Denk morgen ff weer langs moet want zit geem geheugenkaart en zelfs geen hoesje bij!
Zou voor dat geheugenkaartje naar de saturn gaan, daar is de 8gb €17.
[ Voor 106% gewijzigd door rejer op 20-12-2013 18:42 ]
andere is voor een maat van me
wel leuke ervaring dat remote play
een Playstation vita voor 99 euro? ik zie op mediamarkt website alleen een van 179 en 199 euro...Wazzup! schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:54:
Ik zag bij de MM een bundeltje voor 99 euro liggen. Inclusief 2 simpele spelletjes en ik denk een screen protector.
Heb het vanmiddag in de winkel zien liggen (middelburg). Stond er ook van te kijken lagen ongeveer 5 bundels dacht ik. Daarmee dus goedkoper dan een 3ds en even duur als een 2ds.0xrubennft schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:06:
[...]
een Playstation vita voor 99 euro? ik zie op mediamarkt website alleen een van 179 en 199 euro...
Wazzup! schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:12:
[...]
Heb het vanmiddag in de winkel zien liggen (middelburg). Stond er ook van te kijken lagen ongeveer 5 bundels dacht ik. Daarmee dus goedkoper dan een 3ds en even duur als een 2ds.
Te weinig vraag naar ? en er was dus ook geen meer....
Schieten ze de vita er uit met deze prijzen?
Dreamcast any1?
[ Voor 18% gewijzigd door rejer op 20-12-2013 20:38 ]
rejer schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:37:
Net mediamarkt leeuwarden gebeld. Die zei dat ze geen Vita meer opnemen in hun rekken.
Te weinig vraag naar ? en er was dus ook geen meer....
Schieten ze de vita er uit met deze prijzen?
Dreamcast any1?
Blijkbaar wordt steeds dezelfde fout gemaakt. Late bestellingen worden als eerste verwerkt/verzonden.
[ Voor 40% gewijzigd door pinokkia op 20-12-2013 21:51 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zojuist mediamarkt breda gebeld en daar hadden ze ook geen "kale" pakketten meer met een PS vita.
Frank J. schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:09:
Ik heb er nog 1 gereserveerd staan in Weert. Laatste oproep hier aan wie hem wil ophalen vandaag rond 1300. Anders bel ik ze af.
Inderdaad, bij de MM in middelbug liggen Vita kerstknaller pakketten:Wazzup! schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:12:
[...]
Heb het vanmiddag in de winkel zien liggen (middelburg). Stond er ook van te kijken lagen ongeveer 5 bundels dacht ik. Daarmee dus goedkoper dan een 3ds en even duur als een 2ds.
- 2 games (wipeout 2048 / armycorps of hell)
- een vita wifi/3g (gemengd)
- 4gb memory card
- screen protector
- travel kit
99 euro
Je zou denken dat ze zich voorbereiden op de nieuwe versie...
En de travel kit die erbij zit bestaat uit dit? http://www.mediamarkt.nl/...3godKH4Ahw&s2m_channel=70
(had namelijk niet goed gekeken was even snel opzoek naar iets anders zag wel die lage prijs iig
Gewoon een weg geef prijsje dus. Het is dat ik er al een heb anders had ik er zeker een meegenomen.
Je moet alleen wel in de buurt van middelburg zijn natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Wazzup! op 21-12-2013 11:42 ]
Is dit een lokale deal of...? Deze deal is nog scherper dan bij dixonsC0nscript schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:18:
[...]
Inderdaad, bij de MM in middelbug liggen Vita kerstknaller pakketten:
- 2 games (wipeout 2048 / armycorps of hell)
- een vita wifi/3g (gemengd)
- 4gb memory card
- screen protector
- travel kit
99 euro
Je zou denken dat ze zich voorbereiden op de nieuwe versie...
Ik had gereserveerd al week ofzo geleden maar nooit opgehaald:) op bon stond toen nog 149 euflam schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:19:
Hoelaat was dat?? Had je gereserveerd? Was 2 uurtjes geleden langs geweeest maar hadden niet meer. Hij had nog in systeem gekeken en gebeld naar haarlem maar daar was ook al uitverkocht.
Zou voor dat geheugenkaartje naar de saturn gaan, daar is de 8gb €17.
Ben ik de enige?
