http://www.engadget.com/2...mmer-playstation-vita-uk/
http://www.computerandvid...nd-priced-for-uk-release/
[ Voor 58% gewijzigd door iPodKiller op 30-01-2014 11:13 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Voor een 'slim' versie verwacht je gewoon een prijsverlaging. Ze hebben juist LCD erin gedaan om de kosten te drukken en gebruiken goedkoper materiaal. Dan kom je niet met een model die goedkoper is om te maken, met dezelfde of zelfs hogere prijs

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 30-01-2014 11:31 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vind de keus ook een beetje raar. Bij de PSP kwamen ze juist langzaam maar zeker met betere hardware en uiteindelijk een goedkopere versie (de E-1000 dacht ik) om hem low budget te maken.ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:
199 is nog teveel zelfsi n NL. Je kan nu al overal bundels vinden voor 169 met game erbij. EN niet te vergeten dat sommige webshops ze zelfs voor dumpprijzen nog aanbieden. Ik nam al express de originele PS Vita door de OLED scherm, maar als ik zo de prijzen zie van de slim ben ik nog blijer dat ik niet gewacht heb. Leuk dat hij lichter is en een uur langer mee kan. Maar OLED ziet er echt een stuk mooier uit, en een stuk voordeliger!
Voor een 'slim' versie verwacht je gewoon een prijsverlaging. Ze hebben juist LCD erin gedaan om de kosten te drukken en gebruiken goedkoper materiaal. Dan kom je niet met een model die goedkoper is om te maken, met dezelfde of zelfs hogere prijs
De Vita wordt uitgekleed, maar vervolgens wel duurder. Ik snap het nog niet helemaal, maar vermoed wel dat Sony zo denkt er meer winst uit te halen.
OLED boven alles, vind het scherm echt heel mooi
Uitgekleed? Alleen het oppergoddelijke Oled scherm word vervangen door een gemiddelde IPS scherm op het niveau van de Iphone (wat tevens ook het voordeel heeft dat het vervelende mura effect verleden tijd is, en de kleur wit minder geel is).ksborg schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:53:
[...]
Vind de keus ook een beetje raar. Bij de PSP kwamen ze juist langzaam maar zeker met betere hardware en uiteindelijk een goedkopere versie (de E-1000 dacht ik) om hem low budget te maken.
De Vita wordt uitgekleed, maar vervolgens wel duurder. Ik snap het nog niet helemaal, maar vermoed wel dat Sony zo denkt er meer winst uit te halen.
OLED boven alles, vind het scherm echt heel mooi
Voor de rest word die alleen maar sterk verbeterd:
- 2x langere accuduur
- 1GB intern geheugen.
- stuk lichter en dunner.
- Verbeterde triggers.
- Buttons zijn flink verbeterd in ergnomie en layout.
- Micro USB aansluiting ipv propetiare meuk.
Edit: Hier trouwens heel goed nieuws voor alle Persona fans...
http://www.gamestop.com/ps-vita/games/mind-zero/113701
Mind=0 (persona kloon) krijgt een westerse release!
[ Voor 14% gewijzigd door Vinand op 30-01-2014 12:34 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
geen 2x langere accuduur, maar één uur extra
- 1GB intern geheugen.
Iedereen schaft toch een geheugenkaart aan, of krijgt er een bij. Dus die 1GB intern geheugen kan je verwaarlozen.
Merk je alleen weinig van als je een gamecase wilt gebruiken (sowieso een aanrader)
- Verbeterde triggers.
Idem, gamecase met nog betere triggers.
Zoveel verschil zit er niet, aan de vorm en layout is bijna niks veranderd. Daarnaast is er niks fijner dan een gamecase op de originele Vita.
die geef ik je, micro-usb is erg handig.
Al met al absoluut niet 'sterk verbeterd'. Het zijn meer minor aanpassingen, die goedkoper zijn om in te voeren en verantwoord worden met een hogere prijs. Uiteindelijk is het scherm het allerbelangrijkst (voor mij in ieder geval). Dat bepaalt hoe je games eruit gaan zien en hoe je het ervaart. Zat er een OLED in dan was het nog een leuke refresh geweest voor die prijs. Maar dit is absoluut niet de adviesprijs van 189 pond te verantwoorden.
De 'touchpad' op de achterkant is ook wat kleiner op de nieuwe Vita
[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 30-01-2014 12:45 ]
Zal vita TV ook snel komen? er zitten al NL teksten in verwerkt etc
Gemiddelde ips scherm van de iPhone?Vinand schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Uitgekleed? Alleen het oppergoddelijke Oled scherm word vervangen door een gemiddelde IPS scherm op het niveau van de Iphone (wat tevens ook het voordeel heeft dat het vervelende mura effect verleden tijd is, en de kleur wit minder geel is).
Voor de rest word die alleen maar sterk verbeterd:
- 2x langere accuduur
- 1GB intern geheugen.
- Verbeterde triggers.
Edit: Hier trouwens heel goed nieuws voor alle Persona fans...
http://www.gamestop.com/ps-vita/games/mind-zero/113701
Mind=0 (persona kloon) krijgt een westerse release!
Ik heb een 5s (ik tik dit erop) en dat scherm is fantastisch hoor.
Een van de mooiste schermen op de markt. Alleen het HTC One scherm is mooier.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is gemiddeld in verhouding met het goddelijke OLED display, het iphone scherm vind ik zeker ook heel erg mooi, net zoals het Z10 scherm en inderdaad de HTC One scherm.Donstil schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:59:
[...]
Gemiddelde ips scherm van de iPhone?
Ik heb een 5s (ik tik dit erop) en dat scherm is fantastisch hoor.
Een van de mooiste schermen op de markt. Alleen het HTC One scherm is mooier.
Sony is erg bescheiden geweest met de "1 uur accuduur verlenging"ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:41:
- 2x langere accuduur
geen 2x langere accuduur, maar één uur extra
- 1GB intern geheugen.
Iedereen schaft toch een geheugenkaart aan, of krijgt er een bij. Dus die 1GB intern geheugen kan je verwaarlozen.
Merk je alleen weinig van als je een gamecase wilt gebruiken (sowieso een aanrader)
- Verbeterde triggers.
Idem, gamecase met nog betere triggers.
Zoveel verschil zit er niet, aan de vorm en layout is bijna niks veranderd. Daarnaast is er niks fijner dan een gamecase op de originele Vita.
die geef ik je, micro-usb is erg handig.
Al met al absoluut niet 'sterk verbeterd'. Het zijn meer minor aanpassingen, die goedkoper zijn om in te voeren en verantwoord worden met een hogere prijs. Uiteindelijk is het scherm het allerbelangrijkst (voor mij in ieder geval). Dat bepaalt hoe je games eruit gaan zien en hoe je het ervaart. Zat er een OLED in dan was het nog een leuke refresh geweest voor die prijs. Maar dit is absoluut niet de adviesprijs van 189 pond te verantwoorden.
Zie engadget en vele andere reviews:
Ik zeg daarnaast ook niet dat de Vita het meerprijs in geld waard is (dat is het zeker niet), alleen dat ik het niet eens ben met het woord "uitgekleed". Een kleine nuancering daarop was dacht ik wel op zijn plaats. Het OLED is waar, het is minder mooi maar het IPS LCD display is ook niet slecht (integendeel). Je gaat van oppergoddelijk naar gemiddeld/goed. Je krijgt daarbij wel weer terug dat mura verleden tijd is, wat ik wel een mooi voordeel vind voor donkere games zoals lone survivor waar het mura effect gewoon irritant isLast year's Vita gave us around four and a half hours of gaming and Sony has promised at least an extra hour on the new model. In practice, we got up to eight hours of continuous gaming, and that's with brightness at 50 percent, WiFi on and several downloads during testing. This rocketed up to more than 12 hours when we played through less-intensive PSP and PS1 games. That's substantially better run time than we saw on the first Vita, and it beats Sony's own estimates, too; a pretty respectable run, we'd say. While we didn't time it, more casual use lasted around two days, and you can expect video playback to last roughly half a day. Regardless of whether you're thrilled to see LCD replace that OLED screen, we think the battery savings are worth it.
Daarnaast is het toch wel handig dat je nu alle games kan spelen zonder verplicht een geheugenkaart te kopen. Dankzij de 1GB kun je nu bijvoorbeeld wel uncharted spelen zonder geheugenkaart.
[ Voor 77% gewijzigd door Vinand op 30-01-2014 13:23 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ooh zo, nou ik vind OLED persoonlijk wel mooi voor games enz maar voor in mijn Smartphone zie ik toch liever LCD.Vinand schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Het is gemiddeld in verhouding met het goddelijke OLED display, het iphone scherm vind ik zeker ook heel erg mooi, net zoals het Z10 scherm en inderdaad de HTC One scherm.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Adviesprijs van OLED-versie was 199 pond. Slim versie heeft een adviesprijs van 180 pond.ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:
Als retailers dus doorgaan met die dumpprijzen, dan zien we binnen een paar maanden PS Vita Slims voor nog lagere prijzen.
Bart Smit misschien.giganielsie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:28:
Mijn interesse is ook gewekt in de Vita maar ik zoek een mooi prijsje. Nu lees ik wel veel dat mensen hem in de winkel voor 130 euro gekocht hadden maar op internet zie ik nergens die prijzen? Vandaag ook naar de MM geweest en daar lag die voor ongeveer 180 euro inclusief een game, dus die maar links laten liggen. Iemand nog tips waar ik hem voor ongeveer 130 euro kan vinden?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
bartsmit had hem idd. nu uit voorraad.giganielsie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:28:
Mijn interesse is ook gewekt in de Vita maar ik zoek een mooi prijsje. Nu lees ik wel veel dat mensen hem in de winkel voor 130 euro gekocht hadden maar op internet zie ik nergens die prijzen? Vandaag ook naar de MM geweest en daar lag die voor ongeveer 180 euro inclusief een game, dus die maar links laten liggen. Iemand nog tips waar ik hem voor ongeveer 130 euro kan vinden?
http://www.bartsmit.com/n...-8/playstation-vita-wi-fi
Of bij de MediaMarkt met 21% BTW actie.
Alleen jammer dat de 4GB kaart veel te klein is en Persona 4 dinsdag is besteld en nog steeds niet binnen is..
[ Voor 22% gewijzigd door Melkaz op 30-01-2014 20:01 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
welkom in de club der vita gebruikers. mocht je echter interesse hebben ik heb mijn 32gb kaartje hier op vraag en aanbod staan.Melkaz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:57:
Ik heb mijn Vita afgelopen Maandag op de kop getikt voor 149,95. Het was de Sports & Racing Mega Pack bij Intertoys. Naja 99,95 want ik had nog VVV bonnen liggen van het kerstpakket. Dit was dus het ideale instap moment voor mij. De Slim ziet er ook wel interessant uit maar ik verwacht niet dat ik die voor 150~ ga vinden. Ik hoopte eerder op een announcement van de 64gb memory stick(en prijsdaling van de 32gb) maar helaas.
Alleen jammer dat de 4GB kaart veel te klein is en Persona 4 dinsdag is besteld en nog steeds niet binnen is..
Intertoys heeft de WiFi&3G versie voor €130 (is elders ook eens vermeld voor Intertoys Utrecht). Let wel dat dit dus zonder memory card is en je daardoor veel hinder ondervind van wat ik begrijp. Goedkoopste memory card is bij de Intertoys €16, dus dan kun je net zo goed voor de €150 versies gaan waar dezelfde memory card bij zit en een game (WiFi only though voor die bundels, geen 3G).giganielsie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:28:
Nee, helaas gaat dat niet.Roshnak schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 00:06:
Ik ben mijn Lumines game card kwijt, ik heb hem nog wel op mijn psvita staan, kan ik deze dan ergens downloaden zodat ik hem nog wel kan spelen?
[LTS][MTS][HTS]
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster (Playstation Vita)
€ 23,19
http://www.wowhd.nl/games...vita/dp/36924549/64156675
Kijk wel uit met importkosten!Ike. schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:10:
WowHD heeft een leuke aanbieding:
€ 23,19
net een besteld
http://www.saturn.nl/mcs/...43,397317.html?langId=-11
troost42 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:56:
zag op een ander topic dat de 16 gb geheugenkaart 20 euro is bij de saturn
net een besteld
http://www.saturn.nl/mcs/...43,397317.html?langId=-11
Was dus al gemeld.SilverNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:21:
Bij de Saturn zijn de 16 GB kaartjes 20 euro. Ook online bestelbaar!
[LTS][MTS][HTS]
Dan heb je dus de Vita met 3G, 8GB kaartje en 8 games ter download
Ik heb de game gekocht uit de PS Store en het is echt een leuke game om te spelen.
Jammer (Vita probleem) zijn de lettertjes nogal klein en hebben ze gekozen om licht blauwe letters op een iets donkere blauwe achtergrond te plaatsen bij de Quest information. Dit leest wat minder prettig.
Verder is het echt een RPG game, waar ik naar opzoek was. Veel vechten, lekker levels omhoog gaan, genoeg items vrij te spelen en te craften en het speelt goed op een handheld.
Ik weet wat ik dit weekend ga doen nu
Angelo NL / Global Cargo VTC
WiFi only geld voor slechts enkele bundels. Er zijn genoeg bundels die ook 3G hebben. Er waren nl. ook 2 killzone bundels. 1 met alleen wifi en 16gb, de andere was wifi/3G en 8gb. Mischien iets om op te letten bij aanschaf.kutagh schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:53:
[...]...dan kun je net zo goed voor de €150 versies gaan waar dezelfde memory card bij zit en een game (WiFi only though voor die bundels, geen 3G).
JupjupPykow schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:43:
Bedankt voor de tip voor Rainbow Moon.
Ik heb de game gekocht uit de PS Store en het is echt een leuke game om te spelen.
Jammer (Vita probleem) zijn de lettertjes nogal klein en hebben ze gekozen om licht blauwe letters op een iets donkere blauwe achtergrond te plaatsen bij de Quest information. Dit leest wat minder prettig.
Verder is het echt een RPG game, waar ik naar opzoek was. Veel vechten, lekker levels omhoog gaan, genoeg items vrij te spelen en te craften en het speelt goed op een handheld.
Ik weet wat ik dit weekend ga doen nu
Ff een paar dingen die ik in t begin over het hoofd zag: battles kunnen 5 dingen opleveren
1) XP die je character(s) levellen
2) Gold en items (oprapen uit bags)
3) Creature kill points => om bepaalde stats (HP, speed, etc.) van je character te upgraden bij de Savant
4) bij level-up kans op extra permanente Sub-Turn tijdens battles => heeeel handig
5) bij level-up kans op skill points => daarmee kun je passive skills (Blocker of Poison resistance, etc.) activeren voor je character
Vooral die passive skills kwam ikzelf pas laat achter. Die zijn echt handig, want die zijn altijd active.
Vergeet ook niet je wapens en armor te upgraden met gevonden items voor extra bonus stats!
This is a Rapture reminder..
Vergeet niet dat dit vaak geïmporteerde games zijn! Normaal maakt dat niet zo heel veel uit. Alleen de DLC is ook gekoppeld aan dat regio. Aangezien je niet van account kan wisselen op de Vita kan je dus helemala geen gebruik maken van DLC. Misschien geen probleem bij de meeste games als je geen DLC wilt spelen. Maar FFX/X-2 komt met 1 cardridge waarop FFX staat en een code om FFX-2 uit de PS Store te downloaden. En nu zie je al wat het probleem dus is: je kan het niet downloaden omdat het uit mogelijk uit een ander regio komt.Ike. schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:10:
WowHD heeft een leuke aanbieding:
€ 23,19
Ik wacht lekker tot FFX/X-2 uit komt in NL en download de games via de PS Store. Lekker digitaal, niks wisselen met kaartjes. Dit zijn toch voor mij klassiekers die ik niet kwijt wil, bovendien steek ik per game weer makkelijk 100-200 uur in.
[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 01-02-2014 00:41 ]
Say whut?!ASNNetworks schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:39:
[...]
bovendien steek ik per game weer makkelijk 100-200 uur in.
Gelukkig geeft die website tenminste een regiocode er bij.ASNNetworks schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:39:
[...]
Vergeet niet dat dit vaak geïmporteerde games zijn! *knip*
Ik ben pas op het begin lvl 5 haha.Sssquirrel schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:35:
[...]
Jupjup
Ff een paar dingen die ik in t begin over het hoofd zag: battles kunnen 5 dingen opleveren
1) XP die je character(s) levellen
2) Gold en items (oprapen uit bags)
3) Creature kill points => om bepaalde stats (HP, speed, etc.) van je character te upgraden bij de Savant
4) bij level-up kans op extra permanente Sub-Turn tijdens battles => heeeel handig
5) bij level-up kans op skill points => daarmee kun je passive skills (Blocker of Poison resistance, etc.) activeren voor je character
Vooral die passive skills kwam ikzelf pas laat achter. Die zijn echt handig, want die zijn altijd active.
Vergeet ook niet je wapens en armor te upgraden met gevonden items voor extra bonus stats!
ik verwacht later inderdaad me wapens te kunnen upgraden of nieuwe items te kunnen vinden.
Speel hem wel op normal mode btw.
Er staat gewoon PAL bij hoor. Eventuele inklaringskosten die het spel naar de winkelprijs brengen en de levertijd die een maand kan duren zijn vooral het probleem.ASNNetworks schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:39:
[...]
Vergeet niet dat dit vaak geïmporteerde games zijn! Normaal maakt dat niet zo heel veel uit. Alleen de DLC is ook gekoppeld aan dat regio. Aangezien je niet van account kan wisselen op de Vita kan je dus helemala geen gebruik maken van DLC. Misschien geen probleem bij de meeste games als je geen DLC wilt spelen. Maar FFX/X-2 komt met 1 cardridge waarop FFX staat en een code om FFX-2 uit de PS Store te downloaden. En nu zie je al wat het probleem dus is: je kan het niet downloaden omdat het uit mogelijk uit een ander regio komt.
Ik wacht lekker tot FFX/X-2 uit komt in NL en download de games via de PS Store. Lekker digitaal, niks wisselen met kaartjes. Dit zijn toch voor mij klassiekers die ik niet kwijt wil, bovendien steek ik per game weer makkelijk 100-200 uur in.
Ik verwacht hem eigenlijk wel binnenkort op PS+ ter promotie van het 2e deel.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 03-02-2014 16:08 ]
Mooi! Ik kan wel wat friend high scores gebruiken op veel tafels! Leuker dan mijn eigen scores te verbeterenBeakzz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:07:
Ja staat ook hoog op mijn lijstje , maar ik mag helaas niet meer apps van Sony op mijn kaartje zetten dus nu investeer ik mijn geld nu maar in tafels voor zen pinball 2(huidige verslaving
)

Welke tafels heb je?
Toch al in Feb 2013 aangekondigd hoorPykow schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:48:
2e deel ? daar heb ik nog niks overgelezen.
De 6 Star wars tafels , Epic quest en Plant vs Zombies. En de gratis tafel die bij de PS4 versie zat (naam even kwijt) alleen die kan ik niet direct op de Vita spelen helaasSssquirrel schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:33:
[...]
Mooi! Ik kan wel wat friend high scores gebruiken op veel tafels! Leuker dan mijn eigen scores te verbeteren
Welke tafels heb je?
Wilde ook Persona 4 Golden aanschaffen door veel positieve verhalen, maar ik wacht daar maar mee. Heb nu al echt te veel spellen om te spelen, en dan komt nog FFX/X-2 over 6 weken.
Uncharted (tijdelijk op pauze)
Unit 13 (nog niet aan begonnen)
Guacamelee! (uitgespeeld)
Jak II (nog niet aan begonnen)
Dynasty Warriors Next (nog niet aan begonnen)
Rainbow Moon (mee bezig)
Gravity Rush (soms mee bezig)
Soul Sacrifice (mee bezig)
BlazBlue EX (nog niet aan begonnen)
Sonic Transformed (tijdelijk op pauze)
Virtua Tennis (soms mee bezig)
Dokuro (nog niet aan begonnen)
ModNation Racers (mee bezig)
PSX classics:
Abe's Oddysee (mee bezig)
Abe's Exoddus (nog niet aan begonnen)
Driver (soms mee bezig, eerste level is weer oldskool moeilijk haha)
Crash Bandicoot (mee bezig/bijna uitgespeeld)
Zoals jullie kunnen zien heb ik nog aardig wat werk te doen haha. En er komen steeds weer nieuwe games en acties bij waar ik toch weer een game moet oppikken
[ Voor 70% gewijzigd door ASNNetworks op 03-02-2014 23:03 ]
Momenteel doe ik niet zoveel met mijn Vita. Laat die JRPGs als de nieuwe Ys en FF maar komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 03-02-2014 23:01 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Daarnaast heb ik nog Fifa 14 liggen, maar die game speel je nooit uit.
killzone is uitgespeeld en ik hoop snel weer zo'n goede uitziende en speelbare shooter te vinden op de PS Vita.
Met een PSN kaartje van 20 euro heb ik dus Rainbow moon gehaald en het is echt een verslavend spel.
Momenteel zijn er 15 uur aan gametijd verstreken en nog steeds oplopend.
Om mijn verlanglijstje van dit jaar, staat nog Borderlands 2 en Rainbow skies.
Daarnaast nog steeds wachtende op de Playstation 4, ben ik op 50% met Saints row 3 op de PC en speel ik nog Battlefield 4 XD
Heel veel games tegelijkertijd terwijl ik niet meer zoveel vrije uren heb, maar geniet van de momenten dat er gespeeld kan worden.
Mijn teller staat op 73 uur met char.levels 50 tot 55 nu, en ik ben nog lang niet door de main quest heen. Dus vrees niet, je kan echt nog wel heeeel lang vooruit met rainbow moonPykow schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:12:
Met een PSN kaartje van 20 euro heb ik dus Rainbow moon gehaald en het is echt een verslavend spel.
Momenteel zijn er 15 uur aan gametijd verstreken en nog steeds oplopend.
"21 jaar DSL!"
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zitten erg leuke titels tussen, maar ben er inmiddels achter dat ook 8 gb zo vol zit

PSN: nameless-iD_
http://www.bartsmit.com/n...tation-vita-wi-fi-plus-3gPaulus07 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:58:
[...]
bartsmit had hem idd. nu uit voorraad.
http://www.bartsmit.com/n...-8/playstation-vita-wi-fi
Net zo duur, alleen 3g erbij. Besteld

PS One Classics; here I come
[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 05-02-2014 04:04 ]
Het nieuwe model van de Vita zal weer hoger ingezet worden en het zal hierna zeker weer een paar maanden duren voor deze prijzen weer bereikt worden. Er kan nog een stunt aankomen om deze 'oude modellen"weg te krijgen , maar aan de andere kant is die prijs bij Bart Smit al een stuntprijs.
16 GB is voor de 1 meer dan genoeg en voor de ander veel te weinig. Ik kom niet eens uit met mijn 64GB kaartje. Het ligt er dus maar net aan hoeveel spellen je tegelijk op het systeem wilt hebben staan. Aangezien ik een verzamelaar ben heb ik nooit ruimte genoeg
De 2e hands kaartjes kan je gewoon formateren en als nieuw laten werken op je eigen Vita.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-02-2014 10:48 ]
Volledig mee eens. Gewoon bij Bart Smit bestellen gezien de gunstige prijs. Tweedehands zijn de prijzen inderdaad vaak hoger, soms ook omdat je er spellen bij krijgt die je misschien niet eens leuk vindt. Voor 130 euro heb je een gloednieuwe en daar zou mijn voorkeur altijd naar uitgaan met zo'n klein prijsverschil.Beakzz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:45:
Waar je op moet letten is dat je hem gewoon op de link die boven je post staat besteld (zolang dat nog kan)2ehands is het verschil gewoon te klein of wordt er zelfs meer gevraagd door het feit dat de Vita bij andere winkels nog een hogere prijs heeft. (zie Pricewatch bovenaan deze pagina bv.)
Het nieuwe model van de Vita zal weer hoger ingezet worden en het zal hierna zeker weer een paar maanden duren voor deze prijzen weer bereikt worden. Er kan nog een stunt aankomen om deze 'oude modellen"weg te krijgen , maar aan de andere kant is die prijs bij Bart Smit al een stuntprijs.
16 GB is voor de 1 meer dan genoeg en voor de ander veel te weinig. Ik kom niet eens uit met mijn 64GB kaartje. Het ligt er dus maar net aan hoeveel spellen je tegelijk op het systeem wilt hebben staan. Aangezien ik een verzamelaar ben heb ik nooit ruimte genoeg
De 2e hands kaartjes kan je gewoon formateren en als nieuw laten werken op je eigen Vita.
Wat betreft de memorycards, tsja. Sommige mensen komen met 4GB uit omdat ze niks downloaden. Anderen (zoals ik), downloaden bijna alles en dan is een memory card gauw te klein. Ik heb zelf een 8GB kaartje maar die ga ik snel vervangen voor een 64GB.
ik weet dat de eindbaas een rank heeft van 75 en dat je daarna nog veel side missies kunt halen tot rank 999.Sssquirrel schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:47:
[...]
Mijn teller staat op 73 uur met char.levels 50 tot 55 nu, en ik ben nog lang niet door de main quest heen. Dus vrees niet, je kan echt nog wel heeeel lang vooruit met rainbow moon
Nou weet ik niet of je perse op HARD mode moet spelen om tot rank 999 te komen, ik speel gewoon op normal
http://blog.eu.playstatio...-gt6-knack-tearaway-more/
PSN-ID: ThaDwizzle
PSN-ID: ThaDwizzle
Waarom wel?
Ik heb psn+
Ik heb een Vita en een PS3
Ik hou van RPG en grinden vind ik ook wel leuk.
Waarom niet?
Weinig geld momenteel
Ik hou niet van kiddy graphics
edit ; laat maar, Turn-based. Is echt mijn ding niet op de computer. Dan speel ik veel liever board-games IRL.
[ Voor 19% gewijzigd door maartend op 05-02-2014 13:18 ]
Hier ook maar even vrgen of iemand het weet over de rainbow moon bundle: https://store.sonyenterta...TPS30295:video-game-storeBeakzz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:36:
Zucht ... daar gaan we weer. Mooie sale in de Psn store met leuke prijzen voor Rainbow Moon , Tearaway en Terraria bv.
http://blog.eu.playstatio...-gt6-knack-tearaway-more/
Is die ook voor de vita of alleen de save game? In de omschrijving staat er dat je t krijgt voor zowel vita als ps3 maar als je links kijkt bij afspeelbaar op staat er alleen PS3?
edit:
Via budgetgaming voor degene die het willen kopen. Bah, heb nu wel ene grotere kaart nodig als de digitale games zo steeds in de aanbieding komen[..]
Ik heb deze bundel gekocht en ben hem op dit moment gewoon op m'n vita aan 't downloaden.
Gepost door: DragonflySoldier op 05-02-2014 14:46
[ Voor 43% gewijzigd door Musta op 05-02-2014 15:10 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
En echt bizar dat die geheugenkaartjes zoveel kosten; €62,50 nu het goedkoopste op budgetgaming

De 64GB geheugenkaartjes zijn voor +- 85 euro te bestellen vanuit Japan, dus dat is op dit moment de beste prijs/kwaliteit verhouding.giganielsie schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:04:
Kon mijzelf nu ook niet inhouden en heb de PSV bij de BartSmit gekocht. Nu ben ik nog wel opzoek naar een geheugenkaartje. Heeft er iemand toevallig nog een 16Gb kaartje over die ik over kan nemen tegen een leuk prijsje? Ik weet dat het hier niet hoort, maar ik krijg hem morgen binnen en wil natuurlijk wel snel een geheugenkaartje![]()
En echt bizar dat die geheugenkaartjes zoveel kosten; €62,50 nu het goedkoopste op budgetgaming
Je moet er inderdaad wel van houden.maartend schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:13:
Kan iemand me aangeven waarom ik Rainbow Moon niet zou kopen?
Waarom wel?
Ik heb psn+
Ik heb een Vita en een PS3
Ik hou van RPG en grinden vind ik ook wel leuk.
Waarom niet?
Weinig geld momenteel
Ik hou niet van kiddy graphics
edit ; laat maar, Turn-based. Is echt mijn ding niet op de computer. Dan speel ik veel liever board-games IRL.
Het zijn kiddy graphics, maar dat vindt ik normaal bij een RPG game.
wil ik realisme, dan speel ik ook niet op een Vita maar op me PC en later de PS4 (god mag weten wanneer)
voor €7,50 zal ik hem zeker binnen halen, jammer dat ik net 1 weekje te vroeg was.
Ik kan me erg vermaken met dit soort games, ik speelde op de PC ook een langetijd Maplestory, alleen de besturing was niet al te best en op een handheld zijn dit soort games leuker om te spelen.
EDIT: ik heb maar 16GB kaartje, maar die is nog lang niet vol, ik speel nu rainbow moon en die is maar 1,5 GB ongeveer. Daarnaast heb ik killzone uitgespeeld en die verwijder ik wel weer als ik ruimte te kort kom.
Ik speel toch meestal 1 a 3 games tegelijk en dat gaat goed op een 16GB kaartje,
BTW werkt een PSP kaartje ook in de PS vita ? want daar heb ik nog 8 GB in zitten.
Mijn PSP is staat nu stof te happen.
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 05-02-2014 16:10 ]
Dat zag ik inderdaad hier voorbij komen maar vind dat echt teveel geld nu. Ik wil daarom nu dan maar een 16 gb omdat deze nog een beetje betaalbaar zijn (niet qua prijs/Gb)rickjehh schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:05:
[...]
De 64GB geheugenkaartjes zijn voor +- 85 euro te bestellen vanuit Japan, dus dat is op dit moment de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Voor 16 GB betaal je nu 35 euro bij all4games: https://www.all4games.nl/.../Memory-Card-16GB-PS-Vitagiganielsie schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:08:
[...]
Dat zag ik inderdaad hier voorbij komen maar vind dat echt teveel geld nu. Ik wil daarom nu dan maar een 16 gb omdat deze nog een beetje betaalbaar zijn (niet qua prijs/Gb)
PSP gebruikt Memory Card Pro Duo en dat werkt niet in de Vita, geen geschikte poort ervoor beschikbaar. Helaas...Pykow schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:07:
[...]
EDIT: ik heb maar 16GB kaartje, maar die is nog lang niet vol, ik speel nu rainbow moon en die is maar 1,5 GB ongeveer. Daarnaast heb ik killzone uitgespeeld en die verwijder ik wel weer als ik ruimte te kort kom.
Ik speel toch meestal 1 a 3 games tegelijk en dat gaat goed op een 16GB kaartje,
BTW werkt een PSP kaartje ook in de PS vita ? want daar heb ik nog 8 GB in zitten.
Mijn PSP is staat nu stof te happen.
Hoe wil je dat überhaupt doen?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:12:
Is het al mogelijk om emulatoren op de PSV te spelen?
[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 05-02-2014 17:19 ]
idd, heb twee weken geleden mn tweede 16GB kaartje gekocht bij de MM. Kan me heel goed voorstellen dat men massaal is gaan hamsteren. Blijkbaar ook goeie timing van me, met die nieuwe sale.Musta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:18:
Bij de Saturn en MM waren ze €20? Of zijn ze uitverkocht alweer
Net naar de MM geweest en daar waren ze idd weer 35 euro. Wel maar 1 meegenomen want de laagste prijs op internet was nu ook 35 euro.Trishul schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:56:
[...]
idd, heb twee weken geleden mn tweede 16GB kaartje gekocht bij de MM. Kan me heel goed voorstellen dat men massaal is gaan hamsteren. Blijkbaar ook goeie timing van me, met die nieuwe sale.
Dan moet je nog steeds een medium hebben om te schrijven op de PS Vita geheugenkaartjes en voor zover ik weet is dat niet mogelijk
De PSP kon dit wel. Die zijn ook voor een paar tientjes te koop opzich, dus dat is een goed alternatief
Als je deze link volgt :Musta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:15:
[...]
Hier ook maar even vrgen of iemand het weet over de rainbow moon bundle: https://store.sonyenterta...TPS30295:video-game-store
Is die ook voor de vita of alleen de save game? In de omschrijving staat er dat je t krijgt voor zowel vita als ps3 maar als je links kijkt bij afspeelbaar op staat er alleen PS3?
http://blog.us.playstatio...on-out-today-for-ps-vita/
Zie je onderstaande reactie in de comments van een ontwikkelaar.
Just as a follow up: The PS3 Player discount qualifies for purchases made in the past and present. If you download Rainbow Moon for PS3 now, you can get the Vita game at a 50% discount. Alternatively, you can purchase the Cross-Save Bundle, which contains both versions and costs the same price.
Dus het lijkt me wel , maar aangezien ik nog twijfel of ik hem nu al koop nog niet geprobeerd. (PS+ enz
Ik heb hem toch gekocht en staat nu op beide consoles.Beakzz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:23:
[...]
Als je deze link volgt :
http://blog.us.playstatio...on-out-today-for-ps-vita/
Zie je onderstaande reactie in de comments van een ontwikkelaar.
Just as a follow up: The PS3 Player discount qualifies for purchases made in the past and present. If you download Rainbow Moon for PS3 now, you can get the Vita game at a 50% discount. Alternatively, you can purchase the Cross-Save Bundle, which contains both versions and costs the same price.
Dus het lijkt me wel , maar aangezien ik nog twijfel of ik hem nu al koop nog niet geprobeerd. (PS+ enz)
Je kon wel psp game iso's en homebrow draaien op de Vita. Iets van 3-4 Vita games hebben een savegame hack waarmee je cfw kan laden zodat je in de psp emulatie firmware komt. Dus je kan PSP content op de vita spelen. Echter heeft Sony die games uit de play store verwijderd.
Verder is het Vita gedeelte nog steeds potdicht.
Paar posts terug zocht er iemand eentje nog , als je t nog niet hebt gehaald kan je deze nemenMediamarkt €22
Memory Card (16GB) incl. ModNation Racers: Road Trip
http://www.mediamarkt.nl/...3,1030349.html?langId=-11
Met dank aan Pinokkia
Dank! Meteen besteld en een vita bij bart smit. Hopelijk vrijdag in huis!Musta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:54:
Voor degenen die nog ene 16GB kaartje zoeken:
[...]
Paar posts terug zocht er iemand eentje nog , als je t nog niet hebt gehaald kan je deze nemen
Met dank aan Pinokkia
Verwijderd
Is gewoon weer van Revolution net als alle eerdere delen. Tijdens de Kickstarter hebben Charles Cecil en zijn team heel veel feedback van fans meegenomen en zelfs de meeste stemacteurs zijn hetzelfde. Als je de oude spellen leuk vond ga je deze zeker ook weer tof vinden. Er is ook weer heel veel tijd en moeite gestoken in het achtergrondverhaal (Gnostics).k-city schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:19:
Iemand die weet of de nieuwe Broken Sword iets is? Vond het vroeger altijd een geweldig spel, maar het is blijkbaar door een andere studio gemaakt?
Thanks! Heb er nog ééntje kunnen bemachtigen, zijn nu al niet meer te verkrijgen. Mooie deal.Musta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:54:
[...]
Paar posts terug zocht er iemand eentje nog , als je t nog niet hebt gehaald kan je deze nemen
Met dank aan Pinokkia
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is snel gegaan.Koldur schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:24:
[...]
Thanks! Heb er nog ééntje kunnen bemachtigen, zijn nu al niet meer te verkrijgen. Mooie deal.
Bedankt Musta voor het extra posten.Musta schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:54:
[...]
Met dank aan Pinokkia
Jij inderdaad ook bedankt Pinokkia, ben blij met de deal!pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:56:
[...]
Dat is snel gegaan.
[...]
Bedankt Musta voor het extra posten.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Mediamarkt en Saturn hebben geregeld zulke aanbiedingen/fouten tussendoor. Zo had ik laatst een ps+ 365 dagen voor €37,50. Toen ik het postte was het gelijk daarna uitverkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 06-02-2014 00:04 ]
Heb op budgetgaming de laatste tijd best veel negatieve dingen gelezen omtrent de levering vanuit de webshops (mensen die weken moesten wachten op hun bestelling).
Uiteindelijk toch maar besloten om zaterdag een 16GB Vita geheugenkaart te bestellen voor €20 bij Saturn.
Saturn/MM was veruit de goedkoopste en voor deze prijs wou ik het risico wel nemen.
Levertijd stond op, voor 22:00 bestelt morgen in huis.
Maar heb nog niks ontvangen, ook geen verzendbevestiging of iets dergelijks.
Heb vandaag maar een 16GB kaart op bol.com gekocht voor €36. Je betaald veel meer, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik morgen eindelijk op mijn Vita kan spelen.
Ga Saturn morgen even bellen dat ik mijn bestelling wil annuleren.
Bedankt voor de info! Goed om te horen, ik ga hem zeker ff binnenhalen dan!Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
[...]
Is gewoon weer van Revolution net als alle eerdere delen. Tijdens de Kickstarter hebben Charles Cecil en zijn team heel veel feedback van fans meegenomen en zelfs de meeste stemacteurs zijn hetzelfde. Als je de oude spellen leuk vond ga je deze zeker ook weer tof vinden. Er is ook weer heel veel tijd en moeite gestoken in het achtergrondverhaal (Gnostics).
In kort. Ik heb er 2 besteld op verschillende dagen voor die 20 euro en beide keren was de levering de volgende dag.Sefaex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:45:
Als je snel een PS Vita memory card wil hebben, zou ik hem niet bestellen bij MM of Saturn.
Heb op budgetgaming de laatste tijd best veel negatieve dingen gelezen omtrent de levering vanuit de webshops (mensen die weken moesten wachten op hun bestelling).
Uiteindelijk toch maar besloten om zaterdag een 16GB Vita geheugenkaart te bestellen voor €20 bij Saturn.
Saturn/MM was veruit de goedkoopste en voor deze prijs wou ik het risico wel nemen.
Levertijd stond op, voor 22:00 bestelt morgen in huis.
Maar heb nog niks ontvangen, ook geen verzendbevestiging of iets dergelijks.
Heb vandaag maar een 16GB kaart op bol.com gekocht voor €36. Je betaald veel meer, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik morgen eindelijk op mijn Vita kan spelen.
Ga Saturn morgen even bellen dat ik mijn bestelling wil annuleren.
Ik heb ook zaterdag besteld en nog niks gehoord of geleverd gekregen... Ga er maar eens achteraan.In kort. Ik heb er 2 besteld op verschillende dagen voor die 20 euro en beide keren was de levering de volgende dag.
Voor de mensen die nog interesse hebben, de 129 euro VITA bij de Bart Smit is weer leverbaar!
psn: jagermeistertim
Net mailtje binnen gekregenTTHEEBO1 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:53:
[...]
Ik heb ook zaterdag besteld en nog niks gehoord of geleverd gekregen... Ga er maar eens achteraan.
Voor de mensen die nog interesse hebben, de 129 euro VITA bij de Bart Smit is weer leverbaar!
MehhhGeachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling bij Saturn.
Op dit moment is de door u bestelde SONY PS VITA MEMORY CARD 16GB helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk 17 februari weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hierover per e-mail.
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u reageren op deze e-mail of bellen naar onze klantenservice via 0900-72887665. Voor een spoedige verwerking vragen we u het bestelnummer te vermelden. Na annulering van uw bestelling zullen we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan u restitueren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Nu nog wachten op de 32GB memory card die ik van een mede tweaker heb overgenomen.
Ben al na een half uur verslaafd geraakt eraan. Heb zaterdag een tentamen en ik kan er met moeite van afblijven
Heb nu Persona 4 Golden, Dragons Crown, Toukiden (demo ben ik nu aan t downloaden) en Rainbow Moon op mijn lijstje staan.
Welke van de 4 raden jullie mij aan om als eerst te spelen ?