Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Dragon's Crown alleen dat is een beetje een brawler denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:12
Musta schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:06:
Bah, spijt dat ik rainbow moon heb gekocht..

Ben al na een half uur verslaafd geraakt eraan. Heb zaterdag een tentamen en ik kan er met moeite van afblijven :'(
Daar zijn herkansingen voor? :P

Heb zelf nog Hotline Miami gekocht sinds die nu in de aanbieding is (daar wachtte ik op). Heb er al wat uren in zitten, prima game is dat. Snelle actie maar toch helpt het wel enigszins gecalculeerd te werk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Sefaex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:36:
Ik ben op zoek naar een Vita RPG voor beginners. Het probleem bij RPGs is meestal dat ik er nooit geduld voor heb. Maar wil het nog wel een kans geven. Heb vooral veel goede dingen gehoord over Persona 4.

Heb nu Persona 4 Golden, Dragons Crown, Toukiden (demo ben ik nu aan t downloaden) en Rainbow Moon op mijn lijstje staan.

Welke van de 4 raden jullie mij aan om als eerst te spelen ?
Als je weinig geduld hebt, dan moet je volgens mij niet aan Persona beginnen... Wat ik zo vernomen heb (heb m zelf niet) duurt t uren voordat de actie los komt.. Rainbow Moon heeft daarentegen meer instant actie / battles vanaf t begin.

Dragons Crown is meer hack n slash RPG, heel anders dan turn based Rainbow Moon. Wel ook instant actie en beide eigenlijk super games! (Heb ze beide)

Toukiden heb ik in preorder, maar dus nog niet gespeeld.. wel veelbelovend volgens mij.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Musta schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:06:
Bah, spijt dat ik rainbow moon heb gekocht..

Ben al na een half uur verslaafd geraakt eraan. Heb zaterdag een tentamen en ik kan er met moeite van afblijven :'(
Haha dat probleem heb ik dus ook nu xD zeer leuke game en heb er nu al 20 uur opzitten en pas rank 17.
Sefaex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:36:
Ik ben op zoek naar een Vita RPG voor beginners. Het probleem bij RPGs is meestal dat ik er nooit geduld voor heb. Maar wil het nog wel een kans geven. Heb vooral veel goede dingen gehoord over Persona 4.

Heb nu Persona 4 Golden, Dragons Crown, Toukiden (demo ben ik nu aan t downloaden) en Rainbow Moon op mijn lijstje staan.

Welke van de 4 raden jullie mij aan om als eerst te spelen ?
P4G raad ik je ECHT AF !!. te sloom, te via dialogen, weinig actie en een intro van bijna 4 uur.
je moet echt van japanse anime films houden, wil je dit leuk gaan vinden.
het spel is ook voor gevorderde RPG spelers, ik vondt het zelf erg tegenvallen.

Rainbow moon is een aanrader, omdat het toch diepgang heeft, maar daarnaast ook erg simpel is met heel veel gevechten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16
Ik ga even een, waarschijnlijk hele, stomme vraag stellen.

Om titels te kunnen downloaden uit de store / gebruik te maken van de huidige aanbiedingen die in de store staan. Heb je hiervoor perse een PS+ abbo nodig? Of is het voor de Ps Vita nog mogelijk om een account aan te maken waar je niet al puur voor het account hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-10 12:49
Je hebt ps+ alleen nodig voor de extra 10% korting. Voor de reguliere aanbiedingsprijs heb je geen ps plus nodig

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Vast al eens voorbij gekomen, maar ik vraag het toch.
Amazon.com heeft Killzone: Mercenary - PS Vita [Digital Code]. 18 dollar.
Note: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address

Volgens mij is dit wel te omzeilen. Maar werkt het dan ook op onze Vita? (Regiovrij behalve DLC _denk_ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:33
Het is een Amerikaanse digitale download code, Die gaat in de Nederlandse store dus niet werken.

Fysieke games zijn regiovrij, Downloads niet.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:39
Zo! Mijn 16GB met Modnation voor €22,- is onderweg! Ik had ook de 16GB besteld voor €20,-, maar die wordt waarschijnlijk pas de 17de verstuurd. Ik denk dat ik hem ga annuleren, tenzij iemand hier hem nog voor die €20,- wil. Snel zijn, want morgenochtend annuleer ik hem anders.

Vergeven!

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 06-02-2014 22:37 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Sato schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:24:
Fysieke games zijn regiovrij, Downloads niet.
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Mijn vita van de bart smit en 16gb met modnation van de mediamarkt zijn ook onderweg :) Nu nog bedenken met welke game ik ga beginnen. Ik heb al een hele tijd zin in Metal Gear Solid (1). Weet iemand of die lekker speelt?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Koldur schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:37:
Zo! Mijn 16GB met Modnation voor €22,- is onderweg! Ik had ook de 16GB besteld voor €20,-, maar die wordt waarschijnlijk pas de 17de verstuurd. Ik denk dat ik hem ga annuleren, tenzij iemand hier hem nog voor die €20,- wil. Snel zijn, want morgenochtend annuleer ik hem anders.
Ik ben geinteresseerd!

Ik ben alleen op t moment een weekendje weg zonder random reader oid, dus kan t pas maandag avond / dinsdag eventueel afhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Slomy schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:28:
[...]

Ik ben geinteresseerd!

Ik ben alleen op t moment een weekendje weg zonder random reader oid, dus kan t pas maandag avond / dinsdag eventueel afhandelen
Gereageerd!

Heb vandaag Virtue's Last Reward voor omgerekend €18,50 gekocht bij: https://www.videogamesplu...nfo.php?products_id=19970
Wilde eigenlijk de 3DS download kopen voor €12,50 maar toen ik erachter kwam dat die niet met Engelse stemmen te spelen was heb ik de USA versie voor de Vita maar gekocht.
Dat ik vorige week begon met 999 te spelen zat ik al te denken hoeveel leuker het zou zijn als het spel ingesproken was zodat je het verhaal kon luisteren in plaats van lezen, blijkt dus dat de EU versie vanwege licentie perikelen niet met de Engelse voice over is uitgebracht... Wat een onzin, maar het is nou eenmaal zo, dus deze maar besteld, heb er zin in!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
voxxel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:25:
[...]

Dank! Meteen besteld en een vita bij bart smit. Hopelijk vrijdag in huis!
Thanks! Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe Vita voor een normale prijs. Net even op de Bart Smit website gekeken en inderdaad ze hadden ze weer te koop voor 130 euro, dus maar meteen de 3G/Wifi versie besteld. Had ook nog een 5 euro cadeaubon van ze liggen, dus voor 125,50 euro een Playstation Vita. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
130 euro voor een nieuwe Vita, Dan krijg ik toch wel wat spijt dat ik de mijne precies tussen de huidige dump acties en die van de FRS van een tijd geleden heb gekocht voor 250 euro (Assassins Creed Liberation bundle + Megapack met 10 games en 8gb geheugenkaart)

Maar goed deze post is niet om te jammeren maar omdat ik zit te twijfelen om er nu voor 130 euro er nog een bij te kopen, Zodat ik er een in reserve heb mocht er een stukgaat in de toekomst.
En dan kan ik die beneden laten liggen zodat ik er ook daadwerkelijk op kan spelen kan als ik daar zin in heb en niet eerst twee trappen op en af moet. (Nu is het vaak het geval dat de Vita op me kamer ligt, In het verleden had ik hem beneden liggen maar dan kon ik er in bed weer niet op spelen.)

Eigenlijk is de vraag gewoon Wifi of Wifi+3G ?
3G ga ik niet gebruiken en verder verschillen die dingen niet toch?

8GB is wel genoeg voor Crash Bandicoot 1+2+3 en een of twee (hangt van de grote af) Vita/PSP games, Intensief gamen zal ik op de tweede Vita niet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Gefeli, persoonlijk niks dan lof over het apparaatje. (wel opberg case regelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Over het algemeen laat ik een portable niet liggen dus ik neem hem mee. Als jij het lastig vind om het te laten liggen, koop er een bij... Wifi + 3g als je geen data gebruikt blijft er steeds een melding in beeld. (Geen SIM). Verder is ie niks anders dan Wifi alleen. 16GB aangeraden. Maar je kan kaartjes natuurlijk swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Heb nog een 4 en 8gb liggen die ik niet gebruik omdat ik een 32gb heb, Tweede Vita is vooral voor af en toe een simpel spelletje en dan val ik toch altijd terug op de usual suspects dus ik ga ervan uit dat 8gb daar wel genoeg voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 12:03
Zo, ook maar een Vita gehaald in de BS. ;)

Ik weet het dat het al is gepost is door iemand, maar ik krijg echt die 'Geen SIM' niet weg. Zelfs niet na het uitschakelen van de toggle (homeknop indrukken) en enkele restarts blijft de melding erop staan.

Iemand een idee?

EDIT: De Vita is een prachtig ding, maar ik ben toch redelijk teleurgesteld door de beperking van 1 account. Een account op de Vita, ok nog, maar het feit dat de rest van de familie niet kan remote playen op hun eigen PS4 account vind ik wel jammer.

[ Voor 31% gewijzigd door superjona op 07-02-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Niet druk om maken? Ik heb het er ook vanaf het begin staan, en zie het nieteens meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Van ander forum:

Setting->network->Mobile Network Settings->untick Mobile Network
or
Hold the "Playstation button" touch Mobile Network to make the green "light" go off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 12:03
Al geprobeerd, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-10 17:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat zijn de betere zaken voor importgames voor de Vita? Zit oa aan Persona 4 te denken voor de import.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Wat ik heb gedaan is mijn Vita in plane mode zetten en dan Wifi aan. Zie je alleen een vliegtuigje, is dus niet geheel perfect, maar minder opvallend.

@The_Bird
https://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 16 gb 3 weken oud voor 20 en 1 8 gb voor 10 euro. Bij interesse dm maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
* TFDev mompelt Iets met V&A enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Iemand die epic mickey speelt en last heeft van framedrops zoals ik in reviews lees? Of valt t mee?

Heb nu ruim 2 uur zitten in rainbow moon en nog maar level 5. Begin t steeds leueker te vinden.Alleen snap ik alle items etc nog niet echt :p haha Morgen na mn tt mezelf even opsluiten en spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gister de oude demo van wipeout gedwonload. is maar 1 leveltje met 3 rondes. maar is echt stiekem toch best wel bruut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Zo, ik heb de 64GB memorycard ook maar besteld bij Nippon-Yasan. Omgerekend inclusief verzending via EMS 83 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rickjehh Ik ook, wat een verademing is het vergeleken met de 16gb dat ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik zie op yesasia een japanse versie 64gb voor 75 euro.. En us vers weer stuk duurder. Maakt toch niet uit waar het vandaan komt?

En heb je echt heel veel gb nodig voor games?
(Ik wil miscch ook 1 ps vita halen)
Ik zou niet heel veel gamen de vita though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:27
Eek2nd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:03:
Ik zie op yesasia een japanse versie 64gb voor 75 euro.. En us vers weer stuk duurder. Maakt toch niet uit waar het vandaan komt?

En heb je echt heel veel gb nodig voor games?
(Ik wil miscch ook 1 ps vita halen)
Ik zou niet heel veel gamen de vita though
dus maw je haalt de vita voor de heb?
zonde van je geld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
darksoul1 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:07:
[...]

dus maw je haalt de vita voor de heb?
zonde van je geld 8)7
Nou ja.. ik game wel, maar heb niet zoveel tijd (dacht misschien eentje te halen voor ff snel tussendoor, ipv ps3 opstarten als ik niet zoveel tijd heb)
Dacht ook aan een 3ds.
Maar ja ben nog aan t orienteren en twijfelen of ik wel een portable zou kopen .
Dus vandaar ff vragen of een minder grote kaart (8gb) voldoende zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Als je tevreden bent met een paar games dan is een 8GB kaartje voldoende. Echter, als je een PS+ abo hebt krijg je elke maand 2 gratis games. Deze games kunnen soms aardig fors zijn (bijvoorbeeld 3,5GB voor Uncharted). Dan is een 8GB kaartje zo vol.

Ik heb mijn Vita gekocht met de intentie om gebruik te maken van Remote Play met mn PS4 en af en toe PS+ games. Ik merkte echter dat er echt hele vette games beschikbaar zijn, zowel gratis via PS+ als betaalde games. Sony komt ook regelmatig met hele mooie kortingen waardoor ik dan toch maar wel ff een paar games op pik. Inmiddels maak ik echt gebruik van mn Vita om mee te gamen. Remote Play gebruik ik heel zelden, puur omdat er gewoon echt hele toffe games beschikbaar zijn en nog gaan komen.

Heb zelf dus ook sinds een paar weken een 64GB kaartje in mn bezit waar ik meeeeeer dan tevreden over ben nu! Lekker games downloaden via de Store, zowel gratis PS+ games als betaalde en niet druk maken over wat je gaat verwijderen etc. Lekker alles erop knallen en spelen maar!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Oic.. thnx for the info.
Zelf gebruik ik geen psn+ juist omdat ik tegenwoordig veel minder gametijd heb.
Maar zie soms idd wel wat interessante aanbiedingen tussen zitten in de psn store.
En tegenwoordig zijn de fysieke games ook niet zo duur meer (als je geen nieuwste van de nieuwste hoeft)
Vooral nu frs 50% korting heeft.
Maar een groter kaart is idd geen zorgen qua geheugen (net als met telefoon :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Mijn vita is binnen! Slick apparaatje hoor. Hij is nu even wat games van PS+ die ik had opgespaard aan het downloaden. Wat me alleen wel tegenvalt is het menu, jammer dat ze niet wat meer bij het ps3/psp/ps4 menu zijn gebleven. Je tikt een app aan en vervolgens krijg je eerst nog een scherm om die app te openen, een beetje omslachtig allemaal. Maar goed, ik ga de vita gebruiken voor de games en als dat goed werkt dan ben ik blij :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
voxxel schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:12:
Wat me alleen wel tegenvalt is het menu, jammer dat ze niet wat meer bij het ps3/psp/ps4 menu zijn gebleven. Je tikt een app aan en vervolgens krijg je eerst nog een scherm om die app te openen, een beetje omslachtig allemaal.
Daar kun je dan achievements van jezelf en andere status updates zien, de game manual openen, game updates binnen halen etc. En het scheelt als je een keer verkeerd klikt / tikt, dat ie dan niet direct de game opstart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb mijn vita nu twee weekjes (BS 129,-) maar was niet echt weg geblazen.
Tot ik zag dat Hotline Miami in de aanbieding was voor 2,60 (2,99 zonder plus). Dat heeft me in 1 klap overtuigd, wilde de game al een tijdje spelen maar het kwam er steeds niet van. Dit is er toch wel het perfecte platform voor zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Die van mij heeft sinds ik 'm heb (eind december) in totaal misschien 2 dagen niet aan gestaan. Ik ben echt verbaasd hoe vaak ik dat ding gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo vandaag de starter kit gehaald, handig zo'n hoesje, screenprotectie en een doosje voor me games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Geen liefde op het eerste gezicht, maar nu begin ik wel redelijk overtuigd te raken van de kracht van de vita. Gisteren ben ik eerst begonnen met Uncharted, maar dat viel nogal tegen. Het haalt het gewoon niet bij de gameplay van de grote console versies. Ik moet nog maar zien of ik daar mee verder ga. Daarna Hotline: Miami gespeeld. Wat een godsgruwelijk moeilijk game, maar oh wat tof! Hier ligt duidelijk een groot deel van de potentie van de vita. Guacamelee staat nog op m'n to-do lijstje.

Remote play werkt ook als een trein. Ik dacht ik probeer even of het werk met Tomb Raider, en voor ik het wist was ik ruim een uur verder. (Grappig detail dat ik ondertussen de Tomb Raider film op tv aan het kijken was :P). Wel heel duidelijk een lagere fps dan direct op de tv.

Deze ochtend ben ik al een paar uur bezig met de PSone versie van Metal Gear. Heel relaxed dat je alle controls kan rebinden en het scherm kan aanpassen naar volledig scherm. Wat alleen wel jammer is, het geluid in de cutscenes glitched. Ik vrees dat dit ook niet gaat veranderen. (Zie hier op reddit) Desalniettemin vermaak ik me er prima mee en ik ben van plan deze game eindelijk een keer uit te spelen. Ik heb nooit een ps1 gehad en op de pc kwam ik niet langs Psycho Mantis toen ik 14 was :+

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 09-02-2014 13:57 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:43

Emiel1984

Made in NL

voxxel schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:54:
Geen liefde op het eerste gezicht, maar nu begin ik wel redelijk overtuigd te raken van de kracht van de vita. Gisteren ben ik eerst begonnen met Uncharted, maar dat viel nogal tegen. Het haalt het gewoon niet bij de gameplay van de grote console versies. Ik moet nog maar zien of ik daar mee verder ga.
Je moet je wel bedenken dat je op een handheld speelt die amper groter is dan een PS3 controller.
Zelf vond ik de game-play erg goed. Het was echt in de stijl van Uncharted en had niet alleen maar de naam geleend gelukkig. Wel waren de levels in een kleinere opzet dan de serie op de PS3. Dezelfde opzet als op de PS3 met een relatief klein scherm lijkt mij niks dus was tevreden met deze keuze. Van mij had het spel echter wel iets meer levels mogen hebben. De levels werden steeds beter. In het begin moest ik even doorbijten omdat ik het ook niet helemaal wist. De eerste paar levels waren iets te makkelijk voor mij.
Daarna Hotline: Miami gespeeld. Wat een godsgruwelijk moeilijk game, maar oh wat tof! Hier ligt duidelijk een groot deel van de potentie van de vita. Guacamelee staat nog op m'n to-do lijstje.
Guacamelee staat hier ook nog op de lijst. Ik heb echter nog wat teveel liggen dus dat zal dit jaar hier nog niet gebeuren ben ik bang. Ik hoop dat deze samen met andere 'kleine uitblinkende games' uit de PS store ook is op een fysiek schijfje worden uitgebracht. Dan ben ik de eerste die hem gaat aanschaffen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 14:07

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[b]voxxel schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:54:

Deze ochtend ben ik al een paar uur bezig met de PSone versie van Metal Gear. Heel relaxed dat je alle controls kan rebinden en het scherm kan aanpassen naar volledig scherm. Wat alleen wel jammer is, het geluid in de cutscenes glitched. Ik vrees dat dit ook niet gaat veranderen. (Zie hier op reddit) Desalniettemin vermaak ik me er prima mee en ik ben van plan deze game eindelijk een keer uit te spelen. Ik heb nooit een ps1 gehad en op de pc kwam ik niet langs Psycho Mantis toen ik 14 was :+
Nadat je MGS 1 hebt uitgespeeld, kan je direct verder met MGS2 en 3 in HD voor de Vita! Heb ook MGS1 eerst nogmaals uitgespeeld op de Vita, nu bezig met deeltje 2. Bijkomend voordeel van nu MGS1 nog een keer, is dat je waarschijnlijk nu wel het hele verhaal begrijpt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-02-2014 18:21 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Emiel1984 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:16:
Je moet je wel bedenken dat je op een handheld speelt die amper groter is dan een PS3 controller.
Zelf vond ik de game-play erg goed. Het was echt in de stijl van Uncharted en had niet alleen maar de naam geleend gelukkig. Wel waren de levels in een kleinere opzet dan de serie op de PS3. Dezelfde opzet als op de PS3 met een relatief klein scherm lijkt mij niks dus was tevreden met deze keuze. Van mij had het spel echter wel iets meer levels mogen hebben. De levels werden steeds beter. In het begin moest ik even doorbijten omdat ik het ook niet helemaal wist. De eerste paar levels waren iets te makkelijk voor mij.
Voor mij zitten de tekortkomingen van de game ook niet in de vita zelf. Dat de vita wat minder comfortabel is dan een controller dat weet je, maar ik vind het gewoon niet lekker spelen. Tomb Raider via remote play speelt bijv. prima. Waarschijnlijk is het een combinatie van te hoge verwachtingen en dat ik Tomb Raider gewoon veel beter vind. Ik moet ook wel toegeven dat ik geen Uncharted fan ben. Ik vond 1 en 3 leuk om te spelen, maar ik had er altijd wel moeite mee dat je zogenaamd in een ruïne komt, waar al eeuwen niemand meer geweest is en vervolgens blijkt dat de badguys er via de achterdeur ook al bij zijn :+ Ook de eindeloze waves vijanden zijn niet echt mijn ding. Toegegeven is dit in Tomb Raider niet heel anders, maar daar heb ik dat idee een stuk minder.
Thrace Grumble schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:19:
Nadat je MGS 1 hebt uitgespeeld, kan je direct verder met MGS2 en 3 in HD voor de Vita! Heb ook MGS1 eerst nogmaals uitgespeeld op de Vita, nu bezig met deeltje 2. Bijkomend voordeel van nu MGS1 nog een keer, is dat je waarschijnlijk nu wel het hele verhaal begrijpt ;)
Hehe, ja ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst snap wat je eigenlijk aan het doen bent. Ik ben inmiddels ook wel wat minder slecht geworden. Ik had de eerste 3 eindbazen in 1x neer, terwijl ik nog wel weet dat ik daar erg lang over deed destijds.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Woohoo! Inferno difficulty unlocked in Dragons Crown! Kan aan de bak met 3e playthrough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
[b][message=41746574,noline]voxxel schreef op zondag 09 februari 2014 @

Toegegeven is dit in Tomb Raider niet heel anders, maar daar heb ik dat idee een stuk minder.
Komt dat misschien door Lara Croft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
MGS is echt fantastisch ja, hoewel die besturing van 2 wel knap frustrerend is. Het zorgt ervoor dat ik niet echt langer dan een uurtje speel, daar ik MGS 3 en 4 in 2 dagen heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met remote play op de vita?

Probeer me ps4 over te nemen met de vita , dit lukt via me wifi netwerk. Maar als ik een hotspot maak van me telefoon wilt het niet werken.

Ik weet dat dit kan. Enige wat er voor nodig is is snel internet(4g, met minimaal 5mb/s). Dit heb ik. Zit ruim op 25/30mb met het netwerk op me mobiel.

Enig idee waar het hier stuk loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
voxxel schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:59:
[...] Ik moet ook wel toegeven dat ik geen Uncharted fan ben. Ik vond 1 en 3 leuk om te spelen, maar ik had er altijd wel moeite mee dat je zogenaamd in een ruïne komt, waar al eeuwen niemand meer geweest is en vervolgens blijkt dat de badguys er via de achterdeur ook al bij zijn :+ Ook de eindeloze waves vijanden zijn niet echt mijn ding. Toegegeven is dit in Tomb Raider niet heel anders, maar daar heb ik dat idee een stuk minder.
Bij Uncharted 1 zaten de bad guys achter Drake aan al voordat hij de ruines vondt, die verkregen daarna info door Sully te gijzelen. In deel twee hadden de badguys de voorsprong al vanaf het begin, waarna Drake ze achterna ging. Bij deel drie was het al vanaf het begin een race tussen Drake en de bad guys.

Voor als je daar moeite mee had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:52:

Probeer me ps4 over te nemen met de vita , dit lukt via me wifi netwerk. Maar als ik een hotspot maak van me telefoon wilt het niet werken.

Ik weet dat dit kan. Enige wat er voor nodig is is snel internet(4g, met minimaal 5mb/s). Dit heb ik. Zit ruim op 25/30mb met het netwerk op me mobiel.

En dan via VPN naar je eigen netwerk? Dat zou wel moeten werken namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-10 12:18
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:52:

Heb je de poorten opengezet? Of nog makkelijker je PS4 in de DMZ gezet ?

Voor meer informatie : http://manuals.playstatio.../ps4link/viainternet.html

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 10-02-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
AlphaBlack_NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:36:
[...]

PS4 activeren als Primaire ps4 ;) (Instellingen -> PSN) en ps4 moet in Nat Type 2 of Open Nat staan (idd via DMZ, stel dat je vanaf je modem nog achter een router zit, dan gooi je je router in DMZ vanuit je modem, en je ps4 in dmz vanuit je router)

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 10-02-2014 23:53 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Net bericht gehad dat m'n 64GB memorycard "in transit" is met de tracking url erbij. Zaterdag besteld en nu verzonden dus dat is prima :)

*lekker veel games downloaden straks* :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
God of War Collection + Sly Cooper Collection
8 mei europese release, kan niet wachten. Op de psp was het een van mn favorieten, heb deze delen nooit gespeeld dus ben blij dat die er eindelijk komt :) Hopelijk is t een goeie port zonder frame drops etc

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 11-02-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Niet echt voor Nederland bedoeld, maar wel een leuk filmpje. Youtube. En Borderlands 2! Die had ik nog niet gespeeld dus, daar heb ik wel zin in.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Wanneer Borderlands 2 release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
18 maart of in elk geval in de lente volgens google, had je zelf ook wel kunnen zoeken ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ik dacht dat er wellicht in je youtube link iets van vermeld werd. Niet iedereen kan dat zomaar bekijken (werk enzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
In de youtube link staat "spring 2014". Op IGN staat 18 maart, maar volgens mij is dat door een webshop die dat als release aangeeft.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-10 11:00
Musta schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:22:
8 mei europese release, kan niet wachten. Op de psp was het een van mn favorieten, heb deze delen nooit gespeeld dus ben blij dat die er eindelijk komt :) Hopelijk is t een goeie port zonder frame drops etc
God of war ja! :D jammer dat het geen, echte, nieuwe delen zijn, maar voor mij zijn ze dat wel aangezien ik alleen Chains of olympus en Ghost of sparta heb gespeeld.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik heb de Vita nu ook een paar dagen in huis (129 BS actie) en moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Met de shitload aan gratis games (ik ben twee maanden geleden begonnen met 'kopen'), goedkope games als hotline miami en Dragons Crown (gister gekocht) moet ik me echt wel een tijdje gaan vermaken. Iig tot er eens een fatsoenlijke PS4 titel uitkomt.

Alleen nog even wachten op de 16gb memorycard van saturn (17 a 18 feb), want dat 4 GB kaartje is wel echt heel karig (kan uncharted niet eens installeren).

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:58:
Ik heb de Vita nu ook een paar dagen in huis (129 BS actie) en moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Met de shitload aan gratis games (ik ben twee maanden geleden begonnen met 'kopen'), goedkope games als hotline miami en Dragons Crown (gister gekocht) moet ik me echt wel een tijdje gaan vermaken. Iig tot er eens een fatsoenlijke PS4 titel uitkomt.

Alleen nog even wachten op de 16gb memorycard van saturn (17 a 18 feb), want dat 4 GB kaartje is wel echt heel karig (kan uncharted niet eens installeren).
Dragons Crown goedkoop? Waar? Enlighten me! :+

Of heb ik een actie gemist? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
ksborg schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Dragons Crown goedkoop? Waar? Enlighten me! :+

Of heb ik een actie gemist? :/
Ahjoh, gewoon kopen :-) Het is een top game met plenty replay value :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Musta schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:22:
Ah, dat is awesome. Sly heb ik altijd al eens willen spelen en GoW is gewoon fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vandaag m'n 8GB memorycard (+ motorstorm RC voucher) voor 12 euro kunnen ophalen bij de Mediamarkt. Had hem donderdagnacht besteld en vrijdag was hij verzonden naar het filiaal, beetje jammer dat het dan pas dinsdag klaar ligt. Maar goed, nu kan ik eindelijk m'n vita gebruiken. Assassin's Creed en Resistance heb ik van een vriend geleend als opwarmertjes, daarna komt Killzone en ga ik Uncharted ook nog eens een keer spelen.. Binnenkort ook maar eens beslissen of ik een 32GB of 64GB kaartje erbij koop, jammer dat ze nog zo duur zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik ben het lockscreen en de achtergrond een beetje aan het aanpassen. Maar ik zie nu dat als ik een achtergrond instel dat de wallpaper even zwart wordt bij het wisselen van scherm. Ik heb al even gezocht, maar ik kan niet echt een oplossing vinden. Hebben jullie dit ook?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

voxxel schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:55:
Ik ben het lockscreen en de achtergrond een beetje aan het aanpassen. Maar ik zie nu dat als ik een achtergrond instel dat de wallpaper even zwart wordt bij het wisselen van scherm. Ik heb al even gezocht, maar ik kan niet echt een oplossing vinden. Hebben jullie dit ook?
Dat klopt, hij schakelt tussen de wallpapers met een zwart schermpje er tussendoor..

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Dragons Crown goedkoop? Waar? Enlighten me!
Oeps, die zin is niet helemaal handig opgeschreven. Dragons Crown helaas niet goedkoop weten te scoren (al kwam ik een eind met game mania tegoed en een 5 euro kortingsbon), wilde meer aangeven dat het een hele toffe game is waar ik me lang mee ga vermaken :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
k-city schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:03:
[...]

Bij Uncharted 1 zaten de bad guys achter Drake aan al voordat hij de ruines vondt, die verkregen daarna info door Sully te gijzelen. In deel twee hadden de badguys de voorsprong al vanaf het begin, waarna Drake ze achterna ging. Bij deel drie was het al vanaf het begin een race tussen Drake en de bad guys.

Voor als je daar moeite mee had :)
Ik heb Uncharted toch nog maar een kans gegeven en ik begin al bij te draaien. Ik zit nu in chapter 9 of 10 en vermaak me stiekem best prima. Schieten is soms wel een stuk lastiger dan op de console, maar dat komt omdat ik alleen maar headshots probeer te maken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
killzone gisteren uitgespeeld. Ziet er allemaal goed uit. Verhaal is nog steeds meh :P maarja dat was bij de console versies ook al erg matig.

Nu op naar uncharted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:36:
[...]

Dit werkt. Bedankt, kan nu verbinden vanaf me telefoon, vanuit me Kamer. Straks kijken of multiplayer werkt in de bus en trein met wat kilometers tussen mij en de console. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Vanaf zaterdag heb ik ook een vita.
Aangezien ik al een psn plus abo heb had ik net even naar de vita store gezien.
En daar staan 5 gratis games in zoals bvb uncharted.
Deze heb ik dus allemaal in mijn download lijst gezet .
Als ik deze dan bekijk staat er bij elk game download dit game is afspeelbaar op ps3/vita.
En daarnaast staat download naar u ps3.
Moet ik maw wel degelijk een ps3 in mijn bezit hebben of kan ik dit gewoon doen via mijn vita
Thx

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Kan gewoon via de Vita

Verwijderd

Voor het Amerikaanse PSN was er in januari een speciale PSN Vita Play-actie aangekondigd, waarbij je geld terugkreeg als je de games kocht, afhankelijk van het aantal. De games waren OlliOlli, DragonBall Z, Dustforce en TxK. Nu krijgen wij in Europa eigenlijk nooit meer die PSN Play-acties (de eerste was echt een flop tbh), maar de genoemde games worden vaak wel met een korting van 20% gereleased.

Ik heb nu zelf puur op de gok TxK gekocht voor ca. 5,5 euro, omdat de beelden mij wel aanspraken en ik mijzelf vaak prima kan vermaken met aparte games. Trophies zullen vermoedelijk wel erg uitdagend zijn...

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
TxK ziet er tof uit!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:19
TxK is tof..Oordoppen in en het geluid hard. Het is nog net geen trip :p Ben er een halve nacht aan kwijt geraakt ...gaap :+

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 13-02-2014 13:18 ]

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-10 09:30

Rincewind

Take me in your arms tonight

Grrr.. Gisteren einde van de dag al weer uitverkocht. Net toen ik er eentje wilde kopen |:(

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Xfade
Ze kopen blijkbaar kleine batches in... Omdat het geen echt "succes" of mainstream apparaat is. Heb zelf 64gb import dus voor mij maakt het verder niet uit :p. Ik wacht nu tot het de 19e is. Tearaway met korting. Heb nu net Stick it to the Man gekocht, Leuk spel!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
TxK is echt zooo verslavend! Al was het alleen al om de heerlijke soundtrack. Headphones koppelen, volume op maximaal en gaan! :)

• voxxel
Wow dat is lang geleden. Ik weet nog dat ik die game bij m'n neef speelde toen de ps1 net uit was en ik echt weggeblazen werd door de graphics! :p

Zonnepanelen

• Beakzz
Was totaal niet van plan die game te kopen gisteren tot ik de volgende review keek :

YouTube: TxK Review - Caz

Leuk met die reclames van de oude versie er in verwerkt :)

• Slomy
Uiteindelijk toch maar een vita gehaald, nu nog geen games maar die gaan er dit weekend komen.
Wou spelunky & hotline miami uit de store halen. Verder nog op zoek naar een:
- rpg, in de richting van diablo / torchlight
- strategy / turnbased, misschien er in de richting van een advance wars (zoals vroeger op de gba)

Misschien iemand hier nog goede tips?
Is het verder verstandig een starterskit te halen / met screenprotectors te werken?

• Musta
Misschien is Rainbow Moon wat voor je? Na aanbevelingen van hier heb ik er nu al ruim 30 uur inzitten en pas tussen level 25-27 :9 Geen andere spel heeft me tot nu toe zo kunnen boeien op de Vita.

Verwijderd

Heb ook een PS Vita aangeschaft, mooi prijsje via marktplaats. Oled scherm is prachtig en het spelen met de pookjes is een verademing vergeleken met de psp controls waarvan ik na 30minuten al kramp in mijn hand kreeg.

Heel veel games zijn er niet, maar voor mij wel genoeg. Ik gebruik de vita meestal in bus of trein en dan zijn games als Fifa en fighting games zoals Street fighter x tekken en Mortal kombat lekker voor tussendoor.
Verder ga ik uncharted en killzone aanschaffen en heb ik nog de psp games: god of war chain of olympus en ghost of sparta en mgs peace walker uit de psn-store gekocht. Ook 3 top action games die lekkerder op de vita spelen.

Zag ook dat hotline miami nu in de sale is, de vita versie schijnt ook wat lekkerder te spelen dan de ps3 versie. Toch maar even aanschaffen dus.

Wel is het jammer dat er nog maar weinig echte top games voor de ps vita zullen uitkomen. De vita heeft gewoon teveel concurrentie van de tablet en smartphone waarop mensen onderweg zich mee amuseren.

• Xfade
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:36:
Wel is het jammer dat er nog maar weinig echte top games voor de ps vita zullen uitkomen. De vita heeft gewoon teveel concurrentie van de tablet en smartphone waarop mensen onderweg zich mee amuseren.
Dit vind ik maar een rare uitspraak. iig de eerste zin. In mijn mening gaan er juist leuke games aan komen. Maar, welcome to the club :*) . Is ook wel een belangerijk punt trouwens, er zijn goede psp games te verkrijgen voor de Vita. Veel mensen vergeten dat. Die zien alleen de Vita gameslijst.

• Beakzz
Slomy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:17:

- strategy / turnbased, misschien er in de richting van een advance wars (zoals vroeger op de gba)
Check even een review van Mecho wars voor een Advance Wars clone. Wel een Psp mini , maar cheap en weinig mis mee ;)
Xfade schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:59:
[...]

Dit vind ik maar een rare uitspraak. iig de eerste zin. In mijn mening gaan er juist leuke games aan komen. Maar, welcome to the club :*) .
Hij heeft een punt als het gaat om de AAA games. Er zijn inderdaad wat mooie games onderweg (Borderlands 2 _/-\o_ ) , maar de Vita moet het vooral hebben van de indies en classics imho.

Aangezien ik al echt moeite heb met kiezen welke games ik moet verwijderen om ruimte te creëren op mijn 64GB kaartje kan ik altijd wel lachen als iemand over het tekort van games zeurt. Genoeg goeds , maarja ik ben dan ook dol op indies ;) Zen Pinball 2 , Urban Trials (al blijft Trials Evolutions beter) en Hotline Miami kan ik blijven spelen :)

Verwijderd

Ik bedoelde inderdaad AAA-games. In het PSP tijdperk kwamen er van veel PS2 AAA titels ook psp-versies uit. En de hardware wordt gemaakt door de software(lees games). In die tijd zag ik ook best veel mensen met een psp in de trein en bus etc onderweg gamen. Nu zie ik amper ps vita's onderweg, maar bijna alleen maar smartphones en tablets.

Gelukkig komt Borderlands2 naar de Vita en ook god of war 1 en 2 HD dit jaar nog.
Maar Xfade, welke top games komen er nog meer uit voor de Vita dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Er zijn nu gewoon veel meer mobieltjes en tablets die veel meer kunnen. De psp is uit 2005-6... Plus het feit dat de psp custom firmware heeft. Vanaf het begin al. Vita zit nog potdicht.

Je hebt wel gelijk, triple A is minder. Echter (zie steam) indies etc is wel de toekomst.
Maar geloof me, de grote publishers zijn er wel mee bezig. Vooral na de pricecut en de nwe dunne Vita die er aan komt. (met een shitty LCD). Meer sales meer games.

Jase, favo deze site. http://www.pocketgamer.co...+Vita/feature.asp?c=56210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Musta schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:27:
Misschien is Rainbow Moon wat voor je? Na aanbevelingen van hier heb ik er nu al ruim 30 uur inzitten en pas tussen level 25-27 :9 Geen andere spel heeft me tot nu toe zo kunnen boeien op de Vita.
ik zit nu op 21 uur met rank 19, ik doe zo nu en dan tussendoor de sidequest en dat kost je soms extra tijd.
het is echt een geweldige game.
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:36:
Heb ook een PS Vita aangeschaft, mooi prijsje via marktplaats. Oled scherm is prachtig en het spelen met de pookjes is een verademing vergeleken met de psp controls waarvan ik na 30minuten al kramp in mijn hand kreeg.

Heel veel games zijn er niet, maar voor mij wel genoeg. Ik gebruik de vita meestal in bus of trein en dan zijn games als Fifa en fighting games zoals Street fighter x tekken en Mortal kombat lekker voor tussendoor.
Verder ga ik uncharted en killzone aanschaffen en heb ik nog de psp games: god of war chain of olympus en ghost of sparta en mgs peace walker uit de psn-store gekocht. Ook 3 top action games die lekkerder op de vita spelen.

Zag ook dat hotline miami nu in de sale is, de vita versie schijnt ook wat lekkerder te spelen dan de ps3 versie. Toch maar even aanschaffen dus.

Ik vraag me af of GTA nu fijner te spelen is op de PS vita en dat het tweede pokje werkt, want dan ga ik vice city stories kopen.

in mijn ogen zijn er wel veel goede games uitgekomen en komen er ook zeker nog goede games aan.
Natuurlijk is er concurentie van de mobieltjes, maar ik game toch liever op de VITA dan op me mobieltje, ik ben niet zo fijn van moves of touch, in killzone en Little big planet is het goed verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfade schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:45:
Er zijn nu gewoon veel meer mobieltjes en tablets die veel meer kunnen. De psp is uit 2005-6... Plus het feit dat de psp custom firmware heeft. Vanaf het begin al. Vita zit nog potdicht.

Je hebt wel gelijk, triple A is minder. Echter (zie steam) indies etc is wel de toekomst.
Maar geloof me, de grote publishers zijn er wel mee bezig. Vooral na de pricecut en de nwe dunne Vita die er aan komt. (met een shitty LCD). Meer sales meer games.

Jase, favo deze site. http://www.pocketgamer.co...+Vita/feature.asp?c=56210
Van mij mogen er wel wat grote aankondigingen komen op de aankomende E3 van de 3rd party. De meest recente aankondigingen zijn veelal ports zoals God of War en Borderlands 2 die al op een ander systeem gespeeld zou kunnen hebben.

Vooralsnog zijn het die indie verrassingen en een enkele obscuur klinkende titel waar je je ogen op moet richten.

Danganronpa: Trigger Happy Havoc schijnt ook een erg toffe game te zijn en doet het erg goed op Metacritic onder critici en consumenten: Verwijzing.

Trailer: YouTube

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 12:25 . Reden: edit in verwijzing + trailer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik begin de vita elke dag meer te waarderen. Ik ben nu bezig met Uncharted, Hotline: Miami en Guacamelee. Vooral Guacamelee is erg verslavend en lekker uitdagend op hard zonder frustrerend te worden. Hotline kan ik niet te lang achter elkaar spelen zonder dat de frustraties te hoog oplopen, maar ik blijf elke keer terug komen. Eigenlijk had ik niet verwacht nog zoveel te doen met de Vita, maar ik merk dat ik de Vita een stuk sneller aanzet om tussendoor even te gamen dan de PS4.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Pykow schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:16:
[...]
Ik vraag me af of GTA nu fijner te spelen is op de PS vita en dat het tweede pokje werkt, want dan ga ik vice city stories kopen.
Je kan knoppen toewijzen aan het pookje. Maar volgens mij kan je de controls verder niet instellen. Dus je krijgt nog steeds niet de ervaring als op ps2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Is PSN down ofzo? Ik wil OliOli kopen maar kom niet ingelogd :(. Meer mensen die hier last van hebben?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Gelekte plus update van maart met de volgende vita games
PixelJunk Monsters Ultimate HD – PS Vita
Smart As… – PS Vita

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook blij met mijn Ps Vita hoor. Fifa bv speelt op de vita vele malen beter dan op een tablet met crappy swipe of touch controls(alleen dat NL commentaar zo jammer). Netals de god of war psp versies en peace walker, de vita controls maken toch het verschil.

Qua sportsgames is Virtua tennis nog wel een aanrader, ziet er ook mooi uit en speelt lekker arcade.
Heb net ook Need for speed most wanted van een vriend geleend en qua racesgames is dit de topper.

Ben geen hele grote fan van indy games op uitzonderingen na, hotline miami ga ik aanschaffen(bij vriend gespeeld en vond het superverslavend, ondanks de frustratie soms) en limbo schijnt ook een indy-pareltje te zijn.
Oja voor de fighting-game fans is de psp versie Soul Calibur broken destiny de moeite waard, ziet er op de vita mooier uit en speelt prima.

Toch ben ik benieuwd wat er naast god of war1/2 Hd en borderlands2 nog meer voor grotere titels gaan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Machinarium al geprobeerd? Wat mij betreft de leukste Vita game die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Laatst online: 21:24
Verkopen kan in V&A

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 15-02-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 23:30