Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Er was ook een screenshot dat je de drie andere WP zag, die waren wel geactiveerd

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Iemand zei net op de forums (maar al wegge-edit) dat de poort maar op een bepaald moment gecreeerd wordt en je er met veel lag/ netwerkkabel uittrekken er mogelijk wel kon geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Ik denk niet dat hij gebanned zal worden als dit echt is. Het is blijkbaar een bug en een beta is er om bugs te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Welke gate is het dan? Bij de cementary? Of de ferrie in new tristram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Die bij de cemetary (volgens Kermiz van de battle.net forums)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Gate in Cemetery, naar het noorden, zit een groot slot op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Even testen mannen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Eigenlijk wil ik het graag ook kunnen, en verder spelen, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon wachten tot de release, want ja je kan toch niet boven level 13 komen.

Net geprobeerd, bij de gate, en dan beetje heen lopen met de kabel eruit, maar gebeurt niets en dan een DC, dus als je dan weer inlogged, hoe kom je dan daar weer? Of er zal wel een checkpoint zitten ofzo.

Eigenlijk vreemd dat Blizzard zoveel data in het spel heeft dat veel verder dan de Beta gaat, ze kunnen toch gewoon de boel strippen zodat je nooit verder kan gaan en anders niets tegen komt? Is de beta ook sneller te downloaden. Lijkt me sterk dat ze gewoon het volledige spel in de beta zetten.

Doet me denken aan Lemmings 3D demo van vroeger, daar kon je tot level 10 spelen, maar in de data had je nog level 20 tot 100 staan, dus gewoon namen veranderen en zo het hele spel spelen.

[ Voor 67% gewijzigd door Bulls op 11-03-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Hmm, zo te zien word de grootte van je stash (niet de inhoud) wel gedeeld met SC en HC, ik heb op het HC char dat ik aanmaak al dezelfde slots geunlocked als op SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 22:54
Is een bug op het moment, wordt nog opgelost :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:25:
Net geprobeerd, bij de gate, en dan beetje heen lopen met de kabel eruit, maar gebeurt niets en dan een DC, dus als je dan weer inlogged, hoe kom je dan daar weer? Of er zal wel een checkpoint zitten ofzo.
En als je daar die skeleton miniboss tegenkomt. Deze heeft volgens mij Knockback. Probeer daar eens iets mee. Voor gate gaan staan en laat je knockbacken door hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Was net wel rare monster maar die had teleport :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ok this is my second beta acc so i dont care

"You walk from town, until u open cemetary gate, and receive checkpoint. When u receive checkpoint, u plug cable and run to gate."

rest I dont know yet. You still get tped back even when u are past the gate.

So now lets all help out and find the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvmd

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 11-03-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ok this is my second beta acc so i dont care

"You walk from town, until u open cemetary gate, and receive checkpoint. When u receive checkpoint, u plug cable and run to gate."

rest I dont know yet. You still get tped back even when u are past the gate.

So now lets all help out and find the way
Net geprobeerd, de gate is er niet als je doorloopt vanaf de 1e gate zonder kabel, maar je kan niet veel verder lopen, want dan houd de map op, en je wordt disconnected. Ook kabel er weer in doen voor die tijd werkt niet.

edit:

Nee zelfs wanneer je bij die checkpoint op de cemetary inlogt, en dan een halve seconde de kabel eruit hebt en weer in doet, dan kun je door de niet bestaande gate lopen, maar dan disconnect de game alsnog en de map houd ook op.

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 11-03-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf wanneer kun je voorbij de gate lopen, als je op zoek bent naar de crown toch? Hmm... en als je een game (met lvl 1) maakt waarin je de wp van een hogere level kunt overnemen en aansluitend met level 1 een nieuwe game maakt en naar wp cemetery gaat. :? Daarmee heb je een aantal quests overgeslagen, wellicht is dat een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446908

Margoootje,

heb jij beta acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope... :(

YouTube: diablo beta bug.wmv filmpje over naar misery of fields

Begin nu beetje het idee te krijgen dat het gaat als volgt:

Unpluggen... (10 seconden de tijd voordat je eruit wordt gekicked) zodra je bij de poort bent weer inpluggen (dus zeg maar tegen 8 seconden) als de server weer verbinding maakt zou je moeten kunnen doorlopen.

mogelijkheid 2:

Drie leden van het team staan in town. Player 4 (dus degene die naar gate rushed) plugt internet eruit en loopt op brug. De overige 3 leden accepteren zijn town portal en voila, ze staan op bridge. _/-\o_ :D

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 11-03-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Some interesting news from person, who already has access to further content:

"This is definitely not a fake. You need to find someone who has the waypoints and join his game. You will now have those waypoints too. It’s important that you never change the current quest you’re on in the main menu or you will lose the waypoints.

Two areas are populated with tough monsters, different affixes like vortex, molten, and Jailer. Jailer is really cool. It disabled all movement for up to 3 seconds and you can’t do ****. The art is beautiful and there are some new events. One where you help a ghost woman lay her family to rest by killing them. they spawn as 3 elites. another one is clicking a tombstone and waves of enemies come at you, but that one doesn’t offer a reward.

there is a third area called the drowned temple but you can’t do much there."

and the second one:

"As promised, here is an album of a few of the screen shots i’ve taken.

http://imgur.com/a/xtNoO

The rings and amulet I have drop in the Crypt Of Decay, a random dungeon in the fields of misery. This Crypt has the new event I was talking about. I don’t know the method people used to actually get the WP’s, I only received them from someone else.

It’s a really cool glimpse into just how awesome this game is going to be. You are all in for a treat.

Edit: Flux, feel free to use these screen shots. Contact me on here if you want screen shots of anything else, or any other information. I will NOT be sharing waypoints at this time. It is unclear if people will be banned for this."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Drama met die keys... gelukkig wel een paar dagen kunnen spelen op het account van een medetweaker! Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe patch

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

These are the steps I took,

1. Start a game, shattered crown or black king
2. Take waypoint to Cemetery
3. Move a few steps below the Waypoint
5. Immediately disconnect your internet service and run past the northern gate into the Fields of Misery.

Additional INFO: You have to be a few steps back behind the Waypoint before you disconnect otherwise the gate will still be there. If you're back far enough you'll pass right through the gate.

You have a 10 second window you can reconnect your ethernet cable or reconnect your service. This is somehow lag related...

----

I figured out HALF of the bug and we have 48 hours to figure it out before it gets patched on Monday at the latest.

I've gotten in pretty far, I think we're onto something here if anyone wants to help me test this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm werkt niet, als ik de kabel eruit haal en gelijk er weer in stop, kan je doorlopen door het hek wat er niet staat, maar dan disconnect hij gewoon. Als je relogged sta je weer op de checkpoint (als je daar was met de quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:13:
Hmm werkt niet, als ik de kabel eruit haal en gelijk er weer in stop, kan je doorlopen door het hek wat er niet staat, maar dan disconnect hij gewoon. Als je relogged sta je weer op de checkpoint (als je daar was met de quest)
Misschien moet je dit met min. 2 personen doen? Het is dat ik geen beta access heb, anders testte ik even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/1989/d3fuuuu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha :D

Update van Mephisto himself:
People i can tell u one thing :
It is not this 'going true the gate' and trying not to get portal'd back ...

It is not !

And i thought good about it now and i was thinking to myself:
If i post it on youtube/this forum/anywhere... ALLOT of people will flood to this information !!!
and i mean a couple of 100.000 if not much more.
And do I really want to be THAT guy ?
I don't know man ... this is some serious stuff and if i create something,
i don't want some random guy to be posting allot more information then I the maker actually wants ...
So i will not release anything. And i never intended to beside those KNOWN monsters in the pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22
Mogelijke opties:

- Knockback door poort (alhoewel mephisto zegt dat dit het niet is)
- Laggen door poort (alhoewel mephisto zegt dat dit het niet is)
- Town portal glitch in multiplayer
- Het Q meisje niet de 1e poort laten openen (kan schijnbaar) en vervolgens de 2e wel laten openen? :/

>.< helaas dat hij niet wilt delen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Junia op 11-03-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Schijnt gefixed te zijn
"Yup, this is a solid bug. If someone has the waypoint, they can give it to you.
You help this lady ghost put her family to rest by killing all of them, there's a temple too but nothing inside.

It appears to be hotfixed now, I'll be posting an update soon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Junia schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:44:
Mogelijke opties:

- Knockback door poort (alhoewel mephisto zegt dat dit het niet is)
- Laggen door poort (alhoewel mephisto zegt dat dit het niet is)
- Town portal glitch in multiplayer
- Het Q meisje niet de 1e poort laten openen (kan schijnbaar) en vervolgens de 2e wel laten openen? :/

>.< helaas dat hij niet wilt delen :P
Die laatste zou nog kunnen, maar dat kan niet want je kunt niet bij de cemetery komen voordat je cain hebt bevrijdt, en als je de quest eerder start dan heb je de wp niet.

Maar goed ik geef het op, boeit toch niet zoveel, en zou onecht aanvoelen. Wacht liever op de release die zal vast geen 2 maand meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:25:
[...]

Die laatste zou nog kunnen, maar dat kan niet want je kunt niet bij de cemetery komen voordat je cain hebt bevrijdt, en als je de quest eerder start dan heb je de wp niet.

Maar goed ik geef het op, boeit toch niet zoveel, en zou onecht aanvoelen. Wacht liever op de release die zal vast geen 2 maand meer duren.
boeit inderdaad niet zo, alleen wel interressant hoe die het gedaan heeft.

Zou leuk zijn van Blizzard als ze het fixen om daarna uit te leggen hoe mephisto dat gedaan had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Hebben jullie de ART pics al gezien op http://www.diablofans.com/
Zij van de presentaties op de GDC :D

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/march/gdc/qqs/qq17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/march/gdc/qqs/qq18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/march/gdc/qqs/qq19.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:34:
[...]

boeit inderdaad niet zo, alleen wel interressant hoe die het gedaan heeft.

Zou leuk zijn van Blizzard als ze het fixen om daarna uit te leggen hoe mephisto dat gedaan had :)
Ze zijn ermee bezig:
http://imageshack.us/f/827/hmmtv.png/
http://imageshack.us/f/593/hopg.png/

Dat dit überhaupt mogelijk is. Ik kan mij ook zoiets herinneren uit Zelda; Twilight Princess. Je kon een ruime 40 minuten gameplay skippen door bij een hekje achterover te springen en jezelf te locken in dat hekje en vervolgens door gaan met achterover springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

WD wordt echt m'n eerste char, wat een hoop lol om mee te spelen zeg, alleen m'n puppies gaan wel snel dood na de patch :(
(Al is het met deze moeilijkheid al een stukje leuker om te spelen)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

WD is ook mijn favoriete character, zombiedogs+explosive toads 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:04:
Hebben jullie de ART pics al gezien op http://www.diablofans.com/
Zij van de presentaties op de GDC :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/march/gdc/fullqqa/qq1.jpg

hmm die Armor colors vind ik een beetje te fel naar mijn idee. Krijg echt een power ranger gevoel..

En aan de image naam te zien vinden ze het zelf ook om te huilen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 11-03-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Had zojuist in de "Den of the Fallen...." een "R.... Chest" gevonden. Ben ff de naam kwijt, maar het was geen gewone chest. Er zaten meer items in dan in een normale chest.

Heb dit niet eerder gezien. Iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Resplendant chest, ja dat zijn gouden chests en zijn random, die heb je ook nog in de cathedral als trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb die 2x gezien, in cathedral is er ook 1, die draait rond en dan komen er allemaal skellies die je moet killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:24:
Resplendant chest, ja dat zijn gouden chests en zijn random, die heb je ook nog in de cathedral als trap.
Ow, is dat dezelfde? Deze draaide niet rond maar stond daar gewoon, wachtende op mij om opengemaakt te worden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die in de Cathedral moet je op klikken, dan zakt die in de grond en komen er skeletjes, daarna komt die weer omhoog en kun je looten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Heb wat interessante Twitter Q&A's gevonden. Beantwoord door Jay Wilson en Bashiok.
Any chance at RMAH on hardcore?
- If there's a demand for it we'll consider it.
Tot nu toe dacht ik dat het RMAH nooit in HC geïntroduceerd zou worden. Interessant, echter door de volgende tweet hier beneden schijt ik in mijn broek!
So, will we be able to fly away from a major boss fight or will death will be inevitable if not ready (for HC) ?
- once you are in a boss fight you are locked in.
Erg blij dit te horen. Dat maakt de difficulty-switch grind net weer wat langer, en dat is een enorm pluspunt voor mij. Lekker lang aan je gear werken voordat je verder gaat en de volgende boss aankunt. Al helemaal op HC want als je hem daar niet aankunt dan is het gedaan! Dat wordt grinden jongens... en veel op internet lezen over de boss fight en je class! Van de andere kant maakt dit het wel extreem leip om voor het eerst een boss te doen op HC. Als je 1 belangrijke ability niet weet van de boss, of iets anders niet hebt gelezen, dan is het snel afgelopen. Ik ben voor de lock-in, heeft net wat meer van die spanning en daar leef ik voor. :D
Hello sir, I'm just curious if you plan to balance PVP, last I recall it wasn't too important. But it seems different now--
- it's always been our intent to balance it, just not to a hardcore e-sports level given build diversity.
Eerst hadden ze inderdaad, zoals deze persoon al zegt op twitter, niet bepaald laten doorschemeren dat ze PvP wilde balanceren (fatsoenlijk). Leuk om dat te horen, ik hoef geen e-sports hit maar gebalanceerd PvP is meer dan welkom!
Hey Bash, can you ask the dev guys to add a gameplay option to block white item pickups? My bags are always unintentionally full!
- Yeah I think the /nopickup option from D2 is on a short list of options to add.
Mooi, hopelijk heeft hij gelijk. Ik heb daar ook al last van in de beta. Vooral als je wat sneller begint te grinden. :P
Will #D3 be available to pre order in battlenet store or do I physically have to preorder it from another store?
- We'll have digital presales.
Nou voor de mensen die dus niet wilden geloven dat Blizzard Digitale Sales gaat doen, hier is je bevestiging. Ik ga hem ook digitaal kopen, ik heb inmiddels al jaren al mijn games via Steam etc. gekocht, ik zie geen reden om daar nu mee te stoppen. Bespaart vooral veel ruimte. :P

Verder:
- D2 ladder blijft gereset worden, hiermee gaan ze niet stoppen
- Matchmaking in PvP gebaseerd op player skill én gear!
Source van alles: http://www.diablofans.com...gc-art-slides-blue-posts/

En nog een hoop gezever in Blueposts over de MF change. Ik baal er nog steeds hardcore van en dit is de enigste wijziging van Blizzard waar ik het totaal niet mee eens ben. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 11-03-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

As we’re counting down the days until we’re ready to announce a release date for Diablo III

http://eu.battle.net/d3/e...III_PvP_Update-09_03_2012

laten we hopen op een release date deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 446908 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:43:
As we’re counting down the days until we’re ready to announce a release date for Diablo III

http://eu.battle.net/d3/e...III_PvP_Update-09_03_2012

laten we hopen op een release date deze week :)
hmmm, deja vu naar vorige week :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja vorige week was een event voor alle publishers, deze week komt er een press event ( blizzard only ).

mijn hoop is positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degene die zich vervelen en op zoek zijn naar een key op een actieve maar speelse manier:
http://diablo3x.com/game/
Your Score: 6478 & LEVEL: 80
TAKE A SCREENSHOT! AS PROOF!
SUBMIT SCORE HERE
WITH KEY KEY:
133149643209901331493979622X6478080
WIN DIABLO III BETA KEY!
dit is mijn score... het wordt wel lastiger vanaf level 75.

Tips: investeer tijdig in INT dit is jouw levensvoorziening, verder ook investeren in str, dex.
Tussendoor krijg je blokjes [ str ] [ dex ] [ int ] [ mf ] etc... klik daarop om je stats te verhogen.. ook tussendoor krijg je twee balkjes, beiden geven verschillende item stats. Het is aan jou om te kiezen voor welke je gaat.

2) je moet continu drukken op 1... 8)7 dit is goed te doen met twee personen, 1 wordt lastig als je boven de 100 wilt komen. Een aantal hebben iig lvl 185 gehaald en maken zeker 100% kans om een key te winnen.

3) als je constant op 2 drukt, en je nadert de 0 heeft dit invloed op je leven, ook deze gaat dan rap achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Die 2e foto herken ik uit het aller eerste filmpje.

Wel vreemd dat de mobs niet aggro-en dit is zeker een private server hack iets.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 11-03-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
geen van de pics hebben de town portal, dus ik gok dat dit een hele oude build is op een private server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:07:
[...]

geen van de pics hebben de town portal, dus ik gok dat dit een hele oude build is op een private server
Het is dan ook gepost in 2011 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 182205 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:08:
[...]

Het is dan ook gepost in 2011 :+
Afbeeldingslocatie: http://www.thecrimsoncrow.com/wp-content/uploads/2011/04/derp6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 182205 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:17:
Voor degene die zich vervelen en op zoek zijn naar een key op een actieve maar speelse manier:
http://diablo3x.com/game/

[...]
dit is mijn score... het wordt wel lastiger vanaf level 75.

Tips: investeer tijdig in INT dit is jouw levensvoorziening, verder ook investeren in str, dex.
Tussendoor krijg je blokjes [ str ] [ dex ] [ int ] [ mf ] etc... klik daarop om je stats te verhogen.. ook tussendoor krijg je twee balkjes, beiden geven verschillende item stats. Het is aan jou om te kiezen voor welke je gaat.

2) je moet continu drukken op 1... 8)7 dit is goed te doen met twee personen, 1 wordt lastig als je boven de 100 wilt komen. Een aantal hebben iig lvl 185 gehaald en maken zeker 100% kans om een key te winnen.

3) als je constant op 2 drukt, en je nadert de 0 heeft dit invloed op je leven, ook deze gaat dan rap achteruit.
lvl 45 en toen had ik er geen zin meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
60 en toen kreeg ik kramp in mn vingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Net even een Wiz als eerste HC char aangemaakt en probleemloos de SK gesolo-ed (level 8). Extra gear had ik niet, extra goed spul craften kon niet, en buiten dat het lang duurt, is het nog steeds wel erg simpel.

Ik hoop dat latere mobs ook wat actiever op jacht gaan naar je, want iedere char met +2% runspeed of meer hoeft niet meer dood te gaan, gezien je erg gemakkelijk kunt ontkomen aan tegenstanders.

Nu denk je wellicht, meh, big deal, solo de beta uitspelen, maar nu de punchline: er waren nog 3 medespelers op de server. (2 afk, 1 wilde alleen de cripts doorzoeken voor jar of souls)

Hoe dan ook, ik vind deze patch wel weer een stukje beter dan de vorige, leuk ook dat er weer net even wat andere skills te previewen zijn, opmerkelijk dat er nog steeds een aantal uit springen die iedereen blijft gebruiken.

Het was nu trouwens zo druk dat ik herhaalderlijk games niet in kwam omdat ze alweer vol waren. Er stonden 7700 spelers online te wezen. De ping-issues waren voorbij, 170-190 weer, ook met 4 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het aantal beta-servers relatief beperkte is, juist ook om te stress-testen. Daarnaast speelt nu de hele wereld in de VS, terwijl er dalijk gewoon europese servers komen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bosmonster schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:45:
Denk dat het aantal beta-servers relatief beperkte is, juist ook om te stress-testen. Daarnaast speelt nu de hele wereld in de VS, terwijl er dalijk gewoon europese servers komen etc.
Klopt, daarnaast is er gezegd dat de servers in EU er al zijn, alleen dat er geen Beta op installed is nog. Dus dat gaat helemaal goed komen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Eindelijk krijg je nu een PREVIEW van de items in de AH _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 12-03-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32
Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:24:
ik was ze nog niet eerder tegen gekomen, tot dat ik HC ging spelen gister.

Mogelijk dat de kist alleen komt als je nog niet je blacksmith genoeg geupgrade hebt.
Ik kreeg gister bijna in elke room zo'n kist.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Die nieuwe area ziet er best grappig uit. Die mobs zijn een stuk groter. Echt nice.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik heb van het weekeind ook een nieuwe Wiz gemaakt op hardcore mode. De skeleton king keurig gekilled echter moet ik wel erbij zeggen dat ik het verschil qua mobs wel merk. Ik ben veel meer elite mobs tegengekomen waarbij ik nu ook echt regelmatig potions moest gebruiken. Dit gebruikte ik voor patch 1.14 geen een keer. Ik had nu ook echt het gevoel van oke iets meer voorzichtigheid is wel gewenst nu.

kortom: ik vond het een duidelijk verschil met 1.13 en 1.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
LIVE: Zie hier voor de nieuwe (bugged/leaked) content http://nl.twitch.tv/rhgamingcom

Je kan er gewoon heen als je iemand kent met een waypoint er naar toe! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 12-03-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 23:52
heeft iemand op tweakers de waypoint al en wil die sharen ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Same question :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Nu het bekend is kan Blizzard WEL overgaan tot bans voor mensen die de Beta oneigenlijk gebruiken om content te bekijken die niet vrijelijk beschikbaar is gesteld. Hier staat (vast) het een en ander over in de gebruikersovereenkomst die je geaccepteerd hebt.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al zou ik het kunnen dan nog zou ik het niet doen. Ik wil nog wel een beetje verrast worden straks. Ken nu 1/3 van Act I al helemaal uit mijn hoofd, straks is het heel Act I. Wat dat betreft heb ik er ook spijt van dat ik wel al die screenshots heb bekeken (kon het toch niet laten). Maar goed, dat geeft de sfeer toch nooit goed weer.

Heb ook niet zoveel zin meer in de bèta. Patch 14 even gespeeld om te kijken wat anders is, maar verder heeft het geen zin, je moet straks toch weer opnieuw beginnen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Angeloonie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:38:
Ook al zou ik het kunnen dan nog zou ik het niet doen. Ik wil nog wel een beetje verrast worden straks. Ken nu 1/3 van Act I al helemaal uit mijn hoofd, straks is het heel Act I. Wat dat betreft heb ik er ook spijt van dat ik wel al die screenshots heb bekeken (kon het toch niet laten). Maar goed, dat geeft de sfeer toch nooit goed weer.

Heb ook niet zoveel zin meer in de bèta. Patch 14 even gespeeld om te kijken wat anders is, maar verder heeft het geen zin, je moet straks toch weer opnieuw beginnen.
Ik heb precies hetzelfde wat betreft de beta. Van mij mag die rel.date wel aangekondigd gaan worden ondertussen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Er zijn wat dingen weggelaten in de beta, dus die 1/3 die je nu kent zal onderbroken worden door nog onbekende stukken, zodat het niet 100% hetzelfde zal zijn.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
En wat denken de meeste tweakers? April, of word het toch wat later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
hehe de Beta begint te vervelen ja. Ik ben er ook mee gestopt het is zonde als je straks het begin stuk al saai begint te vinden...

Give release date :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Op zijn vroegst Mei. Blizzard heeft ongeveer 2 maanden nodig om alles in orde te krijgen qua shipments etc...
Kijk naar de historie van andere spellen van ze... het is nu 12 maart, stel hypothetisch ze geven deze week een release date +2 maanden zit je in mei.

April is te vroeg.. geloof ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hoeft enkel maar games te joinen om die waypoints te verkrijgen. Dat is gewoon drie uur extra play content :) Banable? Denk het niet aangezien het gewoon een bug is en Blizzard die nog niet heeft gefixed. Misschien hebben ze er geen interesse in om het te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Anoniem: 182205 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
Je hoeft enkel maar games te joinen om die waypoints te verkrijgen. Dat is gewoon drie uur extra play content :) Banable? Denk het niet aangezien het gewoon een bug is en Blizzard die nog niet heeft gefixed. Misschien hebben ze er geen interesse in om het te fixen?
Zo werkt het helaas niet. Er staat (bijna 100% zeker, ken hem niet helemaal uit mijn hoofd) een kopje over bug-abuse in de user agreement. Hierin zal staan dat bewust misbruiken van een bug consequenties kan hebben.

Ik zeg niet dat het 100% zo gaat zijn dat ze mensen gaan bannen, maar kom niet huilen als het wel zo is.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tormbo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:15:
[...]

Zo werkt het helaas niet. Er staat (bijna 100% zeker, ken hem niet helemaal uit mijn hoofd) een kopje over bug-abuse in de user agreement. Hierin zal staan dat bewust misbruiken van een bug consequenties kan hebben.

Ik zeg niet dat het 100% zo gaat zijn dat ze mensen gaan bannen, maar kom niet huilen als het wel zo is.
Van de Code of Conduct:
-Show unreleased in-game items, equipment, or areas that have been unlocked by hacking into client data files
-Show the results of hacking or any tampering of the game’s MPQ files
-Discuss, or display any data not available through normal game play
-If a player is found to have participated in such actions, he/she will:

Be permanently banned from the forums

Alle drie de punten zijn niet voor ons bedoeld. Als wij via via extra content zouden verkrijgen, zou het in principe het alleen moeten gelden voor de persoon die het als eerste de waypoints heeft verkregen.

Als er wordt overgegaan op bans, mag Blizzard denk ik minstens de helft van de gebruikers wegvegen en daar zitten ze niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Als mensen de WP willen, kunnen ze mij ingame toevoegen. Ik heb al een paar runs gedaan. Wel leuk hoor. Zijn mobs waar je niet zo 1-2-3 doorheen gaat als level 13

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Anoniem: 182205 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:22:
[...]

Van de Code of Conduct:
-Show unreleased in-game items, equipment, or areas that have been unlocked by hacking into client data files

Alle drie de punten zijn niet voor ons bedoeld. Als wij via via extra content zouden verkrijgen, zou het in principe het alleen moeten gelden voor de persoon die het als eerste de waypoints heeft verkregen.

Als er wordt overgegaan op bans, mag Blizzard denk ik minstens de helft van de gebruikers wegvegen en daar zitten ze niet op te wachten.
Dat is uiteraard je eigen mening en keuze, ik ga het risico iig niet lopen. Het blijft bewust misbruik maken van een bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 182205 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:22:
[...]

Van de Code of Conduct:

Ik gok dat blizzard vind dat het niet onder normal gameplay valt ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Puc van S. schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:32:
[...]

Ik gok dat blizzard vind dat het niet onder normal gameplay valt ;)
Denk dat dit vooral slaat op de eerste persoon die dit gedaan heeft. Ik zat net Met Aruna te spelen en toen joinde er opeens een gast, die eigenlijk Reign of Kings quest wilde doen. Dus sommigen krijgen per ongelukt die WP's.

Denk niet dat Blizzard een issue hiervan gaat maken. Hoogstens timmeren ze het beter dicht,

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Sinds de nieuwe patch heb ik nu 2x een (black?) Mushroom gevonden.. Wat kan ik hiermee? of is het gewoon een gimmick? Had al getracht het op te zoeken in de forums over d3 maar kon niets vinden dus misschien vraag ik naar de bekende weg. (alvast sorry als dat zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Is inderdaad (nog) niets mee te doen. Misschien dat het een side-quest item is in de volledige game, maar dat is nog niet duidelijk.

Het is sowieso een item wat ook in Diablo 1 voorkwam, toen had je het nodig voor een of ander elixir. Er is dus een kans dat het puur een flavour item is en geen verder doel dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Het is een verwijzing naar een random quest uit diablo 1 waar je voor Adria een black mushroom moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
tim.scheffer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:59:
Sinds de nieuwe patch heb ik nu 2x een (black?) Mushroom gevonden.. Wat kan ik hiermee? of is het gewoon een gimmick? Had al getracht het op te zoeken in de forums over d3 maar kon niets vinden dus misschien vraag ik naar de bekende weg. (alvast sorry als dat zo is)
En de bekende weg terug. http://lmgtfy.com/?q=Black+mushroom+diablo

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonslayrz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 12:33
Voor de mensen die beta moe zijn, ik wil wel graag lenen :)

on topic:

Afgelopen weekend even kunnen spelen op acc van Jackson (ty mate)
Hier had ik de DH solo gespeeld, dat was best pittig voor een diablo newb op lvl 9 (vaak dood hehe)
Hierna met de WD in party gespeeld, echt fast track en SK was binnen een uur dood.
Graag wil ik de wizard en monk/barb nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Tormbo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:01:
Is inderdaad (nog) niets mee te doen. Misschien dat het een side-quest item is in de volledige game, maar dat is nog niet duidelijk.

Het is sowieso een item wat ook in Diablo 1 voorkwam, toen had je het nodig voor een of ander elixir. Er is dus een kans dat het puur een flavour item is en geen verder doel dient.
Blitzdoctor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:01:
Het is een verwijzing naar een random quest uit diablo 1 waar je voor Adria een black mushroom moet gaan halen.
Oh ja dat is ook zo :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Stranglem schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:24:
Als mensen de WP willen, kunnen ze mij ingame toevoegen. Ik heb al een paar runs gedaan. Wel leuk hoor. Zijn mobs waar je niet zo 1-2-3 doorheen gaat als level 13
Heb je toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:19
Ben inmiddels eindelijk vervent deelnemer van de beta. Ik heb de eerste run Skeleton King gehad, maar was hierbij pas level 8. Ik lees een hoop verhalen over mensen die Blacksmithing gelevelled hebben, of zijn uitgekomen op level 13.
Heb aardig wat rondgelopen (met die irritante templar achter me aan -.-) maar ik zie niet veel activiteit meer. Heb ik nou een heel deel overgeslagen of ben ik gewoon gek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:13
lolgast schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:34:
Ben inmiddels eindelijk vervent deelnemer van de beta. Ik heb de eerste run Skeleton King gehad, maar was hierbij pas level 8. Ik lees een hoop verhalen over mensen die Blacksmithing gelevelled hebben, of zijn uitgekomen op level 13.
Heb aardig wat rondgelopen (met die irritante templar achter me aan -.-) maar ik zie niet veel activiteit meer. Heb ik nou een heel deel overgeslagen of ben ik gewoon gek? :+
Mensen die 13 zijn runnen meestal 3 tot 4 keer door de beta heen vanaf begin tot het einde met dezeflde account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Denk dat dit vooral slaat op de eerste persoon die dit gedaan heeft. Ik zat net Met Aruna te spelen en toen joinde er opeens een gast, die eigenlijk Reign of Kings quest wilde doen. Dus sommigen krijgen per ongelukt die WP's.

Denk niet dat Blizzard een issue hiervan gaat maken. Hoogstens timmeren ze het beter dicht,
Als je in town ben en je ziet dat de banners op een andere locatie zijn, dan ga je er toch uit? Maar goed iedereen is te nieuwsgierig. En anders start je een new quest, dan zijn ze weer weg, maar als je gewoon constant het blijft gebruiken ja dan is het gewoon exploiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

lolgast schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:34:
Vergeet niet dat als je met een char de game opnieuw start, dat alle quests en de wereld weer random gegenereerd word. Dus het feit dat je nog niet alles hebt gezien ligt eraan omdat die events niet aanwezig waren bij je eerste playthrough. Ik raad je aan om de playthrough nog een aantal keer met die char (of een andere) te doen om alle huidige content te bekijken. Het is elke keer totaal random welke events je tegen het lijf loopt.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Ik heb de jar of souls event nog maar 1x gehad en heb toch met alle 5 de chars een playthrough gedaan...
als voorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Stranglem schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:24:
Graag! Zal je vanavond even toevoegen! >:)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Het was leuk om te zien hoor, lijkt me interessant om zelf er eens doorheen te spelen.

Maar om dat nou op B.net te doen is inderdaad vragen om problemen, der server moet immers deze maps voor je genereren.

Leuk om ook vooral de units die ik dus op private server had gezien eens in actie te zien. Het gedrag van mobs is namelijk ook server bepaald.

Ben wel benieuwd hoe de maps trouwens in het verhaal gaan passen... Ik had eigenlijk niet verwacht dat je zo'n eind buiten Tristram zou komen in Act 1, al dit soort spul zat toch niet op zo'n kleine afstand in D1 en D2? Prima hoor, die "andere natuur" die je tegen komt, maareh, "die derde WP" die nu gelekt is, zo'n "gebouw" had toch wel opgevallen en eerder in het verhaal kunnen zitten? Je bent er immers binnen 3 minuten lopen!?
Triel schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:01:
Ik heb de jar of souls event nog maar 1x gehad en heb toch met alle 5 de chars een playthrough gedaan...
als voorbeeld...
Iedere keer dat je de crypts missies speelt, is er in één van de 3 een jar of souls of matriach's bones side quest. Altijd even alle drie doorzoeken, jar of souls is fun en kan je leuk combo's oefenen, de andere sidequest levert relatief veel XP op zonder veel moeite en dropt best aardig wat items.

Om dezelfde reden altijd even de route naar de begraafplaats doorzoeken voor een Den of the Fallen, daar vind je namelijk altijd 4 special mob packs en resplendant / bloody chests.

[ Voor 31% gewijzigd door djunicron op 12-03-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
djunicron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:06:
Het was leuk om te zien hoor, lijkt me interessant om zelf er eens doorheen te spelen.

Maar om dat nou op B.net te doen is inderdaad vragen om problemen, der server moet immers deze maps voor je genereren.

Leuk om ook vooral de units die ik dus op private server had gezien eens in actie te zien. Het gedrag van mobs is namelijk ook server bepaald.

Ben wel benieuwd hoe de maps trouwens in het verhaal gaan passen... Ik had eigenlijk niet verwacht dat je zo'n eind buiten Tristram zou komen in Act 1, al dit soort spul zat toch niet op zo'n kleine afstand in D1 en D2? Prima hoor, die "andere natuur" die je tegen komt, maareh, "die derde WP" die nu gelekt is, zo'n "gebouw" had toch wel opgevallen en eerder in het verhaal kunnen zitten? Je bent er immers binnen 3 minuten lopen!?
In 20 jaar is er vast meer gebeurd dan het wegrotten van old Tristram.

En daarbij hoeft de route die je aflegt ook niet hetzelfde te zijn als in D2. Je hebt vast niet de hele wereld gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 12-03-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

In D2 kom je alleen in Tristram via de portal in Stony Fields, dus niet in het gebied om Tristram heen, niet eens bij de cathedral. (Toch? Rogue encampment tot en met Monastery ligt ergens anders dacht ik, wel zelfde regio.) In D1 kom je niet eens buiten Tristram.
Dus wat om Tristram heen ligt, weten we niet want we zijn er nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb dit weekend de beta gespeeld. Ik was een demon hunter.
Wat heeft een demon hunter lage DPS zeg, ook geen enkele vorm van AOE. Dit voelde erg krampachtig en sloom aan.. Je hebt een piercing arrow die misschien 1 á 2 keer kan piercen.

Op level 8 had ik de beta uitgespeeld.
Ik heb zelfs wat liggen craften, heb ik opeens een boog voor level 24 in mijn inventory <__<.
Er zit totaal geen ordening in de craft UI, of ligt dat aan mij? Je kan nergens op level sorteren, puur en alleen op type.

Ik kreeg ook continue de melding dat ik een unequipped item slot had, met het bijbehorende item in mijn inventory die ik kon equippen. continue die pop up met zo'n pijl naar mijn inventory.
Het probleem is echter dat ik helemaal geen ongebruikt item had dat in een leeg itemslot kan :P... was erg verwarrend.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

kaluro2 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:24:
Ik heb zelfs wat liggen craften, heb ik opeens een boog voor level 24 in mijn inventory <__<.
Er zit totaal geen ordening in de craft UI, of ligt dat aan mij? Je kan nergens op level sorteren, puur en alleen op type.
Je kunt in de craft UI bovenin sorteren op alles (dus alles wat je blacksmith op dit moment kan maken), alles wat je kunt gebruiken (op basis van je huidige lvl en class), of alles waar je genoeg materials voor hebt.

Die ongebruikt itemslot is volgens mij nog een bug, die krijg ik ook steeds idd, is irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hmm, ik zal vanavond nog eens kijken. Enig idee of de demon hunter nog hogere DPS krijgt en enige AOE? het ging namelijk zo krampachtig als er 20 skeletten staan en 3 skeleton summoners. geen grote explosies ofzo, maar gewoon een voor een voor een.. :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:28:
Hmm, ik zal vanavond nog eens kijken. Enig idee of de demon hunter nog hogere DPS krijgt en enige AOE? het ging namelijk zo krampachtig als er 20 skeletten staan en 3 skeleton summoners. geen grote explosies ofzo, maar gewoon een voor een voor een.. :+
Bola Shot is een redelijke AOE skill. Zeker als hij eenmaal runed is en een grotere range heeft. Denk dat de DH vooral later meer AOE effect gaat hebben, en op low level vooral sterk is tegen solo vijanden, wat bij andere classes juist weer wat minder is IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:28:
En multishot is ook op hogere level te unlocken. DH is in het begin iets minder krachtig, maar verwacht totale slachtpartijen aan het eind. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Zover de DH in de beta laat zien, lijkt de class niet helemaal op de cinematic trailer in de lower levels. Daar schiet ze mooi 20.000 pijlen in een keer af en vernietigt ze een hele wave van mobs in een schot. Daarnaast gebruikt ze bola shot tegen een enkele mob. Tja tis wel een badass trailer. :3

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IIsnickerII schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:44:
Zover de DH in de beta laat zien, lijkt de class niet helemaal op de cinematic trailer in de lower levels. Daar schiet ze mooi 20.000 pijlen in een keer af en vernietigt ze een hele wave van mobs in een schot. Daarnaast gebruikt ze bola shot tegen een enkele mob. Tja tis wel een badass trailer. :3
Misschien is dat wel een level 60 DH, weet jij veel? ;)
Met Multishot kan het volgens mij best leuk gaan worden, kijk die filmpjes maar op de website van D3, ziet er flink heftig uit, helemaal als je daar hoge damage aan koppelt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Misschien is dat wel een level 60 DH, weet jij veel? ;)
Met Multishot kan het volgens mij best leuk gaan worden, kijk die filmpjes maar op de website van D3, ziet er flink heftig uit, helemaal als je daar hoge damage aan koppelt :o
Ik heb altijd al gevonden dat de archer/assasin classes begin game zwaar balen zijn, maar endgame de boel domineren. Dit zal bij de DH ook wel het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb de wp's nu, ben online ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.