Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Yes, ook ik heb die versie gekocht en speel m alleen op mijn vita ;)

Ben gisteren begonnen met hard mode en geen starterskit in t begin..
Dat is wel een stuk lastiger dan die normal mode in het begin! :o

Ben nu veel aan t grinden in die eerste grot om de laatste grote groep vijanden aan te kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Dan voel ik me genoodzaakt om deze game ook maar te kopen dan! Voor dat geld geen pijn in de buik! gister toevallig ook al Dragons crown aangeschaft.

rest me nog een vraag. In de store staat dat die 3.2 GB is, lijkt me dat dit een optelsom is van PS3 en Vita bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Hij is rond de 1,6 gb groot van wat ik me kan herinneren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

mfreriks schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:27:
Nog mensen die Borderlands 2 voor de Vita aan gaan schaffen?
Dat ga ik zeker doen, maar eerst even wat PS4 games uitspelen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Pykow schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Dat ga ik zeker doen, maar eerst even wat PS4 games uitspelen ;)
Top! genoeg mensen om een coop op te zetten zie ik al!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Cyleo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:23:
[...]

Als het een Europese is werkt dat inderdaad (iig, duitse codes werken hier wel)
Ok.. zal er ff over nadenken. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand toevallig een 64gb kaartje over? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
mfreriks schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:20:
Iemand toevallig een 64gb kaartje over? :F
Kan je vrij eenvoudig zelf aan komen hoor. Via Nippon-Yasan heb ik 'm ook besteld, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
rickjehh schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:21:
[...]

Kan je vrij eenvoudig zelf aan komen hoor. Via Nippon-Yasan heb ik 'm ook besteld, werkt prima :)
Ik weet waar ik ze in china/japan kan halen. Wens is alleen, vrijdag in huis. wintersport O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
mfreriks schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:23:
[...]

Ik weet waar ik ze in china/japan kan halen. Wens is alleen, vrijdag in huis. wintersport O-)
Haha, dan is het je eigen schuld! Had je 'm maar eerder moeten bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Tijdje terug had ik de Vita bij Dixons gezien voor 100, nu heb ik er spijt van geen gekocht te hebben. Oh well, gebeurt is gebeurt.
Anyway, ik heb dus even in de price watch gekeken maar is er een reden voor dat zo weinig winkels de Vita nog hebben? En de winkels die hem nog hebben, hebben de Vita hoog geprijst behalve Bart Smit. Is dit omdat de Vita niet veel verkoopt en winkels ze niet meer stocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Creqaw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:40:
Tijdje terug had ik de Vita bij Dixons gezien voor 100, nu heb ik er spijt van geen gekocht te hebben. Oh well, gebeurt is gebeurt.
Anyway, ik heb dus even in de price watch gekeken maar is er een reden voor dat zo weinig winkels de Vita nog hebben? En de winkels die hem nog hebben, hebben de Vita hoog geprijst behalve Bart Smit. Is dit omdat de Vita niet veel verkoopt en winkels ze niet meer stocken?
Die nieuwe is onderweg en de oude voorraad is zo goed als op. De voorraad die er nu is zal nog wel wat duurder worden, want er zijn nog altijd lui die het oude scherm toch liever hebben dan het nieuwe oid.

Die van 100 had je moeten hebben, dan was je het voordeligst uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verstekbakker schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:45:
[...]

Die nieuwe is onderweg en de oude voorraad is zo goed als op. De voorraad die er nu is zal nog wel wat duurder worden, want er zijn nog altijd lui die het oude scherm toch liever hebben dan het nieuwe oid.

Die van 100 had je moeten hebben, dan was je het voordeligst uit geweest.
Ah, nieuwe versie, heb nu even gekeken. Ik had de hele announcement van de Slim version gemist. En ja ik ben inderdaad mezelf voor m'n kop aan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:49
Pff die baas namoris in rainbow moon is irritant :( Zit op level 74 met 3 characters en nog steeds kan ik hem niet verslaan met al die extra items

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Creqaw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:01:
[...]

Ah, nieuwe versie, heb nu even gekeken. Ik had de hele announcement van de Slim version gemist. En ja ik ben inderdaad mezelf voor m'n kop aan slaan.
Het valt voor jou nog wel mee. Ik heb vlak voor die hele prijsdalingen een Vita gekocht. €200 lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Musta schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:02:
Pff die baas namoris in rainbow moon is irritant :( Zit op level 74 met 3 characters en nog steeds kan ik hem niet verslaan met al die extra items
Wel een vette game dus?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Yup zit al op 80 uur ermee en dit is pas het einde van de main story maar hij is te sterk voor me. Ging zelfs googlen na 10x te zijn verslagen. Dat wordt even verder grinden, maar voor deze prijs zou ik hem niet laten liggen.

• GamezMaster
Musta schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:20:
[...]

Yup zit al op 80 uur ermee en dit is pas het einde van de main story maar hij is te sterk voor me. Ging zelfs googlen na 10x te zijn verslagen. Dat wordt even verder grinden, maar voor deze prijs zou ik hem niet laten liggen.
Speel jij op normal of hard?
Ik speel op hard en dan moet je best veel grinden :P

• mfneed
Heb er nu ook een kleine 5 a 6 uur inzitten! super game! Wat me ook opviel, de accu doet het goed met die game, gister 1.5uur gespeeld zonder dat de accu een streepje groen minder kreeg.

• Musta
GamezMaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:31:
[...]

Speel jij op normal of hard?
Ik speel op hard en dan moet je best veel grinden :P
Ik speel op normaal, wist niet wat ik ervan kon verwachten eerst maar nu zou ik toch hard willen. Heb de main quest nu wel uitgespeeld en doorgaan na de credits. Dat laatste gevecht moet je wel tactisch doen :D

• Xufuja
Hoord dit zo? De Bart Smit Vita die ik kreeg zat in een beschadigde doos, officiële Sony seal was er afgescheurd en er zat een oranje seal op van Bart Smit. De inhoud lag verkeerd in de doos (cross referenced met meerdere Vita unboxings). De batterij is ook helemaal leeg wat normaal gesproken ~60% hoort te zijn. Zal ik dit gewoon terug brengen? Dit is overduidelijk een tweedehands product.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Creqaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:18:
Hoord dit zo? De Bart Smit Vita die ik kreeg zat in een beschadigde doos, officiële Sony seal was er afgescheurd en er zat een oranje seal op van Bart Smit. De inhoud lag verkeerd in de doos (cross referenced met meerdere Vita unboxings). De batterij is ook helemaal leeg wat normaal gesproken ~60% hoort te zijn. Zal ik dit gewoon terug brengen? Dit is overduidelijk een tweedehands product.
Is gewoon gebruikt en waarschijnlijk terug gebracht door iemand anders. Ik zou het zeker terug brengen, mits ze nog de oude op voorraad hebben. Als ze die helemaal niet meer hebben (ze krijgen sowieso geen een meer van dat model), dan moet je je goed afvragen wat je gaat doen.

Je kan je geld terug krijgen en wachten op de nieuwe versie voor €200, of je houd deze.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb er zelf ongeveer 21 uur inzitten ;)
zeer leuke game

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Creqaw schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:01:
[...]

Waarom? Ik heb al eens eerder in dit topic aangegeven dat op zich de Vita's die je nu koopt prima zijn, zeker voor het geld. De slim wordt waarschijnlijk duurder met een minder scherm. Wel een betere accuduur, lichter en een betere manier om op te laden.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Inmiddels al een tijdje een Vita (gekocht bij Dixons in de aanbieding + gulle gift) maar pas sinds vandaag een 16GB kaartje, aangezien ze pas sinds kort weer op voorraad zijn bij de plaatselijke MediaMarkt. Gelijk maar even een zooi games gedownload die gratis zijn met PS+. Tot nu toe m'n Vita alleen gebruikt voor remote play. :)

• Xufuja
ASNNetworks schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:31:
[...]

Is gewoon gebruikt en waarschijnlijk terug gebracht door iemand anders. Ik zou het zeker terug brengen, mits ze nog de oude op voorraad hebben. Als ze die helemaal niet meer hebben (ze krijgen sowieso geen een meer van dat model), dan moet je je goed afvragen wat je gaat doen.

Je kan je geld terug krijgen en wachten op de nieuwe versie voor €200, of je houd deze.
Ik zal morgen even terug gaan dan.
Cyleo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:11:
[...]

Waarom? Ik heb al eens eerder in dit topic aangegeven dat op zich de Vita's die je nu koopt prima zijn, zeker voor het geld. De slim wordt waarschijnlijk duurder met een minder scherm. Wel een betere accuduur, lichter en een betere manier om op te laden.
Omdat ik een Vita voor 100 had kunnen kopen maar niet had gedaan.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:09
Had je die besteld in de webshop of gekocht bij de lokale Bartsmit?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Xufuja
Sato schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:57:
[...]

Had je die besteld in de webshop of gekocht bij de lokale Bartsmit?
Webshop
//edit Even een 1 ster review gegeven op price watch.

[ Voor 12% gewijzigd door Xufuja op 27-02-2014 20:04 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Dat hoort absoluut niet. Als je de sealbag al open heb gemaakt dan je niet meer ruilen/retourneren bij bart smit!! Online bestellingen krijg je tegenwoordig in een sealbag.(tot een bepaalde grootte)

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2014 21:27 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Xufuja
pinokkia schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:25:
[...]

Dat hoort absoluut niet. Als je de sealbag al open heb gemaakt dan je niet meer ruilen/retourneren bij bart smit!!
Er staat heel specifiek op de oranje seal dat niet meer geruild kan worden indien het gescheurt is, daarom heb ik hem niet gescheurt en het er netjes afgehaalt. Dit zit dus wel goed.

//edit Geen bag trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Xufuja op 27-02-2014 21:28 ]

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vandaag eindelijk Toukiden ontvangen. Ik had de demo nog niet getest afgelopen maand, en ik zie / ervaar nu voor het eerst de game.

Heb een klein beginnetje gemaakt, en het speelt lekker vloeiend met mooie graphics, japanse voices, en vette wapens. I'm impressed! (en dat voor 28 euro!)

Overigens komt de game met een... jaja... papieren BOEKJE met uitleg over controls etc. Dat ik dat nog mee mag maken in deze tijd waar alles digitaal 'moet'. Die geur van dat boekje! Hmmm. Heerlijk! I'm oldskool that way :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Creqaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Er staat heel specifiek op de oranje seal dat niet meer geruild kan worden indien het gescheurt is, daarom heb ik hem niet gescheurt en het er netjes afgehaalt. Dit zit dus wel goed.

Je kan hem vast wel ruilen. Echter hoe weet jij dat de inhoud verkeerd ligt en dat de batterij leeg is? Je seal is nog heel! :+
Je zou toch zeker via een webshop verwachten dat je een nette doos met folie/sony seal zou krijgen.

5 maart Pixeljunk Monsters Ultimate HD en Smart As! Had op iets anders dan 2 "goedkope" indies gerekend, maar je kan niet alles hebben. Had liever Unit 13 en Monster Hunter: Freedom Unite gezien zoals de US.

[ Voor 15% gewijzigd door Xfade op 28-02-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Xfade schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 02:57:
[...]

5 maart Pixeljunk Monsters Ultimate HD en Smart As! Had op iets anders dan 2 "goedkope" indies gerekend, maar je kan niet alles hebben. Had liever Unit 13 en Monster Hunter: Freedom Unite gezien zoals de US.
Nou, PixelJunk Monsters is anders een erg goede game met veel levels en echt wel uitdagend als je alles wil halen zonder levens te verliezen. Zeker de moeite waard!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
[...]

Je kan hem vast wel ruilen. Echter hoe weet jij dat de inhoud verkeerd ligt en dat de batterij leeg is? Je seal is nog heel! :+
Je zou toch zeker via een webshop verwachten dat je een nette doos met folie/sony seal zou krijgen.
Batterij hoef je niet te vermelden toch =S. De inhoud, de staat van de doos is zo sneu dat je langs de seal om open kunt doen (gedeeltelijk) en naar binnen kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Xufuja op 28-02-2014 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Creqaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Dat is onzin, zeker als je online gekocht hebt. Je hebt sowieso recht van retour voor 7-14 dagen, zonder opgave van reden. Die seal is dus gewoon onzin.
In dit geval zelfs helemaal, aangezien je een product hebt gekregen wat duidelijk niet aan de omschrijving voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Unit 13 is al in PS+ geweest in Europa. Wellicht op een moment dat jij nog geen PSVita had.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
NikkiNailz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:31:
[...]

Dat is onzin, zeker als je online gekocht hebt. Je hebt sowieso recht van retour voor 7-14 dagen, zonder opgave van reden. Die seal is dus gewoon onzin.
In dit geval zelfs helemaal, aangezien je een product hebt gekregen wat duidelijk niet aan de omschrijving voldoet.
Ik ben daar dus even geweest. Het schijnt alle Vitas werden terug geroepen en elke Vita doos van Bart Smit word schijnbaar opengemaakt voor god knows what reason om iets te checken voor whatever reason. Ik had de keuze tussen inleveren en weer een geopende te krijgen. Nou laat dan maar, hou deze wel. 130 voor een tweedehands Vita is niet zo slecht. Wel even 1 ster geven op price watch. Zijn er nog andere sites waar ik ze 1 ster kan geven?

//edit tl;dr Bart Smit is shit, 0/10, would not recommend.

[ Voor 3% gewijzigd door Xufuja op 28-02-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:41:
[...]

Unit 13 is al in PS+ geweest in Europa. Wellicht op een moment dat jij nog geen PSVita had.

Bron
Vraag is of je hem moet willen, tenzij je Frans top-notch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:56:
[...]

Dat is te verhelpen door de taal van je PSVita te wijzigen. Ik geloof echter wel dat de game in het Nederlands of Frans is. Engels ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-10 19:56
Sssquirrel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 06:55:
[...]

Nou, PixelJunk Monsters is anders een erg goede game met veel levels en echt wel uitdagend als je alles wil halen zonder levens te verliezen. Zeker de moeite waard!
Dat maakt nog niet dat iedereen het ook een leuke game vind.

Ik heb momenteel de 14 dagen trail en heb helaas gravity shift nog niet uit gespeeld (de optie om de gyroscoop uit te schakelijk zou leuk geweest zijn. Dan had ik heb al uit gespeeld), maar voor deze 2 games zou ik hem niet verlengen.

Sowieso is PS Plus wat aan de dure kant voor alleen de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ok ok, misschien heb ik een beetje overdreven. Ik heb de Vita uit de geopende doos gehaald en opgeladen. De firmware was 1.06 (release firmware) dus misschien is die wel echt gewoon "nieuw" en hebben ze de doos gewoon geopend, misschien display unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Creqaw schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:37:
Ok ok, misschien heb ik een beetje overdreven. Ik heb de Vita uit de geopende doos gehaald en opgeladen. De firmware was 1.06 (release firmware) dus misschien is die wel echt gewoon "nieuw" en hebben ze de doos gewoon geopend, misschien display unit?
Ik had volgens mij nog wel een ongeopende doos van de Bart Smit..
Alles lag in ieder geval op de goede plek, vita zat nog in zon dun schuimachtig papiertje etc.

Wellicht dat ze overal de WipeOut 2048 actie ding eruit halen? Heb je een 3G? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Well fuck. Ik heb dus ook mijn Vita besteld bij BS. Komt morgen binnen, ik zal wel even laten weten hoe die van mij eruit ziet, ik mag toch hopen dat hij er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
GamezMaster schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:17:
[...]

Ik had volgens mij nog wel een ongeopende doos van de Bart Smit..
Alles lag in ieder geval op de goede plek, vita zat nog in zon dun schuimachtig papiertje etc.

Wellicht dat ze overal de WipeOut 2048 actie ding eruit halen? Heb je een 3G? :P
Wifi versie, 3G versie was uitverkocht en de Vita zat ook wel in zo'n "schuimpapier hoesje" zat er alleen scheef en raar in.
daan56666 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:57:
Well fuck. Ik heb dus ook mijn Vita besteld bij BS. Komt morgen binnen, ik zal wel even laten weten hoe die van mij eruit ziet, ik mag toch hopen dat hij er een beetje fatsoenlijk uitziet.
Ik hoop het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn vita ook bij Bart Smit vandaan. In de winkel. Hij controleerde waar ik bij stond de inhoud voor ik em meekreeg. Niks uitgehaald maar de doos was dus wel open. Bij mijn weten zat alles erin en er is tot nu toe (dit was begin december) ook niks mis met het ding. Geen idee waarom ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 21:41

RyuuPro

That Damn Fly

Had de mijne online besteld en thuis laten bezorgen. (Heb de Wifi versie).
Mijn doos was ook open geweest, maar alles zat erin. Vita in de schuimhoes.
Bij mij geen beschadigingen aan de doos, was nog gaaf.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mijn Vita 3G had ook een bart-smit seal (die van Sony was idd al verbroken). Ik vermoed dat het was omdat ze er een Motorstorm RC voucher bij hadden gedaan en dat daarom de doos open moest. De batterij kan leeg raken na 2 jaar op de plank liggen natuurlijk. Mijne was verder netjes verpakt en leek ongebruikt. Niks om je zorgen om te maken dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Nou wordt ie mooi. Ik had de psvita van de week besteld en aangegeven dat hij op zaterdag bezorgd moest worden. Vrijdag een mailtje gehad van Bart smit dat de status was gewijzigd naar "verzonden". Nu check ik de track n trace, staat op de site van postNL dat hij pas op dinsdag wordt bezorgd!! Terwijl ik toch echt zaterdag had aangegeven. Ii heb een mail gestuurd naar BS want dit vind ik wel slech hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Nou, dan zit je een paar dagen langer zonder vita, dat overleef je wel toch? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
TFDev schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:47:
Nou, dan zit je een paar dagen langer zonder vita, dat overleef je wel toch? ;p
Ik heb niet voor niets aangegeven dat hij op zaterdag moest komen... Dus dan moeten ze hun beloften ook nakomen, of gewoon die optie niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
daan56666 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:03:
[...]

Ik heb niet voor niets aangegeven dat hij op zaterdag moest komen... Dus dan moeten ze hun beloften ook nakomen, of gewoon die optie niet aanbieden.
Volgens mij is het meer een voorkeur welke dag je het wilt bezorgd hebben.. ze kunnen geen garantie geven (vooral niet omdat post nl het bezorgd)

Heb net Fifa football 2e hands voor €1.50 op de kop getikt bij de frs :) (5 euro met 70% korting)
En os vita starters kit voor 7,50 (eigenlijk alleen voor de pouch gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:56:
[...]

Zet systeemtaal op engels en de game is in het engels.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vinand schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:05:
[...]

Zet systeemtaal op engels en de game is in het engels.
Nou, nee dus. Ik heb mijn Vita altijd al op Engels staan en bij mij was de game Frans. Na een beetje Google kwam ik er achter dat de Engelse taal gewoon ontbreekt, of in ieder geval niet goed geselecteerd wordt. De game zelf bied geen optie om taal te veranderen, maar pakt de systeemtaal van je Vita. Enige optie is om je Vita in het Nederlands in te stellen. De game zal dan ook Nederlands zijn. Persoonlijk vind ik het wel storend om een game in het Nederlands te spelen, of om elke keer mn Vita taal aan te passen als ik die game wil spelen..

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zet de systeemtaal op Nederlands en Unit 13 heeft Engelse spraak met Nederlandse schermteksten en ondertiteling.

Maar als je een hekel hebt aan Nederlandse trophy-omschrijvingen, vergeet dan niet je systeemtaal weer terug op Engels te zetten voordat je een ander spel voor het eerst opstart! Motorstorm RC heeft op mijn systeem nu Nederlandse trophy's (inclusief omschrijvingen), ook al staat het systeem nu weer op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
http://thevitalounge.net/...l-15th-according-to-dell/

Op de PC nog nooit gespeeld, maar zeker op de Vita halen. Als t klopt nog een maandje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ASNNetworks schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:56:
[...]

Nou, nee dus. Ik heb mijn Vita altijd al op Engels staan en bij mij was de game Frans. Na een beetje Google kwam ik er achter dat de Engelse taal gewoon ontbreekt, of in ieder geval niet goed geselecteerd wordt. De game zelf bied geen optie om taal te veranderen, maar pakt de systeemtaal van je Vita. Enige optie is om je Vita in het Nederlands in te stellen. De game zal dan ook Nederlands zijn. Persoonlijk vind ik het wel storend om een game in het Nederlands te spelen, of om elke keer mn Vita taal aan te passen als ik die game wil spelen..
Precies dit. Ik heb graag alles in het engels (vanwege lelijke vertalingen en algehele consistentie). Het is dan goed irritant dat één game daar zo moeilijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Waaaauuww, nu krijg ik een mail van Bart Smit dat ze de PSVita niet meer kunnen leveren en dat ik het geld teruggestort krijg :') Dit is wel heel slecht... Mijn PostNL T&T zegt echter nog steeds dat hij dinsdag geleverd wordt. ben benieuwd dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
Dat kan je helaas wel vergeten dan. Kan je zien of het pakket al overgedragen is aan de bezorgdienst ? Waarschijnlijk is hij al van zaterdag naar dinsdag gegaan om de reden dat de bezorgdienst denkt een pakket dat aangemeld is ook zo snel mogelijk overgedragen wordt. Als het magazijn van Bart Smit er dan achter komt dat er geen voorraad meer is dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
"Zending wordt voorbereid door de verzender" staat er. Dan kan ik het dus inderdaad wel vergeten.

Mooi is dit, ik had al een game, geheugenkaart en starterkit besteld. Nu moet ik dus dadelijk ergens anders een PSVita gaan kopen, en de goedkoopste is dan €170. Dus ben ik uiteindelijk nog €40 meer kwijt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
Ja leuk is anders inderdaad. Je moet natuurlijk niks dus gewoon weer even kijken of het je die verhoogde prijs waard is en anders de andere spullen terugsturen ? Ik kan alleen maar zeggen dat je voor die prijs absoluut geen miskoop doet , maarja wat heb je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Beakzz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:32:
Ja leuk is anders inderdaad. Je moet natuurlijk niks dus gewoon weer even kijken of het je die verhoogde prijs waard is en anders de andere spullen terugsturen ? Ik kan alleen maar zeggen dat je voor die prijs absoluut geen miskoop doet , maarja wat heb je er aan.
Daar heb je gelijk in. Het is opzich ook niet zozeer de prijs, want €40 kan ik wel missen (en zeker voor de PSVita, ik weet dat ik geen miskoop doe) maar ik vind het echt een beetje een vieze streek van de BS. Ik had namelijk ook een mail gestuurd waar ik nog niet eens antwoord op heb gekregen. Kijken die lui hun mail niet na op zaterdag?

Zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik 'hem pas op zaterdag wilde hebben'? Misschien hebben anderen hem nu wel doordat mijn PSVita pas op vrijdag in orde gemaakt hoefde te worden - waardoor ik dus 'te laat' was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even op marktplaats kijken, daar kan je rond de 100euro een mooie oled vita vinden.
Vaak ook nog met een game of memcard erbij. Heb de mijne daar gevonden:110euro met 16gb memcard en fifa13 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:42:
Gewoon even op marktplaats kijken, daar kan je rond de 100euro een mooie oled vita vinden.
Vaak ook nog met een game of memcard erbij. Heb de mijne daar gevonden:110euro met 16gb memcard en fifa13 erbij.
Een memorycard, game, etc heb ik al (via een andere site besteld vanwege de prijs).
Het liefste zou ik ook een nieuwe PSVita hebben. Ik hoorde ook dat BS de PSVita's uit de verpakking haalt om ze te 'controleren' ( 8)7 ) en ze er vervolgens weer terug in stoppen. Dus nu ik hem ergens anders ga bestellen heb ik dat in ieder geval ook niet. K'heb liever niet dat iemand anders aan mijn Vita heeft gezeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:10:
[...]

Een memorycard, game, etc heb ik al (via een andere site besteld vanwege de prijs).
Het liefste zou ik ook een nieuwe PSVita hebben. Ik hoorde ook dat BS de PSVita's uit de verpakking haalt om ze te 'controleren' ( 8)7 ) en ze er vervolgens weer terug in stoppen. Dus nu ik hem ergens anders ga bestellen heb ik dat in ieder geval ook niet. K'heb liever niet dat iemand anders aan mijn Vita heeft gezeten :+
Amazon.de heeft vaak ook nog wel leuke aanbiedingen, soms icm en game of mem card. Die zou je dan weer kunnen doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:10:
[...]

bij bs halen ze hem eruit, laten ze zien dat er geen krassen opzitten etc. en vervolgens doen ze hem weer dicht met de melding dat er niet geruild kan worden, omdat je hem uit de verpakking hebt gezien (BS policy)
Ik lachte de verkoper hard uit achter de kassa en vertelde hem vriendelijk dat de Wet mij een Werkende product toevetrouwd en mocht ik thuis toch iets ontdekken (doordat ik hem dan aanzet), heb ik het recht op een nieuwe of goed werkend product.
De verkopen schoot even uit z'n rol met een lachje en gaf aan dat ik natuurlijk gelijk had, maar dat hij dit eenmaal moest zeggen op eerste foutjes, dus bij Val schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Overigens is de wifi versie nog wel te verkrijgen bij BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 17-10 10:47
Musta schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:27:
http://thevitalounge.net/...l-15th-according-to-dell/

Op de PC nog nooit gespeeld, maar zeker op de Vita halen. Als t klopt nog een maandje dus
Wel raar, nog helemaal geen gameplay gezien op de Vita.... dat was met CoD ook zo, ben dus niet zo heel enthousiast nog :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:24:
"Zending wordt voorbereid door de verzender" staat er. Dan kan ik het dus inderdaad wel vergeten.

Mooi is dit, ik had al een game, geheugenkaart en starterkit besteld. Nu moet ik dus dadelijk ergens anders een PSVita gaan kopen, en de goedkoopste is dan €170. Dus ben ik uiteindelijk nog €40 meer kwijt... :(
http://www.bartsmit.com/n...invizimals-de-bondgenoten
150 euro dus dan maar 20 euro meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daan56666 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:38:
[...]

Daar heb je gelijk in. Het is opzich ook niet zozeer de prijs, want €40 kan ik wel missen (en zeker voor de PSVita, ik weet dat ik geen miskoop doe) maar ik vind het echt een beetje een vieze streek van de BS. Ik had namelijk ook een mail gestuurd waar ik nog niet eens antwoord op heb gekregen. Kijken die lui hun mail niet na op zaterdag?

Zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik 'hem pas op zaterdag wilde hebben'? Misschien hebben anderen hem nu wel doordat mijn PSVita pas op vrijdag in orde gemaakt hoefde te worden - waardoor ik dus 'te laat' was?
Zoek gewoon even contact via Twitter met Bart Smit. Die zijn vrij actief. Misschien dat er nog wat geregeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet nieuws:
http://blog.eu.playstatio...onfirmed-ps3-ps4-ps-vita/
FEZ komt in Native resolutie naar de Vita. (30FPS). Met

Dit is echt een van de games die ik graag op de Vita wou zien! Day one :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ik krijg zodra hij op voorraad is ook een mega pack als vervanging voor de wipe-out 2048 game die ik mis met m'n Vita 3G. Geen slechte oplossing van Bart Smit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vinand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:42:
Vet nieuws:
http://blog.eu.playstatio...onfirmed-ps3-ps4-ps-vita/
FEZ komt in Native resolutie naar de Vita. (30FPS). Met

Dit is echt een van de games die ik graag op de Vita wou zien! Day one :)
Voor dergelijke spellen is een Vita erg geschikt. Dit spel schijnt zelfs cross-buy en cross-save te zijn :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Satch schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:55:
Ik krijg zodra hij op voorraad is ook een mega pack als vervanging voor de wipe-out 2048 game die ik mis met m'n Vita 3G. Geen slechte oplossing van Bart Smit. :)
Vertel eens meer hierover want ik had ook geen wipeout bij mijn 3g model. De vodaphone actiesite was niet niet bereikbaar en ik heb het maar laten zitten. Maar een gratis megapack kan leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:21:
[...]

Zoek gewoon even contact via Twitter met Bart Smit. Die zijn vrij actief. Misschien dat er nog wat geregeld kan worden.
Helaas heb ik geen Twitter, en om nou een account aan te maken om er over te klagen ziet er ook zo stom uit.

Heb inmiddels maar bij Nedgame een nieuwe 3G-Vita gekocht. Ik had van BS op zijn minst verwacht dat ze met een alternatief zouden komen, ik had immers al betaald etc, maar ze storten gewoon het geld terug en sturen van die droge mailtjes "Helaas kunnen wij de artikelen niet meer aanbieden". Ik zag dat iemand in dit topic een soort pack kreeg omdat diegene geen WipEout had gekregen. Mij zouden ze misschien het WiFi model aan kunnen bieden, met een kleine korting? Of zeg ik nu iets geks? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
daan56666 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Helaas heb ik geen Twitter, en om nou een account aan te maken om er over te klagen ziet er ook zo stom uit.

Heb inmiddels maar bij Nedgame een nieuwe 3G-Vita gekocht. Ik had van BS op zijn minst verwacht dat ze met een alternatief zouden komen, ik had immers al betaald etc, maar ze storten gewoon het geld terug en sturen van die droge mailtjes "Helaas kunnen wij de artikelen niet meer aanbieden". Ik zag dat iemand in dit topic een soort pack kreeg omdat diegene geen WipEout had gekregen. Mij zouden ze misschien het WiFi model aan kunnen bieden, met een kleine korting? Of zeg ik nu iets geks? :/
Dit klinkt anders toch wel als een mooie tweet richting Bart Smith hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
ASNNetworks schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Dit klinkt anders toch wel als een mooie tweet richting Bart Smith hoor ;)
Of facebook ;)

Dat Wipeout gebeuren had ik ook al gemaild.. eigenlijk meer vanwege dat ik sim niet kan activeren...
Voor het activeren sim moet ik bij vodafone zijn.
Wipeout actie is voorbij en kunnen ze niks aan doen ( terwijl tien ik had besteld het nog oo de site stond dat wipeout buj komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daan56666 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Ik zou niet de insteek kiezen om te klagen, maar wel gewoon contact zoeken.

Ontopic: FEZ naar de PSVita is erg prettig. Het is Crossbuy en Crossave, dus je kan altijd en overal verder spelen.
Sowieso waren er vorige week veel aankondigingen van indies op het PS Blog met Teslagrad, Cell Damage etc... Er zaten een paar hele interessante titels bij, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
DinoPK schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Vertel eens meer hierover want ik had ook geen wipeout bij mijn 3g model. De vodaphone actiesite was niet niet bereikbaar en ik heb het maar laten zitten. Maar een gratis megapack kan leuk zijn...
Ik had een mail verstuurd naar de klantenservice van Bart Smit dat ik m'n Wipe Out 2048 game niet kon verzilveren omdat de Vodafone actie ten einde was sinds 1 januari 2014 en of ze misschien een oplossing konden bieden. Kreeg toen een mail dat ze op de hoogte waren en gingen kijken of ze de game zelf nog konden leveren, maar dat bleek dus niet meer los te kunnen. Nu krijg ik (net zoals een andere tweaker in dit topic) een megapack waar Wipe Out ook in zit en nog meer games + een 8GB memorycard. Zeer nette oplossing dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Satch schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:28:
[...]

Ik had een mail verstuurd naar de klantenservice van Bart Smit dat ik m'n Wipe Out 2048 game niet kon verzilveren omdat de Vodafone actie ten einde was sinds 1 januari 2014 en of ze een oplossing konden bieden. Kreeg toen een mail dat ze gingen kijken of ze de game zelf nog konden leveren, maar dat bleek dus niet meer los te kunnen. Nu krijg ik (net zoals een andere tweaker in dit topic) een megapack waar Wipe Out ook in zit en nog meer games + een 8GB memorycard. Zeer nette oplossing dus. :)
Thanks :). Vanmiddag Bart Smit even gebeld en situatie voorgelegd. Ik heb een 3g vita, maar blijk een wifi doos te hebben.. en er staat notabene wifi op de kassabon (gekocht in de winkel). Ik heb niet echt goed opgelet denk ik.. maar gelukkig is BS coulant en heeft mij ook toegezegd het megapack toe te sturen wanneer binnen. Zeker nette service!

Nu alleen hopen dat ik in de toekomst geen gezeur krijg met mijn vita, het modelnr is anders dan de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
De Vita nu ruim twee weken in huis (via Bart Smit). Had m eigenlijk gehaald voor remote-play, maar inmiddels speel ik meer Vita (met name Hotline Miami en Olli Ollie) games dan PS4 games (toegegeven, ik heb vrijwel alle - voor mij interessante - games al uitgespeeld). Dat zal ook wel zo blijven totdat de interessante PS4 RPGs en action adventures gaan komen.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
[...]

Ik had een mail verstuurd naar de klantenservice van Bart Smit dat ik m'n Wipe Out 2048 game niet kon verzilveren omdat de Vodafone actie ten einde was sinds 1 januari 2014 en of ze misschien een oplossing konden bieden. Kreeg toen een mail dat ze op de hoogte waren en gingen kijken of ze de game zelf nog konden leveren, maar dat bleek dus niet meer los te kunnen. Nu krijg ik (net zoals een andere tweaker in dit topic) een megapack waar Wipe Out ook in zit en nog meer games + een 8GB memorycard. Zeer nette oplossing dus. :)
Wat!! Nou ik had dus ook een mail gestuurd naar de klantenservice van BS en ik kreeg echt een heel droog mailtje terug met "Helaas kunnen we het product niet meer leveren". Alsof ze mijn mail niet eens gelezen hadden. :/

Dit had ik gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Dat vind ik heel vervelend. Ik was sowieso al teleurgesteld dat de PSVita niet op zaterdag verzonden kon worden, en nu krijg ik dus helemaal niets... Terwijl ik toch ruim optijd besteld had (op 24 maart, dat is ongeveer een week geleden!). Nu zal ik dus ergens anders een PSVita aan moeten schaffen, en de goedkoopste op internet is nu €177, dus nu ben ik €47 meer kwijt uiteindelijk. Dat is wel flink balen dan. Ik hoop dat ik het betaalde geld snel terug zal zien op mijn rekening, zodat ik snel ergens anders kan bestellen (ik wacht al lang genoeg) en dat er bij het magazijn beter gelet wordt op de voorraad, want hier ben ik absoluut NIET tevreden mee. Ik maar denken dat ik in de vakantie aan de slag kon. Helaas.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
TTHEEBO1 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:34:
De Vita nu ruim twee weken in huis (via Bart Smit). Had m eigenlijk gehaald voor remote-play, maar inmiddels speel ik meer Vita (met name Hotline Miami en Olli Ollie) games dan PS4 games (toegegeven, ik heb vrijwel alle - voor mij interessante - games al uitgespeeld). Dat zal ook wel zo blijven totdat de interessante PS4 RPGs en action adventures gaan komen.
Ik bevind me eveneens in die situatie. De PS4 gaat in 't weekend nog eens aan maar de Vita is wel leuk om apart op te gamen. Ik vind Guacamelee best leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe uitverkoop in de SEN Store die vandaag / vanavond live gaat. Ik zag ook de game Jacob Jones and the Bigfoot Mystery ertussen staan. Die game is normaal 1,99 en nu de helft (nog goedkoper via PS+). Het schijnt een leuke adventure te zijn. Ik heb hem in ieder geval al meegepakt (via de zoekoptie, prijs is al aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Guacamelee
Heel even gespeeld, maar is volgens mij ook supertof! helaas niet zoveel gametijd :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
[...]

*knip* Nu krijg ik (net zoals een andere tweaker in dit topic) een megapack waar Wipe Out ook in zit en nog meer games + een 8GB memorycard. Zeer nette oplossing dus. :)
Klein detail. De WipeOut in dat Megapack is WipeOut Pulse, de psp versie. Niet dat die niet goed is, maar het is geen WipeOut 2048 :) (disclaimer: dit is het geval als jou megapack de Sports en Race pack is.)
Er is wel een Megapack met WipeOut 2048 trouwens, als je die krijgt, petje af voor de service, want dat is een zeer mooi pakket.

[ Voor 11% gewijzigd door Xfade op 05-03-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:06
Xfade schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:06:
[...]

Klein detail. De WipeOut in dat Megapack is WipeOut Pulse, de psp versie. Niet dat die niet goed is, maar het is geen WipeOut 2048 :) (disclaimer: dit is het geval als jou megapack de Sports en Race pack is.)
Er is wel een Megapack met WipeOut 2048 trouwens, als je die krijgt, petje af voor de service, want dat is een zeer mooi pakket.
Ik had hetzelfde probleem als hierboven beschreven en er wordt inderdaad een ps vita megapack opgestuurd, met daarin een 8gb kaartje en oa wipeout 2048, little big planet ps vita en motorstorm rc. Zeer klantvriendelijke oplossing van bart smit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Ik zou niet de insteek kiezen om te klagen, maar wel gewoon contact zoeken.

Ontopic: FEZ naar de PSVita is erg prettig. Het is Crossbuy en Crossave, dus je kan altijd en overal verder spelen.
Sowieso waren er vorige week veel aankondigingen van indies op het PS Blog met Teslagrad, Cell Damage etc... Er zaten een paar hele interessante titels bij, wat mij betreft.
FEZ lijkt mij ook wel een game die goed tot zijn recht komt op zoiets als de Vita. Toch hoop ik wel dat de vita niet een soort van indiebox wordt, hoewel ik het wel vet vind wat er nu allemaal op uit komt kan ik toch ook wel erg genieten van games als Killzone en Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik dacht dat Pixeljunk Monsters Ultimate HD onderdeel zou worden van de instant game collectie? Stond gisteren bij mij dat hij 13 (of 12) euro koste, en geen andere prijs dus korting was het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
LOTG schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:59:
Ik dacht dat Pixeljunk Monsters Ultimate HD onderdeel zou worden van de instant game collectie? Stond gisteren bij mij dat hij 13 (of 12) euro koste, en geen andere prijs dus korting was het ook niet.
Volgens mij stond ie er op mijn Vita 2x in. Die ene had niet de vermelding HD en kostte inderdaad 13 Euro. Via de website (ben nu niet thuis) kan ik alleen de gratis HD versie vinden. Dat is dus in orde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja vreemd, ik had onder de PS Plus sectie gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
LOTG schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:05:
Ja vreemd, ik had onder de PS Plus sectie gekeken.
Nou ja op de eerste dag wil er wel eens e.e.a. niet helemaal lekker werken. Ik kon hem namelijk ook niet in het winkelmandje krijgen op m'n Vita. Dat lukte via de website wél...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Cyleo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:48:
[...]

FEZ lijkt mij ook wel een game die goed tot zijn recht komt op zoiets als de Vita. Toch hoop ik wel dat de vita niet een soort van indiebox wordt, hoewel ik het wel vet vind wat er nu allemaal op uit komt kan ik toch ook wel erg genieten van games als Killzone en Uncharted.
Ik vind het juist wel tof dat er zoveel indie op komt. Het apparaat is er heel geschikt voor. Ik heb me prima vermaakt met Uncharted en nu ook met Tearaway, maar de indies spelen ook heel lekker weg.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:44:
Er is een nieuwe uitverkoop in de SEN Store die vandaag / vanavond live gaat. Ik zag ook de game Jacob Jones and the Bigfoot Mystery ertussen staan. Die game is normaal 1,99 en nu de helft (nog goedkoper via PS+). Het schijnt een leuke adventure te zijn. Ik heb hem in ieder geval al meegepakt (via de zoekoptie, prijs is al aangepast).
Jacob Jones is best wel een tof puzzelspel! Alleen jammer dat nog altijd niet bekend is wanneer de tweede episode verschijnt, terwijl de eerste toch al meer dan een half jaar geleden verschenen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ksborg schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Nou ja op de eerste dag wil er wel eens e.e.a. niet helemaal lekker werken. Ik kon hem namelijk ook niet in het winkelmandje krijgen op m'n Vita. Dat lukte via de website wél...
Kon hem in de store zelf gisteren ook niet vinden. Via de site weer wel: https://store.sonyenterta...00393_00-D11MONSTERSHD000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ksborg schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:04:
[...]

Volgens mij stond ie er op mijn Vita 2x in. Die ene had niet de vermelding HD en kostte inderdaad 13 Euro. Via de website (ben nu niet thuis) kan ik alleen de gratis HD versie vinden. Dat is dus in orde :).
Hij staat nu in de store met 2 euro korting... Ook de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Jacob Jones is best wel een tof puzzelspel! Alleen jammer dat nog altijd niet bekend is wanneer de tweede episode verschijnt, terwijl de eerste toch al meer dan een half jaar geleden verschenen is...
Dat is inderdaad erg apart. Vooral ook omdat ik er eigenlijk in de afgelopen maanden ook niets over heb vernomen. De vraag is of er dan nog wel een volgende episode komt...

Tenzij er ineens een Cross-buy/Cross-save PS4 versie zal worden aangekondigd. De laatste tijd zijn er wel meer kleine games die een comeback maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ze hebben nu pixeljunk monsters aangepast van prijs :)

PlayStation Nederland: De prijs van Pixel Junk Monsters: Ultimate HD (PS Vita) is gefixed, nu wél met 100% korting voor Plus:

https://store.sonyenterta...00393_00-D11MONSTERSHD000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het zijn wel een beetje prutsers daar, 2 dagen nodig om het goed te krijgen. Straks eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
LOTG schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:49:
Het zijn wel een beetje prutsers daar, 2 dagen nodig om het goed te krijgen. Straks eens kijken.
Klopt. had ze via facebook een bericht gestuurd. Aanpassing moet ook schijnbaar vanuit londen gedaan worden.

PlayStation Nederland: Thx voor je feedback, we hebben London gevraagd het zsm te fixen. We zullen je het laten weten wanneer dat is gebeurd.
Pagina: 1 ... 64 ... 82 Laatste