Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De beschikbaarheid van geheugenkaartjes voor de vita valt me vies tegen, zo op eerste oogopslag....
Verwijderd
Ze kosten wel wat; was 86 euro kwijt, maar voor het gemak was dat het zeker waard! :-)
Oke. Gehaald bij Nippon-yassan.com toevallig? Daar zie ik hem nu staan voor zo'n 64 euro (excl. verzendkosten). https://www.nippon-yasan....ita-memory-card-64gb.htmlVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:09:
Ik heb zelf een 64gb kaartje gehaald uit Japan. Daar kan tenminste nog eens wat op.
Ze kosten wel wat; was 86 euro kwijt, maar voor het gemak was dat het zeker waard! :-)
Zelf ga ik eind april naar Japan, maar ik weet niet of ik zo lang wil wachten.
Dus ik dacht voor haar een Sub-account aan te maken, zodat ze dat niet langer kon, maar aangezien je maar 1 account op de ps vita in kan stellen, betekend dat automatisch dat ze weer geen toegang heeft tot mijn ps+ games?
Heeft iemand hier een goede oplossing voor? Ze mag van mij gewoon online, etc, etc.. Het enige dat ik niet wil is dat ze nieuwe spelletjes kan kopen of vanuit in game dingen kan kopen?
Currently playing: MTG Arena (PC)
Misschien een quick fix:Uhmmie schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:15:
Voor 5/12 heeft mijn dochter een ps vita gehad. Nu heb ik in eerste instantie mijn psn account gekoppeld aan de ps vita, zodat zij alle gratis psn games kan spelen die met ps+ komen.. Alleen het probleem is dat zij nu ook zelf spelletjes uit de PS-Store kan kopen?
Dus ik dacht voor haar een Sub-account aan te maken, zodat ze dat niet langer kon, maar aangezien je maar 1 account op de ps vita in kan stellen, betekend dat automatisch dat ze weer geen toegang heeft tot mijn ps+ games?
Heeft iemand hier een goede oplossing voor? Ze mag van mij gewoon online, etc, etc.. Het enige dat ik niet wil is dat ze nieuwe spelletjes kan kopen of vanuit in game dingen kan kopen?
Wifi connectie uitzetten? Multiplayer is toch een non-issue op de Vita.
Dat zou een optie zijn, is het niet dat ze ook best veel gebruik maakt van de PS4 connectie oplossing. Zodat ze haar spelletjes verder kan spelen op de PS Vita als de rest tv aan het kijken is. Jammer dat Sony dit niet beter geregeld heeft voor de PS Vita.BlackMage schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:26:
[...]
Misschien een quick fix:
Wifi connectie uitzetten? Multiplayer is toch een non-issue op de Vita.
Currently playing: MTG Arena (PC)
In ieder geval kun je instellen dat bij elke checkout in de store het wachtwoord moet worden opgegeven: https://support.us.playst...ut-from-playstation-store
Verwijderd
Volgens mij daar inderdaad. Het is wel al een tijdje terug ;-) voor 64 euro is het echt zeer aan te raden ;-)xelfer schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:13:
[...]
Oke. Gehaald bij Nippon-yassan.com toevallig? Daar zie ik hem nu staan voor zo'n 64 euro (excl. verzendkosten). https://www.nippon-yasan....ita-memory-card-64gb.html
Zelf ga ik eind april naar Japan, maar ik weet niet of ik zo lang wil wachten.
Heb er ook eentje besteld nu. Wachtte al een hele tijd met de aankoop, maar ben het wisselen van kaartjes toch best wel zat nu. Gisteravond besteld, vandaag verzonden. Krijg het als het goed is donderdag binnen. FedEx verzending gekozen (werd aangeraden vanwege feestdagen).Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:57:
[...]
Volgens mij daar inderdaad. Het is wel al een tijdje terug ;-) voor 64 euro is het echt zeer aan te raden ;-)
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Laatst heb ik wel 3 Super Smash Bros Gamecube controllers daar besteld. Ik heb echter voor de goedkoopste verzendmethode gekozen, dus ik heb ze nog niet binnen.
Is goed beveiligdpelt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:46:
Waarom zijn er eigenlijk geen micro-usb adapters oid ontwikkeld? Of heeft Sony dit weten te beveiligen?
http://wololo.net/2014/05...-them-and-they-love-them/
Minigames zijn soms gewoon bijna niet te doen.
- Super conductor bijvoorbeeld zou vrij simpel moeten zijn, maar de onscreen knoppen waar je op moet drukken registeren de helft van de tijd gewoon niets of met een redelijke lag. Voor een spel wat redelijk op reactie vermogen aan komt is dat nogal killing.
- Block Tower (ofzo) waarbij je met tetris blokken een zo hoog mogelijke toren moet bouwen is ook al erg slecht. Collision detection komt niet overeen met wat je ziet, waardoor precies plaatsen niet werkt en je dus opnieuw kunt beginnen. Het helpt ook niet dat je de blokken met je vinger moet verslepen en je dus je eigen zicht zit te blokkeren. Het roteren met 2 vingers heeft er ook een aantal keer toe geleid dat het spel "los" liet. Om het af te maken zijn de physics niet 100% waardoor je situaties krijgt waar in blokken gaan trillen.
- Flower pop heeft dan weer de issue dat het spel soms erg laat bloemen op ruimt die niet meer vast zitten aan iets. Je gaat dan vervolgens wel af als die de onderkant van het scherm bereiken.
En zo heeft practisch iedere minigame wel een of andere bug die het jou vs. de software maakt in plaats van gewoon het doel.
LBP zelf spelt dan wel weer redelijk goed, ik ben nog niet zo heel ver maar dit lijkt wel fatsoenlijk te werken.
Enige issue (en dat kan aan mij liggen), ik krijg de gratis content niet geinstalleerd. Je kunt ze kopen in de shop, en je krijgt vervolgens mooi je PSN factuur maar op de lemmings dlc na krijg ik overal te zien dat je het niet op de vita kan downloaden terwijl er wel mooi cross buy met vita bij staat. Wat haat ik die playstation store...
Verwijderd
Ooow, by the way; RESOGUN is nu opnde Vita! :-)
tenminste bij mij.
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
Mijn grootste probleem met de controls van Tearaway komt door de reartouchpad. Ik heb er een spuughekel aan. Ik kan de vita niet fatsoendelijk vast houden zonder dat ding aan te raken, en ik vind het ook erg lastig om mij te orienteren. Zo ook in LittleBigPlanet op momenten dat je ergens achterin moet tikken, dat werkt dan weer niet omdat het spel maar 1 punt registreerd en je perongeluk weer ergens in een hoekje de touchpad aanraakt met je vinger.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:14:
Hmmm van dat hele controls probleem heb ik bij LBP en Tearaway geen last gehad. Alles ging vrij eenvoudig.
Ooow, by the way; RESOGUN is nu opnde Vita! :-)
Dat ding is gewoon een design flaw, tenminste voor mensen met grotere handen dan de gemiddelde Japanner.
Toch jammer dat er vrijwel niets meer uitkomt voor het ding, denk dat het Sony's laatste handheld is.
Voor mij is hij niet gratis. Ik denk dat de game gratis is voor mensen die hem aangeschaft hebben via PS+ enige tijd terug. Hij was namelijk een keer onderdeel van de instant game collection.odinsfire schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:14:
Ja RESOGUNen nog gratis ook
tenminste bij mij.
Dat zal um waarschijnlijk zijn.xelfer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:49:
[...]
Voor mij is hij niet gratis. Ik denk dat de game gratis is voor mensen die hem aangeschaft hebben via PS+ enige tijd terug. Hij was namelijk een keer onderdeel van de instant game collection.
Ik wist niet dat ie ook voor de PS3 was.
odinsfire schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:14:
Ja RESOGUNen nog gratis ook
tenminste bij mij.
Verwijderd
Als ik het achtertouchpad nodig heb, haal ik mijn case er vanaf en kan ik de Vita nog steeds fijn vasthouden zonder het te raken. Dus mijn ervaring is gelukkig voor mij iets positiever :-)LOTG schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:36:
[...]
Mijn grootste probleem met de controls van Tearaway komt door de reartouchpad. Ik heb er een spuughekel aan. Ik kan de vita niet fatsoendelijk vast houden zonder dat ding aan te raken, en ik vind het ook erg lastig om mij te orienteren. Zo ook in LittleBigPlanet op momenten dat je ergens achterin moet tikken, dat werkt dan weer niet omdat het spel maar 1 punt registreerd en je perongeluk weer ergens in een hoekje de touchpad aanraakt met je vinger.
Dat ding is gewoon een design flaw, tenminste voor mensen met grotere handen dan de gemiddelde Japanner.
PS Vita
24th December – 7th January:
Danganronpa 2: Goodbye Despair
Was €39.99, now €19.99
10% additional PS Plus discount
FIFA 15
Was €39.99, now €19.99
Murasaki Baby
Was €9.99, now €5.99
Ratchet & Clank QForce
Was €14.99, now €6.99
Rayman Legends
Was €29.99, now €14.99
Sonic & SEGA All Stars Racing Transformed
Was €39.99, now €9.99
Ys Memories of Celceta
Was €39.99, now €14.99
24th December – 21st January:
Akiba’s Trip: Undead & Undressed
Was €39.99, now €19.99
Conception II: Children of the Seven Stars
Was €29.99, now €14.99
Deception IV: Blood Ties
Was €39.99, now €14.99
Disgaea 4: A Promise Revisited
Was €39.99, now €19.99
Football Manager Classic 2014
Was €39.99, now €7.49
Frozen Synapse Prime
Was €16.99, now €6.99
Hyperdimension Neptunia Rebirth
Was €39.99, now €14.99
Monster Monpiece
Was €29.99, now €9.99
Terraria
Was €14.99, now €4.49
Warriors Orochi 3 Ultimate
Was €39.99, now €19.99
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
ZekerVerstekbakker schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:40:
Schiet maar op, want volgende maand Duke Nukem 3D gratis bij PS+!
Pokkeprijs voor die pokkekaartjes

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik heb het veschil ook nog niet gezien, maar denk ook echt dat het OLED verhaal te breed uitgemeten is tegenover de LCD versie. Het zal zeker beter zijn, maar met welke marge? Volgens mij valt dat dus juist wel mee en de mensen die het wel getest hebben vinden het vaak een non issue.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
PSN-ID: ThaDwizzle
Kijk er wel naar uit, eindelijk weer wat boeiends voor de Vita. Nostalgie ten top bovenal. Duke Nukem Forever heb ik nu wel weer gezien op de 360/PS3.Verstekbakker schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:40:
Schiet maar op, want volgende maand Duke Nukem 3D gratis bij PS+!
dat is correct en tevens juistVerstekbakker schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:10:
Wat maakt het uit als je dat nog nooit hebt gedaan. Wat niet weet, niet deert.
[ Voor 3% gewijzigd door 0xrubennft op 05-01-2015 09:58 ]
Ik denk niet dat ze dat ooit gaan doen vanwege de angst voor piracy. Als je ziet hoe snel dat bij de PSP ging via die Memory Stickies snap ik de terughoudendheid van Sony wel. Maar irritant (en duur) is het zeker.Touchdomex schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:16:
Ze hadden gewoon de LCD-vita Micro-SD opslaggeheugen moeten geven. Lekker veelzijdig en niet duur. Op dit moment zijn die kaartjes echt schofterig duur vooral als je Playstation+ erbij hebt en je wil wat games erop trappen voor op vakantie of een weekendje weg. Denk zelfs dat de verkopen nog een stukje beter zouden zijn ook. Nu zijn er gewoon teveel nadelen.
Het is Nintendo ook gelukt om SD kaartjes te gebruiken en toch zijn die dingen niet gebruikt voor piraterij. Dus dat is een beetje een bull excuus als Sony dat zou aangrijpenCyleo schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:14:
[...]
Ik denk niet dat ze dat ooit gaan doen vanwege de angst voor piracy. Als je ziet hoe snel dat bij de PSP ging via die Memory Stickies snap ik de terughoudendheid van Sony wel. Maar irritant (en duur) is het zeker.
Als de enige reden piraterij zou zijn dan had Sony de kaartjes inderdaad wel normaal geprijsd. Nu vragen ze de hoofdprijs, die geheugenkaartjes zijn duidelijk niet #4thegamer.BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Het is Nintendo ook gelukt om SD kaartjes te gebruiken en toch zijn die dingen niet gebruikt voor piraterij. Dus dat is een beetje een bull excuus als Sony dat zou aangrijpenHet is gewoon geldklopperij, een speciaal ontwikkelde geheugenkaart zonder ander nut behalve voorkomen dat mensen goedkope, breed beschikbare kaartjes gebruiken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Het is een mooi middel om nog wat geld te verdienen op een apparaat dat mijns inziens niet voor heel veel winst heeft gezorgd door onder meer het achterblijven van 3rd party ondersteuning (en dus extra gelden voor het uitbrengen van een spel op het platform).BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Het is Nintendo ook gelukt om SD kaartjes te gebruiken en toch zijn die dingen niet gebruikt voor piraterij. Dus dat is een beetje een bull excuus als Sony dat zou aangrijpenHet is gewoon geldklopperij, een speciaal ontwikkelde geheugenkaart zonder ander nut behalve voorkomen dat mensen goedkope, breed beschikbare kaartjes gebruiken.
Ik heb de afgelopen periode weer redelijk wat gespeeld met de PSVita en ik heb gemerkt dat er een aantal spellen zijn, die een altijd online verbinding vereisen. Gedurende de dagen dat PSN offline was, was dit irritant. Ik was bijvoorbeeld bezig met de game Total Recoil, die hierdoor steeds vastliep (zwart scherm) en bij het opnieuw opstarten van de game bleek de progressie niet te zijn opgeslagen. Op zich een aardige game, al komt het grinden naar coins me af en toe mijn neus uit. Ik ben nu bezig met het bereiken van de 2e prestige en dus de laatste Trophy. Ik twijfel nog of ik nog ga proberen de laatste levels uit te spelen, omdat dat niet echt nodig is.
De game erna zal in ieder geval Moto GP '13 zijn, afgewisseld met Nun Attack.
Ik zie juist heel veel 3rd party? Veel indie en Japanse games overgens. Het is juist de 1st party wat gebrekkig is. Niet dat ik daarover klaag, Sony's IP's vind ik toch niet boeiend genoeg om daar moeilijk over te gaan doenVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Het is een mooi middel om nog wat geld te verdienen op een apparaat dat mijns inziens niet voor heel veel winst heeft gezorgd door onder meer het achterblijven van 3rd party ondersteuning (en dus extra gelden voor het uitbrengen van een spel op het platform).
Verwijderd
Ik doelde meer op het feit dat er geen support is van de grotere uitgevers, met name EA en Activision. Ubisoft brengt op zich wel een aantal games uit, maar dat zijn veelal toch games die ook op andere platformen beschikbaar zijn. Dat soort games spreekt de massa meer aan dan indie en Japanse games en daarmee verkoop je uiteindelijk meer PSVita's, waardoor het interessanter wordt om games uit te brengen. Het is enigszins een vicieuze cirkel, omdat het één het gevolg is van het ander.BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Ik zie juist heel veel 3rd party? Veel indie en Japanse games overgens. Het is juist de 1st party wat gebrekkig is. Niet dat ik daarover klaag, Sony's IP's vind ik toch niet boeiend genoeg om daar moeilijk over te gaan doen
Door de combinatie met PS4 (remote play) en de games in het Playstation Plus zie ik het aantal verkochte PSVita's nog wel stijgen. Ik zou daarmee zeggen dat er toch wel mogelijkheden liggen voor Sony om het apparaat een nieuwe impuls te geven of aan de grotere 3rd party uitgevers om games uit te brengen, maar vooralsnog zie ik dat nog niet gebeuren.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Verwijderd
Allebei graag in het Japans gesproken en Engels ondertiteld.
32 gig geheugenkaart voor PSVita is bij hen goedkoper dan hier in Nederland.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 22:16 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Waar doel je precies op? Het belangrijkste is dat het scherm onbeschadigd is en dat het touchscreen werkt. Daarnaast moet het touchpad (achterzijde) eveneens werken. Wanneer het over de kwaliteit van het scherm gaat?EL-Nino-1980 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:32:
Vind de Vita wel een leuke aanvulling op mijn PS4, kan via Marktplaats leuke deal krijgen maar waar moet ik op letten qua scherm e.d.. Het is er 1 van vorig jaar maar meer details heb ik niet en ben er verder niet echt in thuis nog.
Op zich zijn de Vita's in de winkel ook niet zo heel duur meer. Er is een Megapack met 5 games beschikbaar. Dus, check even of het echt een goede deal is.
Senran Kagura en consorten zijn dan wellicht ook jouw ding.lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:40:
Hmm, die Akiba blabla Undressed game is wel heerlijk fout. Hopelijk komen er wat meer foute games uit voor de Vita. Zijn wel leuk voor een bezopen avondje xD
[...]
Waar doel je precies op? Het belangrijkste is dat het scherm onbeschadigd is en dat het touchscreen werkt. Daarnaast moet het touchpad (achterzijde) eveneens werken. Wanneer het over de kwaliteit van het scherm gaat?
[...]
Bedoelde met name hoe ik kan zien of het een OLED of LCD scherm is.
Wil met name gebruiken voor remote play van PS4 dus een bundel met 5 games vind ik niet echt belangrijk. Kan er 1 met 5 games erbij kopen voor €110, die 5 games verpats ik wel weer los.
Verwijderd
Aha. Er zijn binnen dit topic al wat discussies over gevoerd. Via de zoekfunctie hierboven op de term OLED kun je die wel terugvinden. Er is verschil. Ik heb ook een bepaalde term voorbij zien komen, waardoor de 2e lichting in het nadeel zou zijn t.o.v. de 1e lichting. Ik kan alleen nu niet op de term komen.EL-Nino-1980 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:49:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:42:
[...]
Waar doel je precies op? Het belangrijkste is dat het scherm onbeschadigd is en dat het touchscreen werkt. Daarnaast moet het touchpad (achterzijde) eveneens werken. Wanneer het over de kwaliteit van het scherm gaat?
[...]
Bedoelde met name hoe ik kan zien of het een OLED of LCD scherm is.
Wil met name gebruiken voor remote play van PS4 dus een bundel met 5 games vind ik niet echt belangrijk. Kan er 1 met 5 games erbij kopen voor €110, die 5 games verpats ik wel weer los.
Op beiden kun je gewoon je PS4 games streamen. Als je het verschil in kwaliteit al opmerkt, zal het ook weer niet zo'n wereld van verschil zijn, want dan zou het kwalitatief een heel ander product zijn.
Verwijderd
Voor youtube moet je dan de browser gaan gebruiken....
bron: https://twitter.com/PlayStationEU
Ik lees nergens dat Near stopt. Alleen Maps en YouTube.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:56:
YouTube app en de Near app worden gediscontinueerd na 15 maart a.s.![]()
Evengoed een kutstreek van Sony. Het wordt steeds duidelijker dat ze de Vita liever zo snel mogelijk kwijt zijn.
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/10152Verstekbakker schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:05:
[...]
Ik lees nergens dat Near stopt. Alleen Maps en YouTube.
Evengoed een kutstreek van Sony. Het wordt steeds duidelijker dat ze de Vita liever zo snel mogelijk kwijt zijn.
Verwijderd
Wordt er ook een reden vermeld?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:56:
Near maak ik trouwens nog redelijk vaak gebruik van, omdat je eventueel extra's kan binnenhalen voor verschillende games zoals punten of een ingame bonus.
[ Voor 14% gewijzigd door Frankaro op 28-01-2015 13:54 ]
PSNid: robero50
Pas wel op, want ik zag gisteren een youtuber flink afraden om het spel te kopen door de hoeveelheid bugs. Ben niet thuis dus kan nu ff niet linken.Frankaro schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:50:
Grim Fandango er op doen. Maar de belofte van de Vita die gedaan is door Sony bij het begin is na een fantastisch eerste jaar nooit ingelost.
Thanks voor de tip. Was niet van plan om 'm nu al te halen heb nog genoeg andere games (voor de PS4 dan wel), maar over een maandje of twee. Misschien zijn de bugs er dan uit met een patch.Beakzz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:20:
[...]
Pas wel op, want ik zag gisteren een youtuber flink afraden om het spel te kopen door de hoeveelheid bugs. Ben niet thuis dus kan nu ff niet linken.
PSNid: robero50
Had gisteren alleen de titel in mijn Youtube abo's langs zien komen. Voor de volledigheid , het spel saved niet. Dus niet heel veel bugs, maar wel een erg belangrijke aangezien het spel niet saved. Lijkt me makkelijk te patchen.Frankaro schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Thanks voor de tip. Was niet van plan om 'm nu al te halen heb nog genoeg andere games (voor de PS4 dan wel), maar over een maandje of twee. Misschien zijn de bugs er dan uit met een patch.
http://youtu.be/QYzQKgXU0YM
Ik heb geen rls notes over de patch gevonden.
Respectfully, TTB.
Verwijderd
Vervelende bug dan. Al schijn je de game ook wel binnen een dag te kunnen uitspelen (gezien op PSNProfiles.com). Dat gaat zeker op voor degene, die de originele games destijds gespeeld hebben.ttb_82 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:21:
Gisteravond heb ik al een patch geïnstalleerden lijkt het saven beter te gaan.
Ik heb geen rls notes over de patch gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 14:18 . Reden: taalfoutje en toevoeging ]
Ja de bug lijkt verholpen.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:44:
[...]
Vervelende bug dan. Al schijn je de game ook wel binnen een dag te kunnen uitspelen (gezien op PSNProfiles.com). Dat gaat zeker op voor degene, die de originele games destijds gespeeld hebben.
Zelf heb ik de game vroeger even snel gecheckt en beviel goed. Maar nooit langer dan een uurtje gespeeld (half life, need for speed, FIFA, carmageddon trokken meer mijn aandacht).
De game kent niet veel *handelingen* dus als je de game kent (of walktrough gebruikt) ben je vrij snel klaar. Maar als je de game niet (goed) kent, zoals in mijn geval dan ben je wel even bezig. Zelf probeer ik de walktrough nauwelijks te gebruiken. Alleen als ik na een half uur niet verder kom. Dan wil ik wel door kunnen gaan (en mijzelf voor mijn kop slaan dat ik ergens niet aan heb gedacht).
Respectfully, TTB.
Verwijderd
Sommige games maken ook gebruik van de Near applicatie of kunnen er bij gebruikt worden. Het is een beetje onduidelijk of het vervallen van functionaliteiten van Near gevolgen heeft voor het behalen van bepaalde Trophies. De games waarvoor het eventueel gevolgen kan hebben zijn in ieder geval Smart Ass, Uncharted: Golden Abyss, Travel Bug en Sunflowers. Het gaat er veelal om dat sommige Trophies minder gemakkelijk te behalen zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:56:
Dat laatste ken ik helaas maar al te goed. Vaak moeilijker denken, terwijl de oplossing recht voor je neus ligt.ttb_82 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:50:
[...]
Ja de bug lijkt verholpen.
Zelf heb ik de game vroeger even snel gecheckt en beviel goed. Maar nooit langer dan een uurtje gespeeld (half life, need for speed, FIFA, carmageddon trokken meer mijn aandacht).
De game kent niet veel *handelingen* dus als je de game kent (of walktrough gebruikt) ben je vrij snel klaar. Maar als je de game niet (goed) kent, zoals in mijn geval dan ben je wel even bezig. Zelf probeer ik de walktrough nauwelijks te gebruiken. Alleen als ik na een half uur niet verder kom. Dan wil ik wel door kunnen gaan (en mijzelf voor mijn kop slaan dat ik ergens niet aan heb gedacht).
Alleen viel mij op dat de meeste games (zoals Trails in the Sky) wel ERG duur zijn in de shop.
Ik vind 9 euro wel okay voor een stok oude game, en die 12,99 voor Valkyria was al gortig, maar het is nu eenmaal een vette game.. dus tjsa.
Enfin dus toen zat ik wat rond te zoeken of er ook thirdparty shops zijn die wellicht download codes (legaal) verkopen en wat meer stunten / acties hebben met de prijzen.
Zijn die er uberhaupt? Ik heb er wel een paar gevonden maar dan werkt het denk ik alleen met een 'US' geregistreerde Vita (of kan ik die gewoon met mijn EU geregistreerde account gebruiken als je een code hebt?)
Tevens heb ik een moreel bezwaar tegen Google en hun regels, dus ik gebruik al die services toch al niet.
Ik vermoed dat Sony gewoon het hele contract voor de Location service heeft opgezegd, of wellicht niet meer kon gebruiken vanwege de regels en hun visie. Maw. dan vervalt alles van Google (Maps, Youtube) incl apps die de Location service gebruiken zoals Near.
wacht af wanneer die er zijn, want dan zijn dergelijke games voor minder dan een tientje digitaal op te pikken.
Je zou een grip kunnen kopen als je grote handen hebt, ze zijn er ook met ingebouwde accu zodat je langer kunt gamen.rejer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:19:
Net een Vita gekocht. zijn er ook must-haves accessoires voor de vita?
Zal het opzoeken bedankt.niekvandermeer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:43:
[...]
Je zou een grip kunnen kopen als je grote handen hebt, ze zijn er ook met ingebouwde accu zodat je langer kunt gamen.
Deze heb ik en hij bevalt goed. http://www.amazon.com/gp/...age_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
Verwijderd
had die ook gezien. alleen dat is voor de vita 1000 ;\niekvandermeer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:32:
[...]
Deze heb ik en hij bevalt goed. http://www.amazon.com/gp/...age_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
En je kan die niet gebruiken als je de Vita 1000 op wil laden en gebruiken met dit apparaat....rejer schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:37:
[...]
had die ook gezien. alleen dat is voor de vita 1000 ;\
Dat is wel wat onhandig dan.Koldur schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:47:
[...]
En je kan die niet gebruiken als je de Vita 1000 op wil laden en gebruiken met dit apparaat....
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal mezelf maar even quoten en er een vertaling bij doen, aangezien niemand hier nog staat te springen...
Ideal for remote play! Will be released grip cover is in late April to add the L2 / R2 buttons on PS Vita
Than Joetsu electronics industry, that grip cover to add a L2 / R2 buttons on PS Vita (PCH-2000 series) is scheduled to be released in late April is now apparent from the media world Rakuten shop. According to the same shop, the price is 2,920 yen (tax included).
L2 / R2 buttons installed for rear panel!
Equipped with the L2 / R2 buttons that allow you to touch the back panel indirectly It is the best in the game such as remote play and PS archive.
Grip shape in pursuit of ease of use and the L2 / R2 buttons!
The ease of have, it is grip equipped with a genuine just like the L2 / R2 buttons subjected to texturing the surface processing.
※ In texturing one of the surface treatment, it is possible to apply the patterns and wrinkles on the surface, and less noticeable scratches and fingerprints.

Dat klinkt erg goed. Dan ga ik mooi even wachten met de aanschaf van een gripVerstekbakker schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:59:
[...]
Ik zal mezelf maar even quoten en er een vertaling bij doen, aangezien niemand hier nog staat te springen...
[...]
[afbeelding]
http://youtu.be/luC4X2fl7koRn82 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:07:
Er staat specifiek bij dat het voor de 2000 serie is, maar fysiek verschilt deze toch niet van de 1000 serie? Alleen het scherm is toch anders? Ziet er wel goed uit, maar heb nog een 'ouderwetse' vita...
Zet wel je geluid uit, want volgens mij is die gast behoorlijk irritant...
Als ze die nou ook even naar de oude Vita komen, dat klinkt wel als een top uitvinding.Verstekbakker schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:59:
[...]
[...]
[afbeelding]
-----------------
YouTube op PS Vita
We hebben belangrijke nieuws over de YouTube-applicatie op je PlayStation®Vita.
Vanaf 20 april 2015 biedt Sony Computer Entertainment Inc. geen ondersteuning meer voor de YouTube-app voor PS Vita. De app kan niet langer worden gedownload uit de PlayStation®Store.
Je kunt nog steeds genieten van YouTube via de Browser-applicatie. Je kunt bij je YouTube-kanalen en -afspeellijsten door je aan te melden bij je Google-account via de Browser-app.
We hopen dat je blijft genieten van geweldige games en entertainment met PlayStation Vita.
----------------
This is a Rapture reminder..
Ik vraag me dus af wie dat daadwerkelijk gebruikt. Ik denk dat ze doorhebben dat iedereen tegenwoordig zijn telefoon/tablet gebruiktSssquirrel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:43:
Toch jammer dat Sony de Vita verder gaat uitkleden. Het aanbod is al zo mager...
-----------------
YouTube op PS Vita
We hebben belangrijke nieuws over de YouTube-applicatie op je PlayStation®Vita.
Vanaf 20 april 2015 biedt Sony Computer Entertainment Inc. geen ondersteuning meer voor de YouTube-app voor PS Vita. De app kan niet langer worden gedownload uit de PlayStation®Store.
Je kunt nog steeds genieten van YouTube via de Browser-applicatie. Je kunt bij je YouTube-kanalen en -afspeellijsten door je aan te melden bij je Google-account via de Browser-app.
We hopen dat je blijft genieten van geweldige games en entertainment met PlayStation Vita.
----------------
Dat kan zeker zo zijn, maar weghalen hoeft dan alsnog niet...tis niet dat de Vita nou al zo'n geweldig ding is, dus als je dingen weghaalt...word het sowieso niet beter (voor ons).Cyleo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:37:
[...]
Ik vraag me dus af wie dat daadwerkelijk gebruikt. Ik denk dat ze doorhebben dat iedereen tegenwoordig zijn telefoon/tablet gebruikt
PSN: Maichel
Euuuuuh, ik dusCyleo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:37:
[...]
Ik vraag me dus af wie dat daadwerkelijk gebruikt. Ik denk dat ze doorhebben dat iedereen tegenwoordig zijn telefoon/tablet gebruikt
Jij denkt dat Sony niets afdraagt aan Google voor het gebruik van Youtube? Kostenbesparing voor een nichemarkt.Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:55:
[...]
Dat kan zeker zo zijn, maar weghalen hoeft dan alsnog niet...tis niet dat de Vita nou al zo'n geweldig ding is, dus als je dingen weghaalt...word het sowieso niet beter (voor ons).
Lees svp mn post nog eens....er staat dat het voor ons (gamers) nooit beter is als er features/opties weg gaan....Exorcist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:57:
[...]
Jij denkt dat Sony niets afdraagt aan Google voor het gebruik van Youtube? Kostenbesparing voor een nichemarkt.
Dat dit voor Sony anders is, en dat dat de reden hoogstwaarschijnlijk is, snap ik zelf ook wel.....
Je hebt helemaal gelijk hoor, zelfde geld voor de netflix app die nooit released is aan onze zijde van de oceaan. Als je de discussies volgt wijzen netflix en sony een beetje naar elkaar als het op de schuldvraag aankomt. Maargoed, moet eerlijk bekennen dat voor functies als browsen, youtube en netflix ik liever mijn telefoon of tablet gebruik, werkt fijner en sneller. Dus ik persoonlijk zal het zeker niet missen. Wat alleen erg jammer is dat je het gevoel krijgt dat de Vita gewoon compleet in de steek wordt gelaten en dat is erg jammer.Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:55:
[...]
Dat kan zeker zo zijn, maar weghalen hoeft dan alsnog niet...tis niet dat de Vita nou al zo'n geweldig ding is, dus als je dingen weghaalt...word het sowieso niet beter (voor ons).
Gaaf ding, alleen heb je dus alleen een press, zit geen analoog moment in, dus dat mis je nog wel een beetje. Ben wel benieuwd hoe goed het werkt.Verstekbakker schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:59:
[...]
[...]
[afbeelding]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dat ding is sowieso beter als niks ja. Ik hoopte stiekem dat Sony er zelf eentje zou uitbrengen, al zal dat hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren omdat ze dan zelf toegeven dat het geen goed/fijn design is.MaDLiVe schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:59:
[...]
Je hebt helemaal gelijk hoor, zelfde geld voor de netflix app die nooit released is aan onze zijde van de oceaan. Als je de discussies volgt wijzen netflix en sony een beetje naar elkaar als het op de schuldvraag aankomt. Maargoed, moet eerlijk bekennen dat voor functies als browsen, youtube en netflix ik liever mijn telefoon of tablet gebruik, werkt fijner en sneller. Dus ik persoonlijk zal het zeker niet missen. Wat alleen erg jammer is dat je het gevoel krijgt dat de Vita gewoon compleet in de steek wordt gelaten en dat is erg jammer.
[...]
Gaaf ding, alleen heb je dus alleen een press, zit geen analoog moment in, dus dat mis je nog wel een beetje. Ben wel benieuwd hoe goed het werkt.
De oplossing kan zo simpel zijn....gewoon DS3/DS4 support op de Vita, maar daar horen we niks over en dat zie ik ook niet gebeuren.