Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
pinokkia schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:39:
Mijn bestelling van de PS Vita 64GB 6-1-2014 bij Nippon-Yasan.com (verzendmethode: EMS) is vandaag om 15:45 uur netjes afgeleverd. Op de envellop stond: Memorycard. Valua: €10 1400 Yen. Ik krijg dan nu toch geen naheffing, want de douane heeft de verpakking totaal niet losgetrokken. Zal een fotootje straks uppen, want wordt er niet wijs uit.
Naheffing komt altijd aan de deur meteen. Nooit als je het product al hebt.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54
Peter_Aragorn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Naheffing komt altijd aan de deur meteen. Nooit als je het product al hebt.
Ik lees/hoor ook wel eens dat je uiterlijk binnen 2 weken alsnog naheffing kan krijgen. Weet nu echt niet meer wat er waar van is.

Gelijk betalen aan de deur of een rekening naderhand binnen 2 weken. :S

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 14:50
Naheffing en inklaringskosten krijg je direct aan de deur.

Geen geld in huis? Geen pakket!

Dan kan je hem de volgende dag afhalen en betalen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-10 10:03

Rincewind

Take me in your arms tonight

Komende maand gratis voor Playstation Plus-leden:

PS3:
29th January: Metro Last Light
29th January: BioShock Infinite

VITA:
29th January: Dynasty Warriors Next
29th January: ModNation Racers: Road Trip

PS4:
5th February: Outlast

Leaving PS Plus:
29th January: DmC Devil May Cry
29th January: Remember Me
29th January: Soul Sacrifice
29th January: Blazblue Continuum Shift Extend
29th January: GTA Liberty City Stories PSP
5th February: Don’t Starve
5th February: RESOGUN

bron

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Remote play icm ps4 is erg langzaam. Zelfs als ik 2 meter van ps4 zit. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PSN Final Fantasy uitverkoop!
All offers run from 22nd January until 5th February 2014. PlayStation Plus members receive an additional 10% discount on all titles.

Final Fantasy I: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy II: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy IV: Complete Collection :Was £15.99/€19.99, Now £7.99/€9.99

Final Fantasy V: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy VI: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy VII: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy VIII: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy IX: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy XIII-2: Was £15.99/€19.99, now £7.99/€9.99

Final Fantasy Tactics: War of the Lions: Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Dissidia: Final Fantasy: Was £13.99/€17.99, now £6.99/€8.99

Dissidia duodecim prologus: Was £1.19/€1.49, now £0.78/€0.98

Dissidia 012: Final Fantasy: Was £15.99/€19.99, now £7.99/€9.99
Erg relaxt voor mensen die de Vita nog niet zo lang hebben, zoals ik!
Alleen ga ik ze niet allemaal halen. Ik zit te denken aan VII t/m IX.
Loop ik dan veel mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ken die hele FF reeks niet en ben dus maar bij 1 begonnen. De videos van die nieuwere bevielen me niet, maar die eerste vond ik nog wel te doen.

Ben hem inmiddels een paar uur aan het spelen en ben er heel tevreden mee. Het is even wennen aan de mogelijkheden enzo, maar al doende leert men. Precies het soort spel dat ik nog miste. Voor zoiets is de Vita bedoeld. (In mijn geval dan, ik houd niet zo van dat nieuwe spul.) Retro vind ik heel leuk, of adventures zoals Broken Sword etc.

Als je het mij vraagt, kijk wat videos van de versies en bedenk wat jouw soort is. En dan gewoon eraan beginnen, 5 euro is een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Rincewind schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:59:
Komende maand gratis voor Playstation Plus-leden:

PS3:
29th January: Metro Last Light
29th January: BioShock Infinite

VITA:
29th January: Dynasty Warriors Next
29th January: ModNation Racers: Road Trip
bron
Mwah had liever wat anders op de vita gezien. Maar dan vermaak ik me wel met Metro op de Ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-10 15:36
FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:10:Remote play icm ps4 is erg langzaam. Zelfs als ik 2 meter van ps4 zit. Meer mensen last van?
Ik heb dit gisteren even geprobeerd maar geen last van. Dit ging echt snel en stond er echt van te kijken. Even battlefield 4 gedaan maar ziet er erg goed uit. Ik moet alleen even wennen aan de knoppen en touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:10:
Remote play icm ps4 is erg langzaam. Zelfs als ik 2 meter van ps4 zit. Meer mensen last van?
Je zou kunnen proberen om "directe verbinding" aan te zetten in het menu (op de PS4), onder PS Vita instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat tactics ogre niet in de square enix sales zit.. Naar mijn idee nog steeds de beste square enix game op psp, geniale story!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Verstekbakker schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 01:01:
Ik ken die hele FF reeks niet en ben dus maar bij 1 begonnen. De videos van die nieuwere bevielen me niet, maar die eerste vond ik nog wel te doen.

Ben hem inmiddels een paar uur aan het spelen en ben er heel tevreden mee. Het is even wennen aan de mogelijkheden enzo, maar al doende leert men. Precies het soort spel dat ik nog miste. Voor zoiets is de Vita bedoeld. (In mijn geval dan, ik houd niet zo van dat nieuwe spul.) Retro vind ik heel leuk, of adventures zoals Broken Sword etc.

