Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:29
YaYo86 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Wat een faalhaas, bij Bart Smit is die al maanden 10 euro. De eerste had ik al....
Maar op dit moment nergens meer te krijgen waar ik geweest ben. En wou toch graag de oordopjes hebben
Niet iedereen had zijn vita al een lange tijd op zijn aanschaflijstje staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
nioz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:08:
Maakt auto keuze uit? Hmm, dat zou wel een beetje jammer zijn. Ik dacht dat verschillen binnen dezelfde klasse alleen cosmetisch waren :/
Auto maakt zeker uit.
Ik pak meeste de wat langzamere die minder snel slippen en beter stuurbaar zijn.
Ik had er wel graag stats bij gezien, nu moet je ze echt allemaal proberen.

Ik heb even een paar dagen niet gespeeld, binnenkort mijn tijden maar weer eens verscherpen.
Onder de 38min moet redelijk makkelijk haalbaar zijn

Die dopjes zijn trouwens ontzettend gaar, voor de kosten van de postzegels wil ik die best naar je opsturen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 10-03-2012 17:16 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Bij MM Utrecht is de prijs verlaagd naar € 231,-- voor alleen Wifi. Overigens op een stelling achter weg gepropt. Met zeer weinig extra's. Je zou zeggen dat ze er toch meer aandacht aan kunnen besteden.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:04
SToRM666 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:05:
Ik heb het spel vooral met D-pad en x voor gas gespeeld. Bij het driften vind ik het handig om met tikjes te kunnen sturen, maar ik merk nu dat voor sommige levels analoog gas en sturen ook goed werkt. Ik heb ook gemerkt dat de autokeuze veel uit kan maken.

@nioz: ik heb mijn tijden inderdaad al een stuk scherper gezet en ik heb ze nog niet eens allemaal bekeken, er is nog ruimte voor verbetering. Gisteren stond ik op positie 130 in de ranglijst.
Is de autokeuze effectief van belang? Dan maar eens oefenen met de andere wagens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ja dat maakt zeker uit. Toch gek dat ze daar weinig info over geven in het spel.
Sinned123 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:15:
Auto maakt zeker uit.
Ik pak meeste de wat langzamere die minder snel slippen en beter stuurbaar zijn.
Ik had er wel graag stats bij gezien, nu moet je ze echt allemaal proberen.

Ik heb even een paar dagen niet gespeeld, binnenkort mijn tijden maar weer eens verscherpen.
Onder de 38min moet redelijk makkelijk haalbaar zijn
Dat van die stats heb ik ook al gedacht, maar meestal kun je er wel vanuit gaan dat de eerste in het rijtje de traagste is. Op sommige circuits vind ik de snellere wel goed werken moet ik zeggen.

Ik dacht eigenlijk wel klaar te zijn met dit spel na de platinum, maar ik blijf maar spelen :D Ik zag vandaag dat nioz ook weer flink aan zijn tijden heeft zitten schaven.

Mijn Wipeout code is ondertussen ook al binnen, dus die is nu ook aan het downloaden. Wat een geweldig apparaat is de Vita toch, ik vind m bijna nog beter dan de PS3 :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2012 19:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:18:
Ja dat maakt zeker uit. Toch gek dat ze daar weinig info over geven in het spel.

[...]

Dat van die stats heb ik ook al gedacht, maar meestal kun je er wel vanuit gaan dat de eerste in het rijtje de traagste is. Op sommige circuits vind ik de snellere wel goed werken moet ik zeggen.

Ik dacht eigenlijk wel klaar te zijn met dit spel na de platinum, maar ik blijf maar spelen :D Ik zag vandaag dat nioz ook weer flink aan zijn tijden heeft zitten schaven.

Mijn Wipeout code is ondertussen ook al binnen, dus die is nu ook aan het downloaden. Wat een geweldig apparaat is de Vita toch, ik vind m bijna nog beter dan de PS3 :)
Pfff, dat van de verschillende auto's wist ik echt niet :o Ik heb helaas nog niet zo veel kunnen racen als ik wilde, hopelijk morgen even. Ik was er eerst wel even klaar mee, maar het kriebelt toch wel als ik zie dat ik van alle kanten voorbij gereden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:21

C4D

hmm, blijkbaar ook met mijn 2de Vita een probleem.

De linker shoulder button is een stukje losser vergeleken met rechts en ik moet L ook harder indrukken voordat ik een response krijg. Soms reageert L wel bij de 1ste klik, maar gaat hij bijv. weer uit de sniper mode in uncharted als ik niet hard genoeg druk.

Meer mensen hier last van? Kan jij L meer bewegen dan R?

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

C4D schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:51:

De linker shoulder button is een stukje losser vergeleken met rechts en ik moet L ook harder indrukken voordat ik een response krijg. Soms reageert L wel bij de 1ste klik, maar gaat hij bijv. weer uit de sniper mode in uncharted als ik niet hard genoeg druk.

Heb hetzelfde, bij Unit 13 merk ik het heel erg, als ik hem indruk en beetje schuin houdt, dan registreert hij niet. Zeer vervelend...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

ThE_OwNeR schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:57:
[...]

Heb hetzelfde, bij Unit 13 merk ik het heel erg, als ik hem indruk en beetje schuin houdt, dan registreert hij niet. Zeer vervelend...
Zit eraan te denken om de Vita voor een 2de keer om te ruilen, maar ik begin mij inmiddels af te vragen of dit niet gewoon een ontwerpfout is geweest. Ga jij de Vita omruilen, of heb jij vergelijkingsmateriaal in handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022

Net even bij mijn Vita gekeken, en L en R zijn allebij hetzelfde. Zitten goed vast, en ze reageren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 11:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

C4D schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:07:
[...]

Zit eraan te denken om de Vita voor een 2de keer om te ruilen, maar ik begin mij inmiddels af te vragen of dit niet gewoon een ontwerpfout is geweest. Ga jij de Vita omruilen, of heb jij vergelijkingsmateriaal in handen gehad?
Nee ga hem niet omruilen, ben ik te lui voor :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

Zie net dat de behuizing (matgrijze stuk) links achter niet goed aansluit op de rest. Kan het gewoon tegen elkaar duwen, waardoor de L knop ook minder speling heeft. Denk dat al een stuk helpt als het torx schroefje wordt aangedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
CopyCatz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:08:
Hmm in de nieuwsbalk in de store staat ridge racer nu voor 10 euro, maar ik kan hem niet kopen voor dat bedrag.. Alleen via de normale ingang maar dan is ie nog 25 euro.
Is mij ook opgevallen.
Voor 10euro wil ik hem best aanschaffen.
20eu vind ik echt te veel.
Iemand enig idee of dit een foutje is geweest?
Staat nog steeds verkeerd in de store.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

Heb 3 vita's in mijn handen gehad en bij alle 3 voelen de shoulder buttons hetzelfde aan en reageren ze hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

Sn0wblind schreef op maandag 12 maart 2012 @ 03:10:
[...]

Heb 3 vita's in mijn handen gehad en bij alle 3 voelen de shoulder buttons hetzelfde aan en reageren ze hetzelfde.
Bedankt voor de informatie.
Blijkbaar komt het probleem met de L shoulder button vaker voor: Ik heb er zelf ook 3 in handen gehad, waarvan twee Vita's problemen hadden met L.

http://www.dayonepatch.co...iew__findpost__p__1080816

Sucks to be a first adopter ;)

[ Voor 11% gewijzigd door C4D op 12-03-2012 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Gold Pass voor Ridge Racer "gekocht" in de store met de code. Maar waar kan ik hem downloaden?
Als ik de Gold Pass bekijk in de store staat er bij dat de losse items pas vanaf 31 maart beschikbaar komen :(
Klopt dat? Ik dacht nl. dat je die extra tracks al direct kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

In een zwak moment dit weekend toch Unit 13 gekocht. Wel een verslavend spelletje. Te vergelijken met de terrorist hunt missies van weleer in RB6. Bestwel wat content en speelt lekker weg.

Mutant blobs is trouwens echt een aanrader als je nog een leuke, verfrissende, platformer zoekt!

[ Voor 21% gewijzigd door Geengrenzuh op 12-03-2012 11:34 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alleen de eerste paar levels van mutant blobs gespeeld, maar vond ze erg saai. Zijn deze gewoon saai omdat het 'inleidende' levels zijn en wordt het later leuker/uitdagender?
Je hebt zo weinig vrijheid, en die platformpjes draaien en schuiven vond ik ook niet zo boeiend. Iedereen zegt echter dat het zo'n goed spel is... misschien toch maar even doorzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:49

Heb precies het zelfde

Bij mijn ps vita is er een kraak geluid waneer ik L indruk, bij het indrukken van R heb ik dit niet. Het klinkt alsof je bed kraakt bij het indrukken van L. Verder moet ik het ook wat harder indrukken, vooral bij fifa is dit irritant.

Tijdens het spelen is dit wel een vervelend geluid dat ik niet kan negeren.

