• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Mede-auteur:
  • OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

OPSLAGHOND

Foto's

Links

De PlayStation Vita is 22 februari 2012 officieel in Nederland en de rest van Europa uitgekomen, vandaar dat ik een tweede deel heb aangemaakt. Je kan hier praten over de Playstation Vita en zijn games. Dit wordt geen opsomtopic, dus graag NIET je bestelling posten.

CPUARM® Cortex™- A9 core (4 core)
GPUSGX543MP4+
External DimensionsApprox. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen)5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch PadMulti touch pad (capacitive type)
CamerasFront camera, Rear camera
SoundBuilt-in stereo speakers
Built-in microphone
SensorsSix-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
LocationBuilt-in GPS
Wi-Fi location service support
Keys / SwitchesPS button
Power button
Directional buttons (Up/Down/Right/Left)
Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square)
Shoulder buttons (Right/Left)
Right stick, Left stick
START button, SELECT button
Volume buttons (+/-)
Wireless CommunicationsMobile network connectivity (3G)(Only at 3G version)
IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode)
Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

pricewatch: Sony PlayStation Vita WiFi Zwart pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G Zwart

• @field - sport golf (Sonic Powered)
  • 3gokushi touchbattle (working title) - MMO/RTS (AQ Interactive)
  • Army Corps of Hell - action (Square Enix)
  • BlazBlue Continuum Shift Extend - 2D fighting game (Arc System Works)
  • Dark Quest - RPG (Ubisoft)
  • Disgaea 3 Return - strategy RPG (Nippon Ichi Software)
  • Dream C Club Zero Portable - dating simulation game (D3 Publisher)
  • Dynasty Warriors Next - action with a bit of thinking (Tecmo Koei)
  • F1 2011 - racing game (Codemasters)
  • Fis Oh - sport fishing (Kadokawa Games)
  • Hot Shots Golf Next (Everybody's Golf Next) - sport golf (Sony)
  • Katamari Damacy (working title) - roll-'em-up (Namco Bandai)
  • Little Deviants - mini-game collection (Sony)
  • Lord of Apocalypse - action RPG (Square Enix)
  • Michael Jackson: The Experience HD - rhythm action (Ubisoft)
  • Minnato Issho - social communications (Sony)
  • Monster Radar - location-based game (Sony)
  • Nature of Night of Kamaitachi - 11th visitor, A Suspect (tentative) - adventure: sound novel (Chunsoft)
  • Niconico - Niconico (Dwango)
  • Project N.O.E.L.S. (working title) - music player (Arc System Works)
  • Ridge Racer (working title) - racing game (Namco Bandai)
  • Shinobido 2: Tales of the Ninja - stealth action (Spike)
  • Ultimate Marvel vs. Capcom 3 - fighting game (Capcom) - Launch title
  • Uncharted: Golden Abyss- action adventure (Sony)
  • Virtua Tennis 4: World Tour Edition - sport tennis (Sega)
  • Yuusha no kiroku (TBD) - life management (Sony)

https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222389.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222390.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222391.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222392.jpeg

https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222393.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222394.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222395.jpeg https://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1329222396.jpeg

Tip: Klik op de afbeelding voor groter

Officiële Amerikaanse Site
Officiële Nederlandse Site
Wikipedia Pagina (NL)

Houd het gezellig in het topic. Dit is geen opsomtopic, dus graag niet posten wat je waar besteld hebt en voor welke prijs.

Changelog:
08-03-2012 Deel 3 van de topicreeks geopend.
15-05-2017 Afbeeldingen geüpdatet

[Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 15-05-2017 19:01]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Nieuw deel, zo goed als dezelfde Topicstart. Voor Deel 4 komt er een nieuwe Topicstart aan.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Ik heb gisteren rayman voor het eerst gespeeld op de vita, echt een hele leuke game en de graphics zien er ook haarscherp uit ondanks dat de game in 2D is. Maar gameplay is echt goed!!!

Ik denk dat ik hier nog veel uurtjes in zal gaan stoppen. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Unit 13 bevalt me wel , de time trails zijn erg pittig.

Anoniem: 312706

Ik heb gisteren nog even de demo van Dungeon Hunter Alliance zitten spelen, boss verslagen en rond gehuppeld in een dorpje… maar ben er niet over uit nog over een aanschaf.
Het is wel een soort diablo en voelt ook wel zo aan, maar weet t niet helemaal.
Heb m wel enige tijd nog zitten spelen, dat wel. Reviews die ik lees/zie komen ook heel verschillend over. De één geeft m een 8, de ander een 4,5.

Vanmiddag na mijn werk naar de GameMania. Denk in de eerste instantie dat ik Rayman ga halen, maar zit nog wel in dubio om eventueel toch Dungeon Hunter te halen.... :|

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:30
Anoniem: 312706 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:08:
Ik heb gisteren nog even de demo van Dungeon Hunter Alliance zitten spelen, boss verslagen en rond gehuppeld in een dorpje… maar ben er niet over uit nog over een aanschaf.
Heb m wel enige tijd nog zitten spelen, dat wel. Reviews die ik lees/zie komen ook heel verschillend over. De één geeft m een 8, de ander een 4,5.

Vanmiddag na mijn werk naar de GameMania. Denk in de eerste instantie dat ik Rayman ga halen, maar zit nog wel in dubio om eventueel toch Dungeon Hunter te halen.... :|
Ik twijfel tussen Marvel vs Capcom en Rayman zal wel een beslist worden als ik daar ben :>

Slash500 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:34:
[...]

Ik twijfel tussen Marvel vs Capcom en Rayman zal wel een beslist worden als ik daar ben :>
Ultimate Marvel vs. Capcom 3 is zeker wel de moeite. Maar ik ben dan ook erg Fighter verslaafd moet ik bekennen. Speelt goed, voelt goed en ziet er prima uit. Mocht je ook een PS3 hebben emt de game, en de DLC al hebben daarop, kun je deze gratis op de Vita ook gebruiken. (en andersom natuurlijk ook).

Het probleem van Dungeon Hunter is dat het geen diepgang heeft wat loot of verhaal betreft. Hack en slash kan wel eens wat eentonig worden, maar waar je bij diablo of torchlight nog kans op coole loot hebt, mist dat bij Dungeon Hunter echt volledig. De loot die dropt zijn gewoon dezelfde items met iets betere stats en weinig variatie.Het spel was voor mij één lange grind naar het einde.
Ik heb afgelopen dinsdag Diablo2 maar op mijn netbook geinstalleerd. Duizend keer beter en dankzij het 10inch scherm zijn de graphics ook nog wel te doen :D

nioz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Het probleem van Dungeon Hunter is dat het geen diepgang heeft wat loot of verhaal betreft. Hack en slash kan wel eens wat eentonig worden, maar waar je bij diablo of torchlight nog kans op coole loot hebt, mist dat bij Dungeon Hunter echt volledig. De loot die dropt zijn gewoon dezelfde items met iets betere stats en weinig variatie.Het spel was voor mij één lange grind naar het einde.
Verhaal wist ik inderdaad dat het matig was. Maar loot had ik niet verwacht. Juist met de loot wordt het vaak toch de moeite. Jammer om dit te lezen wel.
Ik wacht dan wel even met Dungeon Hunter aanschaffen tot deze een heel stuk goedkoper is ofzo.

Dan wordt het vanmiddag toch Rayman halen denk ik. (of Ninja Gaiden... )

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik ben gister ook begonnen aan Rayman (eerst Uncharted uitgespeeld en Motorstorm:RC neemt veel tijd in beslag). Het ziet er echt prachtig uit maar wat me nog meer aanspreekt is de sounds van de game. Echt heerlijke geluidjes zitten erin. Dit is wel een game waar ik me heel lang mee kan vermaken, ook omdat ik iemand ben die altijd alles op 100% wil en dat gaat bij deze game volgens mij wel heeeeel lang duren.

psn: Arco1981

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Karpertjuh schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:14:
Ik ben gister ook begonnen aan Rayman (eerst Uncharted uitgespeeld en Motorstorm:RC neemt veel tijd in beslag). Het ziet er echt prachtig uit maar wat me nog meer aanspreekt is de sounds van de game. Echt heerlijke geluidjes zitten erin. Dit is wel een game waar ik me heel lang mee kan vermaken, ook omdat ik iemand ben die altijd alles op 100% wil en dat gaat bij deze game volgens mij wel heeeeel lang duren.
Ik heb de campaign nu 1x doorgespeeld. Zeker die laatste levels zijn lastig! Als je dan ook nog eens alle ribbons wilt halen voor het aantal gele bolletjes ben je er wel even zoet mee ;)

PSN: Shiver23

• Yaari
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11-2018
Klopt het dat het niet mogelijk is om Motorstorm RC mee te pakken op een US account, en dan weer terug te gaan naar EU?

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 10:20
Yaari schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:51:
Klopt het dat het niet mogelijk is om Motorstorm RC mee te pakken op een US account, en dan weer terug te gaan naar EU?
Klopt, dat gaat niet.

Jeetje, 5.99 Euro voor zo'n mooie game voor je vita en ps3.

[Voor 11% gewijzigd door MarcoM op 08-03-2012 12:59]

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Unit 13 FtW Zeker een mooie game en zeer uitdagent, ook die dagelijkse missies zijn een zeer goede toevoeging :D

001100100010101101011101001

• MrFriendly
  • Laatst online: 03-06 19:04
Jo3y schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:03:
Unit 13 FtW Zeker een mooie game en zeer uitdagent, ook die dagelijkse missies zijn een zeer goede toevoeging :D
Helemaal mee eens! Vind het echt goed hoe ze dit hebben opgezet. Ze hebben echt goed nagedacht over hoe een portable device anders is dan een thuis console, juist met deze relatief korte speelsessies en dagelijkse uitdagingen. :)
Anoniem: 312706 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Verhaal wist ik inderdaad dat het matig was. Maar loot had ik niet verwacht. Juist met de loot wordt het vaak toch de moeite. Jammer om dit te lezen wel.
Ik wacht dan wel even met Dungeon Hunter aanschaffen tot deze een heel stuk goedkoper is ofzo.

Dan wordt het vanmiddag toch Rayman halen denk ik. (of Ninja Gaiden... )
Ik heb ze allebei gespeeld, en tot nu toe vond ik ninja gaiden duidelijk veeeeeeel beter en leuker dan Rayman, alhoewel het volgens mij allebei must haves zijn. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Beter koop je Monster Hunter Freedom Unite voor een tientje en wacht je op een goede Vita rpg :)

Heeft iemand hier het voor elkaar gekregen om Unit 13 in het engels te zetten? Of is het gewoon niet mogelijk? Nederlandse taal in games hoeft van mij niet zo..

Steam/XBL: Avioto

Avioto schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:48:
[...]

Beter koop je Monster Hunter Freedom Unite voor een tientje en wacht je op een goede Vita rpg :)
Waar haal je die vandaan dan? Heb gisteren avond de Vita store doorzocht maar kan deze niet vinden namelijk....

• Avioto
Als ik 'monster' intik, dan staat ie bovenaan.

Zal vanmiddag / vanavond nog eens kijken. Kon gisteren niets vinden.
Thanks!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:51
Zo he! gaat snel. Deeltje 3 al. Vanavond even unit 13 oppikken bij MM.

• Avioto
Misschien een stomme vraag, maar waarom steeds een nieuw topic?

Guerilla heeft weer bevestigd dat ze hard bezig zijn met Killzone op de Vita, het is alleen wel de studio in Cambridge die ermee bezig is. Hopelijk word het wel een volwaardige Killzone game, ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen :)

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 16:11
ik heb een vraag over de 3G versie die bij vodafone is.
je keb dan een kaartje ofso van vodafone, maar heb je dan abo bij hun of heb je prepaid en elke keer als je 3G gebruik wordt er wat afgeschreven.
aangezien ik zo ding soms een week of twee niet gebruik heb ik weinig zin om dan wel voor abo te betalen.
graag meer duidelijkheid hierover.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

master-arjan schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:30:
ik heb een vraag over de 3G versie die bij vodafone is.
je keb dan een kaartje ofso van vodafone, maar heb je dan abo bij hun of heb je prepaid en elke keer als je 3G gebruik wordt er wat afgeschreven.
aangezien ik zo ding soms een week of twee niet gebruik heb ik weinig zin om dan wel voor abo te betalen.
graag meer duidelijkheid hierover.
Nee, het werkt op basis van prepaidtegoed. Je koopt dus vooraf voor een bepaald bedrag aan beltegoed via bijvoorbeeld de website, en op het moment dat dit tegoed op is kun je niet meer op internet, en zul je overnieuw op moeten waarderen.

Nu zal de Vita in standby niet zo heel erg veel data verbruiken (of zelfs helemaal niks?), dus standby zal niet zo veel uit maken, maar voor de zekerheid kun je 3G natuurlijk altijd in de settings even uitzetten als je het niet gebruikt, scheelt nog in de batterijduur ook ;)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
Motorstorm blijft ook na de platinum nog erg leuk, ik ga nu proberen de top 100 te halen met mijn totaaltijd. Ik zit er nu al aardig dicht tegenaan :)

[Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2012 20:49]

PSN id: NL_SToRM

• Morto
  • Laatst online: 23-05 07:34
Zo zo deel 3 alweer dat gaat lekker snel ;).
Ik heb Mutant Blobs Attack 100% uitgespeeld een hele vermakelijke game.

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 22:32
Mijn vita komt morgen binnen!
Alleen een vraagje hoeveel mb is een spel of demo gemiddeld? ben toch benieuwd hoeveel geheugen dat allemaal vreet.

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 10:35
Oppassen bij de aankoop van een Vita.
1ste Vita had een beschadiging aan het klepje waar de aansluiting voor accesoires achter verstopt zit.
2de Vita had een beschadiging aan de shoulder button (hoekje uit weg) en de matgrijze omlijsting aan de achterkant (metaal).

Blijkbaar zitten er enkele rotte appels tussen, dus als het even kan gewoon uitpakken in de winkel en goed controleren om een teleurstelling te voorkomen.

[Voor 15% gewijzigd door C4D op 08-03-2012 22:25]

psn: lupusergo

Waar heb je ze gekocht? Waren het niet gewoon vita's die na een week oid weer teruggebracht zijn?

• Avioto
RAR_ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:20:
Alleen een vraagje hoeveel mb is een spel of demo gemiddeld? ben toch benieuwd hoeveel geheugen dat allemaal vreet.
Gemiddeld zo rond de 1GB, met een paar uitschieters. Zoals Fifa, die is rond de 2.5GB

• Khayma
Kut he! Heb net geld tekort voor Unit 13 op mijn PSN account. Heb 34,01 en de game is 34,99. Moet iknou een kaartje van 20 kopen ofzo?

• zoenvisje
  • Laatst online: 27-12-2022
Of een creditcard gebruiken :)

• C4D
  • Laatst online: 02-06 10:35
nioz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:36:
Waar heb je ze gekocht? Waren het niet gewoon vita's die na een week oid weer teruggebracht zijn?
Gamestop (yes, I know). De vita's waren nog goed gesealed in de verpakking (stikker zat er nog goed op, geen teken van verwijdering of opnieuw plaatsen), dus gewoon nieuw.

psn: lupusergo

• Khayma
Heb ik niet :)

• zoenvisje
Ik heb er een voor m'n PS3 :p, werd het zat om elke keer zonder tegoed te zitten.

• Khayma
Wij hebben ook een CC. Van me pa. Maar die is sinds maandag op vakantie.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:26
Zijn er hier meer mensen met behoorlijke wi-fi problemen op de Vita (en eigenlijk ook de PS3)? Ik heb net een nieuwe router gekocht (Netgear WNDR3700) maar de snelheid is echt super laag, op zowel de PS3 als de Vita. Op de Vita heb ik een wi-fi signaal van rond de 30% en op de PS3 85% op exact dezelfde plek in het huis. Wat helemaal vaag is, is dat ik op de laptop van m'n moeder op dezelfde plek snelheden haal van bijna 2,5 MB/s.. Terwijl de PS3 en de Vita rond de 500 KB/s blijven steken.

:(

• zoenvisje
Appleman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:30:
Wij hebben ook een CC. Van me pa. Maar die is sinds maandag op vakantie.
Dan is een psn card kopen sneller :p. Die zijn er van 20 euro en van 50 euro.
Disfigured schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:34:
Zijn er hier meer mensen met behoorlijke wi-fi problemen op de Vita (en eigenlijk ook de PS3)? Ik heb net een nieuwe router gekocht (Netgear WNDR3700) maar de snelheid is echt super laag, op zowel de PS3 als de Vita. Op de Vita heb ik een wi-fi signaal van rond de 30% en op de PS3 85% op exact dezelfde plek in het huis. Wat helemaal vaag is, is dat ik op de laptop van m'n moeder op dezelfde plek snelheden haal van bijna 2,5 MB/s.. Terwijl de PS3 en de Vita rond de 500 KB/s blijven steken.

Mijn PS3 heeft ook altijd ruzie met het netwerk hier. Soms moet ik tig keer mijn PS3 opnieuw starten voor hij verbinding kan maken. Meestal is de verbinding voor downloaden ook vrij traag, online merk ik er weinig fijn.

• Khayma
zoenvisje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:36:
[...]

Dan is een psn card kopen sneller :p. Die zijn er van 20 euro en van 50 euro.

[...]

Mijn PS3 heeft ook altijd ruzie met het netwerk hier. Soms moet ik tig keer mijn PS3 opnieuw starten voor hij verbinding kan maken. Meestal is de verbinding voor downloaden ook vrij traag, online merk ik er weinig fijn.
No shit sherlock. Ik gaf aan dat ik minder dan een euro tekort kwam. Ik heb 34,01 en unit 13 is 34,99. Ik vroeg of er miss een andere oplossing ipv een hele kaart van 20 te kopen.

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 19:48
Jo3y schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:03:
Hoe zit het met de multiplayer, zit die erin alla Socom dat je 8v8 tegen elkaar kan spelen? Als dat erin zit ga ik hem morgen ook halen.

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 19:51

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Disfigured schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:34:

Ik heb hier ook de Netgear WNDR3700, maar totaal geen problemen met wifi. Het icoontje gaat af en toe wel weg, maar hij blijft dan gewoon verbonden met wifi.

• Disfigured
thisegzz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:41:
[...]

Ik heb hier ook de Netgear WNDR3700, maar totaal geen problemen met wifi. Het icoontje gaat af en toe wel weg, maar hij blijft dan gewoon verbonden met wifi.
Maar is 'ie niet ontzettend traag?

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Nee. Het downloaden gaat inderdaad traag, maar dat ligt aan de PSN store. Het browsen, facebooken en twitteren gaat op normale snelheid (100+ mbit).

• zoenvisje
Appleman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:38:
[...]

No shit sherlock. Ik gaf aan dat ik minder dan een euro tekort kwam. Ik heb 34,01 en unit 13 is 34,99. Ik vroeg of er miss een andere oplossing ipv een hele kaart van 20 te kopen.
Sorry hoor :(

• master-arjan
Sorbo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:31:
[...]

Nee, het werkt op basis van prepaidtegoed. Je koopt dus vooraf voor een bepaald bedrag aan beltegoed via bijvoorbeeld de website, en op het moment dat dit tegoed op is kun je niet meer op internet, en zul je overnieuw op moeten waarderen.

Nu zal de Vita in standby niet zo heel erg veel data verbruiken (of zelfs helemaal niks?), dus standby zal niet zo veel uit maken, maar voor de zekerheid kun je 3G natuurlijk altijd in de settings even uitzetten als je het niet gebruikt, scheelt nog in de batterijduur ook ;)
hartelijk bedankt voor de info sorbo, dit is dan wel weer een rede voor mij om dan een paar tientjes meer te betalen voor het 3G model.
en gewoon even uit interesse, gaat dat beltegoed een beetje hard er doorheen??

Anoniem: 399347

thisegzz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:45:
Nee. Het downloaden gaat inderdaad traag, maar dat ligt aan de PSN store. Het browsen, facebooken en twitteren gaat op normale snelheid (100+ mbit).
Hoe merk jij of je op 3 of op 100 mbit surft of twittert dan? Hell ik durf zelfs te stellen dat je t tussen 1 en 100 niet merkt

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Het is in elk geval behoorlijk snel ;)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-04 09:47
Avioto schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:37:
[...]

