Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:14
Hi,

Mijn ID is PieAir :)

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:36
Ik heb sinds een weekje ook een Vita in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Ik snap eigenlijk niet waarom dit prachtige apparaat niet beter aanslaat. Ik heb de bundel met killzone gekocht (wel de 3G versie dus helaas maar een 8GB geheugenkaart maar dat was de enige die er stond bij de lokale intertoys hier).

Toen ik thuis kwam direct FIFA 14 gedownload, gezien de aanbieding van 24,99 i.p.v. de winkelprijs van 39,99. Ondertussen begonnen met killzone en dat is echt een prachtige game. FIFA speelt ook lekker weg en voelt alsof ik op de PlayStation aan het gamen ben. Zijn er verder nog echte aanraders qua games? Ik ben niet zo van die japanse/indie games.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

rickjehh schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:51:
Ik heb sinds een weekje ook een Vita in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Ik snap eigenlijk niet waarom dit prachtige apparaat niet beter aanslaat. Ik heb de bundel met killzone gekocht (wel de 3G versie dus helaas maar een 8GB geheugenkaart maar dat was de enige die er stond bij de lokale intertoys hier).

Toen ik thuis kwam direct FIFA 14 gedownload, gezien de aanbieding van 24,99 i.p.v. de winkelprijs van 39,99. Ondertussen begonnen met killzone en dat is echt een prachtige game. FIFA speelt ook lekker weg en voelt alsof ik op de PlayStation aan het gamen ben. Zijn er verder nog echte aanraders qua games? Ik ben niet zo van die japanse/indie games.
Ja je moet echt opletten, ik had gelukkig wel gewoon de Wifi editie met 16GB kaartje erbij, Daar had ik wel geluk bij, want ik had er niet opgelet.

Fifa 14 speelt inderdaad fijn, maar de moeilijkheidsgraad is moeilijk in te stellen.
Op semi-prof komen ze er nu en dan opeens erdoor heen alsof de AI opeens zo sterk als messi wordt en zet ik hem op amateur, dan is het weer veel te makkelijke !!

killzone is echt een moeie game, helaas zijn er niet meer van dit soort shooters op de PS Vita

Angelo NL / Global Cargo VTC

• rickjehh
Pykow schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:58:
[...]

Ja je moet echt opletten, ik had gelukkig wel gewoon de Wifi editie met 16GB kaartje erbij, Daar had ik wel geluk bij, want ik had er niet opgelet.

Fifa 14 speelt inderdaad fijn, maar de moeilijkheidsgraad is moeilijk in te stellen.
Op semi-prof komen ze er nu en dan opeens erdoor heen alsof de AI opeens zo sterk als messi wordt en zet ik hem op amateur, dan is het weer veel te makkelijke !!

killzone is echt een moeie game, helaas zijn er niet meer van dit soort shooters op de PS Vita
Ik speel FIFA op wereldklasse en ik moet zeggen dat dit voor mij voorlopig genoeg uitdaging biedt. Ik speel op dit moment een carrière met AS Roma en ik sta wel bovenaan maar heb ook al twee keer verloren halverwege de competitie en ik sta in punten gelijk met Inter. Dus wat dat betreft is het niet te makkelijk.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Dat gelijk staan zegt niet zo veel , want volgens mij is dat totaal scripted. Zo heb ik met Fifa 14 (wel op de PS4) op de 1 of andere manier ineens heel veel moeite met scoren op Pro (terwijl dat met Fifa 13 op de PS3 en Vita totaal geen probleem voor me is) en staat het bovenste team nog steeds maar 3 punten boven me terwijl ik 11 van de 29 wedstrijden gelijk heb gespeeld. (niks verloren dus het is echt het scoren wat problemen geeft)

Dat vind ik zelf wel jammer aangezien ik expres een laag team neem uit de 3e divisie van England om op te werken , maar zelfs met al dat puntenverlies gaat promoveren toch wel lukken. Maarja dat hele scripted gebeuren van Fifa gaat me zo onderhand de keel uithangen. Zoals slechte teams met wereldkeepers en verdedigers of als je eenmaal voor staat er legendarische tegenaanvallen komen. Ook is het niveau altijd veel te makkelijk op semi pro en net irritant op pro bij mij. Kan natuuurlijk met de sliders tunen , maar het voelt toch een beetje als cheaten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 06-01-2014 11:27 ]

• rickjehh
Beakzz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:26:
Dat gelijk staan zegt niet zo veel , want volgens mij is dat totaal scripted. Zo heb ik met Fifa 14 (wel op de PS4) op de 1 of andere manier ineens heel veel moeite met scoren op Pro (terwijl dat met Fifa 13 op de PS3 en Vita totaal geen probleem voor me is) en staat het bovenste team nog steeds maar 3 punten boven me terwijl ik 11 van de 29 wedstrijden gelijk heb gespeeld. (niks verloren dus het is echt het scoren wat problemen geeft)

Dat vind ik zelf wel jammer aangezien ik expres een laag team neem uit de 3e divisie van England om op te werken , maar zelfs met al dat puntenverlies gaat promoveren toch wel lukken. Maarja dat hele scripted gebeuren van Fifa gaat me zo onderhand de keel uithangen. Zoals slechte teams met wereldkeepers en verdedigers of als je eenmaal voor staat er legendarische tegenaanvallen komen. Ook is het niveau altijd veel te makkelijk op semi pro en net irritant op pro bij mij. Kan natuuurlijk met de sliders tunen , maar het voelt toch een beetje als cheaten :)
Het is misschien scripted, maar ik heb wel met 2-0 van Inter verloren en juist het feit dat er eindelijk een team is dat me kan bijbenen vind ik een leuke uitdaging. Ik heb vaak zat gehad dat ik halverwege het seizoen al 10 punten voor stond op de nummer twee en dan gaat de lol er snel af. Nu blijft de druk er een beetje op staan omdat ik bijna elke pot moet winnen. Als ik dan een keer verlies kan dat betekenen dat ik direct drie punten verder achtersta of wordt ingehaald door de nummer twee.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zijn er verder nog echte aanraders qua games? Ik ben niet zo van die japanse/indie games.
Uncharted, Gravity Rush, Motorstorm RC.
Everybody's Golf vind ik persoonlijk ook erg leuk om af en toe te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Zie deze lijst: Wikipedia. Dat zijn alle games die zijn verschenen of nog gaan verschijnen. Ik weet niet helemaal welke genres je waardeert afgezien van shooters/voetbal. In die lijn kun je nog denken aan Resistance, Unit 13 en wellicht Virtua Tennis. Qua exclusives is er dan nog o.m. LittleBigPlanet, WipeOut 2048 en Modnation Racers: Road Trip. Titels die je ook voor andere systemen kunt halen zijn natuurlijk de LEGO games en fighters zoals Playstation All-Stars: Battle Royale, Injustice of Blazblue.

Overigens wil ik ook wel even een lans breken voor Guacamelee. Misschien wel een indie, maar feitelijk een hele goede platformgame in de stijl van games uit vervlogen tijden. Wellicht dat je daar even een demo van kunt downloaden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 14:05 . Reden: typfoutje ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Fifa is vervelend dat je heel het team kapot speelt, maar dat de keeper echt alles tegenhoud en wanneer zei 1 aanval hebben, dan zit je eigen keeper er gelijk naast, daarom speel ik maar op semi-pro.
vroeger met Fifa 2005 speelde ik op legandarisch (dit was via een mod omdat je niet hoger kon dan wereldklassen), maar dat niveau haal ik niet meer :P speelde het op de PC met toetsenboard en ik speelde altijd tegen de nummer 1/2 van Nederland, Dat was een maat van mij, erg leuke tijd, maar ook blij dat mijn vriendschap verbroken is met deze persoon van wegen zijn arrogantie.

Vanavond killzone even uitspelen en dan weer verder met P4G.
Weet je wat ik altijd mis op zo'n handheld!! POKEMON !!! xD of ten minste een RPG die hier erg veel op lijkt. Weinig dialogen, gewoon heel veel vechten en langzaam beter worden. SUPER VERSLAVEND :P
ik heb er denk ik wel 500 uur in 1 pokemon spel gestopt, als het niet meer is.
maar ik ga geen nintendo kopen, want ik vindt hun handheld niks en PS Vita heeft wat betere games, hoewel ik toch een vergelijkbare RPG mis.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Rainbow moon al geprobeert? Ik heb nu de trail versie 'uit'gespeeld (1.5 uur volledige versie proberen). Bevalt me tot zover wel goed! Weet alleen nog niet of ik hem ga kopen, want ik heb nog zoveel dat ik niet gespeeld heb...

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:27
Pykow schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:15:
Fifa is vervelend dat je heel het team kapot speelt, maar dat de keeper echt alles tegenhoud en wanneer zei 1 aanval hebben, dan zit je eigen keeper er gelijk naast, daarom speel ik maar op semi-pro.
vroeger met Fifa 2005 speelde ik op legandarisch (dit was via een mod omdat je niet hoger kon dan wereldklassen), maar dat niveau haal ik niet meer :P speelde het op de PC met toetsenboard en ik speelde altijd tegen de nummer 1/2 van Nederland, Dat was een maat van mij, erg leuke tijd, maar ook blij dat mijn vriendschap verbroken is met deze persoon van wegen zijn arrogantie.

Vanavond killzone even uitspelen en dan weer verder met P4G.
Weet je wat ik altijd mis op zo'n handheld!! POKEMON !!! xD of ten minste een RPG die hier erg veel op lijkt. Weinig dialogen, gewoon heel veel vechten en langzaam beter worden. SUPER VERSLAVEND :P
ik heb er denk ik wel 500 uur in 1 pokemon spel gestopt, als het niet meer is.
maar ik ga geen nintendo kopen, want ik vindt hun handheld niks en PS Vita heeft wat betere games, hoewel ik toch een vergelijkbare RPG mis.
Ik dacht eerst de PS Vita niets te vinden, nu heb ik voor €150,- een PS Vita 3G met 8GB kaart, €20,- PSN tegoed, Uncharted en Lumines erbij gekocht omdat ik het voor die prijs zeker wilde proberen en het altijd door kon verkopen. Ik ben blij dat ik het heb gedaan, leuk apparaat, maar mijn 3DS heeft uiteindelijk toch de betere spellen voor mijn smaak (Zelda, Mario & Luigi Dream team, Mario Kart 7, etc.). Toch heeft de Vita een aantal spellen welke ik wel leuk vind (Little Big Planet, Tearaway, Wipeout, Uncharted) en zie dat het wel een mooi apparaat is.\

Maar Zelda geeft mij altijd een ongeëvenaard plezier dat ik de koop van een 3DS veroorloofd voor mij vind.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Koldur schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Ik dacht eerst de PS Vita niets te vinden, nu heb ik voor €150,- een PS Vita 3G met 8GB kaart, €20,- PSN tegoed, Uncharted en Lumines erbij gekocht omdat ik het voor die prijs zeker wilde proberen en het altijd door kon verkopen. Ik ben blij dat ik het heb gedaan, leuk apparaat, maar mijn 3DS heeft uiteindelijk toch de betere spellen voor mijn smaak (Zelda, Mario & Luigi Dream team, Mario Kart 7, etc.). Toch heeft de Vita een aantal spellen welke ik wel leuk vind (Little Big Planet, Tearaway, Wipeout, Uncharted) en zie dat het wel een mooi apparaat is.\

Maar Zelda geeft mij altijd een ongeëvenaard plezier dat ik de koop van een 3DS veroorloofd voor mij vind.
Dat is dus iedereen zijn eigen persoonlijke smaak, voor mij heeft een 3DS niet veel meerwaarden.
ach ja, ik heb zelfs een Xbox360 hier staan met alleen GTA V en Battlefield 3 premium edition.

Ik heb ook nog een 20 Euro PSN kaartje liggen, maar ik weet niet of ik deze wil opmaken voor op de PS Vita of straks voor de PS4. Heeft iemand nog aanraders om te spelen ? zijn er ook crossover games die je 1x hoeft te kopen en zowel op de PS4 als op de PS vita kan afspelen ?

Laatste 20 euro die ik ga uitegeven aan daarna even sparen.
Heel wat games uit de steam store gehaald met de sales en daarnaast heb ik ook nog de PS vita gehaald met 2 games (exlusief killzone download in de bundel)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Koldur schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Dat is ook een beetje het punt. Ik vind de vita de betere console van de twee: Het OS draait soepel, reageert direct op input en heeft voldoende mogelijkheden. De hardware van de Vita is ook in alle opzichten beter, alleen waar het om draait: de games, daar valt hij nog wat tegen. Nu heb ik een PS3 met PS+, en daarom een Vita genomen want alles wat er op uit komt is mooi meegenomen. Dingen die daar niet op staan, zoals Killzone, koop ik dan wel eens bij. Zo kan ik relatief goedkoop handheld gamen, daar waar de goede 3DS titels nooit echt onder de 40 euro zakken.

• Koldur
Cyleo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Dat is ook een beetje het punt. Ik vind de vita de betere console van de twee: Het OS draait soepel, reageert direct op input en heeft voldoende mogelijkheden. De hardware van de Vita is ook in alle opzichten beter, alleen waar het om draait: de games, daar valt hij nog wat tegen. Nu heb ik een PS3 met PS+, en daarom een Vita genomen want alles wat er op uit komt is mooi meegenomen. Dingen die daar niet op staan, zoals Killzone, koop ik dan wel eens bij. Zo kan ik relatief goedkoop handheld gamen, daar waar de goede 3DS titels nooit echt onder de 40 euro zakken.
Ik moet toegeven dat ik de Vita dan ook een prettigere console vind op het vlak van prijzen ;), spellen zijn echt goed te doen qua prijs, heb Rayman Origins voor €10,- gekocht, echt geen geld! Op de 3DS is dat spel niet goedkoper dan €35,- te krijgen momenteel. En de Vita werkt qua OS inderdaad prettiger dan de 3DS, ik geniet nu in ieder geval van beide systemen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:10:
[...]

De games vormen inderdaad de Achilleshiel. Eigenlijk is het voor het apparaat problematisch dat de ondersteuning van de grotere uitgevers zo achterblijft. Ik denk dat er nu toch een behoorlijke afzetmarkt voor games is. Al blijven de verkopen ver achter bij de 3DS.

Daarnaast heb ik nu al meerdere games ontvangen in mijn PS Plus abonnement die ik anders wellicht had gekocht. Door pas later in te stappen heb ik vrijwel direct een behoorlijke collectie opgebouwd en is er vrijwel geen behoefte om daar op korte termijn nog heel veel games (afgezien van incidentele aanbiedingen + Killzone) aan toe te voegen.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:23
Pykow schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Dat is dus iedereen zijn eigen persoonlijke smaak, voor mij heeft een 3DS niet veel meerwaarden.
ach ja, ik heb zelfs een Xbox360 hier staan met alleen GTA V en Battlefield 3 premium edition.

Ik heb ook nog een 20 Euro PSN kaartje liggen, maar ik weet niet of ik deze wil opmaken voor op de PS Vita of straks voor de PS4. Heeft iemand nog aanraders om te spelen ? zijn er ook crossover games die je 1x hoeft te kopen en zowel op de PS4 als op de PS vita kan afspelen ?

Laatste 20 euro die ik ga uitegeven aan daarna even sparen.
Heel wat games uit de steam store gehaald met de sales en daarnaast heb ik ook nog de PS vita gehaald met 2 games (exlusief killzone download in de bundel)
Hier staan wel wat cross-buy titels: http://www.ps3trophies.or...vita-ps3-cross-games.html

Maar volgens mij is die lijst niet compleet want Flower en flOw zijn dacht ik ook cross-buy.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Beakzz
Koldur schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:18:
[...]

Ik moet toegeven dat ik de Vita dan ook een prettigere console vind op het vlak van prijzen ;), spellen zijn echt goed te doen qua prijs, heb Rayman Origins voor €10,- gekocht, echt geen geld! Op de 3DS is dat spel niet goedkoper dan €35,- te krijgen momenteel. En de Vita werkt qua OS inderdaad prettiger dan de 3DS, ik geniet nu in ieder geval van beide systemen.
Heb op de laatste dag van 2013 nog even snel een 3ds gekocht en het is heerlijk om ze allebei naast elkaar te hebben, want ze zijn zo verschillend. Het OS van de 3ds is echt helemaal *iets met peren* Je kan niet eens je achtergrondkleur veranderen of een mapje een duidelijke naam geven.

Op de Vita speel ik eigenlijk alleen maar indie games en Sonic Transformed (mooie tegenhanger van Mario Kart) en op de 3ds geniet ik nu van Zelda , Super mario world 3d games en Steamworld dig (1 van de beste indie games ooit :D ) en vooral de eerste 2 games zijn gewoon knettergoed en daar heeft de Vita niks om tegenover te zetten.

De Vita daarintegen heeft de betere hardware en betaalbare games (zeker met plus) en weer games die de 3DS nooit aan zal kunnen. Ik had geen van beide willen missen iig :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik moet me plus abbo nog aanschaffen, misschien dat ik dat binnenkort nog even ga doen.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Ik heb ook een KillZone pack gehaald rond de kerst dagen. Klopt het dat hier geen AR kaarten bij zitten, ik was in de veronderstelling dat deze standaard bij elke Vita zaten.
Verder een top apparaat, heb al een poos PS+ dus gelijk een lading games. Naast Killzone is Uncharted echt top!

PSNID : HoefMeistert

• Koldur
Beakzz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Heb op de laatste dag van 2013 nog even snel een 3ds gekocht en het is heerlijk om ze allebei naast elkaar te hebben, want ze zijn zo verschillend. Het OS van de 3ds is echt helemaal *iets met peren* Je kan niet eens je achtergrondkleur veranderen of een mapje een duidelijke naam geven.

Op de Vita speel ik eigenlijk alleen maar indie games en Sonic Transformed (mooie tegenhanger van Mario Kart) en op de 3ds geniet ik nu van Zelda , Super mario world 3d games en Steamworld dig (1 van de beste indie games ooit :D ) en vooral de eerste 2 games zijn gewoon knettergoed en daar heeft de Vita niks om tegenover te zetten.

De Vita daarintegen heeft de betere hardware en betaalbare games (zeker met plus) en weer games die de 3DS nooit aan zal kunnen. Ik had geen van beide willen missen iig :)
Inderdaad, ik deel je mening helemaal en zal de Vita dan ook gewoon lekker in mijn bezit houden. Ik vind dat Tearaway trouwens wel een erg goed spel is en misschien wel goed tegenover Super Mario 3D Land kan zetten. Is gewoon een erg goed spel!

Als ik de Vita niet zo goedkoop had kunnen kopen had ik het denk ik nooit gedaan, dat is jammer, want als ik geweten had dat het zulke leuke spellen had, dan had ik er achteraf gezien misschien toch wel meer voor willen betalen. Dat is Sony's probleem een beetje met de Vita denk ik, de negatieve sfeer welke er hangt om de Vita, terwijl het niet terecht is naar mijn mening.

Ik heb de demo van Rayman Origins op de 3DS en Vita gespeeld, op de 3DS een tijd geleden toen ik nog geen Vita had en vond het niets, het speelde totaal niet lekker, maar toen ik de demo op de Vita speelde wilde ik hem meteen kopen. Rayman Origins is dan ook gemaakt voor zwaardere hardware, voor mij is dan ook duidelijk waarom het op de 3DS niet lekker speelt.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het was me eerste aankoop van dit jaar de PS Vita, Daar komt de PS4 nog bij en dan ben ik weer klaar voor dit jaar en komen de games binnen :P
ik ga me dit jaar tenminste niet vervelen als me vriendin het druk heeft en ik thuis me eigen moet vermaken xD

• Beakzz
Om positief te beginnen ...

http://blog.eu.playstatio...r-dx-and-rock-boshers-dx/

Bike rider DX en Rock Boshers DX nu gratis te downloaden. ( onder Playstation mobile) Goed gewaardeerde games en had Bike rider bijna gekocht vorige week , maar vond €5 tot €6 net teveel.

Om negatief te eindigen...

Krijg net een melding dat de Vita niet meer als 100 apps kan tonen. Lekker handig met al die kleine Playstation mobile en PS+ games. Iemand enig idee waar dit limiet op slaat ?

• rickjehh
Beakzz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:57:

Bike rider DX en Rock Boshers DX nu gratis te downloaden. ( onder Playstation mobile) Goed gewaardeerde games en had Bike rider bijna gekocht vorige week , maar vond €5 tot €6 net teveel.

Krijg net een melding dat de Vita niet meer als 100 apps kan tonen. Lekker handig met al die kleine Playstation mobile en PS+ games. Iemand enig idee waar dit limiet op slaat ?
Als ik heel eerlijk ben vind ik 100 apps ook al behoorlijk wat. Ik weet niet wat je er allemaal op hebt staan en hoe groot je memory card is? ;)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
rickjehh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Als ik heel eerlijk ben vind ik 100 apps ook al behoorlijk wat. Ik weet niet wat je er allemaal op hebt staan en hoe groot je memory card is? ;)
Ik denk dat hij bedoelt in de store.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:14
Beakzz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:57:

Thanks. Ook meteen maar even regelen. Gratis houden we wel van. :P
Moet zeggen dat ik nog teveel met de 3DS aan het spelen ben (net Zelda en Bravely Default gekocht).
Dus ja. Voor de rest alleen Killzone op de Vita en een paar losse spelletjes.

• SToRM666
maartend schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:53:
Ik denk dat hij bedoelt in de store.
Nee, de Vita heeft weldegelijk een limiet op het aantal geïnstalleerde apps. Ik heb hier ook al eens iets over gelezen op NeoGAF.

• bakacakes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-06 16:01
Is er een snelle manier om games snel over te kunnen zetten naar een andere memory card?

Heb tijdens mijn laatste verblijf in Japan een 64 GB kaartje gekocht en mijn 32 GB kaartje staat nu bomvol. Alles opnieuw downloaden is uiteraard een optie, maar kan dit niet sneller/gemakkelijker?

• Cyleo
bakacakes schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:02:
Is er een snelle manier om games snel over te kunnen zetten naar een andere memory card?

Heb tijdens mijn laatste verblijf in Japan een 64 GB kaartje gekocht en mijn 32 GB kaartje staat nu bomvol. Alles opnieuw downloaden is uiteraard een optie, maar kan dit niet sneller/gemakkelijker?
Misschien kan dat met de content manager? Die is te krijgen op de PC en de PS3. Ik weet neit of dat kan hoor, maar dat is het enige wat ik mij kan bedenken.

• bakacakes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-06 16:01
Cyleo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:07:
[...]

Misschien kan dat met de content manager? Die is te krijgen op de PC en de PS3. Ik weet neit of dat kan hoor, maar dat is het enige wat ik mij kan bedenken.
Het lijkt mij ook dat dit de manier moet zijn, heb het zelf alleen nog nooit gebruikt. Hoop dat de save files dan ook gewoon meegaan. Heb gewoon al een jaar PS Plus, maar weet niet of ik elke save game in de cloud heb staan.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:56
Yep met content manager, heb t ook zo gedaan. Duurde bij mij 20 min ongeveer voor 8 gb denk ik

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Maar kan je PSVita games die je via PS+ hebt gekregen naar een PC downloaden dan?
Alleen een PS3 op dit moment toch?

• Beakzz
rickjehh schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Ja het is aardig wat , maar Youtube , Welcomes park (niet te verwijderen) en alle mobile games tellen ook apart. En dan nog de digitale downloads van de Vita , PSP en PS1.

Kijk ik heb gewoon graag alles op 1 kaartje staan en daarom een 64 GB kaartje gekocht. Ik snap gewoon simpelweg het limiet niet. Het is niet dat het menu stroperig wordt als je op de 100 zit en de Vita lijkt me meer dan krachtig genoeg.

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-11 22:28

DYX

Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Overigens wil ik ook wel even een lans breken voor Guacamelee. Misschien wel een indie, maar feitelijk een hele goede platformgame in de stijl van games uit vervlogen tijden. Wellicht dat je daar even een demo van kunt downloaden.
Heb Guacamelee van PSN Plus gehaald en zit heb toch al een aantal avonden te spelen. Hij is erg vermakelijk om even tussendoor te spelen.

• Cyleo
DYX schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:11:
[...]

Heb Guacamelee van PSN Plus gehaald en zit heb toch al een aantal avonden te spelen. Hij is erg vermakelijk om even tussendoor te spelen.
Ja, ik vind dit een van de betere games die ik tot nu toe op de Vita heb gespeeld. Betrap mijzelf er op dat ik af en toe Uncharted of Tearaway afsloot om nog even een paar leveltjes in Gauacamelee te spelen. Het speelt gewoon erg lekker ;)

• Koldur
Hoewel de Vita regiovrij is heb ik begrepen dat PSN dat niet is. Als ik dus Persona 4 in Canada zou kopen voor €27,- dan kan ik dus geen eventuele updates installeren op mijn huidige EU PSN account Memory Card?

• Ike.
  • Niet online
Koldur schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:32:
Hoewel de Vita regiovrij is heb ik begrepen dat PSN dat niet is. Als ik dus Persona 4 in Canada zou kopen voor €27,- dan kan ik dus geen eventuele updates installeren op mijn huidige EU PSN account Memory Card?
Spel updates kan je altijd downloaden. Regio spel / PSN store maakt niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 12-01-2014 19:38 ]

• Koldur
Ike. schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:38:
[...]

Spel updates kan je altijd downloaden. Regio spel / PSN store maakt niet uit.
Dank je voor je antwoord, ik had ergens anders gelezen dat het niet zou kunnen, of ik heb zijn uitleg niet goed begrepen natuurlijk ;)

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Koldur schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:32:
Updates wel, dlc niet

• Koldur
Duidelijk, Persona heeft geen DLC, dus ga ik hem binnenkort maar eens bestellen.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
Ook maar es de gok gewaagd en een 64gb kaartje besteld in Japan. Voor 10 euro minder koop je hier in Europa een 32gb kaartje... Aangezien ik al een tijd PS+ heb via mijn ps3 heb ik nogal wat games in de download lijst staan voor de Vita. Leek me slim om ze allemaal aan te klikken voor het geval ik ooit es een Vita zou nemen. En voila. Ik heb de Vita net dus die 64gb is wel nodig. Jammer dat het race-game aanbod wat karig is atm.

Guacemelee en Tearaway op dit moment favoriet!
Prachtig apparaat.

• Beakzz
Xfade schreef op maandag 13 januari 2014 @ 05:34:
Jammer dat het race-game aanbod wat karig is atm.

Guacemelee en Tearaway op dit moment favoriet!
Prachtig apparaat.
Hier worden de racegames ook gemist. Motorstorm Rc en Wipeout zijn echt wel leuk , maar ik zou graag een Dirt of Grid zien op de Vita. Ook al komen die games beter uit op consoles die ik onder de TV heb staan.

De beste racegames die ik nu heb zijn MotoGp 13 (pas in de aanbieding gekocht en echt een goede "simracer") en Sonic Transformed (nog verrekte moeilijk en Mario Kart niveau)

• Cyleo
Beakzz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:08:
[...]

Hier worden de racegames ook gemist. Motorstorm Rc en Wipeout zijn echt wel leuk , maar ik zou graag een Dirt of Grid zien op de Vita. Ook al komen die games beter uit op consoles die ik onder de TV heb staan.

De beste racegames die ik nu heb zijn MotoGp 13 (pas in de aanbieding gekocht en echt een goede "simracer") en Sonic Transformed (nog verrekte moeilijk en Mario Kart niveau)
Ja, ik mis ze ook, terwijl ze er volgens mij echt top op zouden zijn. Het liefst zie ik natuurlijk een GT verschijnen op de vita. Een Grid zou ook leuk zijn :o

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Cyleo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Ja, ik mis ze ook, terwijl ze er volgens mij echt top op zouden zijn. Het liefst zie ik natuurlijk een GT verschijnen op de vita. Een Grid zou ook leuk zijn :o
Soort van GT zou leuk zijn, maar dan niet zo'n versie als op de PSP. Die was zo "kaal" dat ik er eigenlijk geen plezier aan heb beleefd.

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
Er is ook world rally championship, inc. demo's.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Die WRC4 heb ik heel even de demo geprobeerd maar ik vond het eigenlijk wat tegenvallen. Misschien dat als die in de aanbieding komt dat ik hem alsnog wel haal. Ben ook blij dat ik van 16 naar 64 gb ben gegaan. De 16 gb zat al na een week vol...

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
Vond het zelf ook niets, maar zag hem nog niet in het lijstje staan :)

• Beakzz
Die mag dan ook niet in het lijstje "racegames die de moeite waard zijn":p Vond de demo echt te slecht voor woorden.

Verwijderd

Iemand ervaring met game en memory card holders voor de PSVita? Ik heb inmiddels een aantal fysieke games verzameld en ik overweeg een houder te kopen voor op vakantie, hoewel ik ook speel met de gedachte om het tijdens de reis te kopen, ergens in Akihibara, Tokyo.

Via eBay kwam ik diverse versies tegen zoals:

8+2combinatie

18+1combinatie

7+1combinatie(metaal)

5+2combinatie - Officiële licentie en dus de duurste optie.

• Koldur

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
ikzelf heb zo'n case van Hori, fijn ding, gewoon bij de MM gehaald. nadeel is dat er iets van 10 games in passen.

• Beakzz
Deze idd

http://www.amazon.co.uk/H...4&keywords=hori+case+vita

Altijd goed spul, maarja vraag me af wat je hier aan verkeerd kan doen dus een goedkopere zal ook best werken. Misschien wat strakker of juist te los.

• Ike.
  • Niet online
De US Store krijgt een flinke Vita uitverkoop. Ik hoop dat wij die ook krijgen.

http://blog.us.playstatio...counts-on-ps3-vita-games/

oa:
Killzone: Mercenary $9.00
The Walking Dead: The Complete First Season $5.00
Lone Survivor: The Director’s Cut (Cross Buy) $5.24

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik hoop dat ik mijn Vita terug heb voor al die sweet deals voorbij zijn...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Je kan ze ook online kopen: store.sonyentertainmentnetwork.com en dan inloggen met je Sony account. Koop je ze nu alvast, zodra je vita terug is kan je ze gewoon downloaden.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Iemand een idee waar je een 32GB kaartje kan halen? In Nederland zijn ze overal niet op voorraad. 4Launch verkoopt em voor €62, helaas ook niet voorradig. Wilde aanvankelijk via play-asia.com een 64gb kaartje halen. Zou omgerekend €84 kwijt zijn, echter duurt levering een aantal weken met een kans op douane/importkosten van €18.

Heb besloten om genoeg te nemen met een 32GB kaartje. Heb via Amazon UK een scherpe deal gevonden (40 pond = 47 euro) echter is hij ook daar niet beschikbaar. Andere Amazon Stores verkopen het voor €90-120 8)7 8)7 , voor 32GB.

Iemand een idee? (of een die hij wilt verkopen aan mij)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:41:
Iemand een idee waar je een 32GB kaartje kan halen?
Ik heb deze:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=251414685633

Na 8 dagen binnen (Totaal ongeveer 50 euro)

[ Voor 40% gewijzigd door MissileHugger op 13-01-2014 20:47 ]

• ASNNetworks
Dat is wel een mooi bedrag, komt in de buurt van die Amazon UK deal. Heb je verder geen douane kosten etc?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:47:
[...]

Dat is wel een mooi bedrag, komt in de buurt van die Amazon UK deal. Heb je verder geen douane kosten etc?
Nope. Het wordt gewoon in een envelop verstuurd, dus verwacht niet dat er naar gekeken wordt.

• ASNNetworks
Okok, thanks! Ik wacht even een weekje, hopelijk krijgt Amazon UK hem gewoon weer in stock, anders bestel ik die wel.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:28
http://www.nippon-yasan.c...ita-memory-card-64gb.html

Heb 64GB geheugenkaart besteld voor €67 omgerekend.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• ASNNetworks
@pinokkia
ja ik heb die links al ergens gezien op psx-sense, echter is het voor mij onduidelijk omtrent btw/douane. Het si een franse site alleen ze importeren vanuit Japan. Moest een keer 20-30 euro extra betalen voor een simpele headstrap (voor een head mounted display) van 50 dollar. wel een hele scherpe prijs though, ook met douane kosten zelfs...

Enig idee wat levertijd is?

EDIT:
Heb em maar via nippon-yasan.com besteld, 64GB versie. Uiteindelijk €82 euro inclusief verzending. Heb gekozen voor track n trace en insurance, levering binnen 3-4 dagen. Heb als comments gevraagd of ze het als gift onder €20 willen sturen. Ik zie wel of er kosten bij komen, heb het als alles goed deze week nog binnen d:)b

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 13-01-2014 21:25 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sick Nick schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:08:
Je kan ze ook online kopen: store.sonyentertainmentnetwork.com en dan inloggen met je Sony account. Koop je ze nu alvast, zodra je vita terug is kan je ze gewoon downloaden.
Weet ik, maar ik weiger iets te kopen als ik geen Vita heb. Hadden ze het ding maar eerder moeten terugsturen de luie flikkers!

• pinokkia
ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:59:
@pinokkia
ja ik heb die links al ergens gezien op psx-sense, echter is het voor mij onduidelijk omtrent btw/douane. Het si een franse site alleen ze importeren vanuit Japan. Moest een keer 20-30 euro extra betalen voor een simpele headstrap (voor een head mounted display) van 50 dollar. wel een hele scherpe prijs though, ook met douane kosten zelfs...

EDIT:
Heb em maar via nippon-yasan.com besteld, 64GB versie. Uiteindelijk €82 euro inclusief verzending. Heb gekozen voor track n trace en insurance, levering binnen 3-4 dagen. Heb als comments gevraagd of ze het als gift onder €20 willen sturen. Ik zie wel of er kosten bij komen, heb het als alles goed deze week nog binnen d:)b
Ik heb deze besteld op 6 januari 2014. Maar heb de pech dat hun net vakantie hebben gehad. Ik wacht nu dat het verzonden wordt. Ik laat het hier wel weten zodra ik het binnen heb en of ik extra kosten erbij heb gekregen,

• ASNNetworks
pinokkia schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:37:
[...]

Ik heb deze besteld op 6 januari 2014. Maar heb de pech dat hun net vakantie hebben gehad. Ik wacht nu dat het verzonden wordt. Ik laat het hier wel weten zodra ik het binnen heb en of ik extra kosten erbij heb gekregen,
Top, ik hoor het d:)b

Heeft iemand toevallig Soul Sacrifice gespeeld? Ik zag dat je de taal kon wijzigen, echter was het bij mij grijs. Heb een beetje onderzoek gedaan en wat blijkt nu: de Japanse Voice Pack is onderdeel van de pre-order. Die kan je dus niet los kopen en is volgens mij zelfs niet eens in EU uitgebracht, enkel US. Echt jammer dit, wilde de game heeeeel graag in het Japans spelen. Iemand misschien wel werkend gekregen, of een code voor de Japanse Voice Pack gevonden? Of speelt iedereen het gewoon in het Engels dan maar ;w

• Xfade
EDIT:
Grappig, ik heb gister precies hetzelfde gedaan. Incl de 3-4 dagen levering. 77,66 euro. EMS (Express). Zou lam zijn als de douane gaat zeuren over een klein geheugenkaartje van 1 bij 1 cm.

• Xfade
Ike. schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:16:

Zal je net zien. Gaat het aan onze neus voorbij. eu blog geeft nl. geen nieuws post hierover.

• Koldur
Als je EMS laat shippen ben je meestal juist de lul bij de douane, maakt hun niet uit of het een chip is van 1mm bij 1mm, gaat hen puur om de waarde. Het zijn vrij rigoreuze gasten die er werken. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik ben bang van niet...

• pinokkia

EDIT:
Welke verzending heb jij dan gekozen?
Koldur schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:24:
Als je EMS laat shippen ben je meestal juist de lul bij de douane, maakt hun niet uit of het een chip is van 1mm bij 1mm, gaat hen puur om de waarde. Het zijn vrij rigoreuze gasten die er werken. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik ben bang van niet...
Damn ik heb juist ook voor EMS gekozen. Als ik dat had geweten nam ik de goedkoopste verzending (levering 8-10 werkdagen voordat het verzenden word)

Weet iemand wat dat ongeveer extra gaat kosten? Heb nog nooit extra kosten gehad.

[ Voor 75% gewijzigd door pinokkia op 13-01-2014 23:42 ]

• Koldur
EMS kost (als het daadwerkelijk door de douane onderschept wordt) sowieso €15,- (EMS is €2,50 duurder door prioriteit) en 21% BTW over de door hen geschatte waarde wat soms veel hoger ligt dan aangegeven waarde. Het zijn echt een stelletje eikels en ik kan het weten helaas....

Goedkope verzending kijken ze bijna nooit naar, de kans is daar veel te klein dat het om iets gaat wat geld op levert, maar EMS is bijna altijd raak, niemand betaalt zoveel om iets te verzenden wat niet genoeg waard is.

• ASNNetworks
Ja klopt, ik ben al voorbereid op extra kosten. Heb weinig zin om 2-3 weken te wachten, dus dacht ik neem maar de risico en ik zie het wel.

@pinnokia ik heb gekozen voor EMS registered. Zul je net zien dat post kwijt raakt en kan ik fluiten naar mn geld en kaartje. Wilde aanvankelijk voor FedEx omdat die nog sneller is, maar insurance is wel handig. Uit alle opties leek dit mij dan ook het beste.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/Screen%20Shot%202014-01-13%20at%2023.50.58.png

[ Voor 66% gewijzigd door ASNNetworks op 13-01-2014 23:55 ]

• pinokkia
ASNNetworks schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:48:
Ja klopt, ik ben al voorbereid op extra kosten. Heb weinig zin om 2-3 weken te wachten, dus dacht ik neem maar de risico en ik zie het wel.

@pinnokia ik heb gekozen voor EMS registered. Zul je net zien dat post kwijt raakt en kan ik fluiten naar mn geld en kaartje. Wilde aanvankelijk voor FedEx omdat die nog sneller is, maar insurance is wel handig. Uit alle opties leek dit mij dan ook het beste.

[afbeelding]
Zo was mijn gedachtegang ook. Nu maar hopen dat we geen extra kosten krijgen. Maar ik zit vanaf donderdag 9-1 op status: Preparation in progress. Dat duurt vervelend lang voordat de status naar shipped gaat.

Trouwens wat is het raar dat jij voor EMS meer moet betalen. :? Bij mij staat er nog steeds €10,61 voor EMS

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 14-01-2014 00:13 ]

• Beakzz
Heb 2 x een 64 GB besteld bij Play-asia. Goedkoopste verzending gekozen en €18 extra moeten betalen. Niet zo gek ook aangezien ze de waarde OP de envelop zetten. 2e dus maar met een anonieme verpakking laten versturen (€ 0,50 extra) en geen extra kosten gehad. Maarja kan ook toeval zijn :)

Nu maar een reis naar Japan geboekt ... Haal het zelf wel :p

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:28:
Deze idd

http://www.amazon.co.uk/H...4&keywords=hori+case+vita

Altijd goed spul, maarja vraag me af wat je hier aan verkeerd kan doen dus een goedkopere zal ook best werken. Misschien wat strakker of juist te los.
Voor de PSP had ik goedkope cases van Piranha, waar de games altijd wat moeizaam uitkwamen. Zeker wanneer je er het maximale aantal in had gestopt.

Bedankt voor alle reacties. Ik ga even puzzelen en dan bestellen. Voor deze bedragen kun je wel een gok wagen. :)
Ike. schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:16:

oa:
Killzone: Mercenary $9.00
The Walking Dead: The Complete First Season $5.00
Lone Survivor: The Director’s Cut (Cross Buy) $5.24
Bij ons loopt de januari-uitverkoop nog. Het zou natuurlijk mooi zijn als er vandaag nog wat deals bij komen. De Vita heeft nog niet zoveel deals gehad de afgelopen periode, maar ja, er zijn dan ook nog niet zoveel games om een deal mee te regelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 08:43 . Reden: toevoeging 2e quote ]

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:41:

Bij ons loopt de januari-uitverkoop nog. Het zou natuurlijk mooi zijn als er vandaag nog wat deals bij komen. De Vita heeft nog niet zoveel deals gehad de afgelopen periode, maar ja, er zijn dan ook nog niet zoveel games om een deal mee te regelen.
De 12 kerst-deals had iedere 2 dagen een goede aanbieding, toch? Ik heb toen zelf een indie gescoord (Lone Survivor). En als ik Pixel Junk Monster nog niet had toen, had ik hem toen ook gekocht :)

This is a Rapture reminder..

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Ook een vita aangeschaft, kort na de ps4.

Al bij al zeer tevreden over vita op zich, maar toch ...

Op de ps4 heb ik drie accounts. Ik had gehoopt deze accounts allen via remote play te kunnen benaderen op de vita zodat kinderen elk hun spel konden spelen op de vita. Jammer genoeg gaat dat dus niet :(

Hopelijk brengt een mogelijke firmware update hier nog een oplossing voor.

• Xfade
De aanbiedingen die nu gelden in de US store zijn toch wel té nice. Leuk die januari deals enzo, maar bijv. Killzone voor 9 dollar... Graag?

• pinokkia
@pinokkia

EDIT:
Vandaag is mijn geheugenkaart voor de ps vita verzonden via Nippon-yasan.com. *O*

Nu nog afwachten of ik geen extra kosten krijg.

• Xfade
2014-01-14 09:23:16 Preparation in progress

Nu net. Ben benieuwd.

• Koldur
Xfade schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:29:
De aanbiedingen die nu gelden in de US store zijn toch wel té nice. Leuk die januari deals enzo, maar bijv. Killzone voor 9 dollar... Graag?
Ja, er staan wel meer spellen in welke ik voor dergelijke prijzen (ookal is het in €€) zou willen kopen, ik vind het wat apart dat ze aanbiedingen per regio doen, dat kan eigenlijk niet.

• Beakzz
Dat aanbiedingen per regio schelen snap ik nog wel , maar dat PS+ kortingen zoveel schelen irriteert me wel. Hier krijg je altijd 10 to maximaal 20 % extra korting en in de US rustig 50 % of meer.

• Musta
Zou bijna lonen om een extra Amerikaanse account erbij te nemen :p

• pinokkia
Xfade schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:36:
2014-01-14 09:23:16 Preparation in progress

Nu net. Ben benieuwd.
Dat is snel. Ik heb 6-1-2014 besteld. Op 9-1-2014 Preparation in progress. 14-1-2014 shipped. Dat is niet de beloofde 3 a 4 dagen. :(

• Xfade
Komt door hun "vakantie" denk ik:? :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Musta schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:44:
Zou bijna lonen om een extra Amerikaanse account erbij te nemen :p
Hiervoor heb je dus echt een los US account nodig?

Ben benieuwd wat hiervan de beperkingen zijn. Ik kan me voorstellen dat een creditcard niet mogelijk is. Kan je downloaden met het ene account en vervolgens spelen met je andere account?

• ASNNetworks
Gister bij yassin-nippon besteld, kreeg gisternacht email preparation in progress :)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Jobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
[...]

Hiervoor heb je dus echt een los US account nodig?

.... Kan je downloaden met het ene account en vervolgens spelen met je andere account?
Ik had\heb op mijn PS3 een extra Japans (en US) account staan.
Dan kon ik namelijk een live wallpaper downloaden voor de PS3.
Deze live wallpaper kon ik na het downloaden op elk account van de PS3 activeren.
Het ging om toedertijd gratis content die met een Nederlands account niet te downloaden was.
Ik gebruik over het algemeen enkel het Nederlandse account.

[LTS][MTS][HTS]

• Musta
Op de Vita kan dat niet dacht ik, deze accepteert alleen maar 1 account en je moest steeds je vita resetten als je van account wisselde? Zoiets was t iig

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Musta schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:38:
Op de Vita kan dat niet dacht ik, deze accepteert alleen maar 1 account en je moest steeds je vita resetten als je van account wisselde? Zoiets was t iig
Oh, dat is wel goed om te weten. In een grijs verleden heb ik dit ook gehoord, dus zal het wel kloppen. En resetten betekent ook geen games van andere accounts natuurlijk...

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
Jobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:58:
[...]

Oh, dat is wel goed om te weten. In een grijs verleden heb ik dit ook gehoord, dus zal het wel kloppen. En resetten betekent ook geen games van andere accounts natuurlijk...
Dat is idd zo. Voor vita-games kan ik dat misschien nog ergens begrijpen (hoewel), maar dat dit ook niet kan voor remote play vind ik heeeeeel vervelend en moeilijk te volgen aangezien dit wel kan op de PS4, maar dan niet als je die games wil spelen via scherm van de vita.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yesasia verkoopt trouwens de 64GB ook voor een hele nette prijs: ~ € 70. Goedkoopste verzendoptie (6-14 dgn) is $ 7, dus voor € 75 klaar. Express kost wel meteen € 20 dus N-Y.com is dan toch goedkoper.

Ik ga denk ik toch maar de Killzone bundel halen. € 180 incl 16GB en Killzone is toch wel netjes, al verwacht ik dat 16GB te weinig is. Als Killzone een code is en geen fysiek spel, kom ik samen met PS+ al op 14 GB:

Soul Sacrifice: 1,7 GB
BlazBlue: 3,35 GB
Guacamele: 0,3 GB
Uncharted: 3,2 GB
Gravity Rush: 1,4 GB
GTA Liberty City Stories: 1,1 GB
Killzone: 3,0 GB

Keuzes, keuzes. Toen ik vorig jaar een 3DS haalde was het een stuk simpeler! :+

Hoe is trouwens Killzone MP? Wordt t nog een beetje gespeeld? Ziet er geinig uit!

• Xfade
Zover ik weet zijn de Vita Bundles allemaal Voucher games. Dus ja die 16gb is zo vol.
Er zijn trouwens 2 bundels met Killzone. 1 = is 8gb + Killzone + wifi/3g, de andere is 16gb + Killzone + alleen Wifi.

• Cyleo
Jobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:23:
Yesasia verkoopt trouwens de 64GB ook voor een hele nette prijs: ~ € 70. Goedkoopste verzendoptie (6-14 dgn) is $ 7, dus voor € 75 klaar. Express kost wel meteen € 20 dus N-Y.com is dan toch goedkoper.

Ik ga denk ik toch maar de Killzone bundel halen. € 180 incl 16GB en Killzone is toch wel netjes, al verwacht ik dat 16GB te weinig is. Als Killzone een code is en geen fysiek spel, kom ik samen met PS+ al op 14 GB:

Soul Sacrifice: 1,7 GB
BlazBlue: 3,35 GB
Guacamele: 0,3 GB
Uncharted: 3,2 GB
Gravity Rush: 1,4 GB
GTA Liberty City Stories: 1,1 GB
Killzone: 3,0 GB

Keuzes, keuzes. Toen ik vorig jaar een 3DS haalde was het een stuk simpeler! :+

Hoe is trouwens Killzone MP? Wordt t nog een beetje gespeeld? Ziet er geinig uit!
Ik heb een 4gb kaartje en hoewel dat wel erg karig is en ik wil updaten naar 16GB zie ik bij mijn gebruik daar geen problemen mee. De vita is voor mij echt voor erbij, wat betekent dat ik maximaal 3 games tegelijk speel. Als ik die dan heb uitgespeeld verwijder ik die en installeer ik nieuwe. Ik snap niet waarom je zoveel geheugen nodig zou hebben :-P

• rickjehh
Cyleo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:36:
[...]

Ik heb een 4gb kaartje en hoewel dat wel erg karig is en ik wil updaten naar 16GB zie ik bij mijn gebruik daar geen problemen mee. De vita is voor mij echt voor erbij, wat betekent dat ik maximaal 3 games tegelijk speel. Als ik die dan heb uitgespeeld verwijder ik die en installeer ik nieuwe. Ik snap niet waarom je zoveel geheugen nodig zou hebben :-P
Als je bijvoorbeeld PlayStation plus hebt en elke maand gratis games erbij krijgt, dan is je memory card zo vol. Daarnaast zijn er genoeg mensen (waaronder ikzelf), die geen zin hebben om de games elke keer weer opnieuw te installeren.

• Xfade
Killzone is 9 dollar in de US store. Kunnen wij EU users dit ook kopen? Want als ik inlog is helaas nog steeds 35,99 euro. :(

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Xfade schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:44:
Killzone is 9 dollar in de US store. Kunnen wij EU users dit ook kopen? Want als ik inlog is helaas nog steeds 35,99 euro. :(
Misschien na 22 januari. Dan is de januari uitverkoop afgelopen.

• Cyleo
rickjehh schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Als je bijvoorbeeld PlayStation plus hebt en elke maand gratis games erbij krijgt, dan is je memory card zo vol. Daarnaast zijn er genoeg mensen (waaronder ikzelf), die geen zin hebben om de games elke keer weer opnieuw te installeren.
Maar hoe vaak speel je een spel nog als het eenmaal uitgespeeld is. En bij PS+ kun je hem claimen en later altijd nog downloaden.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 16:54
Ik speel best veel spellen met een hoge replay value waardoor ze nog interessant zijn na het uitspelen. Bijv.

-Killzone Mercenary. Vooral de multiplayer :).
-Street Fighter X Tekken. Wederom multiplayer :).
-Blazblue.
-Battle Royale

Die zijn al aardig aan de maat waardoor je verder bijna niks meer kwijt kan :(.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sinds deze week een PSVita. Valt me op dat die erg licht is. had hem zwaarder verwacht :) Scherm ziet er strak uit met games etc.

Nog een vraagje: thuis remote play werkt perfect. Vandaag op het werk proberen te verbinden via internet maar toen kon er geen ps4 worden gevonden.

Op de ps4 heb ik alles goed ingesteld volgens http://manuals.playstatio.../ps4link/viainternet.html

Upnp heb ik ook actief op de router (WNDR3700v2) maar toch kon er niks gevonden worden. Moet ik op de router nog meer instellen hiervoor? Iemand ervaring of tips?

Netwerken/routers etc is niet mijn sterkste kant :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Remote-play via het internet gebruiken

Afhankelijk van uw netwerkverbinding lukt het mogelijk niet om Remote-play via het internet te gebruiken. In dat geval kan de volgende informatie u helpen alsnog verbinding te maken.

Selecteer (Instellingen) > [Netwerk] > [Internetverbinding testen] op het functiescherm van het PS4™-systeem, en ga na of u verbinding kunt maken met zowel het internet als met PSNSM.
Als uw router UPnP ondersteunt, schakelt u dit in op de router.
Als uw router UPnP niet ondersteunt, moet u de instelling van de router voor port forwarding aanpassen zodat communicatie met het PS4™-systeem via het internet toegestaan is. De poortnummers die gebruikt worden door Remote-play zijn 9295 (voor TCP) en 9296 en 9297 (voor UDP). Als deze poorten niet beschikbaar zijn, lukt het mogelijk ook om poorten 9295~9304 te gebruiken (voor TCP en UDP). Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw router voor meer informatie over deze instellingen.
Als het PS4™-systeem verbonden is met het internet via twee of meer routers, werkt de communicatie mogelijk niet correct.

Wat ik zelf nog niet begrijp, is hoe de Vita weet welk WAN-IP hij moet gebruiken om de PS4 te benaderen. Als ik op een ander netwerk zit, buitenshuis, en ik start de koppeling..hoe vindt het ding mijn router?

• SToRM666
Er zijn trouwens weer 2 gratis PS Mobile spellen: http://blog.eu.playstatio...r-hotel-and-quiet-please/

Pagina: 1 ... 57 ... 82 Laatste