Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zie net in de Store dat Dokuro in de aanbieding is voor €2,99

http://www.ign.com/games/dokuro-134079/vita-130906

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:50:
Zie net in de Store dat Dokuro in de aanbieding is voor €2,99

http://www.ign.com/games/dokuro-134079/vita-130906
Dat lijkt me een foutje, maar ik kan het inderdaad bevestigen (van 14,99 naar 2,99 afgeprijsd). Ik koop hem zelf alleen niet i.v.m. backlog en wellicht dat deze binnenkort naar PS Plus komt.

Er is trouwens nog een PSVita deal: Sunflowers voor € 1,19 (of € 1,07 met PS Plus).

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exorcist schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:11:
Remote-play via het internet gebruiken

[...]

Wat ik zelf nog niet begrijp, is hoe de Vita weet welk WAN-IP hij moet gebruiken om de PS4 te benaderen. Als ik op een ander netwerk zit, buitenshuis, en ik start de koppeling..hoe vindt het ding mijn router?
Vooropgesteld dat ik geen PS4 heb, lijkt het me dat dit alleen werkt als de PS4 aan staat en verbonden is met PSN?
In dat geval werkt het wellicht via PSN en weet de Vita op deze manier welk IP het is.
[...]
Maar ik ben nu ook de trotse bezitter van een Vita. Ben vooral een 3DS speler geweest, maar kon het niet laten. Vita pakket met Killzone (16GB) is het geworden. Een 8GB kaart is gewoon te weinig, vooral door PS+.

Maar zeker mooi apparaatje! Licht en prima formaat. De "slim" is dus echt niet nodig.
Het scherm is wel de beste eigenschap van het apparaat. Erg mooi! Mijn eerste OLED ook.
Al een aantal games gedownload:

Killzone: leuk en mooi. Gelukkig hoge FPS. Wel vind ik de controles ff wennen: Ik kijk vaak naar de vloer... :)
Guacamele: Mooi en kleurrijke platformer met volgens mij een hele diepe gevechtmogelijkheden. Moet ik meer spelen.
Uncharted: nog niet gespeeld.
Zero gravity (oid): nog niet gespeeld.
Soul Sacrifice: nog niet gespeeld.

Ook meteen Everybody's Golf gekocht (5 euro) maar nog niet gespeeld.

Maar m'n 16GB is wel vol! Dat is wel ff lastig en is ook een echt dilemma voor de aanbiedingen op PSN. Zo is op dit moment Need for Speed Most Wanted in de aanbieding (9,99). Maar geheugenverbruik maakt het waarschijnlijk duurder dan een fysiek spel...

denk dat ik zoveel mogelijk maar fysiek ga kopen.

Trouwens, waar kan ik Xenogears (PSOne) vinden?

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-11 09:55
Je kan natuurlijk ook gewoon alvast kopen en pas downloaden als je klaar bent met een ander spel.
Ik red het prima met m'n 8GB.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

16GB nu voor €20 bij Dixons.nl! Alleen afhalen, maar misschien heb je mazzel en heeft een winkel m bij je in de buurt. Helaas voor mij niet, maar de prijs is erg goed!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:27
------

[ Voor 100% gewijzigd door RenaldoN op 16-01-2014 20:17 ]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wel jammer dat er nog geen dlna ondersteuning is voor vita en ps4. anders kon ik mooi films en series kijken in bed op de vita vanaf de NAS :P

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:28
Jobbie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Vooropgesteld dat ik geen PS4 heb, lijkt het me dat dit alleen werkt als de PS4 aan staat en verbonden is met PSN?
In dat geval werkt het wellicht via PSN en weet de Vita op deze manier welk IP het is.
[...]
De PS4 kan alleen remote play doen als je 'm stand-by zet en bij de remote play instellingen de juiste keuzes maakt. En dan wordt er inderdaad via PSN contact gemaakt.
Afhankelijk van de beschikbare bandbreedte kan je ook op afstand via wifi bij vrienden o.i.d dergelijks spelen. mijn ervaring is dat het met 20 mbit te doen is, heb thuis zelf 120 en de PS4 staat bekabeld.
Paulus07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:38:
Wel jammer dat er nog geen dlna ondersteuning is voor vita en ps4. anders kon ik mooi films en series kijken in bed op de vita vanaf de NAS :P
wat dat betreft gaan we echt terug in de tijd :) want dat kan met een psp en een PS3 wel, vidzone kan nog wel..

[ Voor 24% gewijzigd door mr_zippey op 17-01-2014 00:18 . Reden: 2de reactie ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Verwijderd

Zet die PS4 in je slaapkamer, klaar ;)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Exorcist schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:11:
Remote-play via het internet gebruiken

Afhankelijk van uw netwerkverbinding lukt het mogelijk niet om Remote-play via het internet te gebruiken. In dat geval kan de volgende informatie u helpen alsnog verbinding te maken.

Selecteer (Instellingen) > [Netwerk] > [Internetverbinding testen] op het functiescherm van het PS4™-systeem, en ga na of u verbinding kunt maken met zowel het internet als met PSNSM.
Als uw router UPnP ondersteunt, schakelt u dit in op de router.
Als uw router UPnP niet ondersteunt, moet u de instelling van de router voor port forwarding aanpassen zodat communicatie met het PS4™-systeem via het internet toegestaan is. De poortnummers die gebruikt worden door Remote-play zijn 9295 (voor TCP) en 9296 en 9297 (voor UDP). Als deze poorten niet beschikbaar zijn, lukt het mogelijk ook om poorten 9295~9304 te gebruiken (voor TCP en UDP). Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw router voor meer informatie over deze instellingen.
Als het PS4™-systeem verbonden is met het internet via twee of meer routers, werkt de communicatie mogelijk niet correct.

Wat ik zelf nog niet begrijp, is hoe de Vita weet welk WAN-IP hij moet gebruiken om de PS4 te benaderen. Als ik op een ander netwerk zit, buitenshuis, en ik start de koppeling..hoe vindt het ding mijn router?
Belangrijk is dat je de PS4 in nat-type 2 hebt (evt. router in DMZ gooien vanuit modem) en je je ps4 als primaire ps4 hebt geactiveerd via intellingen -> psn.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 01:24:
[...]

Zet die PS4 in je slaapkamer, klaar ;)
Neuh beneden kijken/gamen is net wat leuker met audio set en 58" tv :P

edit:

Hmm remote play via internet werkt nog niet :( zit nu op het werk maar hij kan de ps4 niet vinden.
Heb remote play etc ingeschakeld op de ps4, dat die ingeschakeld mag worden via internet etc, ps4 staat thuis in standby, ingesteld als primary.

Gisteren aan de router (netgear WNDR3700v2) nog portforwarding toegevoegd:

9295 - 9297 (TCP/UDP)

UPnP stond al ingeschakeld.

Iemand nog tips? :?

[ Voor 47% gewijzigd door Paulus07 op 17-01-2014 09:45 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 16:54
Als je een netwerk test doet op je PS4 is je NAT Type dan 2 of 3?
Zijn er blokkades op het bedrijf netwerk waardoor je PS4 niet te bereiken is?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Paulus07
  • Niet online
PS4 en vita zaten thuis beide op NAT Type 2.
Er zouden hier geen blokkades aanwezig moeten zijn.

De NAS thuis kan ik ook vanaf hier benaderen (weet niet of dat hetzelfde is ivm eventuele blokkeringen op het werk)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Waarop draait je NAS? Want met de content manager kun je wel streamen als hij windows draait.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:15
Hebben meer mensen problemen met het geluid tijdens het spelen van Metal Gear Solid (de psone klassieker)? Bij mij loopt het geluid af en toe ineens uit sync en dan zijn de cutscenes bijna niet te volgen en dat is erg zone aangezien dit juist de kracht van MSG is. Erg jammer want ik had me zo verheugd op het spelen van MSG, in mijn jongere jaren helemaal kapot gespeeld op de PS1.

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zo, vorige week maar eens een PS VITA gekocht ter voorbereiding op een PS4 tegen het einde van het jaar. Lang geleden dat ik een echte portable gaming console heb gehad. Ik had een 3DS maar grafisch was dat niet echt spannend en de ervaring daarvoor was een PSP die ik kwijt ben.

Zag een mooie 8 games + 3g-wifi model voor 155 euries en kon die eigenlijk niet laten liggen.

De games die erbij zaten heb ik nog niet gespeeld. ben eerst begonnen met Uncharted en wat was dat toch vet. Gewoon een echte Uncharted ervaring op de handheld. Mooie graphics! Ik zat zo lang te 'kutten' op een mobiel met 'games' daarop dat ik was vergeten dat een portable gaming console grafisch een stuk meer kan dan een telefoon.

Uncharted speelde goed weg en de dual analog controls zijn meesterlijk. Dat was altijd een minpunt met de PSP. Die had dat niet. Er was wel een soort belabberde 'analog' stick die niet veel voorstelde. De VITA is echt een goede upgrade.

Uncharted dus van het weekend uitgespeeld en ben nu begonnen aan Gravity Rush. Andere graphics stijl maar ook deze ziet er fantastisch uit. Speelt lekker weg al voel ik mij nog niet meester over het character in zero-g.

Ik heb momenteel een trial van Playstation PLUS die ik zal verlengen. Zijn er nog mensen met tips voor games die momenteel gratis zijn die ik moet spelen?

Eventueel games die momenteel goedkoop zijn die ik moet spelen?

Een collega van mij heeft Persona 4 Golden voor mij die ik kan lenen. Ik heb al filmpjes gezien van het spel en ik zie niet waarom iedereen zo laaiend over deze game is maar ik ga het binnenkort spelen en dan zal ik het zelf wel ontdekken. Ik denk niet dat je bij een spel als dat een filmpje de goede indruk zal geven.

Anyway, de PS VITA heeft mij doen verbazen. Toen het twee jaar geleden uitkwam het ik er niet echt een behoefte aan wat deels was omdat ik dacht dat handheld gaming een beetje dood was maar nu weer zelf zo'n ding te hebben moet ik zeggen dat dat niet helemaal waar is. Zo'n apparaat heeft toch meerwaarde omdat het echt gemaakt is voor gaming. Samen met de dual sticks is het net een console ervaring.

Alleen jammer van de duimpjes en de nek na een uur of 3 gamen achter elkaar. Niet echt goed voor je houding. ;-)

Sorry voor de wall of tekst trouwens!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Een aanrader voor de Vita: controller grip erbij kopen. Ik heb die van Big Ben omdat die het goedkoopst is. 10 euro en de Vita ligt een heel stuk lekkerder in de hand. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• rickjehh
@Sojiro84 Als je van shooters houdt is Killzone Mercenary ook een echte aanrader. Die game ziet er fenomenaal uit op de Vita, stukken beter nog dan Uncharted als je het mij vraagt. De single player is best uitdagend en daar ben je toch gauw een uurtje of 6 mee bezig. Verder speel ik veel FIFA 14 maar dat is puur omdat FIFA altijd 1 van de belangrijkste games voor mij is ;)

Persona heb ik nog niet gespeeld maar je hoort er zoveel goede verhalen over dat je die game haast niet kan overslaan. Ik ga 'm ook nog wel eens proberen denk ik, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Metal Gear Solid 1 (psone klassieker) en daarna ga ik God of War: Ghost of Sparta maar eens proberen (de PSP klassieker).

• Sojiro84
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:45:
Een aanrader voor de Vita: controller grip erbij kopen. Ik heb die van Big Ben omdat die het goedkoopst is. 10 euro en de Vita ligt een heel stuk lekkerder in de hand. :)
Mooie tip! Die zal ik zeker bestellen. Voor het geld hoef je het niet te laten. ;-)
rickjehh schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:52:
@Sojiro84 Als je van shooters houdt is Killzone Mercenary ook een echte aanrader. Die game ziet er fenomenaal uit op de Vita, stukken beter nog dan Uncharted als je het mij vraagt. De single player is best uitdagend en daar ben je toch gauw een uurtje of 6 mee bezig. Verder speel ik veel FIFA 14 maar dat is puur omdat FIFA altijd 1 van de belangrijkste games voor mij is ;)

Persona heb ik nog niet gespeeld maar je hoort er zoveel goede verhalen over dat je die game haast niet kan overslaan. Ik ga 'm ook nog wel eens proberen denk ik, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Metal Gear Solid 1 (psone klassieker) en daarna ga ik God of War: Ghost of Sparta maar eens proberen (de PSP klassieker).
Killzone Mercenary ook wat over gelezen. Ik ben inderdaad van plan die ook eens te kopen. Momenteel heb/vindt ik die het geld nog niet waard op het moment dus ik wacht even tot de prijs een keer goed zakt.

