Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:32
DarkElement schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:25:
Sony is nu begonnen met een idiote hoeveelheid games (ook vita titels) in de aanbieding te gooien, volgens mij is in de lijst van ik schat zo'n 80 titels het hooste bedrag 20 euro wat ik heb gezien:

http://www.psx-sense.nl/1...atio-store-start-vandaag/
N'tje te weinig.

Link ;
http://www.psx-sense.nl/1...tion-store-start-vandaag/

Verwijderd

Wooo, Persona 4 Golden voor 18€. Die wordt van mij. Muramasa Rebirth misschien later in januari nog. Blog geeft aan dat die pas 22 januari weer uit de aanbieding gaat dus dat zien we dan wel weer. :D

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik twijfel over Persona 4, heb nu al genoeg te spelen en Murasama Rebirth komt aantrekkelijke rover dan PG4.. En in de sale nog een veschtspel en AC Liberation halen :Y
En dan te bedenken dat ik mn Vita misschien wou verkopen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 24-12-2013 18:02 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Tja iedereen heeft zo zijn mindere momentjes :p Zit zelf erg te twijfelen over Murasuma rebirth. Absoluut niet een spel wat ik full price zou kopen , maar de art vind ik echt prachtig.

Heb ook een 64 GB kaartje propvol staan waar nog geen 10 % van is uitgespeeld dus ik weet wel wat het slimste is :)

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Ik vind de PS Store erg omslachtig op de VITA, er is niet eens een kopje PS Plus (free) games.. daarnaast werkt bij mij veel dingen niet in de store.. als ik op bepaalde categorieën klik zie ik verder geen inhoud… Meer mensen last van?

• maartend
FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:50:
Ik vind de PS Store erg omslachtig op de VITA, er is niet eens een kopje PS Plus (free) games.. daarnaast werkt bij mij veel dingen niet in de store.. als ik op bepaalde categorieën klik zie ik verder geen inhoud… Meer mensen last van?
Ligt echt aan jou. Als ik de store op start staat er gewoon "nu verkrijgbaar op ps vita" achter een psn+ icoon.
Hoe duidelijk wil je het hebben.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:50:
PSN heeft problemen op dit moment. Kijk morgen nog eens :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Net in de uitverkoop Persona 4 Golden gekocht. Daar gaat m'n tijd! Schijnt echt waanzinnig verslavend te zijn.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Tiwazz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:55:
[...]

PSN heeft problemen op dit moment. Kijk morgen nog eens :).
Tnx ps store lag idd uit. Inmiddels werkt het weer, heb de VITA net pas en ben afhankelijk van de store aangezien geen games heb

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Mijn Vita vandaag ook voor het eerst in handen. Direct wat van de PS plus spellen en Persona 4 geinstalleerd. Het lcd scherm heeft niet de lijnen die ik in sommige video's zag maar de reflecties zijn wel flink storend. Ik zie continu mijzelf in het scherm en moet soms moeite doen om het spel nog goed te kunnen zien.

Verwijderd

Snap wel dat Persona 4 Golden niet iedereen ligt. Heb er nu ongeveer 2.5 uur speeltijd inzitten en nu pas mijn eerste social link gemaakt, toch wel een kern aspect van het spel. Snap best dat niet iedereen zin heeft om eerst een paar uur gesprekjes door te klikken met echt minimale gameplay tussendoor. Maar ik ben intussen al compleet verkocht. XD

Edit: Overigens heb ik idd ook problemen gehad met de store op de vita zelf. Hele categorieën die na een minuut nog steeds niet laden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 13:58 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
warcow schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:33:
Mijn Vita vandaag ook voor het eerst in handen. Direct wat van de PS plus spellen en Persona 4 geinstalleerd. Het lcd scherm heeft niet de lijnen die ik in sommige video's zag maar de reflecties zijn wel flink storend. Ik zie continu mijzelf in het scherm en moet soms moeite doen om het spel nog goed te kunnen zien.
LED-scherm.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 08:29
Sinds maandag ook in het bezit van een PS Vita 3G/Wifi
Gekocht bij intertoys in Maastricht voor 149 euro.

Het gaat om een sports&racing mega pack. Incl 8gb memory card en 8 games.
Gran turismo
Wipeout pulse
Modnation racers
Everybody's golf
Motor storm rc
Top Darts
Tabletop tanks
Tablemini golf

Dr zitten ook van die AR kaarten bij
wat ook erg grappig werkt in combinatie met de back camera en de vita.

Ben er erg tevreden over tot nu toe!

Nu langzaamaan uit gaan breiden met wat toptitels.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-11 09:21
Ik zit met een probleempje: ik heb wat games staan op mn kaartje en nog genoeg ruimte erop om Persona erop te zetten. Ik download het uit de store maar ik zie hem daarna niet terug op mn scherm.
Het kost wel mn geheugen dus zou je zegfen dat het er wel op staat?
Het gekke is dat ik hem dus ook niet kan verwijderen.
Iemand een idee wat het probleem is? En hoe kan je zien hoeveel gb individuele apps innemen?

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
in de store nu assasins creed voor 13,50. goede deal en wou het spel altijd al halen. ben alleen bang dat die zeer binnekort in plus komt te staan als free download

• Beakzz
Tja dan kan je beter niks meer kopen tijdens aanbiedingen, want veel uitgevers willen met een prijsverlaging nog even scoren voor de op plus komen. Games als Persona en AC kan je binnen 6 maanden wel verwachten op plus iig. Eigenlijk alles wat boven de 7 scoort op metacritic.

Ik koop genoeg wat even later op plus is. Als ik ooit klaar ben met plus kan ik iig die games nog gewoon spelen. Gewoon kijken of je het geld er voor over hebt of liever "gokt" dat het ooit beschikbaar komt ;)

• RenaldoN
Beakzz schreef op woensdag 25 december 2013 @ 17:54:
Tja dan kan je beter niks meer kopen tijdens aanbiedingen, want veel uitgevers willen met een prijsverlaging nog even scoren voor de op plus komen. Games als Persona en AC kan je binnen 6 maanden wel verwachten op plus iig. Eigenlijk alles wat boven de 7 scoort op metacritic.

Ik koop genoeg wat even later op plus is. Als ik ooit klaar ben met plus kan ik iig die games nog gewoon spelen. Gewoon kijken of je het geld er voor over hebt of liever "gokt" dat het ooit beschikbaar komt ;)
ik snap wat je bedoel. mijn laatste fullprice game was Nfs Most wanted €50 en is mij echt tegengevallen. killzone nog gekregen maar verder niet echt meer spellen gekocht.

• maartend
Ook hierzo een. Wat ik heb gekocht is Tearaway en een enkele humblebundle op de pc/tablet. Veder niks meer sinds ik psn+ heb.

• warcow
Worden games ook wel eens herhaald? Voor de vita zijn al enkele games langsgekomen zoals wipeout die ik nog wel wil.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
warcow schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:00:
Worden games ook wel eens herhaald? Voor de vita zijn al enkele games langsgekomen zoals wipeout die ik nog wel wil.
Heb ik nog nooit zien gebeuren, dus ga er maar niet vanuit. Misschien met een flinke korting komende januari uitverkoop?

Verwijderd

Wat vinden jullie van lone survivor?

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 08:11:
Ik was er vanaf de release al geïnteresseerd in, maar ik vond hem toen nog te duur. Ik heb hem met de 12 kerst-deals eindelijk aangeschaft voor 6 euro. Staat dus op de To-Do list :) Helaas nog geen ervaringen om te delen.. de reviews zijn allemaal echter wel positief..

Momenteel nog te druk bezig met Rainbow Moon oOo

This is a Rapture reminder..

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:38
maartend schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:23:
Ook hierzo een. Wat ik heb gekocht is Tearaway en een enkele humblebundle op de pc/tablet. Veder niks meer sinds ik psn+ heb.
Door PS+ wordt mijn backlog groter dan ik het kan uitspelen :P Maar alsnog koop ik sommige games wel die ik echt tof vond, of die ik gewoon nu wil hebben. Zo heb ik tearaway gekocht omdat ik hem nu wil spelen, killzone wil ik nog kopen en uncharted heb ik later gekocht omdat ik hem toch wel erg vet vond (en later nog eens wou kunnen oppakken terwijl ik ruimte op mijn memory stick vrij maakte).
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 08:11:
Al uitgespeeld, is een geniale indie game!
Controls en etc zijn ideaal uitgewerkt op de ps vita.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Verstekbakker
  • Niet online
Hebben jullie al eens door de Playstation Mobile store gebladerd op de Vita? Bovenaan in het Store-scherm kun je dat kiezen. Een paar (semi-)gratis games ertussen, voor als je even niks beters te doen hebt.

Verwijderd

Verstekbakker schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 03:04:
Hebben jullie al eens door de Playstation Mobile store gebladerd op de Vita? Bovenaan in het Store-scherm kun je dat kiezen. Een paar (semi-)gratis games ertussen, voor als je even niks beters te doen hebt.
Ja heb daar Adventure Bar Labyrinth uit gedownload, maar heb het nog niet uitgeprobeerd.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb er een gespeeld, volgens mij ook die. Heel leuk spel eigenlijk, maar je moet uiteindelijk toch muntjes of sterren of wat dan ook kopen. Gratis bestaat niet, helaas. Zijn er meer van zulke spellen, maar dan speciaal voor de Vita?

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:41:
[...]

Ja heb daar Adventure Bar Labyrinth uit gedownload, maar heb het nog niet uitgeprobeerd.
Weer zo'n game met een kiddy uiterlijk.
Ik wil Skyrim. Op de Vita.

• Verstekbakker
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:47:
[...]

Ja pratende katten en hagedissen, dat is wél voor volwassenen!

Verwijderd

Met spelletjes spelen hoef ik echt nergens aan te komen om de blits te maken. Of ze nu semi-realistische graphics hebben of niet. Allemaal één pot nat in mijn RL kringen.

• Beakzz
Verstekbakker schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 03:04:
Quiet please ! Topgame voor €1 :)

• Verstekbakker
  • Niet online
Mijn blue led coma vita is onderweg naar zijn schepper. Ik krijg een nieuwe.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

ik zit te twijfelen om een PS vita aan te schaffen. De killzone bundle.

Waarom?
1) me PSP gebruik ik helaas niet meer, maar dat komt door de besturing
2) PS Vita ziet er goed uit en heeft 2 sticks.
3) ik krijg volgend jaar mijn PS4 en ben benieuwd naar remote play.

Mijn vragen:
1) Wat zijn de must have games
2) is 4GB voldoende of zal ik echt voor de killzone bundle gaan.
3) is het het waard om een vita te spelen (nee ik speel geen spelletjes op me telefoon/tablet)

Ik zal hem vooral beneden in de huiskamer gebruiken of om offline lekker games uit te kunnen spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 28-12-2013 10:08 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• maartend
Pykow schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:06:
ik zit te twijfelen om een PS vita aan te schaffen. De killzone bundle.

Waarom?
1) me PSP gebruik ik helaas niet meer, maar dat komt door de besturing
2) PS Vita ziet er goed uit en heeft 2 sticks.
3) ik krijg volgend jaar mijn PS4 en ben benieuwd naar remote play.

Mijn vragen:
3) is het het waard om een vita te spelen (nee ik speel geen spelletjes op me telefoon/tablet)

Ik zal hem vooral beneden in de huiskamer gebruiken of om offline lekker games uit te kunnen spelen.
Er staat er 1 op V&A. Vita, Killzone, 16GB. Ik vnd persoonlijk de prijs van 155 wat aan de hoge kant, maar ding is blijkbaar wel nieuw.

• Sssquirrel
Pykow schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:06:

Mijn vragen:
Is uiteraard afhankelijk van wat voor soort games je leuk vind :) Het aanbod is inmiddels wel gevarieerd genoeg om in de meeste type games wel een goede game te hebben (killzone, gravity rush, persona 4, dragon's crown, uncharted, littlebig planet) + heel veel goede indies waar ook echt heel veel gameplay(tijd) in zit (Zenn Pinball, Rainbow Moon, Pixel Junk Monsters HD, Plants vs Zombies, Terraria, etc.)
Ik heb zelf 8GB, en dat is in principe genoeg als je de grote titels op disk koopt, en de indies digitaal. Mocht je PS+ hebben en alles digitaal binnen halen, dan is het veel te weinig geloof ik :)
Ja, duh ;) Er is inmiddels genoeg content (games), maar ik gebruik hem ook om te skypen (ideaal met 2 camera's, email te checken / typen, youtube). Helemaal voor de prijs waarvoor hij nu in de winkels ligt is het absoluut de moeite waard (naar mijn mening dan)!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
maartend schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:47:
[...]

Als je dat serieus wil dan heb je een verkeerde keuze gemaakt met het kopen van een Vita.....dat soort games gaan nooit verschijnen op een handheld.

Overigens heb ik mijn Vita sinds launch niet meer aangeraakt, die ligt al vanaf april 2012 in de kast te verstoffen :X .

• maartend
Cubic X schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:54:
[...]

Als je dat serieus wil dan heb je een verkeerde keuze gemaakt met het kopen van een Vita.....dat soort games gaan nooit verschijnen op een handheld.

Overigens heb ik mijn Vita sinds launch niet meer aangeraakt, die ligt al vanaf april 2012 in de kast te verstoffen :X .
Dat idee heb ik ook, dat dit niet gaat komen. En Dungeon Siege is ook al goed. Maar al die RPG's op die Vita hebben echt allemaal zo'n kiddy uiterlijk. Net alsof ik met de kleine kindjes van de buren speel.

Maar verder gebruik ik mijn Vita heel veel, ik denk dat je veel mist door hem te laten liggen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sssquirrel schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:25:
[...]

Is uiteraard afhankelijk van wat voor soort games je leuk vind :) Het aanbod is inmiddels wel gevarieerd genoeg om in de meeste type games wel een goede game te hebben (killzone, gravity rush, persona 4, dragon's crown, uncharted, littlebig planet) + heel veel goede indies waar ook echt heel veel gameplay(tijd) in zit (Zenn Pinball, Rainbow Moon, Pixel Junk Monsters HD, Plants vs Zombies, Terraria, etc.)

[...]

Ik heb zelf 8GB, en dat is in principe genoeg als je de grote titels op disk koopt, en de indies digitaal. Mocht je PS+ hebben en alles digitaal binnen halen, dan is het veel te weinig geloof ik :)

[...]

Ja, duh ;) Er is inmiddels genoeg content (games), maar ik gebruik hem ook om te skypen (ideaal met 2 camera's, email te checken / typen, youtube). Helemaal voor de prijs waarvoor hij nu in de winkels ligt is het absoluut de moeite waard (naar mijn mening dan)!
ik heb minder tijd om te spelen, dus ik speel nu veel singleplayer spelletjes, shooter/action games of een goede RPG doet het bij mij altijd goed.;

De killzone versie kost 180 euro, ik zie overal een 8GB editie staan voor deze prijs.
Ik heb een 20 euro network card alleen nog maar en die kan ik nog gebruiken.
Ik ben geen Playstation plus bezitter nog, dit ga ik pas aanschaffen, nadat ik de PS4 eventjes in huis heb staan.

• Sssquirrel
Pykow schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:10:
[...]

ik heb minder tijd om te spelen, dus ik speel nu veel singleplayer spelletjes, shooter/action games of een goede RPG doet het bij mij altijd goed.;

De killzone versie kost 180 euro, ik zie overal een 8GB editie staan voor deze prijs.
Ik heb een 20 euro network card alleen nog maar en die kan ik nog gebruiken.
Ik ben geen Playstation plus bezitter nog, dit ga ik pas aanschaffen, nadat ik de PS4 eventjes in huis heb staan.
Hier hetzelfde verhaal: sinds gezinsuitbreiding medio 2013 veel minder game-tijd :) Daarom Vita ook gehaald destijds. Ideaal voor in de trein naar het werk of voor het slapen gaan in bed.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sssquirrel schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:18:
[...]

Hier hetzelfde verhaal: sinds gezinsuitbreiding medio 2013 veel minder game-tijd :) Daarom Vita ook gehaald destijds. Ideaal voor in de trein naar het werk of voor het slapen gaan in bed.
Dat is ook een zeer goede reden om er 1 aan te schaffen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik kan mijn PS vita niet updaten naar 3.01 ? WiFi via de ps vita valt uit en via de pc verbinding, krijg ik na 20 minuten de melding dat de verbinding is verbroken, terwijl mijn pc nog steeds aangeeft dat er een verbinding is. nou las ik iets over een PS vite kaartje ? is dat gewoon een update file bij een game, zoals bij Fifa 14 ofzo ?

Moet je batterij misschien boven de 70% opgeladen zijn zoals bij de PSP voor een update ?

• Cyleo
Pykow schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:28:
Ik kan mijn PS vita niet updaten naar 3.01 ? WiFi via de ps vita valt uit en via de pc verbinding, krijg ik na 20 minuten de melding dat de verbinding is verbroken, terwijl mijn pc nog steeds aangeeft dat er een verbinding is. nou las ik iets over een PS vite kaartje ? is dat gewoon een update file bij een game, zoals bij Fifa 14 ofzo ?

Moet je batterij misschien boven de 70% opgeladen zijn zoals bij de PSP voor een update ?
Ik heb hem gewoon via de Vita zelf zonder problemen geupdate. Ik had wel wat vrije ruimte op mijn memory card, maar niet veel ofzo.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Slim voor alles is een update nodig, maar blijkbaar is ziggo weer aan het klote.
en je kan gewoon niks verder doen, als je de laatste update niet hebt geinstalleerd. zelfs niet gewoon content verbinden

• warcow
De Vita bevalt tot zover nog steeds erg goed. Was bang dat ik snel uitgekeken zou raken op de spellen maar ik vermaak mij heel erg goed met voornamelijk Persona 4 en de andere spellen zijn ook nog wel de moeite waard. Ook leuk dat ik een Psone spel die ik voor de ps3 al had gekocht ook gewoon kan installeren. (Kula world)

Systeem bevalt mij echt beter dan verwacht. Enige waar ik mij alsnog aan stoor zijn de reflecties van het scherm. Die zijn dubbel zo erg dan op mijn surface rt tablet en het glossy scherm van mijn macbook pro (najaar 2013) is al helemaal een wereld van verschil.

Als ik wipeout wil kopen, welke kan ik dan het beste halen? De gewone is nu mooi in de aanbieding maar volgens mij heeft het "volledige gamepack" meer?
https://store.sonyenterta...#!/nl-nl/search/q=wipeout
edit: Als ik het goed begrijp moet ik eerst wipeout 2048 kopen en dan nog een keer die upgradepack? Wordt een dure grap dan, zeker gezien ik HD en Fury ook al voor de ps3 heb alleen dan als fysiek spel.. (Digitaal had ik de pack kennelijk gratis gekregen bij de vita versie :( )

[ Voor 30% gewijzigd door warcow op 28-12-2013 17:44 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

na 2 uur systeem update fouten etc, blijft hij nu hangen bij 100%. ECHT klote :(
en nu blijft me ps vita hangen in het systeem update !!

ik heb dus nu al een blod

[ Voor 35% gewijzigd door Pykow op 28-12-2013 18:42 ]

• Beakzz
Lol, had in de aanbieding MotoGP 13 maar gekocht zonder veel verwachting, maar het blijkt nog echt leuk te zijn ook. Niet de mooiste game , maar wel een heel veld met tegenstanders en genoeg instellingen om een uitdagend niveau van tegenstand te krijgen.

Echt een verademing na de 3 tegenstanders bij GT (psp) Al is het natuurlijk niets voor gamers die steeds een nieuwe auto willen :p

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iemand ervaring dat de vita wel verbinding maakt met je wifi, maar na een tijdje gewoon stopt ?
download stopt, ik kan nergens meer binnen komen, totdat ik me apparaat weer herstart.

5x opnieuw opgestart voor 125 mb download van de 3,5gb

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 29-12-2013 09:27 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Alles al een keer gereset/geformatteerd?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

gefornateerd niet, het duurde me al 3 uur voordat de update binnen was voor 3.01.
Gereset, ja paar keer een hardreset

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik zou zeggen, zet hem eens compleet terug naar de fabrieksinstellingen incl. formatteren etc. Mocht het probleem dan blijven, bellen met de klantenservice.

Je kunt ook voor je hem formatteert bellen, maar dan gaan ze je aan de telefoon zeggen dat je dat eerst moet doen en dat je dan later terug moet bellen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verstekbakker schreef op zondag 29 december 2013 @ 09:53:
Ik zou zeggen, zet hem eens compleet terug naar de fabrieksinstellingen incl. formatteren etc. Mocht het probleem dan blijven, bellen met de klantenservice.

Je kunt ook voor je hem formatteert bellen, maar dan gaan ze je aan de telefoon zeggen dat je dat eerst moet doen en dat je dan later terug moet bellen.
Het is toch raar dat de game wel download, maar na een tijdje gebeurd er niets meer.
ik hou wel verbinding met de WiFi. maar ik kan helemaal niks meer.

• Vinnocchio
  • Laatst online: 18-11 09:21
Pykow schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:09:
[...]

Het is toch raar dat de game wel download, maar na een tijdje gebeurd er niets meer.
ik hou wel verbinding met de WiFi. maar ik kan helemaal niks meer.
Probeer eens in settings naar power save settings en uncheck "Use Wi-Fi in Power Save mode"?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Database opnieuw, geformatteerd en vita opnieuw ingesteld en steeds hetzelfde probleem

• warcow
Ergens anders op iemand anders zijn wifi/internet proberen? Als je dan ook nog problemen hebt: garantie.

Edit: Iemand nog advies voor wipeout? Zal ik nu die van 7,50 (aanbieding) kopen en zijn de HD en HD fury packs het geld ook waard? (Heb die laatste 2 al voor de ps3, maar als fysiek spel dus geen crossbuy voordeel)

[ Voor 51% gewijzigd door warcow op 29-12-2013 15:39 ]

• Yamy_Daffy
Ja en mits je een ps3 hebt kan je hem daar toch ook aan hangen om een spel te installeren en te updaten?

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Toch maar een Vita gescoord. Ik las laatst iets over de Dixons aanbieding van PSVita (kaal) voor €109,-, dus toen ik in het filiaal in Lisse stond, toch maar even gevraagd tegen beter weten in of er toevallig nog eentje in het magazijn zou liggen. En ja hoor, de laatste op voorraad. Ik wilde nog op mijn mobiel even snel een gulle gift aanmaken, maar dat was volgens de medewerker niet eens nodig om te korting te krijgen. Dus €10,- gulle gift erbij maakt €99,- voor een kale PS Vita. Niet bij nagedacht dat ik met PS+ natuurlijk al vier vette games kan scoren (iig Uncharted lijkt me een prima startersgame) dus ik heb er helaas nog geen geheugenkaartje voor gekocht. Zo maar even kijken waar ik die het beste kan scoren.

Gisteravond wel nog even gebruik gemaakt van de MediaMarkt 3is2 actie in de webshop, dus in totaal 6 games erbij gekocht :) (Drie games in je winkelmand leggen, dan invullen bij enelaatste orderpagina bij promotiecode: ''3is2'' en je krijgt de goedkoopste game gratis.)

Moet alleen helaas wel met de Vita op mijn eigen gastnetwerk thuis via wifi verbinding maken. De 2,4Ghz gewone verbinding wordt namelijk herkend door het apparaat, en de 5Ghz wordt blijkbaar helaas ook niet ondersteund.

[ Voor 5% gewijzigd door Royeboi op 31-12-2013 12:55 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sssquirrel
Welcome to the family ;)

Welke games heb / speel je?

• Yamy_Daffy
Pykow schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:23:
Database opnieuw, geformatteerd en vita opnieuw ingesteld en steeds hetzelfde probleem
Ben je nog verder gekomen met je PS Vita?
Of heb je het opgegeven?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Yamy_Daffy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 07:52:
[...]

Ben je nog verder gekomen met je PS Vita?
Of heb je het opgegeven?
Ik ben er flink mee bezig geweest en uiteindelijk is het gelukt, mijn PS Vita maakt nu gewoon verbinding met mijn wifi zonder problemen, oorzaak lag bij de router die last had om zijn Wifi signaal uit te zenden en de wifi ontvangst van de PS Vita is niet echt sterk te noemen (ik snap de prijs)

ik heb de laatste update en killzone gedownload en er even mee gespeeld, moet zeggen dat het wel goed uitziet voor zo'n kleine handheld. Als ik de PSV vergelijk met de PSP, dan ligt de PSP wel wat fijner in de hand.

Daarnaast wil ik mensen er op attenderen dat je voor 180 euro een PS Vita kunt hebben met Killzone en 16GB kaartje erbij, maar kijk goed op de doos, want je kan voor hetzelfde geld een 3G/Wifi model kopen, ik heb een WiFi only, wat voor mij voldoende is.

Ik heb nu Fifa 14, killzone en laatst P4G gehaald, vooral de laatste wordt door de meeste sites gezien als de beste game op de PS Vita en ik was lekker in den bosch met oudjaar om boschebollen te halen en gelijk maar naar de game mania gegaan.

Ik ben momenteel wel zoet en klaar met het kopen van games.
3 games op de PS vita die ik kan spelen (vooral killzone ga ik uitspelen)
en op de PC heb ik nog wat games uit de steam store gehaald en dus ook nog Grid2, Batman arkem city nog op mijn lijstje staan. Ik ga me nog prima vermaken, heb alleen tijd te kort met zoveel leuke games nog voor de boeg.

• Yamy_Daffy
Ik moet erg wennen aan de touchpad op de achterkant.
Merk dat ik in sommige games daar vaak met me vingers toch de knoppen ongemerkt aan het bedienen ben.

PSP was wat kleiner en lag inderdaad lekker in de hand.
Moet wel zeggen dat de 2 analoge sticks een verademing zijn op de Vita.
Geluid is ook sterk verbeterd.

Voorlopig druk bezig met Uncharted Golden Abyss.
Die zit deze maand bij een ps plus abbo.
Sinds ik de Vita heb, heb ik zo,n anno afgesloten.
Ook alvast spelen aan het "kopen" voor de PS4.

En heb nog heel wat spellen te spelen op de ps3.

Dus als vrouwlief geen tv wil kijken dan zit ik op de ps3, en anders op de Vita.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Yamy_Daffy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:32:
Ik moet erg wennen aan de touchpad op de achterkant.
Merk dat ik in sommige games daar vaak met me vingers toch de knoppen ongemerkt aan het bedienen ben.

PSP was wat kleiner en lag inderdaad lekker in de hand.
Moet wel zeggen dat de 2 analoge sticks een verademing zijn op de Vita.
Geluid is ook sterk verbeterd.

Voorlopig druk bezig met Uncharted Golden Abyss.
Die zit deze maand bij een ps plus abbo.
Sinds ik de Vita heb, heb ik zo,n anno afgesloten.
Ook alvast spelen aan het "kopen" voor de PS4.

En heb nog heel wat spellen te spelen op de ps3.

Dus als vrouwlief geen tv wil kijken dan zit ik op de ps3, en anders op de Vita.
ik schaf de PS+ abbo pas af, wanneer ik mijn PS4 binnen heb, dat gaat nog wel een tijdje duren ben ik bang. ik kan nu nog niet gaan gamen als me vriendin langskomt of wanneer ik bij haar ben, dat komt wel als we samenwonen hahaha.

ik zet de Touchpad aan de achterkant altijd uit wanneer dit mogelijk is.
Het verschil met de PSP is dat de batterij en waar de SD kaart inging wat boller is.

voor de mensen die nog wat leuk tijdvermaak willen hebben:
De Demo van de nieuwe dragon ball z game is verkrijgbaar op de Vita.
Moet zeggen dat ik heel erg positief verrast ben door de kwaliteit van de game waar de vorige games ruk waren.

Mooie cell shaded graphics, snelle en grappige gameplay, 30fps stabiel, veel content, enorm vermakelijke mp (4 vs 4 is echt leuk) en als laatste jammer genoeg vreemde controls. Volgens mij is de Multiplayer in demo ook maar tijdelijk "open"

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dragon ball z heb ik op de PSP echt veel gespeeld, ik zal de demo eens downloaden vanavond.

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-11 22:28

DYX

Afgelopen week mezelf ook een verlaat kerstcadeau gegeven. Heb de Wifi-Only met Killzone + 16GB (e179). Ik heb wel gemerkt dat je in de winkel goed moet opletten. Had bijna een bundel met 3G met Killzone + 8GB gekocht ipv de 16GB versie. Prijs scheelde maar e5 ofzo. Bij de mediamakrt was hij vreemdgenoeg e200 (bij de Intertoys gekocht)

Eerst indruk is goed. Killzone ziet er erg goed en uit en speelt erg lekker. Heb tevens nog Uncharted en AC3 gekocht. Je ziet wel dat Uncharted wat ouder is en de gfx wel oke zijn, maar niet top zoals Killzone. Had nog een aantal ps3 games met Cross buy liggen(Rachet & Clank en Sly Cooper(, maar die heb ik verder nog niet gespeeld.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ok p4G was een mis koop, echt alleen maar verhaaltje kijken en geen gameplay.

• Sssquirrel
Pykow schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:28:
Tjah, J-RPG, je moet er van houden... Het trekt mij ook niet. Doe mij maar Dragons Crown of Rainbow Moon oOo

• Musta
  • Nu online
So, al 7 uur nog wat in Muramasa Rebirth gestoken en nog steeds niet uitgespeeld. Heb alle andere spellen laten liggen en ben hiermee bezig. De kleuren spatten echt van je scherm af, allerlei kleurrijke omgevingen. Maar wordt de gevechten soms beu omdat t meestal dezelfde tegenstanders zijn.Het wordt gaandeweg wel moeilijker + wat tactischer met de zwaarden etc en dat bevalt me wel. Wel een echte aanrader voor de Vita!

[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 02-01-2014 23:07 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Broken Sword is, als je een fan bent van Broken Sword 1/2 op PC en PS1, zeker een aanrader. Een heerlijke point and click wat mijns inziens echt thuishoort op een systeem als de Vita of (3)DS.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dixons Groningen heeft nog 1 goedkope Vita liggen volgens de site. Woon zelf te ver, maar wie em wil.....

PSN: djmurcielago

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Musta schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:03:
So, al 7 uur nog wat in Muramasa Rebirth gestoken en nog steeds niet uitgespeeld. Heb alle andere spellen laten liggen en ben hiermee bezig. De kleuren spatten echt van je scherm af, allerlei kleurrijke omgevingen. Maar wordt de gevechten soms beu omdat t meestal dezelfde tegenstanders zijn.Het wordt gaandeweg wel moeilijker + wat tactischer met de zwaarden etc en dat bevalt me wel. Wel een echte aanrader voor de Vita!
Ik heb Rayman Origins en Uncharted Golden Abys deze week uitgespeeld.
Zijn beide echt wel een advies om aan te schaffen als je een Vita bezit. Beide grafisch mooi en echt geniaal in elkaar gezet. Uncharted maakt goed gebruik van de G-sensor :). Het touchscreen op de achterzijde en het display heb ik enkel gebuikt op momenten dat de normale knoppen niet gebruikt konden worden.

Ik heb overigens Rayman Legends op de WiiU, anders had ik deze ook voor de vita aangeschaft. Misschien ga ik deze nog wel een keer in een uitverkoop voor de vita erbij halen want de replay-waarde is erg goed bij de Rayman games en op de Vita speelt het toch wel erg prettig.

Muramasa Rebirth en Kill Zone heb ik nog vrij weinig gespeeld.

Ik lees dat een aantal mensen de Vita niet lekker in de handen vinden liggen en een 'controller grip' o.i.d. aanschaffen. Zelf heb ik grote handen maar heb hier totaal geen last van gehad. Ik zit voor mijn werk veel achter de pc te werken dus wellicht zijn mijn handen hier wat beter voor geëvalueerd :+ .

[LTS][MTS][HTS]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Pykow schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:28:
Het eerste uur is vooral kijken en gesprekken doorklikken ja maar daarna kom je echt in volle gameplay terecht en bepaal je zelf hoe je het opbouwt (baantjes, leren, relaties of meer vroeg tijd steken in het vechten in de droomwereld).

• Musta
  • Nu online
Emiel1984 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:02:
[...]

Ik heb Rayman Origins en Uncharted Golden Abys deze week uitgespeeld.
Zijn beide echt wel een advies om aan te schaffen als je een Vita bezit. Beide grafisch mooi en echt geniaal in elkaar gezet. Uncharted maakt goed gebruik van de G-sensor :). Het touchscreen op de achterzijde en het display heb ik enkel gebuikt op momenten dat de normale knoppen niet gebruikt konden worden.

Ik heb overigens Rayman Legends op de WiiU, anders had ik deze ook voor de vita aangeschaft. Misschien ga ik deze nog wel een keer in een uitverkoop voor de vita erbij halen want de replay-waarde is erg goed bij de Rayman games en op de Vita speelt het toch wel erg prettig.

Muramasa Rebirth en Kill Zone heb ik nog vrij weinig gespeeld.

Ik lees dat een aantal mensen de Vita niet lekker in de handen vinden liggen en een 'controller grip' o.i.d. aanschaffen. Zelf heb ik grote handen maar heb hier totaal geen last van gehad. Ik zit voor mijn werk veel achter de pc te werken dus wellicht zijn mijn handen hier wat beter voor geëvalueerd :+ .
Origins en Uncharted heb ik via PS+ gehaald, maar Uncharted heb ik na een uur niet meer aangeraakt. Kon me niet echt boeien destijds, maar ben nu zo bezig met Muramasa dat ik t ergens in mn volgende vakantie wel weer speel :p Net zoals Gravity Rush, ook niet meer gespeeld na een uurtje toen ik net de Vita had gekocht. Moet het allemaal inhalen

Killzone is ook top, maar de single player is wel erg kort. Voordat ik t wist had ik t al uitgespeeld na ongeveer een kleine 6 uur. De multiplayer heb ik niet meer geprobeerd daarna.

Ben de komende tijd wel zoet met alle spellen die ik erbij heb, denk dat ik de meeste uurtjes heb gestoken in Need for Speed en Mortal Kombat tot nu toe terwijl ik beide ook nog niet heb uitgespeeld, maar Muramasa is hard op weg om daar verandering in te brengen :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ben nu zelf bezig met killzone en ik heb toch wat ingelezen over P4G en er is gewoon een intro van bijna 2 uur waar je doorheen moet en daarna heb je meer vrijheid.

De gevechten zelf zijn wel leuk om te spelen

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Heeft iemand FIFA 14 ps4 en een vita met remote play geprobeerd?
Hoe verhouden de controls zich ten opzichte van de ds controller?
zit er vertraging in beeld / bij online game?
Hoe lang kan een vita mee zonder op te laden?

Verwijderd

Ik heb P4G gekocht in de sale van kerst en heb er intussen meer dan 40 uur in zitten. Het begin is idd erg lang gesprekjes doorklikken en ik snap echt volkomen dat mensen die niet zo'n anime/j-rpg tolerantie hebben er echt binnen een half uur stapelgek van worden. Maar voor mij is het echt raak en een enorme timesink geworden. Misschien zelfs een beetje eng hoe zelfs in-game de dagen voorbijvliegen met uitjes met vrienden en boeken lezen terwijl ik eigenlijk zou moeten leren voor mijn examens, werken, mn moestuin moet bijhouden en oh ja, we moeten ook nog iemand gaan redden deze week... haha XD

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bartburg schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:46:
Heeft iemand FIFA 14 ps4 en een vita met remote play geprobeerd?
Hoe verhouden de controls zich ten opzichte van de ds controller?
zit er vertraging in beeld / bij online game?
Hoe lang kan een vita mee zonder op te laden?
Als ik de PS4 had, dan had ik het voor je getest.
Maar helaas is het nog erg onduidelijk.

de PSP kon volgens de boekjes 8 uur mee, maar dat haalde je heel soms maar en meestal deed je er 6 uur mee en dat is al behoorlijk lang. De PS Vita zou wel de 8 uur moeten halen, in de boekjes staat volgens mij 10 uur. Gisteren 2,5 uur P4G gespeeld en 1,5 uur Killzone en was nog denk ik 65%.

Pykow schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Als ik de PS4 had, dan had ik het voor je getest.
Maar helaas is het nog erg onduidelijk.

de PSP kon volgens de boekjes 8 uur mee, maar dat haalde je heel soms maar en meestal deed je er 6 uur mee en dat is al behoorlijk lang. De PS Vita zou wel de 8 uur moeten halen, in de boekjes staat volgens mij 10 uur. Gisteren 2,5 uur P4G gespeeld en 1,5 uur Killzone en was nog denk ik 65%.
De PS Vita gaat volgens het boekje tussen de 3 en de 4,5 uur mee. En dat is ook zo een beetje de tijd wat er gemiddeld ermee gehaald word. Na 4uur 65% bereik je denk ik alleen met de laagste helderheid, maar zelfs dat is mij nog nooit gelukt, zelfs niet als ik een simpele psp game speel. Met de nieuwe LCD Vita is accuduur bijna verdubbeld naar 8 uren (engadget meting). Deze Vita heeft alleen een inferieur display en is tot nu alleen verkrijgbaar in Japan.

Remoteplay werkt waanzinnig goed, ik heb de COD Ghost campaign ermee uitgespeeld zonder last van lag en problemen. Enigste punt van kritiek: de controls, de back touch pad is lastig in gebruik zonder kwaliteit grip. Dus ik zou je echt adviseren om een grip voor de Vita erbij te nemen als je goed wilt kunnen remote playen

[ Voor 24% gewijzigd door Vinand op 03-01-2014 13:28 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vinand schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:25:
[...]

De PS Vita gaat volgens het boekje tussen de 3 en de 4,5 uur mee. En dat is ook zo een beetje de tijd wat er gemiddeld ermee gehaald word. Na 4uur 65% bereik je denk ik alleen met de laagste helderheid, maar zelfs dat is mij nog nooit gelukt, zelfs niet als ik een simpele psp game speel. Met de nieuwe LCD Vita is accuduur bijna verdubbeld naar 8 uren (engadget meting). Deze Vita heeft alleen een inferieur display en is tot nu alleen verkrijgbaar in Japan.

Remoteplay werkt waanzinnig goed, ik heb de COD Ghost campaign ermee uitgespeeld zonder last van lag en problemen. Enigste punt van kritiek: de controls, de back touch pad is lastig in gebruik zonder kwaliteit grip. Dus ik zou je echt adviseren om een grip voor de Vita erbij te nemen als je goed wilt kunnen remote playen
Mijn helderheid staat inderdaad niet vol open (iets over de helft) en ik had het geluid heel zacht staan.(3 streepjes)

ik weet sowieso dat de PSP (1004 editie, in ieder geval de witte release editie) 4 uur non stop Fifa 07 kon afspelen. en de PS Vita heeft een betere accu als het goed is.

Persoonlijk vindt ik 4 uurtjes genoeg voor een handheld met deze krachten. Ik gebruik hem vooral binnenshuis (de PSP gebruikte ik om films te kijken in de trein)

Hoe vaker ik hem gebruik, hoe leuker ik het vindt om op de handheld te spelen.
ben erg blij met de PS Vita en ik kan iedereen het aanraden, er is veel meer content te verkrijgen dan met de PSP en daarnaast zijn de games relatief goedkoop.

• bartburg
Vinand schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:25:
[...]

kun je de controls ook zelf nog aanpassen
bijvoorbeeld bij FIFA heb je R2 wat rennen is maar die knop heb je niet op een vita is dit aan te passen naar R1?

• rejer
  • Laatst online: 10:44
Als ik een Vita uit Duitsland haal.
Is alles dan ook in het engels / nl ?

(bv die 10 games versie)

• bartburg
is die daar goedkoper?

• Yamy_Daffy
de 10 games versie heb ik 2 weken geleden gehaald bij Intertoys in Maastricht voor 149 euro.
Incl 8gb kaartje.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:02:
de 10 games versie heb ik 2 weken geleden gehaald bij Intertoys in Maastricht voor 149 euro.
Incl 8gb kaartje.
Dat zijn toch 10 PSP games voor op de vita ? het sprak mij niet zo aan.
ik heb voor 180 euro de PS vita gekocht met Killzone, 16GB kaartje (wifi only model)
gelijk Fifa 14 gekocht en vorige week P4G. in totaal denk ik 250 euro kwijt ongeveer.

Binnenkort mijn GTX 670 verkopen voor 160 euro (mijn vraag prijs was 200 euro)
binnenkort ook de GTX 460 voor 60 euro in de verkoop doen denk ik.
ik ben vanplan om oude hardware dat ik niet meer gebruik te verkopen enzo, anders ligt het toch maar in de kast.

bartburg schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:23:
[...]

kun je de controls ook zelf nog aanpassen
bijvoorbeeld bij FIFA heb je R2 wat rennen is maar die knop heb je niet op een vita is dit aan te passen naar R1?
Volgens mij niet, heb het eerlijk nog niet getest. Ik kan vanwege de grip erg goed leven met de touchpad als controls. Met de grip raak je de achterkant niet meer per ongeluk aan, en de reactie van de touch is prima.

• bartburg
Vinand schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:34:
[...]

Volgens mij niet, heb het eerlijk nog niet getest. Ik kan vanwege de grip erg goed leven met de touchpad als controls. Met de grip raak je de achterkant niet meer per ongeluk aan, en de reactie van de touch is prima.
Grip?

• bartburg
Heb deze grip gevonden waardoor je weer een L2 en R2 hebt maar deze zijn alleen in america te bestellen echt overal al gezocht.
heeft iemand nog een adres waar je deze kan halen in nederland of laten bezorgen?

http://www.pdp.com/Trigge...tation-Vita/dp/B0072A4JVW

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41kpg3SbXeL._SS67_.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door bartburg op 04-01-2014 12:44 ]

• RenaldoN
bartburg schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:43:
Heb deze grip gevonden waardoor je weer een L2 en R2 hebt maar deze zijn alleen in america te bestellen echt overal al gezocht.
heeft iemand nog een adres waar je deze kan halen in nederland of laten bezorgen?

[afbeelding]
Jammer van de prijs maar wel mooi ding. Wel weer jammer dat je de R3 en l3 ook niet heb.

Als je goed op het plaatje kijk krijg je toch geen l2 en r2 knop. De knoppen worden gewoon verplaats

[ Voor 8% gewijzigd door RenaldoN op 04-01-2014 12:51 ]

• Beakzz
bartburg schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:43:

[afbeelding]
Deze voegt geen knoppen toe , maar komen op de huidige L en R (en beschadigen die ook als je er niks tussen doet).

• bartburg
Beakzz schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Deze voegt geen knoppen toe , maar komen op de huidige L en R (en beschadigen die ook als je er niks tussen doet).
ik dacht dat die triggers waren voor de touchpad R2/L2 dus niet :S sucks

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

He jammer, eerste vastloper gehad op de Vita.
Ik was killzone aan het spelen (laatste missie volgens mij) en opeens ga ik dood en blijft de game hangen :(
kan ik weer overnieuw beginnen.
Oja ik had ook 1 missie bij killzone verkeerd afgerond, waardoor ik missie mislukt in beeld kreeg. klik ik met mijn stomme kop op missie opnieuw ipv last checkpoint xD Ach ja extra kunnen genieten van de games.

Ik merk wel dat sprayen op de consoles een must is, terwijl je op de PC echt gericht altijd probeert te schieten. Mijn skill met de rechter joystick is 0,0 xD zowel op Xbox360, Rumblepad II of met de PS vita controls.

BigBen grip:
http://www.bol.com/nl/p/b..._all&originalSection=main

of

Hori grip:
http://www.bol.com/nl/p/h..._all&originalSection=main

BigBen grip:
heeft mijn persoonlijk voorkeur, betere grip waar je handen afstand hebben van de touchpad.
2 nadelen:
- Oplaadinput is afgedekt, dus je moet de grip eraf halen als je hem wilt opladen
- klein deel van het hoekje aan de bovenkant van de touchpad s afgedekt (geen gevolgens maar ziet er stom uit)

Hori grip:
Ook goed. Voordeel van deze is wel dat de triggers hier daadwerkelijk beter worden en daarnaast ook wat compacter is om mee te nemen. Ook vind ik deze er mooier uitzien.
nadelen:
- duurder
- minder grip, minder fijn, toch raak te touchpad af en toe aan...
Was een moeilijke keuze voor mij, uiteindelijk de bigben gekozen en geen dag spijt van gehad.

Als ik opnieuw zou kiezen dan zou ik wachten op de powergrip van Nyko:
http://www.engadget.com/2...-playstation-vita-review/
De grip die tevens ook je accuduur verdubbeld. Zeker geen slecht idee.

edit: Verkeerde product voor de hori grip bij bol.com
edit 2: Nyko grip

[ Voor 13% gewijzigd door Vinand op 04-01-2014 20:02 ]

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Sssquirrel schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:25:
Welcome to the family ;)

Welke games heb / speel je?
Thanks! So far so good!

Ik heb twee dagen geleden met de 3is2 actie binnengekregen:
  • LittleBigPlanet (€ 15,17)
  • Need for Speed Most Wanted (€ 14,41)
  • Sly Cooper: Thieves in Time (€ 22,39)
  • Modnation Racers: Roadtrip (€ 16,36)
  • Unit 13 (€ 13,51)
  • Wipeout 2048 (€ 12,09)
  • Totaalprijs: € 93,93
*Prijzen zijn na de 3 = 2 actie.

Dan reken ik de PS+ games (Uncharted, Chuacamelee, Gravity) niet mee als aankoop (PSPlus abbo 1 jaar €35,-) :). Al met al vooralsnog zeer tevreden!

Heb nog geen enkele game open gemaakt, maar de demo van Sly Cooper was al erg leuk. Ik ben niet zo'n platformgamer, maar op een PSvita vind ik het heerlijk vermaak voor af en toe tussendoor op saaie momenten of onderweg. Uncharted speelt ook lekker (pas bij Chapter 2), al is het mikken met een vuurwapen wel wat onhandig af en toe. Vergt wat gewenning denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Royeboi op 04-01-2014 19:46 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Uncharted werkt superchill zodra je merkt dat je bijna automatisch finetunet door het bewegen van je vita.

• Beakzz
Vinand schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:21:
[...]

BigBen grip:
http://www.bol.com/nl/p/b..._all&originalSection=main

BigBen grip:
heeft mijn persoonlijk voorkeur, betere grip waar je handen afstand hebben van de touchpad.
2 nadelen:
- Oplaadinput is afgedekt, dus je moet de grip eraf halen als je hem wilt opladen
- klein deel van het hoekje aan de bovenkant van de touchpad s afgedekt (geen gevolgens maar ziet er stom uit)

Hori grip:
Ook goed. Voordeel van deze is wel dat de triggers hier daadwerkelijk beter worden en daarnaast ook wat compacter is om mee te nemen. Ook vind ik deze er mooier uitzien.
nadelen:
- duurder
- minder grip, minder fijn, toch raak te touchpad af en toe aan...
Was een moeilijke keuze voor mij, uiteindelijk de bigben gekozen en geen dag spijt van gehad.

Als ik opnieuw zou kiezen dan zou ik wachten op de powergrip van Nyko:
http://www.engadget.com/2...-playstation-vita-review/
De grip die tevens ook je accuduur verdubbeld. Zeker geen slecht idee.

edit: Verkeerde product voor de hori grip bij bol.com
edit 2: Nyko grip
De triggers beter bij de Hori ? Ik heb de Hori , maar er is niks wat de triggers op welke manier dan ook veranderd ( deze ? http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165 )

Verder heeft hij super goede grip en is vooral het verstelbare gedeelte erg relaxt. De touchscreen per ongeluk aanraken is mij ook nog niet overkomen. De bigben wel gezien, maar dat je niet kan laden en spelen tegelijk was voor mij een nogo.

• Cyleo
Royeboi schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:41:
Heb nog geen enkele game open gemaakt, maar de demo van Sly Cooper was al erg leuk. Ik ben niet zo'n platformgamer, maar op een PSvita vind ik het heerlijk vermaak voor af en toe tussendoor op saaie momenten of onderweg. Uncharted speelt ook lekker (pas bij Chapter 2), al is het mikken met een vuurwapen wel wat onhandig af en toe. Vergt wat gewenning denk ik.
Ik vind platformers er ook erg lekker op spelen. Die richtingknoppen zijn erg lekker, voelen erg precies. Ook met de stick is het goed vertoeven, maar in games als Rayman hebben de richtingknoppen mijn voorkeur, zal nog wel een overblijfsel van mijn Mario tijdperk op de GBC zijn :P
Beakzz schreef op zondag 05 januari 2014 @ 03:47:
[...]

De triggers beter bij de Hori ? Ik heb de Hori , maar er is niks wat de triggers op welke manier dan ook veranderd ( deze ? http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165 )

Verder heeft hij super goede grip en is vooral het verstelbare gedeelte erg relaxt. De touchscreen per ongeluk aanraken is mij ook nog niet overkomen. De bigben wel gezien, maar dat je niet kan laden en spelen tegelijk was voor mij een nogo.
Ik was in de war met de PDP grip, heb Hori nieteens overwogen, stom van mij..
http://www.gamestop.com/p...s-vita-trigger-grip/98483

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Het begon als een vraag op IRC gisteren door iemand anders maar intussen heeft niemand er nog antwoord op kunnen vinden, hoe kan je individuele (VITA!)-savegames verwijderen?

Het probleem was namelijk dat je na het uitspelen van de Tearaway demo niet opnieuw kan beginnen, dus ik zei, verwijder dan de save, schijnt dus nergens te kunnen zonder hiermee gelijk het hele spel te wissen.

Als iemand het weet?

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 05-01-2014 14:43 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45
DarkElement schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:43:
Het begon als een vraag op IRC gisteren door iemand anders maar intussen heeft niemand er nog antwoord op kunnen vinden, hoe kan je individuele (VITA!)-savegames verwijderen?

Het probleem was namelijk dat je na het uitspelen van de Tearaway demo niet opnieuw kan beginnen, dus ik zei, verwijder dan de save, schijnt dus nergens te kunnen zonder hiermee gelijk het hele spel te wissen.

Als iemand het weet?
Je kan de savegame buiten het spel om niet verwijderen, het zit geïntegreerd in het spel om hacks zoveel mogelijk te voorkomen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• warcow
Hebben we ook een google document of zo om PSN id's uit te wisselen? Zag er niks over in de Startpost. Heb nog niet echt veel multiplayer games maar daar komt binnenkort wel verandering in (ik wil iig nog wipeout en killzone).

Mocht er geen google doc zijn, mijn id is warcow86. :)
Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste