Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borderlands 2 gameplay op de Vita:

Ziet er echt goed uit, strakke framerate en redelijk mooie graphics. Combineer dat met de eindeloze wereld van Borderlands 2 en de cross save functie en we hebben een echte killer game erbij voor onze geliefde handheld!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvaneijgen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07-2022
Nu nog de vraag wachten op de slim of vanmiddag de PCH-1000 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvaneijgen schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:06:
Nu nog de vraag wachten op de slim of vanmiddag de PCH-1000 halen?
Ik heb de 1000, ben er zeer tevreden mee. Red makkelijk 4 uur waar de 2000 ongeveer het dubbele haalt.
Ik zou persoonlijk op de slim wachten omdat deze geen last heeft van het strontvervelende Mura effect (groene vlekken/verkleuringen bij zwarte verlichting). Het IPS LCD ziet er ook uitstekend uit. Als je het OLED niet gewend bent zul je het ook niet missen. Daarnaast zijn de 1gb intern, dubbele accuduur en iets lichtere formaat voordelen die je dagelijks met de Vita zult merken.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02
Ik zou zeggen kijk eens op Youtube naar vergelijkings filmpjes, dit heeft mij doen besluiten voor een PS Vita PCH-1000 te gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhornix
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-04-2019
iemand enig idee of ffx hd al ergens te krijgen is? of is het toch maar wachten tot morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02
Zijn hier nog mensen die een PS Vita van de Intertoys hebben gehad? Ik ben erg benieuwd naar de status van het apparaat wat jullie ontvangen hebben?

Ik zelf heb er nog één besteld voor iemand. Dit was een nieuwere versie (2A), ook zaten er geen Vodafone stickers op de doos en leek alles helemaal nieuw (geen seal op de doos overigens). Er zit wel een krasje bij de volume buttons. Maar het Button Frame lijkt heel snel te krassen, hoor ik. Dus dit kan ook in de fabriek al gebeurd zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhornix schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:45:
iemand enig idee of ffx hd al ergens te krijgen is? of is het toch maar wachten tot morgen
bij meedere shops al te krijgen, ik mag hem ophalen in breda bij foregames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

OLED is zeer fijn, nieuwe telefoons van Samsung hebben ook OLED schermen en dat ziet er echt goed uit.

als ik jou was, zo ik kiezen voor de orginele PS Vita.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Heb zelf al een tijd de 2000 en die bevalt mij erg goed. Het scherm is ook heel mooi voor een lcd scherm. De online vergelijkingsfilmpjes zijn niet echt ideaal.. zeker als je ze bekijkt op een lcd scherm. In een vergelijkingsfilmpje zag ik bijvoorbeeld ook strepen op het scherm van de 2000 versie maar die zie je in het echt niet, dat zal aan de camera hebben gelegen.

Het enige waar ik mij aan stoor bij het scherm is de relatief lage resolutie. Bij veel games niet echt storend maar ik ben ondertussen zo gewend aan hoge-resolutie/retina schermen dat het opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
warcow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:38:
Heb zelf al een tijd de 2000 en die bevalt mij erg goed. Het scherm is ook heel mooi voor een lcd scherm. De online vergelijkingsfilmpjes zijn niet echt ideaal.. zeker als je ze bekijkt op een lcd scherm. In een vergelijkingsfilmpje zag ik bijvoorbeeld ook strepen op het scherm van de 2000 versie maar die zie je in het echt niet, dat zal aan de camera hebben gelegen.

Het enige waar ik mij aan stoor bij het scherm is de relatief lage resolutie. Bij veel games niet echt storend maar ik ben ondertussen zo gewend aan hoge-resolutie/retina schermen dat het opvalt.
Wat je inlevert op zo'n resolutie is het domweg niet waard. Je hebt dan zoveel meer GPU power en sterkere achtergrond verlichting nodig dat het allemaal of duurder wordt (en dan koopt niemand het meer) of nog maar 2 uur met de accu meegaat. Ik denk dat ze met dit scherm en deze resolutie een redelijke middenweg hebben gekozen, zeker ivm bijvoorbeeld iets als de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Net even anderhalf uur FF-X HD Remastered gespeeld op de Vita. Heeeeeerlijk weer!

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 21-03-2014 02:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:21
FFX-HD is inderdaad fantastisch op de Vita, vult duidelijk naar mijn mening een gat op. Het is een spel waar ik persoonlijk de Vita o.a. voor kocht (twee jaar terug kocht ik de Vita al maar ik was toen al gehyped).
Overigens geen moment spijt gehad van de aanschaf maar toen ik Final Fantasy in handen kreeg maakte ik toch even een sprongetje.
Viel mij trouwens wel op dat bij Nedgame het spel duurder is dan in de online store maar ik kan eigenlijk niets vinden waarin het spel verschilt en wat die extra 5 euro verantwoordt om boven de adviesprijs te zitten... (ik ga er tenminste uit dat de €39,99 de advies prijs was)
In iedergeval heb ik alweer zitten genieten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Ik haal nu enkel FFX-HD op de ps3. Misschien wil ik hem later ook nog op de vita. Eerst even kijken bij de vriendin hoe haar het bevalt op de vita :)

Ik kom weer even wat moois tegen voor iedereen die een nieuwe ps plus abbo nodig heeft: http://www.bol.com/nl/p/s...ita-psn/1004004012373408/

[ Voor 40% gewijzigd door CristianSchriev op 21-03-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
JorisTheWise schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 02:50:
FFX-HD is inderdaad fantastisch op de Vita, vult duidelijk naar mijn mening een gat op. Het is een spel waar ik persoonlijk de Vita o.a. voor kocht (twee jaar terug kocht ik de Vita al maar ik was toen al gehyped).
Overigens geen moment spijt gehad van de aanschaf maar toen ik Final Fantasy in handen kreeg maakte ik toch even een sprongetje.
Viel mij trouwens wel op dat bij Nedgame het spel duurder is dan in de online store maar ik kan eigenlijk niets vinden waarin het spel verschilt en wat die extra 5 euro verantwoordt om boven de adviesprijs te zitten... (ik ga er tenminste uit dat de €39,99 de advies prijs was)
In iedergeval heb ik alweer zitten genieten van het spel.
Ja ik zou hem ook gewoon via de online store kopen, tenzij je perse die kaarten erbij wilt hebben (blijkbaar zijn die 5 euro waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:24
CristianSchriev schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:08:
Ik haal nu enkel FFX-HD op de ps3. Misschien wil ik hem later ook nog op de vita. Eerst even kijken bij de vriendin hoe haar het bevalt op de vita :)
Is het geen cross-buy dan? :|

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nope, maar het is dan ook van Squeenix. Die schrapen waar het kan, vooral als het op FF aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
De vita versie ligt als ik thuis kom op de mat (thx all4games!) Maar ik had bijna de limited edition voor de ps3 erbij besteld. Eigenlijk gaat me dat wat te ver :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Avioto schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Is het geen cross-buy dan? :|
Nee is het niet. Helaas. Maar voor 2 games 40euro vita 45-50 euro ps3 mag je alsnog niet klagen! :) Wel cross-save. Dus kun je ook on the go gaan als je altijd op de ps3 zit.

En het is sowieso een top game. Al koste het 60 euro voor X en 60 voor X2 kocht ik ze nog beide (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:34:
OLED is zeer fijn, nieuwe telefoons van Samsung hebben ook OLED schermen en dat ziet er echt goed uit.

als ik jou was, zo ik kiezen voor de orginele PS Vita.
Amoled en OLED zijn toch echter behoorlijk verschillende displays...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vinand schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Misschien dat ik me vergis hoor.
Ik heb gewoon de PS Vita en niet de slim en daarvan vindt ik het scherm mooier dan van de nieuwe Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:24
CristianSchriev schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:23:
[...]

Nee is het niet. Helaas. Maar voor 2 games 40euro vita 45-50 euro ps3 mag je alsnog niet klagen! :) Wel cross-save. Dus kun je ook on the go gaan als je altijd op de ps3 zit.

En het is sowieso een top game. Al koste het 60 euro voor X en 60 voor X2 kocht ik ze nog beide (A)
Tjah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind het al niet prettig om 40 euro te moeten betalen voor een remake, maar dat het zelfs niet cross-buy is vind ik wel erg slecht.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Avioto schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Tjah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind het al niet prettig om 40 euro te moeten betalen voor een remake, maar dat het zelfs niet cross-buy is vind ik wel erg slecht.
Dat kan. Maar naar mijn mening hebben ze toch heel veel aangepast om het spel draaiend te krijgen op de ps3 en ps vita ( en het zijn dus beduidend andere versies, aangezien de vita minder aankan dan de ps3 ). Daarnaast zijn de enige uitgevers die een spel cross buy uitgeven gesponsord door sony en is dit enkel een marketings stunt voor die bedrijven, om dus een betere reputatie te krijgen. Vandaar dat je het ook nauwelijks tot niet ziet.

En het word je zeker niet verplicht om het spel te kopen (als je het te duur vind!) Maar voor de echte fans is het geen geld ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
He bah, nu heb ik via wehkamp ook maar de PS3 versie van FFX/X-2 HD besteld. Kan ik ze op de vita en de ps3 spelen :D (kostte me 32 inc verzenden bij de wehkamp voor de PS3 versie, en 37.50 voor de vita versie bij all4games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:21
LOTG schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:54:
[...]

Ja ik zou hem ook gewoon via de online store kopen, tenzij je perse die kaarten erbij wilt hebben (blijkbaar zijn die 5 euro waard).
Kaarten zaten er bij Nedgame in ieder geval niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 10:58
TFDev schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:44:
He bah, nu heb ik via wehkamp ook maar de PS3 versie van FFX/X-2 HD besteld. Kan ik ze op de vita en de ps3 spelen :D (kostte me 32 inc verzenden bij de wehkamp voor de PS3 versie, en 37.50 voor de vita versie bij all4games)
Ze zijn beide rond de 20 bij WoWHD. Waarom bestel je ze daar niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik ben volgende week vrij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Kashika schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Is die site te vertrouwen, nooit van gehoord en snap ook niet hoe ze 17 euro onder de winkelprijs kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 11:19
CristianSchriev schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:06:
[...]
Is die site te vertrouwen, nooit van gehoord en snap ook niet hoe ze 17 euro onder de winkelprijs kunnen zitten?
Ik heb er regelmatig wat besteld. Is alleen soms even afwachten (bij bedragen boven de 22 eu. excl verzending) of je ook invoerrechten e.d. moet betalen. Dan zou ik dus in jouw specifieke geval beide apart bestellen.

@Kashika hieronder:

Ze verzenden niet altijd alles vanuit de UK.

[ Voor 14% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-03-2014 15:15 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-10 10:58
CristianSchriev schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Net als zavvi is dit een winkel die in UK gevestigd zit en verstuurd tegen lagere prijzen. Je moet alleen wat langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Zo, de FFX en X-2 HD remaster voor de Vita gehaald. Ik wou deze game niet op mn PS3 want dan zou ik hem echt niet aanraken omdat ik daarop al genoeg games heb die ik nog moet aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFX op de Vita net 4,5 uur achter elkaar gespeeld. Heerlijk spel. Net de Aeon in Kilika gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:37
Nu Vlambeer's luftrausers uit is wilde ik Super crate box proberen van dezelfde studio. Alleen kan ik hem nergens vinden in de Ps mobile sectie. Kijk ik er nou overheen of weet iemand waarom hij hier niet in de store staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kashika schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Krijg je hier wel de goede psn codes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Er staan weer wat leuke indie aanbiedingen in de store (bij het livescreen en dan indiedeals)

Op het blog stonden ze onderaan de storeupdate dus was goed te missen. http://blog.eu.playstatio...asy-metal-gear-towerfall/

Worms en Limbo bv. Ook is Bit trip runner 2 in de aanbieding en er is nog een Rockstar sale (PSP Gta's) aan de gang. als laatste is Steamworld Dig tot woensdag 20% goedkoper voor Plus members (mijn favo indie game op de 3DS) . Kopen kopen ! :+ (Luftrausers ook btw)

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vinand schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Enige verschil is hoe de pixels stroom krijgen. Oled heeft 1 algemene powersource, Amoled heeft er voor elke pixel 1. Maakt voor de scherm eigenscahppen zelf weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ondertussen beide versies van FFX HD gezien. Speel zelf nog steeds op de ps3 maar de vita versie doet zeker niet onder voor de ps3 versies. Ik heb juist op de ps3 al regelmatig stutteringen gezien. De ps3 versie geeft net wat meer wow factor soms. Maar beide een aanrader :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFX HD. Geweldig. In 2 dagen nu op 7:45 uur op de Vita. Ben net voorbij Mihen Highroad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:46

W84

Jumpman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:03:
Zijn hier nog mensen die een PS Vita van de Intertoys hebben gehad? Ik ben erg benieuwd naar de status van het apparaat wat jullie ontvangen hebben?

Ik zelf heb er nog één besteld voor iemand. Dit was een nieuwere versie (2A), ook zaten er geen Vodafone stickers op de doos en leek alles helemaal nieuw (geen seal op de doos overigens). Er zit wel een krasje bij de volume buttons. Maar het Button Frame lijkt heel snel te krassen, hoor ik. Dus dit kan ook in de fabriek al gebeurd zijn.
Hier een Wi-Fi model van Intertoys en ook 2A. Zegels waren verbroken en wat lijmresten van prijssticker op de doos. Deze komen volgens mij gewoon uit winkels en is niks mis mee. Ik twijfelde alleen eerst of het misschien refurbished modellen zijn. Vita zelf ziet er goed uit en er zit alleen een klein krasje op de achter touchpad en wat vette vingers, maar ik denk dat dat gewoon van een winkelmedewerker was die de juiste Vita bij de juiste doos heeft gedaan voor het SN. Verder tevreden en is een vervanger voor mijn Vita 3G model. 118,98 incl. 3 maanden PS+ is geen geld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb mijn Vita een tijd (zeg 2-3 maand) niet gebruikt en nu krijg ik hem niet meer aan?

Ik heb hem aan de stroom gelegd, oranje lampje van aan/uit knop ging direct branden, voorheen als de Vita helemaal leeg was ging deze na een paar minuten op blauw en kon ik de vita aanzetten. Ik heb hem nu al een uur aan de stroom en hij staat nog steeds op oranje.

iemand nog idee of hier nog wat aan te doen is?

edit: laat maar doet het al :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 23-03-2014 13:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:35

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:53:
Gisteren zijn Luftrausers en Steamworld Dig voor de PSVita (crossbuy overigens) in de Store gekomen, die me wel interessant lijken. Er is ook ook een discount van 20% voor PS+ leden. Toch twijfel ik over de aanschaf, omdat ik ergens het idee heb dat een van de drie binnen drie maanden in de IGC van PS+ zal zitten vanwege de behoorlijke hoeveelheid aandacht op het PS Blog.

Dat is mij namelijk al eerder overkomen met andere indie games.

Overigens zouden we natuurlijk Vlambeer's Luftrausers natuurlijk wel moeten supporten uit patriottisme. ;) Recensies zijn overigens prima van die game, al schijnt het best uitdagend te zijn.
Luftrausers lijkt me erg vet, maar zit met hetzelfde als wat jij hebt. De indie titel verschijnen echt snel in de IGC van PS Plus. Luftrausers zou ik halen, heb ik inmiddels gedaan, als was het alleen om Vlambeer een beetje te steunen. Niet dat ze het nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Chaoss schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:46:
Ik heb mijn Vita een tijd (zeg 2-3 maand) niet gebruikt en nu krijg ik hem niet meer aan?

Ik heb hem aan de stroom gelegd, oranje lampje van aan/uit knop ging direct branden, voorheen als de Vita helemaal leeg was ging deze na een paar minuten op blauw en kon ik de vita aanzetten. Ik heb hem nu al een uur aan de stroom en hij staat nog steeds op oranje.

iemand nog idee of hier nog wat aan te doen is?

edit: laat maar doet het al :P
Volgens mij word hij ook alleen blauw als hij vol is. Als hij echt helemaal leeg is dan gaat hij inderdaad niet aan in het begin (het lampje is dan ook anders, maar ik weet niet of het dan rood is). Als hij oranje brand is hij gewoon aan het opladen en dan zou hij het normalitair ook weer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 13:40
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:28:
FFX HD. Geweldig. In 2 dagen nu op 7:45 uur op de Vita. Ben net voorbij Mihen Highroad.
Vind het erg jammer dat dit geen cross-save/cross-buy is. Dan had ik hem deze week meegenomen op vakantie. Heb hem nu alleen voor de PS3, jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Weet iemand of je voor de remote display functie met de PS4 perse een memory card nodig hebt? Ik heb zojuist een Vita besteld bij Intertoys maar dat is gewoon een kaal device.

[ Voor 4% gewijzigd door Mark16 op 24-03-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Mark16 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:26:
Weet iemand of je voor de remote display functie met de PS4 perse een memory card nodig hebt? Ik heb zojuist een Vita besteld bij Intertoys maar dat is gewoon een kaal device.
Je hebt geen kaartje nodig, voor remote play hoef je niks extra's op de vita te zetten. Alleen even de firmware updaten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mark16 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:26:
Remote play is een leuk extratje, maar het is geen Wii U ervaring bijvoorbeeld.
je mist gewoon twee extra bumpers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb ffx hd nu voor de vita en de ps3, maar ik moet om met de savegame van de ps3 op de vita (en andersom) verder te gaan eerst het spel afsluiten, opnieuw opstarten (op hetzelfde device), dan 'data transfer' doen om de savegame goed in de cloud te krijgen. Daarna moet ik hem op de andere device opstarten, via data transfer syncen, en dan werkt t pas goed.

Doe ik daarmee nou wat verkeerd, of werkt het echt zo omslachtig? :/

(Hij speelt op de ps3 met de tv gewoon fijner, alleen die neem ik niet zo makkelijk mee naar beneden of mee naar bed als de vita :') )

[ Voor 13% gewijzigd door TFDev op 24-03-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:22:
[...]

ik bedoelde remote display voor de PS4. Ik heb begrepen dat dit wel goed werkte. Ik wil bijvoorbeeld de nieuwe infamous op de Vita kunnen spelen. Die echte Vita games heb ik dan weer geen interesse in. Vandaar de vraag of ik de memory kaart achterwege kon laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mark16 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:36:
[...]

ik bedoelde remote display voor de PS4. Ik heb begrepen dat dit wel goed werkte. Ik wil bijvoorbeeld de nieuwe infamous op de Vita kunnen spelen. Die echte Vita games heb ik dan weer geen interesse in. Vandaar de vraag of ik de memory kaart achterwege kon laten ;)
Ik zie niet in wat er niet klopt met zijn argumentatie? Je hebt toch niet ineens die features die de dual shock wel heeft?
We all know that the PS Vita does not have as many input buttons at the PS4,some buttons have to be mapped elsewhere.L2-R2 are the main attack-aiming buttons so it would be extremely difficult to replicate them on the rear touch back panel.So Sucker Punch decided L1-R1 to be mapped on the bottom left and right of the front front screen of Vita(pic).L+R PS Vita's buttons are used as the Dualshock's L2-R2 buttons for the zoom and main attack actions.This control scheme will certainly help you enjoy Infamous:Second Son on the wonderful OLED screen
Ik ben geen fan van de Vita's rear touchpad en touch screen voor acties die eigenlijk een knop vereisen. Mijn probleem is dat je andere controls niet kunt gebruiken op dat moment. Zoals ik het hier lees moet je dus ook de slidepad los laten om een actie te kunnen uitvoeren.

[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 25-03-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
LOTG schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:12:
[...]

Ik zie niet in wat er niet klopt met zijn argumentatie? Je hebt toch niet ineens die features die de dual shock wel heeft?

[...]

Ik ben geen fan van de Vita's rear touchpad en touch screen voor acties die eigenlijk een knop vereisen. Mijn probleem is dat je andere controls niet kunt gebruiken op dat moment. Zoals ik het hier lees moet je dus ook de slidepad los laten om een actie te kunnen uitvoeren.
Ik heb gisteren een tijdje met mijn vita infamous gespeeld en vond het wel fijn werken.
Op een gegeven moment switchte de besturing echter van het touchscreen aan de voorkant (de hoeken) naar de achterkant (rear touchpad hoeken)

Nu vind ik de voorkant fijner, en later had ik dat ook weer, ik weet alleen niet hoe die nou geswitched is :P

Wat me ook opviel is dat bij BF4 de weergave erg mooi is en blijft, waarbij je bij infamous toch heel duidelijk (waarschijnlijk door de vele particles) minder mooi gedowngrade is..
Tenminste, dat gevoel heb ik. Niet dat je er last van hebt bij het spelen, want hij speelt heerlijk, ook op de vita!
Bij BF4 gebruikt de vita echter standaard de achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10 13:21
Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:22:
[...]

Als je in de buurt van je ps4 bent kun je ook de vita als scherm gebruiken en met de dualshock spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Bartske schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:41:
[...]

Als je in de buurt van je ps4 bent kun je ook de vita als scherm gebruiken en met de dualshock spelen :Y)
Dat lijkt mij al helemaal niet relaxed. De Vita is nou niet zo makkelijk rechtop te zetten en hem plat leggen en dan met de dualshock gaan spelen... Ik voel het nu al in mijn nek/rug.

Nee, het is geen WiiU het is gewoon een leuk extra. Dat Sony het wel zo aanprijst is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
LOTG schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:49:
[...]

Dat lijkt mij al helemaal niet relaxed. De Vita is nou niet zo makkelijk rechtop te zetten en hem plat leggen en dan met de dualshock gaan spelen... Ik voel het nu al in mijn nek/rug.

Nee, het is geen WiiU het is gewoon een leuk extra. Dat Sony het wel zo aanprijst is onzin.
Dat is waar,

er is trouwens een nieuwe firmware update uit:

http://blog.eu.playstatio...-update-3-10-coming-soon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yup, mijn Vita is eindelijk vrij van die 100 apps limiet :D De rest van de update boeit me niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mark16 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:36:
[...]

Dat noemen ze toch gewoon remote play ;) ik bedoelde dus hetzelfde.
ik heb Tomb raider voor de gein getest met de PS vita en speelt wel leuk en geen input lag ofzo.
Bartske schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:41:
[...]

Hahaha ja das de omgedraaide wereld :P Vita op je schoot en de controller in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Sorry guys, ik snapte niet wat jullie bedoelden met "je mist de 2 bumpers". Vandaar dat ik dacht dat we het allebei over iets anders hadden ;) Maar het is vooral bedoelt voor als mn vriendin weer eens GTST wil kijken (*zucht*) en ik ondertussen verder wil gamen naast haar op de bank. Dus op zich zou dat ook met de controller kunnen. We gaan het gewoon allebei proberen. Met en zonder. Kan niet wachten tot de Vita binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Nu online
Moet zelf zeggen dat ik remoteplay erg fijn vind werken gebruik het best vaak via het internet en weinig last van de lag of de missende triggers/bumpers. Al moet je natuurlijk geen competatieve onlinegame via remoteplay gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:39:
Moet zelf zeggen dat ik remoteplay erg fijn vind werken gebruik het best vaak via het internet en weinig last van de lag of de missende triggers/bumpers. Al moet je natuurlijk geen competatieve onlinegame via remoteplay gaan doen.
nee dat lijkt me logisch.
ik heb het nog te weinig gebruikt om er echt een oordeel over te geven.

Het grootste probleem bij mij is: TIJD.
ik heb Rainbow moon nog liggen, titanFall en Second son

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Gisteren mijn Vita (WiFi) binnengekregen van Intertoys. Doos zag er netjes uit en de Vita ook, zaten alleen geen beschermingstickers op de console zelf.

Er zat overigens bij mij een 4GB memory kaart in de verpakking bij en een code voor FIFA 13. Weet niet of dit standaard is maar wellicht handig om te weten als je de Vita alleen gaat gebruiken voor Remote Play. Scheelt je weer een losse kaart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dan heb je of de Fifa13 pack gekocht of heel veel geluk gehad dat ze jou de fifa pack (zonder fifa kartonnetje) hebben gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Vanmiddag komt Fez uit! En nog crossplay met de ps4 ook :) Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? Ik heb deze game al op de xbox360 gespeeld, maar ik heb er echt weer zin in. Lekker onthaasten met deze game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mark16 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:30:
Sorry guys, ik snapte niet wat jullie bedoelden met "je mist de 2 bumpers". Vandaar dat ik dacht dat we het allebei over iets anders hadden ;) Maar het is vooral bedoelt voor als mn vriendin weer eens GTST wil kijken (*zucht*) en ik ondertussen verder wil gamen naast haar op de bank. Dus op zich zou dat ook met de controller kunnen. We gaan het gewoon allebei proberen. Met en zonder. Kan niet wachten tot de Vita binnen is!
Als je een vitadockje hebt en een controller lijkt mij dat de beste combinatie. Wel jammer dat ze niet streamen naar een tablet ondersteunen, dat zou helemaal tof zijn in zo'n situatie (dan wel met de PS4 controller natuurlijk).

Na alle enthousiaste verhalen over FF zelf ook maar besteld bij wowhd. Ben benieuwd waar die aan komt, maar gelukkig ben ik nog even bezig met MGS:HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Vorige week ook een vita ontvangen via intertoys en ik ben er erg blij mee. :)
Ik had even snel een 8GB geheugen kaartje gekocht maar die is alweer bijna vol, dus ben op zoek gegaan naar een grotere versie. Op ebay kwam ik 64GB kaartjes tegen uit Japan, zijn die ook bruikbaar op een Europese vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Ik wacht eigenlijk tot chromecast de Vita gaat ondersteunen. Hoe vet zou het zijn als je bijv. je Vita of PS4 games zou kunnen doorstream naar een ander scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, ik zie het nut niet echt van dat soort dingen. Vita games zijn ERG low res, dus die zien er toch beduidend slechter uit op een TV (een kwart van full HD). PS4 hangt als het goed is altijd aan een scherm dus waarom zou ik er een hoop andere apperatuur tussen gaan hangen om het op een ander scherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ga vanavond infamous Second son proberen met Remote play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
LOTG schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:36:
Ja, ik zie het nut niet echt van dat soort dingen. Vita games zijn ERG low res, dus die zien er toch beduidend slechter uit op een TV (een kwart van full HD). PS4 hangt als het goed is altijd aan een scherm dus waarom zou ik er een hoop andere apperatuur tussen gaan hangen om het op een ander scherm te krijgen.
Als je een wederhelft hebt die constant de tv bezet houdt :F Maar idd wat je zegt, zo'n vita game op de tv is idd niet de moeite. PS4 games streamen lijkt me daarentegen wel weer handig. Zie toevallig net dat dat ook de bedoeling was van de PS Vita TV maar die functie zit er voorlopig nog niet in. Daarnaast komt hij hier ook niet uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Eek2nd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:15:
Dan heb je of de Fifa13 pack gekocht of heel veel geluk gehad dat ze jou de fifa pack (zonder fifa kartonnetje) hebben gegeven ;)
Dan heb ik mazzel gehad denk ik. Niet dat je veel met 4Gb kan maar het is toch mooi meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nice, puur geluk dus! Waarschijnlijk hebben ze de verkeerde inhoud in de verkeerde doos gestopt bij een winkel. Komen SN van Vita en doos overeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
DCFreak schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:56:
Vorige week ook een vita ontvangen via intertoys en ik ben er erg blij mee. :)
Ik had even snel een 8GB geheugen kaartje gekocht maar die is alweer bijna vol, dus ben op zoek gegaan naar een grotere versie. Op ebay kwam ik 64GB kaartjes tegen uit Japan, zijn die ook bruikbaar op een Europese vita?
Die zijn gewoon bruikbaar. Een flinka aantal mensen in dit topic hebben ze al. Ze zijn ook via andere sites te vinden als je even door dit topic heen spit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Cyleo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Die zijn gewoon bruikbaar. Een flinka aantal mensen in dit topic hebben ze al. Ze zijn ook via andere sites te vinden als je even door dit topic heen spit.
Bedankt voor je reactie, ik hoopte die info in de TS te vinden omdat alles doorlezen toch wel veel werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 11:19
voxxel schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:18:
Vanmiddag komt Fez uit! En nog crossplay met de ps4 ook :) Nog meer mensen die hier op zitten te wachten? Ik heb deze game al op de xbox360 gespeeld, maar ik heb er echt weer zin in. Lekker onthaasten met deze game.
Ik wacht hier indd ook op!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Ik heb mijn intertoys pakketje ook binnen. Zag er netjes uit. Was inderdaad te zien dat ie open is gemaakt maar dat lijkt me logisch aangezien er een vodafone pakket bij was gedaan. Helaas geen gratis memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn die sim-kaarten er niet gewoon uit gehaald (en nu dus weer terug in gestopt) omdat ze na 2013 verlopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:16:
Yup, mijn Vita is eindelijk vrij van die 100 apps limiet :D De rest van de update boeit me niet :+
Het is mooi dat het opgelost is, maar ik heb er nog geen last van gehad, eerlijk gezegd. Dat komt vooral omdat de geheugenkaart eerder vol is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Nieuwe IGC vita games voor de volgende maand (rumoured maar wel hoogstwaarschijnlijk):

https://www.gamepointsnow...tion-plus-europe-content/

Hotline Miami:

Finally the Vita finally gets some more love after a couple of iffy offerings. First up is the excellent Hotline Miami, the ultra stylised, ultra violent title is worth playing just for it’s killer soundtrack.

MotoGP13:

Secondly there’s MotoGP13 to coincide with the current MotoGP season. Vita owners can race a series of tracks at breakneck speeds on some of the fastest bikes around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Mark16 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:15:
Ik heb mijn intertoys pakketje ook binnen. Zag er netjes uit. Was inderdaad te zien dat ie open is gemaakt maar dat lijkt me logisch aangezien er een vodafone pakket bij was gedaan. Helaas geen gratis memory card.
Heeft er niks mee te maken. Deze Vita's komen uit fysieke winkels waar de lege dozen gewoon in de winkel staan en bij de kassa compleet wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bartske schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:37:
Nieuwe IGC vita games voor de volgende maand (rumoured maar wel hoogstwaarschijnlijk):

Hotline Miami:

Finally the Vita finally gets some more love after a couple of iffy offerings. First up is the excellent Hotline Miami, the ultra stylised, ultra violent title is worth playing just for it’s killer soundtrack.

MotoGP13:

Secondly there’s MotoGP13 to coincide with the current MotoGP season. Vita owners can race a series of tracks at breakneck speeds on some of the fastest bikes around.
Lijkt me allebei wel tof voor op de Vita. Hopen dat het klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Inderdaad wel een toffe update, ook voor PS3 en PS4. Ik ben weer een maand zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Die side-scroller voor de PS4 is toch niet serieus hoop ik? Dan zag commander Keen er nog beter uit op mijn 286 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mark16 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:50:
Die side-scroller voor de PS4 is toch niet serieus hoop ik? Dan zag commander Keen er nog beter uit op mijn 286 :)
Helaas wel... Hopen dat driveclub snel komt want behalve Resogun is het nog niet veel soeps geweest (voor mij dan). Maar dat hoort in een ander topic thuis. Voor de vita lijkt het me iig top!

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 26-03-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Er is echt helemaal niks, maar dan ook echt HE-LE-MAAL NIKS MIS MET COMMANDER KEEN JA!

Dat gezeur over graphics steeds. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Bartske schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:37:

Hotline Miami:

MotoGP13:

Ben wel benieuwd naar MotoGP13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 23:49
Iemand met de digitale versie van FFX HD voor de Vita? Ik ben benieuwd hoeveel ruimte ik vrij moet maken op mijn 8GB kaartje (als het daar al op past...)

Never mind me... op de website kan je in tegenstelling van de PS Store wel zien hoe groot games zijn. FFX HD is 6.7 GB :)

[ Voor 30% gewijzigd door Cidolfas op 26-03-2014 19:07 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:40:
[...]

Er is echt helemaal niks, maar dan ook echt HE-LE-MAAL NIKS MIS MET COMMANDER KEEN JA!

Commander Keen was ook hardstikke leuk...20 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Nu online

You aint seen nothing yet :+ Tower Fall: Ascension(PS4) :

Afbeeldingslocatie: http://assets1.ignimgs.com/2014/02/13/flight1392064300png-dc3ab3_640w.png

Afbeeldingslocatie: http://assets1.ignimgs.com/2014/02/13/backfire1392064300png-1e0b0d_640w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Mark16 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:30:
[...]

Commander Keen was ook hardstikke leuk...20 jaar geleden.
Het is nog steeds een van de leukste games die ik me kan bedenken. Toen waren de spellen nog belangrijker dan de graphics gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:40:
[...]

Ach, gewoon negeren, dat zijn dezelfde mensen die de jaarlijkse rehashes van CoD, Battlefield, AC, Fifa oplepelen omdat het allemaal zo mooi en geweldig is.

Commander Keen, Blakestone, Doom 1, 2 en Quake, dat zijn games waar veel tegenwoordig gewoon niet aan kunnen tippen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Blake Stone was supervet ja. Rise of the Triads heb ik ook grijs gespeeld.

Dan komt er eens een keer een indie-devver die iets leuks NIEUWS verzint, gaat iedereen zitten zeveren dat het er niet uit ziet. Ik erger me kapot bij de single player van BF4. "Oh wat mooi gemaakt en die graphics waaauw", als ik een film wil zien dan zet ik wel een Blu-ray op man, opzouten met die flauwekul. En dan niet kunnen skippen he! Graphics m'n kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:57:
Blake Stone was supervet ja. Rise of the Triads heb ik ook grijs gespeeld.

Dan komt er eens een keer een indie-devver die iets leuks NIEUWS verzint, gaat iedereen zitten zeveren dat het er niet uit ziet. Ik erger me kapot bij de single player van BF4. "Oh wat mooi gemaakt en die graphics waaauw", als ik een film wil zien dan zet ik wel een Blu-ray op man, opzouten met die flauwekul. En dan niet kunnen skippen he! Graphics m'n kloten.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
W84 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:43:
Nice, puur geluk dus! Waarschijnlijk hebben ze de verkeerde inhoud in de verkeerde doos gestopt bij een winkel. Komen SN van Vita en doos overeen?
Ja, die komen overeen. Zal dus idd wel een sleeve om de doos hebben gezeten denk ik.

Wel grappig dat er op al die PSN content kaarten een uiterste gebruiksdatum staat maar deze ook daarna nog gewoon zijn te verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
lanerios schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:43:
[...]

Ach, gewoon negeren, dat zijn dezelfde mensen die de jaarlijkse rehashes van CoD, Battlefield, AC, Fifa oplepelen omdat het allemaal zo mooi en geweldig is.

Commander Keen, Blakestone, Doom 1, 2 en Quake, dat zijn games waar veel tegenwoordig gewoon niet aan kunnen tippen :p
Geen van allen. Maar leuk geprobeerd. Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die achterlijke shooters. Graphics zijn dus zeker niet het belangrijkste maar je kan ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hoppa! FEZ binnen:) vanavond maar eens even zien hoe het speelt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:53:
[...]

You aint seen nothing yet :+ Tower Fall: Ascension(PS4) :

[afbeelding]

[afbeelding]
Graphics zijn .. functioneel. Mocht idd wel een iets hogere resolutie hebben, maar het speelt wel heerlijk snel zonder enige grafische hickups.
Erg stil rondom dit spel hier op GoT overigens, terwijl het denk ik de leukste local multiplayer gameplay heeft van alle ps4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
mfreriks schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:55:
Hoppa! FEZ binnen:) vanavond maar eens even zien hoe het speelt!:)
Ik heb vanmorgen even 5 minuten gespeeld en het werkt prima. De cross save functie werkt ook goed, want ik kon net op de ps4 meteen verder waar ik was. Dit gaat een leuk weekend worden :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Laatst online: 15-10 13:54
Wanneer maken ze de playstation plus content van april bekend?

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Vandaag nog of morgen. De rumour voor ps3 is Sly Cooper: Thieves in Time. En die werkt met het Cross buy systeem. Dus het zou prima kunnen dat deze ook zal werken op onze Vita's! Hebben we 3 deze keer naast Hotline Miami en MotoGP13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Laatst online: 15-10 13:54
oke thanx, ben benieuwd :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik begin mij bij FFX enorm te irriteren aan de manier hoe het spel je gewoon naait met het proberen van alles te halen. Je word continue vooruit gepushed en worden wegen terug voor je afgesloten waardoor je steeds dingen mist.

Ik heb het idee dat je gwoon niet alles kunt halen zonder strategy guide, omdat als je met de verkeerde persoon praat of net iets te ver ergens heen loopt het spel meteen door gaat met het verhaal en je dus pech hebt voor de rest. Ook sommige encounters zijn erg slecht te halen. Als je geluk hebt kon je saven van te voren, en hoef je alleen maar het spel op nieuw te starten en 10 minuten aan unskippable cinematics te kijken. Anders (Aeon battles) kun je ook nog eens een hoop andere zaken doen als je het echt wilt winnen.

Ik vind het gewoon slecht design. Je straft mensen af die willen verkennen (zoals in de vorige FF spellen gebruikelijk was) en als je niet in een keer een goed werkende strategie hebt dan word dat ook gewoon afgestraft. Het spel is leuk, en het battlesysteem werkt ook goed maar het lijkt gewoon als of het verhaal het allerbelangrijkste is en als je niet naar een cutscene zit te kijken dat de makers dachten dat ze iets verkeerd deden.

Kun je uberhaupt nog terug? Of moet je echt met een strategy guide opnieuw beginnen als je alle achievements wilt halen (primers enzo)?
Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste