Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik ga wel altijd met 4 op pad zodat ik ook eens rustig een appeltje kan eten terwijl de anderen aan het hakken zijn. Ik ben nu nog medaillons aan het verzamelen, ik weet ook niet of je wel voldoende hebt aan slechts een hulpje.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:12:
Ik ga wel altijd met 4 op pad zodat ik ook eens rustig een appeltje kan eten terwijl de anderen aan het hakken zijn. Ik ben nu nog medaillons aan het verzamelen, ik weet ook niet of je wel voldoende hebt aan slechts een hulpje.
Ik ben nu lvl 54, en heb 90% solo gedaan, en als ik echt vast zat (lees: niet sterk genoeg was of kanonnen-voer nodig had), heb ik 1 bot toegevoegd.. Het kan wel dus :)

This is a Rapture reminder..

Verwijderd

Ik kijk vooral opf er wat bots bijzitten die ook eten kunnen werpen en die gaan sowieso mee. Ik liep op een gegeven moment met een bot die 6 levels lager was dan de dungeon puur vanwege het eten.

Hoeveel levels zijn er eigenlijk? Ben nu lvl 28 en kan voor die medaillons ook eindelijk de B-routes kiezen maar ik vraag me af of deze game oneindig doorgaat zoals bij bv Diablo 3.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
Ik kijk vooral opf er wat bots bijzitten die ook eten kunnen werpen en die gaan sowieso mee. Ik liep op een gegeven moment met een bot die 6 levels lager was dan de dungeon puur vanwege het eten.

Hoeveel levels zijn er eigenlijk? Ben nu lvl 28 en kan voor die medaillons ook eindelijk de B-routes kiezen maar ik vraag me af of deze game oneindig doorgaat zoals bij bv Diablo 3.
Weet niet of mensen het willen weten (over caps e.d.), dus voor de zekerheid:
spoiler:
er zijn 3 difficulty levels, ieder met eigen lvl-cap. Max. lvl is 99. Daarnaast komt bij de 2e diff.level een random generated dungeon optie erbij en variaties op bestaande enemies...

Verwijderd

Ah, bedankt. Dan kan ik nog even vooruit! Is ook niet erg want de grafische stijl bevalt me wel.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:40:
Ah, bedankt. Dan kan ik nog even vooruit! Is ook niet erg want de grafische stijl bevalt me wel.
Ja inderdaad. Helemaal als je je bedenkt dat je dat hele traject met 6 verschillende characters kan doen, alle met andere skill-trees en speelwijze :)

Verwijderd

Ik zou het wel leuk vinden als er een mogelijkheid is om je skillpunten opnieuw in te delen al ga ik er natuurlijk nog genoeg krijgen.

Heb sinds 30 april mijn Vita voor P4G maar ben daar nog niet ver mee. De laatste tijd komt er steeds meer uit voor de Vita en met PS+ erbij komt de Vita nu echt op stoom. Hopelijk blijft Sony de Vita pushen, al dan niet in combinatie met de PS4.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:50:
Ik zou het wel leuk vinden als er een mogelijkheid is om je skillpunten opnieuw in te delen al ga ik er natuurlijk nog genoeg krijgen.
Dat kan volgens mij ook zodra je een ultra-rare item in de game vindt.. ik ben hem i.i.g. nog niet tegengekomen :)

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:50:
Heb sinds 30 april mijn Vita voor P4G maar ben daar nog niet ver mee. De laatste tijd komt er steeds meer uit voor de Vita en met PS+ erbij komt de Vita nu echt op stoom. Hopelijk blijft Sony de Vita pushen, al dan niet in combinatie met de PS4.
Ja, er komt steeds meer nu! Iemand toevallig al de nieuwe 2.5D batman ge-pre-ordered bij MediaMarkt (29 euro)? Ben benieuwd naar de reviews!

Verwijderd

Morgen beta voor Destiny of Spirits. Geen idee wat deze F2P game inhoud maar dat kan ik morgen vast bekijken.

http://blog.eu.playstatio...station-plus/#more-153251

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 12:26

Phntm

Tlingelingeling

Net Muramasa Rebirth gekocht voor 25 eu in the EU PSN! Na lang wachten is ie toch echt uit in Europa(waarschijnlijk ook eerder, heb het gewoon gemist). Het spel is maar 450 mb! Oh man, hoe ga ik mijn tijd verdelen nu met studeren en al die leuke games die ik nog wil spelen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Heb een vita gezien bij intertoys met 3g en Wi-Fi en 12.50 data tegoed voor 170.-
http://www.intertoys.nl/g...aart-3g-wi-fi-577733.html

Nu heb ik ook nog een kadobon van 25.- euro!
Nou wil ik hem eigenlijk gaan gebruiken voor remote play met ps4. Hoe vet om nog even door te gamen als je in bed ligt of als je vriendin the voice perse wilt kijken. Ook zou hij te gebruiken zijn als controller voor de ps4. Niet dat ik dat snel zou doen. Maja leuk dat het kan. Zit best wel te twijfelen of remote play echt zo goed zal werken als in de demonstratie. Vind het nu een vriendelijk prijsje. Maar ook weer zonde van het geld als het te mooi om waar te zijn blijkt... Iemand die een redelijke inschatting kan maken wat wijsheid is? Zijn vita's wel vaker te koop voor zo'n lage prijs?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Koop er een tweedehands? Als het niks is verkoop je hem weer...

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 19:02
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:53:
Heb een vita gezien bij intertoys met 3g en Wi-Fi en 12.50 data tegoed voor 170.-

Nou wil ik hem eigenlijk gaan gebruiken voor remote play met ps4. Hoe vet om nog even door te gamen als je in bed ligt of als je vriendin the voice perse wilt kijken. Ook zou hij te gebruiken zijn als controller voor de ps4. Niet dat ik dat snel zou doen. Maja leuk dat het kan. Zit best wel te twijfelen of remote play echt zo goed zal werken als in de demonstratie. Vind het nu een vriendelijk prijsje. Maar ook weer zonde van het geld als het te mooi om waar te zijn blijkt... Iemand die een redelijke inschatting kan maken wat wijsheid is? Zijn vita's wel vaker te koop voor zo'n lage prijs?
YouTube: TGS 2013 - Knack Remote Play on PS Vita (Mirrored with PS4) Lag-free streaming gameplay lokaal ziet het er totaal lagvrij uit ;) Over het internet is nog even afwachten zal wel aan de omstandigheden gaan liggen

Verwijderd

Volgens mij is 170 euro nu een normale prijs. Zag vorige week in een folder een Vita wifi voor 169 euro voorbij komen inclusief 4GB kaartje.

Of het zonde van het geld is hangt ook af van wat je wilt. Je kunt ook meer dan alleen remote play doen. Er zijn nu genoeg games uit die voor ieder wat wils zijn en er zijn er nog veel meer op komst. Ik heb bv alle flippers die er nu voor Pinball Arcade uit zijn en pak als ik een kwartiertje heb de Vita om even te flipperen. Het is helemaal wat jij wilt of het zonde van je geld is of niet.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
arnoutzw schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

YouTube: TGS 2013 - Knack Remote Play on PS Vita (Mirrored with PS4) Lag-free streaming gameplay lokaal ziet het er totaal lagvrij uit ;) Over het internet is nog even afwachten zal wel aan de omstandigheden gaan liggen
Zal hem vooral in huis gebruiken. Ga nooit met de trein ofzo. Dus dan gaat hij op de Wi-Fi. Net als mn PlayStation. 2e hands heb ik naar gekeken. Prijs verschil vind ik te klein. Straks met ps+ is een vita ook leuk! Maar remote play is de reden om hem te kopen. Als 170.- niet een bijzondere prijs is kan ik nog wel wachten. Maar het geld brand in mijn zak. :P

• Verstekbakker
  • Niet online
Dan koop het ding gewoon, ben je van het branden af, is ook geld waard...

• AlphaBlack_NL
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:53:

http://www.intertoys.nl/g...14.html?source=igodigital zou voor die gaan heb je ook meteen geheugenkaart en een topspel (als je van shooters houdt tenminste)

• Sssquirrel
arnoutzw schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

http://www.intertoys.nl/g...14.html?source=igodigital zou voor die gaan heb je ook meteen geheugenkaart en een topspel (als je van shooters houdt tenminste)
Toevallig gisteren zelf KZ:Mercenary voor het eerst gespeeld op Vita. Het is echt inderdaad een goede game, en de graphics zijn echt strak!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Sssquirrel schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

Toevallig gisteren zelf KZ:Mercenary voor het eerst gespeeld op Vita. Het is echt inderdaad een goede game, en de graphics zijn echt strak!
Ja joh nog een schepje erop.. 200.- is misschien niet zo duur voor het hele pakket. Maar omdat ik sowieso over 5 weken een ps4 ga kopen twijfel ik nog een beetje. Lijkt me wel een leuk dingetje. Maja hoe vaak zal ik heb gebruiken als er straks een ps4 staat..

• Sssquirrel
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Ja joh nog een schepje erop.. 200.- is misschien niet zo duur voor het hele pakket. Maar omdat ik sowieso over 5 weken een ps4 ga kopen twijfel ik nog een beetje. Lijkt me wel een leuk dingetje. Maja hoe vaak zal ik heb gebruiken als er straks een ps4 staat..
Nouja, bij de link die jij in je post zette, zit niets bij --> geen game, geen memory card. Dus als je al een memory card erbij neemt, dan kom je ook al snel tegen de 200 euro, en dan heb je nog niet eens een game..

Anyways, de keuze moet je toch zelf maken :) Er zijn i.i.g. inmiddels genoeg leuke games in allerlei genres voor de Vita, en vaak ook al voor redelijke goede prijzen. Dan biedt het wat meer alternatieven voor de 1 a 2 games die je op de PS4 in het begin zult hebben + de PSplus content natuurlijk :)

• AlphaBlack_NL
tsja dan zou ik het niet doen of wachten je hebt weinig aan een losse vita zonder memorycard en games. Als je iets eerder was had je ook nog wat PS+ games kunnen meepikken van vorige maand.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Dat is natuurlijk ook leuk. Ps+ ga ik uiteraard nemen bij mn ps4. En dan is wel leuk profiteren van het aanbod (gratis) vita games. Remote play lijkt me super handig. En voor 200.- misschien wel een leuke prijs. Kadobon gehad. Dus 175.- vanavond misschien is kijken. Zijn er ook minder positieve ervaringen die ik kan laten mee wegen?

• Sssquirrel
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:06:
Zijn er ook minder positieve ervaringen die ik kan laten mee wegen?
Erhm
- bereik van de wifi is niet heeeeel groot. Had wat beter gemogen, maar in huis heb ik er eigenlijk geen last van
- in fel zonlicht zie je eigenlijk niet zo veel op het scherm. Maar, wederom, in huis heb ik hier geen last van
- slechts mogelijkheid om 1 psn account te gebruiken, je kan niet van user wisselen zoals op de PS3

[ Voor 10% gewijzigd door Sssquirrel op 25-10-2013 15:11 ]

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:06:
Dat is natuurlijk ook leuk. Ps+ ga ik uiteraard nemen bij mn ps4. En dan is wel leuk profiteren van het aanbod (gratis) vita games. Remote play lijkt me super handig. En voor 200.- misschien wel een leuke prijs. Kadobon gehad. Dus 175.- vanavond misschien is kijken. Zijn er ook minder positieve ervaringen die ik kan laten mee wegen?
Je Vita kan veel vrije tijd op gaan slokken :+

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Net ff gebeld ze hebben nog 2 bundels in het filiaal waar ik vanaaf terecht kan.. Begint nu wel heel spannend te worden xD

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
Ik wil eigenlijk een soort finalfantasy achtige RPG; ik weet dat FFX en FFX-2 er aan zitten te komen, maar het is nog onduidelijk hoelang europa en de us moeten wachten voor ze daar uitkomen.

Ik weet dat men nogal enthousiast is over persona, maar dat highschool-gebeuren trekt me helemaal niet. Ik heb al even rondgezocht, maar de meeste rpg's lijken vooral monster hunter-wannabees. Heeft iemand tips die ik enorm gemist heb?

Edit: en dragon's crown is meer een sidescroller, wel met rpg elementen, maar toch niet helemaal de vibe waar ik naar opzoek ben.

[ Voor 13% gewijzigd door Blaurens op 25-10-2013 16:50 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Blaurens schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:45:
Ik wil eigenlijk een soort finalfantasy achtige RPG; ik weet dat FFX en FFX-2 er aan zitten te komen, maar het is nog onduidelijk hoelang europa en de us moeten wachten voor ze daar uitkomen.

Ik weet dat men nogal enthousiast is over persona, maar dat highschool-gebeuren trekt me helemaal niet. Ik heb al even rondgezocht, maar de meeste rpg's lijken vooral monster hunter-wannabees. Heeft iemand tips die ik enorm gemist heb?

Edit: en dragon's crown is meer een sidescroller, wel met rpg elementen, maar toch niet helemaal de vibe waar ik naar opzoek ben.
Vaker gesuggereerd: Persona 4 Golden. Neem eens een kijkje. 10/10 spel. High school of niet, de actie is nice en het is een jRPG net als FF. Je doet toch weinig met school behalve social links en toetsen maken from time to time. Je brengt je meeste tijd door in de dungeons en andere plekken in de stad.

[ Voor 13% gewijzigd door Phntm op 25-10-2013 23:12 ]

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Blaurens schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:45:

Atelier series misschien? En anders zou ik psone classics/psp classics aanraden die je nog niet gespeeld hebt. (Grandia, Lunar, Xenogears etc) Ik heb hetzelfde probleem eigenlijk met de Vita, heb p4g al geplat en ben op zoek naar een leuke jrpg :/

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Gisteren besloten ook maar een Vita aan te schaffen. Alles bij Nedgame gehaalt in Arnhem deze middag. In de webshop natuurlijk eerst even snel gekeken of ze op voorraad hadden wat ik precies wilde. Binnen 5 minuten had ik alles al :) . Dit kwam wellicht door het ideale tijdstip en direct bij de kassa maar aangaf wat ik wilde hebben.Letterlijk de games voorbij gelopen. Had geen zin om teveel tijd kwijt te zijn.

Deze week veel gehad aan dit forum, nog gebruikt om te zien welke games ik erbij aan wilde schaffen. Wilde eerst Dragon's Crown halen maar die bewaar ik eventjes voor later omdat ik ook goede reviews van zijn voorloper Muramasa had gelezen. Ondanks de online prijs van Muramasa toch maar het fysieke spelletje gehaald omdat ik de geheugenkaartjes toch ook wel duur vind van Sony. Baal er wel van dat Killzone niet een fysiek exemplaar was maar een download. Direct 3.2GB van de 8GB vol voor 1 spel. Hopelijk daalt de prijs van de 64GB snel naar een euro of 40 a 50. Vanavond Rayman Origins gespeeld tijdens het downloaden van Killzone. Ik heb Origins namelijk al op de WiiU. Tijd vliegt echt voorbij als je speelt. Werkelijk prachtige graphics. Ben blij dat ik voor de Vita heb gekozen. Afgelopen tijd wist ik echt niet of ik een 3DS xl moest halen of een vita. Vind namelijk Mario en Donkey Kong games toch ook wel erg leuk. Dat houd ik dan maar lekker op de WiiU :).

[LTS][MTS][HTS]

• Lekkerboeie86
  • Nu online
ik heb een vita killzonebundel gekocht xD zat gisteren erg te twijfelen. maar toen ik hem nieuw in doos kon ophalen voor 130.- euro was de twijfel weg. marktplaats is soms wel handig :)
dit bericht op mn nieuwe aanwinst getypt!

bedankt allemaal voor de tips en advies

Verwijderd

Op Ebay koop je voor $60,- een 32 GB kaartje. Omgerekend is dat ongeveer 44 euro.
Ik heb zelf 2 32GB kaartjes en zou geen kleinere meer willen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Op Ebay geheugen kopen, durf je dat?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:37
Kan ik PSNgames verkopen als ik mijn Vita verkoop?

Zonde als ik hem verkoop en niemand kan er van genieten...

• Verstekbakker
  • Niet online
Niet zonder je account te verkopen denk ik. De games blijven immers in bezit van dat account, niet zo zeer van die specifieke Vita. Een beetje de omslag naar de toekomst van gaming...

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 13:20
Vrijdag toch maar batman gekocht voor de vita , het is nog best een vermakelijke metroidvania!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:08:
[...]

Op Ebay koop je voor $60,- een 32 GB kaartje. Omgerekend is dat ongeveer 44 euro.
Ik heb zelf 2 32GB kaartjes en zou geen kleinere meer willen.
Aan de hand van wat jij zei heb ik ook even rondgekeken, maar voor zo'n 90 euro kan je ook een 64 gb kaartje krijgen. Ik dacht altijd dat 32 de max was? Ik zou bijna denken dat het dan een nepper is ofzo. Mochten dit wel echte kaartjes zijn, koop ik er denkik een van 64!

Verwijderd

Dat 64 Gb kaartje is er nog maar een maand ongeveer en vooralsnog alleen voor Japan uitgebracht. Maar volgens mij zijn er al op dit forum die het ook al hebben.

@Verstekbakker:

Ik heb al vaker op Ebay gekocht en dat is zonder problemen gegaan. Wel even kijken bij de beoordelingen van de verkoper.

Edit:

Volgens onderstaand artikel zou FF komende winter naar Europa komen. Zou mooi zijn!

http://gematsu.com/2013/1...hd-remaster-screenshots-2

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2013 17:56 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
Heb vorige week idd de 64GB besteld . Zodra die er is gaan mijn 2x32 GB kaartjes er weer uit , want ik switch toch nooit merk ik in de praktijk.

Bij play-asia was het €82 en ik had nog een kortingsvoucher liggen dus uiteindeljk iets van €75 incl.

Nu alleen nog hopen dat de douane een beetje lief doet :+

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:16
Mijn Vita ligt best wel stof te happen, heb een tijdje lang mortal kombat gespeeld en need for speed heel wat uren in zitten toen ik t net had gehaald + de paar gratis games via psn plus, maar heb t nu al paar weken niet aangeraakt. Zelfs broertje speelt er niet mee, hij pakt wel de psp steeds om PES te kunnen spelen (ik ook om ad hoc met elkaar te spelen). Wat mis ik dat spel op de Vita, zo jammer dat Konami het niet op de Vita heeft uitgebracht. En FIFA is niet mijn ding. Is er nog een kans dat PES wel zal komen naar de Vita? Of is het wachten op PES 2015...
Zag wel dat er een psp versie zal verschijnen in november, misschien daar mn hoop op vestigen dan maar :P
Twijfel ook of ik t moet verkopen, maar dat zal ik dan later nog wel zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 27-10-2013 20:41 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Dragons crown is echt te verslavend, spelen mensen het spel ook online hierzo?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 14:56
Musta schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:40:
Mijn Vita ligt best wel stof te happen, heb een tijdje lang mortal kombat gespeeld en need for speed heel wat uren in zitten toen ik t net had gehaald + de paar gratis games via psn plus, maar heb t nu al paar weken niet aangeraakt. Zelfs broertje speelt er niet mee, hij pakt wel de psp steeds om PES te kunnen spelen (ik ook om ad hoc met elkaar te spelen). Wat mis ik dat spel op de Vita, zo jammer dat Konami het niet op de Vita heeft uitgebracht. En FIFA is niet mijn ding. Is er nog een kans dat PES wel zal komen naar de Vita? Of is het wachten op PES 2015...
Zag wel dat er een psp versie zal verschijnen in november, misschien daar mn hoop op vestigen dan maar :P
Twijfel ook of ik t moet verkopen, maar dat zal ik dan later nog wel zien.
Je kan natuurlijjk ook PSP games kopen op de Vita ;).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Via PSN wel. fysieke PSP games pasen niet. Wel iets om te onthouden omdat je PSN games naar mijn weten na uitspelen niet kan doorverkopen.

