Zie net in de Store dat Dokuro in de aanbieding is voor €2,99
http://www.ign.com/games/dokuro-134079/vita-130906
Verwijderd
Dat lijkt me een foutje, maar ik kan het inderdaad bevestigen (van 14,99 naar 2,99 afgeprijsd). Ik koop hem zelf alleen niet i.v.m. backlog en wellicht dat deze binnenkort naar PS Plus komt.Ike. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:50:
Zie net in de Store dat Dokuro in de aanbieding is voor €2,99
Vooropgesteld dat ik geen PS4 heb, lijkt het me dat dit alleen werkt als de PS4 aan staat en verbonden is met PSN?Exorcist schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:11:
Remote-play via het internet gebruiken
[...]
Wat ik zelf nog niet begrijp, is hoe de Vita weet welk WAN-IP hij moet gebruiken om de PS4 te benaderen. Als ik op een ander netwerk zit, buitenshuis, en ik start de koppeling..hoe vindt het ding mijn router?
[ Voor 100% gewijzigd door RenaldoN op 16-01-2014 20:17 ]
De PS4 kan alleen remote play doen als je 'm stand-by zet en bij de remote play instellingen de juiste keuzes maakt. En dan wordt er inderdaad via PSN contact gemaakt.Jobbie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
[...]
Vooropgesteld dat ik geen PS4 heb, lijkt het me dat dit alleen werkt als de PS4 aan staat en verbonden is met PSN?
In dat geval werkt het wellicht via PSN en weet de Vita op deze manier welk IP het is.
[...]
wat dat betreft gaan we echt terug in de tijdPaulus07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:38:
Wel jammer dat er nog geen dlna ondersteuning is voor vita en ps4. anders kon ik mooi films en series kijken in bed op de vita vanaf de NAS
[ Voor 24% gewijzigd door mr_zippey op 17-01-2014 00:18 . Reden: 2de reactie ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Zet die PS4 in je slaapkamer, klaarPaulus07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:38:
Wel jammer dat er nog geen dlna ondersteuning is voor vita en ps4. anders kon ik mooi films en series kijken in bed op de vita vanaf de NAS
Belangrijk is dat je de PS4 in nat-type 2 hebt (evt. router in DMZ gooien vanuit modem) en je je ps4 als primaire ps4 hebt geactiveerd via intellingen -> psn.Exorcist schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:11:
Remote-play via het internet gebruiken
Afhankelijk van uw netwerkverbinding lukt het mogelijk niet om Remote-play via het internet te gebruiken. In dat geval kan de volgende informatie u helpen alsnog verbinding te maken.
Selecteer (Instellingen) > [Netwerk] > [Internetverbinding testen] op het functiescherm van het PS4™-systeem, en ga na of u verbinding kunt maken met zowel het internet als met PSNSM.
Als uw router UPnP ondersteunt, schakelt u dit in op de router.
Als uw router UPnP niet ondersteunt, moet u de instelling van de router voor port forwarding aanpassen zodat communicatie met het PS4™-systeem via het internet toegestaan is. De poortnummers die gebruikt worden door Remote-play zijn 9295 (voor TCP) en 9296 en 9297 (voor UDP). Als deze poorten niet beschikbaar zijn, lukt het mogelijk ook om poorten 9295~9304 te gebruiken (voor TCP en UDP). Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw router voor meer informatie over deze instellingen.
Als het PS4™-systeem verbonden is met het internet via twee of meer routers, werkt de communicatie mogelijk niet correct.
Wat ik zelf nog niet begrijp, is hoe de Vita weet welk WAN-IP hij moet gebruiken om de PS4 te benaderen. Als ik op een ander netwerk zit, buitenshuis, en ik start de koppeling..hoe vindt het ding mijn router?
Neuh beneden kijken/gamen is net wat leuker met audio set en 58" tv
[ Voor 47% gewijzigd door Paulus07 op 17-01-2014 09:45 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Waarop draait je NAS? Want met de content manager kun je wel streamen als hij windows draait.Paulus07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:38:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mooie tip! Die zal ik zeker bestellen. Voor het geld hoef je het niet te laten. ;-)LuPo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Een aanrader voor de Vita: controller grip erbij kopen. Ik heb die van Big Ben omdat die het goedkoopst is. 10 euro en de Vita ligt een heel stuk lekkerder in de hand.
Killzone Mercenary ook wat over gelezen. Ik ben inderdaad van plan die ook eens te kopen. Momenteel heb/vindt ik die het geld nog niet waard op het moment dus ik wacht even tot de prijs een keer goed zakt.rickjehh schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
@Sojiro84 Als je van shooters houdt is Killzone Mercenary ook een echte aanrader. Die game ziet er fenomenaal uit op de Vita, stukken beter nog dan Uncharted als je het mij vraagt. De single player is best uitdagend en daar ben je toch gauw een uurtje of 6 mee bezig. Verder speel ik veel FIFA 14 maar dat is puur omdat FIFA altijd 1 van de belangrijkste games voor mij is
Persona heb ik nog niet gespeeld maar je hoort er zoveel goede verhalen over dat je die game haast niet kan overslaan. Ik ga 'm ook nog wel eens proberen denk ik, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Metal Gear Solid 1 (psone klassieker) en daarna ga ik God of War: Ghost of Sparta maar eens proberen (de PSP klassieker).
[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 20-01-2014 10:15 ]
Ik ben zelf geen grote fan van platformers. Ik moet wel toegeven dat het meer dan 10 jaar geleden is dat ik een platformer voor het laatst speelde en wie weet vindt ik het wel leuk. Ik ben een beetje te verwend geraakt door 3D en een platformer is natuurlijk meer '2D'.Ike. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:02:
@Sojiro84:
Rayman Legends is een erg goede leuke platform game.
Rayman Origins is goedkoper maar Legends bevat bijna alle levels van Origins als 'extra levels'
In de PSN Store is Rayman Legends tot woensdag in de aanbieding. (18 euro voor Plus members)
Origins kan je de demo van downloaden en vergeet Tearaway niet! Erg leuk spel, 3D platformer.Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Ik ben zelf geen grote fan van platformers. Ik moet wel toegeven dat het meer dan 10 jaar geleden is dat ik een platformer voor het laatst speelde en wie weet vindt ik het wel leuk. Ik ben een beetje te verwend geraakt door 3D en een platformer is natuurlijk meer '2D'.
Maar wie weet komt het eens in de uitverkoop. :-)
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
De demo zal ik zeker downloaden. Goed dat je Tearaway nog opnoemt. Die demo heb ik erop staan maar nog niet geprobeerd maar de trailer die ik zag was erg indrukwekkend. Leuke graphics en goed gebruik van de VITA mogelijkheden.Koldur schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:30:
[...]
Origins kan je de demo van downloaden en vergeet Tearaway niet! Erg leuk spel, 3D platformer.
Ik ben ook benieuwd naar de remote play. Ik las dat het zelfs mogelijk was via een ander wifi netwerk te spelen dus theoretisch zou ik vanaf de plee van werk verder kunnen gamen thuis.kazuka schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:11:
Vandaag de Vita Tearaway bundel besteld bij Coolbue, morgen oppikken bij de AH om de hoek
Mijn laatste handheld was de Gameboy (ja, de eerste) dus kun je nagaan hoe lang het geleden is. Ben vooral overtuigd door het PS+ aanbod, de combo met mijn PS4 voor Remote Play en de Indie games die mij aanspreken (op dit moment vooral Spelunky).
Ik ben wel benieuwd hoe de latency is via Remote Play als ik er bijv. BF4 op ga spelen.
kortom onbruikbaarbartburg schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:03:
Er is een manier om je psvita alleen als scherm te gebruiken en je ds4 als controller
dat gaat als volgt:
1 maak een 2de account aan op je ps4
2 maak je vita leeg (enige echt vervelend nadeel) en gebruik het 2de account om te koppelen aan je ps4.
3 zodra je remote play hebt aangezet op je 2de account connect je de ds4 controller en geef je aan de main user te zijn (je eerste account).
nu kun je de controller gebruiken en is je vita alleen het scherm.
naast het nadeel dat je vita opnieuw moet instellen valt het scherm van de vita soms ook weg omdat het denk geen input te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 20-01-2014 12:17 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Mooie prijs, 155 euro. Daar had ik die bundel ook voor meegenomen. Hoeveel geheugen zit er dan bij?Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
Zo, vorige week maar eens een PS VITA gekocht ter voorbereiding op een PS4 ...
[ Voor 9% gewijzigd door mbooij op 20-01-2014 17:44 ]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
LittleBig Planet is een leuke (en mooie) platformer die naast story levels ook veel mini games heeft. Hij is ook helemaal niet meer duur volgens mij.Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
Eventueel games die momenteel goedkoop zijn die ik moet spelen?
This is a Rapture reminder..
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als het de Sports and Racing (8 games) pack was, dan zat er 8gb bij. Die heb ik nl. ook. 149,99 bij Intertoys.mbooij schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Mooie prijs, 155 euro. Daar had ik die bundel ook voor meegenomen. Hoeveel geheugen zit er dan bij?
Heb afgelopen weekend ook een kale 3G Vita gekocht bij de intertoys voor 129 euro en voor 20 euro een 16GB geheugen kaart bij de Dixons. Ik was op zoek naar een 16GB mega pack met LBP vita maar kon deze niet vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 21-01-2014 04:17 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Huh, wot?!?jpg97 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:37:
Toch jammer dat er niet zoveel leuke games uitkomen voor de Vita.
Ik vermaak me nog wel even met WipeOut en Hot Shots Golf maar echte must have blockbuster games ontbreken toch wel. En het ziet er ook niet naar uit dat er die op korte termijn gaan komen voor de Vita.
Verwijderd
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nou breek de klomp helemaal. Ik heb 6-1-2014 besteld en nog steeds verdorie niets.ASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:01:
Nice! Heb net mijn 64Gb kaartje ontvangen van nippon-yasan.com Ik schreef als notitie bij de bestelling om het als gift te versturen met een waarde onder €20. Kreeg het vandaag in huis (precies een week geleden besteld), stond een waarde van €5 opGeen invoerrechten/btw kosten.
Nu eens lekker losgaan in de PS Store
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Welke optie had jij gekozen voor verzending? Wat is de status nu dan bij jou? Nog steeds preparing of al verstuurd?pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Nou breek de klomp helemaal. Ik heb 6-1-2014 besteld en nog steeds verdorie niets.
Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In CustomASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:07:
[...]
Welke optie had jij gekozen voor verzending? Wat is de status nu dan bij jou? Nog steeds preparing of al verstuurd?
[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:09 ]
Dan heb je goede kans dat het nog wordt vastgehouden bij de douane en dat je nog wat meer kosten gaat krijgen.pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In Custom
Zal wel eruit zijn gepikt vanwege mijn "rare, terrorisme" acherrnaamrickjehh schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
[...]
Dan heb je goede kans dat het nog wordt vastgehouden bij de douane en dat je nog wat meer kosten gaat krijgen.
Ik noem een Call of duty, Need for speed, dat soort meuk. Ja okay FIFA en Assasin's Creed zijn er ook inderdaad, maar FIFA 14 is in wezen gewoon FIFA 12 met andere namenSssquirrel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:47:
[...]
Huh, wot?!?
