Aankomende woensdag is het voor de Nederlanders(en de rest van de EU/US) dan toch eindelijk zover, Sony's nieuwste handheld komt op de markt: de PlayStation VITA. Aangezien de VITA een volledige console ervaring wil bieden en daarbij het sociale/online aspect niet achterwege kon blijven is het van belang een netwerkje aan te leggen om bijvoorbeeld die speciale game-goodies(denk hierbij aan bepaalde bounty's voor Uncharted of onderdelen voor je kart in ModNation Racers) te verkrijgen. De eerste weken of maanden zal het echter nog niet heel druk zijn in jouw omgeving en dus is het best handig andere PS VITA eigenaren via GoT te kunnen opsporen, voor die ene goodie of gewoon om een potje online te gamen!
Bovendien is het gewoon leuk om te zien wie hem al binnen heeft en aan de hand van de games kun je zien wie het meest geschikt is voor jou om goodies mee uit te wisselen(wat ga je immers met die ModNation Racers onderdelen doen als je alleen Uncharted hebt?).
Voor de volgende reacties, houdt aub onderstaand format aan:
Bovenstaande even kopïeren en plakken, krijg je ze ook dikgedrukt
Om maar bij mijzelf te beginnen:
PSN ID: RBMaurice
(Verwachte) Aanschafdatum: 25-12-2011
Welke VITA: Japanse 3G
Geïnteresseerd in goodies uitwisselen: Ja
Geinteresseerd in online gamen: Ja
Welke game(s) heb ik momenteel:
Uncharted: Golden Abyss
FIFA Football
Virtua Tennis 4
Welke game(s) hoop ik binnenkort aan te schaffen:
LBP
Welke game(s) twijfel ik nog over:
Motorstorm RC
Dit topic is in het leven geroepen in de hoop de early adopters wat dichter bij elkaar te brengen zonder daarbij het algemene PS VITA topic(Het grote Playstation Vita-topic - Deel 2) als teveel in de war te schoppen. Voor algemene ervaringen, vragen en andere meuk verwijs ik je graag naar dat topic
P.S. tips zijn altijd welkom(welke informatie bijvorbeeld nog meer interessant is), als het topic gaat lopen zal ik de startpost uiteraard nog een stuk uitgebreider maken
Bovendien is het gewoon leuk om te zien wie hem al binnen heeft en aan de hand van de games kun je zien wie het meest geschikt is voor jou om goodies mee uit te wisselen(wat ga je immers met die ModNation Racers onderdelen doen als je alleen Uncharted hebt?).
Voor de volgende reacties, houdt aub onderstaand format aan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [b]PSN ID:[/b] [b](Verwachte) Aanschafdatum:[/b] [b]Welke VITA:[/b] [b]Geïnteresseerd in goodies uitwisselen:[/b] [b]Geinteresseerd in online gamen:[/b] [b]Welke game(s) heb ik momenteel:[/b] [b]Welke game(s) hoop ik binnenkort aan te schaffen:[/b] [b]Welke game(s) twijfel ik nog over:[/b] |
Bovenstaande even kopïeren en plakken, krijg je ze ook dikgedrukt
Om maar bij mijzelf te beginnen:
PSN ID: RBMaurice
(Verwachte) Aanschafdatum: 25-12-2011
Welke VITA: Japanse 3G
Geïnteresseerd in goodies uitwisselen: Ja
Geinteresseerd in online gamen: Ja
Welke game(s) heb ik momenteel:
Uncharted: Golden Abyss
FIFA Football
Virtua Tennis 4
Welke game(s) hoop ik binnenkort aan te schaffen:
LBP
Welke game(s) twijfel ik nog over:
Motorstorm RC
Dit topic is in het leven geroepen in de hoop de early adopters wat dichter bij elkaar te brengen zonder daarbij het algemene PS VITA topic(Het grote Playstation Vita-topic - Deel 2) als teveel in de war te schoppen. Voor algemene ervaringen, vragen en andere meuk verwijs ik je graag naar dat topic
P.S. tips zijn altijd welkom(welke informatie bijvorbeeld nog meer interessant is), als het topic gaat lopen zal ik de startpost uiteraard nog een stuk uitgebreider maken
[ Voor 16% gewijzigd door Rctworld op 26-02-2012 16:36 ]