De class waarmee je het meeste plezier hebt, de rest volgt later welAngeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:19:
Heeft iemand een overtuigend argument waarvoor ik de Demon Hunter/Wizard moet kiezen?
Ik ben zelf ook aan het twijfelen tussen DH en Wizard. Ik neig echter steeds meer naar DH want ik heb het gevoel dat die iets betere crowd control heeft en meer dps doet. Dat laatste zal wel gear afhankelijk zijn, maar ik ga sneller door de crowds met mijn DH dan dan met de Wizard.
Wat ik ontzettend irritant vind is het casten van een skill bij de Wizard, wanneer ik op een mob click, terwijl die buiten het bereik van mijn kill range is. Als ik bijvoorbeeld onderaan het beeld sta en ik cast lightning op een mob boven in het beeld dan schiet die lightning terwijl dat totaal nutteleoos is. Bij de DH heb je dat niet, die schiet gewoon raak. Alleen al hiervoor zou ik voor de DH gaan, maar ik heb veel plezier gehad van mijn sorc in D2 dus ik geef de Wizard nog niet op.
Wat ik ontzettend irritant vind is het casten van een skill bij de Wizard, wanneer ik op een mob click, terwijl die buiten het bereik van mijn kill range is. Als ik bijvoorbeeld onderaan het beeld sta en ik cast lightning op een mob boven in het beeld dan schiet die lightning terwijl dat totaal nutteleoos is. Bij de DH heb je dat niet, die schiet gewoon raak. Alleen al hiervoor zou ik voor de DH gaan, maar ik heb veel plezier gehad van mijn sorc in D2 dus ik geef de Wizard nog niet op.
Juist niet, Wizards hebben gewoon wands en orbs die vrijwel altijd beter geschikt zijn voor Wizards dan andere wapens omdat ze naast een damage bonus ook andere Wizard stats verbeteren.Angeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:19:
- Spells zijn wapen afhankelijk, dus in de praktijk zul je vaak met bijlen e.d. rondrennen
Angeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:19:
Ik kom er maar niet uit wat mijn eerste character gaat worden bij de release, ik heb gisteren builds zitten samenstellen maar toch geeft niets echt de doorslag vind ik, en om nou meteen 2 characters tegelijk proberen te levelen is niet ideaal, heb liever 1 character heel hoog voordat ik een andere begin.
Vóór het spelen van de bèta was de Demon Hunter mijn absolute favoriet, na het spelen is de Wizard heel erg gestegen in mijn lijstje, sterker nog, heb in de bèta meer met de Wizard gespeeld dan de Demon Hunter.
Demon Hunter
+ Qua stijl/character insteek met afstand de coolste (cloaks, hoods, evil-achtig)
+ Bows/Crossbows zijn vet
+ Erg goed in het killen van sterke vijanden
+ Meer uitdaging (moeilijker) in mijn ogen
+ Past perfect bij de Collector's Edition engelenvleugeltjes
- Vooral op low level niet heel erg goed in crowd-control, maar later pas
- Voelt ietwat traag aan tijdens het vechten
- De primary skills zijn op bola shot na niet op crowd-control gericht, en bola heeft een timer
Wizard
+ In de bèta enorm sterk en makkelijk om mee te spelen
+ Heel veel nuttige skills beschikbaar, en ook bijna alle damagetypes aanwezig
+ Mooie visual effects bij veel van de de skills (Electrocute, Ray of Frost/Disintegrate)
+ Teleport (al weet ik nog niet hoe handig dit gaat zijn)
- Niet heel erg stoer qua personage, beetje standaard recept
- Spells zijn wapen afhankelijk, dus in de praktijk zul je vaak met bijlen e.d. rondrennen
- Naar mijn gevoel weinig uitdaging en lekker makkelijk
Het is voor mij vooral een afweging van het type character qua uitstraling to.v. de skills. Qua skills is het voor mij overduidelijk de Wizard, maar het moet ook wel een beetje cool zijn en dat is de Demon Hunter weer.
Heeft iemand een overtuigend argument waarvoor ik de Demon Hunter/Wizard moet kiezen?
Ik had geen zin om direct te suggereren dat hij stupid was en iedereen weet precies waarvoor dit plaatje staat.Tormbo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Dat zal best, maar dan kun je dat ook gewoon zeggen. Beter nog, uberhaupt de troll geen voedsel geven.
OT: Ik denk dat de barb weer helemaal terug is in mijn favorietenlijstje. Na de laatste patch heeft deze (monk ook) 30% passive damage resistance. Daarbij doet hij enorm veel damage met die hamer aanval en met cleave doe je veel schade tegen meerdere tegenstanders. De wizard is ook echt sterk, zeker als je orbs of zo'n book in de off-hand stopt waardoor de intelligence omhoog gaat. Hij is in ieder geval mijn favoriete ranged character. Dat wordt denk ik een muntje tossen op de release datum.
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Gisteren een beta key gekregen via een retweet van een of andere website. Gelijk geïnstalleerd en alleen doorgelopen tot de skeleton king.
Wat ik merkte was dat ik vaak last van lag had. Zelfs een disconnect gehad. Ik heb mijzelf niet heel erg verdiept maar ben je altijd in verbinding met battle.net ook als je single player speelt?
Mij leek Monk het vetst om te spelen en was ook erg verrast over hoe deze char werkt. Ik zal even snel opsommen wat mijn plus en minpunten van deze class zijn:
+ Hoge attack speed, waardoor het voor mij voelt dat je ook echt een gevecht aangaat.
+ Sterke crowd control in het begin met blind skill
+ Punches en dan lightening strikes erachter aan is gewoon gaaf!
+ Niet een standaard class in games.
- Erg makkelijk (imo) om op normal door mobs heen te gaan
- Swords/Maces/etc zie je wel als je loopt, maar als je een mob aanvalt veranderd de visual van je char waardoor het lijkt dat je bare handed mobs aanvalt.
Ik ga zeker nog co-op doen (ik zal mijn battle.net tag toevoegen aan de lijst) en een aantal andere classes. Ik ben van plan om in ieder geval de barbarian, demon hunter en mage nog uit te proberen. Witch doctor trekt me niet, past niet bij mijn alterego
.
Ik zal in het verloop van mijn beta-ervaringen wat vaker posten over wat de + en - punten zijn van de classes (naar mijn mening) en hoe ik het spel vind.
Wat ik merkte was dat ik vaak last van lag had. Zelfs een disconnect gehad. Ik heb mijzelf niet heel erg verdiept maar ben je altijd in verbinding met battle.net ook als je single player speelt?
Mij leek Monk het vetst om te spelen en was ook erg verrast over hoe deze char werkt. Ik zal even snel opsommen wat mijn plus en minpunten van deze class zijn:
+ Hoge attack speed, waardoor het voor mij voelt dat je ook echt een gevecht aangaat.
- Swords/Maces/etc zie je wel als je loopt, maar als je een mob aanvalt veranderd de visual van je char waardoor het lijkt dat je bare handed mobs aanvalt.
Ik ga zeker nog co-op doen (ik zal mijn battle.net tag toevoegen aan de lijst) en een aantal andere classes. Ik ben van plan om in ieder geval de barbarian, demon hunter en mage nog uit te proberen. Witch doctor trekt me niet, past niet bij mijn alterego
Ik zal in het verloop van mijn beta-ervaringen wat vaker posten over wat de + en - punten zijn van de classes (naar mijn mening) en hoe ik het spel vind.
Mja , er zijn dagen bij dat er best wel wat lag is, maar je moet niet vergeten dat de servers in Amerika zitten, overzee dus. als je een nette verbinding hebt heb je een ping van 250 op z'n best, als die stabiel is speelt het spel heerlijk. echter zijn ze de laatste paar dagen een beetje aan het eikelen met het battle.net gebeuren , heb het zelf ook gemerkt dat er soms akelige lagspikes in zitten. dit was voorheen niet zo, dus het zal tijdelijk zijn.Dahal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:12:
Gisteren een beta key gekregen via een retweet van een of andere website. Gelijk geïnstalleerd en alleen doorgelopen tot de skeleton king.
Ik ga zeker nog co-op doen (ik zal mijn battle.net tag toevoegen aan de lijst) en een aantal andere classes. Ik ben van plan om in ieder geval de barbarian, demon hunter en mage nog uit te proberen. Witch doctor trekt me niet, past niet bij mijn alterego.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dat is mooi om te horen, maar kan je ook mijn vraag beantwoorden dat als je SP speelt of je dan ook per se met battle.net in verbinding moet staan?Visgek82 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Mja , er zijn dagen bij dat er best wel wat lag is, maar je moet niet vergeten dat de servers in Amerika zitten, overzee dus. als je een nette verbinding hebt heb je een ping van 250 op z'n best, als die stabiel is speelt het spel heerlijk. echter zijn ze de laatste paar dagen een beetje aan het eikelen met het battle.net gebeuren , heb het zelf ook gemerkt dat er soms akelige lagspikes in zitten. dit was voorheen niet zo, dus het zal tijdelijk zijn.
Iets uitgebreider:
- Als je inlogt moet dat via battle.net en wordt er een verbinding in stand gebracht (logisch)
- Als je co-op of multiplayer wil doen dan wordt dit (dedicated?) gehost op battle.net waar je dus afhankelijk bent van locatie?
- Als je single-player speelt heb je dan random generated maps die vanaf je pc worden gegenereerd of wordt dit via battle.net gedaan waardoor je dus ook daar afhankelijk bent de locatie van de battle.net servers?
dat klopt. de animaties van de monk zijn nog niet goed in de beta. alleen met fist weapons of diabo(staves) zal er een speciale animatie zijn in de retailDahal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:12:
...
...
dat schakelen naar vuisten zal nog steeds aanwezig zijn bij zwaarden ed
Dahal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:17:
[...]
Dat is mooi om te horen, maar kan je ook mijn vraag beantwoorden dat als je SP speelt of je dan ook per se met battle.net in verbinding moet staan?
According to Rob Pardo, executive producer of Diablo III, this was done mainly to combat the style of hacking present in previous versions of Diablo. "In both Diablo and especially in Diablo II, I think the intuition for a lot of people when they're playing the game is 'I want to make my character offline away from that scary battle net environment. And then once I have this powerful character, I'll jump online.' But the problem with that concept is we can't really detect if they're cheating. They might have the capability to hack their character, things like that, so at that point we can't really allow that character to be in the battle net environment. Then they're going to have to restart their character, which is exactly what happened in Diablo II, which was really unfortunate."
"Your character will be online on battle net the moment you start playing," said Pardo. "You can play a solo experience like you would in Diablo II, it's just your character is on Blizzard's servers and authenticated." This character can then hop into multiplayer games and trade items with others through battle net.
Dank je voor de info! Zoals ik al zei had ik mij daar niet echt in verdiept.
Dat klinkt ook wel logisch ja, jammer dat ze dan in beta niet ervoor gezorgd hebben dat de drops een beetje gericht zijn richting jou char. Nu loop ik rond met twee zwaarden omdat deze gewoon het beste zijn die ik kan gebruik atm.roboreaper schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:18:
[...]
dat klopt. de animaties van de monk zijn nog niet goed in de beta. alleen met fist weapons of diabo(staves) zal er een speciale animatie zijn in de retail
Zo, nu weer terug aan het werk
Alles word gehost op de battle.net servers, dit betekent dat singleplayer hetzelfde is als multiplayer alleen ben je dan de enige speler. Dit betekent ook dat je een connectie naar de battle.net server nodig hebt om te spelen, of je nou singleplayer speelt of multiplayerDahal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:17:
[...]
Dat is mooi om te horen, maar kan je ook mijn vraag beantwoorden dat als je SP speelt of je dan ook per se met battle.net in verbinding moet staan?
Iets uitgebreider:
- Als je inlogt moet dat via battle.net en wordt er een verbinding in stand gebracht (logisch)
- Als je co-op of multiplayer wil doen dan wordt dit (dedicated?) gehost op battle.net waar je dus afhankelijk bent van locatie?
- Als je single-player speelt heb je dan random generated maps die vanaf je pc worden gegenereerd of wordt dit via battle.net gedaan waardoor je dus ook daar afhankelijk bent de locatie van de battle.net servers?
Zeg Angeloonie, heb je "Book of Cain" ook gelezen of weet je iets meer van de lore?
Een wizard is een "renagade" sorceress. Dat houd in dat de wizard ook forbidden spells gebruikt (waardoor sanctuary al eerder bijna om zeep geholpen is), zoals warp time en summon demons. Wat er van precies in Diablo III zit, weet ik niet. Maar ik vind de wizard bijzonder genoeg qua verhaal. Ik ga dan ook de wizard spelen. Ik hoop nog wel op class specific storyline. Zou dat er ook in zitten?
Een wizard is een "renagade" sorceress. Dat houd in dat de wizard ook forbidden spells gebruikt (waardoor sanctuary al eerder bijna om zeep geholpen is), zoals warp time en summon demons. Wat er van precies in Diablo III zit, weet ik niet. Maar ik vind de wizard bijzonder genoeg qua verhaal. Ik ga dan ook de wizard spelen. Ik hoop nog wel op class specific storyline. Zou dat er ook in zitten?
Anoniem: 439651
Volgens mij zit zo iets er wel in. Tenminste, elke class krijgt een eigen Intro video in de stijl van de opening cinematic:Righthere schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:51:
Zeg Angeloonie, heb je "Book of Cain" ook gelezen of weet je iets meer van de lore?
Hey man, just wanted to say I got the BETA a few days ago, I love your game to death. Just 1 Q, will there be class intros? –RaptorsFan60
yes, each class has an intro in the 2D animated style that appears in the intro cinematic we released. –AngryRobotics
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 439651 op 14-03-2012 12:55 ]
Anoniem: 399205
vriendelijk van jeDennis_1987 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Ik had geen zin om direct te suggereren dat hij stupid was en iedereen weet precies waarvoor dit plaatje staat.
OT: de meteor van de wizard ziet er wel vet uit en vooral die waar er multiple vallen
Wizard zal toch mn eerste keuze worden wanneer het spel uitkomt
vetste skilleffects lijkt me
en sorceress was ook mn favo in D2
Blij dat dat niet zo is. Anders zou het vinden van gear voor andere heroes erg lastig worden, omdat je dan alleen maar wands vindt met je Wizard ipv Crossbows..Dahal schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Dat klinkt ook wel logisch ja, jammer dat ze dan in beta niet ervoor gezorgd hebben dat de drops een beetje gericht zijn richting jou char.
Ja ik heb de Book of Cain uiteraardRighthere schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:51:
De Demon Hunter straalt gewoon uit dat ze niet helemaal zuiver is
Denk niet dat ze class specific storylines inbouwen. Hooguit zoals je nu in de bèta al ziet wat class specific standaard reacties, en eventueel specifieke dialogen e.d. voor de classes, maar over het geheel genomen zal het gewoon dezelfde verhaallijn zijn.
Ik verwacht het een beetje net zoals in D2 bijv. Qual-Kehk in Act 5 wat anders zei tegen de Barbarian dan de Necromancer, omdat hij ook een Barbarian was.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-03-2012 13:08 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik wist ook niet precies hoe het werkte maar we hebben er een hele discussie over gehad in deel 16. Vooral de post van Cloud is heel duidelijk hierover.hellfighter87 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:31:
[...]
Alles word gehost op de battle.net servers, dit betekent dat singleplayer hetzelfde is als multiplayer alleen ben je dan de enige speler. Dit betekent ook dat je een connectie naar de battle.net server nodig hebt om te spelen, of je nou singleplayer speelt of multiplayer
Edit over animaties:
Hetzelfde geldt ook voor de wizard. Als je de wizard een double-handed sword geeft dan beweegt deze wel als hij een spel cast maar hij raakt de enemy niet. Alleen het projectiel raakt de enemies.roboreaper schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:18:
[...]
dat klopt. de animaties van de monk zijn nog niet goed in de beta. alleen met fist weapons of diabo(staves) zal er een speciale animatie zijn in de retail
nog een edit:
Het viel mij ook al op dat die Templar bij iedere character vraagt 'How are criminals treated in your country?' Dat iedere char dan een andere reactie geeft lijkt mij dan ook dat het door het gehele spel gebeurt.Angeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:05:
[...]
Blij dat dat niet zo is. Anders zou het vinden van gear voor andere heroes erg lastig worden, omdat je dan alleen maar wands vindt met je Wizard ipv Crossbows..
[...]
Denk niet dat ze class specific storylines inbouwen. Hooguit zoals je nu in de bèta al ziet wat class specific standaard reacties, en eventueel specifieke dialogen e.d. voor de classes, maar over het geheel genomen zal het gewoon dezelfde verhaallijn zijn.
[ Voor 51% gewijzigd door Dennis_1987 op 14-03-2012 13:16 ]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Dat wizzards en witch doctors straks rondrennen met 2 handed swords en bijlen zal wel meevallen hoor.
In de beta kan dat inderdaad, omdat de DPS op die wapens vaak hoger is.
Maar als je wat verder komt, dan krijgt je +Stat op wapens.
En +100 STR op een wapen = dubbele damage als je een barb bent (1% per punt). Maar als je geen barb bent doet het niks.
Bijlen zullen dus vaak +STR hebben, wands en daggers +INT en bogen +DEX ect.
In de beta kan dat inderdaad, omdat de DPS op die wapens vaak hoger is.
Maar als je wat verder komt, dan krijgt je +Stat op wapens.
En +100 STR op een wapen = dubbele damage als je een barb bent (1% per punt). Maar als je geen barb bent doet het niks.
Bijlen zullen dus vaak +STR hebben, wands en daggers +INT en bogen +DEX ect.
Heb dankzij een medetweaker ook eindelijk kunnen proeven van de beta, mag zijn account voor twee dagen lenen!! Super! Ik had totaal geen idee met welk karakter ik zou willen beginnen, ik ben voorstander van closed combat, dus deze ochtend begonnen met de Barbarian.
Eerste indruk : tiens, is m'n scherm zo slecht (Iiyama 24inch)? Zo'n wazig beeld, mijn contrast staat blijkbaar niet goed ingesteld of zo
Maar blijkt dus dat het de bedoeling is om een onduidelijk beeld te brengen
, om een sfeer te creëren. Het stoort me in het begin, maar van zodra we in Tristram zijn & nadien in de Cathedral, dan is het beeld plots super! Dus gewoon wennen. Het geluid is herkenbaar van Diablo 2, uitstekende keuze. Brengt je onmiddellijk in de sfeer.
In het begin is het allemaal een beetje traag. Waar zijn al die monsters nu, ik wil hacken! Maar het is uiteraard allemaal in het begin een beetje traag, zodat je kan wennen aan de nieuwe interface, de knoppen, skills, inventory. De skills toewijzen gaat vlot, maar in het begin is het toch een beetje zoeken hoe het in elkaar zit. Het is wel allemaal zeer duidelijk weergegeven, je kan snel zien wanneer een volgende skill beschikbaar komt & wat er juist gedaan kan worden met die skill. De inventory is mooi overzichtelijk en een knappe feature vind ik dat je een melding krijgt wanneer je iets gevonden hebt dat je nog niet aan hebt! Quests worden duidelijk weergegeven en wordt ook mooi aangeduid op de minimap, waar je naar toe wenst te gaan.
Quests worden verteld, alsook Lore (boeken) die je vindt. Dat vind ik best tof, je kan ondertussen verder spelen en luisteren naar de inhoud van het verhaal! Het goud dat je vindt, wordt automatisch opgepikt. Weet nu niet of er een knop bestaat om alle items automatisch op te pikken, meen me te herinneren dat dit bij Diablo2 Alt-toets was. Dat heb ik nu nog niet gevonden.
De Barbarian heb ik uitgespeeld, tot de Skeleton King, heb er 1.5uur over gedaan. Maar het was best wel lastig, paar keer op het nippertje niet gestorven. Mede omdat ik er natuurlijk zeer snel doorloop! De close-combat is leuk, maar het blijft eigenlijk maar traag vooruitgaan. Hetgeen de Skeleton King dropte, deed me al smachten naar meer content, (de itemkoorts is er al!!) maar helaas.. Dus probeer ik een andere close-combat, de Monk.
De Monk wordt zeker en vast het eerste karakter dat ik zal spelen, wat een power!! Ik vlieg nu gewoon door de dungeons heen. De effecten (grafisch en geluid) zijn zeer mooi gebracht. Voor mij echt een plezier om met dit karakter te vechten. Het gaat gewoon vooruit, lekker bashen. Ik denk dat ik wel een supergetrainde wijsvinger & middenvinger zal hebben, van al dat klikken!
Na de monk even testen met de Witch Doctor. Al na level 5 stop ik ermee, dit is niet een karakter dat ik graag zal spelen. Ik hou niet van ranged combat, omdat ik door alles snel heen wil gaan. Maar het loopt ook een beetje stroef. De spinnen kan ik niet vlot smijten, waardoor ik soms in problemen kom. Misschien bij spells met hogere level wordt de WD interessanter, maar kon me nu helemaal niet boeien. Over naar de Demon Hunter dan.
DH vind ik wel een boeiend karakter. Wederom zijn de geluidseffecten wel leuk gemaakt! Ik schiet pijlen af, alleen al om naar het mooie geluid te kunnen luisteren
Het lijkt alsof de DH meer power heeft in de lage levels dan de WD. Vooral de Rapid Fire is enorm plezant om te gebruiken. Ben wel benieuwd wat de hogere levels zullen brengen.
De Wizard, die moet ik straks nog eens testen. Na 5uur spelen wil ik wel even een pauze (en middagmaal). Op wat ik gezien heb, lijkt de wizard me ook best sterk op lage levels.
Oh, ik speel op een Windows 8, Intel E6750, Nvidia 8800GT, SSD 60Gb & 4GbRam. Alles liep vlot, met bijna alles op high (enkel shadows heb ik op medium gezet), Interlacing stond ook aan. Heb nooit problemen gehad
Eerste indruk : tiens, is m'n scherm zo slecht (Iiyama 24inch)? Zo'n wazig beeld, mijn contrast staat blijkbaar niet goed ingesteld of zo

In het begin is het allemaal een beetje traag. Waar zijn al die monsters nu, ik wil hacken! Maar het is uiteraard allemaal in het begin een beetje traag, zodat je kan wennen aan de nieuwe interface, de knoppen, skills, inventory. De skills toewijzen gaat vlot, maar in het begin is het toch een beetje zoeken hoe het in elkaar zit. Het is wel allemaal zeer duidelijk weergegeven, je kan snel zien wanneer een volgende skill beschikbaar komt & wat er juist gedaan kan worden met die skill. De inventory is mooi overzichtelijk en een knappe feature vind ik dat je een melding krijgt wanneer je iets gevonden hebt dat je nog niet aan hebt! Quests worden duidelijk weergegeven en wordt ook mooi aangeduid op de minimap, waar je naar toe wenst te gaan.
Quests worden verteld, alsook Lore (boeken) die je vindt. Dat vind ik best tof, je kan ondertussen verder spelen en luisteren naar de inhoud van het verhaal! Het goud dat je vindt, wordt automatisch opgepikt. Weet nu niet of er een knop bestaat om alle items automatisch op te pikken, meen me te herinneren dat dit bij Diablo2 Alt-toets was. Dat heb ik nu nog niet gevonden.
De Barbarian heb ik uitgespeeld, tot de Skeleton King, heb er 1.5uur over gedaan. Maar het was best wel lastig, paar keer op het nippertje niet gestorven. Mede omdat ik er natuurlijk zeer snel doorloop! De close-combat is leuk, maar het blijft eigenlijk maar traag vooruitgaan. Hetgeen de Skeleton King dropte, deed me al smachten naar meer content, (de itemkoorts is er al!!) maar helaas.. Dus probeer ik een andere close-combat, de Monk.
De Monk wordt zeker en vast het eerste karakter dat ik zal spelen, wat een power!! Ik vlieg nu gewoon door de dungeons heen. De effecten (grafisch en geluid) zijn zeer mooi gebracht. Voor mij echt een plezier om met dit karakter te vechten. Het gaat gewoon vooruit, lekker bashen. Ik denk dat ik wel een supergetrainde wijsvinger & middenvinger zal hebben, van al dat klikken!
Na de monk even testen met de Witch Doctor. Al na level 5 stop ik ermee, dit is niet een karakter dat ik graag zal spelen. Ik hou niet van ranged combat, omdat ik door alles snel heen wil gaan. Maar het loopt ook een beetje stroef. De spinnen kan ik niet vlot smijten, waardoor ik soms in problemen kom. Misschien bij spells met hogere level wordt de WD interessanter, maar kon me nu helemaal niet boeien. Over naar de Demon Hunter dan.
DH vind ik wel een boeiend karakter. Wederom zijn de geluidseffecten wel leuk gemaakt! Ik schiet pijlen af, alleen al om naar het mooie geluid te kunnen luisteren
De Wizard, die moet ik straks nog eens testen. Na 5uur spelen wil ik wel even een pauze (en middagmaal). Op wat ik gezien heb, lijkt de wizard me ook best sterk op lage levels.
Oh, ik speel op een Windows 8, Intel E6750, Nvidia 8800GT, SSD 60Gb & 4GbRam. Alles liep vlot, met bijna alles op high (enkel shadows heb ik op medium gezet), Interlacing stond ook aan. Heb nooit problemen gehad
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Anoniem: 311097
Ik kan ook nog steeds niet beslissen wat ik wil spelen met release. Inmiddels weet ik zo veel van alles classes maar toch heb ik nog steeds niet zoiets van: dat wordt 'm.
In de beta bevallen eigenlijk alle classes me heel erg. Ik vind de WD zo lekker uniek en goed ontworpen qua character, maar hij speelt gewoon niet zo soepel vind ik. Die delays op elke skill (inclusief poison dart nu) speelt gewoon niet lekker vind ik, steeds als ik hem speel zit ik me daarover te ergeren. Voor de rest zijn alle classes wel leuk en vind ik ze ook allemaal wel lekker spelen. De barbarian is de standaard pick maar daar wil ik om die reden eigenlijk vanaf zien. Misschien kies ik de Monk, ik vind hem het soepelst spelen en dat is voor mij een gevoel dat er gewoon moet zijn. De Wiz/DH/Barb spelen ook wel lekker, maar de Monk spreekt mij toch het meeste aan tot nu toe.
Waarschijnlijk zal ik het ook niet kunnen beslissen voor release. Dan zit ik daar 2 uur op het create character screen te worstelen met mijn perfectionistische gedachten.
EDIT: Ik speel op een Ci7 930/6GB DDR3 1600/HD 4890 enkel(2e is defect, ik upgrade voor D3 release) en het speelt op een niveau wat net acceptabel is naar mijn mening. Het laden is even stotteren (alles op high behalve Shadows) maar daarna speelt het soepel. In 2/3/4 player groups stottert het bij veel animaties geregeld iets, maar niet al te erg. Ik ga een HD 7xxx series plank kopen voor release denk ik.
In de beta bevallen eigenlijk alle classes me heel erg. Ik vind de WD zo lekker uniek en goed ontworpen qua character, maar hij speelt gewoon niet zo soepel vind ik. Die delays op elke skill (inclusief poison dart nu) speelt gewoon niet lekker vind ik, steeds als ik hem speel zit ik me daarover te ergeren. Voor de rest zijn alle classes wel leuk en vind ik ze ook allemaal wel lekker spelen. De barbarian is de standaard pick maar daar wil ik om die reden eigenlijk vanaf zien. Misschien kies ik de Monk, ik vind hem het soepelst spelen en dat is voor mij een gevoel dat er gewoon moet zijn. De Wiz/DH/Barb spelen ook wel lekker, maar de Monk spreekt mij toch het meeste aan tot nu toe.

Waarschijnlijk zal ik het ook niet kunnen beslissen voor release. Dan zit ik daar 2 uur op het create character screen te worstelen met mijn perfectionistische gedachten.
EDIT: Ik speel op een Ci7 930/6GB DDR3 1600/HD 4890 enkel(2e is defect, ik upgrade voor D3 release) en het speelt op een niveau wat net acceptabel is naar mijn mening. Het laden is even stotteren (alles op high behalve Shadows) maar daarna speelt het soepel. In 2/3/4 player groups stottert het bij veel animaties geregeld iets, maar niet al te erg. Ik ga een HD 7xxx series plank kopen voor release denk ik.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 14-03-2012 13:47 ]
Windows 8? reallyBlackminister schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:34:
Dat kan de wazigheid verklaren waar je over spreekt. Misschien nog een probleem met displaydrivers?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Misschien drukte ik mijn wazigheid niet goed uit. Beeld ziet er prachtig uit in Cathedral, dus aan drivers ligt het niet. Het is wel mogelijk dat contrastwaarde van mijn scherm niet ideaal is waardoor het begin van het spel niet zo goed overkomt, omdat het nogal donker en mistig is. Daardoor is niet alle detail goed zichtbaar. Ligt dan niet echt aan het spel, maar aan mijn hardwareBoeboe schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:50:
[...]
Dat kan de wazigheid verklaren waar je over spreekt. Misschien nog een probleem met displaydrivers?
MAAR ik ga toch eens kijken naar nieuwe drivers van Nvidia, misschien loopt het dan nog iets vlotter/mooier.
[ Voor 7% gewijzigd door Blackminister op 14-03-2012 14:00 ]
In Diablo II, en ook Diablo III, werkt de Alt-toets enkel en alleen om items te tonen die op de grond liggen. De labels die je ziet als ze droppen zullen namelijk na een paar seconden verdwijnen, en dan kun je niet meer lezen wat er ligt.Blackminister schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:34:
Het goud dat je vindt, wordt automatisch opgepikt. Weet nu niet of er een knop bestaat om alle items automatisch op te pikken, meen me te herinneren dat dit bij Diablo2 Alt-toets was. Dat heb ik nu nog niet gevonden.
Automatisch oppakken van items zit er niet in.
zitten die companion scrolls nog in de game waarbij een kip of ix dergelijks de loot gaat oprapen voor jou?Angeloonie schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:07:
[...]
In Diablo II, en ook Diablo III, werkt de Alt-toets enkel en alleen om items te tonen die op de grond liggen. De labels die je ziet als ze droppen zullen namelijk na een paar seconden verdwijnen, en dan kun je niet meer lezen wat er ligt.
Automatisch oppakken van items zit er niet in.
Wel kun je nu met CTRL een preview krijgen van het item trouwens, wisten jullie dat al? 
Dus als je een magic (of beter) item dropt, dan hou je ctrl ingedrukt en dan kun je de tooltip van het item zien zonder dat je het dus opraapt.
Dus als je een magic (of beter) item dropt, dan hou je ctrl ingedrukt en dan kun je de tooltip van het item zien zonder dat je het dus opraapt.
Die hebben ze er sinds patch 13 uitgehaald. Vond ze zelf wel handig, want de gold pickup is nu net niet goed genoeg (je moet er zowat direct overheen lopen), en om nou items te gaan aanpassen voor gold pickup slaat nergens op.Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:09:
[...]
zitten die companion scrolls nog in de game waarbij een kip of ix dergelijks de loot gaat oprapen voor jou?
Cool, die wist ik niet. Vanavond ff kijkenAnoniem: 311097 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:09:
Wel kun je nu met CTRL een preview krijgen van het item trouwens, wisten jullie dat al?
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 14-03-2012 14:14 ]
Nee scroll of compagnion is er uit volgens mij.Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:09:
[...]
zitten die companion scrolls nog in de game waarbij een kip of ix dergelijks de loot gaat oprapen voor jou?
gelukkig niet... learning scrolls zijn er ook uit.Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:09:
[...]
overigens pikten die alleen gold op. En dat doet je character zelf ook automatisch.
Items moet je nog steeds met de hand doen.
Maar aangezien white en grey items niks waard zijn (1 gold ofzo) wil je waarschijnlijk 90% van de loot lekker laten liggen.
Je hoeft ook niet meer te vechten om wie het snelste klikt, want alle loot die je ziet is 100% voor jou en niemand anders.
dat vond ik echt jammer dat ze dat eruit hebben gehaald. hele leuke herinneringen aan overgehouden met baalruns op hellRocketKoen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:14:
[...]
gelukkig niet... learning scrolls zijn er ook uit.
overigens pikten die alleen gold op. En dat doet je character zelf ook automatisch.
Items moet je nog steeds met de hand doen.
Maar aangezien white en grey items niks waard zijn (1 gold ofzo) wil je waarschijnlijk 90% van de loot lekker laten liggen.
Je hoeft ook niet meer te vechten om wie het snelste klikt, want alle loot die je ziet is 100% voor jou en niemand anders.
ik ben er blij om..roboreaper schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:18:
[...]
dat vond ik echt jammer dat ze dat eruit hebben gehaald. hele leuke herinneringen aan overgehouden met baalruns op hell
door alle bots, was het bijna onmogelijk om een item op te rapen.
op een gegeven moment klik je gewoon als een malle en hoop je dat je wat op pakt..
nee doe mij deze manier maar, je kan altijd nog delen als er iets voor een dh dropt en jij bent een wd (of ander senario)
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
tja moet je ook niet met bots spelenAxewi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:22:
[...]
ik ben er blij om..
door alle bots, was het bijna onmogelijk om een item op te rapen.
op een gegeven moment klik je gewoon als een malle en hoop je dat je wat op pakt..
nee doe mij deze manier maar, je kan altijd nog delen als er iets voor een dh dropt en jij bent een wd (of ander senario)
Ik snap niet waarom iemand überhaupt de oude stijl terug zou willen, afgezien van het jatten van items van anderen dan. Er is geen enkel voordeel toch?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
met bots spelen was een van de weinige manieren om een volle baal game in te stappen.roboreaper schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:24:
[...]
tja moet je ook niet met bots spelen, maar ik snap het probleem wel. eigenlijk zou blizzard met friend only server D2 sijl meot en aanhouden en open server de nieuwe stijl.
maargoed, van mij hoeft het oude niet terug, heb mooie tijd gehad met d2 maar d3 is nou eenmaal geen d2.5.
als je je daar bij neerlegt wordt d3 NOG vetter
Nee, het is juist veel beter zo. Nu krijgt iedereen zijn eigen loot. Dus dat betekent ook meer loot.roboreaper schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:24:
[...]
tja moet je ook niet met bots spelen, maar ik snap het probleem wel. eigenlijk zou blizzard met friend only server D2 sijl meot en aanhouden en open server de nieuwe stijl.
Als je in D2 speelde vielen er 4/5 items voor een party van 8. Nu krijgt, in een party van 4, elke speler 4/5 items van een bosskill. Dus in totaal 16/20 items voor een groep. Daar zit toch veel meer voordeel in?
Ik vind het nieuwe systeem stukken beter. Vooral ook omdat je heel makkelijk kunt delen met anderen wat er gedropt is via de chat als je er niets aan hebt (enter om te chatten, en dan Ctrl+click op het item).
Voor zij die nog D3 beta keys zoeken ik zie ze de op ebay gaan voor 20 a 40 euro.
Even snel in elkaar geflanst naar aanleiding dat de Barb altijd op sandalen loopt

[ Voor 38% gewijzigd door Bulls op 14-03-2012 14:36 ]
hoewel de beta erg leuk is vind ik dat wel een hoop geld.Raoul.TLS schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:29:
Voor zij die nog D3 beta keys zoeken ik zie ze de op ebay gaan voor 20 a 40 euro.
dus aan alle mensen die hierover twijfelen, ik zou wachten op de release.
Even met de hond wandelen daarna is goed.Anoniem: 311097 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:36:
Bulls, dikke troll, potje HC ironman straks of nu?
Het zien droppen van de loot van de party leden is ook vet, iemand GZ-en als die een super rare drop heeftCloud schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:26:
Ik snap niet waarom iemand überhaupt de oude stijl terug zou willen, afgezien van het jatten van items van anderen dan. Er is geen enkel voordeel toch?
nu moet die persoon dan eerst zelf zeggen dat tie een goeie drop heeft
Mijn nieuwsgierigheid daarin wordt iig niet gevoed
Gewoon denken dat de loot nog voor iedereen is en dat je zelf alles afpaktDalyxia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Het zien droppen van de loot van de party leden is ook vet, iemand GZ-en als die een super rare drop heeft
In Guild Wars kon je de loot van anderen niet oppakken maar wel zien liggen. Dat was ook een optie geweest, alleen dropt er bij D3 in sommige gevallen zo veel dat je dan gemakkelijk het overzicht kwijt raakt. Ik denk dat ze daarom niets meer laten zienDalyxia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Het zien droppen van de loot van de party leden is ook vet, iemand GZ-en als die een super rare drop heeft
Inderdaad gewoon jezelf voor de gek houdenBulls schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:15:
[...]
Gewoon denken dat de loot nog voor iedereen is en dat je zelf alles afpakt
[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 14-03-2012 15:29 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Kun je niet zoals in WOW je gevonden loot whisperen bijvoorbeeld ?
FL / HON /
Dat kan gelukkig welRobbas schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:31:
ja dat kan wel, maar zoals Cloud zegt, dan moet je actief met je loot gaan pronkenRobbas schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:31:
Met echt stoere loot wordt dat ook wel gedaan. Tenminste in WoW gebeurde dat.
het nadeel van D2 was dat je met je ranged character gewoon geen kans had en moest je op 1% als een malle naar volle hollen en als een debiel gaan klikken om iets te pakken te krijgen. Dat maakte baal runs tot een drama.
het nadeel van D2 was dat je met je ranged character gewoon geen kans had en moest je op 1% als een malle naar volle hollen en als een debiel gaan klikken om iets te pakken te krijgen. Dat maakte baal runs tot een drama.
Daar kon je op trainen mensen. Ik had met mijn zelf getrainde pickit skills vaak sneller de items te pakken dan de bots! Dus kom maar op met die gesharede loot!
Als ik het zo lees dan komt het wel goed met D3 :-)
Goed dat ze die non-shared loot erin hebben gedaan, als je in D2 goed 'je mannetje' stond dan was je op 1% bezig met de attack, niet met de loot, zeker voor ranged attackers geen pretje.
Jammer dat ik geen beta-key heb, nu maar hopen dat de game zelf snel komt :-)
Goed dat ze die non-shared loot erin hebben gedaan, als je in D2 goed 'je mannetje' stond dan was je op 1% bezig met de attack, niet met de loot, zeker voor ranged attackers geen pretje.
Jammer dat ik geen beta-key heb, nu maar hopen dat de game zelf snel komt :-)
Bekabelde WIFI
dan heeft degene die je tegen je had gewoon een crap ingestelde pickit, of een bot op een lag verbinding. want als je een goed ingestelde pickit bot met 10ms internetverbinding hebt, dan zie je als normaal persoon de goede items niet eens droppenmicrooo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:42:
Daar kon je op trainen mensen. Ik had met mijn zelf getrainde pickit skills vaak sneller de items te pakken dan de bots! Dus kom maar op met die gesharede loot!![]()
had mijn inventory vol met skill charms, dus ik had ruimte om 1 groot item of 2 kleine op te pakken..microoo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:42:
Daar kon je op trainen mensen. Ik had met mijn zelf getrainde pickit skills vaak sneller de items te pakken dan de bots! Dus kom maar op met die gesharede loot!![]()
voor meer items moest ik de boel in de cube drukken
dus sneller klikken wou wel, maar dat had je maar 1 random item
skill charms ben ik overigens nog niet tegen gekomen.Axewi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:50:
[...]
had mijn inventory vol met skill charms, dus ik had ruimte om 1 groot item of 2 kleine op te pakken..
voor meer items moest ik de boel in de cube drukken
dus sneller klikken wou wel, maar dat had je maar 1 random item
scheelt weer een hoop inventory
ik heb overigens nog helemaal niets gelezen over charms.RocketKoen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:54:
[...]
skill charms ben ik overigens nog niet tegen gekomen.
scheelt weer een hoop inventory
ik gok dat ze het nu veel meer op gear laten aankomen (je hebt nu ook meer gear pieces)
en gezien die +50 str op de axe die ik hier zag langskomen.
Charms misschien met een expansion, maar denk eerder dat de Talisman weer terug komt.
Er komt een soort ketting waar je 13 (?) charms aan kunt hangen, een talisman heet 't geloof ik, dan zit je er niet mee in je inventory.
Bekabelde WIFI
Hebben ze er al lang uitgehaald. Komt waarschijnlijk in een patch of een expansion.fritsjof schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:03:
Er komt een soort ketting waar je 13 (?) charms aan kunt hangen, een talisman heet 't geloof ik, dan zit je er niet mee in je inventory.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 04-06 16:46
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Charms zoals in D2 wilden ze opzettelijk in ieder geval niet, omdat het een permanente inventory-vervuiling is.
Mea culpa, blijkt maar weer dat je met lezen alleen niet alles kunt weten...Anoniem: 439651 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Hebben ze er al lang uitgehaald. Komt waarschijnlijk in een patch of een expansion.
Bekabelde WIFI
fritsjof schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:30:
[...]
Mea culpa, blijkt maar weer dat je met lezen alleen niet alles kunt weten...

Hoe wil je zo nog spelen dan? Kun je niets oppakken, zit je dan met je 5000% MF
Alles solo-en en vervolgens dezelfde game joinen met een pickup bot. Lame as hell, maar dat is wel hoe farmers uiteindelijk hun spullen binnen haalden.Bulls schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:05:
[...]
Fun? Nee, naar mijn idee niet, de normale speler heeft daar niets aan en wil niet zo te werk gaan. Blij dat het niet meer nodig is in D3 straks.
Valt toch tegen, ze pakken alleen de levels lager or gelijk aan 100. Hopen dat ik er nog net bij zit. Ze laten het in ieder geval later weten via facebook.Anoniem: 182205 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:17:
Voor degene die zich vervelen en op zoek zijn naar een key op een actieve maar speelse manier:
http://diablo3x.com/game/
[...]
dit is mijn score... het wordt wel lastiger vanaf level 75.
Tips: investeer tijdig in INT dit is jouw levensvoorziening, verder ook investeren in str, dex.
Tussendoor krijg je blokjes [ str ] [ dex ] [ int ] [ mf ] etc... klik daarop om je stats te verhogen.. ook tussendoor krijg je twee balkjes, beiden geven verschillende item stats. Het is aan jou om te kiezen voor welke je gaat.
2) je moet continu drukken op 1...dit is goed te doen met twee personen, 1 wordt lastig als je boven de 100 wilt komen. Een aantal hebben iig lvl 185 gehaald en maken zeker 100% kans om een key te winnen.
3) als je constant op 2 drukt, en je nadert de 0 heeft dit invloed op je leven, ook deze gaat dan rap achteruit.
dit is een PvP barb, die wordt niet gebruikt om te mf-enBulls schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:05:
[...]
[afbeelding]
Gaat om het idee, had nog meer plaatjes gezien van zulke inventories, soms met nog wel 2 vakjes vrijDalyxia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:07:
[...]
dit is een PvP barb, die wordt niet gebruikt om te mf-en

Dan is het nog steeds niet voor PvE, bij PvE hou je namelijk eigenlijk altijd wel een stuk inventory vrij zodat je iig een 2x3, 2x2 en een 3x1 vrij hebtBulls schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:10:
[...]
Gaat om het idee, had nog meer plaatjes gezien van zulke inventories, soms met nog wel 2 vakjes vrij
behalve als je aan het botten was, dan stel je hem gewoon in dat tie elke keer naar je stash gaat als die wat goeds vond
Je hebt toch maar 1 vakje nodig, en daar zet je je cube in, heb je er toch 12?
Je kan niet rechtstreeks iets in je cube oppakken het moet eerst in je inventory komen, en dan kun je het in de cube doen. Die is trouwens 4 vakjes.Diablow schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:02:
Je hebt toch maar 1 vakje nodig, en daar zet je je cube in, heb je er toch 12?
Vanavond een beetje met HC bezig geweest, als je gewoon geared is het nog steeds te makkelijk. Dus dacht ik kom, ik draag alleen weapon en shield en Boots voor running speed, en meer niet. Ging lekker met de wizard, was level 9 had de templar bij me, maar bij de Resplendent chest ging ik dood, omdat het allemaal archers waren
Ik wilde altijd nog testen of de mobs bleven spawnen om zo een hele dikke "in one blow" te halen, maar dit was het verkeerde moment.
Maar goed het was wel spanned
Ik wilde altijd nog testen of de mobs bleven spawnen om zo een hele dikke "in one blow" te halen, maar dit was het verkeerde moment.
Maar goed het was wel spanned

Hardcore maakt het niet moeilijker in dit geval, alleen dood is dood. De difficulty is namelijk niet aangepast.
Welliswaar leuker om te ironmannen in dat geval, met een vriend van me gedaan met z'n tweën. Twee barbs. Helaas gingen we op de SK beiden dood
.
Welliswaar leuker om te ironmannen in dat geval, met een vriend van me gedaan met z'n tweën. Twee barbs. Helaas gingen we op de SK beiden dood
dood tegen SK emt zn 2en? doe je toch iets erg foutevadnl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:03:
Hardcore maakt het niet moeilijker in dit geval, alleen dood is dood. De difficulty is namelijk niet aangepast.
Welliswaar leuker om te ironmannen in dat geval, met een vriend van me gedaan met z'n tweën. Twee barbs. Helaas gingen we op de SK beiden dood.
Zonder gear aan ja
. Dan klapt hij toch even net iets harder dan normaal en tevens lvl8 als char
.
[ Voor 15% gewijzigd door evadnl op 15-03-2012 09:09 ]
dan nog, als 2 barbs moet het ziek simpel zijn zelfs zonder gear.evadnl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:08:
Zonder gear aan ja. Dan klapt hij toch even net iets harder dan normaal en tevens lvl8 als char
.
1 met shout en de ander met ground stomp ( dmg reduce + stun )
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
De Talisman zou het nieuwe systeem worden voor charms maar dit hebben ze (voorlopig) geschrapt.Axewi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:57:
[...]
ik heb overigens nog helemaal niets gelezen over charms.
ik gok dat ze het nu veel meer op gear laten aankomen (je hebt nu ook meer gear pieces)
en gezien die +50 str op de axe die ik hier zag langskomen.
Misschien dat ze met een expansion erin komen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zo speelden we dus niet, er moet wel een uitdaging in zitten ipv dat het ziek simpel word zoals jij aangeeft.roboreaper schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:10:
[...]
dan nog, als 2 barbs moet het ziek simpel zijn zelfs zonder gear.
1 met shout en de ander met ground stomp ( dmg reduce + stun )
Dat heet tactiek. Zit meer brain in dan gewoon skill spammen xDevadnl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:15:
[...]
Zo speelden we dus niet, er moet wel een uitdaging in zitten ipv dat het ziek simpel word zoals jij aangeeft.
Volgens mij mag je zelf bepalen hoe je iets probeerd toch? Moet daar dan gelijk over gebashed worden? Daarnaast was het een bewuste keuze dat we zo speelden om gewoon te kijken wat er zou gebeuren. Helaas word dat hier door een aantal personen niet geaccepteerd.
[ Voor 14% gewijzigd door evadnl op 15-03-2012 09:37 ]
Gisteren toen ik met Bulls een hardcore playthrough deed, hadden we bij de SK onze chest en legs uitgedaan (we gebruikten alleen items die we hadden gevonden; geen vendors/craftables). Als je uit de weg loopt van z'n AoE dan is het wel te doen met 1 pot, of zonder. Als je echter 1 keer of meer geraakt wordt, moest je toch wel potten hoor. 
Voor de rest stelde het weinig voor. Als je 3 van die ontploffende dikzakken hebt dan moet je even opletten, maar anders is het geen verschil met Normal natuurlijk. De mobs meppen een stukkie harder sinds patch 14.
Ik probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen en raakte opeens op 10%, en Bulls was leip bezig en werd door alle AoE geraakt maar bleef ook staan uiteindelijk.
Overigens waren we aan het pingpongen met de roundhouse kicks van onze Monks. Spirit werkt niet mee, maar het is wel lachen.
Voor de rest stelde het weinig voor. Als je 3 van die ontploffende dikzakken hebt dan moet je even opletten, maar anders is het geen verschil met Normal natuurlijk. De mobs meppen een stukkie harder sinds patch 14.
Ik probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen en raakte opeens op 10%, en Bulls was leip bezig en werd door alle AoE geraakt maar bleef ook staan uiteindelijk.
Overigens waren we aan het pingpongen met de roundhouse kicks van onze Monks. Spirit werkt niet mee, maar het is wel lachen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 15-03-2012 09:40 ]
zo... jij voelt je ook snel aangevallen.evadnl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
Volgens mij mag je zelf bepalen hoe je iets probeerd toch? Moet daar dan gelijk over gebashed worden? Daarnaast was het een bewuste keuze dat we zo speelden om gewoon te kijken wat er zou gebeuren.
wij bashen helemaal niet. dat jullie zo wilden spelen is prima, maar vanuit gaande dat jullie samen de beta door liepen ga je er toch een beetje vanuit dat er wel "samen gespeeld" wordt en skills op elkaar afgestemd worden
Nou dat is ook wel iets overdreven hoor, in de beta ga je niet je skills op elkaar afstemmen. Daar is het te makkelijk voor lijkt me zo.
wat versta je dan onder een beta? demov ersie van het spel dat je leuk met vrienden speelt?Anoniem: 311097 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:40:
Nou dat is ook wel iets overdreven hoor, in de beta ga je niet je skills op elkaar afstemmen. Daar is het te makkelijk voor lijkt me zo.
als je skills opelkaar afstemd kan je OP of UP skills eruit vissen en feedback geven o.a.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 04-06 16:46
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Blijkbaar nietAnoniem: 311097 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:40:
Maar zonder armor gaan spelen en dan geen tactiek volgen is wel een rare combinatie. Je speelt zo voor de uitdaging, om ipv met gear te winnen, met goede tactiek te winnen. Geen armor aantrekken en dan maar gewoon tegen de SK aan gaan staan en koffiedrinken is nu niet echt wat je noemt "uitdaging".
@roboreaper: Ik denk dat hij zich aangevallen voelt door de toon die jullie gebruiken. Zeker via een forum kan alle nuance missen, dus misschien kun je daar aan werken. 
Verder vind ik het persoonlijk vrij nutteloos om in te gaan op hoe andere mensen spelen, om nog af te zien van het feit dat het een bèta is waar je juist zoveel mogelijk speelstijlen wilt vangen.
OT:Is er nog een officiele reactie geweest over het 'extra' gebied. Ik kan op de officiele fora er niets over vinden, behalve het initiele bericht.
Verder vind ik het persoonlijk vrij nutteloos om in te gaan op hoe andere mensen spelen, om nog af te zien van het feit dat het een bèta is waar je juist zoveel mogelijk speelstijlen wilt vangen.
OT:Is er nog een officiele reactie geweest over het 'extra' gebied. Ik kan op de officiele fora er niets over vinden, behalve het initiele bericht.
Volgens mij hebben ze er niks over gezegd. Er staat ook een lijstje met nieuwe tweets op diablofans op de mainpage en daar staat ook niks bij over dat gebied: http://www.diablofans.com/
Ik ga ervan uit dat ze niet blij waren.
Ik ga ervan uit dat ze niet blij waren.
idd en nog eens wat de shout heb je nog niet eens op level 8....evadnl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
Volgens mij mag je zelf bepalen hoe je iets probeerd toch? Moet daar dan gelijk over gebashed worden? Daarnaast was het een bewuste keuze dat we zo speelden om gewoon te kijken wat er zou gebeuren. Helaas word dat hier door een aantal personen niet geaccepteerd.
Anoniem: 182205
Dit ging over de anvil, dat blijkbaar niets dropte. Blue post:
The drops are now random, including a chance to get nothing. Griswold's Edge has been removed from the game as a Legendary item. Dit geldt voor de beta en in de toekomst, maar met de mogelijkheid dat het terugkomt.
Waarom nu de Griswold's Edge uit de game halen?
The drops are now random, including a chance to get nothing. Griswold's Edge has been removed from the game as a Legendary item. Dit geldt voor de beta en in de toekomst, maar met de mogelijkheid dat het terugkomt.

ja echt he,Anoniem: 182205 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:49:
Dit ging over de anvil, dat blijkbaar niets dropte. Blue post:
nu nog alle set items uit de game, want dat is te verwarrend voor nieuwe spelers. dan pas akn het spel een release date krijgen
/sarcasme
nou nou... overdrijven kan ook.roboreaper schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:51:
[...]
ja echt he,
nu nog alle set items uit de game, want dat is te verwarrend voor nieuwe spelers. dan pas akn het spel een release date krijgen
/sarcasme
er staat dat hij verwijderd is in de beta, maar dat de kans bestaat dat hij in de full game weer terug komt.
Dan erbij het is 1 legendary die eruit is gehaald, heeft nog helemaal niets met set items te maken.
Hij is helaas uit beide kanten verwijderd :<. Wel jammer het is een icoon ondertussen.
Is het iemand anders al opgevallen dat de upgrade van die grasping hands van de WD best lelijk is wanneer gecast op een trap? >_>
Helemaal uitgerekt etc. Nu weet ik niet of dat hetzelfde is wanneer wel alles op hoog gedraaid wordt.
Helemaal uitgerekt etc. Nu weet ik niet of dat hetzelfde is wanneer wel alles op hoog gedraaid wordt.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Dat is een flauwe opmerking niet? Want dan kun je net zo goed stellen dat het veranderen van je skills omdat je een boss gaat aanpakken een laffe manier is om het spel te versimpelen.doncuomo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:28:
[...]
Dat heet tactiek. Zit meer brain in dan gewoon skill spammen xD
Ieder zijn meug denk ik dan maar zo
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ik lees op de d3 forums dat er weer een beta wave uitgerold word op het moment?
iemand al geluk?
iemand al geluk?
Waar dan?Flghter1982 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:24:
ik lees op de d3 forums dat er weer een beta wave uitgerold word op het moment?
iemand al geluk?
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3483869954#16 allemaal 'no' voten aub. Ik heb echt geen zin in een AH op hardcore.
Omdat jij er geen zin in hebt moeten wij allemaal willoos worden?

Je zuurverdiende centen uitgeven met het risico dood te gaan en alles kwijt te zijn, dat is pas hardcore.Anoniem: 182205 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:38:
[...]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3483869954#16 allemaal 'no' voten aub. Ik heb echt geen zin in een AH op hardcore.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Mijn wil is wetWard Vr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:46:
Omdat jij er geen zin in hebt moeten wij allemaal willoos worden?
zojuist Ja voted. ik hou niet van de wet
Mij lijkt het wel leuk, ik zal voornamelijk hc gaan spelen, en dan kan ik eventueel geld verdienen met spelen. Al zal ik er eerder andere items voor terug kopen, waardoor het dus niet echt nodig is...
Wilde voten, en kom er net achter dat ik niet meer kan inloggen, app is opnieuw op mijn iphone gezet, en blijkbaar ben ik 1 teken vergeten in de verificatiecode..
Zo maar beginnen met account te herstellen..
Wilde voten, en kom er net achter dat ik niet meer kan inloggen, app is opnieuw op mijn iphone gezet, en blijkbaar ben ik 1 teken vergeten in de verificatiecode..
Zo maar beginnen met account te herstellen..
[ Voor 34% gewijzigd door Diablow op 15-03-2012 13:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.