Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:19
Ik heb afgelopen weekend Dead Nation gekocht op/voor de PS3 en kwam er later achter dat ook een versie voor de Vita uit zou komen. Nu probeer ik alleen de Vita versie te downloaden maar krijg alleen de koop voor de vita te zien en niet de "gekocht" versie. Iemand enig idee hoe ik Dead Nation wel kan downloaden voor m'n Vita? (de cross buy versie welteverstaan)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net geprobeerd en zag eerst ook alleen met prijs van 7,99.
Ik heb doorgeklikt op kopen en daarna zag ik de PS Vita versie wel als "GRATIS" staan.
Nu heb ik 'm dus alsnog gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 16:48

RyuuPro

That Damn Fly

Chckdsk! schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:55:
Ik heb afgelopen weekend Dead Nation gekocht op/voor de PS3 en kwam er later achter dat ook een versie voor de Vita uit zou komen. Nu probeer ik alleen de Vita versie te downloaden maar krijg alleen de koop voor de vita te zien en niet de "gekocht" versie. Iemand enig idee hoe ik Dead Nation wel kan downloaden voor m'n Vita? (de cross buy versie welteverstaan)
Al in je downloadlijst gekeken of die daar wel staat?

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18
Ik heb nu een maand een PS VIta en heel wat games bekeken of gespeeld. Van het weekend eindelijk een game tegengekomen die me de 'Wow' factor gaf: Sonic & All-Stars Racing Transformed, mooie game en vermakelijk om te spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvaneijgen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik heb mijn zinnen nu echt gezet op een Vita Slim, maar ik wil hem graag kopen in Nederland zodat ik gewoon garantie heb, maar waar blijft die release date?! Hoevaak word hij meestal van te voren aangekondigd voor release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37
Jumpman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:03:
Ik heb nu een maand een PS VIta en heel wat games bekeken of gespeeld. Van het weekend eindelijk een game tegengekomen die me de 'Wow' factor gaf: Sonic & All-Stars Racing Transformed, mooie game en vermakelijk om te spelen.
Heb je Uncharted Golden Abyss niet gespeeld? Die vind ik toch ook wel heel erg vet.

Ik moet zeggen dat PSN trouwens de laatste tijd wel erg snel is met downloaden. Eerder duurde het nog wel eens uren om een paar Gigabyte te downloaden maar nu gaat dat als een trein.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

LuPo schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:27:
[...]

Heb je Uncharted Golden Abyss niet gespeeld? Die vind ik toch ook wel heel erg vet.

Ik moet zeggen dat PSN trouwens de laatste tijd wel erg snel is met downloaden. Eerder duurde het nog wel eens uren om een paar Gigabyte te downloaden maar nu gaat dat als een trein.
Ik vind het juist erg traag gaan (in vergelijking met de ps4), of is het echt sinds vandaag?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nou ik was net Dead Nation voor de Vita aan het downloaden en de Mb's vlogen me om de oren. :P

Eerder ging het vaak een stuk trager naar mijn idee. PS4 is inderdaad altijd snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:27:
[...]

Zeker, daarvoor heb ik een PS Vita gekocht. Misschien had ik daar al teveel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:40
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:45:
[...]

Ik vind het juist erg traag gaan (in vergelijking met de ps4), of is het echt sinds vandaag?
Inderdaad, in de regel trekt mijn Vita 2 tot 3 mbit, waar m'n internetverbinding 30mbit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Lamer_Deluxe schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:53:
[...]

Ik heb de PS3 versie gekocht, daar krijg je de Vita versie gratis bij (cross-buy). Ik heb hem gisteravond uitgeprobeerd en hij werkte zonder problemen (op een 32GB kaartje). Ik neem aan dat je hem al meerdere keren opnieuw hebt proberen te downloaden?
Ik heb hem vorig jaar eens gedownload en zelfs na updates werkt ie nog prima d:)b

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:45:
[...]

Grappig. 's Avonds ging het ineens weer heel erg traag. Nog niets veranderd dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
TxK is wel erg vet... Voor 3,19 niet laten liggen als je van dat soort games houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 14:17

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

7Hills schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:58:
Wanneer heb je em gekocht? was dat de versie van 8,99?
Sorry, vergeten te checken of ik nog reacties had gekregen, was inderdaad de versie van de uitverkoop nu.
TxK is inderdaad erg cool, ziet er goed uit op het OLED scherm en heeft coole geluidseffecten.

[ Voor 14% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 21-04-2014 13:28 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

Jumpman schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:31:
Voor € 115,00 (Even de € 14,99 voor de 90 dagen PSN Plus die je bij Intertoys erbij krijgt er afgehaald) de huidige met OLED scherm is toch een ‘no brainer’?
Zou je een linkje voor dit kunnen geven, ik zie namelijk geen vita staan met 90 dagen PSN Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
lasharor schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:05:
[...]

Zou je een linkje voor dit kunnen geven, ik zie namelijk geen vita staan met 90 dagen PSN Plus
De aanbieding is over met de 90 dagen PSN kaart. Gisteren waren de PS Vita's overigens € 116,99 bij Intertoys i.v.m. de Eerste Paasdag actie (10% korting op alles).

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 21-04-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
iemand ervaring met memory cards uit buitenland bestellen? 64gb bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:07:
[...]

Zeker, daarvoor heb ik een PS Vita gekocht. Misschien had ik daar al teveel van verwacht.
Gelukkig heb ik Sonic ook nog klaar staan. Dus het kan voor mij alleen nog maar beter worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ben nog steeds bezig met uncharted :) kwam er gisteren ook pas achter dat je in de tussen filmpjes ook kan klikken op die secrets. Moet ik hem straks nog een keer door gaan spelen :P

En heb nog steeds geen 1 game op mijn vita hoeven te kopen dankzij dat PS+ _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 22-04-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
http://www.vg247.com/2014...ed-for-ps-vita-on-shopto/

Damn, hoop dat die echt binnenkort uitkomt. Echt de perfecte game voor mij om op de vita te spelen. Deel 1,2 en 3 echt meerdere keren uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik lees net op NeoGAF dat alle PSOne en PSP games opeens ook op de Vita te spelen zijn! :)
Eens kijken of er nog wat leuke klassiekers tussen zitten om nog eens te spelen.

[ Voor 97% gewijzigd door SToRM666 op 22-04-2014 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-10 11:28
(jarig!)
Weet iemand toevallig al of Minecraft al beschikbaar is voor de vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaeltjeh1 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:36:
Nee, is nog in ontwikkeling bij 4J Studios. De releasedatum is nog niet bekend.

Er komen trouwens weer wat Japanse PSVita titels naar het westen. Het gaat om Danganronpa 2, Tales of Hearts R, Fairy Fencer F en Disgaea 4. (gelezen op playstationtrophies.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

Rincewind

Take me in your arms tonight

Paulus07 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:44:
ben nog steeds bezig met uncharted :) kwam er gisteren ook pas achter dat je in de tussen filmpjes ook kan klikken op die secrets. Moet ik hem straks nog een keer door gaan spelen :P
Grmbl.. Echt ? wist ik ook niet: kan ik het spel weer gaan spelen... <zucht> Wat vervelend 8)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Rincewind schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:26:
[...]
Grmbl.. Echt ? wist ik ook niet: kan ik het spel weer gaan spelen... <zucht> Wat vervelend 8)
Nee dat wist ik inderdaad ook niet. Geen idee of ik alles heb, maar ik heb het spel bij launch gekocht en ik vond het niet zo heel super (de gimicks waren irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
nieuws: Veel PlayStation 1- en PSP-games zijn ineens beschikbaar op PS Vita

Had iemand dit al gelezen? Ik zou het wel extreem cool vinden als ze dit doen. Dan kan ik eindelijk ook Gaia Seed meenemen onderweg :).

Come to think of it: Final Fantasy IX heb ik al tijden op m'n Vita gehad. Nu eraf gehaald om ruimte te creëren, maar hij werkte weldegelijk... Raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:36:
Als je een alternatief zoekt: Terraria... Vind ik zelf veel leuker en diepgaander dan minecraft ;)
De controls zijn ook echt uitstekend, onlangs nog een patch gekregen waar heel veel content aan toegevoegd is.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 02:11
Ik zat even op mijn Vita te speuren naar games en zag dus MotoGP 13 staan maar die kan ik als enigste niet downloaden en alle andere PS+ games wel.
Heeft iemand dat ook? Of is er iets waardoor deze niet te downloaden is?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Beatz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:35:
Ik zat even op mijn Vita te speuren naar games en zag dus MotoGP 13 staan maar die kan ik als enigste niet downloaden en alle andere PS+ games wel.
Bedankt alvast.
Misschien via de webbrowser naar je vita pushen? https://store.sonyenterta...00316_00-MOTOGP13000EU000

Overigens hier geen problemen, destijds wel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Beatz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:35:
Bedankt alvast.
Kon hem hier zonder problemen binnenhalen op de vita. Moest wel even wat andere games opschonen want de SD kaart zat vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 22:58

W84

Iemand een idee waar Killzone Mercenary fysiek voor weinig is te vinden? Rond de 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
W84 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:55:
Iemand een idee waar Killzone Mercenary fysiek voor weinig is te vinden? Rond de 20 euro?
kom hem zelf nu overal rond de 35 euro tegen:

http://www.zavvi.nl/games...e-mercenary/10727102.html
http://www.wowhd.nl/games...-vita/dp/35007759#bc=43c9

http://www.budgetgaming.n...one+mercenary_PSVita.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Zou die binnenkort niet in de PS plus komen? Hij is nu al 2 keer digitaal aangeboden voor ~18 euro in de store. Voor mij al reden om hem nog niet te kopen ondanks dat ik hem graag wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tnx! Keertje bij Zavvi bestellen dan met hopelijk 20% kortingscode. Intertoys vroeg 50 euro en ik weet dat die cheap via PS+ te krijgen is, maar kost teveel geheugen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vinand schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:22:
[...]

Als je een alternatief zoekt: Terraria... Vind ik zelf veel leuker en diepgaander dan minecraft ;)
De controls zijn ook echt uitstekend, onlangs nog een patch gekregen waar heel veel content aan toegevoegd is.
En hij is nog in de aanbieding ook voor € 6,30 o.i.d. Ik heb er wel over zitten twijfelen, maar begrijp de aantrekking niet zo goed. Kan jij mij als fan uitleggen wat dit spel zo goed maakt? Heb de appeal van Minecraft ook nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Coming to PS Plus in May:

30th April: Muramasa Rebirth
30th April: Everybody’s Golf

http://blog.eu.playstatio...peteer-payday-2-muramasa/

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 23-04-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:25:
[...]

En hij is nog in de aanbieding ook voor € 6,30 o.i.d. Ik heb er wel over zitten twijfelen, maar begrijp de aantrekking niet zo goed. Kan jij mij als fan uitleggen wat dit spel zo goed maakt? Heb de appeal van Minecraft ook nooit begrepen.
Het is een game waar random een gigantische 2D wereld gecreerd word. In die wereld kun je eigenlijk zo een beetje alles craften, bewerken en bouwen alla minecraft. De spanning zit hem voornamelijk in dat er extreem veel te exploren valt (zeldzame ore, wapens, armor des te dieper je komt, heel veel random events en natuurlijk enemies + uiteindelijk bosses des te verder en dieper je gaat).

Het is echt ongelooflijk verslavend, probeer anders gewoon de demo uit, mijn uitleg is crap in verhouding daarmee.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 17:58
Hallo,
Ik ben altijd een pc gamer geweest, maar zit sinds kort te denken aan een Vita. Me lijkt het handig overal/onderweg (goede) games te kunnen spelen ipv die android spelletjes :P. Nu heb ik een paar vragen:
-zijn er veel indiegames voor de Vita? Deze vind ik altijd leuk omdat ze zo anders zijn dan de standaardgames :)
-hoe zit het met de prijzen van Vita games in vergelijking met pc games?
-hoelang blijft de vita nog supported voor nieuwe games verwachten jullie?
-komen de grote titels (oa asassins creed, gta etc) uit voor de vita?

Ik zou de vita gaan gebruiken naast mijn pc waar ik eigenlijk alleen minecraft , roblox en tf2 op speel :P.
Of komt er binnenkort een nieuw portable gamesysteem uit? Geruchten? :P
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 13:14
brick5492 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:52:
Hallo,
Ik ben altijd een pc gamer geweest, maar zit sinds kort te denken aan een Vita. Me lijkt het handig overal/onderweg (goede) games te kunnen spelen ipv die android spelletjes :P. Nu heb ik een paar vragen:
-zijn er veel indiegames voor de Vita? Deze vind ik altijd leuk omdat ze zo anders zijn dan de standaardgames :)

Ik zou de vita gaan gebruiken naast mijn pc waar ik eigenlijk alleen minecraft , roblox en tf2 op speel :P.
Bedankt!
Dus je wilt iets anders spelen dan android games, maar wel graag indiegames. Klinkt mij een beetje tegenstrijdig.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
_.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:26:
[...]

Dus je wilt iets anders spelen dan android games, maar wel graag indiegames. Klinkt mij een beetje tegenstrijdig.
Nou nee, de vita heeft 1000x betere controls/input in vergelijking met een android tablet/smartphone. Volgens mij wilt hij indiegames on-the-go spelen, op een comfortable manier, dus geen geklooi met touchscreen input. Dan lijkt de vita ideaal. Plus de bonus van de AAA games die je niet op android vind, zoals Killzone, Tearaway, LittleBigPlanet, Final Fantasy X/X-2 HD, Uncharted, Sly Cooper, Gravity Rush, de hele waslijst aan Japanse games etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Trishul schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:49:
[...]

Nou nee, de vita heeft 1000x betere controls/input in vergelijking met een android tablet/smartphone. Volgens mij wilt hij indiegames on-the-go spelen, op een comfortable manier, dus geen geklooi met touchscreen input. Dan lijkt de vita ideaal. Plus de bonus van de AAA games die je niet op android vind, zoals Killzone, Tearaway, LittleBigPlanet, Final Fantasy X/X-2 HD, Uncharted, Sly Cooper, Gravity Rush, de hele waslijst aan Japanse games etc.
Vergeet ook niet dat er een hele waslijst aan indie games zijn die enkel op de Vita uit zijn gekomen (zoals Hotline Miami) en er nog heel veel gaan komen dit jaar.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En neem dan ook zeker een PS+ abbo af :) veel gratis games voor de vita. En nog goede ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ike. schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:13:
Coming to PS Plus in May:

30th April: Muramasa Rebirth
30th April: Everybody’s Golf

http://blog.eu.playstatio...peteer-payday-2-muramasa/
Leuk Everybody's Golf toch jammer dat het niet cross save is met de PS3 versie anders had ik hem al gekocht. Maar als hij gratis is installeren we hem natuurlijk gewoon. Perfecte game voorop de handheld wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
homernt schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:28:
[...]

Leuk Everybody's Golf toch jammer dat het niet cross save is met de PS3 versie anders had ik hem al gekocht. Maar als hij gratis is installeren we hem natuurlijk gewoon. Perfecte game voorop de handheld wat mij betreft.
Van wat ik gezien heb is het qua gameplay een beetje te vergelijken met Neo Turf Masters. Gewoon een lekker snelle arcade-stijl game. Golf word dan ineens een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brick5492 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:52:
Hallo,

Bedankt!
Qua games is er vrij weinig support vanuit de grote uitgevers op een enkele uitzondering na zoals Assassin's Creed: LIberation, Batman: Arkham Origins Blackgate en binnenkort Borderlands 2. Er is een overlap qua indiegames tussen Vita en PC, maar laat dat je niet tegenhouden. De indiegames plus een enkele grote titel is mijns inziens wat je de komende tijd mag verwachten, tenzij er op de E3 veel nieuwe titels aangekondigd worden. Het is al wel bekend dat diverse Japanse uitgevers wel grote titels uitbrengen. Voor de rest staat er in de Vita Store wel een en ander aan leuke games, maar er zit naar mijn smaak ook wel wat f2p/android meuk tussen. Laat je dus niet per se door lage prijskaartjes verleiden.

De PSVita is er nu twee jaar volgens mij. Dus in de filosofie van Sony gaat het zeker nog 5 jaar mee. De levensduur wordt mijns inziens nog wat opgerekt doordat je de PSVita ook kan gebruiken als controller en PS4 games erop kan spelen via remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ASNNetworks schreef op donderdag 24 april 2014 @ 01:29:
Vergeet ook niet dat er een hele waslijst aan indie games zijn die enkel op de Vita uit zijn gekomen (zoals Hotline Miami) en er nog heel veel gaan komen dit jaar.
Volgens mij is Hotline Miami op zowat elke console uitgekomen hoor (behalve Nintendo dan) :P
Edit: blijkbaar enkel op de Sony consoles en de PC...

Maar los van dat heeft de Vita meer dan genoeg leuke spellen. En als je PS+ erbij neemt heb je er nog redelijk wat gratis ook :)

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 24-04-2014 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Oke, bedankt iedereen! Jullie hebben me overtuigd :).
Nog ff wachten en kijken welke games er nog voor uitkomen en dan ergens goedkoop proberen te kopen ;) (ik ben een student dus heb ik een budget :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
_.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:26:
[...]

Tja ik vind de meeste games op android iets te simpel. Ze missen een goed verhaal, zijn vaak snel uitgespeeld en lijken vaak op elkaar. Waar ik van houd zijn innovatieve, moeilijkere spellen met 'echte' controls ipv touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
ksborg schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:06:
nieuws: Veel PlayStation 1- en PSP-games zijn ineens beschikbaar op PS Vita

Had iemand dit al gelezen? Ik zou het wel extreem cool vinden als ze dit doen. Dan kan ik eindelijk ook Gaia Seed meenemen onderweg :).

Come to think of it: Final Fantasy IX heb ik al tijden op m'n Vita gehad. Nu eraf gehaald om ruimte te creëren, maar hij werkte weldegelijk... Raar?
Het lijkt dat ze er nog mee bezig zijn en nog niet klaar voor het publiek. Maar zal me niets verbazen wanneer er over een paar maanden er een officiele launch is. Artikel heeft nu de update dat de spellen verwijderd zijn voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
brick5492 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:23:
[...]
Tja ik vind de meeste games op android iets te simpel. Ze missen een goed verhaal, zijn vaak snel uitgespeeld en lijken vaak op elkaar. Waar ik van houd zijn innovatieve, moeilijkere spellen met 'echte' controls ipv touch :)
Veel klassiekers komen nu ook naar Android.
Square Enix is al een tijdje bezig (wel wat prijzig): SQUARE ENIX Co.,Ltd.
Sega (Sonic, Crazy Taxi, Jet Set Radio): https://play.google.com/s...eloper?id=SEGA+of+America
En Sony zelf is ook al behoorlijk actief op Android: https://play.google.com/s...er%20entertainment&c=apps

En adventure games zijn prima te doen met een touch screen en hebben meestal een goed verhaal.
http://www.pocketgamer.co...harts/feature.asp?c=57660

En zat leuke indie games.
Osmos, Robo5, Jazz: Trump's Journey, Freeze!, etc.
En nu ik toch bezig ben, nog een shameless plug voor een vriend van me: Flappy Bird 3D kloon: Google Play: Bird Inferno

Maar ik vind wel dat de Vita een mooi handzaam model is, waar ik voor Android nog geen goede tegenhanger voor heb gezien. Ik zou zo snel alleen de Archos GamePad 2 overwegen, maar die is wel een slag groter.

Maar wanneer Sony nou eens zou opschieten met het vrijgeven van de PSP en PSOne spellen voor de Vita, dan zou je met de Vita wel de beste mobiele console hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 02:11
Cyleo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:19:
[...]

Misschien via de webbrowser naar je vita pushen? https://store.sonyenterta...00316_00-MOTOGP13000EU000

Overigens hier geen problemen, destijds wel gekocht?
Bedankt! Ook even gekeken naar mijn ruimte en daar moest ik ook even wat opruimen...maar had blijkbaar al in de downloadlijst staan waardoor die dus niet meer te downloaden was...ook stond die er 3x in ofzo...dus er ging sowieso even iets niet helemaal goed...maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Heerlijk die Vita. Laatst in de trein zitten gamen en het uurtje treinen vloog voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Borderlands 2 voor de Vita als pre-order staan, valse start gemaakt op de PS3 ivm de cross-save!! Meer mensen die er mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-10 21:38
Zijn er eigenlijk een beetje sim-racing games voor de Vita? Ik heb net MotoGP uitgespeeld maar zoek eigenlijk nog andere games in dat genre en het liefst met 4 wielen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gran Turismo (PSP)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 14-10 21:38
^ Hmm.. Dat is natuurlijk wel de psp versie die niet heel mooi uit de verf komt op de PsV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Helaas was MotoGp je beste optie. GT (PSP) is idd niet de mooiste (MotoGP ook niet trouwens ;) ) en ook maar 3 tegenstanders wat best suf is.

Goeie andere racers zijn Sonic transformed , Wipeout en Motorstorm Rc waarvan er geen eentje in de buurt komt van wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ModNation Racers heb je ook nog (soort Mario Kart), die was laast op PS Plus.
WipeOut vond ik zelf erg goed (en lastig) maar het zijn allemaal geen sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vond je Modnations wat dan ? Sega transformed komt echt in de buurt van een Mario kart alleen dan moelijker, maar Modnation vind ik echt helemaal niks (PS3 en Vita versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zeg ook niet dat ik het wat vond. Ik vond het namelijk maar meh, kijk wel uit naar Mario Kart 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Nfs: most wanted is toch ook best aardig. Heel goedkoop te vinden ook hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
O ja, die heb ik ook nog. Die heb ik ook best nog lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Trishul schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:21:
Nfs: most wanted is toch ook best aardig. Heel goedkoop te vinden ook hier en daar.
Die speel ik het meeste, gewoon even lekker blazen en rammen! :) Wel jammer dat de bitrate van het geluid zo slecht is. Op de Vita zelf valt het opzich nog mee, maar met een headset is het echt te blikkerig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ik vermaak me ook zeker met Wipeout! leuke supersnelle game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Vind ik zelf iets minder, maar voor 5 euro mag je niet klagen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Beakzz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:18:
Vond je Modnations wat dan ? Sega transformed komt echt in de buurt van een Mario kart alleen dan moelijker, maar Modnation vind ik echt helemaal niks (PS3 en Vita versie)
Laadtijden van Modnation zijn ook tergend lang. Niet echt een fan van die game. Een goede racer a la GT mis ik wel op de Vita. Ik vermaak me nu een beetje met WRC, maar die is ook niet heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:28:
[...]

Laadtijden van Modnation zijn ook tergend lang. Niet echt een fan van die game. Een goede racer a la GT mis ik wel op de Vita. Ik vermaak me nu een beetje met WRC, maar die is ook niet heel goed.
misschien als je van zweefbakken houd kun je kijken naar wipeout, daar heb ik me erg goed mee vermaakt gedurende de launch van de Vita. Heeft voor mij nog steeds de beste graphics van elke game die ik geprobeerd heb

[ Voor 8% gewijzigd door Vinand op 30-04-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Vinand schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:27:
[...]

misschien als je van zweefbakken houd kun je kijken naar wipeout, daar heb ik me erg goed mee vermaakt gedurende de launch van de Vita. Heeft voor mij nog steeds de beste graphics van elke game die ik geprobeerd heb
Need for Speed Most Wanted is er ook op de Vita. Helaas wel verpest met DLC auto's die je vindt, maar daarna moet kopen... Verder opzich best een leuke en uitdagende racegame :). Maar realisme: nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ubisoft sale of personna in de aanbieding

http://nl.ign.com/news/89...s-in-de-uitverkoop-op-psn

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand ervaring met Assassins creed 3 liberation? lees dat er veel bugs in zitten, die al opgelost of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Er was veel kritiek dat de PS3 versie nog dezelfde fouten had en die kwam veel later uit dus zou er niet te veel van verwachten. Daarnaast is het natuurlijk wachten tot je deze via plus krijgt als je dat hebt. Anders had ik nu Rayman Origins wel gekocht.

De laatste tijd te vaak games met plus gekregen die ik net in een sale had gekocht dus ik koop alleen nog maar oudere zooi in de sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Daar heb je inderdaad een punt! blijf ik lekker van deze sale af! eventueel rayman legends. origin was zeker de moeite waard namelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik bedoelde dus ook Legends :+ Origins heb ik al bij plus gekregen inderdaad en Legends heb ik al op de PS3. Door die aankoop ben ik er dus achter gekomen dat ik dit soort games liver op de Vita speel, maar geen zin om er nogmaals geld aan uit te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
http://www.dualshockers.c...r-and-it-looks-beautiful/

Nice, nu nog een goede case zodat je van een DS4 en vita een soort nvidia shield kan maken, zoals in de comments staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Na veel goede verhalen te hebben gehoord, heb ik besloten om Persona 4 Golden aan te schaffen. Hij is sinds vandaag €19,99 (€17,99 PS+) in de PS Store.

Lijkt me een toffe game waar ik lekker weer uuuuren in kan grinden. Heb nu ongeveer 85 uur in FFX HD zitten en heb even zin in een afwisseling. Begrijp me niet verkeerd, ik ga FFX-HD zeker nog door spelen (moet nog 'even' 3 Dark Aeons en dan Penance verslaan). Maar deze game sprak mij erg aan vanwege de anime-achtige style. FFX-2 HD zal nog even moeten wachten ;)

Wat ik overigens erg jammer vind is dat de stemmen niet in het Japans in te stellen zijn. Nu moet ik wel zeggen dat het voor een Engelse voice over erg goed gelukt is, maar toch vind ik het leuker om Japanse stemmen te hebben bij Japanse games, zeker waar veel anime in voor komt.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 30-04-2014 23:28 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand toevallig al Child of light i.c.m. ps3 en ps vita remote play geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Trishul schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:43:
http://www.dualshockers.c...r-and-it-looks-beautiful/

Nice, nu nog een goede case zodat je van een DS4 en vita een soort nvidia shield kan maken, zoals in de comments staat...
En datzelfde zonder dat je moet inloggen met een 2e account. Dat vind ik ook niet echt handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Gisteren zijn er een hoop nieuwe indiegames aangekondigd voor de vita, en deze viel mij erg op: http://blog.us.playstatio...oming-to-ps4-and-ps-vita/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
ASNNetworks schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:04:
Na veel goede verhalen te hebben gehoord, heb ik besloten om Persona 4 Golden aan te schaffen. Hij is sinds vandaag €19,99 (€17,99 PS+) in de PS Store.

Lijkt me een toffe game waar ik lekker weer uuuuren in kan grinden. Heb nu ongeveer 85 uur in FFX HD zitten en heb even zin in een afwisseling. Begrijp me niet verkeerd, ik ga FFX-HD zeker nog door spelen (moet nog 'even' 3 Dark Aeons en dan Penance verslaan). Maar deze game sprak mij erg aan vanwege de anime-achtige style. FFX-2 HD zal nog even moeten wachten ;)
Ik vind dit verdorie prachtig. Hopelijk ziet Sony eindelijk dat ze best hun games die ze niet in het westen uit willenkunnen brengen, dat toch doen. Gooi er een vertaling over heen Sony! Mensen uit het westen vinden jullie games ook leuk!

Ik heb zelf een hekel aan dit soort games. MAAR dit moet gewoon aangewezen worden. Er zijn zoveel games die region only zijn. En dan maar niet te spreken over PS+ verschil tussen eu/us/ch,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46
Xfade schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:47:
[...]

Ik vind dit verdorie prachtig. Hopelijk ziet Sony eindelijk dat ze best hun games die ze niet in het westen uit willenkunnen brengen, dat toch doen. Gooi er een vertaling over heen Sony! Mensen uit het westen vinden jullie games ook leuk!

Ik heb zelf een hekel aan dit soort games. MAAR dit moet gewoon aangewezen worden. Er zijn zoveel games die region only zijn. En dan maar niet te spreken over PS+ verschil tussen eu/us/ch,
Ik vind het wat minder prachtig heb hem vorige week full price gekocht! (maar dat is hij dubbel en dwars waard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Woohoo! 4 nieuwe Zen Pinball tables in het pakket: "Star Wars: Heroes Within".

Die zien er weer goed uit!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:04:

Wat ik overigens erg jammer vind is dat de stemmen niet in het Japans in te stellen zijn. Nu moet ik wel zeggen dat het voor een Engelse voice over erg goed gelukt is, maar toch vind ik het leuker om Japanse stemmen te hebben bij Japanse games, zeker waar veel anime in voor komt.
Heb 'm een paar weken terug in Canada besteld voor € 18, 50 o.i.d. Voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen. Iedereen is er zo lirisch over. Op dit moment heb ik er een uur of 4 inzitten en ik ben echt onder de indruk! De eerste paar uur is voornamelijk verhaal, maar het wordt wel erg goed neergezet. Het lijkt heel erg op een japanse animatiefilm: mooi getekend en een interessant en bovennatuurlijk verhaal.
Ik zit nu na de introductie en de mogelijkheden die ik heb zijn er veel, misschien wel teveel.

Van alle Vita-games die ik heb, is dit duidelijk één van de betere. Tot nog toe vind ik Soul Sacrifice echt de beste. Die heb ik wel een uur of 40 gespeeld. Virtua Tennis 4 vind ik ook erg goed.

Op dit moment neemt m'n Vita-backlog wel ontzettend toe:

FF X & X-2;
Muramasa;
Castlestorm
Tearaway
Metal Gear Solid HD
Vice city stories
Rayman Legends
LBP

en nog wel een paar die ik vergeten ben.

Ik heb m'n 3DS sinds begin dit jaar niet meer aangeraakt en daar zit Zelda nieuw in. Dat zegt eigenlijk wel genoeg. PS+ en alle goede PSN aanbiedingen zorgen daar wel voor.

Prachtig aparaat die Vita!

p.s. iemand nog een idee waar ik een cradle goedkoop op de kop kan tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Jobbie schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:49:
[...]

Heb 'm een paar weken terug in Canada besteld voor € 18, 50 o.i.d. Voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen. Iedereen is er zo lirisch over. Op dit moment heb ik er een uur of 4 inzitten en ik ben echt onder de indruk! De eerste paar uur is voornamelijk verhaal, maar het wordt wel erg goed neergezet. Het lijkt heel erg op een japanse animatiefilm: mooi getekend en een interessant en bovennatuurlijk verhaal.
Ik zit nu na de introductie en de mogelijkheden die ik heb zijn er veel, misschien wel teveel.

Van alle Vita-games die ik heb, is dit duidelijk één van de betere. Tot nog toe vind ik Soul Sacrifice echt de beste. Die heb ik wel een uur of 40 gespeeld. Virtua Tennis 4 vind ik ook erg goed.

FF X & X-2;
Muramasa;
Castlestorm
Tearaway
Metal Gear Solid HD
Vice city stories
Rayman Legends
LBP

Ik heb m'n 3DS sinds begin dit jaar niet meer aangeraakt en daar zit Zelda nieuw in. Dat zegt eigenlijk wel genoeg. PS+ en alle goede PSN aanbiedingen zorgen daar wel voor.

Zelda uitgespeeld en toen Luigi's Mansion die ik nog niet had gespeeld, sindsdien Persona en FFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Jobbie schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:49:
[...]

FF X & X-2;
Muramasa;
Castlestorm
Tearaway
Metal Gear Solid HD
Vice city stories
Rayman Legends
LBP

Wees blij dat je backlog nog zo klein is :p Ik heb 64 GB vol (en alles wat er niet meer op past) met hoogstens 2 games op uitgespeeld. (iets met afmaken :+ )

Ik heb eind vorig jaar een 3DS gekocht met 6 spellen waar er nog steeds 4 van in het plastic zitten. Had weer even echt zin in een Nintendo spel en ik vond Zelda ook echt leuk spelen, maar de 3DS is het gewoon net niet. Nu heb ik vorige week in Japan een goede grip gevonden dus misschien dat ik er weer wat meer mee ga doen, maar ik kan dat ding niet eens ff een nachtje op standby laten staan of dat rode lampje knippert al weer.

De Vita kan ik rustig een week op standby laten liggen en weer verder gaan waar ik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

na 1,5 maand weer me Vita erbij gepakt.
Rainbow moon blijft een vette game.
ben erg benieuwd hoe rainbow skies gaat worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Wees blij dat je backlog nog zo klein is :p Ik heb 64 GB vol (en alles wat er niet meer op past) met hoogstens 2 games op uitgespeeld. (iets met afmaken :+ )

Ik heb eind vorig jaar een 3DS gekocht met 6 spellen waar er nog steeds 4 van in het plastic zitten. Had weer even echt zin in een Nintendo spel en ik vond Zelda ook echt leuk spelen, maar de 3DS is het gewoon net niet. Nu heb ik vorige week in Japan een goede grip gevonden dus misschien dat ik er weer wat meer mee ga doen. [...]
Ik vind de 3DS echt geen slechte console, maar de PSV trekt me gewoon meer. Komt door een aantal zaken, waaronder de graphics, maar zeker ook de games. Zelda is gewoon een erg goed spel, maar daarna trekt niets me meer. Ik had gehoopt dat de nieuwe Mario Golf een topper zou worden, maar helaas ook niet. Nou is het op de PSV ook niet alleen maar rozengeur en maneschijn wat nieuwe games betreft en heb ik geluk dat ik pas dit jaar ben begonnen waardoor er al een prachtige spellen-bibliotheek lag waaruit ik kan kiezen.

Wat Sony m.i. echt goed doet zijn de prijzen en aanbiedingen van games. Ik heb een jaar geleden op de 3DS OoT voor 25 kunnen kopen daarna nog Tennis voor 20, maar that's it. Games als Luigi's Mansion en dat strategie spel blijven rond de 35 - 40 geprijsd.
FF X / X-2 heb ik bij release voor 25 gekocht. Om de haverklap is er op PSN uitverkoop, waardoor je veel Indies koopt voor een paar euro en heel veel PSX en PSP games voor een habbekrats.

Wat ook meespeelt is iets wat vaak als argument om de hoek komt kijken: Nintendo games hebben een jongere en grotere doelgroep. Zo moet Mario leeftijden van 7 tot 77 amuseren, wat een spel al snel wat fleuriger of hoe zeg je dat, kind-vriendelijker maakt. Op zich niets mis mee, maar wat volwassener spellen, mis ik op de 3DS daardoor wel.

Qua hardware is het lastig. De PSV is duidelijk krachtiger en dat OLED scherm is fantastisch. De 3DS heeft daar een erg toffe en goed werkende 3D functie en twee schermen tegenover staan. Duidelijk is de 3DS hardware innovatiever, maar ik denk daarmee niet beter.

Ik zal mijn 3DS echt niet weg doen en zal in de vakantie Zelda proberen te spelen, maar voorlopig ligt de Vita in m'n handen als ik een spelletje wil doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:23:
Woohoo! 4 nieuwe Zen Pinball tables in het pakket: "Star Wars: Heroes Within".

Die zien er weer goed uit!
Ik heb ze toch ook maar aangeschaft. De vereisten voor de meeste Trophies zijn alleen wel een behoorlijke uitdaging, waar ik maar zeer moeilijk aan kan geraken. Het komt vaak neer op het behalen van alle missies/uitdagingen, terwijl het soms al een uitdaging op zich is om de bal in het spel te houden. Ik zou overigens best nog meer tafels van Zen Pinball willen aanschaffen, maar alles bij elkaar is het best prijzig met meerdere Marvel packs à 10 euro en andere thema's van elk 2,49 euro. Ik heb nu zelf 16 tafels (10 x Star Wars + 6 van Marvel (Original + Captain America + Fantastic Four) in mijn bezit, maar 40 stuks in totaal is me wat te gortig. Ik hoop dat we binnenkort een actie kunnen verwachten met deze tafels, aangezien alleen Captain America en Fantastic Four ooit in de aanbieding zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmm jah, ik heb zelf bijna alle tafels over de jaren heen aangeschaft; alleen de laatste voetbalclub table en de ninja gaiden table niet. Met zo gespreid betalen valt het wel mee / niet zo op :-)

Maar goed, op zich vind ik de meeste tafels wel hun geld waard (vooral alle Star Wars tables, Plants vs Zombies, Sorcerers Lair, Epic Quest, Earth Defence, en Spider-Man zijn erg goed). Sommige tafels zijn ook erg moeilijk (V12, Shaman)...

Wat betreft trophies: iedere tafel heeft wel 1 makkelijkere en een insanely moeilijke trophy inderdaad! Dat houdt de uitdaging er in ;-) Het leukste is scores van friends proberen te verbeteren.

Anyways, pinball, je moet ervan houden :-) Ik vind het i.i.g. ideaal op de Vita!

[ Voor 16% gewijzigd door Sssquirrel op 05-05-2014 16:31 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Pinball trekt me niet zo, ik ben zeer benieuwd naar Borderlands 2, eindelijk weer een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
God of war collection remastered zou deze week ook moeten uitkomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trishul schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:52:
God of war collection remastered zou deze week ook moeten uitkomen toch?
Ah, ik was er zeker van om Borderlands 2 aan te schaffen, nu ik dit zie begin ik toch iets te twijfelen! God of War niet eerder gespeeld, lijkt me zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mfreriks schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:05:
[...]

Ah, ik was er zeker van om Borderlands 2 aan te schaffen, nu ik dit zie begin ik toch iets te twijfelen! God of War niet eerder gespeeld, lijkt me zeker de moeite waard!
Het zijn vooral remakes in een nieuwer jasje, god of war is wel leuk, maar heeft ook weer veel quick time events.

Borderlands 2 lijkt mij persoonlijk leuker.
Neemt niet weg dat God of war een leuke en goedwerkende game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:29:
Hmm jah, ik heb zelf bijna alle tafels over de jaren heen aangeschaft; alleen de laatste voetbalclub table en de ninja gaiden table niet. Met zo gespreid betalen valt het wel mee / niet zo op :-)

Maar goed, op zich vind ik de meeste tafels wel hun geld waard (vooral alle Star Wars tables, Plants vs Zombies, Sorcerers Lair, Epic Quest, Earth Defence, en Spider-Man zijn erg goed). Sommige tafels zijn ook erg moeilijk (V12, Shaman)...

Wat betreft trophies: iedere tafel heeft wel 1 makkelijkere en een insanely moeilijke trophy inderdaad! Dat houdt de uitdaging er in ;-) Het leukste is scores van friends proberen te verbeteren.

Anyways, pinball, je moet ervan houden :-) Ik vind het i.i.g. ideaal op de Vita!
Ik houd er wel van. :D Overigens probeer ik ook altijd de high scores van vrienden te verbeteren, maar helaas hebben de meesten alleen maar de Marvel Pinball (Original) tafels, omdat die in 2011 eens vergeven is bij PS+.

De reden dat ik ze overigens liever in de uitverkoop haal, is omdat ik ze ook al deels heb op de Xbox 360 en PC (onder de naam Pinball FX2). Overigens heb ik per systeem nauwelijks overlap qua tafels, dus dat is dan wel weer goed geregeld. Verder is het vooral een kwestie van impulsaankopen. Ik zat gisteren steeds Star Wars tafels te spelen, omdat die voor mij nog betrekkelijk nieuw zijn en toen scrollde ik voorbij Plants vs Zombies en die wilde mijn vrouw dan weer spelen. Enfin, weer een tafel erbij...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 09:55 . Reden: toevoeging van link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Ik wil de god of war collection best aanschaffen, maar dan wel voor max. 15~20 euro. Ik heb de originele games namelijk al op de PS2 en de HD remake op de PS3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Het zijn vooral remakes in een nieuwer jasje, god of war is wel leuk, maar heeft ook weer veel quick time events.

Borderlands 2 lijkt mij persoonlijk leuker.
Neemt niet weg dat God of war een leuke en goedwerkende game is.
God of War is een meesterlijke game, maar ik heb de games al op de PS2 en PS3 (inclusief PSP delen). Een derde keer dezelfde game kopen is iets waar ik voor pas. Borderlands 2 voor de Vita lijkt me wel tof, maar dat is ook een game die ik al op de PS3 heb.

Als je ze beiden niet hebt gespeeld, bega je in ieder geval geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ben trouwens benieuwd of we ooit nog wat van Big Fest gaan horen. Na de aankondiging nooit meer wat van gehoord ;(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Sly Cooper Trilogy ook als CrossBuy te kopen is?
Ik heb Vita spellen graag zoveel mogelijk als fysieke versie (omdat je anders steeds met een volle geheugenkaart zit), en zou deze dan graag hebben.
Omdat ik ook een ps3 heb met 1 TB schijf, zou ik 'm daar dan ook op willen downloaden. Is dit mogelijk? Of heb ik dan vette pech? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:44:
Weet iemand of de Sly Cooper Trilogy ook als CrossBuy te kopen is?
Ik heb Vita spellen graag zoveel mogelijk als fysieke versie (omdat je anders steeds met een volle geheugenkaart zit), en zou deze dan graag hebben.
Omdat ik ook een ps3 heb met 1 TB schijf, zou ik 'm daar dan ook op willen downloaden. Is dit mogelijk? Of heb ik dan vette pech? :-P
Is Sly cooper deze maand niet gratis voor + abbos?

volgensmij ook crossbuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
Klopt, Sly Cooper is Cross-Buy and volgens mij ook Cross-Save. Ik heb ook een volle geheugenkaart dus vooralsnog alleen op de PS3.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47
mfreriks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:21:
[...]

Is Sly cooper deze maand niet gratis voor + abbos?

volgensmij ook crossbuy
Gaat om Sly Cooper Thieves in Time.
Voor zover niet de gehele set die gratis is.
Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste