Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11supplier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 00:44
Vita krijgt themes. Vraag me af wat er nog meer in de update zit.

http://www.gamespot.com/a...-in-new-upd/1100-6422035/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
50 euro voor een vita
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B004L2KWIS

heb er al 1 maar mocht het geen fout zijn wat me sterk lijkt doe er je voordeel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:44
Niet meer. Kon hem niet onder de verkopers vinden, na verversen staat er vanaf 179 euro.
Foutje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Geen idee of iemand nog een Vita heeft hier, maar ik wilde dit toch nog even laten zien.

http://youtu.be/T7fRm3p5MQA

Ik heb het gekocht. Heel grappig, gewoon omdat het zo nutteloos is. Aanrader wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ziet er wel geinig uit. Ook Trophy support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Het is een Playstation Mobile spel, volgens mij hebben die geen trophies. Ik heb ook al tijdens een vlucht een vastloper gehad, dus misschien dat er nog wat updates moeten volgen. Het spel is ook pas 3 dagen klaar voor de Vita.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Zou dit jaar nog uit moeten komen maar kan geen datum vinden helaas.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
tijdens de vluchten van en naar zuid-afrika wat games zitten spelen weer. Ook even de lego batman getest. maar die lego games zijn echt perfect voor de vita :D

• Verstekbakker
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:39:
tijdens de vluchten van en naar zuid-afrika wat games zitten spelen weer. Ook even de lego batman getest. maar die lego games zijn echt perfect voor de vita :D
Dat was de ideale kans om Flight World te spelen op je Vita. Ik vlieg op dit moment van Maastricht naar Donetsk in een Concorde.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:15:

[video]
Oeh ja zou best tof zijn vooral voor zo'n 10/15 euro.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat remote play op de vita werkt wel goed icm de ps4. Heb destiny en fifa al zitten doen.

Is er een manier om wat keys om te mappen of niet? Bijv voor Fifa zou sprinter makkelijker zijn als het op de rechter trigger zat ipv het rear touchpad.

Burp

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
_/-\o_
Wii4all schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:34:
Dat remote play op de vita werkt wel goed icm de ps4. Heb destiny en fifa al zitten doen.

Is er een manier om wat keys om te mappen of niet? Bijv voor Fifa zou sprinter makkelijker zijn als het op de rechter trigger zat ipv het rear touchpad.
Hoop vooral dat het snel mogelijk wordt om een controller te gebruiken. Kan nu wel, maar dat is bijzonder onpraktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kon je de vita nou ook gewoon als extra scherm gebruiken?

Anders zou je de vita neer kunnen zetten en gewoon de ps4 controller kunnen gebruiken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 17:03

Pykow

Angelo OTR

14 november lekker de Playstation TV binnenhalen en me PS vita games op me monitor kunnen spelen ;)
Echt geweldig om straks gratis games (via PS+) op een groot scherm te kunnen afspelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik vind het jammer dat games specifiek ondersteuning voor de PSTV moeten krijgen. Je mist een touchscreen, maar voor de meeste games is dat een overbodige extra. Dat is ontzettend jammer. Ze kunnen toch gewoon een "software" touchscreen in de firmware bouwen? Druk op linker thumbstick voor een pointer om het voorste touchscreen te gebruiken, druk op de rechter voor het achterste touchscreen. Geef een bericht bij niet-ondersteunde games en klaar is kees.

Maar het zijn niet alleen Vita games... Zo te zien zijn ook veel PSone en PSP games niet ondersteund. Die gebruiken niet eens een touchscreen.

Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Rainbow moon wordt wel gewoon ondersteund en alleen daarvoor zou ik het al willen gebruiken ;)
of voor All-stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wii4all schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:21:
Kon je de vita nou ook gewoon als extra scherm gebruiken?

Anders zou je de vita neer kunnen zetten en gewoon de ps4 controller kunnen gebruiken.
Ja, dat kan, alleen moet je dan met 2 accounts werken. Staat wel ergens in dit topic hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:15:

[video]
Ziet er leuk uit!

Kijk zelf verder uit naar de PS TV. Vita spellen plus streamen van PS4 naar een andere TV in huis, ideaal als je niet (direct) een tweede PS4 wilt hebben/kopen.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 21:15
Ik ben ook van plan een vita aan te schaffen heb al een PlayStation 4 thuis staan. Of kan Ik beter wachten tot er een nieuwe handheld van Sony uitkomt?

Het idee was een beetje om lekker trophies te hunten als ik in het vliegtuig zit of op vakantie ben.

Kan er 1 aanschaffen voor 80euro op dit moment

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Inhumanous schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:32:
Ik ben ook van plan een vita aan te schaffen heb al een PlayStation 4 thuis staan. Of kan Ik beter wachten tot er een nieuwe handheld van Sony uitkomt?

Het idee was een beetje om lekker trophies te hunten als ik in het vliegtuig zit of op vakantie ben.

Gewoon doen voor die 80 euro :) en met PS+ krijg je meer dan genoeg gratis games voor de vita om te spelen :)

• Cyleo

Bovendien verwacht ik eigenlijk nog niet nog een handset van Sony. Of in ieder geval niet binnen afzienbare tijd. Daarnaast is er genoeg leuks om op te spelen.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Voro 80euro zou ik het zeker doen. PS+ geeft je genoeg gratis games en je kan meteen op afstand met je PS4 gamen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

niekvandermeer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:51:
[...]

Voro 80euro zou ik het zeker doen. PS+ geeft je genoeg gratis games en je kan meteen op afstand met je PS4 gamen.
100% mee eens en dat voor maar 80 euro heb je heel veel plezier.
al speel je alleen maar de gratis games om trophies te hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:34

Emiel1984

Made in NL

Leuke speltip die ik jullie niet wilde onthouden..

Vanmiddag voor maar 25 euro "Marvel Super heroes- Universe in Peril" aangeschaft !

Had de demo op de 3DS gespeeld al uitgespeeld dus wist dat ik geen miskoop zou doen.

De 3DS versie was in de winkel 10 euro duurder dus de keus was makkelijk aangezien de reviews ook al aangegeven dat de psvita versie zoveel mooier was. Bij die uitspraak sluit ik mij nu na bijna 3 uur spelen volledig aan.

De controls op de 3DS waren echter wel prettiger omdat het design van de 3DS XL mijn grote handen meer rust\ruimte geeft.

Ik stond echt even te staren naar de grafische details toen ik het eerste level begon die ook in de demo van de 3DS zat. Felle kleurtjes doen het ook goed op de vita :D . Mijn gespeelde games waren op Rayman origins na allemaal vrij donker of zeer eenkleurig.

Het spel is best groot en de replay waarde is geweldig. Je kan namelijk niet direct alle 'punten' behalen in elk level. Je moet daarvoor een groot aantal levels opnieuw met een ander personage spelen.
Met dat personage kan je dan weer andere delen openen in dat level.

Personages kan je dan weer 'kopen' door legostukjes te verzamelen in de levels. Dat laatste gaat overigens veel sneller dan ik had gedacht. Daarnaast worden ook niet alle "knoppen-combo's" direct uitgelegd (hoe en welke 'acties' je kan doen met je personage). Daardoor wilde ik ook nog wel is opnieuw een level starten om te zien om ik nog extra punten kon behalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 26-09-2014 22:49 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PS Vita system software update 3.30 goes live tomorrow

http://blog.eu.playstatio...tem-software-update-3-30/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Yee themes :/ Heb je veel meer aan dan een goede downloadlijst of nieuwe grote games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Beakzz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:40:
Yee themes :/ Heb je veel meer aan dan een goede downloadlijst of nieuwe grote games :+
Oh, die downloadlijst wil ik zo graag. Bizar dat dat er nu nog steeds niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Een PS Vita is op het moment €129,99 bij Bart Smit. Hij is alleen niet op voorraad. Zou het een foutje zijn?

[ Voor 47% gewijzigd door Steen447 op 03-10-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand achter gekomen hoe je dan je thema aan kunt passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 21:04
Zijn er meer mensen die problemen hebben met updaten? Nadat ik op next heb gedrukt staat er please wait op het scherm. Hij laadt een hele lange tijd er daarna stopt ie met de error c0-11022-6 of NW-5603-4. De laatste error betekend dat ie niet binnen een bepaalde tijd met de server kan verbinden, maar ik heb geen idee wat de eerste error is.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

Ik heb de Vita al meerdere keren opnieuw opgestart en zowel via wifi als de PS3 proberen te updaten, maar niets werkt :(

Fixed, het was een DNS issue. Downloads etc. Werkten niet meer, maar kon wel gewoon op PSN inloggen op de PS3 en PS4.

[ Voor 15% gewijzigd door FireFly3k op 03-10-2014 20:11 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:57:
Is er al iemand achter gekomen hoe je dan je thema aan kunt passen?
Via Settings en dan Theme and Background. Echter staan er nog geen themes in de PSN Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schiet ook lekker op dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Hier ook issues met de update naar 3.30 Erg vreemd want nog nooit issues gehad. Wilde het nu via de cma op de PC proberen maar ook die link van Sony om te downloaden werkt niet?? Zou het dan toch niet aan mij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Laatst online: 13-10 21:04
wjcastelijns schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:32:
Hier ook issues met de update naar 3.30 Erg vreemd want nog nooit issues gehad. Wilde het nu via de cma op de PC proberen maar ook die link van Sony om te downloaden werkt niet?? Zou het dan toch niet aan mij liggen?
Heb je toevallig ook UPC? Ik heb de DNS aangepast naar die van Google en toen werkte het weer. 8.8.8.8 en 8.8.4.4

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
FireFly3k schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:11:
[...]

Heb je toevallig ook UPC? Ik heb de DNS aangepast naar die van Google en toen werkte het weer. 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Thanks, nu werkt het bij mij ook. Wel erg vreemd dat dit nu ineens anders moet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-10 11:19
Komen de Ps1/PSP games ooit nog terug voor de Vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
is er inmiddels al een grip voor de vita op de markt die L2 en R2 ondersteunt als button ipv touch?
of een beugel die de vita aan de ps4 dual shock kan vastmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Psyonara schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:09:
Komen de Ps1/PSP games ooit nog terug voor de Vita?
Een groot aandeel zijn te downloaden uit de PSN store.
Door cross buy kan je zo ook op je PSP/PS3/PS4 spelen in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op de PS4 helaas niet, of ik moet blind zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
Ik ging er van uit dat deze ook op PS4 beschikbaar waren... binnenkort dan mss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Jammer genoeg ook heel veel PS1 games ook niet op de VIta/PS3 die wel in de US store staan.

Zou wel heel graag Roadrash en Theme hospital de Vita spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
De nieuwe PS Vita update 3.35 zou een nieuwe app met zich meebrengen; Live from Playstation. Ik heb hem nog niet kunnen vinden. Zal misschien bij de store update zitten en via de store moeten worden geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:16
Ja klopt, store update was vandaag, staat live from playstation er in?

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Petaaaaah schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:44:
Ja klopt, store update was vandaag, staat live from playstation er in?
Ja inmiddels is hij te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:16
Super! thanx :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live from Playstation en Network Media Player zijn nu beschikbaar in de store :)
Synology NAS werkt in ieder geval. Nu even zoeken welke video formaten NWP ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:33:
Live from Playstation en Network Media Player zijn nu beschikbaar in de store :)
Synology NAS werkt in ieder geval. Nu even zoeken welke video formaten NWP ondersteund...
Ow, vet. Ik wist niet dat er een Network Media Player app aankwam. Super gaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Laatst online: 13-10 20:30
Nu met die 10% korting kan je de Psvita 1000 met invizimals voor 125 euro krijgen.
en de 2000 met het action pack is 180 euro.
Als ik het goed begrijp is het enige plus punt aan de 1000 dat je OLED scherm hebt?
Ik voorzie eigenlijk dat ik hem voornamelijk voor remoteplay zou gaan gebruiken in de toekomst en als spel eigenlijk voor final fantasy x en X-2, maar ik heb ook een xperia z2 waar remote play ook voor gaat uit komen. Heeft het dan wel meer waarde om een vita te nemen?

[ Voor 39% gewijzigd door Vrietje op 04-11-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vrietje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:22:
Nu met die 10% korting kan je de Psvita 1000 met invizimals voor 125 euro krijgen.
en de 2000 met het action pack is 180 euro.
Als ik het goed begrijp is het enige plus punt aan de 1000 dat je OLED scherm hebt?
Ik voorzie eigenlijk dat ik hem voornamelijk voor remoteplay zou gaan gebruiken in de toekomst en als spel eigenlijk voor final fantasy x en X-2, maar ik heb ook een xperia z2 waar remote play ook voor gaat uit komen. Heeft het dan wel meer waarde om een vita te nemen?
Remoteplay is een gadget, ongeacht het platform (Vita, PSTV, SharePlay of elders). Het is grappig maar practisch heb je er niet zoveel aan. Door inputlag, compresse, het kleine scherm en (op vita) andere controls neemt het veel van je speelervaring af. Dan kan je beter wachten tot je de beschikking hebt over je PS4+TV.

De Vita heeft een hele catalogus vol leuke spellen, vooral als je van Japanse RPG's houdt. Daarbij zijn volgens mij alle FF's t/m 10 te spelen op de Vita, door de PSP en PSone titels die je kan aanschaffen.

De nieuwe Vita heeft inderdaad geen OLED scherm en gaat ietsje langer mee op de accu en is wat minder zwaar enzo. Het OLED scherm is mooier, maar het LCD van de nieuwe is zeker niet slecht. In mijn ogen zijn ze beiden gewoon prima, elk met even zwaar wegende voor- en nadelen. Dus gewoon gaan voor de beste aanbieding zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik vind Remote Play wel degelijk een toevoeging. Zeker straks met de PlayStation TV, waardoor ik geen tweede PS4 meer nodig heb in een andere ruimte. Inputlag ervaar ik totaal niet, compressie/kleine scherm is met sommige spellen onhandig maar bij velen zeker niet. De controls ben ik het op de Vita mee eens, zeker het achter-touchpad welke ik niet wens te gebruiken maar vaak wel als input dient door het ontbreken van de R2 en L2 knoppen.

Maar, met de PTV kun je een DS4 gebruiken. Nog een paar weekjes en dan is het ding in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
BlackMage schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:02:
[...]

De Vita heeft een hele catalogus vol leuke spellen, vooral als je van Japanse RPG's houdt. Daarbij zijn volgens mij alle FF's t/m 10 te spelen op de Vita, door de PSP en PSone titels die je kan aanschaffen.

De nieuwe Vita heeft inderdaad geen OLED scherm en gaat ietsje langer mee op de accu en is wat minder zwaar enzo. Het OLED scherm is mooier, maar het LCD van de nieuwe is zeker niet slecht. In mijn ogen zijn ze beiden gewoon prima, elk met even zwaar wegende voor- en nadelen. Dus gewoon gaan voor de beste aanbieding zou ik zeggen.
Sluit mij bij dit stuk aan. Persoonlijk vind ik de micro-USB aansluiting van de nieuwe PSVita ook een groot voordeel.

Wat betreft remote play: Ik vind het nog redelijk goed werken. Gebruik de vita nog wel eens als extra controller bij Diablo 3 op de PS4 (schreeuwend duur die PS4 controllers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Heeft iemand die media network player app al werkend gekregen? Ik probeer hem te gebruiken icm ps3media server, maar na het maken van een specifieke ps vita configuratie file kom ik niet verder dan het streamen van mp3 en jpeg bestanden.

Zelfs het streamen van een mp4 container met h264 video en 2-kanaals aac audio, dat volgens de specs van sony zou moeten kunnen, werkt niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Het is wel opvallend stil hier... :) Doet iemand nog wat met zijn/haar Vita? Ik heb nog nooit Flower en Flow gedaan die waren vorige week volgens mij met korting dus voor de Vita gekocht. Verder komen er niet echt games uit waar ik op zit te wachten, beetje jammer. Weet iemand trouwens wat de status van Gravity Rush 2 is? Of is dat een The Las Guardian PS Vita verhaal aan het worden?

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Al maanden niet meer aangeraakt, komen ook geen boeiende games voor uit.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 13-10 19:30
Heerlijk voor mijn nachtdiensten of op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik speel er tegenwoordig regelmatig Minecraft op, echt een ideale cobinatie :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SToRM666 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:
Ik speel er tegenwoordig regelmatig Minecraft op, echt een ideale cobinatie :)
vertel daar eens wat meer over. Ben zelf geen Minecraft fan maar op de een of andere manier lijkt het me wel wat op die Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Wat is eigenlijk de 'grootste' titel die nu nog moet uikomen op de Vita? Vorig jaar hadden we nog Killzone Mercenary en Tearaway dit jaar Freedom Wars (niet mijn ding) en de port Borderlands 2 en Minecraft maar wat voor volgend jaar? Volgens mij niet bijster veel of wel?

[ Voor 8% gewijzigd door Frankaro op 19-11-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Misschien kan ik mijn Vita nog eens leven inblazen met Minecraft, nooit iets mee gedaan eigenlijk.

Al vaker gedacht mijn Vita te verkopen maar zo gewild is ie niet. Dan maar bewaren voor vakanties e.d. :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik speel er eigenlijk alleen maar Fifa op (naast tv kijken, dus vandaar op de fifa)
Heel af en toe ander spelletje, heb Unit 13 al tijdje, maar nog niet aan begonnen.

Als ps plus weer interessant wordt, ga ik t weer activeren en ga ik verder met hotline Miami :p

Verwijderd

Frankaro schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:47:
Wat is eigenlijk de 'grootste' titel die nu nog moet uikomen op de Vita? Vorig jaar hadden we nog Killzone Mercenary en Tearaway dit jaar Freedom Wars (niet mijn ding) en de port Borderlands 2 en Minecraft maar wat voor volgend jaar? Volgens mij niet bijster veel of wel?
Sony heeft zelf niet echt iets aangekondigd en hun focus ligt momenteel duidelijk bij de goed verkopende PS4. Via het PS Blog zie ik vooral Crossbuy indie games aangekondigd worden en ook via tothegame.com kon ik niet echt een grote naam ontdekken. Er komt nog een Final Fantasy game aan (Agito), maar dat is het grootste waarop ik op kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:53:
[...]

Sony heeft zelf niet echt iets aangekondigd en hun focus ligt momenteel duidelijk bij de goed verkopende PS4. Via het PS Blog zie ik vooral Crossbuy indie games aangekondigd worden en ook via tothegame.com kon ik niet echt een grote naam ontdekken. Er komt nog een Final Fantasy game aan (Agito), maar dat is het grootste waarop ik op kon komen.
Daar was ik al bang voor, geen grote nieuwe systemsellers dus. Ach zolang ik af en toe in de trein nog kan gamen is het ook wel goed. Toch wel jammer dat de potentie van de Vita niet (meer) benut wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Frankaro schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:33:
[...]

Daar was ik al bang voor, geen grote nieuwe systemsellers dus. Ach zolang ik af en toe in de trein nog kan gamen is het ook wel goed. Toch wel jammer dat de potentie van de Vita niet (meer) benut wordt.
Waarschijnlijk komen die ook niet meer, ze marketen het nu als een indieplatform. Erg jammer inderdaad, daar ik de grote titels zoals Uncharted erg gaaf vond op de Vita. Ik vermaak mij tegenwoordig met Final Fantasy X HD prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
maartend schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:38:
vertel daar eens wat meer over. Ben zelf geen Minecraft fan maar op de een of andere manier lijkt het me wel wat op die Vita.
Tja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind Indie games sowieso wel goed werken op de Vita. Minecraft is ook heel gemakkelijk tussendoor even op te pakken, alleen is het nu wel gevaarlijk om er te veel tijd in te steken :p

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 24-11-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SToRM666 schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:06:
[...]

Tja, wat kan ik er over zeggen. Ik vind Indie games sowieso wel goed werken op de Vita. Minecraft is ook heel gemakkelijk tussendoor even op te pakken, alleen is het nu wel gevaarlijk om er te veel tijd in te steken :p
Storm666. Volgens mij heb ik jou op mijn friendslist van de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 07-10 11:21
Veel psx games zijn ook echt nog wel de moeite waard om te spelen op de vita. Handig is ook dat je hem zo uit kan zetten en je hebt een soort van quick-save. Is vooral gemakkelijk bij games met weinig save punten.

Heb zelf nu ook maar danganronpa aangeschaft gezien die goedkoop op PSN was. Nog maar een half uurtje gespeeld maar begint wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 13-10 21:45
Gisteren heb ik semi impulsief een PS Vita gekocht. Heb er vaker over nagedacht om wel/niet een PS Vita te kopen, maar ik ben beetje aangewakkerd door mijn PS4.

Met toeval zag ik dat de Bart Smit (in Utrecht) een PS Vita Action Mega Pack voor € 159 in de verkoop heeft. Lager dan € 169 vind je ze online niet. Relaxt!

In dit topic las ik dat er veel Zen Pinball 2 spelers op de PS Vita zijn, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Op mijn PS4 heb ik ooit 2 kasten gekocht: Southpark & Street Fighter. Deze wil ik importeren op mijn PS Vita, maar ik krijg de melding dat er niks gevonden wordt.
Ook na meerdere herstarts, demo downloaden, nada...

Het vreemde is, is dat ik bij het kopen van een kast op de PS Vita desbetreffende kast kan importeren op mijn PS4. Omgekeerd lukt het wel. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
maartend schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:26:
Storm666. Volgens mij heb ik jou op mijn friendslist van de Vita.
Dat zou kunnen ja, maar dan is het wel een andere naam (zie onderschrift) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SToRM666 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:30:
[...]

Dat zou kunnen ja, maar dan is het wel een andere naam (zie onderschrift) :p
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ezra070 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:57:
Gisteren heb ik semi impulsief een PS Vita gekocht. Heb er vaker over nagedacht om wel/niet een PS Vita te kopen, maar ik ben beetje aangewakkerd door mijn PS4.

Met toeval zag ik dat de Bart Smit (in Utrecht) een PS Vita Action Mega Pack voor € 159 in de verkoop heeft. Lager dan € 169 vind je ze online niet. Relaxt!

In dit topic las ik dat er veel Zen Pinball 2 spelers op de PS Vita zijn, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Op mijn PS4 heb ik ooit 2 kasten gekocht: Southpark & Street Fighter. Deze wil ik importeren op mijn PS Vita, maar ik krijg de melding dat er niks gevonden wordt.

Het vreemde is, is dat ik bij het kopen van een kast op de PS Vita desbetreffende kast kan importeren op mijn PS4. Omgekeerd lukt het wel. Iemand een suggestie?
Nah dat is helemaal klote. Andersom werkt het wel, maar wat je op de PS4 aanschaft kan je niet op de PS3 of Vita afspelen. (iig bij de nieuwere tafels). Pas was er en aanbieding voor de Starwars tafels voor de PS4 en toen kon ik ze ook niet op de Vita aanschaffen dus ze zien het echt als aparte versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Zijn er mensen hier die eCFW gebruiken op hun Vita? Best leuk om SNES/GBA spellen te kunnen doen on the go.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
@Beakzz, thanks voor je reactie!

Remoteplay is niet altijd even stabiel, dus ik ga er over nadenken om de kasten opnieuw voor de Vita aan te schaffen.

In de tussentijd doe ik een poging bij hun (Sony) klantenservice.
Hou je/hoe jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ezra070 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:57:

Helaas kan het alleen andersom. Eerst dus kopen op PS3 / PSVita en dan crossbuy doen via de PS4. Ze hebben nu de Venom tafel aangekondigd en ook hier wordt het euvel vermeld. Ik zou graag zien dat ze dit via een update verhelpen, maar als dat kon dan had Zen Studios dat al gedaan, ga ik even vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Vrees dat je gelijk hebt, dat er niets aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 09:03
Heeft iemand van jullie de volgende mod voor L2 en R2 triggers al eens geprobeerd? Lijkt in de video supergoed te werken...

http://wololo.net/talk/viewtopic.php?p=351487

Nu eerst een grip scoren die hierbij past. De PDP series is op ebay voldoende in de aanbieding voor de slim, maar voor de originele vita vind ik hem nergens meer...

[ Voor 32% gewijzigd door ray1979 op 27-11-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ben benieuwd of wij hier nog wat van gaan merken. Sony heeft de consumenten misleid met de remote functionaliteit en de ps3

http://m.huffpost.com/us/...id=tweetlnkushpmg00000067

Burp

• Cyleo
Wii4all schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:35:
Ben benieuwd of wij hier nog wat van gaan merken. Sony heeft de consumenten misleid met de remote functionaliteit en de ps3

http://m.huffpost.com/us/...id=tweetlnkushpmg00000067
Hoop het niet, dat dat soort Amerikaanse taferelen deze kant op komen.

Wat betreft die controller: Die mod is voor mij teveel werk, als een of andere chinese website dit nu even kopieerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 09:03
Cyleo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:52:
[...]

Hoop het niet, dat dat soort Amerikaanse taferelen deze kant op komen.

Wat betreft die controller: Die mod is voor mij teveel werk, als een of andere chinese website dit nu even kopieerd :P
Ik heb de PDP trigger grip hier besteld

https://www.videogamesplu...ips-pdp-vita-p-20413.html

Ik zal m'n ervaringen met die L2/R2 trigger mod posten zodra ik het in elkaar heb geknutseld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
Ik heb zelf de PDP gekocht een tijd geleden, ligt inderdaad (iets) beter in de hand zoals eerder is aangegeven, maar man, wat is dat ding glad. Hij glijdt constant een stukje weg. Dus ik ben er niet zo heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Irresistible Black Friday discounts hit PlayStation Store today!

PS Vita

Akiba’s Trip: Undead & Undressed – Was £32.99/€39.99/AU$59.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95
20% additional PS Plus discount

Atelier Totori Plus: The Adventurer of Arland - Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £15.49/€18.99/AU$28.95
10% additional PS Plus discount

Blazblue Continuum Shift Extend - Was £19.99/€24.99/AU$32.95, now £5.79/€6.99/AU$10.45

Call of Duty Black Ops: Declassified – Was £44.99/€49.99/AU$69.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

FIFA 15 - Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95

Gravity Rush - Was £11.99/€14.99/AU$22.95, now £3.29/€3.99/AU$5.95

Invizimals: The Alliance – Was £19.99/€19.99/AU$24.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

NAtURAL DOCtRINE - Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £14.99/€19.99/AU$24.95

Persona 4 Golden - Was £34.99/€39.99/AU$54.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

Ragnarok Odyssey ACE - Was £24.99/€29.99/AU$44.95, now £9.99/€12.99/AU$19.45

Rayman Legends – Was £24.99/€29.99/AU$39.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

Sly Cooper: Thieves in Time – Was £14.99/€19.99/AU$24.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

Soul Sacrifice Delta – Was £24.99/€29.99/AU$44.95, now £11.99/€14.99/AU$22.95

Unit 13 - Was £11.99/€14.99/AU$22.95, now £6.99/€9.99/AU$14.95

http://blog.eu.playstatio...ts-hit-playstation-store/

Er zijn ook een aantal cross-buy games (Entwined bijvoorbeeld) in de aanbieding maar die staan vermeld onder PS3 / PS4 op de blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoi allemaal,

Heb zojusit een vita geleend van een vriend en via remote play met mijn ps4 FIFA 15 gespeeld.
super vet :) zit nu even te googlen voor een sinterklaaskado maar zie alleen de action pack.
Kun je de vita niet los of met 1 spel naar keuze kopen?
Verder nog leuke dingen die je ermee kan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Weekend weggeweest en de Vita meegenomen voor de verloren uurtjes. Uiteindelijk alleen maar wat Worms gespeeld. Maar hoe zeer ik ook fan ben van het principe (sinds de PS1), dit spel loopt belachelijk slecht. CPU-worms die er eindeloos over doen en vrijwel altijd je kunnen raken in het kleinste hoekje, of juist enorm dom zijn..en bovenal de verschrikkelijke framerate die inkakt. Hebben ze volgens mij aardig snel uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
mrcosmo schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:53:
Hoi allemaal,

Heb zojusit een vita geleend van een vriend en via remote play met mijn ps4 FIFA 15 gespeeld.
super vet :) zit nu even te googlen voor een sinterklaaskado maar zie alleen de action pack.
Niet echt te vinden nee. Veelal 2e hands. Er is wel een Fifa 15 bundel maar dat scheelt maar 10 euro t.o.v de 8 game bundel, welke meer bang for your buck is. Omdat de eerste psv type uitverkocht is, en de nieuwe slechts 1 echte bundel op dit moment heeft, krijg je dit. Als hij wat beter verkocht had waren ze misschien ook wel los goed te krijgen.

Ik lees hier in dit topic dat er veel mensen gewoon op marktplaats een losse hebben gekocht voor rond de 100.

Zelf vindt ik het media streamen wel leuk. Ook al is het beperkt. Maar even wat muziek luisteren in de schuur oid kan best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Exorcist schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:25:
Weekend weggeweest en de Vita meegenomen voor de verloren uurtjes. Uiteindelijk alleen maar wat Worms gespeeld. Maar hoe zeer ik ook fan ben van het principe (sinds de PS1), dit spel loopt belachelijk slecht. CPU-worms die er eindeloos over doen en vrijwel altijd je kunnen raken in het kleinste hoekje, of juist enorm dom zijn..en bovenal de verschrikkelijke framerate die inkakt. Hebben ze volgens mij aardig snel uitgebracht.
Heb een uurtje Worms gespeeld en raakte door de jouw benoemde punten ook geirriteerd.
Tegenvaller...

Wat ik wel uren met plezier speel is SteamWorld Dig. Dit spelletje was in november gratis als je PS+ hebt.
Samen met Zen Pinball 2 & Injustice de games die ik veel speel. De rest heb ik amper aangeraakt, maar heb wel Mortal Kombat & Wipeout 2048 bestelt via Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mrcosmo schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:53:
Hoi allemaal,

Als je een PS4 hebt, heb je vast ook PS+. Dan krijg je iedere maand games op je Vita dus je hoeft je er in ieder geval niet mee te vervelen. Overigens is zo'n bundel zo gek nog niet, uiteindelijk wil je toch een geheugenkaartje en die zijn vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PlayStation 20th Anniversary discounts go live today

PSone:

Oddworld: Abe’s Oddysee
Not available in Bulgaria, Hungary, India, Kuwait, Qatar, Turkey, Ukraine
Was €4.99/£3.99/AU$7.55, now €1.99/£1.69/AU$2.95
Additional 10% discount for PS Plus members

Final Fantasy VII
Was €9.99/£7.99/AU$14.95, now €4.99/£3.99/AU$7.55

Final Fantasy VIII

Tomb Raider
Not available in Bulgaria, Hungary, Kuwait, Qatar, Ukraine
Was €5.99/£4.99/AU$8.95, now €2.49/£1.99/AU$3.75

Tomb Raider II
Not available in Bulgaria, Hungary, Kuwait, Qatar
Was €5.99/£4.99/AU$8.95, now €2.49/£1.99/AU$3.75

Driver
Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar
Was €2.49/£1.99/AU$3.75, now €1.49/£1.19/AU$2.25

Rayman
Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar

Tekken

Tekken 2

Crash Bandicoot

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back

Destruction Derby

MediEvil

Twisted Metal

WipEout

Spyro The Dragon Trilogy
Was €9.99/£7.99/AU$14.95, now €3.99/£3.29/AU$5.95

Metal Gear Solid

PS VITA

On sale between 03/12/14 – 17/12/14
Uncharted: Golden Abyss
Was €24.99/£19.99/AU$32.95, now €12.99/£9.99/AU$19.45

On sale between 10/12/14 – 17/12/14
Need for Speed Most Wanted
Was €49.99/£39.99/AU$69.95, now €6.99/£5.79/AU$10.45

On sale between 03/12/14 – 24/12/14
Assassin’s Creed III Liberation
Was €19.99/£14.99/AU$24.95, now €9.99/£6.99/AU$14.95

Ridge Racer – Ultimate Edition
Was €24.99/£19.99/AU$32.95, now €5.99/£4.99/AU$8.95

Virtua Tennis 4: World Tour Edition
Was €39.99/£34.99/AU$54.95, now €6.99/£5.79/AU$10.45

Everybody’s Golf
Was €9.99/£6.99/AU$14.95, now €4.99/£3.99/AU$7.55

LittleBigPlanet PlayStation Vita
Was €14.99/£11.99/AU$22.95, now €6.99/£5.79/AU$10.45

The Jak and Daxter Trilogy
Was €29.99/£19.99/AU$39.95, now €11.99/£9.49/AU$17.95

The Ratchet & Clank Trilogy
Was €24.99/£19.99/AU$39.95, now €9.99/£6.99/AU$14.95

The Sly Trilogy
Was €24.99/£19.99/AU$39.95, now €9.99/£6.99/AU$14.95

WipEout 2048
Was €14.99/£11.99/AU$22.95, now €6.99/£5.79/AU$10.45

Resistance: Burning Skies
Was €19.99/£14.99/AU$24.95, now €14.99/£11.99/AU$22.95

Tearaway
Was €19.99/£14.99/AU$24.95, now €9.99/£6.99/AU$14.95

Metal Gear Solid HD Collection
Was €39.99/£32.99/AU$59.95, now €11.99/£9.49/AU$17.95

http://blog.eu.playstatio...-discounts-go-live-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:43
Little Big Planet en Tearaway zijn erg interesant voor die prijzen, Maar als ik mij niet vergis zijn die alle twee nog niet bij PS+ langsgekomen.
En wat niet is kan nog komen uiteraard.

Altijd weer die moeilijke keuzes.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die prijzen voor de Jak & Daxter, Ratchet & clank en Sly trilogiën zijn ook niet verkeerd. Die ga ik wel ff mee pakken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Need for Speed: Most Wanted is dit weekend gratis te downloaden.

Mirror's Edge (PS3) en Plants vs. Zombies: Garden Warfare (PS4) zijn ook gratis.

http://www.gamersnet.nl/n...s_zombies_garden_warfare/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Naast Grim Fandango en Broken Age op de Vita: Day of the Tentacle!

Te gek! Ook op PS4 trouwens, maar dit zijn games die echt heel goed zijn voor een handheld. Echt te gek dat Day of the Tentacle komt, had ik nooit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oeh most wanted zou best vet zijn. Iemand die al kunnen downloadne uberhaupt?

Ik met mijn zatte hoofd ook :') Gewoon aangeklikt nu op de Vita en hij komt al binnen.

Ik moet echt meer opslagkaarten gaan halen maar die dingen zijn echt pokkeduur :X

[ Voor 53% gewijzigd door Touchdomex op 07-12-2014 09:45 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op zondag 07 december 2014 @ 04:06:
Naast Grim Fandango en Broken Age op de Vita: Day of the Tentacle!

Te gek! Ook op PS4 trouwens, maar dit zijn games die echt heel goed zijn voor een handheld. Echt te gek dat Day of the Tentacle komt, had ik nooit verwacht.
Nu Full Throttle nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 17:46

Sick Nick

Drop the top!

Gister toch maar gekocht nu de korting nog live is in de US store, Sword Art Online: Hollow Fragment. Wat een super vette RPG op de Vita! Wel irritant dat ik naar m'n US account kaartje moet wisselen maar ik ga geen 40 euro betalen als je hem voor 28 dollar kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Mijn Vita kan helaas voor de tweede keer terug naar Sony. Nu is het de linker joystick die naar rechts blijft gaan. En ik maar denken dat er gigantische zijwind was bij het spelen van Flight World... Ik begin een beetje te twijfelen aan de kwaliteit van die Vita's, ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Heb je het nieuwe of het oudere model?

Trouwens vet leuk dat de Vita tijdens de Playstation Experience weer eens net wat meer aandacht heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
De oude, dat wel. Gelukkig heb ik nog garantie, dus het zal wel in orde komen. Alleen is het vervelend dat het ding weer helemaal opnieuw geïnstalleerd moet worden als hij terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:09:
Ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Heb je het nieuwe of het oudere model?

Trouwens vet leuk dat de Vita tijdens de Playstation Experience weer eens net wat meer aandacht heeft gekregen.
Het is mij allemaal ontgaan. Wat is er zoal langs gekomen? :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 19:21
Gratis Playstation mini's te spelen op de PS3, PS Vita en PSP

https://store.sonyenterta...00174_00-GGMINCOLLECTIONE

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56

Phntm

Tlingelingeling

!! Dank voor het sharen, kan je even gaan rond kloten in de vakantie met wat classics :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Thanks O+

Pagina: 1 ... 73 ... 82 Laatste