Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

Jammer dat ik al 2 flop games gekocht hebt op de PS vita.
Rayman legend ( ik haat de missies waarbij je de ps vita moet kantelen enzo :S, dat heeft nooit gewerkt op handhelds,telefoons en geeft me zo verschrikkelijke Wii gevoel)

en ook Persona 4 golden is een grote flop game voor mij geweest.
Die 3 uur lang durende intro, de onduidelijkheid wat je moet doen (ik lees gewoon niet graag, ik hou van gameplay en niet van lezen)

Beste game blijft nog steeds Rainbow moon, het verhaal is simpel, je hoeft ze niet perse te lezen om te weten wat je moet doen.
Killzone was ook zeer goed uitgewerkt.
Fifa 14 is OK, maar niet al te best.
WRC4 te lange laadtijden en was ook een beetje matig.
Little big planet Vita was echt geweldig, maar kort.

Heeft iemand nog aanraders ?
Games die geen gebruik maken van de touchepad op de achterkant (of heel zelde)
die totaal niet gebruik maken van het kantelen van de ps vita.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
als de vita weer onder de 130 is komt er bij mij ook een in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:58
Pykow schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:08:
Rayman legend ( ik haat de missies waarbij je de ps vita moet kantelen enzo :S, dat heeft nooit gewerkt op handhelds,telefoons en geeft me zo verschrikkelijke Wii gevoel)

Die 3 uur lang durende intro, de onduidelijkheid wat je moet doen (ik lees gewoon niet graag, ik hou van gameplay en niet van lezen)

Beste game blijft nog steeds Rainbow moon, het verhaal is simpel, je hoeft ze niet perse te lezen om te weten wat je moet doen.

Je zou kunnen kijken naar de God of War HD collection, Tearaway, Wipeout 2048 en NFS: Most Wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023

Persoonlijk vind ik Dragons Crown echt een top game. Retro gevoel, maar toch in een stylish jasje met heel veel replay waarde en content. Aanrader!

Indy-aanrader is Spelunky. Old-skool 2D game met altijd random gegenereerde levels!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
PS Vita AllStars Battle Royale Van € 17.99 voor € 10,00 bij www.mycom.nl met de kortingscode: allstars.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Net besteld, had het al op budgetgaming.nl gezien. Lijkt me wel een leuke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58

W84

Ook maar besteld, dat zijn mooie prijsjes. Alleen heb ik nu al een backlog van hier tot Tokyo! :p

Weet trouwens iemand wat een amper gebruikte Vita 3G (SIM-kaart nog in seal) ongeveer waard is? Ik dacht zelf aan rond de 120, maar weet niet of dat wat teveel is. Ik gebruik zelf de WiFi Vita nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
W84 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 01:22:
Ook maar besteld, dat zijn mooie prijsjes. Alleen heb ik nu al een backlog van hier tot Tokyo! :p

Weet trouwens iemand wat een amper gebruikte Vita 3G (SIM-kaart nog in seal) ongeveer waard is? Ik dacht zelf aan rond de 120, maar weet niet of dat wat teveel is. Ik gebruik zelf de WiFi Vita nu.
Lastig te zeggen. Ik heb die van mij in december gekocht voor €125 tweedehands. Ze waren een tijdje tweedehands vaak tussen de €120-150. Echter is de oudere Vita (met superieure OLED) slecht/niet meer leverbaar vanwege de Slim (met LCD scherm) versie. De oudere is echter juist populairder nu onder kopers vanwege de betere OLED scherm. Gevalletje wat de koper er voor over heeft nu. Zullen genoeg mensen zijn die juist de Slim versie willen vanwege betere batterij en dunner profiel, ondanks dat het een mindere scherm heeft.

Let echter wel op (als je de Vita 3G zelf wil kopen) dat je NIET online kan gamen via 3G. Je kan 3G alleen gebruiken voor friends list, messages, browser, youtube etc.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 09-05-2014 01:35 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Sssquirrel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:46:
[...]

Persoonlijk vind ik Dragons Crown echt een top game. Retro gevoel, maar toch in een stylish jasje met heel veel replay waarde en content. Aanrader!

Indy-aanrader is Spelunky. Old-skool 2D game met altijd random gegenereerde levels!
Gister Dragons Crown ook weer opgestart!! In het begin altijd even stoeien met de controls! maar eenmaal bezig is deze echt top! Echt de moeite en zijn geld waard! Al vond ik hem nog best prijzig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
:+

[ Voor 162% gewijzigd door jayesh op 09-05-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 14:52

lasharor

7 december 2004

ASNNetworks schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 01:33:
[...]

Lastig te zeggen. Ik heb die van mij in december gekocht voor €125 tweedehands. Ze waren een tijdje tweedehands vaak tussen de €120-150. Echter is de oudere Vita (met superieure OLED) slecht/niet meer leverbaar vanwege de Slim (met LCD scherm) versie. De oudere is echter juist populairder nu onder kopers vanwege de betere OLED scherm. Gevalletje wat de koper er voor over heeft nu. Zullen genoeg mensen zijn die juist de Slim versie willen vanwege betere batterij en dunner profiel, ondanks dat het een mindere scherm heeft.

Let echter wel op (als je de Vita 3G zelf wil kopen) dat je NIET online kan gamen via 3G. Je kan 3G alleen gebruiken voor friends list, messages, browser, youtube etc.
Ik heb een WIFI vita 2 weken terug tweedehands voor 89 Euro gekocht. Inclusief 4GB Kaartje. Nog via een tweaker een 16GB kaartje kunnen bemachtigen voor 20 euro. Dus in totaal zo'n 109 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Lang weekendje weg, neem de Vita mee. Kijken of ik Virtues Last Reward en/of Persona verder kan spelen. Hoopte nog dat The Walking Dead al op kaartje uit was, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Gaat om Sly Cooper Thieves in Time.
Voor zover niet de gehele set die gratis is.
Dat was inderdaad Sly Cooper Thieves In Time vorige maand. Dankzij deze "gratis" download ben ik direct verslaafd geraakt en wil ik de andere drie delen ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
lasharor schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Ik heb een WIFI vita 2 weken terug tweedehands voor 89 Euro gekocht. Inclusief 4GB Kaartje. Nog via een tweaker een 16GB kaartje kunnen bemachtigen voor 20 euro. Dus in totaal zo'n 109 euro :)
Ik had het over het 3G model specifiek. Ik heb toen een 3G model gekocht die 2 weken oud was inclusief een 8GB kaartje, voor €125.

Maar inmiddels heb ik al een tijdje een 64GB kaart in zitten B-)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik wil 'm verkopen en heb ook nog een 8GB kaartje liggen. 125 klinkt dan wel interessant, maar of ik dat er ook voor ga krijgen is een andere vraag. :p

AllStars Battle Royale is al verstuurd door MyCom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Jumpman schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:05:
PS Vita AllStars Battle Royale Van € 17.99 voor € 10,00 bij www.mycom.nl met de kortingscode: allstars.
Ook maar even besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
heb ook rayman legends aangeschaft, maar dat verplichte geneuzel met het touchscreen geeft me de kriebels. Ik heb geen goede microvezel doeken meer dus het scherm kan ik gewoon niet meer schoon krijgen na zo'n sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb daarom zelf ook Rayman Origins gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
W84 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:59:
Ik heb daarom zelf ook Rayman Origins gekozen.
Die had ik al uitgespeeld op de xbox. Heb legends op vita gekocht omdat de ps4 versie veel te duur was in vergelijking. Probeerde net de stylus die ik voor de ipad gebruik te gebruiken, maar die laat vegen achter op het scherm helaas, dan toch maar gewoon de vingers, want de game is wel erg verslavend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
W84 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:52:
Ik wil 'm verkopen en heb ook nog een 8GB kaartje liggen. 125 klinkt dan wel interessant, maar of ik dat er ook voor ga krijgen is een andere vraag. :p

AllStars Battle Royale is al verstuurd door MyCom! :D
voor 100 wil ik hem wel overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Eduardboon schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:00:
heb ook rayman legends aangeschaft, maar dat verplichte geneuzel met het touchscreen geeft me de kriebels. Ik heb geen goede microvezel doeken meer dus het scherm kan ik gewoon niet meer schoon krijgen na zo'n sessie.
Dat is de reden waarom ik de game niet meer leuk vindt om te spelen.
Niet voor de vuilheid, maar het speelt gewoon niet lekker weg met touch.
Reden waarom ik een PS vita heb gekocht is om op de bank een spel te kunnen spelen, anders had ik ook wel leuke games op me telefoon kunnen gaan doen of Andriod tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Dus legends is beter op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Geen idee, dit is het Vita topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21

Heb je PS+? Ik heb praktisch geen games meer gekocht sinds PS+. Enkel tearaway. Daarnaast zijn uncharted en Asassin's creed wel leuk om te proberen als ik zo je lijstje zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
mooi, dinsdag mijn vita ophalen.
nu killzone nog ergens scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dan gooi ik m'n Vita wel bij V&A. :p Vandaag trouwens AllStars Battle Royale al binnengekregen van MyCom. Helemaal met pakketpost inclusief handtekening. En nog een 5 euro kortingsbon... niet slecht voor een tientje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsonignte
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 23:45
Rayman Legends leek mij toch wel echt een perfecte game voor de vita, maar ik ben dan toch teleurgesteld door de "Murphy" levels. 't voelt alsof ik een ios/android game speel. echt jammer want de pc versie was wel erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele weekend lekker op de Vita lopen spelen met Tearaway. Wat een supervet spel is dat, zeg!

Heeft iemand trouwens al een idee wanneer we de Netflix app in Nederland op de Vita kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
Ik heb liever een Slim versie, omdat die dunner is. Ik weet alleen niet waar ik hem aan kan schaffen. Voor zover ik weet levert Amazon niet in Nederland of vergis ik me hierin? Wat is de makkelijkste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet levert Amazon wel naar Nederland hoor. Zo niet, is dat pas sinds vrij recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
NoFearz schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:48:
Ik heb liever een Slim versie, omdat die dunner is. Ik weet alleen niet waar ik hem aan kan schaffen. Voor zover ik weet levert Amazon niet in Nederland of vergis ik me hierin? Wat is de makkelijkste optie?
Alle Amazon websites verzenden al jaren gewoon naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
Ike. schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Heb je geen adresgegeven nodig in het buitenland om er mogen te bestellen? Leveren wil wel, maar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
Nope alleen zijn er uitzonderingen. zo heeft het bijvoorbeeld geen nut om een kindle te bestellen bij de uk store. En als je bij .com besteld zal je waarschijnlijk een toelage aan de doune betalen.

Ik bestel al jaren bij Amazon.de en .uk en gewoon met een Nederlands adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Dat is de reden waarom ik de game niet meer leuk vindt om te spelen.
Niet voor de vuilheid, maar het speelt gewoon niet lekker weg met touch.
Reden waarom ik een PS vita heb gekocht is om op de bank een spel te kunnen spelen, anders had ik ook wel leuke games op me telefoon kunnen gaan doen of Andriod tablet.
Advies: Raymon Origins is er ook voor de Vita. Dit is een meesterlijke game waar ik me echt mee vermaakt had bij de begin dagen van de Vita. Zonder touchscreen murphy onzin levels :D

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vinand schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:03:
[...]

Advies: Raymon Origins is er ook voor de Vita. Dit is een meesterlijke game waar ik me echt mee vermaakt had bij de begin dagen van de Vita. Zonder touchscreen murphy onzin levels :D
Rayman Legends bevat bijna alle (40) levels van Rayman Origins als extra.
Ik raad daarom aan om als je Rayman Origins niet hebt om Rayman Legends te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ai ai ai, Borderlands 2 wordt toch maar matig ontvangen :(

http://www.metacritic.com...tation-vita/borderlands-2

http://www.escapistmagazi...ita-Review-Handsome-Slack

En ik keek hier nog wel zo naar uit..,

[ Voor 28% gewijzigd door Sssquirrel op 16-05-2014 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Ik was er al zo bang voor dat het een telleurstellende port zou worden ;(

Gelukkig zijn de userscores wel positief te noemen.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 16-05-2014 06:34 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Ike. schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Kanttekening; Amazon Japan verzendt geen games naar Nederland (of andere landen). Andere producten worden wel gewoon verstuurd.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DarkElement schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 06:33:
[...]

Ik was er al zo bang voor dat het een telleurstellende port zou worden ;(

Gelukkig zijn de userscores wel positief te noemen.
technisch heeft de game wat problemen en te weinig toetsen voor alle mogelijkheden en dat is zeg maar het grootste commentaar die ik overal terug lees.

Er zijn ook een heleboel positief over Borderlands 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
The_Bird schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:05:
[...]

Kanttekening; Amazon Japan verzendt geen games naar Nederland (of andere landen). Andere producten worden wel gewoon verstuurd.
Kun je het niet via play-asia bestellen?

http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1y9-49-en.html

[ Voor 13% gewijzigd door Alvanosa op 16-05-2014 09:57 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Pykow schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:27:
[...]

technisch heeft de game wat problemen en te weinig toetsen voor alle mogelijkheden en dat is zeg maar het grootste commentaar die ik overal terug lees.

Er zijn ook een heleboel positief over Borderlands 2.
Op drukke momenten schijnt het aantal frames tussen de 20 en 25 te schieten en dat is voor vele reviewers al genoeg om het spel met de grond gelijk te maken. Verder kan je de knoppen remappen, maar blijven er altijd 2 functies op je back touchscreen nodig wat me ook erg vervelend lijkt.

Het is jammer dat ze toegestemd hebben om met het nieuwe model Vita verpakt te worden, want anders hadden ze meer tijd gehad voor het finetunen. Toch denk ik er overhem alsnog te scoren voor die € 30,- Jammer dat het altijd zo laat bekend wordt wat de prijs op PSN wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Beakzz schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:26:
[...]

Op drukke momenten schijnt het aantal frames tussen de 20 en 25 te schieten en dat is voor vele reviewers al genoeg om het spel met de grond gelijk te maken. Verder kan je de knoppen remappen, maar blijven er altijd 2 functies op je back touchscreen nodig wat me ook erg vervelend lijkt.

Het is jammer dat ze toegestemd hebben om met het nieuwe model Vita verpakt te worden, want anders hadden ze meer tijd gehad voor het finetunen. Toch denk ik er overhem alsnog te scoren voor die € 30,- Jammer dat het altijd zo laat bekend wordt wat de prijs op PSN wordt.
De prijs zal niet veel schelen denk ik.
Ik ga eerst watch_Dogs halen en daarna Borderlands 2 op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:09

Phntm

Tlingelingeling

Woensdag weer begonnen met Dragon's crown en man, dat spel blijft leuk. Ik heb ook FFX nog liggen maar ik heb op dit moment geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcv
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:46

tcv

Ik woon in de VS en heb sinds vorig weekend de Vita Slim met Borderlands 2 in bezit. De game vind ik prima te spelen, hoewel ik Borderlands 2 op geen ander platform heb gespeeld. Framerate drops vind ik ook wel meevallen, en het touchpad is even wennen maar is na een tijdje goed te doen.

Daarnaast de console/het scherm: heb de vorige Vita nooit live gezien, maar in mijn ogen ziet het scherm er prima uit. Mijn issue is voornamelijk de plaatsing van de toetsen, ik heb moeite een lekkere grip te vinden. Maar dat zal niet aan de Slim liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bij het laden van enkele games (beiden vers geïnstalleerd dus nog geen eerdere savegames) Urban Trial Freestyle en Tearaway tot nu toe) krijg ik tijdens of na het eerst laadscherm van de game de volgende foutmelding:

"Error code C2-12828-1".

Google levert mij resultaten op met DMZ mode maar dat zit allemaal wel goed. Daar lag het niet aan en ook het hele WIFI op mijn Vita uitzetten haalt niks uit.

Andere games werken prima (Sonic Allstars Racing, Dragonball Z Battle of Z etc)

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 18-05-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:49
DarkElement schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:17:
Bij het laden van enkele games (beiden vers geïnstalleerd dus nog geen eerdere savegames) Urban Trial Freestyle en Tearaway tot nu toe) krijg ik tijdens of na het eerst laadscherm van de game de volgende foutmelding:

"Error code C2-12828-1".

Google levert mij resultaten op met DMZ mode maar dat zit allemaal wel goed. Daar lag het niet aan en ook het hele WIFI op mijn Vita uitzetten haalt niks uit.

Andere games werken prima (Sonic Allstars Racing, Dragonball Z Battle of Z etc)

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Geprobeerd de games opnieuw te installeren?

Verwijder ze en download opnieuw. Zou kunnen dat er iets tijdens de download corrupt geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ben wel benieuwd wat je van Dragon ball z vind en hoe die is!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 19:35
Iemand ervaring met Football manager voor de ps vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
mfreriks schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:29:
Ben wel benieuwd wat je van Dragon ball z vind en hoe die is!:)
De besturing is totaal anders dan in de Tenkaichi series maar het went en eenmaal gewend is de game wel nice.
Kashika schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:16:
[...]

Geprobeerd de games opnieuw te installeren?

Verwijder ze en download opnieuw. Zou kunnen dat er iets tijdens de download corrupt geworden is.
Ik vrees dat het daar niet aan zal liggen maar ik zal het proberen.

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 19-05-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Na tich handhelds (gameboy, 2x psp, DS, 3DS) dacht ik eiiindelijk klaar te zijn.. Maarja vakantie komt eraan en mezelf toch weer overgehaald om een nieuwe, VITA, aan te schaffen.

Grootste reden is toch wel de koppeling met PSN-plus en eventueel remote-play met de PS4.
Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

b.o.n.s schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:18:
Na tich handhelds (gameboy, 2x psp, DS, 3DS) dacht ik eiiindelijk klaar te zijn.. Maarja vakantie komt eraan en mezelf toch weer overgehaald om een nieuwe, VITA, aan te schaffen.

Grootste reden is toch wel de koppeling met PSN-plus en eventueel remote-play met de PS4.
Ben erg benieuwd!
Remote-play voor de PS4 werkt echt goed.
Je mist alleen twee bumpers aan de achterkant, want anders heb je echt een leuke controller met schermpje erbij (Wii U achtig)

Ook zijn er genoeg games in de PSN store die leuk zijn om te spelen.
Ik mis alleen een GTA op de Vita, dat zou echt leuk zijn.

Of een goede Cross-save /play game voor PS4 en PS Vita ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 21-05-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik probeer al een paar weken online te komen met Moto GP voor mn laatste trophie (3 uur online spelen). Nu moet ik nog zo'n 30 minuten spelen voor de trophie, maar elke keer als ik online wil gaan en op multiplayer druk blijft hij oneindig lang op 'please wait...' staan.
Iemand een idee hoe of wat? Opnieuw downloaden heb ik ook al gedaan :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Laatst online: 18:55
Chaos-Zero schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:51:
Ik probeer al een paar weken online te komen met Moto GP voor mn laatste trophie (3 uur online spelen). Nu moet ik nog zo'n 30 minuten spelen voor de trophie, maar elke keer als ik online wil gaan en op multiplayer druk blijft hij oneindig lang op 'please wait...' staan.
Iemand een idee hoe of wat? Opnieuw downloaden heb ik ook al gedaan :)
Ik heb het net even getest,maar ik krijg telkens de melding dat de verbinding met psn is verbroken. Wel vreemd aangezien ik pas de online trophies probleemloos heb kunnen doen. Maar het komt dus wel vaker voor http://www.playstationtro...n-cant-play-online-2.html.
Heb ik kennelijk erg veel mazzel gehad :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

skreppiedoe schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:17:
[...]

Ik heb het net even getest,maar ik krijg telkens de melding dat de verbinding met psn is verbroken. Wel vreemd aangezien ik pas de online trophies probleemloos heb kunnen doen. Maar het komt dus wel vaker voor http://www.playstationtro...n-cant-play-online-2.html.
Heb ik kennelijk erg veel mazzel gehad :)
Ik weet dat ie online erg slecht speelbaar is ja, maar ik kom niet eens verder dan het please wait scherm. Hij probeert dus nog niet eens verbinding met PSN te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsonignte
  • Laatst online: 29-09 23:45
Xenophoben schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:43:
Iemand ervaring met Football manager voor de ps vita?
Het is gewoon de handheld versie, precies zoals op IOS en Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 22:47
wilsonignte schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:49:
[...]

Het is gewoon de handheld versie, precies zoals op IOS en Android.
Nee, dat is niet waar. De 2014 versie is de classic versie. Je kan ook verder spelen waar je op de pc gebleven bent.

Ik heb deze versie nog niet gespeeld maar op gamer.nl stond laatst een review. Ze waren wel positief. Het was alleen wat traag en er was wat veel informatie op een klein schermpje.

Maar het is zeker niet meer te vergelijken met de uitgeklede handheld versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik heb fm2014 aangeschaft en hij speelt wel lekker weg... Het laden gaat wat trager als op mijn pc en de interface vraagt om wat precisie, maar hierdoor is de game wel lekker gedetailleerd. De versie is vrijwel gelijk aan de pc versie (classic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Gisteren dus de Vita gekocht! Mooi ding!

Helaas krijg ik (stukken minder dan de PSP) wel wat last van mijn handen, blijven ergonomisch gezien geen fijne dingen om vaste te houden. En, mis je inderdaad een L3/R3 op de sticks.

Heb nu Killzone (speelt aardig, al zijn de sticks niet zo accuraat als een PS3/4 controller), Battle Royale en wat PS+ titels geinstalleerd maar ben benieuwd wat nu een beetje de top 3 aan titels is op de Vita.

Tearaway? Wipeout? Uncharted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mijn top 5 Vita games (retail):

1. LittleBigPlanet PS Vita
2. Tearaway
3. Rayman Origins / Rayman Legends (Legends heeft als bonus/extra 40 levels van Origins)
4. Uncharted: Golden Abyss
5. Killzone: Mercenary

Erg goede digital only (indie) Vita games:

Fez
Guacamelee!
Hotline Miami
Sound Shapes
Stick it to the Man!
OlliOlli
Thomas Was Alone

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 22-05-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Vergeet "Dragons Crown" en "Gravity Rush" niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ike. schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:54:
Mijn top 5 Vita games (retail):

1. LittleBigPlanet PS Vita
2. Tearaway
3. Rayman Origins / Rayman Legends (Legends heeft als bonus/extra 40 levels van Origins)
4. Uncharted: Golden Abyss
5. Killzone: Mercenary
1 )LittleBigPlanet is aleen wat kort helaas, maar echt super game en alles werkte perfect.
2) Tearaway, niet kunnen spelen helaas
3) Legends staat bij mij niet in de top 5 door de murphy missies, ik zit nu in een missie, waarbij ik niet verder kan. ik moet mijn vita kantelen, maar dat werkt gewoon niet goed en daardoor kom ik niet verder.
4) Zeer leuke game
5) MEER KILLZONE of gelijkwaardige shooters op de PS VITA.

Als indie game, wil ik toch iedereen Rainbow moon aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Laatst online: 18:55
Chaos-Zero schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:06:
[...]

Ik weet dat ie online erg slecht speelbaar is ja, maar ik kom niet eens verder dan het please wait scherm. Hij probeert dus nog niet eens verbinding met PSN te maken :(
Heb je ook al de netwerk test gedaan op je vita om zeker te zijn dat je NAT op type 2 staat? Anders heb ik ook geen idee wat het kan zijn. Ik wil je evt wel een keer inviten en kijken wat er dan gebeurt 8)

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 22-05-2014 17:57 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
b.o.n.s schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:21:
Gisteren dus de Vita gekocht! Mooi ding!

Helaas krijg ik (stukken minder dan de PSP) wel wat last van mijn handen, blijven ergonomisch gezien geen fijne dingen om vaste te houden. En, mis je inderdaad een L3/R3 op de sticks.

Heb nu Killzone (speelt aardig, al zijn de sticks niet zo accuraat als een PS3/4 controller), Battle Royale en wat PS+ titels geinstalleerd maar ben benieuwd wat nu een beetje de top 3 aan titels is op de Vita.

Tearaway? Wipeout? Uncharted?
Ik heb zelf deze grip gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/$(KGrHqJ,!j!FC9NOuJ+ZBQ7eR+TlWg~~60_1.JPG
http://www.ebay.com/itm/S...llers&hash=item2ed0c88714

Ben er errrrrug over te spreken. De L1/R1 bumpers worden ook soort triggers hierdoor, erg fijn ergonomisch moet ik zeggen. Bij sommige games werkt een case echter niet fijn, dit zijn games waar de achter-touchpad veel wordt gebruikt. Tearaway speel ik altijd zonder case omdat je dan moeilijk bij de achter-touchpad kan.

Ik heb ook deze grip gebruikt maar vind de andere een stuk fijner.
Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/7/8/3/5/1004004012025387.jpg

Ben erg te spreken over Tearaway trouwens, zeer vermakelijk en tof gedaan, maakt trouwens ook goed gebruik van alle features (touchpads, camera, bewegingssensor etc). Rayman Legends heb ik laatst ook gekocht (van €39,99 naar €11 via de Store), absoluut een van de toppers voor de Vita.

Heb nog een shitload aan games die ik uit moet spelen zoals Persona 4 Golden, Soul Sacrifice, Gravity Rush, Muramasa Rebirth, FFX-2 HD (FFX heb ik eigenijk al uitgespeeld, maar ben nu bezig met alle challenges en hidden dingen, dus daar doe ik lekker rustig over) en nog 20-tal andere games:p Heb alle games wel een beetje gespeeld en die ik net allemaal noemde heb ik paar uur per spel gespeeld. Vind ze erg erg tof en wil ik absoluut nog allemaal uitspelen.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 22-05-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Mooie trigger! Jammer dat ik geen tijd meer heb om deze te halen voor de vakantie!
Mooie tips ook qua games. De demo van Tearaway is al geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
:o
ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:55:
[...]

[afbeelding]

Ben er errrrrug over te spreken. De L1/R1 bumpers worden ook soort triggers hierdoor, erg fijn ergonomisch moet ik zeggen. Bij sommige games werkt een case echter niet fijn, dit zijn games waar de achter-touchpad veel wordt gebruikt. Tearaway speel ik altijd zonder case omdat je dan moeilijk bij de achter-touchpad kan.
Ow, dat is echt wreed. Alvast besteld in afwachting van een ps4. De mogelijkheden doen mij al watertanden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Grappige blunder van Nintendo:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BoQPkiICUAAZeKm.png

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

skreppiedoe schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:48:
[...]

Heb je ook al de netwerk test gedaan op je vita om zeker te zijn dat je NAT op type 2 staat? Anders heb ik ook geen idee wat het kan zijn. Ik wil je evt wel een keer inviten en kijken wat er dan gebeurt 8)
NAT staat sowieso op 2 ja. Met elke andere game lukt het gewoon om online te komen. Ik weet dat het aan het speel ligt, lees er veel klachten over, maar dan meer dat ze bij de melding 'connecting to PSN' vast blijven hangen.
Maar goed, als je me invite wilt sturen dan graag, misschien werkt het op die manier wel.
Mn PSN is MoodChange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:55:
[...]

[afbeelding]

Ik heb ook deze grip gebruikt maar vind de andere een stuk fijner.
[afbeelding]

Ben erg te spreken over Tearaway trouwens, zeer vermakelijk en tof gedaan, maakt trouwens ook goed gebruik van alle features (touchpads, camera, bewegingssensor etc). Rayman Legends heb ik laatst ook gekocht (van €39,99 naar €11 via de Store), absoluut een van de toppers voor de Vita.

Heb nog een shitload aan games die ik uit moet spelen zoals Persona 4 Golden, Soul Sacrifice, Gravity Rush, Muramasa Rebirth, FFX-2 HD (FFX heb ik eigenijk al uitgespeeld, maar ben nu bezig met alle challenges en hidden dingen, dus daar doe ik lekker rustig over) en nog 20-tal andere games:p Heb alle games wel een beetje gespeeld en die ik net allemaal noemde heb ik paar uur per spel gespeeld. Vind ze erg erg tof en wil ik absoluut nog allemaal uitspelen.
Heb je hierdoor wel 4 knoppen op de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ah, goed nieuws!! Child of Light 1 juli naar PS Vita!!:D hier zat ik op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Child Of Light lijkt me ook erg interessant op de vita. Jammer dat 't pas 1 juli is, dan is mijn vakantie alweer voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Xenophoben schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Heb je hierdoor wel 4 knoppen op de achterkant?
4 knoppen? Zoals ik aangaf: de L1/R1 worden triggers. Je krijgt niet magische wijs 2 triggers erbij, die dan opeens door de Vita en games herkend worden als triggers.

Of bedoel je de touchpad area met 'achterkant'?

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:44
Zit ook naar een grip te kijken want krijg toch best snel slapende handen van de Vita :O

Iemand ervaring met 1 van deze?:

http://www.bol.com/nl/p/h...GSA0020121004004013252003

http://www.miniinthebox.c...bINviMzXnV-G62BnSW3w_wcB#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die van Bol gebruik ik al ruim een jaar en die is perfect. Een vriend van me heeft nog eigenwijs alle andere gebruikt en uiteindelijk ook maar deze gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 22:44
Ga ik denk ik ook maar voor die, liever in 1x kwaliteit idd.

edit: zie dat Nedgame hem ook heeft en daar is ie op voorraad en zelfs wat goedkoper

http://www.nedgame.nl/ps-...ip-attachment/1579181200/

[ Voor 56% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-05-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet de powergip van NYKO
http://www.engadget.com/2...-playstation-vita-review/
Een erg goede grip met een ingebouwde extra accu.

[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 23-05-2014 14:10 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb die van BigBen, erg fijn voor nog geen tientje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Laatst online: 04-07 17:30
Minecraft komt naar de Vita rond augustus. Mocht je de PS3 versie al hebben, dan heb je hem ook voor de Vita. Lijkt me heerlijk om portable 'fatsoenlijk' (wat eerlijk is eerlijk, zonder fysieke knoppen werkt het wel, maar niet zo goed als op PC/controller) MC te kunnen spelen. Jullie?

[ Voor 22% gewijzigd door matthijsg op 23-05-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vinand schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:09:
Vergeet niet de powergip van NYKO
http://www.engadget.com/2...-playstation-vita-review/
Een erg goede grip met een ingebouwde extra accu.
Alleen onmogelijk om te vinden in NL en duur in het buitenland (€60+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
matthijsg schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:14:
Minecraft komt naar de Vita rond augustus. Mocht je de PS3 versie al hebben, dan heb je hem ook voor de Vita. Lijkt me heerlijk om portable 'fatsoenlijk' (wat eerlijk is eerlijk, zonder fysieke knoppen werkt het wel, maar niet zo goed als op PC/controller) MC te kunnen spelen. Jullie?
Waarom zou je Minecraft doen als je ook voor een tientje Terraria kan doen? Van wat ik begrepen heb is die uitgebreider dan Minecraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:28
Minecraft is 3D en terraria is 2D... Dat levert gewoon een andere sfeer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kutagh schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:13:
Minecraft is 3D en terraria is 2D... Dat levert gewoon een andere sfeer op.
Daarnaast heeft terraria veel meer een focus op de combat en exploren waar minecraft zijn creatieve zijde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Het zijn echt wel 2 heel verschillende spellen inderdaad. Terraria heb ik op de Vita en kan me totaal niet boeien helaas. Die vliegende ogen enz. vind ik ook veel minder hebben dan de vijanden in Minecraft. Daarnaast is in 2D bouwen echt 10 x minder leuk en heb je bij Minecraft veel meer het gevoel van exploren en donkere ruimtes hebben nog iets van spanning.

Minecraft heb ik op de Xbox 360, maar ik ga zeker de PS4 versie ook halen. Als de Vita versie apart aangekocht moet worden laat ik hem schieten, want dan doe ik het wel via remoteplay.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Beakzz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:30:
Het zijn echt wel 2 heel verschillende spellen inderdaad. Terraria heb ik op de Vita en kan me totaal niet boeien helaas. Die vliegende ogen enz. vind ik ook veel minder hebben dan de vijanden in Minecraft. Daarnaast is in 2D bouwen echt 10 x minder leuk en heb je bij Minecraft veel meer het gevoel van exploren en donkere ruimtes hebben nog iets van spanning.

Minecraft heb ik op de Xbox 360, maar ik ga zeker de PS4 versie ook halen. Als de Vita versie apart aangekocht moet worden laat ik hem schieten, want dan doe ik het wel via remoteplay.
De PS Vita versie valt onder cross-buy met de PS3 versie. De PS4 versie kan voor €4,99 aangeschaft worden als je de PS3 versie hebt.

Dus door de PS Vita versie te kopen krijg je de PS3 versie. Hierna kan je de PS4 versie aanschaffen voor €4,99.

Als Minecraft cross-save ondersteunt overweeg ik om het aan te schaffen voor beide.

edit: helaas is cross-save niet mogelijk. Ik snap dit wel gezien de PS4 versie gewoon groter is (grotere werelden, meer mogelijkheden). Het is dan onmogelijk om dat op de Vita wereld te spelen.

"Players with PS3 Edition or PS3 + PS Vita Edition saves will be able to import their worlds to Playstation 4. Unfortunately, you won’t be able to transfer your saves from Playstation 4 to Playstation 3/Vita. There are technical reasons for this; we can make worlds bigger without too much stress, but shrinking them causes all kinds of problems."
bron: http://www.playstationlif...ades-cross-save-detailed/

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 24-05-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

zo heb weer new vita gekocht met mooi OLED :) na dat ik mijn heb verkocht in 2012 maar een ding erg ik mijn kapot aan is die AVLS die elke keer weer aan gaat en is veel klik werk om hem weer uit te zetten maar zo ver ik mijn nog herinneren had mijn oude ps vita dit niet dus is dit new ? of is dit een of ander bug

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een firmware update kunnen zijn. Maar je kunt dat AVLS uitzetten ergens in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 20:50
AVLS word automatisch geactiveerd na een bepaald aantal uren afspelen van audio (incl audio van games etc). Dacht ik rond de 20 uur ergens. Daarna moet je het opnieuw uitschakelen.

[ Voor 12% gewijzigd door icratox op 24-05-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

alleen bij mijn moet ik hem elke keer weer uit zetten na dat ik mijn PS vita weer aan zet hoop dat ze keer new firmware uit komt dat dit niet meer gebeurd

firmware 3.15 zit nu er op

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik had Borderlands besteld op internet, maar had nog geen bevestiging gehad dat ie verzonden zou worden.
Na navraag krijg ik dit mailtje:

Beste,

Wij hebben nog geen aanmelding voor deze game ontvangen en ik vermoed dat de producent het product weer een week heeft uitgesteld. Dit is nu al een paar weken achter elkaar gebeurd. Wij hebben een aanvraag ingediend m.b.t. deze verschuivingen en zodra wij een reactie hebben stellen wij u direct op de hoogte.

Wel klote aangezien het ook een cadeau betreft voor een vriend van me. Heeft iemand bevestiging dat ie verzonden is ergens op internet of m al in de winkel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Hm dit zou wel eens de nieuwe igc kunnen zijn. Dragons Crown.

http://imgur.com/SZimLg7
Source: reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Xfade schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:38:
Hm dit zou wel eens de nieuwe igc kunnen zijn. Dragons Crown.

http://imgur.com/SZimLg7
Source: reddit.
Wel vreemd Lone Survivor alleen voor PS3. Misschien nog Cross buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, heb net een vita met killzone en 16gb kaartje gekocht voor 163, en via een canadese site een mega pack voucher voor 12 euro~ en.. Dragon's Crown, de game die me al maanden interesseerde :p Zul je altijd zien :p Zag tearaway nieuw ook nog in de gameshop liggen voor 14 euro, maar heb die laten varen. Van die voucher kan ik overigens niks zeggen. Wipeout, littlebigplannet, motorstorm RC en nog wat leuke titels voor maar 12 euro :) Cheers Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tearaway... must buy en zeker voor 14 euries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tearaway is zeker het beste Vita-spel dat ik tot nu toe gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Zoals ik hierboven aangaf zei Yourgamezone dat Borderlands uitgesteld was. Echter heb ik m vanmorgen bij de Game Mania op kunnen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Morgen ga ik lekker met me vriendin naar Disneyland en parijs.
Onderweg lekker genieten van me PS vita en dan voornamelijk Rainbow moon.

Borderlands kwam me net te laat uit om er tijd in te steken.
Eerst Watch_dogs uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier in Parijs. Had je eigenlijk Sly Cooper's Thieves In Time er op moeten hebben, vanwege een level in Parijs. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sly cooper leek me niet echt leuk om te spelen en daarom ook niet aangeschaft.

Ik kan ook gewoon wat Rayman spelen, Ubisoft komt zelf ook uit Frankrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gush
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
Borderlands 2 op de vita vind ik toch wel erg gaaf :).

Ik snap niet dat de reviews zo negatief zijn (user reviews zijn wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 22:47
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:45:
He, heb net een vita met killzone en 16gb kaartje gekocht voor 163, en via een canadese site een mega pack voucher voor 12 euro~ en.. Dragon's Crown, de game die me al maanden interesseerde :p Zul je altijd zien :p Zag tearaway nieuw ook nog in de gameshop liggen voor 14 euro, maar heb die laten varen. Van die voucher kan ik overigens niks zeggen. Wipeout, littlebigplannet, motorstorm RC en nog wat leuke titels voor maar 12 euro :) Cheers Sony.
Welke Canadese site is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Gush schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:42:
Borderlands 2 op de vita vind ik toch wel erg gaaf :).

Ik snap niet dat de reviews zo negatief zijn (user reviews zijn wel goed).
Ik snap dat ook niet zo goed. Ik ben er ook zeer tevreden over. Speelt goed en ziet er ook goed uit.
Af en toe een hapering ja, maar daar kan ik mee leven en ik kan me herinneren dat dat op de PS3 net zo was :)

Pagina: 1 ... 69 ... 82 Laatste