Als je het mij vraagt, kijk wat videos van de versies en bedenk wat jouw soort is. En dan gewoon eraan beginnen, 5 euro is een koopje.
Mis iig 7 en 9 niet. 8 is ook één van mijn favorieten , maar daar is niet iedereen het mee eens :+

Heb tot nu toe 6, 8 en 9 uit de sale gehaald , maar zit te twijfelen of ik 1 en 4 the complete collection nog op ga pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
Vinand schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:13:
Jammer dat tactics ogre niet in de square enix sales zit.. Naar mijn idee nog steeds de beste square enix game op psp, geniale story!
2jaar terug voor 10euro in de store gekocht.
War of the lions is dan wel een aanrader, bijna zelfde gameplay.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 11:42
Ja Final Fantasy tactics inderdaad, destijds op de PSX gespeeld. War of the lions ook op de PSP aan begonnen, maar nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Weet iemand eigenlijk of je kan inloggen met een EU account op de PS Vita TV? :P

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 15:07
Schijnt niet te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 20:38
jpg97 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:59:
Ja Final Fantasy tactics inderdaad, destijds op de PSX gespeeld. War of the lions ook op de PSP aan begonnen, maar nog niet uitgespeeld.
Die is er wel in de USA store, heb hem daar dan ook gekocht voor 5$ dacht ik, net als suikoden.
Sommige spellen zijn gewoon niet te krijgen in de Europese store echt zonde.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel3673
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10-2024
Hey leuk, wist niet dat dit er was op Tweakers. Heb zelf ook een Vita 3G edition. Heb hem toen gekocht op de releasedatum. Op dat moment zat ik op PSP-Media.nl. Zijn er meer oud leden aanwezig van die site?

Mijn Vita ligt nu al maanden stof te happen. Zonde, maar vind de spellen op de PSP leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Afbeeldingslocatie: http://socialpoint.nl/images/Nippon.png

Yup 10 euro ;)
Nu maar even die 64gb een beetje vullen.

[ Voor 27% gewijzigd door Xfade op 23-01-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Welnu, ik heb Gravity Rush maar even opzij gelegd. De camera werkte teveel in mijn nadeel. Ik kan er niet goed mee werken en raakte gefrustreerd erdoor en een spel moet natuurlijk leuk blijven.

Ik heb ondertussen Raymen Origins gekocht. Ik ben geen fan van platformers maar ik moet zeggen dat dit spel er wel erg mooi uitziet en lekker speelt. Mooie visuele stijl. Gister begonnen en ben volgens mij al op de helft. Moet nog 1 level doen en dan kan ik over naar Sea of Serendipity.

Met een beetje geluk dit weekend uitgespeeld en als alles meewerkt maandag Persona 4 Golden. Zeer benieuwd naar die game. Weet iemand of je ook de Japanse taal kan kiezen?

Heb ook nog Hotline Miami gekocht om na Persona 4 Golden te spelen of na Raymen als ik die eerder uitheb dan dat Persona 4 binnenkomt. Is Hotline een beetje leuk? Ik ben niet erg into indy omdat ik altijd op de PC game al heb ik in Steam wel een waslijst met indy games haha.

Maarja die indy games passen wel perfect bij een VITA omdat de meeste lekker retro zijn dus kan goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Xfade schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:01:
[afbeelding]

Yup 10 euro ;)
Nu maar even die 64gb een beetje vullen.
Ik heb precies hetzelfde op de envellop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Mis iig 7 en 9 niet. 8 is ook één van mijn favorieten , maar daar is niet iedereen het mee eens :+

Heb tot nu toe 6, 8 en 9 uit de sale gehaald , maar zit te twijfelen of ik 1 en 4 the complete collection nog op ga pikken.
Maar zijn die dan niet helemaal in 3D en 'third person'? Dat is namelijk wat ik niet zo leuk vind, vandaar mijn keuze voor 1 (en misschien later nog 2) en niet voor die wat nieuwere.

Ik heb dat Uncharted ook een keer gespeeld en daar vind ik dus echt niks aan. Ik denk dat het komt door het 'third person' perspectief, zoiets als Oblivion/Skyrim/Fallout vind ik dan wel weer helemaal geweldig (alleen is zoiets niet op de Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Borderlands komt eraan! Die wil je dan waarschijnlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Blaurens schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:47:
Borderlands komt eraan! Die wil je dan waarschijnlijk wel :)
Als daar de actie niet te snel is (zoals BF4 bijvoorbeeld) dan zal ik die zeker overwegen. Ik wacht denk ik eerst wat reviews af (en ik vermoed dat die in PS+ zit over een tijdje). Met FF ben ik nog wel even zoet en dan is er ook de nieuwe Broken Sword nog waar ik aan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Ik ben bang voor FPS drops in Borderlands 2, ben benieuwd hoe soepel die game zal draaien.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Sojiro84 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:02:

[rest van verhaal]

Heb ook nog Hotline Miami gekocht om na Persona 4 Golden te spelen of na Raymen als ik die eerder uitheb dan dat Persona 4 binnenkomt. Is Hotline een beetje leuk? Ik ben niet erg into indy omdat ik altijd op de PC game al heb ik in Steam wel een waslijst met indy games haha.

Maarja die indy games passen wel perfect bij een VITA omdat de meeste lekker retro zijn dus kan goed uitpakken.
Ik zou Hotline Miami geen Indy game willen noemen eigenlijk. Vind het meer een retro style game met echt graphics van vroeger, maar de gameplay is wel heel verslavend vind ik zelf. Je gaat vaak dood maar je raakt er niet gefrustreerd door want vaak is het je eigen schuld. Het leuke is dat je er zo snel mogelijk doorheen wil om extra punten te verzamelen en dat je daardoor vaak dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
rickjehh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:06:
[...]

