Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:29
Bedankt voor alle reacties wat betreft een externe batterij. Het gaat waarschijnlijk 1tje van anker worden maar nu zag ik bij amazon de de volgende ook staan nieuwere versie voor zover ik zie. 2000 mah meer kosten 36 euro ten opzichte van 30. Iemand ook met deze ervaring?

http://www.amazon.de/Gene...=8-4&keywords=Anker+astro

[ Voor 28% gewijzigd door RenaldoN op 26-01-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:59
RenaldoN schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:52:
Bedankt voor alle reacties wat betreft een externe batterij. Het gaat waarschijnlijk 1tje van anker worden maar nu zag ik bij amazon de de volgende ook staan nieuwere versie voor zover ik zie. 2000 mah meer kosten 36 euro ten opzichte van 30. Iemand ook met deze ervaring?

http://www.amazon.de/Gene...=8-4&keywords=Anker+astro
Nope , maar die ga ik wel bestellen. Zag hem gisteren voor het eerst ( de witte versie ;) ) toen ik je naar mijn huidige versie linkte.

Kan zelfs 4 A geven dus snel laden. Genoeg goede reviews ook maar volgens mij maakt Anker alleen maar betrouwbaar spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Donstil schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:16:
Weet iemand hoe het zit met de oudere gratis ps+ games, zijn die nog gratis?
Ik wilde uncharted en rayman kopen maar zag dat die alle 2 gratis zijn of zijn geweest.

Kan je die gratis ps+ games ook spelen als je offline bent? (In een vliegtuig bv)
Uncharted is nog steeds gratis, volgens mij rayman niet meer.

En ja, je kunt ps+ games spelen terwijl je offline bent, zorg alleen dat je ze minstens een keer terwijl je verbonden bent hebt opgestart.

Om het beste uit ps+ te krijgen zou ik nu alvast het kopen en alles aanschaffen, want een aantal games gaan er vanuit de 29ste weer uit voor een nieuw aantal games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevil
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:17
@usefulidiot.198 Denk wel dat dat een fake kabel is, die van mij heeft ps logo er op staan en geen driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Laatst online: 20-10 21:15
Hopelijk geen gestolen Vita.
heb je wel de originele verpakking en eventueel bon ?

Als het goed is komt die van mij dinsdag binnen. Ook via MP.
Heb wel om de originele bon gevraagd.

kijk nu al uit naar deze zomer voor Oddysee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tdocter schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:35:
[...]

Uncharted is nog steeds gratis, volgens mij rayman niet meer.

En ja, je kunt ps+ games spelen terwijl je offline bent, zorg alleen dat je ze minstens een keer terwijl je verbonden bent hebt opgestart.

Om het beste uit ps+ te krijgen zou ik nu alvast het kopen en alles aanschaffen, want een aantal games gaan er vanuit de 29ste weer uit voor een nieuw aantal games.
Thnx. Heb Uncharted alvast "gekocht" via de store online.

Was idd gratis door plus.

Nu even wachten op mijn Vita. Collega heeft hem mee genomen bij de BartSmit (3G €129,99) maar zie hem pas dinsdag weer :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 20:22

Melkaz

Melkazar

Zijn de voorraden bij Bart Smit en Intertoys een beetje OK? Op de webshops zijn de goede geprijsde bijna allemaal uitverkocht. Voor 129,99(vita only) of 149,95(pack) + een vvv bon van 50 euro uit kerstpakket wil ik mij best mijn console collectie uitbreiden met een Vita :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:35:
Zijn de voorraden bij Bart Smit en Intertoys een beetje OK? Op de webshops zijn de goede geprijsde bijna allemaal uitverkocht. Voor 129,99(vita only) of 149,95(pack) + een vvv bon van 50 euro uit kerstpakket wil ik mij best mijn console collectie uitbreiden met een Vita :)
Online was van de week bij de BartSmit niet meer mogelijk.

De winkels hebben nog voorraad. De BartSmit waar mijn collega is geweest had echter alleen nog 3G versies.

Deze zijn net zo duur dus eigenlijk is dat een nog betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Zouden ze de Vita's 'dumpen' omdat de Slim versie binnenkort eraan komt?
Afgelopen Vrijdag in Antwerpen al wezen kijken maar Bart Smit had niks, de Saturn was dicht(!) en de Mediamarkt had alleen bundles van 199. Toch bizar dat BS en Intertoys zulke mooie aanbiedingen hebben terwijl andere bedrijven of niks op voorraad hebben of nog steeds ~200 euro vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:10:
Zouden ze de Vita's 'dumpen' omdat de Slim versie binnenkort eraan komt?
Afgelopen Vrijdag in Antwerpen al wezen kijken maar Bart Smit had niks, de Saturn was dicht(!) en de Mediamarkt had alleen bundles van 199. Toch bizar dat BS en Intertoys zulke mooie aanbiedingen hebben terwijl andere bedrijven of niks op voorraad hebben of nog steeds ~200 euro vragen..
Ja geen idee waarom ze echt gedumpt worden.

De verkoper bij de BartSmit had er nog nooit een verkocht met 3G (daar ging het in dit geval om) en naar zijn zeggen was er ook echt nooit vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantozzi
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Ga daar wel van uit ja.. Nieuw model: Aanstaande donderdag zal Sony 'An introduction to the slimmest'... Presentatie houden. Dat was letterlijk de aankondiging die de pers gekregen heeft. Dat kán bijna niets anders zijn als de Vita Slim. Voor Amerika en Europa zou het zijn, zie onder andere IGN.
En ja,.lastige keuze, oud model, groter maar mooier scherm, nieuwe model 1 Gb geheugen ingebouwd, 20% kleiner en lichter, waarschijnlijk in meerdere kleuren (wit is wel mooi toch ;-)) en opladen via micro-usb.
Wellicht is even donderdag afwachten wel een goed idee, misschien de oude binnenkort nog goedkoper?? Voor degenen die interesse hebben althans. (Ik ben voorzien 'sinds Killzone uit is', véel plezier van zeker in combinatie met Ps plus)

[ Voor 0% gewijzigd door Fantozzi op 27-01-2014 00:04 . Reden: verduidelijking van de tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Donstil schreef op maandag 27 januari 2014 @ 00:00:
[...]

Ja geen idee waarom ze echt gedumpt worden.

De verkoper bij de BartSmit had er nog nooit een verkocht met 3G (daar ging het in dit geval om) en naar zijn zeggen was er ook echt nooit vraag naar.
Ik heb ook een 3G versie, maar dat is meer omdat ik niet in de gaten had dat het er 1 was O-) Ik was bij de Intertoys voor de Killzone bundel en die zag ik liggen, zag alleen pas later dat het een 3G model was met 8GB memorycard en dat er ook een WiFi only bundel is met 16GB memorycard is. Maar er komt binnenkort toch een 64GB memorycard dus dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Heb ook een 3G model, helaas heb je er vrij weinig aan ben ik erachter gekomen. Je kan niet eens online gamen ermee via 3G, alleen beetje internet browsen, YouTube en friends list bekijken. Daarvoor heb ik mn smartphone bij me.... Het is ook niet dat het niet gaat werken via 3G ofzo, ik haal nu overal zowat 20Mbit/s down en heb een latency van rond de 40-50ms, via 3G. Behoorlijke faal in mijn ogen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ga maar eens in de trein zitten, en dan kom je erachter dat je totaal geen stabiele verbinding hebt met 3G omdat je elke keer van mast switched en soms even helemaal geen verbinding hebt... Ik snap de restrictie dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Tja ik zit niet elke dag alleen in de trein met mn Vita ;) Bovendien is het toch niet zo moeilijk om de gebruiker een optie te geven. Use multiplayer on mobile network. Ik kan zelf wel bepalen of ik het dan wil gebruiken of mn ervaring wil verpesten....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar als ik nou een VPN opzet naar thuis zou ik dan Remote play kunnen doen via 3G of is dat te langzaam.

Met Vodafone heb ik een dualSim mogelijkheid en een stabiele verbinding.
Thuis heb ik 200/20 internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Je moet verbonden zijn met wifi. Als je VPN instelt is je IP adres wellicht die van je thuis internet, maar ben je alsnog verbonden met 3G. De Vita heeft geen verbinding met Wifi en dat heeft ie ook gewoon door natuurlijk, de wifi chip is immers niet verbonden. Je kan natuurlijk wel een hotspot opzetten met je smartphone en zo verbinden. Maargoed daarvoor heb je geen 3G model nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

ASNNetworks schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:15:
Tja ik zit niet elke dag alleen in de trein met mn Vita ;) Bovendien is het toch niet zo moeilijk om de gebruiker een optie te geven. Use multiplayer on mobile network. Ik kan zelf wel bepalen of ik het dan wil gebruiken of mn ervaring wil verpesten....
Je 'verpest' ook de ervaring van je mede online spelers. In een shooter zou je bijvoorbeeld van de ene naar de andere plek gaan hoppen op het moment dat je verbinding af en toe wegvalt...

Ach ja, zoals je al zegt kun je het 'ontwijken' met een hotspot met bijvoorbeeld een telefoon, maar dan heb je inderdaad geen 3G variant nodig. Eigenlijk is het dus niet zo heel nuttig het 3G model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:35:
Je moet verbonden zijn met wifi. Als je VPN instelt is je IP adres wellicht die van je thuis internet, maar ben je alsnog verbonden met 3G. De Vita heeft geen verbinding met Wifi en dat heeft ie ook gewoon door natuurlijk, de wifi chip is immers niet verbonden. Je kan natuurlijk wel een hotspot opzetten met je smartphone en zo verbinden. Maargoed daarvoor heb je geen 3G model nodig ;)
Ooh zonde, hij kijkt dus echt naar zijn Wifi connectie? Niet op ip basis.

Betekend dat dan wel dat het werkt als je remote via Wifi ergens bent (en vpn inlogt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-10 23:47
Stevil schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:48:
@usefulidiot.198 Denk wel dat dat een fake kabel is, die van mij heeft ps logo er op staan en geen driehoekje.
Vandaag na het werk even langs de mediamarkt geweest, waar ook enkel imitatie-laders lagen. Een medewerker die ik even aansprak vertelde mij dat er geen Sony laders voor de Vita los verkrijgbaar zijn.
(wat natuurlijk niet klopt, ze staan zelfs op de site van mediamarkt, maar goed...)
Heb een gok gewaagd en een lader van Big Ben gekocht. Works like a charm!

Laat de Vita nu even rustig laden en dan straks maar eens kijken of de games die ik de afgelopen maanden via PS+ heb binnengehaald wat zijn (uncharted, wipeout2048, jet set radio, metal gear en soul sacrifice).

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
usefulidiot.198 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Vandaag na het werk even langs de mediamarkt geweest, waar ook enkel imitatie-laders lagen. Een medewerker die ik even aansprak vertelde mij dat er geen Sony laders voor de Vita los verkrijgbaar zijn.
(wat natuurlijk niet klopt, ze staan zelfs op de site van mediamarkt, maar goed...)

Laat de Vita nu even rustig laden en dan straks maar eens kijken of de games die ik de afgelopen maanden via PS+ heb binnengehaald wat zijn (uncharted, wipeout2048, jet set radio, metal gear en soul sacrifice).
Hij heeft wel deels gelijk.
Orginele lader kan je kopen maar dit is exclusief de usb kabel.
Mijn orginele kabel was al binnen 1 maand kapot en toen ook 1 van bigben gekocht. Werkt goed en een voordeel is dat die een veel langere kabel heeft dan het orgineel. Deze kabel is nu al ik gok bijna 2 jaar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ik kan mezelf nu ook aansluiten bij de PS4+Vita owners club. Maar net nu ligt PSN eruit voor onderhoud :D
Verder wel onder de indruk van het apparaatje, maar remote play zonder een dedicated L2 en R2 knop maakt Fifa 14 onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Niieuwe PS-Vita gebruiker! En inderdaad.. net dan ligt PSN voor onderhoud op z'n gat, maar verder prima mee te spelen.. Ook PS4 remote play via 4G werkt prima (Telefoon als hotspot)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Murzeltje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:54:
Niieuwe PS-Vita gebruiker! En inderdaad.. net dan ligt PSN voor onderhoud op z'n gat, maar verder prima mee te spelen.. Ook PS4 remote play via 4G werkt prima (Telefoon als hotspot)
Dat is toch wel goed om te lezen.
Daar wilde ik ook een beetje mee gaan spelen op lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Voor een VITA Starter die zoveel mogelijk digitaal wilt gaan, wat zijn dan de aanraders? Ik hoorde dat er heel veel klassiekers in de store staan maar die is natuurlijk nog down vanavond dus kan geen kijkje nemen. Overigens heb ik al een maand of 2 PS+ vanwege de PS4 dus die games heb ik al! Mits ze te downloaden waren ;)

Zelf dacht ik aan Chrono Trigger maar hoorde weer verhalen dat dit een slechte poort is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
FF VI als je van Chrono Trigger houdt.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:53
usefulidiot.198 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Ik vind sowieso dat de vita, games en accessoires slecht verkrijgbaar zijn bij de mediamarkt.

