Zo, vandaag komt Persona 4 binnen. Ik moet zeggen, ik ben lekker dom geweest met het bestellen ervan.
Ik dacht, lekker goedkoop kopen bij Play Asia. Het was 29 euro. Ik besteld en kon kiezen hoe te verzenden. Prijs stond bij een deal van UPS, 32 euro. Denk, mooi, paar euro extra voor snelle levering.
Wrong.
Was dus 32 euro bovenop de 29 euro van het spel. Kwam ik helaas te laat achter. Toen nog problemen bij UPS om een btw nummer omdat ze dachten dat het voor een bedrijf was (laat het op werk bezorgen) en er komt nog eens ongeveer 20 euro import belasting bij.
Give or take 70 euro dus.
Goed bezig!
Is in ieder geval weer een mooie leer ervaring haha. This game better be worth it.
Also, ik had mijn mobiele chip in mijn VITA gedaan en de 3G valt erg tegen op het apparaat. Op de sportschool heb ik normaal perfect ontvangst met mijn mobiel maar de VITA had op dat moment daarbinnen geen ontvangst.
Heb geen lange test uitgevoerd natuurlijk en kon zijn dat ik een ongelukkig moment had maar kijkend naar het moment lijkt de 3G antenne in de VITA niet supersterk te zijn.
Edit: Killzone was trouwens erg vet. Multiplayer ook wel leuk alleen jammer dat na een match mijn VITA niet de masterserver kon contacten en dus de stats niet werden opgeslagen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Sojiro84 op 28-01-2014 09:53
]