rooted bent waarom niet gewoon een custom rom, alles is reeds voor je opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:40:
Als je toch al rooted bent waarom niet gewoon een custom rom, alles is reeds voor je opgeruimd.
Was dat maar waar, dat er een click-click-klaar Rom was. Zo werkt dat natuurlijk niet :P

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.