Ik dacht dat de PS3 wel zo zijn problemen had met smeltende bluray lensjes en oververhitting. De slim is een stuk mooier IMO, maar mist natuurlijk wel de PS2 support. Ik zou in ieder geval bij de ps3 niet zeggen dat de eerste echt beter is. De super slim ps3 is wel baggerSToRM666 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:33:
[...]
De eerste versie van een PS console/handheld is inderdaad altijd de beste.
Ik zou ze in ieder geval niet willen ruilen
De eerste versies hebben wel altijd de beste/meeste features. Of de console ook gelijk als beter gezien wordt ligt maar net aan aar je waarde aan hecht. De nieuwere worden steeds kleiner en zuiniger, dus dat is voor de een 'beter'. Maar feit is wel dat de revisies bij Sony steeds bepaalde dingen missen en van goedkoper materiaal worden gemaakt.koffieprutser schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:36:
[...]
Ik dacht dat de PS3 wel zo zijn problemen had met smeltende bluray lensjes en oververhitting. De slim is een stuk mooier IMO, maar mist natuurlijk wel de PS2 support. Ik zou in ieder geval bij de ps3 niet zeggen dat de eerste echt beter is. De super slim ps3 is wel bagger
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Thankskoffieprutser schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:27:
Ik zou sowieso even bij een winkel kijken of je de slim kunt testen.
Dat ga ik sowieso even doen.
Het zou mooi zijn als ze beiden naast elkaar hebben liggen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar .... waar?dvdkiwi schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:14:
[...]
Thanks
Dat ga ik sowieso even doen.
Het zou mooi zijn als ze beiden naast elkaar hebben liggen.
Buiten de Mediamarkt kan ik weinig plekken bedenken waar je de Vita kunt testen, terwijl er in bijna elke winkel wel zo'n 3DS display geval staat...
Nu maar hopen dat Minecraft nog populair is bij 14-jarigen die net hun verjaardagsgeld hebben
Vind micro-usb ook wel echt een grote+. Uiteindelijk ben ik heel blij met mijn oled scherm, al weet ik niet of het mij veel had uitgemaakt als ik ze niet had vergelekenkoffieprutser schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:27:
Ik heb het scherm nog niet in het echt gezien, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen, maar dit zijn zo'n beetje de pro's en cons:
Slim:
+langere accuduur
+fijnere vorm(denk ik iig) en lichter
+microusb, want die heb je overal liggen
-geen OLED
Fat:
+OLED
+nu nog goedkoper (sowieso 2de hands, maar mijn wifi/3g versie kostte 140 euro in januari (met motorstorm rc en 4gb kaartje))
-zwaarder/hoekiger
Je moet geen enkele waarde hechten aan die 1GB opslag, ik denk dat je vooral de afweging moet maken tussen OLED en verbeterd gewicht/vorm/accuduur.
Ik zou sowieso even bij een winkel kijken of je de slim kunt testen.
Ik ga inderdaad naar de MM.
Verder hebben wij ook weinig elektronicawinkels in de buurt hier...
Is de Slim dan al verkrijgbaar in de winkels hier?
PSN-id: Chrasher
Van wat ik gezien heb is ie bij verschillende winkels op voorraad.
Damn, ik heb een nieuwe Vita gekregen omdat mijn vorige stuk was (omruilgarantie) en ik dacht ik download Uncharted weer even, omdat ik die wel eens via Plus heb gedownload. Er stond echter € 24,99 bij maar ik dacht dat is normaal. Ik druk op Download, begint ie zonder waarschuwing te downloaden. Ik heb nog geen mail van Sony gekregen, maar betekent dit nu dat mijn credit card belast wordt?
Soms duurt het even voordat de PS+ overlay is geladen. Kijk even hoe het staat in je aankoop of download geschiedenis.bram1984 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:36:
Damn, ik heb een nieuwe Vita gekregen omdat mijn vorige stuk was (omruilgarantie) en ik dacht ik download Uncharted weer even, omdat ik die wel eens via Plus heb gedownload. Er stond echter € 24,99 bij maar ik dacht dat is normaal. Ik druk op Download, begint ie zonder waarschuwing te downloaden. Ik heb nog geen mail van Sony gekregen, maar betekent dit nu dat mijn credit card belast wordt?
Stond er 'Koop nu' of 'Downloaden? Dat is een heeeeel groot verschil namelijkbram1984 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:36:
Games die je al een keer gekocht/gedownload hebt krijgen een rood icoon naast de prijs en staat er een 'Downloaden' knop ipv een 'Koop nu' knop. De prijs komt er te staan als de game niet in de PS+ maand zit. Uncharted zit niet in de PS+, dus zie je gewoon het bedrag staan. Echter omdat jij het al een keer 'gekocht' hebt, stond er een rood icoon naast de prijs en een download knop, ipv een koop knop:) Test het maar met je andere games, zul je zien dat ik gelijk heb. Check maar een PS+ titel van de vorige maand via de PS Store op je Vita. Je zult dan gewoon een bedrag zien, omdat de game niet in de PS+ maand zit. Jij zult het echter gewoon gratis kunnen downloaden omdat je het al een keer gekocht hebt
[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 21-07-2014 23:52 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
je kan GameMania proberen.koffieprutser schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:21:
[...]
Maar .... waar?
Buiten de Mediamarkt kan ik weinig plekken bedenken waar je de Vita kunt testen, terwijl er in bijna elke winkel wel zo'n 3DS display geval staat...Je kunt natuurlijk altijd vragen of ze de vita uit de vitrine willen halen zodat je hem iig kunt vasthouden, maar het is toch jammer dat Sony weinig moeite doet qua marketing/winkels er geen vertrouwen in hebben.
Nu maar hopen dat Minecraft nog populair is bij 14-jarigen die net hun verjaardagsgeld hebben![]()
meestal speelt het personeel zelf ook op de consoles en handhelds
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Saturn heeft wel altijd Vita modellen en andere consoles staan waar je kunt testen. Zelfs Pathé de Munt in Amsterdam heeft 3 tal vita's naast elkaar staan waar je even op kunt gamen.crzyhiphopazn schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:18:
[...]
je kan GameMania proberen.
meestal speelt het personeel zelf ook op de consoles en handhelds
Inderdaad een rood icoon. Fijn, dat betekent dus dat ik niet hoef te betalen.ASNNetworks schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:48:
[...]
Stond er 'Koop nu' of 'Downloaden? Dat is een heeeeel groot verschil namelijkAls er stond 'Downloaden' dan klopt het gewoon en is het gratis. Als er stond 'Koop nu' dan koop je het ook echt en gaat het geld van je credit card af. Check even bij transactiebeheer en dan transactie-overzicht via de PS Store op je Vita. Als hij daar niet tussen staat is hij gewoon gratis gedownload (omdat je dus PS+ hebt) en kost het je niks.
Games die je al een keer gekocht/gedownload hebt krijgen een rood icoon naast de prijs en staat er een 'Downloaden' knop ipv een 'Koop nu' knop. De prijs komt er te staan als de game niet in de PS+ maand zit. Uncharted zit niet in de PS+, dus zie je gewoon het bedrag staan. Echter omdat jij het al een keer 'gekocht' hebt, stond er een rood icoon naast de prijs en een download knop, ipv een koop knop:) Test het maar met je andere games, zul je zien dat ik gelijk heb. Check maar een PS+ titel van de vorige maand via de PS Store op je Vita. Je zult dan gewoon een bedrag zien, omdat de game niet in de PS+ maand zit. Jij zult het echter gewoon gratis kunnen downloaden omdat je het al een keer gekocht hebt
Zie het ook bij AC staan en die heb ik idd ook gekocht.
Verwijderd
Heb de originele Vita niet in handen gehad, maar heb tot nu toe niets dan goede ervaringen met deze slim versie. Apparaat voelt solide aan en werkt zonder problemen.Beakzz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 07:56:
Dat plastic gevoel herken ik nog wel van de PSP. Een vriend van me had de eerste die echt kwaliteit en stevigheid uitstraalde. De PSP (3000 geloof ik ) die ik had kraakte zelfs door de cheap build. De nieuwe heb ik nog niet in mijn handen gehad dus of het precies hetzelfde verschil is weet ik niet, maar wel dat ze altijd proberen te besparen bij een 2e versie.
Enige nadeel van de Bol.com bundel met travel kit is dat deze laatste voor het originele model bedoeld is. De screenprotector past niet meer goed doordat de knoppen enigszins verplaatst zijn. Heb er zelf uiteindelijk voor gekozen om het stuk dat naast het scherm zit weg te knippen.
Ik had bijna ook de slim versie gekocht, maar omdat er zoveel mensen zeiden dat een oled scherm toch veel mooier is ben ik toch maar voor de 1ste versie gegaan 
zeker geen spijt gehad, ik speel atm meer op de psvita dan mijn ps3 en ps4 ^^
maargoed TLOU remastered maakt het zodadelijk wel verschil, daarna diablo3 en daarna destiny.....mordor...unity....inquistion....driveclub.....the wolf among us.....oh jee teveel games
zeker geen spijt gehad, ik speel atm meer op de psvita dan mijn ps3 en ps4 ^^
maargoed TLOU remastered maakt het zodadelijk wel verschil, daarna diablo3 en daarna destiny.....mordor...unity....inquistion....driveclub.....the wolf among us.....oh jee teveel games

nothing stops this train
Ik speel de laatste tijd redelijk veel Spelunky. Erg leuk, maar wel een pittig spel.
Hopelijk krijgt Minecraft voor de Vita ook de oneindige werelden, dan ga ik die wel aanschaffen denk ik
Hopelijk krijgt Minecraft voor de Vita ook de oneindige werelden, dan ga ik die wel aanschaffen denk ik
PSN id: NL_SToRM
Ik zou niet op oneindige werelden rekenen, het schijnt iets met grenzen aan de grootte van een savegame te maken te hebben (performance denk ik ook wel). Gelukkig is het wel een mooi eiland, niet zo'n afgehakte wereld als in de oude pocket editions. Bovendien loop ik toch nooit zo ver in minecraftSToRM666 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:37:
Ik speel de laatste tijd redelijk veel Spelunky. Erg leuk, maar wel een pittig spel.
Weet iemand of het ook mogelijk is om games als pokemon op je vita te spelen, mbv een emulator ofzo?
Ik heb een beetje zitten googlen maar kan nou niet direct een echt antwoord vinden, naast wat ''hacks''.
Op dit moment heb ik maar 7 games voor de psvita, die mij het leukste leken, kan iemand anders mss nog suggesties doen?
Degene die ik nu heb:
LEGO Batman 2 (zoals iedereen vanaf deze maand toch?
)
Assassin's Creed III (3) Liberation
LEGO The Hobbit
Killzone: Mercenary
LEGO Movie Videogame
LEGO Lord of the Rings
1 x Uncharted: Golden Abyss
Ik houd absoluut niet van die 2d sidescrolling dingen of die talloze monsterhunter-achtige games.
Voorlopig werkt het remote play ook nog niet optimaal met erg veel lag, misschien is een keer goede internetverbindingen aanleggen
Ik heb een beetje zitten googlen maar kan nou niet direct een echt antwoord vinden, naast wat ''hacks''.
Op dit moment heb ik maar 7 games voor de psvita, die mij het leukste leken, kan iemand anders mss nog suggesties doen?
Degene die ik nu heb:
LEGO Batman 2 (zoals iedereen vanaf deze maand toch?
Assassin's Creed III (3) Liberation
LEGO The Hobbit
Killzone: Mercenary
LEGO Movie Videogame
LEGO Lord of the Rings
1 x Uncharted: Golden Abyss
Ik houd absoluut niet van die 2d sidescrolling dingen of die talloze monsterhunter-achtige games.
Voorlopig werkt het remote play ook nog niet optimaal met erg veel lag, misschien is een keer goede internetverbindingen aanleggen
Is wel mogelijk via VHBL.BasA1991 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:21:
Weet iemand of het ook mogelijk is om games als pokemon op je vita te spelen, mbv een emulator ofzo?
kijk eens op wololo.net
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 24-07-2014 23:43 ]
Het bespreken van minder legale manieren om games op de Vita te spelen is niet toegestaan, is nu misschien nog een grijs gebied maar laten niet verder op dit onderwerp in gaanBasA1991 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:21:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mee eens, maar wist niet dat (naast de ''hacks'') het ook volledig illegaal was dan. Hoopte hier een legaal alternatief te kunnen krijgen, daarom mijn vraag ook om een emulator of iets dergelijks, naast die hacks.Chaoss schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:36:
[...]
[mbr]Het bespreken van minder legale manieren om games op de Vita te spelen is niet toegestaan, is nu misschien nog een grijs gebied maar laten niet verder op dit onderwerp in gaan[/mbr]
Excuses! Maar dan zal google mij maar verder moeten gaan helpen
Ik zit er aan te denken om een Vita te kopen omdat ik de stream functie wel een hele interessante vind om mijn PS4 sessie verder te kunnen spelen op de Vita.
Hoe is jullie ervaring hiermee en kan dit nou bij alle games, of is dit een functie die de game moet ondersteunen?
Ik wil niet alleen maar afgaan op het 'marketing' verhaal van Sony en google geeft me geen echt goede reviews...
Hoe is jullie ervaring hiermee en kan dit nou bij alle games, of is dit een functie die de game moet ondersteunen?
Ik wil niet alleen maar afgaan op het 'marketing' verhaal van Sony en google geeft me geen echt goede reviews...
Het is gewoon bij alle games volgensmij, de ps4 stuurt het scherm gewoon door naar je vita en ook nog eens over de hdmi.Xecuter NL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:18:
Ik zit er aan te denken om een Vita te kopen omdat ik de stream functie wel een hele interessante vind om mijn PS4 sessie verder te kunnen spelen op de Vita.
Als je goede wifi verbinding hebt werkt het gewoon prima, ik merk alleen wel iets meer lag erin. ik zou het vooral doen met wat rustigere spellen of stukken van spellen (bijvoorbeeld in watch dogs een beetje rondrijden en wat side missions doen) maar multiplayer games spelen gaat niet lekker werken.
Het werkt verbazingwekkend goed qua streaming en beeldkwaliteit, helaas mist de vita de L2/R2 en L3/R3 knoppen en wordt dit opgevangen door het touch gedeelte op de achterkant en dit vind ik persoonlijk voor geen meter werken
Hopelijk bakt een of andere accessoire maker een keer een grip die die functies heeft. Dat zou echt episch zijn.SmooK schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:22:
Het werkt verbazingwekkend goed qua streaming en beeldkwaliteit, helaas mist de vita de L2/R2 en L3/R3 knoppen en wordt dit opgevangen door het touch gedeelte op de achterkant en dit vind ik persoonlijk voor geen meter werken
Ja ik heb een beetje ge-experimenteerd ooit om de achter touch te mappen naar de bovenkant. Ik gebruikte aluminium folie om te kijken of dat zou geleiden. Het werkte wel, echter was het niet echt te gebruiken gezien het niet fijn is ok op folie te spelen haha.
Maar ze hoeven alleen maar een grip te maken zoals de Trigger Grip, waar ze 2 schouderknoppen toevoegen en mappen naar de achtertouchpad. Het kan heel simpel gemaakt worden, echter zullen ze dit niet snel doen vanwege de lage vraag
.
Hopelijk ziet Sony zelf in dat het verrekte handig is en komen ze met een accesoire.
Maar ze hoeven alleen maar een grip te maken zoals de Trigger Grip, waar ze 2 schouderknoppen toevoegen en mappen naar de achtertouchpad. Het kan heel simpel gemaakt worden, echter zullen ze dit niet snel doen vanwege de lage vraag
Hopelijk ziet Sony zelf in dat het verrekte handig is en komen ze met een accesoire.
Jammer dat er waarschijnlijk niet meer een Vita 2 komt (met alle knoppen van de DS4) omdat deze zo hard is geflopt.
Had dat wel zien zitten met HD scherm en Wifi AC oid voor remoteplay.
Waarom zou er een Vita 2 moeten komen? Er is nu een Vita slim uitgebracht en de vita zelf is een apparaat is sterk genoeg om near console quality games aan te kunnen. Ik denk dat we erop moeten wachten want Vita wordt gezien als een PSP2 nietwaar? Dit was een grote stap, want het was ook een gloednieuwe apparaat. Vergeet ook niet dat de PSP allemaal kleine broertjes kreeg die steeds dunner werden. Ik zou zeggen wacht maar weer een aantal jaren en dan zie je wel een andere opvolger. De Vita krijgt nu steeds meer games in Europa en persoonlijk vind ik het geen flop aangezien de moeite nog voor wordt genomen.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:25:
Jammer dat er waarschijnlijk niet meer een Vita 2 komt (met alle knoppen van de DS4) omdat deze zo hard is geflopt.Had dat wel zien zitten met HD scherm en Wifi AC oid voor remoteplay.
[ Voor 7% gewijzigd door Phntm op 29-07-2014 14:42 ]
Verwijderd
Ik vind de Vita de meest fantastische handheld console die er ooit gemaakt is (op de Atari Lynx na waarschijnlijk, maar dat is puur jeugdsentiment).
De Vita speelt stukken lekkerder weg dan welke Nintendo ook. De PSP zelf was wel oké hoor, maar daar mistte ik toch echt de Trophy's en de Remote Play-mogelijkheid (maar dat lackt de PS3 natuurlijk sowieso).
Remote Play tussen PS4 en de Vita werkt in ieder geval bij AC:BF super. Heel soms is de verbinding te traag, maar dat ligt waarschijnlijk eerder aan mijn eigen netwerk.
De Vita speelt stukken lekkerder weg dan welke Nintendo ook. De PSP zelf was wel oké hoor, maar daar mistte ik toch echt de Trophy's en de Remote Play-mogelijkheid (maar dat lackt de PS3 natuurlijk sowieso).
Remote Play tussen PS4 en de Vita werkt in ieder geval bij AC:BF super. Heel soms is de verbinding te traag, maar dat ligt waarschijnlijk eerder aan mijn eigen netwerk.
Iemand al Phantom Breaker voor de vita gedaan? Ziet eruit als 'double dragon' Ohh the memories :-)
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Ik vraag het me af of er ooit een opvolger komt, maar aan de andere kant denk ik dat het nog veel te vroeg is voor een conclusie. Met de komst van de PS4 en remote play heeft de PSVita naar mijn mening een verlengde levensduur gekregen. Qua absolute verkopen vallen de verkopen van de PSVita in het niet bij de 2DS / 3DS. Hierdoor is het voor ontwikkelaars / uitgevers minder aantrekkelijk om games uit te brengen voor de PSVita. Het gevolg is dat er weinig titels van zowel Sony als 3rd party uitgebracht worden, die de PSVita een eigen gezicht geven. De indies plus de obscure Japanse games zijn mijns inziens niet voldoende. Overigens wil ik wel opmerken dat er diverse indies zijn, die ik beter tot zijn recht vind komen, wanneer ik ze speel op de PSVita. Daarnaast komen er vrijwel alleen (aangepaste) ports uit. De indies komen meestal ook voor een ander platform (PS3 en/of PS4) uit en ook Sony zelf lijkt weinig initiatieven te (kunnen) ondernemen om de PSVita een nieuwe impuls te geven middels een aansprekende titel als een nieuwe Syphon Filter, God of War, LBP of Gran Turismo. Misschien dat er tijdens gamescom nog wat wordt aangekondigd, maar ik kan me ook indenken dat er vol wordt ingezet op de PS4 in verband met kerst 2014 / voorjaar 2015 en dat deze de meeste aandacht zal krijgen.Phntm schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Waarom zou er een Vita 2 moeten komen? Er is nu een Vita slim uitgebracht en de vita zelf is een apparaat is sterk genoeg om near console quality games aan te kunnen. Ik denk dat we erop moeten wachten want Vita wordt gezien als een PSP2 nietwaar? Dit was een grote stap, want het was ook een gloednieuwe apparaat. Vergeet ook niet dat de PSP allemaal kleine broertjes kreeg die steeds dunner werden. Ik zou zeggen wacht maar weer een aantal jaren en dan zie je wel een andere opvolger. De Vita krijgt nu steeds meer games in Europa en persoonlijk vind ik het geen flop aangezien de moeite nog voor wordt genomen.
Kanttekening: mocht je een PS+ abonnement hebben, dan is het hebben van een PSVita mogelijk wel een meerwaarde, omdat een deel van het abonnement natuurlijk volledig daaraan is gewijd.
Verwijderd
Het hebben van een PS3, PS4 en PSVita in combinatie met PSPlus is inderdaad een grote meerwaarde.
Voor de PS3 krijg ik iedere keer weer spellen die ik nooit heb gekocht, maar toch interessant blijken te zijn.
Uiteraard voor de PS4 voornamelijk indies, maar mijns inziens wel goede titels (Resogun, Stick It To The Man, DokiDoki, Pixeljunk Shooter Ultimate, enz.).
En voor de Vita koop ik nauwelijks spellen en toch is het mijn meest gebruikte console dankzij Plus.
Ik heb eigenlijk alleen de volgende spellen gekocht:
Lumines
Fifa14
Little Big Planet Vita
LEGO Lord Of The Rings
Little Deviants
Tearaway
Als je een Vita hebt en Tearaway nog niet hebt gespeeld, moet je deze zeker eens proberen. Ik vind 't de beste Vita-game die ik ken.
Voor de PS3 krijg ik iedere keer weer spellen die ik nooit heb gekocht, maar toch interessant blijken te zijn.
Uiteraard voor de PS4 voornamelijk indies, maar mijns inziens wel goede titels (Resogun, Stick It To The Man, DokiDoki, Pixeljunk Shooter Ultimate, enz.).
En voor de Vita koop ik nauwelijks spellen en toch is het mijn meest gebruikte console dankzij Plus.
Ik heb eigenlijk alleen de volgende spellen gekocht:
Lumines
Fifa14
Little Big Planet Vita
LEGO Lord Of The Rings
Little Deviants
Tearaway
Als je een Vita hebt en Tearaway nog niet hebt gespeeld, moet je deze zeker eens proberen. Ik vind 't de beste Vita-game die ik ken.
Ik speel op de Vita toch het liefst spellen die je gemakkelijk tussendoor kunt spelen zoals, Hotline Miami, Motorstorm, Spelunky, enz...
Gisteren weer verder gegaan met guacamelee. Sommige stukken zijn behoorlijk irritant. Zit nu bij zo'n "eindbaas" stuk waarmee je ook nog moet switchen tussen de modus met R1. Zwaar irritant en slecht voor de handen
Zo komkommertijd in dit topic ? 
Morgen komt Table top racing uit als het goed is en hier een mooie overview :
http://youtu.be/ciNPiG3_ZCE
Ik heb de game al op de Iphone, maarja controls enz ...
Zijn er meer mensen hier die op dit soort spellen zitten te wachten ? Ik wil zelf erg graag Reckless racing 2 op de Vita hebben, maar helaas is daar nog geen gerucht van te vinden.
http://youtu.be/uhLz1MwgFzI
Ik heb de game al op de Iphone, maarja controls enz ...

Micro machines heb ik grijs gespeeld. Ziet er in elk geval voor mij uit als een must-buy, maar ik begrijp uit zijn review dat de controls zijn mislukt.Beakzz schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:25:
Zo komkommertijd in dit topic ?
Ik heb de game al op de Iphone, maarja controls enz ...Zijn er meer mensen hier die op dit soort spellen zitten te wachten ? Ik wil zelf erg graag Reckless racing 2 op de Vita hebben, maar helaas is daar nog geen gerucht van te vinden.
De "opvolger" vann Binding of Isaac staat op het punt om gold te gaan, en de afgelopen weken word er al een hoop geteased over de game
http://bindingofisaac.com/
Hier kun je alles lezen, en bij de 2de post zie je veel over hoe de Vita versie eruit komt te zien (Volledig customizable controls en 60fps!)
Ik heb er zin in, hierin kun je echt makkelijk een paar honderden uren in verbranden.
http://bindingofisaac.com/
Hier kun je alles lezen, en bij de 2de post zie je veel over hoe de Vita versie eruit komt te zien (Volledig customizable controls en 60fps!)
Ik heb er zin in, hierin kun je echt makkelijk een paar honderden uren in verbranden.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Wat ik begrijp (heb het op de achtergrond aangehad) hebben ze gas en remmen op de x en het vierkantje gezet wat op de PS1 nog heel normaal was, maar later natuurlijk op de bumperknoppen is gegaan. Denk dat er wel aan ter wennen is en slechter dan op de Ipad lijkt me onmogelijkVerstekbakker schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:50:
[...]
Micro machines heb ik grijs gespeeld. Ziet er in elk geval voor mij uit als een must-buy, maar ik begrijp uit zijn review dat de controls zijn mislukt.
Ah, ik hoorde iets over backpad, maar toen was ik net met iets anders bezig. Weet ook niet meer waar hij dat zei. Maar ik ben benieuwd wat dat grapje moet kosten en of het cross buy is met de PS4/PS3.Beakzz schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:54:
[...]
Wat ik begrijp (heb het op de achtergrond aangehad) hebben ze gas en remmen op de x en het vierkantje gezet wat op de PS1 nog heel normaal was, maar later natuurlijk op de bumperknoppen is gegaan. Denk dat er wel aan ter wennen is en slechter dan op de Ipad lijkt me onmogelijk
Edit: Dat stukje over dat backpad is de rear view camera die eraan zit. Dus als je met je vingers aan de achterkant komt kijk je ineens naar achter.
Edit2: OH! En voor de liefhebber, Broken Sword 5 deel 2 is eindelijk te downloaden op de Vita!
[ Voor 16% gewijzigd door Verstekbakker op 06-08-2014 00:25 ]
Aah nou daar heb jk met mijn grip nooit last van. Hij had het over 6 pond toch ofzo ? Denk niet dat het naar Ps3 en 4 komt.
Eergisteren ACIII: Liberation aangeschaft voor een mooi prijsje, €8,99 dankzij PS+. Maar wat valt de kwaliteit van de audio tegen zeg. De SFX klinkt erg dof en de muziek klinkt soms ook wat van lage kwaliteit, terwijl het achtergrondgeluid in het menu (wat overigens van 2 of Brotherhood geleend is) wel gewoon goed klinkt.
Ook over de framerate heb ik mijn bedenkingen...
E 4,79 als je PS+ hebt. Geen geld dus.Beakzz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 02:37:
Aah nou daar heb jk met mijn grip nooit last van. Hij had het over 6 pond toch ofzo ? Denk niet dat het naar Ps3 en 4 komt.
-edit- Ik heb hem een half uurtje gespeeld, het is het geld echt wel waard. Vermakelijke game!
[ Voor 15% gewijzigd door Verstekbakker op 06-08-2014 16:05 ]
Klopt het geluid was voor mij ook een van de grote tegenvallers van deze AC. Ik heb ook het gevoel als ik Killzone Mercenary, Uncharted en Tearaway (de kleuren) zie dat er veel meer in gezeten had qua graphics en sound.daan56666 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:51:
Eergisteren ACIII: Liberation aangeschaft voor een mooi prijsje, €8,99 dankzij PS+. Maar wat valt de kwaliteit van de audio tegen zeg. De SFX klinkt erg dof en de muziek klinkt soms ook wat van lage kwaliteit, terwijl het achtergrondgeluid in het menu (wat overigens van 2 of Brotherhood geleend is) wel gewoon goed klinkt.
PSNid: robero50
Nog niet kunnen testen, maar ook gelijk gekocht. Samen met The Swapper, want die ziet er ook erg lekker uit en ik moet toch wat nieuws te gamen hebben op vakantieVerstekbakker schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
E 4,79 als je PS+ hebt. Geen geld dus.
-edit- Ik heb hem een half uurtje gespeeld, het is het geld echt wel waard. Vermakelijke game!
The Swapper : YouTube: The Swapper Review
Misschien wat voorbarig maar na gisteren kun je toch wel concluderen dat Sony de Vita heeft afgeschreven. Het is nu PS4 voor en na en de Vita wordt er alleen nog bijgehaald om als remoteplay te kunnen dienen. Ze hebben zelfs geen indies aangekondigd. Of heb ik iets gemist?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeker afgeschreven ja 
Remote play vind ik 3 keer niets door de missende R2/L2 knoppen, dus dag Vita

[ Voor 63% gewijzigd door Maichel op 13-08-2014 09:20 ]
PSN: Maichel
Zou Sony de reacties hieronder ook lezen?
http://blog.eu.playstatio...ouncements-gamescom-2014/
Gaat vrijwel alleen maar over het ontbreken van de Vita, maar ik ben bang dat Sony zijn gat er mee afveegt. Ik vraag me zelfs serieus af of de Vita geen "ongelukje" is want liefde heeft ie van Sony nooit gekregen.
http://blog.eu.playstatio...ouncements-gamescom-2014/
Gaat vrijwel alleen maar over het ontbreken van de Vita, maar ik ben bang dat Sony zijn gat er mee afveegt. Ik vraag me zelfs serieus af of de Vita geen "ongelukje" is want liefde heeft ie van Sony nooit gekregen.
Schijnt dat de ontwikkelaars van Destiny dat goed opgelost hebben en het is blijkbaar erg goed speelbaar op de Vita las ik afgelopen week.Maichel schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:19:
Zeker afgeschreven ja
[ Voor 34% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-08-2014 09:25 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net als de PSP is de Vita een geweldig apparaat, maar Sony doet er verder niks aan.
Volgens mij is alleen de indie game: Volume aangekondigd voor PS vita en PS4.
maar die zag er niet uit en is een sluip spel.
Volgens mij is alleen de indie game: Volume aangekondigd voor PS vita en PS4.
maar die zag er niet uit en is een sluip spel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wat een wazige spellen komen er soms uit. Neem dat Proteus, wie kan daar zijn lol nu uithalen? Het "gratis" Treasures of Montezuma vind ik dan nog leuker..
Er schijnen volgens een website nog een boel games te komen maar dat is weer allemaal indie spul en daar heb ik geen Vita voor. Als je een handheld maakt die net zo krachtig is als de PS3 moet je meer doen dan alleen indies uitbrengen.
Gisteren is iemand van Sony helemaal afgemaakt na de show op Gamescon en die heeft toen met een lijst met namen van games gereageerd. Maar waarom noem je die dan niet tijdens de show?
Gisteren is iemand van Sony helemaal afgemaakt na de show op Gamescon en die heeft toen met een lijst met namen van games gereageerd. Maar waarom noem je die dan niet tijdens de show?
Zucht, er komen inderdaad nog aardig wat games voor de Vita. Maar waar blijft die system seller, de game die ook fysiek uit de winkels vliegt, de game die in één adem genoemd wordt met de Vita? Tearaway had dit voor de Vita kunnen zijn en nu komt die ook al voor de PS4... Ik zeg niet dat Sony het niet geprobeerd heeft maar nu lijkt het er echt op dat de Vita alleen maar geschikt is voor Indie games en console ports.
Tales of the Heart ziet er goed uit. Maar waarom dit alles doodzwijgen? Ik snap dat de PS4 erg belangrijk is maar zoveel hadden ze daar ook niet over te vertellen. Ruim dan 10 minuten in voor de Vita wanneer je de indruk wilt wekken dat je de Vita nog serieus neemt.
Hopelijk is Sony geschrokken van alle stront die ze over zich heen hebben gekregen en besteden ze in het vervolg meer aandacht aan de Vita.
Hopelijk is Sony geschrokken van alle stront die ze over zich heen hebben gekregen en besteden ze in het vervolg meer aandacht aan de Vita.
Ik had echt hoop dat de Gamescom een Vita show zou worden of in ieder geval een groot gedeelte daarvan. Maar gewoon helemaal niets. Van de Tokyo Game Show verwacht ik niet heel veel omdat de PS4 voor geen meter verkoopt in Japan. Dus die show zal in het teken staan van JRPG en andere games speciaal voor de Japanners en Aziatische markt. Misschien wel wat meer voor de Vita maar ik vrees dat het echt magere jaren gaan worden qua 'grote titels'. Begrijp me niet verkeerd met veel indie games vermaak ik me kostelijk op de Vita maar dat was niet waarvoor ik de handheld kocht in 2012.Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:54:
...
Ik kan gelukkig nog even vooruit met de FF HD remake en P4G maar ik had gehoopt dat Sony zelf het goede voorbeeld zou geven door ook aandacht aan de Vita zou besteden zoals bv met een GT voor de Vita.
Als je ziet waar hun eigen studio's mee bezig zijn had zoiets toch ook voor de Vita gekund?
Kan me niet voorstellen dat Sony nog een opvolger voor de Vita gaat uitbrengen. En als ze dat wel doen wacht ik eerst wel een jaar of twee voor ik er over ga denken of ik die wil of niet, zeker als je weer dat systeem met die schandalig dure geheugenkaartjes hebt.
Als je ziet waar hun eigen studio's mee bezig zijn had zoiets toch ook voor de Vita gekund?
Kan me niet voorstellen dat Sony nog een opvolger voor de Vita gaat uitbrengen. En als ze dat wel doen wacht ik eerst wel een jaar of twee voor ik er over ga denken of ik die wil of niet, zeker als je weer dat systeem met die schandalig dure geheugenkaartjes hebt.
Ik denk niet dat 1 spel opeens een heleboel mensen over de streep gaat trekken om een Vita te kopen. Daarvoor is een handheld sowieso toch te specifiek op een bepaalde groep gericht vind ik.Frankaro schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:53:
Zucht, er komen inderdaad nog aardig wat games voor de Vita. Maar waar blijft die system seller, de game die ook fysiek uit de winkels vliegt, de game die in één adem genoemd wordt met de Vita? Tearaway had dit voor de Vita kunnen zijn en nu komt die ook al voor de PS4... Ik zeg niet dat Sony het niet geprobeerd heeft maar nu lijkt het er echt op dat de Vita alleen maar geschikt is voor Indie games en console ports.
Maar als er 1 titel is waar ik aan moet denken dan is hett Minecraft, dat vind ik nou echt een spel dat ideaal is om even tussendoor te kunnen spelen en welke enorm veel gameplay biedt. De tablet/telefoon versie is geinig, maar qua controls een ramp. Op de Vita zou dit spel erg goed kunnen werken.
GT zou ideaal zijn voor de Vita! Maar dan geen light versie van GT zoals op de PSP.Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:05:
bv met een GT voor de Vita.
Gamescom viel mij ook erg tegen op Vita-gebied. Zou natuurlijk kunnen dat op de beurs zelf nog wat leuks staat, maar er is geen reden om het niet tijdens de persconferentie te laten zien. Vooral omdat de Vita heel wat meer hulp nodig heeft dan de PS4.
Zou echt zonde zijn als dit de laatste handheld is van Sony
Steam/XBL: Avioto
Nieuwe summer sale deals voor de Vita.PS Vita
Ace Combat Joint Assault + ACI DLC
Was £7.99/€9.99/$14.95, now £3.99/€4.99/$7.55
Batman: Arkham Origins Blackgate
Was £34.99/€39.99/$54.95, now £11.99/€14.99/$24.95
10% additional PS Plus discount
Cel Damage HD
Was £7.39/€8.99/$13.45, now £3.29/€3.99/$5.95
Dragon Ball Z: Battle of Z
Was £24.99/€34.99/$47.95, now £14.99/€17.99/$26.95
20% additional PS Plus discount
DYNASTY WARRIORS 8: Xtreme Legends Complete Edition
Was £34.99/€39.99/$54.95, now £14.99/€19.99/$24.95
Ethan: Meteor Hunter
God of War® Collection (PSV)
Was £19.99/€24.99/$32.95, now £13.99/€16.99/$25.95
LIMBO
LUFTRAUSERS
Was £7.39/€8.99/$13.45, now £3.99/€4.99/$7.55
Mortal Kombat™
Was £19.99/€24.99, now £11.99/€14.99
Rayman® Legends
Was £24.99/€29.99/$39.95, now £11.99/€14.99/$22.95
Rayman® Origins
Was £14.99/€19.99/$24.95, now £6.99/€9.99/$14.95
RIDGE RACER™
Was £14.99/€19.99/$24.95, now £6.99/€9.99/$14.95
RIDGE RACER™ – Ultimate Edition
Was £19.99/€24.99/$32.95, now £9.99/€12.99/$19.45
Soul Sacrifice™ Delta
Was £24.99/€29.99/$44.95, now £14.99/€17.99/$26.95
Stealth Inc: A Clone in the Dark
SteamWorld Dig
Was £7.39/€8.99/$13.45, now £3.99/€4.99/$7.55
Uncharted: Golden Abyss™
Was £19.99/€24.99/$32.95, now £11.99/€14.99/$22.95
Virtua Tennis™ 4: World Tour Edition
Was £34.99/€39.99/$54.95, now £4.29/€5.19/$7.85
Worms™ Revolution Extreme
Was £11.99/€14.99/$22.95, now £5.79/€6.99/$10.45
PSP
Breath of Fire 3
Was £7.99/€9.99/$14.95, now £2.89/€3.49/$5.25
EA SPORTS™ FIGHT NIGHT ROUND 3
Was £7.99/€9.99/$14.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Medal of Honor Heroes™
Was £11.99/€14.99/$22.95, now £5.79/€6.99/$10.45
Medal of Honor Heroes™ 2
Was £15.99/€19.99/$29.95, now £3.99/€4.99/$7.55
Need For Speed™ ProStreet
Was £7.99/€9.99/$14.95, now £4.99/€5.99/$8.95
De Rayman's worden wel aantrekkelijk zo. Maar ik heb ze al op andere hardware.... twijfel twijfel..
Luftrausers is ook tof
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Rayman origins wil ik stiekem nog wel, maarja elke keer als ik een aanbieding koop zit het spel een paar maanden later in de PSplus biblio en daarnaast heb ik hem al op de PS3.
Zover ik weet zijn ze beiden al eens in de IGC geweest en zolang het beleid van geen herhalingen doorzet is kopen de enige manier om ze te bemachtigen.
Ik heb ze vanavond gekocht. Spelen erg lekker op de Vita, doet het niet onder de grote consoles (behalve dat je in Legends touchscreen levels hebt, zoals op de Wii U, maar je vingers blokkeren een vrij groot deel van het scherm), ook is het draaien van dingen een beetje wennen omdat je beeld ook mee draait.
Ik heb ze vanavond gekocht. Spelen erg lekker op de Vita, doet het niet onder de grote consoles (behalve dat je in Legends touchscreen levels hebt, zoals op de Wii U, maar je vingers blokkeren een vrij groot deel van het scherm), ook is het draaien van dingen een beetje wennen omdat je beeld ook mee draait.
10% korting is echt nooit iets bijzonders, wordt tijd dat PS echte sales gaat houden zoals Steam
Die 10% komt bovenop de standaard korting als je PS+ hebt. En voor veel games is de standaard korting al 50% (ze geven geen percentage, maar gewoon van/voor korting).Pykow schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:24:
10% korting is echt nooit iets bijzonders, wordt tijd dat PS echte sales gaat houden zoals Steam
Weet iemand of Ace Combat wat is op de vita? Vond het altijd wel een leuke game voor een paar uur op de andere consoles.BlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:37:
[...]
Nieuwe summer sale deals voor de Vita.
De Rayman's worden wel aantrekkelijk zo. Maar ik heb ze al op andere hardware.... twijfel twijfel..
Wat ik me kan herinneren is dat ik gelezen had dat het erg slecht was. Check anders Metacritic even...
Nope alleen Origins, want anders had ik hem al gehad. Daarnaast is er op de Vita niet zoveel meer weg te geven ( als alle Lego games op zijnBlackMage schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:07:
Zover ik weet zijn ze beiden al eens in de IGC geweest en zolang het beleid van geen herhalingen doorzet is kopen de enige manier om ze te bemachtigen.
Weet iemand hier hoe het zit met die Collectors Edition van Journey en Cross-buy mogelijkheden? Ik zou die wel willen aanschaffen (op PS3), maar alleen als ik hem dan ook kan spelen op de PS Vita en later op PS4...
[edit]
[edit2]
Mh, ik heb hem via de site gekocht, maar nu kan ik dus Flower en Flow niet 'gratis' op de Vita binnenhalen... Dat is wel een beetje vreemd.
[edit3]
Ja ik ben gaar... Ze staan in de downloadlijst in de store op de Vita zelf.
[edit]
Volgens mij ben ik nog een beetje gaar van het zuipen...Cross-Buy
• Koop Journey™ Collector's Edition voor PlayStation®3 en je kunt de PlayStation®4- en PlayStation®Vita-versies van Flower™ en flOw™ ZONDER EXTRA KOSTEN downloaden
[edit2]
Mh, ik heb hem via de site gekocht, maar nu kan ik dus Flower en Flow niet 'gratis' op de Vita binnenhalen... Dat is wel een beetje vreemd.
[edit3]
Ja ik ben gaar... Ze staan in de downloadlijst in de store op de Vita zelf.

[ Voor 43% gewijzigd door Verstekbakker op 18-08-2014 00:19 ]
Gisteren toch maar Hotline Miami gekocht (ivm crossbuy Vita/PS4), stiekem toch errug leuk
waar kan ik eigenlijk goedkoop vita geheugen halen?
Mijn 16GB zit vol...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
zal in nederland denk lastig worden om ze voor leuke prijzen te krijgen. Vragen ze altijd de hoofdprijs voorTouchdomex schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:34:
waar kan ik eigenlijk goedkoop vita geheugen halen?Mijn 16GB zit vol...
Importeren is ook geen probleem maar ik moet dan geen fake hebbenPaulus07 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
zal in nederland denk lastig worden om ze voor leuke prijzen te krijgen. Vragen ze altijd de hoofdprijs voor
Via https://www.nippon-yasan....ita-memory-card-64gb.html. Moet er ook een keertje eentje bestellen, al die digitale aanbiedingen..
Wie heeft de god of war collection op de vita? Iemand die de kwaliteit ervan heeft gezien? Wil hem namelijk grag halen, maar de reviews zijn niet echt lovend over de frame rate etc
Wie heeft de god of war collection op de vita? Iemand die de kwaliteit ervan heeft gezien? Wil hem namelijk grag halen, maar de reviews zijn niet echt lovend over de frame rate etc
NS FC: SW 2742 0448 8213
Op neogaf hadden paar mensen hem hier vandaan:
http://www.superufo.com/p...d_64GB_Japan_Version.html
Goedkoopste volgens mij
http://www.superufo.com/p...d_64GB_Japan_Version.html
Goedkoopste volgens mij
Ik wacht eigenlijk nog steeds tot killzone in de psplus komt of voor een leuke prijs in de aanbieding..
Killzone Mercenary is al eens afgeprijsd geweest voor ongeveer €15,00 in de PSN Storewarcow schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:50:
Ik wacht eigenlijk nog steeds tot killzone in de psplus komt of voor een leuke prijs in de aanbieding..
In de winkels is het spel ook al voor minder dan €20,00 te koop.
http://www.budgetgaming.n...one+mercenary_PSVita.html
Ik heb hem vorige week bij de Media Markt Amsterdam Arena voor 15 euro gehaald. Voor mij was dat goed genoeg.warcow schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:50:
Ben nu bezig met ACIII:Liberation op de Vita en vind het eigenlijk verbazingwekkend leuk spelen op de Vita. Ook in de uitverkoop gekocht op PSN, wou hem eigenlijk fysiek maar is inmiddels lastig te krijgen. Daarna Killzone maar eens proberen, nu AC mij zo goed bevalt heb ik er ook wat meer vertrouwen in dat dat wel goed te spelen is op de Vita
Verwijderd
Bezit al een tijd lang een PSP Vita. Titels waar ik veel plezier mee heb beleefd zijn de volgende:
- Uncharted
- Killzone
- Little Big Planet
- Soul Sacrifice Delta
- FFX HD Remastered
- Guacamelee
deze titels ook zeker aan te raden:Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:33:
Bezit al een tijd lang een PSP Vita. Titels waar ik veel plezier mee heb beleefd zijn de volgende:Allen het spelen waard!
- Uncharted
- Killzone
- Little Big Planet
- Soul Sacrifice Delta
- FFX HD Remastered
- Guacamelee
Rayman Origins
Rayman Legends
Allstars Battle Royale
Dragon's Crown
Fez
nothing stops this train
Van het weekend Child of light gekocht. Niet helemaal mijn ding en het ook voor het eerst dat ik turn based game speel eerlijk gezegd maar het zeker niet slecht en er het ziet goed uit.
Mijn favorieten op vita Everybody's golf, Dead or alive 5 plus en natuurlijk Killzone al speel ik die niet zo veel omdat die je batterij het snels leeg trekt.
Mijn favorieten op vita Everybody's golf, Dead or alive 5 plus en natuurlijk Killzone al speel ik die niet zo veel omdat die je batterij het snels leeg trekt.
Mij valt Child Of Light heel erg mee. Wist niet zo goed wat ik er van verwachten moest maar het is een leuke game. Vooral de muziek vind ik mooi verwerkt in het verhaal en de actie.homernt schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:52:
Van het weekend Child of light gekocht. Niet helemaal mijn ding en het ook voor het eerst dat ik turn based game speel eerlijk gezegd maar het zeker niet slecht en er het ziet goed uit.
Zag hierboven de vita PSP Vita genoemd worden, moest even glimlachen. Weet niet hoe vaak ik dat mensen heb horen zeggen over mijn Vita (ouders, vrouw etc.). Soms denk ik wel eens dat het misschien een beter plan van Sony was geweest om de Vita 'gewoon' PSP 2 te noemen. Blijkt maar dat een naam gewoon heel erg belangrijk is, dat zie je bij de Wii // WiiU ook. Mensen snappen het verschil niet. Nu is dat bij de Vita een minder groot onderdeel van het probleem weinig sales, maar toch.
[ Voor 12% gewijzigd door Frankaro op 25-08-2014 16:48 ]
Verwijderd
Denk dat ik toch maar is aan Rayman ga beginnen. Echter eerst FFX uitspelen en platinum halen met Soul Sacrifice dus daar zit nog wel wat uur in. Allstars heb ik overigens ook maar op een of andere manier vond ik het toch niet leuk genoeg om lang te blijven spelen.Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:47:
[...]
deze titels ook zeker aan te raden:
Rayman Origins
Rayman Legends
Allstars Battle Royale
Dragon's Crown
Fez
Fez nog nooit van gehoord die ga ik eens bekijken. Overigens een andere vraag. Ik heb ooit de trilogie van Sly Cooper gedownload voor mijn PS3. Kan ik deze dan ook op de Vita spelen?
sly cooper en fez waren gratis bij PS+. Weet niet of ze nog te downen zijn in de store nu.
Fez: https://store.sonyenterta...tion&EMCID=GM300000_store
Fez: https://store.sonyenterta...tion&EMCID=GM300000_store
[ Voor 54% gewijzigd door Paulus07 op 26-08-2014 14:11 ]
Ik wil graag voor mijn Vita de mega action pack met 8gb kaart kopen.
Zie hier voor meer info.
Nu vond ik op dit blog dat deze niet in NL maar wel in Duitsland te krijgen is.
Zie hier
Zou dit geen probleem zijn voor mijn NL account om de codes te gebruiken en zullen de games ook wel in het Engels kunnen?
Wie heeft hier ervaring mee?
Zie hier voor meer info.
Zie hier
Zou dit geen probleem zijn voor mijn NL account om de codes te gebruiken en zullen de games ook wel in het Engels kunnen?
Pizza!
Fez is van dez maand dus die kun je nog krijgen.
sly volgens mij niet meer. Die is van begin dit jaar.
sly volgens mij niet meer. Die is van begin dit jaar.
Er staat dat ie in de UK en Duitstland uitkomt. Dus dat moet wel lukken. Lijkt me gewoon PAL/EU regioThaimaster schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:
Je hebt dus geen Nederlandse vertaling maar wel Engels.
3 september ps+, interessant met 4 Vita titels.
Ps4 + Vita: Velocity 2X
Ps4: Sportsfriends
Ps3 + Vita: PlayStation Allstars Battle Royale
Ps3: Hoard
Vita: TxK
Vita: Joe Danger PS Vita
Leuk voor de combi console gebruiker (in mijn geval Ps3/Vita)
[ Voor 4% gewijzigd door Xfade op 27-08-2014 19:54 ]
Je bedoelt deze?: DixonsThaimaster schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:
Zie hier voor meer info.
Zie hier
Heb ik zelf vorige week gehaald. Leuke pack maar de 5 games passen niet allemaal op de 8GB kaart.

Hebben jullie enig idee hoe ik een PSVita herstel zonder het wachtwoord voor ouderlijk toezicht te weten?
Edit: got it!
Edit: got it!
[ Voor 6% gewijzigd door MrMistral op 30-08-2014 22:11 ]
PSN: MrMistral
Het spel is zelf is net zo leuk als op de ps2Musta schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:20:
Via https://www.nippon-yasan....ita-memory-card-64gb.html. Moet er ook een keertje eentje bestellen, al die digitale aanbiedingen..
Afgelopen week Neptunia Rebirth gehaald. Wat een heerlijk spel is dat zeg! Zal vanavond even reviewtje met wat screenies maken. maar het spel is echt geinig, en zeer diepgaand.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PS Vita 3.30 firmware update adds themes
http://www.dualshockers.c...ive-from-playstation-app/Just announced at the SCEJA Press Conference 2014, the team at PlayStation unwrapped its plans for users to (finally) be able to truly customize the handheld and make it their own through themes. Similar it to the themes available for PlayStation 3, video game specific themes can now change the look of your PS Vita UX.
Sony also announced that the “Live from PlayStation” app — made popular on the PlayStation 4 — will now make its way to the handheld as well. The app allows players to view streams of games being broadcasted by players around the world from PlayStation 4 consoles. No mention was made about streaming functionality from the handheld itself, but that could actually be a limitation of the hardware. Either way, the inclusion of themes and “Live from PlayStation” make a cool addition to the PS Vita suite of services.
An exact date for system update 3.30 was not revealed and the “Live from PlayStation” app is expected to launch sometime in the fall.
Ik wil een nieuwe geheugenkaart gaan gebruiken op mijn Vita, maar wil de oude nog niet weg doen, wellicht gebruiken voor wat minder vaak gebruikte games o.i.d.
Hoe gaat het wisselen van de geheugenkaartjes in zijn werk? Kan ik gewoon hotswappen en de games van de nieuwe kaart verschijnen in het menu? Of moet ie eerst eventjes uit? Of wil dat misschien helemaal niet (als in, moet ik de andere kaart steeds weer formatteren voordat ik er wat nee kan)?
Hoe gaat het wisselen van de geheugenkaartjes in zijn werk? Kan ik gewoon hotswappen en de games van de nieuwe kaart verschijnen in het menu? Of moet ie eerst eventjes uit? Of wil dat misschien helemaal niet (als in, moet ik de andere kaart steeds weer formatteren voordat ik er wat nee kan)?
Je moet echt je Vita uitzetten als je de andere kaart wilt gebruiken.BlackMage schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:16:
Ik wil een nieuwe geheugenkaart gaan gebruiken op mijn Vita, maar wil de oude nog niet weg doen, wellicht gebruiken voor wat minder vaak gebruikte games o.i.d.
Zaterdag viel me Vita op de grond (op laminaat) en daardoor kon hij me SD kaartje niet meer lezen.
Na 2 reboots werkt alles weer keurig, dat was wel even schrikken.
ik heb de vita echter vanaf mei niet meer aangeraakt
(behalve bij het opruimen of updaten van de firmware)
Na 2 reboots werkt alles weer keurig, dat was wel even schrikken.
ik heb de vita echter vanaf mei niet meer aangeraakt