001100100010101101011101001
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 182205
Uur lang playthrought met 4 personen door nieuw land. Alleen kijken als je nieuwe mobs, affixes en events wil zien
http://www.twitch.tv/vggaming/b/311430704
ZOjuist in de beta gezien dat je geen reign of king of daar verder moet nemen, anders ben je die wp's kwijt.iribuya schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:51:
Spoiler alert!
Uur lang playthrought met 4 personen door nieuw land. Alleen kijken als je nieuwe mobs, affixes en events wil zien
Nice! Heerlijk die chaos bij die mobpacks, vraag me af hoe dat zou zijn met 8 man.iribuya schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:51:
Spoiler alert!
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Niet mogelijk..Khiu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Nice! Heerlijk die chaos bij die mobpacks, vraag me af hoe dat zou zijn met 8 man.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Niet mogelijk / Niet te overzien. Dat wordt een chaos waar je U tegen zegt!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Anoniem: 311097
Als je een flinke mobpack hebt dan kan het nu al vrij chaotisch uitzien als je met 4 bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 12-03-2012 16:34 ]
Anoniem: 36835
8 players is teveel voor consolesKhiu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:29:
Ja precies, daarom vraag ik het me af...
Ik vind het nog steeds jammer, vandaar mijn licht trollende opmerking:P
Het heeft helemaal niets met consoles te maken. De reden was simpel: Meer dan 4 man is complete chaos in smalle gangen.Anoniem: 36835 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:37:
[...]
8 players is teveel voor consolesDus vandaar de max van 4 players.
Ik vind het nog steeds jammer, vandaar mijn licht trollende opmerking:P
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Prachtig dat met 8 man, allemaal schelden in de chat omdat iedereen elkaar blockte. Dan rende je met zo'n groepje een kamer in met super veel beetles, kon je niet terug omdat een iemand de uitgang blokkeerde, iedereen dood. Zo vaak de slappe lach gehad daar, rofl..Feralio schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:40:
Diablo 2 Maggot lair was al chaos, ook al was je alleen...
Anoniem: 26351
Beetles was nog tot daar aan toe, maar die sorc/amazon achter je die de hele kamer vol spamde met Frozen Orb of ander AoE spul, dat deed best wel pijn als je vooraan in de rij stond, zelfs met 75%+ lightning resismicrooo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Prachtig dat met 8 man, allemaal schelden in de chat omdat iedereen elkaar blockte. Dan rende je met zo'n groepje een kamer in met super veel beetles, kon je niet terug omdat een iemand de uitgang blokkeerde, iedereen dood. Zo vaak de slappe lach gehad daar, rofl..![]()
Goeie ouwe tijd
ik had daar als sorc die staff die 25% change to teleport on hit had.Anoniem: 26351 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:46:
[...]
Beetles was nog tot daar aan toe, maar die sorc/amazon achter je die de hele kamer vol spamde met Frozen Orb of ander AoE spul, dat deed best wel pijn als je vooraan in de rij stond, zelfs met 75%+ lightning resis
Goeie ouwe tijd
Feest met al die lighning bolts

[ Voor 6% gewijzigd door Axewi op 12-03-2012 16:54 ]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
OculusAxewi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:49:
[...]
ik had daar als sorc die staff die 25% change to teleport on hit had.
Feest met al die lighning boltswas een hell om door te komen.

Briljant waren dat soort stats op je items
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 12-03-2012 16:53 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 36835
Boeboe schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:39:
[...]
Het heeft helemaal niets met consoles te maken. De reden was simpel: Meer dan 4 man is complete chaos in smalle gangen.
Eens op hardcore hell misgeclicked met m'n necro: bonespear geschoten, whop, 6 skellies weg en niet onbelangrijk: de sorc van een vriend die voor mij stond. Daar ga je dan met je "met tele is resistance minder belangrijk".Anoniem: 26351 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:46:
[...]
Beetles was nog tot daar aan toe, maar die sorc/amazon achter je die de hele kamer vol spamde met Frozen Orb of ander AoE spul, dat deed best wel pijn als je vooraan in de rij stond, zelfs met 75%+ lightning resis
Goeie ouwe tijd

Maareh, hoezo was dat DH filmpje overdreven? In patch 13 kon je gemakkelijk ook zo spelen, alles in 1-3 schoten kapot.
Bijna al die Blizzard filmpjes zijn met chars die over het benodigde level heen zitten. En dat is toch prima? Zo ben je zelf waarschijnlijk ook 50% van de tijd bezig om maar gear te vinden voor verderop.
Zeker HC in de volledige game is het wel zo veilig om ietsjes terug te beginnen nu alle drops / gold / xp redelijk gelijk uitgestreken zijn in D3.
Even een level negen DH volgepropt met stuff die ik had gevonden met de WD (mooie 21,9 bow dropte en een paar damage ringen in een speelduur van 40 minuten).
Het duurde even voordat ik alles neer had gemaaid met de WD. Aansluitend dus DH ge-equipped. Damage á la 46 DPS. Alles ging vrij soepel neer. Maar die bulls, jeetje

Kortom: ik vind dat Blizzard deze content best had vrij mogen geven in de beta. Het is goed genoeg voor 1.5 extra speelduur per karakter. Grofweg gezegd is de beta nu voor vijf uur speelwaardig.
Laat de releasedatum maar snel komen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 06-07 01:58
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
@Stranglem, ik heb je toegevoegd in D3.
[ Voor 29% gewijzigd door Dysmael op 12-03-2012 17:27 ]
En hoe krijg ik het voor elkaar dat ze bij mij erbij blijven zodat ik ze in een private game op m'n gemak kan bekijken?RolfLobker schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:26:
Public game joinen bij iemand de de waypoints heeft.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 06-07 01:58
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2012 17:28 ]
Anoniem: 399205
die herinner ik me ook nog
dat was gewoon soms unlucky sterven , on hit electrocute tp en dan in nog een nest electriek vallen
zucht
Het schijnt dat je de waypoints behoud zodra je ze hebt.Mad-Matt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:27:
[...]
En hoe krijg ik het voor elkaar dat ze bij mij erbij blijven zodat ik ze in een private game op m'n gemak kan bekijken?
Ik heb de waypoints namelijk genomen, maar ik heb ze niet
Geen andere questen doen, dan ben je ze kwijt
Als ik ze ook van je mag overnemen ben ik je erg dankbaarCthulhu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:45:
Ik heb de wp's, zal vanavond wel een game maken
Ik heb je ook toegevoegd, mijne is Fanatix#1233
[ Voor 8% gewijzigd door Fanatix op 12-03-2012 18:43 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
maar zal er verder niks over zeggen behalve
edit:nevermind
[ Voor 18% gewijzigd door Dalyxia op 12-03-2012 18:16 ]
Inderdaad, de moeilijkheidsgraad is wel erg makkelijk. zelfs met de low DPS demon hunter had ik 0 problemen, niet eens een keer bijna dood gegaan.Dalyxia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:48:
ik ben inmiddels door 2 gebieden heen gewandeld, 1 woord "FANTASTISCH" de sfeer , de mobs, de special abilities van de mobs, de events, zo mooi allemaal
maar zal er verder niks over zeggen behalve
edit:nevermind
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
In dat geval wil je je game graag even joinen. Ik heb je battletag toegevoegd. Mijne is vivaldi#2268Cthulhu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:45:
Ik heb de wp's, zal vanavond wel een game maken
Nee klopt ik was HC char, en had al mn SC's verwijderd net.Cthulhu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:47:
Bull, ik kan je niet toevoegen???
Edit:
Nou nu wil ik een game zelf verder gaan geeft ie error in creating game.
Had niet veel nut eigenlijk met een level 1 dus wilde eerst skillen, maar nu kan ik geen resume meer doen, waardoor ik dus start quest moet doen, en dan ben ik de wp's weer kwijt lol.
oh:
You cannot resume your saved progress because you have not completed the first quest.
Nouja dan moet ik maar eerst even spelen en nog een keer de wp's ergens vandaan halen.
[ Voor 55% gewijzigd door Bulls op 12-03-2012 19:07 ]
edit - heb ze alweer, gewoon een willekeurig Public Game joinen
[ Voor 34% gewijzigd door Cthulhu op 12-03-2012 19:09 ]
Of gewoon een public game joinen
Het zou wel een beetje onterecht zijn al ze achteraf nu mensen gaan bannen voor het doorlopen van dit materiaal, ik heb een beetje zoiets van "stop het er dan niet in". Ookal is de manier om hier te komen straks gefixed, het zal nog wel even duren voordat dit gepatched is. Nog geen twitter reactie op mensen die hier vragen over gingen stellen trouwens.
Zo zie je maar hoe groot de behoefte is om verder te spelen... Beta is té standaard nu.
RdV#2266 ben ik ingame ben online nu
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zie het niet?Angeloonie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:55:
Bugje gevonden
Wel.. sort of denk ik
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3483869747
edit: ik denk het te zien
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 12-03-2012 20:03 ]
Same here, was een beetje uitgekeken op de demo, elke keer hetzelfde stukje, dit was prachtig.Vandro schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:59:
Ik moet zeggen die "bonus" beta content bevalt me goed, heb echt veel plezier met die random events en ik vind de monsters al veel interessanter!
De getallen 28 en 34 voor het woord "armor" zijn in een ander font geschreven.Anoniem: 182205 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:00:
[...]
Ik zie het niet?![]()
edit: ik denk het te zien
Ik verwacht niet dat de release datum hierdoor zal verschuiven of het craftingsysteem vanwege deze bug pas na release er in gepatched zal worden
[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 12-03-2012 20:08 ]
Gloves zijn ook maar gewoon gloves lijkt het. Aan de andere kant zijn het ook magic gloves. Ben benieuwd of dat ook zo hoort.Morrar schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:06:
[...]
De getallen 28 en 34 voor het woord "armor" zijn in een ander font geschreven.
Ik verwacht niet dat de release datum hierdoor zal verschuiven of het craftingsysteem vanwege deze bug pas na release er in gepatched zal worden
join gewoon een random online game, zowat 90% van alle runs zijn nu die extra portalsTriel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:51:
Maar iemand ingame online die de wps kan geven?zou fijn zijn hehe
RdV#2266 ben ik ingame ben online nu
Eerder 2 week en de release zelf (beetje over-optimistisch) Ok maak er 4 a 5 vanTriel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:18:
Bulls 2 weken...
denk je dat ze binnen 2 weken met de release date komen?
wie weet toch weer een nieuwe wallpaper
was effe leuk denk ik dan
YouTube: Queens Of The Stone Age - First It Giveth
[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 12-03-2012 20:50 ]
ach ja... hopelijk binnen 2 maanden echt het spel
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
En 2 uur aan opnames!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 12-03-2012 20:55 ]
Bedankt voor je input. Iemand een idee?Anoniem: 311097 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:54:
Ik neem aan dat je rechtsklik etc al hebt geprobeerd? Zou raar zijn als dat niet werkt. Heb geen idee overigens, nog nooit iemand hoeven te verwijderen.
-EDIT- Het kan met rechtermuisklik
[ Voor 24% gewijzigd door Jackson Claxon op 12-03-2012 21:03 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Mad-Matt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:04:
[...]
Same here, was een beetje uitgekeken op de demo, elke keer hetzelfde stukje, dit was prachtig.
spoiler:Moest wel ff lachen toen ik die boer redde met z'n vrouw in de kelder, die al duidelijk een paar jaar dood was
Alleen een kwartier was wel aan de korte kant, mocht iemand ze beta account nog eens beschikbaar willen stellen dan hoor ik het graag!
Hoe is het trouwens momenteel met de geruchtenstroom rond de release datum? **Heb geen zin om 1.5 topic door te lezen :$**
Zijn der trouwens nog giveaways met key of is dat volledig voorbij? Ben benieuwd!
bij de drowned temple???? daar zaten bij mij helemaal geen mobs... en echt sterk waren ze helemaal niet, gedaan met een lvl 9-11 wizardQQCTomas schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:15:
Dat was toch wel ff tof in die nieuwe gebieden. Vooral bij die tempel waren de mobs behoorlijk sterk.
Niet gedaan met 4 man party zkr . Ik kreeg een epic leaper pas na 1.5 minuut dood in me eentje...… Waren super sterk . Dit als WD lvl 11Dalyxia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:22:
[...]
bij de drowned temple???? daar zaten bij mij helemaal geen mobs... en echt sterk waren ze helemaal niet, gedaan met een lvl 9-11 wizard
[ Voor 3% gewijzigd door randomice op 12-03-2012 21:26 ]
Ben blij dat ik toch nog ff in m'n uppie op m'n gemakkie daar rond heb kunnen lopen. Vooral het bos vond ik erg gaaf, creapy en gafe achtergrond geluiden.
Benieuwd hoe het op Inferno is
You will die!Cthulhu schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:31:
Sommige waren wel sterk, ben 1x dood gegaan
Benieuwd hoe het op Inferno is
Lots and lots of times.
Wie wil mij toevoegen, ben zo eenzaam zonder vriendjes:
BATTLETAG
SpaceMonkey#2154
[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 12-03-2012 21:35 ]
HANDTEKENING!!!
Denk niet dat je dan gelijk die gate door moet.
Is al gepatchedLeeghoofd21 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:39:
Iemand online met de WP? ^^ Leeghoofd#1309
Dat werkt niet meer....Leeghoofd21 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:39:
Iemand online met de WP? ^^ Leeghoofd#1309
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik zat de hele dag op mijn werk.... grrrr
HANDTEKENING!!!
Ja, laten we nog 10 jaar wachtenLeeghoofd21 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:41:
[...]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik zat de hele dag op mijn werk.... grrrrdan maar wachten tot april/mei 2022
en der schijnt ook een manier te zijn om je items te dupen
http://www.diablofans.com...mobs-affixes-in-the-beta/
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.