Vita krijgt themes. Vraag me af wat er nog meer in de update zit.
http://www.gamespot.com/a...-in-new-upd/1100-6422035/
http://www.gamespot.com/a...-in-new-upd/1100-6422035/
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat was de ideale kans om Flight World te spelen op je Vita. Ik vlieg op dit moment van Maastricht naar Donetsk in een Concorde.Paulus07 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:39:
tijdens de vluchten van en naar zuid-afrika wat games zitten spelen weer. Ook even de lego batman getest. maar die lego games zijn echt perfect voor de vita
Oeh ja zou best tof zijn vooral voor zo'n 10/15 euro.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:15:
Zou dit jaar nog uit moeten komen maar kan geen datum vinden helaas.
[video]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Burp
Hoop vooral dat het snel mogelijk wordt om een controller te gebruiken. Kan nu wel, maar dat is bijzonder onpraktisch.Wii4all schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:34:
Dat remote play op de vita werkt wel goed icm de ps4. Heb destiny en fifa al zitten doen.
Is er een manier om wat keys om te mappen of niet? Bijv voor Fifa zou sprinter makkelijker zijn als het op de rechter trigger zat ipv het rear touchpad.
Burp
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja, dat kan, alleen moet je dan met 2 accounts werken. Staat wel ergens in dit topic hoe dat moet.Wii4all schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:21:
Kon je de vita nou ook gewoon als extra scherm gebruiken?
Anders zou je de vita neer kunnen zetten en gewoon de ps4 controller kunnen gebruiken.
Ziet er leuk uit!Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:15:
Zou dit jaar nog uit moeten komen maar kan geen datum vinden helaas.
[video]
Gewoon doen voor die 80 euroInhumanous schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:32:
Ik ben ook van plan een vita aan te schaffen heb al een PlayStation 4 thuis staan. Of kan Ik beter wachten tot er een nieuwe handheld van Sony uitkomt?
Het idee was een beetje om lekker trophies te hunten als ik in het vliegtuig zit of op vakantie ben.
Kan er 1 aanschaffen voor 80euro op dit moment
Bovendien verwacht ik eigenlijk nog niet nog een handset van Sony. Of in ieder geval niet binnen afzienbare tijd. Daarnaast is er genoeg leuks om op te spelen.Inhumanous schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:32:
Ik ben ook van plan een vita aan te schaffen heb al een PlayStation 4 thuis staan. Of kan Ik beter wachten tot er een nieuwe handheld van Sony uitkomt?
Het idee was een beetje om lekker trophies te hunten als ik in het vliegtuig zit of op vakantie ben.
Voro 80euro zou ik het zeker doen. PS+ geeft je genoeg gratis games en je kan meteen op afstand met je PS4 gamen.Inhumanous schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:32:
100% mee eens en dat voor maar 80 euro heb je heel veel plezier.niekvandermeer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:51:
[...]
Voro 80euro zou ik het zeker doen. PS+ geeft je genoeg gratis games en je kan meteen op afstand met je PS4 gamen.
[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 26-09-2014 22:49 ]
[LTS][MTS][HTS]
Oh, die downloadlijst wil ik zo graag. Bizar dat dat er nu nog steeds niet is.Beakzz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:40:
Yee themesHeb je veel meer aan dan een goede downloadlijst of nieuwe grote games
Zijn er meer mensen die problemen hebben met updaten? Nadat ik op next heb gedrukt staat er please wait op het scherm. Hij laadt een hele lange tijd er daarna stopt ie met de error c0-11022-6 of NW-5603-4. De laatste error betekend dat ie niet binnen een bepaalde tijd met de server kan verbinden, maar ik heb geen idee wat de eerste error is.Ike. schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:31:
PS Vita system software update 3.30 goes live tomorrow
http://blog.eu.playstatio...tem-software-update-3-30/
[ Voor 15% gewijzigd door FireFly3k op 03-10-2014 20:11 ]
Verwijderd
Via Settings en dan Theme and Background. Echter staan er nog geen themes in de PSN Store.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:57:
Is er al iemand achter gekomen hoe je dan je thema aan kunt passen?
Heb je toevallig ook UPC? Ik heb de DNS aangepast naar die van Google en toen werkte het weer. 8.8.8.8 en 8.8.4.4wjcastelijns schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:32:
Hier ook issues met de update naar 3.30 Erg vreemd want nog nooit issues gehad. Wilde het nu via de cma op de PC proberen maar ook die link van Sony om te downloaden werkt niet?? Zou het dan toch niet aan mij liggen?
Thanks, nu werkt het bij mij ook. Wel erg vreemd dat dit nu ineens anders moet......FireFly3k schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:11:
[...]
Heb je toevallig ook UPC? Ik heb de DNS aangepast naar die van Google en toen werkte het weer. 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Een groot aandeel zijn te downloaden uit de PSN store.Psyonara schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:09:
Komen de Ps1/PSP games ooit nog terug voor de Vita?
PSN-ID: ThaDwizzle
Ja inmiddels is hij te vinden.Petaaaaah schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:44:
Ja klopt, store update was vandaag, staat live from playstation er in?
Verwijderd
Ow, vet. Ik wist niet dat er een Network Media Player app aankwam. Super gaafVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:33:
Live from Playstation en Network Media Player zijn nu beschikbaar in de store
Synology NAS werkt in ieder geval. Nu even zoeken welke video formaten NWP ondersteund...
[ Voor 39% gewijzigd door Vrietje op 04-11-2014 12:25 ]
Remoteplay is een gadget, ongeacht het platform (Vita, PSTV, SharePlay of elders). Het is grappig maar practisch heb je er niet zoveel aan. Door inputlag, compresse, het kleine scherm en (op vita) andere controls neemt het veel van je speelervaring af. Dan kan je beter wachten tot je de beschikking hebt over je PS4+TV.Vrietje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:22:
Nu met die 10% korting kan je de Psvita 1000 met invizimals voor 125 euro krijgen.
en de 2000 met het action pack is 180 euro.
Als ik het goed begrijp is het enige plus punt aan de 1000 dat je OLED scherm hebt?
Ik voorzie eigenlijk dat ik hem voornamelijk voor remoteplay zou gaan gebruiken in de toekomst en als spel eigenlijk voor final fantasy x en X-2, maar ik heb ook een xperia z2 waar remote play ook voor gaat uit komen. Heeft het dan wel meer waarde om een vita te nemen?
Sluit mij bij dit stuk aan. Persoonlijk vind ik de micro-USB aansluiting van de nieuwe PSVita ook een groot voordeel.BlackMage schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:02:
[...]
De Vita heeft een hele catalogus vol leuke spellen, vooral als je van Japanse RPG's houdt. Daarbij zijn volgens mij alle FF's t/m 10 te spelen op de Vita, door de PSP en PSone titels die je kan aanschaffen.
De nieuwe Vita heeft inderdaad geen OLED scherm en gaat ietsje langer mee op de accu en is wat minder zwaar enzo. Het OLED scherm is mooier, maar het LCD van de nieuwe is zeker niet slecht. In mijn ogen zijn ze beiden gewoon prima, elk met even zwaar wegende voor- en nadelen. Dus gewoon gaan voor de beste aanbieding zou ik zeggen.
PSNid: robero50
PSN id: NL_SToRM
vertel daar eens wat meer over. Ben zelf geen Minecraft fan maar op de een of andere manier lijkt het me wel wat op die Vita.SToRM666 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:
Ik speel er tegenwoordig regelmatig Minecraft op, echt een ideale cobinatie
[ Voor 8% gewijzigd door Frankaro op 19-11-2014 14:48 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Sony heeft zelf niet echt iets aangekondigd en hun focus ligt momenteel duidelijk bij de goed verkopende PS4. Via het PS Blog zie ik vooral Crossbuy indie games aangekondigd worden en ook via tothegame.com kon ik niet echt een grote naam ontdekken. Er komt nog een Final Fantasy game aan (Agito), maar dat is het grootste waarop ik op kon komen.Frankaro schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:47:
Wat is eigenlijk de 'grootste' titel die nu nog moet uikomen op de Vita? Vorig jaar hadden we nog Killzone Mercenary en Tearaway dit jaar Freedom Wars (niet mijn ding) en de port Borderlands 2 en Minecraft maar wat voor volgend jaar? Volgens mij niet bijster veel of wel?
Daar was ik al bang voor, geen grote nieuwe systemsellers dus. Ach zolang ik af en toe in de trein nog kan gamen is het ook wel goed. Toch wel jammer dat de potentie van de Vita niet (meer) benut wordt.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:53:
[...]
Sony heeft zelf niet echt iets aangekondigd en hun focus ligt momenteel duidelijk bij de goed verkopende PS4. Via het PS Blog zie ik vooral Crossbuy indie games aangekondigd worden en ook via tothegame.com kon ik niet echt een grote naam ontdekken. Er komt nog een Final Fantasy game aan (Agito), maar dat is het grootste waarop ik op kon komen.
Waarschijnlijk komen die ook niet meer, ze marketen het nu als een indieplatform. Erg jammer inderdaad, daar ik de grote titels zoals Uncharted erg gaaf vond op de Vita. Ik vermaak mij tegenwoordig met Final Fantasy X HD prima.Frankaro schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:33:
[...]
Daar was ik al bang voor, geen grote nieuwe systemsellers dus. Ach zolang ik af en toe in de trein nog kan gamen is het ook wel goed. Toch wel jammer dat de potentie van de Vita niet (meer) benut wordt.
Tja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind Indie games sowieso wel goed werken op de Vita. Minecraft is ook heel gemakkelijk tussendoor even op te pakken, alleen is het nu wel gevaarlijk om er te veel tijd in te stekenmaartend schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:38:
vertel daar eens wat meer over. Ben zelf geen Minecraft fan maar op de een of andere manier lijkt het me wel wat op die Vita.
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 24-11-2014 23:12 ]
Storm666. Volgens mij heb ik jou op mijn friendslist van de Vita.SToRM666 schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:06:
[...]
Tja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind Indie games sowieso wel goed werken op de Vita. Minecraft is ook heel gemakkelijk tussendoor even op te pakken, alleen is het nu wel gevaarlijk om er te veel tijd in te steken
Dat zou kunnen ja, maar dan is het wel een andere naam (zie onderschrift)maartend schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:26:
Storm666. Volgens mij heb ik jou op mijn friendslist van de Vita.
Dat dus.SToRM666 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:30:
[...]
Dat zou kunnen ja, maar dan is het wel een andere naam (zie onderschrift)
Nah dat is helemaal klote. Andersom werkt het wel, maar wat je op de PS4 aanschaft kan je niet op de PS3 of Vita afspelen. (iig bij de nieuwere tafels). Pas was er en aanbieding voor de Starwars tafels voor de PS4 en toen kon ik ze ook niet op de Vita aanschaffen dus ze zien het echt als aparte versies.ezra070 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:57:
Gisteren heb ik semi impulsief een PS Vita gekocht. Heb er vaker over nagedacht om wel/niet een PS Vita te kopen, maar ik ben beetje aangewakkerd door mijn PS4.
Met toeval zag ik dat de Bart Smit (in Utrecht) een PS Vita Action Mega Pack voor € 159 in de verkoop heeft. Lager dan € 169 vind je ze online niet. Relaxt!
In dit topic las ik dat er veel Zen Pinball 2 spelers op de PS Vita zijn, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Op mijn PS4 heb ik ooit 2 kasten gekocht: Southpark & Street Fighter. Deze wil ik importeren op mijn PS Vita, maar ik krijg de melding dat er niks gevonden wordt.
Ook na meerdere herstarts, demo downloaden, nada...
Het vreemde is, is dat ik bij het kopen van een kast op de PS Vita desbetreffende kast kan importeren op mijn PS4. Omgekeerd lukt het wel. Iemand een suggestie?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Helaas kan het alleen andersom. Eerst dus kopen op PS3 / PSVita en dan crossbuy doen via de PS4. Ze hebben nu de Venom tafel aangekondigd en ook hier wordt het euvel vermeld. Ik zou graag zien dat ze dit via een update verhelpen, maar als dat kon dan had Zen Studios dat al gedaan, ga ik even vanuit.ezra070 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:57:
Gisteren heb ik semi impulsief een PS Vita gekocht. Heb er vaker over nagedacht om wel/niet een PS Vita te kopen, maar ik ben beetje aangewakkerd door mijn PS4.
Met toeval zag ik dat de Bart Smit (in Utrecht) een PS Vita Action Mega Pack voor € 159 in de verkoop heeft. Lager dan € 169 vind je ze online niet. Relaxt!
In dit topic las ik dat er veel Zen Pinball 2 spelers op de PS Vita zijn, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Op mijn PS4 heb ik ooit 2 kasten gekocht: Southpark & Street Fighter. Deze wil ik importeren op mijn PS Vita, maar ik krijg de melding dat er niks gevonden wordt.
Ook na meerdere herstarts, demo downloaden, nada...
Het vreemde is, is dat ik bij het kopen van een kast op de PS Vita desbetreffende kast kan importeren op mijn PS4. Omgekeerd lukt het wel. Iemand een suggestie?
[ Voor 32% gewijzigd door ray1979 op 27-11-2014 07:50 ]
Burp
Hoop het niet, dat dat soort Amerikaanse taferelen deze kant op komen.Wii4all schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:35:
Ben benieuwd of wij hier nog wat van gaan merken. Sony heeft de consumenten misleid met de remote functionaliteit en de ps3
http://m.huffpost.com/us/...id=tweetlnkushpmg00000067
Ik heb de PDP trigger grip hier besteldCyleo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:52:
[...]
Hoop het niet, dat dat soort Amerikaanse taferelen deze kant op komen.
Wat betreft die controller: Die mod is voor mij teveel werk, als een of andere chinese website dit nu even kopieerd
Niet echt te vinden nee. Veelal 2e hands. Er is wel een Fifa 15 bundel maar dat scheelt maar 10 euro t.o.v de 8 game bundel, welke meer bang for your buck is. Omdat de eerste psv type uitverkocht is, en de nieuwe slechts 1 echte bundel op dit moment heeft, krijg je dit. Als hij wat beter verkocht had waren ze misschien ook wel los goed te krijgen.mrcosmo schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:53:
Hoi allemaal,
Heb zojusit een vita geleend van een vriend en via remote play met mijn ps4 FIFA 15 gespeeld.
super vetzit nu even te googlen voor een sinterklaaskado maar zie alleen de action pack.
Kun je de vita niet los of met 1 spel naar keuze kopen?
Verder nog leuke dingen die je ermee kan ?
Heb een uurtje Worms gespeeld en raakte door de jouw benoemde punten ook geirriteerd.Exorcist schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:25:
Weekend weggeweest en de Vita meegenomen voor de verloren uurtjes. Uiteindelijk alleen maar wat Worms gespeeld. Maar hoe zeer ik ook fan ben van het principe (sinds de PS1), dit spel loopt belachelijk slecht. CPU-worms die er eindeloos over doen en vrijwel altijd je kunnen raken in het kleinste hoekje, of juist enorm dom zijn..en bovenal de verschrikkelijke framerate die inkakt. Hebben ze volgens mij aardig snel uitgebracht.
Als je een PS4 hebt, heb je vast ook PS+. Dan krijg je iedere maand games op je Vita dus je hoeft je er in ieder geval niet mee te vervelen. Overigens is zo'n bundel zo gek nog niet, uiteindelijk wil je toch een geheugenkaartje en die zijn vrij prijzig.mrcosmo schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:53:
Hoi allemaal,
Heb zojusit een vita geleend van een vriend en via remote play met mijn ps4 FIFA 15 gespeeld.
super vetzit nu even te googlen voor een sinterklaaskado maar zie alleen de action pack.
Kun je de vita niet los of met 1 spel naar keuze kopen?
Verder nog leuke dingen die je ermee kan ?
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Touchdomex op 07-12-2014 09:45 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Nu Full Throttle nogVerstekbakker schreef op zondag 07 december 2014 @ 04:06:
Naast Grim Fandango en Broken Age op de Vita: Day of the Tentacle!
Te gek! Ook op PS4 trouwens, maar dit zijn games die echt heel goed zijn voor een handheld. Echt te gek dat Day of the Tentacle komt, had ik nooit verwacht.
Verwijderd
Het is mij allemaal ontgaan. Wat is er zoal langs gekomen?Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:09:
Ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Heb je het nieuwe of het oudere model?
Trouwens vet leuk dat de Vita tijdens de Playstation Experience weer eens net wat meer aandacht heeft gekregen.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
!! Dank voor het sharen, kan je even gaan rond kloten in de vakantie met wat classicsodinsfire schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:00:
Gratis Playstation mini's te spelen op de PS3, PS Vita en PSP
https://store.sonyenterta...00174_00-GGMINCOLLECTIONE
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq