Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
De mijne uit HK is zonder problemen er door gekomen, die zat in een enveloppe waarop stond dat er documenten in zaten ofzo. Maargoed daar heb jij nu niks aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, importkosten erbij zeker nu :P nja, nog altijd beter dan altijd maar moeten kijken of ik nog net 100mb tekort kom bij het wisselen van games via de pc :D

/edit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EU5bw44.jpg

Ok, ik begrijp waarom er gefronst kan worden naar de verpakking vergeleken met de inhoud. :+ Maar nu stap 2 naar stap 5b, het werkelijke verwisselen van de kaart.Na eigen onderzoek te hebben gedaan kwam ik tot de conclusie dat de memory card er niet met geweld uit kan worden gerukt terwijl de vita loopt. Ik las berichten over dat men de ballonnetjes hetzelfde moest laten staan als voorheen, wat me onzin lijkt tenzij je een backup wil herstellen. Mijn intentie is om
  • de huidige games over te zetten naar de pc met de content manager in plaats van een backup te maken (dan kan ik het me voorstellen dat je alles hetzelfde moet houden?).
  • Vita uit
  • Oude memory card eruit
  • Nieuwe memory card erin
  • Games terug kopieren
  • Andere games te downloaden via de vita
  • Een vriend in Stockholm bezoeken voor een weekje, Gamla stan is altijd het bezoeken waard.
  • De laatste loodjes leggen aan het jaarportfolio voor de studie.
  • De vorderingen beschouwen en rond vrijdag beginnen met gamen.
Moet ik de veel te dure kaart voor 64gb eerst nog formatteren of maakt dat geen verschil? Het systeem naar zijn factory default settings herstellen? etc? Lijkt me overbodig en arbitrair in deze tijd.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Alvast excuses voor mijn onwetendheid maar de savegames en dergelijke staan toch gewoon op het interne geheugen en niet op de memory card? (als je plus hebt neem ik aan dat het in de cloud staat) dus dan zou je toch gewoon de kaart kunnen wisselen en alles downloaden?

Ik heb sinds vorige week een (amoled) vita en ik vermaak me prima met destruction derby, lemming, uncharted en guacamalee.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:16
AtlAntA schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:54:
Alvast excuses voor mijn onwetendheid maar de savegames en dergelijke staan toch gewoon op het interne geheugen en niet op de memory card? (als je plus hebt neem ik aan dat het in de cloud staat) dus dan zou je toch gewoon de kaart kunnen wisselen en alles downloaden?

Ik heb sinds vorige week een (amoled) vita en ik vermaak me prima met destruction derby, lemming, uncharted en guacamalee.
Savegames staan op de memory card! Met plus kan je dit inderdaad in de cloud op laten slaan, gebeurt in principe niet automatisch tenzij je dit zelf instelt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Koldur schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:18:
[...]

Savegames staan op de memory card! Met plus kan je dit inderdaad in de cloud op laten slaan, gebeurt in principe niet automatisch tenzij je dit zelf instelt.
Bedankt voor de tip. Dit heb ik nu even ingesteld. Zijn die 64gb kaartjes niet in Nederland te bestellen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik ga de vita slim versie kopen. Ik ben nu op vakantie in Frankrijk. Zal ik daar een vita slim halen? Je kan op de vita taal instellingen veranderen?
Als dat niet kan dan haal ik hem wel als ik weer terug ben in Nederland.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:45:
[...]

Bedankt voor de tip. Dit heb ik nu even ingesteld. Zijn die 64gb kaartjes niet in Nederland te bestellen?
Nee, officieel zijn ze niet uit (in Europa). Via eBay / import en wellicht sommige Nederlandse (web)winkels kun je er echter wel aankomen. Zelf heb ik er ook 1 in mijn handen gehad tijdens mijn vakantie (in Japan), maar ik had toch wel wat moeite met het hoge prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:10:
[...]

Nee, officieel zijn ze niet uit (in Europa). Via eBay / import en wellicht sommige Nederlandse (web)winkels kun je er echter wel aankomen. Zelf heb ik er ook 1 in mijn handen gehad tijdens mijn vakantie (in Japan), maar ik had toch wel wat moeite met het hoge prijskaartje.
Ik heb hem ook by Nippon-Yasan besteld, prima geleverd. Ik had ook wat moeite met de hoge prijs aangezien standaard SD kaartjes spotgoedkoop zijn. Maar daar heeft Sony natuurlijk niet voor gekozen |:( Ik ben achteraf heel blij dat ik dat geld toch heb uitgegeven. Wat een verademing om zoveel ruimte te hebben. Nu hoef ik tenminste niet telkens een game te verwijderen alvorens ik een nieuwe kan installeren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Kol Nedra schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:24:
Ik ga de vita slim versie kopen. Ik ben nu op vakantie in Frankrijk. Zal ik daar een vita slim halen? Je kan op de vita taal instellingen veranderen?
Als dat niet kan dan haal ik hem wel als ik weer terug ben in Nederland.
Ja hoor, heel europa heeft dezelfde vita als het goed is (misschien wat andere stekkers, maar de nieuwe vita gebruikt micro-usb dus dat komt wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik heb de normale vita gekocht met 6 lego games pack voor 179 euro hier in Frankrijk :D
Oled scherm is volgens velen toch de betere vita.
Nu games downloaden via wifi camping...... Super traag: D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:03

Phntm

Tlingelingeling

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe heel wat spijt heb met de aankoop van Mind Zero. De dialoog en verhaal is zo zwak dat iedereen die ooit zei dat het een Persona rip-off moest voorstellen eigenlijk nog steeds ernaast zit. Het verhaal is zo gericht op tieners die sporadisch aan super krachten komen en dan weer eens een stad moeten redden van de ondergang. Sommige characters lijken wel alsof ze aan down lijden. Misschien hadden ze niet zo veel zijn tijdens het ontwerpen van personages. Hun personaliteit is ook vrij generic. Het gameplay element van dungeon crawler zijnde is wel leuk. Maar de dialogen en cutscenes gaan door.. en door.. en door... Ze hebben geprobeerd een beetje te profiteren van de SMT formule voor succesvolle games, maar dit is toch echte verre weg van. Ik van dit spel niet genieten en ik moet zeggen dat ik voor 30 euro wel het gevoel heb dat ik mijn geld heb weggegooid. Voor mensen die geïnteresseerd zijn; Wacht totdat deze spel in de korting komt of PS+ wat waarschijnlijk over 3 korte maandjes gewoon gaat gebeuren. Of misschien houden jullie wel van langdradige nietes en welles dialoog tussen 2 personages waarvan de personaliteit en intelligentie te vergelijken is met een aardappel.

Van mij krijgt dit spel een 4/10. Het enige amuserende aan dit spel is het dungeon crawler gedeelte. Ze proberen de personages "zogenaamd" te laten ontwikkelen met random character events die je kunt kiezen op de map. Je komt dan in een dialoog die soms onnodig lang doorgaat over de grootste kul. Het verhaal is zwak, dungeon crawler element toch leuk.

TL;DR: Dit spel komt niet in de buurt van SMT games zoals Persona ook al hadden Acquire en ZeroDiv dat gehoopt. Kopen alleen tijdens een reclame deal of gewoon gratis downloaden zodra die beschikbaar komt op PSN. Hele bedrag zeker niet waard en als ik mijn geld terug kon krijgen had ik dat heus wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb de vita slim ook maar gepre-ordered. Ook omdat ik nu een maandje een PS4 heb en wel beniewd ben naar dat remote play, gewoon lekker rustig wat trophies hunten in bed of in de tuin als het zonnig is :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

Pykow

Angelo OTR

Ricmaniac schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:55:
Ik heb de vita slim ook maar gepre-ordered. Ook omdat ik nu een maandje een PS4 heb en wel beniewd ben naar dat remote play, gewoon lekker rustig wat trophies hunten in bed of in de tuin als het zonnig is :P
Bij de meeste games, mis je gewoon de extra knoppen, alleen bij simpele platform game zoals knack werkt het goed.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:48
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:55:
Ik vind remote play een groot drama. Nou ja remote-play zelf niet, werkt perfect...maar die L2/R2 aan de achterkant kan ik totaal niet aan wennen en laat je die nou nét nodig hebben bij alles wat ik speel op PS4. Mede hierdoor ligt de Vita na enkele dagen gebruikt te hebben al te verstoffen in de kast :'(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Het zou wel leuk zijn als je een DS4 controller kan gebruiken op de Vita. Dan heb je het probleem met ontbrekende knoppen ook niet, en de software kan het gewoon al ivm de Vita TV. Maar jammer dat het op de Vita niet wil :(

[ Voor 10% gewijzigd door BlackMage op 01-07-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:49:
Het zou wel leuk zijn als je een DS4 controller kan gebruiken op de Vita. Dan heb je het probleem met ontbrekende knoppen ook niet, en de software kan het gewoon al ivm de Vita TV. Maar jammer dat het op de Vita niet wil :(
Kan wel hoor... http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67995516

Of het ideaal werkt weet ik niet, nooit geprobeerd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maichel schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:47:
[...]

Ik vind remote play een groot drama. Nou ja remote-play zelf niet, werkt perfect...maar die L2/R2 aan de achterkant kan ik totaal niet aan wennen en laat je die nou nét nodig hebben bij alles wat ik speel op PS4. Mede hierdoor ligt de Vita na enkele dagen gebruikt te hebben al te verstoffen in de kast :'(
klopt heb ik al veel over gelezen, maar ik heb het ook meer voor de simpele dingen.. beetje rond rijden in WD en de exploration dingen doen.

maar dat is niet de reden dat ik hem koop hoor :P doe het ook gewoon voor de vita games

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Maichel schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:36:
[...]

Kan wel hoor... http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67995516

Of het ideaal werkt weet ik niet, nooit geprobeerd... :)
Als je zin hebt om elke keer je Vita te resetten of op een ander account op je PS4 te spelen, is dit ideaal. Anders niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BlackMage schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:49:
Dat kan wel, maar kost wat moeite:
1) Start je PS4 en login
2) zet je DS4 controller aan. (meestal start je gewoon op via je controller)
3) Start je PS Vita op en login
4) Activeer Remote play
5) pak je DS4 en je kan gamen met je Controller op je PS Vita.

Je Vita is dus een tweede scherm. Beelden worden dus gestreamt naar de vita.
Maar je bestuurd de game rechtstreeks op de PS4 met de DS4 controller en niet via de VITA.

Ik zit nog te wachten op : nieuws: Sony brengt Vita TV als PlayStation TV in herfst naar Europa

kan ik eindelijk me Vita games afspelen op me 27:inch monitor

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 01-07-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Pykow schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:39:
[...]

1) Start je PS4 en login
4) Activeer Remote play

Maar je bestuurd de game rechtstreeks op de PS4 met de DS4 controller en niet via de VITA.

Ik zit nog te wachten op : nieuws: Sony brengt Vita TV als PlayStation TV in herfst naar Europa

Ja maar hiervoor moet je wel binnen controller-bereik zijn van je PS4. Ik bedoel dat de DS4 echt verbinding heeft met de PS Vita. En dan niet alleen voor Remote Play, maar ook voor Vita-games die het ondersteunen. Net als de Vita TV, maar dan het schermpje van de gewone Vita ipv TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Pykow schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:39:
[...]

1) Start je PS4 en login
4) Activeer Remote play

Zodra je Remote Play activeert, dan wordt de verbinding met de DS4 verbroken. Zet je de DS4 aan dan kan je alleen aanmelden met en ANDER profiel. Log je in op je eigen profiel, dan verbreekt weer Remote Play. Zoals ik al aangaf: dit werkt alleen als je op je Vita of je PS4 inlogt met een ander profiel. Je kan niet op je Vita met je PSN account inloggen en Remote Play starten en met een DS4 op de PS4 op je eigen account inloggen. Je zult dus met een ander account moeten inloggen op je Vita, maar daarvoor moet je een factory reset uitvoeren elke keer dat je van account wil wisselen. Of je moet met een ander profiel op de PS4 spelen, wat niet ideaal is ivm save files en etc.

Dit gaat pas echt werken wanneer Sony gewoon ondersteuning biedt om met 2 apparaten tegelijk in te loggen op een PS4 profiel. Zodra jij Remote Play aanzet, wordt de Vita als controller gezien. Je kan maar met 1 controller tegelijk aanmelden op een profiel. Verbind je een DS4, dan verbreekt Remote Play en andersom.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Speelt hier iemand Destiny of Spirits?

Geinig spel én free-to-play zonder vervelende cool downs. Lijkt een beetje op Pokemon! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Jobbie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:59:
Speelt hier iemand Destiny of Spirits?

Geinig spel én free-to-play zonder vervelende cool downs. Lijkt een beetje op Pokemon! :o
Maar MET microtransacties?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-10 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 09:51:
haha, importkosten erbij zeker nu :P nja, nog altijd beter dan altijd maar moeten kijken of ik nog net 100mb tekort kom bij het wisselen van games via de pc :D

/edit

[afbeelding]

Ok, ik begrijp waarom er gefronst kan worden naar de verpakking vergeleken met de inhoud. :+ Maar nu stap 2 naar stap 5b, het werkelijke verwisselen van de kaart.Na eigen onderzoek te hebben gedaan kwam ik tot de conclusie dat de memory card er niet met geweld uit kan worden gerukt terwijl de vita loopt. Ik las berichten over dat men de ballonnetjes hetzelfde moest laten staan als voorheen, wat me onzin lijkt tenzij je een backup wil herstellen. Mijn intentie is om
  • de huidige games over te zetten naar de pc met de content manager in plaats van een backup te maken (dan kan ik het me voorstellen dat je alles hetzelfde moet houden?).
  • Vita uit
  • Oude memory card eruit
  • Nieuwe memory card erin
  • Games terug kopieren
  • Andere games te downloaden via de vita
  • Een vriend in Stockholm bezoeken voor een weekje, Gamla stan is altijd het bezoeken waard.
  • De laatste loodjes leggen aan het jaarportfolio voor de studie.
  • De vorderingen beschouwen en rond vrijdag beginnen met gamen.
Moet ik de veel te dure kaart voor 64gb eerst nog formatteren of maakt dat geen verschil? Het systeem naar zijn factory default settings herstellen? etc? Lijkt me overbodig en arbitrair in deze tijd.

Bij voorbaat dank.
Heb je nou wel of geen importkosten moeten betalen?

Ik heb zelf uit ongeduldigheid voor fedex gekozen, en er stond 1000 yen memorycard op (best geloofwaardig nog, als het 4gb was). Maar het lijkt me niet dat postnl daar moeilijker over zou doen omdat het niet zwaar is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yep, tuurlijk. Ze doen het niet voor niets. Maar ik heb nog geen cent uitgegeven en ben toch al een uur of 20 zoet.

Je kan Destiny orbs kopen. Hiermee kan je o.a. kaarten kopen (@ random). Deze zijn best goed, maar je hebt ze niet nodig. Er is ook geen PvP, dus boeit dat ook een stuk minder. Je kan die orbs aan meer zaken uitgeven (zoals een groter kaartendek), maar ik heb t nog niet nodig gehad. Je krijgt in het begin al wat orbs en als je PS+ hebt, krijg je er ook een paar. Bij elkaar genoeg om twee zeldzame kaaten te trekken.
De rest van je kaarten trek je via een andere ingame "currency" die je na elk gevecht verdiend. Deze kan je niet eens kopen. Hiermee kan je ook zeldzame kaarten trekken (zo'n1 op 10), maar gaat uit een ander kaartendek. Ook super-zeldzame kaarten kan je trekken, maar dat is me nog niet gelukt.

Omdat ik er toch wel veel plezier in heb, ga ik de devs wel supporten door een paar orbs te kopen. Alleen weet ik nog niet waar ik t aan uit kan geven.

Vraag me af of er nog meer goede free-to-play games op de Vita zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 01-07-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Big in Japan sale
PS Vita/PSP:

Final Fantasy (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €9.99/AU$14.95/£7.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99

Final Fantasy II (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy III
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €7.49/AU$11.25/£6.19

Final Fantasy IV (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy V (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy VI (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy VII (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy VIII (Discount goes live Thursday 3rd July)

Final Fantasy X/X-2
Was €39.99/AU$49.95/£29.99, now €18.99/AU$28.95/£15.49

The 3rd Birthday (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar)
Was €19.99/AU$29.95/£15.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99

Crystal Defender (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)

Soul Sacrifice (Discount ends 9th July)
Was £29.99/€34.99/AU$47.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95

Space Invaders Extreme (Discount goes live Thursday 3rd July)

Thexder Neo (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €3.99/AU$5.95/£3.29

Parasite Eve 2 (Not available in Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €6.99/AU$10.45/£5.79, now €3.49/AU$5.25/£2.89

Front Mission 3 (Not available in Bulgaria, Croatia, Hungary, India, Israel, Kuwait, Qatar, Slovenia, Turkey, Ukraine)
Was €5.99/AU$8.95/£4.99, now €2.99/AU$4.55/£2.49

Gravity Rush
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €9.99/AU$14.95/£6.99

Malicious Rebirth
Was €12.99/AU$19.95/£9.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79

Open Me!
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €4.99/AU$7.55/£3.99

White Knight Chronicles: Origins
Was €7.99/AU$11.95/£6.49, now €3.99/AU$5.95/£3.29

Persona 2/Trails In The Sky (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/£39.99, now €21.99/£17.99
Additional 10% discount for PS Plus members

Persona 2/Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €49.99/AU$75.95/£39.99, now €21.99/AU$32.95/£17.99

Persona 3 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €12.99/AU$19.45/£9.99

Sonic & All-Stars Racing Transformed (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €39.99/AU$54.95/£34.99, now €14.99/AU$22.95/£11.99

Trails in the Sky (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €12.99/AU$19.45/£9.99

Fate/EXTRA (Not available in Australia, Finland, New Zealand, Ukraine) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/£24.99, now €11.25/£9.29

Persona 2: Innocent Sin (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €11.25/AU$16.95/£9.29

Earth Defense Force 2017 Portable (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €29.99/AU$44.95/£24.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99

Blazblue Continuum Shift Extend (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €24.99/AU$32.95/£19.99, now €9.99/AU$14.95/£7.99

Elminage Original (Not available in Australia and New Zealand) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/£15.99, now €7.49/£6.19

Touch my Katamari (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €19.99/AU$24.95/£14.99, now €6.99/AU$10.45/£5.79

Spectral Souls: RotEE (Not available in Australia, Bulgaria, Hungary, New Zealand, Qatar) (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €10.99/£8.99, now €6.19/£5.09
Additional 10% Discount for PS Plus Members

Shinobido 2: Revenge of Zen (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €14.99/AU$22.95/£11.99, now €4.99/AU$7.55/£3.99
Additional 10% Discount for PS Plus Members

Shinobido 2: Revenge of Zen DLC (Discount goes live Thursday 3rd July)
Was €2.99/AU$4.55/£2.49, now €0.99/AU$1.45/£0.79
http://blog.eu.playstatio...le-returns-ps-store-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Aardige uitverkoop. Ik ga weer een aantal ontbrekende Final Fantasies aanschaffen.

Maar die Persona games! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Jobbie schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:32:
Aardige uitverkoop. Ik ga weer een aantal ontbrekende Final Fantasies aanschaffen.

Maar die Persona games! :X
Vind die Persona games nog steeds vrij duur, zeker voor PSP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:22
Vandaag ook de release van de Ratchet & Clank Trilogy voor de Vita!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay! Ratchet & Clank Trilogie! Daar heb ik wel zin in! Misschien wel wat minder tijd voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wow. Had die PS One FF games al bijna voor de normale prijs aangeschaft. Alleen vreemd dat 9 er niet tussen staat. Bewust? Of zouden ze die vergeten zijn? Hoop het 2e.

Zeer leuke actie!

FF X / X-2 Remaster is ook wel een epic korting. Maar mijn geheugenkaart is klein en ik houd van fysieke versies. Maar X-2 is sowieso digitaal en 50% korting is veel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik heb Rayman Origins gekocht gisteren op vita.... Wat een bazen spel! Mooiere graphics dan rayman Legends op de ps4 (dat ik gewend was)
Topspel, ik vind Origins bijna net zo leuk als Legends...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kol Nedra schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:21:
Ik heb Rayman Origins gekocht gisteren op vita.... Wat een bazen spel! Mooiere graphics dan rayman Legends op de ps4 (dat ik gewend was)
Topspel, ik vind Origins bijna net zo leuk als Legends...
Heeft Legends niet alle levels van Origins er ook inzitten...? Ik kan namelijk ook Origins levels spelen, of zijn dit een select aantal levels? Zijn er wel een hoop in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:52:
[...]

Heeft Legends niet alle levels van Origins er ook inzitten...? Ik kan namelijk ook Origins levels spelen, of zijn dit een select aantal levels? Zijn er wel een hoop in ieder geval...
Bijna alle levels van Origins zijn speelbaar in Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Toch maar besloten om de drie Ratchet & Clank games aan te schaffen. Hij is tijdelijk in de aanbieding als je het als Trilogy koopt. €17,99 voor PS+ leden voor alle drie de games (€19,99 zonder PS+). Los kosten de games €10 per stuk. Het is tevens cross-buy, mocht je een PS3 hebben ;)

https://store.sonyenterta...00385_00-RCTRILOGYBUND001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Morgen me PS vita slim :) kijk er naar uit om FFX HD remaster uit te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 13:05
zijn er mensen die borderlands hebben voor de vita en misschien eens online willen spelen?

dan mag je me toevoegen @ PSN: GabrielZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

GabrielZ schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:13:
zijn er mensen die borderlands hebben voor de vita en misschien eens online willen spelen?

dan mag je me toevoegen @ PSN: GabrielZ
Heb je toegevoegd :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
De hele avond geprobeerd FFX HD te downloaden en elke keer ging de download op pauze zodra de Vita in standby mode ging. Blijk je bij power saving settings het vinkje van Wifi juist uit te moeten vinken :

"" The fix is brilliantly simple as noted on the previous page. Honestly the wording on what you are doing is kind of wonky. When you open settings > Power save mode > Use Wi-Fi in Power Save Mode > Checked

You are telling the device to save power by turning off Wi-Fi when the system goes into powersave. I know it seems backwords. Think of it as a talking about the Wi-Fi itself not power save mode.

A better wording would be, "Use the Wi-Fi in a power saving mode." that way when checked you know that it is going to shut off the Wi-Fi to conservice battery, otherwise it will stay on as long as the system is not completely shut off (thus not saving power in sleep mode).

Hope that clears up any confusion on this matter.

""
Logica :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Beakzz schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:18:
De hele avond geprobeerd FFX HD te downloaden en elke keer ging de download op pauze zodra de Vita in standby mode ging. Blijk je bij power saving settings het vinkje van Wifi juist uit te moeten vinken :

"" The fix is brilliantly simple as noted on the previous page. Honestly the wording on what you are doing is kind of wonky. When you open settings > Power save mode > Use Wi-Fi in Power Save Mode > Checked

You are telling the device to save power by turning off Wi-Fi when the system goes into powersave. I know it seems backwords. Think of it as a talking about the Wi-Fi itself not power save mode.

A better wording would be, "Use the Wi-Fi in a power saving mode." that way when checked you know that it is going to shut off the Wi-Fi to conservice battery, otherwise it will stay on as long as the system is not completely shut off (thus not saving power in sleep mode).

""
dat viel mij ook al op, de nederlandse vertaling is volgens mij net zo dubbelzinnig. 8)7 Er zitten trouwens ook spelfouten in het OS :P (t/d-fouten, maar ik kan me zo snel niet bedenken waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe speelt de R&C collectie op de Vita?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vinand schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:04:
hoe speelt de R&C collectie op de Vita?
Speelt lekker. Heb gister een uurtje gespeeld, toffe game en controls zijn prima. Heb de game op release destijds gespeeld en ben veel alweer vergeten, dus voelt bijna als een nieuwe game voor mij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Beakzz schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:18:

""
Ja ik had deze fout ook al gemaakt, zette het juist aan en merkte dat downloads steeds op pauze stonden. Maar eigenlijk staat het er gewoon correct. Wij denken dat we de Wifi in Power Save mode kunnen gebruiken hiermee, maar er is helemaal geen Power Save mode voor de Vita. Dus er wordt gewoon bedoeld wat er staat, de wifi in Power Save mode gebruiken. De Power Save mode is bedoeld voor de wifi en niet voor de Vita ;) oftewel, Wifi opereert in een Power Save mode = uitschakelen zodra in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
ASNNetworks schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:07:
[...]

Speelt lekker. Heb gister een uurtje gespeeld, toffe game en controls zijn prima. Heb de game op release destijds gespeeld en ben veel alweer vergeten, dus voelt bijna als een nieuwe game voor mij haha.
Hehe voor mij was deel 1 gisteren spelen na bijna 12 jaar toch vrij herkenbaar. Ik ging als een speer door de eerste twee werelden heen omdat ik precies wist waar ik moest zijn en wat ik moest doen. Ook mooi om te zien hoe goed de serie verder is geëvolueerd met deel 2 en 3, waarin je wel kan strafen, RPG-elementen hebt, enz. dit maakt die games een stuk beter en moderner. Kan ook niet wachten om weer lekker de woestijn en de ijsvlakte in deel 2 uit te kammen voor de kristallen :9~ En dan moet ik ook nog Tearaway starten, genoeg opgebouwd voor in het vliegtuig straks haha. Powerbank erbij en gaan met die banaan.

Denk dat we in het najaar ook wel Ratchet: Into the Nexus kunnen verwachten op de Vita, die game is al een tijdje geleden gecertificeerd voor de Vita.

Ben ook benieuwd naar de re-imaging van deel 1 volgend jaar voor de PS4. Die wordt gedaan door de mensen die aan het origineel gewerkt hebben, door Insomniac. Deel 1 met de mechanics van de latere delen & PS4 graphics = :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 04-07-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Laatst online: 07-06-2024
Trishul schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:27:
[...]

Hehe voor mij was deel 1 gisteren spelen na bijna 12 jaar toch vrij herkenbaar. Ik ging als een speer door de eerste twee werelden heen omdat ik precies wist waar ik moest zijn en wat ik moest doen. Ook mooi om te zien hoe goed de serie verder is geëvolueerd met deel 2 en 3, waarin je wel kan strafen, RPG-elementen hebt, enz. dit maakt die games een stuk beter en moderner. Kan ook niet wachten om weer lekker de woestijn en de ijsvlakte in deel 2 uit te kammen voor de kristallen :9~ En dan moet ik ook nog Tearaway starten, genoeg opgebouwd voor in het vliegtuig straks haha. Powerbank erbij en gaan met die banaan.

Denk dat we in het najaar ook wel Ratchet: Into the Nexus kunnen verwachten op de Vita, die game is al een tijdje geleden gecertificeerd voor de Vita.

Ben ook benieuwd naar de re-imaging van deel 1 volgend jaar voor de PS4. Die wordt gedaan door de mensen die aan het origineel gewerkt hebben, door Insomniac. Deel 1 met de mechanics van de latere delen & PS4 graphics = :9~
Hoe ziet er uit want ik had Qforce erop gezet en dat zag er niet uit?

Edit:
Laat maar heb even een youtube filmpje gekeken en daar staat in comments dat het er een stuk beter uitziet dan QForce.

Ik heb ze nog nooit gespeeld dus deze gaat er wel komen denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door homernt op 04-07-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Smsje dat ik me PSvita slim megapack op kan halen... moet ik overwerken >_> waardoor ik morgen pas kan, zit er al hele week op te wachten hahaha

Edit: Heb hem nu :) echt een super mooie pack met die 5 games die je erbij krijgt en dat voor 189 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 05-07-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:07:
[...]

had ik niet verwacht,,, weinig marketing en dezelfde devs die ook de J&D collecite gedaan hadden voor de vita. :)

edit: Gekocht :D

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomascsmits
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 21:27
excuses als deze vraag vaker voorbij komt maar is het momenteel nog waard om een psp vita aan te schaffen zonder dat ik een ps3 of ps4 heb? Zit heel erg te twijfelen en ik las ergens dat veel van de ps classic games naar de vita kwamen. De gedachte dat ik spyro en crash bandicoot vanuit m'n bed kan spelen is wel heel erg aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
thomascsmits schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:24:
excuses als deze vraag vaker voorbij komt maar is het momenteel nog waard om een psp vita aan te schaffen zonder dat ik een ps3 of ps4 heb? Zit heel erg te twijfelen en ik las ergens dat veel van de ps classic games naar de vita kwamen. De gedachte dat ik spyro en crash bandicoot vanuit m'n bed kan spelen is wel heel erg aantrekkelijk
Als het puur om de PS one games gaat zou je zelfs nog weg kunnen komen met een psp, al is het prijsverschil nu niet echt de moeite meer waard. Voor remakes moet je dan wel weer bij de vita zijn. Sowieso vind ik het een mooi apparaatje, zeker zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomascsmits
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 21:27
Geld is niet echt het probleem, en dan kan ik ook spelletjes als borderlands 2 spelen. Hoe zit het eigenlijk met spelletjes die aan een psn account gekoppeld zitten? Ik zie een paar mooie 2dehands deals voorbij komen maar weet niet zeker hoe het met gedownloade spelletjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lego Batman 2: DC Super Heroes is eindelijk gratis te downloaden voor PS Plus leden.
Het spel staat (nog) niet in het Plus gedeelte van de Vita Store maar is wel te vinden via de zoekfunctie |:(

Snap nog steeds niet waarom Sony de Vita Store geen update geeft. Ze lopen denk ik flink wat inkomsten mis doordat ze Store zo onoverzichtelijk is.
Via de Vita is nu niks te vinden over de 'Big in Japan' uitverkoop. Pas als je naar titels gaat zoeken zie je dat ze in de aanbieding zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 06-07-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
thomascsmits schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:27:
Geld is niet echt het probleem, en dan kan ik ook spelletjes als borderlands 2 spelen. Hoe zit het eigenlijk met spelletjes die aan een psn account gekoppeld zitten? Ik zie een paar mooie 2dehands deals voorbij komen maar weet niet zeker hoe het met gedownloade spelletjes zit.
Als ze gekoppeld zijn aan die PSN account kan dat alleen met die account (net zoals bij steam, dus met dat wachtwoord/email combinatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Ike. schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:20:
Lego Batman 2: DC Super Heroes is eindelijk gratis te downloaden voor PS Plus leden.
Het spel staat (nog) niet in het Plus gedeelte van de Vita Store maar is wel te vinden via de zoekfunctie |:(

Snap nog steeds niet waarom Sony de Vita Store geen update geeft. Ze lopen denk ik flink wat inkomsten mis doordat ze Store zo onoverzichtelijk is.
Via de Vita is nu niks te vinden over de 'Big in Japan' uitverkoop. Pas als je naar titels gaat zoeken zie je dat ze in de aanbieding zijn.
De big in japan sale staat er wel bij hoor, maar je hebt gelijk dat het onoverzichtelijk is. Alsof ze niet willen dat je wat koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een poosje FFX HD op me ps vita gespeeld. Speelt erg lekker weg en moet zeggen dat ik weer echt helemaal in me element kom zoals 11/12 jaar geleden haha toch cool om dat dan opnieuw te spelen.
Had hem bijna gelijk in de winkel gekocht toen ik me vita ophaalde maar net daarvoor vertelde een vriend dat die nu in de aanbieding was in PS store. had ik geluk mee ;p

Ik had dus die vita slim megapack gehaalt met Killzone Liberations, Batman Blackgate, Playstation Allstar, Injustice, God of War. heb daar alleen nog bjina niks van gespeeld alleen Batman: Blackgate maar die vind ik niet heel boeiend ofzo. wel leuk maar niet speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Die aanbiedingen op PSN zijn idd. vaak lekker. Bijv. nu de Ratchet & Clank trilogie voor 18 euro, of FF X + X-2 voor 18 euro zijn aantrekkelijk. Echter moet je wel in je achterhoofd houden dat je deze games moet downloaden en dat je er dus ruimte voor nodig hebt. Zo is R&C bijna 10 Gb bij elkaar en de FF games komt op een Gb of 7 (in de winkel moet je X-2 ook downloaden. een Gb of 3,5).

Dit houdt ik altijd in m'n achterhoofd om te bepalen of ik 'm beter fysiek of digitaal kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jobbie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:58:
Die aanbiedingen op PSN zijn idd. vaak lekker. Bijv. nu de Ratchet & Clank trilogie voor 18 euro, of FF X + X-2 voor 18 euro zijn aantrekkelijk. Echter moet je wel in je achterhoofd houden dat je deze games moet downloaden en dat je er dus ruimte voor nodig hebt. Zo is R&C bijna 10 Gb bij elkaar en de FF games komt op een Gb of 7 (in de winkel moet je X-2 ook downloaden. een Gb of 3,5).

Dit houdt ik altijd in m'n achterhoofd om te bepalen of ik 'm beter fysiek of digitaal kan kopen.
Ja precies, maarja ik focus vaak toch op 1 game tegelijk... ga niet X-2 spelen als ik niet klaar ben met X ;p dus eerst FFX uitspelen en dan gewoon FFX-2 installeren. vind dat niet echt een probleem, als die daardoor gewoon veel goedkoper is koop ik hem wel digital :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ben nu al een paar dagen bezig met Conception 2. Vet jRPG van de publisher Atlus. Voor de Persona liefhebbers is dit een aanrader. Bij Mind Zero mag iedereen wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jobbie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:58:

R&C Trilogy zijn bij elkaar 800+1500+1100=3.4GB, niet 10GB ;)

De PS3 download is 10GB, de Vita is een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:22:
[...]

R&C Trilogy zijn bij elkaar 800+1500+1100=3.4GB, niet 10GB ;)

De PS3 download is 10GB, de Vita is een stuk kleiner.
D'oh, dom! Valt dan wel mee! Kan je ze ook los downloaden?

Nog geen reviews gezien, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jobbie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:17:
[...]
D'oh, dom! Valt dan wel mee! Kan je ze ook los downloaden?

Nog geen reviews gezien, trouwens.
Ik heb de Trilogy via de website gekocht (kon het niet vinden nog via de Vita). Stond alleen bij PS3 versie maar bij de beschrijving stond erbij dat het cross-buy was. Daarna via de Vita de losse games gedownload.

Ik zie nu dat ik ook de Trilogy kan downloaden vanaf mn Vita. Dus als je de Trilogy versie hebt gekocht, kan je ervoor kiezen om de games los te downloaden of als Trilogy pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
ik hoop dat ze minecraft uitbrengen voor de terugweg als ik op vakantie ben :P al kom ik dan al helemaal niet aan de spellen toe die ik nog nauwelijks heb gespeeld :+

Is dokidoki universe bijnjullie trouwens ook al zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

koffieprutser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:57:
ik hoop dat ze minecraft uitbrengen voor de terugweg als ik op vakantie ben :P al kom ik dan al helemaal niet aan de spellen toe die ik nog nauwelijks heb gespeeld :+

Is dokidoki universe bijnjullie trouwens ook al zo traag?
nog niet geprobeerd. Trekt me niet zo en ik probeer The Walking Dead S01 uit te spelen...! Ben bezig met de laatste chapter. Machtig verhaal, prima graphics, maar regelmatig technisch geen hoogstandje. De slowdowns zijn af en toe niet om te harden!

Toch vorige week S02 gekocht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
This week’s new PS Store discounts

PS Vita

Dungeon Hunter: Alliance
Was £14.99/€19.99/AU$24.95, now £9.99/€12.99/AU$19.45

Dynasty Warriors Next
Was £29.99/€34.99/AU$47.95, now £15.99/€19.99/AU$29.95
20% additional PS Plus discount

Football Manager Classic 2014
Was £29.99/€39.99/AU$54.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95
Not available in Germany
10% additional PS Plus discount

HISTORY Legends of War
Was £28.99/€34.99/AU$NA, now £11.99/€14.99/AU$NA
Not available in Australia, New Zealand, Russia

LEGO Legends of Chima Laval’s Journey
Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £19.99/€24.99/AU$37.95
Not available in New Zealand, Norway, Russia

LEGO Harry Potter: Years 5-7
Was £19.99/€24.99/AU$32.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95
Not available in Kuwait, Qatar

LEGO The Hobbit
Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £24.99/€29.99/AU$44.95

Sorcery Saga: Curse of the Great Curry God
Was £29.99/€34.99/AU$47.95, now £13.99/€16.99/AU$25.95
Not available in Germany

Spy Hunter Full Game
Was £19.99/€24.99/AU$32.95, now £9.99/€12.99/AU$19.45

The Amazing Spider-Man
Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £11.99/€14.9/AU$22.95

The LEGO Movie Videogame
Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £24.99/€29.99/AU$44.95

Valhalla Knights 3
Was £24.99/€29.99/AU$NA, now £11.99/€14.99/AU$NA
Not available in Australia, New Zealand

WRC 4 FIA World Rally Championship
Was £24.99/€29.99/AU$39.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95
http://blog.eu.playstatio...s-new-ps-store-discounts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:12:
Ben nu al een paar dagen bezig met Conception 2. Vet jRPG van de publisher Atlus. Voor de Persona liefhebbers is dit een aanrader. Bij Mind Zero mag iedereen wegblijven.
Thanks, filmpjes opgezocht en het ziet er inderdaad vet cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmptyNull
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-08 16:21
Hallo,

Ik zoek al een tijdje een Vita model 2000.
Is die megapack die aangeboden wordt op webshops de enige mogelijkheid om er een te kopen?
Of is het ook mogelijk om het enkel te kopen?

Weet iemand dat?

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Hier wordt ik als Vita bezitter echt teleurgesteld van: http://bit.ly/1mB0b1l Kan niet zeggen dat Sony het niet geprobeerd heeft maar het lijkt telkens wel dat ze het met één of twee grote games proberen (Uncharted, Killzone, Tearaway) en het dan weer opgeven. Onbegrijpelijk de Vita heeft zoveel potentie en zeker met de Indiegames als basis moet het toch mogelijk zijn om twee grote titels per jaar uit te brengen.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Frankaro schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:52:
Hier wordt ik als Vita bezitter echt teleurgesteld van: http://bit.ly/1mB0b1l Kan niet zeggen dat Sony het niet geprobeerd heeft maar het lijkt telkens wel dat ze het met één of twee grote games proberen (Uncharted, Killzone, Tearaway) en het dan weer opgeven. Onbegrijpelijk de Vita heeft zoveel potentie en zeker met de Indiegames als basis moet het toch mogelijk zijn om twee grote titels per jaar uit te brengen.
Dan zou ik me flink genaaid voelen. Ik heb dat ding niet gekocht als remote player, maar als handheld game-console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Er staat minder triple A titles maar die waren toch al praktisch nul? Ik heb geen PS4 maar dan nog zou geen remote play doen waarom zou ik een extra apparaat aanzetten om op de PS4 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
homernt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:25:
Er staat minder triple A titles maar die waren toch al praktisch nul? Ik heb geen PS4 maar dan nog zou geen remote play doen waarom zou ik een extra apparaat aanzetten om op de PS4 te spelen.
Ik heb hem op release gekocht en toen zat het nog in de pijplijn dat er vele AAA's zouden volgen. Is daaran als een plumpudding ingezakt en nu wordt het restantje ook nog door de gootsteen gekieperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Ik zou toch iets meer van Sony's eigen studio's verwachten. Ik zit dan te denken aan een GT, Infamous, GOW en Rachet and Clank bekende Sony franchises die nog geen originele game hebben op de Vita. Waarom nog een nieuw model uitbrengen als je het platform niet meer serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er nog stapels spellen aankomen, maar dit nieuwsberichtje doet anders vermoeden. Remote play werkt overigens op een goed thuisnetwerk best aardig, al heb ik heel soms dat 't beeld wat vertraagd en dan weer goed getrokken word.

Maar de Vita heb ik ook vooral om onderweg te gamen. Daar gebruik ik dan het liefst ook spellen op die disks voor en geen downloadbare games, want die geheugenkaarten staan zo verdomd snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Precies ik heb de Vita ook voor onderweg, en soms thuis. :) Maar het valt me vies tegen van Sony. De Triple A games zijn inderdaad praktisch nul. Aangekondigde of verwachte games dan natuurlijk. Ik heb van elke Triple A games die wel naar de Vita kwam genoten (behalve Resistance en CoD). Uncharted, Killzone en Tearwaway waren stuk voor stuk mooie game ervaringen.

Remote play is leuk, maar ik vind het vooral een functie voor erbij. Niet een functie waar de Vita van moet 'leven'. Niemand gaat 200 euro uitgeven voor een PS4 extensie, nee je geeft 200 euro uit voor een handheld. Als Sony zelf de kar al niet meer wil trekken voor de Vita waarom zouden third party studios het dan wel doen? Ik heb de Vita vanaf launch en zal 'm ook nooit verkopen maar als er alleen maar indiegames gaan uitkomen ben ik snel uitgegamed ermee.

Er liggen nog genoeg kansen op handheld gebied. Kijk maar naar de 3DS, die handheld overleeft prima in een smartphone tijdperk. Sony 'moet' bijvoorbeeld meer Gravity Rush en Tearaway games naar de Vita brengen. Games vanaf de grond opgebouwd voor de Vita en die geen historie hebben op consoles. Of ga verder met een iconische reeks vanaf de consoles exclusief op de Vita (Spyro, Rachet&Clank, God of War om er een paar te noemen). Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan en kost het tijd/geld. En het is geprobeerd met Sly Cooper want nou niet echt een onverdeeld succes geworden is. Maar als Sony het zelf al niet meer probeert zal de dalende verkopenlijn nooit meer doorbroken worden.

Ik hoop dat de Gamescom toch wat meer Vita gericht zal zijn (zoals vorig jaar) en dat daar ook een paar goede games (misschien wel Vita'redders') uitgebracht worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Frankaro op 14-07-2014 17:21 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Frankaro schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:11:
Precies ik heb de Vita ook voor onderweg, en soms thuis. :) Maar het valt me vies tegen van Sony. De Triple A games zijn inderdaad praktisch nul. Aangekondigde of verwachte games dan natuurlijk. Ik heb van elke Triple A games die wel naar de Vita kwam genoten (behalve Resistance en CoD). Uncharted, Killzone en Tearwaway waren stuk voor stuk mooie game ervaringen.

Remote play is leuk, maar ik vind het vooral een functie voor erbij. Niet een functie waar de Vita van moet 'leven'. Niemand gaat 200 euro uitgeven voor een PS4 extensie, nee je geeft 200 euro uit voor een handheld. Als Sony zelf de kar al niet meer wil trekken voor de Vita waarom zouden third party studios het dan wel doen? Ik heb vanaf het begin geloofd in de Vita en zal 'm ook nooit verkopen maar als er alleen maar indiegames gaan uitkomen ben ik snel uitgegamed ermee.

Er liggen nog genoeg kansen op handheld gebied. Kijk maar naar de 3DS, die handheld overleeft prima in een smartphone tijdperk. Sony 'moet' bijvoorbeeld meer Gravity Rush en Tearaway games naar de Vita brengen. Games vanaf de grond opgebouwd voor de Vita en die geen historie hebben op consoles. Of ga verder met een iconische reeks vanaf de consoles exclusief op de Vita (Spyro, Rachet&Clank, God of War om er een paar te noemen). Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan en kost het tijd/geld. Maar als Sony het zelf al niet meer probeert zal de dalende verkopenlijn nooit meer doorbroken worden.

Ik hoop dat de Gamescom toch wat meer Vita gericht zal zijn (zoals vorig jaar) en dat daar ook een paar goede games (misschien wel Vita'redders') uitgebracht worden.
Ik ben erg benieuwd naar Rainbow skies, mensen hopen op een PS4 en PS Vita versie.
Ze hebben aangegeven dat ze nog dit jaar met groot nieuws gaan komen voor de fans, dus ik ben erg benieuwd.

Naast little big planet , Killzone en dus indie game Rainbow Moon heb ik geen echte leuke titels kunnen spelen. hij is nu ook behoorlijk aan het verstoffen na een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Pykow schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar Rainbow skies, mensen hopen op een PS4 en PS Vita versie.
Ze hebben aangegeven dat ze nog dit jaar met groot nieuws gaan komen voor de fans, dus ik ben erg benieuwd.

Naast little big planet , Killzone en dus indie game Rainbow Moon heb ik geen echte leuke titels kunnen spelen. hij is nu ook behoorlijk aan het verstoffen na een half jaar.
Rayman Legends, Tearaway, FF-X/X2 HD, Hotline Miami, Sonic Transformed, Modnation Racers, Guacamelee, Soul Sacrifice, Persona 4 Golden en Gravity Rush vind ik persoonlijk toch echte toppers.

Los van deze games zijn er ook een aantal titels waarmee ik mij goed heb vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Voor mij persoonlijk komen er ook genoeg games uit op de Vita (dikke backlog), maarja ik heb makkelijk praten met een game pc, 3DS , Xbox 360 en PS3/4 er naast. Als je alleen de Vita hebt om te gamen snap ik wel dat er te weinig uit komt. Het meest storende is nog dat Sony het hele apparaat nu neerzet als een second screen en totaal geen moeite lijkt te doen om grote titels naar de Vita te lokken.

Het is een top apparaat en ik ben juist fan van de kleinere indiegames dus ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop. De grote games als Uncharted en Gravity rush speel ik dan weer bijzonder weinig. Dat soort spellen speel ik liever op de TV.

Zo gebruikt iedereen de Vita weert anders, maar alleen als second screen is het een duur apparaatje.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 14-07-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:35:
[...]

Rayman Legends, Tearaway, FF-X/X2 HD, Hotline Miami, Sonic Transformed, Modnation Racers, Guacamelee, Soul Sacrifice, Persona 4 Golden en Gravity Rush vind ik persoonlijk toch echte toppers.

Los van deze games zijn er ook een aantal titels waarmee ik mij goed heb vermaakt.
Ja maar als er geen predikaat van 'Triple A' op een game staat, dan is het het spelen niet waard (die ongesteldheid krijg je ook iedere maand als er nieuwe games bekend zijn van de IGC). En al helemaal het kopen niet waard! Tenminste, als ik de zeurkousen van hierboven moet geloven.

Ik ben van mening dat indie-games veel belangrijker zijn dan die grote flauwekul (zoals die boeven van EA). Geef nieuwe jongens eens een kans en ze maken een game die 10x toffere gameplay heeft dan de standaard kolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ASNNetworks schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:35:
[...]

Je mist Little Big Planet :(

Rayman sowieso! Altijd fijn!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Touchdomex schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:50:
[...]
Je mist Little Big Planet :(

Rayman sowieso! Altijd fijn!
Little Big Planet heb ik niet gekocht voor de Vita :P Ik wilde het een aantal keer halen, maar elke keer denk ik: nee ik wacht lekker op Little Big Planet 3 voor de PS4 en speel dat gewoon via Remote Play :D

Bovendien moet ik alle games nog uitspelen haha. 'Vervelend' dat ik elke keer FFX oppakte om ff lekker te grinden en te levelen. Na 100 uur had ik het ff gehad, maar toen stond FFX-2 alweer aan haha. Ben daar nu 40 uur mee bezig. Over een 10-20 uur denk ik ff uitspelen....en dan New Game+ :*) :o

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 14-07-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ASNNetworks schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:34:
[...]

Little Big Planet heb ik niet gekocht voor de Vita :P Ik wilde het een aantal keer halen, maar elke keer denk ik: nee ik wacht lekker op Little Big Planet 3 voor de PS4 en speel dat gewoon via Remote Play :D
Ik haal hem straks lekker voor de PS3 :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind overigens Lumines: Electronic Symphony het allerbeste spel voor de PS Vita, daarnaast mag ik ook genieten van Surge Deluxe (volgens mij NU in de IGC, toch? of was dat alweer vorige maand?).

Platformers Little Big Planet en Tearaway speel ik ook helemaal stuk, maar ik heb zeker nog wel een paar jaar te gamen op dat ding, ook als er geen nieuwe spellen uit zouden komen. Dat komt ook doordat ik alle Sly Coopers en Ratchet & Clanks nog niet heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
homernt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:23:
Ik zou toch iets meer van Sony's eigen studio's verwachten. Ik zit dan te denken aan een GT, Infamous, GOW en Rachet and Clank bekende Sony franchises die nog geen originele game hebben op de Vita. Waarom nog een nieuw model uitbrengen als je het platform niet meer serieus neemt.
Vooral een GoW en GT voor de Vita mis ik enorm. Daar zou ik echt heel tevreden mee zijn. Overigens vermaak ik mij nu ook prima met de HD-remakes van de PS2. FFX is echt heerlijk op de Vita, maar een racer op de vita zou voor mij wel heel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Mijn top titels vita;
Rayman Legends
Rayman Origins
Dragons Crown

Meer nog niet echt gespeeld, heb nog 15 andere vita games :-)

Heb de vita pas 1,5 week :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2014 11:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Cyleo schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:42:
[...]

Vooral een GoW en GT voor de Vita mis ik enorm. Daar zou ik echt heel tevreden mee zijn. Overigens vermaak ik mij nu ook prima met de HD-remakes van de PS2. FFX is echt heerlijk op de Vita, maar een racer op de vita zou voor mij wel heel welkom zijn.
Ja, een racer is inderdaad wel wenselijk. Behalve Ridge Racer en WipeOut 2048 is er niet echt iets. Modnation is onspeelbaar en telt dus niet, en motorstorm rc is nou ook niet echt een normaal racespel (wel leuk hoor).

oh, Need for speed most wanted, die vergat ik bijna: is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:16:
Mijn top titels vita;
Rayman Legends
Rayman Origins
Dragons Crown

Meer nog niet echt gespeeld, heb nog 15 andere vita games :-)

Heb de vita pas 1,5 week :-)
Zitten er niet veel levels van Origins ook in Legends? Of mis je heel veel als je alleen Legends koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
koffieprutser schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:07:
[...]

Zitten er niet veel levels van Origins ook in Legends? Of mis je heel veel als je alleen Legends koopt?
Je mist de helft van de levels.
in legends zitten de moeilijkere levels van origins in het spel.
imo mis je niet veel dan, ik heb Legends btw niet op de vita gespeeld, maar op de ps4 :)
origins gekocht tijdens vakantie (vita ook)

Dragon's Crown is echt een aanrader! geen idee hoeveel hij kost, ik heb hem gratis via psn+ maar het is een zeer leuk spel en online zie je ook veel mensen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Kol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:17:
[...]
Dragon's Crown is echt een aanrader! geen idee hoeveel hij kost, ik heb hem gratis via psn+ maar het is een zeer leuk spel en online zie je ook veel mensen :)
Dat zal wel komen door PS plus :P
Ik heb hem ook, maar ik heb er nog niet lang mee gespeeld, teveel andere spellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

koffieprutser schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:03:
[...]

oh, Need for speed most wanted, die vergat ik bijna: is dat wat?
Leuk spel, maar niet meer dan een tientje waard.

Arctic Storm op de PSP schijnt erg goed te zijn, maar nog geen aanbieding gezien. Zelfde geldt voor GT PSP.

Ja, de VIta mag wel wat leuke race games krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vinand schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:31:
[...]

Thanks, filmpjes opgezocht en het ziet er inderdaad vet cool uit.
Geld zeker waard. Ik ben nog steeds niet er klaar mee. Steek echt gewoon tijd erin om er van te genieten. Mind Zero daarentegen... niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mijn Vita...3 keer gebruikt voor Remote play. Nu twee maanden oud, ik vind het echt drie keer niets :) Binnenkort terug te vinden op Vraag & Aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Maichel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:19:
Mijn Vita...3 keer gebruikt voor Remote play. Nu twee maanden oud, ik vind het echt drie keer niets :) Binnenkort terug te vinden op Vraag & Aanbod ;)
Heb je uberhaupt vita spellen geprobeerd? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
koffieprutser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:29:
[...]

Heb je uberhaupt vita spellen geprobeerd? :')
Yes, best veel (sowieso alles van de laatste paar maanden Plus) en nog Killzone enzo. Vind t echt niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja dat kan he. Er is weinig mis met het apparaat dus misschien is handheld gaming hoe dan ook niks voor je. Bij mij ligt hij ook periodes stil, maar dat ligt niet aan het apparaat, maar aan de overvloed van opties die ik heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

imo mis je niet veel dan, ik heb Legends btw niet op de vita gespeeld, maar op de ps4 :)

Origin is leuker dan legends, de morphy maps zijn echt een drama op de PS vita.
of het licht aan mijn PS vita dat het draaien van de vita niet 100% verloop zoals je hem vast houd en zelfs bij een 180 graden draai, draait alles mee behalve hetgeen dat moet draaien in de game.
ik heb de game maar weggelegd.

ik heb twee flop games gekocht.
Persona4Gold , Wat een achterlijke game is dat, te veel dialogen en niet duidelijk wat je moet doen.
Rayman legend, de Morphy levels waarbij je vita moet draaien werkt gewoon niet.

Beste aankopen zijn:
Rainbow moon ( geweldige RPG)
Killzone (goed speelbaar en jammer dat er niet meer shooters zijn op dit niveau)
Little big planet Vita (zeer leuke en uitdagende singleplayer)

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 17-07-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
[...]

Legends bevat 40 levels uit Origins.
Rayman Origins heeft in totaal ongeveer 60 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27
Ik zit al een tijdje te kijken naar een Vita, en nu kom ik deze bundel tegen:
http://www.bol.com/nl/d/a...ting/245100013/index.html
Wat ik zie is dat dit de verbeterde versie van de Vita is (de slim versie).
Maar van wat ik lees op fora en reviews is het lcd scherm wat minder kleurrijk en wat doffer, voelt de slim versie wat meer plastic aan en werkt de 1gb geheugen niet met een memory card (wat dat dan ook mag inhouden).
De games in deze bundel spreken mij wel erg aan, vandaar dat deze bundel mij zo in het oog sprong.
Wat denken jullie ervan?

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 19-07-2014 07:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:47

W84

Er gaat niks boven OLED om mee te gamen vind ik zelf. Het enige voordeel van de Slim is de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat plastic gevoel herken ik nog wel van de PSP. Een vriend van me had de eerste die echt kwaliteit en stevigheid uitstraalde. De PSP (3000 geloof ik ) die ik had kraakte zelfs door de cheap build. De nieuwe heb ik nog niet in mijn handen gehad dus of het precies hetzelfde verschil is weet ik niet, maar wel dat ze altijd proberen te besparen bij een 2e versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
Ik heb het scherm nog niet in het echt gezien, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen, maar dit zijn zo'n beetje de pro's en cons:

Slim:
+langere accuduur
+fijnere vorm(denk ik iig) en lichter
+microusb, want die heb je overal liggen
-geen OLED

Fat:
+OLED
+nu nog goedkoper (sowieso 2de hands, maar mijn wifi/3g versie kostte 140 euro in januari (met motorstorm rc en 4gb kaartje))
-zwaarder/hoekiger

Je moet geen enkele waarde hechten aan die 1GB opslag, ik denk dat je vooral de afweging moet maken tussen OLED en verbeterd gewicht/vorm/accuduur.

Ik zou sowieso even bij een winkel kijken of je de slim kunt testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Beakzz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 07:56:
Dat plastic gevoel herken ik nog wel van de PSP. Een vriend van me had de eerste die echt kwaliteit en stevigheid uitstraalde. De PSP (3000 geloof ik ) die ik had kraakte zelfs door de cheap build. De nieuwe heb ik nog niet in mijn handen gehad dus of het precies hetzelfde verschil is weet ik niet, maar wel dat ze altijd proberen te besparen bij een 2e versie.
De eerste versie van een PS console/handheld is inderdaad altijd de beste.
Ik zou ze in ieder geval niet willen ruilen :)

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 71 ... 82 Laatste