Ik ben er flink mee bezig geweest en uiteindelijk is het gelukt, mijn PS Vita maakt nu gewoon verbinding met mijn wifi zonder problemen, oorzaak lag bij de router die last had om zijn Wifi signaal uit te zenden en de wifi ontvangst van de PS Vita is niet echt sterk te noemen (ik snap de prijs)
ik heb de laatste update en killzone gedownload en er even mee gespeeld, moet zeggen dat het wel goed uitziet voor zo'n kleine handheld. Als ik de PSV vergelijk met de PSP, dan ligt de PSP wel wat fijner in de hand.
Daarnaast wil ik mensen er op attenderen dat je voor 180 euro een PS Vita kunt hebben met Killzone en 16GB kaartje erbij, maar kijk goed op de doos, want je kan voor hetzelfde geld een 3G/Wifi model kopen, ik heb een WiFi only, wat voor mij voldoende is.
Ik heb nu Fifa 14, killzone en laatst P4G gehaald, vooral de laatste wordt door de meeste sites gezien als de beste game op de PS Vita en ik was lekker in den bosch met oudjaar om boschebollen te halen en gelijk maar naar de game mania gegaan.
Ik ben momenteel wel zoet en klaar met het kopen van games.
3 games op de PS vita die ik kan spelen (vooral killzone ga ik uitspelen)
en op de PC heb ik nog wat games uit de steam store gehaald en dus ook nog Grid2, Batman arkem city nog op mijn lijstje staan. Ik ga me nog prima vermaken, heb alleen tijd te kort met zoveel leuke games nog voor de boeg.