Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:47
Anoniem: 182205 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:18:
[...]

Zit zelf tussen de 150-200 ms latency. Als ik speedtest.net erop losgooi (locatie CA San Fransisco) kom ik uit op 2.73 Mbps down en 3.24Mbps upload.

Vergeet niet dat straks servers in Europa (ik vermoed bij Telia in Zweden) zullen staan. Als ik daar speedtest.net erop losgooi behaal ik 26.26 Mpbs down en 3.45Mbps up. Dit resulteert straks in een stabiele verbinding. Denk aan latencies van 1-50ms in mijn geval.
Alsof doorvoersnelheid ook maar iets zegt over latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 08:39

Therapy777

Metal!

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
RedHat schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:39:
[...]

Alsof doorvoersnelheid ook maar iets zegt over latency.
Nee, maar de aanname die eraan verbonden is klopt. Al vind ik 1-50 wel overdreven maar het moet stukken beter zijn dan nu,

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
HC met Barb met alleen wapen, schild en boots de hele beta door gespeeld en de SK verslaan :) Was uiteindelijk net level 9 voor de SK aan, best nog wel pittig maar zeker leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Vind het gewoon al goed dat je met je singleplayer-karakter nu ook gewoon in multiplayer kan spelen!!
Grappig om zien hoeveel mensen specifiek verlof nemen omwille van Diablo 3 ;)

I am one of them :+ … Dinsdag werk ik altijd van thuis uit, maar of er op 15/05 veel werk verzet zal worden :? Woensdag is verlof pakken & donderdag-vrijdag is gewoon verlof krijgen.... _/-\o_

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Rond Hemelvaart ligt de hele ICT-sector stil, gok ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 23:03
Zou eigenlijk wel mooi zijn als ze de box version ook gewoon een paar dagen eerder verkopen. Kun je mooi alles installeren en wachten tot moment je online kunt. Laat de mensen die gepreordered hebben lekker 1 of 2 dagen van te voren hun box ophaleb bij de winkel! Mass effect 3 bijvoorbeeld, ook eerder gekocht.

Ben nog wel benieuwd of het een collectors edition wordt met beperkte oplage of dat net als voor SC2 en WOW je de collectors edition 6mnd na release nog steeds kan aanschaffen. Ik heb in ieder geval bij Bol én Mycom besteld :).

Voor iedereen die vrij gaat nemen, ik hoop dat Blizz de zaken goed op orde heeft zodat je niet voor een 'dichte deur' staat. Maar moet toegeven, dagje vrij nemen om er 4 aan D3 te spenderen voelt als een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Serotonin schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:03:
Maar moet toegeven, dagje vrij nemen om er 4 aan D3 te spenderen voelt als een koopje.
Zo zit ik er ook in... Met een paar vrienden wat mooie wijn / champagne / prosecco inkopen... Lekker hapje eten maken en onderwijl diablo 3 spelen de hele dag. Lekker freaken en genieten van het goede leven, mooie combi en nog gezellig ook.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik ga in elk geval de eerste playthrough lekker op mijn gemak solo spelen, gewoon de story in alle rust mee krijgen, en zonder gehaast ook gewoon de speech luisteren.

Heb zovaak een spel voor het eerst met andere gelijk gerushed dat vind ik nu toch te jammer.
Maar na normal completion, dan ga ik zeker vaker coop doen, wellicht zelfs public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Jackson Claxon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:12:
[...]

Zo zit ik er ook in... Met een paar vrienden wat mooie wijn / champagne / prosecco inkopen... Lekker hapje eten maken en onderwijl diablo 3 spelen de hele dag. Lekker freaken en genieten van het goede leven, mooie combi en nog gezellig ook.
Denk dat het bij en mijn vrienden 2 kratjes bier worden en een vette hap maar ieder zijn eigen ^^
Overuren maar even opnemen deze week bij de baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Anoniem: 439651 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Denk dat het bij en mijn vrienden 2 kratjes bier worden en een vette hap maar ieder zijn eigen ^^
Overuren maar even opnemen deze week bij de baas!
Geen paniek, bier drinken we ook :7 maar ieder zijn ding ja :D.

Ik hoor hier regelmatig mensen over "het verhaal" maar zoals een vriend van me zegt: "Het verhaal is flinterdun". Ben ik het eigenlijk wel me eens. Uiteraard wil ik het een keer rustig volgen maar bijster goed gaat het volgens mij niet worden, althans, het heeft me in Diablo 2 nooit kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jackson Claxon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:22:
[...]

Ik hoor hier regelmatig mensen over "het verhaal" maar zoals een vriend van me zegt: "Het verhaal is flinterdun". Ben ik het eigenlijk wel me eens. Uiteraard wil ik het een keer rustig volgen maar bijster goed gaat het volgens mij niet worden, althans, het heeft me in Diablo 2 nooit kunnen pakken.
Nouja ik vind zo nu en dan een gossip of iets verhaal van een NPC ook wel leuk om te horen (hebben ze ook moeite in gestopt) Maar in multiplayer word je vaak gepushed om snel door te gaan omdat je anders achterop raakt. Dus ik wil in elk geval gewoon 1 playthrough in alle rust doorlopen en daarna maakt het mij niets meer uit. Zal vast zo nu en dan nog iets tegen komen wat je nog niet eerder gezien hebt maar dat houd het ook wel leuk voor latere playthroughs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hmm, nee Diablo heeft niet de beste verhaallijn. Alhoewel ze deze keer wel meer met de Lore willen doen. Ben erg benieuwd. De verhaallijnen van Zelda vind ik altijd zeer goed! Het is altijd wel hetzelfde, Zelda ontvoerd, vind dit, vind dat en red Zelda maar er zit toch elke keer weer iets in wat het echt bijzonder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 10:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Er zit nauwelijks wat van het verhaal in de beta, daar is flink in geknipt iig, dus er is meer verhaal dan het lijkt.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Mochten er mensen zijn die zich graag helemaal gek craften in de beta... Laat het even weten aan me. Heb veel van die blauwe en gouden craft-handel. Daarnaast kan ik 100K gold droppen voor je.

Er spelen nogal wat mensen op mijn account vandaar dat ik wat over heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 10:52
Heb er i.i.g. veel zin in, ben tot de release date nog wel druk met FF13-2, alts voorbereiden foor MoP in wow en ME:3.

Straks vanaf release gewoon een week lang gamen en even al het andere vergeten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 15-03-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson Claxon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:40:
Mochten er mensen zijn die zich graag helemaal gek craften in de beta... Laat het even weten aan me. Heb veel van die blauwe en gouden craft-handel. Daarnaast kan ik 100K gold droppen voor je.

Yes please! Probeer de maximale damage uit mijn Wizard te krijgen, en kom telkens weer Essence en gold tekort :P

[ Voor 63% gewijzigd door Angeloonie op 15-03-2012 21:43 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Yes please! Probeer de maximale damage uit mijn Wizard te krijgen, en kom telkens weer Essence en gold tekort :P
Dat ging prima.... Iedereen weer blij. Blijft mooi 100K gold weggeven + wat craft materiaal :D. Wist ook echt niet wat ik er nog mee moest :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:10
D3 + Baldurs Gate Enhanced Edition aankondiging
moest mij gelijk denken aan deze klassieker : (leuk voor je muzak playlist straks )
YouTube: 6th Gate - D-devils - Dance With The Devil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Jackson Claxon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:40:

Hehe you are our pimp... Wij betalen beta-speeluren met Gold ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 17:24

flessuh

Set sail for fail!

[...]

Eerlijk gezegd als je "book of cain" leest vind ik het verhaal niet eens zo slecht hoor, tuurlijk het kan beter, maar de meeste games hebben niet zoveel lore er achter als Blizzard games.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 10:52
flessuh schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:13:
[...]

Eerlijk gezegd als je "book of cain" leest vind ik het verhaal niet eens zo slecht hoor, tuurlijk het kan beter, maar de meeste games hebben niet zoveel lore er achter als Blizzard games.
Er zijn zelfs 18 officiele boeken over diablo lore :) Waarvan book of cain er 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb nog steeds een ping van rond de 300ms, hoop dat dat wel beter wordt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad-Matt schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:16:
Ik heb nog steeds een ping van rond de 300ms, hoop dat dat wel beter wordt.
Alleen servers in Amerika op het moment. Servers in Europa gaan live bij de release van de Full game dus het zal zeker beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Ik heb ook nog wel wat voor je, als ik je online zie dan krijg je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06
Ik zie dat sommige / veel tweakers nog zoeken naar waar D3 te krijgen zal zin, fysiek in winkels dus.

Dat mensen de CE willen hebben, kan ik begrijpen.

Maar puur uit nieuwsgierigheid vraag ik me af: wat drijft mensen precies om een fysieke kopie te willen? Is het toch een stukje nostalgie van het echt ''vast kunnen houden'' van de game? Wat is de meerwaarde t.o.v. de digitale download?

Ik persoonlijk zie niets in een fysieke kopie bestellen/pre-orderen. Mijn laptop heeft al lang geen dvd speler meer, dus ik heb er niet eens wat aan. Die digitale pre-order vind ik dan ook zeer handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een fysieke game is vaker goedkoper dan een digitale download. Die worden tegen de adviesprijs (€50-60) afgerekend, terwijl je een PC game vaak al voor onder de €40 in de winkels kan halen, of uit de UK voor nog minder (€<30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als ik hem ga kopen, waar ik nog niet overuit ben doe ik dat fysiek om 2 redenen. Vaak is het goedkoper en daarnaast zijn de box(arts) van blizzard de beste die er zijn. Echt een genot om naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MrRobin schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:53:
Ik zie dat sommige / veel tweakers nog zoeken naar waar D3 te krijgen zal zin, fysiek in winkels dus.

Maar puur uit nieuwsgierigheid vraag ik me af: wat drijft mensen precies om een fysieke kopie te willen? Is het toch een stukje nostalgie van het echt ''vast kunnen houden'' van de game? Wat is de meerwaarde t.o.v. de digitale download?

Ik persoonlijk zie niets in een fysieke kopie bestellen/pre-orderen. Mijn laptop heeft al lang geen dvd speler meer, dus ik heb er niet eens wat aan. Die digitale pre-order vind ik dan ook zeer handig!
tegenwoordig is een digital copy ook nog duurder dan een fysieke, eigenlijk heel vreemd, want bij digital heb je geen materiaal, transport, distributie en andere kosten. Het is gewoon een code meer niet. Dus ik vind dat een digitale versie op zn minst de helft goedkoper moet zijn.

Kijk maar eens op STEAM daar zijn de meeste nieuwe games ook gewoon duurder als in de winkel. En dat vind ik onrechtvaardig want normaal krijgen developers maar een klein aandeel per verkocht exemplaar. Maar omdat ze het digitaal doen dan moeten ze in eens wel de volle pond en nog meer. Als ze die digitale verkopen nou gewoon gelijk trekken met wat ze krijgen per verkochte hard-copy, dan verkopen ze er echt veel meer wat uiteindelijk meer wint betekend. Nu is 10 euro voor een niewue game wel wat cheap, dus maak er 25 tot 30 van voor digital, hebben ze nog steeds meer wint en verkopen ze waarschijnlijk meer als 2x zoveel win-win,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Hmm, zo te zien geldt de release date delivery van amazon.co.uk niet voor Nederland, nu twijfel ik of ik hem ga cancelen en op de release dag ergens in een fysieke winkel ga shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 11-04 09:29

TOYS

Zeg ik nie!!

Op de pricewatch bij gamecardwinkel €45,99 vind ik toch een nette prijs.... ook al is dit alleen een code...

Waar ik meer bang voor ben is dat bij de release alle servers weer overbelast raken waardoor je de content niet of met een uberlage snelheid kan downloaden.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
TOYS schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:02:
Op de pricewatch bij gamecardwinkel €45,99 vind ik toch een nette prijs.... ook al is dit alleen een code...

Waar ik meer bang voor ben is dat bij de release alle servers weer overbelast raken waardoor je de content niet of met een uberlage snelheid kan downloaden.
Ik neem aan dat je met de content de ''full game'' bedoelt? Daarom is de digitale installer er nu al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 11-04 09:29

TOYS

Zeg ik nie!!

MrRobin schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:04:
[...]

Ik neem aan dat je met de content de ''full game'' bedoelt? Daarom is de digitale installer er nu al :)
Die installer is er toch alleen voor de beta?? of mis ik iets?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Ja je mist iets, een paar pagina's terug is een link geplaatst naar de installer van de volledige game.
Die is te downloaden net als patches voor wow, via de blizzard downloader (die is deels ftp, deels torrent dacht ik. Dit weet ik echter niet zeker). De game is encrypted en kan de-crypted worden op 15 mei. Een blue post schat dat het de-crypten net zo lang duurt als een regular install.

Tijd om even een paar pagina's terug te lezen dus ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bulls schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:59:
[...]

tegenwoordig is een digital copy ook nog duurder dan een fysieke, eigenlijk heel vreemd, want bij digital heb je geen materiaal, transport, distributie en andere kosten. Het is gewoon een code meer niet. Dus ik vind dat een digitale versie op zn minst de helft goedkoper moet zijn.

Kijk maar eens op STEAM daar zijn de meeste nieuwe games ook gewoon duurder als in de winkel. En dat vind ik onrechtvaardig want normaal krijgen developers maar een klein aandeel per verkocht exemplaar. Maar omdat ze het digitaal doen dan moeten ze in eens wel de volle pond en nog meer. Als ze die digitale verkopen nou gewoon gelijk trekken met wat ze krijgen per verkochte hard-copy, dan verkopen ze er echt veel meer wat uiteindelijk meer wint betekend. Nu is 10 euro voor een niewue game wel wat cheap, dus maak er 25 tot 30 van voor digital, hebben ze nog steeds meer wint en verkopen ze waarschijnlijk meer als 2x zoveel win-win,
De reden dat het duurder is is dat het de officiele retailprice is. Die moeten de online retailers aanhouden omadt de fysieke winkels, die nog steeds veel omzet draaien, anders niet de games die niet voor de retailprice verkopen, niet in de fysieke winkel gaat verkopen. Dit betekend gewoon verkoopverlies, hoe je het ook wend of keert. Het "probleem" is echter dat fysieke winkels niet voor de retailprijs verkopen maar een deel van de winstmarge inleveren om meer te concurreren. Mooi voor ons, maar de online retailers kunnen zich hier niet aan aanpassen omdat de retailprijs maar een adviesprijs is, maar voor de online retailers dus de enige prijs... Helaas, want het is idd BS dat de winkel goedkoper is terwijl er veel meer kosten aanzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gropah schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:10:
[...]

De reden dat het duurder is is dat het de officiele retailprice is. Die moeten de online retailers aanhouden omadt de fysieke winkels, die nog steeds veel omzet draaien, anders niet de games die niet voor de retailprice verkopen, niet in de fysieke winkel gaat verkopen. Dit betekend gewoon verkoopverlies, hoe je het ook wend of keert. Het "probleem" is echter dat fysieke winkels niet voor de retailprijs verkopen maar een deel van de winstmarge inleveren om meer te concurreren. Mooi voor ons, maar de online retailers kunnen zich hier niet aan aanpassen omdat de retailprijs maar een adviesprijs is, maar voor de online retailers dus de enige prijs... Helaas, want het is idd BS dat de winkel goedkoper is terwijl er veel meer kosten aanzitten
Ik heb wel verschillende keren het wel gewoon digital gekocht, omdat je het gewoon per direct kan hebben. Dat is wel de meer prijs waard soms, en als ik anders met de trein naar de stad moet het te halen scheelt het wel.

Maar soms kom je ook bedrogen uit, want dan duurt het downloaden echt een eeuw. En dan was op de fiets zelfs nog sneller geweest bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Eindelijk een datum :)

Betreft levering
Artikel van Diablo Fans over Amazone.co.uk

http://diablo.incgamers.c...diablo-iii-pre-order-woes

Ik heb 2 normale Diablo 3's daar staan voor paar vrienden van me. Ik begrijp nou niet of ik nou iets moet doen zodat ik ze op het juiste moment krijg en of ik 5 dollar terug krijg.

Any help please :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 12:01

Natuurlijk. als je een game digitaal koopt heb je "niets", alleen een key, eigenlijk. nulletjes en eentjes, niet meer, niet minder. koop je de fysieke drager heb je iets tastbaars in je bezit, koop je de CE heb je nog veel meer onder anderen een artbook waar heel veel tijd en moeite aan besteed is , een dvd met behind the scenes dingetjes, een soundtrack cd en ga zo maar door. Je koopt iets wat je in je handen kan houden - en daar komt ook nog bij dat het vaak wat goedkoper is. dit zal voor mij altijd te prefereren zijn boven de digitale download. dit bied gewoon tè weinig om de hoge prijs te rechtvaardigen (voor mij dan).

En wat is er nou lekkerder om de dvd in je pc te gooien, 'm horen opspinnen en de launcher gelijk voor je snufferd te krijgen?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Voor de mensen die de CE via amazon.co.uk hebben besteld, dit is wat customer support zegt over mijn adres in Nederland: "I've checked and can confirm that your address is qualified for release day delivery of Diablo III - Collector's Edition (PC/Mac DVD) using FREE Super Savers Delivery"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53

Beste,

Lijkt me duidelijk dat ik nog als "klein jongetje" de lijm/inkt wil ruiken zodra ik het boekje open. Dat geeft altijd een fantastisch gevoel en dit soort dingen kan ik nog steeds langs mijn bed leggen.
Allereerst was ik een beetje huiverig voor de CE pre-order aangezien ik op de dag (nacht) zelf wil spelen, dus heb ik hem niet besteld. Heeft iemand een Collectors Edition besteld en wil er weer vanaf, voor een meerprijs uiteraard, koop ik hem graag over. Kan me haast niet voorstellen, maar PM me als het toch zo mocht zijn.

Groetjes Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Wat is de damage die jullie doen met jullie char?
Ik zit met
baba: 29,12 (lvl 13)
monk: 28.10 (lvl 13)
Wizard: 28,73 (lvl 11)

Is dat zo'n beetje gemiddeld? Het rare vind ik dat je niet ziet hoe een goed effect je skills hebben op je damage... de damage blijft gelijk maar wordt wel anders overgedragen.
Ook heb ik de indruk dat er niet echt gosu spelers rondlopen (of ik heb ze nog niet gezien...)
Merk dat de wizard met damage ietsje hoger zal uitkomen. Heb niet echt high damage gear maar wel veel int. gear, dat scheelt dan weer wel!

Ik koop de CE trouwens, kan je 'm hier ook al ergens pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Retail = goedkoper. Retail is ook een fysieke manifestatie, die je jaren later nog weer eens kan afstoffen en spelen, iets waar je naar kunt kijken tijdens de installatie.

Daarnaast is het gewoon noodzaak, ik wil niet op de post moeten wachten deze keer, zeker gezien ik hier maandag's geen pakketpost krijg. Erop hopende dat ik maandag 24:00 (aka dinsdag 00:00) kan spelen is dat toch geen onbelangrijke factor.

€5-15 euro besparen, mooi geprint papier en plastic, spelen de seconde van release? Ik teken daarvoor.

Zoals ik al verwachtte, zijn er groepen bezig met het uncrypten van de gamefiles ondertussen. Zal waarschijnlijk niet lukken: er zullen wel essentiële stukjes ontbreken en de decrypt zal wel IP en andere ID-specifiek zijn. Maar het zou toch interessant zijn om de echte opening cinematic eens te bekijken b.v.
(En alle skills / items te dataminen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 22:46
Hmm heb D3 al maanden in pre-order bij bol.com.. Wat of best duur is, 60 euro dus.

Dan ken ik hem net zo goed bij bliz kopen zodat ik alles al kan downen de dag er voor zodat ik meteen kan gaan spelen.

Zal nog even wat andere shops bekijken voor prijzen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb de CE ook al paar maanden in de pre-order staan bij Mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:54
gister voor het eerst neergehaald... helaas ook nog op HC net nadat ik deze char 2 gele items gegeven had...
Domme gedoe van mezelf... 8)7

Viel me op dat de laatste 3 chars die ik gemaakt had, maar 1 geel item bij de SK kregen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tegenwoordig koop ik 90% van m'n games digitaal, lekker makkelijk, geen gezeur in de winkel, nooit uitverkocht, betalen lekker makkelijk en geen cd's die ik kwijt kan raken.

Heb nu de CE bij Bol besteld (staat niet meer op de site), vanwege de leuke items die erbij zitten en die wil ik toch wel graag hebben als Diablo fan.

Hoop dat ik hem vlot krijg van Bol, ze willen ook wel eens een dag na de release leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 02:25
De CE is i.d.d weer te bestellen bij Bol.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

The-Priest-NL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:14:
De CE is i.d.d weer te bestellen bij Bol.
tnx, ik zat er de hele week naar te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Update: Due to some additional fixes going into beta patch 15, we will indeed be performing a character wipe. Please note that this wipe will also affect gold, items, achievements, auctions, followers, and artisans. ----

We will bringing the Diablo III test servers down for maintenance at approximately 10:00 a.m. PST tomorrow morning for database updates and to launch the next beta patch. We anticipate that maintenance will conclude at approximately 10:00 p.m. PST on Friday, March 16. While we are not planning to wipe characters with this patch, we will be resetting all auctions on both the gold and currency-based auction houses. If any changes are made during maintenance (or before then) that may require a character wipe, we'll be sure to provide an update in this thread. Thank you for your patience! As always, patch notes will be posted here once the patch is live.
Hou dus maar op met craften ;)

Onderhoud is van Vrijdag avond 19:00 t/m Zaterdag 09:00 's ochtens

[ Voor 4% gewijzigd door The-Priest-NL op 16-03-2012 08:42 . Reden: Dagen en tijden toegevoegd ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

The-Priest-NL schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:34:
[...]

Hou dus maar op met craften ;)
nice weer een patch.

denk dat we met 90% zekerheid kunnen zeggen dat alle chars gewiped worden. waarom? omdat veel spelers het "hidden" deel binnen zijn gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
roboreaper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:36:
[...]

nice weer een patch.

denk dat we met 90% zekerheid kunnen zeggen dat alle chars gewiped worden. waarom? omdat veel spelers het "hidden" deel binnen zijn gekomen
Staat ook in mijn quote :P wipe is zeker, eerste stukje tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76109

:( 1,5 week geleden book of cain besteld bij bol.com Krijg ik nu een mailtje dat het niet leverebaar is en de bestelling geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Vandro schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:09:
Voor de mensen die de CE via amazon.co.uk hebben besteld, dit is wat customer support zegt over mijn adres in Nederland: "I've checked and can confirm that your address is qualified for release day delivery of Diablo III - Collector's Edition (PC/Mac DVD) using FREE Super Savers Delivery"
Oh, dat is erg mooi nieuws! Ik heb zelf Standard Delivery, dus dat zou minstens zo snel moeten gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Anoniem: 76109 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:41:
:( 1,5 week geleden book of cain besteld bij bol.com Krijg ik nu een mailtje dat het niet leverebaar is en de bestelling geannuleerd is.
Ik heb nog een extra boek thuis liggen (ik heb er toen 2 besteld) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Tuurlijk, digitaal kopen is makkelijk, fysieke gebeuren is allemaal niet nodig.

Maar wat is er nou beter dan eindelijk die verdomde DVD in je computer te proppen, de installatie te starten en ondertussen door zo'n manual heen te zitten bladeren en je maar te verheugen op het moment dat je de game kan opstarten en door het introfilmpje uit je stoel wordt geblazen?

Juist ja, niets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad-Matt schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:50:
[...]

Ik heb nog een extra boek thuis liggen (ik heb er toen 2 besteld) O-)
Heb net wat gezocht en zag dat amazon.de ook de engelstalige verkocht, en nog goedkoper ook. 21,95, geen verzendkosten naar Nederland. En toen ik inlogde kwam ik er achter dat ik nog 4,95 overhad van een oude waardebon. Geluk bij een ongeluk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kijk, das mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 22:46
WTF moet je in godsnaam met die boeken? Ubersuf zijn ze als je het mij vraagt :p

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vandro schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:09:
Succes ;)

Kan je het mailadres van een Engelse vriend van mij geven. Die had bij amazon Mass Effect 3 gepre-ordered en ipv op de releasedate het pakket te kregen kreeg hij hem 4 dagen later. Na een mailtje hierover verwezen ze naar de voorwaarden waar het in stond dat dit mogelijk was.

Ik zat dus al lekker te spelen en hij niet :)
HertogJack schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:56:
WTF moet je in godsnaam met die boeken? Ubersuf zijn ze als je het mij vraagt :p
Nou das mooi, want we vragen het jou niet... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Mad-Matt op 16-03-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhm... lezen, wat moet je anders met boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 22:15
Book of cain 18.74 bij Book depository met free shipping naar nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah die site kende ik nog niet. Voor nu te laat, is al besteld bij amazon, maar ik zal deze zeker onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Ik heb ook alle boeken en ik ben echt een anti lezer eigenlijk :P . Maar de diablo boeken lezen super lekker weg en dat had ik nooit verwacht ;) . probeer maar eens zou ik zeggen

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn.. wipe :P

Ik heb niet zoveel tijd om te spelen en had net met moeite wat chars naar 13 gebracht.. En met wat prepatch gear voor extra dps :+

Lekkere tijd ook voor de update.. vanavond niet spelen dus :(

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
90 euro vind ik wel idioot veel voor de CE. Ik zou hem heel graag hebben, maar eigenlijk alleen voor de doos en het artbook, en daarvoor is die prijs te hoog. Ik geloof dat die van WoW en WotLK 70 euro waren, die heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 296504 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:51:
Wat is de damage die jullie doen met jullie char?
Ik zit met
baba: 29,12 (lvl 13)
monk: 28.10 (lvl 13)
Wizard: 28,73 (lvl 11)

Is dat zo'n beetje gemiddeld? Het rare vind ik dat je niet ziet hoe een goed effect je skills hebben op je damage... de damage blijft gelijk maar wordt wel anders overgedragen.
Ook heb ik de indruk dat er niet echt gosu spelers rondlopen (of ik heb ze nog niet gezien...)
Merk dat de wizard met damage ietsje hoger zal uitkomen. Heb niet echt high damage gear maar wel veel int. gear, dat scheelt dan weer wel!
Mijn Wizard heeft sinds gisteravond 72 DPS :P Mijn Demon Hunter en Barbarian (waar ik verder niets voor DPS heb zitten craften) zitten op 40 DPS :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik ben benieuwd in hoeverre deze patch ons weer dichter bij de RC brengt.
Ik wil wel kunnen bepalen voor de 15e welke character ik het beste vind om mee te beginnen.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik hoop dat ze wat extra content vrijgeven, maar dat zal wel niet :) 2 maanden duurt nog wel lang om je met de beta te vermaken :(

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Tormbo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:52:
Ik hoop dat ze wat extra content vrijgeven, maar dat zal wel niet :) 2 maanden duurt nog wel lang om je met de beta te vermaken :(
een beta is in de eerste instantie ook niet echt voor vermaak he ;)

tja wat vrienden optrommelen en 4p party starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Baroshir schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:51:

Maar wat is er nou beter dan eindelijk die verdomde DVD in je computer te proppen, de installatie te starten en ondertussen door zo'n manual heen te zitten bladeren en je maar te verheugen op het moment dat je de game kan opstarten en door het introfilmpje uit je stoel wordt geblazen?

Juist ja, niets dus.
Ja dat ben ik deels wel met je eens, maar ik heb helaas geen dvd speler in m'n laptop meer, die is tijdje geleden al vervangen door optical bay met een SSD, aangezien ik hem toch nooit gebruikte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Angeloonie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Mijn Wizard heeft sinds gisteravond 72 DPS :P Mijn Demon Hunter en Barbarian (waar ik verder niets voor DPS heb zitten craften) zitten op 40 DPS :+
Hoe kom je zo hoog?
Ik zit met baba na vinden van 10 str helm op iets meer dan 30. Wapens zijn beide iets van 15 dps.
Loop er nu toch vlot door. Kan je je gear eens showen?

Edit: Ik heb geen ringen en geen amu. Moeilijk aan te komen op HC ook... Scheelt al wel wat denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 296504 op 16-03-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

MrRobin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Ja dat ben ik deels wel met je eens, maar ik heb helaas geen dvd speler in m'n laptop meer, die is tijdje geleden al vervangen door optical bay met een SSD, aangezien ik hem toch nooit gebruikte ;)
extern dvd drive? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Laatst online: 11-10-2018
Iemand die het boek al heeft ? is het echt een aanrader ? wat kan je erin vinden ?

-

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
Jo3y schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:23:
Iemand die het boek al heeft ? is het echt een aanrader ? wat kan je erin vinden ?

-
Heb hem net op amazon.co.uk besteld. Inclusief verzending is het dan zo'n 28 euro.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

-
Het leest leuk weg, het is wat achtergrond geneuzel voor het spel.
Verwacht geen spectaculaire dingen. Maar ik had hem in 2 avonden uitgelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447223

-
Yup, erg mooie art work en de hele (feitelijke) geschiedenis van Sanctuary, Burning Hells en de Heavens, van het ontstaan van t/m het begin van Diablo 3.

Ik vond het zelf erg leuk om te lezen, vooral omdat het gericht is aan Leah en overal aantekeningen enzo van Cain staan.

En had ik het prachtige art work al genoemd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
The_Fes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:27:
[...]

Heb hem net op amazon.co.uk besteld. Inclusief verzending is het dan zo'n 28 euro.
Ik heb hem voor 18 gevonden worldwide free shipping :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Anoniem: 447223 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Yup, erg mooie art work en de hele (feitelijke) geschiedenis van Sanctuary, Burning Hells en de Heavens, van het ontstaan van t/m het begin van Diablo 3.

Ik vond het zelf erg leuk om te lezen, vooral omdat het gericht is aan Leah en overal aantekeningen enzo van Cain staan.

En had ik het prachtige art work al genoemd? :P
Dus eigenlijk soort dagboek van Cain ? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447223

Jo3y schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:30:
[...]

Dus eigenlijk soort dagboek van Cain ? .
Hmm ja, maar meer een combinatie van zijn onderzoek en vermoedens naar wat er met Sanctuary aan de hand is en zijn reisverslag/dagboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is idd een soort van notitieboek met zijn observaties, ervaringen en gedachtes.

Voor de echte Diablo fan een must have :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baroshir schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:51:

Juist ja, niets dus.
Scheelt mij weer 20 euro. + ik heb een jaarabonnement op Power Unlimited erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Geen enkel bedrijf MAG zelfs volgens mij vooor de releasedate het spel al sturen. Dat betekent dat als je het om 00:00 zou willen spelen, dat je dan verplicht bent om bij Blizzard te kopen. Ook amazone niet en de bovenstaande PU-actie.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Stranglem schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:43:
Geen enkel bedrijf MAG zelfs volgens mij vooor de releasedate het spel al sturen. Dat betekent dat als je het om 00:00 zou willen spelen, dat je dan verplicht bent om bij Blizzard te kopen. Ook amazone niet en de bovenstaande PU-actie.
de Pu stuurt D3 voor het weekend op zodat je het spel maandag binnen hebt. dat doen ze vaker bij nieuwe games.

en het maakt toch niks uit als je d3 een week eerder binnen hebt. game is toch locked tot di 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:32
Stranglem schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:43:
Mja, meeste online games die toch online geactiveerd moeten worden kun je vaak van te voren wel kopen. Dan zeggen de shops "niet vertellen he". Mja /care is voor hun gewoon geld, je kan toch niets met de game behalve installeren / updaten en wachten totdat de servers worden opengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
roboreaper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:46:
[...]

de Pu stuurt D3 voor het weekend op zodat je het spel maandag binnen hebt. dat doen ze vaker bij nieuwe games.

en het maakt toch niks uit als je d3 een week eerder binnen hebt. game is toch locked tot di 00:00
Doet Amazone dat ook?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

ik neem dat alle grote leveranciers het versturen rond het weekend. zodat het maandag of dinsdag in huis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172229

Balen, PU + D3 is uitverkocht. Ben weer eens te laat. :)
De beta wil ook niet vlotten, maar een vriend in het buitenland heeft hem wel. Toch leuk om steeds screenshots te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Blackminister schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
[...]

Hehe you are our pimp... Wij betalen beta-speeluren met Gold ;)
Haha, ja zoiets... Alleen gebruik ik het verder ook niet ;)
MrRobin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Had ik ook in mijn MBP, heb nu wel een externe voor mijn huidige Air.... Gebruik het ding nooit :D

[ Voor 45% gewijzigd door Jackson Claxon op 16-03-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ik heb dus net contact gehad met Amazon UK.

Ik ga dus mijn order van Amazone annuleren, omdat mijn adres in Nederland het niet mogelijk maakt om te kiezen voor release-date delivery.
Ik vroeg of het aan Nederland ligt, maar dat kon ze niet zien, maar waarschijnlijk ligt het daar aan.

Als je bij Amazone UK besteld, krijg je dus de game een paar dagen later. Nu wil ik gaan spelen vanaf de release-tijd (00:00), dus dan gaat dit hem niet worden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

En jawel hoor.
Hou je al sinds 2010. 5 vrije dagen apart voor als diablo uitkomt.
Nu 2 jaar later is het onderhand zover....

Wat denk je.. de week van hemelvaart hebben er al 3 man vrij gevraagd, dus * heuveltje kan geen vrij nemen :( :( |:(

Hadden ze nu echt geen andere datum kunnen verzinnen :(

[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 16-03-2012 11:24 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

heuveltje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:23:
En jawel hoor.
Hou je al sinds 2010. 5 vrije dagen apart voor als diablo uitkomt.
Nu 2 jaar later is het onderhand zover....

Wat denk je.. de week van hemelvaart hebben er al 3 man vrij gevraagd, dus * heuveltje kan geen vrij nemen :( :( |:(

Hadden ze nu echt geen andere datum kunnen verzinnen :(
doe je de week erna? :9
ik neem dat je net zoals de rest Do vrij hebt. meld je je vrijdag ziek? XD

kan je di en wo avond lkkr inwerken( als je de beta nog niet hebt?)
beetje oriënteren enz...

hier maken mensen zich veel te druk over die paar dagen achterstand.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 13:12
Zeg dat je vakantie naar Tristam al geboekt is en dat annuleren je veel geld gaat kosten.
Ik ben blij dat ik vrij heb gekregen, nu nog vrij vragen bij mijn vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

roboreaper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:32:
[...]

doe je de week erna? :9
ik neem dat je net zoals de rest Do vrij hebt. meld je je vrijdag ziek? XD

hier maken mensen zich veel te druk over die paar dagen achterstand.... |:(
Nope mag die donderdag gewoon werken.
Dus dat word idd pas de week erop :(

En het gaat me niet over die achterstand.
Een week lang moeten werken terwijl er onderhand een D3 op je ligt te wachten is gewoon klote :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

heuveltje schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Nope mag die donderdag gewoon werken.
Dus dat word idd pas de week erop :(

En het gaat me niet over die achterstand.
Een week lang moeten werken terwijl er onderhand een D3 op je ligt te wachten is gewoon klote :(
ah dat is zeker balen :'(

tja dan elke avond een paar uurtjes maar he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
Weet iemand of je een beta key krijgt als je hem nu al pre-orderd via de officiele site van diablo 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bosmonster schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:45:
[...]

Gewoon wat minder slapen ;)

10 uur werk, 4 uur slapen, 10 uur spelen :P
En dan ook nog tijdens je slaap eten, want anders mis je speel tijd :*)

Weet iemand ook al of Bol voor de release verstuurd? Dus dat je hem maandag of dinsdag binnen krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 16-03-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 23:55
's avonds spelen is beter dan een week weg zijn tijdens de release, en dus niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:08

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb er ook een dubbel gevoel bij, aan de ene kant zit ik al heel lang op D3 te wachten, maar precies als hij uit komt ben ik net 3 weken op vakantie naar de VS, waar ik ook al heel lang op zit te wachten. :P

Neh, dan ga ik toch echt wel liever naar de VS 8)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Anoniem: 296504 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:22:
[...]

Hoe kom je zo hoog?
Ik zit met baba na vinden van 10 str helm op iets meer dan 30. Wapens zijn beide iets van 15 dps.
Loop er nu toch vlot door. Kan je je gear eens showen?

Edit: Ik heb geen ringen en geen amu. Moeilijk aan te komen op HC ook... Scheelt al wel wat denk ik.
Je kan volgens mij in Patch 14 helemaal geen ringen en amu's meer droppen, ze zijn er gewoon niet in het stuk tot de SK. Alle ringen die gedropt zijn, komen uit het geglitchte stuk. En ik denk dat dat ook is waarom Blizzard nu wel weer wil wipen.

In de non-hardcore league, is het geen moeite om nog ringen te hebben. Alleen zijn ze wel level capped als ze wat voorstelde. Rare ringen zijn opeens level 21-27, wounding (1-2dmg) zijn level 14 etc.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.