Ik zou Hotline Miami geen Indy game willen noemen eigenlijk. Vind het meer een retro style game met echt graphics van vroeger, maar de gameplay is wel heel verslavend vind ik zelf. Je gaat vaak dood maar je raakt er niet gefrustreerd door want vaak is het je eigen schuld. Het leuke is dat je er zo snel mogelijk doorheen wil om extra punten te verzamelen en dat je daardoor vaak dood gaat.
Hotline miami is zeker een indie game, de graphics zijn modern met een retro knipoog. De graphics zoals ze zijn in Hotline Miami was vroeger technisch niet mogelijk :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Ik speel of snel of rustig als dat het spel makkelijker maakt. Is Hotline Miami goed te doen als ik rustig maar tactisch speel? Score boeit mij niet. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Yup. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Nou, je kan HL:M niet ALLEEN rustig spelen, je zal af en toe toch ECHT snel moeten reageren, maar het is zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verstekbakker schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:40:
[...]

Maar zijn die dan niet helemaal in 3D en 'third person'? Dat is namelijk wat ik niet zo leuk vind, vandaar mijn keuze voor 1 (en misschien later nog 2) en niet voor die wat nieuwere.

Ik heb dat Uncharted ook een keer gespeeld en daar vind ik dus echt niks aan. Ik denk dat het komt door het 'third person' perspectief, zoiets als Oblivion/Skyrim/Fallout vind ik dan wel weer helemaal geweldig (alleen is zoiets niet op de Vita)
Bij 7 en 8 (en 9 ook gok ik ) speel je gewoon topdown view. Alleen de filmpjes en gesprekken tussendoor zijn in 3D achtige view. Hoe dan ook geen 3rd person. Wat jij nieuwer noemt is nog steeds het PS1 tijdperk he ;)

Check filmpje : http://youtu.be/oaRNlcJskq0 (vanaf 2:00 zie je het normale speelbeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-01-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-10 22:24
rickjehh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:06:
[...]

Ik zou Hotline Miami geen Indy game willen noemen eigenlijk. Vind het meer een retro style game met echt graphics van vroeger,
Of een game een indiegame is, heeft niks te maken met graphics hoor.
Tiwazz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:09:
Ik ben bang voor FPS drops in Borderlands 2, ben benieuwd hoe soepel die game zal draaien.
Gewoon PhysX op low zetten :+
Ik heb er wel vertrouwen in, aangezien ze er de tijd voor nemen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Avioto schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Of een game een indiegame is, heeft niks te maken met graphics hoor.
Ja sorry my bad. Ik had andere gedachten bij de term indy game, maar heb de term even opgezocht. Shame on me :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Zavvi heeft 10% pre-order korting. Voor de Vita betekent dat o.a.:
- dragon ball z: 34,70 (excl. korting)
- toukiden age of demons: 31,25 (excl. korting)
- demon gaze: 37,50 (excl. korting)

Zelf lijkt Toukiden (http://www.tecmokoeiamerica.com/toukiden/outline.html) mij wel wat, helemaal voor de 28 euro (incl. korting). Ik kan alleen niet helemaal ontcijferen wat het nu voor een game is.. Zoiets als Monster Hunter van de Wii?

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 23-01-2014 19:20 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
FF7/8/9 gekocht op de vita. Denk ik, ja zo lekker spelen, duurt t nog 400+ min voordat de 1e binnen is. Godverdegodver :')

Grote drukte met de FF sale zeker, want ik haal ook wel eens spellen binnen op de vita met meerdere mb's per seconde, en hem bovenop de router leggen versnelt t iig niets :p

[ Voor 42% gewijzigd door TFDev op 23-01-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Sssquirrel schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:18:
Zavvi heeft 10% pre-order korting. Voor de Vita betekent dat o.a.:
- dragon ball z: 34,70 (excl. korting)
- toukiden age of demons: 31,25 (excl. korting)
- demon gaze: 37,50 (excl. korting)

Zelf lijkt Toukiden (http://www.tecmokoeiamerica.com/toukiden/outline.html) mij wel wat, helemaal voor de 28 euro (incl. korting). Ik kan alleen niet helemaal ontcijferen wat het nu voor een game is.. Zoiets als Monster Hunter van de Wii?
Volgens mij is er een demo van... En gameplay... YouTube: Toukiden DEMO - PS VITA 1080P - Gameplay - Part 12 - Dual Blades / Village Tour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Bij 7 en 8 (en 9 ook gok ik ) speel je gewoon topdown view. Alleen de filmpjes en gesprekken tussendoor zijn in 3D achtige view. Hoe dan ook geen 3rd person. Wat jij nieuwer noemt is nog steeds het PS1 tijdperk he ;)

Check filmpje : http://youtu.be/oaRNlcJskq0 (vanaf 2:00 zie je het normale speelbeeld)
Hey dat is best geinig! Zijn ze dan allemaal zo van boven te spelen? Nooit geweten, altijd gedacht dat die hele reeks third person was.

En ja, ik ben misschien iets te oud, PS1 is voor mij next gen :p Niet erin wrijven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Zo, Rayman maar mee gestopt. Was op het laatste land gekomen en zat gewoon vast. Vondt het leuk geweest. Was al een stuk verder gekomen dan ik had gedacht maar ik hou niet zo van doodgaan. Ik wil gewoon lekker genieten van een verhaal met af en toe doodgaan maar niet constant.

Hotline Miami was er binnen 10 minuten vanaf. Totaal niet mijn ding. Wel geinige graphics en sfeer maar de one-hit kill is totally not my style. De respawn was het probleem opzich niet maar in de tutorial al zijn er twee gasten die je niet kan killen want zodra je naar binnenloopt wordt je neer gemept.

Toen maar Modnation gedaan. Leuk maar de framerate was echt vreselijk. Ik kwam nooit boven de 30 en waarschijnlijk draaide het spel over het algemeen tussen de 10 en 20 frames. belachelijk dat het spel zo is uitgebracht.

Dus, dat brengt mij nu dus bij Killzone Mercenaries. Een game die helemaal bij mij past. Gister gekocht en vanochtend de download aangezet nadat ik de andere games had verwijdert voor ruimte. Vanavond spelen. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Sojiro84 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:24:
Zo, Rayman maar mee gestopt. Was op het laatste land gekomen en zat gewoon vast. Vondt het leuk geweest. Was al een stuk verder gekomen dan ik had gedacht maar ik hou niet zo van doodgaan. Ik wil gewoon lekker genieten van een verhaal met af en toe doodgaan maar niet constant.

Hotline Miami was er binnen 10 minuten vanaf. Totaal niet mijn ding. Wel geinige graphics en sfeer maar de one-hit kill is totally not my style. De respawn was het probleem opzich niet maar in de tutorial al zijn er twee gasten die je niet kan killen want zodra je naar binnenloopt wordt je neer gemept.

Toen maar Modnation gedaan. Leuk maar de framerate was echt vreselijk. Ik kwam nooit boven de 30 en waarschijnlijk draaide het spel over het algemeen tussen de 10 en 20 frames. belachelijk dat het spel zo is uitgebracht.

Dus, dat brengt mij nu dus bij Killzone Mercenaries. Een game die helemaal bij mij past. Gister gekocht en vanochtend de download aangezet nadat ik de andere games had verwijdert voor ruimte. Vanavond spelen. Ben erg benieuwd!
Je moet niet met elke game stoppen omdat je niet verder komt, dat is nou juist de uitdaging :+ Hotline Miami moet je inderdaad wel liggen anders kan ik me voorstellen dat de lol er snel vanaf is. Maar het feit dat je doodgaat is wel je eigen schuld dus waarschijnlijk heb je toch iets fout gedaan, ik ben inmiddels al een aardig eindje gevorderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Sojiro84 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:24:
ik hou niet zo van doodgaan. Ik wil gewoon lekker genieten van een verhaal met af en toe doodgaan maar niet constant.
Ohhh dat zijn juist mijn favoriete type games: games die je straffen voor je eigen recklessness :) ==> demon's souls, dark souls, spelunky, hotline miami, etc.

Ik heb toch Toukiden maar ge-pre-ordered voor 28 euro (release 14 feb.). Kon het niet laten. Was te nieuwsgierig oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
rickjehh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Je moet niet met elke game stoppen omdat je niet verder komt, dat is nou juist de uitdaging :+ Hotline Miami moet je inderdaad wel liggen anders kan ik me voorstellen dat de lol er snel vanaf is. Maar het feit dat je doodgaat is wel je eigen schuld dus waarschijnlijk heb je toch iets fout gedaan, ik ben inmiddels al een aardig eindje gevorderd :)
Doe ik normaal ook niet maar Hotline en Rayman waren ook helemaal niet mijn type/genre game. Ik hou meer van shooters (zoals Killzone) en third person games (zoals Mass Effect/Uncharted) en RPG's (zoals Persona).

Vandaar dat ik dus weinig moeite deed om door te gaan. Gravity Rush zal ik wel eens in de toekomst weer oppakken maar die spellen speelde ik omdat ik ze had en niet echt omdat ik ervan genoot. Ik verplichte mijzelf ze te proberen en te spelen omdat ik ze of bij de VITA bundle kreeg of had gekocht. Rayman en Hotline had ik gekocht omdat het tegoed op mijn 3VCARD verliep en kon het niet terugboeken naar mijn bank.

Killzone is helemaal mijn ding dus dat wordt genieten. Speel zowiezo alles op easy-mode. De tijd dat ik van uitdaging hield in games is lang voorbij. Ik speel een game meer voor het verhaal en/of de ervaring. Behalve dan in MMO's maar dat is weer een totaal ander iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
TFDev schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:45:
FF7/8/9 gekocht op de vita. Denk ik, ja zo lekker spelen, duurt t nog 400+ min voordat de 1e binnen is. Godverdegodver :')

Grote drukte met de FF sale zeker, want ik haal ook wel eens spellen binnen op de vita met meerdere mb's per seconde, en hem bovenop de router leggen versnelt t iig niets :p
Hier alleen FFVI gekocht :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Net ff Killzone opgestart in de pauze van werk. Een woordt;

Wow, wat een grafische pracht! Niet normaal. Speelt ook lekker tot dusver. Waren maar 5 minuutjes maar ik weet al dat dit genieten wordt. Lekker elk hoekje uitpluizen aangezien de lengte ongeveer 6 uurtjes is dus elk moment uitrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sojiro84 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:43:

Wow, wat een grafische pracht! Niet normaal. Speelt ook lekker tot dusver. Waren maar 5 minuutjes maar ik weet al dat dit genieten wordt. Lekker elk hoekje uitpluizen aangezien de lengte ongeveer 6 uurtjes is dus elk moment uitrekken.
Start de multiplayer en dan word het pas feest. ;)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Vinand schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Start de multiplayer en dan word het pas feest. ;)
Ga ik zeker doen na de singleplayer. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-10 18:12
Killzone wil ik ook nog graag. Ga hem alleen niet kopen voor de ~35 euro die hij momenteel kost. In de US store is hij maar iets van 9 dollar momenteel en ook op Amazon kun je de digitale code kopen voor een 18 dollar. Helaas heb ik aan beide niks hier in Nederland, teveel werk om een aparte US account op te zetten.

Als ik 2 geheugenkaartjes heb, kan ik dan misschien op elk kaartje een andere locatie store "installeren"? Bijv. de US store op mijn 16 gb kaart en dan de EU op mijn 64 gb kaart. Of moet ik dan alsnog de vita resetten als ik wil switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 09:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dat laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53

Pykow

Angelo OTR

Sojiro84 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:43:

Killzone is echt een geweldige game , af en toe een frame drop, maar daar heb je niet zoveel last van.
Zelf ben ik nu bezig met Little big planet en daarna ga ik weer opzoek naar een nieuwe game.
Ik heb hier nog Fifa 14 en P4G liggen.

P4G wil ik misschien verkopen of ruilen dus je mag me altijd een berichtje sturen.
Ik had er veel meer van verwacht, maar na 4 uurtjes is het nog steeds niet leuk om te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Pykow schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:23:
[...]

Zelf ben ik nu bezig met Little big planet en daarna ga ik weer opzoek naar een nieuwe game.
Oh, may I suggest: "Dragons Crown" or "Gravity Rush"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Pykow schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:23:
[...]

Ik had er veel meer van verwacht, maar na 4 uurtjes is het nog steeds niet leuk om te spelen.
Je moet echt die 1e 5/6 uur door zijn, dan wordt het een hoop beter. (ondanks dat heb ik hem uiteindelijk toch verkocht:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:34
Bij de Saturn zijn de 16 GB kaartjes 20 euro. Ook online bestelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
€37,50 playstationplus card 365

http://www.saturn.nl/mcs/...84,405170.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Als ik zo'n 64 gb kaartje wil, krijg ik dan gedoe met de douane? Ik zag dat iedereen hier een andere waarde op zijn envelop had, maar doen ze dat zonder te vragen, of moet ik ergens iets typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Ik gaf bij bestelling aan of er 20 euro waarde op gezet kon worden. Er stond echter 10 euro op. Ditzelfde was ook het geval bij een andere tweaker. Dus ik vermoed dat ze het "standaard" doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verstekbakker schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:11:
Als ik zo'n 64 gb kaartje wil, krijg ik dan gedoe met de douane? Ik zag dat iedereen hier een andere waarde op zijn envelop had, maar doen ze dat zonder te vragen, of moet ik ergens iets typen?
Bij hebben ze standaard op de envelop €10 memorycard (zie in deze thread de upload van mede tweaker) op gezet, terwijl ik gevraagd had tussen €20 en €30. Dit was bij nippon-yasan.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Maar waar vullen jullie dat in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:26
Dat vullen zij in op de envelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij het kopje: If you want to leave us comment about your order, please write it below.

Maar bij nippon-yasan.com vullen hun zelf een bedrag in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
pinokkia schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Bij het kopje: If you want to leave us comment about your order, please write it below.

Maar bij nippon-yasan.com vullen hun zelf een bedrag in.
Dat bedoelde ik inderdaad. Dankje.

Laat ik er maar een bestellen, dan hebben we dat ook weer gehad. Hopelijk valt die FF1 savegame te kopiëren naar de nieuwe kaart, want dat is een PSP game en die gaat niet naar de upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik verbaas me hoe goed ik Soul Sacrifice vind. Het is mijn eerste "monster hunter" game en ik vermaak me prima. Best een lastig spel met alles er omheen, maar nu ik er een uur of 14 op heb zitten wordt t steeds duidelijker. En leuker!

Tot nog toe erg veel plezier met de Vita. Echt een kwaliteit product. Toch erg jammer dat er weinig support is. Sony moet echt zorgen voor betere first party support.
Ben benieuwd of E3 hier wat verandering in zal laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:29
http://www.pushsquare.com...chaos_on_playstation_vita

Blijkbaar al een rating gekregen. Zou dus wel in Q1 kunnen uitkomen. Betwijfel wel of ik m zal kopen, want ik heb GOW 1 en 2 op zowel de PS2 als PS3 gespeeld..

Ik zie veel liever een ratchet & clank vita remake verschijnen, hoewel een lichtpuntje toch wel is dat ratchet & clank nexus ook een rating heeft gekregen voor de vita in december. Die zou dus ook binnenkort kunnen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Jobbie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:48:
Ik verbaas me hoe goed ik Soul Sacrifice vind. Het is mijn eerste "monster hunter" game en ik vermaak me prima. Best een lastig spel met alles er omheen, maar nu ik er een uur of 14 op heb zitten wordt t steeds duidelijker. En leuker!
Heb je al online geprobeerd te spelen? Zo ja, heb jij ook last van die errors steeds? Het is mij nog niet gelukt om online te komen. Speel het ook pas sinds vorige week.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Laatst online: 22:49
Misschien een beetje een noob vraag maar ik ben echt compleet nieuw met importeren en dergelijke, die site Nippon-Yasan heeft dus voor 68 euro een 64GB memory kaart te koop. Maar hoe gaat dat precies in ze werking met douane enzo? Hoeveel waren jullie zeg maar totaal kwijt toen je het kaartje ontving.

Toen ik de vita op launch kocht was de grootste 16GB, merk toch wel dat dat echt niet voldoende is met al die plus games ;(

[ Voor 17% gewijzigd door dglavimans op 25-01-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-10 22:46
iig geen EMS kiezen dan krijg je vrij zeker te maken met douane ;) met airmail en laag bedrag erop <22 euro ontloop je het wel vrij zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ik heb anders gewoon EMS gekozen en had precies een week later de kaart in huis. Geen 4 weken wachten en geen douane kosten :) Samen met mij hebben 3 anderen ook dat zo gedaan hier, idem bij hun.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 25-01-2014 13:40 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Laatst online: 22:49
ASNNetworks schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:39:
Ik heb anders gewoon EMS gekozen en had precies een week later de kaart in huis. Geen 4 weken wachten en geen douane kosten :) Samen met mij hebben 3 anderen ook dat zo gedaan hier, idem bij hun.
die optie voor kiezen krijg je zeker nadat je info hebt ingevuld? Heb wel het land geselecteerd en kreeg idd een lijst aan verzenders. EMS dus wel veilig want als ik t goed begrijp ben je het voordeel nagenoeg kwijt als de douane je kosten geeft

ik begin ook me vita wat meer te waarderen. Tis nog niet waar ik op hoopte toen die werd aangekondigd maar mede door ps+ speel ik er toch aardig vaak een spelletje op dynasty warriors byv aankomende maand lijkt me wel leuk, en ik ben nog aan het kijken of kz mercenary het waard is, zo duur is die niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
dglavimans schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:34:
Misschien een beetje een noob vraag maar ik ben echt compleet nieuw met importeren en dergelijke, die site Nippon-Yasan heeft dus voor 68 euro een 64GB memory kaart te koop. Maar hoe gaat dat precies in ze werking met douane enzo? Hoeveel waren jullie zeg maar totaal kwijt toen je het kaartje ontving.

Toen ik de vita op launch kocht was de grootste 16GB, merk toch wel dat dat echt niet voldoende is met al die plus games ;(
Ik was bij nippon-yasan.com intotaal €78 (afgerond) inclusief EMS verzending. Heb geen douane of whatever kosten gekregen. De kans is altijd mogelijk dat je eruit wordt gepikt hetzij via de goedkoopste tot de duurste aan verzending!

Maar nogmaals er zijn met mij 2 of 3 andere mede tweakers en op een andere websites hebben er ook nog eens 3 mensen besteld. Dus zo`n 6 mensen geen douanekosten of whatever via EMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Goed nieuws voor mensen die Toukiden gaan halen:

http://www.tecmokoei-euro...KIDEN:-THE-AGE-OF-DEMONS/

Vanaf de 29ste, het is een 10 uur (ongeveer) lange demo met alles erop en eraan met mogelijk voor save transfer naar de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:53
Heb destijds getwijfeld om die te halen, achteraf baal ik er niet van dat ik dat niet heb gedaan. Hoewel die dunne vita wel voordelen heeft (langere accu, opladen via micro-usb, lichter, dunner) ben ik blij dat ik zo goedkoop aan de originele ben gekomen ;)

Het is wel te hopen dat de nieuwe versie het imago wat boost, en er meer games op uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:21
mensen hier ervaring met de originele externe batterij voor de vita ? ik heb nu zo'n duracell oplader maar deze kan de vita niet opladen. de originele externe batterij kan je nu al voor 30 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb zelf die externe batterij ook; perfect ding! bij free record shop was ie nu 20 (in Sneek dan)
Maar met dat ding kan je ongeveer 2x je vita opladen, perfect voor reizen dus (werkt ook met ipad etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RenaldoN schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:53:
mensen hier ervaring met de originele externe batterij voor de vita ? ik heb nu zo'n duracell oplader maar deze kan de vita niet opladen. de originele externe batterij kan je nu al voor 30 euro kopen.
Als je toch €30,- wil besteden neem dan deze : http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165

Gratis verzending kiezen en 4 x je Vita opladen en al je andere spullen. Er zijn meerdere modellen met hogere mahs van dit merk, maar met deze heb ik veel ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb dus bij de BartSmit een 3G vita kunnen scoren voor 129,99.
Daar ga ik voornamelijk remote play mee spelen maar wil wel zo nu en dan een offline game proberen.

Omdat ik PlayStation+ heb zal ik daar wat mee pakken! hoe groot zijn die games ongeveer?
Ik twijfel een beetje of ik er een kaartje bij neem namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Meeste games zitten tussen de 1.5gb en 3.5gb in bij mij. Hier een lijstje met de grootte er bij. http://www.dmgice.com/dg/psvita.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xfade schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:12:
Meeste games zitten tussen de 1.5gb en 3.5gb in bij mij. Hier een lijstje met de grootte er bij. http://www.dmgice.com/dg/psvita.html
Keurig! Thnx.

Dan ga ik gewoon voor een 4Gb kaartje. Die zijn lekker goedkoop en zoveel ga ik er offline toch niet mee spelen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Zo, een uurtje The Lone Survivor gedaan.

Wat een goede survival / psychedelic game is dat zeg! Sfeervolle muziek en 'the darkness' is best wel spannend zo nu en dan! Doet me vaak denken aan oude 386 / 486 pc games :) Alleen is de kwaliteit van het geluid en beeld natuurlijk hier veel beter.

Overtreft mijn verwachtingen! Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:04
Donstil schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:00:
Ik heb dus bij de BartSmit een 3G vita kunnen scoren voor 129,99.
Daar ga ik voornamelijk remote play mee spelen maar wil wel zo nu en dan een offline game proberen.

Omdat ik PlayStation+ heb zal ik daar wat mee pakken! hoe groot zijn die games ongeveer?
Ik twijfel een beetje of ik er een kaartje bij neem namelijk.
Je hebt helaas sowieso een kaartje nodig, anders kan je helemaal niets, ook geen Remote Play. Veel FRSen hebben voor €10,- een 8GB kaartje te koop. Kan je alle huidige PS+ spellen op kwijt en later als je keer meer digitale downloads hebt kan je altijd de spellen wissen en later weer terugzetten. Je kan zonder kaart bij negen van de tien spellen niet eens saven. Dat is een beetje het grootste nadeel van de Vita.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
RenaldoN schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:53:
Die is wel duur, ik heb deze : http://www.amazon.de/10-0...phone-Black/dp/B0067TQQI8

top ding met veel capaciteit.

edit: was al aangeraden door iemand |:( maar op duitse is ie goedkoper

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-01-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anker is een goed merk. Heb er zelf een vervangingsbatterij van gehad voor mijn HTC Sensation. Kostte me 14 euro en had 30% meer capaciteit dan de originele batterij en na anderhalf nog steeds geen problemen.

Ik zit vreselijk te twijfelen om Terraria te kopen voor de Vita maar ik heb nog zoveel liggen om te spelen. Ben bang dat de game te verslavend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:34
Kan Sly Cooper voor €15 niet laten liggen denk ik en het spreekt me wel aan van wat ik heb gezien. Zag t bij de FRS liggen met 50% korting.Wordt de multiplayer van Killzone hier nog gespeeld? Al een tijdje niet meer gedaan

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Maar werken die externe batterijen (los van de officiële) wel met de Vita? Ik kan bijvoorbeeld mn Vita niet opladen aan mn Macbook, terwijl dit probleemloos kan met de iPhone of zelfs iPad Air (die heeft een nog zwaardere batterij dan de Vita). Heb via de settings aangevinkt dat ie moet opladen via USB, meer geen resultaat. Kan het alleen opladen met de originele PlayStation lader die erbij zit. Kan zelfs niet eens de usb adapter van mn iPad Air gebruiken :S

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net geprobeerd en mijn Vita laadt nu via de desktop op (USB 3.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:48:

Ik zit vreselijk te twijfelen om Terraria te kopen voor de Vita maar ik heb nog zoveel liggen om te spelen. Ben bang dat de game te verslavend is.
Ik heb Terraria ook, maar ik mis nog een beetje het 'waarom' in dit spel. I know, je kan alles bouwen en craften wat je wil, but why would I?

Om die reden heb ik best wat moeite om die game te spelen als ik andere goede games met een story heb liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
ASNNetworks schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:55:
Maar werken die externe batterijen (los van de officiële) wel met de Vita? Ik kan bijvoorbeeld mn Vita niet opladen aan mn Macbook, terwijl dit probleemloos kan met de iPhone of zelfs iPad Air (die heeft een nog zwaardere batterij dan de Vita). Heb via de settings aangevinkt dat ie moet opladen via USB, meer geen resultaat. Kan het alleen opladen met de originele PlayStation lader die erbij zit. Kan zelfs niet eens de usb adapter van mn iPad Air gebruiken :S
Klopt Apple gebruikt waarschijnlijk weer wat ander protocol. Er zitten ook 2 poorten op die Anker, 1 voor Android en 1 voor Apple. Op de Android poort laad de vita prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
AlphaBlack_NL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Klopt Apple gebruikt waarschijnlijk weer wat ander protocol. Er zitten ook 2 poorten op die Anker, 1 voor Android en 1 voor Apple. Op de Android poort laad de vita prima. ;)
Het gaat enkel op de usb adapter voor de iPad he. Dit is geen protocol, enkel usb power. Ik kan bijv probleemloos mijn Turtle Beach ermee opladen, of mijn Bluetooth receiver van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Klopt maar de stroom word niet altijd meteen doorgegeven er volgt eerst een soort handshake, iig op computers. Een ipad lader zal ik ook is proberen op de vita, een Nexus 7 werkte er wel prima mee dus gek als vita weer niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ok. Het gaat overigens om de 12W lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:53
Ik heb zelf geen apple apparten hier, maar alles met een USB-aansluiting laad de vita mee op. Als ik hem met de laptop op wil laden gaat dit wel langzamer en moet hij uit staan, maar dan doet hij het wel. Aan de oplader van mijn telefoon doet hij het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:04
Je moet inderdaad wel oppassen met het kopen van een battery bank of hoe je die dingen ook maar noemt ;) in combinatie met de Vita.
Ik heb een Mr. Handsfree met 15600mAh en daarmee kan ik laden terwijl ik speel, maar dat kan niet met iedere bank. Dus het hangt een beetje af van wat je eisen zijn welke bank je kan kopen.

EDIT:
Signen mensen! Multi-account voor de Vita moet toch kunnen als Sony doorheeft dat het een veel gevraagde feature is. Vooral omdat de Vita wel wat extra verkopen kan gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door Koldur op 26-01-2014 14:29 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de oudere gratis ps+ games, zijn die nog gratis?
Ik wilde uncharted en rayman kopen maar zag dat die alle 2 gratis zijn of zijn geweest.

Kan je die gratis ps+ games ook spelen als je offline bent? (In een vliegtuig bv)
Koldur schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:48:
[...]

Je hebt helaas sowieso een kaartje nodig, anders kan je helemaal niets, ook geen Remote Play. Veel FRSen hebben voor €10,- een 8GB kaartje te koop. Kan je alle huidige PS+ spellen op kwijt en later als je keer meer digitale downloads hebt kan je altijd de spellen wissen en later weer terugzetten. Je kan zonder kaart bij negen van de tien spellen niet eens saven. Dat is een beetje het grootste nadeel van de Vita.
Ooh goeie tip, thnx! Dan dus maar even een kaartje op de kop tikken morgen.

Edit : voor 12,- op marktplaats een 8GB kaartje gekocht. Prima om mee te beginnen lijkt me :)
ASNNetworks schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:59:
Ok. Het gaat overigens om de 12W lader.
Ik heb verder Nkg geen kennis van de vita maar ik weet wel dat het opladen van mijn DualShock4 controler ook niet gaat met de iPad (air) oplader, ook niet met de iPhone oplader btw.

Wat het is geen idee maar vreemd is het wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 26-01-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:23

Nitai

Live the life you love.

ASNNetworks schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:55:
Welke Macbook heb je? Op m'n Macbook Pro werkt het prima. Maar alleen op 1 USB poort als ik niet op het lichtnet ben aangesloten. Als m'n Macbook Pro op het lichtnet is aangesloten, dan doen beiden USB poorten het met de Vita, iPads etc.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-10 23:47
Heb sinds vandaag ook een PS Vita, wel een 2e hands via marktplaats.
Geweldig apparaat, heel mooi beeld en de eerste uren Rayman Origens waren ook geweldig.

Nu de batterij leeg is, valt het me op dat de Vita niet laadt. De stekker zit er goed in. Heb met een wattenstaafje ook al de connectoren schoongemaakt, maar dit heeft niet geholpen. Aansluiten via de ac-adapter en direct via usb, de PS button licht niet op.

Iemand nog suggesties of kan ik beter kijken of ik de verkoper nog te pakken kan krijgen?
Perfecte staat mijn ass... :/

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40
Als je hem helemaal opgebruikt duurt het soms lang voordat hij weer een teken van leven vertoont. Heb je hem er al echt lang inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
giantgiantus schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:46:
Als je hem helemaal opgebruikt duurt het soms lang voordat hij weer een teken van leven vertoont. Heb je hem er al echt lang inzitten?
Hangt nu ongeveer 40 minuten aan de lader. Net even ontkoppeld en aangezet, batterij icoontje geeft nog dezelfde hoeveelheid aan. Heb de vita weer uitgezet en aan de lader aangesloten, ook nu weer geen oplichtende PS button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vreemd. Er moet een manier zijn om 'em op te laden, anders had je em leeg van de verkoper gekregen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nitai schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:33:
[...]
Welke Macbook heb je? Op m'n Macbook Pro werkt het prima. Maar alleen op 1 USB poort als ik niet op het lichtnet ben aangesloten. Als m'n Macbook Pro op het lichtnet is aangesloten, dan doen beiden USB poorten het met de Vita, iPads etc.
Macbook Pro Retina 15" (mid-2012)
usefulidiot.198 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:44:
Heb sinds vandaag ook een PS Vita, wel een 2e hands via marktplaats.
Geweldig apparaat, heel mooi beeld en de eerste uren Rayman Origens waren ook geweldig.

Nu de batterij leeg is, valt het me op dat de Vita niet laadt. De stekker zit er goed in. Heb met een wattenstaafje ook al de connectoren schoongemaakt, maar dit heeft niet geholpen. Aansluiten via de ac-adapter en direct via usb, de PS button licht niet op.

Iemand nog suggesties of kan ik beter kijken of ik de verkoper nog te pakken kan krijgen?
Perfecte staat mijn ass... :/
Weet je zeker dat de oplader zelf wel werkt? Zoals ik hierboven ook al aangaf is de Vita een beetje kieskeurig. Ik kan het bijvoorbeeld niet opladen met een iPad lader, of via mn Macbook. Andere mensen kunnen wel opladen via hun laptop, en via andere usb adapters. Check even of je andere usb laders kan vinden om het ermee te testen, of nog beter iemand met een originele Vita lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Probeet de kabel er eens andersom in te steken? Ik meen dat de kabel er bij mij een keer verkeerdom inzat (:')) waardoor ik met een lege vita bleef zitten.

Edit; even getest, hij kan inderdaad verkeerdom. Je moet tegen het 'PS' logo aankijken als de kabel er goed inzit.

[ Voor 27% gewijzigd door TFDev op 26-01-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
TFDev schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:08:
Probeet de kabel er eens andersom in te steken? Ik meen dat de kabel er bij mij een keer verkeerdom inzat (:')) waardoor ik met een lege vita bleef zitten.

Edit; even getest, hij kan inderdaad verkeerdom. Je moet tegen het 'PS' logo aankijken als de kabel er goed inzit.
Dit was dus niet het probleem, kabel zit er goed in.
Ben ook even met de tips van hierboven aan de gang geweest, heb nu getest:

Vita met usb aan macbook -> laadt niet
Vita met usb aan imac -> laadt niet
Vita met usb hub op imac/macbook -> laadt niet
Vita met iphone usb lader -> laadt niet
Vita met no-name usb lader -> laadt niet

Probleem kan dus zitten in de usb kabel, maar ook in de vita zelf.
De batterij was bij aankoop zo'n 3/4 vol, vermoed zelf dat het de kabel is

Edit: volgens mij heb ik een fake kabel, valt me nu net pas op dat er geen sony logo opstaat, enkel een driehoekje.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2qbukyc.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door usefulidiot.198 op 26-01-2014 19:43 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 82 Laatste