En heb je em al? Die van mij staat nog steeds op verzonden naar de winkel.rejer schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:11:
Dixons Heerenveen € 109,00 Verzonden naar de winkel
Ben beniewd
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit. Sterker nog, bij mij stond bij mn PS4 bestelling ook 'verzonden naar winkel'. Maar nee hoor, er was een foutje gemaakt... Waardeloos. Medewerkers kunnen er niks aan doen btw, de website is gewoon kak.LuPo schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:11:
Dan bel je de winkel toch even. De website van Dixons is echt ruk. Ik moet er bij mijn orders altijd achteraan bellen of het er al is. Sommige orders staan nog steeds op verzonden naar filiaal terwijl ze allang voltooid zijn. Andere orders staan dan weer wel op voltooid.
Indien nog beschikbaar haal ik hem wel ff op in WeertFrank J. schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:09:
Ik heb er nog 1 gereserveerd staan in Weert. Laatste oproep hier aan wie hem wil ophalen vandaag rond 1300. Anders bel ik ze af.
Helaas is de PS Vita niet meer op voorraad.zwembroek schreef op zondag 22 december 2013 @ 09:17:
[...]
En heb je em al? Die van mij staat nog steeds op verzonden naar de winkel.
Door de enorme prijsdaling waren we in 1 ochtend door onze voorraad heen.
Op dit moment lijkt het er niet op dat we ze snel weer binnen krijgen.
Ik ga uw bestelling annuleren.
En op hun website stond dat het er was.
Dixons website is echt bagger.
Nu nog een in leeuwarden gedaan. Stond ook nog 1.
ook onderweg zal dus ook gok ik niks worden.
zzzzz
[ Voor 16% gewijzigd door rejer op 22-12-2013 11:49 ]
Jaar psn+ 33.33 euro, enkel vandaag.
Wel enkel voor Duitse klanten, maar ik denk dat daar wel iets van valt te maken.
Code
[ Voor 48% gewijzigd door maartend op 22-12-2013 11:53 ]
Daarvoor moet je een Duits psn account hebben volgens mijmaartend schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:53:
Amazon.de
Jaar psn+ 33.33 euro, enkel vandaag.
Wel enkel voor Duitse klanten, maar ik denk dat daar wel iets van valt te maken.
Code
Wat raar dat die dan op verzonden naar winkel staat?rejer schreef op zondag 22 december 2013 @ 11:48:
[...]
Helaas is de PS Vita niet meer op voorraad.
Door de enorme prijsdaling waren we in 1 ochtend door onze voorraad heen.
Op dit moment lijkt het er niet op dat we ze snel weer binnen krijgen.
Ik ga uw bestelling annuleren.
En op hun website stond dat het er was.
Dixons website is echt bagger.
Nu nog een in leeuwarden gedaan. Stond ook nog 1.
ook onderweg zal dus ook gok ik niks worden.
zzzzz
Waren dat ook de laatste twee?cORT3X schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:20:
heb er 2 kunnen bemachtigen bij dixons leeuwarden
andere is voor een maat van me
wel leuke ervaring dat remote play
Mijn Vita maakte geen verbinding als de Channel Width op 40 mhz stond.
Edit: zie nu ineens wel dit
http://i43.tinypic.com/27xjy1e.jpg
Een signaal zonder naam waarvan ik vermoed dat het mijn signaal is. Echter zodra ik wil verbinden krijg ik een error "SSID bevat ongeldige tekens".
[ Voor 49% gewijzigd door amaterasu op 22-12-2013 15:54 ]
Wellicht niet voor de allerbeste deal maar vond 129,95 bij Bart Smit toch een dermate goed prijs dat ik hem meegenomen heb. Meteen een 16GB kaartje voor 29,99.
Niemand met ook zoveel vastlopers na de laatste update?
Verwijderd
Ja ik snap hun logica ook niet.zwembroek schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:57:
[...]
Wat raar dat die dan op verzonden naar winkel staat?
Wel een vervelende verslaving aan terraria... x_x
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
was wel nice. maar ja bij frs hoef je niets meer te kopen tegenwoordig.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
The first casualty in war is always the truth...
De free gaat geen accessoires meer in de winkel zetten.je kunt wel bestellen, maar daar heb je dan toch niets aan.Dutchzilla schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:48:
had hem een tijd terug gehaald bij de frs in woerden, 105 euro 3g versie, en een 8gb stick voor 8 euro.
was wel nice. maar ja bij frs hoef je niets meer te kopen tegenwoordig.
Ze fouten nu alles er uit met korting.maar ondertussen is het redelijk leeg daar.
Die ga ik binnenkort ook spelen! Ik heb nu Motorstorm RC en Guacamelee! gespeeld.Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:30:
Van het weekend begonnen aan Sonic & All-Stars racing Transformed. Had hem bij plus gehad en had er weinig verwachting bij , maar wat een goede game ! Voor mij persoonlijk zelfs op medium al redelijk moeilijk en ik moet echt werken om in de top 3 te eindigen. Geen simpele kartgame dus
Beiden ook erg leuk!
Nedgame heeft hem voor +/-50.Jumpiefox schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:59:
Iemand toevallig een linkje waar ik Muramasa rebrith cheap kan bestellen? Heb 2 nieuwe games nodig voor een 10uur lange vlucht om me niet dood te vervelen
Playasia voor +/- 37, levertijd moet je dan wel rekening mee houden.
Mijn gevoel voor aanschaf was 'duur!'...
Achteraf vindt ik het spel de 50 euro zeker wel waard.
Mis enkel wat vertaling in het spel zelf.
Zelf had ik ook een vita gekocht vanwege een lange vlucht.
Vind Rayman Origins nog steeds het leukste spel om lange tijd achter elkaar te spelen
[LTS][MTS][HTS]
Als je tot morgen wacht kun je ook Soul Sacrifice en een vecht spel waar ik de naam even niet van weet krijgen via PS Plus, lijkt me dat je je daar wel even mee kunt vermaken als je van dat soort spelen houd.Jumpiefox schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:59:
Iemand toevallig een linkje waar ik Muramasa rebrith cheap kan bestellen? Heb 2 nieuwe games nodig voor een 10uur lange vlucht om me niet dood te vervelen
BlazBlue: Continuum Shift Extend.
Echt een aanrader
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Persona 4 Golden (PS Vita)
Was €39.99/AU$54.95/£29.99, now €19.99/AU$24.95/£14.99
Additional 10% discount for PS Plus members
En iemand link voor PS+ goedkoop?
[ Voor 27% gewijzigd door Peter_Aragorn op 23-12-2013 14:00 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Playasia zal het hem niet worden, de game voor 1januari nodig hehe. Ja vond het ook al wat duur maar de gameplay filmpjes hebben me overtuigd, ziet er echt top uit and i love ninja'sEmiel1984 schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:14:
[...]
Nedgame heeft hem voor +/-50.
Vind Rayman Origins nog steeds het leukste spel om lange tijd achter elkaar te spelen.
Soul sacrifice heb ik al, echt een top gameTdocter schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:20:
[...]
Als je tot morgen wacht kun je ook Soul Sacrifice en een vecht spel waar ik de naam even niet van weet krijgen via PS Plus, lijkt me dat je je daar wel even mee kunt vermaken als je van dat soort spelen houd.
Kijk dat is een leuke korting, dat gaan we doen die had ik nog niet, talloze mensen die er lovend over zijn dus we zullen het zien!Ike. schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:29:
The 12 deals of Christmas – deal #12
Persona 4 Golden (PS Vita)
Was €39.99/AU$54.95/£29.99, now €19.99/AU$24.95/£14.99
Additional 10% discount for PS Plus members
Twijfel nog erg tussen de value pack met zwart/roze vita en 16 gb kaart voor omgerekend 150 euro of toch een losse zwarte vita met 16/32/64 gb kaart voor 165/181/202 euro. Het betreft de v2 die hier al wordt verkocht.
Wat zouden jullie doen? Ik verwacht wel wat games binnen te halen via de psn store omdat ik ook ps plus heb.
Edit: Ook nog een tip, bij wehkamp betaal je 17,50 euro voor 20 euro tegoed kaarten. Bestel er 3 en gebruik code DECEMBER om nog eens 7,50 korting te krijgen. Volgens mij kom je dan netto op 25% korting uit.
De code is al verlopen.
@ hieronder: ja, het was de vita (verbeterd)
[ Voor 35% gewijzigd door warcow op 23-12-2013 15:21 ]
Ik neem aan dat je niet PSP maar Vita bedoelt? En waar vind jij die value pack?warcow schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:57:
Ah, dat persona 4 in de aanbieding is, is voor mij nu ook reden om toch die vita maar te halen.
Twijfel nog erg tussen de value pack met zwart/roze psp en 16 gb kaart voor omgerekend 150 euro of toch een losse zwarte psp met 16/32/64 gb kaart voor 165/181/202 euro.
Wat zouden jullie doen? Ik verwacht wel wat games binnen te halen via de psn store omdat ik ook ps plus heb.
Zelf overweeg ik ook vanwege P4G en backlog van PS+ de Vita, de beste deal die ik momenteel heb kunnen vinden is bij de Bart Smit, 129,99 voor een losse Vita, 29.99 voor een 16GB memory card erbij maakt ~160. Bol.com heeft ook een deal lopen voor 169 (Wifi, 16GB, 10 games). Wel betere deal an sich, maar 3-5 dagen levertijd
Amazon japan - Vita value packs
[ Voor 8% gewijzigd door warcow op 23-12-2013 15:14 ]
Peter_Aragorn schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:54:
Is Dragon's Crown al goedkoper te krijgen ergens?
En iemand link voor PS+ goedkoop?
Ps+ kan ik je niet mee helpen maar dragons crown is op nedgame 30euro.
VRaag me af waarom die portable chargers hier in de EU zo duur zijn, op amerikaanse sites voor een tientje of twee te krijgen en hier minimaal 40euro inc verzendkosten
Intertoys / Bart Smit verkopen 365 dagen PS+ abo voor 37,49 - heb zelf net 2 jaar bijgeschreven
Je kan ook deze voor € 31 incl verzenden bestellen :Jumpiefox schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:21:
[...]
Ps+ kan ik je niet mee helpen maar dragons crown is op nedgame 30euro.
VRaag me af waarom die portable chargers hier in de EU zo duur zijn, op amerikaanse sites voor een tientje of twee te krijgen en hier minimaal 40euro inc verzendkostenHeb er al 1 maar een tweede zou wel leuk zijn
http://www.amazon.co.uk/1...485&sr=8-5&keywords=anker
Dan heb je tenminste een batterij die meer dan alleen je Vita kan laden en ook meerdere keren 2 x zoveel mah). Heb er een vlucht van 12 uur mee overleefd en aan het eind was mijn Vita nog vol en ook de Iphone's van mij en mijn vriendinen toen was die nog steeds lang niet leeg. gebruik hemt ook als ik door het huis loop en mijn telefoon leeg is.
Als je toch origineel wilt :
http://www.amazon.co.uk/S...=PS+Vita+Portable+Charger
(wel gratis verzending kiezen)
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2013 15:45 ]
Ik zou gaan voor de oude Vita met los kaartje. De nieuwe is waarschijnlijk zoals bij de PS3 van de Slim naar de SuperSlim.. Het werd er niet beter op maar juist slechter. De eerste Vita heeft echt een geweldig mooi scherm! En de accuduur vind ik ook verbazingwekkend goed. Hij gaat zo 5 uur mee. Ik heb me al menig treinreis niet verveeld. Wel veel mensen die kijken wat het is. Een Vita zie je nou eenmaal niet zo vaak.warcow schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:57:
Ah, dat persona 4 in de aanbieding is, is voor mij nu ook reden om toch die vita maar te halen.
Twijfel nog erg tussen de value pack met zwart/roze vita en 16 gb kaart voor omgerekend 150 euro of toch een losse zwarte vita met 16/32/64 gb kaart voor 165/181/202 euro. Het betreft de v2 die hier al wordt verkocht.
Edit: Ook nog een tip, bij wehkamp betaal je 17,50 euro voor 20 euro tegoed kaarten. Bestel er 3 en gebruik code DECEMBER om nog eens 7,50 korting te krijgen. Volgens mij kom je dan netto op 25% korting uit.
De code is al verlopen.Kon hem zelf idd ook niet meer gebruiken
@ hieronder: ja, het was de vita (verbeterd)
Accuduur is voor mij wel best van belang en hier is de oude vita eerder duurder dan goedkoper dan de nieuwe. Of ik zou 2ehands moeten gaan, maar dat is nogal een gedoe)
Zwartwaardes minder maar ook strepen door het beeld en kleuren worden minder kleurecht weergegeven.warcow schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:52:
Ik neig toch naar de nieuwe versie. De reviews zijn vrij lovend en het oled-->lcd is een degradatie, maar wel een hele kleine. (vooral de zwartwaardes zijn wat minder)
Accuduur is voor mij wel best van belang en hier is de oude vita eerder duurder dan goedkoper dan de nieuwe. Of ik zou 2ehands moeten gaan, maar dat is nogal een gedoe)
YouTube: PS Vita Screen Comparison (PCH-2000 LCD vs. OLED Vita)
Dat kan ik echt geen 'heel klein verschil' meer noemen (!)
Voor mij reden genoeg om voor de 'oude' te gaan. Accuduur kan je makkelijk uitbreiden met een grip+accu of los laadstationnetje.
[ Voor 3% gewijzigd door Vinnocchio op 23-12-2013 16:01 ]
Online niet meer toch?!Himaaa schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:41:
[...]
Intertoys / Bart Smit verkopen 365 dagen PS+ abo voor 37,49 - heb zelf net 2 jaar bijgeschreven
Ook stilstaand beeld is beduidend slechter:warcow schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:03:
Die video laat wel grote verschillen zien ja. Meer dan wat ik verwacht had uit reviews. Is dit een realistische video of is LCD misschien lastiger te filmen met een camera? Die strepen zijn bijvoorbeeld wel vrij storend.

Onderste is de LCD versie
[ Voor 3% gewijzigd door Vinnocchio op 23-12-2013 16:09 ]
http://kotaku.com/the-ps-...vita-screen-co-1323528431
Zie de comments eronder ook. ze vergelijken daar de screenshots en dan blijkt dat de LCD betere kleuren heeft omdat ze eigenlijk zo zijn bedoeld.
Op het oog lijkt de OLED wel beter.
Een zwarte vita vind ik trouwens ook mooier dan een witte om op te gamen. Op de video leidt bij die witte de rand nog best wel af van het beeld vind ik.
Ook een mooie opmerking van iemand:
" What stupid comparisons these are, TC included. How can you see the OLED screen is better when watching the comparisons on an LCD screen..."
Lijkt mij best wel een goed punt. Je ziet verschillen in kleursetting van de consoles, maar je kan op je lcd scherm thuis niet zien hoe kleurrijk een oled scherm wel niet is. Zelfde als vroeger met videobanden, "dit is de kracht van DVD" en dan een mooi actiestukje dat wij allemaal dachten van wat een mooi beeld..
[ Voor 67% gewijzigd door warcow op 23-12-2013 18:27 ]
Ja raar, op LCD lijkt wit meer geel en op oled lijkt wit meer blauwig.warcow schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:13:
Wat ik hier zie is dat het wel mee valt:
http://kotaku.com/the-ps-...vita-screen-co-1323528431
Zie de comments eronder ook. ze vergelijken daar de screenshots en dan blijkt dat de LCD betere kleuren heeft omdat ze eigenlijk zo zijn bedoeld.Misschien is de vita met OLED standaard wel wat te blauw en proberen ze dat in de games te corrigeren? Dat zou het verschil wel verklaren want de kleurtemperatuur of wat het verschil ook maar maakt is softwarematig prima aan te passen.
Op het oog lijkt de OLED wel beter.
Een zwarte vita vind ik trouwens ook mooier dan een witte om op te gamen. Op de video leidt bij die witte de rand nog best wel af van het beeld vind ik.
Die strepen zie je nu niet op de video omdat er van een wat grotere afstand is gefilmd denk ik.
In het echt zit je er dichter op voor mijn gevoel.
Bij bol.com? Met een van de 2.50 kortingscodes in t aanbiedingen forum of hebben ze t daar ook niet meer?
Zag t vanmiddag nog wel in de BS winkel iig
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dat ik daar niet aan heb gedacht...thanks man! Eens kijken of ik in NL zoiets kan vinden, ben bang dat ik hem via amazon niet op tijd binnen heb.Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:43:
[...]
Je kan ook deze voor € 31 incl verzenden bestellen :
Dan heb je tenminste een batterij die meer dan alleen je Vita kan laden en ook meerdere keren 2 x zoveel mah). Heb er een vlucht van 12 uur mee overleefd en aan het eind was mijn Vita nog vol en ook de Iphone's van mij en mijn vriendinen toen was die nog steeds lang niet leeg. gebruik hemt ook als ik door het huis loop en mijn telefoon leeg is.
Als je toch origineel wilt :
http://www.amazon.co.uk/S...=PS+Vita+Portable+Charger
Quick search via google levert dit al op: http://www.marktplaats.nl...8a4d529b1&previousPage=lr
Toevallig een link waar ze de Anker in NL verkopen? Kan nergens een shop vinden waar ie te bestellen is.Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:15:
Het enige waar je op moet letten is of er een USB aansluiting op zit die genoeg power geeft anders doet de Vita niks. Met Anker heb ik erg goede ervaringem ( heb mijn hele sociale omgeving aan dat ding "gedwongen" ) , maar met andere merken kan ik je helaas geen advies geven. Succes !
Niemand die enig idee heeft waar het aan kan liggen? Anders moet ik eens via een ander forum ofzo gaan zoeken denk ik, op deze manier is het in elk geval een waardeloze prul.
Heb ook zo'n vergelijk baar dingetje. Keuze tussen 1 ampere en 2,1. Maar laden ho maar zelfs een ps3 controller wil niet laden. Dacht ergens een keer gelezen te hebben dat het aan de kabel zou liggen. Dat die een signaal draad nodig heeft. Zou dat op de 1 of andere manier op te lossen zijn?Beakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:15:
Het enige waar je op moet letten is of er een USB aansluiting op zit die genoeg power geeft anders doet de Vita niks. Met Anker heb ik erg goede ervaringem ( heb mijn hele sociale omgeving aan dat ding "gedwongen" ) , maar met andere merken kan ik je helaas geen advies geven. Succes !
Ja het lijkt me zo sterk dat het een hardware probleem is. Maar als het Engelse forum van Playstation niet met een oplossing komt dan ga ik er eens mee terug naar de winkel.TFDev schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:23:
Garantie? Terugsturen?
-edit- Het gebeurt nu gewoon iedere keer als hij in slaap valt... Onbruikbaar dus, apparaat is een maand (of twee) oud...
[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 23-12-2013 23:57 ]
Die wordt niet naar NL verstuurd zegt AmazonBeakzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:43:
[...]
Je kan ook deze voor € 31 incl verzenden bestellen :
Verwijderd
Check de gebruiksaanwijzing eventueel online.
Ff checken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:18:
Zit achter het klepje rechtsonder, je hebt geen adapter nodig ....
Check de gebruiksaanwijzing eventueel online.
Typhone schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:14:
Hoort er standaard een adapter bij te zitten? Ik heb sinds vandaag een PS Vita maar kan er nog niks mee. 8GB geheugenkaartje erbij maar die kan nergens in ivm een adapter. Ff snel naar de intertoys geraced (die was nog open) maar daar hadden ze geen adapters liggen. Na wat zoeken kom ik ze ook zo snel niet tegen. Ding zit toch niet ergens verstopt ofzo he? Dan ben ik n00b.

Klikkie!
Thnx!
Ja heel vaag idd. Heb er toch al minstens 10 besteld dus waar dat ineens vandaan komtVinnocchio schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:26:
[...]
Die wordt niet naar NL verstuurd zegt Amazon
Edit : nog even gekeken maar Anker stuurt elk model behalve deze wel naar NL. Zal dus wel een foutje zijn. Je kan even op anker zoeken en kijken of een ander model je aanstaat ? Heb ze maar ff gemaild wat de reden is , want vind 10000 precies de goed grootte en prijs hebben en wil er ook nog 1.
De PS3 controller kan toch helemaal nergens anders laden dan aan de PS3 ? Gelukkig kan ik de PS4 controllers weer overal opladen. Kabel zal het niet aan liggen want ik kan met elke usb kabel de ps3 controller opladen zolang het dus maar aan de PS3 is. ( en natuurlijk dezelfde soort kabelWazzup! schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:40:
[...]
Heb ook zo'n vergelijk baar dingetje. Keuze tussen 1 ampere en 2,1. Maar laden ho maar zelfs een ps3 controller wil niet laden. Dacht ergens een keer gelezen te hebben dat het aan de kabel zou liggen. Dat die een signaal draad nodig heeft. Zou dat op de 1 of andere manier op te lossen zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2013 01:56 ]
Natuurlijk wel, het is gewoon USB. Laadt dus prima op aan een laptop of PC bijv.Beakzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:37:
[...]
Ja heel vaag idd. Heb er toch al minstens 10 besteld dus waar dat ineens vandaan komtZal eens contact met ze opnemen.
[...]
De PS3 controller kan toch helemaal nergens anders laden dan aan de PS3 ? Gelukkig kan ik de PS4 controllers weer overal opladen. Kabel zal het niet aan liggen want ik kan met elke usb kabel de ps3 controller opladen zolang het dus maar aan de PS3 is. ( en natuurlijk dezelfde soort kabel)
Helaas niet neeJumpiefox schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:22:
[...]
Toevallig een link waar ze de Anker in NL verkopen? Kan nergens een shop vinden waar ie te bestellen is.
[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2013 02:05 ]
Ik moet vandaag nog in Hulst zijn, daarna is het te laat.
Heb nu nog meer dan zat spellen voor de Vita.
Dat bedoel ik dus dat zal wel missen in die externe batterij. Zou die misschien aan te passen zijn? (De externe batterij bedoel ik dus.)Beakzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:53:
Ja maar nu noem je 2 slimme USB hosts op. Ik heb het over een wallcharger of externe batterij. Probeer hem maar eens aan een standaar USB lader / iphonelader te hangen.
@Beakzz Overigens kan ik mijn ps3 controller prima via me laptop/pc opladen.
@hieronder klopt idd was vergeten te zetten dat ik het tegen beakzz had
[ Voor 11% gewijzigd door Wazzup! op 24-12-2013 09:57 ]
Dat kan iedereen, maar wat hij bedoelt is opladen via een USB-lader.Wazzup! schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:47:
[...]
Overigens kan ik mijn ps3 controller prima via me laptop/pc opladen.
Bij de frs? Zou je er eentje voor me willen meenemen?maartend schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 07:59:
Hier bij mij in Hulst ligt een 16GB kaartje voor 50% van de prijs. Is dan ong. 20 euro. Iemand? Ik heb er net 1 gekocht.
Ik moet vandaag nog in Hulst zijn, daarna is het te laat.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Muramasa Rebirth in de store voor 25euroEmiel1984 schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:14:
[...]
Nedgame heeft hem voor +/-50.
Vind Rayman Origins nog steeds het leukste spel om lange tijd achter elkaar te spelen.
https://store.sonyenterta...00404_00-OBOROMURAMASA000
KWam hem net toevallig tegen, vanavond gelijk ff bestellen, browser hier op werkt ontploft bijna als ik de sony store bekijk
Ik ben benieuwd wat hun reactie is, ik wil juist dat model, die 13000 modellen zijn qua formaat en gewicht niet zo aantrekkelijk voor mij.Beakzz schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 01:37:
[...]
Ja heel vaag idd. Heb er toch al minstens 10 besteld dus waar dat ineens vandaan komtZal eens contact met ze opnemen.
Edit : nog even gekeken maar Anker stuurt elk model behalve deze wel naar NL. Zal dus wel een foutje zijn. Je kan even op anker zoeken en kijken of een ander model je aanstaat ? Heb ze maar ff gemaild wat de reden is , want vind 10000 precies de goed grootte en prijs hebben en wil er ook nog 1.
[...]
Ik ga kijken.Musta schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:56:
[...]
Bij de frs? Zou je er eentje voor me willen meenemen?
Verwijderd
Ik zou ff wachten met je aankoop, op PS Blog is aangegeven dat hij in de sale zal zitten en dus voor 12,50 te koop zal zijn! (10% extra korting voor ps+ members)Jumpiefox schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:58:
[...]
Muramasa Rebirth in de store voor 25euro
https://store.sonyenterta...00404_00-OBOROMURAMASA000
KWam hem net toevallig tegen, vanavond gelijk ff bestellen, browser hier op werkt ontploft bijna als ik de sony store bekijk
http://blog.eu.playstatio...anuary-sale-starts-today/
Thanks! Weer wat euro's bespaard.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:39:
[...]
Ik zou ff wachten met je aankoop, op PS Blog is aangegeven dat hij in de sale zal zitten en dus voor 12,50 te koop zal zijn! (10% extra korting voor ps+ members)
http://blog.eu.playstatio...anuary-sale-starts-today/
http://www.psx-sense.nl/1...atio-store-start-vandaag/