Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:55:
Machinarium al geprobeerd? Wat mij betreft de leukste Vita game die ik heb gespeeld.
Yep staat op mijn tablet, leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:23
http://www.insidegamer.nl...-naar-playstation-network

Steamworld dig komt ook naar de Vita. Mijn meest gespeelde game op de 3ds tot nu toe (al kan dat ook aan mij liggen als je Zelda enz hebt liggen :+ ) In ieder geval een leuke sfeervolle game met goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Pfff.. Zit vast bij de eerste echte eindbaas in Guacamelee. Heb er een beetje spijt van dat ik meteen op hardmode ben begonnen :+ Opzich is de eindbaas best te doen, maar ik mag echt maar 3 keer geraakt worden nu en dat is best taai. Ik kom beetje bij beetje wel steeds verder, maar hoe langer is speel hoe gespannener ik word naarmate ik verder kom :P

Edit: GEHAALD!!!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:56
Heb vandaag ook Rainbow Moon ( cross buy) aangeschaft.

Heb zojuist even anderhalf uur kunnen spelen.
Het is echt een leuke game voor die 7 euro!

Ben nu level 5 na anderhalf uur maar zie nu wel dat het levellen wat trager gaat verlopen.

Zeker een aanrader dus!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zou die eigenlijk ook wel willen aanschaffen, maar ik twijfel nog omdat die misschien een keer gratis komt. En ik wil Broken Sword nog kopen maar die staat in de verkeerde taal in de store... Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik ga het risico niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Ik vind dat crossbuy echt geweldig. Playstation Allstars gekocht op de PS3 (was erg goedkoop bij de dixons) omdat ik benieuwd was naar het concept. Werkt perfect en is erg leuk om 2 games te krijgen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:49
Yamy_Daffy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:50:
Heb vandaag ook Rainbow Moon ( cross buy) aangeschaft.

Heb zojuist even anderhalf uur kunnen spelen.
Het is echt een leuke game voor die 7 euro!

Ben nu level 5 na anderhalf uur maar zie nu wel dat het levellen wat trager gaat verlopen.

Zeker een aanrader dus!
Ja dat levellen gaat inderdaad wat trager daarna. Je kunt zelfs je ranking uploaden en dan op de site bekijken hoe je ervoor staat. En dan zie je dat men honderden uren erin heeft zitten :-(
Wel jammer dat er geen online gedeelte is, leek me fun om tegen anderen je team uit te proberen :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:19:
Ik zou die eigenlijk ook wel willen aanschaffen, maar ik twijfel nog omdat die misschien een keer gratis komt. En ik wil Broken Sword nog kopen maar die staat in de verkeerde taal in de store... Geen idee of het iets uitmaakt, maar ik ga het risico niet lopen.
De toelichting is dan wel weer in het Nederlands. Ik heb via Twitter maar even een vraag gesteld aan Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:04:
[...]

De toelichting is dan wel weer in het Nederlands. Ik heb via Twitter maar even een vraag gesteld aan Playstation.
Doe geen moeite, die vinden het niet boeiend.

http://community.eu.plays...alproblemen/td-p/20447561

Let vooral op de datum en hoe vaak hij al omhoog is geschopt... Gewoon belachelijk.

-edit- Inmiddels is volgens mij de losse eerste episode gefixed, maar de bundel heeft nog de verkeerde titel. Uiteindelijk is er weer een keer gereageerd in mijn topic op het PS-forum en daar wordt gezegd dat het geen kwaad kan omdat het spel zelf gewoon in het Engels is. Ik moet deze week 4 uur in de bus zitten, dus ik denk dat ik het er maar gewoon op ga wagen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verstekbakker op 17-02-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 22:21

DYX

Was opzoek naar een nieuwe game die wat langer duurde dan Killzone (nogsteeds erg goed, alleen wat kort). Uiteindelijk Rainbow Moon demo gedownload nadat meerdere mensen hem hier genoemd hadden. Na 90 min demo gelijk maar gekocht en is zeker de moeite waard. Gisteren op mijn luie zondag gelijk al een aantal uur zitten spelen en bevalt nogsteeds, dus zeker een aanrader! Ben ook wle benieuwd hoe Final Fantasy X en X-2 gaan worden voor de vita. Ben bang dat icm Rainbow Moon ik er erg veel tijd aan kwijt ga zijn... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Yes, mijn 64GB memorycard van Nippon-Yasan is zojuist gearriveerd in Amsterdam en heeft nu de status "In Customs" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-10 09:33
rickjehh schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:45:
Yes, mijn 64GB memorycard van Nippon-Yasan is zojuist gearriveerd in Amsterdam en heeft nu de status "In Customs" :).
Hoeveel verzendkosten had je? Ben zelf aan het kijken naar een uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Raxious schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:11:
[...]

Hoeveel verzendkosten had je? Ben zelf aan het kijken naar een uitbreiding.
In totaal heb ik 83 euro betaald. Geloof iets van 12 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:49

RyuuPro

That Damn Fly

rickjehh schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:45:
Bedankt voor de tip, die heb ik ook gelijk ff besteld.
(Aangezien het maar een paar euro scheelt met de prijs van een 32GB card)

Totale kosten zijn €81,13 als je het met FedEx laat overkomen.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
RyuuPro schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:01:
[...]