[LTS][MTS][HTS]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 19:27

MaDLiVe

.-Observer-.

Waar hebben jullie zoal de 64GB kaartjes vandaan gehaald?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Blaurens
Phntm schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:11:
[...]
Vaker gesuggereerd: Persona 4 Golden. Neem eens een kijkje. 10/10 spel. High school of niet, de actie is nice en het is een jRPG net als FF. Je doet toch weinig met school behalve social links en toetsen maken from time to time. Je brengt je meeste tijd door in de dungeons en andere plekken in de stad.
Hm, ok :) Zal eens kijken of ik hem eerst kan lenen van een collega, die heeft hem ook, es kijken of ik het wat vind. Hij ziet er wel fancy uit en krijgt hoge cijfers.
k-city schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:28:
[...]
Atelier series misschien? En anders zou ik psone classics/psp classics aanraden die je nog niet gespeeld hebt. (Grandia, Lunar, Xenogears etc) Ik heb hetzelfde probleem eigenlijk met de Vita, heb p4g al geplat en ben op zoek naar een leuke jrpg :/
Thanks voor de tip. Ik ben toevallig net +- 12 uur in Grandia (was op de psp begonnen, heb pas sinds kort een vita), en vind het een erg cool spel, verrassend volwassen grapjes tussendoor enzo. Lunar en Xenogears heb ik ook nog niet gespeelds, zal ze eens bekijken. Ik hoopte alleen op een modern spel ook, die er op de vita gelikt uitziet enzo.

Goed, bedankt voor de tips!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb vanmiddag toch maar een PS Vita gekocht met een 16GB memory card. Was €200 kwijt bij de Bart Smit. Niet duur imo...

Ben ook behoorlijk onder de indruk van het apparaat. Voelt goed en de vijf minuten die ik even heb kunnen gebruiken om Uncharted te spelen voelde het allemaal gelijk goed.

Hoofdzakelijk heb ik hem gekocht om straks als accesoire bij de PS4 te gebruiken. Nu zag ik dat remote play ook een optie is met de PS3. Ik zie online op youtube veel filmpjes staan over GTA V remote play. De één heeft het wel aan de gang gekregen, de ander niet, weer een ander met een gehackte versie. Weet iemand hier meer over of misschien wel getest thuis?

• Lekkerboeie86
  • Nu online
kbloem schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:50:
Ik heb vanmiddag toch maar een PS Vita gekocht met een 16GB memory card. Was €200 kwijt bij de Bart Smit. Niet duur imo...

Ben ook behoorlijk onder de indruk van het apparaat. Voelt goed en de vijf minuten die ik even heb kunnen gebruiken om Uncharted te spelen voelde het allemaal gelijk goed.

Hoofdzakelijk heb ik hem gekocht om straks als accesoire bij de PS4 te gebruiken. Nu zag ik dat remote play ook een optie is met de PS3. Ik zie online op youtube veel filmpjes staan over GTA V remote play. De één heeft het wel aan de gang gekregen, de ander niet, weer een ander met een gehackte versie. Weet iemand hier meer over of misschien wel getest thuis?
Dat lijkt me ook wel interessant! Lijkt me leuk om GTA te spelen op mn nieuwe speeltje. Ben ook blij met mn nieuwe vita. Lekker bezig met killzone. Vooral singleplayer vind ik leuk om te doen. Ben wel aan het kijken voor een fijne grip.

• Blaurens
Ikzelf ga waarsch de big ben grip bestellen. In deze thread op budgetgaming reviewt iemand 2 grips, w.o. de big ben.

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Blaurens schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:28:
Ikzelf ga waarsch de big ben grip bestellen. In deze thread op budgetgaming reviewt iemand 2 grips, w.o. de big ben.
Hmm had die big ben grip ook op bol gezien. Maar omdat hij zo goedkoop was had ik mijn twijfels. Ga hem toch maar bestellen. Verder nog een nette case erbij dan blijft ie netjes. Bedankt voor de link. Erg uitgebreide review.

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:59:
Dragons crown is echt te verslavend, spelen mensen het spel ook online hierzo?
Heb pas 1 keer online gespeeld. Heb het ook al een paar dagen niet meer aangferaakt omdat ik met teveel dingen gelijk bezig ben maar het is inderdaad een erg leuke game. Hopelijk kan ik deze week weer tijd vrij maken.

• Verstekbakker
  • Niet online
Over het remote play met de PS3; het is de moeite niet. Het werkt wel (met GTA5 weet ik niet), maar het is van lage kwaliteit. Ik wacht nog even op de PS4, maar denk niet dat het handig is voor spellen waar je de L/R2 en L/R3 intensief voor nodig hebt.

• AlphaBlack_NL
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/vita.PNG

Mooie prijs voor die bundel lijkt me ;)

http://www.amazon.de/gp/p...=377564947&pf_rd_i=700032

[ Voor 45% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 30-10-2013 08:52 ]

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Gisteren big ben grip en case binnen gekregen! Ziet er goed uit. Best mooi materiaal. Kost weinig. Wel een aanrader :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tearaway is voor de gunstige prijs van 24,95 euro beschikbaar als preorder via de Store.
Je krijgt ook de keuze uit 2 packs.

Jukebox Pack:
Bestel vandaag nog Tearaway™ vooruit en pak Het Jukebox Pack uit – met de soundtrack van de game en een exclusief bonusnummer, PlayStation®Network-avatars van iota en atoi en een kleurrijke Tearaway™-skin voor het beginscherm van je PlayStation®Vita.
Spoedbestellingspack:
Bestel vandaag nog Tearaway™ vooruit en pak Het Spoedbestellingspack uit – met iota- en atoi-kostuums voor LittleBigPlanet™ 2, LittleBigPlanet™ Karting en LittleBigPlanet™ PlayStation®Vita. Ook krijg je een exclusieve huid en bouwplaat voor je beroemde varkensvriendje uit Tearaway™.
Desondanks denk ik dat ik voor de fysieke versie ga :)

Edit: aan de andere kant. Als ik snel beslis en ik koop een voucher voor 50 euro op PSN, dan krijg ik nog 10 euro extra ook...

[ Voor 91% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2013 10:49 ]

PSN id: NL_SToRM

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Amazon.co.uk:
Tearaway (PlayStation Vita) (with LittleBigPaper Pack bonus)

£19.99 ~ €23.33

• Lekkerboeie86
  • Nu online
SToRM666 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:40:

Edit: aan de andere kant. Als ik snel beslis en ik koop een voucher voor 50 euro op PSN, dan krijg ik nog 10 euro extra ook...
Even voor de zekerheid.. Als je er nu geld op zet hoef je het nog niet uit te geven om voor die 10.- extra in aanmerking te komen? Had vorige week voor 15.- fifa punten gekocht |:( en als ik er nu 85.- tegoed extra bij zet kan ik over een paar weken PS+ kopen voor 50.- en heb ik nog 55.- vrij te besteden.

[ Voor 19% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 30-10-2013 21:11 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik probeer netflix op mijn vita te krijgen. Echter als ik de store in ga zie ik geen apps sectie. Weet iemand wat hier mis is?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:00
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:01:
[...]

Even voor de zekerheid.. Als je er nu geld op zet hoef je het nog niet uit te geven om voor die 10.- extra in aanmerking te komen? Had vorige week voor 15.- fifa punten gekocht |:( en als ik er nu 85.- tegoed extra bij zet kan ik over een paar weken PS+ kopen voor 50.- en heb ik nog 55.- vrij te besteden.
Voor nog meer korting.
Heb nog een 20 euro kaartje in de verkoop €17,50 staat ook op vraag en aanbod :)

• Verstekbakker
  • Niet online
Netflix is volgens mij niet voor de Vita, toch? Wel voor de PS3...

• Blaurens
heb contact gehad met support van netflix. is in nl nog niet te downloaden/gebruiken. Maar ik zou zeggen, chat ook even met de netflix support, dan weten ze dat er vraag naar is!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 17:55
Misschien leuk om te weten, Tunein heeft nu ook een app voor de Vita, werkt behoorlijk goed.

Altijd fijn om wat extra functionaliteit erbij te krijgen, wat ik wel raar vindt is dat het 1 euro kost, wel is het gratis met PS+.

https://store.sonyenterta...00407_00-TUNEIN0000000000

[ Voor 20% gewijzigd door Gloriam op 01-11-2013 13:37 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Blaurens schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:55:
heb contact gehad met support van netflix. is in nl nog niet te downloaden/gebruiken. Maar ik zou zeggen, chat ook even met de netflix support, dan weten ze dat er vraag naar is!
Done.

• Verstekbakker
  • Niet online
Tdocter schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:36:
Misschien leuk om te weten, Tunein heeft nu ook een app voor de Vita, werkt behoorlijk goed.

Altijd fijn om wat extra functionaliteit erbij te krijgen, wat ik wel raar vindt is dat het 1 euro kost, wel is het gratis met PS+.

https://store.sonyenterta...00407_00-TUNEIN0000000000
Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en gebruikt. Bij PS+ is hij inderdaad gratis, ook als je PS+ abo is afgelopen trouwens.

Fijn programma, ik heb hem ook op m'n tablet en m'n telefoon. Nu nog een fatsoenlijke Skype, eentje die ook m'n hotmail account accepteert...

Verwijderd

Mijn baas vindt dat ik mijn vrije dagen (heb nog een paar maanden :) ) maar eens op moet maken. Misschien een goed idee als ik zie wat ik nog "moet doen". P4G, Dragons Crown, Disgea 3 en nu zie ik onderstaande game die blijkbaar al op de PS3 uit is. Ken deze game niet maar als ik de graphics zie :9~ Zo sfeervol.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:36:
onderstaande game die blijkbaar al op de PS3 uit is. Ken deze game niet maar als ik de graphics zie :9~ Zo sfeervol.

[video]
Ow man, die game heb ik echt al veel gespeeld op ps3. Zeker een aanrader. Ik weet niet wanneer deze port van Rainbow Moon naar de Vita komt, maar volgens mij zijn ze ook al bezig met een sequel: Rainbow Skies (ook voor Vita dacht ik). Can't wait! oOo

Verwijderd

De game komt begin december. Genoeg te doen tijdens de feestdagen :)

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Heeft er iemand ervaring met verschillende screen-protectors? Ik heb er 2 op het oog, die van BigBen (slechts 2.99) of één van Hori, die dekt de hele voorkant af en kost 7.99. Mijn voorkeur gaat uit naar die van Hori, daar die het hele glazen oppervlak dekt, maar die van BigBen heeft ook een protector voor het achterste touchpad. Is dit nodig? Als in, raakt dit oppervlak snel bekrast?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
Kan iemand mij helpen met mijn wifi?
Sinds vorige week heb ik een vita in huis. Ik speel graag wipeout hierop maar steeds na een potje kan hij het netwerk niet meer vinden. Dit is ook het geval bij downloaden van psn, na een download gaat hij niet door naar de volgende maar moet de vita uit en dan weer aan.

Ik heb al heel veel topics gelezen, vita staat op NAT 2, ik heb een kpn experiabox en heb geprobeerd de volgende poorten te forwarden
TCP: 53,80,443, 5223, 9293, 10070-10080

UDP: 3000, 3478, 3749, 3658 ,6999, 10070
Dit weekend bij mijn schoonouders wel gewoon multiplayer kunnen spelen.
Wie kan dit probleem oplossen?

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

dorus2828 schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:50:
Kan iemand mij helpen met mijn wifi?
Sinds vorige week heb ik een vita in huis. Ik speel graag wipeout hierop maar steeds na een potje kan hij het netwerk niet meer vinden. Dit is ook het geval bij downloaden van psn, na een download gaat hij niet door naar de volgende maar moet de vita uit en dan weer aan.

Ik heb al heel veel topics gelezen, vita staat op NAT 2, ik heb een kpn experiabox en heb geprobeerd de volgende poorten te forwarden
TCP: 53,80,443, 5223, 9293, 10070-10080

UDP: 3000, 3478, 3749, 3658 ,6999, 10070
Dit weekend bij mijn schoonouders wel gewoon multiplayer kunnen spelen.
Wie kan dit probleem oplossen?
Nu weet ik niet zeker of dit kan maar wat je kan doen is als je een aparte router ook nog hebt, de experiebox in bridge mode zetten en dan de ports forwarden met je andere router. Ik heb dat probleem echter niet bij UPC (éen of ander onbekende merk technicolor modem/router) en die geeft geen problemen.

• Verstekbakker
  • Niet online
DrWoetR schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:46:
Heeft er iemand ervaring met verschillende screen-protectors? Ik heb er 2 op het oog, die van BigBen (slechts 2.99) of één van Hori, die dekt de hele voorkant af en kost 7.99. Mijn voorkeur gaat uit naar die van Hori, daar die het hele glazen oppervlak dekt, maar die van BigBen heeft ook een protector voor het achterste touchpad. Is dit nodig? Als in, raakt dit oppervlak snel bekrast?
Kijk voor screen protectors ook op Ebay. Die kosten vaak maar een fractie en dan kun je er meerdere kopen, want dat plakken gaat nog wel eens mis als je het nog niet eerder hebt gedaan.

Op mijn Vita heb ik op de achterkant al een mooie kras zitten, voorop nog niks. Achterkant beplakken is dus aan te raden als je paranoide bent voor krassen. Ik vind het niet zo erg die krassen. Alleen op het scherm doe ik altijd een protector, want die kunnen heel irritant zijn bij het spelen en zo'n protector wisselen kost een paar cent.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb kleine dopjes op de achterkant geplakt, werkt echt perfect! Dan heeft ie ook veel grip als ie gewoon op de tafel ligt :P In het echt vallen ze minder op, nu viel er toevallig veel licht op.
Ze zijn er ook redelijk gemakkelijk terug af te halen.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/DSC_0311Large.jpg
Voor de rest heb ik geen protectors, mijn Vita gaat altijd direct in de travelcase als ik m niet gebruik.

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2013 20:39 ]

PSN id: NL_SToRM

• Verstekbakker
  • Niet online
Nieuwe firmware voor de Vita trouwens.

YouTube: PlayStation Vita -- System Software Update version 3.00

Duurt een minuut of twee.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
weet niet of dit allemaal waar is, maar klinkt wel goed:
http://www.psvitahub.com/...oull-be-able-to-play.html

en deze:
http://www.psvitahub.com/...-play-doesnt-require.html

[ Voor 33% gewijzigd door Wii4all op 05-11-2013 08:30 ]

Burp

Verwijderd

Ja je hebt nu een PS4-link icoontje op je home-screen.

Ik vind het wel jammer, gezien de Vita nu als een extra PS4 scherm ingezet gaat worden ipv een op zichzelf staande handheld.

• AlphaBlack_NL
Mwah het is gewoon een mooie compensatie voor de missende Triple A blockbuster titels die te weinig naar de Vita komen. Er zullen echt nog wel Vita games blijven komen en Remote play kan alleen maar goed uitpakken voor de userbase van de Vita. Daarnaast komt de indiescene voor de vita ook steeds beter op gang.

Verwijderd

Maar straks komen dus helemaal geen Triple A blockbuster games naar de Vita. Waardoor je feitelijk "gedwongen" wordt een PS4 aan te schaffen. Wat heerlijk "KASSA!" voor Sony is, maar voor de rest van de wereld..

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:42:
Maar straks komen dus helemaal geen Triple A blockbuster games naar de Vita. Waardoor je feitelijk "gedwongen" wordt een PS4 aan te schaffen. Wat heerlijk "KASSA!" voor Sony is, maar voor de rest van de wereld..
Wat een dikke onzin :D

Maak je glazen bol eens schoon jong...

• Beakzz
Haha, kom op man. Doe je roze bril eens op ofzo 8)7

Iedereen kiest toch zelf of hij/zij een vita aanschaft. En als het goed is doe je dat op basis van games die er al zijn en die aangekondigd zijn. Persoonlijk mis ik de blockbusters totaal niet, want speel toch alleen maar kleinere games op de Vita. De rest speel ik wel op de PS3 of Xbox.

Dat de Vita nu ook nog als 2e scherm van de PS4 kan werken en games kan streamen vind ik een dik pluspunt.

Iemand trouwens al plannen om de Vita Tv te importeren ? Wil zelf nog even de eerste ervaringen afwachten , maar als het echt goed werkt om de game op een andere tv verder te spelen wil ik dat ding echt zo snel mogelijk hebben :9~

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik zou liever zien dat de Vita een TV out krijgt en de mogelijkheid om via Bluetooth een PS3/-4 controller aan te sluiten. Als je dan bij vrienden op bezoek bent met remote play op je PS4 spelen...

• Beakzz
Denk niet dat het er mooier op wordt als je een Vita game op een groot scherm speelt zonder upscaling. Kan je dan niet beter adhoc spelen naast elkaar op de bank ? De vita tv kan het natuurlijk ook Vita games op je tv afspelen , maar daar zal ik hem waarschijnlijk nooit voor gebruiken. Verhuis nu vaak mijn PS3 naar boven en weer terug en dat wil ik met de PS4 / Vita TV combo wat makkelijker maken (vriendin die eerder naar bed gaat en ook weleens op de bank tv wil kijken ;) )

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Klopt.. want voor de 3DS komen ook totaal geen high end nintendo games meer uit, is allemaal naar de Wii U gegaan. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
8)7

"Gedwongen" om een PS4 aan te schaffen? Je koopt toch gewoon een apparaat/product als je het het op dat moment waard vindt, je hebt alles zelf in de hand....

Tuurlijk, 3 platformen (PS4, PSVita en in mindere mate PS3) tegelijk ondersteunen is inderdaad geen eenvoudige zaak, maar er zijn toch nog best wat AAA PSVita games in de maak hoor en ook allerlei indie games zoals we gewend zijn.

Tearaway, God Eater 2, Gravity Rush 2, Freedom Wars, Soul Sacrifice Delta, Helldivers, MLB The Show '14, Helldivers en er zijn geruchten over een nieuwe inFamous voor de PSVita.

En PS4 Remote Play is toch gewoon een mooie feature? Waarom moeten mensen toch altijd in extrema denken "het ene of het ander, maar beiden kan niet".

Whynotboth.gif. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrso op 05-11-2013 15:12 ]

• AlphaBlack_NL
Iedereen moet gewoon een PS4 als accessoire voor zijn Vita kopen :9 :*) Fuck logic! :+

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 20:07
Ach joh, jullie moeten je niet zo druk maken. Was gewoon even een trollerige reactie. Ondertussen vermaak ik me prima met killzone mercenary en straks natuurlijk tearaway. Een infamous voor de vita zou ook geweldig zijn zeg :9~

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Zo, na lang twijfelen vandaag ook een vita besteld. Zijn er nog dingen die jullie mij aanraden er bij te kopen? Ik weet dat er een starterpack van Sony is. Is die nuttig? Daarnaast natuurlijk een memory card voor PS+ games ;) Maar verder?

Is er ook nog een manier om makkelijker de vita op te laden? Deze generatie vita's heeft namelijk nog niet die usb aansluiting om op te laden toch? Ik heb het liefst zo min mogelijk laders rondslingeren ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Cyleo op 05-11-2013 15:40 ]

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:12:
[...]

Klopt.. want voor de 3DS komen ook totaal geen high end nintendo games meer uit, is allemaal naar de Wii U gegaan. 8)7
Je kan de 3DS dan ook niet als controller / scherm voor de Wii U gebruiken. Nintendo heeft expres voor de huidige constructie gekozen. Simpel om de 3DS naast de Wii U als afzonderlijk platform te ondersteunen.

Sony doet dit niet, Sony ziet de PSVita als een draagbare PS3 (gezien de games die er op uitkomen voornamelijk PS3 ports zijn) welke straks een PS4 GamePad geworden is.

Dus uitgevers hebben straks de keuze: Breng een game voor de PS4 uit (welke ook op de PSVita getoond kan worden zolang je een PS4 hebt) of extra geld in een PSVita versie te investeren. Nou ik weet zeker dat in deze tijden van crisis maar bar weinig uitgevers een Vita versie zullen maken.

[glazen bol modus]
Zo houd je een handvol van exclusieve games over en zal de Vita een snelle dood sterven.
[/glazen bol modus]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 16:05 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
They see me trollin?

Laten we de lijst van AAA games die eerder gegeven is maar vergeten? En alle andere games? AC: Liberation, Killzone, Persona 4 Golden, etc etc waren dus allemaal PS3 ports? Erg cool zeg, nooit geweten. Blijkbaar heb ik toch een serie games gemist. Gravity Rush, Golden Abyss, allemaal PS3 ports.. Wow, wat een eye opener.

@Cyleo

Helaas heeft de standaard vita een unieke aansluiting. Wel erg irritant vind ik zelf (micro usb was beter geweest)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

wow.. noem je ff de lijst die het niet zijn. Ook geheel de games waar ik het dus niet over had, gezien dit de idd goede exclusives zijn.

Maar het is wel zo dat spellen als AC: Liberation / Killzone niet gemaakt zouden zijn als je zó de PS3 versie van die games (AC 3 / Killzone 3) op de Vita had kunnen spelen.

• Beakzz
Voor weer heel de discussie los barst en iedereen in de verdediging schiet....zet even sanderev66 boven in het topic search en bekijk alle roodgekleurde "niet fanboy"achtige reacties van hem voor je er serieus op in gaat.

Snap hoe dan ook niet dat hij in dit topic blijft verschijnen , maar daar ben je natuurlijk vrij in Sander ;)

Verwijderd

Ik heb gewoon een PSVita, inclusief de bovengenoemde games. Maar als je naar spellen kijkt als "all star battle royale" of "Little Big Planet" kijkt zie je dat die zó uit de PS3 versie komen. En er zijn zo nog wel meer "cross buy" spellen welke feitelijk allemaal PS3 games zijn die op de Vita uitgebracht zijn.

Dus als dit fanboy gedrag is, dan is dit als fanboy voor de PSVita als platform. Wat geheel thuishoort in dit topic.

Cross buy is een prachtig systeem als je een PS3 en een PSVita hebt, want dan kan je je PS3 spellen onderweg spelen....... Snap je wat ik bedoel?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 16:34 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:02:
Dus uitgevers hebben straks de keuze: Breng een game voor de PS4 uit (welke ook op de PSVita getoond kan worden zolang je een PS4 hebt) of extra geld in een PSVita versie te investeren. Nou ik weet zeker dat in deze tijden van crisis maar bar weinig uitgevers een Vita versie zullen maken.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, maar kijk eens naar de lange termijn.
Dit (+PS Vita TV) kan ervoor zorgen dat er meer Vita's verkocht worden, of toegang hebben tot Vita games. Hoe meer mensen er toegang hebben, hoe interessanter het word voor uitgevers om games uit te brengen op het platform. Uiteindelijk kijken uitgevers alleen maar naar cijfers. Dat zie je wel met EA en de Wii U.

Steam/XBL: Avioto

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:25:
Ik heb gewoon een PSVita, inclusief de bovengenoemde games. Maar als je naar spellen kijkt als "all star battle royale" of "Little Big Planet" kijkt zie je dat die zó uit de PS3 versie komen. En er zijn zo nog wel meer "cross buy" spellen welke feitelijk allemaal PS3 games zijn die op de Vita uitgebracht zijn.

Dus als dit fanboy gedrag is, dan is dit als fanboy voor de PSVita als platform. Wat geheel thuishoort in dit topic.

Cross buy is een prachtig systeem als je een PS3 en een PSVita hebt, want dan kan je je PS3 spellen onderweg spelen....... Snap je wat ik bedoel?
Je komt iig in het algemeen zo over , want ik let niet eens op fanboy gedrag en toch zat jij zo in mijn herinnering. De zoektocht bevestigde dat alleen maar. Dat je iets hebt maakt je nog geen fan of minder fan van de concurent ;)

Mijn Vita ligt ook stil , maar dat is meer de schuld van GTA , maar kan er ook weer wekenlang plezier mee hebben. Heb er € 150,- voor betaald dus zolang er af en toe wat te spelen is vind ik het al snel best. Mij boeien al die zogenaamde blockbusters niet , want inderdaad die zijn grootser en beter op een normale console. Ik speel Zen Pinball , Hotline Miami , Limbo en meer van dat soort spellen juist weer totaal niet op een normale console en daar kan ik echt van genieten met de Vita op de bank.

Wat ik wel vind werken is Fifa , J & D , Rayman en Sly cooper , maar Gravity rush en Uncharted gaat voor mij niet werken op de Vita.

[ Voor 33% gewijzigd door Beakzz op 05-11-2013 16:38 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Cyleo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:38:
Zo, na lang twijfelen vandaag ook een vita besteld. Zijn er nog dingen die jullie mij aanraden er bij te kopen? Ik weet dat er een starterpack van Sony is. Is die nuttig? Daarnaast natuurlijk een memory card voor PS+ games ;) Maar verder?

Is er ook nog een manier om makkelijker de vita op te laden? Deze generatie vita's heeft namelijk nog niet die usb aansluiting om op te laden toch? Ik heb het liefst zo min mogelijk laders rondslingeren ;)
Ik heb zo'n ding: http://dx.com/p/usb-charg...e-for-sony-ps-vita-145163

Steek je een micro-USB in. Maar ik zie dat die overal 'out-of-stock' is. Jammer, want ik had er nog wel een willen bestellen...

Dit is een alternatief: http://dx.com/p/usb-power...sony-ps-vita-black-132803

Maar wel foeilelijk...

Helaas is heel China uitverkocht en hebben ze alleen nog maar die lelijke... http://chinaprices.us?q=ps%20vita%20dock

Misschien dat op Ebay nog iets is te vinden, maar vaak is het daar gewoon te duur.

Verwijderd

Avioto schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:36:
[...]
Uiteindelijk kijken uitgevers alleen maar naar cijfers. Dat zie je wel met EA en de Wii U.
offtopic:
Dat ligt natuurlijk wel weer heel anders, maar laat ik maar niet mijn gevoel tov EA uiten..
Beakzz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:37:
[...]

Je komt iig in het algemeen zo over , want ik let niet eens op fanboy gedrag en toch zat jij zo in mijn herinnering. De zoektocht bevestigde dat alleen maar. Dat je iets hebt maakt je nog geen fan of minder fan van de concurent ;)
Ik wind er geen doekjes om heen dat ik fan van de grote N ben, maar ik ben ook fan van Apple, Sony, Microsoft, Nokia, Coca-Cola, Disney, .. ik ga vast en zeker ook een PS4 kopen, en ik kijk er ook ten zeerste naar uit om daar op te spelen.

Maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over de PSVita als platform, wat door de komst van functies als cross purchase en PS4 link een zware deuk krijgt / heeft gekregen. En de Vita TV vind ik al helemaal een lachertje gezien je dan geen touchscreen hebt en dergelijke games niet kan spelen. En dat zijn nou net voornamelijk de mooiere Vita games.

Dat is tenminste mijn mening en ik ben vrij in dit land deze te uiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 17:14 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 16:08
thanks! ik heb hem besteld! wilde net hier in nl bestellen voor 200

Verwijderd

Ik snap wel wat Sander bedoelt. Als straks alles remote play kan, waarom zou een uitgever dan de game ook voor de Vita maken als je de PS4 game naar je Vita kunt streamen.
Voordeel kan zijn dat als remote play aanslaat er meer Vita's verkocht gaan worden waardoor het voor bv Indies veel verleidelijker wordt specifiek voor de Vita te ontwikkelen.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Is dat erg?
Ik bedoel een ps3/ps4 game die ze dan vervolgens porten naar de vita zit ik niet op te wachten.

Vooral games die portable geschikter zijn die wil ik graag op de vita.
Hotline miami, motorstorm rc, velocity Ultra dat zijn prima games voor de vita.
Lekker korte levels, voor even op het toilet of een half uurtje op de bank.

Als je uren gaat gamen pak ik liever de controller en speel ik op de tv.

Als remote play ervoor zorgt dat er meer vita's verkocht worden, dan is het voor ontwikkelaars ook interresanter om weer voor te ontwikkelen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:02:
[...]

Je kan de 3DS dan ook niet als controller / scherm voor de Wii U gebruiken. Nintendo heeft expres voor de huidige constructie gekozen. Simpel om de 3DS naast de Wii U als afzonderlijk platform te ondersteunen.

Sony doet dit niet, Sony ziet de PSVita als een draagbare PS3 (gezien de games die er op uitkomen voornamelijk PS3 ports zijn) welke straks een PS4 GamePad geworden is.

[glazen bol modus]
Zo houd je een handvol van exclusieve games over en zal de Vita een snelle dood sterven.
\[/glazen bol modus]
Ik snap je punt, maar ik denk niet dat remote play veel (negatief) verschil zal maken tov de huidige situatie. Op dit moment wordt de 'draagbare ps3 belofte' ook slechts beperkt waargemaakt vanwege de matige verkoopcijfers van de Vita. Maar voor zoverre deze belofte wel wordt ingelost en er een markt is voor 'draagbare ps3 spellen' (spellen zoals AC liberation en Killzone Mercenary) zal deze markt niet ineens verdwijnen door remote play. Je bent bij remote play namelijk afhankelijk van je netwerkverbinding. Dit betekent dat je bij remote play het 'draagbare' element opgeeft. Althans, je zit vast aan het vereiste van een snelle verbinding met je ps4, die hoofdzakelijk thuis te vinden is. Als er dus een marktsegment is dat graag 'on the go' speelt, dan zullen zij nog steeds behoefte hebben aan spellen voor de Vita zelf, omdat remote play geen volwaardig alternatief is.

Ik hoop zelf op een positief effect: dat meer mensen de Vita (mede) aamschaffen voor remote play, maar dat zij hem ook als stand alone apparaat zullen gebruiken. Dat zou het ook aantrekkelijker moeten maken om spellen voor de Vita te (blijven) ontwikkelen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik het remote play als positieve ontwikkeling voor thuisgebruik. Als het erg warm/zonnig is, zit ik gewoon in de tuin. Ook in de avond, als ik mijn scherm nog kan zien. Ipv binnen zitten en op de PS4 spelen doe je dat straks in de tuin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:16:
Ik snap wel wat Sander bedoelt. Als straks alles remote play kan, waarom zou een uitgever dan de game ook voor de Vita maken als je de PS4 game naar je Vita kunt streamen.
Voordeel kan zijn dat als remote play aanslaat er meer Vita's verkocht gaan worden waardoor het voor bv Indies veel verleidelijker wordt specifiek voor de Vita te ontwikkelen.
Beide kunnen geheel waar zijn. Het "voordeel" zal hem zitten in het feit dat er nu nog gewoon niet veel Vita's verkocht zijn. Een verkoopboost kan daar een positief effect hebben. En ook ik denk dat de PS4 best voor een verkoopboost van Vita's kan gaan zorgen.
Pagina: 1 ... 51 ... 82 Laatste