Voor de missende schouderknoppen wordt het touchpad op de achterkant van de Vita gebruikt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:29:
waarom hebben ze op de vita geen L1 en R1....snap ik niks van..veel spellen kun je niet meeste uithalen nu met remote play ps4...zo speel je fifa14 zonder de l1 en r1 opties..niet echt handig
Enkel als je je account meeverkoopt. Antwoord is al heel vaak benoemdBarthela schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:47:
Goedendag, ik ben nieuw op dit forum en krijg een antwoord niet gevonden, vandaar dat ik de vraag hier stel. Hopelijk op de goede plek.
Als ik de psvita met download spellen verkoop , kan de koper dan diezelfde spellen nog gebruiken?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Ja, klopt. Ik vind het vooral een nadeel als je iemand gewoon even wil laten spelen. Al hadden ze alleen maar een gast-account ingebouwd...Beakzz schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:26:
[...]
Zucht ... Ik zat nog te denken of ik die optie zelf alvast neer moest zetten. Of denk je echt dat je me nu op ideeen brengt ?![]()
Het blijft een suf iets dat je geen 2e account of op zijn minst een 2e save kan maken op 1 Vita. Iedereen weet dat het kan en zo ga ik weer hopen op een custom firmware.
Hij is er ondertussen, en man wat een heerlijke game op de vita! Voor je het weet ben je zo 5 uur verderSssquirrel schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:17:
[...]
Ow man, die game heb ik echt al veel gespeeld op ps3. Zeker een aanrader. Ik weet niet wanneer deze port van Rainbow Moon naar de Vita komt, maar volgens mij zijn ze ook al bezig met een sequel: Rainbow Skies (ook voor Vita dacht ik). Can't wait!
Eh er zit een touch screen en een touch pad op. Je kan zelfs meer knoppen kwijt dan op een controller.Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:29:
waarom hebben ze op de vita geen L1 en R1....snap ik niks van..veel spellen kun je niet meeste uithalen nu met remote play ps4...zo speel je fifa14 zonder de l1 en r1 opties..niet echt handig
ik heb hem ook gisteren gekocht met een tijdelijke korting voor als je hem al had op de ps3: 5 of 6 euro geloof ikSick Nick schreef op zondag 08 december 2013 @ 08:53:
[...]
Hij is er ondertussen, en man wat een heerlijke game op de vita! Voor je het weet ben je zo 5 uur verderHeb de cross-save bundle gekocht dus kan m saven op de vita en doorspelen op de PS3. Merk wel dat het qua gameplay toch fijner is op de vita eerlijk gezegd, het is echt een heerlijke handheld-rpg game!
Loving it so far! Ziet er strak uit en speelt lekker weg inderdaad! Ik had op ps3 al heel veel tijd erin zitten, en had nog niet eens lvl 100 gehaald met een character. Er is een trophy voor level 500 .... Er zit dus behoorlijk veel gameplay potentie in! Het duurt ff voordat je meerdere characters in je team hebt, zodat je battles meer variatie krijgen. Dan wordt het pas echt leuk
Ik speel overigens op Hard + Adventurers mode voor extra uitdaging.
Voor geinteresseerden: de game is overigens 1.6 GB groot.
This is a Rapture reminder..
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb natuurlijk wel mijn ongenoegen geuit, maar ach. Leer momentje.
Weet iig zeker dat een volgende keer ik wel zelf contact op neem met Sony, dat scheelt denk ik een week of 4.
Sony heeft de PS Vita omgeruild trouwens. Dus we moeten weer nieuwe screenprotectors gaan halen en plaatsen. Dat is iets wat wel iritant is. Ook omdat het een originele uit dat pack was van Sony zelf.
Deze is iig wel helemaal goed.
BS had je meteen een nieuwe moeten geven, dat zou klantvriendelijkheid zijn. Zij hadden van Sony ook gewoon een nieuwe gekregen, met als verschil dat zij niet zitten te wachten om te kunnen spelen met dat ding... De volgende keer een andere winkel kiezen om van te kopen en op je strepen staan bij problemen! *zweepslag*
Daarnaast vind ik je toch wel erg grof met je uitspraken. Ook wel vaker voorbij zien komen in dit topic.
Ik ben het dan ook niet volledig met je eens.