Maar van het filmpje die ik op YouTube zag, zag het er inderdaad bizar goed uit.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
@Sojiro84:
Rayman Legends is een erg goede leuke platform game.

Rayman Origins is goedkoper maar Legends bevat bijna alle levels van Origins als 'extra levels' :)

In de PSN Store is Rayman Legends tot woensdag in de aanbieding. (18 euro voor Plus members)

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 20-01-2014 10:15 ]

• Sojiro84
  • Niet online
Ike. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:02:
@Sojiro84:
Rayman Legends is een erg goede leuke platform game.

Rayman Origins is goedkoper maar Legends bevat bijna alle levels van Origins als 'extra levels' :)

In de PSN Store is Rayman Legends tot woensdag in de aanbieding. (18 euro voor Plus members)
Ik ben zelf geen grote fan van platformers. Ik moet wel toegeven dat het meer dan 10 jaar geleden is dat ik een platformer voor het laatst speelde en wie weet vindt ik het wel leuk. Ik ben een beetje te verwend geraakt door 3D en een platformer is natuurlijk meer '2D'.

Maar wie weet komt het eens in de uitverkoop. :-)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:19
Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ik ben zelf geen grote fan van platformers. Ik moet wel toegeven dat het meer dan 10 jaar geleden is dat ik een platformer voor het laatst speelde en wie weet vindt ik het wel leuk. Ik ben een beetje te verwend geraakt door 3D en een platformer is natuurlijk meer '2D'.

Maar wie weet komt het eens in de uitverkoop. :-)
Origins kan je de demo van downloaden en vergeet Tearaway niet! Erg leuk spel, 3D platformer.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Sojiro84
  • Niet online
Koldur schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Origins kan je de demo van downloaden en vergeet Tearaway niet! Erg leuk spel, 3D platformer.
De demo zal ik zeker downloaden. Goed dat je Tearaway nog opnoemt. Die demo heb ik erop staan maar nog niet geprobeerd maar de trailer die ik zag was erg indrukwekkend. Leuke graphics en goed gebruik van de VITA mogelijkheden.

Ben benieuwd of die de full price waard is.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag de Vita Tearaway bundel besteld bij Coolbue, morgen oppikken bij de AH om de hoek :)

Mijn laatste handheld was de Gameboy (ja, de eerste :P) dus kun je nagaan hoe lang het geleden is. Ben vooral overtuigd door het PS+ aanbod, de combo met mijn PS4 voor Remote Play en de Indie games die mij aanspreken (op dit moment vooral Spelunky).

Ik ben wel benieuwd hoe de latency is via Remote Play als ik er bijv. BF4 op ga spelen.

• Sojiro84
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:11:
Vandaag de Vita Tearaway bundel besteld bij Coolbue, morgen oppikken bij de AH om de hoek :)

Mijn laatste handheld was de Gameboy (ja, de eerste :P) dus kun je nagaan hoe lang het geleden is. Ben vooral overtuigd door het PS+ aanbod, de combo met mijn PS4 voor Remote Play en de Indie games die mij aanspreken (op dit moment vooral Spelunky).

Ik ben wel benieuwd hoe de latency is via Remote Play als ik er bijv. BF4 op ga spelen.
Ik ben ook benieuwd naar de remote play. Ik las dat het zelfs mogelijk was via een ander wifi netwerk te spelen dus theoretisch zou ik vanaf de plee van werk verder kunnen gamen thuis.

Zou echt fantastisch zijn als dat zo is en redelijk goed werkt! _/-\o_

• Paulus07
  • Niet online
thuis via de vita BF4 spelen gaat goed. Echter je mist 2 triggers. Op de vita hebben ze dit opgelast door de touchpad aan de achterzijde. Alleen dat werkt niet echt prettig vind ik.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Er is een manier om je psvita alleen als scherm te gebruiken en je ds4 als controller
dat gaat als volgt:
1 maak een 2de account aan op je ps4
2 maak je vita leeg (enige echt vervelend nadeel) en gebruik het 2de account om te koppelen aan je ps4.
3 zodra je remote play hebt aangezet op je 2de account connect je de ds4 controller en geef je aan de main user te zijn (je eerste account).
nu kun je de controller gebruiken en is je vita alleen het scherm.
naast het nadeel dat je vita opnieuw moet instellen valt het scherm van de vita soms ook weg omdat het denk geen input te krijgen.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
bartburg schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:03:
Er is een manier om je psvita alleen als scherm te gebruiken en je ds4 als controller
dat gaat als volgt:
1 maak een 2de account aan op je ps4
2 maak je vita leeg (enige echt vervelend nadeel) en gebruik het 2de account om te koppelen aan je ps4.
3 zodra je remote play hebt aangezet op je 2de account connect je de ds4 controller en geef je aan de main user te zijn (je eerste account).
nu kun je de controller gebruiken en is je vita alleen het scherm.
naast het nadeel dat je vita opnieuw moet instellen valt het scherm van de vita soms ook weg omdat het denk geen input te krijgen.
kortom onbruikbaar :9

Heb hiermee geworsteld toen de PS4 op de markt kwam en kwam zelf ook tot die ontdekkingen. Het is wachten tot of Sony met DS4 support komt direct voor de Vita, of een case wordt uitgebracht die 2 triggers toevegen.

Ik heb zelf lopen knutselen en geprobeerd om de achter touchpad te mappen aan knopjes. Ik weet wel een beetje hoe het waarschijnlijk kan werken (geleiders gebruiken en knopjes die je touch kunnen doorsturen) echter mis ik de juiste apparatuur. Wel is het mij gelukt om met aluminium folie de touch te verplaatsen van de achterkant naar de bovenkant onder de bumpers. Echter werkt dit natuurlijk niet lekker nog.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 20-01-2014 12:17 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• bartburg
Afbeeldingslocatie: http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1158401/reddit_ps4_controller_vita_hanger.JPG

zoiets maar dan proffesioneel van kunstof ofzo

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-11 09:55
Guacamelee! Volgens mij nog steeds gratis op PS+

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:11

mbooij

De Mosselman

Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
Zo, vorige week maar eens een PS VITA gekocht ter voorbereiding op een PS4 ...
Mooie prijs, 155 euro. Daar had ik die bundel ook voor meegenomen. Hoeveel geheugen zit er dan bij?
Heb afgelopen weekend ook een kale 3G Vita gekocht bij de intertoys voor 129 euro en voor 20 euro een 16GB geheugen kaart bij de Dixons. Ik was op zoek naar een 16GB mega pack met LBP vita maar kon deze niet vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door mbooij op 20-01-2014 17:44 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Sojiro84 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:41:
Eventueel games die momenteel goedkoop zijn die ik moet spelen?
LittleBig Planet is een leuke (en mooie) platformer die naast story levels ook veel mini games heeft. Hij is ook helemaal niet meer duur volgens mij.

Dragon's Crown is een goede side-scrolling hack-n-slash loot game. 6 speelbare characters etc. Veel replay value.

Goede indie-games:
- Rainbow Moon: turn-based RPG.
- Zenn Pinball: flipperkasten :)
- Spelunky
- Pixel Junk Monsters Ultimate HD: tower defense
- plants vs Zombies: tower defense

This is a Rapture reminder..

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Van het weekend in de trein nog weer supergoed vermaakt met Super Stardust HD. Blijft zo'n geweldige game :)

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Little big planet is echt een hele leuke game zeg.
naast killzone die ik bij mijn bundel kreeg een echte leuke game.
Mensen nog meer tips ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:02
Tearaway
Maar probeer eerst de demo. Like it or hate it.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
mbooij schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
[...]

Mooie prijs, 155 euro. Daar had ik die bundel ook voor meegenomen. Hoeveel geheugen zit er dan bij?
Heb afgelopen weekend ook een kale 3G Vita gekocht bij de intertoys voor 129 euro en voor 20 euro een 16GB geheugen kaart bij de Dixons. Ik was op zoek naar een 16GB mega pack met LBP vita maar kon deze niet vinden.
Als het de Sports and Racing (8 games) pack was, dan zat er 8gb bij. Die heb ik nl. ook. 149,99 bij Intertoys.

Ik vind zelf Open Me! leuk. Gebruikt de AR kaartjes. Moet je om gesloten boxes heenlopen en ze dan proberen met touch te openen.
Verder Guacamelee echt aan te raden. Is mogelijk nog steeds gratis als je Ps+ hebt.
En Tearaway uiteraard. Ook vond ik Unit 13 leuk, probeer de demo maar eens. Hij is nu 6.99 full.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 21-01-2014 04:17 ]

• bartburg
Ben op zoek naar een goede rpg voor de vita hebben jullie aanraders?

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Persona 4 Golden ?

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
Over 2 maanden final fantasy X HD en X-2 HD

• Nohead

Nohead

2 maanden is nog best lang :D kan je best even vermaken met P4G

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:56
Wist niet dat er dlc aan zat te komen voor muramasa rebirth, heb er nu ongeveer 30 uur inzitten om alle mogelijke einden en zwaarden te behalen. Jammer dat je niet verder dan level 99 kan komen. Hopelijk is de dlc snel hier!
http://thevitalounge.net/?s=muramasa

NS FC: SW 2742 0448 8213

• jpg97
  • Laatst online: 08:58
Toch jammer dat er niet zoveel leuke games uitkomen voor de Vita.
Ik vermaak me nog wel even met WipeOut en Hot Shots Golf maar echte must have blockbuster games ontbreken toch wel. En het ziet er ook niet naar uit dat er die op korte termijn gaan komen voor de Vita.

• Sssquirrel
jpg97 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:37:
Toch jammer dat er niet zoveel leuke games uitkomen voor de Vita.
Ik vermaak me nog wel even met WipeOut en Hot Shots Golf maar echte must have blockbuster games ontbreken toch wel. En het ziet er ook niet naar uit dat er die op korte termijn gaan komen voor de Vita.
Huh, wot?!?

Er zijn toch echt wel goede games voor de Vita. Afhankelijk natuurlijk van je voorkeur van game-genre.. Ook afhankelijk van wat je als "blockbuster" definieert --> mocht dat zijn 'games uit de Sony stal', dan zijn die op de Vita toch goed gerepresenteerd: Uncharted, Killzone, LittleBigPlanet (naast nieuw IP's zoals Tearaway). Daarnaast zijn er ook tal van uitstekende 3rd party games op de Vita: Persona 4, Dragon's Crown, Gravity Rush, Rayman. Nog niet genoeg? Ook zijn er heel wat goede Indie's: Guacamelee, Rainbow Moon, Spelunky, Hotline Miami, Super Startdust, etc.

Daar moet toch wel iets tussen zitten?!?

• Cyleo
Ik vind er ook niet echt een tekort aan games op uit komen. Het zou natuurlijk leuk zijn als het er meer zouden zijn, maar ik vermaak mij er eigenlijk altijd wel mee.

Verwijderd

Ik zou het enorm geweldig van sony vinden als zij Diablo 2 met lod en c&c generals zero hour op de psp zouden uitbrengen. En omdat ik van fighters hou zou ik het leuk vinden als de KOF reeks en streetfighter thirdstrike die voorheen ook op de playstations waren uitgekomen wordt uitgebracht.

• ASNNetworks
Nice! Heb net mijn 64Gb kaartje ontvangen van nippon-yasan.com Ik schreef als notitie bij de bestelling om het als gift te versturen met een waarde onder €20. Kreeg het vandaag in huis (precies een week geleden besteld), stond een waarde van €5 op :) Geen invoerrechten/btw kosten.

Nu eens lekker losgaan in de PS Store :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:01:
Nice! Heb net mijn 64Gb kaartje ontvangen van nippon-yasan.com Ik schreef als notitie bij de bestelling om het als gift te versturen met een waarde onder €20. Kreeg het vandaag in huis (precies een week geleden besteld), stond een waarde van €5 op :) Geen invoerrechten/btw kosten.

Nu eens lekker losgaan in de PS Store :D
Nou breek de klomp helemaal. Ik heb 6-1-2014 besteld en nog steeds verdorie niets. :(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• ASNNetworks
pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Nou breek de klomp helemaal. Ik heb 6-1-2014 besteld en nog steeds verdorie niets. :(
Welke optie had jij gekozen voor verzending? Wat is de status nu dan bij jou? Nog steeds preparing of al verstuurd?

• pinokkia
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Welke optie had jij gekozen voor verzending? Wat is de status nu dan bij jou? Nog steeds preparing of al verstuurd?
Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In Custom :( Wordt er moedeloos van. Mensen die na mij besteld hebben, krijgen het supersnel.

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:09 ]

• rickjehh
pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In Custom :(
Dan heb je goede kans dat het nog wordt vastgehouden bij de douane en dat je nog wat meer kosten gaat krijgen.

• pinokkia
rickjehh schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Dan heb je goede kans dat het nog wordt vastgehouden bij de douane en dat je nog wat meer kosten gaat krijgen.
Zal wel eruit zijn gepikt vanwege mijn "rare, terrorisme" acherrnaam :(

• jpg97
  • Laatst online: 08:58
Sssquirrel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:47:
[...]

Huh, wot?!?

Er zijn toch echt wel goede games voor de Vita. Afhankelijk natuurlijk van je voorkeur van game-genre.. Ook afhankelijk van wat je als "blockbuster" definieert --> mocht dat zijn 'games uit de Sony stal', dan zijn die op de Vita toch goed gerepresenteerd: Uncharted, Killzone, LittleBigPlanet (naast nieuw IP's zoals Tearaway). Daarnaast zijn er ook tal van uitstekende 3rd party games op de Vita: Persona 4, Dragon's Crown, Gravity Rush, Rayman. Nog niet genoeg? Ook zijn er heel wat goede Indie's: Guacamelee, Rainbow Moon, Spelunky, Hotline Miami, Super Startdust, etc.

Daar moet toch wel iets tussen zitten?!?
Ik noem een Call of duty, Need for speed, dat soort meuk. Ja okay FIFA en Assasin's Creed zijn er ook inderdaad, maar FIFA 14 is in wezen gewoon FIFA 12 met andere namen :')

Ik weet niet waarom maar als ik het vergelijk met andere consoles komt de PSVITA er voor mijn gevoel karig vanaf.

• ASNNetworks
pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Ik heb optie EMS. De status is nog steeds: In Custom :( Wordt er moedeloos van. Mensen die na mij besteld hebben, krijgen het supersnel.
Ja dan is hij inderdaad onderschept door de douane. Niks aan te doen helaas. Hopelijk krijg je geen extra kosten :'(

Dit was mijn 'route'. Zoals je kan zien zat hij nog geen dag bij de douane, paar uurtjes en hij was weer onderweg.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/hyrcgyis0lbrwdw/vita.png

https://www.dropbox.com/s/hyrcgyis0lbrwdw/vita.png

[ Voor 39% gewijzigd door ASNNetworks op 21-01-2014 14:53 ]

• Sssquirrel
jpg97 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Ik noem een Call of duty, Need for speed, dat soort meuk. Ja okay FIFA en Assasin's Creed zijn er ook inderdaad, maar FIFA 14 is in wezen gewoon FIFA 12 met andere namen :')

Ik weet niet waarom maar als ik het vergelijk met andere consoles komt de PSVITA er voor mijn gevoel karig vanaf.
Ohhhh CoD, NFS, Fifa, etc. Je bedoelt dus de jaarlijks gerecycelde multiplatform meuk ;) Zo zie je maar weer hoe de interpretatie van blockbuster kan verschillen.

Ik mis ze niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 21-01-2014 14:53 ]

• pinokkia
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Ja dan is hij inderdaad onderschept door de douane. Niks aan te doen helaas. Hopelijk krijg je geen extra kosten :'(

Dit was mijn 'route'. Zoals je kan zien zat hij nog geen dag bij de douane, paar uurtjes en hij was weer onderweg.

[afbeelding]

https://www.dropbox.com/s...01-21%20at%2014.48.06.png
Dat is dezelfde tijd als bij mij. Tenminste status: In custom :(

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:52 ]

• ASNNetworks
pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:51:
[...]

Zie geen plaatje. Kan je die goed uppen
Geen idee waarom hij hier geen plaatje laat zien, link werkt namelijk gewoon. Klik maar op de link die ik eronder heb gezet.

• pinokkia
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Geen idee waarom hij hier geen plaatje laat zien, link werkt namelijk gewoon. Klik maar op de link die ik eronder heb gezet.
Dat is dezelfde tijd als bij mij. Tenminste status en tijd: In custom :(

Onze pakketjes precies dezelfde tijd. Alleen de mijne is onderschept :( (denk ik)

Zal wel door mijn achternaam komen :(

Bedankt voor het uppen van je overzicht. d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 21-01-2014 14:56 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb eindelijk mijn Vita terug. Nog steeds staat Broken Sword 5 in de verkeerde taal, ze zijn dus sneller met het omwisselen van een Vita dan het aanpassen van een probleem in de store.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Net wipeout 2048 uitgespeeld. Ging sneller dan verwacht, misschien toch maar die extra (ps3) content er bij kopen. Ben ook al bijna klaar met persona 4, met een 72 uur op de teller. :P

Om zo niet met verveling te zitten (Tijdens het draaien van vele simulaties voor mijn onderzoek) heb ik Unit 13, Super Stardust Delta en de psone titels grandia en front mission 3 ook maar gekocht. Is wel makkelijk met geld in je account. En gezien de tegoed kaarten vaak met een 25 % korting zijn te vinden valt de prijs ook wel mee. Hoop echt dat wij die 14 voor '14 aanbieding ook krijgen in de EU, zou graag killzone nog voor een leuke prijs willen kopen. De psone FF titels mogen ook wel eens in de aanbieding, ze kosten 10 euro per stuk terwijl ik van de meesten het originele PSX/PS2 exemplaar ook al heb liggen. Zou Square enix ook wel sieren om die games in de aanbieding te doen gezien het lange wachten op de X en X-2 remasters.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
warcow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
Net wipeout 2048 uitgespeeld. Ging sneller dan verwacht, misschien toch maar die extra (ps3) content er bij kopen. Ben ook al bijna klaar met persona 4, met een 72 uur op de teller. :P

Om zo niet met verveling te zitten (Tijdens het draaien van vele simulaties voor mijn onderzoek) heb ik Unit 13, Super Stardust Delta en de psone titels grandia en front mission 3 ook maar gekocht. Is wel makkelijk met geld in je account. En gezien de tegoed kaarten vaak met een 25 % korting zijn te vinden valt de prijs ook wel mee. Hoop echt dat wij die 14 voor '14 aanbieding ook krijgen in de EU, zou graag killzone nog voor een leuke prijs willen kopen. De psone FF titels mogen ook wel eens in de aanbieding, ze kosten 10 euro per stuk terwijl ik van de meesten het originele PSX/PS2 exemplaar ook al heb liggen. Zou Square enix ook wel sieren om die games in de aanbieding te doen gezien het lange wachten op de X en X-2 remasters.
Volgens mij zijn de FF's al wel eens in de aanbieding geweest. Kan me herinneren dat ik ze nl. allemaal heb gekocht toen voor 5 Euro p/stuk :). Maar dat kan al wel een jaartje of wat geleden zijn.

• bartburg
Persona 4 review gelezen
http://www.insidegamer.nl...4/persona-4-golden-review
Ziet er goed uit iemand hem al uitgespeeld en hem nog liggen die hem kwijt wil voor een zacht prijsje DM me dan even.

• ASNNetworks
Ik verwacht dat Persona 4 Golden wel toegevoegd zal worden aan de Instant Game Collection voor PS+. Heb nog zoveel games om te spelen, ik wacht wel met €39,99 uitgeven ;)

• Sojiro84
  • Niet online
mbooij schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
[...]

Wat onze vriend hieronder zegt. Die editie met 8GB stick! De prijs was te mooi om te laten liggen. Plus wat games erbij.
Xfade schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 04:16:
[...]

Als het de Sports and Racing (8 games) pack was, dan zat er 8gb bij. Die heb ik nl. ook. 149,99 bij Intertoys.

Ik vind zelf Open Me! leuk. Gebruikt de AR kaartjes. Moet je om gesloten boxes heenlopen en ze dan proberen met touch te openen.
Verder Guacamelee echt aan te raden. Is mogelijk nog steeds gratis als je Ps+ hebt.
En Tearaway uiteraard. Ook vond ik Unit 13 leuk, probeer de demo maar eens. Hij is nu 6.99 full.
Guacamelee ga ik misschien proberen. het is gratis dus waarom niet. Lijkt niet mijn type game though.
Sssquirrel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:59:
[...]

LittleBig Planet is een leuke (en mooie) platformer die naast story levels ook veel mini games heeft. Hij is ook helemaal niet meer duur volgens mij.

Dragon's Crown is een goede side-scrolling hack-n-slash loot game. 6 speelbare characters etc. Veel replay value.

Goede indie-games:
- Rainbow Moon: turn-based RPG.
- Zenn Pinball: flipperkasten :)
- Spelunky
- Pixel Junk Monsters Ultimate HD: tower defense
- plants vs Zombies: tower defense
LBP had ik voor de PS3. Leuk maar ik ben niet zo'n platform gamer. Ik heb wel net Persona 4 Golden gekocht bij PlayAsia. Krijg ik waarschijnlijk volgende week binnen. Iedereen is zo laaiend over het spel dat ik echt iets grandioos nu verwacht. De filmpjes van het spel waren gewoon saai om te zien maar ik denk dat als ik het zelf speel en zelf keuzes maak het wel leuk zal zijn.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Net ook Hotline Miami en Raymen Origins maar gekocht. Mijn 3VCARD verloopt bijna en stond nog 19 euro op dus moest het geld wel uitgeven.

Maar ik ga eerst Gravity Rush uitspelen voordat ik een ander spel aanraak. Ik ken mijzelf als ik een ander spel speel dan verstoft de ander. Ik kan er maar 1 tegelijk spelen.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Persona 4 golden is niet echt leuk. ik heb er denk ik 5 uurtjes mee gespeeld, maar het is erg onduidelijk allemaal. ik zie liever een RPG game zoals Pokemon, waar het makkelijker is om te spelen.
er zitten twee verhalen in, 1tje als scholier en 1tje als avonturier. die tweede voelt nog wel beperkt aan en de map is steeds hetzelfde.
Te veel dialogen enzo, ik wil meer gameplay en minder tekst.

18 maart komt Borderlands 2 uit voor op de Vita en die ga ik ZEKER halen, want die is op de PC al leuk om te spelen en dat is nu net een RPG game wat ik leuk vindt, veel opdrachtjes, weinig dialogen en het verhaal wordt verteld tussen de actie door.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:41:
Persona 4 golden is niet echt leuk. ik heb er denk ik 5 uurtjes mee gespeeld, maar het is erg onduidelijk allemaal. ik zie liever een RPG game zoals Pokemon, waar het makkelijker is om te spelen.
er zitten twee verhalen in, 1tje als scholier en 1tje als avonturier. die tweede voelt nog wel beperkt aan en de map is steeds hetzelfde.
Te veel dialogen enzo, ik wil meer gameplay en minder tekst.

18 maart komt Borderlands 2 uit voor op de Vita en die ga ik ZEKER halen, want die is op de PC al leuk om te spelen en dat is nu net een RPG game wat ik leuk vindt, veel opdrachtjes, weinig dialogen en het verhaal wordt verteld tussen de actie door.
De eerste 6/7 uren van Persona zijn inderdaad langdradig en vol met verhaal, daarna barst het spel los en heb je bijna alleen maar gameplay en vrijheid, en kun je het spel op je eigen manier en tempo spelen. Ik raad je toch echt aan het intro vol te houden. ;)
Verstekbakker schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:27:
Ik heb eindelijk mijn Vita terug. Nog steeds staat Broken Sword 5 in de verkeerde taal, ze zijn dus sneller met het omwisselen van een Vita dan het aanpassen van een probleem in de store.
De taal van de game is afhankelijk van je systeemtaal. hetzelfde probleem heb je ook bij de game "Ünit 13" (nederlandse systeemtaal schakelt de game naar het frans) 8)7
Dit kun je dus fixen door de taal te switchen naar engels (van je systeem.

[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 21-01-2014 19:09 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Ik heb al meer dan 100 uur in P4G zitten. Vind het een heerlijke game maar je moet er wel van houden. Puur actie zou ik het niet willen noemen, je moet wel plezier beleven aan alle dialogen en het verhaal want anders zal het geheel je ook niet boeien denk ik.

• Sssquirrel
Pykow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:41:

18 maart komt Borderlands 2 uit voor op de Vita en die ga ik ZEKER halen, want die is op de PC al leuk om te spelen
Zeker ook een must buy voor mij. Is dat incl. alle DLC? That would be awesome. De release date van 18 maart is overigens alweer rejected door Gearbox, las ik.

Nu maar hopen dat ie niet te lang op zich laat wachten -O-

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Als de dlc maar crossbuy wordt , want ik ga niet nog een keer alles kopen voor de Vita... Het spel mits compleet wil ik nog wel betalen dan .. Vooruit :p

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
pinokkia schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Ik heb ook na jou besteld :)

01/17/2014 20:42 Posting/Collection MATSUYAMANISHI EHIME 791-8799
01/18/2014 22:51 Dispatch from outward office of exchange OSAKA INT OSAKA549-8799
01/21/2014 08:19 Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 08:20 In Customs AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 20:09 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM

Dus ik ben er voorbij (denk ik). Zelfde manier besteld als ASNNetworks toevallig. Wel dag eerder maar ze doen het in batches blijkbaar. Ik heb hem nog niet, zal wel snel binnen zijn dan.

[ Voor 34% gewijzigd door Xfade op 22-01-2014 05:21 ]

Verwijderd

Uit eigen ervaring weet ik dat de douanekosten btw en/of invoerrechten tot 2 weken na aankomst van het pakketje nog bij je binnen kunnen komen.
Krijg je netjes een brief van de pakketdienst met een factuur ... Voor een 64 GB kaartje was dat geloof ik 20 of 30 Euro....
Het lijkt erop dat de regels zijn aangescherpt, bestelde best wel veel buiten de EU, maar de laatste maanden steeds weer die naheffingen. Dan is het niet meer interessant helaas.

• rickjehh
Ik snap sowieso niet waarom die 64GB kaartjes niet gewoon in Europa worden uitgebracht. Denk dat de vraag groot zou zijn onder de Vita gebruikers. Op dit moment vermaak ik me prima met Hotline Miami, hele aparte maar toch verslavende game, met een te gekke soundtrack :)

Daarnaast toch maar verder gegaan met MSG 1, ondanks de geluidsproblemen. Moet zeggen dat ik veel dingen toch herken van vroeger, erg tof. Ik vind ook de dialogen van een erg hoog niveau, zeker als je weet hoe oud het spel al is.

• Sojiro84
  • Niet online
Pfff, het is toch wat met die Gravity Rush. Ik ben nu bij episode 10 van de 21 en net een bossfight gehad die vreselijk lastig was omdat de camera in Gravity Rush allesbehalve meewerkt. Als je normaal rondloopt is het wel goed te doen maar als je ook nog af en toe heen en weer moet vliegen en de boss in het vizier wilt houden... een hele challenge op zich zelf.

Maar ik heb er doorheen gebeten en wel de boss weten te verslaan. Met een beetje geluk kan ik het deze week uitspelen en dan volgende week moet Persona 4 binnenkomen.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Wat ik niet doorhad in Gravity Rush is dat je je health en al die dingen kunt upgraden. Ik heb het hele spel gespeeld met de standaard instellingen. Ik vond het al best lastig. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• pinokkia
Xfade schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 05:10:
[...]

Ik heb ook na jou besteld :)

01/17/2014 20:42 Posting/Collection MATSUYAMANISHI EHIME 791-8799
01/18/2014 22:51 Dispatch from outward office of exchange OSAKA INT OSAKA549-8799
01/21/2014 08:19 Arrival at inward office of exchange AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 08:20 In Customs AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
01/21/2014 20:09 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM

Dus ik ben er voorbij (denk ik). Zelfde manier besteld als ASNNetworks toevallig. Wel dag eerder maar ze doen het in batches blijkbaar. Ik heb hem nog niet, zal wel snel binnen zijn dan.
Als het goed is krijgen de 64GB geheugenkaart vandaag binnen, want bij ASNNetworks had dat ook de volgende dag binnen, (na status: Departure from inward office of exchange AMSTERDAM)

• Sojiro84
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:28:
Wat ik niet doorhad in Gravity Rush is dat je je health en al die dingen kunt upgraden. Ik heb het hele spel gespeeld met de standaard instellingen. Ik vond het al best lastig. :P
Ik heb de tutorials gelezen en daarin werd het wel uitgelegd. Ik heb wel wat ge-upgrade maar hou mij er niet heel veel mee bezig. Doe alleen mijn leven en mijn kick omhoog. Hopelijk red ik het daarmee haha.

• Sssquirrel
warcow schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
De psone FF titels mogen ook wel eens in de aanbieding, ze kosten 10 euro per stuk terwijl ik van de meesten het originele PSX/PS2 exemplaar ook al heb liggen. Zou Square enix ook wel sieren om die games in de aanbieding te doen gezien het lange wachten op de X en X-2 remasters.
Volgens mij heb je geluk, op blog.eu.playstation.com staat dat er nu FF sale is!

• Beakzz
Haha die reactie wilde ik net gaan plaatsen. Eindelijk ! Nu gelijk FF VIII kopen. Naast 7 die ik al heb welke zijn dan nog dikke aanraders ?

• Sssquirrel
Beakzz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:39:
Haha die reactie wilde ik net gaan plaatsen. Eindelijk ! Nu gelijk FF VIII kopen. Naast 7 die ik al heb welke zijn dan nog dikke aanraders ?
De vraag is alleen welke op de Vita al speelbaar zijn.. In het nieuwsbericht staat een vage zin:

"Fun fact, come 21st March, you could have FF I-X all playable on your PS Vita."

Iemand toevallig de Vita bij de hand om de store te checken? :9

• ASNNetworks
Daarmee bedoelen ze dat Final Fantasy X HD 21 maart uitkomt op de Vita in EU ;) Op dat moment kun je dus alle Final Fantasy games vanaf I tm X spelen op de Vita.

Dit is de volledige lijst met kortingen, PS+ members krijgen extra 10% korting bovenop de sale. De actie loopt van 22 januari tm 5 februari.

Final Fantasy I
Was £7.99/€9.99, now £3.99/€4.99

Final Fantasy II

Final Fantasy IV: Complete Collection
Was £15.99/€19.99, now £7.99/€9.99

Final Fantasy V

Final Fantasy VI

Final Fantasy VII

Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX

Final Fantasy XIII-2

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Standard Edition
Was £28.49/€34.99, now £16.23/€19.94

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Collector’s Edition
Was £39.99/€49.99, now £19.99/€24.99

Final Fantasy Tactics: War of the Lions

Dissidia: Final Fantasy
Was £13.99/€17.99, now £6.99/€8.99

Dissidia duodecim prologus
Was £1.19/€1.49, now £0.78/€0.98

Dissidia 012: Final Fantasy

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 22-01-2014 13:01 ]

• Sssquirrel
De vraag is dan: welke is het beste? Mijn collega zegt deeltje 6...

Ik heb zelf alleen deel 10 helemaal gespeeld op de PS2 destijds. That's the only one, I know, shame on me :)

• ASNNetworks
Same here. Ben vanaf deel 10 erin gesprongen, maar wel grijs gespeeld. Ik wacht dan ook gewoon op X HD 21 maart. Leuk die kortingen, maar heb toch niks met die games. En het zijn geen remakes ofzo, zijn gewoon de PS One titels. Als ik ze gespeeld had was het nog leuk geweest om nostalgische redenen.

• Nohead

Nohead

Ik zie de Final Fantasy series online nog voor €10 staan?

• Beakzz
Sssquirrel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:08:

Ik heb zelf alleen deel 10 helemaal gespeeld op de PS2 destijds. That's the only one, I know, shame on me :)
Deel 7 is denk ik wel de klassieker die de meeste gaan noemen. Bij mij iig wel en op de voet gevolgd door deeltje 8.
Nohead schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:51:
Ik zie de Final Fantasy series online nog voor €10 staan?
Is vaak pas om een uur of 4 smiddags in orde en soms ook niet en dan moeten we weer gaan zeueren :p

[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 22-01-2014 13:55 ]

• Nohead

Nohead

Voor mij is ook FF VII de favoriet en daarna FF X.

• warcow
Haha, super dat ze in de aanbieding zijn! Grote kans dat ik 6,7,8,9 wel haal nu. 6 ben ik vaak aan begonnen maar nooit uitgespeeld. Hetzelfde geldt voor deel 8.

Unit 13 vermaak ik mij ondertussen ook aardig mee. Vaak best wel frustrerende en lastige momenten maar toch blijf ik het spelen. Wel jammer dat ik de helderheid niet kan aanpassen, op mijn vita (2000) ziet het er vrij donker uit vaak.

Edit: Niet alle prijzen kloppen al, FF 8 kost bijvoorbeeld nog steeds 9,99 (maar al wel de 10% korting voor plus leden :P )

[ Voor 13% gewijzigd door warcow op 22-01-2014 14:48 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:12

Nitai

Live the life you love.

Zonder twijfel 7.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Veertigers en ouder zeggen waarschijnlijk deel 6, de rest vermoedelijk deel 7 of 8

Ik vind zelf tactics ook erg goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 22-01-2014 15:34 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ASNNetworks
Op de valreep nog maar even gebruik gemaakt van de januari uitverkoop. Jak II Renegade, Unit 13 en Virtua Tennis 4 voor in totaal €17,48.

moet die 64gb toch op een manier vol zien te krijgen hehe })

• Sinned123
Was jak trilogy niet gratis?

• ASNNetworks
nee helaas niet, die kost €29,99. Misschien dat die ooit gratis was voor PS+, maar toen had ik geen Vita en of PS+

• Sinned123
Volgens mij een bug dan.
Had jak trilogy via plus en kon ze paar weken geleden los download voor niks.
Volgens mij heeft de trilogy wel een eind datum maar de losse delen niet.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
Ja, was een foutje inderdaad. Hij was een tijdje gratis te downloaden op launchday.
30 euro is veel te duur voor een game met zoveel framerate problemen die niet gefixt worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Avioto op 22-01-2014 15:51 ]

Steam/XBL: Avioto

• Verstekbakker
  • Niet online
Begrijp ik het goed dat ik nu FF 1 kan kopen en dan in maart op de Vita kan spelen?

• warcow
Het is toch alleen X en X-2 die in maart worden gereleased? De rest is al lang uit.

De prijs van FF 8 hebben ze ook gefixed in de NL shop. Zal zelf nu 4,6,7,8 en 9 kopen. Zal wel niet overal aan toe komen maar nu heb ik mooi de keuze als ik mij verveel.

• ASNNetworks
warcow schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:
Het is toch alleen X en X-2 die in maart worden gereleased? De rest is al lang uit.

De prijs van FF 8 hebben ze ook gefixed in de NL shop. Zal zelf nu 4,6,7,8 en 9 kopen. Zal wel niet overal aan toe komen maar nu heb ik mooi de keuze als ik mij verveel.
Klopt, maar dat verandert toch niks aan de stelling 'vanaf 21 maart kan je alle FF's spelen tm X? Nu kan je alles tm IX spelen, 21 maart kom daar X HD bij en kan je alles tm X spelen.

• warcow
ASNNetworks schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Klopt, maar dat verandert toch niks aan de stelling 'vanaf 21 maart kan je alle FF's spelen tm X? Nu kan je alles tm IX spelen, 21 maart kom daar X HD bij en kan je alles tm X spelen.
Ik reageerde op het bericht boven mij :?

• ASNNetworks
warcow schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Ik reageerde op het bericht boven mij :?
Oh, in dat geval zei ik niks :p

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja de blog is wat onduidelijk geschreven. Misschien dat ik FF1 wel wil proberen, 5 euro is niet teveel.

• pinokkia
Mijn bestelling van de PS Vita 64GB 6-1-2014 bij Nippon-Yasan.com (verzendmethode: EMS) is vandaag om 15:45 uur netjes afgeleverd. Op de envellop stond: Memorycard. Valua: €10 1400 Yen. Ik krijg dan nu toch geen naheffing, want de douane heeft de verpakking totaal niet losgetrokken. Zal een fotootje straks uppen, want wordt er niet wijs uit.

• Cyleo

FF VII en FF IX
Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste