Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
djunicron schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Je kan volgens mij in Patch 14 helemaal geen ringen en amu's meer droppen, ze zijn er gewoon niet in het stuk tot de SK. Alle ringen die gedropt zijn, komen uit het geglitchte stuk. En ik denk dat dat ook is waarom Blizzard nu wel weer wil wipen.

In de non-hardcore league, is het geen moeite om nog ringen te hebben. Alleen zijn ze wel level capped als ze wat voorstelde. Rare ringen zijn opeens level 21-27, wounding (1-2dmg) zijn level 14 etc.
Ik heb op dit moment een paar ring of wounding's aan (1-2 dmg) van level 4, en ook nog een hoop scouting rings van level 4. Misschien dat de required levels niet zo 'fixed' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
djunicron schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Je kan volgens mij in Patch 14 helemaal geen ringen en amu's meer droppen, ze zijn er gewoon niet in het stuk tot de SK. Alle ringen die gedropt zijn, komen uit het geglitchte stuk. En ik denk dat dat ook is waarom Blizzard nu wel weer wil wipen.
Niet helemaal waar. Ik kreeg in patch 14 een ring van één die skeletjes die je moet verslaan voordat het hek open gaat bij de SK. Die zijn blijkbaar net een hoger level.

Gelukkig net de CE bij bol.com besteld. Heeft iemand al gevraagd of deze een dag eerder wordt opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 21:43
Even checklistje afgaan.

Diablo 3 CE besteld , check (had nog een ongebruikte cadaubon , kan hem dan beter nuttig besteden waar?)
Week vrij vanaf 15 Mei, check

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

Diversity schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:24:
Even checklistje afgaan.

Diablo 3 CE besteld , check (had nog een ongebruikte cadaubon , kan hem dan beter nuttig besteden waar?)
Week vrij vanaf 15 Mei, check

:D
je vergeet je boodschappenlijst :P

10L cola
paar pakken bolletjes
beleg
stuk of 10 pizza's / of patat
ect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258781

roboreaper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:26:
[...]

je vergeet je boodschappenlijst :P

10L cola
paar pakken bolletjes
beleg
stuk of 10 pizza's / of patat
ect....
Ik ben er klaar voor in iedergeval, wel even boodschappen doen van te voren doen idd(AH maaltijden kan ook nog :) ).

Enige punt waar ik mezelf altijd op betrap is dat ik de CE bestel en vervolgens niet kan wachten totdat hij gebracht wordt en dus s'ochtends of s'nachts alsnog een normal editie ophaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 21:43
Anoniem: 258781 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Ik ben er klaar voor in iedergeval, wel even boodschappen doen van te voren doen idd(AH maaltijden kan ook nog :) ).

Enige punt waar ik mezelf altijd op betrap is dat ik de CE bestel en vervolgens niet kan wachten totdat hij gebracht wordt en dus s'ochtends of s'nachts alsnog een normal editie ophaal :(
Haha daar ben ik ook bang voor, hmm ken ik jou niet van WoW (Laondas) en SC2? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
hmmz, ik geloof dat ik mijn rare ring toch maar is op de rmAH ga ztten

lvl 7 of 9
2-4 damage
8 intelligence
3% attack speed
gold find

en nogeen paar modz, kanme niet preciez herrinneren. ben niet thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nog even wat geprobeerd te craften van het hogere spul omdat er toch een wipe komt.

Deze 2 hebben nog wel leuke affixes.

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/2245/screenshot003w2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/4747/screenshot001w1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Bulls schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:44:
Nog even wat geprobeerd te craften van het hogere spul omdat er toch een wipe komt.

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk! 8) Interessant die socket... je kunt er toch gems instoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:35:

lvl 7 of 9
2-4 damage
8 intelligence
3% attack speed
gold find

Damn, nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
enige leuke aan die mods is de socket, de rest vind ik persoo lijk crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Bulls schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:44:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat me opvalt is dat die items niet echt veel waard zijn in gold.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

Jackson Claxon schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:51:
[...]

items zijn nooit veel waard op normal. bij D2 ook. pas items op hell waren veel waard.

item level geld niet zo zeer. gaat om het type wapen zoa,ls short sword is minder waard dan broad sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jackson Claxon schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:51:
[...]

En ze kosten 2000 om te maken + 20 essence en 7 tooth!

Maar goed, het goud komt echt uit drops, verkopen heeft amper nut. Zag wel in een oud filmpje dat een ~level 30 armor 1000 sell value had. Maar dat kan al lang veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diversity schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Haha daar ben ik ook bang voor, hmm ken ik jou niet van WoW (Laondas) en SC2? :D
Yess thats me :) Hi div hhehehe

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 258781 op 16-03-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258781 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:29:

Dat ga ik zeer waarschijnlijk ook doen, maar er is 1 probleem daarmee: het is nog niet duidelijk of je een DIII op je B.net account kunt registreren, en vervolgens OOK nog de DIII-CE. Heb die vraag eens gesteld op het forum, maar nooit een bevestigend antwoord gekregen. Ik ga dit nogmaals proberen als het weer even wat rustiger is omtrent de release.

Van battle.net:
How many copies can I order?
Players can purchase one copy of Diablo III per Battle.net account. Players who have already attached one copy of Diablo III to their Battle.net account will not be able to attach another to that same account

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2012 13:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dalyxia schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:50:
enige leuke aan die mods is de socket, de rest vind ik persoo lijk crap
Tja van de 12 die ik had gemaakt waren dit de beste :X Maar die HP after each kill en de immobilize (wat waarschijnlijk ook meer % kan worden ging het me om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 10:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Je kan ook een leuke crit build maken met die Acrane Power on crit affixes icm +crit items/passives :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
roboreaper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:03:
[...]

items zijn nooit veel waard op normal. bij D2 ook. pas items op hell waren veel waard.

item level geld niet zo zeer. gaat om het type wapen zoa,ls short sword is minder waard dan broad sword
In D2 had het niet veel nut van alles te verkopen, je moest de items op skills sellecteren, wandjes en stafjes etc. (en nog die class specific items) Dan waren ze vaak veel waard (ook afhankelijk van de skill level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:
[...]

Dat ga ik zeer waarschijnlijk ook doen, maar er is 1 probleem daarmee: het is nog niet duidelijk of je een DIII op je B.net account kunt registreren, en vervolgens OOK nog de DIII-CE. Heb die vraag eens gesteld op het forum, maar nooit een bevestigend antwoord gekregen. Ik ga dit nogmaals proberen als het weer even wat rustiger is omtrent de release.

Van battle.net:

[...]
Ik heb ook 2 battlenet accounts (omdat dit me al vaker is overkomen dus). Wat dat betreft niet zo'n heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258781 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Ik heb ook 2 battlenet accounts (omdat dit me al vaker is overkomen dus). Wat dat betreft niet zo'n heel groot probleem.
Dan maakt het inderdaad niet uit :) Maar ik wil het zelf graag bij 1 account houden, heb geen zin om dubbele contactenlijsten te onderhouden, dus is het een beetje irritant.

Heb even een ticket geopend op Battle.net met mijn vraag of je account te upgraden is naar een CE-versie als je daarvan de key hebt.
Zou vet shit zijn, krijg ik m'n CE straks pas een dag of 2 dagen na de release 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik denk dat ze juist willen dat de waarde van items door spelers bepaald worden: het hele AH-verhaal. Als je goede items ook stevige vendorvalues geeft, is de auction house een minder waardevolle entiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Dan maakt het inderdaad niet uit :) Maar ik wil het zelf graag bij 1 account houden, heb geen zin om dubbele contactenlijsten te onderhouden, dus is het een beetje irritant.

Heb even een ticket geopend op Battle.net met mijn vraag of je account te upgraden is naar een CE-versie als je daarvan de key hebt.
Zou vet shit zijn, krijg ik m'n CE straks pas een dag of 2 dagen na de release 8)7
The Collector's Edition is only available from retail, and that means to play as soon as possible you'll want to hit a midnight release to pick it up (or hope FedEx drops off your package super fast). We don't have any plans to release a digital CE, it's a retail-only kind of thing. But! you may have a few options.

If you have the WoW Annual Pass (or go sign up for it now) you get a free digital copy of Diablo III. This will give you the game right at midnight, you can go download right now, all that stuff. Then, when you pick up your CE, you can overwrite the standard edition license with the CE license and you'll be granted 4 months of game time (more or less equivalent to the cost of the standard edition). So that's a good option. More info also available in the Annual Pass FAQ.

Alternatively, you can get the digital version now, play right at midnight, overwrite your license with your CE when you pick it up, and then contact our support department. In most situations they'll be able to grant you a new standard key, which you can then give to a friend, or whatever.

Ik weet niet of dit ook werkt zonder annual pass, maar dit schreef Bashiok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah dat is telkens met die Annual Pass.. Wordt gek van dat WoW gebeuren..
Wil eens een keer bevestigd zien dat dit ook voor niet annual pass versies werkt.

[ Voor 92% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Ik heb nu bijna alle winkels gebeld. Ik heb een onzekere pre-order staan bij e-plaza.

Maar ik heb mediamarkt net gebelt. Ze hebben gezegd dat eind april pre-orders van de CE gaan doen. Klopt dit? Hebben andere mensen gebelt? Want ik heb het gevoel dat ik niet aan een CE ga komen bij een nacht release als ik er niet boven op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Dalyxia schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:35:

lvl 7 of 9
2-4 damage
8 intelligence
3% attack speed
gold find

Hier mijn ring en m'n enige ander waardevol item. :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hK8Lw.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krVTt.png

Ik ga de moeite niet doen om ze op de AH te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:19:
[...]

Die vraag is er iedere keer met elke Blizzard release (WoW, SC2, etc), maar tot nu toe hebben ze dat nooit mogelijk gemaakt om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29
Pfff, moet ik nog opschieten met mijn monk nog 2 levels omhoog krijgen voor de reset.
Denk dat dat wel gaat lukken mits mijn vrouw nog de Sims 3 gaat spelen of een avondje pleite gaat ;)

Daarna nog steeds met mensen van begin tot eind multi uitspelen en nog die paar quests halen voor achievs en dan nog het ressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:29:
Mjah dat is telkens met die Annual Pass.. Wordt gek van dat WoW gebeuren..
Wil eens een keer bevestigd zien dat dit ook voor niet annual pass versies werkt.
Toch dat laatste stuk gaat wel over digital purchase, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rmDvz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QjCpv.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:34:
[...]

Hier mijn ring en m'n enige ander waardevol item. :9

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga de moeite niet doen om ze op de AH te zetten.
Prima pijltjes zeg ik... Twijfel om een DH aan te maken als eerste char samen met vrienden. Wil sowieso een barb maar twee dezelfde chars in het begin vind ik ook zo jammer. Ben alleen bang dat je een goede boog moet hebben om wat damage te doen.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
Is er hier misschien iemand die geen zin heeft om zijn characters weer te levelen na de character wipe van patch 15? Ik bied me vrijwillig en gratis aan ;)

Of is er iemand die zijn beta account wil delen met mij. Ik zal voornamelijk overdag actief zijn, dus we hoeven elkaar niet in de weg te zitten. PM me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
iribuya schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:58:
Is er hier misschien iemand die geen zin heeft om zijn characters weer te levelen na de character wipe van patch 15? Ik bied me vrijwillig en gratis aan ;)

Of is er iemand die zijn beta account wil delen met mij. Ik zal voornamelijk overdag actief zijn, dus we hoeven elkaar niet in de weg te zitten. PM me
Character Wipe? Ik ben net ff ingelogd en mijn chars zijn er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Is er een nieuwe patch dan?

EDIT:

Dank voor de info xUTY

[ Voor 41% gewijzigd door Jackson Claxon op 16-03-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja er komt een nieuwe patch, de servers gaan over een uurtje of 4 down voor maintenance, wat de hele dag zal duren ongeveer (12 uur estimated) voor patch 15, waar een wipe in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Arunia schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:36:
Pfff, moet ik nog opschieten met mijn monk nog 2 levels omhoog krijgen voor de reset.
Denk dat dat wel gaat lukken mits mijn vrouw nog de Sims 3 gaat spelen of een avondje pleite gaat ;)

Daarna nog steeds met mensen van begin tot eind multi uitspelen en nog die paar quests halen voor achievs en dan nog het ressen.
Waarom willen mensen zo graag de achievements halen binnen de beta? Die achievements worden sowieso gereset als de echte versie uit komt en binnen de beta zijn de achievements van zo'n niveau dat eigenlijk iedereen ze wel kan halen als je er genoeg tijd in stopt.

Ben ik de enige die zo denkt?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447437

Dennis_1987 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Waarom willen mensen zo graag de achievements halen binnen de beta? Die achievements worden sowieso gereset als de echte versie uit komt en binnen de beta zijn de achievements van zo'n niveau dat eigenlijk iedereen ze wel kan halen als je er genoeg tijd in stopt.

Beta = testing everything possible
no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je krijgt in de release een mega weapon of uberness als je alle beta achievements haalt. Dus ik zou maar je best gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 13:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

goed voor je epeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-06 22:00
Ik weet niet zeker of dit de goede plek is om het te vragen maar: zou ik dit weekend een account mogen lenen voor de beta? Ik zou graag eens een kijkje willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
[...]

Weet je het zeker dat de achievements gereset worden? Ik snap dat je characters gewiped worden bij een release, maar je achievements weet ik nog zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

maniak schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:44:
[...]

Weet je het zeker dat de achievements gereset worden? Ik snap dat je characters gewiped worden bij een release, maar je achievements weet ik nog zo niet.
Ja 100%, kijk maar even op battle.net forum

Characters en achievements worden allemaal gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:56
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gLxyg.jpg

Alleen jammer dat je er weinig mee bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 18-05 16:10
maniak schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:44:
[...]

van http://diablo.incgamers.com/ :
Quick update: Due to some additional fixes going into beta patch 15, we will indeed be performing a character wipe. Please note that this wipe will also affect gold, items, achievements, auctions, followers, and artisans.
Ikzelf snap die achievements hype ook nooit zo. Je hebt er niks aan, het beïnvloed het spel niet en al helemaal niet in een beta.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dennis_1987 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Ja 100%, kijk maar even op battle.net forum

Characters en achievements worden allemaal gewist.
Sterker nog, alle achievements stash en artisan upgrades etc. worden vanavond al gewist met de nieuwe beta patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29
Ah ok, dan heeft het niet de mogelijkheid dat je kunt "pochen" na de release dat je die achievs hebt. Hoef ik er ook niet hard meer voor te rennen. Leek me wel leuk dat met de release je gewoon wat extra's kon showen. Daar was het voor mij eigenlijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Nou ja dat werkt dus niet zo. Het is natuurlijk ook oneerlijk tegenover mensen die geen beta key hebben.

Er zit ook nog een technische moeilijkheid in, met je achievements bepaal je nu namelijk wat op de banner staat en dat is dan weer lastig over te nemen naar de retail versie omdat de achievements daarbij weer anders zijn dan nu.

@Arunia, kun je nu misschien met je vrouw naar de bios of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Game of Thrones marathon houden. Over 2 weken begint seizoen 2 :P (en seizoen 1 kun je gemakkelijk een tweede keer kijken)

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Bosmonster schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:36:
[...]

Die vraag is er iedere keer met elke Blizzard release (WoW, SC2, etc), maar tot nu toe hebben ze dat nooit mogelijk gemaakt om te upgraden.
Hoe bedoel je?

Toen Wow:Cataclysm uitkwam heb ik de digital download gekocht om meteen om midnight (na de login server crash) te spelen :P

2 dagen later een CE key aan hetzelfde wow/b.net account toegevoegd en alle bijbehorende extras gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Hoe bedoel je?

Toen Wow:Cataclysm uitkwam heb ik de digital download gekocht om meteen om midnight (na de login server crash) te spelen :P

2 dagen later een CE key aan hetzelfde wow/b.net account toegevoegd en alle bijbehorende extras gekregen.
Ja, klopt....dit heb ik ook gedaan. Je kan gewoon je account upgraden met een CE key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Bosmonster schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:12:
Dan alleen nog maar even kijken of je het geld van je normale versie terug kan krijgen...
Weinig kans ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Yintha op 16-03-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

met een WOW-account D3-key kan dat dus wel.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Als je wilt slowchatten kun je een DM starten of op msn/mIRC maar het topic is daar niet voor bedoeld.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mij gaat die CE vooral om de ingame items, die wings, banners en dyes. Als ik er geen kan krijgen is het ook niet heel erg. Maar die Diablo skull met soulstone is ook erg gaaf, alleen gaat die wel weer stof liggen happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:26
Bulls in "[PC] Diablo 3 - Deel 17"

lijkt erop dat het dus wel kan, je geld terugkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 10:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Nee, geld krijg je niet terug, alleen WoW gametijd equivalent aan de aanschafprijs van de normale editie in het geval van de Annual Pass, en een key om weg te geven in het geval van de digitale editie, dat is wat er in de post van Bull staat. Je krijgt dus nooit rechtstreeks doekoes terug ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nieuwe key om weg te geven zou al een zeer acceptabel bod zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mad-Matt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:
nieuwe key om weg te geven zou al een zeer acceptabel bod zijn.
Kun je wellicht zelfs verkopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bulls schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Kun je wellicht zelfs verkopen O-)
precies, die verpats ik wel weer aan een vriend van me voor iets minder dan de waarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel raar dat hij duidelijk maakt dat het in de meeste gevallen zo is (dat je een nieuwe normal key krijgt in die swap situatie).

Er zal wel wat duidelijkheid op komen dagen snel, ik zou even wachten. ;)

Ik ga overigens gewoon voor een digitale aankoop. Koop al jaren mijn games digitaal. Bespaart je een hoop moeite en gedoe (vooral met releases) en je hebt alles op 1 account. Je kunt niks kwijt raken etc.

Ben het wel gewend en zal er ook nooit meer van afzien denk ik. Mijn steam account is geen bakken vol geld waard maar het begint wel op te lopen ondertussen.

Toevallig verhuis ik morgen. Is flink wat moeite hoor om al die oudere hard copys nog mee te slepen...

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 16-03-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Net antwoord gehad van Bol.com
Hartelijk dank voor uw e-mail van 16 maart 2012.

U wilt weten wanneer u bij reservering van het artikel 'Diablo III - Collector's Edition' deze zult ontvangen.

Bij bestelling van dit artikel wordt deze geleverd op de verschijningsdatum. Daarom zal dit artikel op 15 mei 2012 worden geleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dit geeft wel zekerheid, en ik denk dat ik dan gewoon bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb prima ervaringen met Bol.com, wat mij betreft beste webwinkel. De leveringen zijn altijd netjes naar mijn ervaring.

Voor mij is dat risico echter te groot. Ik wil stipt 2400 kunnen spelen en niet pas de volgende dag, of bij een vertraging pas 2 dagen na release. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Net een mailtje van Yorcom
Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons een reservering geplaatst voor:

PC DVD Diablo III ** Collectors Edition **

Zoals u wellicht al heeft vernomen is sinds gisteren de officiële releasedatum bekend gemaakt.
Dit is 15/05/2012 geworden.

Ondanks dat wij voldoende besteld hebben is het op dit moment helaas nog niet 100% zeker dat wij het bestelde aantal ook gaan ontvangen.
Zoals ook inmiddels staat aangegeven op onze website weten wij dit begin April.
Mocht er onverhoopt toch minder geleverd worden dan wat wij in bestelling hebben staan wordt u hier dan ook direct over bericht.

Uiteraard zullen wij de normale versie voldoende binnen krijgen
dus mocht er inderdaad onverhoopt te weinig geleverd worden kunnen wij dit als alternatief aanbieden
zodat u op de releasedatum niet helemaal zonder DIABLO III zit.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd voor dit moment.

Met vriendelijke groet,

Marko

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:37:
Ik heb prima ervaringen met Bol.com, wat mij betreft beste webwinkel. De leveringen zijn altijd netjes naar mijn ervaring.

Voor mij is dat risico echter te groot. Ik wil stipt 2400 kunnen spelen en niet pas de volgende dag, of bij een vertraging pas 2 dagen na release. :P
Tja, wacht al 10 jaar dus dan zijn 1 of 2 dagen ook niet zo erg, maar als ik op de dag van release naar de winkel ga heb ik kans dat ik geen CE kan scoren. Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik niet om 0:00 kan spelen. Want een nachtelijke launch wordt het niet hier in dit uithoek. Of ik moet de Digital version doen, maar ik wil echt wel de CE want ik koop geen andere games meer en Diablo is mijn favoriete game aller tijden dus die verdient gewoon de CE van te hebben.

Kan ook proberen of een winkel hier in de buurt ze eerder verkopen, dan kan je lekker op maandag 1 ophalen. Heb ik destijds ook met Never Winter Nights 1 gehad. Lag nog niet in de winkel maar ze hadden die dag wel een zending gehad, ging de medewerker even kijken wat er tussen zat en kwam met het doosje aanlopen *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 16-03-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet dinsdag gewoon werken en bol stuurt naar m'n werk, ik weet wel dat ik niet ga overwerken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311097 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:37:

Op launchdag liggen de servers toch de hele dag plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Servers liggen eruit voor patch...

Ben benieuwd naar de veranderingen!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.