Er zijn toch echt wel goede games voor de Vita. Afhankelijk natuurlijk van je voorkeur van game-genre.. Ook afhankelijk van wat je als "blockbuster" definieert --> mocht dat zijn 'games uit de Sony stal', dan zijn die op de Vita toch goed gerepresenteerd: Uncharted, Killzone, LittleBigPlanet (naast nieuw IP's zoals Tearaway). Daarnaast zijn er ook tal van uitstekende 3rd party games op de Vita: Persona 4, Dragon's Crown, Gravity Rush, Rayman. Nog niet genoeg? Ook zijn er heel wat goede Indie's: Guacamelee, Rainbow Moon, Spelunky, Hotline Miami, Super Startdust, etc.
Daar moet toch wel iets tussen zitten?!?
Ja dan is hij inderdaad onderschept door de douane. Niks aan te doen helaas. Hopelijk krijg je geen extra kostenpinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In CustomWordt er moedeloos van. Mensen die na mij besteld hebben, krijgen het supersnel.

[ Voor 39% gewijzigd door ASNNetworks op 21-01-2014 14:53 ]
Ohhhh CoD, NFS, Fifa, etc. Je bedoelt dus de jaarlijks gerecycelde multiplatform meukjpg97 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Ik noem een Call of duty, Need for speed, dat soort meuk. Ja okay FIFA en Assasin's Creed zijn er ook inderdaad, maar FIFA 14 is in wezen gewoon FIFA 12 met andere namen
Ik weet niet waarom maar als ik het vergelijk met andere consoles komt de PSVITA er voor mijn gevoel karig vanaf.
[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 21-01-2014 14:53 ]
Dat is dezelfde tijd als bij mij. Tenminste status: In customASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:47:
[...]
Ja dan is hij inderdaad onderschept door de douane. Niks aan te doen helaas. Hopelijk krijg je geen extra kosten
Dit was mijn 'route'. Zoals je kan zien zat hij nog geen dag bij de douane, paar uurtjes en hij was weer onderweg.
[afbeelding]
https://www.dropbox.com/s...01-21%20at%2014.48.06.png
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:52 ]
Geen idee waarom hij hier geen plaatje laat zien, link werkt namelijk gewoon. Klik maar op de link die ik eronder heb gezet.
Dat is dezelfde tijd als bij mij. Tenminste status en tijd: In customASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Geen idee waarom hij hier geen plaatje laat zien, link werkt namelijk gewoon. Klik maar op de link die ik eronder heb gezet.
[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:56 ]
Volgens mij zijn de FF's al wel eens in de aanbieding geweest. Kan me herinneren dat ik ze nl. allemaal heb gekocht toen voor 5 Euro p/stukwarcow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
Net wipeout 2048 uitgespeeld. Ging sneller dan verwacht, misschien toch maar die extra (ps3) content er bij kopen. Ben ook al bijna klaar met persona 4, met een 72 uur op de teller.
Om zo niet met verveling te zitten (Tijdens het draaien van vele simulaties voor mijn onderzoek) heb ik Unit 13, Super Stardust Delta en de psone titels grandia en front mission 3 ook maar gekocht. Is wel makkelijk met geld in je account. En gezien de tegoed kaarten vaak met een 25 % korting zijn te vinden valt de prijs ook wel mee. Hoop echt dat wij die 14 voor '14 aanbieding ook krijgen in de EU, zou graag killzone nog voor een leuke prijs willen kopen. De psone FF titels mogen ook wel eens in de aanbieding, ze kosten 10 euro per stuk terwijl ik van de meesten het originele PSX/PS2 exemplaar ook al heb liggen. Zou Square enix ook wel sieren om die games in de aanbieding te doen gezien het lange wachten op de X en X-2 remasters.
Wat onze vriend hieronder zegt. Die editie met 8GB stick! De prijs was te mooi om te laten liggen. Plus wat games erbij.mbooij schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Mooie prijs, 155 euro. Daar had ik die bundel ook voor meegenomen. Hoeveel geheugen zit er dan bij?
Heb afgelopen weekend ook een kale 3G Vita gekocht bij de intertoys voor 129 euro en voor 20 euro een 16GB geheugen kaart bij de Dixons. Ik was op zoek naar een 16GB mega pack met LBP vita maar kon deze niet vinden.
Guacamelee ga ik misschien proberen. het is gratis dus waarom niet. Lijkt niet mijn type game though.Xfade schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 04:16:
[...]
Als het de Sports and Racing (8 games) pack was, dan zat er 8gb bij. Die heb ik nl. ook. 149,99 bij Intertoys.
Ik vind zelf Open Me! leuk. Gebruikt de AR kaartjes. Moet je om gesloten boxes heenlopen en ze dan proberen met touch te openen.
Verder Guacamelee echt aan te raden. Is mogelijk nog steeds gratis als je Ps+ hebt.
En Tearaway uiteraard. Ook vond ik Unit 13 leuk, probeer de demo maar eens. Hij is nu 6.99 full.
LBP had ik voor de PS3. Leuk maar ik ben niet zo'n platform gamer. Ik heb wel net Persona 4 Golden gekocht bij PlayAsia. Krijg ik waarschijnlijk volgende week binnen. Iedereen is zo laaiend over het spel dat ik echt iets grandioos nu verwacht. De filmpjes van het spel waren gewoon saai om te zien maar ik denk dat als ik het zelf speel en zelf keuzes maak het wel leuk zal zijn.Sssquirrel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:59:
[...]
LittleBig Planet is een leuke (en mooie) platformer die naast story levels ook veel mini games heeft. Hij is ook helemaal niet meer duur volgens mij.
Dragon's Crown is een goede side-scrolling hack-n-slash loot game. 6 speelbare characters etc. Veel replay value.
Goede indie-games:
- Rainbow Moon: turn-based RPG.
- Zenn Pinball: flipperkasten
- Spelunky
- Pixel Junk Monsters Ultimate HD: tower defense
- plants vs Zombies: tower defense
Angelo NL / Global Cargo VTC
De eerste 6/7 uren van Persona zijn inderdaad langdradig en vol met verhaal, daarna barst het spel los en heb je bijna alleen maar gameplay en vrijheid, en kun je het spel op je eigen manier en tempo spelen. Ik raad je toch echt aan het intro vol te houden.Pykow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:41:
Persona 4 golden is niet echt leuk. ik heb er denk ik 5 uurtjes mee gespeeld, maar het is erg onduidelijk allemaal. ik zie liever een RPG game zoals Pokemon, waar het makkelijker is om te spelen.
er zitten twee verhalen in, 1tje als scholier en 1tje als avonturier. die tweede voelt nog wel beperkt aan en de map is steeds hetzelfde.
Te veel dialogen enzo, ik wil meer gameplay en minder tekst.
18 maart komt Borderlands 2 uit voor op de Vita en die ga ik ZEKER halen, want die is op de PC al leuk om te spelen en dat is nu net een RPG game wat ik leuk vindt, veel opdrachtjes, weinig dialogen en het verhaal wordt verteld tussen de actie door.
De taal van de game is afhankelijk van je systeemtaal. hetzelfde probleem heb je ook bij de game "Ünit 13" (nederlandse systeemtaal schakelt de game naar het frans)Verstekbakker schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:27:
Ik heb eindelijk mijn Vita terug. Nog steeds staat Broken Sword 5 in de verkeerde taal, ze zijn dus sneller met het omwisselen van een Vita dan het aanpassen van een probleem in de store.
[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 21-01-2014 19:09 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Zeker ook een must buy voor mij. Is dat incl. alle DLC? That would be awesome. De release date van 18 maart is overigens alweer rejected door Gearbox, las ik.Pykow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:41:
18 maart komt Borderlands 2 uit voor op de Vita en die ga ik ZEKER halen, want die is op de PC al leuk om te spelen
Ik heb ook na jou besteldpinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Nou breek de klomp helemaal. Ik heb 6-1-2014 besteld en nog steeds verdorie niets.
[ Voor 34% gewijzigd door Xfade op 22-01-2014 05:21 ]
Verwijderd
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als het goed is krijgen de 64GB geheugenkaart vandaag binnen, want bij ASNNetworks had dat ook de volgende dag binnen, (na status: Departure from inward office of exchange AMSTERDAM)Xfade schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 05:10:
[...]
Ik heb ook na jou besteld
01/17/2014 20:42 Posting/Collection MATSUYAMANISHI EHIME 791-8799
01/18/2014 22:51 Dispatch from outward office of exchange OSAKA INT OSAKA549-8799
01/21/2014 08:19 Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 08:20 In Customs AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 20:09 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM
Dus ik ben er voorbij (denk ik). Zelfde manier besteld als ASNNetworks toevallig. Wel dag eerder maar ze doen het in batches blijkbaar. Ik heb hem nog niet, zal wel snel binnen zijn dan.
Ik heb de tutorials gelezen en daarin werd het wel uitgelegd. Ik heb wel wat ge-upgrade maar hou mij er niet heel veel mee bezig. Doe alleen mijn leven en mijn kick omhoog. Hopelijk red ik het daarmee haha.LuPo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:28:
Wat ik niet doorhad in Gravity Rush is dat je je health en al die dingen kunt upgraden. Ik heb het hele spel gespeeld met de standaard instellingen. Ik vond het al best lastig.
Volgens mij heb je geluk, op blog.eu.playstation.com staat dat er nu FF sale is!warcow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
De psone FF titels mogen ook wel eens in de aanbieding, ze kosten 10 euro per stuk terwijl ik van de meesten het originele PSX/PS2 exemplaar ook al heb liggen. Zou Square enix ook wel sieren om die games in de aanbieding te doen gezien het lange wachten op de X en X-2 remasters.
De vraag is alleen welke op de Vita al speelbaar zijn.. In het nieuwsbericht staat een vage zin:Beakzz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:39:
Haha die reactie wilde ik net gaan plaatsen. Eindelijk ! Nu gelijk FF VIII kopen. Naast 7 die ik al heb welke zijn dan nog dikke aanraders ?
[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 22-01-2014 13:01 ]
Deel 7 is denk ik wel de klassieker die de meeste gaan noemen. Bij mij iig wel en op de voet gevolgd door deeltje 8.Sssquirrel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:08:
De vraag is dan: welke is het beste? Mijn collega zegt deeltje 6...
Ik heb zelf alleen deel 10 helemaal gespeeld op de PS2 destijds. That's the only one, I know, shame on me
Is vaak pas om een uur of 4 smiddags in orde en soms ook niet en dan moeten we weer gaan zeuerenNohead schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:51:
Ik zie de Final Fantasy series online nog voor €10 staan?
[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 22-01-2014 13:55 ]
[ Voor 13% gewijzigd door warcow op 22-01-2014 14:48 ]
Zonder twijfel 7.Sssquirrel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:08:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 22-01-2014 15:34 ]
Klopt, maar dat verandert toch niks aan de stelling 'vanaf 21 maart kan je alle FF's spelen tm X? Nu kan je alles tm IX spelen, 21 maart kom daar X HD bij en kan je alles tm X spelen.warcow schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:
Het is toch alleen X en X-2 die in maart worden gereleased? De rest is al lang uit.
De prijs van FF 8 hebben ze ook gefixed in de NL shop. Zal zelf nu 4,6,7,8 en 9 kopen. Zal wel niet overal aan toe komen maar nu heb ik mooi de keuze als ik mij verveel.
Ik reageerde op het bericht boven mijASNNetworks schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Klopt, maar dat verandert toch niks aan de stelling 'vanaf 21 maart kan je alle FF's spelen tm X? Nu kan je alles tm IX spelen, 21 maart kom daar X HD bij en kan je alles tm X spelen.
Oh, in dat geval zei ik niks
FF VII en FF IXSssquirrel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:08:
Ik heb zelf alleen deel 10 helemaal gespeeld op de PS2 destijds. That's the only one, I know, shame on me
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq