Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-06 15:51

ChUcKiE

Dus........

Nog iemand die toevallig voor vanavond en wellicht morgenavond een key wil uitlenen? Zou best graag kennis willen maken met Diablo3 :)

[ Voor 23% gewijzigd door ChUcKiE op 13-03-2012 16:19 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik vraag gewoon naar een best guess van mensen die mogelijk ervaring hebben met WoW of iets op dit gebied. Komen mensen met politiek correcte antwoorden.... Uiteraard snap ik dat er niets zinnigs over te zeggen valt maar ik probeer een beeld te vormen. Snap namelijk sowieso niet dat je echt geld neer gaat tellen voor zoiets maar als ik bedragen als "voor 100 euro gear" hoor schrik ik helemaal :D.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 10:40
Ik denk ook dat je naar de stats moet kijken, zo verschillen de prijzen nogal tussen hetzelfde item Unidentified, slecht, normaal en perfect. Maar ik reken dat, op het moment dat de markt een beetje gesettled is, tussen 1-2 euro kwijt bent voor slecht tot normaal en ongeveer 5 euro voor perfect. Maar goed, dit is nog speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou ik denk dat er wel mensen zijn die dingen gaan listen voor $$$. Maar omdat je moet betalen voor plaatsing, gaan mensen niet te vaak dingen voor te hoge prijzen neergooien. En maar goed ook, anders zou je steeds dezelfde spullen voor nét 1$ minder langs zien komen. Die plaatsings en verkoops-fee zorgen er ook voor dat er geen niet-zeldzame spullen op komen te staan. Je gaat als je $1,65 moet betaten totaal aan AH kosten, geen items van minder dan 2$ in de verkoop gooien, daar wordt niemand wijzer van, behalve Blizzard dan natuurlijk.

Ik denk dat in de RMAH vooral $3-50 items komen te staan. Ik hoop vooral dat er geen spammers meer zijn als het allemaal werkt. Maar ik denk het niet eigenlijk, er zullen altijd mensen zijn die onder de AH prijzen willen gaan zitten en Blizzard de fee niet gunnen (en em zelf in de zak willen steken).

Heeft WoW trouwens niet al bewezen dat mensen echt honderden $ in online gear willen steken? Of zelfs allerlei malle craighlist aanbiedingen doen voor speciale items? Het is wachten totdat iemand in Azië organen gaat aanbieden voor items, Russische bruiden voor D3gold kunnen worden besteld en namaak medicatie kan worden geruild voor dyes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

anu schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:59:
RMAH voor HC lijkt me niet echt een goed idee, zie je al mensen een character verliezen die ze net voor 100 euro aan gear hebben aangetrokken?
Precies, als je al door een timeout van het internet je HC character verliest is dat al zuur. Verlies je ook nog echt geld is dat kakkend zuur. Die support lijnen van Blizzard zitten dan vol met mensen die willen dat hun character revived wordt (ook al staat er heel duidelijk dat ze dat niet doen).

Ik denk trouwens dat ik geen geld ga stoppen in mijn character zelf. Hoogstens ga na lang spelen wat items verkopen die het net niet tot mijn main gear halen en daarvan wat kopen.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:24:
Maar omdat je moet betalen voor plaatsing, gaan mensen niet te vaak dingen voor te hoge prijzen neergooien. En maar goed ook, anders zou je steeds dezelfde spullen voor nét 1$ minder langs zien komen.
Je kunt toch ook gratis dingen in AH zetten maar als deze niet verkocht worden binnen een bepaalde tijd vervallen ze gewoon? Dat is gedaan om te zorgen dat je niet overspoeld wordt met troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind dat ze heel het RMAh moeten aanpassen, dat je alleen Gold kan kopen/verkopen op de RMAH (van andere spelers niet van blizzard) Op die manier scheidt je de markt niet aan items, en mensen die echt geld willen betalen kopen gewoon gold om daarmee de items te kopen die ze willen. Uiteindelijke is dat hetzelfde als nu, alleen de hebt geen gesplitste markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Is het een idee om voor de gein met zijn allen Fallen Tooths als gold te collecten en op één account te zetten.

Vervolgens:

-Alle rares (waarvan zeven tot 10 Fallen Tooths benodigd zijn) craften. Dit zijn level 22 - 30 items.

Kijken wat voor stats dat oplevert :? En of het zinvol is om deze uiteindelijk als de retail vrijgegeven wordt, zelf te craften. Lijkt mij gaaf om dit te doen.

Who's with me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn ook nieuwe skill videos:
http://www.diablofans.com/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

ChUcKiE schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:17:
Nog iemand die toevallig voor vanavond en wellicht morgenavond een key wil uitlenen? Zou best graag kennis willen maken met Diablo3 :)
Hoe kan je veilig een key uitlenen?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Erycius schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Hoe kan je veilig een key uitlenen?
Met een autenticator is het het meest veilig. Die persoon kan dan namelijk niet bij je accountgegevens op b.net. De persoon kan echter nog wel al je huidige items verpesten/verpatsen, andere mensen griefen en een slechte naam voor je opbouwen.

Je hebt de autenticator (nog) niet nodig voor DIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Je kan je Battle.net account beschermen met de "authenticator"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

edit: how wacht ik snap 'm

Dus ik geef je m'n login & paswoord van battle.net, en het enige wat jij dan kan doen is D3 spelen?

[ Voor 61% gewijzigd door Erycius op 13-03-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Erycius schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:42:
Dus ik geef je dan wel mijn battle.net emailadres (login) en paswoord, maar je belt mij dan eenmalig om een code?

Ik vind dat toch maar raar...
De beta gaat buiten je authenticator om :). Die code is dus niet nodig.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nee, in de beta is de authenticator niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Ja zoals ik hierboven al aangepast had dus. En de D3 beta is dan het enige wat je kan zonder authenticator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Erycius schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:42:
Dus ik geef je dan wel mijn battle.net emailadres (login) en paswoord, maar je belt mij dan eenmalig om een code?

Ik vind dat toch maar raar...
Neen! Geen code. Je laat de ander de beta downloaden door de link te sturen. De rest is via een torrent systeem.

Je pass + email verstrek je wel, met natuurlijk even een ander wachtwoord. De persoon zonder authenticator zal deze niet kunnen veranderen. Diablo 3 kan je gewoon starten zonder Authenticator voorlopig. De persoon die je inlog gebruikt, zal dus gewoon kunnen spelen.

Als je wel een code geeft, dan kan je de ander dus je b.net details laten veranderen, en jezelf dus laten buitensluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feralio schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:21:
Ik denk ook dat je naar de stats moet kijken, zo verschillen de prijzen nogal tussen hetzelfde item Unidentified, slecht, normaal en perfect. Maar ik reken dat, op het moment dat de markt een beetje gesettled is, tussen 1-2 euro kwijt bent voor slecht tot normaal en ongeveer 5 euro voor perfect. Maar goed, dit is nog speculeren.
Ik denk wel ietsjes meer voor Legendary items. Al helemaal als het Inferno legendaries zijn. Reken dan maar eerder op prijzen van 10-20 euro (als de markt eenmaal een beetje stabiel is, in het begin kun je uit gaan van €50+), en voor perfect items (bestaan bijna niet, omdat veel legendaries ook +random attributes krijgen) zeker meer dan €20.

Voorbeeldje voor de Diablo II items die te koop zijn: http://www.randyrun.nl/Di...:3008_3274_3275_6924.html
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:34:
Is het een idee om voor de gein met zijn allen Fallen Tooths als gold te collecten en op één account te zetten.

Vervolgens:

-Alle rares (waarvan zeven tot 10 Fallen Tooths benodigd zijn) craften. Dit zijn level 22 - 30 items.

Kijken wat voor stats dat oplevert :? En of het zinvol is om deze uiteindelijk als de retail vrijgegeven wordt, zelf te craften. Lijkt mij gaaf om dit te doen.

Who's with me?
Fallen Teeth :P

Tsja, wat is het nut ervan? Misschien krijg je met de volgende blacksmith upgrade alweer betere items voor een lager/gelijk level? + dat je nu in de "extra content" al zag dat er ineens alweer veel betere blue items droppen. Dus je kunt dan wel zien wat de crafts opleveren, maar het zegt in verhouding niets met wat je kunt vinden..
Plus dat je nu eigenlijk al ziet wat een item doet.. Je ziet alleen de +2 random dingen niet, maar dat zie je straks net zo goed niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 13-03-2012 16:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 14:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Prima, ik heb er al een stuk of 6 dacht ik.

Ben vanavond weer ff online.
Battletag staat onderaan de vorige pagina.

(leuk idee btw)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mad-Matt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:55:

(leuk idee btw)
Iets met het woord "al" en "6" klopt er niet :D Ik heb er iets van 25 en verkoop ze vaak op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In patch 14 kun je ze niet meer gebruiken voor (bruikbare) crafts. In patch 13 kon je nog een rare belt maken. Dus geen idee wat je er uberhaupt nog mee zou moeten nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10
Dan ook eindelijk een eigen key weten te bemachtigen via:
http://www.gamefront.com/diablo-3-beta-key-giveaway/

Kan ik ook eindelijk zelf eens alle classes doorlopen :). Volgens mij hebben ze nog meer keys in de aanbieding voor diegene welk ook nog een key zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad in patch 13 waren fallen tooths prachtig, je kon vooral je DH en Wiz er geweldig OP mee maken ;)

Maar inderdaad, nu zijn ze wel leuk om gewoon de best mogelijke crafts ermee te produceren, kijken wat voor items je kunt maken voor straks in de release.

Voorheen maakte ik ze altijd op om maar nét even dat ene puntje betere versie te krijgen, maar nu je ze toch niet kunt gebruiken...

Is het trouwens niet raar dat er geen amu's en ringen meer vallen, maar ik nog wel m'n hele lading in de vorige patch bij me heb? Als ik ze nog wat langer bewaar zijn ze straks nog een lading betabucks waard! (niet dat je daar iets aan hebt, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Bosmonster schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:00:
In patch 14 kun je ze niet meer gebruiken voor (bruikbare) crafts. In patch 13 kon je nog een rare belt maken. Dus geen idee wat je er uberhaupt nog mee zou moeten nu.
en een rare source en een rare crossbow

en nu kan je er niks meer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:59:
[...]

Iets met het woord "al" en "6" klopt er niet :D Ik heb er iets van 25 en verkoop ze vaak op de AH.
Heb nog niet zo veel gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad-Matt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:55:

(leuk idee btw)
Ik denk dat je dit dan de users:
Bulls
Cthulhu
Jezelf, en anderen die interesse hebben om mee te doen, online moet benaderen (het is gewoon voor de lol). De items die eruit rollen kun je sowieso toch niet gebruiken.

Ik ben gewoon benieuwd naar de stats + pictures _/-\o_

Op de account van Chulthu heb ik al een Daibo gezien met een basis damage van 46. Hiervoor was wel 10 FT benodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb er 4, en kan lvl28 items maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 14:23
Heb 11 Fallen Tooth's en 64 Subtle Essence's als ze nodig zijn voeg me maar toe:
Battletag: Fienux#2713

[ Voor 24% gewijzigd door Jaer288 op 13-03-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als er geen RMHA voor HC komt blijven sites als d2jsp onverminderd populair. Daar kun je voor echte $$ d2jsp valuta (fg's) kopen en daarmee items voor zeer veel games.
Wat mij betreft (100% HC D2 speler) komt er een Blizzard variant. HC is niet voor whiners >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
psychodude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:
Dan ook eindelijk een eigen key weten te bemachtigen via:
http://www.gamefront.com/diablo-3-beta-key-giveaway/

Kan ik ook eindelijk zelf eens alle classes doorlopen :). Volgens mij hebben ze nog meer keys in de aanbieding voor diegene welk ook nog een key zoeken.
ik ben er helemaal klaar mee. ik heb van alles geprobeerd. tot simpel opgeven tot hele character designs ontwerpen om kans te maken op een key. ik ben er zo klaar mee dat ik er gewoon niet eens 1tje meer wil. keys hoort blizzard uit te delen. deze beta is alleen goed geweest voor 100-en websites en hun pageviews. ik doe er niet meer aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Broere
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02 19:43
Flghter1982 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:10:
[...]

ik ben er helemaal klaar mee. ik heb van alles geprobeerd. tot simpel opgeven tot hele character designs ontwerpen om kans te maken op een key. ik ben er zo klaar mee dat ik er gewoon niet eens 1tje meer wil. keys hoort blizzard uit te delen. deze beta is alleen goed geweest voor 100-en websites en hun pageviews. ik doe er niet meer aan mee.
haha ik snap wat je bedoel, ik heb ook zowat alles geprobeerd om een key op me account the krijgen, nu maar wachten op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Broere
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02 19:43
heb je in d3 ook een trading window ? want het lijkt er nu op dat je items op de grond moet gooien om hem te ruilen, dit systeem vind ik maar niks, dat was ook zo in d2 met anni torch ruilen je werd hoe dan ook altijd gescammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensFTW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Jubelee1 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:21:
heb je in d3 ook een trading window ? want het lijkt er nu op dat je items op de grond moet gooien om hem te ruilen, dit systeem vind ik maar niks, dat was ook zo in d2 met anni torch ruilen je werd hoe dan ook altijd gescammed.
Ja, er is ook een trading window. Rechtermuisklik op een player bovenin geeft de optie, zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

I khad helemaal geen 8 teeth, ik had er 21.

Wel een leuke axe mee gemaakt, hoe maak ik een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 14:23
Mad-Matt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:29:

Geen idee, maar je kan altijd 'window mode' + alt + print screen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Prt Scr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-06 18:42
Flghter1982 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Zo onwijs herkenbaar dit!! Vind het ook verschrikkelijk....
Volg de meest rare games sites nu op facebook en twitter....
Allemaal voor die 25 karakters wat een key is....

Pogingen genoeg gedaan.... Het is gewoon niet leuk meer wat je moet doen voor een beta :S
Tijd dat de release datum bekent word, scheelt een hoop fustraties weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

print screen krijg ik een grijs vlak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Als het goed is gaat de screenshot naar mijn documenten \ diablo III \ screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Feralio schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:40:
Als het goed is gaat de screenshot naar mijn documenten \ diablo III \ screenshots
krijg nou wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 11:09
Chris89 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:33:
[...]

Zo onwijs herkenbaar dit!! Vind het ook verschrikkelijk....
Volg de meest rare games sites nu op facebook en twitter....
Allemaal voor die 25 karakters wat een key is....

Pogingen genoeg gedaan.... Het is gewoon niet leuk meer wat je moet doen voor een beta :S
Tijd dat de release datum bekent word, scheelt een hoop fustraties weer :(
Helemaal mee eens eigenlijk wel. Dat gedoe met Facebook en Twitter en al die fanpages... Ik snap dat Blizzard graag de hype wat wil vergroten, maar vraag me wel af hoe lang mensen zich voor dit doeleinde laten mis- / gebruiken. Ik had in ieder geval niet heel veel zin om op m'n Facebook account te gaan "liken"; niet iedereen hoeft te weten dat ik een gamer ben. Kan natuurlijk wel een fake accountje gaan aanmaken speciaal voor dit soort acties, maar dat gaat ook wel weer wat ver.

Ik hoop niet dat dit de toekomst gaat worden voor toekomstige beta's, al vrees ik het ergste. Hoop dat consumenten / gamers op een gegeven moment zo zat worden van dit soort fratsen dat ze er gewoon niet meer aan mee doen. Hopelijk krijgen we dan weer gewoon keys op basis van opt in.

Gelukkig heb ik trouwens nog wel 1 dagje de beta kunnen spelen op het account van iemand anders. Het was leuk, maar de beta is echt behoorlijk kort. Misschien een schrale troost voor iedereen zonder key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je ook hoe je die moet uploaden? :D Kom maar op met die ss 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/5276/screenshot000wu.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wtf, 54 strengt? Astronomisch groot getal vind ik. Krijgen we straks 200-400 strenght op een level 60 axe in inferno? Daar mag best een nulletje ervan af.

Mooi om te zien wat je verliest aan stats als je van plan ben een nieuw item te equippen.
Kom maar op met die overige rares :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:19:
[...]

Wtf, 54 strengt? Astronomisch groot getal vind ik. Krijgen we straks 200-400 strenght op een level 60 axe in inferno? Daar mag best een nulletje ervan af.

Mooi om te zien wat je verliest aan stats als je van plan ben een nieuw item te equippen.
Pure DPS axe voor de Barb, Verder heeft strength geen effect. En je hebt er alleen wat met de barb aan omdat andere classes dat niet gebruiken.

Misschien kun je nog een dikke mage axe maken met +60 Int :z

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 13-03-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Er zit wel erg veel detail in alleen al de beta zoals bijvoorbeeld hoeveelheid aan content. De "random mappen" werkte in mijn geval zo dat ik elke hoek heb bekeken van de desbetreffende map. Wat dan ook weer extra loot en content opleverde :D Niet lang geleden Torchlight geprobeerd maar wat een verschil in kwaliteit zeg.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:19:
[...]

omdat de Stats van je hero automatisch verdeeld worden, zul je dus alleen met je items stats kunnen customizen, dus vind ik het niet heel gek om op lvl 60, high end items met +800-1000 stats te hebben
Je zou ook kunnen zeggen dat halveren we, maar dan moeten de mobs ook weer qua difficulty door de helft

en dan zou je ze misschien al veel eerder aan kunnen. Blizzard heeft hiermee behoorlijk veel ervaring via WoW, en ik denk dus ook dat ze qua moeilijkheids curve, het systeem van WoW gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dalyxia schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:25:
[...]

omdat de Stats van je hero automatisch verdeeld worden, zul je dus alleen met je items stats kunnen customizen, dus vind ik het niet heel gek om op lvl 60, high end items met +800-1000 stats te hebben
Je zou ook kunnen zeggen dat halveren we, maar dan moeten de mobs ook weer qua difficulty door de helft

en dan zou je ze misschien al veel eerder aan kunnen. Blizzard heeft hiermee behoorlijk veel ervaring via WoW, en ik denk dus ook dat ze qua moeilijkheids curve, het systeem van WoW gaan gebruiken.
Van mij part gooien ze overal een 0 af, maar dan heb je weer problemen met +5 strength dat moet dan weer 0.5 worden, ze hebben bewust gekozen voor hele getallen, maar in de DPS heb je alsnog decimalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-06 18:42
Morrar schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:59:
[...]

Helemaal mee eens eigenlijk wel. Dat gedoe met Facebook en Twitter en al die fanpages... Ik snap dat Blizzard graag de hype wat wil vergroten, maar vraag me wel af hoe lang mensen zich voor dit doeleinde laten mis- / gebruiken. Ik had in ieder geval niet heel veel zin om op m'n Facebook account te gaan "liken"; niet iedereen hoeft te weten dat ik een gamer ben. Kan natuurlijk wel een fake accountje gaan aanmaken speciaal voor dit soort acties, maar dat gaat ook wel weer wat ver.

Ik hoop niet dat dit de toekomst gaat worden voor toekomstige beta's, al vrees ik het ergste. Hoop dat consumenten / gamers op een gegeven moment zo zat worden van dit soort fratsen dat ze er gewoon niet meer aan mee doen. Hopelijk krijgen we dan weer gewoon keys op basis van opt in.

Gelukkig heb ik trouwens nog wel 1 dagje de beta kunnen spelen op het account van iemand anders. Het was leuk, maar de beta is echt behoorlijk kort. Misschien een schrale troost voor iedereen zonder key.
Hoop dat mensen het heel gouw zat zijn en dat ze alles weer via de opt-in doen! Veel eerlijker :)
De beta heb ik zelf ook al gespeeld op Cebit maar neemt niet weg dat ik gewoon een key wil om hem langere tijd te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

m'n eerste nightmare character net gestorven aan een rare monster in de den of evil. Had nightmarish attribute. Werd regelmatig gefeared en ondertussen waren z'n vriendjes duchtig op mij aan het inkloppen.

Direct ook m'n eerste death in de beta :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nightmare?
hardcore bedoel je of niet?

Ik kan maar geen hardcore char maken, moet eerst de campagne afmaken, maar al 4x gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mad-Matt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:09:
nightmare?
hardcore bedoel je of niet?

Ik kan maar geen hardcore char maken, moet eerst de campagne afmaken, maar al 4x gedaan :S
Je moet opnieuw een char op level 10 halen, misschien van 9 naar 1 werkt ook, maar gewoon even 1 maken zi zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:50

anu

Bulls schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:43:
[...]

Pure DPS axe voor de Barb, Verder heeft strength geen effect. En je hebt er alleen wat met de barb aan omdat andere classes dat niet gebruiken.

Misschien kun je nog een dikke mage axe maken met +60 Int :z
Hmm, das wel een voordeel voor de Monk / DH, die kunnen dex stacken, wat zowel op defense als damage effect heeft. Barb moet str pakken voor damage, en dex voor defense (en WD en wizz Int en Dex, voor zover je zulke defense wil op een caster), of begrijp ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Barb haalt zowel defence (armor) uit strength alswel attack damage
Monk en Demon Hunter halen damage en dodge uit dex
Wiz/WD krijgen damage en Resistances vanuit Int

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Hoe craft je rares?
Ik dacht dat dat nog niet ging?

Heb oo nog een stapeltje HC-tanden liggen ... En moet vanavond mijn key teruggeven dus wie ze wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ventje naar lvl 4 krijgen en dan staan ze er gewoon tussen, niet veel, een enkele maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
anu schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:14:
[...]

Hmm, das wel een voordeel voor de Monk / DH, die kunnen dex stacken, wat zowel op defense als damage effect heeft. Barb moet str pakken voor damage, en dex voor defense (en WD en wizz Int en Dex, voor zover je zulke defense wil op een caster), of begrijp ik iets verkeerd?
De Int voor Resistances is wel handig, en dan heb je met de Wiz wel voordeel. Al is het maar 1 % per 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad-Matt schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:47:
ventje naar lvl 4 krijgen en dan staan ze er gewoon tussen, niet veel, een enkele maar.
Ah ok, die rares... die zijn leuk om naar te kijken maar je kan ze niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

klopt, maar wel leuk om te zien wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik zal als ik klaar ben met m'n werk ook eens kijken wat ik kan bakken vanavond.

Zinloos maar leuk, zullen we maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de HC-beta nog niet helemaal af is. Er is bv nog geen auction house en had toch graag een paar ringen en amu op mijn char gehad om te zien wat ie echt kon.
Ben tijdens de 20 uur spelen geen enkele amulet of ring tegengekomen en ook bijzonder weinig rares (1 x 2 rares van skeleton king, eerste keer dat ie neerging in Coöp-mode, soort van Baal drop ;) )
Heb met volgende chars gespeeld:
Wichdoctor: Is ok maar ik vergelijk het met een necro, te weinig melee voor mij
Monk: Dit vond ik de vetste class, snel en veel melee
Baba: En laat me nu deze weer de mooiste vinden, is wel owv de beschikbare skills denk ik. Leap is echt leuk, moet je niet steeds omlopen en die spear is ook fijn! Tevens is de baba best krachtig (net tikje beter dan monk op mijn char).

Nu wachten op de release, mijn beta tijd zit erop. Maar het was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
Anoniem: 296504 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:14:
Jammer dat de HC-beta nog niet helemaal af is. Er is bv nog geen auction house en had toch graag een paar ringen en amu op mijn char gehad om te zien wat ie echt kon.
Ben tijdens de 20 uur spelen geen enkele amulet of ring tegengekomen en ook bijzonder weinig rares (1 x 2 rares van skeleton king, eerste keer dat ie neerging in Coöp-mode, soort van Baal drop ;) )
Heb met volgende chars gespeeld:
Wichdoctor: Is ok maar ik vergelijk het met een necro, te weinig melee voor mij
Monk: Dit vond ik de vetste class, snel en veel melee
Baba: En laat me nu deze weer de mooiste vinden, is wel owv de beschikbare skills denk ik. Leap is echt leuk, moet je niet steeds omlopen en die spear is ook fijn! Tevens is de baba best krachtig (net tikje beter dan monk op mijn char).

Nu wachten op de release, mijn beta tijd zit erop. Maar het was leuk!
amu en ring levels zijn verhoogt. Ze droppen ook niet meer in de beta sinds patch 14

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:17:
[...]
amu en ring levels zijn verhoogt. Ze droppen ook niet meer in de beta sinds patch 14
Ze dropten nog wel buiten "de gate" Ik had nog een leuke 2-4 dmg ring gevonden gewoon blauw, maar de ring zelf had een ander plaatje 1 met een robijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Even een simpele vraag, de GAH werkt inmiddels op HC neem ik aan hè in de beta?

Ga eindelijk weer eens spelen. Drukke week gehad. :X

p.s. Bulls zin om potje hardcore ironman te doen?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 14-03-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Anoniem: 311097 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:27:
Even een simpele vraag, de GAH werkt inmiddels op HC neem ik aan hè in de beta?
Neen. Auction house is niet available voor HC in de beta (op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 15:00
djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:
Inderdaad in patch 13 waren fallen tooths prachtig, je kon vooral je DH en Wiz er geweldig OP mee maken ;)

Maar inderdaad, nu zijn ze wel leuk om gewoon de best mogelijke crafts ermee te produceren, kijken wat voor items je kunt maken voor straks in de release.

Voorheen maakte ik ze altijd op om maar nét even dat ene puntje betere versie te krijgen, maar nu je ze toch niet kunt gebruiken...

Is het trouwens niet raar dat er geen amu's en ringen meer vallen, maar ik nog wel m'n hele lading in de vorige patch bij me heb? Als ik ze nog wat langer bewaar zijn ze straks nog een lading betabucks waard! (niet dat je daar iets aan hebt, maar goed).
Ringen droppen nog, allleen wel minder. Maar 1 gevonden dit weekend
Zat me YT filmpjes te checken, maar daar staat de drop niet op :(
Maar volgens mij dropte de ring in de room van de Skeleton, daar rechts waar de skelets spawnen

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 14-03-2012 09:05 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53
Vanmiddag/begin van de avond ben ik aan het spelen om te levellen. Mochten er nog mensen interesse hebben in het halen van de achievment voor resurrecten, dan kunnen we daar naar kijken. Ik moet ze allemaal nog, dus kunnen we wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Arunia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:02:
Vanmiddag/begin van de avond ben ik aan het spelen om te levellen. Mochten er nog mensen interesse hebben in het halen van de achievment voor resurrecten, dan kunnen we daar naar kijken. Ik moet ze allemaal nog, dus kunnen we wisselen.
Ja ik ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Heeft er iemand een idee wat je ongeveer nodig hebt om Diablo 3 op full hd te spelen, om de beste settings? Framerate die dropped naar 30 fps is nog net acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Diablow schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:42:
Heeft er iemand een idee wat je ongeveer nodig hebt om Diablo 3 op full hd te spelen, om de beste settings? Framerate die dropped naar 30 fps is nog net acceptabel.
http://us.battle.net/supp...o-iii-system-requirements

sinds de beta niet representatief is voor de retail, kan ik er niet zo erg veel meer over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Die had ik ook al gevonden, of bedoel je dat de recommanded specs hier genoeg voor zijn. Maar kan waarschijnlijk beter wachten tot er meer bekend is over de final inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 19:29
Ik vind de minimum specs ook al best hoog liggen.

Zelf heb ik ruimschoots de recommended, maar ik herinner me D2 eerder als een spel dat op quasi iedere pc draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Dalyxia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:45:
[...]
http://us.battle.net/supp...o-iii-system-requirements

sinds de beta niet representatief is voor de retail, kan ik er niet zo erg veel meer over zeggen :)
Recommended specs heb je niet zo veel aan. Ik heb een core 2 duo met HD6850 en dat is boven de recommended maar reken maar niet dat ik full HD haal. Ik haal ongeveer 29/30 fps op 1680*1050

Misschien kun je eens kijken op Can you run it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Dennis_1987 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:53:
[...]

Recommended specs heb je niet zo veel aan. Ik heb een core 2 duo met HD6850 en dat is boven de recommended maar reken maar niet dat ik full HD haal. Ik haal ongeveer 29/30 fps op 1680*1050

Misschien kun je eens kijken op Can you run it.
Ik gok dat Diablo 3 meer CPU limited is, want ik speel op 1920x1200 op een i7 920 en een HD 4890, en eigenlijk loopt dat zeer vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
ja en dan is het de vraag welke C2D.. ik verwacht dat een 8400 D3 makkelijk op max kan draaien met een ATI 6850 (en hoger).

Een C2D 6600 kan je ook nog redelijk overklokken en dan moet het ook allemaal nog fatsoenlijk te doen zijn.

Wat ook wel heel erg kan helpen is een clean install en driver update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
h8bal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:52:
Ik vind de minimum specs ook al best hoog liggen.

Zelf heb ik ruimschoots de recommended, maar ik herinner me D2 eerder als een spel dat op quasi iedere pc draaide.
ze noemen de Geforce 7800 als minimum. Die is ook alweer een jaar of 6 oud.
De Athlon X2 4400+ is ook van mei 2006.

Zelfs de recommended specs zijn al een jaar of 3-4 oud.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Het punt is een beetje dat het op mijn netbook sowieso niet draait (duh ;) ) en ik mijn desktop al weg heb gedaan, maar was een athlon 1800+, dus had hem ook niet kunnen doen. Ik ga binnenkort wel een waarschijnlijk i5, of i7 laptop voor mijn werk gebruiken, maar dan kom ik grafisch waarschijnlijk nog te kort.
Dan wordt het dus waarschijnlijk een "nieuwe" desktop. En aangezien diablo 3 waarschijnlijk het zwaarste is wat hij moet doen, wil ik dan op full hd lekker kunnen spelen, maar meer zou alleen maar zonde zijn.
Wat ik me dus o.a. afvraag is hoeveel je aan een quadcore hebt t.o.v. een dual core voor diablo 3.

[ Voor 8% gewijzigd door Diablow op 14-03-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Diablow schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:06:
Het punt is een beetje dat het op mijn netbook sowieso niet draait (duh ;) ) en ik mijn desktop al weg heb gedaan, maar was een athlon 1800+, dus had hem ook niet kunnen doen. Ik ga binnenkort wel een waarschijnlijk i5, of i7 laptop voor mijn werk gebruiken, maar dan kom ik grafisch waarschijnlijk nog te kort.
Dan wordt het dus waarschijnlijk een "nieuwe" desktop. En aangezien diablo 3 waarschijnlijk het zwaarste is wat hij moet doen, wil ik dan op full hd lekker kunnen spelen, maar meer zou alleen maar zonde zijn.
Wat ik me dus o.a. afvraag is hoeveel je aan een quadcore hebt t.o.v. een dual core voor diablo 3.
Ik heb een i7 laptop met een 5470m erin, die zal het moeten trekken, maar zelfs dat is nog best pittig..

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Diablow schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:06:
Ik ga binnenkort wel een waarschijnlijk i5, of i7 laptop voor mijn werk gebruiken, maar dan kom ik grafisch waarschijnlijk nog te kort.
Kun je net zo goed je laptop als computer gebruiken, toetsenbord en muis aansluiten en dan met hdmi kabel aan een scherm aansluiten. Of je geeft ongeveer 700e uit aan een bak uit de BBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:17:
[...]
Dat is niet waar. Ik vond laatst met m'n nieuwe barb nog gewoon een ring (3% extra gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Intel 3000 HD trekt het redelijk in singleplayer, maar zodra ik multiplayer ga doen is het praktisch niet meer speelbaar. Vergeet dus ook niet dat als je van plan bent veel online te spelen met 4 man (merendeel lijkt me), wat extra GPU-power geen overbodige luxe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Ci7/2600 8GB DDR3 128GB SSD GTX460/1GB

zou ik het daar full HD mee kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Kast heb ik nog en scherm enzo ook. Denk dat ik kort voor Diablo 3 uit komt v&a in de gaten ga houden. Heb ook wel de neiging om een geweldige game pc nieuw te kopen, maar echt nodig gaat dat sowieso niet zijn. En de kans dat ik andere spellen of dingen ga doen met de pc dan Diablo 3 is ook erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:33:

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/026/futuramafry.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

OT: Donder alsjeblieft op met die zwakzinnige afbeeldingen, het is hier geen kleurplatenparadijs.

Mijn Phenom 2 X6 met 5850 trekt het prima op fullhd. Mijn laptop is een ander verhaal :) Core i5 2410M met Radeon HD 6470M. Deze heeft zelfs moeite met 1366x768.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:33:

Nee je zal een SSD van minstens 512GB moeten aanschaffen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 19:29
@Jeanski: :p

Ik heb zo het vermoeden dat ik wat verlofdagen ga opnemen wanneer D3 eindelijk gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

h8bal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:48:

Ik heb zo het vermoeden dat ik wat verlofdagen ga opnemen wanneer D3 eindelijk gereleased is.
wie niet... 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26
Tormbo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:43:
OT: Donder alsjeblieft op met die zwakzinnige afbeeldingen, het is hier geen kleurplatenparadijs.
Ik vond de "opmerking" van Dennis wel aardig toepasselijk hoor.
Met een gemiddelde multimedia pc van 3 jaar geleden kan je Diablo 3 al erg goed spelen. En met een Ci7/2600 8GB DDR3 128GB SSD GTX460/1GB kan je hem 3 x full hd spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

sbmuc schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Ik vond de "opmerking" van Dennis wel aardig toepasselijk hoor.
Met een gemiddelde multimedia pc van 3 jaar geleden kan je Diablo 3 al erg goed spelen. En met een Ci7/2600 8GB DDR3 128GB SSD GTX460/1GB kan je hem 3 x full hd spelen...
Dat zal best, maar dan kun je dat ook gewoon zeggen. Beter nog, uberhaupt de troll geen voedsel geven.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn pc drie jaar + en draait het spel erg soepel op de allerhoogste settingsl. Moet wel dringend formatteren want heb errors op raid en fouten in Windows...
Spes:
240 gb vertex 2 in raid 0
Gtx 285 2gb
I7 920 4x4GHz
Evga classified mobo

Ouder maar kan nog goed mee! ;)

Ot nu!
Vind het wel goed dat er minder Rares droppen dan in dII. Zo heb je ook echt iets zeldzaams in handen. Ringen en amuletten mogen iets meer vallen maar dat is dan detail kretiek... Had niet gedacht dat het spel zo goed zou zijn... Het overstijgt mijn verwachtingen wat het wachten op de release alleen maar moeilijker maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
h8bal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:48:

Elk jaar zouden gamers 2 weken moeten krijgen voor de release of the year. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Jeanski schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Nee je zal een SSD van minstens 512GB moeten aanschaffen ;(
crap e had nog overwogen om die 1TB SSD van OCZ aan te schaffen ;)
tja is de volgende upgrade als tweede partitie :p
heb nog wat HDD's zitten die ik er dan wel kan uitzwieren

en ja het was sarcastische troll maja ooit mag je toch eens trollen zolang je het niet continu doet

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 14-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jeanski schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Elk jaar zouden gamers 2 weken moeten krijgen voor de release of the year. 8)7
Die krijg je ook.
Overigens krijgt iedereen die. Alleen niet-gamers geven het geld uit aan een retourtje middellandse zee en vullen hun tijd met het oplopen van alcoholvergiftiging en huidkanker.

Ik ga lekker 2 weken met de gordijnen dicht achter mn pc zitten ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

RocketKoen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:58:
[...]

Die krijg je ook.
Overigens krijgt iedereen die. Alleen niet-gamers geven het geld uit aan een retourtje middellandse zee en vullen hun tijd met het oplopen van alcoholvergiftiging en huidkanker.

Ik ga lekker 2 weken met de gordijnen dicht achter mn pc zitten ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er maar niet uit wat mijn eerste character gaat worden bij de release, ik heb gisteren builds zitten samenstellen maar toch geeft niets echt de doorslag vind ik, en om nou meteen 2 characters tegelijk proberen te levelen is niet ideaal, heb liever 1 character heel hoog voordat ik een andere begin.

Vóór het spelen van de bèta was de Demon Hunter mijn absolute favoriet, na het spelen is de Wizard heel erg gestegen in mijn lijstje, sterker nog, heb in de bèta meer met de Wizard gespeeld dan de Demon Hunter.

Demon Hunter
+ Qua stijl/character insteek met afstand de coolste (cloaks, hoods, evil-achtig)
+ Bows/Crossbows zijn vet
+ Erg goed in het killen van sterke vijanden
+ Meer uitdaging (moeilijker) in mijn ogen
+ Past perfect bij de Collector's Edition engelenvleugeltjes
- Vooral op low level niet heel erg goed in crowd-control, maar later pas
- Voelt ietwat traag aan tijdens het vechten
- De primary skills zijn op bola shot na niet op crowd-control gericht, en bola heeft een timer

Wizard
+ In de bèta enorm sterk en makkelijk om mee te spelen
+ Heel veel nuttige skills beschikbaar, en ook bijna alle damagetypes aanwezig
+ Mooie visual effects bij veel van de de skills (Electrocute, Ray of Frost/Disintegrate)
+ Teleport (al weet ik nog niet hoe handig dit gaat zijn)
- Niet heel erg stoer qua personage, beetje standaard recept
- Spells zijn wapen afhankelijk, dus in de praktijk zul je vaak met bijlen e.d. rondrennen
- Naar mijn gevoel weinig uitdaging en lekker makkelijk

Het is voor mij vooral een afweging van het type character qua uitstraling to.v. de skills. Qua skills is het voor mij overduidelijk de Wizard, maar het moet ook wel een beetje cool zijn en dat is de Demon Hunter weer.
Heeft iemand een overtuigend argument waarvoor ik de Demon Hunter/Wizard moet kiezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ben bang dat het in het begin vooral wizards zijn, dat is meestal zo, ook bij een reset bijvoorbeeld. Demon hunter zal misschien iets langzamer gaan, maar lijkt me wel leuker en origineler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gemiddelde public game die ik join heeft 2 barbs en 1 wizard :P

Nu moet ik toegeven dat het ook wel relaxte classes zijn, iig in de beta.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 14-03-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06 07:10
@Angeloonie en anderen: Misschien dat de vallende slush puppy (blizzard) ook doorslag kan geven of wat je gaat spelen. Niet echt de beste animatie en als dat wellicht je main skill wordt..

http://us.battle.net/d3/en/class/wizard/active/blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Nu heb ik nog niets in de beta gezien/gespeeld, maar die DH staat al vanaf het begin op mijn lijst.
Blij dat steeds speel-info wordt gepost (pro's/con's, belangrijke stats etc).

Thx all
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.