daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:10:
[...]
Een memorycard, game, etc heb ik al (via een andere site besteld vanwege de prijs).
Het liefste zou ik ook een nieuwe PSVita hebben. Ik hoorde ook dat BS de PSVita's uit de verpakking haalt om ze te 'controleren' (

) en ze er vervolgens weer terug in stoppen. Dus nu ik hem ergens anders ga bestellen heb ik dat in ieder geval ook niet. K'heb liever niet dat iemand anders aan mijn Vita heeft gezeten

bij bs halen ze hem eruit, laten ze zien dat er geen krassen opzitten etc. en vervolgens doen ze hem weer dicht met de melding dat er niet geruild kan worden, omdat je hem uit de verpakking hebt gezien (BS policy)
Ik lachte de verkoper hard uit achter de kassa en vertelde hem vriendelijk dat de Wet mij een Werkende product toevetrouwd en mocht ik thuis toch iets ontdekken (doordat ik hem dan aanzet), heb ik het recht op een nieuwe of goed werkend product.
De verkopen schoot even uit z'n rol met een lachje en gaf aan dat ik natuurlijk gelijk had, maar dat hij dit eenmaal moest zeggen op eerste foutjes, dus bij Val schade.