Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:45

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Trees vond ik niet zo moeilijk.

Die Ravage beasts daarentegen. Eerste die ik tegen kwam was een boss (goud) met 3 handlangers, werd ff goed kiten voordat ik hem dood had met m'n hondjes.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
werd eruit gekicked.. misschien hotfix voor de waypoint-hack?

alleen beetje jammer dat dat gebeurde nadat ik net heel cath lvl 4 had uitgekamd met mn nieuwe DH :P (wat trouwens by far de saaiste class is die ik tot nu toe gespeeld heb..)

[ Voor 64% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:57
Nieuwe wedstrijd, voor diegene die nog mee willen doen:
http://www.gamefront.com/diablo-3-beta-key-giveaway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Bosmonster schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:38:
werd eruit gekicked.. misschien hotfix voor de waypoint-hack?

alleen beetje jammer dat dat gebeurde nadat ik net heel cath lvl 4 had uitgekamd met mn nieuwe DH :P (wat trouwens by far de saaiste class is die ik tot nu toe gespeeld heb..)
Heb ook eindelijk mijn eerste minuten te pakken en ben helaas ook van de server gegooid... Memories !!!

De game gaat voorts wel erg soepel! Ben nu met lvl 11 monk aan het spelen (niet zelf gelevelled) om de boel een beetje te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe items in patch 14 zijn wel crappy.. heel veel van mn gear ga ik geen upgrade meer voor vinden :P

M'n Barb loopt nog met 2 maces van 18-19 dps en +17 strength, die ik nu niet meer kan maken bijvoorbeeld (maar gek genoeg nog wel kan gebruiken).

Followers doen trouwens ook shit damage nu, maar misschien deden ze dat al :P Krijg ze nu met moeite richting de 5 dps, tenzij ik ze +dmg ringen ga geven, maar die zijn al zeldzaam zat nu :)

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:50

Voxalizer

Quicksilver Bullets

YouTube: Diablo 3 Bonus Beta Area Gameplay Footage

Wat opnames die ik heb gemaakt in de korte tijd dat het 'bonus' beta gebied beschikbaar was.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde ook wel een public game joinen, maar krijg bij elke char "no quests available in your level range" :?

En als het al wel lukt krijg ik error 24001..

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik vind dat het nog behoorlijk lang geduurd heeft voordat het lek gedicht werd. Zeker omdat de discussie hierover gewoon op de battle.net fora ging.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_1987 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:36:
Ik vind dat het nog behoorlijk lang geduurd heeft voordat het lek gedicht werd. Zeker omdat de discussie hierover gewoon op de battle.net fora ging.
Is het zeker dat het al gedicht is dan? Aangezien ik geen public games meer tegenkom met de nieuwe waypoints? Maar het duurt 10 minuten klikken voor ik eindelijk een game join, dus heb er niet heel veel kunnen testen :P

edit: blijkbaar is het gefixed, als ik het zo lees op het interweb

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Er zijn terug public games maar ik drop nog wel regelmatig...
Mja "some things never change..."

Leef nog wel steeds ondertussen lvl 6 (bijna 7) female monk.
Gear is op surviven gericht en high damage.

Spelen er nog mensen op HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:39

vhal

ಠ_ಠ

over HC gesproken..

Now, what's the point of hardcore if a disconnect (which WILL happen) kills your character?
You know, I never experienced a lag spike / disconnect threatening a D2 hardcore character. The big threats were always that I would get lazy and let my pots dwindle, or start a boss fight when I was tired and should have gone to bed, or got too overconfident with pulls and skipped full recovery. That sort of thing.

not sure if serious.. 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 19:24

Magic666

No one's neighbour!

Voxalizer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:29:

Wat opnames die ik heb gemaakt in de korte tijd dat het 'bonus' beta gebied beschikbaar was.
Erg gaaf! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Bedankt voor de link. Ik hoop dat ik 'm nog kan proberen voordat de release daar is.

Staat ondertussen alweer bijna 3 jaar als preorder, maar destijds voor een zacht prijsje kunnen krijgen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonslayrz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 12:33

Ziet er strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister leuke rare boots gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/200Screenshot042.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48

Mooie gameplay video....geeft goed de sfeer weer in de betreffende content! :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Zo, gisteren voor het eerst sinds de meest recente patch nog een volledige playthrough gemaakt met de monk. Het spel is merkbaar moeilijker geworden. 't is niet zo dat je dood gaat, maar ik heb nu wel potions moeten gebruiken op sommige stukjes. En de Skeleton King is op lvl8 met krap 19dps en een 'wit' wapen, toch echt wel een gevecht wat niet in een minuutje over is. Hij doet nu wel merkbare damage namelijk.
Ook leuk om een enkele andere skill/rune te kunnen gebruiken.

De Nightmarish ability is een leuke toevoeging en een attribuut wat volgens mij zeker op Hardcore best gevaarlijk kan zijn, want gedurende de 'fear', kun je zelf zo goed als niks, iets wat me redelijk pijn lijkt doen in een monsterpack ;-)

Kortom, ietsje moeilijker, iets meer elite/rare monsterpacks en wat andere skills/runes maakt het nog leuker dan het al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

neit leesbaar. gaat ook lkkr als je een gecropte afbeelding invoegt . mogelijkheid om te vergroten zou handig zijn :P

wel veel stats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Hoe krijg je HC unlocked, ik heb namelijk beta uitgespeelt, maar kan geen HC aanklikken, dan zegt hij dat ik eerst normal moet voltooien ?

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Jo3y schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:29:
Hoe krijg je HC unlocked, ik heb namelijk beta uitgespeelt, maar kan geen HC aanklikken, dan zegt hij dat ik eerst normal moet voltooien ?
level 10 halen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Met een nieuw char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Okee, bijna mijn lvl 10 char dus ! :D
Thanks voor sneller reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

roboreaper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:26:
[...]

neit leesbaar. gaat ook lkkr als je een gecropte afbeelding invoegt . mogelijkheid om te vergroten zou handig zijn :P

wel veel stats :D
+5 str
+5 vit
+5% extra gold van mobs
Reg. 1 Life per second
+5% mf
+7% sneller lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Opzich wel jammer dat ze er meer elite/rare mobs in hebben gedaan. Het was fijner geweest als ze alle monsters 20% sterker hadden gemaakt.

Vroeger in de eerdere patch, en met D2 gebeurde het niet zo vaak dat je zo'n mob tegenkwam, dit maakte het "spannend". Nu kom je ze iedere paar minuten wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

gister avond bezig geweest met de WD ( lvl 10 )

super grappig karakter. skills zijn fun om te gebruiken en ik geniet vooral van de animaties en ge geluiden van de skills.

wat de skils betreft, deze vindt ik bagger vergelen met de andere 4.

zombie dogs. zijn leuk en handig om mobs af te leiden maar kom op ze doen maar 9% weapon dmg. emt 3 dogs is dat nog steeds niet veel. heb nu een knife met 25 dps ongeveer. 6-15 dmg en dan nog een vodoo doll als off hand die mn dmg ook nog wat om hoog gooit. maar mn dogs doen maar 2-5 dmg. dat is toch veel te weinig. en dan heb ik het nog gen eens over hun HP. SK dood ze alle 3 in 1 klap. meot je wachten op cooldown wat ziek lang duurt..en geen 1 rune die hun echt verbeterd. die skill moet echt aangepast worden.

poison dart0 is wel een leuk skill en zeker niet de minste. doet redelijke dmg en poison effect van 2s is zeker handig. splinter rune zuigt HARD. je zou verwachten dat het meer dmg deed of gebruikt kon worden op meerdere enemy's maar dat lukte niet. de 2s poison dmg is ook meteen weg. weet neit of dat een bug is of niet. de flaming dart rune ( op lvl 27) zal deze skill zeker verbeteren de andere runes zijn meer voor party's enz

horrify.. een nutteloze skill. je kan beter weg rennen dan dat je een skil slot ermee verpest.

Hex .. werkt niet

spiders en toads is een lekkere spam skill. gewoon meerdere keren neer gooien en hun het werk laten doen. dmg van spiders is echt bagger net zo als de zombi dogs. terwijl deze maar 5 sec leven.. komop Blizz. toads doen wel redelijk wat dmg maar zijn te willekeurig.

Grasp deze skil heb je echt wel nodig in patch 14. maar kwa dmg is het ook bagger.eels rune verbeterd het wel maar nog lang niet zodat ik kan merken dat dit op hogere lvls gaat werken.

haunt nog niet geprobeerd. maar kwa stats moet deze skill goed zijn

ik weet dat de WD echt gen power house char is maar ik zie echt niet hoe de WD ( alle skils meegenomen) op inferno kan overleven. vooral met crowd control skills die redelijk zuigen. wat wel een voordeel is dat zn mana recovery ziek snel is.
hopelijk heb ik het fout en is de WD een beest op inferno. zeker 1 van de leukere chars om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:40:
Opzich wel jammer dat ze er meer elite/rare mobs in hebben gedaan. Het was fijner geweest als ze alle monsters 20% sterker hadden gemaakt.

Vroeger in de eerdere patch, en met D2 gebeurde het niet zo vaak dat je zo'n mob tegenkwam, dit maakte het "spannend". Nu kom je ze iedere paar minuten wel tegen.
Wait.. wut :?

Je hebt iets tegen meer elite/rare mobs? In Diablo?

Je weet dat dat DE loot-packs zijn waar je het uiteindelijk van moet hebben he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je moet die explosive toads gebruiken bij de WD, die doen aardig wat damage, maar je moet wel redelijk dicht bij de mob staan, en dan gewoon spammen :P Grasp gebruik ik niet, en die Haunt skill is een DoT

Die dogs zuigen idd, in dat nieuwe gebied gingen ze vrij snel dood

[ Voor 14% gewijzigd door Cthulhu op 13-03-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Bosmonster schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Wait.. wut :?

Je hebt iets tegen meer elite/rare mobs? In Diablo?

Je weet dat dat DE loot-packs zijn waar je het uiteindelijk van moet hebben he?
Ik begrijp dat het de loot-packs zijn, maar als er teveel zijn haalt dat niet het "elite/rare" ervan af?

Want als ik het goed heb begrepen hebben ze het puur gedaan om het spel moeilijker te maken.
Dat lijkt mij niet echt de juiste manier om het spel moeilijker te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Remy!!!! op 13-03-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Krachtig is de WB niet in de beta, maar hij komt dan ook hooguit tot lvl 13, de echt goede skills komen later nog wel ;)
En de hondjes zijn nu een stuk minder interessant geworden. Voor de patch konden ze werkelijk alles tegenhouden, en nu maait de skeleton king ze inderdaad weg in 1 klap.
Voordeel is wel: Als ze toch zo snel neergemaaid worden kan je net zo goed voor Hex gaan die een veel lagere cooldown heeft. Hex is dus interessanter geworden terwijl daarvoor niemand ooit voor die skill zou gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07 02:57
bedankt, nu hopen dat ik wel een keertje mazzel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:48
Balen als/dat ze de nieuwe omgeving weer dicht hebben gezet. Levellen ging daar een stuk lekkerder dan weer zo'n run naar SK doen. Ach ja. Nog 3 chars te gaan en dan een voor de MP achievs.
Morgenavond ben ik voor en vlak na etenstijd beschikbaar. Mochten mensen nog samen willen spelen en wellicht even dood gaan voor achievs. Ben zelf ook bereid er tijd in te steken zodat anderen die achiev ook krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 13:22
Gister avond ook even de "bonus" gebieden na gelopen en het zag er wel leuk uit... gelijk bezig geweest met the ressurecting achievement, dat is best shit werk om de hele tijd uit en in te moeten loggen maar heb hem nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Kijk eens goed bij 5:16 8)7 :? Tevens voorzie ik, dat deze verkoper (als het zo is) bij het aanmaken van een nieuw spel aanwezig is en rare's verkoopt, dat dit een prima source is om snel items te verkruigen die je nog niet via de blacksmith krijgt (i.v.m. tekort aan fallen tooth's). Ik zou zeker gebruik maken van haar diensten, het is in het begin lastig om goede items te krijgen. Het is belangrijk om zo vroeg mogelijk te gearen met yellow items.

Ik zit nu al een beetje te denken aan een prima game strategie. Denk bijvoorbeeld aan:
Vier spelers team (waarvan elk lid zeker 10 uur aan speeltijd kan vrijmaken).

Speler één tot en met vier: allemaal gold en blue's collecten en opsparen.
Speler één: leveled de blacksmith
Speler twee tot en met vier: saved money voor aankopen van items via blacksmith via speler één of Wandering Tinker (ahoewel je later in game meerdere mogelijkheden zal hebben om rare's te verkrijgen).
roboreaper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:49:
wat de skils betreft, deze vindt ik bagger vergelen met de andere 4.

zombie dogs. zijn leuk en handig om mobs af te leiden maar kom op ze doen maar 9% weapon dmg. emt 3 dogs is dat nog steeds niet veel. heb nu een knife met 25 dps ongeveer. 6-15 dmg en dan nog een vodoo doll als off hand die mn dmg ook nog wat om hoog gooit. maar mn dogs doen maar 2-5 dmg. dat is toch veel te weinig. en dan heb ik het nog gen eens over hun HP. SK dood ze alle 3 in 1 klap. meot je wachten op cooldown wat ziek lang duurt..en geen 1 rune die hun echt verbeterd. die skill moet echt aangepast worden.

ik weet dat de WD echt gen power house char is maar ik zie echt niet hoe de WD ( alle skils meegenomen) op inferno kan overleven. vooral met crowd control skills die redelijk zuigen. wat wel een voordeel is dat zn mana recovery ziek snel is.
hopelijk heb ik het fout en is de WD een beest op inferno. zeker 1 van de leukere chars om mee te spelen.
Zo jij hebt je mening snel klaar liggen terwijl de beta maar 1/200 van het spel beslaat.
Gisteren heb ik een korte playtrough gedaan met een lvl 13 WD, en die zombie dogs waren i.c.m. zo'n spel dat deze creatures laat exploderen, echt een superskill. Zeker op hogere levels.

Met diezelfde WD liep ik appeltje eitje door het nieuwe gebied heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:

[...]

Zo jij hebt je mening snel klaar liggen terwijl de beta maar 1/200 van het spel beslaat.
Gisteren heb ik een korte playtrough gedaan met een lvl 13 WD, en die zombie dogs waren i.c.m. zo'n spel dat deze creatures laat exploderen, echt een superskill. Zeker op hogere levels.

Met diezelfde WD liep ik appeltje eitje door het nieuwe gebied heen.
tja ik ehb ehm nog maar tot lvl 10 gespeeld. laatste 3 levels komen er nog wat leuke skils. zombie dogs vind ik gewoon te weinig HP hebben. en de cooldown is zo hoog dat als je ze snel verliest je geen backup heeft wat de WD toch wel een beetje nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn WD loopt rond met zombiedogs met rune, groping hands of die upgrade met wormen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

nu wil vanavond de passives van vermin of cicle of life nog ff testen. deze moeten het aanzienlijk verbeteren. life link voor dogs lijkt me niet handig aangezien ze maar 9% van jouw hp hebben?

[ Voor 50% gewijzigd door roboreaper op 13-03-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb voor de update nooit gehad dat mijn dogs dood gingen. Nu alleen 1 keer tijdens het gevecht met SK. Voor mij zijn ze toch vrij sterk hoor. Die lifelink staat er bij mij ook op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Arunia schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:26:
Ik heb voor de update nooit gehad dat mijn dogs dood gingen. Nu alleen 1 keer tijdens het gevecht met SK. Voor mij zijn ze toch vrij sterk hoor. Die lifelink staat er bij mij ook op namelijk.
zou ik toch maar met patch 14 nog een run doen. dogs zijn slechter nu mobs sterker zin geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
roboreaper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:27:
[...]

zou ik toch maar met patch 14 nog een run doen. dogs zijn slechter nu mobs sterker zin geworden
Daar sloeg het woordje "nu" ook op. Dus na de patch alleen bij SK. Verder nooit last van neervallende dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

In dat nieuwe gebied gingen de dogs vrij snel dood, had ook de rune dat je ze kunt laten exploderen
Maar de cd is te lang zodra ze dood gaan

Ik heb op mijn WD ook die firebat spell, die is wel cool, en vrij dodelijk in een groepje mobs

[ Voor 25% gewijzigd door Cthulhu op 13-03-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik had het ook niet over het nieuwe gebied. Dat is toch iets wat tzt moeten zien.

Het standaard beta gebied deden ze het best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je hoeft maar 1 Elite mob tegen te komen en je hebt niks aan die hondjes
Volgens mij kun je beter die spinnen gebruiken en Toads, en die gewoon spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Ik kan me goed voorstellen dat er later gear te vinden is met bijv. stats als 'increases maximum life of your summons by x% (WD only)' ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:35:
Ik kan me goed voorstellen dat er later gear te vinden is met bijv. stats als 'increases maximum life of your summons by x% (WD only)' ;-)
de passive vermin doet dit al, nog neit getest. misschien helpt dat. maar als je dogs 9% hp krijgen (schatting) dan is 20% van 9% niet veel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Remy!!!! schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:54:
[...]

Ik begrijp dat het de loot-packs zijn, maar als er teveel zijn haalt dat niet het "elite/rare" ervan af?

Want als ik het goed heb begrepen hebben ze het puur gedaan om het spel moeilijker te maken.
Dat lijkt mij niet echt de juiste manier om het spel moeilijker te maken.
Die elite mobs zijn er juist voor de uitdaging, de andere standaard mobs zijn gewoon cannon fodder.

Ik vind het beter dat er meer zijn, want in D2 was je altijd blij dat je een paar kon vinden (meestal op de 2e level van een dungeon) Maar die "rare" monsters nemen alleen maar toe in NM , Hell en Inferno helemaal. Volgens mij krijg je in Inferno om de mob pack wel een elite mob of champion pack.

Ik vind Rare monster ook niet echt de goede bewoording, maar eerder Mini Boss ofzo.
Vroeger noemde ik ze altijd speciale mobs voor lekkere experience en kans op betere loot.

Nee ik voel bij zulke mobs echt altijd een extra drang om er gelijk heen te gaan en te killen, en dat is ook de bedoeling neem ik aan. Ik denk dat je op Inferno wel anders over gaat denken, en ze dan voorzichtiger zal benaderen. Misschien ga je ze zelfs wel hekelen, omdat je er steeds aan dood gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik kan een glimlach niet onderdrukken als je een item deze naam geeft: http://eu.battle.net/d3/en/item/goedendag

:D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jackson Claxon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:52:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken als je een item deze naam geeft: http://eu.battle.net/d3/en/item/goedendag

:D
Wikipedia: Goedendag
Geef de belgen de schuld zou ik zeggen.
Wel die uit de 14e eeuw dan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
RocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Wikipedia: Goedendag
Geef de belgen de schuld zou ik zeggen.
Wel die uit de 14e eeuw dan
Schuld?! Humor is het :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ook hoe ze aan die naam komen:
Ze groeten iedereen op straat met "goedendag"
Als het antwoord "Bonjour" was kreeg je er met dat ding van langs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Wat ik me gisteren bedacht terwijl ik met mijn barbarian aan het spelen was, hij heeft 3 "ultimate" skills met elk 120 sec cooldown, wat voorkomt iemand om via een macro die skills te switchen na 15 sec (cooldown) om ze alle 3 binnen die 120 sec te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bah ik haat die naam, Goedendag, dat is een lelijke oude vertaling van een Morningstar.
RocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Ook hoe ze aan die naam komen:
Ze groeten iedereen op straat met "goedendag"
Als het antwoord "Bonjour" was kreeg je er met dat ding van langs.
LoL dan werd je er mee voor de kop gebonjourd :D

[ Voor 65% gewijzigd door Bulls op 13-03-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
je kan skills op cooldown niet switchen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Dalyxia schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:47:
je kan skills op cooldown niet switchen :-)
Ah, problem solved :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:44:
Bah ik haat die naam, Goedendag, dat is een lelijke oude vertaling van een Morningstar.
Volgens mij heet de morningstar hier ook gewoon morgenster, is ook net ietwat anders dan de goedendag:

Afbeeldingslocatie: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/celticwebshop/article5409823.jpg

Heeft een bal met punten inplaats van een verdikking met 1 punt voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

En dat niet kunnen switchen is irritant als je een foutje hebt gemaakt en b.v. toch een andere skill op die plaats wilt hebben. Switchen en dan al dan niet de cooldown resetten zou prima werken denk ik zo, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
"De morgenster wordt vaak foutief 'goedendag' genoemd, terwijl de goedendag eigenlijk een stok met een stalen punt is. Ook wordt de morgenster vaak verward met de strijdvlegel, die een ketting heeft tussen de gepinde bol en de stok."

Wikipedia: Morgenster (wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375926

een goededag is een flail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:51:
En dat niet kunnen switchen is irritant als je een foutje hebt gemaakt en b.v. toch een andere skill op die plaats wilt hebben. Switchen en dan al dan niet de cooldown resetten zou prima werken denk ik zo, maar helaas...
fout met switchen zal zelden voor komen. je skil wordt pas geswitcht als je de keuze geaccepteerd hebt. niet als je een andere skill aanklikt in de UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

een morgenster is een soort mace

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 13-03-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22
flail = vlegel als ik mij niet vergis

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 13-03-2012 12:01 . Reden: wiki artikel toegevoegd ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Achja wat boeien de nederlandse namen zijn voor zulke dingen klinkt toch allemaal voor geen meter.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A4VbOHvaPRc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:13
Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:02:
Achja wat boeien de nederlandse namen zijn voor zulke dingen klinkt toch allemaal voor geen meter.

[video]
Ik geef erom! Toch interessant om een beetje geschiedenis te leren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:58:
[...]

een morgenster is een soort mace
Jij hebt gelijk :)
Een flail is de grote broer van de mace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Een 'club' (knots) met een verzwaard uiteinde is een Mace (strijdknots)
Kruising tussen 'mace' en 'spear' is een Goedendag (goedendag)
Een 'mace' met 'spikes' is een Morningstar (morgenster)
Een 'Morningstar' met een 'chain' ertussen is een Flail (strijdvlegel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Lekker nuttige discussie weer, zullen we het weer gewoon over D3 gaan hebben?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een 'club' (knots) met een verzwaard uiteinde is een Mace (strijdknots)
Kruising tussen 'mace' en 'spear' is een Goedendag (goedendag)
Een 'mace' met 'spikes' is een Morningstar (morgenster)
Een 'Morningstar' met een 'chain' ertussen is een Flail (strijdvlegel)
[/quote]

Ligt er net aan welke boeken je leest.
In mijn larp dagen vele discusies hier over gehad.

puntje bij het paaltje,
van mace tot flail, als je het op je koppie krijgt doet het behoorlijk au ;)
[b][Lekker nuttige discussie weer, zullen we het weer gewoon over D3 gaan hebben?
[quote]Wravburn schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:05:
[...]

sorry jij hebt gelijk

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 375926 op 13-03-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die nederlandse namen klinken allemaal dom, net als de Hellebaard :X Ik weet het niet, klinkt gewoon allemaal simpel vertaald en kinderachtig.

Trouwens bestaan er ook nog polearm maces, Warchull ofzo (uit severance blade of dakness)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Schild en vriend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Pff idd Psycho goed gesproken. Wat een nutteloze informatie heb ik weer door moeten spitten terwijl ik dacht hey misschien wel wat d3 info...

anyway back on topic, wat mij nu het meest irriteerd is dat Blizz 2 weken terug ofzo al aankondigde upcoming weeks we've got some delightful information bla bla bla...

Leuk om te lezen dat de pvp arena's met een patch na komen! is dit de informatie die ze daarmee bedoelde?

Give Release date! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

ik dacht verstaan te hebben dat de release date van de release date 19 maart was
en dus mogelijks ergens in mei de release date van d3 zal liggen

maar dat is pure speculatie : source tweakers deze topic bashiok post (nogmaals pure speculatie)
it's done when they come in your face ofzoix

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 13-03-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:53:
ik dacht verstaan te hebben dat de release date van de release date 19 maart was
en dus mogelijks ergens in mei de release date van d3 zal liggen

maar dat is pure speculatie
it's done when they come in your face ofzoix
:O Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Volgens mij komen ze 19 maart met alweer een Wallpaper... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Wat een azijnpisser hier zeg... Het is toch Diablo 3 gerelateerd. En dan helemaal die troosteloze moraalridders die voor Modje gaan spelen en lopen huilen dat het ontopic moet. Soms moet ik ook door hele discussie van extra content heen terwijl de bug al gefixed is voor ik het lees dus ik zelf niks kan zien. Care!

Mensen moeten zich niet zo druk maken en een topic een beetje laten lopen. Zo erg is het toch allemaal niet, kom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

hmmm hier vertellen ze er ook over: http://www.youtube.com/wa...Oew&index=10&feature=plcp laatste 3 min van de podcast.

Ze gaan op "vakantie" naar toevallig dezelfde locatie california. Naja het is een conferentie en hopelijk niet alleen maar voor world of warcraft panda rangers. Het lijkt me geen gek idee als we de 19e idd een datum mee krijgen :)

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Op dit moment kan ik alleen nog maar hopen. Ik vertrouw enkel en alleen nog maar blue posts met daarin de woorden release date en echt een harde datum, dus geen "Soon", "in a few days" of "Sign of release" meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ach joh, als mij geen al te grote onzin wordt verteld, zijn ze allang bezig met het onderhandelen over wanneer alle betrokken partijen de echte release zouden kunnen laten gebeuren. Het is dus nu meer commerciële timing en logistiek dan iets anders waar we op aan het wachten zijn, Blizzard dev's gaan gewoon door in de tussentijd, maar ze hebben allang een RC staan die de schijven op kan.

Degene die het zootje het meeste op kan houden is Activision, als ze besluiten te wachten op een symbolische datum of een commercieel goed moment. Mij kan het niets schelen op welke datum het uit komt of wordt aangekondigd, maar ik neem aan dat ze er een grote show van willen maken, net als met de cinematic release enzo. Ze zijn nu waar ze vorig jaar september dachten te zijn: 1-3 maanden van de release af.

Doe deze post gerust af als speculatie trouwens hoor. Ik heb niets direct gehoord, allemaal doorgeef werk en dat in een forum post...

De release date die deze week naar alle geruchten zou komen is waarschijnlijk toch die van Panda-wereld. Een hoop fansites gingen trouwens vanuit dat de releasedate er gisteren zou zijn. Op D3sanc gaat een van de beheerders daar nu voor door het leven met een roze pony als Avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat is jullie standpunt in de RMAH voor HC?

Er gaan geruchten rond over een tweet van Jay Wilson dat hij "als de community het wil" niet uitsluit het te implementeren.

Ik heb gemengde gevoelens, het lijkt me wel beter dat iedereen kan kopen/verkopen voor echt geld in plaats van alleen de 3rd party sites, maar aan de andere kant vind ik het niet passen bij HC, helemaal niet omdat men echt geld kan verliezen zo. En een gesplitste markt kan ook niet goed zijn voor een kleine player-base (kleiner dan in non-HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

lol volgens mij heb ik echt ongelooflijk veel mazzel gehad, heb een key kunnen bemachtigen :D

Btw met alles wat Jay Wilson tot nu toe gepost heeft mogen we toch wel iets van groot nieuws verwachten tijdesn het event ?

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Robbas schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:18:
lol volgens mij heb ik echt ongelooflijk veel mazzel gehad, heb een key kunnen bemachtigen :D

Btw met alles wat Jay Wilson tot nu toe gepost heeft mogen we toch wel iets van groot nieuws verwachten tijdesn het event ?
Via Twitter-actie ?

Ik wacht eigenlijk (ON)geduldig af, tot de release... of tot iemand spontaan z'n account leent ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Blackminister schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Via Twitter-actie ?

Ik wacht eigenlijk (ON)geduldig af, tot de release... of tot iemand spontaan z'n account leent ;)
DM. Je kan wat mij betreft 1-2 dagen los op mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Jackson Claxon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:24:
[...]

Toch aardig dit soort mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07 02:57
Die beta key wave voor europa is die nu al over ?
Ik weet dat er behoorlijk wat keys naar diverse sites zijn gegaan.
Ook zijn er via de opt in verstrekkigen zijn geweest.

Alleen voor mijn gevoel zijn er erg weinig keys verstrekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-07 16:17
Ik denk dat dat wel meevalt, de vraag was alleen HEEL erg hoog.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:17:
Ik heb gemengde gevoelens, het lijkt me wel beter dat iedereen kan kopen/verkopen voor echt geld in plaats van alleen de 3rd party sites, maar aan de andere kant vind ik het niet passen bij HC, helemaal niet omdat men echt geld kan verliezen zo. En een gesplitste markt kan ook niet goed zijn voor een kleine player-base (kleiner dan in non-HC)
Degenen die echt geld uitgeven op de AH verdienen het maar al te goed om geld te verliezen imo. Ik denk dat de meeste mensen gewoon met ingame currency gaan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Boeboe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Degenen die echt geld uitgeven op de AH verdienen het maar al te goed om geld te verliezen imo. Ik denk dat de meeste mensen gewoon met ingame currency gaan handelen.
Probleem is dat wel iedereen wil verkopen maar niet iedereen wil kopen, en zo krijg je dat er teveel items op de RMAH staan en amper op de AH, maar goed als het niet verkocht word.... De markt zal zichzelf wel balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

Blackminister schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Via Twitter-actie ?

Het was idd de twitter actie net 15 min geleden... wel vreemd dat de code volgens mij helemaal niet naar mij alleen getweet werd 8)7 Is het dan toch een free for all contest ?

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:02

Wub

Ik vraag me af, heb het nog niet gelezen zo snel maar: kan je het geld wat je verdiend met de RMAH ook uit het spel halen en op je bankrekening krijgen? Of zal het in je battle.net account blijven zitten?

Want dat zou toch best wel zuur zijn als je met mega geluk het ultieme item vindt. En het verkoopt voor stel ~€100, en dan alleen maar andere items op de RMAH ermee kan terug kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Wub schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:45:
Ik vraag me af, heb het nog niet gelezen zo snel maar: kan je het geld wat je verdiend met de RMAH ook uit het spel halen en op je bankrekening krijgen? Of zal het in je battle.net account blijven zitten?

Want dat zou toch best wel zuur zijn als je met mega geluk het ultieme item vindt. En het verkoopt voor stel ~€100, en dan alleen maar andere items op de RMAH ermee kan terug kopen.
of andere games bij blizz store kopen.

zover bekend kan je eht geld niet naar je bankrekening storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roboreaper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:45:
[...]

of andere games bij blizz store kopen.

Zover bekend? Weet niet waar jij dat leest, maar er is duidelijk bekend dat er een optie is om te cashen ipv Battle.net Balance aan te vullen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 23:52
Angeloonie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Zover bekend? Weet niet waar jij dat leest, maar er is duidelijk bekend dat er een optie is om te cashen ipv Battle.net Balance aan te vullen.
Daarom was er in korea ook zoveel om te doen, die waren het daar niet helemaal mee eens :F

[ Voor 50% gewijzigd door randomice op 13-03-2012 15:52 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Probleem is dat wel iedereen wil verkopen maar niet iedereen wil kopen, en zo krijg je dat er teveel items op de RMAH staan en amper op de AH, maar goed als het niet verkocht word.... De markt zal zichzelf wel balanceren.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe die markt eruit gaan zien trouwens.

Wat lijkt een normaal bedrag voor een extreem goed wapen bijvoorbeeld? Mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
roboreaper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:45:
[...]
Klopt niet (dacht ik). Voor zover ik weet kan je op het moment dat je een item op de auction house plaatst, kiezen of je het geld naar je 1) battle.net account, dan wel 2) je paypal account wil laten gaan. Met het geld op je battle.net account kan je inderdaad alleen andere items kopen of blizzard products. Als je geld naar je paypal account laat gaan, gaat er een paypal fee (percentage) vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 18:28
Jackson Claxon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Ik ben ontzettend benieuwd hoe die markt eruit gaan zien trouwens.

Wat lijkt een normaal bedrag voor een extreem goed wapen bijvoorbeeld? Mensen ervaring mee?
Denk niet dat er ook maar iets over te zeggen valt, omdat maar een fractie van de items maar beschikbaar zijn tijdens de bèta. En maar een beperkt aantal mensen de bèta kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Jungelman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
[...]
Denk niet dat er ook maar iets over te zeggen valt, omdat maar een fractie van de items maar beschikbaar zijn tijdens de bèta. En maar een beperkt aantal mensen de bèta kunnen spelen.
Bovendien is er helemaal nog geen echt geld in omloop in de beta. Dus prijzen bepalen is heel lastig. Mensen gaan wellicht 'losser' om met hun betabucks, dan als het echte dollars waren... (gok ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Jungelman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Ik doel ook op wanneer de game uit is :).

En met de vraag of iemand er ervaring mee heeft doel ik uiteraard op andere games. Wat mensen daar gezien / gehoord hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson Claxon op 13-03-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Dat zal de tijd leren, ik denk dat vooral in het begin items heel erg duur gaan zijn (relatief veel vraag, weinig aanbod, en in het begin zal het ook nogal aftasten zijn naar "wat de gek ervoor geeft"), ik denk dat het wel een paar maandjes duurt voor we daar echt iets over kunnen zeggen :).
RMAH voor HC lijkt me niet echt een goed idee, zie je al mensen een character verliezen die ze net voor 100 euro aan gear hebben aangetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson Claxon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Ik doel ook op wanneer de game uit is :).

En met de vraag of iemand er ervaring mee heeft doel ik uiteraard op andere games. Wat mensen daar gezien / gehoord hebben.
Ik hoop dat je snapt dat daar natuurlijk helemaal niets zinnigs over te zeggen valt 8)7 Al helemaal niet in vergelijking met andere games (weinig spelers = lage prijzen, dus de verhouding moet nog duidelijk worden)

Wordt gewoon een kwestie van vraag/aanbod. Als een item maar 1x op de auction house staat dan kunnen ze vragen wat ze willen. Staat hij er 2x op, dan gaat de een altijd onder de ander zitten.
Het zal een paar maanden duren voordat er wat zinnigs over de prijzen te zeggen valt.

Ik ben overigens mijn B.net Balance al elke maand met een x-bedrag aan het vullen :P Maandelijks merk je er dan niet veel van en dan heb ik tegen de tijd van de release een leuk budget om dingen mee te doen (en ik zal daarna ook wel een tientje per maand er in blijven stoppen). Sowieso ga ik er in de eerste maanden geen dure items voor halen, zijn ze straks een week later $5 ipv $25 ofzo :P
Maar dyes enzo zullen niet enorm veel gaan kosten lijkt me :P

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 13-03-2012 16:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Jackson Claxon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:24:
[...]

Zéééér aardig, kan ik eindelijk ook eens proeven van Diablo III
_/-\o_ _/-\o_

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.