Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Welkom bij Final Fantasy new style. Deze manier van werken voor Final Fantasy werd geïntroduceerd in X en is inderdaad een stijlbreuk met de vorige FF's. X is de eerste FF die op die manier stroy driven werkte en heeft uiteraard wat kinderziektes hierbij.

Ik heb trouwens gisteren mijn 64GB kaartje uit Hong Kong binnengekregen. Wat een veraderming zeg. Wat een weelde aan ruimte.

Eigenlijk zou de Vita met een minimum aan 8GB intern geheugen moeten komen, dat dan uitbreidbaar is met geheugenkaartjes. Zonder geheugenkaartje is de Vita toch compleet nutteloos?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Zo, na een hele week in de router te zitten kloten heb ik EINDELIJK remote play via internet (zelfs 4G doet ie goed!) werkend met de UPC technicolor tc7200 router..
Via direct connect of lokale wifi deed hij het al perfect, maar nu dus ook via internet (op mijn werk etc.)

Wat blijkt: port forwarding werkt niet in deze prut router :')
TENZIJ je lokale IP adressen toe laat wijzen vanaf bijvoorbeeld .20, en de PS4 dan een statisch IP geeft welke daaronder zit (dus .15 ofzo)
Dan luistert hij ineens wel naar de poorten die ik open gooi, en werkt alles als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:24
Als mede-upc klant ben ik wel benieuwd naar welke poorten je moet openzetten zodat dit werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
Blaurens schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:25:
Als mede-upc klant ben ik wel benieuwd naar welke poorten je moet openzetten zodat dit werkt :)
http://manuals.playstatio.../ps4link/viainternet.html

"De poortnummers die gebruikt worden door Remote-play zijn 9295 (voor TCP) en 9296 en 9297 (voor UDP). Als deze poorten niet beschikbaar zijn, lukt het mogelijk ook om poorten 9295~9304 te gebruiken (voor TCP en UDP)"

Alstu ;)

zie hier voor info over lokale ip adressen toewijzen vanaf .20 bijvoorbeeld..

http://www.chelloo.com/up...50590.msg673013#msg673013

Vergeet niet de DHCP pool gelijk aan te passen! 255-20 = 235 pool size.. etc..

[ Voor 45% gewijzigd door GamezMaster op 28-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
DarthDavy schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:24:
[...]

Welkom bij Final Fantasy new style. Deze manier van werken voor Final Fantasy werd geïntroduceerd in X en is inderdaad een stijlbreuk met de vorige FF's. X is de eerste FF die op die manier stroy driven werkte en heeft uiteraard wat kinderziektes hierbij.

Ik heb trouwens gisteren mijn 64GB kaartje uit Hong Kong binnengekregen. Wat een veraderming zeg. Wat een weelde aan ruimte.

Eigenlijk zou de Vita met een minimum aan 8GB intern geheugen moeten komen, dat dan uitbreidbaar is met geheugenkaartjes. Zonder geheugenkaartje is de Vita toch compleet nutteloos?
In XIII was het inderdaad ook al schijt, maar daar mocht je op een gegeven moment wel op een stuk rondrennen en missies doen. Ik vind het gewoon irritant dat het spel je niet waarschuwd dat je een deel gaat verlaten.

Ook eens over de geheugenkaarten, Ik had er 4GB bij gekocht, natuurlijk waardeloos. Nu 16GB gekocht, dat is wel te doen. Ze zijn gewoon achterlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ja, eigenlijk wel. Het is anders wel een hele dure PS3 controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:15:
Ik begin mij bij FFX enorm te irriteren aan de manier hoe het spel je gewoon naait met het proberen van alles te halen. Je word continue vooruit gepushed en worden wegen terug voor je afgesloten waardoor je steeds dingen mist.

Ik heb het idee dat je gwoon niet alles kunt halen zonder strategy guide, omdat als je met de verkeerde persoon praat of net iets te ver ergens heen loopt het spel meteen door gaat met het verhaal en je dus pech hebt voor de rest. Ook sommige encounters zijn erg slecht te halen. Als je geluk hebt kon je saven van te voren, en hoef je alleen maar het spel op nieuw te starten en 10 minuten aan unskippable cinematics te kijken. Anders (Aeon battles) kun je ook nog eens een hoop andere zaken doen als je het echt wilt winnen.

Ik vind het gewoon slecht design. Je straft mensen af die willen verkennen (zoals in de vorige FF spellen gebruikelijk was) en als je niet in een keer een goed werkende strategie hebt dan word dat ook gewoon afgestraft. Het spel is leuk, en het battlesysteem werkt ook goed maar het lijkt gewoon als of het verhaal het allerbelangrijkste is en als je niet naar een cutscene zit te kijken dat de makers dachten dat ze iets verkeerd deden.

Kun je uberhaupt nog terug? Of moet je echt met een strategy guide opnieuw beginnen als je alle achievements wilt halen (primers enzo)?
Later in de game ben je vrij om te staan waar je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10 13:54
[...]

Via ebay ofzo?

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
PS+ titels zijn nu officieel bevestigd. Voor de Vita wordt het Hotline Miame (cross-buy) en Moto GP. Daarnaast kun je ook nog Sly Cooper spelen, aangezien die Cross-Buy is met de PS3<>Vita.

Geweldig dat Cross-Buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:24

Emiel1984

Made in NL

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Of http://www.nippon-yasan.com/. Daar was hij toen ik hem gekocht had, goedkoper. Nu volgens mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft me niet veel geld gekost, maar ik heb toch wel spijt van de aanschaf van Tomb Raider 1 t/m 3. Hadden ze nu echt de controls niet ff opnieuw aan de sticks kunnen mappen? Het is is praktisch onspeelbaar met de d-pad. Ik was ook vergeten dat je de camera niet zelf mee kon draaien, tenenkrommend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Kan je niet de controlls remappen als je de ps knop ingedrukt houd? Zo kan het nl. wel in Liberty City Stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik mijn verkochte vita niet gedeactiveerd heb, heeft dit dan gevolgen voor de volgende gebruiker (hij is wel volledig geformatteerd) of voor mijn "slot" op psn?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 06:36
bram1984 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:18:
Het heeft me niet veel geld gekost, maar ik heb toch wel spijt van de aanschaf van Tomb Raider 1 t/m 3. Hadden ze nu echt de controls niet ff opnieuw aan de sticks kunnen mappen? Het is is praktisch onspeelbaar met de d-pad. Ik was ook vergeten dat je de camera niet zelf mee kon draaien, tenenkrommend.
Echt? Heb er zelf geen last van, zoon oud spel hoor je gewoon zo te spelen betwijfel of analogestick beter had gewerkt want daar is heel dat spel niet op ontworpen en zou je snel ongecontroleerd over riggel vallen, heb zelf alleen TR2 gekocht. Camera kan je trouwens besturen door L ingedrukt te houden en d-pad te gebruiken en met R ingedrukt kan je langzaam lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:02:
Als ik mijn verkochte vita niet gedeactiveerd heb, heeft dit dan gevolgen voor de volgende gebruiker (hij is wel volledig geformatteerd) of voor mijn "slot" op psn?
Ja hij blijft geactiveerd op je account, het enige wat je dan nog kan doen is inloggen op je sony entertainment account en de optie kiezen om alle apparaten te deactiveren: https://account.sonyenter...m/media/media-list.action

Je moet dan wel daarna je huidige apparatuur opnieuw activeren voor games en/of media.
Je kan op die site ook de status zien van je apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:19:
[...]

Ja hij blijft geactiveerd op je account, het enige wat je dan nog kan doen is inloggen op je sony entertainment account en de optie kiezen om alle apparaten te deactiveren: https://account.sonyenter...m/media/media-list.action

Je moet dan wel daarna je huidige apparatuur opnieuw activeren voor games en/of media.
Je kan op die site ook de status zien van je apparaten.
Maar is dat voor hem nadelig? Of kan hij ook gewoon inloggen met zijn PSN?

Ik zag na de format niets wat voor problemen zou kunnen zorgen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Als jij hem gedeactiveerd hebt, kan hij hem zonder problemen toevoegen aan zijn apparaten.
Hij kan hem ook gewoon toevoegen als je het niet doet. Volgens mij is het puur ps+ restrictie, en niet per sé Vita specifiek. PSN kijkt volgens mij niet naar het "i.d." van je Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Uiteindelijk via de site kunnen deactiveren.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De downloadcode voor Final Fantaxy X-2 HD van WOWHD.nl werkt gewoon in de NL PSN Store :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 01-04-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 22:58

W84

Hmmm, ik lees hier over (de)activeren etc. En ik heb ook een nieuwe Vita als vervanging, maar moet je dan je huidige geheugenkaartje in de nieuwe Vita stoppen en dan alles instellen met je PSN account. En daarna je oude Vita resetten en deactiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ike. schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:03:
De downloadcode voor Final Fantaxy X-2 HD van WOWHD.nl werkt gewoon in de NL PSN Store :)
Chill, ik verwacht die van mij ook binnenkort. Staat nu alleen in backlog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
W84 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:29:
Hmmm, ik lees hier over (de)activeren etc. En ik heb ook een nieuwe Vita als vervanging, maar moet je dan je huidige geheugenkaartje in de nieuwe Vita stoppen en dan alles instellen met je PSN account. En daarna je oude Vita resetten en deactiveren?
Zover ik weet koppelt jouw Vita account zich met je geheugenkaart. Dit heeft niks van doen met je PSN. Je nieuwe Vita zal deze kaart zonder problemen accepteren. Dus gewoon via de website ontkoppelen en later je nieuwe Vita toevoegen. Je moet je spul opnieuw downloaden maar ja... En hopelijk je saves op Ps+ gezet +)

[ Voor 6% gewijzigd door Xfade op 01-04-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vita account == PSN account

- haal je nieuwe Vita uit de doos
- log in met je PSN account (dit wordt intern opgeslagen op de Vita)
- stop je geheugenkaart in je nieuwe Vita
- ga verder waar je gebleven was.

Als je meerdere Vitas hebt (met dezelfde account) kun je kaarten van de ene naar de andere wisselen.

Deactiveren is meer als je je Vita verkoopt, omdat je maar drie handhelds op één PSN account geactiveerd kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:08
Het is geen vetpot, maar goed: http://www.dualshockers.c...-on-the-playstation-vita/

ifruit app nu beschikbaar op de vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand over er speciale wrist straps (polsbandjes) voor de Playstation Vita bestaan? Ik kan in mijn eerste Google/eBay zoektocht eigenlijk alleen de officiële varianten vinden, terwijl ik hoopt op uitgaven van bijvoorbeeld games als Killzone en Uncharted. De enige die ik op eBay kon vinden, zitten in een heel accessoirepakket rondom LittleBigPlanet met naar mijn smaak nogal veel verzendkosten.

Officiële (in 4 kleuren): linkje
LittleBigPlanet: linkje

Verder kijk ik uit naar een mooie Case (opberghoes). Ik heb er wel een paar gevonden naast die van LBP hierboven, maar die spreken me eerlijk gezegd niet aan:

Monster Hunter (niet officieel?): zwart / rood
Sonic (retro): linkje
One Piece: linkje
Pac-Man: linkje

Mijn vraag hierbij: Ik verwacht dit jaar naar Japan te gaan. Is er aldaar eventueel een ruimer aanbod in deze accessoires? Ik kan me voorstellen dat het in de winkels in Akihibara, Tokio mogelijk duurder zal zijn, maar wellicht dat iemand het antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:07:
Weet iemand over er speciale wrist straps (polsbandjes) voor de Playstation Vita bestaan? Ik kan in mijn eerste Google/eBay zoektocht eigenlijk alleen de officiële varianten vinden, terwijl ik hoopt op uitgaven van bijvoorbeeld games als Killzone en Uncharted. De enige die ik op eBay kon vinden, zitten in een heel accessoirepakket rondom LittleBigPlanet met naar mijn smaak nogal veel verzendkosten.
Ik heb Big Ben PS Move polsbandjes gekocht; setje van 10 voor 4. Werkt net zo goed ;)
[
Verder kijk ik uit naar een mooie Case (opberghoes).
Ook hiervoor heb ik een, relatief, goedkope Big Ben case; me Vita is er toch vaker uit dan in xD
Mijn vraag hierbij: Ik verwacht dit jaar naar Japan te gaan. Is er aldaar eventueel een ruimer aanbod in deze accessoires? Ik kan me voorstellen dat het in de winkels in Akihibara, Tokio mogelijk duurder zal zijn, maar wellicht dat iemand het antwoord weet.
Vast wel en, ik denk, ook stukken goedkoper aangezien ze daar al de Vita Slim hebben.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Wat een poep ding zeg die Vita. Ben blij dat ik er vanaf ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:25
Ach jonguh toch. Gefeliciteerd en alvast succes met het gemis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Inderdaad perfect om mee te gamen als je naar de wc moet.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chckdsk! schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:26:
[...]

Ik heb Big Ben PS Move polsbandjes gekocht; setje van 10 voor 4. Werkt net zo goed ;)

[...]

Ook hiervoor heb ik een, relatief, goedkope Big Ben case; me Vita is er toch vaker uit dan in xD

[...]

Vast wel en, ik denk, ook stukken goedkoper aangezien ze daar al de Vita Slim hebben.
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu zelf ook inderdaad een Big Ben case (blauw), maar ik wil liever een wat mooiere. Gewoon omdat het kan...

Ik houd de Big Ben Move polsbandjes wel in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Bij gebrek aan toffe PS4 games speel ik op dit moment eigenlijk het meest op mijn Vita, die ik oorspronkelijk voor remote play had gekocht. Heb ook nooit een PSP gehad, dus nog genoeg in te halen. God of war: ghost of sparta bijvoorbeeld. Supertoffe game! Welke (beschikbare) psp games raden jullie aan?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 13:40
Pff, dit weekend 2 acculadingen leeggespeeld op MotoGP '13. Veel te verslavend! Niet bevorderlijk ook voor je handen, ergonomisch gezien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ik ben ook op zoek naar een mooie en stevige case. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:23:
Pff, dit weekend 2 acculadingen leeggespeeld op MotoGP '13. Veel te verslavend! Niet bevorderlijk ook voor je handen, ergonomisch gezien :+.
Ik vind het een zuigspel, wat belabberd geconverteerd is naar de Vita :+
Heb maar even wat trophies gehaald en daarna weer verwijderd. Niets voor mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:42:
[...]

Ik vind het een zuigspel, wat belabberd geconverteerd is naar de Vita :+
Heb maar even wat trophies gehaald en daarna weer verwijderd. Niets voor mij iig.
Haha misschien helpt het dat ik er geen 35 Euro voor heb betaald. Vind het niet slecht. Wel lastig om met die kleine Vita stickjes echt controle te krijgen. Juist bij dit soort games heb je precizie nodig en dat ontbreekt een beetje.

Vermaak me er wel mee. Lekker driftend de bocht uit komen. Lomp hard knallen. Het heeft wel wat :). Het is wel erg makkelijk trophies halen trouwens met die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heb 'm ook via Plus, dus was leuk om even te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat touchpad op de achterkant is waardeloos. Als dat nou gewoon echte knoppen waren dan was remote play tenminste echt te doen. Een gemiste kans eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verstekbakker schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:03:
Dat touchpad op de achterkant is waardeloos. Als dat nou gewoon echte knoppen waren dan was remote play tenminste echt te doen. Een gemiste kans eigenlijk wel.
Wat mij betreft hadden ze het touch gedeelte helemaal weggelaten. Maar dat geldt ook voor telefoons. Misschien leef ik gewoon iets te ver in het verleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 13:21
ksborg schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:28:
[...]

Wat mij betreft hadden ze het touch gedeelte helemaal weggelaten. Maar dat geldt ook voor telefoons. Misschien leef ik gewoon iets te ver in het verleden :+
Touch kan best handig zijn, maar bijvoorbeeld bij uncharted hebben ze het zo geforceerd geïmplementeerd (bepaald patroontje vegen om een bosje om te kappen of een deur open te duwen) dat het meteen niet leuk is. Maar voor sommige spellen leent touch zich zeker (vooral de wat simpelere spellen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee dat touchpad op de achterkant is echt gewoon waardeloos. De enige keren dat ik het gebruik is het per ongeluk en word ik er door genaaid. Als je de Vita een beetje als een normaal persoon vast houd dan zit je dus al met je vingers op de touchpad, geniaal.

En er zijn zat spellen waar touch screen enzo echt ingeforceerd zijn, net als de gyro. In deze spellen verziekt het dan ook nog de gameplay.
Major offenders:
- Gravity shift: gyro die aangaat als je in zero G hangt maar niet wanneer je op de grond staat, verplichte touchscreen controls bij sliden. Vooral onspeelbaar in de trein of auto wanneer die een bocht maakt.
- Uncharted: Touchscreen controls te pas en te onpas.
- Killzone: melee door een touch gesture, waarbij je de rest moet loslaten.

In veel spellen is het ook gewoon niet nodig (killzone, maakt het alleen maar lastiger. Gravity shift, aimen met de control stick werkt ook nog gewoon en slide controls hadden ook gewoon op de joystick gekunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
LOTG schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:51:
Nee dat touchpad op de achterkant is echt gewoon waardeloos. De enige keren dat ik het gebruik is het per ongeluk en word ik er door genaaid. Als je de Vita een beetje als een normaal persoon vast houd dan zit je dus al met je vingers op de touchpad, geniaal.

En er zijn zat spellen waar touch screen enzo echt ingeforceerd zijn, net als de gyro. In deze spellen verziekt het dan ook nog de gameplay.
Major offenders:
- Gravity shift: gyro die aangaat als je in zero G hangt maar niet wanneer je op de grond staat, verplichte touchscreen controls bij sliden. Vooral onspeelbaar in de trein of auto wanneer die een bocht maakt.
- Uncharted: Touchscreen controls te pas en te onpas.
- Killzone: melee door een touch gesture, waarbij je de rest moet loslaten.

In veel spellen is het ook gewoon niet nodig (killzone, maakt het alleen maar lastiger. Gravity shift, aimen met de control stick werkt ook nog gewoon en slide controls hadden ook gewoon op de joystick gekunt).
Dit dus. En anders verkrampt beethouden om te vermijden dat je het aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
De enige plek waar het lekker werkt is volgens mij Tearaway.

Gravity shift gebruik ik de gyrocontrols alleen om een beetje bij te sturen wanneer ik iets moet mikken. Maar inderdaad in de metro gaat je beeld alle kanten op >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ja, met FIFA Football (denk ook FIFA 13 en 14, aangezien fifa14 op mobiel ook met touchscreen kan) is het ook erg onpraktisch als je normaal wilt spelen..
Je kan wel mooi op doel mikken, maar dan moet je wel ff stilstaan, anders is het ook niet te doen.. En ja, stilstaan en schieten met tegenstanders om je heen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Als ik me niet vergis kan je bij Fifa (Football) het touchpad uitschakelen in de opties.

Het touchscreen stoorde me helemaal niet bij Uncharted eerlijk gezegd, ik vond het best nog wel leuk. :p

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Klopt, je kan het uitschakelen (wat ik ook heb gedaan)
Anders valt t eigenlijk niet te bespelen (en je krijgt dan steeds waarschuwing v dat je 2 vingers op de touchpad heb liggen)

De touchscreen bij Uncharted vind ik heel nuttig bij dat klimmen.. FF je route swypen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Eek2nd op 07-04-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Chckdsk! schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:26:
[...]

[...]

[...]

Ik heb deze! http://www.bol.com/nl/p/b...bf92970065bba51d050006974

Zit ook veel opslagruimte voor Vita-cards in en hij is van stevig/degelijk materiaal gemaakt + Playstation certified :)

Afbeeldingslocatie: http://52.img-preis.de/2352333/TV-Foto/Spielkonsolen/BigBen-PSV-Tasche-PSV-140-Hard-Case-fuer-Vita.jpg

Het vakje (bovenin) gebruik ik voor de AR-kaartjes.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 08-04-2014 00:30 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 00:28:
[...]

Ik heb deze! http://www.bol.com/nl/p/b...bf92970065bba51d050006974

Zit ook veel opslagruimte voor Vita-cards in en hij is van stevig/degelijk materiaal gemaakt + Playstation certified :)

[afbeelding]

Het vakje (bovenin) gebruik ik voor de AR-kaartjes.
Die heb ik ook.
Kan het zeker bevestigen dat het een goede hoes is. In elk vakje is er ruimte voor zelfs 2 games.
Er zit ook een additionele vak in de bovenflap waar je overige als een stylus pen en doekje in kan bewaren.
Na 2 jaren zwaar misbruik (fles water en sap erover heen, 2 hoog laten vallen per ongeluk enz.) is de hoes nog steeds in prima staat, ben verrast eigenlijk hoe goed "en nieuw" die er nog uitziet.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik kan bevestigen dat ik die hoes ook heb en dat ie wel goed bevalt.

Het enige nadeel is dat je de oplader er niet in kan bewaren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb gewoon die standaard PS Vita Travel Kit. Bevalt prima!
Afbeeldingslocatie: http://uk.playstation.com/media/dxBke38h/PSVita_TravelKit_Pack.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb de startet kit..
Bijna zelfde, maar zonder oplader en ander pouch...
zit ook een case bij die je als standaard kan gebruiken bij films kijken, maar die gebruik ik helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vita destijds meteen bij de release gekocht (binnen de 1e 2 weken iig) en was zo'n 400 euro kwijt (wifi model, FIFA 13, memstick en starterskit). 7 maanden later heb ik dit alles uiteindelijk voor 130(!!!) euro weer verkocht omdat hij letterlijk stof lag te vangen, geen leuke games en ik kreeg hem niet eens kwijt voor 150-200 euro. Behoorlijke kapitaalvernietiging dus.

Nu terugkijkend weet ik nog steeds niet of de vita nu echt heel erg tof is. Toch nog maar een beperkt aantal ECHTE topgames m.i. Het is maar even afwachten wat hij met de PS4 integratie gaat doen de komende jaren.
Ik verwacht stiekem dat ik op de (middellange) termijn de vita weer in mijn bezit ga krijgen bij een evt. packet deal met de PS4. Ik hoop dat ik de eerste aanschaf dan allang vergeten ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:35:
Ik heb de vita destijds meteen bij de release gekocht (binnen de 1e 2 weken iig) en was zo'n 400 euro kwijt (wifi model, FIFA 13, memstick en starterskit). 7 maanden later heb ik dit alles uiteindelijk voor 130(!!!) euro weer verkocht omdat hij letterlijk stof lag te vangen, geen leuke games en ik kreeg hem niet eens kwijt voor 150-200 euro. Behoorlijke kapitaalvernietiging dus.

Nu terugkijkend weet ik nog steeds niet of de vita nu echt heel erg tof is. Toch nog maar een beperkt aantal ECHTE topgames m.i. Het is maar even afwachten wat hij met de PS4 integratie gaat doen de komende jaren.
Ik verwacht stiekem dat ik op de (middellange) termijn de vita weer in mijn bezit ga krijgen bij een evt. packet deal met de PS4. Ik hoop dat ik de eerste aanschaf dan allang vergeten ben :D
Dat is het grote nadeel van early adopting. Het is toch altijd afwachten wat voor succes het apparaat gaat hebben. Ik heb zelf de PS4 bij launch gekocht en ik zou nu willen dat ik het niet had gedaan. Alle games waarvoor ik hem kocht werden uitgesteld (Drive Club, Watch Dogs) en uiteindelijk staat het ding nu nauwelijks aan. Ja alleen voor het spelen van Resogun en Mercenary Kings (m.a.w. games die je elders ook wel kunt spelen).

Maar ja, hij blijft wel staan, want als ik hem nu weg doe wil ik in mei als Watch Dogs uitkomt toch weer een PS4 hebben :+.

Mijn Vita tweedehands gekocht met een hele lading games erbij. Games weer verkocht. Uiteindelijk geen verkeerde deal. En een Vita is bijna nooit veel gebruikt wanneer je die tweedehands koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:40:
[...]

Dat is het grote nadeel van early adopting. Het is toch altijd afwachten wat voor succes het apparaat gaat hebben. Ik heb zelf de PS4 bij launch gekocht en ik zou nu willen dat ik het niet had gedaan. Alle games waarvoor ik hem kocht werden uitgesteld (Drive Club, Watch Dogs) en uiteindelijk staat het ding nu nauwelijks aan. Ja alleen voor het spelen van Resogun en Mercenary Kings (m.a.w. games die je elders ook wel kunt spelen).

Maar ja, hij blijft wel staan, want als ik hem nu weg doe wil ik in mei als Watch Dogs uitkomt toch weer een PS4 hebben :+.

Mijn Vita tweedehands gekocht met een hele lading games erbij. Games weer verkocht. Uiteindelijk geen verkeerde deal. En een Vita is bijna nooit veel gebruikt wanneer je die tweedehands koopt...
Klopt. Gelukkig heb je bij een PS4 min of meer de garantie dat het 'AAA top gamesgeweld' vroeg of laat gaat losbarsten en dan gaat er een grote glimlach op je gezicht verschijnen ;) De vita hebben ze m.i. ook veel te vroeg in de markt gezet en met een hoop tromgeroffel gepresenteerd. Weet je nog dat ze de remote-play functionaliteit voor de PS3 lieten zien. Is nooit iets van terecht gekomen terwijl ik de stiekeme hoop had dat dat echt ging gebeuren (naïef, ok. |:( )

Ik denk dat het echte potentieel van de vita voor de volle 100% benut gaat worden als de AAA titels voor de PS4 binnen gaan komen druppelen en dan is idd een 'goedkope' 2e hands vita weer een optie denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:49:
[...]

<knip>

Ik denk dat het echte potentieel van de vita voor de volle 100% benut gaat worden als de AAA titels voor de PS4 binnen gaan komen druppelen en dan is idd een 'goedkope' 2e hands vita weer een optie denk ik!
Wat voor mogelijkheden gaan er dan komen met de vita en de ps4? Ik weet van remote play natuurlijk, maar zijn er ook nog andere aankondigingen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:24
Hier vorige maand een PlayStation VIta gekocht, omdat ik Uncharted: Golden Abyss had gekocht en wilde spelen. Sinds 29 november 2013 heb ik PlayStation Plus (en een PlayStation 4), dus de PlayStation Vita gaat zijn geld wel opleveren (gekocht voor € 102,00).

En voor de vakantie even wat games downloaden van PSN en dan kan ik daar af en toe ook nog een spelletje spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 08-04-2014 20:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:59:
[...]
Wat voor mogelijkheden gaan er dan komen met de vita en de ps4? Ik weet van remote play natuurlijk, maar zijn er ook nog andere aankondigingen gedaan?
idd voornamelijk remote play (veel effectiever overigens dan directe tegenhanger wii U aangezien de verbinding via Wifi wordt gelegd en bij Nintendo is de verbinding slechts tussen de console en de controller wat de ps4/vita combi in je hele huis en bv trein geschikt maakt) maar zeker ook als second screen, alleen daarvoor moet sony dus veel meer interactie, in de vorm van geschikte games, gaan bieden tussen vita en ps4. Ik ben iig erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10 13:54
Cyleo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:45:
Ik heb gewoon die standaard PS Vita Travel Kit. Bevalt prima!
[afbeelding]
Ik heb deze laatst gekocht, ook erg tevreden :-)

http://www.bol.com/nl/p/4...t-blauw/1004004011897300/

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Alleen af te halen bij bep Dixons fillialen: Big Ben 10 pack voor 5 euro

http://www.dixons.nl/game...-pack10.html#.U0VbhPV1Euo

De starterskit die ik heb heb ik trouwens bij de frs gehaald voor 7,50 in Bussum.
nog 1 op voorraad (vorige week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Paas-uitverkoop in de PS Store! Zitten mooie aanbiedingen tussen, ook voor de Vita:
http://www.budgetgaming.n...de-playstation-store.html

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Sssquirrel schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:15:
Paas-uitverkoop in de PS Store! Zitten mooie aanbiedingen tussen, ook voor de Vita:
Vooral Killzone viel mij op. Goed goedkoop voor een game die nog maar 'net' uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook OlliOlli voor €3,99 (PS+ €3,19) en TkX voor dezelfde prijzen, games die net een paar weken uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Oeh, OlliOlli gaan we even binnenhalen!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
OlliOlli ziet er beetje uit als Skate or Die van heel vroeger.. lijkt mij wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Jobbie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:38:
Ook OlliOlli voor €3,99 (PS+ €3,19) en TkX voor dezelfde prijzen, games die net een paar weken uit zijn...
TxK was die 7 Euro bij introductie ook wel waard vind ik persoonlijk. Maar voor 4 Euro is het gewoon een must-have :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:15:
Er zitten genoeg toffe aanbiedingen tussen. Er zitten wel een paar games tussen die ik wil hebben, maar die ook wel eens op PS+ zouden kunnen gaan komen. Echter, dat risico bestaat natuurlijk altijd.

Anyway, OlliOlli, The Wolf Among Us, CastleStorm en Rainbow Moon heb ik in het vizier. Let's Fish! Hooked on klinkt overigens ook wel als een echte vakantiegame. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Als ik de Paas actie wil bekijken in de PSN Store met mijn Vita dan krijg ik maar 6 of 7 aanbiedingen te zien. De overige moet ik via de zoek functie zoeken. 8)7

Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ike. schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:04:
Als ik de Paas actie wil bekijken in de PSN Store met mijn Vita dan krijg ik maar 6 of 7 aanbiedingen te zien. De overige moet ik via de zoek functie zoeken. 8)7

Hebben jullie dit ook?
Ach, hou op :-)

De store op mijn vita is een drama. Vaak duurt het laden heel lang, of geeft ie een error, of toont hij inderdaad maar een paar items. De game add-ons section is helemaal een drama...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De store was altijd al een drama, ook op de PS3 daar kon ik nooit wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit ook?
Gisteravond via de mobiele website was het ook een drama. Op de een of andere manier staat de huidige uitverkoop daar nog niet onder Deals en Aanbiedingen. Alle deals via Zoeken terugvinden is het enige alternatief op zo'n moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Fan made GUI concept voor de PS Vita, erg vet als je het mij vraagt.

http://wololo.net/2014/04...u-think-of-it/#more-19166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 17:55
Eerlijk gezegt vind ik het bubbel systeem maar saai en weinig customize opties.
Dus die GUI ziet er wel gaaf uit lijkt mij dat je er meer mee kan doen en doet me ook wel wat aan het Ps3 systeem denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg

Hebben jullie dit ook?
Krijg net een email van Playstation:
Zoek naar paaskoopjes in de PlayStation Store
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Psyonara schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:12:
Eerlijk gezegt vind ik het bubbel systeem maar saai en weinig customize opties.
Dus die GUI ziet er wel gaaf uit lijkt mij dat je er meer mee kan doen en doet me ook wel wat aan het Ps3 systeem denken.
Het is slechts een concept hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 17:55
Weet ik maar iets thematisch zou niet een slecht idee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ik zet alles in de d/l lijst via de pc. Dan download ik het gewoon via de Vita. Heb Killzone toch maar aangeschaft en ik hij bevalt goed. Beter dan de lokale gameshop die er 45 euro boxed voor durft te vragen...

Ik hoop dat er meer gui customizing gaat komen. Lijst of blokjes. Iig iets anders dan die bubbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hoeveel GB's is Killzone Mercenary in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
W84 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:28:
Hoeveel GB's is Killzone Mercenary in totaal?
Killzone Mercenary 3.3 GB
Update 1.06: ongeveer 520 MB

Edit:
Update 1.08 ongeveer 532 MB

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 16-04-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dank u! Dat wordt weer wat games van m'n 16GB kaartje gooien! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
W84 schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:18:
Dank u! Dat wordt weer wat games van m'n 16GB kaartje gooien! :+
Vergeet niet je save files te uploaden via Plus of een back up op je pc te zetten.
Als je een spel wist van je Vita dan ben je ook je saves kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Hills
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik heb 9 april via de playstation vita store het spel All-Stars Battle Royale gekocht. Zodra het spel is gedownload en gaat installeren krijg ik een foutmelding op 15% van de installatie met de foutmelding "Kan niet installeren. Er is een fout opgetreden error code C2-12383-7".

Ik heb alles al geprobeerd maar geen succes. Klantenservice gebeld maar die doen er ook niks mee. Ze zeggen alleen "afwachten".

Op het playstation forum kom ik nog veel meer mensen tegen met deze problemen.
http://community.eu.plays...error/m-p/21194635#M11102

Het vreemde is dat Sony niet op het forum topic reageert en ook niet op twitter.
Nog vreemder is dat ze het spel gewoon online laten staan waardoor gebruikers het spel gewoon kunnen kopen terwijl het niet werkt. Spel kost op dit moment €8,99 met ps plus.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ike. schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:10:
[...]

Vergeet niet je save files te uploaden via Plus of een back up op je pc te zetten.
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ike. schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:10:
[...]

Ow, dat wist ik niet. Dat is goed om te weten zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

7Hills schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:20:
Ik heb 9 april via de playstation vita store het spel All-Stars Battle Royale gekocht. Zodra het spel is gedownload en gaat installeren krijg ik een foutmelding op 15% van de installatie met de foutmelding "Kan niet installeren. Er is een fout opgetreden error code C2-12383-7".

Ik heb alles al geprobeerd maar geen succes. Klantenservice gebeld maar die doen er ook niks mee. Ze zeggen alleen "afwachten".

Op het playstation forum kom ik nog veel meer mensen tegen met deze problemen.
http://community.eu.plays...error/m-p/21194635#M11102

Het vreemde is dat Sony niet op het forum topic reageert en ook niet op twitter.
Nog vreemder is dat ze het spel gewoon online laten staan waardoor gebruikers het spel gewoon kunnen kopen terwijl het niet werkt. Spel kost op dit moment €8,99 met ps plus.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Ik heb de PS3 versie gekocht, daar krijg je de Vita versie gratis bij (cross-buy). Ik heb hem gisteravond uitgeprobeerd en hij werkte zonder problemen (op een 32GB kaartje). Ik neem aan dat je hem al meerdere keren opnieuw hebt proberen te downloaden?

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:08
http://www.dualshockers.c...laystation-vita-tomorrow/

Hoppa, vanaf woensdag dus dead nation op onze Vita's. Lijkt me echt een ideale game voor de Vita. Heb m ook op de PS3 en PS4, maar allebei overgeslagen. Wel gedownload natuurlijk toen ze onder IGC vielen, dus op basis van cross buy is dead nation dan gratis voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet als Dead Nation dan ook voor de Vita te downloaden wordt. Het was een leuk spel op de PS3, maar waarschijnlijk nog leuker onderweg op de Vita.

Morgen snel even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:46:
http://www.dualshockers.c...laystation-vita-tomorrow/

Hoppa, vanaf woensdag dus dead nation op onze Vita's. Lijkt me echt een ideale game voor de Vita. Heb m ook op de PS3 en PS4, maar allebei overgeslagen. Wel gedownload natuurlijk toen ze onder IGC vielen, dus op basis van cross buy is dead nation dan gratis voor de Vita.
Goede aanvulling voor de PSVita collection. Ik heb het PS3 deel al redelijk wat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder zijn gisteren onder andere:
- Soul Sacrifce Delta voor internationale release: YouTube: Soul Sacrifice Delta Announce Trailer
- Freedom Wars voor internationale release (Soort van uitgebreide monster hunter met guns en pvp). Graphics en gameplay: YouTube: Freedom Wars - Announce Trailer
- Oreshika tainted bloodline voor internationale release, lekkere rpg game
- mechhunter: http://www.ign.com/articl...coming-to-ps4-vita-and-pc
- TAles of heart, JRPG.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:23:
Verder zijn gisteren onder andere:
- Soul Sacrifce Delta voor internationale release: YouTube: Soul Sacrifice Delta Announce Trailer
- Freedom Wars voor internationale release (Soort van uitgebreide monster hunter met guns en pvp). Graphics en gameplay: YouTube: Freedom Wars - Announce Trailer
- Oreshika tainted bloodline voor internationale release, lekkere rpg game
- mechhunter: http://www.ign.com/articl...coming-to-ps4-vita-and-pc
- TAles of heart, JRPG.
Over de eerste drie games zijn deze week twee artikelen verschenen op EU Playstation Blog. Oreshika is de derde titel in de serie. De vorige twee zijn nooit uitgebracht in het westen, maar dat zou verder niet zo relevant zijn. Overigens is die game samen met Tales of Heart ook meteen degene, die ik in de gaten ga houden. De Monster Hunter games zijn aan mij niet besteed.

MechRunner kende ik nog nog niet, maar dat is logisch omdat hij net pas is aangekondigd. :+ Het doet me denken aan Zone of the Enders, maar het heeft ook wel wat weg van een shmup.

Je kan de ontwikkelaar overigens supporten via Kickstarter, zodat ze de game kunnen afwerken. Afhankelijk van het doel dat je kiest, kun je al je PS4/PSVita versie claimen: linkje

Announcement Trailer: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Dag allen,

Ben van plan om ook een Vita te halen deze zomer, maar nu kon ik nergens vinden wanneer de Slim nu echt naar Nederland komt. Uiteraard kan je 'm in de UK bestellen, maar is het al zeker dat deze sowieso in NL komt? Laatste nieuwsberichten die ik vind zijn van Januari...das toch al een tijdje terug :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:08:
Dag allen,

Ben van plan om ook een Vita te halen deze zomer, maar nu kon ik nergens vinden wanneer de Slim nu echt naar Nederland komt. Uiteraard kan je 'm in de UK bestellen, maar is het al zeker dat deze sowieso in NL komt? Laatste nieuwsberichten die ik vind zijn van Januari...das toch al een tijdje terug :)
Goedemorgen Maichel, zou je mij kunnen vertellen waar ik hem in de UK kan bestellen?
Ik neem aan dat hij regiovrij is en ik hem gewoon kan gebruiken zoals een in Nederland bestelde Vita.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:51:
[...]

Goedemorgen Maichel, zou je mij kunnen vertellen waar ik hem in de UK kan bestellen?
Ik neem aan dat hij regiovrij is en ik hem gewoon kan gebruiken zoals een in Nederland bestelde Vita.

Alvast bedankt
Gewoon bij Amazon bijvoorbeeld, zie hier.

Gaat inderdaad om de Slim...
  • Lighter and thinner (20% thinner and 15% Lighter)
  • Play Longer (4-6 hours game play and 7 hours video play)
  • Immediate Play (1gb in built memory card)
Uiteraard kan ik 'm ook in de UK bestellen, maar liever gewoon in Nederland...als die hier ooit uitkomt :)

Edit: Zie nu dat het ook bij Amazon Duitsland kan...maar daar issie weer 80 euro duurder :(

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 16-04-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:02:
[...]

Gewoon bij Amazon bijvoorbeeld, zie hier.

Gaat inderdaad om de Slim...
  • Lighter and thinner (20% thinner and 15% Lighter)
  • Play Longer (4-6 hours game play and 7 hours video play)
  • Immediate Play (1gb in built memory card)
Uiteraard kan ik 'm ook in de UK bestellen, maar liever gewoon in Nederland...als die hier ooit uitkomt :)

Edit: Zie nu dat het ook bij Amazon Duitsland kan...maar daar issie weer 80 euro duurder :(
Enorm bedankt
Ik hoop voor jou dat er binnenkort duidelijkheid komt over de PS Vita in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:08:
[...]

Enorm bedankt
Ik hoop voor jou dat er binnenkort duidelijkheid komt over de PS Vita in Nederland
Ja vind het maar een moeilijke keuze...beide hebben ze voor- en nadelen. OLED scherm van de niet-slim is toch wel heel mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Maichel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:34:
[...]

Ja vind het maar een moeilijke keuze...beide hebben ze voor- en nadelen. OLED scherm van de niet-slim is toch wel heel mooi...
Voor mij zou de keuze niet zo heel moeilijk zijn. Ik zou (ook nu) 100% zeker voor de OLED variant gaan :). Beeld is echt supermooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:24
Voor € 115,00 (Even de € 14,99 voor de 90 dagen PSN Plus die je bij Intertoys erbij krijgt er afgehaald) de huidige met OLED scherm is toch een ‘no brainer’?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Hills
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06-2024
Lamer_Deluxe schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:53:
[...]

Ik heb de PS3 versie gekocht, daar krijg je de Vita versie gratis bij (cross-buy). Ik heb hem gisteravond uitgeprobeerd en hij werkte zonder problemen (op een 32GB kaartje). Ik neem aan dat je hem al meerdere keren opnieuw hebt proberen te downloaden?
Wanneer heb je em gekocht? was dat de versie van 8,99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7Hills schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:58:
[...]

Wanneer heb je em gekocht? was dat de versie van 8,99?
Volgens mij is Playstation All-Stars Battle Royale altijd Cross-Buy. Dus ook de versie van 8,99.
Ik heb zelf een hardcopy voor de PS3 gekocht en later zonder problemen ook mijn PS Vita voorzien van de game.
Pagina: 1 ... 67 ... 82 Laatste