Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 22:54
Mensen, ik ben nu bezig de site aan het inrichten samen met Reflow. Iemand nog ideeën wat er op moet komen te staan? Om het forum even te sparen, stuur me even een DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32
Tormbo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:48:
Net mijn eerste playthrough met wizard afgerond, I like! Leoric was net stukje pittiger, maar niet overdreven moeilijk, was lvl 10 toen ik bij hem kwam. Het lijkt erop alsof hij de eerste keer class-specific dropt, want ik kreeg 2 wands.

Craften is een beetje jammer, praktisch alle interessante items zijn verdwenen of hebben een te hoge level requirement gekregen.
ik kreeg net met de WD 2 rares en inderdaad 1 ervan class specific

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Bosmonster schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:53:
Kon het niet laten mijn female WD Lauriette te noemen, toen mijn vriendin meekeek.
Ik moet mijn vriendin nog zien te overhalen :o "Ik ga een karakter 'insert name' vernoemen naar jou". Haar reactie: "absoluut niet!".

Ach, komt wel goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n 88 DPS Wizard deed nu maar 25DPS..... ...zonder wapen :P

Met het eerste wapen dat ik tegenkwam alweer 51DPS, dus heel veel zal het niet uitmaken dat de helft van m'n items niet meer werkt :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Ben met een nieuwe DH begonnen en het is toch al iets pittiger dan voor de patch. Een stuk leuker iig! Ik ben zowaar een keer bijna doodgegaan. :o
Heb wel al vrijwel direct een rare bow gevonden dus ze gaan nu wel weer wat sneller neer.

Maar aangezien de lag nu wel flink irritant is ga ik morgen wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meilu
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik dacht in het begin ook dat het een stuk moeilijker was geworden, wat uiteindelijk bleek was dat bijna al mijn items die ik al aan had opeens een hogere level requirement hebben. Geloof dat er van mijn oude gear maar 2 items overbleven. En als witch doctor zonder wapen lopen is hopeloos. Zodra ik weer wat blue's vond die ik kon dragen liep ik er op hetzelfde tempo doorheen als voorheen.

[ Voor 7% gewijzigd door Meilu op 09-03-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Wow, patch is echt een enorme verbetering, meer champion packs, veel meer blauwe item drops, craften is flink bijgewerkt zodat het meer gelijk is aan loot die dropt, het is wat uitdagender en de nieuwe skills van de barb zijn echt tof!
what is currently in the beta is what we intend for ship, but we're still tuning and things can change.
Hoppa! Wilson, gas erop :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:25:
M'n 88 DPS Wizard deed nu maar 25DPS..... ...zonder wapen :P

Met het eerste wapen dat ik tegenkwam alweer 51DPS, dus heel veel zal het niet uitmaken dat de helft van m'n items niet meer werkt :P
Ik had dus precies hetzelfde, lol :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik logde ook in met mijn DH en ik dacht, damn die monsters hebben ze wel flink moeilijker gemaakt :+

Maar bleek dat ik mijn wapens niet meer kon gebruiken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Hmm, probeerde net een hc character te maken, dat lukte niet, kreeg na het aanmaak scherm een error, toen werd ik van de servers afgegooid en kon even niet inloggen, na een minuut kon ik er wel weer in, en nu kan ik ook HC hero's aanmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 17:14
Okay HC chars zijn gefixed dus :)

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
confirmed
blacksmith en stash van normal neem je niet mee naar HC zoals verwacht.

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 09-03-2012 22:40 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 11:54
Toevallig iemand die dit weekend niet kan spelen en zijn account wil uitlenen?

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Pff, het is allemaal wel beroerd laggy zeg. Al een aantal keer voorgekomen dat de server-connectie gewoon hangt en erg vaak dat er wat lagspikes zijn die je vooral merkt in het lopen. Maar goed, dat zal aan de US-based beta servers liggen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:55
Tormbo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:14:
Pff, het is allemaal wel beroerd laggy zeg. Al een aantal keer voorgekomen dat de server-connectie gewoon hangt en erg vaak dat er wat lagspikes zijn die je vooral merkt in het lopen. Maar goed, dat zal aan de US-based beta servers liggen.
is bij mij nu over, maar had net idd constant een ms van 400, terwijl ik normaal ongeveer 100 heb bij d3.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Axewi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:19:
[...]

is bij mij nu over, maar had net idd constant een ms van 400, terwijl ik normaal ongeveer 100 heb bij d3.
hier ook.
net lagde ik er helemaal uit,
Ben maar gestopt for now. zit hardcore te spelen en dan zijn lagspikes niet fijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Vandaag mijn Book of Cain binnen gekregen. Echt enorm benieuwd. Ik duik nu in het boek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 439651 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:40:
Vandaag mijn Book of Cain binnen gekregen. Echt enorm benieuwd. Ik duik nu in het boek! :P
d:)b Enjoy!

Lekker in bed lezen, licht uit, klein leeslampje aan.. Heerlijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Angeloonie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:41:
[...]

d:)b Enjoy!

Lekker in bed lezen, licht uit, klein leeslampje aan.. Heerlijk! 8)
Net mijn idee!

On-topic:

Hoe bevalt Patch 14 tot nu toe GoTers? Ben benieuwd naar de veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-05 14:53
Beta ligt er nu uit, maar het is echt leuk om HC te kunnen spelen.

Net begonnen aan hardcore, als eerste natuurlijk meteen doodgegaan om te kijken wat er gebeurd :P en het is waar, je moet opnieuw beginnen ;) Nu mijn Demon Hunter naar lvl 10 krijgen en dan dood gaan om de Hall of Fallen Heroes te bekijken.

Verder zijn er weer andere skills die je kan gebruiken dan voorheen, omdat ze wat verwisseld zijn.

Op het moment erg laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

As we’re counting down the days until we’re ready to announce a release date for Diablo III, we’ve come to realize that the PvP game and systems aren’t yet living up to our standards. Today, we wanted to let you know that we’ve made the difficult decision to hold back the PvP Arena system and release it in a patch following the game’s launch. After a lot of consideration and discussion, we ultimately felt that delaying the whole game purely for PvP would just be punishing to everyone who’s waiting to enjoy the campaign and core solo/co-op content, all of which is just about complete.

While we work on making sure PvP lives up to its full potential, we hope you’ll find some consolation in the fact that soon, you’ll be having a blast leveling characters, finding items, learning the classes, and perfecting builds…and that when the Arenas do arrive, you’ll be all the better prepared for battle.

When the PvP patch is ultimately ready, it will add multiple Arena maps with themed locations and layouts, PvP-centric achievements, and a matchmaking system that will help you and your team get into fairly matched games quickly and easily. We’ll also be adding a personal progression system that will reward you for successfully bashing in the other team’s skulls.

We know a lot of you are looking forward to PvP, and we’ll be focusing our post-launch efforts on making sure the Arenas are as brutal, bloody, fast-paced, and awesome as we know they can be. In the meantime, we’re in the process of putting the finishing touches on what we think is a truly epic campaign and co-op experience for launch.

We’ll have a lot more info to share on the PvP system in the future, and we look forward to the moment we can get the game into your hands.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:51
Robbas schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:08:
As we’re counting down the days until we’re ready to announce a release date for Diablo III, we’ve come to realize that the PvP game and systems aren’t yet living up to our standards. Today, we wanted to let you know that we’ve made the difficult decision to hold back the PvP Arena system and release it in a patch following the game’s launch. After a lot of consideration and discussion, we ultimately felt that delaying the whole game purely for PvP would just be punishing to everyone who’s waiting to enjoy the campaign and core solo/co-op content, all of which is just about complete.

While we work on making sure PvP lives up to its full potential, we hope you’ll find some consolation in the fact that soon, you’ll be having a blast leveling characters, finding items, learning the classes, and perfecting builds…and that when the Arenas do arrive, you’ll be all the better prepared for battle.

When the PvP patch is ultimately ready, it will add multiple Arena maps with themed locations and layouts, PvP-centric achievements, and a matchmaking system that will help you and your team get into fairly matched games quickly and easily. We’ll also be adding a personal progression system that will reward you for successfully bashing in the other team’s skulls.

We know a lot of you are looking forward to PvP, and we’ll be focusing our post-launch efforts on making sure the Arenas are as brutal, bloody, fast-paced, and awesome as we know they can be. In the meantime, we’re in the process of putting the finishing touches on what we think is a truly epic campaign and co-op experience for launch.

We’ll have a lot more info to share on the PvP system in the future, and we look forward to the moment we can get the game into your hands.
Uitstekende beslissing lijkt mij. de focus van Diablo 1/2/3 moet niet op pvp liggen (heeft het ook nooit gedaan), maar op pve. ben het hier dan ook volledig mee eens. Jammer voor de pvp'er, maar wees gerust dat je echt wel krijgt waar je op wacht, alleen duurt het iets langer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ja ik vind het een hele goede beslissing. PVP met een level 18 character zit toch niemand op te wachten, alhoewel ik het wel in de beta had willen zien, leuk met je level 13 maxed out character PVP'n

Maargoed ik speel Diablo om de campaign en item hunt. PVP is wel een keer leuk maar ik ga er niet bewust op gearen.

Kom maar op met die release (date)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Bulls schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:45:
Ja ik vind het een hele goede beslissing. PVP met een level 18 character zit toch niemand op te wachten, alhoewel ik het wel in de beta had willen zien, leuk met je level 13 maxed out character PVP'n

Maargoed ik speel Diablo om de campaign en item hunt. PVP is wel een keer leuk maar ik ga er niet bewust op gearen.

Kom maar op met die release (date)
Ehm het gaat over geen PVP in retail niet geen PVP in beta. Opzich een goede keuze, pvp komt toch een beetje op de 2de plaats bij D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fijn om te lezen dat HC toch geactiveerd is. _/-\o_

Ik vind het trouwens ook een prima keuze van Blizzard om PVP er voorlopig eruit te laten. Dit zou het spel alleen meer vertragen, en niemand zit daarop te wachten. Sterker nog. Ik denk dat helemaal niemand erop zit te wachten om PVP te spelen terwijl niemand het spel nog kent. Dit zou ook o.a. misbruik voorkomen. Nu kan men geen botjes maken die ervoor zorgen dat PVP wordt vergemakkelijkt.

Justmy2cents... Jullie ideeën hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Hmm voor een hoop mensen met de 315300 error is het "waarschijnlijk" opgelost, als je niet met e-mail adres wijzigingen hebt lopen rommelen.

Voor diegenen die het middels een e-mail wijziging aan de praat hebben gekregen bestaat de kans dat je nu weer de 315300 melding krijgt :'(

Geen D3 dus dit weekend voor mij ben ik bang.

EDIT: Fixed bij mij in ieder geval

[ Voor 5% gewijzigd door The-Priest-NL op 10-03-2012 10:41 ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Iemand anders die de Error 24001 krijgt? Error als je op public game klikt. Dan zegt ie dat er een probleem is met het adden van players naar je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 33272 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:10:
[...]

Ehm het gaat over geen PVP in retail niet geen PVP in beta. Opzich een goede keuze, pvp komt toch een beetje op de 2de plaats bij D3.
Weet ik uiteraard, Het ging om dat je toch geen pvp gaat doen op level 18, maar ALS het in de beta zou hebben gezeten dan was het misschien nog wel grappig om met een maxed level 13 character te kunnen pvp'n in 1 arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:54
Zal vast al bekend zijn, maar mijn bevindingen. :P
Blijkbaar raakt je equip tegenwoordig beschadigd. ^_^
Het valt me op dat er wat layout onderdelen van de levels veranderd zijn. Instortende bruggen etc. en ook lijken gespiest aan de muur. Lekker bloederig.

Eindelijk 1 char naar 13. Nu de rest nog en dan de laatste MP achievs. Hopelijk dat mensen het leuk vinden om die dood gaan met z'n allen te halen? Geen idee of je wat verliest aan gold of exp, maar ik vind het niet erg om met ieder van mijn char even neer te gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Arunia schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:34:
Zal vast al bekend zijn, maar mijn bevindingen. :P
Blijkbaar raakt je equip tegenwoordig beschadigd. ^_^
Het valt me op dat er wat layout onderdelen van de levels veranderd zijn. Instortende bruggen etc. en ook lijken gespiest aan de muur. Lekker bloederig.

Eindelijk 1 char naar 13. Nu de rest nog en dan de laatste MP achievs. Hopelijk dat mensen het leuk vinden om die dood gaan met z'n allen te halen? Geen idee of je wat verliest aan gold of exp, maar ik vind het niet erg om met ieder van mijn char even neer te gaan dan.
Hier hetzelfde, bijna alle achivements, alleen die MP nog :D

Ik wil ook wel doodgaan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:40
Doodgaan is nog een hele klus met al die mobs die voor zoweinig hitten ;)
Al je gear uitdoen, heen en weer wandelen tussen groep mobs en de ander buiten aggro range laten wachten om je te ressen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaer288 op 10-03-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jaer288 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:01:
Doodgaan is nog een hele klus met al die mobs die voor zoweinig hitten ;)
Al je gear uitdoen, heen en weer wandelen tussen groep mobs en de ander buiten aggro range laten wachten om je te ressen.
Je hoeft ook niet met je level 13 char dood te gaan, je kan gewoon even afspreken, dat je even komt joinen met level 1 characters. en dan de andere, zo kun je binnen no-time alle revives halen. (niet dat ik ze al heb, heb het niet opgezet nog maar lijkt me niet moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:54
Bulls schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:07:
[...]

Je hoeft ook niet met je level 13 char dood te gaan, je kan gewoon even afspreken, dat je even komt joinen met level 1 characters. en dan de andere, zo kun je binnen no-time alle revives halen. (niet dat ik ze al heb, heb het niet opgezet nog maar lijkt me niet moeilijk)
Dat is een goed plan. Alleen even nog uitvogelen hoe rezzen gaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Arunia schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:21:
[...]

Dat is een goed plan. Alleen even nog uitvogelen hoe rezzen gaat. :D
Als iemand dood gaat dan komt er een soort van botjes totem te staan blauw/wit opgelicht niet te missen, daar op klikken en dan moet de gene die dood is accept ressurection kiezen.

Jammer dat er nu zoveel latency is, start een game en staat gelijk al op 1200ms dan zwakt het langzaam af naar rond de 300/400 ;( Niet echt speelbaar, vooral als je ook nog HC wilt doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 10-03-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Cool, HC werkt nu
Heb een lvl5 Monk, Vandaal :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nog weer even gesproken met degene die mij vertelde in Feb dat build .88 de RC was. Dit is inmiddels ook bevestigd. Dat betekend dus waarschijnlijk dat Beta patch 14 inderdaad de laatste zal zijn voor de beta. Hij gaf trouwens ook aan dat je inderdaad deze laatste patch zo zou kunnen installeren dat je geen beta-marked account nodig hebt. Het is niet een kwestie van ervoor zorgen dat je cebit's externe IP krijgt helaas, ze hebben het wel iets beter dichtgetimmerd.

Het schijnt dat Blizzard al 2 maanden bezig is met het onderhandelen voor een release date. Als ik het recente schrijven in bleu posts mag geloven willen ze dus hun materiaal klaar maken voor het schijfje. Maar daar zijn ze dus nog niet, volgende maand zou dus wel nog erg snel zijn. Hoe dan ook, bij Blizzard weten ze echt gewoon ook nog geen release date, of dit familiaire lek kan die niet produceren, ze zijn behoorlijk serieus over hun NDAs bij medewerkers en testers. (en terecht, waar is dit niet...)

Over de lag: ja inderdaad, ipv 180ms wat gewoon speelbaar is, (onder de 100ms lukt gewoon niet vanuit de EU gezien de lokaties, W DC is gewoon 108 ms op een 100/100 lijn) maar momenteel is het mooiste wat ik heb gehad 300ms in een solo game nog wel.

500ms met 4 spelers is ook nog wel te doen, als die spikes naar 800ms er niet waren. Ik heb nog maar één potje kunnen afronden.

[ Voor 16% gewijzigd door djunicron op 10-03-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Latency? Om de een of andere reden heb ik daar echt geen last van (en ik woon toch echt in Nederland). 't schommelt tussen de 0(!) en 128 msec.
Pic or it didn't happen:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2448uu1.jpg

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-07 20:09
domme vraag: Kun je ook ressurecten op HC modus? Zou een beetje het "nut" van HC onderuit halen. Maar toch, ik vroeg het me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Righthere schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:28:
domme vraag: Kun je ook ressurecten op HC modus? Zou een beetje het "nut" van HC onderuit halen. Maar toch, ik vroeg het me af...
nope

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Nvidiot schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:24:
Latency? Om de een of andere reden heb ik daar echt geen last van (en ik woon toch echt in Nederland). 't schommelt tussen de 0(!) en 128 msec.
Pic or it didn't happen:
[afbeelding]
0 is niet mogelijk :) 128 is ook een apart getal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
Hmm, nog een domme vraag dan maar. Wat is het nut van ressurecten? als je dood gaat kun je toch gewoon terug komen in town en dan teleporten naar je party. Zit er een bonus aan ressurecten? ik kan me voorstellen dat het veel handiger is om terug in town te komen. Kun je je skills aanpassen en overbodig spul verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Righthere schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:34:
Hmm, nog een domme vraag dan maar. Wat is het nut van ressurecten? als je dood gaat kun je toch gewoon terug komen in town en dan teleporten naar je party. Zit er een bonus aan ressurecten? ik kan me voorstellen dat het veel handiger is om terug in town te komen. Kun je je skills aanpassen en overbodig spul verkopen.
Als je in een bossfight zit is het toch wel handig als je meteen daar verder kunt ipv via town te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
Maar dan moet een party member toch aandacht/tijd aan jou besteden ipv de Boss?
Via town kan toch ook binnen 2 sec? gok ik zo. ik heb zelf geen beta. Ik heb wel 1 dag gespeeld. Maar met dood gaan geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Volgens mij moet je zelfs in een boss fight ressurrected worden omdat je anders het event area niet meer in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn monk is dood :P, de eerste keer dat ik sterf
Heb nu een WD hardcore character, is alweer lvl 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
Bulls schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:49:
Volgens mij moet je zelfs in een boss fight ressurrected worden omdat je anders het event area niet meer in komt.
ah, dat zou inderdaad het nut van ressurrecten verklaren. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Van Bashiok zijn twitter:
We have a press event this week but all the info will be dropping the 19th.
Release date announcement op de 19de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zou mooi zijn, 2 dagen voor mijn verjaardag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

misschien heb ik het gemist, maar wat is nou het grote bericht wat we deze week zouden krijgen?
De update?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:02

Metian

Snert is vies

Mad-Matt schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:02:
misschien heb ik het gemist, maar wat is nou het grote bericht wat we deze week zouden krijgen?
De update?
Ik denk dat ze de press-event bedoelen. Alleen de info die daar word verstrekt zal pas 19 maart komen, of het moet eerder uitlekken. En zoals verwacht, release datum voor Diablo3 is een grote kans, en MoP Beta release datum misschien ook wel.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik hoop dat ze PvP redelijk snel uitbrengen na de release en het niet als een soort van bonus gaan beschouwen. Erger nog is als ze het pas in een expansion utibrengen of als betaalde content.

Nu ga ik hier niet van uit, maar de Market Place voor Starcraft 2 is er ook nog steeds niet en dat zou ook in de release versie zitten en is nu gepushed naar de eerste uitbreiding.

Ik ben na een paar playthroughs meestal wel uitgekeken op PvE dus ik hoop wel dat ik als ik er genoeg van begin te krijgen PvP er is om mij ook te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Net met mn hardcore WD de SK verslagen, dropt die iets voor een DH, een geel item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Is de SK nu ook wat pittiger geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Valt mee, was in een party met 3 andere, ging vrij snel neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

De SK doet nu tenminste Boss-waardige dmg (iets van 100-175 volgens mij met die whrilwind achtige skill).

Ik heb em nog niet gesolo'ed sinds patch 14, maar ik verwacht dat dat wel langer gaat duren omdat je nu amper de 70dps kunt halen, waarbij je daar eerst zo aan zat op level 12-13.

Eigenlijk hebben we met de beta dus al een kijkje iets verderop de act gehad wat items en krachtigheid van chars betreft. De 100 dps is dus normaal in het bereik van een level 14-20 char, niet een level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 18:04
Ik zit al tijden te wachten op Diablo 3, net als iedereen hier :)
Maar ik vroeg me af wat de ervaringen / verwachtingen zijn met betrekking tot het pre-orderen van het spel. Ik kon er in deze 7 pagina's of het topic start niks over vinden.

Oftewel, hoe zorg ik er voor dat ik op de release dag aan de gang kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Ik dacht dat ik voor de beta was ingeschreven maar had op m'n account blijkbaar vergis ik mij met een andere game. :P Had geen beta instellingen. Shit zooi. Misschien had ik nu D3 kunnen spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theunpire schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:57:
Ik zit al tijden te wachten op Diablo 3, net als iedereen hier :)
Maar ik vroeg me af wat de ervaringen / verwachtingen zijn met betrekking tot het pre-orderen van het spel. Ik kon er in deze 7 pagina's of het topic start niks over vinden.

Oftewel, hoe zorg ik er voor dat ik op de release dag aan de gang kan?
Als je het zeker wilt, koop/download gewoon van battle.net. Da kun je hem zelfs al pre-downloaden en installen voor de release en direct aan de slag.

Anders zijn er genoeg preorders waar je hem in de winkel af kunt halen op release dag. Als het met verzending gaat blijft het altijd een gok.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
Ik weet het niet zeker. Wilde eigenlijk ook een soort van demo spelen eerst. Of beta in dit geval. Diablo 2 ooit gespeeld een jaartje terug maar kwam er maar niet in moet ik zeggen. Ben geen fan van de reeks. Maar 3 ziet er wel erg gaaf uit als game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk even of je een dagje beta kan lenen van iemand anders.

Diablo 2 is voor nieuwkomers natuurlijk ook wel erg gedateerd, dus niet zo heel gek dat je daar nu niet meer in kan komen. Dat zal met D3 niet het geval zijn, dat is gewoon een gloednieuwe game naar moderne maatstaven.

[ Voor 65% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
Meh ik koop sowieso niet vaak games. Dus kan wel een keer een gokje wagen. :D Ben de enige gamer in mijn 'groep' die van dit soort games houd. Tja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mad-Matt schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:02:
De update?
Er is nooit gezegd dat we deze week een groot bericht gingen krijgen, enkel een tweet dat een release date niet ver weg meer is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Jammergenoeg nergens een Beta Key kunnen bemachtigen. Mijn Diablo 3 laptop is inmiddels wel binnen (m17x 3d, 580m, crucial m4 ssd). Erg blij mee :)

Diablo 2 echt vanaf release tot een half jaar geleden redelijk actief gespeeld met tussenposes. Ik vind de gameplay echt niet onder doen voor andere spellen, als ze high res pack hadden uitgebracht en nog wat finetunes (of eigenlijk downtunes na alle runewords) had het mij nog steeds (extra) kunnen boeien. Spambots weg, bossrun bots onschadelijk maken en je hebt weer een heerlijke game!

Toch hoop ik dat Diablo 3 de gameplay brengt die ik van D2 gewend ben. Ik ben eigenlijk ook nog niet toe aan Diablo 3, een Diablo 2.5 zou voor mij perfect zijn. Heb natuurlijk nog geen D3 gespeeld dus écht oordelen kan ik nog niet.

Ik ga D3 wel op de release halen. Vond de 8player games van D2 altijd wel tof, denk dat 4 net te weinig is als je met wat grotere communitys zit (zoals t.net). Maar dat zal ook wel loslopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 18:04
Bosmonster schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:58:
[...]
Als je het zeker wilt, koop/download gewoon van battle.net. Da kun je hem zelfs al pre-downloaden en installen voor de release en direct aan de slag.

Anders zijn er genoeg preorders waar je hem in de winkel af kunt halen op release dag. Als het met verzending gaat blijft het altijd een gok.
Is dat zo, ik kan dit niet vinden op battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Moest een drankje drinken bij Skellie.... Dat was even wennen.

- EDIT -

Mocht er iemand willen spelen de rest van dit weekend?
Laat het even weten via DM, mijn account is beschikbaar.

- EDIT 2 -

Inmiddels vergeven aan iemand :)

[ Voor 61% gewijzigd door Jackson Claxon op 10-03-2012 18:06 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
laat maar..

[ Voor 93% gewijzigd door Righthere op 10-03-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic: is er al een algemeen vragentopic omtrent lenen van accounts? Zo ja, excuses deze kon ik zo even niet terug vinden.

Grmllbb... en dat terwijl ik een paar topics terug nog een verzoek indiende voor het lenen van iemand's account. :+

Bij deze nogmaals: als iemand niet van plan is te spelen vanavond, lemme play! :9

ontopic:

Ik zie nog steeds mensen klagen, klagen en klagen.

1) Er wordt geklaagd over het feit dat de items nu niet meer bruikbaar zijn op level 13. Ik bedoel, kom op 8)7 het zou wel heeeeeeel makkelijk worden als je op level 13 tegen de 100 - 150 damage kunt doen (en dan ben je nog niet eind act 1). Ik ben wel reuze benieuwd hoe het nu is

2) alles is duurder geworden.... in ruil daarvoor krijg je meer gold drop. In principe is er niets veranderd.

3) PVP niet bij de release... gaan ze Blizzard nog lopen afzeiken met **** ***... Oke? :? Vind het eerder een plus punt dat ze het zo doen.

4) spel is nog veeeeeelste makkelijk.... 8)7 Soms snap ik mensen niet, het is maar 1/3e van act 1 en de mobs zijn niet hoger dan level 6. Niet zo vreemd dat je er zo doorheen rampaged. Idem hier wil ik zelf ervaren hoe het is

Heb er eerlijk gezegd wel zin in om klachten te lezen over dat HC zo vreselijk moeilijk is (vaak doodgaan) terwijl ik daar rondloop met een lvl 55 char... Wat nou moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tja las laatst ook nog dat iemand met zijn level 13 character, even de unusable crafts vervangen nog steeds te makkelijk was. Tuurlijk je bent 2x zo hoge level als de content.

Ga dan opnieuw beginnen, dan zie je dat het niet makkelijk is, het is ook niet te moeilijk maar lekker een beetje uitdaging terwijl het toch vlot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Als je in zo'n Boss pack terecht komt als lvl5 hardcore Monk, is het best moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Jackson Claxon schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:46:
Moest een drankje drinken bij Skellie.... Dat was even wennen.

- EDIT -

Mocht er iemand willen spelen de rest van dit weekend?
Laat het even weten via DM, mijn account is beschikbaar.

- EDIT 2 -

Inmiddels vergeven aan iemand :)
Kut, was net te laat. Door een bug van GoT :P (Of bug niet, maar wel niet consistent gedrag van het forum) :D

Zat op tel dm te typen, zegt ie dat subject 3 chars of langer moet zijn. Ik dus opnieuw typen met een titel van 3 chars lang, is er helemaal geen verstuur knop |:( Nice 1. LoL.

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 10-03-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Heb een WD geleveld vandaag (t/m de crown opgehaald), en hoewel ik nog geen potions nodig had, was ik toch wel blij met health orb drops. Je merkt nu dat je health omlaag gaat als je geraakt wordt ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Net solo de SK gedaan met mijn Hardcore WD, met de naam Hardcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik liep net voor het eerst met een hardcore wizard door weeping willows en ik zag een treasure goblin, normaal ren je er dan achter aan. Nu gedaan en ik kreeg hem maar niet en hij rende maar door het veld allerlei packs voorbij. Kort daarna had ik drie rare packs achter me aan en op een haar na dood. Ik moest helemaal naar het dorp terugrennen zodat de town guards helpen met het afmaken.
Goed om te zien dat na de patch het niveau echt omhoog is gegaan en hc mode dan echt spannend is. Kan nu echt niet meer wachten tot de echte release.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Net mijn HC Demon Hunter tot level 8 (bijna 9) gebracht.

Je krijgt toch een heel andere speelstijl op HC O+

En Jar of Souls is dan ineens best uitdagend :D

Zoveel zin in de retail, damn hoop dat de 19e i.d.d de release date bekend word gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Even een account gehad van een uiterst behulpzame tweaker, nog bedankt daarvoor.

Ben bijna tot SK gekomen met een male WD. Alleen windows had blijkbaar een update gepushed waardoor hij midden in het gevecht van mijn leven rebootte |:(

Ik ben gekomen tot een klein kamertje met 4 skeletten in de hoeken waar er mega veel spawnen ineens. Heb daar voor het eerst veel health potions gebruikt. Ik moest wel steeds de kamer uitlopen want met Gnarf en die Zombie Dogs was het wel zweten geblazen. Je bent zo plat door die archers, en het zijn er een hoop.

Ik heb Poison dart, gnarfed hands en zombie dogs. Tot nu toe een heerlijke game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Nou is het dus zo dat je zelfs voor single-player te spelen een internetverbinding moet hebben, maar weet iemand hoeveel data zoiets verbruikt (bv. per uur)? Ben aan het afstuderen wat allemaal leuk en aardig is, maar aangezien ik daarvoor heb moeten verhuizen naar een uithoek van Nederland en geen vast internet in mijn caravan heb ben ik aan het kijken naar de opties qua internet via de dongle.

Ze bieden 2,5gb of 15gb per maand aan (27,50e en 50e/maand). Ben wel benieuwd wat er nou voor verschil zit tussen het verbruik voor de single-player en de multi-player. Vind het altijd leuk om met anderen te spelen, maar om daar nou die 23e extra voor te betalen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 16:11
nahja waar je natuurlijk ook rekening mee wil houden is dat sommige patches vrij fors zullen zijn, en dan wil je neit een aptch van 2.5 GB downloaden en vervolgens niet meer kunnen spelen omdat je aan de data limiet zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellfighter87 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:04:
nahja waar je natuurlijk ook rekening mee wil houden is dat sommige patches vrij fors zullen zijn, en dan wil je neit een aptch van 2.5 GB downloaden en vervolgens niet meer kunnen spelen omdat je aan de data limiet zit
Dan downloadt hij dat via een netwerk op zijn school o.i.d.? Schijnt vandaag ook het zonnetje bij jullie? 8) Straks maar lekker hardlopen, kennis maken met Groningen-stad. Vorige week hierheen verhuisd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Laatst online: 11-03 00:20
Uit pure interesse, wat is voor jou een uithoek van het land? Misschien kun je dan iets met een goedkopere Duitse of Belgische dongel of 3g-kaartje voor je telefoon/tablet plus tethering.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menn0B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Welkom in groningen en ja de zon schijnt hier ook, dus moeten de gordijnen dicht. Zonlicht op de monitoren is toch minder.
Krylinck schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:09:
Uit pure interesse, wat is voor jou een uithoek van het land? Misschien kun je dan iets met een goedkopere Duitse of Belgische dongel of 3g-kaartje voor je telefoon/tablet plus tethering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Laatst online: 06-07 13:52
Anoniem: 182205 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Dan downloadt hij dat via een netwerk op zijn school o.i.d.? Schijnt vandaag ook het zonnetje bij jullie? 8) Straks maar lekker hardlopen, kennis maken met Groningen-stad. Vorige week hierheen verhuisd :P
Welkom! Lekker weertje hier ja. Nog maar snel even wat in de tuin doen, daar komt na de releasedate niks meer van natuurlijk :)

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menn0B schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:11:
Welkom in groningen en ja de zon schijnt hier ook, dus moeten de gordijnen dicht. Zonlicht op de monitoren is toch minder.

[...]
Ben jij degene die ik denk te weten wie het is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jammer dat de firebomb nu een lvl19skill is, maar die explosive toads zijn ook wel gaaf, kun je gewoon blijven spammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Krylinck schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:09:
In zuid-oost brabant, maar net wat te ver van de grens. Wil niet het risico lopen dat ik buitenlandse tarieven betaal :p .

Aan die patches stond ik ook al te denken aangezien die over het algemeen toch het grootste gedeelte van het verbruik zullen zijn. Hoe groot is de gemiddelde beta patch? Lijkt mij dat die wel hetzelfde zullen zijn als bij de retailversie. Heb nooit echt stilgestaan bij wat een online spel precies allemaal verbruikt aan gegevens.

Denk dat ik maar voor de 16gb ga dan weet ik zeker dat ik genoeg heb. Kan ik nog eens een serie kijken en dan kunnen de patches van guild wars 2 er ook wel bij. In elk geval bedankt voor de tips :) . Wat een luxe probleem is het toch ook :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Op US D3 forum bracht iemand een onderwerp naar voren voor PVP, en dat zijn game modi zoals Capture the Flag en Domination etc. Als je dan gewoon kan respawnen (en revived kan worden) dan kan dat nog pure fun worden.

Wat zijn jullie meningen?

Ik ben niet zo van de PVP zoals in D2, maar als je echt team battles kan hebben met objectives dan lijkt me dat wel echt super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bulls schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:06:
Op US D3 forum bracht iemand een onderwerp naar voren voor PVP, en dat zijn game modi zoals Capture the Flag en Domination etc. Als je dan gewoon kan respawnen (en revived kan worden) dan kan dat nog pure fun worden.

Wat zijn jullie meningen?

Ik ben niet zo van de PVP zoals in D2, maar als je echt team battles kan hebben met objectives dan lijkt me dat wel echt super gaaf.
Tuurlijk, waarom niet... Het is wel niet erg Diablo achtig, maar het zouden leuken toevoegingen kunnen worden voor Level 60ers, die niets beters meer te doen hebben. Geen idee of dat ooit het geval gaat worden, maar toch was het na een tijdje toch wel klaar met D2 voor de Expo eigenlijk. Hell en de Ubers zijn wel extreem moeilijk, maar op den duur is het toch over met de pret.

Als ze toch PvP later in een patch uitbrengen, zou het leuk zijn als ze er nog wat extra in stoppen op den duur. Ik zou me daar niet druk over maken, als één bedrijf fan-service draait, is het Blizzard wel. Hoewel dat nu onder Activision misschien nog wel iets anders kan liggen. Aan de andere kant, als je ziet wat ze allemaal nog extra maken voor SC2 na al die jaren en dat ze nog steeds massive ladingen WoW content maken (hoewel dat toch anders ligt financieel).

Capture the flag lijkt me wel wat in D3. King of the hill met monsters erbij, lijkt me ook gaaf. B.v. geen health drops, geen potions in de zone en dan een eindeloze Jar of Souls, aggro als je binnen het gebied zit, health regen als je eruit loopt (en geen punten!). Dood gaan = score reset. Epic spelmode toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dat is meer een survival game mode tegen mobs waves. KotH is soort van Domination zonder teams dacht ik.
Op een bepaalde plek de rest af houden en dan telt je tijd op, als je dood bent spawn je gewoon en moet je de andere eraf zien te krijgen, alleen denk ik dat het niet gebalanceerd genoeg is want 5 tegen 1 is dan wel erg OP.

Capture the Flag zou iets anders kunnen zijn, soort van item, mij part een chicken of de horadric cube :D
Maar met de banners van nu kan het ook gewoon makkelijk een flag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175418656?page=1
Iemand die verdere content unlocked heeft in de beta blijkbaar, een bug ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
In de beta is het nu zo dat je alleen bij de eerste run een yellow item van de SK krijgt. (100% kans).
Maar als je daarna hem nog een keer verslaat, krijg je dat niet. Vind ik eigenlijk wel jammer.

Gaat dat in de final ook zo zijn? Dat als je een boss voor de eerste keer sloopt, dan je dan andere loot krijgt, dan wanneer je hem vaker sloopt?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ward Vr schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:31:
Wel cool
I found the bug yesterday. Played 5 hours non stop ( who could blame me )
Then i made the screenshots because i could not keep this for myself and had to post what i was experiencing and seeing ^^

And about being reproducable .... Let's say i can go were and whenever i want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Stranglem schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:37:
In de beta is het nu zo dat je alleen bij de eerste run een yellow item van de SK krijgt. (100% kans).
Maar als je daarna hem nog een keer verslaat, krijg je dat niet. Vind ik eigenlijk wel jammer.

Gaat dat in de final ook zo zijn? Dat als je een boss voor de eerste keer sloopt, dan je dan andere loot krijgt, dan wanneer je hem vaker sloopt?
first boss kills hebben altijd een betere drop/droprate, dat was ook in D2 al zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Ward Vr schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:31:
Ben zeer benieuwd hoe hij dat gedaan heeft, en of het echt een bug is of dat hij gamedata heeft gemanipuleerd zoals in D2 je de Waypoint van uber Duriel kon wisselen met Canyon of the magi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:02
Bosmonster schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:13:
[...]

Zal wel gewoon private server zijn of andere hack :)
De reactie van de mod, die zijn reactie had aangepast, lijkt daar anders niet op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeldran
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-07 19:47
Hier de volledige post:
Do you know you can access the next area's ?
( only the next 3 waypoints )

I won't go further into this because i don't want everyone doing things Blizzard doesn't want,
but Blue's if you don't know about this issue you can contact me for full details.

Now to prove this i made a few screenshot's of the scenery and some monsters.
( The events, quests, .. are all open but i won't make this a big spoiler post ! )

Anyways : This MAY be a spoiler to you ( contains monsters and a scenery pic )

http://imageshack.us/phot.../818/screenshot019be.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/10/screenshot010ak.jpg/
http://imageshack.us/phot.../846/screenshot004fp.jpg/
http://imageshack.us/phot.../715/screenshot015pr.jpg/
http://imageshack.us/phot.../189/screenshot020vu.jpg/

ps: I was running around and this feral beast attacked a tree and killed it,
afterwards he targeted me. But it was awesome to see they even kill other enemy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Ik kwam die post ook tegen eerder vandaag Aeldran, maar daar had Blizzard er al een lock + edit overheen gegooid met het mooie bericht "Someone from Blizzard will get in contact with you" (van dezelfde gast, Mephisto). Ben benieuwd wat Blizzard gaat doen met die gast. Zal hij verbannen worden? :P

En daar had ik ook maar 1 screenshot van gezien. Deze zien er vet uit! Grotere mobs ftw.

Volgens een groot aantal mensen is dit wel op de cracked beta emulator want er is blijkbaar veel van pre-patch 14 te zien in de screenshots. Andere mensen zeggen dan weer dat je met lag hier kunt komen (internet kabel er uit trekken dan is er geen collision detection bij die gate o.i.d.)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 11-03-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Als ik mijn zombiedogs cast vlak voor de poort, zitten er vaak een aantal vast in het 'locked' gedeelte :)
Dus misschien een teleport class?

[ Voor 14% gewijzigd door Ward Vr op 11-03-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zal denk ik niet lang duren voordat het bekend wordt hoe hij dat heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Cthulhu schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:47:
Zal denk ik niet lang duren voordat het bekend wordt hoe hij dat heeft gedaan
Dan lees ik dat graag en als het een bug betreft die je gewoon ingame met je muis kunt doen, dan petje af dat tie het gevonden heeft :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.