Zit het er nog aan te komen die app voor YouTube of zal ik mn adem maar niet inhouden?
Hoe bedoel je precies? op de vita heb ik een youtube app zitten namelijk.Verstekbakker schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:38:
Zit het er nog aan te komen die app voor YouTube of zal ik mn adem maar niet inhouden?
edit: deze heb ik erop staan: http://blog.us.playstatio...outube-for-ps-vita-today/
[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 07-03-2014 17:12 ]
Uh.... ik meende dat ik in het PS4 topic zat... dus een app op de PS4. Nevermind, ik lag te slapen denk ik.Paulus07 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:43:
[...]
Hoe bedoel je precies? op de vita heb ik een youtube app zitten namelijk.
edit: deze heb ik erop staan: http://blog.us.playstatio...outube-for-ps-vita-today/
Weet iemand of we nog ooit netflix gaan krijgen op de Vita in onze regio?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Q2 2014 heb ik toevallig afgelopen week ergens op de facebook van Netflix Nederland gelezen, dus hopen dat dat klopt.
Hoort het zo te zijn dat er géén Vodafone Simkaart bij je PSVita + 3G zit? Had hem via Nedgame besteld, het leek alsof het doosje al eens geopend was, aan al die plakbandjes over de originele seal heen te zien. Ook zaten de boekjes nogal vreemd in de doos, maar dat kan ook aan mij liggen (of aan de verzending)
Er hoort zeker een sim kaart bij te zitten!daan56666 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:16:
Hoort het zo te zijn dat er géén Vodafone Simkaart bij je PSVita + 3G zit? Had hem via Nedgame besteld, het leek alsof het doosje al eens geopend was, aan al die plakbandjes over de originele seal heen te zien. Ook zaten de boekjes nogal vreemd in de doos, maar dat kan ook aan mij liggen (of aan de verzending)
Ik zou terug gaan..
Dit weekend van Bart Smit mijn compensatie pakketje gehad (8GB kaartje en 10 games, o.a. wipeout 2048 en little big planet vita etc).
Top service van Bart Smit!
Heb aardig wat los gemaakt hier met de melding hier. zie al een aantal mensen die hetzelfde pakketje als ik toegestuurd krijgen! BartSmit doet hier goede zaken betreft de service!GamezMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Er hoort zeker een sim kaart bij te zitten!
Ik zou terug gaan..
Dit weekend van Bart Smit mijn compensatie pakketje gehad (8GB kaartje en 10 games, o.a. wipeout 2048 en little big planet vita etc).
Top service van Bart Smit!
inderdaad! bedankt nog daarvoor!mfreriks schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
[...]
Heb aardig wat los gemaakt hier met de melding hier. zie al een aantal mensen die hetzelfde pakketje als ik toegestuurd krijgen! BartSmit doet hier goede zaken betreft de service!
Heb ze na jou bericht gelijk gemaild namelijk..
Ik heb hem via internet besteld, heb een mailtje gestuurd.GamezMaster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Er hoort zeker een sim kaart bij te zitten!
Ik zou terug gaan..
Het lijkt wel alsof ze me een used model hebben gegeven, want ook wel toevallig dat net nadat ik een nieuw model besteld heb, je ineens niet meer een 'new' 3G model kan bestellen. Misschien hebben ze mij gewoon een used model gegeven omdat de nieuwe op waren?

Ook namens mij bedankt inderdaad! Anders had ik nooit dat mailtje naar Bart Smit gestuurd.mfreriks schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
[...]
Heb aardig wat los gemaakt hier met de melding hier. zie al een aantal mensen die hetzelfde pakketje als ik toegestuurd krijgen! BartSmit doet hier goede zaken betreft de service!
Wauw, wat een geweldige service van nedgame. NIET DUS. Ik heb een 3G model gekregen waar dus geen Simkaart bij geleverd zit, en ook nog eens een geopende doos, AKA used. Ik heb gebeld, en de meneer aan de telefoon vertelde mij inderdaad dat de nieuwe niet meer te leveren waren en dat het wel eens voorkwam dat ze "nieuwe seals plaatsten" (nedgame plakband dus). Nu moet ik de PSVita maar retour sturen en dan kan ik mijn geld terug krijgen.
Eerst was het de BartSmit die zo moeilijk deed met het leveren van een nieuwe 3G Vita. Nadat ik van hun een T&T code had ontvangen kwamen ze aanzetten dat ze de vita tóch niet konden leveren en dat ik mijn geld terug zou krijgen. En nu Nedgame, "Stuur maar retour en dan krijg je je geld terug".
Waarom is het in godsnaam voor mij zo moeilijk om aan een ***NIEUWE*** ongeopende Vita aan te komen? Ik zie hier mensen die gewoon mailtjes sturen en dan doodleuk hele pakketten met geheugenkaarten en games krijgen en weet ik niet wat. Ik mail en bel en het enige wat ik krijg zijn automatisch gegenereerde berichten en duffe medewerkers aan de lijn die zeggen dat ik de boel maar op kan sturen en dan mijn geld terug krijg. Heb ik dan echt zo veel ongeluk?
Eerst was het de BartSmit die zo moeilijk deed met het leveren van een nieuwe 3G Vita. Nadat ik van hun een T&T code had ontvangen kwamen ze aanzetten dat ze de vita tóch niet konden leveren en dat ik mijn geld terug zou krijgen. En nu Nedgame, "Stuur maar retour en dan krijg je je geld terug".
Waarom is het in godsnaam voor mij zo moeilijk om aan een ***NIEUWE*** ongeopende Vita aan te komen? Ik zie hier mensen die gewoon mailtjes sturen en dan doodleuk hele pakketten met geheugenkaarten en games krijgen en weet ik niet wat. Ik mail en bel en het enige wat ik krijg zijn automatisch gegenereerde berichten en duffe medewerkers aan de lijn die zeggen dat ik de boel maar op kan sturen en dan mijn geld terug krijg. Heb ik dan echt zo veel ongeluk?
Omdat de oude niet meer leverbaar is misschien? Als je nu de oude versie besteld bestaat de kans dat je dus al eens geopende varianten krijgt die ze al eens eerder retour hebben gekregen, dat is de enige voorraad die nog bij de retailers aanwezig is.daan56666 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:37:
[verhaal]
Mijn tip als je echt een oude wil: koop er 1 via marktplaats voor een zacht prijsje. Daar staan ze in overvloed op.
Ja maar waarom zetten ze die dan in vredesnaam op de site als Nieuw?? Ik krijg er niet eens een simkaartje bij, terwijl ik een nieuwe besteld had. Dan vind ik dat alle webshops hem niet als 'nieuw' moeten zetten maar als gebruikt...rickjehh schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:20:
[...]
Omdat de oude niet meer leverbaar is misschien? Als je nu de oude versie besteld bestaat de kans dat je dus al eens geopende varianten krijgt die ze al eens eerder retour hebben gekregen, dat is de enige voorraad die nog bij de retailers aanwezig is.
Mijn tip als je echt een oude wil: koop er 1 via marktplaats voor een zacht prijsje. Daar staan ze in overvloed op.
Zit het simkaartje niet in de Vita zelf? Als iemand het gebruikt heeft lijkt me dat de meest logische plaats?
Of heb je daar al gekeken en heb ik er overheen gelezen?
Daar zit 'ie ook niet. Ik heb erin gekeken maar er zit alleen maar zo'n houdertje in. En uiteraard zou ik het ook gemerkt hebben aan "Geen SIM"Arunia schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:39:
Zit het simkaartje niet in de Vita zelf? Als iemand het gebruikt heeft lijkt me dat de meest logische plaats?
Je hebt inderdaad wel pech, maar je maakt het voor jezelf ook niet makkelijk door nieuwe exemplaren in de winkel te beschouwen als 2e hands (of was dit iemand anders?). Mijn vita van Bart Smit werd ook in het doosje gestopt, maar was verder gloednieuw. Enige probleem dat ik heb is een wifi doos met een 3g vita, ach.
Vandaag hier ook een megapack in de bus ter compensatie voor wipeout2048. Ik blijf mij verbazen hoe netjes BS dit oplost, het was feitelijk niet hun probleem maar van vodafone. Een goede koop wordt zo helemaal een fantasrische deal
Vandaag hier ook een megapack in de bus ter compensatie voor wipeout2048. Ik blijf mij verbazen hoe netjes BS dit oplost, het was feitelijk niet hun probleem maar van vodafone. Een goede koop wordt zo helemaal een fantasrische deal
Geen idee, ik heb mijn Vita op nedgame.nl besteld dus ik geloof niet dat ik dat was.DinoPK schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:59:
Je hebt inderdaad wel pech, maar je maakt het voor jezelf ook niet makkelijk door nieuwe exemplaren in de winkel te beschouwen als 2e hands (of was dit iemand anders?).
Erg netjes opgelost. Ik had die van mij bij een shopje op schiphol (wel erg goedkoop, 100 euro) maar die kan niet zulke compensaties sturen. Prima service van BS.DinoPK schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:59:
Je hebt inderdaad wel pech, maar je maakt het voor jezelf ook niet makkelijk door nieuwe exemplaren in de winkel te beschouwen als 2e hands (of was dit iemand anders?). Mijn vita van Bart Smit werd ook in het doosje gestopt, maar was verder gloednieuw. Enige probleem dat ik heb is een wifi doos met een 3g vita, ach.
Even een cross-post, want in het PS4 topic leest iedereen alleen zijn eigen reactie. (En heeft niemand meer geld voor een Vita.)
Werkt de Remote Play functie (PS4-PS Vita) bij jullie wel gewoon op een wifi "buitenshuis" (dus via internet)?
Mijn Vita kan de PS4 namelijk niet vinden, terwijl wel alles goed ingesteld staat.
Werkt de Remote Play functie (PS4-PS Vita) bij jullie wel gewoon op een wifi "buitenshuis" (dus via internet)?
Mijn Vita kan de PS4 namelijk niet vinden, terwijl wel alles goed ingesteld staat.
Niet geprobeerd, ik gebruikte alleen Direct wifi koppeling
Angelo NL / Global Cargo VTC
Staat je PS4 wel in standby? dus niet uit?Verstekbakker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:31:
Even een cross-post, want in het PS4 topic leest iedereen alleen zijn eigen reactie. (En heeft niemand meer geld voor een Vita.)
Verder nog nooit geprobeerd.. alleen direct via wifi in huis
Bij mij werkt het helaas niet, schijnt dat het niet werkt met Apple Airport Extreme. Apple's router ondersteunt geen UPnP, maar heeft een eigen protocol en die werkt weer niet.Verstekbakker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:31:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik heb een Time Capsule en heb het ook nog niet werkend gekregen. Heb wel handmatig de poorten geforward. Nog niet verder in verdiept. Maar dan zou het normaliter ook moeten werken.ASNNetworks schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:44:
[...]
Bij mij werkt het helaas niet, schijnt dat het niet werkt met Apple Airport Extreme. Apple's router ondersteunt geen UPnP, maar heeft een eigen protocol en die werkt weer niet.
Van de week maar eens verder in duiken.
Ik heb hem in stand-by achtergelaten in elk geval. En de router (met dd-wrt firmware) heeft de PS4 in de DMZ (dus alle poorten open) staan.
Oplichterij/misleiding dus. Heb al eerder gehoord dat ze dat soort praktijken ook met games doen die ze dan opnieuw sealen.daan56666 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:28:
[...]
Ja maar waarom zetten ze die dan in vredesnaam op de site als Nieuw?? Ik krijg er niet eens een simkaartje bij, terwijl ik een nieuwe besteld had. Dan vind ik dat alle webshops hem niet als 'nieuw' moeten zetten maar als gebruikt...
"21 jaar DSL!"
Ja werkt top bij mij, heb hem zelf ook in de DMZ staan.Verstekbakker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:31:
En welke provider?AlphaBlack_NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:17:
[...]
Ja werkt top bij mij, heb hem zelf ook in de DMZ staan.
Zo een Vita gekocht met tearaway en een 16gb kaartje, ben benieuwd hoe het zal werken met de PS4 remote play etc. Weet iemand nog echte toppers die ik zou moeten halen?
PSN: Alvanosa
Lijbrandt Telecom ofzo, is glasvezel van studentengebouw.
Zou mijn Ziggo abo (150/15mbps) er iets mee te maken hebben? De router staat in bridge-mode dus mijn router zou in z'n blootje op internet moeten staan.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:47:
[...]
Lijbrandt Telecom ofzo, is glasvezel van studentengebouw.
Dat hangt er vanaf wat je leuk vind zelf heb ik en zou ik ook aanraden:Alvanosa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:43:
Zo een Vita gekocht met tearaway en een 16gb kaartje, ben benieuwd hoe het zal werken met de PS4 remote play etc. Weet iemand nog echte toppers die ik zou moeten halen?
- Rayman origins (legend heb ik nog niet maar die moet ook erg goed zijn)
- Wipeout
- Luminus
- Killzone
- Persona 4 Golden
- FF VII, FF IX
Denk dat ik ook FF X HD ga halen.
Wat ik minder leuk vond:
Uncharted: Viel tegen na de beloften grafisch en qua gameplay. Vond het leuker op de PS3.
Gravity Shift: Op zich leuk, maar de crappy verplichte motion controls werken niet lekker (vooral in de trein)
Dynasty Wariors NEXT: Gewoon niet leuk en ook niet echt interessant.
Guacamelee: redelijk frustrerende platformer die door de controls op de Vita niet lekker speelt. Was leuker als de Vita wat beter werkte.
Modnation Racers nogiets: Opzich wel leuk, maar ik heb gewoon steeds het gevoel dat ik ook Mario Kart op mijn DS kan spelen en dat ik dan meer plezier er aan heb.
Guacamelee vond ik juist wel heel lekker spelen. Verder is Hotline: Miami ook een aanrader.LOTG schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:55:
[...]
Dat hangt er vanaf wat je leuk vind zelf heb ik en zou ik ook aanraden:
- Rayman origins (legend heb ik nog niet maar die moet ook erg goed zijn)
- Wipeout
- Luminus
- Killzone
- Persona 4 Golden
- FF VII, FF IX
Denk dat ik ook FF X HD ga halen.
Wat ik minder leuk vond:
Uncharted: Viel tegen na de beloften grafisch en qua gameplay. Vond het leuker op de PS3.
Gravity Shift: Op zich leuk, maar de crappy verplichte motion controls werken niet lekker (vooral in de trein)
Dynasty Wariors NEXT: Gewoon niet leuk en ook niet echt interessant.
Guacamelee: redelijk frustrerende platformer die door de controls op de Vita niet lekker speelt. Was leuker als de Vita wat beter werkte.
Modnation Racers nogiets: Opzich wel leuk, maar ik heb gewoon steeds het gevoel dat ik ook Mario Kart op mijn DS kan spelen en dat ik dan meer plezier er aan heb.
Hotline: Miami alleen op de PC gedaan.
Guacamelee: Het spel heeft enorme problemen met de special attacks en de stick. Een aanval naar rechts word even goed een aanval naar boven, want je zat een beetje schuin. Hitboxes kloppen niet met de omgeving, die zijn vaak groter waar door sommige puzzels erg frustrerend zijn. Vijanden kunnen door muren aanvallen, daar was zelfs een gameplay sectie voor, waardoor je ook door offscreen aanvallen geraakt kunt worden en dat gevecht met Jaguar is gewoon oneerlijk. Ik speel best graag een spel wat moeilijk is maar ik heb een stront hekel aan van die cheap death mechanismes waardoor het moeilijker word. Tel daar bij op dat ik de vita D-Pad op een irritante positie vind zitten (ik ben een xbox layout fan) en je hebt een spel te pakken wat mij erg irriteert.
Guacamelee: Het spel heeft enorme problemen met de special attacks en de stick. Een aanval naar rechts word even goed een aanval naar boven, want je zat een beetje schuin. Hitboxes kloppen niet met de omgeving, die zijn vaak groter waar door sommige puzzels erg frustrerend zijn. Vijanden kunnen door muren aanvallen, daar was zelfs een gameplay sectie voor, waardoor je ook door offscreen aanvallen geraakt kunt worden en dat gevecht met Jaguar is gewoon oneerlijk. Ik speel best graag een spel wat moeilijk is maar ik heb een stront hekel aan van die cheap death mechanismes waardoor het moeilijker word. Tel daar bij op dat ik de vita D-Pad op een irritante positie vind zitten (ik ben een xbox layout fan) en je hebt een spel te pakken wat mij erg irriteert.
Bedankt voor de aanbevelingen, Lumines had ik vroeger op mijn PSP en dat vond ik een heerlijk spel. Wipeout en Persona 4 lijkt me ook wel tof nadat ik er wat van heb gezien. Dus die zullen er zeker bij komen.
Daarnaast heb ik al PS+ vanwege de PS4 dus een aantal van deze gratis games heb ik al "gekocht" sinds November. Ik had niet eens aan de Indie games gedacht toen ik de PS Vita aanschafte, dus dat is mooi aangezien Fez binnenkort komt las ik en Spelunky er al is.
Daarnaast heb ik al PS+ vanwege de PS4 dus een aantal van deze gratis games heb ik al "gekocht" sinds November. Ik had niet eens aan de Indie games gedacht toen ik de PS Vita aanschafte, dus dat is mooi aangezien Fez binnenkort komt las ik en Spelunky er al is.
Edit: Ik zie dat er wel 1 pakket aangeboden wordt waar een 3g nl simkaart inzit. Was mij niet bekent. Laat de vraag verder wel staan.daan56666 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:37:
Ik heb een 3G model gekregen waar dus geen Simkaart bij geleverd zit, en ook nog eens een geopende doos, AKA used.
Misschien rare vraag, maar werd het ergens aangegeven dat er een simkaart bij zou worden geleverd? Ik heb mijn Vita bij Intertoys weg. De advertentie rept er niet over, noch de doos en documenten. Alleen staat er aangegeven dat voor de 3G fuctie een compatible simkaart nodig is.
Bij mij was de doos ook open geweest, maar dat was zo omdat je moeilijk een volle doos in de winkel kan zetten dacht ik zo. Verder was de doos weer netjes ingepakt door een volwassen medewerker, en de Vita zat nog mooi verpakt.
Ik kan me verder voorstellen dat het vertrouwen hier in een stuk lager is als het via een webshop wordt besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Xfade op 12-03-2014 17:08 ]
Ik blijf erbij, Rainbow moon is de beste PS Vita game (voor mij dan)
Remote play met de PS4 werkt perfect, getest met Tomb Raider.
Jammer dat je niet een PS vita game op je PS4 kan afspelen
Rainbow moon en de opvolger is niet voor de PS4, maar voor de PS3, daar baal ik wel van.
Playstation TV is volgens mij veelste duur en werkt niet helemaal
Rainbow moon en de opvolger is niet voor de PS4, maar voor de PS3, daar baal ik wel van.
FF lijkt mij ook wel lekker spelen op de Vita. Heb het op de PS destijds maar daar nauwelijks gespeeld, op de Vita daarintegen lijkt het mij lekker in je eigen tijd waar je maar wilt.
Overigens is de Vita een dagdeal bij de Wehkamp, mocht iemand nog op zoek zijn: http://www.wehkamp.nl/ent...enary/C25_5ED_5ED_703450/
Je zou inderdaad denken dat het toch andersom ook mogelijk moet zijn.Pykow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:32:

Playstation TV als hij hier op de markt komt, zou dan wel 99 euro of zo zijn. Weet niet of dat echt duur is.
Yup voor mij ook rainbow moon, zo een verslavend spel. Heb er 150 uur inzitten denk ik. Gek genoeg blijf ik t maar spelen. Zit op iets van level 850 met mn team, kan niet wachten op nieuwe deel. Ze mogen daarin wel wat meer variatie in hebben, monsters etc
NS FC: SW 2742 0448 8213
Is er een reden waarom de Vita niet oplaad met de oplader van mijn iPad?
De vita lader levert een iets ander amperage maar verder kan ik er weinig aan ontdekken.
Volgende week gaat de vita voor het eerst mee op reis en een losse lader ervoor mee nemen heeft niet de voorkeur.
De vita lader levert een iets ander amperage maar verder kan ik er weinig aan ontdekken.
Volgende week gaat de vita voor het eerst mee op reis en een losse lader ervoor mee nemen heeft niet de voorkeur.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is prijzig maar niet te duurXfade schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:52:
[...]
Je zou inderdaad denken dat het toch andersom ook mogelijk moet zijn.![]()
Playstation TV als hij hier op de markt komt, zou dan wel 99 euro of zo zijn. Weet niet of dat echt duur is.
Heb je je Vita in stand-by staan? De Vita laadt bij bepaalde laders alleen op als de Vita helemaal uit staat.Donstil schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:21:
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Hij stond uit.Koldur schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:41:
[...]
Heb je je Vita in stand-by staan? De Vita laadt bij bepaalde laders alleen op als de Vita helemaal uit staat.
Aan de vita lader laad hij nu. Knippert de ps knop oranje
De Vita is lastig met het accepteren van USB laders. Ik heb even geen zin om op onderzoek uit te gaan nu, maar volgens mij mist er een smartpin bij de meeste USB laders (om dezelfde reden dat ze geen PS3 controllers kunnen laden gok ik )
Aan de andere kant laadt mijn Vita wel op met mijn Anker mobiele lader, maar wel alleen op de ingang met hoge ampère dus misschien is het toch het verschil in ampère wat je de das om doet,
Aan de andere kant laadt mijn Vita wel op met mijn Anker mobiele lader, maar wel alleen op de ingang met hoge ampère dus misschien is het toch het verschil in ampère wat je de das om doet,
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 13-03-2014 00:32 ]
Wat zijn de specificaties van je ipad adapter precies ?Donstil schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:21:
De PSVITA had dacht ik een 230 -> 5V\1.5A adapter.
Laad overigens de ipad er nog wel mee op ? De adapter kan ook defect zijn.
[LTS][MTS][HTS]
Mijn Vita laad ook niet met een iPad lader. Lader van mijn Android telefoon werkt wel goed.
Dat komt omdat Apple zijn kont af veegt met standaarden, en het resultaat daar van gaat gebruiken.
Heeft er iemand Dragon's Crown? Lijkt mij namelijk best wel een aantrekkelijke game voor de Vita ook.
Opvallende woordkeuzeAlvanosa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:30:
Heeft er iemand Dragon's Crown? Lijkt mij namelijk best wel een aantrekkelijke game voor de Vita ook.

Klopt. De Vita kan wel gewoon met mijn lader worden opgeladen, maar ik heb dan ook een 5V, 1.5A lader (die bij mijn sony telefoon zat. Als het niet had gewerkt had ik het wel raar gevondenEmiel1984 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:27:
[...]
Oke ik die het andersom, kan natuurlijk ook.
Ik neem de Vita lader mee en laad daar mijn iPhone en iPad ook mee op.
Dan heb ik er alsnog maar 1tje bij me
De Adapter is 230 > 5v 2000mah dacht ik. Dus zou in theorie moeten werken.
Ik neem de Vita lader mee en laad daar mijn iPhone en iPad ook mee op.
Dan heb ik er alsnog maar 1tje bij me
De lader van de iPad (air in dit geval) is verder prima, ik laad er ook mijn iPhone 5s mee op en een HTC One.Emiel1984 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:27:
[...]
Wat zijn de specificaties van je ipad adapter precies ?
Laad overigens de ipad er nog wel mee op ? De adapter kan ook defect zijn.
De Adapter is 230 > 5v 2000mah dacht ik. Dus zou in theorie moeten werken.
Oplader van ipad is 10w vs 5w die gebruikt wordt voor iphone/ipod etc.
Jup! Een must-buy als je van een 2d, sidescrolling, hack-n-slash, loot game houdAlvanosa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:30:
This is a Rapture reminder..
Ik heb HTC One S. Die lader kan prima PSV opladen.
Dat inderdaad :-)Jup! Een must-buy als je van een 2d, sidescrolling, hack-n-slash, loot game houd
psn: jagermeistertim
Ahh nice die word dan zeker aangeschaft.Sssquirrel schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:11:
[...]
Jup! Een must-buy als je van een 2d, sidescrolling, hack-n-slash, loot game houd
Oh, had ik ook al vermeld dat je met 6 verschillende characters, 3 playthroughs (NG, NG+, NG++) met oplopende difficulty, en een random dungeon generator heel veel replay value hebt? Daarnaast heeft iedere character nog unieke skill-trees om te unlocken
This is a Rapture reminder..
Klinkt alleen maar beter, je kan het toch ook met vrienden online spelen als ik het goed gezien heb?Sssquirrel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:27:
[...]
Oh, had ik ook al vermeld dat je met 6 verschillende characters, 3 playthroughs (NG, NG+, NG++) met oplopende difficulty, en een random dungeon generator heel veel replay value hebt? Daarnaast heeft iedere character nog unieke skill-trees om te unlocken
Verwijderd
Zijn er mensen die problemen hebben met het downloaden van de 10 Megapack games op het 8GB geheugenkaartje? Motorstorm RC weigert aangezien er ongeveer 300MB opslagruimte te kort is. De rest van de games wel al geïnstalleerd.
Uhm, jij nam aan dat alle 10 de games op dat kaartje zouden passen tegenlijk? Ik weet niet of het technisch zou moeten kunnen maar volgens mij word dat nergens beweert. Zeker niet als er ook nog patches bij moeten komen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:38:
Zijn er mensen die problemen hebben met het downloaden van de 10 Megapack games op het 8GB geheugenkaartje? Motorstorm RC weigert aangezien er ongeveer 300MB opslagruimte te kort is. De rest van de games wel al geïnstalleerd.
Je zult dus eerst wat moeten verwijderen.
Ik kom al op meer dan 5GB uit voor alleen de PS Vita spellen. Ik kon geen info vinden over de PSP, Mini en Ecolibrium.
[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 14-03-2014 13:52 ]
Bij mij konden alle spellen niet geïnstalleerd worden. .
Heb toen alles van de takenlijst gehaald en 1 voor 1 geïnstalleerd (Nog niet alles)
Alleen bij Wipeout moest ik paar keer op hervatten drukken
Heb toen alles van de takenlijst gehaald en 1 voor 1 geïnstalleerd (Nog niet alles)
Alleen bij Wipeout moest ik paar keer op hervatten drukken
Vandaag toch maar een PS Vita 3G/WiFi gekocht voor € 129,99. Eigenlijk alleen omdat ik het zonde vond van al die PSN Plus games en omdat ik Uncharted: Golden Abyss wilde spelen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Alleen vandaag 10% korting op spelcomputers zoals de PS Vita WiFi inclusief 3 maanden Playstation Plus bij Intertoys. Nu kost het je inclusief thuis bezorgen 118,98. Mooie prijs lijkt me.
Ik heb net een PSvita aangeschaft via de intertoys actie. Ik wil deze gebruiken als remote controller voor mijn ps4 en de psplus games (van de instant game collection). Nu moet ik er dus nog een geheugenkaart bijkopen, maar ik vraag me af hoe groot die spellen ongeveer zijn. Vind het niet erg om af en toe spellen te verwijderen, maar wil er toch wel een stuk of 5-6 tegelijk op hebben staan. Heb ik dan genoeg aan een 8GB memory card of moet ik een 16GB hebben?
Ik zou persoonlijk voor de 16GB gaan. Dat is een comfortabele grootte. 8 kan wel, maar er zijn games die wel over de 3GB heen gaan.Bartske schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:31:
Ik heb net een PSvita aangeschaft via de intertoys actie. Ik wil deze gebruiken als remote controller voor mijn ps4 en de psplus games (van de instant game collection). Nu moet ik er dus nog een geheugenkaart bijkopen, maar ik vraag me af hoe groot die spellen ongeveer zijn. Vind het niet erg om af en toe spellen te verwijderen, maar wil er toch wel een stuk of 5-6 tegelijk op hebben staan. Heb ik dan genoeg aan een 8GB memory card of moet ik een 16GB hebben?
Verwijderd
+1Cyleo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:30:
[...]
Ik zou persoonlijk voor de 16GB gaan. Dat is een comfortabele grootte. 8 kan wel, maar er zijn games die wel over de 3GB heen gaan.
Daarnaast is de 32 GB ook behoorlijk aan de prijs en hierdoor minder aantrekkelijk.
16 zou ok moeten zijn. 32 is wel chil, je gooit er gewoon veel op zonder selectief te zijn. Maar qua prijs kwaliteit zou ik gewoon lekker voor 16 gaan.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:27:
[...]
+1
Daarnaast is de 32 GB ook behoorlijk aan de prijs en hierdoor minder aantrekkelijk.
Bedankt! Meteen een 16GB kaartje besteld, jammer dat de prijzen niet hetzelfde zijn als microsd geheugen
. Maar je wil natuurlijk niet beknibbelen op een geheugenkaart als je een nieuwe console koopt
Ja er is ook gewoon geen concurentie waardoor Sony de prijs lekker hoog kan houden. Dat was het zelfde met die MemorySticks. Sony blijft gewoon aan hun eigen standaarden vasthouden om vervolgens de hoofdprijs te kunnen vragen omdat alleen hun eigen rotzooi er mee werkt.
3DS slikt tenminste gewoon SD kaartjes die minder dan de helft kosten.
Ik heb dit weekend Tearaway uitgespeeld. Wat ontwerp betreft een van de leukste games die ik in jaren gespeeld heb. Inmiddels heb ik alle trophies op 2 na waarbij je een level moet halen zonder dood te gaan. Het zou niet zou moeilijk moeten zijn, maar ik krijg er vreemd genoeg nogal zweethanden en verhoogde hartslag van
Dat gaat dus niet zo lekker.
Congrats! Hoelang heb je er over gedaan? Ik kwam niet verder dan 'de eerste wereld'. Ik kwam er maar niet achter hoe ik bij de witte figuurtjes kwam...voxxel schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:26:
Ik heb dit weekend Tearaway uitgespeeld. Wat ontwerp betreft een van de leukste games die ik in jaren gespeeld heb. Inmiddels heb ik alle trophies op 2 na waarbij je een level moet halen zonder dood te gaan. Het zou niet zou moeilijk moeten zijn, maar ik krijg er vreemd genoeg nogal zweethanden en verhoogde hartslag vanDat gaat dus niet zo lekker.
En ondertussen zit al m'n tijd in Persona 4 Golden.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ik denk dat Sony hier bij de Vita voor heeft gekozen na het debakel van het homebrew gebeuren van de PSP. Door hun eigen nieuwe standaard te gebruiken is het minder makkelijk om dat te misbruiken.LOTG schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:25:
Ja er is ook gewoon geen concurentie waardoor Sony de prijs lekker hoog kan houden. Dat was het zelfde met die MemorySticks. Sony blijft gewoon aan hun eigen standaarden vasthouden om vervolgens de hoofdprijs te kunnen vragen omdat alleen hun eigen rotzooi er mee werkt.
Niet zo lang, het is een vrij korte game. Maar die witte figuurtjes kan je in de eerste wereld nog niks mee. Je moet eerste de camera krijgen in het tweede level en dan terug gaan.Chckdsk! schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Congrats! Hoelang heb je er over gedaan? Ik kwam niet verder dan 'de eerste wereld'. Ik kwam er maar niet achter hoe ik bij de witte figuurtjes kwam...
Persona 4 golden heb ik hier nog steeds liggen, echt geen reet aan als ik het vergelijk met Rainbow moon.Chckdsk! schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Congrats! Hoelang heb je er over gedaan? Ik kwam niet verder dan 'de eerste wereld'. Ik kwam er maar niet achter hoe ik bij de witte figuurtjes kwam...
Binnenkort de prullebak ermee
Zonde dat Ys: Memories of Celceta niet net even een tientje goedkoper is (digitale versie). Lijkt me een leuke RPG, helaas gaan de meeste reviews die ik vind ervan uit dat men bekend is met de Ys-serie. Iemand die hem hier heeft en er wat over kan zeggen?
Zit te twijfelen tussen de aanschaf van Ys en Final Fantasy X/X2. Neig heel erg naar FF momenteel.
Zit te twijfelen tussen de aanschaf van Ys en Final Fantasy X/X2. Neig heel erg naar FF momenteel.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Momenteel werk ik in hongkong en koop ik mijn PSvita games US version (maar mijn account is NL)
De Final Fantasy X-X2 is vandaag uit in Hongkong USA version. Maar de X2 is een download code. Hun weten niet of de US downloadcode werkt op de NL account.
Weet iemand of het lukt? =(
De Final Fantasy X-X2 is vandaag uit in Hongkong USA version. Maar de X2 is een download code. Hun weten niet of de US downloadcode werkt op de NL account.
Verwijderd
Van add-ons weet ik dat de downloadcode niet werkt in een andere regio, zelfde geldt voor PSN-cards (codes) zijn ook regio gebonden. Het is zelfs zo dat meeste fysieke games wel regiovrij zijn, maar updates en dlc is weer regiogebonden...Kev7381 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 04:28:
Momenteel werk ik in hongkong en koop ik mijn PSvita games US version (maar mijn account is NL)
Denk dus niet dat deze code werkt op een NL account.
Ik snap de kritiek op Persona 4 Golden. Het tempo is uitermate traag tot op het saaie af. Ook vind ik de moeilijkheidsgraad niet genoeg gebalanceerd.
Easy is echt piss easy (om maar te zwijgen van very easy wat gewoon een soort van god mode voor een RPG is) en maakt het spel saai.
Normal is naar mijn gevoel te moeilijk. Een foutje tijdens de gevechten betekent niet de nederlaag (in tegenstelling tot hard, waar dit wel het geval is), maar het betekent wel dat je waarschijnlijk te vlug terug naar huis moet om te gaan rusten, waardoor je kostbare tijd verliest om je social links te upgraden (en andere skills).
Easy is dus voor mij té easy en normal is té moeilijk om vlotjes door de game te geraken. P4G is een lang en groot spel: de moeilijkheidsgraad die de lengte van de game nog rekt is voor mij teveel van het goede.
Ik snap dus ook de universal acclaim niet die deze game krijgt. Metacritic score van 93. Het is een goede game, maar er zijn toch ook minpuntjes aan.
Ik kijk dan ook uit naar de rerelease van FFX/X-2 op de Vita. Ik heb beide spellen op de PS2. FFX uitgespeeld, in FFX-2 ben ik nooit op gang geraakt. Ik heb gisterenavond nog eens mijn PS2 uit de kast gehaald om FFX nog eens op te starten. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit om deze opnieuw op mijn Vita te spelen. Het aankoop bonnetje zat nog in mijn FFX PS2 doos: dateert van 2002. Na 12 jaar is dit ook fantastische nostalgie.
Easy is echt piss easy (om maar te zwijgen van very easy wat gewoon een soort van god mode voor een RPG is) en maakt het spel saai.
Normal is naar mijn gevoel te moeilijk. Een foutje tijdens de gevechten betekent niet de nederlaag (in tegenstelling tot hard, waar dit wel het geval is), maar het betekent wel dat je waarschijnlijk te vlug terug naar huis moet om te gaan rusten, waardoor je kostbare tijd verliest om je social links te upgraden (en andere skills).
Easy is dus voor mij té easy en normal is té moeilijk om vlotjes door de game te geraken. P4G is een lang en groot spel: de moeilijkheidsgraad die de lengte van de game nog rekt is voor mij teveel van het goede.
Ik snap dus ook de universal acclaim niet die deze game krijgt. Metacritic score van 93. Het is een goede game, maar er zijn toch ook minpuntjes aan.
Ik kijk dan ook uit naar de rerelease van FFX/X-2 op de Vita. Ik heb beide spellen op de PS2. FFX uitgespeeld, in FFX-2 ben ik nooit op gang geraakt. Ik heb gisterenavond nog eens mijn PS2 uit de kast gehaald om FFX nog eens op te starten. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit om deze opnieuw op mijn Vita te spelen. Het aankoop bonnetje zat nog in mijn FFX PS2 doos: dateert van 2002. Na 12 jaar is dit ook fantastische nostalgie.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Heb er nu een uurtje of 5 in zitten op Normal en ik vind het soms ook pittig. Maar dat kan er mee te maken hebben dat ik sommige dingen té snel wil doen, terwijl mij level nog niet hoog genoeg is.DarthDavy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:19:
Ik snap de kritiek op Persona 4 Golden. Het tempo is uitermate traag tot op het saaie af. Ook vind ik de moeilijkheidsgraad niet genoeg gebalanceerd.
....
Het aankoop bonnetje zat nog in mijn FFX PS2 doos: dateert van 2002. Na 12 jaar is dit ook fantastische nostalgie.
spoiler:
Bijvoorbeeld in het kasteel met Yukiko; als de held die ik ben, wil ik haar te snel redden blijkbaar.
Maar saai vindt ik het nog niet. Sinds South Park: TSoT (PS3) eigenlijk de 2e RPG die ik speel. Voorheen eigenlijk alleen platformers en free-roamers.
Klopt. Ik zou het dus niet kopen, zeker aangezien het wisselen tussen accounts op de Vita niet echt een walk in the park is.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 05:46:
[...]
Van add-ons weet ik dat de downloadcode niet werkt in een andere regio, zelfde geldt voor PSN-cards (codes) zijn ook regio gebonden. Het is zelfs zo dat meeste fysieke games wel regiovrij zijn, maar updates en dlc is weer regiogebonden...
Is er trouwens al nieuws over Minecraft op de Vita? Hij zou dit jaar verschijnen en het is wel echt een game die ik heel wat uurtjes zal gaan spelen, lekker op de bank. Maar, anyone?
Ik heb af en toe gechekt, maar volgens mij is er niet meer bekend dan dat 4j Studios eraan werkt en dat het in maart voor de vita, xbone en ps4 uit zou komen (maar die schatting is van eind vorig jaar). Op hun twitter staan geen updates over de development helaas. Als je een twitteraccount hebt kun je het ze misschien vragen? Ze beantwoorden volgens mij wel vragenmatthijsg schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:36:
Is er trouwens al nieuws over Minecraft op de Vita? Hij zou dit jaar verschijnen en het is wel echt een game die ik heel wat uurtjes zal gaan spelen, lekker op de bank. Maar, anyone?

[ Voor 6% gewijzigd door koffieprutser op 18-03-2014 13:37 ]
Vandaag de PS Vita van Intertoys binnen gehad. De seal was met bruut geweld los getrokken en de PS Vita was al uit de verpakking geweest. Sowieso zijn volgens mij alle verpakkingen geopend, omdat ze Vodafone kaarten erin gedaan hebben. Ik zocht nog een exemplaar voor de verzameling en om Uncharted: Golden Abyss mee door te spelen.Orion schreef op zondag 16 maart 2014 @ 02:38:
Alleen vandaag 10% korting op spelcomputers zoals de PS Vita WiFi inclusief 3 maanden Playstation Plus bij Intertoys. Nu kost het je inclusief thuis bezorgen 118,98. Mooie prijs lijkt me.
Het is altijd een beetje op goed geluk bestellen bij Bart Smit, Intertoys, Dixons en Wehkamp. Al erg vaak hier geopende verpakkingen gehad.
Edit: Even verder gekeken, het serienummer klopt met dat op de doos, de accessoires zijn ongeopend, alle boekjes zitten erbij, hij start op zoals hij de eerste keer op hoort te starten. Ik heb dit gecheckt aan de hand Unboxing videos. Voor € 116,99 - € 14.99 van de Playstation Plus 90 dagen kaart = € 102,99. Mooie prijs denk ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 18-03-2014 20:38 ]
Ik heb net ffx/x-2 hd gepreorderd. Zag dat deze de 21e uitkomt, en laat ik nu net komende week vrij hebben
ben benieuwd of hij net zo lekker speelt op de vita als de ps2. Ik was op de ps2 een hele tijd terug opnieuw begonnen, maar toen ik hoorde van de HD remake meteen weer gestopt, en gewacht tot de release van de hd versie....
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 05:46:
[...]
Van add-ons weet ik dat de downloadcode niet werkt in een andere regio, zelfde geldt voor PSN-cards (codes) zijn ook regio gebonden. Het is zelfs zo dat meeste fysieke games wel regiovrij zijn, maar updates en dlc is weer regiogebonden...