Ze hebben al itt andere winkels 30 dagen omruilgarantie. Onze eigen schuld dat het er buiten viel. Het probleem was er al vanaf het begin namelijk.
Maar zijn blij dat hij weer terug is en mijn vrouw kan iig weer gaan spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:14 ]
Ik ben geen zacht ei overigens. Je moet zelf weten of je dat vind of niet.
Zonder harde bewijzen en wettelijke quotes is er niet te zeggen of jij gelijk hebt of niet.
Mijn gezond verstand zegt dat op een gegeven moment iets omgeruild moet worden of dat ze het opsturen ter reparatie.
De gemiddelde winkel doet dit eerder dan de BS.
Die 6 maanden die je aanhaald zegt niet ineens dat ze dan automatisch om moeten ruilen. Dat gaat er om dat je met een probleem naar de winkel gaat en zij moeten bewijzen of jij het stuk hebt gemaakt of niet.
Heeft met garantie te maken ofwel opsturen voor reparatie onder garantie of zelf de reparatie betalen.
Ik heb wel op mijn strepen gestaan bij bepaalde zaken omdat iets binnen de 8 dagen al stuk was. Toen heb ik uiteraard een vervangend apparaat gekregen.
SSD vervangen etc.
Ja, het heeft veel te lang geduurd en de reden is ondertussen bekend.
Ikzelf zal dan op een volgend moment buiten die 30 dagen zelf contact opnemen met Sony en het rechtstreeks regelen dan dat ik weer terug ga mede vanwege hun molen.
Ik vind dat het netjes is en voor zover ik weet is er weinig wettelijk geregeld over dit onderwerp.
Middels Google is er iig niet veel over te vinden behalve dat reparatie geen rare optie is.
Er zijn winkels die meteen en altijd omruilen, maar er zijn er meer die dat niet doen.
[ Voor 224% gewijzigd door Arunia op 09-12-2013 11:05 ]
Je meent dat de wetgeving een mening is die genegeerd kan worden of wat bedoel je? Alle winkels zijn verplicht om je product naar tevredenheid te herstellen. Klantvriendelijk zou zijn: BS kijkt in de winkel naar je klacht, ziet zelf ook dat het probleem een is dat waarschijnlijk alleen met omruilen wordt opgelost, geeft jou op voorhand al een nieuwe Vita zodat je niet op Sony hoeft te wachten. Dat verdient een bloemetje.
Wat BS gedaan heeft is gewoon omslachtig en klant-ON-vriendelijk; ze wijzen je ook nog eens op een termijn van 30 dagen die compleet uit de lucht gegrepen is in deze situatie? Die 30 dagen zijn prima als je er een jurkje koopt wat uiteindelijk toch niet zo mooi is als je dacht, maar in het geval van een fabrieksfout is het niet relevant.
Ik help heel graag mensen, en dat was ook voor mij de enige reden om op jou te reageren, absoluut niet om te wijzen op jou, maar gewoon om te wijzen op je recht als consument. Nog steeds wil ik je heel graag helpen hoor, maar ik vind je reactie gewoon wat 'apart'. Meer vind ik er ook niet van, zacht eitje van me
-edit-
Ja godsamme, 224% wijzigen! Dan klopt mijn reactie toch niet meer...Arunia wijzigde deze reactie 09-12-2013 11:05 (224%)
Heel dikke LET OP! Als je de volgende keer buiten BS om gaat fiezelefozelen met Sony dan vervalt je recht op garantie, houd dat wel in je achterhoofd. Sony kan jou dan volgens de wet een mooie rekening sturen voor reparatie die jij vervolgens niet bij BS kunt verhalen. Zo is de wet.
[ Voor 14% gewijzigd door Verstekbakker op 09-12-2013 14:58 ]
Vind hem veel beter in de hand liggen dan de PSP. Ook Rayman origins is een grote aanrader.
Edit:
Krijg net de 3.01 firmware binnen. Als er iemand release notes weet te vinden, want ik vind ze voorlopig nergens.
[ Voor 25% gewijzigd door Thorchy op 10-12-2013 16:14 ]
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Wikipedia: PlayStation Vita system softwareKrijg net de 3.01 firmware binnen. Als er iemand release notes weet te vinden, want ik vind ze voorlopig nergens.
- System stability has been improved.
- A savegame exploit within Cubixx, King of Pool, Urbanix (a second flaw, first flaw was fixed in 2.00) and other games has been patched, disallowing the usage of VHBL/eCFW via the games.
Had vorige maand een 8GB (3G/WiFi) Killzone-bundel besteld bij Wehkamp maar kreeg een 16GB WiFi Killzone-bundel thuisgestuurd.DenHond schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:00:
Waar haalt iedereen die 16GB bundles btw? De meeste die ik tegenkom komen met een 4GB kaartje, 8GB zijn al eerder de uitzondering.
Zie dat het inmiddels, op Wehkamp, is aangepast naar de 16GB bundel voor €174
Had em eerst voor €199.. gelijk gebeld natuurlijk en €25 retour gekregen
Bij BS €179, 16GB WiFi Killzone-bundel
[ Voor 8% gewijzigd door Laike op 10-12-2013 18:51 ]
Bedankt voor de tipLaike schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:42[/message]:[/b]
Had vorige maand een 8GB (3G/WiFi) Killzone-bundel besteld bij Wehkamp maar kreeg een 16GB WiFi Killzone-bundel thuisgestuurd.
Idem!Laike schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:42:
[...]
Had vorige maand een 8GB (3G/WiFi) Killzone-bundel besteld bij Wehkamp maar kreeg een 16GB WiFi Killzone-bundel thuisgestuurd.
Ik ben degene die het gemeld heeft dat het niet klopte. Daarna is het aangepast. Kreeg 10% korting.
Let er wel op dat de Killzone Mercenary game een voucher betreft! Kun je dus niet verkopen als je hem gebruikt.
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 10-12-2013 20:16 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
PS Vita 3G + KZ + 8GB voor 165 euro.
Betreft hier een spaanse versie.. Weet iemand of het gewoon universeel/eu pakket is of toch speciek voor spaans...
Voor iets meer dan 20 euro koop je hem direct in Nederland (losse Vita 3G(E150,-) en Killzone los (E35,-)) en hoef je daar niet over na te denken. Als je pakket bij de douane eruit wordt gehaald is de winst helemaal weg.FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:20:
Ik bestel tegenwoordig regelmatig spullen via amazon. Ik zag daar een mooie aanbieding staan namelijk:
PS Vita 3G + KZ + 8GB voor 165 euro.
Betreft hier een spaanse versie.. Weet iemand of het gewoon universeel/eu pakket is of toch speciek voor spaans...
[LTS][MTS][HTS]
Losse vita 3g is zelfs 129,99 bij bartsmit onlineEmiel1984 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:22:
[...]
Voor iets meer dan 20 euro koop je hem direct in Nederland (losse Vita 3G(E150,-) en Killzone los (E35,-)) en hoef je daar niet over na te denken. Als je pakket bij de douane eruit wordt gehaald is de winst helemaal weg.
PSN: TheKrish
Diverse shops zijn enorm aan stunten met vita valt mij op... Komt er een nieuwe aan ofzo?
Er komt een nieuwe aan, de mening over de nieuwe vita (algemene).FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:49:
Aaah tnx voor de tip bij BS. Ik ga hem daar wel halen dan...
Diverse shops zijn enorm aan stunten met vita valt mij op... Komt er een nieuwe aan ofzo?
- Minder goed scherm
- Dunner en lichter
- Betere accuduur
- MicroUSB aansluiting!
- 1GB storage op het apparaat zelf
Redelijk was pluspunten dus maar geen aanleiding voor mij om te upgraden. Overigens heb ik ook al een poos mijn 64GB kaartje binnen, was omgerekend 100 euro incl. alle shipping costs.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Of het tijdelijke Killzone pakket dat Bart Smit nu heeft: http://www.bartsmit.com/playstation-vita-killzone-mercenary.Krishhh schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:15:
[...]
Losse vita 3g is zelfs 129,99 bij bartsmit online
Zit ook een 16gb kaart bij, dus ligt eraan of je daarvoor gaat of de losse van 129.99 plus killzone.
Waarvoor 3G? Ik heb 3G omdat ik die goedkoper kon krijgen dan de wifi variant maar gebruikt het echt nooooiit.FlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:07:
Nou ik wil graag de 3G variant.. de killzone variant is WIFI only...
De toepassingen zijn ook beperkt, online gamen kan niet bijv.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Vind vreemd dat online gamen niet kan.. waarvoor zou je anders 3G gebruiken dan op een Vita?
n.b. heb bewust een iPad 3G gehaald maar gebruik het zelden.. aangezien ik deze alleen maar thuis gebruik...
Online gamen over 3G is technisch wel mogelijk maar is uitgeschakeld gezien er over 3G geen fatsoenlijke latency mogelijk is waardoor je altijd lag krijgt.
Al met al de wifi versie is zeker zo goed als de 3g variant. Als je denkt toch on the road gebruik wilt maken van functies zoals boven omschreven kan het. Je kan natuurlijk ook de wifi kiezen en een hotspot met je telefoon maken
Verwijderd
Had al ps plus voor de ps3 dus heb meteen maar even wat vita games "gekocht". Uncharted, gravity rush en nog een paar. Met ps plus krijg je eecht waar voor je geld lijkt me.
Iemand nog PSP aanraders om te downloaden?
Geen PSP titel, maar pas de originele Metal Gear Solid 1 op de Vita uitgespeeld: blijft heel tof! Daarna uiteraard direct door met de HD remakes van deel 2 en 3Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:31:
Lig momenteel in het ziekenhuis dus vriendlief gaat zometeen ook even naar de BS on de killzone bundle op te halen^^
Had al ps plus voor de ps3 dus heb meteen maar even wat vita games "gekocht". Uncharted, gravity rush en nog een paar. Met ps plus krijg je eecht waar voor je geld lijkt me.
Iemand nog PSP aanraders om te downloaden?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
PS Vita (vanaf 24-12):
- Soul Sacrifice
- BlazBlue Continuum
- Borderlands 2
- DmC: Devil May Cry
- Don't Starve
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 15-12-2013 20:22 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Je mist de beste game ever op een handheld: Persona 4 Golden, als je deze niet haalt ben je echt knettergekVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:08:
Nice. Heb de vita net binnen en ben nu uncharted, gravure rush, guacamelee, killzone en GTA aan het downloaden. Soul sacrifice komt er binnenkort dan ook bij. Schijnt ook erg goed te zijn
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Persona 4 is niet de beste game ever op een handheld, je moet echt specifiek van die niche en Japanse cultuur houden wil je dat leuk vinden. Ik vind het 100x niks die Japanse setting en overdreven schoolmeisjes, etc.Vinand schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:48:
[...]
Je mist de beste game ever op een handheld: Persona 4 Golden, als je deze niet haalt ben je echt knettergek(zelfs als je een bloedhekel hebt aan RPG's)
Exact dat. Ik vind het ook niks.Cubic X schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:41:
[...]
Persona 4 is niet de beste game ever op een handheld, je moet echt specifiek van die niche en Japanse cultuur houden wil je dat leuk vinden. Ik vind het 100x niks die Japanse setting en overdreven schoolmeisjes, etc.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Persona is niet echt iets voor mij maar een tales of game zou vet zijn. De jak trilogie lijkt me vet maar die schijnt er slecht geport te zijn. Baal er ook een beetje dat ondanks alle vette psp rpg's, crisis core niet beschikbaar is. Suggesties mogen ook PSP games zijn btw
Verwijderd
In ieder geval, probeer de demo, je kunt dan 90 minuten aan het spel besteden zonder restricties. Ik vindt wel dat het een beetje sloom begint.
En als je Persona 4 Golden nog niet hebt, haal dat eerst, geweldig spel.
[ Voor 7% gewijzigd door Gloriam op 16-12-2013 11:07 ]
In dat geval zou ik zeker niet het geld uitlepelen voor de 3G. Ik heb ook de 3G en heb het nog niet gebruikt.FlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:25:
Eigelijk heb ik me niet echt in verdiept maar dacht 3G vanwege online gaming.. Ik wil graag niet de beperking hebben van WIFI only..
Vind vreemd dat online gamen niet kan.. waarvoor zou je anders 3G gebruiken dan op een Vita?
n.b. heb bewust een iPad 3G gehaald maar gebruik het zelden.. aangezien ik deze alleen maar thuis gebruik...
Hier idem, heb ook een 3g versie maar heb het nog nooit gebruikt/nodig gehadCyleo schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:16:
[...]
In dat geval zou ik zeker niet het geld uitlepelen voor de 3G. Ik heb ook de 3G en heb het nog niet gebruikt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
en hij is beperkt tot 20mb data per sessieTiwazz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:33:
3G functionaliteit is beschikbaar voor het bekijken van youtube clips, mail, internet highscores down en uploaden save games uploaden en al dat soort zaken.
Online gamen over 3G is technisch wel mogelijk maar is uitgeschakeld gezien er over 3G geen fatsoenlijke latency mogelijk is waardoor je altijd lag krijgt.
Al met al de wifi versie is zeker zo goed als de 3g variant. Als je denkt toch on the road gebruik wilt maken van functies zoals boven omschreven kan het. Je kan natuurlijk ook de wifi kiezen en een hotspot met je telefoon maken.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Velocity ultra vond ik toch minder moeilijk dan het lijkt.Kartale schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:56:
Ik denk dat Velocity Ultra wel een lange tijd meegaat, vooral als je alles per level wilt halen. Daarnaast voor mij dus Persona, verder LittleBigPlanet, heb ik sinds kort, maar denk dat daar wel veel tijd in kan zitten met alle maps die door de community gemaakt worden. En verder kan ik zo niet echt games bedenken waarmee je lang doet.
Tuurlijk er zijn een paar levels (2stuks) die je een keer of 50moet herstarten maar het merendeel ging in 2a3 toch wel uit. Omdat het herstarten super makkelijk en snel gaat is het moeten herstarten niet zo'n groot probleem.
Persona 4 is zeker een topgame, maar ik kan me voorstellen dat de setting iemand niet aanspreekt.
Dat maakt de game an sich niet minder goed.
Net zoals ik LBP wel een goede game vind, maar toch niet leuk.
Zo zijn FIFA en PES beiden echt super spellen die jaren en jaren aan verbeteringen hebben gekregen en toch zijn er net zoveel tegenstanders als medestanders voor deze voetbal games.
Uhh, met Dragons Crown kun je heel lang vooruit, als je wil: hack-n-slash 2D loot game met 6 speelbare characters (warrior, elf, dwarf, amazon, sorceror, etc), veel quests en side-quests, 2x new game +, erhmmm mis ik nog iets?Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:23:
Iemand nog tips voor games waar je lang mee doet?
Persona is niet echt iets voor mij maar een tales of game zou vet zijn. De jak trilogie lijkt me vet maar die schijnt er slecht geport te zijn. Baal er ook een beetje dat ondanks alle vette psp rpg's, crisis core niet beschikbaar is. Suggesties mogen ook PSP games zijn btw
Co-op! Dat spel is geweldig. Het loot systeem is ook iets wat je bij Diablo voorbij zag komen. Ik heb nu alleen te veel games en speel nu gewoon 1 voor 1 weer wat. Moet weer toch eens Dragon's Crown oppakken.. oh the shame!Sssquirrel schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:46:
[...]
Uhh, met Dragons Crown kun je heel lang vooruit, als je wil: hack-n-slash 2D loot game met 6 speelbare characters (warrior, elf, dwarf, amazon, sorceror, etc), veel quests en side-quests, 2x new game +, erhmmm mis ik nog iets?
Ja, klopt, ik heb ook nog een aardige backlog op de Vita:Phntm schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:33:
[...]
Co-op! Dat spel is geweldig. Het loot systeem is ook iets wat je bij Diablo voorbij zag komen. Ik heb nu alleen te veel games en speel nu gewoon 1 voor 1 weer wat. Moet weer toch eens Dragon's Crown oppakken.. oh the shame!
- Terraria
- Rainbow Moon
- Dragon's Crown (ben ergens halverwege de 1e NG+)
- Muramasa Rebirth
- Spelunky (blijf steeds steken in de 2e wereld (jungle)
- Stealth Inc. (alle levels Acen en hidden packages vinden)
- Zen Pinball 2 (tussendoor, blijft leuk!)
En met kerst komt ook nog The Walking Dead
Too much games... not... enough... time...
De reden voor mij om voor de 3G te gaan is dat deze in de aanbieding is bij de BS en je volgens mij sowieso een "oude" Vita krijgt met het "betere" scherm. Is de Vita uit de KZ bundel al de nieuwe ?mr_zippey schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:37:
[...]
en hij is beperkt tot 20mb data per sessie
Initieel wou ik wachten op de PS4 + Vita bundel maar de BS aanbieding en de wachttijd op de PS4 (los van de bundel) zorgen ervoor dat ik misschien toch voor de BS aanbieding ga. Daarnaast verwacht ik dat als er een PS4 + Vita bundel komt deze sowieso met de "nieuwe" vita zal zijn.
PSNID : HoefMeistert
PSN id: NL_SToRM
Eigenlijk gaat het me alleen om de remote play met de PS4.. maar er is ook wel wat leuks voor de Vita tegenwoordig geloof ik
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 19-12-2013 14:57 ]
This space is occupied
PSN: breminem
Zou dat geen volledig spel worden? Ik vind het een beetje jammer dat het tegenwoordig met episodes moet werken. Ik wil gewoon 1x de portemonnee trekken voor een volledig spel, niet 10x voor 10 losse deeltjes...
Correctie: 109 euro zelfs
[ Voor 12% gewijzigd door jaydenjarno op 19-12-2013 18:16 ]
Verwijderd
Playstation Vita 3G met Vodafone Simcard, 109 Euro.jaydenjarno schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:00:
Vita in nl voor 129 euro. Is op zich niet zo een slechte prijs. Alleen niet al te beste games erop...
Correctie: 109 euro zelfs
opwaardeer deze met 20 Euro en je krijgt het spel Wipeout gratis.
Nu met Gull Gift Code bij Dixons 99 Euro
Gulle Gift Code:
Verwijderd
Je kan ook PS1 en PSP titels spelen...
Dank je.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:32:
[...]
Playstation Vita 3G met Vodafone Simcard, 109 Euro.
opwaardeer deze met 20 Euro en je krijgt het spel Wipeout gratis.
Nu met Gull Gift Code bij Dixons 99 Euro
Gulle Gift Code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zat vandaag al heel erg te dubben of ik niet toch de Vita zou gaan halen.
Als ik ook zo'n code vind, zal ik die uiteraard ook plaatsen.
Verwijderd
Blij dat ik toch nog even gewacht heb. Thanks voor de tip!
(Heb de Gulle gift code van axel23 gebruikt, weet niet of die slechts 1 maal gebruikt kan worden)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 18:50 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Motorstorm RC, Pinball Arcade, Tales from Space: Mutant Blobs Attack, Age of Zombies, Chronovolt, Fieldrunners, Big Sky Infinity, Knytt Underground, Destruction Derby, Jet Set Radio, GTA Liberty City Stories.
Helaas heb ik dus bijna een jaar lang PS+ gehad en geen Playstation meer. Ik wist toen niet dat je via de website gewoon je spellen kan blijven 'kopen'. Dus ik dacht dat ik niets meer kon met mijn PS+ abo. Wel jammer want anders had ik volgens mij nog veel meer Vita games gehad (sowieso veel meer PS3 games).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 20-12-2013 11:49 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maar, zeker weten doe ik het niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 20-12-2013 12:32 ]
Deze verhalen hoor je inderdaad vaak bij FRS/Dixons/Mycom etc. De medewerkers zijn dan ook meestal van die jonge gasten die zelf ook nog volop kopen.Jumpman schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:31:
Vergeet het maar. Ik ken iemand die er werkt net gebeld. Ze zijn zelf ook wakker geworden. Als je besteld nemen ze contact op dat ze ze niet meer hebben, of al voor iemand anders gereserveerd hebben. Het echte verhaal is, het personeel koopt ze zelf. Ze zijn erachter dat hij in de kassa van € 149,99 naar € 109,00 is gegaan gisteravond. Er zullen heus wel een paar eerlijke verkopers zijn, maar helaas is bovenstaande veel voorkomend.
ben benieuwd of het nog lukt
[ Voor 0% gewijzigd door A-HARUN op 20-12-2013 14:24 . Reden: typo ]
Ze zei wel dat er een prijsverlaging aankwam en dat ze hem door dit zo goedkoop weg doen.
Verwijderd
Groningen