Bedankt voor de tip, die heb ik ook gelijk ff besteld.
(Aangezien het maar een paar euro scheelt met de prijs van een 32GB card)

Totale kosten zijn €81,13 als je het met FedEx laat overkomen.
Die van mij is binnen! :) Geen extra kosten o.i.d, brief lag netjes op de deurmat toen ik net thuis kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Er bestaat een kans dat je een naheffing krijgt van FedEx is mij althans overkomen, 19 euro.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 11:27

Phntm

Tlingelingeling

MaDLiVe schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:49:
Er bestaat een kans dat je een naheffing krijgt van FedEx is mij althans overkomen, 19 euro.
Mij ook, de brief met het bedrag dat je moet betalen komt ook echt 2 weken erna dus wees op je hoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46
Van de week eens tijd genomen om wat spelletjes op me Vita te zetten. Als eerste Crash 1 tm 3 gekocht, blijft leuk om te spelen. Wel vervelend dat ze, in ieder geval Crash 1, niet kan saven. Hij is echt op zoek naar de oude 'Memory Card'. Iemand hier tips voor of is hier niets aan te doen? Moet 'm nu in 1 keer uitspelen (of niet afsluiten, maar niet echt ideaal)

Daarna heb ik WRC 4 gekocht, super tof spel. Besturing is goed te doen en als je de AI moeilijkheidsgraag wat hoger zet blijft het lekker spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:18
Ik meen mij te herinneren dat je op de PS3 een virtuele Memory Card voor de PSx spellen aanmoest maken. Misschien op de Vita ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:12
Streskip schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 01:51:
Van de week eens tijd genomen om wat spelletjes op me Vita te zetten. Als eerste Crash 1 tm 3 gekocht, blijft leuk om te spelen. Wel vervelend dat ze, in ieder geval Crash 1, niet kan saven. Hij is echt op zoek naar de oude 'Memory Card'. Iemand hier tips voor of is hier niets aan te doen? Moet 'm nu in 1 keer uitspelen (of niet afsluiten, maar niet echt ideaal)

Daarna heb ik WRC 4 gekocht, super tof spel. Besturing is goed te doen en als je de AI moeilijkheidsgraag wat hoger zet blijft het lekker spannend.
Vreemd, crash 3 werkt bij mij gewoon. Hij zoekt wel om de memorycard (wat relatief lang duurt) maar hij vind hem daarna gewoon. Heb er niks speciaals voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Broken Sword is wel erg buggy als je wat verder komt. Glitchende figuren, crash op crash. Nu al 6 keer meegemaakt. Het is dat het spel zelf regelmatig saved..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
Broken Sword is wel erg buggy als je wat verder komt. Glitchende figuren, crash op crash. Nu al 6 keer meegemaakt. Het is dat het spel zelf regelmatig saved..
Dat is wel heel jammer... Het lijkt erop alsof je geen enkel spel meer normaal kunt spelen. Fallout 3 en NV op de PS3 lopen ook om de haverklap vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Waar blijft die Tearaway sale.. Die zou vandaag in de aanbieding komen op psn. Ik heb Uncharted uitgespeeld (incl alle collectibles) en ben nog bezig met wat trophies, maar ik heb zin in een nieuwe game. Ik ben trouwens wel helemaal teruggekomen op Uncharted. Eerst vond ik het niks, maar uiteindelijk vond ik het echt een goede Uncharted game. Schieten werkt soms wel wat lastig, maar verder heb ik me heel goed vermaakt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Exorcist schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
Ik heb daar geen enkele keer last van gehad (geen enkele glitch of crash) en heb het spel al uitgespeeld, tenminste de eerste episode. Lijkt me wel erg vervelend als het spel constant crasht.

Edit: Oeps nvm, dacht dat het om de 'nieuwe' Broken Sword ging.

[ Voor 7% gewijzigd door k-city op 19-02-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
voxxel schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:15:
Waar blijft die Tearaway sale.. Die zou vandaag in de aanbieding komen op psn.
Waarschijnlijk een uurtje of 3/4 vanmiddag tijdens de store update. Hou het Playstation blog in de gaten is de tip van vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
warcow schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:34:
[...]

Vreemd, crash 3 werkt bij mij gewoon. Hij zoekt wel om de memorycard (wat relatief lang duurt) maar hij vind hem daarna gewoon. Heb er niks speciaals voor gedaan.
Gelukkig, dan heb ik er dalijk geen last van. Maar ik had het over het eerste deel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Beakzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:35:
[...]

Waarschijnlijk een uurtje of 3/4 vanmiddag tijdens de store update. Hou het Playstation blog in de gaten is de tip van vandaag ;)
De sale is online! Ik zit op mijn werk, maar ik heb de game meteen gekocht en laten downloaden naar de vita. Dan kan ik straks meteen beginnen als ik thuis ben :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Eindelijk geen ruimtegebrek meer door die 64GB memorycard, wat een verademing zeg! :) Mooi al m'n saves geupload met PS plus en nu alles weer binnentrekken, ideaal! Vanavond maar eens beginnen aan Uncharted, was echt addicted aan de PS3 versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb zonet de Broken Sword 5 bundel gekocht. Morgen 4 uur lang in een bus zitten, ik denk dat ik er niks van ga merken!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:13:
Ik heb zonet de Broken Sword 5 bundel gekocht. Morgen 4 uur lang in een bus zitten, ik denk dat ik er niks van ga merken!
Ik heb nog de reactie via Twitter ontvangen dat de game wel in het Engels is, maar ja, daar ben je nu ondertussen waarschijnlijk al achter. ;)

• voxxel
Gisteren de eerste 2 chapters van Tearaway gespeeld. Ik heb zelden gehad dat ik een game speel met zo'n big smile op mijn gezicht. Misschien op het eerste gezicht een beetje kiddie, maar als je daar doorheen prikt zie je dat er echt enorm veel aandacht aan deze game is geschonken.