Thanks voor de info! dat wordt Pal versie zoekenCyleo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Klopt. Ik zou het dus niet kopen, zeker aangezien het wisselen tussen accounts op de Vita niet echt een walk in the park is.
Ik vind het tempo wel mee vallen. Alleen het begin is erg traag, daarna loopt het wel lekker en heb ik eerder het gevoel dat ik te weinig tijd heb om te doen wat ik wil doen (vooral omdat je niet iedere dag alles mogelijkheden heb). Maar je kunt vrijwel altijd op actie over gaan en dungeons doen.Chckdsk! schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:44:
[...]
Heb er nu een uurtje of 5 in zitten op Normal en ik vind het soms ook pittig. Maar dat kan er mee te maken hebben dat ik sommige dingen té snel wil doen, terwijl mij level nog niet hoog genoeg is.
spoiler:Bijvoorbeeld in het kasteel met Yukiko; als de held die ik ben, wil ik haar te snel redden blijkbaar.
Maar saai vindt ik het nog niet. Sinds South Park: TSoT (PS3) eigenlijk de 2e RPG die ik speel. Voorheen eigenlijk alleen platformers en free-roamers.
Qua moeilijkheid hangt het er een beetje vanaf. Tot nu toe vond ik het wel te doen, en je kunt altijd een stapje terug doen om wat te levelen. Als je bij bosses te snel af gaat dan zou ik een andere tactiek overwegen als je denkt op het goede level te zitten. Onderschat de kracht van buffs en debuffs niet. En ook je Persona zijn strenght/weakness stats niet. Als je de juiste persona kiest voor een gevecht kun je soms een enorm voordeel hebben. Dit is ook een beetje de kern van de combat. Simpel weg een hoog level persona gaat je niet redden.
Ook je party ballanceren is belangrijk. Als je ze op auto zet, zorg dan dat je iemand hebt om te healen. Bijvoorkeur iets in de trand van Media. Als je Chie mee neemt, hou er dan rekening mee dat ze graag aanvallen kiest die HP kosten en dat moet je dus kunnen compenseren.
Als een enemie down gaat, dan is het soms ook een beter idee om hem te proberen dizzy te krijgen in plaats van een all out assault te doen.
Ik zie dat Luftrausers vandaag in de store moet komen. Tot nu toe vind ik de vlambeer games wel tof, dus ik ben benieuwd. De game krijgt ook prima scores.
Dan heb je nog mazzel; vandaag heeft m'n huisgenote ook haar 'Vita' binnengehad. Verpakking ook al eerder open geweest (boekjes e.d. waren beschadigd). Maar het ergste komt nog... Het was gewoon een PSP die in de doos zat. Echt, niet te geloven.Jumpman schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:22:
[...]
Vandaag de PS Vita van Intertoys binnen gehad. De seal was met bruut geweld los getrokken en de PS Vita was al uit de verpakking geweest.
....
Ik heb dit gecheckt aan de hand Unboxing videos. Voor € 116,99 - € 14.99 van de Playstation Plus 90 dagen kaart = € 102,99. Mooie prijs denk ik.
Hier waren ook alle seals verbroken, alles zat wel netjes in de doos met hoesjes eromheen, boekjes waren nog netjes en om de opladerkabel zat nog netjes een plasticje. Heb de vita goed gecontroleerd op beschadigingen en kon gelukkig niets vinden...Chckdsk! schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:57:
[...]
Dan heb je nog mazzel; vandaag heeft m'n huisgenote ook haar 'Vita' binnengehad. Verpakking ook al eerder open geweest (boekjes e.d. waren beschadigd). Maar het ergste komt nog... Het was gewoon een PSP die in de doos zat. Echt, niet te geloven.
OMG. ik heb vandaag Final Fantasy X-X2 HD remaster Asia versie gehaald. De X2 is een fysiek game en geen DLC. Beide games zijn gewoon engels

En waar heb je ze gehaald? Twee fysieke games ziet er natuurlijk altijd mooier uit in de collectie.
Die zijn in Hong Kong gekocht.Binkie88 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:40:
En waar heb je ze gehaald? Twee fysieke games ziet er natuurlijk altijd mooier uit in de collectie.
En hoe speelt t? 
* TFDev kan niet meer wachten nu
* TFDev kan niet meer wachten nu
[ Voor 54% gewijzigd door TFDev op 19-03-2014 19:38 ]
Hoe zit het met de framerate?
Steam/XBL: Avioto
Ik kan ook niet wachten om eindelijk FF 10 en 10-2 op de vita te kunnen spelen. Zijn er verder nog nieuwe spellen die de moeite waard zijn? Rainbow moon zal ik binnenkort aan beginnen en zit ook nog in grandia (ps one) en speel de ps plus games. (Oa pixeljunk monsters)
Verwijderd
Gisteren zijn Luftrausers en Steamworld Dig voor de PSVita (crossbuy overigens) in de Store gekomen, die me wel interessant lijken. Er is ook ook een discount van 20% voor PS+ leden. Toch twijfel ik over de aanschaf, omdat ik ergens het idee heb dat een van de drie binnen drie maanden in de IGC van PS+ zal zitten vanwege de behoorlijke hoeveelheid aandacht op het PS Blog.
Dat is mij namelijk al eerder overkomen met andere indie games.
Overigens zouden we natuurlijk Vlambeer's Luftrausers natuurlijk wel moeten supporten uit patriottisme.
Recensies zijn overigens prima van die game, al schijnt het best uitdagend te zijn.
Dat is mij namelijk al eerder overkomen met andere indie games.
Overigens zouden we natuurlijk Vlambeer's Luftrausers natuurlijk wel moeten supporten uit patriottisme.
Ik heb luftrausers gekocht. Best een leuke game en inderdaad best pittig. Maar niet iets dat ik uren en uren kan spelen.