Voor mij waren de reden jRPGs die er al zijn en nog moeten komen. Killzone mercenaries was leuk de eerste 3 weken en daarna begon mijn interesse zo snel te kelderen dat ik er niet eens meer naar kijk.lanerios schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:42:
Voor mij de redenen: Persona, Spelunky (echt de beste versie om te spelen vind ik), Silent Hill game (diablo kloon met SH jasje)
Ik vond Rayman en Motorstorm wel erg leuk op de Vita.
Daarnaast speel ik bijna elke week nog wel een aantal keer TOM Blitz.
Killzone moet ik nog eens kopen en Tearaway staat in bestelling.
Gravity Rush schijnt trouwens ook heel erg de moeite te zijn.
Daarnaast speel ik bijna elke week nog wel een aantal keer TOM Blitz.
Killzone moet ik nog eens kopen en Tearaway staat in bestelling.
Gravity Rush schijnt trouwens ook heel erg de moeite te zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2013 12:22 ]
PSN id: NL_SToRM
Indies komen in het algemeen gewoon beter uit op de Vita dus dat is voor mij genoeg reden , maar veel exclusives kan ik je niet aanraden. gravity rush doet me niks en Unharted vind ik leuker op de PS3. Persona is wel een dikke aanrader. Speel verder veel Fifa en Everybody's golf.The_Bird schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:29:
Zie her en der interessante aanbiedingen voor Vita en het apparaat is erg mooi maar wat zijn nou echt goede exclusives/redenen om de Vita te halen? Regiovrij is voor een plus aangezien ik ook voor de PSP regelmatig Japanse games speel.
Heb zelf een PS3 en zie dat er veel interessante games PS3+Vita zijn dus die haal ik liever voor PS3. Persona ziet er goed uit maar wat voor titels spreken jullie nog meer aan?
[ Voor 48% gewijzigd door Beakzz op 25-11-2013 12:23 ]
Ik ben geen RPG liefhebber, maar ik hoor zoveel goeie dingen over P4G dat ik die best wel eens zou willen proberen. De laatste RPG die ik echt veel gespeeld heb is FF VII, daarna ook nog VIII,IX en X gekocht, maar VII heb ik veruit het meest gespeeld.
Ik zit ook te wachten op Minecraft voor de Vita, dat lijkt me echt een ideaal spel om tussendoor op de Vita te spelen. Ik heb dat spel ook al redelijk veel op de pc gespeeld, maar door de laatste updates is dat spel bijna onspeelbaar geworden op mijn 10 jaar oude pc.
Ik zit ook te wachten op Minecraft voor de Vita, dat lijkt me echt een ideaal spel om tussendoor op de Vita te spelen. Ik heb dat spel ook al redelijk veel op de pc gespeeld, maar door de laatste updates is dat spel bijna onspeelbaar geworden op mijn 10 jaar oude pc.
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2013 12:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Voor mij de goede vita games:
- Gravity Rush (open world exploring met, duh, gravity manipulation),
- Little Big Planet (kleurrijke en zeer mooie 2.5D platformer met heel wat mini-games)
- Monster Hunter HD Ultimate Super Deluxe edition (iets in die trant) (tower defence)
- Plants vs Zombies ook zeer vermakelijk
- Dragon's Crown (2D hack-n-slash looting game)
- Zenn Pinball (mits je van flipperkasten houd natuurlijk
)
- Little Big Planet (kleurrijke en zeer mooie 2.5D platformer met heel wat mini-games)
- Monster Hunter HD Ultimate Super Deluxe edition (iets in die trant) (tower defence)
- Zenn Pinball (mits je van flipperkasten houd natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Sssquirrel op 25-11-2013 12:28 ]
This is a Rapture reminder..
Pixeljunk monsters HD waarschijnlijk. Is wel een toppertje trouwens 
Wat is de meerwaarde van Plants vs Zombie op de Vita tegenover de smartphone ? Heb hem wel langs zien komen , maar was iets van € 12,50 ofzo ?
Wat is de meerwaarde van Plants vs Zombie op de Vita tegenover de smartphone ? Heb hem wel langs zien komen , maar was iets van € 12,50 ofzo ?
Metal Gear Solid HD. Echt fantastisch om dat op de vita te spelenSssquirrel schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:26:
Voor mij de goede vita games:
- Zenn Pinball (mits je van flipperkasten houd natuurlijk)
Jup, die jaBeakzz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:14:
Pixeljunk monsters HD waarschijnlijk. Is wel een toppertje trouwens
Geen idee wat meerwaarde is. Heb hem niet op mobile. Maar je hebt wederom echt veel game-modi naast de 'campaign'.Wat is de meerwaarde van Plants vs Zombie op de Vita tegenover de smartphone ? Heb hem wel langs zien komen , maar was iets van € 12,50 ofzo ?
Nee dat nog niet, ik moet nog op die website een kijkje nemen maar origami lijkt me wel leuk. Het spel zelf is gewoon heel leuk gemaakt met veel aandacht voor detail.zoenvisje schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:47:
[...]
Ook alle bouwplaten al en cadeautjes enzo?
Dit is echt net zoals gravsity rush gewoon een must buy voor de Vita.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
GTA:SA wel voor iOS, Android en zelfs WP, maar een Vita versie ho maar. Terwijl de vita versie gegarandeerd beter zal verkopen als de WP versie
Zou me er echt op verheugen, San Andreas met betere graphics en de knoppen van de Vita....
Zou me er echt op verheugen, San Andreas met betere graphics en de knoppen van de Vita....
Volgend jaar GTA V met remoteplay op de VitaTrishul schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:
GTA:SA wel voor iOS, Android en zelfs WP, maar een Vita versie ho maar. Terwijl de vita versie gegarandeerd beter zal verkopen als de WP versie![]()
Iemand een linkje voor een 32gb kaart? Bij Amazon.co.uk is die uitverkocht staat er en voor de rest zie ik veels tehoge prijzen ervoor
NS FC: SW 2742 0448 8213
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-4h7s.html
Amazon heeft ze nog wel volgens deze link.
http://www.amazon.com/32G...Memory-Card/dp/B006JKASCK
[ Voor 38% gewijzigd door Emiel1984 op 28-11-2013 10:34 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ja die zag ik ook al, maar komen daar geen invoerkosten bij? Had bij co.uk gekeken om invoerkosten te ontwijken, helaas is die daar niet op voorraad staat er en amazon.com kan hier niet leveren staat er
[ Voor 12% gewijzigd door Musta op 28-11-2013 11:01 ]
Vandaag Tearaway binnen gekregen van Saturn. Zag dat je het hoesje ook binnenste buiten kan doen, dan vallen alle stickers en de text weg. Vind dat wel een leuke optie en het ziet er beter uit
64GB kaartje is dan een veeeel betere dealEmiel1984 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:33:
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-4h7s.html
Iemand ervaring met deze site? : http://www.nippon-yasan.c...ita-memory-card-64gb.html
Is daar wel erg goedkoop! ;o
edit : should be good :
edit : should be good :
[ Voor 22% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-11-2013 02:22 ]
Op Amazon.com hebben ze ook sales van spellen ziek, $20 voor soul sacrifice en Killzone etc. Denk dat ik daar vandaan maar bestel? Komt samen op totaal €50 met import en verzendkosten. Ze zijn toch wel regiovrij? Niet dat ik ze niet kan spelen als ze aan zijn gekomen?
Vita games zijn regio vrij; maar onthoud wel dat eventuele DLC die je koopt in de EU/Nederlandse store niet zal werken met een geimporteerde Amerikaanse versie. Ik weet niet hoe het zit met multiplayer/matchmaking (zou per regio kunnen zijn geregeld, dus dan loop je kans dat je alleen met amerikanen samenspeelt).Musta schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:37:
Op Amazon.com hebben ze ook sales van spellen ziek, $20 voor soul sacrifice en Killzone etc. Denk dat ik daar vandaan maar bestel? Komt samen op totaal €50 met import en verzendkosten. Ze zijn toch wel regiovrij? Niet dat ik ze niet kan spelen als ze aan zijn gekomen?
Moet je deze site even lezen. Bestelde spullen komen soms niet aan lijkt het op.arnoutzw schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:11:
Iemand ervaring met deze site? : http://www.nippon-yasan.c...ita-memory-card-64gb.html
edit : should be good :[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=452102
Zie helemaal op het einde van de pagina. Was wel in begin 2012. Het blijft een gok denk ik zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door Emiel1984 op 30-11-2013 02:16 ]
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Hoe staat het met de jailbreak op de vita? Het is de perfecte handheld om mame op te draaien en andere emulators lijkt me.
Er was ooit een PSP jailbreak waardoor je er N64/Nintendo games op kon draaien...Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:41:
Hoe staat het met de jailbreak op de vita? Het is de perfecte handheld om mame op te draaien en andere emulators lijkt me.
Was gelijk gedicht door Sony na een update.
Het is inderdaad een perfecte emu console omdat de Vita voor mij persoonlijk de beste D-pad heeft van elke controller die ik ooit in mijn hand gehad heb.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
En digitale game codes? Iemand een idee of die wel gewoon werken in je EU psn account? Al ik bijvoorbeeld een digitale game code koop op Amazon voor een Vita game, dan kan ik t wel invoeren toch in de EU/NL store? Werken DLC downloads dan nog wel of kan ik dat ook niet downloaden meer als ik een code van Amazon gebruik?Wussie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:40:
[...]
Vita games zijn regio vrij; maar onthoud wel dat eventuele DLC die je koopt in de EU/Nederlandse store niet zal werken met een geimporteerde Amerikaanse versie. Ik weet niet hoe het zit met multiplayer/matchmaking (zou per regio kunnen zijn geregeld, dus dan loop je kans dat je alleen met amerikanen samenspeelt).
BTW, mijn broertje is er nu helemaal niet van weg te slaan, van FIFA dan. Krijg mn Vita gewoon niet meer terug van hem
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 30-11-2013 14:31 ]
Ja, daar kwam ik gisteren ook achter bij guacamole spelen. Die D -pad is echt heerlijk!Vinand schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:06:
[...]
Er was ooit een PSP jailbreak waardoor je er N64/Nintendo games op kon draaien...
Het is inderdaad een perfecte emu console omdat de Vita voor mij persoonlijk de beste D-pad heeft van elke controller die ik ooit in mijn hand gehad heb.
Verwijderd
Ik heb hier nog steeds een PSP liggen met Custom FW. Maar hij is niet krachtig genoeg om mamespellen goed te draaien, dat zou met de Vita inderdaad geen probleem zijn. Hopelijk stopt Sony binnenkort met de vita en kan die snel daarna gejailbreakt worden.Vinand schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:06:
[...]
Er was ooit een PSP jailbreak waardoor je er N64/Nintendo games op kon draaien...
*knip*
[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 05-12-2013 22:21 ]
Iemand hier ervaring of je de DS4 nog kan gebruiken als je remote play op de PS4 doet op met de Vita?
Dus dat je dan het scherm van de Vita gebruikt maar de DS4 als controller gebruikt.
Dus dat je dan het scherm van de Vita gebruikt maar de DS4 als controller gebruikt.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb het gevonden.
Blijkbaar is het niet mogelijk om dit te doen met één account. Je moet de remoteplay session starten met een account en dan op een ander account inloggen waarbij je dan de DS4 kan gebruiken. Beetje omslachtig, maar het kan dus.
Instructies:
YouTube: PS Vita remote play with Dualshock 4
Blijkbaar is het niet mogelijk om dit te doen met één account. Je moet de remoteplay session starten met een account en dan op een ander account inloggen waarbij je dan de DS4 kan gebruiken. Beetje omslachtig, maar het kan dus.
Instructies:
En wat video proof:1) Have 2 accounts created on your ps4. Primary you get trophies on and secondary for misc. Personally I run EU/US psn+ accounts so this was already sorted.
2) Log in to your misc account on the ps4.
3) Grab your vita and connect to the ps4 via the ps4link/remoteplay options.
4) Pick up your DualShock 4 and press the PS button.
5) It will ask which user wishes to use this control. Select your primary account.
6) Play remote streamed games on your vita with a DS4 and receive trophies.
7) Have fun and enjoy without the rear touchpad nonsense! Great for those lazy days when you don't even want to roll out of bed.
bron: http://forums.whirlpool.net.au/archive/2186741
erg cool... ga ik ook maar eens proberenTiwazz schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:17:
Ik heb het gevonden.
Instructies:
[...]
En wat video proof:
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Laat je bevindingen weten aub, ben benieuwd
.
Ik weet nog steeds niet of het kan, maar stel ik heb maar 1 DS4-controller en 1 Vita.
Kan ik dan vanaf de WC/tuin/zolder op mijn Vita met remoteplay (dus met beeld en al) een potje Fifa opstarten (dus ik via remote play als Player 1) , en dat mijn broertje dan in de woonkamer de DS4-controller instelt als 2e controller?
Of moeten er dan ook daadwerkelijk 2 controllers aangesloten zijn? En kan je überhaupt wel zelf je controllers handmatig toewijzen? (sorry heb geen ervaring met PS2/3)
Kan ik dan vanaf de WC/tuin/zolder op mijn Vita met remoteplay (dus met beeld en al) een potje Fifa opstarten (dus ik via remote play als Player 1) , en dat mijn broertje dan in de woonkamer de DS4-controller instelt als 2e controller?
Of moeten er dan ook daadwerkelijk 2 controllers aangesloten zijn? En kan je überhaupt wel zelf je controllers handmatig toewijzen? (sorry heb geen ervaring met PS2/3)
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 07:19 ]
Verwijderd
Waar haal jij het vandaan dat Sony binnenkort met de Vita stopt? Zolang je remote play op de PS4 hebt zal de Vita blijven. En een jailbreak mag van mij achterwege blijven want als de piraterij toeslaat is het gedaan met de games, zie de DS.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 07:03:
[...]
Het gaat niet lang meer duren hoor....
Vraagje. Ik heb FF IX gekocht voor de Vita maar heeft iemand een idee hoe je games saved? Kan geen mogelijkheid vinden om te saven of kan dat alleen op bepaalde punten?
Dat kan alleen op bepaalde punten. Zijn gekleurde paaltjes waarbij dit kan als ik het goed herinner.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:58:
[...]
Vraagje. Ik heb FF IX gekocht voor de Vita maar heeft iemand een idee hoe je games saved? Kan geen mogelijkheid vinden om te saven of kan dat alleen op bepaalde punten?
Daarnaast kan het eigenlijk altijd wel op de world map.
De PS Vita van mijn vrouw is nog niet terug.
Weet alleen niet of ik nu de BS moet aansturen om daar eens voor te bellen of dat ik Sony zelf moet bellen. Denk dat het het snelste is om zelf te bellen. Heb wel het RMA# gekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 02-12-2013 09:07 ]
Verwijderd
Bedankt. Zal vanavond eens kijken.
Voor een game van die leeftijd ziet het er trouwens erg goed uit op de Vita.
Voor een game van die leeftijd ziet het er trouwens erg goed uit op de Vita.
Nog beter, Het zijn de Moogles waar je kunt saven en op de world map kun je met vierkantje je Save Moogle oproepen.
Als het te lang duurt met repareren zou ik bij BS aan de bel trekken voor een nieuwe. Weet niet meer precies hoe het juridisch zit, maar je hebt er volgens mij wel recht op als reparatie te lang duurt.
Het is nu begin van week 4. Dat is best een aardige tijd, maar het lijkt me sterk dat je zo om een nieuwe kan vragen na 1 maand wachten.
Ga zo wel even bellen hoe en wat. Wil gewoon weten wanneer de PS Vita weer af te halen is
Ga zo wel even bellen hoe en wat. Wil gewoon weten wanneer de PS Vita weer af te halen is
http://www.consuwijzer.nl...niet-goed-ondeugdelijk-is
Ik zou in elk geval al meteen een nieuwe hebben geëist, je had hem net gekocht toch? Een nieuwe meekrijgen of de koop ontbinden en ergens anders een nieuwe kopen. Je geeft geen pak geld uit om vervolgens maanden te gaan zitten wachten... En zo'n winkel krijgt toch gewoon een nieuwe van de leverancier als het ding DOA terug gaat, dus waarom de klant zo pesten met wachten? Klantvriendelijkheid 0 als je het mij vraagt.
Ik zou in elk geval al meteen een nieuwe hebben geëist, je had hem net gekocht toch? Een nieuwe meekrijgen of de koop ontbinden en ergens anders een nieuwe kopen. Je geeft geen pak geld uit om vervolgens maanden te gaan zitten wachten... En zo'n winkel krijgt toch gewoon een nieuwe van de leverancier als het ding DOA terug gaat, dus waarom de klant zo pesten met wachten? Klantvriendelijkheid 0 als je het mij vraagt.
De speaker tikte wanneer het geluid aan gaat ofwel, dat gebeurt blijkbaar erg veel. Bij ieder overslag van scherm etc.
Was een aantal pagina's terug in dit topic. Daarnaast ruiste de rechterspeaker en de linker dan weer niet.
Op zich hebben ze bij de BS 30 dagen omruil. Vind ik al erg veel trouwens, maar zelf waren we 5 dagen te laat oid. Daar geef ik ze dan wel weer gelijk in.
Dan wordt het opsturen en kan het wachten beginnen. Vandaar. Klantvriendelijkheid 0 wil ik zelf niet mee gaan strooien, want de gemiddelde zaak stuurt het al op na 1 week.
Heb bij Informatique wel eens moeten dreigen omdat mijn Dune binnen een week kuren gaf.
Ook na toezegging van bijvoorbeeld een SSD die kuren gaf, wilden ze toch niets doen. Ook dat is recht getrokken, maar toch.
De BS doet het zo slecht nog niet
Net Sony aan de lijn gehad. Het RMA# wat BS me had gegeven was 6 cijfers, maar zou 10 moeten zijn.
Ze konden hem wel vinden op het serienummer. Daar stond hij op completed, maar volgens internet kan dat ook betekenen dat hij daar aangekomen was.
Maar goed, dat zegt niks. Ga zo nog wel even BS bellen. Gaat lekker zo. En dat voor de Vita van mijn vrouw.
Was een aantal pagina's terug in dit topic. Daarnaast ruiste de rechterspeaker en de linker dan weer niet.
Op zich hebben ze bij de BS 30 dagen omruil. Vind ik al erg veel trouwens, maar zelf waren we 5 dagen te laat oid. Daar geef ik ze dan wel weer gelijk in.
Dan wordt het opsturen en kan het wachten beginnen. Vandaar. Klantvriendelijkheid 0 wil ik zelf niet mee gaan strooien, want de gemiddelde zaak stuurt het al op na 1 week.
Heb bij Informatique wel eens moeten dreigen omdat mijn Dune binnen een week kuren gaf.
Ook na toezegging van bijvoorbeeld een SSD die kuren gaf, wilden ze toch niets doen. Ook dat is recht getrokken, maar toch.
De BS doet het zo slecht nog niet
Net Sony aan de lijn gehad. Het RMA# wat BS me had gegeven was 6 cijfers, maar zou 10 moeten zijn.
Ze konden hem wel vinden op het serienummer. Daar stond hij op completed, maar volgens internet kan dat ook betekenen dat hij daar aangekomen was.
Maar goed, dat zegt niks. Ga zo nog wel even BS bellen. Gaat lekker zo. En dat voor de Vita van mijn vrouw.
[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 02-12-2013 10:06 ]
De wet zegt dat een defect binnen 6 maanden gewoon een defect vanuit de fabriek is. Het is dan aan BS om te bewijzen dat het dat niet is. Die 30 dagen zijn dus BS van BS! Laat je niet in de luren leggen, je mag echt wel wat meer op je strepen staan.
Verwijderd
Bedankt!Arunia schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:11:
Nog beter, Het zijn de Moogles waar je kunt saven en op de world map kun je met vierkantje je Save Moogle oproepen.
Ik heb verder geen contact gehad met de BS hoor. Maar wellicht had ik meer op mijn strepen kunnen staan tijdens de keer dat ik daar met de Vita naar toe ging. Dan nog ligt het bij mezelf aangezien ik het gewoon aannam en niet aan de BS. Heb het nooit weerlegt op dat moment.Verstekbakker schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:24:
De wet zegt dat een defect binnen 6 maanden gewoon een defect vanuit de fabriek is. Het is dan aan BS om te bewijzen dat het dat niet is. Die 30 dagen zijn dus BS van BS! Laat je niet in de luren leggen, je mag echt wel wat meer op je strepen staan.
Maak er verder ook geen punt van. Eerder dat het een maand duurt vanuit Sony voordat je weer iets terug hebt. Dat vind ik vervelender.
Je kunt nog altijd op je strepen gaan staan. En dat hoeft niet met een AK47 op zak he, je hebt er recht op en dat kun je gewoon vriendelijk aangeven. Het is onvriendelijk van BS als ze dat naast zich neer menen te kunnen leggen.
Je kunt een eis neerleggen bij BS en dan moeten ze er maar mee over de brug komen. Bijvoorbeeld binnen een week wil je een goede PSV, en anders koop ontbinden. Met Sony heb je overigens niks te maken; BS is de verkoper, zoiets is ook bij wet geregeld. Die maand is dus niet de schuld van Sony, maar van BS.
Je kunt een eis neerleggen bij BS en dan moeten ze er maar mee over de brug komen. Bijvoorbeeld binnen een week wil je een goede PSV, en anders koop ontbinden. Met Sony heb je overigens niks te maken; BS is de verkoper, zoiets is ook bij wet geregeld. Die maand is dus niet de schuld van Sony, maar van BS.
[ Voor 5% gewijzigd door Verstekbakker op 02-12-2013 10:53 ]
ESRB keurt God of War Collectie voor de PS Vita
http://www.psx-sense.nl/1...collectie-voor-de-ps-vita
Dat kan inderdaad, maar dat doen we op dit moment maar even niet.Verstekbakker schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:52:
Je kunt nog altijd op je strepen gaan staan. En dat hoeft niet met een AK47 op zak he, je hebt er recht op en dat kun je gewoon vriendelijk aangeven. Het is onvriendelijk van BS als ze dat naast zich neer menen te kunnen leggen.
Ben er ondertussen wel achter waarom het lang duurt allemaal. Ligt niet aan Sony.
Het ligt aan het magazijn van Bart Smit.
9 november afgegeven. Omdat zaterdag, pas op maandag een RMA aan kunnen vragen. De 15e is hij met transport naar het magazijn van BS gegaan. Daar is hij pas 22 november verstuurd.
Heb ook wel geuit dat ik dat geen stijl vind, maar daar kon de beste man weinig aan doen behalve 1000maal excuses voor aanbieden (en dat was ook gemeend). Hij gaf aan dat het wel een leer moment is en voor volgende klanten dit er ook bij verteld zal worden. Mijn gedachte is eerder dat ik het zelf wel op stuur naar Sony.
Heb hem aangegeven dat het mij niet zoveel uit maakt, maar dat het mijn vrouw d'r PS Vita is en zij er absoluut niet blij mee is.
Nahja, er kan betwist worden over mijn aanpak, maar mijn vrouw vond ook niet dat op dit punt er op een andere manier gereageerd hoeft te worden.
Verwacht dat hij deze week weer terug komt, maar dat zien we dan wel weer.
Kan eindelijk Killzone de verkoop in.
Een zeer redelijke eis zou zijn geweest dat je hem vrijdag terug zou krijgen en anders een nieuwe. Ik ben benieuwd waar BS mee komt volgende keer...
Ik wil hier mijn complimenten kenbaar maken voor de webshop consolereparatie.eu.
Was zo dom geweest om een tijd geleden mijn vita de verdrinkingsdood te laten ondergaan en heb daar onderdelen besteld, toen bleek dat het hier niet aan lag werd mij een gratis onderhoudsbeurt aan het moederbord aangeboden. Toen hierbij de camera's overleden die ik was vergeten te verwijderen heeft de eigenaar van de webshop mij gewoon 2 nieuwe camera's meegegeven (GRATIS!!! á 10 euro per stuk) en nu werkt alles weer. Ook werden mails op zondag beantwoord.
Mijn complimenten voor deze shop, dus mocht je ooit je vita zelf willen fiksen bestel dan hier je onderdelen.
Was zo dom geweest om een tijd geleden mijn vita de verdrinkingsdood te laten ondergaan en heb daar onderdelen besteld, toen bleek dat het hier niet aan lag werd mij een gratis onderhoudsbeurt aan het moederbord aangeboden. Toen hierbij de camera's overleden die ik was vergeten te verwijderen heeft de eigenaar van de webshop mij gewoon 2 nieuwe camera's meegegeven (GRATIS!!! á 10 euro per stuk) en nu werkt alles weer. Ook werden mails op zondag beantwoord.
Mijn complimenten voor deze shop, dus mocht je ooit je vita zelf willen fiksen bestel dan hier je onderdelen.
Ga je ons straks ook vertellen dat je 20 kilo bent afgevallen met de ab roller plus dual action master jet stream?
Ik hou je op de hoogte
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 03-12-2013 14:29 ]
Begin nu toch sterk te twijfelen of ik zou wachten op de nieuwe Vita of niet. Heb momenteel nog geen Vita maar zou er graag een hebben voor onder andere remote play en wat leuke games.
In de Game Mania kan ik een PS Vita 3G + 4GB Memory card + Tearaway kopen voor 179 euro. Enige twijfelgeval is nog de batterijduur en de micro-USB tov de nieuwe.
Als ze nu eens een release date zouden aankondigen voor Europa zou het beslissen al wat sneller gaan.
In de Game Mania kan ik een PS Vita 3G + 4GB Memory card + Tearaway kopen voor 179 euro. Enige twijfelgeval is nog de batterijduur en de micro-USB tov de nieuwe.
Als ze nu eens een release date zouden aankondigen voor Europa zou het beslissen al wat sneller gaan.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Is Putty Squad wat? Ziet er wel leuk uit, maar iemand die het spel heeft gespeeld?
Gisteren een PS Vita besteld. Als het goed is kan ik hem vandaag ophalen. Heb PS+ dus kan gelijk aan de slag met Uncharted: Golden Abyss en Gravity Rush (als ik het goed heb).
Ik heb de WiFi + 3G variant met 8GB kaartje en Killzone Mercenary gekocht. Ben erg benieuwd hoe de Vita is.
edit: Zojuist de Vita opgehaald. Ik heb een WiFi met Killzone Mercenary en 16GB kaartje ontvangen. 3G ging ik sowieso niet gebruiken en 16GB is wel leuk denk ik. Dus betere deal lijkt me?
Ik heb de WiFi + 3G variant met 8GB kaartje en Killzone Mercenary gekocht. Ben erg benieuwd hoe de Vita is.
edit: Zojuist de Vita opgehaald. Ik heb een WiFi met Killzone Mercenary en 16GB kaartje ontvangen. 3G ging ik sowieso niet gebruiken en 16GB is wel leuk denk ik. Dus betere deal lijkt me?
Ik zou niet de nieuwe gaan kopen. De huidige heeft een OLED scherm en blinkt daar juist in uit, terwijl de nieuwe een LCD heeft waar Sony nou niet bekend mee staat dat die goede kijkhoeken en contrast/zwartwaarden hebben. Zie Sony Xperia Z en Z1.Werewolf_789 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:37:
Begin nu toch sterk te twijfelen of ik zou wachten op de nieuwe Vita of niet. Heb momenteel nog geen Vita maar zou er graag een hebben voor onder andere remote play en wat leuke games.
[ Voor 66% gewijzigd door LuPo op 05-12-2013 06:49 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Contrast/zwartwaarden van de telefoon zijn prima, alleen kijkhoeken zijn minder. Dit is hetzelfde voor de nieuwe Vita. Overigens van de Tablet Z zijn ook de kijkhoeken prima (die heb ik).LuPo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:53:
Gisteren een PS Vita besteld. Als het goed is kan ik hem vandaag ophalen. Heb PS+ dus kan gelijk aan de slag met Uncharted: Golden Abyss en Gravity Rush (als ik het goed heb).
edit: Zojuist de Vita opgehaald. Ik heb een WiFi met Killzone Mercenary en 16GB kaartje ontvangen. 3G ging ik sowieso niet gebruiken en 16GB is wel leuk denk ik. Dus betere deal lijkt me?![]()
[...]
Ik zou niet de nieuwe gaan kopen. De huidige heeft een OLED scherm en blinkt daar juist in uit, terwijl de nieuwe een LCD heeft waar Sony nou niet bekend mee staat dat die goede kijkhoeken en contrast/zwartwaarden hebben. Zie Sony Xperia Z, Tablet Z etc.
Voordelen die de nieuwe Vita dan wel heeft is dat deze op te laden is met een Micro-USB, en hij kleiner en lichter is. Belangrijkste pluspunt, hij gaat meer dan 50% langer mee op de accu. Zelf overigens bijzonder tevreden over OLED. En ja, de 16 GB stick is beter dan de 3G + 8 GB versie. Ik heb de 3G en heb het precies 0x gebruikt.
Wat is er mis met de tablet z kijkhoeken, behoren tot de beste van de markt op het gebied van kijkhoeken (en nog veel andere zaken)...LuPo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:53:
Ik zou niet de nieuwe gaan kopen. De huidige heeft een OLED scherm en blinkt daar juist in uit, terwijl de nieuwe een LCD heeft waar Sony nou niet bekend mee staat dat die goede kijkhoeken en contrast/zwartwaarden hebben. Zie Sony Xperia Z, Tablet Z etc.
Spijtig dat je niet echt een losse unit kan kopen, de Tearaway wifi bundel lijkt me wel leuk, maar het 4GB kaartje lijkt me nogal klein (niet echt zin om constant geheugenkaartjes te swappen). Ik had dan veel liever alles apart gekocht, maar dan met een 8-16GB kaartje voor een tientje of 2 meer.
Of kan je met 4GB al een heel eind komen?
Of kan je met 4GB al een heel eind komen?
[ Voor 17% gewijzigd door DenHond op 04-12-2013 18:13 ]
De Micro-USB en de langere batterijduur zijn inderdaad de 2 grootste positieve punten van de PS Vita 2000.
Als ik een losse unit zou kopen ben ik voor de PS Vita alleen > 200 euro kwijt terwijl er in een bundel van 179 euro een game bij zit. Zelf vind ik de 4GB ook wel wat klein lijken daarom komt er achteraf waarschijnlijk een 16GB of een 32GB bij.
Over die OLED: is dat niet een nadeel tov LCD wanneer men wat meer lichtinval heeft? Of hebben jullie hier allemaal geen last van?
3G zou ik zelf ook nooit gebruiken maar het is wel de goedkoopste bundel hier in de buurt met een game wat mij interessant lijkt.
Als ik een losse unit zou kopen ben ik voor de PS Vita alleen > 200 euro kwijt terwijl er in een bundel van 179 euro een game bij zit. Zelf vind ik de 4GB ook wel wat klein lijken daarom komt er achteraf waarschijnlijk een 16GB of een 32GB bij.
Over die OLED: is dat niet een nadeel tov LCD wanneer men wat meer lichtinval heeft? Of hebben jullie hier allemaal geen last van?
3G zou ik zelf ook nooit gebruiken maar het is wel de goedkoopste bundel hier in de buurt met een game wat mij interessant lijkt.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Je hoeft de 3G natuurlijk niet per se te gebruiken, maar het is wel geinig en vooral handig als je onderweg bent en even online wil (met bijv. Near en spelletjes die eraan verbonden zijn).
Ik heb er een pre-paid kaartje in zitten van Colruyt Mobile (ik ben Nederlander, maar regelmatig in Belgie en heb dan voor onderweg tenminste altijd internet op zak) en heb pas 10 euro tegoed verbruikt het afgelopen half jaar ofzo.
Ik heb er een pre-paid kaartje in zitten van Colruyt Mobile (ik ben Nederlander, maar regelmatig in Belgie en heb dan voor onderweg tenminste altijd internet op zak) en heb pas 10 euro tegoed verbruikt het afgelopen half jaar ofzo.
Excuus, de Tablet Z heeft inderdaad een erg goed scherm. De telefoons (Z en Z1) scoren ondermaats op kijkhoeken en contrast: reviews: Sony Xperia Z1: snel, luxe en fletsCyleo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:05:
[...]
Contrast/zwartwaarden van de telefoon zijn prima, alleen kijkhoeken zijn minder. Dit is hetzelfde voor de nieuwe Vita. Overigens van de Tablet Z zijn ook de kijkhoeken prima (die heb ik).*
http://tweakers.net/revie...nd-het-scherm-getest.html
Voor mensen die twijfelen over de nieuwe Vita zou ik de review afwachten. Ik heb gisteren lekker met de Vita gespeeld en het scherm is echt prachtig.
De betere accu is inderdaad wel een groot voordeel. Al reis ik nooit langer dan 3-4 uur dus met deze gaat het prima. Wel vet om gewoon serieus te kunnen gamen in de trein. Oke dan houd ik deze combinatie.Voordelen die de nieuwe Vita dan wel heeft is dat deze op te laden is met een Micro-USB, en hij kleiner en lichter is. Belangrijkste pluspunt, hij gaat meer dan 50% langer mee op de accu. Zelf overigens bijzonder tevreden over OLED. En ja, de 16 GB stick is beter dan de 3G + 8 GB versie. Ik heb de 3G en heb het precies 0x gebruikt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Voor degene die killzone nog niet hebben, hij is u €28 bij saturn webshop.
Wat een spel zeg!
Helaas waren Tearaway en Rayman Legends gelijk uitverkocht,
Wat een spel zeg!
[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 05-12-2013 09:09 ]
Heb de PS Vita nu een anderhalf jaar gehad en heb besloten hem te verkopen.
De PS Vita heeft mij dubbele gevoelens gegeven. Aan de ene kant was het mijn enige handheld en deed ik er alles mee, omdat ik nog maar een paar maanden een nieuwe smartphone heb bekeek ik altijd mijn video's op mijn PS Vita, maar het was vooral de prijs van de spellen die me laten besluiten hebben om gedag te zeggen. De meeste "grote" spellen kosten meer dan €30 en dat vind ik persoonlijk veel te hoog voor een portable games en alhoewel ik vooral Indie Games speelde bracht het toch niet op. Een van de redenen was ook dat ik geen PS4 ga aanschaffen, omdat die te veel kost voor mij.
Ik zal hem trouwens inwisselen voor een Nvidia Shield. Ben benieuwd. Misschien in de toekomst als de Shield tegen valt zal ik terug een PS Vita kopen, maar op dit moment mist het voor mij toch wat aan vernieuwing en de opkomende spellen zijn niet mijn type van games.
De PS Vita heeft mij dubbele gevoelens gegeven. Aan de ene kant was het mijn enige handheld en deed ik er alles mee, omdat ik nog maar een paar maanden een nieuwe smartphone heb bekeek ik altijd mijn video's op mijn PS Vita, maar het was vooral de prijs van de spellen die me laten besluiten hebben om gedag te zeggen. De meeste "grote" spellen kosten meer dan €30 en dat vind ik persoonlijk veel te hoog voor een portable games en alhoewel ik vooral Indie Games speelde bracht het toch niet op. Een van de redenen was ook dat ik geen PS4 ga aanschaffen, omdat die te veel kost voor mij.
Ik zal hem trouwens inwisselen voor een Nvidia Shield. Ben benieuwd. Misschien in de toekomst als de Shield tegen valt zal ik terug een PS Vita kopen, maar op dit moment mist het voor mij toch wat aan vernieuwing en de opkomende spellen zijn niet mijn type van games.
Verwijderd
VettDarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:26:
ESRB keurt God of War Collectie voor de PS Vita
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 12:46 ]
Tearaway uitgespeeld
Wat een leuke game zeg echt een top platformer
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Tearawa is redelijk goedkoop op PSN Store. Killzone is dan wel goedkoopMusta schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:08:
Voor degene die killzone nog niet hebben, hij is u €28 bij saturn webshop.
Wat een spel zeg!
Krijg ik net 2 codes binnen van Saturn ivm Tearaway. Iets met special delivery en iets met Jukebox.
Ben benieuwd wat ze toevoegen.
http://blog.us.playstatio...-to-ps-vita-december-3rd/
Dit schijnt wel een redelijk leuke rpg te zijn. Iemand ervaring mee?
LBP costumes, PSN avatars en de soundtrack.maartend schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:56:
Krijg ik net 2 codes binnen van Saturn ivm Tearaway. Iets met special delivery en iets met Jukebox.
Weer zo kiddie-achtig. En te japans.Vinand schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:48:
Wanneer komt er nou eens een volwassen RPG. Met volwassen gfx.
iets in de richting van Dragon age, Neverwinter, Las Vegas, Skyrim.
Dan zou ik hem kopen. Dit soort spul niet.
Dat kan je vergeten. Dat soort games zijn voor de console en/of PC.maartend schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:00:
[...]
Weer zo kiddie-achtig. En te japans.
Verwijderd
Hoe spel je s.p.a.m.?DarkElement schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:06:
Ik wil hier mijn complimenten kenbaar maken voor de webshop spam.spam.spam
Ik heb hem vele uren gespeeld op de PS3. Goede en leuke RPG met heel veel battle-moments, turn-based. Grote omgevingen / dungeons, verschillende characters voor je team, side-quests etc.Vinand schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:48:
Kwam ook een vervolg voor op de Vita --> Rainbow Skies (dacht ik..)
Iemand toevallig al Playroom op de PS4 met 2nd screen op de VITA geprobeerd?
Op één of andere manier wil dat (bij mij) niet lukken.. Krijg telkens de melding dat het 2nd screen niet in gebruik is.
Moet je wel de Create DLC voor downloaden trouwens.
Op één of andere manier wil dat (bij mij) niet lukken.. Krijg telkens de melding dat het 2nd screen niet in gebruik is.
[ Voor 12% gewijzigd door mr_zippey op 05-12-2013 21:18 ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Ja heb ik gedaan. Heb je update 1.5 op je ps4 en de update op je vita (vita snap ik) maar ps4 misschien niet? Beide zijn nodig. Bij mij werkte het toen vlekkenloos.mr_zippey schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:15:
Iemand toevallig al Playroom op de PS4 met 2nd screen op de VITA geprobeerd?
Of ik het heel leuk vind.. nee het ziet er namelijk niet super uit.
Hmm vreemd, ik heb op de PS4 1.51 en op de VITA 3.00 beide geven bij updaten ook aan up-to-date te zijn..
Heb ze ook al opnieuw gekoppeld, maar krijg het niet aan de gang.
Heb ze ook al opnieuw gekoppeld, maar krijg het niet aan de gang.
Dat zijn de goede. Bij mij werkte de eerste optie niet op een of andere manier en had de 2e genomen (vanuit de ps4) Kijk daar even naar. Hoe het heet durf ik niet te zeggen.
Je bedoeld bij de instellingen voor de VITA koppeling, direct verbinding maken, denk ik. Dat heb ik ook al geprobeerd maar haalt niets uit. toch bedankt voor het meedenken
Oblivion porten naar de Vita (excl. bugs), dat zou ik dan meteen aanschaffen!maartend schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:00:
[...]
Weer zo kiddie-achtig. En te japans.
Gravity Rush dlc mission packs (3) eindelijk for sale op PSN
iets meer dan 2 euro per stuk nu
Nu reeds een aantal maal Remote Play (PS4) gedaan met Fifa 14 en Ass. Creed, maar ik blijf me verbazen over hoe soepel dit gaat. Enige grote nadeel vind ik dat zodra je vingers het touchpad achter raken, de OSD op je Vita aangeeft waar je hem aanraakt.
Ik weet niet hoe jullie hem vasthouden, maar bij mij rusten mijn vingers standaard op het touchpad. Ik hekel dan ook die gehele functionaliteit en hou hem mede daardoor soms te krampachtig vast...
Ik weet niet hoe jullie hem vasthouden, maar bij mij rusten mijn vingers standaard op het touchpad. Ik hekel dan ook die gehele functionaliteit en hou hem mede daardoor soms te krampachtig vast...
Get a grip 
Niks krampachtig spelen of de achterkant aanraken. Heb zelf die van hori en wil niks anders meer.
Niks krampachtig spelen of de achterkant aanraken. Heb zelf die van hori en wil niks anders meer.
Verwijderd
Ik heb een houder waar je de vita in kan zetten. Dan is het net een grote contoller. Werkt perfect!Exorcist schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:15:
Nu reeds een aantal maal Remote Play (PS4) gedaan met Fifa 14 en Ass. Creed, maar ik blijf me verbazen over hoe soepel dit gaat. Enige grote nadeel vind ik dat zodra je vingers het touchpad achter raken, de OSD op je Vita aangeeft waar je hem aanraakt.
Heb je een linkje naar zo'n ding?Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:03:
[...]
Ik heb een houder waar je de vita in kan zetten. Dan is het net een grote contoller. Werkt perfect!
Verwijderd
Nee, sorry. Maar volgens mij heb ik hem toen der tijd bij Wehkamp of zoiets besteld. Moet niet zo moeilijk te vinden zijn. Kostte ook maar iets van 7 euro ofzo. Is geen geld.
Heb eens een vraagje mbt remote play en PS4. Mijn vriend en ik spelen allebei graag een spel. Nu denk ik erover na om een vita te kopen voor zijn kerst, maar ik vroeg me af of het is mogelijk is dat we allebei de vita gebruiken om via remoteplay te spelen?
Maw dat ik op de bank BF kan spelen op mijn account, en dat hij de ps vita bv meeneemt naar zijn werk de dag erna en dat hij dan op zijn account FIFA kan spelen.
Maw dat ik op de bank BF kan spelen op mijn account, en dat hij de ps vita bv meeneemt naar zijn werk de dag erna en dat hij dan op zijn account FIFA kan spelen.
Nope. Op zijn werk moet hij werken.Vandevijverke schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
Heb eens een vraagje mbt remote play en PS4. Mijn vriend en ik spelen allebei graag een spel. Nu denk ik erover na om een vita te kopen voor zijn kerst, maar ik vroeg me af of het is mogelijk is dat we allebei de vita gebruiken om via remoteplay te spelen?
Inderdaad
Verwijderd
Heb deze game gekocht en er is niets Japans aan. Voor dat tientje (met PS Plus) vind ik het een erg leuke game. Je moet van de grafische stijl houden maar ik ben er tot nu toe erg over te spreken.Vinand schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:48:
Nice, voor de ps+ x-mas actie nu de Metal gear solid HD pack voor 13.99
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je kan maar 1 account instellen per Vita. Dus in tegenstelling tot de PS3/PS4 kan je niet switchen tussen accounts. De accounts worden ook nog eens gekoppeld aan de memorycard. Wil je met een ander account spelen, zul je dus een ander memorycard moeten gebruiken. Echter moet je daarvoor ook weer de Vita formatteren. De memorycard zelf blijft echter wel intact. Het kan dus wel, maar met een flinke omweg. Dit laat goed zien dat de Vita echt gepositioneerd wordt als een personal device, zoals een smartphone.Vandevijverke schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Alleen heel jammer dat je er niet mee kunt bellen en SMS'en... Echt een gemiste kans...
Verstekbakker schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:46:
Alleen heel jammer dat je er niet mee kunt bellen en SMS'en... Echt een gemiste kans...
Nou nee. Gamen doe je op een console, PC of handheld met fysieke toetsen, bellen en berichten sturen (SMS is nogal 1999) op een (smart)phone. Schoenmaker blijf bij je leest.
M'n smartphone is leuk voor snel iets opzoeken op Internet, Whatsapp en foto's maken; de Vita en 3DS om echte spellen te spelen die je met knoppen moet besturen ipv. met je vingers.
Dat er maar 1 account op kan vind ik nog niet zo erg , maar dat je bij veel games niet meer dan 1 save kan heben des te irritanter. Als mijn vriendin ff wil spelen kan ze niet eens een eigen save maken.
Of zijn er andere wegen ?
Of zijn er andere wegen ?
Je bent niet verplicht het te gebruiken. Dan koop je toch gewoon een zonder 3G.Exorcist schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 01:10:
[...]
![]()
Nou nee. Gamen doe je op een console, PC of handheld met fysieke toetsen, bellen en berichten sturen (SMS is nogal 1999) op een (smart)phone. Schoenmaker blijf bij je leest.
M'n smartphone is leuk voor snel iets opzoeken op Internet, Whatsapp en foto's maken; de Vita en 3DS om echte spellen te spelen die je met knoppen moet besturen ipv. met je vingers.
[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 09-12-2013 21:12 ]
Zucht ... Ik zat nog te denken of ik die optie zelf alvast neer moest zetten. Of denk je echt dat je me nu op ideeen brengt ?
Het blijft een suf iets dat je geen 2e account of op zijn minst een 2e save kan maken op 1 Vita. Iedereen weet dat het kan en zo ga ik weer hopen op een custom firmware.
Verwijderd
waarom hebben ze op de vita geen L1 en R1....snap ik niks van..veel spellen kun je niet meeste uithalen nu met remote play ps4...zo speel je fifa14 zonder de l1 en r1 opties..niet echt handig
Goedendag, ik ben nieuw op dit forum en krijg een antwoord niet gevonden, vandaar dat ik de vraag hier stel. Hopelijk op de goede plek.
Als ik de psvita met download spellen verkoop , kan de koper dan diezelfde spellen nog gebruiken?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Als ik de psvita met download spellen verkoop , kan de koper dan diezelfde spellen nog gebruiken?
Alvast bedankt voor een antwoord.