Anders moet ik aanspraak maken op mijn garantie. :X

Een andere nadeel is, dat ik geen grip heb op de sticks. Soms glij ik ervan af, verder is de start en select knop lastig in te drukken.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Start en select zijn inderdaad een beetje stroef, maar zo vaak gebruik ik ze eigenlijk niet. Voor de rest heb ik geen problemen met mijn Vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morto
  • Laatst online: 15-09 20:55
Aanbiedingen voor deze week op Zavvi.com

PS Vita
Army Corps of Hell: 23.95
F1 2011: 29.95
Wipeout 2048 (Vita): 33.95
Uncharted: Golden Abyss (Vita): 41.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:14:
Net de Gold Pass voor Ridge Racer "gekocht" in de store met de code. Maar waar kan ik hem downloaden?
Als ik de Gold Pass bekijk in de store staat er bij dat de losse items pas vanaf 31 maart beschikbaar komen :(
Klopt dat? Ik dacht nl. dat je die extra tracks al direct kreeg...
Je moet in de store handmatig zoeken naar "Ridge Racer". Dan zie je alle DLC staan. Heel omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

nioz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:43:
Ik heb alleen de eerste paar levels van mutant blobs gespeeld, maar vond ze erg saai. Zijn deze gewoon saai omdat het 'inleidende' levels zijn en wordt het later leuker/uitdagender?
Je hebt zo weinig vrijheid, en die platformpjes draaien en schuiven vond ik ook niet zo boeiend. Iedereen zegt echter dat het zo'n goed spel is... misschien toch maar even doorzetten?
Ik zou hem sowieso even rondspelen. Zitten wel een paar grappige verwijzingen naar andere games in namelijk. De latere levels worden wel iets pittiger, maar over het algemeen is het tot nu to niet super uitdagend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Krishhh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Heb precies het zelfde

Bij mijn ps vita is er een kraak geluid waneer ik L indruk, bij het indrukken van R heb ik dit niet. Het klinkt alsof je bed kraakt bij het indrukken van L. Verder moet ik het ook wat harder indrukken, vooral bij fifa is dit irritant.

Tijdens het spelen is dit wel een vervelend geluid dat ik niet kan negeren.

Anders moet ik aanspraak maken op mijn garantie. :X
Ik heb er mijn Vita even bijgenomen en als je de L knop hard indrukt dan kraakt ie idd maar tijdens het spelen moet ik nooit de L-knop zo hard indrukken. Voor de rest lijkt alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geengrenzuh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Ik zou hem sowieso even rondspelen. Zitten wel een paar grappige verwijzingen naar andere games in namelijk. De latere levels worden wel iets pittiger, maar over het algemeen is het tot nu to niet super uitdagend ofzo.
Ik vind de motion-levels nogal irritant. Die kan je niet goed spelen als je in bed ligt. :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morto schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:47:
Aanbiedingen voor deze week op Zavvi.com

PS Vita
Army Corps of Hell: 23.95
F1 2011: 29.95
Wipeout 2048 (Vita): 33.95
Uncharted: Golden Abyss (Vita): 41.95
Niet beetje duur voor een aanbieding uncharted? De reguliere prijs hier in de winkel is volgens mij nog lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit ook af te wachten voor een goeie aanbieding en dan koop ik Hotshots Golf en Rayman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morto
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:25:
[...]

Niet beetje duur voor een aanbieding uncharted? De reguliere prijs hier in de winkel is volgens mij nog lager.
Zou prima kunnen kloppen maar denk meld even de aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:25
Is er misschien een mogelijkheid om je helderheid op zijn hoogst te zetten in-game? als ik me ps knop indruk gaat hij niet verder dan 80% maar gewoon in het menu is het wel de volle 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Sommige games zetten de brightness vanzelf op 80% om wat batterij power te besparen. Ik begrijp dat opzich wel, maar wat ik niet begrijp is dat je het niet uit kunt zetten als de Vita aan de lader hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 2 wifi ap's in huis en elke keer als ik boven op zolder zit en de Vita uit standby komt pakt ie degene met het slechtste bereik (beneden).
Dan moet ik het ap op de Vita verwijderen en opnieuw toevoegen en dan pakt ie wel de goede.
Heel irritant, het moet toch zo zijn dat hij het netwerk met het beste bereik automatisch pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:16:
Heb 2 wifi ap's in huis en elke keer als ik boven op zolder zit en de Vita uit standby komt pakt ie degene met het slechtste bereik (beneden).
Dan moet ik het ap op de Vita verwijderen en opnieuw toevoegen en dan pakt ie wel de goede.
Heel irritant, het moet toch zo zijn dat hij het netwerk met het beste bereik automatisch pakt?
Moet je beide AP's dezelfde SSID geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:22:
[...]

Moet je beide AP's dezelfde SSID geven :-)
Dat hebben ze al, werkt met al m'n apparatuur goed, behalve met de Vita :(

Edit:
Disfigured schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:40:
[...]
Je moet in de store handmatig zoeken naar "Ridge Racer". Dan zie je alle DLC staan. Heel omslachtig.
Bedankt, gevonden! Maar dit is echt heel omslachtig...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:24:
[...]

Dat hebben ze al, werkt met al m'n apparatuur goed, behalve met de Vita :(
Ik heb er geen last van maar daar shiet jij niets mee op natuurlijk (en ook 2 accespunten).

Andere vraag; gisteren Uncharted uitgespeeld (op Hard). Als ik de game op crushing wil uitspelen, moet ik dan een nieuwe game starten of kan ik level per level op crushing spelen (om de trophy te krijgen)?

Hoe zit het eigenlijk met de mysteries als je een nieuwe game start, dragen deze over of dien je alles opnieuw te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

SToRM666 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:04:
Ik zit ook af te wachten voor een goeie aanbieding en dan koop ik Hotshots Golf en Rayman :)
Hahah same here. Ik wacht op een mooie prijs voor blazblue en hotshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren Lego HP 5-7 gehaald, het is (zoals verwacht) een opgepoetste versie van de PSP versie, maar speelt gewoon lekker en vertrouwd als alle andere Lego games.

Ondertussen nog lekker bezig met Wipeout, Uncharted en af en toe Rayman en Marvel vs Capcom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Gisteravond wat potjes UMvsC3 online gedaan en dat was toch wel relaxed zo op de bank met VI op de achtergrond. :) Geen lag what-so-ever, maar kan ook aan de hosts liggen die ik aantrof natuurlijk. Vervolgens een paar co-op potjes Unit 13 gedaan. Dit werkte ook vlekkeloos. Wel badass om met z'n 2-en die levels door te sluipen/knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
People, ik had een vraagje, is army corps of hell zijn geld waard? Of niet?

Want bijvoorbeeld dnasty warriors vond ik wel geinig alleen voor de rest was de game echt boring na demo geprobeerd te hebben...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Vinand schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:46:
People, ik had een vraagje, is army corps of hell zijn geld waard? Of niet?
Ik hoor van iedereen dat de gameplay de hele game hetzelfde is, dus snel verveeld. Maar zelf heb er geen ervaring mee.

Harry potter ziet er idd wel leuk uit, maar de reviews zijn niet zo positief.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk klaar met het downloaden van de Ridge Racer Gold Pass DLC, maar ik kan slechts 2 auto's en 1 track vinden en diverse music packs maar niet alle Gold Pass music 8)7

Dit heb ik gevonden:
Auto's: PROMESSA en ELENIE.
Deze niet gevonden: DIGNISTAR, FATALITA en MELTFIRE.

Tracks: Old Central.
Deze niet gevonden: Sunset Heights en Lost Ruins.

Muziek: NEW SONGS PACK 01
Deze niet gevonden: new extended music mix: LONG MIX BGM 01.

Worden die later toegevoegd of kan ik niet zoeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Die komen inderdaad later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:38
Vraagje.

Vriend van me is zijn Fifa Football zat.
Ik ga eind maart een Vita halen, kan ik dan zijn spel gewoon overkopen en gebruiken. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 2e hands games niet konden op een Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:20
jawel, maar je moet een network pass kopen, waarschijnlijk... (correct if wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtbnl
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
OnnoS1991 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:55:
Vraagje.

Vriend van me is zijn Fifa Football zat.
Ik ga eind maart een Vita halen, kan ik dan zijn spel gewoon overkopen en gebruiken. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 2e hands games niet konden op een Vita
Ik heb Fifa Football voor de vita tweedehands gekocht, ik kreeg eerst de melding dat mijn account geen trophies kon krijgen. Het spel werkte wel gewoon. Toen vond ik de volgende uitleg: http://stickskills.com/20...es-on-used-ps-vita-games/ De stappen uitgevoerd om de game te resetten en dan werkt alles prima.

Let wel op dat sommige games een online pass vereisen (wipeout ?) die je maar één keer krijgt en aan je PSN account moet koppelen. De online pass is dan wel weer te koop in de store voor 10E dacht ik.

Fifa heeft geen online pass systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Ik heb er geen last van maar daar shiet jij niets mee op natuurlijk (en ook 2 accespunten).

Andere vraag; gisteren Uncharted uitgespeeld (op Hard). Als ik de game op crushing wil uitspelen, moet ik dan een nieuwe game starten of kan ik level per level op crushing spelen (om de trophy te krijgen)?

Hoe zit het eigenlijk met de mysteries als je een nieuwe game start, dragen deze over of dien je alles opnieuw te zoeken?
Ik heb hem ook gewoon op crushing gespeeld per level (chapter) en de trophy gekregen. Als je een nieuwe game start, dan moet je ook weer opnieuw beginnen met je kaarten/munten/stenen verzameling etc. Per chapter is dus relaxter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
nioz schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Ik heb hem ook gewoon op crushing gespeeld per level (chapter) en de trophy gekregen. Als je een nieuwe game start, dan moet je ook weer opnieuw beginnen met je kaarten/munten/stenen verzameling etc. Per chapter is dus relaxter :)
Goed nieuws! Lijkt mij ook een stuk relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:38
thnx voor de info!

Wel raar dat Sony het zo ingewikkeld maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De Motorstorm RC liefhebbers kunnen vanaf morgen weer aan de slag:

YouTube: MotorStorm RC "Pro-Am" Expansion Pack Trailer HD

Ik heb er al zin in :D

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 13-03-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:09:

Lijp.....ben benieuwd wat het gaat kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Beter komt er een Trials-achtige game op de Vita, dat is pas verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morto
Op woensdag word de PSN-store toch altijd bij gevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:22:
[...]
Lijp.....ben benieuwd wat het gaat kosten....
2,99 ;) Komt morgen uit als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

SToRM666 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:09:

Hahah, vet! Sinds de platinum niet aangeraakt dus kan wel wat nieuwe content gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

johnnyv.nl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:28:
Gisteren Lego HP 5-7 gehaald, het is (zoals verwacht) een opgepoetste versie van de PSP versie, maar speelt gewoon lekker en vertrouwd als alle andere Lego games.

Ondertussen nog lekker bezig met Wipeout, Uncharted en af en toe Rayman en Marvel vs Capcom :)
Idd veel mooier als de PSP versie is het niet, zelfs de cutscenes zijn gewoon niet in HD.
Vooral ook irritant dat de rechter analoge stick niet gebruikt is om de camera te kunnen verplaatsen.
Zit tijdens het spelen nu telkens te irriteren aan het camera standpunt.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De screenshot functie van de PSVita is een leuke optie :)
Kom er alleen achter dat de rechter joystick een beetje in de weg zit als je de X toets met je duim gebruikt...
Overigens kraakt de L toets bij mij ook als je hem stevig indrukt.

Screenshot Ridge Racer (klik voor High Res image).
RidgeRacer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hebben de iPad3 en Vita nu dezelfde GPU? Probeer er wat info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ricost schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:48:
[...]

Idd veel mooier als de PSP versie is het niet, zelfs de cutscenes zijn gewoon niet in HD.
Vooral ook irritant dat de rechter analoge stick niet gebruikt is om de camera te kunnen verplaatsen.
Zit tijdens het spelen nu telkens te irriteren aan het camera standpunt.
Dat is gewoon een eigenschap van de legogames, die hebben altijd vaste camerastandpunten. Gezien ik de PSP/3DS versie niet heb en HP1-4 op de iPad niet fijn vind spelen vermaak ik me alsnog prima met de Vita versie hoor :) Het had alleen inderdaad wel net wat meer mogen zijn (in principe had de Vita makkelijk de pc/360/ps3 versie kunnen draaien)
Shiver23 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:58:
Hebben de iPad3 en Vita nu dezelfde GPU? Probeer er wat info over te vinden.
Een dual core Apple A5X (dual core ARM A9 als basis, wel met "quadcore graphics") versus een complete quadcore ARM A9, niet bepaald dus... Volgens Wikipedia: PowerVR is hij wel "similar"

[ Voor 43% gewijzigd door pagani op 14-03-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Een paar missies verder in Unit 13. Is best lastig vind ik. Of ik begin echt oud te worden. Wel mooie game. Lekker sneaken en weinig run and gun. Als je op Select drukt, krijg je de map full screen kwam ik gisteren achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

johnnyv.nl schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Dat is gewoon een eigenschap van de legogames, die hebben altijd vaste camerastandpunten. Gezien ik de PSP/3DS versie niet heb en HP1-4 op de iPad niet fijn vind spelen vermaak ik me alsnog prima met de Vita versie hoor :) Het had alleen inderdaad wel net wat meer mogen zijn (in principe had de Vita makkelijk de pc/360/ps3 versie kunnen draaien)
Precies wat ik ook dacht ja. Waarom geen port van de PC/X360/PS3 versie ?
Mja goed, de game is opzicht wel redelijk vermakelijk en een aardig tussendoortje.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

MarcoM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:14:
Een paar missies verder in Unit 13. Is best lastig vind ik. Of ik begin echt oud te worden. Wel mooie game. Lekker sneaken en weinig run and gun. Als je op Select drukt, krijg je de map full screen kwam ik gisteren achter :)
Hij wordt wel pittiger inderdaad. Ik vind vooral die elite missies wel vet. Die ontaarden altijd in dikke shootouts. :D

Voeg me anders even toe. Kunnen we elkaars score verbeteren of wat co-op doen! Heb nog veelste weinig gasten met Unit 13 in mn psn-lijst.

[ Voor 13% gewijzigd door Geengrenzuh op 14-03-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Geengrenzuh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:53:
[...]

Hij wordt wel pittiger inderdaad. Ik vind vooral die elite missies wel vet. Die ontaarden altijd in dikke shootouts. :D

Voeg me anders even toe. Kunnen we elkaars score verbeteren of wat co-op doen! Heb nog veelste weinig gasten met Unit 13 in mn psn-lijst.
Doe ik vanavond. Co-op zal lastig zijn. Ik heb het druk met 2 kids een vrouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

johnnyv.nl schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Een dual core Apple A5X (dual core ARM A9 als basis, wel met "quadcore graphics") versus een complete quadcore ARM A9, niet bepaald dus... Volgens Wikipedia: PowerVR is hij wel "similar"
Wel similar. Hopelijk kunnen ze bij Epic die nieuwe engine ook makkelijk porten naar de Vita. Als je op zo'n hoge resolutie zulke graphics kan krijgen dan moet de Vita nog een heel stuk meer kunnen dan dat we nu zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
De GPU's van de iPad 3 en de PS Vita zijn bijna hetzelfde. De iPad 3 heeft de SGX543MP4 en de Vita heeft een SGX543MP4+.. geen idee waar die + voor staat, waarschijnlijk hoger geclocked!

De iPad 3 heeft meer geheugen, maar de Vita heeft twee extra CPU cores en extra dedicated (128MB) video geheugen. Games zouden er in theorie veel beter uit moeten gaan zien omdat de Vita al die power kan gebruiken voor gaming en de iPad uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
[b][message=37851895,noline]Di en de iPad uiteraard niet.
Waarom niet? Ben geen apple fan, maar ik denk dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook draait de Vita op een veel lagere resolutie, 5-6 keer zo weinig pixels als the new iPad. Dus in theorie gaat er ook een boel van de kracht van de iPad gebruikt moeten worden om de hoge resolutie te kunnen ondersteunen.
Ik weet niet hoe het zit met de resolutie in iPad games, maar mogen die ook lager gaan dan de native resolutie van het scherm? Op de Vita is het nu namelijk wel zo dat een boel games op een lagere resolutie draaien dan mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:07
ik snap de vergelijking met ipad nooit zo, is toch lijkt mij een heel andere markt dan de vita.
de concurrent van de vita zou toch de 3DS moeten wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, hier ook een Vita bezitter. Ik kan via Near wel allerlei goodies van andere downloaden. Maar ik zou mensen natuurlijk ook daarvoor wat terug willen geven. Hoe kan ik zelf goodies beschikbaar stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:45:
Jongens, hier ook een Vita bezitter. Ik kan via Near wel allerlei goodies van andere downloaden. Maar ik zou mensen natuurlijk ook daarvoor wat terug willen geven. Hoe kan ik zelf goodies beschikbaar stellen?
Wat kan je met die goodies ?? ..

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo3y schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:49:
[...]

Wat kan je met die goodies ?? ..
Game-goodies die je via Near ontdekt. Dit zijn bijvoorbeeld extra's die je ingame kan gebruiken. Denk aan een extra song voor Super Stardust, extra kart voor ModNation, bepaalde schatten van Uncharted of Rayman en meer van dat lekkers :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
MarcoM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Waarom niet? Ben geen apple fan, maar ik denk dat het wel kan.
OS overhead. Het OS van Apple gebruikt veel meer resources en Apple heeft dan ook een limiet gezet op de power die gebruikt mag worden voor games. En inderdaad die hele hoge resolutie!

Er zit ook wel een limiet op de PS Vita (om o.a. de batterij te besparen :P) maar die is veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Zal wel in mijn stad weer weinig gebruikt worden haha :P op welke afstand kan je inchecken op dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Disfigured schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:18:
[...]

OS overhead. Het OS van Apple gebruikt veel meer resources en Apple heeft dan ook een limiet gezet op de power die gebruikt mag worden voor games. En inderdaad die hele hoge resolutie!

Er zit ook wel een limiet op de PS Vita (om o.a. de batterij te besparen :P) maar die is veel lager.
De chip van Vita schijnt hetzelfde te zijn als die van 4S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Jo3y schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:19:
[...]

De chip van Vita schijnt hetzelfde te zijn als die van 4S...
En wat is je bron? Volgens mij heeft de 4S geen quad-core cpu en quad-core gpu namelijk, want dan zou 'ie sterker zijn dan de iPad 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo3y schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:18:
Zal wel in mijn stad weer weinig gebruikt worden haha :P op welke afstand kan je inchecken op dingen ?
Uit mijn hoofd geloof ik dat hij een straal van 3km om je heen pakt als je de Vita gewoon op standby hebt staan. Ik ontvang nu wel het één en ander, maar zou ook wat mooie schatten van bijvoorbeeld Uncharted willen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Near werkt nog steeds niet helemaal lekker vind ik. Het deed een tijdje wat hij zou moeten doen, maar nu sinds twee dagen denkt het ineens weer dat mijn ID niet meer aan het sharen ben. Terwijl dit wel aangevinkt staat.
Ik heb geprobeerd het sharen uit en weer aan te zetten, maar Near blijft denken dat ik mijn ID niet share.
Heel vreemd is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 21:23
Hier trouwens nog een Unit 13 speler (vanaf morgen dan). Dus als wat mensen co-op willen doen voeg me maar toe. Ben meestal s'avonds vanaf 8 uur online.

psn: fitness82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:45:
Ik begrijp dat ook nog steeds niet. Ik heb ook al verschillende goodies van vrienden gedownload maar geen idee hoe ik zelf goodies kan droppen. Wie kan ons helpen??

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Karpertjuh schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:07:
[...]

Ik begrijp dat ook nog steeds niet. Ik heb ook al verschillende goodies van vrienden gedownload maar geen idee hoe ik zelf goodies kan droppen. Wie kan ons helpen??
Die kan je verdienen met bepaalde games. Ze heb ik met Rayman een paar goodies gedropt (denk ik). Enige terugkoppeling wie die goodies heeft opgeraapt zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Ik ben trouwens overgestapt naar een Amerikaanse PSN account. Meer content, ze krijgen games vaak eerder en ze zijn veel goedkoper. Als een game hier €40 euro is, is hij daar $40 dollar (€30.66).. Doe dat een keer of 10/20 en reken maar uit hoeveel je bespaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 10:43
hey mensen een paar vragen voor iemand die aan het denken is een vita te kopen.

kan je video van pc naar de vita streamen als je gewoon met beide op je thuisnetwerk zit.

hoe makkelijk is het om gewoon een us account aan te maken en alles daarop te doen, dit omdat us game gewoon goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
Disfigured schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:26:
Ik ben trouwens overgestapt naar een Amerikaanse PSN account. Meer content, ze krijgen games vaak eerder en ze zijn veel goedkoper. Als een game hier €40 euro is, is hij daar $40 dollar (€30.66).. Doe dat een keer of 10/20 en reken maar uit hoeveel je bespaard!
Heb ik ook wel interesse in. Betekent dit vervolgens dat ik de content die ik heb gekocht via m'n EU account opnieuw aan moet schaffen, save files kwijt ben en trophies opnieuw moet unlocken?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Streamen van PC naar Vita is mij nog niet gelukt. Maar daarnaast kan een Vita ook weinig formaten aan.
Had leuk geweest, een portable mediaplayer. Aan de andere kant kan je dan beter een tablet ofzo kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, de Pro-AM races voor Motorstorm RC zijn binnen :P
Ze zijn wel direct al vrij pittig.

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 14-03-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
xCell schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:39:
[...]

Heb ik ook wel interesse in. Betekent dit vervolgens dat ik de content die ik heb gekocht via m'n EU account opnieuw aan moet schaffen, save files kwijt ben en trophies opnieuw moet unlocken?
Weet ik niet. Ik had Unit 13 gewonnen (EU versie) en die heb ik net getransfered via m'n PS3 naar de Vita maar die werkt niet op m'n US account. Voor de rest heb ik alleen maar retail games en die werken gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
Disfigured schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Weet ik niet. Ik had Unit 13 gewonnen (EU versie) en die heb ik net getransfered via m'n PS3 naar de Vita maar die werkt niet op m'n US account. Voor de rest heb ik alleen maar retail games en die werken gewoon.
Nou, ze werken niet helemaal goed allemaal. Ik heb een physical copy van Wipeout waar een code bijzit voor online functionaliteit. Deze code werkt niet icm. mijn US PSN account. Dus vermijd EU spellen waar een code bijzit als je een US account hebt...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disfigured schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Hoe zit het eigenlijk het online gamen van europese games op een US account? Of waren al jouw retail games afkomstig uit de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
Motorstorm Pro Am expension pack binnen gehengeld. Leuke uitbreiding, werd die driftlevels namelijk heel erg zat. Iemand tips hoe je die een beetje normaal doet? Kom niet verder dan 1 medaille.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Hoe zit het eigenlijk het online gamen van europese games op een US account? Of waren al jouw retail games afkomstig uit de VS?
Ik heb alleen WipEout met network pass, maar die werkt niet op m'n US account dus. Dus als iemand nog interesse heeft in WipEout met ongebruikte network pass, lemme know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
Banix schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:44:
Motorstorm Pro Am expension pack binnen gehengeld. Leuke uitbreiding, werd die driftlevels namelijk heel erg zat. Iemand tips hoe je die een beetje normaal doet? Kom niet verder dan 1 medaille.
hoeveel nieuwe driftlevels zitten erin ? want die vind ik juist leuk, wel appart hoe die top zo snel die 5000 punten krijgt maar ik haal wel die 3 medals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
Ik zou het nog niet weten. De eerste race iig niet. Moest daarna er helaas vandoor. Vanavond even verder spelen dan laat ik het weten.
syntesia schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 01:10:
[...]

hoeveel nieuwe driftlevels zitten erin ? want die vind ik juist leuk, wel appart hoe die top zo snel die 5000 punten krijgt maar ik haal wel die 3 medals.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stroom 2ehands vita's begint (oa hier op v&a) ook al goed op gang te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Je had de stroom 3DS'jes moeten zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:38
syntesia schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 01:10:
[...]
1 nieuw driftlevel. Ik heb net de medailles binnengehengeld op de uitbreiding. Leuke circuits, maar de 'sfeer' van de originele set is toch leuker. Dit is meer een Tony Hawk-omgeving ;)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Skype + Youtube plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
een twisted metal zou wel vet zijn op de vita. Desnoods porten ze twisted metal op de ps3 die net uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:22
Ik meld me bij deze ook aan! Toch bijna 3 weken mezelf kunnen weerhouden! Motorstorm had ik vorige week al besteld in de store.

Net een Vita bundel besteld bij Amazon.de:

- Vita Wifi/3G
- Starterspakket
- 8 Gb geheugenkaart
- Uncharted
- Fifa
- Wipeout via simkaart

Bij elkaar € 311,93

Leek me een aardige prijs! Bij een 3g krijg je uncharted en de 8gb gratis. Daarnaast nog 15 euro korting op Rayman/Fifa/Dungeon hunters/Lumines of Virtua Tennis.

Ik hoop alleen dat Uncharted niet moeilijk gaat doen ivm taal. Of ik via een duitse sim in Nederland Wipeout kan regelen is ook maar de vraag. We'll see!

Excuses overigens voor degene waarmee ik in V&A in onderhandeling was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:35
Hmm dat is wel netjes ja, is 8Gb snel vol? En hoe zit dat met die simkaart dan als je hem uit Duitsland heb kun je dan wel gewoon in NL op 3g?

Edit: volgens mij kom je toch op € 331,93 dat is incl. opwaarderen € 20,- en FIFA voor € 20,-

Kun je later ook een Hi Microsim + Vandaag Online van Hi bij nemen?
Dan heb je voor €2,5/mnd 50Mb/dag toch?

[ Voor 43% gewijzigd door Gait op 15-03-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Avioto schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:01:
een twisted metal zou wel vet zijn op de vita. Desnoods porten ze twisted metal op de ps3 die net uit is.
Van de week stond er in de PSN store onder de categorie PS Vita wel een online pass voor Twisted Metal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Frenkovic schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:07:
Ik meld me bij deze ook aan! Toch bijna 3 weken mezelf kunnen weerhouden! Motorstorm had ik vorige week al besteld in de store.

Net een Vita bundel besteld bij Amazon.de:

- Vita Wifi/3G
- Starterspakket
- 8 Gb geheugenkaart
- Uncharted
- Fifa
- Wipeout via simkaart

Bij elkaar € 311,93

Leek me een aardige prijs! Bij een 3g krijg je uncharted en de 8gb gratis. Daarnaast nog 15 euro korting op Rayman/Fifa/Dungeon hunters/Lumines of Virtua Tennis.

Ik hoop alleen dat Uncharted niet moeilijk gaat doen ivm taal. Of ik via een duitse sim in Nederland Wipeout kan regelen is ook maar de vraag. We'll see!

Excuses overigens voor degene waarmee ik in V&A in onderhandeling was ;)
Je kan je sim gewoon activeren die erbij zit, dan krijg je gewoon WipeOut, houd alleen rekening met hoge internet prijzen.

Pagina: 1 2 ... 82 Laatste