Ik heb trouwens voor 3 dollar een vita kabeltje besteld op dealextreme en die werkt prima als ik hem in mijn telefoonlader stop. Handig als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Chrono Trigger is volgens mij alleen in de US store te downloaden. De FF reeks is wel tof idd als je daar van houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Melkaz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:45:
Ik kan mezelf nu ook aansluiten bij de PS4+Vita owners club. Maar net nu ligt PSN eruit voor onderhoud :D
Verder wel onder de indruk van het apparaatje, maar remote play zonder een dedicated L2 en R2 knop maakt Fifa 14 onspeelbaar.
Welkom :) Leuk om te zien dat de Vita nu harder lijkt te gaan lopen. Altijd goed voor toekomstige aankondigingen. Die extra knoppen mis je inderdaad wel ja, maar er is ook genoeg op de Vita zonder remote play ;) Een resogun en AC4 vind ik weer wel erg lekker spelen met remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Verstekbakker schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:21:
Chrono Trigger is volgens mij alleen in de US store te downloaden. De FF reeks is wel tof idd als je daar van houdt.
Helaas :( Dan maar op zoek naar de dure Nintendo DS versie..
Zie nu ook pas dat Persona 4 Golden 39,95 kost digitaal maar hij was vorige maand in de aanbieiding voor ps+ leden voor 17,95. Jammer dat ik die gemist heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zo, vandaag komt Persona 4 binnen. Ik moet zeggen, ik ben lekker dom geweest met het bestellen ervan.

Ik dacht, lekker goedkoop kopen bij Play Asia. Het was 29 euro. Ik besteld en kon kiezen hoe te verzenden. Prijs stond bij een deal van UPS, 32 euro. Denk, mooi, paar euro extra voor snelle levering.

Wrong.

Was dus 32 euro bovenop de 29 euro van het spel. Kwam ik helaas te laat achter. Toen nog problemen bij UPS om een btw nummer omdat ze dachten dat het voor een bedrijf was (laat het op werk bezorgen) en er komt nog eens ongeveer 20 euro import belasting bij.

Give or take 70 euro dus.

Goed bezig!

Is in ieder geval weer een mooie leer ervaring haha. This game better be worth it.

Also, ik had mijn mobiele chip in mijn VITA gedaan en de 3G valt erg tegen op het apparaat. Op de sportschool heb ik normaal perfect ontvangst met mijn mobiel maar de VITA had op dat moment daarbinnen geen ontvangst.

Heb geen lange test uitgevoerd natuurlijk en kon zijn dat ik een ongelukkig moment had maar kijkend naar het moment lijkt de 3G antenne in de VITA niet supersterk te zijn.

Edit: Killzone was trouwens erg vet. Multiplayer ook wel leuk alleen jammer dat na een match mijn VITA niet de masterserver kon contacten en dus de stats niet werden opgeslagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sojiro84 op 28-01-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Sojiro84 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:52:
Zo, vandaag komt Persona 4 binnen. Ik moet zeggen, ik ben lekker dom geweest met het bestellen ervan.

Ik dacht, lekker goedkoop kopen bij Play Asia. Het was 29 euro. Ik besteld en kon kiezen hoe te verzenden. Prijs stond bij een deal van UPS, 32 euro. Denk, mooi, paar euro extra voor snelle levering.

Wrong.

Was dus 32 euro bovenop de 29 euro van het spel. Kwam ik helaas te laat achter. Toen nog problemen bij UPS om een btw nummer omdat ze dachten dat het voor een bedrijf was (laat het op werk bezorgen) en er komt nog eens ongeveer 20 euro import belasting bij.

Give or take 70 euro dus.

Goed bezig!

Is in ieder geval weer een mooie leer ervaring haha. This game better be worth it.

Also, ik had mijn mobiele chip in mijn VITA gedaan en de 3G valt erg tegen op het apparaat. Op de sportschool heb ik normaal perfect ontvangst met mijn mobiel maar de VITA had op dat moment daarbinnen geen ontvangst.

Heb geen lange test uitgevoerd natuurlijk en kon zijn dat ik een ongelukkig moment had maar kijkend naar het moment lijkt de 3G antenne in de VITA niet supersterk te zijn.

Edit: Killzone was trouwens erg vet. Multiplayer ook wel leuk alleen jammer dat na een match mijn VITA niet de masterserver kon contacten en dus de stats niet werden opgeslagen.
Auw dat is wel heftig! Ik heb hem een paar weken geleden digitaal gekocht voor 20 :+. Maar goed, het is in elk geval een game waar je heel lang mee bezig kunt zijn en het verhaal is ook prima. Kleine troost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
ksborg schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:53:
[...]

Auw dat is wel heftig! Ik heb hem een paar weken geleden digitaal gekocht voor 20 :+. Maar goed, het is in elk geval een game waar je heel lang mee bezig kunt zijn en het verhaal is ook prima. Kleine troost :).
Ik ben iig zeer benieuwd. Echt 99% van het internet is laaiend enthousiast over het spel en ik hou wel van een goed verhaal EN het spel duurt lang om uit te spelen dus, van alle spellen waar je geld aan kan verspillen, is Persona 4 Golden het minst ergst.

Zou vervelender zijn als ik dat had betaalt voor Killzone haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-10 18:12
Ik ben net vandaag klaar met Persona 4 golden na een dikke 80 uur spelen. Het was mij ook wel 70 euro waard geweest, mocht dat nog een troost zijn. :P

Twijfel nu erg waar ik aan zal beginnen, waarschijnlijk een psone titel. Heb Front Mission 3, FF 4,6,7,8,9 en Grandia klaar liggen. Welke zou het leukste zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 15:07
Ik was laatst blij verrast door grandia (vroeger nooit gespeeld), erg leuk, voelt soms beeeeetje kiddie aan, omdat je in het spel een kind bent, maar de humor is duidelijk volwassen. Mocht je die gaan spelen, praat met alle mensen in de haven en je zult wel zien wat ik bedoel :) Wat ik er ook leuk aan vond, is dat je vrij rap echt in het verhaal zit, wat bij FF soms wel even kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Persona is binnen! Ik hoefde geen import kosten te betalen (dus spel was give or take 50 euro). Erg apart. Ik ben nu op werk dus vanavond er maar eens lekker voor gaan zitten. Ik ben razend benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Sojiro84 op 28-01-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Waarom halen jullie Persona 4 Golden helemaal vanuit Japan als ik vragen mag? Is het omdat de game dan volledig in Japans is of is het iets anders?

Je kan em namelijk gewoon hier bestellen voor €33,69 en dan heb je het waarschijnlijk gewoon morgen in huis...
https://www.all4games.nl/...4-Golden-Playstation-Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand met welke firmware die vita's uit de fabriek kwamen? Ik heb zojuist mijn vita van de BartSmit uitgepakt. Lijkt wel een release model. Ding zit nog op 1.06 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-10 17:04

Pykow

Angelo OTR

Donstil schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:59:
Weet iemand met welke firmware die vita's uit de fabriek kwamen? Ik heb zojuist mijn vita van de BartSmit uitgepakt. Lijkt wel een release model. Ding zit nog op 1.06 namelijk.
Je moet hem gelijk updaten, anders kan je niet in de ps store komen.
Gewoon verbinding maken met je wifi en updaten maar.
en anders een van de nieuwste games erbij kopen, daar zit altijd de laatste firmware bij.

ik heb nog steeds 20 euro psn kaart, maar mijn wifi is regelmatig slecht waardoor ik er nog steeds niks mee gedaan heb en me games gewoon in de winkel koop. Die kleine hoesjes zijn ook wel leuk om te hebben eigenlijk.

Ga hem nog wel een keer gebruiken :P

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 28-01-2014 19:11 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand al OlliOlli gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels de eerste ervaringen op gedaan, in de wereld van hoge resolutie schermen valt het vita scherm gelijk op, het is allemaal niet zo scherp bv. Ook valt me op dat het menu niet helemaal soepel loopt, alsof het draait op 15 fps oid. Ook valt het op dat de vita erg dik is en behoorlijk plasticie aanvoelt.

Eerste indruk viel dus best wel tegen.

Toen ging ik met de software aan de gang en werd het allemaal langzaam beter, wel moest ik me nog eerst even door de psn aanmelding worstelen. Om een lang verhaal kort te houden, psn account 1 op de vita met psn account 2 op de ps4 en dan remote play wil niet, om dan account 1 uit te loggen en met 2 in te loggen op de vita was een enorme klus. Kreeg het niet voor elkaar dus heb de vita gereset en opnieuw begonnen.

Na al die ellende wilde de koppeling wel lukken en kon ik aan de slag met remote play en god wat een feest is dat. Het werkt echt fantastisch en er lijkt haast geen vertraging in te zitten, had ik overal wel gelezen maar absoluut niet verwacht. Voor ik het wist zat ik op de bank al 45 minuten ACBF te doen via de vita.

Ik had hem daar voornamelijk voor gekocht en gelukkig stelt dat niet teleur, morgen via VPN eens op een ander netwerk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Donstil schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:14:
Inmiddels de eerste ervaringen op gedaan, in de wereld van hoge resolutie schermen valt het vita scherm gelijk op, het is allemaal niet zo scherp bv. Ook valt me op dat het menu niet helemaal soepel loopt, alsof het draait op 15 fps oid. Ook valt het op dat de vita erg dik is en behoorlijk plasticie aanvoelt.

Eerste indruk viel dus best wel tegen.

Toen ging ik met de software aan de gang en werd het allemaal langzaam beter, wel moest ik me nog eerst even door de psn aanmelding worstelen. Om een lang verhaal kort te houden, psn account 1 op de vita met psn account 2 op de ps4 en dan remote play wil niet, om dan account 1 uit te loggen en met 2 in te loggen op de vita was een enorme klus. Kreeg het niet voor elkaar dus heb de vita gereset en opnieuw begonnen.

Na al die ellende wilde de koppeling wel lukken en kon ik aan de slag met remote play en god wat een feest is dat. Het werkt echt fantastisch en er lijkt haast geen vertraging in te zitten, had ik overal wel gelezen maar absoluut niet verwacht. Voor ik het wist zat ik op de bank al 45 minuten ACBF te doen via de vita.

Ik had hem daar voornamelijk voor gekocht en gelukkig stelt dat niet teleur, morgen via VPN eens op een ander netwerk proberen.
Je zegt net dat je vita op 1.06 draaide, al geupdate? Want mijn menu loept echt retestrak. Strakker dan welk touchscreen apparaat hier ook in huis. Ik weet nog wel dat toen ik hem de eerste keer opstarte ik verbaasd was over hoe snel het liep en hoe snel het toetsenbord tevoren kwam. Het is ook niet dat ik echt trage apparatuur gewend ben (Xperia Z, iPad 4, Tablet Z, Nexus 7).

Qua resolutie geef ik je volledig gelijk, buiten gamen doe ik er ook niets op, maar zodra je gamed (en er niet teveel kleine text in de game zit) heb je er eigenlijk weinig 'last' van en is het vooral een voordeel. Zo kunnen ze de graphics lekker omhoog schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Bij mij reageert hij ook supersnel en ook het menu gaat super soepel dus dat je een andere ervaring hebt vind ik wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
rickjehh schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:32:
Bij mij reageert hij ook supersnel en ook het menu gaat super soepel dus dat je een andere ervaring hebt vind ik wel opvallend.
Same here. Maar ik deel de mening over de remote play. Zo geweldig! En zo weinig lag, het is bijna verbazingwekkend :). Knack speelt ook heerlijk op de Vita.

Mij valt trouwens wel op dat wanneer je in remote play een minuut de controls niet aanraakt, het scherm dimt. Opzich prima, maar soms irritant. Vooral omdat Vidzone wel werkt remote, maar dus ook dimt na een tijdje. Iemand een idee of daar een oplossing voor is?

Edit:

Ok het lijkt gewoon te maken te hebben met de ingestelde screen timeout voor de Vita. Die blijft dus in tact wanneer je remote play gebruikt.

[ Voor 35% gewijzigd door ksborg op 28-01-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja inmiddels ben ik volledig ge-update.
Ik ben kieskeurig hoor wat betreft die animaties. Ik klaag daar wel vaker over en dan zien mijn vrienden het ook nooit.

Vind het menu ook gewoon echt niet mooi trouwens.

Maar goed dat is zeuren op de kleine dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Donstil schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:45:
Ja inmiddels ben ik volledig ge-update.
Ik ben kieskeurig hoor wat betreft die animaties. Ik klaag daar wel vaker over en dan zien mijn vrienden het ook nooit.

Vind het menu ook gewoon echt niet mooi trouwens.

Maar goed dat is zeuren op de kleine dingen :)
Wat mij betreft hadden ze het gehele touch gedeelte achterwege gelaten. Het enige wat me echt stoort aan de Vita is touch. Maar goed, daar kan ik dan weer totaal niet mee overweg :+. Zonder touch hadden ze het menu wel weer mooier kunnen maken, a la PS4 :). Ach je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Mijn ervaringen na de eerste dag zijn is redelijk positief, het menu is echt enorm snel hier. Wat een verademing tegenover de trage 3ds software/menu.

Maar het menu zelf is wel matig, lelijke bubbles en soms zitten dingen onlogisch verstopt. Daarin vind ik vele andere touch apparaten en de 3ds echt beter in. Verder zit ik de hele tijd te navigeren met de knoppen, maar dan mag weer niet hoor want dat moet persé met de touch!

Morgen op het gemak het menu met de Edit mode aanpassen, om te beginnen de games op de eerste pagina!

Verder heb ik alle games nu digitaal(mega bundel en ps+) maar godver, wat is 8GB opslag bar weinig en wat kost 32/64gb veel geld!

Edit: Kan je die melding "No Sim" ook weg krijgen? Ik ga echt nooit gebruik maken van een 3g kaartje hoor Sony.

[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 28-01-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Melkaz schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:04:

Maar het menu zelf is wel matig, lelijke bubbles en soms zitten dingen onlogisch verstopt. Daarin vind ik vele andere touch apparaten en de 3ds echt beter in.
Kun je zelf instellen en wijzigen (groepering, achtergrond, etc.)
Verder zit ik de hele tijd te navigeren met de knoppen, maar dan mag weer niet hoor want dat moet persé met de touch!
Wederom in te stellen. Kan dus ook gewoon met knoppen navigeren zowel menu als browser, etc.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melkaz schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:04:
Edit: Kan je die melding "No Sim" ook weg krijgen? Ik ga echt nooit gebruik maken van een 3g kaartje hoor Sony.
Je kan je PS knop ingedrukt houden en dan daar je modem uit zetten.
Heb ik ook gedaan, dan is het weg.

Edit: duur hè die kaartjes. Heb voor een tientje een 8GB kaartje op marktplaats gekocht maar verwacht ook dat die snel vol zal zijn.

Kan nog niet echt een shop vinden waar ze gedumpt worden, veel vita spul wordt gedumpt maar de kaartjes dus helaas niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 28-01-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

Wat is OlliOlli verslavend! Echt een super game voor ( maar) 10 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Roshnak schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:53:
Wat is OlliOlli verslavend! Echt een super game voor ( maar) 10 euro!
Ik ben heel erg into indie, maar kan dat Olli Olli echt niet anders zien dan een uit de hand gelopen flashgame. Meer een spel voor de Playstation Mobile sectie van €3 - 4 zeg maar.

Let op ! Dit zeg ik zonder gespeeld te hebben. Misschien zou een demo me overtuigen, maar die is er helaas niet. Heel het stijltje spreekt me niet aan terwijl ik toch echt open sta voor elke soort game.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 28-01-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Gekke vraag maar zou ps plus niet geupdate zijn rond dit tijdstip? 29ste, tis nu 4:31. Kom net van het werk en dacht even download aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:03
Wordt altijd pas in de middag gedaan dacht ik.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Toukiden demo vandaag online voor EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:40:
Waarom halen jullie Persona 4 Golden helemaal vanuit Japan als ik vragen mag? Is het omdat de game dan volledig in Japans is of is het iets anders?

Je kan em namelijk gewoon hier bestellen voor €33,69 en dan heb je het waarschijnlijk gewoon morgen in huis...
https://www.all4games.nl/...4-Golden-Playstation-Vita
Ik dacht slim te zijn en het wat goedkoper in het buitenland te halen. Bleek uiteindelijk dus goed tegen te vallen en ik was even niet helder ten tijde van de bestelling. Ikzelf snap ook niet waarom ik gewoon niet in Nederland zocht naar een goedkope versie.

Domheid van mijn kant. Uit buitenland kan goedkoper werken maar in dit geval was gewoon kopen in Nederland beter geweest.

Welnu, gister dus begonnen met spelen. Ik denk dat ik totaal anderhalf/2 uur erop heb zitten? Ik zal niks spoileren mochten er mensen zijn die het nog moeten spelen maar momenteel nog lekker veel dialogen en verhaal ontwikkeling. Het spel bevalt mij wel. De RPG aspect moet ik nog ontdekken maar de beetje combat die ik in het eerste begin mocht ervaren was lekker ouderwets maar voelde toch wel goed.

Laatste keer dat ik deze turn-based combat ervaarde was met Final Fantasy. Lang geleden. Anyway,. Het verhaal is tot dusver erg goed. Ik kan lekker meeleven en af en toe een antwoord geven en de humor is ook wel leuk.

Ik kan tot dusver wel snappen waarom mensen het spel leuk vinden. Het verhaal is gewoon erg makkelijk om te begrijpen en om mee in te komen. Ik ben benieuwd hoe het combat systeem later gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Sojiro84 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Ik dacht slim te zijn en het wat goedkoper in het buitenland te halen. Bleek uiteindelijk dus goed tegen te vallen en ik was even niet helder ten tijde van de bestelling. Ikzelf snap ook niet waarom ik gewoon niet in Nederland zocht naar een goedkope versie.

Domheid van mijn kant. Uit buitenland kan goedkoper werken maar in dit geval was gewoon kopen in Nederland beter geweest.

Welnu, gister dus begonnen met spelen. Ik denk dat ik totaal anderhalf/2 uur erop heb zitten? Ik zal niks spoileren mochten er mensen zijn die het nog moeten spelen maar momenteel nog lekker veel dialogen en verhaal ontwikkeling. Het spel bevalt mij wel. De RPG aspect moet ik nog ontdekken maar de beetje combat die ik in het eerste begin mocht ervaren was lekker ouderwets maar voelde toch wel goed.

Laatste keer dat ik deze turn-based combat ervaarde was met Final Fantasy. Lang geleden. Anyway,. Het verhaal is tot dusver erg goed. Ik kan lekker meeleven en af en toe een antwoord geven en de humor is ook wel leuk.

Ik kan tot dusver wel snappen waarom mensen het spel leuk vinden. Het verhaal is gewoon erg makkelijk om te begrijpen en om mee in te komen. Ik ben benieuwd hoe het combat systeem later gaat werken.
Ik ben ook aan P4G begonnen, gekocht met de kerstaanbieding. Heb er nu ook ongeveer 2 uur opzitten. Redelijk veel dialogen in het begin maar een goede intro voor het verhaal kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Na 4 uur had ik pas 1 keer een RPG element.
Daarna kwam ik weer terug in de stad (ja iedereen weet dat je combat hebt in de TV's)
en toen was het erg onduidelijk wat ik moest gaan doen, ik ben toen weer naar een TV gegaan en die zag er precies hetzelfde uit als voorheen, gangetje hier, trapje daar en klaar.
Je ontdekt dus niet echt nieuwe gebieden ofzo. ik weet niet of iemand verder is in het spel en dit kan ontkennen.

kijk in pokemon ging je steeds verder en ging je van stad naar stad, dat was echt leuk.
in WoW loop je met je speler steeds verder het gebied in en worden de beesten steeds sterker.
Dit had je ook in Diablo III en ook bij Borderlands 2.
dat soort RPG's spreken met beter aan, maar het is nu wachten op borderlands 2 of misschien heeft iemand een andere RPG game die vergelijkbaar zijn met de games die ik zo juist aangaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:06:
misschien heeft iemand een andere RPG game die vergelijkbaar zijn met de games die ik zo juist aangaf
Rainbow Moon is wel een aanrader! http://www.rainbowmoongame.com/
Heel veel gameplay / battles (turn based) met (uiteindelijk) 6 characters in je team in verschillende gebieden (open world / free exploration). Ik heb er nu 67 uur inzitten zag ik gisteren, en mijn characters zijn net tussen lvl 45-50. Ik ben al enemies tegengekomen die lvl 500+ zijn... Yeah, you can play this game for a lonnnnnngggggg time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:06:
misschien heeft iemand een andere RPG game die vergelijkbaar zijn met de games die ik zo juist aangaf
Kijk anders eventjes naar de PS1 en PSP library, daar vind je een hoop gouden RPG games, tevens ook de juiste plek als je op zoek bent naar de beste turn based strategy rpg games in de vorm van Tactics Ogre en Final fantasy war of the lions.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Donstil schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Je kan je PS knop ingedrukt houden en dan daar je modem uit zetten.
Heb ik ook gedaan, dan is het weg.
Gek. Ik kan geen "modem" uit zetten. Alleen mobiel netwerk. En het staat er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51

Emiel1984

Made in NL

Ik heb Rayman Origin(uitgespeelt), Killzone, Muramasa en Uncharted(uitgespeelt). Ben op zoek naar games die lijken op Ratched and Clank. Games die lekker veel kleuren hebben en veel fantasie hebben. Ben niet zo een grote fan van shooters die realistisch moeten overkomen. Killzone spreekt mij daarom niet zo aan.
Ik heb al gekeken of ik Persona wat zou vinden naaar aanleiding van de laatste berichten in dit topic maar dit was al niet wat ik zocht.Heeft iemand tips om naar te kijken ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Emiel1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:47:
Ik heb Rayman Origin(uitgespeelt), Killzone, Muramasa en Uncharted(uitgespeelt). Ben op zoek naar games die lijken op Ratched and Clank. Games die lekker veel kleuren hebben en veel fantasie hebben. Ben niet zo een grote fan van shooters die realistisch moeten overkomen. Killzone spreekt mij daarom niet zo aan.
Ik heb al gekeken of ik Persona wat zou vinden naaar aanleiding van de laatste berichten in dit topic maar dit was al niet wat ik zocht.Heeft iemand tips om naar te kijken ?
Misschien de nieuwe Rayman? Zag dat die in feb ofz komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51

Emiel1984

Made in NL

Donstil schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Misschien de nieuwe Rayman? Zag dat die in feb ofz komt.
Rayman Legend heb ik al op de WiiU.
Deze is al even uit op de PS Vita ;). In februari releasen ze de PS4 en Xbox One versies.
Guacamelee heeft mijn interesse ook wel getrokken, ik heb echter de voorkeur aan games die ik fysiek kan kopen. Zover ik weet kan je Guacamelee niet los kopen in de winkel , hoop dat ze dit soort hits is gaan uitbrengen op PS Vita kaartjes.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Emiel1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:03:
[...]

Deze is al even uit op de PS Vita ;). In februari releasen ze de PS4 en Xbox One versies.
Guacamelee heeft mijn interesse ook wel getrokken, ik heb echter de voorkeur aan games die ik fysiek kan kopen. Zover ik weet kan je Guacamelee niet los kopen in de winkel , hoop dat ze dit soort hits is gaan uitbrengen op PS Vita kaartjes.
Eventueel kan je toch een Playstation Plus abonnement nemen? Daar zit Guacamelee gratis bij. Gisteren half uurtje zitten spelen en het beviel mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:12
Tearaway MOET je dan spelen, vond ik erg leuk, leukste tot nog toe op de Vita. Als je het gaat spelen er maximaal plezier uit wil halen dan raad ik je aan het proberen te 100%en. Sowieso een aanrader als ik je vraag zo lees!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Tearaway MOET je dan spelen, vond ik erg leuk, leukste tot nog toe op de Vita. Als je het gaat spelen er maximaal plezier uit wil halen dan raad ik je aan het proberen te 100%en. Sowieso een aanrader als ik je vraag zo lees!
Mee eens. Tearaway is echt geniaal/magisch. Ik moet het nog kopen en heb alleen de demo gedaan maar wat ik speelde was gewoon fantatisch. Wat een creatief en prachtig gemaakt spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er ook weer eens nieuwe flippers voor Pinball Arcade uit gaan komen, op iOS en Android zijn er al wel nieuwe uitgekomen. Ik wil wel weer eens wat nieuwe flippers uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-10 17:29

The_Bird

Meneer de Raaf

Kan je op de Vita meerdere accounts (met elk eigen regio zetten?) Dat bevalt me op de ps3 maar op de psp kon dat niet.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
The_Bird schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:12:
Kan je op de Vita meerdere accounts (met elk eigen regio zetten?) Dat bevalt me op de ps3 maar op de psp kon dat niet.
nee dat is niet mogelijk. de vita kan maar 1 account per keer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:12
The_Bird schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:12:
In principe kan het wel, maar is niet echt een normale of beter gezegd, bruikbare, optie. Je moet dan per account een memory card hebben en met iedere switch je vita volledig resetten (terwijl je MC eruit is gehaald natuurlijk).

Er is een petitie gaande, of het helpt is altijd de vraag, maar kost maar weinig tijd en niet geschoten is altijd mis! http://www.change.org/pet...sed-on-one-ps-vita-device

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Emiel1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:03:
[...]

Deze is al even uit op de PS Vita ;).
Ooh zo, cool.
Ik had hem voor de PS4 besteld maar denk dat ik hem ga omzetten naar de vita nu ik die heb.

Dat soort platformers lijken me wel lekker spelen op een handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Ooh zo, cool.
Ik had hem voor de PS4 besteld maar denk dat ik hem ga omzetten naar de vita nu ik die heb.

Dat soort platformers lijken me wel lekker spelen op een handheld.
PS Vita heeft wel enkele levels die heel erg naar speelbaar zijn in verband met aangepaste controls... De game is veel beter op de Wii U
Guacamalee! is een van de beste indie games die ik ooit gespeeld heb, geen excuus om te laten liggen, past ook helemaal bij je beschrijving.
Dragons Crown: Van de makers van murumasa rebirth, met meer RPG, zelfde strakke artstyle en erg goede multiplayer.
Gravity Rush: omdat het gewoon moet.
En zoals hierboven aangegeven is moet je zeker ook een kijkje nemen naar tearaway

[ Voor 45% gewijzigd door Vinand op 29-01-2014 13:13 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:49

Niku

Alagaesii

Ik begin een aankoop van een Vita enigszins te overwegen, maar kijkend naar het rijtje games kom ik niet verder dan: Tearaway, Persona, Ys: Memories of Celceta, Uncharted & Killzone. Zijn er toppers die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nice! Ben nu Modnation Racers en Dynasty Warriors aan het downloaden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Niku schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:47:
Ik begin een aankoop van een Vita enigszins te overwegen, maar kijkend naar het rijtje games kom ik niet verder dan: Tearaway, Persona, Ys: Memories of Celceta, Uncharted & Killzone. Zijn er toppers die ik over het hoofd zie?
Deze vraag komt elke week ongeveer een keer langs dus lees even een paar bladzijden terug. Genoeg goede indie's en op Metacritic / IGN / Gamespot kan je alle toppers er zo uit filteren.

Bij twijfel gewoon niet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:49

Niku

Alagaesii

Heb GameRankings gecheckt. Maar als die vraag elke week terug komt zal er wel geen enorme hoeveelheid aan toppers zijn. Nuf said for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Niku schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:19:
Heb GameRankings gecheckt. Maar als die vraag elke week terug komt zal er wel geen enorme hoeveelheid aan toppers zijn. Nuf said for me!
Hangt volledig af van wat je voor een games zoekt / leuk vindt. Er zijn legio goede indie-games en veel goede andere titels ==> soms niet bekende franchises (tearaway, dragons crown, gravity rush) en soms ook wel (killzone, littlebig planet, uncharted, rayman)...

Kortom, er zijn voldoende echt goede games.

Iets anders: ik heb hard-copy Muramasa Rebirth, import versie. Nu is er DLC beschikbaar maar ik vrees dat die dan niet gaat werken i.c.m. mijn copy? Normaal staat in de PSN store dat je dan de game met code "1234" moet hebben, anders werkt het niet. Maar dat staat bij deze DLC er dus niet bij... Ik kan ook niet vanuit de game de store in, om het te downloaden.. Iemand een idee of het compatible gaat zijn?

[ Voor 26% gewijzigd door Sssquirrel op 29-01-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nope gaat niet werken.

De PlayStations (Vita, PS3/4) zijn allemaal regio vrij, echter zijn de PS Stores dat niet. Je kan dus wel een Japanse of US game op je Vita spelen, maar de DLC is gekoppeld aan dat regio. Dus heb je een game geïmporteerd dan moet je de DLC aanschaffen vanuit de PS Store uit de desbetreffende regio.

Op de PS3/PS4 is dat geen probleem omdat je daar meerdere accounts kan koppelen. Echter kan je op de Vita maar één account koppelen. Als je een ander account wilt koppelen dien je de Vita te formatteren. Je hebt dus 2 keuzes:

Geen DLC
Wel DLC, maar niet meer op je eigen account spelen.

Zolang Sony het niet toestaat om meerdere accounts te koppelen met de Vita, importeer ik ook geen games. Bovendien wil ik toch alles het liefst digitaal (lekker alles op één 64GB memory card), dus download ik alles via de EU Store. Jammer, want de US Store is een stuk voordeliger, en de Aziatische stores hebben een hele hoop andere games. :'(

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 29-01-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Hmmmmm, bummers, just as i expected :(

Oh well, genoeg andere games nog te doen (ik "moet" / wil nog steeds Dragon's Crown met een 2e, nieuwe character spelen...) --- en Toukiden staat in de pre-order oOo

[ Voor 11% gewijzigd door Sssquirrel op 29-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daar zat ik ook een beetje naar te kijken afgelopen weekend (Kocht hem voor RemotePlay).

Ik kwam toen tot Rayman, uncharted (Nu gratis op +), LittleBigPlanet en HotlineMiami (Die ik al een tijd wilde spelen).

Verder viel me op dat er heel veel vecht games leken te zijn, iets wat mij persoonlijk niet zo kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Modnation Racers is echt een hele vette game. Net even een half uurtje gespeeld en een eigen kart en driver gemaakt. Heel vet gedaan en speelt heel lekker.

Dynasty Warriors Next is niet echt mijn type game. Heb in het verleden al vaker Dynasty Warrior games geprobeerd, maar nooit echt iets gevonden.

Toukiden: The Age of Demons (demo) ook even geprobeerd. Dat is echt een hele toffe game. Kan niet wachten op de release over 2 weken. Overigens kan je 1,5 level spelen van de demo en gaat je save mee naar de full game. Om het nog mooier te maken: alle voice acting is lekker origineel Japans. Geen mislukte vertaalde troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
ASNNetworks schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:13:

Toukiden: The Age of Demons (demo) ook even geprobeerd. Dat is echt een hele toffe game. Kan niet wachten op de release over 2 weken. Overigens kan je 1,5 level spelen van de demo en gaat je save mee naar de full game. Om het nog mooier te maken: alle voice acting is lekker origineel Japans. Geen mislukte vertaalde troep :)
Awesome! Hopelijk komt mijn pre-order van Zavvi (28 euro) redelijk snel binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Voor het geld waarvoor je tegenwoordig een Vita koopt zou ik hem niet laten liggen. PS+ erbij en je kan blijven gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Laatst online: 20-10 21:15
Ik heb hier nog een 16 gb kaartje liggen in de verpakking.
Iemand ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De Vita is een geweldig aparaat maar de PSN Store mag van mij wel een nieuwe layout krijgen.

'Nieuwste' word niet of onvolledig bijgewerkt.
'Topdownloads' ? Uitgever die het meest betaald komt bovenaan?
Geen enkele sorteer functie
DLC is niet makkelijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Mike-Nikon schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:
Ik heb hier nog een 16 gb kaartje liggen in de verpakking.
Iemand ????
Hoe duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wat is de beste game in de store voor 20 euro of minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:52:
Wat is de beste game in de store voor 20 euro of minder ?
Ligt eraan wat voor spellen jij leuk vind.

Via de 'website store' kan je makkelijk alle Vita games sorteren op prijs.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb nu Little big planet, p4g(te veel dialogen) , killzone en fifa 14 op de handheld.
ik hoe wel van shooters of een goede RPG.

rainbow moon lijkt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ike. schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:43:
De Vita is een geweldig aparaat maar de PSN Store mag van mij wel een nieuwe layout krijgen.

'Nieuwste' word niet of onvolledig bijgewerkt.
'Topdownloads' ? Uitgever die het meest betaald komt bovenaan?
Geen enkele sorteer functie
DLC is niet makkelijk te vinden
Die store is een ramp, ik benader hem eigenlijk alleen vanaf mijn pc en push dan spul naar mijn vita of ps3. Op de devices zelf is die traag en onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bij mij is de store op de PC ook erg traag moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De Store is een ramp , maar de dowloadlijst 10 x zo erg. Ooit een keer Motorstorm RC complete gekocht en dan staan alle auto's apart onder elkaar (en dan ook nog een keer voor de PS3 aangezien het crossbuy is)

Ook kan je er maar 10 tegelijk downloaden dus een pack van 16 auto;s downloaden gaat niet eens. Ongelofelijk dat ze dat nooit aangepakt hebben. Hoe moeilijk kan het zijn om een complete edition als 1 download neer te zetten ipv 200 (gok ik ) losse downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Pykow schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:03:
Ik heb nu Little big planet, p4g(te veel dialogen) , killzone en fifa 14 op de handheld.
ik hoe wel van shooters of een goede RPG.

rainbow moon lijkt leuk.
Rainbow Moon is leuk :-)

Maar goed, je moet van 't type game houden. Sommige zullen het te repetitive vinden vanwege de VELE battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sssquirrel schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:25:
[...]

Rainbow Moon is leuk :-)

Maar goed, je moet van 't type game houden. Sommige zullen het te repetitive vinden vanwege de VELE battles.
Geen probleem met veel battles :P beter dan steeds dialoogjes zoals met p4g.

Rayman legends ga ik binnenkort ook even halen, erg leuke settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Wel is het fijn dat het je niet echt in battles forceert, wel nodig om te levelen, maar jij beslist waar, wanneer en waar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ga er gewoon voor, het was een 20 euro kado, dus ga gewoon voor rainbow moon.
ik heb wat reviews gekeken en het lijkt me wel leuk, vrije rpg game.
De game is ook maar 1,4GB , dus dat valt erg mee.
Nog 7 euro uit te geven :P

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 29-01-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

Is Final Fantasy Tactics: War of the Lions een game die de tand des tijd goed heeft doorstaan?

Ik was vroeger gek op Final Fantasy Tactics Advance voor de GBA namelijk en wil een soort gelijke game op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo rainbow moon en ps one classic van Mickey mouse gehaald. Ik ben weer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Half Minute Hero moet een keer in de aanbieding komen. Ik heb die game voor de PC en hij is echt zó fun. Die wil ik gewoon ook voor on the road hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:14:
Is Final Fantasy Tactics: War of the Lions een game die de tand des tijd goed heeft doorstaan?

Ik was vroeger gek op Final Fantasy Tactics Advance voor de GBA namelijk en wil een soort gelijke game op de Vita.
Zoek maar reviews op van het spel.

Word onder de fans gezien als de beste strategy Tactics game van alle die uit de franchise komen van Final Fantasy. Komt voornamelijk omdat deze een geweldig diep verhaal heeft, en hele leuke gameplay en veel missies. Wel had deze op de PSP bij sommige spells framerate issues (fucking black mages) en is de complexibiliteit in jobs wat simpeler gemaakt (1 race met erg veel jobs ipv 5 met ieder veel minder jobs).

Persoonlijk heb ik veel meer genoten van tactics ogre: let us cling together. Ook een fantasy tactics game alleen dan geen final fantasy thema. Dit is voor mij de beste game en het beste verhaal die ooit gemaakt is door square enix, en tegelijkertijd zeker ook het beste strategy tactics game die ik tot nu toe heb gespeeld. Hiervan ga je zeker geen spijt krijgen, maar je bent wel bij de juiste games als je FFTA leuk vond.

edit: Als je een soortgelijke native Vita game wilt hebben moet je kijken naar Disgaea 3, leuke toilethumor, leuk verhaal, zwaar overdreven gameplay met erg veel content en toch wel enige diepgang (wel psp kwaliteit graphics). Het is echt een "love it or hate it" franchise.

[ Voor 9% gewijzigd door Vinand op 30-01-2014 11:10 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 82 Laatste