Dat is inderdaad waar ik bang voor ben. Hou op zich wel van JRPG's/obscure Japanse games(minus de visualisatie novels) en Persona 4 lijkt me nog een topper. Maar als ik eerlijk ben heb ik Persona 5 nog niet uitgespeeld en de SMT games op de 3DS ook niet.LaFleche schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:31:
Je hebt al een switch..... denk maar zo: hoe meer meuk je hebt om mee spelen, hoe minder je uiteindelijk daadwerkelijk speelt (dat is mijn ervaring tenminste).
Daarentegen: als je 145 euro + 'wat een geheugen kaartje gaat kosten' (en DAT kan je wel eens doen schrikken) kan missen: why not. je leeft maar 1 keer :-)
Vond de Vita altijd een fascinerend en sexy apparaatje. Vita was ook de handheld met fatsoenlijke fighting games, maar dat heeft Nintendo nu ook. Kan het geld op zich wel missen, maar dat is misschien juist het probleem
64GB was zo'n 65 EUR hier met die Playstation weken.
Tweedehands of nieuw? Dacht juist dat 145 euro een prima prijs was, maar de Vita is wel een tijdje uit m'n blikveld verdwenen, dus kan ernaast zitten. Met consoles hacken heb ik geen probleem, al ben ik niet op de hoogte van de Vita scene en of die nieuwe nog gehackt zullen worden.Beakzz schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:43:
[...]
Heb vorige week nog een 2e gekocht (Blauwe 2000) in Tokyo. Stond nog 3.55 op dus dat is mijn nieuwe emulatorWas wel maar €75,- dus de keuze was niet zo ingewikkeld. Wilde hoe dan ook zien hoe deze er uit zag naast mijn Oled versie.
[...]
Als je hem helemaal legaal gaat gebruiken dan vind ik het een dure grap daar in Taiwan. Maarja ik zou hem al kopen voor Virtua Tennis World Tour, Hot Shots Golf en de Final Fantasys en dat is voor iedereen weer anders natuurlijk.
Mocht je een Switch hebben: over iets meer dan een week komt de remastered versie uit. Of was dat juist waardoor je weer zin kreeg om het te spelen?Ike. schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:38:
Vreemd dat één van de beste PSP & Vita spellen nu dus niet meer digitaal te koop is.