Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Martijn1899 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Welke Canadese site is dat?
Ik neem aan dat het deze is www.videogamesplus.ca.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een pakket flipperkasten gekocht voor Zen Pinball 2. Ik moet echt zeggen dat ik me verbaasde over hoe fijn de Vita hiervoor is. Had ik veel eerder moeten doen. En de kasten zijn ook nog eens te spelen op de PS3 en de PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verstekbakker schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:19:
Ik heb een pakket flipperkasten gekocht voor Zen Pinball 2. Ik moet echt zeggen dat ik me verbaasde over hoe fijn de Vita hiervoor is. Had ik veel eerder moeten doen. En de kasten zijn ook nog eens te spelen op de PS3 en de PS4!
Nice! Welke heb je? Kan ik je toevoegen om high scores te verbeteren / vergelijken? :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Sssquirrel schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:23:
[...]

Nice! Welke heb je? Kan ik je toevoegen om high scores te verbeteren / vergelijken? :-)
Als ik me niet vergis Avengers Chronicles. Zijn mooie kasten, 4 voor een tientje. Toevoegen is prima, dat zal wel weer frustratie opleveren als ik ieder weekend de high score moet gaan verbeteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Toch idd wel tof die kasten ook te kunnen spelen op de Vita. Heb de meeste kasten op de iPad en wat ontbrekende en console exclusieve kasten op de Vita. Wat t wel leuk maakt op de Vita vind ik de mogelijkheid om 'm in portrait te houden met backtouchpad voor de flippers. Daardoor lijkt het net echt! :+

Welke camera instelling gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Jobbie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Toch idd wel tof die kasten ook te kunnen spelen op de Vita. Heb de meeste kasten op de iPad en wat ontbrekende en console exclusieve kasten op de Vita. Wat t wel leuk maakt op de Vita vind ik de mogelijkheid om 'm in portrait te houden met backtouchpad voor de flippers. Daardoor lijkt het net echt! :+

Welke camera instelling gebruiken jullie?
Gewoon standaard. Nog niet anders geprobeerd ook, komt misschien nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:35
Ligt het aan mij of valt het nogal tegen wat op de E3 is aangekondigd voor de Vita? Toen ik hoorde dat er een nieuwe Fat Princess was aangekondigd was ik verheugd, tot ik screenshots te zien kreeg...

Hier en daar wel een titel maar geen toppers naar mijn idee.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Final Fantasy Type-0 HD is coming to PS Vita
*O*

http://blog.eu.playstatio...type-0-hd-coming-ps-vita/

Grim Fandango Remastered 8)

Verder weinig Vita nieuws.

[ Voor 40% gewijzigd door Ike. op 10-06-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Was van tevoren ook al aangekondigd. Dit was een PS4 feestje. Hopelijk op de Gamescon meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Grim Fandango
Child of Light
Tales from the Borderlands
100 Vita titles in development. Hopelijk gaan ze daar later inderdaad meer op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
komt niet naar vita, alleen naar de ps4 :(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vinand schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:51:
[...]

komt niet naar vita, alleen naar de ps4 :(
ahhh :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

Pykow

Angelo OTR

EDIT: Er komt niets veel bijzonders naar de VITA

[ Voor 71% gewijzigd door Pykow op 11-06-2014 12:38 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:04
Gravity Rush 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Nu nog hopen op een day of the tentacles remake.

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-06-2014 16:42 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:42:
Nu nog hopen op een day of the tentacles remake.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 21:03
*O* GTA V remoteplay *O* Kan niet wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exploited
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10-2014
<whine> Ik wil PS Vita Slim </whine>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Exploited schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:09:
<whine> Ik wil PS Vita Slim </whine>
In Engeland al 2e hands zien liggen bij webuy.com (heeft een winkel in Arnhem, misschien kunnen ze hem shippen voor je).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ben sinds gister eindelijk ook in bezit van een Vita. Voornamelijk aangeschaft voor de PS+ collectie en remote play voor de PS4.

Ik merk echter al 1 knelpunt: die rot geheugenkaartjes. Ik heb een kaartje van 8gb erbij en misschien dat ik nog 1 van 16 erbij koop (erg prijzig die dingen), maar ook die zal snel vol raken. Ik heb nog maar 2 maand PS+ en al genoeg games voor een 16gb kaartje vol.

Hoe lossen jullie dat op?
- Games verwijderen/opnieuw downloaden als je ze wilt spelen. Maar bij mij duurde een download van 3,5gb zo'n 2-3 uur, dus is alles behalve ideaal.
- Gedownloade games op een PS3 stallen. Helaas geen mogelijkheid om ze op een PS4 te zetten dus deze optie heb ik helaas niet. Of weet iemand van plannen van Sony om dit ook op de PS4 mogelijk te maken?
- Gedownloade games op de PC stallen. Dat kan schijnbaar via USB of netwerk. Omdat ik niet van die 'companion software' houd op mijn pc zou ik deze wel op een VM kunnen installeren en de netwerkoptie gebruiken. Iemand ervaring hiermee? Loopt dat een beetje snel of kan ik PSN-traagheid verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
64gb kaartje importeren :) ~80 euro heb je em met FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 14:40
BlackMage schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:06:
Ik ben sinds gister eindelijk ook in bezit van een Vita. Voornamelijk aangeschaft voor de PS+ collectie en remote play voor de PS4.

Ik merk echter al 1 knelpunt: die rot geheugenkaartjes. Ik heb een kaartje van 8gb erbij en misschien dat ik nog 1 van 16 erbij koop (erg prijzig die dingen), maar ook die zal snel vol raken. Ik heb nog maar 2 maand PS+ en al genoeg games voor een 16gb kaartje vol.

Hoe lossen jullie dat op?
- Games verwijderen/opnieuw downloaden als je ze wilt spelen. Maar bij mij duurde een download van 3,5gb zo'n 2-3 uur, dus is alles behalve ideaal.
- Gedownloade games op een PS3 stallen. Helaas geen mogelijkheid om ze op een PS4 te zetten dus deze optie heb ik helaas niet. Of weet iemand van plannen van Sony om dit ook op de PS4 mogelijk te maken?
- Gedownloade games op de PC stallen. Dat kan schijnbaar via USB of netwerk. Omdat ik niet van die 'companion software' houd op mijn pc zou ik deze wel op een VM kunnen installeren en de netwerkoptie gebruiken. Iemand ervaring hiermee? Loopt dat een beetje snel of kan ik PSN-traagheid verwachten?
Helaas is het opnieuw downloaden op dit moment wel de beste optie (minst effort). Zit zelf ook met een 16GB kaartje. Gelukkig zijn de meeste games niet zo groot, maar de extreem trage downloads op de Vita zijn een groot irritatiepunt. Vooral omdat ie gewoon ook stopt wanneer het scherm uit gaat... Je moet het constant in de gaten houden :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Bij mij download ie gewoon verder als scherm op zwart gaat. Heb je die energiebesparende wifi stand aan? Heb je em aan't netstroom?

[ Voor 11% gewijzigd door Xfade op 12-06-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hier ook een 64 gb kaartje. Doet even pijn, maar nooit meer opslagtekort.

Ik ben begonnen aan Dragons Crown omdat die gratis bij PS+ zat. In het begin best ingewikkeld, maar als je het onder de knie hebt echt heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ksborg schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:25:
[...]

Helaas is het opnieuw downloaden op dit moment wel de beste optie (minst effort). Zit zelf ook met een 16GB kaartje. Gelukkig zijn de meeste games niet zo groot, maar de extreem trage downloads op de Vita zijn een groot irritatiepunt. Vooral omdat ie gewoon ook stopt wanneer het scherm uit gaat... Je moet het constant in de gaten houden :/.
Als je het scherm zelf uitzet worden je downloads gepauzeerd
Als je het scherm automatisch uit laat gaan (staat bij mij op 3 minuten ingesteld) dan blijft de Vita je games downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De verwoording van die energiespaarstand is een beetje slecht. Er staat iets als "Gebruik wifi in energie spaar stand" standaard aangevinkt. En mijn interpretatie daarvan is "als de energie spaar stand (standby) aan staat, mag je wifi gebruiken". Maar ze bedoelen "Zorg dat de wifi minder energie gebruikt", waardoor die dus uit gaat in standby. Hij lijkt ook een veel beter ontvangst te hebben met het vinkje uit, mijn eerste poging tot remote play was een hoop ellende, en na die instelling ging het heerlijk soepel. Maar kan wellicht ook met andere factoren te maken hebben.

een 64gb (of 32 zelfs) kaartje vind ik echt te duur. Een 16gb kaartje betaal je nog zo'n 30 euro voor en dat vind ik genoeg voor het speelgoedje. 32GB klasse 10 SD kaartjes heb je al voor 15 euro dus ik vind het een beetje een naai actie van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
BlackMage schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:58:
De verwoording van die energiespaarstand is een beetje slecht. Er staat iets als "Gebruik wifi in energie spaar stand" standaard aangevinkt. En mijn interpretatie daarvan is "als de energie spaar stand (standby) aan staat, mag je wifi gebruiken". Maar ze bedoelen "Zorg dat de wifi minder energie gebruikt", waardoor die dus uit gaat in standby. Hij lijkt ook een veel beter ontvangst te hebben met het vinkje uit, mijn eerste poging tot remote play was een hoop ellende, en na die instelling ging het heerlijk soepel. Maar kan wellicht ook met andere factoren te maken hebben.

een 64gb (of 32 zelfs) kaartje vind ik echt te duur. Een 16gb kaartje betaal je nog zo'n 30 euro voor en dat vind ik genoeg voor het speelgoedje. 32GB klasse 10 SD kaartjes heb je al voor 15 euro dus ik vind het een beetje een naai actie van Sony.
Ik heb zelf ook een 64GB memory card en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Ja, hij is duur en het doet even pijn maar elke keer games verwijderen en opnieuw downloaden zie ik echt niet zitten. Als ik na een maandje een bepaalde game weer eens wil spelen hoef ik tenminste geen ruimte vrij te maken en hem opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Precies, kan me geen Vita meer voorstellen zonder 64 GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Heb zelf een 16 GB kaartje en dat werkt voor mij prima. Heb ook glasvezel liggen, dus downloaden gaat met de limiet van PSN, en dat scheelt ook wel. Desondanks staan er 5 games op en dat is voor mij wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat limiet haal je met ADSL zelfs nog :p Als je tevreden bent met 16 is er toch niks aan de hand ? Ik ben een verzamelaar en speel weer zeer weinig uit.

Ik baal dat ze niet alle PS1 games hebben vrijgegeven voor de Vita. Aangezien het een tijdje geleden even werkte dacht ik dat ze het aan het testen waren voor de officiële aankondiging. Helaas zullen we moeten wachten tot PSnow denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:33:
EDIT: Er komt niets veel bijzonders naar de VITA
We krijgen Tetris en niet zo maar Tetris, maar Tetris Ultimate!! *O*

En ook nog een nieuwe Tales game: Tales of Hearts R.

Dus niet echt veel soeps, nee.... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
YouTube: PlayStation E3 2014 Press Conference -- Vita Sizzle

Zit best wel wat leuks tussen. Ook al is praktisch alles Indie.
Flyhunter, Mechrunner en Grim Fandango. Er wordt tenminste wat mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

In alle eerlijkheid moet ik wel zeggen dat het op indie gebied reuze meevalt. De support van indies is erg goed met leuke games én leuk geprijsd. En er komen er nog een heleboel aan.

Het enige waar de Vita tekort schiet is 1st party support. Ik bedoel, heeft Sony 1 game aangekondigd voor de Vita die ze zelf maken? Op dit moment missen ze gewoon te veel. Ik zat te hopen op een NHL game, of GTA, maar wederom niets.

De praktijken die MS erop nahoudt vind ik achterlijk, maar soms zou ik willen dat Sony hetzelfde deed als MS: betaal uitgevers voor het maken van een spel voor de Vita. Geef een zak geld en zorg ervoor dat er een nieuwe GTA naar de Vita komt, dat er een NHL, Monster Hunter of noem maar op gemaakt wordt.

Kijk naar de WiiU: Smash Bros komt eraan en de WiiU gaat uitverkopen. Ook de 3DS profiteert daarvan.

Met 1st party support valt en staat de Vita en op dit moment zie ik niets de Vita helpen opstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Jobbie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:22:
[...]

We krijgen Tetris en niet zo maar Tetris, maar Tetris Ultimate!! *O*

En ook nog een nieuwe Tales game: Tales of Hearts R.

Dus niet echt veel soeps, nee.... -O-
Tales game kijk ik wel naar uit. Benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ook vandaag een Vita gehaald *O*

Kom er alleen achter dat 16GB best weinig is aan kaartjes :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49
Vorige week Need For Speed: Most Wanted gekocht voor € 8,99. Goede koop! Erg leuke game! Zeker als je Burnout Paradise erg goed vond.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Jobbie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:48:

De praktijken die MS erop nahoudt vind ik achterlijk, maar soms zou ik willen dat Sony hetzelfde deed als MS: betaal uitgevers voor het maken van een spel voor de Vita. Geef een zak geld en zorg ervoor dat er een nieuwe GTA naar de Vita komt, dat er een NHL, Monster Hunter of noem maar op gemaakt wordt.

Kijk naar de WiiU: Smash Bros komt eraan en de WiiU gaat uitverkopen. Ook de 3DS profiteert daarvan.

Met 1st party support valt en staat de Vita en op dit moment zie ik niets de Vita helpen opstaan...
Dat beleid zou alleen zware verliezen en mogelijk een faillissement betekenen voor SCE.

AAA support voor Vita is gewoon dood met de huidige userbase, alternatief wat dan nu geboden wordt is Remote Play dat werkt best prima (ook ver weg over internet) maar dat heb je natuurlijk helaas niet overal O-)

Heb trouwens verder meer plezier met LIMBO beleefd dan welke ''AAA" titel op de Vita dan ook, dat waren toch vaak slappe aftreksels van PS3 games, indies werken er gewoon erg goed op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
wanneer komt de vita2000 nu uit in europa? en nederland?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:59:
wanneer komt de vita2000 nu uit in europa? en nederland?
Zodra de oude voorraad op is denk ik. Ze maken die oude gewoon niet meer.

Of je daar zo blij van moet worden... kleine upgrades in ruil voor een slechter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:47:
[...]

Zodra de oude voorraad op is denk ik. Ze maken die oude gewoon niet meer.

Of je daar zo blij van moet worden... kleine upgrades in ruil voor een slechter scherm.
maakt niet uit, het is iets minder goed het scherm, maar verschil is niet groot genoeg.

hier een comparison.....ik vind het verschil niet echt zichtbaar

YouTube: Vita 2000 LCD screen vs. Vita 1000 OLED screen comparison - using Malicious Rebirth, Mega Man 2, UI

er was pas geleden toch een actie toen je vita's kon kopen voor 125 euro? nu zijn de prijzen weer te hoog :/

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 14-06-2014 19:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:39:
[...]

Dat beleid zou alleen zware verliezen en mogelijk een faillissement betekenen voor SCE.

AAA support voor Vita is gewoon dood met de huidige userbase, alternatief wat dan nu geboden wordt is Remote Play dat werkt best prima (ook ver weg over internet) maar dat heb je natuurlijk helaas niet overal O-)

Heb trouwens verder meer plezier met LIMBO beleefd dan welke ''AAA" titel op de Vita dan ook, dat waren toch vaak slappe aftreksels van PS3 games, indies werken er gewoon erg goed op :)
Vind Killzone, uncharted en tearaway anders wel erg vet. Overigens komt er binnenkort waarschijnlijk een vita ps4 bundel wat de verkopen vast goed doet. Een grotere installbase trekt hopelijk ook meer devs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik denk dat de verkopen van vita zal sneller kunnen stijgen (als):

1. elke maand 2 gratis games voor psn+ leden, oftewel bijna alle ps4 gamers hebben psn+ dus zullen ze sneller een vita halen.

2. maak psn games cross-buy: ps3/ps4/vita games; koop de game en je kan op alle 3 de platforms spelen.

3. maak de vita iets goedkoper en/of maak een hele mooie ps4/vita bundel voor extra korting.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mensen hier ervaringen met onderstaande hoes?

http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

Heb qua kwaliteit al eentje voor mijn tablet van hen en die is echt bijzonder goed en stevig en leer is gewoon fijn O+ Kost een smak geld weet ik maar hij moet wel bevallen en niet in de weg zitten... Daar ben ik wat bang voor...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:49:
[...]

maakt niet uit, het is iets minder goed het scherm, maar verschil is niet groot genoeg.

hier een comparison.....ik vind het verschil niet echt zichtbaar

YouTube: Vita 2000 LCD screen vs. Vita 1000 OLED screen comparison - using Malicious Rebirth, Mega Man 2, UI

er was pas geleden toch een actie toen je vita's kon kopen voor 125 euro? nu zijn de prijzen weer te hoog :/
Niet echt zichtbaar? Het is mijn inziens zeer zichtbaar. Maar een video is wat anders dan beide voor je ogen te hebben.

Bart Smit had volgens mij een tijdje de Vita voor 125. Ikzelf heb een halfjaar geleden een Vita gekocht met 8-games voucher voor 150. Nu zit het rond de 180. (3g model) Met alleen wifi is misschien nog ergens goedkoper te vinden.
Kol Nedra schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:08:
Ik denk dat de verkopen van vita zal sneller kunnen stijgen (als):

1. elke maand 2 gratis games voor psn+ leden, oftewel bijna alle ps4 gamers hebben psn+ dus zullen ze sneller een vita halen.

2. maak psn games cross-buy: ps3/ps4/vita games; koop de game en je kan op alle 3 de platforms spelen.

3. maak de vita iets goedkoper en/of maak een hele mooie ps4/vita bundel voor extra korting.
1: Dat is vanaf nu zo, deze maand Dragon's Crown en Surge Deluxe
2: Af en toe zit er een titel bij waarmee dat zo was (Hotline Miami, Sly Cooper)
3: Er komt een bundel ps4/vita, is alleen op de E3 niet verteld

[ Voor 28% gewijzigd door Xfade op 15-06-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
@hierboven

De Vita kreeg elke maand al 2 gratis games, niet vanaf nu ;) Vanaf nu krijgt ook de PS4 2 games, net als de PS3 en de Vita dit al vanaf het begin van de ICG launch kregen. Soms krijgt een platform meer dan 3 titels dankzij CrossBuy, zoals dat deze maand het geval was.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
idd, ik heb al 10 vita games in mijn collectie, nu alleen de vita nog ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat helpen als de vita gejailbreakt wordt. Niet om illegale spellen te spelen (geen enkel vita spel kan me boeien) maar om goede emulators te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:36:
Het gaat helpen als de vita gejailbreakt wordt. Niet om illegale spellen te spelen (geen enkel vita spel kan me boeien) maar om goede emilatirs te spelen.
Ga er voor het gemak vanuit dat je Emulators bedoelde...

Ik zie niet in waarom de VITA daarvoor gehacked moet worden (Jailbraeken is voor iDingen.) Geheugenkaartjes zijn daarvoor veel te duur, Je kunt er dus beter een PSP voor pakken en als je dat niet wilt zijn er betere initiatieven/alternatieven die uit de doos al emulators ondersteunen en geschiktere controls hebben dan de VITA. (Moet je zelf even naar zoeken, heb ze nu niet bij de hand.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Het helpt een console meestal niet als deze gehacked word, dit omdat de winsten van de software moeten komen. Ook helpt het niet als er geen software verkocht word voor het apparaat, want dan komen er NOG minder spellen uit voor de console. Het is dan immers niet rendabel om er voor te developen.

En emulators, daar zijn inderdaad al tig platformen voor ik zie niet in waarom de vita daar beter voor is. Misschien voor de wat latere consoles (N64) maar dan kun je misschien eerder kijken naar een (3)DS waar nogal een aantal N64 remakes voor zijn uitgekomen. Ook zijn er volgens mij een aantal handhelds die redelijk gericht zijn op emulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is, kun je deze tafels dan ook voor Marvel Pinball downloaden. Dat is een aparte game en geeft ook weer aparte / andere Trophies.

EDIT: Het was jammer dat er op de E3 nauwelijks aandacht was voor de PSVita. Helaas had ik al dat verwacht vanwege het feit dat er al heel wat games zijn aangekondigd via het Playstation Blog (voornamelijk indies). Het nadeel aan veel van deze games is dat ze veelal ook op PS3/PS4 in al dan niet gewijzigde vorm uitgebracht zullen gaan worden.

Op Kotaku las ik overigens nog een grappig artikel over de misslag die Sony maakte, toen ze Final Fantasy Type 0 per ongeluk voor de PSVita aankondigde, terwijl het voor de PS4 bestemd was. Zo'n game of een nieuw deel in de Gran Turismo serie zou wel de nodige extra verkopen genereren, maar het apparaat zal daarmee nog steeds geen doorslaand succes worden.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 16:43 . Reden: toevoeging nav E3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:55:
Mensen hier ervaringen met onderstaande hoes?

http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

Heb qua kwaliteit al eentje voor mijn tablet van hen en die is echt bijzonder goed en stevig en leer is gewoon fijn O+ Kost een smak geld weet ik maar hij moet wel bevallen en niet in de weg zitten... Daar ben ik wat bang voor...
Iemand nog informatie over deze hoes? Andere opties voor wanneer hij mee gaat in de tas anders? Wil hem vooral net zo makkelijk als mijn tablet in mijn tas kunnen pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:36:

Op Kotaku las ik overigens nog een grappig artikel over de misslag die Sony maakte, toen ze Final Fantasy Type 0 per ongeluk voor de PSVita aankondigde, terwijl het voor de PS4 bestemd was.
Ik baalde daar flink van!
Een nieuwe FF game zou goed zijn voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Als het goed is, kun je deze tafels dan ook voor Marvel Pinball downloaden. Dat is een aparte game en geeft ook weer aparte / andere Trophies.

EDIT: Het was jammer dat er op de E3 nauwelijks aandacht was voor de PSVita. Helaas had ik al dat verwacht vanwege het feit dat er al heel wat games zijn aangekondigd via het Playstation Blog (voornamelijk indies). Het nadeel aan veel van deze games is dat ze veelal ook op PS3/PS4 in al dan niet gewijzigde vorm uitgebracht zullen gaan worden.

Op Kotaku las ik overigens nog een grappig artikel over de misslag die Sony maakte, toen ze Final Fantasy Type 0 per ongeluk voor de PSVita aankondigde, terwijl het voor de PS4 bestemd was. Zo'n game of een nieuw deel in de Gran Turismo serie zou wel de nodige extra verkopen genereren, maar het apparaat zal daarmee nog steeds geen doorslaand succes worden.
Ik verwacht eigenlijk nog wel wat op de GamesCon. Denk dat de E3 vooral het PS4 feestje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:31:
[...]

Ik baalde daar flink van!
Een nieuwe FF game zou goed zijn voor de Vita.
Ik voel met je mee en naar ik begrijp waren er genoeg commentaren op het PS Blog-artikel die geen goed woord over hadden voor Sony. Dus wie weet komt er alsnog een PSVita port van de game.

Ik had ook wel zin in een FF voor de PSVita, maar voorlopig zullen we het moeten doen met de downloadable oudere delen en de HD remake van deel 10.
Cyleo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:31:
[...]

Ik verwacht eigenlijk nog wel wat op de GamesCon. Denk dat de E3 vooral het PS4 feestje was.
Ik verwacht daar inderdaad ook nog wel wat, maar het zou me wel verbazen als daar ineens nog even een dozijn AAA games uit de mouw geschud wordt. En als dat gebeurt, dan is de kans groot dat het alsnog om ports of licht aangepaste versies gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Welke externe batterij gebruiken jullie voor de Vita? Als ik met de bus moet (soms wel een paar uur), dan haalt hij het niet. Ik heb een externe batterij, maar die doet het niet bij de Vita en die vind ik eigenlijk wat te groot om in de jas te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verstekbakker schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 02:48:
Welke externe batterij gebruiken jullie voor de Vita? Als ik met de bus moet (soms wel een paar uur), dan haalt hij het niet. Ik heb een externe batterij, maar die doet het niet bij de Vita en die vind ik eigenlijk wat te groot om in de jas te laten zitten.
Ik gebruik de officiele Vita externe lader.

Deze: http://www.gamestop.com/p...ta-portable-charger/98464

En die werkt perfect. Destijds bij Mediamarkt gekocht. Had geluk, ze moesten eraf. 2 voor 40 Euro destijds :). Werken ook prima voor m'n Galaxy Note telefoon. Ze laden op 1500mAh. Mocht je een andere willen kopen dan moet je in de gaten houden dat ie kan laden op 1500mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verstekbakker schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 02:48:
Ik gebruik deze: http://www.dx.com/p/xiaom...ators-silver-white-311565 Vrij groot en zwaar, maar flinke capaciteit. Werkt prima en je kan er je telefoon mee opladen. Grootste voordeel is dat hij op te laden is met micro-usb ipv de proprietaire vita kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Cyleo schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:26:
[...]

Ik gebruik deze: http://www.dx.com/p/xiaom...ators-silver-white-311565 Vrij groot en zwaar, maar flinke capaciteit. Werkt prima en je kan er je telefoon mee opladen. Grootste voordeel is dat hij op te laden is met micro-usb ipv de proprietaire vita kabel ;)
Over dat ding zou ik maar eens heel goed dit topic in de gaten houden ; Supertip in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Zit nl. momenteel heel veel fake tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Jammer dat die officiële Vita batterij alleen opgeladen kan worden met die rare kabel. Ook wel raar, want die nieuwe Vita gaat die kabel niet meer gebruiken. Misschien dat hij daarom ook is uitverkocht overal? Ik ben nu in Dublin en ben hier een Gamestop binnengelopen, maar wat een duur land is het hier. Ik zag tweedehands prijzen die gelijk waren aan de nieuwprijs bij Game Mania.

Ik ga dat Chinezen topic even in de gaten houden voor zo'n Xiaomi. Jammer dat die batterij die ik al heb niet werkt, die gaat inderdaad ook maar tot 1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
als alle fabrikanten nu eens gewoon 1 kabel gaan gebruiken zou nog makkelijker zijn. Alleen al met sony:

- vita
- fotocamera
- videocamera

En allemaal een apparte laadkabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Paulus07 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:38:
als alle fabrikanten nu eens gewoon 1 kabel gaan gebruiken zou nog makkelijker zijn. Alleen al met sony:

- vita
- fotocamera
- videocamera

En allemaal een apparte laadkabel :P
Dat valt nog mee. Sony is ook heel sterk in aparte USB-laders mee te leveren. Probeer maar eens een Sony e-reader of de Dual Shock 4 controllers op te laden met een willekeurige usb-adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

BlackMage schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Dual Shock 4 controllers op te laden met een willekeurige usb-adapter.
Dat werkt hier perfect anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
MeNTaL_TO schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:07:
[...]

Dat werkt hier perfect anders :?
Ik heb 5 verschillende usb-laders van verschillende capaciteit en merk geprobeerd en bij geen enkele zag ik de bekende oranje lamp aan gaan.

En ik las op internet dat dit zo hoort. Enige manier om de controllers op te laden zonder de PS4 in standby te laten staan is een dock aanschaffen of een powered usb hub aan de ps4 hangen en als het opladen is begonnen mag de PS4 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36

Emiel1984

Made in NL

Mijn sixaxis PS3 controller laad ook enkel op via de PS3 zelf.
Verschillende laders\adapters geprobeerd maar geen effect.. heel vervelend.

Goede tip BlackMage, aan die oplossing had ik nog niet gedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 18-06-2014 14:31 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Emiel1984 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:30:
Mijn sixaxis PS3 controller laad ook enkel op via de PS3 zelf.
Verschillende laders\adapters geprobeerd maar geen effect.. heel vervelend.

Goede tip BlackMage, aan die oplossing had ik nog niet gedacht.
Of een goedkoop houdertje in hongkongistan halen waarop een gewone usb lader kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fez is deal van de week voor 4,99 (-10% voor PS+ abonnees) en is crossbuy voor PS4/PS3.

en voor de liefhebber is er ook nog Dynasty Warriors 8: XL Complete Edition voor 19,99 euro.

Bron: PS Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Vita laadt amper meer op. Ik haal 'm er net na een dag en een nacht vanaf, en de indicator is amper tot de helft gekomen. Kom via Google weinig tegen. Garantie gevalletje, of iemand betere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:09:
Mijn Vita laadt amper meer op. Ik haal 'm er net na een dag en een nacht vanaf, en de indicator is amper tot de helft gekomen. Kom via Google weinig tegen. Garantie gevalletje, of iemand betere ideeën?
Eerst een andere lader proberen, dan weet je in elk geval welk apparaat terug moet voor garantie. De Vita of de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie, echter ken ik 0 mensen met eem Vita. Maar snoer kan ook in een laptop zeker met USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:07

Sorbo

Uw hulp in huis!

BlackMage schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Ik heb 5 verschillende usb-laders van verschillende capaciteit en merk geprobeerd en bij geen enkele zag ik de bekende oranje lamp aan gaan.

En ik las op internet dat dit zo hoort. Enige manier om de controllers op te laden zonder de PS4 in standby te laten staan is een dock aanschaffen of een powered usb hub aan de ps4 hangen en als het opladen is begonnen mag de PS4 uit.
Ik gebruik voor zowel mijn DS4 als mijn Sony Wireless headset mijn 4-5 jaar oude samsung telefoonlader, zonder enkel probleem. Laadt zowel in gebruik als in standby op, geeft het oranje licht als ie uit is, alles.

Lader is als ik het goed heb ook nog eens 700-750mAh, dus daar kan t ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verstekbakker schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:28:
Jammer dat die officiële Vita batterij alleen opgeladen kan worden met die rare kabel. Ook wel raar, want die nieuwe Vita gaat die kabel niet meer gebruiken. Misschien dat hij daarom ook is uitverkocht overal? Ik ben nu in Dublin en ben hier een Gamestop binnengelopen, maar wat een duur land is het hier. Ik zag tweedehands prijzen die gelijk waren aan de nieuwprijs bij Game Mania.

Ik ga dat Chinezen topic even in de gaten houden voor zo'n Xiaomi. Jammer dat die batterij die ik al heb niet werkt, die gaat inderdaad ook maar tot 1A.
Koop gewoon die 10000 mah van Anker op Amazon. Op een lange vlucht houdt dat ding mijn Vita, Ipad en Iphone op 100 % vol.
BlackMage schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Nou vreemd, want ook deze laad ik met de Anker batterypack en met mijn USB lader. Vokgens mij zelfs met mijn Ipad lader maar dat kan ik nu niet testen. Ik zit iig vaak zat te gamen mett mijn headset en de controller die dan aan het pack hangen die op zijn beurt weer in mijn broekzak zit. (Ik vergeet altijd alles van te voren op te laden :+ )

De DS3 moet wel aan de PS3 hangen idd of aan een slimme poort (pc en sommige laders)

[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 18-06-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:43:
[...]

Koop gewoon die 10000 mah van Anker op Amazon. Op een lange vlucht houdt dat ding mijn Vita, Ipad en Iphone op 100 % vol.
Dus die Anker Astro3E werkt ook op de Vita? Ik heb hem bij Amazon bekeken en die ziet er goed uit. Hij is ook fijn dun, niet onbelangrijk! Voor 30 euro ga ik hem niet laten liggen dan, prima prijs.

[ Voor 0% gewijzigd door Verstekbakker op 19-06-2014 00:51 . Reden: Type Anker verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yup

http://www.amazon.co.uk/g...2591&sr=8-2&pi=SY200_QL40

Die van 13000 zal ook wel goed zijn maar idd de dikte van deze is precies goed en tot nu toe genoeg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja en die had geen 3A op een poort. 1x opladen is al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
http://www.polygon.com/20...itas-focus-moving-forward

Sony: Indies, third-party games are increasingly Vita's focus moving forward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:17:

Ik begrijp het artikel misschien niet helemaal goed, maar het is alsof er tussen de regels staat dat de third party uitgevers geen games uitbrengen voor de PSVita omdat ze dan aanpassingen moeten doen i.v.m. de aanwezigheid van het touchpad / touchscreen. Oftewel; ze willen eigenlijk games wel uitbrengen, maar dan het liefst gewoon even porten. :'(

Verder is wel positief dat indie ontwikkelaars wel weten te vinden en daar ook waardering in sales voor terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 09:54
ksborg schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 07:53:
[...]

Ik gebruik de officiele Vita externe lader.

Deze: http://www.gamestop.com/p...ta-portable-charger/98464

En die werkt perfect. Destijds bij Mediamarkt gekocht. Had geluk, ze moesten eraf. 2 voor 40 Euro destijds :). Werken ook prima voor m'n Galaxy Note telefoon. Ze laden op 1500mAh. Mocht je een andere willen kopen dan moet je in de gaten houden dat ie kan laden op 1500mAh.
mA, niet mAh :P
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:57:
Fez is deal van de week voor 4,99 (-10% voor PS+ abonnees) en is crossbuy voor PS4/PS3.

en voor de liefhebber is er ook nog Dynasty Warriors 8: XL Complete Edition voor 19,99 euro.

Bron: PS Blog
Fez ga ik sowieso kopen denk ik, is Dynasty Warriors nou gewoon een soort DoA maar dan wat meer SFW? :9

Edit: niet dus, de youtubevideo van gameplay ziet er een beetje lame uit, ze mogen wel wat minder nietszeggende screenshots gebruiken in de PSN-Store. (en minder achterlijke vertalingen gebruiken voor de omschrijvingen :'))

Voorbeeld: 'terwijl de battle systeem lijkt eenvoudig, je moet nog steeds een strategische geest om de beste vaardigheden en de mogelijkheden van uw Monster Girls in de strijd te gebruiken!'

:+ Babelfish ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door koffieprutser op 19-06-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Paulus07 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:17:

Belangrijkste stukje:
Do you think the Vita then will be getting fewer first-party games, I asked.

"I would say, yes, that's correct," Yoshida said.
Dit kan wel eens dodelijk zijn voor de Vita. Alleen steunen op Indies en 3rd party (in grote mate Japans) betekent voor mij geen goede toekomst. Ik heb de Vita niet aangeschaft voor dit soort spellen en wil grote, goede first party system sellers.

Ik vind het verder ook een slap verhaal:
Uncharted op de Vita was fantastisch, PS3 graphics op je Vita. Jammer genoeg gaan we verder en nu verwacht het publiek PS4 kwaliteit graphics..."
Niemand verwacht PS4 graphics op de Vita, maar ze zeggen eigenlijk: we kunnen dat niet, dus zijn graphics niet meer belangrijk. Dit lijkt de grootste reden waarom ze geen 1st party games weer willen maken.
Gelukkig is de interesse in Indie games zo groot!
Ja, want anders had je helemaal geen games op de Vita.

Uiteindelijk wel erg jammer. Toen er geen grote aankondigingen kwamen op E3, zag ik de bui al hangen, maar dit lijkt de laatste nagel in de kist.

Ik geniet met volle teugen van de Vita maar in de toekomst wil ik 'm niet alleen als PS4 controller gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

Pykow

Angelo OTR

ik zet toch eerder me PS4 aan dan me PS vita, terwijl ik toch nog wat tijd in Rainbow moon wil stoppen.

het is en blijft wel een geweldige apparaat, alleen de laadtijden en de FPS drops zijn een beetje een systemkiller aan het worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ik ben het wel eens met Yoshida, Van de AAA PS3 achtige games die ik heb gespeeld was Uncharted Golden Abyss was wel geinig maar toch uiteindelijk slap aftreksel van de ND games. Verder nog Killzone Mercenary gespeeld(goede game en graphics maar vreselijke framerate en sommige stukken bijna onspeelbaar). Heb me uiteindelijk meer vermaakt met games als LIMBO,Hotline Miami en Guacamelee games die ik weer niet graag achter een PS4 zou spelen en liever onderweg speel met goede fysieke besturing ipv die touchscreengames op smartphones. Gebruik ook soms wel is Remoteplay en dat werkt nog best aardig over het internet maar dan ben je natuurlijk flink afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik gebruik de Vita eigenlijk enkel thuis en dan vind ik het persoonlijk ook leuker om er spellen op de spelen die je gemakkelijk tussendoor kunt spelen, zoals Motorstorm, Spelunky, Hotline Miami, Pixeljunk Shooter, ToM: Blitz en later dit jaar Minecraft.

Op ToM: Blitz na zijn dit ook spellen die ik enkel goed vind werken met fysieke controls en dus nooit op een tablet of telefoon zou spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 25-06-2014 12:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb 5 games gespeeld Uncharted Golden Abyss, Killzone Mercenary, Dead or Alive plus, Everbody's Golf and Ridge Racer. Veel meer interessants is er ook niet in mijn optiek. Opzich niet erg want ik vermaak me prima met Killzone Mercenary, Dead or Alive plus, Everbody's Golf maar een een Gran Turismo zou wel erg welkom zijn. Al die indie meuk kan mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo zie je maar dat er zoveel smaken zijn als gebruikers. Helaas schuift Sony nu de Vita zowat volledig door naar de Indie games en laten ze een groot stuk van de aanhang in de kou staan.

En third party support: waarom zouden derde de Vita wel ondersteunen als de maker het al niet doet?

Vergeten jullie trouwens niet PixelJunk Shooter te downloaden? Nu gratis op PSN+. Hij staat alleen niet bij de IGC of onder Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Jobbie schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:02:
Zo zie je maar dat er zoveel smaken zijn als gebruikers. Helaas schuift Sony nu de Vita zowat volledig door naar de Indie games en laten ze een groot stuk van de aanhang in de kou staan.

En third party support: waarom zouden derde de Vita wel ondersteunen als de maker het al niet doet?

Vergeten jullie trouwens niet PixelJunk Shooter te downloaden? Nu gratis op PSN+. Hij staat alleen niet bij de IGC of onder Plus.
Veel te verslavend, die PixelJunk Shooter. Ouderwets fun. Deed me denken aan Insanely Twisted Shadow Planet qua gameplay (hoewel die laatste wel superieur is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 09:54
Fez is alleen vandaag nog 4,50 (voor ps plus iig). Dus mocht je nóg niet genoeg indie platformers hebben... sla je slag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:03

Phntm

Tlingelingeling

Zonder dat ik door had is vorige maand stilletjes Mind zero verschenen in de market, vandaag gelijk gekocht en ik ben van plan om het helemaal kapot te spelen. Een dungeon crawler op een vita is het eenmaal waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Morgen komt als het goed is dus die Vita slim? ik twijfel erover of ik die zal kopen. Weet wel dat ik er veel gebruik van zal maken nu ik ook een PS4 heb

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:04
Even een vraagje voor de cross-buy experts onder ons. Volgende week komt de R&C Trilogy naar de PS Vita, en nu zag ik dat de PS3 versie 17,99 is voor plus leden. Ik dacht dus meteen, als ik nou die alvast koop, heb ik m meteen ook voor de Vita. Nu staat er niet expliciet bij in de kopregel dat dit cross-buy is, maar in de beschrijving weer wel: https://store.sonyenterta...00385_00-RCTRILOGYBUND001

Lijkt me namelijk wel tof om de trilogy weer te doorlopen na de originele games flink gespeeld te hebben pakweg 10 jaar geleden op de PS2. Ook lijkt me de 17,99 een erg goede deal als het cross-buy betreft, want de fysieke versie voor de Vita kom ik online tegen voor 35 euro...

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 26-06-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
Trishul schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:15:
Even een vraagje voor de cross-buy experts onder ons. Volgende week komt de R&C Trilogy naar de PS Vita, en nu zag ik dat de PS3 versie 17,99 is voor plus leden. Ik dacht dus meteen, als ik nou die alvast koop, heb ik m meteen ook voor de Vita. Nu staat er niet expliciet bij in de kopregel dat dit cross-buy is, maar in de beschrijving weer wel: https://store.sonyenterta...00385_00-RCTRILOGYBUND001

Lijkt me namelijk wel tof om de trilogy weer te doorlopen na de originele games flink gespeeld te hebben pakweg 10 jaar geleden op de PS2. Ook lijkt me de 17,99 een erg goede deal als het cross-buy betreft, want de fysieke versie voor de Vita kom ik online tegen voor 35 euro...
Zoals het daar staat beschreven zou het idd cross-buy moeten zijn. Zou wel mooi meegenomen zijn aangezien ik de PS3 versie vorig jaar al heb aangeschaft. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Huh ik snap het hele PS vita nog niet volledig denk ik .. Ik zie dat je Final fantasy X - X2 HD remaster ook op de ps vita hebt. en bijvoorbeeld Borderlands 2 ook, is dat echt de volledige versie zoals we die kennen op de Playstation 3 :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yup al is Borderlands wel wat gedownscaled natuurlijk. Geen ragdolls , minder vijanden , geen schaduwen en je mist 2 fysieke knoppen dus die moet je op het touchscreen zetten. De PS3 versie is dus superieur, maar wel knap wat ze uit de Vita persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Borderlands valt zwaar tegen. Lees ff wat reviews en kijk wat video's. Geen goed spel.

FF X en X-2 daarentegen zijn wel erg goed. Zie ook hiervan de reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Jobbie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:55:
Borderlands valt zwaar tegen. Lees ff wat reviews en kijk wat video's. Geen goed spel.

FF X en X-2 daarentegen zijn wel erg goed. Zie ook hiervan de reviews...
100% mee eens! Heb meer dan 100 uur in FFX HD zitten, al kon daar makkelijk nog 200 uur bij (maar heb er even genoeg van). Nu 20 uur bezig in FFX2 HD. Ze zijn echt een stuk mooier dan de PS2 versie 10 jaar geleden, ook het geluid en de 16:9 formaat zijn goede upgrades. Echt een must als je FFX/2 op de PS2 gespeeld hebt. Als je ze nooit gespeeld hebt ook een dikke aanrader!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jobbie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:55:
Borderlands 2 is volgens miljoenen een zeer goed spel.
De port naar de PS Vita is minder goed dan iedereen had verwacht.

De Vita versie is al bij patch 1.04. Er zouden al een aantal minpunten zijn gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De Vita versie is heeft slechte reviews om de simpele reden dat de reviewers meer verwachtte dan de Vita aan kan. Als je wat user reviews gaat kijken op Youtube dan zie je dat het best wel meevalt. Zoals die framerate problemen die eigenlijk in de praktijk best wel meevallen. Ik heb de PS3 en Vita versie en al is de eerste superieur speel ik ook de Vita versie met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik ben het ook eens dat de Vita versie goed speelbaar is. Ja, zo nu en dan wel eens framedrops, maar eerlijk is eerlijk, die had ik op de ps3 ook regelmatig.
Besturing vind ik trouwens goed. Het was even wennen, maar ik heb er zeker geen problemen mee.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ASNNetworks schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:51:
[...]

100% mee eens! Heb meer dan 100 uur in FFX HD zitten, al kon daar makkelijk nog 200 uur bij (maar heb er even genoeg van). Nu 20 uur bezig in FFX2 HD. Ze zijn echt een stuk mooier dan de PS2 versie 10 jaar geleden, ook het geluid en de 16:9 formaat zijn goede upgrades. Echt een must als je FFX/2 op de PS2 gespeeld hebt. Als je ze nooit gespeeld hebt ook een dikke aanrader!
Ja ben ik ook echt zeker van plan. Maar heb de HD remaster al op PS3 .. Om hem dan helemaal opnieuw te kopen op vita vind ik ook niet echt relaxt.. ookal zou ik hem wel daarop willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een 64gb kaart gekocht bij nippon-yasan maar bespaard op Fedex. In plaats daarvan voor die jap air delivery gekozen die tot 50 euro verzekerd met tracking nummer verstuurd. Alles leuk en aardig tot hij in Nederland aankwam.
Is het normaal dat er zoveel tijd overheen gaat? Me dunkt dat het in Nederland toch wel iets sneller zou gaan?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T6mIjpv.jpg

:D Alleen maar rekeningen ontvangen tot nu toe helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:05

W84

Douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:58:
heb ook een 64gb kaart gekocht bij nippon-yasan maar bespaard op Fedex. In plaats daarvan voor die jap air delivery gekozen die tot 50 euro verzekerd met tracking nummer verstuurd. Alles leuk en aardig tot hij in Nederland aankwam.
Is het normaal dat er zoveel tijd overheen gaat? Me dunkt dat het in Nederland toch wel iets sneller zou gaan?

[afbeelding]

:D Alleen maar rekeningen ontvangen tot nu toe helaas :p
Het lijkt erop dat je pakketje bij de Douane ligt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 70 ... 82 Laatste