Gemiddeld zo rond de 1GB, met een paar uitschieters. Zoals Fifa, die is rond de 2.5GB
Grootste uitschieter is BlazBlue, die is maar liefst 3,3GB. Had ik even niet verwacht toen ik die downloade.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• MrFriendly
  • Laatst online: 03-06 19:04
master-arjan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:03:
[...]

hartelijk bedankt voor de info sorbo, dit is dan wel weer een rede voor mij om dan een paar tientjes meer te betalen voor het 3G model.
en gewoon even uit interesse, gaat dat beltegoed een beetje hard er doorheen??
Wat ik van diverse posts op het forum heb begrepen, is dat je data er redelijk snel doorheen gaat als je het veel gebruikt op plekken waar je geen Wifi hebt om het over te nemen van 3G. Was 1 iemand die binnen 2 dagen al door zijn abonnement heen was, terwijl hij voor zijn gevoel nog niet eens intensief gebruik had gemaakt van data. Een ander persoon merkte ook op dat het verbruik redelijk vlot ging en zat er na een week al aan.

Ik kan er zelf niet over meepraten, heb zelf het Wifi model en gebruik 3G via mijn mobiel. Misschien dat iemand anders zijn ervaring kan delen op het gebied van 3G gebruik?

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:16
Appleman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:38:
[...]

Koop een prepaid creditcard. 3vcard heten die dingen geloof ik. Kost 21 euro, heb je 20 euro op je kaart staan. (kan opwaarderen met ideal). Dan kan je 19 euro ergens anders aan besteden, want is gewoon visa.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• Banix
Ben zelf trouwens helemaal verslaafd aan Motorstorm. Ik ben normaal niet van de racegames maar heb gisteren geloof ik een track 233 keer opnieuw gereden om onder de 10 seconden uit te komen ;-)

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Banix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:34:
[...]

Koop een prepaid creditcard. 3vcard heten die dingen geloof ik. Kost 21 euro, heb je 20 euro op je kaart staan. (kan opwaarderen met ideal). Dan kan je 19 euro ergens anders aan besteden, want is gewoon visa.
Je moet minimaal 5 euro krediet storten bij PSN.

PSN: Shiver23

• Karpertjuh
Wie kan mij trouwens die trophy "wall brall" van Motorstorm: RC uitleggen. Snap niet helemaal hoe ik die krijg..

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 08:28
Ik ben ook van plan om een Vita te kopen, alleen ben ik niet zo van de PSN games. Dus mijn geheugenkaart zullen alleen savegames op staan. Dan red ik het wel met een 4 GB kaart neem ik aan? Of hebben spellen ook nog installatie opslag nodig ofzo?

• Banix
Shiver23 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Je moet minimaal 5 euro krediet storten bij PSN.
Is dat zo? Vult die niet je portemonnee aan tot het benodigde bedrag? Dat wist ik niet Anyways dan houdt hij nog steeds 14 euro vrij besteedbaar over ipv ps network tegoed.

• master-arjan
ik heb op een site gelezen dat je 20 uur 3G kan gebruiken met het tegoed wat er standaard op zit.
heb het ook maar gelezen ik weet niet of dit in het echt werkelijk zo is

[Voor 64% gewijzigd door master-arjan op 09-03-2012 10:36]

• Sparrows
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-04-2021
OnnoS1991 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:16:
Ik ben ook van plan om een Vita te kopen, alleen ben ik niet zo van de PSN games. Dus mijn geheugenkaart zullen alleen savegames op staan. Dan red ik het wel met een 4 GB kaart neem ik aan? Of hebben spellen ook nog installatie opslag nodig ofzo?
Vergeet niet dat er ook patches uit komen. Ik had laatst een patch voor Ridge Racer en deze was 330MB.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020
OnnoS1991 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:16:
Als een PSN-vriend een tijd van jou verbreekt wordt dit gepost op de pitwall. Als je deze (10x) via de pitwall opent en op jouw beurt verbeterd dan haal je die trophie. Doe dit in het begin van de game, want dan is ie een stuk makkelijker te halen.

PSN: Geengrenzuh

• Karpertjuh
Geengrenzuh schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Als een PSN-vriend een tijd van jou verbreekt wordt dit gepost op de pitwall. Als je deze (10x) via de pitwall opent en op jouw beurt verbeterd dan haal je die trophie. Doe dit in het begin van de game, want dan is ie een stuk makkelijker te halen.
Oh das kut... hoef nog maar 2 medailles.. Moet ik jou dus verslaan haha. en wat betekenen die rode en groene vlakken op de pitwall?

Banix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Is dat zo? Vult die niet je portemonnee aan tot het benodigde bedrag? Dat wist ik niet Anyways dan houdt hij nog steeds 14 euro vrij besteedbaar over ipv ps network tegoed.
Volgens mij vult hij inderdaad gewoon aan met het benodigde bedrag. Ik let er nooit echt op, maar volgens mij staat mijn portemonnee gewoon elke keer op nul euro, wat dus zou betekenen dat het inderdaad precies wordt aangevuld.

Edit: ah, t is natuurlijk een minimaal bedrag van 5euro, daarboven gaat het wel precies (niet in stappen van 5euro). Als je dus maar 1 euro nodig hebt, zal t inderdaad minimaal 5 moeten zijn wat je opwaardeert.
Had ik even niet aan gedacht :)

[Voor 19% gewijzigd door nioz op 09-03-2012 12:32]

master-arjan schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:35:
ik heb op een site gelezen dat je 20 uur 3G kan gebruiken met het tegoed wat er standaard op zit.
heb het ook maar gelezen ik weet niet of dit in het echt werkelijk zo is
20 uur wat? af en toe een keer een tweet versturen? Youtube kijken? Downloaden? Hier kan je niks mee natuurlijk. Gebaseerd op wat ik met een 3g dongel binnentrek zou ik zeggen dat je binnen een paar dagen door het standaard tegoed zit als je het niet al te gek maakt.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:53
Karpertjuh schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:41:
[...]

Oh das kut... hoef nog maar 2 medailles.. Moet ik jou dus verslaan haha. en wat betekenen die rode en groene vlakken op de pitwall?
Als je een tijd klopt op de pitwall wordt het vlak groen. Ik heb gemerkt dat als je alles op groen hebt op de pitwall je wel goed zit voor de trophy.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 14:29
Ik wou gisterenavond de rayman demo downloaden, dus ik ga naar de demo sectie en kies rayman, krijg ik enkel de knop kopen te zien ...
Nog iemand dit probleem?

DaRKie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:43:
Ik wou gisterenavond de rayman demo downloaden, dus ik ga naar de demo sectie en kies rayman, krijg ik enkel de knop kopen te zien ...
Nog iemand dit probleem?
Heb je m al eerder gedownload toevallig? Zo ja, dan kun je de demo enkel opnieuw downloaden via de downloadgeschiedenis.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 14:29
Aha, daar heb ik niet aan gedacht!

• Avioto
Nou, dat Vita Game Heaven-event valt ook tegen zeg. Het is niet eens live, gewoon een paar youtube filmpjes die allang op youtube stonden maar vandaag pas gepubliceerd worden. Of ik moet wat gemist hebben.

Ik kan geen japans, maar als ik het goed begrijp zijn deze games aangekondigd:

- phantasy star online 2
- The legend of heroes
- gundam: battle destiny
- metal gear solid hd (was al bekend toch?)

En nog 2 games waarvan ik de engelse naam niet kan vinden.

Verder nog wat over UMD passport (een dienst waarmee je je umd psp games kan overzetten, komt waarschijnlijk niet naar europa) en iets wat 'Project Discovery' heet, maar daar snap ik helemaal niks van.

Alleen Phantasy Star ziet er wel interresant uit, maar of het ook hier uitkomt is nog maar de vraag.

Ekfad schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:42:
[...]

Als je een tijd klopt op de pitwall wordt het vlak groen. Ik heb gemerkt dat als je alles op groen hebt op de pitwall je wel goed zit voor de trophy.
Trophy halen is gewoon een kwestie van 10pitwall challenges beaten. Hoeveel groene of rode vlakken je hebt staan maakt niet uit. Ik had juist in het begin het probleem dat alles bij mij groen was, omdat ik te hard had lopen racen en nog geen één pitwall challenge had gedaan. Ik moest toen dus wachten op betere tijden van anderen/en dus rode vlakken op de pitwall, zodat ik die kon beaten voor de trophy.

RAR_ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:20:
Ik heb nu 4 gb in gebruik van mijn kaartje en het volgende er op staan:
Wipeout demo
Fifa demo
Lumines demo
Everybody's golf demo

Motorstorm RC (psn game)
Mutant Blobs Attack (psn game)

En de install/saves van Uncharted en Rayman. Heb ze allebei gewoon fysiek/uit de winkel, dus daarvan staat alleen save en patch data op het kaartje.

Ik zag dat aviato zei dat de meeste games rond de 1gb zijn en dat klopt ook wel voor de grotere releases die ook in de winkel te koop zijn, maar volgens mij zijn psn games als motorstorm RC een paar honderd mb. Dat scheelt dus wel iets.

Phantasy star online zou ik wel graag in europa zien verschijnen :9~ Maar ik las dat hij sowieso pas volgend jaar uitkomt voor de vita :( Ik heb echt flink wat uren in Phantasy star online op de dreamcast gestopt en later nog splitscreen met vrienden op de gamecube :)

[Voor 46% gewijzigd door nioz op 09-03-2012 13:21]

• Karpertjuh
Heb gister ook de content manager eens uitgeprobeerd en het laatste UFC event (mp4 bestand) erop gezet. Ik stond er van te kijken hoe snel dat nog ging. Het resultaat is echt subliem. Lijkt wel of ik op me eigen hd tv zit te kijken :D

• Disfigured
thisegzz schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:45:
Ja okay, dat gaat bij mij ook wel snel ja. Maar 100+ Mbit haal je niet snel via wi-fi volgens mij. :P

• SToRM666
Phew, dat was even schrikken daarnet. Ik zet mijn Vita aan en wil Motorstorm opstarten en ik krijg een foutmelding. Na nog een paar keren proberen alsmaar dezelfde melding, dus ik ga even naar mijn settings en ook daar bij het openen een foutmelding. Toen maar even de Vita volledig opnieuw opgestart en het was weer goed.

[Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 09-03-2012 14:03]

Wat voor foutmelding dan?

• SToRM666
Iets met dat het bestand corrupt was :S

• RAR_
oo dat valt nog wel mee gelukkig. Bedankt!
Avioto schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:37:
[...]

• zoenvisje
In de PSN store staat bij Vita extra's een network pass voor Twisted Metal maar die is er toch helemaal niet voor de Vita of mis ik iets?

• RAR_
Klopt het dat unit 13 nog niet in de pricewatch staat? Vanavond maar even langs de mediamarkt.

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:24
Er staan wel meer games niet in de pricewatch. Is niet helemaal up-to-date dus :) Ik gebruik altijd Budgetgaming voor het vinden van games.

Mijn Bluetooth verbinding gaat telkens aan, ook als ik het vinkje heb weggehaald. Hebben meer mensen hier last van?

[Voor 66% gewijzigd door YaYo86 op 09-03-2012 17:49]

• SToRM666
Dat heb ik ook altijd, erg vervelend ja.
Gefeliciteerd trouwens ;)

Okay, ik ben gewoon erg eigenwijs... geeft ik eerlijk toe.
Gisteren naar de GameMania geweest om Rayman te halen... uitverkocht. Niet meer om aan te slepen. Alle GameMania stores bij in de buurt hebben de game nu bijna een maand in backorder staan...
Gezien het feit dat ik twijfelde tussen Rayman en Dungeon Hunter... (jullie raden het al)...
Heb ik toch dungeon Hunter gehaald.

Gisteren paar uur zitten spelen, zowel offline als online en moet zeggen dat de game zeer goed bevalt. Goede sfeer a la Diablo en leuke gameplay. Zeker het online gedeelte heb ik mij ontzettend mee vermaakt. Geen miskoop geweest tot zover ^^

• Ekfad
nioz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Trophy halen is gewoon een kwestie van 10pitwall challenges beaten. Hoeveel groene of rode vlakken je hebt staan maakt niet uit. Ik had juist in het begin het probleem dat alles bij mij groen was, omdat ik te hard had lopen racen en nog geen één pitwall challenge had gedaan. Ik moest toen dus wachten op betere tijden van anderen/en dus rode vlakken op de pitwall, zodat ik die kon beaten voor ....
Das best vreemd, ik had immers meer dan 10 tijden verslaan en kreeg de trophy pas nadat mijn wall volledig groen was.

• Avioto
Sta je al in de top 100 Ekfad? Ik kom niet eens in de buurt van jouw tijden :P

• MarcoM
  • Laatst online: 07-05 10:20
Japans Vita event.

Veel Japanse content. Wellicht interessant voor mensen hier om te kijken:

http://www.jp.playstation.com/gametengoku

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27
De wall hoeft zeker niet helemaa groen te zijn.
Ik had de nummer 1 in mijn lijstje dus dat zou schiet onmogelijk zijn geweest.
Bovendien waren er al een stuk of 7 groen terwijl ik nog geen enkele pitwall challenge had gedaan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• YaYo86
SToRM666 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:52:
Dat heb ik ook altijd, erg vervelend ja.
Gefeliciteerd trouwens ;)
Haha thx! Zie nu pas dat icoontje naast m'n naam.

• Anoniem: 373757
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wat is motorstorm RC een bazenspel zeg. Heb mijn vita altijd bij me, just incase ik ergens tijd heb voor motorstorm:P

• Ekfad
Avioto schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:06:
Sta je al in de top 100 Ekfad? Ik kom niet eens in de buurt van jouw tijden :P
Bijlange nog niet. Staan er nog een paar voor mij maar ben wel van plan mij eens op de tijden toe te leggen :)

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Welke besturing gebruiken jullie bij Motorstorm RC? Alternatief of normaal?

• Morto
  • Laatst online: 23-05 07:34
Motorstorm RC net gekocht nu even wachten op het downloaden :(
Nog 55 minuten omg :P

• rovhan
  • Laatst online: 16:46
thisegzz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:33:
Welke besturing gebruiken jullie bij Motorstorm RC? Alternatief of normaal?
Ik gebruik de normale besturing, maar dan wel R voor gas en L voor de rem. Vind ik fijner werken dan het rechter pookje om gas te geven en te remmen.
Je kan jezelf beter aanleren om de twee pookjes te gebruiken bij Motorstorm Rc, vind ik. Later worden de auto's wat sneller en dan is het handig als je af en toe het gas wat kan doseren en dat gaat eenvoudiger met het rechter pookje (remmen heb ik overigens wel op de linker schouderbutton).

• CopyCatz
  • Laatst online: 16:31
Hmm in de nieuwsbalk in de store staat ridge racer nu voor 10 euro, maar ik kan hem niet kopen voor dat bedrag.. Alleen via de normale ingang maar dan is ie nog 25 euro.

• Kooj1980
  • Laatst online: 16:53
nioz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:17:
Je kan jezelf beter aanleren om de twee pookjes te gebruiken bij Motorstorm Rc, vind ik. Later worden de auto's wat sneller en dan is het handig als je af en toe het gas wat kan doseren en dat gaat eenvoudiger met het rechter pookje (remmen heb ik overigens wel op de linker schouderbutton).
Ik heb mezelf naar de top-30 totaal van Motorstorm RC gekregen met gas op de rondje-knop, dus het is maar waar je de voorkeur aan geeft :). Ik had er zelf last van dat mijn duim af en toe 'wegschoot' van het pookje.

Fantastisch spel, zijn geld meer dan waard. Ik weet zeker dat er nog tijd af te krijgen is voor mij, hoewel de tijden binnen de toptien echt te veel zijn gevraagd.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Had je dan geen problemen met de drift levels? Daar ben ik namelIjk geswitched van schouder knop voor gas, naar het pookje. Met 'half-gas' was driften namelijk een stuk eenvoudiger en met knoppen had ik toch wat meer moeite om te doseren (de rechter schouderknop is ook analoog, maar zijn de 'normale' knopjes dat ook op de vita?). Dat gezegd hebbende, met het pookje zit ik af en toe wel een beetje scheef waardoor ik per ongeluk niet 100% gas geef, klein nadeel ;)

Ik ga vandaag ook mijn tijden maar eens aanscherpen. Ik hang nu nog net buiten de top100, en ik zag dat storm en sinned me al flink voorbij zijn, dus ik heb weer een uitdaging :D

Ik heb uncharted gisteren trouwens voor de derde keer uitgespeeld. Eerst op normal, toen hard en nu crushing. Maar crushing was wel een beetje gaar op sommige momenten. Normale chapters met wat schietwerk waren niet zo lastig, alleen waar je 'speciale' dingen moet doen. Dat ren stuk bijvoorbeeld, pffff. Wel jammer, ik had juist gehoopt dat de normale schietpartijen wat lastiger zouden worden.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik vraag me af of die ranking internationaal is.
We hebben er hier al 4of5 in de top100.....

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Kooj1980
  • Laatst online: 16:53
Sinned123 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:44:
Ik kan bevestigen dat er tenminste deelnemers uit Engeland in de lijst staan. Amerika en Japan weet ik niet, maar volgens mij is het spel sowieso in Japan geen verkoopsucces, net als andere Vita-titels.

De drift-events zijn voor mij een kwestie van gassen en loslaten. Ik vind dit de lastigste eventcategorie, maar heb niet het idee dat ik echt word gehinderd door mijn controlsetup. Misschien dat ik binnenkort toch maar weer eens analoog moet proberen.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Ekfad
nioz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 07:48:
Had je dan geen problemen met de drift levels? Daar ben ik namelIjk geswitched van schouder knop voor gas, naar het pookje. Met 'half-gas' was driften namelijk een stuk eenvoudiger en met knoppen had ik toch wat meer moeite om te doseren (de rechter schouderknop is ook analoog, maar zijn de 'normale' knopjes dat ook op de vita?). Dat gezegd hebbende, met het pookje zit ik af en toe wel een beetje scheef waardoor ik per ongeluk niet 100% gas geef, klein nadeel ;)

Ik ga vandaag ook mijn tijden maar eens aanscherpen. Ik hang nu nog net buiten de top100, en ik zag dat storm en sinned me al flink voorbij zijn, dus ik heb weer een uitdaging :D

Ik heb uncharted gisteren trouwens voor de derde keer uitgespeeld. Eerst op normal, toen hard en nu crushing. Maar crushing was wel een beetje gaar op sommige momenten. Normale chapters met wat schietwerk waren niet zo lastig, alleen waar je 'speciale' dingen moet doen. Dat ren stuk bijvoorbeeld, pffff. Wel jammer, ik had juist gehoopt dat de normale schietpartijen wat lastiger zouden worden.
De drift levels haat ik, pookje is voor mij absoluut noodzakelijk voor de drift challenges, anders kom ik niet in de buurt van jullie.....

Ben Jou net voorbij in de rangschikking maar nog geen top 100, ergens 113 ofzo....

Vind het wel prachtig om steeds het gevoel te hebben dat je hier en daar beter kunt, je merkt ieder klein foutje echt in de tijden.
Sinned123 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:44:
Is op zijn minst een Europese Ranking maar met zoveel staan we nog niet in de top 100 hoor, ik ben net nioz voorbij en sta nog steeds buiten de top 100.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:22
Unit13 van de week gehaald, maar toch wel heel erg gaar dat de tekst niet in game in het Engels is. Als je taalinstellingen van de Vita op Engels staat gaat de game automatisch over naar Frans. Dit zijn dingen daar moet Sony toch op letten.

• SToRM666
Ik heb het spel vooral met D-pad en x voor gas gespeeld. Bij het driften vind ik het handig om met tikjes te kunnen sturen, maar ik merk nu dat voor sommige levels analoog gas en sturen ook goed werkt. Ik heb ook gemerkt dat de autokeuze veel uit kan maken.

@nioz: ik heb mijn tijden inderdaad al een stuk scherper gezet en ik heb ze nog niet eens allemaal bekeken, er is nog ruimte voor verbetering. Gisteren stond ik op positie 130 in de ranglijst.

Maakt auto keuze uit? Hmm, dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik dacht dat verschillen binnen dezelfde klasse alleen cosmetisch waren :/

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Voor de liefhebber psvita preorder box voor 10 euro bij de dynabyte apeldoorn. Stond er nog 1 ander heb ik al

• YaYo86
RenaldoNiels schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:39:
Voor de liefhebber psvita preorder box voor 10 euro bij de dynabyte apeldoorn. Stond er nog 1 ander heb ik al
Wat een faalhaas, bij Bart Smit is die al maanden 10 euro. De eerste had ik al....
Pagina: 1 2 3 ... 82 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee