Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
Ik vind het interessant te zien dat veel mensen remote play als de toekomst van vita zien, want ik zie dat meer als een aardigheid - ik gebruik de vita (bijna) exclusief in de trein, en daar heb ik toch ECHT niets aan remote play :)

Ik bedoel, ik kan wel inzien dat het handig is om toch te kunnen gamen als de tv anders bezet is, maar in mijn geval gebruik ik mijn ps3 (en straks 4) voor films en series en als mn vriendin dus een bluray of netflix wil kijken, kan ik ALSNOG niet ps4 spelen, tenzij ik de 3 ook aangesloten hou, en we die gebruiken voor series/films.

Dus: ik hoop dat de betere remote play voor een boost in sales voor de vita betekend, maar hoop vooral dat DAT er dan weer voor zorgt dat er meer games op komen.

En ik ben grote fan van cross buy/save: vind het ideaal om in de trein te spelen, en later op ps4 verder te gaan. Hopen dat ze FFX HD ook op ps4 gaan uitbrengen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Blaurens op 06-11-2013 10:31 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Weer met Spelunky begonnen, komt uiteindelijk relatief simpel tot de Ice Caves, en daar gaat het snel bergafwaards. Vooral het feit dat ik de key uit de mines naar de Temple moet brengen is nogal hels geworden.

Zeker een aanrader :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
Heb me gisteren goed vermaakt met Castlestorm. Beetje kasteeltjes bouwen en slopen en de kleuren spatten van het scherm bij de Vita.

YouTube: Castlestorm PS3/PS Vita Trailer

Er staat een demo in de store en het spel kost een tientje. Dat maakt het nog lachwekkender om te zien wat ze voor Angry birds op de Vita vragen :) (29,95 voor Star wars )

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Vita owners,

Super Stardust Delta is deze week in de aanbieding op PSN. De reviews die ik lees zijn positief.

Iemand die deze game heeft gespeeld? Aanrader?

PSN: breminem

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
Beakzz schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:41:
Heb me gisteren goed vermaakt met Castlestorm. Beetje kasteeltjes bouwen en slopen en de kleuren spatten van het scherm bij de Vita.

YouTube: Castlestorm PS3/PS Vita Trailer

Er staat een demo in de store en het spel kost een tientje. Dat maakt het nog lachwekkender om te zien wat ze voor Angry birds op de Vita vragen :) (29,95 voor Star wars )
Wellicht is dat spel wel wat voor mijn vrouw. Die zoekt nog een leuk spel naast die set die ze kreeg met 10 spellen.

Alleen Killzone download gaat ze niet gebruiken. Die nog maar eens op V&A zetten.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 14:56
breminem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:50:
Vita owners,

Super Stardust Delta is deze week in de aanbieding op PSN. De reviews die ik lees zijn positief.

Koop hem direct! Echt een aanrader. Dit was de eerste game die ik kocht op de Vita, had de game eens gezien bij iemand op de PS3 echt een hele leuke game.

Voor de PS4 komt Resogun, van de makers van starsust.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• breminem
Tiwazz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:28:
[...]

Koop hem direct! Echt een aanrader. Dit was de eerste game die ik kocht op de Vita, had de game eens gezien bij iemand op de PS3 echt een hele leuke game.

Voor de PS4 komt Resogun, van de makers van starsust.
Thanks Tiwazz! d:)b Ben inmiddels overstag. ;)

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
lanerios schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:51:
Weer met Spelunky begonnen, komt uiteindelijk relatief simpel tot de Ice Caves, en daar gaat het snel bergafwaards. Vooral het feit dat ik de key uit de mines naar de Temple moet brengen is nogal hels geworden.

Zeker een aanrader :p
Echt zwaar verslavend spel inderdaad :). Persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk bommen te kopen om waar nodig een shortcut te maken als het wat lastig wordt. Gebruik de key gewoon als projectiel (behalve in de ice caverns ;))

• Beakzz
Arunia schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:18:
[...]

Wellicht is dat spel wel wat voor mijn vrouw. Die zoekt nog een leuk spel naast die set die ze kreeg met 10 spellen.

Alleen Killzone download gaat ze niet gebruiken. Die nog maar eens op V&A zetten.
Ja let nou maar op. Je gaat het gewoon zelf spelen :) Echt een goed spelconcept.
breminem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:50:
Vita owners,

Had deze idd gelijk gekocht ook al zal het spel nu wel snel op Plus te vinden zijn. Ook nog Space Invaders Extreme meegenomen. Hoogste tijd dat mijn 64 GB kaartje binnen komt , want ik moet elke keer iets verwijderen om te kunnen downloaden.
Beakzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:55:
[...]

Had deze idd gelijk gekocht ook al zal het spel nu wel snel op Plus te vinden zijn. Ook nog Space Invaders Extreme meegenomen. Hoogste tijd dat mijn 64 GB kaartje binnen komt , want ik moet elke keer iets verwijderen om te kunnen downloaden.
en, hoe is die space invaders extreme?

:)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Arunia
Beakzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:55:
[...]

Ja let nou maar op. Je gaat het gewoon zelf spelen :) Echt een goed spelconcept.

[...]

Het ziet er wel mooi uit maar console shooters is echt niks voor mij. :P

• k-city
Zijn er mensen die mee hebben gedaan aan de Sony PSN actie waarbij je 10 euro gratis krijgt bij elke 50 euro die je aan je portemonnee toevoegd? Ik heb namelijk in die periode voor 60 euro opgewaardeerd maar nooit een voucher of code gekregen. :/

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:40:
Zijn er mensen die mee hebben gedaan aan de Sony PSN actie waarbij je 10 euro gratis krijgt bij elke 50 euro die je aan je portemonnee toevoegd? Ik heb namelijk in die periode voor 60 euro opgewaardeerd maar nooit een voucher of code gekregen. :/
Hier hetzelfde. Ik heb totaal 100.- tegoed erop gezet. Dus zou 2 vouchers moeten krijgen.
50 voor ps+ en de rest om een game te kopen :)

De 14 dagen zijn voor mij nog niet om. Vraag me alleen af hoe ik die vouchers ga ontvangen. Ik heb via Ideal mijn portemonnee aangevuld. Kijk elke dag bij mijn berichten op de vita. En uiteraard email. Maar tot nu toe nog niets gezien.

Verwijderd

Same here :(

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb hem wel gekregen. Ik heb via een credit card betaald.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 07:51
Ik kan me nog herinneren dat dat berichtje niet via mijn vita te zien was. Toen ik bij mijn neefje op de PS3 met mijn account inlogde zag ik de 10 euro voucher staan in mijn inbox.

• k-city
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:53:
[...]

Hier hetzelfde. Ik heb totaal 100.- tegoed erop gezet. Dus zou 2 vouchers moeten krijgen.
50 voor ps+ en de rest om een game te kopen :)

De 14 dagen zijn voor mij nog niet om. Vraag me alleen af hoe ik die vouchers ga ontvangen. Ik heb via Ideal mijn portemonnee aangevuld. Kijk elke dag bij mijn berichten op de vita. En uiteraard email. Maar tot nu toe nog niets gezien.
Ik heb ook met ideal betaald en de 14 dagen zijn al ruimschoots verstreken :'(
Tayfunc schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:29:
Ik kan me nog herinneren dat dat berichtje niet via mijn vita te zien was. Toen ik bij mijn neefje op de PS3 met mijn account inlogde zag ik de 10 euro voucher staan in mijn inbox.
Had je met een credit card betaald?

[ Voor 22% gewijzigd door k-city op 08-11-2013 22:01 ]

• Beakzz
Vinand schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:41:
[...]

en, hoe is die space invaders extreme?

:)
Voor dat geld leuk zat ;) Beetje in de categorie Pacman remake
van de Psp. Dus veel flitsen enz.

Arunia schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:24:
[...]

Het ziet er wel mooi uit maar console shooters is echt niks voor mij. :P
Uhm.. ik had het nog over Catlestorm he (waar je volgens mij op reageerde :p) Niks shooter :)

• Tayfunc
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:58:
[...]

[...]

Nee, ik had met iDeal betaald.

• Arunia
Beakzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:10:
[...]

Voor dat geld leuk zat ;) Beetje in de categorie Pacman remake
[...]

Uhm.. ik had het nog over Catlestorm he (waar je volgens mij op reageerde :p) Niks shooter :)
Lol! Zie het nu ook!
Jazeker lijkt me ook erg leuk spel!

De trofeeën lijst voor little kings story is in het Japans. Schijnt een taal bug te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 08-11-2013 23:15 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Morgen ga ik een vita halen, wel hem namelijk sowieso hebben ivm remote play op de ps4. Ik ben echter nog redelijk onbekend met het ps platform. Ik moet kennelijk een psn abonnement afsluiten, waar kan je dat het beste doen? Kan je daar dan ook alle games downloaden of moet je bepaalde fysiek aanschaffen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Arunia
Ps plus is een abonnement. Psn kun je met een account gratis op

Gisteren die castle storm gespeeld. Ziet er volgens mijn vrouw eentonig uit qua play.
Af en toe met dat ventje rondrennen en de rest schieten. Beetje angry birds idee.

[ Voor 58% gewijzigd door Arunia op 09-11-2013 10:43 ]

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:08
k-city schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:58:
[...]

[...]

Die voucher krijg je in je inbox van je Vita/Ps3. Je krijgt er verder geen mail over.

• k-city
Helaas niets in mijn Vita inbox, even op de ps3 kijken dan maar. :/

• Arunia
Gisteren de Vita toch maar voor garantie terug gebracht. Balen dat ze bij de BS blijkbaar 30 dagen hebben om om te ruilen. Dus moest opgestuurd worden.
Is onze eigen schuld.
Dat tikken van de speaker kwam alleen van links en het ruiste daar nogal.

Ben benieuwd hoe lang het duurt. Ze gaf 2 a 3 weken aan, maar dat zegt totaal niks.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 16:08
Killzone ziet er best prima uit!

Heeft een van jullie ervaring met fifa 14?

[ Voor 41% gewijzigd door Xenophoben op 11-11-2013 13:01 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Xenophoben schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:01:
Killzone ziet er best prima uit!

Heeft een van jullie ervaring met fifa 14?
Fifa 14 (Vita) is hetzelfde als Fifa 13 (Vita) alleen de competities/teams zijn geupdate.

Fifa Football is voor €10,00 nieuw te koop en ziet er net zo goed uit...

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik lees nogal gemixte reviews over F1 2011. Heeft een van jullie ervaring mee?
Heeft ie online coop, zoals F1 2012 op de PS3?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Ik speel de laatste tijd veel Everybody's Golf! Heerlijk vermakelijke game :D

• Blaurens
Ik limbo, bijna uitgespeeld, is niet zo lang, maar wel erg cool, sfeervol en mooi. En niet te vergeten: goed :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Ik verheug me echt heel erg op die remote play functionaliteit! Vandaag ook al gezien voor NFS Rivals, een game die ik bij de release al heb. Lijkt me nu al geweldig om komende zomer in de tuin te kunnen zitten gamen met m'n PS4 games.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

• Blaurens

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:21
Oh my, dat ziet er vet uit :P Ook zie ik gewoon geen lag, super gaaf ;)

• Xenophoben
De vraag is hoe dit is als je niet recht naast een router zit maar een paar kamers verder op

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik denk dat dit nog wel meevalt, feitelijk wordt er een directe videostream van 960 × 544 doorgestuurd wat niet veel om handen heeft.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Yay, volgende maand GTA en Sonic All Star racing naar de Vita via Plus. :)

http://blog.eu.playstatio...-grid-2-more/#more-156897

• Blaurens
En guacamelee ook!

• Trishul
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:54:
Yay, volgende maand GTA en Sonic All Star racing naar de Vita via Plus. :)

http://blog.eu.playstatio...-grid-2-more/#more-156897
Idd, GTA is geweldig aangezien ik m nog niet heb. Wordt trouwens wel eens tijd dat ze met San Andreas stories komen zeg. Zou gigantisch veel extra Vita verkopen opleveren. Ik heb wel hoop hierop, omdat ze kennelijk al druk bezig zijn San Andreas klaar te stomen voor iOS en Android. Die zal dan wel geheel in traditie eind volgend jaar uitkomen, op de tenth anniversary van san andreas. Port naar de Vita is dan ook makkelijk mee te nemen.

• Cyleo
Trishul schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:24:
[...]

Idd, GTA is geweldig aangezien ik m nog niet heb. Wordt trouwens wel eens tijd dat ze met San Andreas stories komen zeg. Zou gigantisch veel extra Vita verkopen opleveren. Ik heb wel hoop hierop, omdat ze kennelijk al druk bezig zijn San Andreas klaar te stomen voor iOS en Android. Die zal dan wel geheel in traditie eind volgend jaar uitkomen, op de tenth anniversary van san andreas. Port naar de Vita is dan ook makkelijk mee te nemen.
Mwoah, tis een beetje jammer dat het een PSP-remake is. Een echte vita port zou misschien de vita een duw in de rug geven, maar zo'n PSP-versie vermoed ik niet.

• breminem
http://www.insidegamer.nl...ion-levels-op-26-november

Een te coole update voor een te coole game! *O*

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 12:26

Phntm

Tlingelingeling

Liberty City stories op Vita? Het is toch een PS3/Xbox360/PC game.

• Beakzz
PSP ...zie google.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik dacht aan de DLC van GTA 4... Ahahaha. 8)7

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:02
Had hem ook al in het andere topic gepost maar:

Remote Play over the Internet *O* *O* _/-\o_

• Cyleo
arnoutzw schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:24:
Had hem ook al in het andere topic gepost maar:

[video]

Remote Play over the Internet *O* *O* _/-\o_
Dat ziet er best degelijk uit. Waarschijnlijk wel rappe verbindingen, ik mis wat informatie :P

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zit te kijken voor een (Tweedehands) vita.

Maar veel van de vita's op marktplaats komen met gedownloade games.

Als ik die overkoop, kan ik die games dan spelen zolang ze op de memory card staan? Want als ik ze delete kan ik ze neem ik aan niet opnieuw downloaden.

Ps4/switch gamer

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Je kan ze niet spelen, ofja je moet het account van de verkoper overnemen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Ik zie dat flower in de US al uitgekomen is op de Vita. De eerste geluiden zijn al zeer positief...
Iemand een idee wanneer deze game in EU uit zal komen,?

• Trishul
  • Laatst online: 20:07
Vinand schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:22:
Ik zie dat flower in de US al uitgekomen is op de Vita. De eerste geluiden zijn al zeer positief...
Iemand een idee wanneer deze game in EU uit zal komen,?
Nice is er ook al wat meer bekend over flow op de vita?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Weet iemand waar je die 'full back and front' skins in nederland kan krijgen. Ik zie best wel mooie voorbij komen maar de verzendkosten zijn zo hoog. Zeker als je ziet dat de skins maar een paar dollar kosten.

Edit:

De volgende zijn wel leuk vind ik. Heb al zoveel zwart gelakte apparaten in huis ... beetje somber.

Afbeeldingslocatie: http://d39d7e0lycucbl.cloudfront.net/images/Skins/SPSV/800/SPSV-PSYCH.jpg

Afbeeldingslocatie: http://d38kktuf1gwyxq.cloudfront.net/variants/194/280025/product/c5e752d262a87f49c7d79e754aedfb51879fdfbf/nyc.jpg?1376696410

Afbeeldingslocatie: http://d39d7e0lycucbl.cloudfront.net/images/Skins/SPSV/800/SPSV-PELICAN.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Emiel1984 op 17-11-2013 19:14 ]

[LTS][MTS][HTS]

Weet iemand of er trouwens een manier is om de Ps Vita te gebruiken als controller voor de PC?
Ik speel nu MK9 op de PC en de Dpad van de Xbox360 is gewoon zo extree garbage vs de Dpad van de Vita...

Ik mis al mijn special moves :(

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:29:
Weet iemand waar je die 'full back and front' skins in nederland kan krijgen. Ik zie best wel mooie voorbij komen maar de verzendkosten zijn zo hoog. Zeker als je ziet dat de skins maar een paar dollar kosten.

Edit:

De volgende zijn wel leuk vind ik. Heb al zoveel zwart gelakte apparaten in huis ... beetje somber.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad wel grappig uit. Zijn dat stickers dan ofzo?

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Vinand schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:55:
Weet iemand of er trouwens een manier is om de Ps Vita te gebruiken als controller voor de PC?
Ik speel nu MK9 op de PC en de Dpad van de Xbox360 is gewoon zo extree garbage vs de Dpad van de Vita...

Ik weet niet of het echt werkt maar de eerste link via google;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tr6Sg-3Nj1M]
Verstekbakker schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:29:
[...]

Dat ziet er inderdaad wel grappig uit. Zijn dat stickers dan ofzo?
Volgens mij zijn het screenprotector achtige stickers. Bij het spel Muramasa heb je het 'collectors edition ' pakket een Muramasa theme sticker. Ik vond deze persoonlijk echter niet zo mooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 17-11-2013 21:21 ]

[LTS][MTS][HTS]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vinand schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:55:

Of je koopt een DS4? Die schijnt ook te werken met de PC :)

PSN id: NL_SToRM

• Verstekbakker
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:17:

[...]

Volgens mij zijn het screenprotector achtige stickers. Bij het spel Muramasa heb je het 'collectors edition ' pakket een Muramasa theme sticker. Ik vond deze persoonlijk echter niet zo mooi.
En waar heb jij ze gevonden?

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

[LTS][MTS][HTS]

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik vroeg dat om te kijken waarop ik moest zoeken, "PS Vita skin sticker" dus. Via Ebay zijn die toch niet zo duur?
SToRM666 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:45:
[...]

Of je koopt een DS4? Die schijnt ook te werken met de PC :)
Het gaat mij voornamelijk om de DPad van de Vita... Dat is gewoon de beste dpad die ik voor fight games als Mortal Kombat heb ervaren. Ps4 Dpad mist het klikgevoel van de Vita dpad...

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 17-11-2013 22:23 ]

• Blaurens
die methode die genoemd wordt in dat youtube filmpje ziet er vrij legit maar omslachtig uit - je zou dat inderdaad kunnen proberen.

• Blaurens
Ik heb hier nog niemand zien praten over Stick it to the man (zie hier) - ik vind het er cool uitzien, plaformer met beetje psychonauts/sam & max humor. Wordt ook redelijk goed gereviewed op Metacritic, en is crossbuy. Schijnbaar met preorderkorting nu in de store, in december ook voor vita.

Lijkt me wel geinig!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:31
Hey guys,

Zag deze deal: http://www.nedgame.nl/ps-...enary-voucher/1210063413/

Zou wel blij zijn met de 16 gb aangezien ik PS plus heb en er al redelijk wat spellen voor mij klaar staan. Ik zie alleen dat deze versie geen 3g heeft, maar ik vraag mij af of ik dit wel ga missen. Waar gebruiken jullie de 3g voor?

Gr,

Rob

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:27

MaDLiVe

.-Observer-.

RobbieN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:59:
Hey guys,

Zag deze deal: http://www.nedgame.nl/ps-...enary-voucher/1210063413/

Zou wel blij zijn met de 16 gb aangezien ik PS plus heb en er al redelijk wat spellen voor mij klaar staan. Ik zie alleen dat deze versie geen 3g heeft, maar ik vraag mij af of ik dit wel ga missen. Waar gebruiken jullie de 3g voor?

Gr,

Rob
Ik heb de 3g bundle gekocht (8GB+killzone). 3g is een leuke gimmick maar gebruik het nooit :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

MaDLiVe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:06:
[...]

Ik heb de 3g bundle gekocht (8GB+killzone). 3g is een leuke gimmick maar gebruik het nooit :P
Zelfde verhaal hier.
De meegeleverde simkaart heb ik niet eens uit de verpakking gehaald.

Als het pakket toen beschikbaar was geweest had ik gekozen voor de 16GB versie zonder 3G.
Je kan daarbij ook niet gamen over 3G heb ik begrepen...

[LTS][MTS][HTS]

• Tayfunc
Ik kan echt niet wachten om remote play uit te proberen!

• Cyleo
RobbieN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:59:
Waar gebruiken jullie de 3g voor?
Niet, ik wou persé degene die alles had :P Maar bespaar daarop ;)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Conception 2, de sequel op de PSP game die nooit is uitgekomen in het westen komt in de lente van 2014 naar de Vita en 3DS in Japan en krijgt een localization. Beetje Persona 3 achtige RPG. Wou het eerste deel altijd spelen, maar ik kan geen woord Japans..

http://www.siliconera.com...ing-3ds-vita-spring-2014/

[ Voor 16% gewijzigd door Phntm op 20-11-2013 00:11 ]

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:02
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=719375

Wow dem scores ;o Tearaway is echt Vita must have zo te zien!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Ha, je was me net voor. :)

Vroeg of laat ga ik toch maar een PSVita halen o.a. voor Tearaway + PS4 Remote Play als ik een PS4 heb. :P

Ik had wel verwacht dat Tearaway een parel ging worden, het doet precies wat ik soms mis in games, het ziet er inventief uit, heeft een verfrissend gameplay concept en een orignele, leuke artstyle. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Cyrso op 20-11-2013 10:57 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, ik kwam hier ook al om die link neer te zetten :p
Dat wordt dus een must-buy voor mij :)
Edit: en ik heb m zojuist besteld. Bij Saturn online kost ie maar 20 euro inclusief verzenden!

Killzone Mercenary wil ik ook nog halen.

[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 20-11-2013 12:03 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Tearaway is inderdaad ontzettend tof! Helaas niet bijster lang (in een uurtje of zes/zeven had ik hem uitgespeeld), maar het is zo'n spel waarbij je aan de Vita gekluisterd blijft en de prijs is er natuurlijk ook wel naar. :)

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:58

ikookhier

>hijdiehieris<

Niet verwacht dat Tearaway zo goed zou scoren :9
Staat op Metacritic nu 8.8 gemiddeld.
Heb m ook maar even besteld!

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Voor 20 euro kan het soweiso niet misgaan imo met zulke cijfers. Ook maar besteld. merk toch wel dat quirky games vaak beter werken onderweg.

• RobbieN
Ik zie dat de killzone bundle in Duitsland nog goedkoper is (en 3G). Ik vraag me alleen af of ik de Duitse killzone voucher kan gebruiken in Nederland. Google gaf mij geen antwoord. Iemand ervaring?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

RobbieN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:12:
Ik zie dat de killzone bundle in Duitsland nog goedkoper is (en 3G). Ik vraag me alleen af of ik de Duitse killzone voucher kan gebruiken in Nederland. Google gaf mij geen antwoord. Iemand ervaring?
Dat is geen probleem. Heb het zelf ook gedaan :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• RobbieN
Dank je wel! Heb hem zojuist besteld...

• Xenophoben
Hier werkte het ook perfect

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Jammer. levering van Tearaway van Saturn is uitgesteld tot eind van de maand. Ze bennuh op.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Net voor 10 Euro Super Stardust Delta gekocht op PSN. Man die game had ik eerder moeten spelen! Kijk ook heel erg uit naar Resogun op de PS4, maar m'n PS4 die op de 29e zou komen, gaat hoogstwaarschijnlijk toch niet komen.

Tot die tijd is dit een geweldig alternatief voor Resogun. Supermooi uitgewerk!

• Cyleo
maartend schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:07:
Jammer. levering van Tearaway van Saturn is uitgesteld tot eind van de maand. Ze bennuh op.
Kreeg ook vandaag het mailtje. Ze zeggen trouwens alleen dat hij voor het eind van de maand er is. Niet dat hij er dan is, dus misschien eerder. Alsnog, voor 2 tientjes wacht ik wel even ;)

• Blaurens
En de demo staat in de store, die kan je al downloaden :)
Tearaway is echt GEWELDIG! en kort...
Heb hem al bijna uitgespeeld!

Een hele leuke experience, en een must buy!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vinand schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:50:

De game waarbij je naar je Vita moet schreeuwen e.d.? In hoeverre kun je de game gewoon spelen zonder die fratsen? Is er replay value na het uitspelen?

This is a Rapture reminder..

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Vinand schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:50:

Ook alle bouwplaten al en cadeautjes enzo?

• Beakzz
Vorige week mijn 64 GB kaartje binnen gehad en wat een verademing om al mijn games weer op 1 kaartje te hebben. Nog 5 GB over dus heel lang zal het niet duren. Helaas heeft de douane zich er weer mee bemoeit en koste het me nog 28,- extra.

Nu snel die 2 x 32 kaartjes te koop zetten, want als ik iets gemerkt heb is het wel dat ik een 2e kaartje nooit gebruik :)

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-11 11:34
Ik zag zojuist dat er bij Bart Smit in Nijmegen een dagaanbieding is voor het pakket met een Playstation Vita WiFi, Killzone Mercenary en een 16 GB memory card. De prijs is 179 euro, en voor dat geld heb ik er ook meteen een meegenomen :) Of andere Bart Smit winkels deze aanbieding ook hebben weet ik niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Rednas op 23-11-2013 14:44 ]

The Dude abides!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Rednas schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:42:
Ik zag zojuist dat er bij Bart Smit in Nijmegen een dagaanbieding is voor het pakket met een Playstation Vita WiFi, Killzone Mercenary en een 16 GB memory card. De prijs is 179 euro, en voor dat geld heb ik er ook meteen een meegenomen :) Of andere Bart Smit winkels deze aanbieding ook hebben weet ik niet.
Goeie prijs :) Ik had de 8GB versie bij amazon gekocht een maand geleden voor 169.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Beakzz schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:19:
Nu snel die 2 x 32 kaartjes te koop zetten, want als ik iets gemerkt heb is het wel dat ik een 2e kaartje nooit gebruik :)
Prijs voor 1?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Rednas schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:42:
Online ook geldig, alleen dan ook nog met 3G.

Afbeeldingslocatie: http://static.bartsmit.com/1303117892/data/grids/bartsmit/GB-DA-psvita-killzone-bundel-wk47.jpg

http://www.bartsmit.com/playstation-vita-killzone-mercenary

[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 23-11-2013 16:09 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• DarkElement

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

http://www.ign.com/articl...ation-4-and-vita-together

PS4 met Vita Bundle aangekondigd voor de UK !

[ Voor 61% gewijzigd door Emiel1984 op 23-11-2013 19:05 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:38
Wat vinden julle van Batman? Of epic mickey? Iemand die dat speelt op zn vita?\
Denk dat ik FIFA 14 toch neem voor mn broertje, ik weet dat die niet echt verschilt van fifa footbal, dat t alleen geupdate namen zijn enzo. Maar hij kost nu maar €20 en heb nog een cadeaukaart van €5 via fb van saturn.

[ Voor 58% gewijzigd door Musta op 23-11-2013 19:21 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 13:20
Batman vind ik best nog wel aardig ! als je van MetroidVania spellen houdt dan is het wel een aanrader

Verwijderd

Ik word erg blij van Tearaway. De game is tot nu toe super makkelijk, maar het design, de music en de gameplay smelten echt samen tot iets heel leuks. Als de game echt zo kort is hoop ik dat media molecule het overweegt om, indien mogelijk, uitbreidingen te maken.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:09:
Ik word erg blij van Tearaway. De game is tot nu toe super makkelijk, maar het design, de music en de gameplay smelten echt samen tot iets heel leuks. Als de game echt zo kort is hoop ik dat media molecule het overweegt om, indien mogelijk, uitbreidingen te maken.
Ik wacht tot hij weer beschikbaar is bij de saturn :)

• DarkElement
PSVita + 3G: 149 euro bij Intertoys (online)

http://www.intertoys.nl/g...33.html?source=igodigital

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 09:37

The_Bird

Meneer de Raaf

Zie her en der interessante aanbiedingen voor Vita en het apparaat is erg mooi maar wat zijn nou echt goede exclusives/redenen om de Vita te halen? Regiovrij is voor een plus aangezien ik ook voor de PSP regelmatig Japanse games speel.

Heb zelf een PS3 en zie dat er veel interessante games PS3+Vita zijn dus die haal ik liever voor PS3. Persona ziet er goed uit maar wat voor titels spreken jullie nog meer aan?

"21 jaar DSL!"

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor mij de redenen: Persona, Spelunky (echt de beste versie om te spelen vind ik), Silent Hill game (diablo kloon met SH jasje)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 52 ... 82 Laatste