Zonnepanelen

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:22
voxxel schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:18:
Gisteren de eerste 2 chapters van Tearaway gespeeld. Ik heb zelden gehad dat ik een game speel met zo'n big smile op mijn gezicht. Misschien op het eerste gezicht een beetje kiddie, maar als je daar doorheen prikt zie je dat er echt enorm veel aandacht aan deze game is geschonken.
Tearaway is voor mij de beste Vita game tot nu toe.

Het is zo eenvoudig, maar toch zo vermakelijk.

En daarnaast verveelt het geen minuut.

• Alpende
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-12-2023
Weet iemand wanneer de Mediamarkt of de Saturn weer een nieuwe lading memory cards binnen krijgt?

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 12:29

mymind*

A Beautiful Mind

Om mijn PS4 aan te vullen wil ik graag een PS Vita aanschaffen. Nu vraag ik me af welke versie ik het beste kan nemen.

De 3g en de Wifi versie kosten namelijk hetzelfde. Waarschijnlijk zal ik 3G niet (of heel weinig) gebruiken maar als het er op zit is het altijd mooi meegenomen. Zijn er redenen om niet te 3G versie aan te schaffen? Ik neem aan dat de 3G Vita ook zonder simkaart/tegoed te gebruiken is.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:22
mymind* schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:34:
Om mijn PS4 aan te vullen wil ik graag een PS Vita aanschaffen. Nu vraag ik me af welke versie ik het beste kan nemen.

De 3g en de Wifi versie kosten namelijk hetzelfde. Waarschijnlijk zal ik 3G niet (of heel weinig) gebruiken maar als het er op zit is het altijd mooi meegenomen. Zijn er redenen om niet te 3G versie aan te schaffen? Ik neem aan dat de 3G Vita ook zonder simkaart/tegoed te gebruiken is.
Er zijn geen verschillen

Je ziet op het scherm alleen heel klein (linksboven) "NO SIM" staan als je de 3G versie hebt. Maar dat kan weggehaald worden (ergens in de settings) als je je eraan stoort. Dat is alles.

Op Wehkamp.nl verkopen ze momenteel een PS Vita Wifi + Killzone + 16GB voor €169.

Mooie aanbieding.

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 20-02-2014 11:42 ]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Je kan niet mobiel gamen met de 3G versie. Dus alleen voor browsen en youtube etc.
Daarnaast ben je weer verplicht om tegoed of een abo af te sluiten voor data. Verwacht dat de meeste tweakers hier wel een smartphone hebben met een data abo.

En tegenwoordig heb je toch overal al wifi? Of je zet je telefoon in wifi hotspot mode?

Dus naar mijn idee weinig meer waarde voor een 3G versie.
Koop je de Wifi versie dan krijg je ook 16GB ipv 8GB

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 12:29

mymind*

A Beautiful Mind

Hmmm, dan lijkt het me inderdaad beter om een Wifi versie in een bundel met een grotere memorycard erbij te kopen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:59:
[...]

Ik heb nog de reactie via Twitter ontvangen dat de game wel in het Engels is, maar ja, daar ben je nu ondertussen waarschijnlijk al achter. ;)
Ja ik ben eraan begonnen. De titels zijn toch gekoppeld aan de episode, dus ik zie er niks van.

Wat betreft wifi/3G. Ik had die keuze bij mijn Asus TF300 tablet. Gekozen voor wifi en nu ik ineens een 3G tablet nodig had, heb ik er veel spijt van. Misschien dat ik een andere tablet moet bijkopen waar we 3G op zit. Kapitaalvernietiging te voorkomen met een paar euro extra. Bij de Vita die fout dus niet gemaakt (prijsverschil was er ook nog eens niet). Had ik het maar gekozen voor de tablet, pre-paid werkt perfect voor incidentele uitstapjes. Colruyt mobile in België kost me zo'n 10-15 euro voor het afgelopen half jaar (verbruik zo'n 200MB per maand) en ik hoef nu dus niet meer te roamen op m'n smartphone met NL simkaart.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb dan eindelijk een Vita gekocht (3g), wel net voordat bij BartSmit je gratis 90dagen Plus abbo krijgt :(

Maar goed, na te willen updaten is ie vast gelopen en na veel pogingen weer op te starten (van 30sec tot 2 min powerknop ingedrukt houden tot power+playstation+R knop ingedrukt houden ) is het mij pas na uren gelukt om via ps3 te updaten (ook na paar pogingen) en doet het eindelijk weer.

Weet iemand trouwens of je met de Save Games van de PS3cook verder kan spelen op de Vita voor de game The Walking Dead?
(Ik ben best eem N00b, dus weet ook niet of het uberhaupt via PSN wordt opgeslagen of dat het gepoort kan worden)
Heb nl 400 Days nog niet, dus leek me wel aardig om het anders via ps Vita aan te schaffen.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik bezit een PS4 en vroeg me af of het interessant is om een Vita te kopen. Ik bezit een PS Plus abonnement en zag dat je maandelijks 2 gratis games krijgt bij de Vita. Ook het feit dat je die kan gebruiken als controller is wel interessant en dat je zo thuis op de sofa kan verder spelen terwijl de ps4 boven staat.

Ik zag een mooie aanbieding bij BS.

To do or not to do?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:17
To do.

• rickjehh

• Matey
Ok, dan bestel ik vanavond ;-) die geheugenkaartjes zijn wel duur zag ik. Ik ben ook niet van plan om veel games voor de vita te kopen maar dan vooral de free games met ps plus en in samenwerking met mijn PS4.

Hierbij nog een vraagje: Hoe wordt de 'oude' vita opgeladen?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Streskip schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 01:51:

WRC4 heeft hele lange laadtijden, daarnaast staat er in het scherm -(min) xx.xx.xx seconde, terwijl je eigenlijk een voorsprong hebt van xx.xx.xx seconde. dit stoorde in het begin enorm.
mymind* schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:34:

De Wifi editie heeft meestal een 16GB SDkaartje erbij en de 3G editie heeft maar 8GB.
en serieus zou ik alleen daarom gaan voor een wifi editie.
Je kan ook de 3G editie halen als je dat perse wilt en later een 32GB ov 64GB kaartje erbij halen, prijzen liggen wel erg hoog daarvoor.
Matey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:23:
Ik bezit een PS4 en vroeg me af of het interessant is om een Vita te kopen. Ik bezit een PS Plus abonnement en zag dat je maandelijks 2 gratis games krijgt bij de Vita. Ook het feit dat je die kan gebruiken als controller is wel interessant en dat je zo thuis op de sofa kan verder spelen terwijl de ps4 boven staat.

Ik zag een mooie aanbieding bij BS.

To do or not to do?
nee je moet je PS4 doorverkopen aan mij ;) dat is pas een goede deal XD haha
damn sta al 3 maanden in de wachtrij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Matey
ik heb mijn PS4 op woensdag besteld en de zaterdag ontvangen - besteld via Amazon UK :-) Niet meegedaan aan die shops die zogenaamd snel hun leveringen binnenkrijgen... .

• rickjehh
Ik wilde eerst een PS4 maar sinds ik de Vita in mijn bezit heb, heb ik er geen moment meer aan gedacht :)

• Matey
rickjehh schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:38:
Ik wilde eerst een PS4 maar sinds ik de Vita in mijn bezit heb, heb ik er geen moment meer aan gedacht :)
Zal misschien nog komen ;-) - op dit moment wel weinig content op PS4 - daarom ook dat ik de kans wil grijpen om een vita aan te kopen om m'n PS plus abo wat te gebruiken. Die horror games (Outlast) boeien me niet zo :-)

• rickjehh
Matey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:41:
[...]

Zal misschien nog komen ;-) - op dit moment wel weinig content op PS4 - daarom ook dat ik de kans wil grijpen om een vita aan te kopen om m'n PS plus abo wat te gebruiken. Die horror games (Outlast) boeien me niet zo :-)
Mwah denk het niet. Ik speelde op m'n PS3 ook vooral FIFA en dat kan ik op de Vita ook prima. Daarnaast vind ik het ideaal dat je dat ding overal mee naartoe kan nemen en dat ging met m'n PS3 wat lastiger ;)

• Matey
rickjehh schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Mwah denk het niet. Ik speelde op m'n PS3 ook vooral FIFA en dat kan ik op de Vita ook prima. Daarnaast vind ik het ideaal dat je dat ding overal mee naartoe kan nemen en dat ging met m'n PS3 wat lastiger ;)
Klopt :P.
Me nog even verdiepen in de samenwerking tussen de vita ps4 voor ik de aankoop overweeg. Ben toch 25 jaar uiteindelijk ;-).

Nog een vraagje, welke SD-kaart koop ik het best als ik van plan ben om eigenlijk niet al te vaak games te kopen voor de vita - maar dus vooral de ps plus games zal spelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Matey op 20-02-2014 18:06 ]

• Beakzz
Wil je nou met die melding van 25 jaar net doen of je eigenlijk te oud bent voor een Vita jonkie ? :p ;)

Ik ben 33 en heb dikke lol met de Vita. Speel er meer op dan de PS3, PS4 en Xbox 360 bij elkaar. Indie speel ik liever op de Vita dan op een TV en ik geniet volop van Zen 2 , Urban Trials , Rayman en Strangers Wrath op het moment.

Vind het ook gezelliger om naast mijn vriendin op de bank te zitten met de Vita dan met de controller voor de TV en als ze een keer vroeg naar bed gaat ga ik nu eerder mee. We gamen gewoon verder :p

• Matey
Beakzz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:52:
Wil je nou met die melding van 25 jaar net doen of je eigenlijk te oud bent voor een Vita jonkie ? :p ;)

Ik ben 33 en heb dikke lol met de Vita. Speel er meer op dan de PS3, PS4 en Xbox 360 bij elkaar. Indie speel ik liever op de Vita dan op een TV en ik geniet volop van Zen 2 , Urban Trials , Rayman en Strangers Wrath op het moment.

Vind het ook gezelliger om naast mijn vriendin op de bank te zitten met de Vita dan met de controller voor de TV en als ze een keer vroeg naar bed gaat ga ik nu eerder mee. We gamen gewoon verder :p
Haha - je hebt met overtuigd! 8) :+ :D

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:18
Ik heb eigenlijk tot op heden alleen nog maar spelunky en hotline miami via psn gekocht en ik vermaak me alleen met deze games al prima. Vooral hotline miami is mega verslavend end an te bedenken dat die nu maar 2,50 kost.

• Matey
Het is gebeurd, ik heb me een vita besteld via BS en een geheugenkaartje via bol.com. Omdat ik in België woon was dit de snelste en goedkoopste oplossing ;-)!

• Cyleo
Matey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:54:
Het is gebeurd, ik heb me een vita besteld via BS en een geheugenkaartje via bol.com. Omdat ik in België woon was dit de snelste en goedkoopste oplossing ;-)!
Ga je veel lol aan beleven, heerlijk om af en toe even chill te gamen op de bank (ipv dat RSI opwekkende tablet/mobiel gamen).

• Matey
Cyleo schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:51:
[...]

Ga je veel lol aan beleven, heerlijk om af en toe even chill te gamen op de bank (ipv dat RSI opwekkende tablet/mobiel gamen).
Denk ik ook wel. Gamen op een tablet hou ik niet lang vol, is eens leuk voor even maar daar stopt het ook, op smartphone idem. En als PS plus abonnee, zijn die free games wel leuk. Ik heb geen PS3, destijds een X360 aangeschaft, dus kan ik dan PS plus games voor de 4 en de Vita meegraaien :-) ik heb een 16gb kaartje aangeschaft, die 32 en 64 leken me toch wel te duur.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:17
52 en dikke lol met mijn Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Matey schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:54:
Wel een beetje kinderachtig hoor :p Maar have fun en dat gaat zeker gebeuren. Voel me nu wel lichtelijk verantwoordelijk voor het slagen van deze aankoop ;)

Voeg me gerust toe als je wat scores wil hebben staan in leaderboards ofzo. Dat geldt trouwens voor iedereen die daar een beetje naar kijkt. Ik vind een spel altijd leuker als ik iemand zijn tijd / score kan proberen te verbeteren :)

Aangezien ik het gevoel krijg dat ik elk spel op de Vita koop of via plus krijg zal ik niet alles opnoemen maar name the challenge en ik kan waarschijnlijk de uitdaging aan gaan ;)

Edit :
Wat er met zo'n zin gebeurd als je 1 letter verkeerd leest :+ Zal wel tijd zijn om te gaan slapen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 21-02-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
k-city schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:17:
[...]

Ik heb daar geen enkele keer last van gehad (geen enkele glitch of crash) en heb het spel al uitgespeeld, tenminste de eerste episode. Lijkt me wel erg vervelend als het spel constant crasht.

Edit: Oeps nvm, dacht dat het om de 'nieuwe' Broken Sword ging.
Daar heb ik het over. En ben niet de enige met exact dezelfde ervaring(en)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Pykow schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:32:
[...]

WRC4 heeft hele lange laadtijden, daarnaast staat er in het scherm -(min) xx.xx.xx seconde, terwijl je eigenlijk een voorsprong hebt van xx.xx.xx seconde. dit stoorde in het begin enorm.

[...]

De Wifi editie heeft meestal een 16GB SDkaartje erbij en de 3G editie heeft maar 8GB.
en serieus zou ik alleen daarom gaan voor een wifi editie.
Je kan ook de 3G editie halen als je dat perse wilt en later een 32GB ov 64GB kaartje erbij halen, prijzen liggen wel erg hoog daarvoor.
Laadtijden zijn inderdaad aan de lange kant maar het is ook aardig wat, wat ie moet laden. Ik stoor me er nu nog niet zo aan. Aan -(min) stoor ik me helemaal niet eigenlijk :9 Maar dat het minnetje er voor staat klopt toch gewoon? Ik weet niet beter dan dat je een min tijd hebt als je sneller bent. Die (min) is misschien wel wat overbodig.

En over de Wifi of 3g versie, ik heb de 3g versie genomen omdat ik eventueel misschien ooit nog wel een data simkaart erin zou kunnen stoppen. Als je het een keer nodig hebt is het alleen maar makkelijk. Die data simkaarten zitten dalijk bij veel meer abbo's dan alleen de hele dure.

Of anders gezegd, ik heb geen zin om een mindere Vita te nemen omdat ik dan 8gb minder geheugen krijg. Die 20 euro extra voor zo'n 16gb kaartje is echt geen ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:39
Ben nu bezig met Virtue's Last Reward, uit Canada gehaald en dus met zowel Japanse als Engelse stemmen. Veel prettiger om met Engelse stemmen te spelen dan alleen maar kunnen lezen! 999 had dan helemaal geen voice overs, maar dit is echt een stuk meer innemender. Ben denk ik bijna klaar met mijn eerste escape.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:18
http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1423.l2649

Had hier 64GB kaartje besteld en gisteren ontvangen. Werkt perfect en ontving hem binnen 10dagen :)

edit nieuwe link: http://www.ebay.nl/itm/Br...emory&hash=item5afba967b3

[ Voor 29% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 21-02-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:04:
http://www.ebay.nl/itm/39..._trksid=p3984.m1423.l2649

Had hier 64GB kaartje besteld en gisteren ontvangen. Werkt perfect en ontving hem binnen 10dagen :)

edit nieuwe link: http://www.ebay.nl/itm/Br...emory&hash=item5afba967b3
Wat een verademing hè, zo'n 64GB kaartje. Voor ongeveer dezelfde prijs als een 32GB hier heb je het dubbele en geen problemen meer met ruimtegebrek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:18
Zeker,het geld dubbel en dwars waard :D Ging gelijk heel mijn PS+ library aan games downloaden :*) Ben alleen wel wat saves kwijtgeraakt waarvan ik dacht dat die op PS+ stonden :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:16:
Zeker,het geld dubbel en dwars waard :D Ging gelijk heel mijn PS+ library aan games downloaden :*) Ben alleen wel wat saves kwijtgeraakt waarvan ik dacht dat die op PS+ stonden :X |:(
Ah dat is wel balen! Ik heb het van tevoren nog even extra gecontroleerd of alle saves op PS+ stonden ;) Ideale functie trouwens om je saves te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Beakzz schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:03:
[...]

Voeg me gerust toe als je wat scores wil hebben staan in leaderboards ofzo. Dat geldt trouwens voor iedereen die daar een beetje naar kijkt. Ik vind een spel altijd leuker als ik iemand zijn tijd / score kan proberen te verbeteren :)

Wat er met zo'n zin gebeurd als je 1 letter verkeerd leest :+ Zal wel tijd zijn om te gaan slapen ;)
Kort geleden ook een PS Vita aangeschaft! En wat Beakzz zegt, score en tijden erbij zijn handig en maken het een stuk spannender! Ben dan ook op zoek naar friends in PSN. Mijn PSN nick is NL-Needsz Voeg me gerust toe! Te lui? geef mij jou PSN nick en ik voeg jou wel toe! Vermaak me op dit moment met LBP Vita en Wipeout2048! Voor beide PSN nodig voor tijden/co-op/wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Nu de PSVita zo goedkoop is geworden (€130 vind ik echt een goede prijs) zit ik toch te twijfelen, of ik er niet ook een zal aanschaffen. Ik heb al games die ik kan spelen (van PS+ en ik heb een aantal Cross-Buy games van de PS3), en er zijn en komen nog een boel games die ik vroeg of laat toch wil spelen.

Het enige wat me tegenhoud is het feit dat ik ook eigenlijk nog een surround-setje wou kopen, of een PS4, of natuurlijk gewoon sparen. Maar de prijs is nu wel heel voordelig, en ik wil er wel graag één hebben voordat de 'oude' PSVita's niet meer te koop zijn en er alleen nog maar die redesigns in de winkels liggen. Die wil ik nl. liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
daan56666 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:14:
Nu de PSVita zo goedkoop is geworden (€130 vind ik echt een goede prijs) zit ik toch te twijfelen, of ik er niet ook een zal aanschaffen. Ik heb al games die ik kan spelen (van PS+ en ik heb een aantal Cross-Buy games van de PS3), en er zijn en komen nog een boel games die ik vroeg of laat toch wil spelen.

Het enige wat me tegenhoud is het feit dat ik ook eigenlijk nog een surround-setje wou kopen, of een PS4, of natuurlijk gewoon sparen. Maar de prijs is nu wel heel voordelig, en ik wil er wel graag één hebben voordat de 'oude' PSVita's niet meer te koop zijn en er alleen nog maar die redesigns in de winkels liggen. Die wil ik nl. liever niet.
Nu er zo weinig op de PS4 te doen is ben ik heel blij dat ik pas geleden een vita gekocht heb. Vooral PS+ games die ik al had gespeeld en sinds donderdag Tearaway. Ik merk gewoon dat als ik even een uurtje heb dat ik de vita veel sneller aanzet dan de grote console broer.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik had mijn ps vita 3g maandag bij BS besteld... En vanaf woensdag stond pas op de site dat je gratis psn plus bij krijgt...
Heb mailtje gestuurd en er wordt mij eentje na gestuurd. Top Service van BS :)

Als ik hem binnen heb ga ik hem activeren en dan Tearaway kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Eek2nd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:21:
Ik had mijn ps vita 3g maandag bij BS besteld... En vanaf woensdag stond pas op de site dat je gratis psn plus bij krijgt...
Heb mailtje gestuurd en er wordt mij eentje na gestuurd. Top Service van BS :)

Als ik hem binnen heb ga ik hem activeren en dan Tearaway kopen :)
Had een week eerder de Vita binnen. Toen stond er nog bij dat ik WipeOut2048 er bij zou krijgen als ik mijn simkaart zou opwaarderen. WipeOut nooit gezien, na contact gehad te hebben met BartSmit hebben ze mij een Megapack pakket gestuurd twv 40,-. Inhoud 10games en een 8GB geheugen kaart ter compensatie.

inderdaad topservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens, wat ik me afvraag. (waarschijnlijk is de vraag al wel eens gesteld.) Wanneer wordt de instant game collectie geupdate? zie namelijk dat er nu nog maar 3 online staan voor de PS Vita, betekend dit dat ze aan het updaten zijn of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
mfreriks schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:39:
Trouwens, wat ik me afvraag. (waarschijnlijk is de vraag al wel eens gesteld.) Wanneer wordt de instant game collectie geupdate? zie namelijk dat er nu nog maar 3 online staan voor de PS Vita, betekend dit dat ze aan het updaten zijn of?
Rond eind van de maand. Er zouden er nu 4 moeten staan.

Dynasty Warriors
Uncharted
Gravity Rush
ModNation Racers

[ Voor 7% gewijzigd door voxxel op 21-02-2014 16:02 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
voxxel schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:00:
[...]

Rond eind van de maand. Er zouden er nu 4 moeten staan.

Dynasty Warriors
Uncharted
Gravity Rush
ModNation Racers
Vergeet Guacamelee! niet, fantastische game is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
mfreriks schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Had een week eerder de Vita binnen. Toen stond er nog bij dat ik WipeOut2048 er bij zou krijgen als ik mijn simkaart zou opwaarderen. WipeOut nooit gezien, na contact gehad te hebben met BartSmit hebben ze mij een Megapack pakket gestuurd twv 40,-. Inhoud 10games en een 8GB geheugen kaart ter compensatie.

inderdaad topservice
Hey.. dat is vet.. zou ik het ook maar proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-10 16:32
Dan val ik nog mee met mijn 45 :9 . Ik moet zeggen dat remote play met de PS4 beter werkt dan ik had verwacht. Na eerst getest te hebben op mijn thuisnetwerk,verleden week vanaf een andere locatie via internet gespeeld en dat gaat op een enkele hapering na prima.
Dus vanaf nu gaat de vita weer meer gebruikt worden :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-10 16:32
Koldur schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48:
Ben nu bezig met Virtue's Last Reward, uit Canada gehaald en dus met zowel Japanse als Engelse stemmen. Veel prettiger om met Engelse stemmen te spelen dan alleen maar kunnen lezen! 999 had dan helemaal geen voice overs, maar dit is echt een stuk meer innemender. Ben denk ik bijna klaar met mijn eerste escape.
Ik heb deze game verleden jaar gespeeld toen hij gratis was bij ps+ . Ik had ook gewoon engelse stemmen btw.
Uiteindelijk heel wat uurtjes zoet geweest met deze game,iets wat ik vantevoren niet had verwacht.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Nog steeds geen track 'n trace link gekregen van Bart Smit voor m'n Vita, maar als ik het PS4 topic overloop kan het zijn dat die zomaar geleverd wordt zonder track 'n trace :-) - bizar - maar hopen dat ik die morgen aankrijg.

Bol.com ondertussen mooi m'n 16gb kaartje geleverd. Als Belg trouwens m'n complimenten aan Post NL ;-)! Keer op keer keurig geleverd door die mannen! (of toch aan de Bepost overhandigd)

Update: ik heb 'm binnen - al even getest, leuk toestel ;-) Even aan de lader en de gratis games downloaden en dan spelen :-)

[ Voor 17% gewijzigd door Matey op 22-02-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week de demo gespeeld van Rainbow Moon en de game toch maar aangeschaft. De cross-buy bundel voor €7.20 is echt wel te mooi om te laten liggen. Helaas zit in dat pakket wel de Vita versie, maar de demo unlock code is alleen voor de PS3... Dus moet ik nu de demo (gewoon de hele game à 1.4gb maar dan getimed) deleten en opnieuw de hele game downloaden, waar ie vorige keer zowat een hele avond over gedaan heeft. De bundel is ook niet te bereiken via de ps store op de Vita, omdat ie alleen in de PS3 categorie staat. Nog steeds mooie deal natuurlijk maar had dit nu niet wat handiger gekund Sony? =___=

Edit: grammatica is moeilijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Mijn Vita wil plots niet meer met het wireless verbinden. Krijg alleen nog maar NW-3156-5. Van alles al geprobeerd, en het is ook alleen de Vita die problemen heeft. Hij ziet wel net werken maar wil niet meer verbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:45:
Afgelopen week de demo gespeeld van Rainbow Moon en de game toch maar aangeschaft. De cross-buy bundel voor €7.20 is echt wel te mooi om te laten liggen. Helaas zit in dat pakket wel de Vita versie, maar de demo unlock code is alleen voor de PS3... Dus moet ik nu de demo (gewoon de hele game à 1.4gb maar dan getimed) deleten en opnieuw de hele game downloaden, waar ie vorige keer zowat een hele avond over gedaan heeft. De bundel is ook niet te bereiken via de ps store op de Vita, omdat ie alleen in de PS3 categorie staat. Nog steeds mooie deal natuurlijk maar had dit nu niet wat handiger gekund Sony? =___=

Edit: grammatica is moeilijk
Vreemd, ik heb ook die bundel gekocht en daarmee mijn demo op de Vita gewoon geunlocked. Moet dus wel kunnen!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koldur schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:12:
[...]

Vreemd, ik heb ook die bundel gekocht en daarmee mijn demo op de Vita gewoon geunlocked. Moet dus wel kunnen!
Wat raar. Ik zag die mogelijkheid echt niet... Maargoed intussen is de download ongeveer op 2/3... Save geupload via plus. Hoop dat die gewoon werkt dadelijk.

Edit: Werkt prima, gelukkig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mfreriks schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:39:
Ze staan er altijd tijdelijk he, normaal blijft het 2 maanden staan, dus rond de 4 games is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bedankt voor de antwoorden/reacties!

En nog steeds op zoek naar nieuwe PSN friends. Heb er een 2/3tal ontvangen, ben op zoek naar
nog meer concurrentie in mijn games!!

PSN-id --> NL_Needsz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:05:
Bedankt voor de antwoorden/reacties!

En nog steeds op zoek naar nieuwe PSN friends. Heb er een 2/3tal ontvangen, ben op zoek naar
nog meer concurrentie in mijn games!!

PSN-id --> NL_Needsz
Neem anders hier een kijkje:
PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's
Koldur schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48:
Ja is echt een wereldgame. You either hate it or love it.
Bereid je maar voor op de epic mindfucks in de game. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Vinand op 24-02-2014 10:17 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bedankt! Bezig met een formulier!
Klein beetje nieuw leven in het topic blazen is niet verkeerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Ik twijfel over rainbow moon op normal modus (verder waar ik gebleven was na de trial), of toch een opnieuw beginnen op de hard modus..

Wordt het verderop in het spel nog veel moeilijker? want momenteel loop ik er zo makkelijk doorheen.
Ik heb net het 2e character gevonden (om even aan te geven waar ik zit in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Vinand schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Neem anders hier een kijkje:
PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's

[...]

Ja is echt een wereldgame. You either hate it or love it.
Bereid je maar voor op de epic mindfucks in de game. ;)
Ik moest met 999 er eerst even inkomen, maar als je eenmaal in het verhaal zit, dan is het een erg gaaf spel. Het enige wat het puzzelen soms wat lastig maakt is dat sommige items niet goed te zien zijn, of je drukt erop en er wordt niet gereageerd waardoor je vast denkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nog mensen die Borderlands 2 voor de Vita aan gaan schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ja ik, maar dat duurt nog even toch?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Wat ik zo bij IGN zie is dat al sneller dan jij denkt gok ik! 18 Maart. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is dat nieuwe info ?, want die 18 maart was alweer ontkent een paar weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:16:
[...]

Ik moest met 999 er eerst even inkomen, maar als je eenmaal in het verhaal zit, dan is het een erg gaaf spel. Het enige wat het puzzelen soms wat lastig maakt is dat sommige items niet goed te zien zijn, of je drukt erop en er wordt niet gereageerd waardoor je vast denkt te zitten.
Trouwens heel jammer dat deel 3 waarschijnlijk nooit zal gaan komen. ;(
De devs hebben problemen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=768470

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Op zavvi hebben ze nu Mega packs met 16gb kaart voor 31.50 euro.
Maar hoe zit het met die vouchers van de mega pack games, is het ook te gebruiken in de Nlse psn store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Zo, gisteren een PSVita met 3G besteld op Bart Smit voor €130, met gratis PS+ kaart :) Bij Yourgamezone heb ik nog zo'n Starterkit, 8GB Memorycard, en Danganronpa besteld.

Ik ben erg benieuwd hoe de PSVita gaat bevallen, ik heb sinds de launch een 3DS maar sommigen vinden de Vita fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Eek2nd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:21:
Op zavvi hebben ze nu Mega packs met 16gb kaart voor 31.50 euro.
Maar hoe zit het met die vouchers van de mega pack games, is het ook te gebruiken in de Nlse psn store?
Als het een Europese is werkt dat inderdaad (iig, duitse codes werken hier wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Ik heb de vita nu sinds zaterdag en ik vind het een leuk toestel. Heel leuk om bvb. tijdens het tv kijken wat te gamen en portable uiteraard :-). Wel even wennen na al dat 'full HD' kijken dat de resolutie iets anders is. (Te gewoon van naar smartphones te kijken zeker?).

Guacamelee en Uncharted al heel wat gespeeld en ook modnation valt heel goed mee :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Had nog een vraag. Ik heb nu een aantal games uit de Instant game collectie gedownload en gespeeld, sommige vanwege ruimtegebrek weer er af gegooid. Als ik straks uitgespeeld ben met de huidige games (volgende maand of over 2 of 3 maanden), is het dan weer mogelijk die games wat ik nu uit de instant game collectie gehaald heb maar verwijderd heb, weer te downloaden?

Ze staan namelijk wel in mijn aankopen lijst.

Hoop dat de vraag duidelijk is! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Zou geen probleem moeten zijn zolang je nog PS+ hebt wanneer je ze weer wil downloaden.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Gisteravond ook maar Rainbow Moon gekocht. Erg leuke game en de cross-save is best handig :). Zeker een aanrader voor €7,20. Genoeg te doen en blijft uitdagend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ksborg schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:25:
Gisteravond ook maar Rainbow Moon gekocht. Erg leuke game en de cross-save is best handig :). Zeker een aanrader voor €7,20. Genoeg te doen en blijft uitdagend :).
7,20?

in de store staat die voor 12.99? waar heb jij heb voor deze prijs vandaan?

Edit: Rainbow Moon Cross-Save Bundle? dat is ook de game voor de vita?

Edit2: Werewolf_789 bedankt voor de info!!:)

[ Voor 14% gewijzigd door mfneed op 25-02-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
mfreriks schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:28:
[...]

7,20?

in de store staat die voor 12.99? waar heb jij heb voor deze prijs vandaan?

Edit: Rainbow Moon Cross-Save Bundle? dat is ook de game voor de vita?

Edit2: Werewolf_789 bedankt voor de info!!:)
Ja, het is een wat onduidelijke titel, maar in de omschrijving staat dat je ook de versie voor de Vita kan downloaden. Ik had zelf ook mijn twijfels, maar na ervaring van iemand anders te hebben gelezen het gekocht en inderdaad, het volledige spel voor de Vita zit er in!

[ Voor 14% gewijzigd door Koldur op 25-02-2014 10:50 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste