Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Aanbod is prima hoor. De games die jij noemt vind ik ook niet zo. (motorstorm en wipeout wel, maar LBP en Unit 13 vond ik best saai). Uncharted, Killzone en Playstation all stars battle royale zijn mijn favorieten.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Nou inderdaad, heb hier 2 x 32 GB vol staan met games dus vind het meer dan genoeg. Daar zitten natuurlijk wel wat PSP en PSone games tussen , maar het merendeel is toch echt gewoon voor de Vita.

Mijn favo's zijn Zen Pinball 2 , Rayman Origins , Fifa 13, Persona 4 en Hotline Miami. (en nog een hele rij indies :) ) Bijna allemaal niet exclusief , maar ze spelen wel heel erg lekker op de Vita. Fifa heb ik bijvoorbeeld ook op de Xbox , maar speel het toch merendeels op de Vita.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gravity Rush schijnt ook erg goed te zijn. Ik heb m zelf nog niet gespeeld, maar dat ben ik nog wel van plan.

PSN id: NL_SToRM

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Beakzz schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:00:
Nou inderdaad, heb hier 2 x 32 GB vol staan met games dus vind het meer dan genoeg. Daar zitten natuurlijk wel wat PSP en PSone games tussen , maar het merendeel is toch echt gewoon voor de Vita.

Mijn favo's zijn Zen Pinball 2 , Rayman Origins , Fifa 13, Persona 4 en Hotline Miami. (en nog een hele rij indies :) ) Bijna allemaal niet exclusief , maar ze spelen wel heel erg lekker op de Vita. Fifa heb ik bijvoorbeeld ook op de Xbox , maar speel het toch merendeels op de Vita.
Ik ben ook een fervent FIFA speler (op de Xbox 360 ). Speelt dat ook fijn op de Vita dan?
Is geen veredeld PS2 spel?

Verwijderd

jpg97 schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:09:
[...]

Ik ben ook een fervent FIFA speler (op de Xbox 360 ). Speelt dat ook fijn op de Vita dan?
Is geen veredeld PS2 spel?
Ja speelt goed, maar haal gewoon fifa football voor een paar tientjes want deze verschilt nauwelijks van fifa 14
Voor iedereen die nog op zoek is naar een goede aanrader: The walking death voor de Vita!

Heeft wat technische problemen met laden van sommige scenes en actie gedeeltes, maar wat zijn de graphics toch goed, en wat is de game toch geweldig! Net uitgespeeld :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Vinand schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:09:
Voor iedereen die nog op zoek is naar een goede aanrader: The walking death voor de Vita!

Heeft wat technische problemen met laden van sommige scenes en actie gedeeltes, maar wat zijn de graphics toch goed, en wat is de game toch geweldig! Net uitgespeeld :)
Inderdaad, past perfect op de Vita! Wel de makkelijkste platinum trophy ooit :p.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vinand schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:09:

Kun je de performance vergelijken met de PS3-versie? Die haperde zelfs al best vaak.. Of is de vita versie nog onstabieler?

Ook zit er een extra episode bij (toch?) die niet op e PS3 was. Is die wat betreft lengte/duur de moeite waard?

This is a Rapture reminder..

• jpg97
Heb Modnation racer gehaald en wacht nog op mijn bestelling van Streetfighter x Tekken.... samen met WipeOut en LBP en Motorstorm RC ben ik wel even zoet :)

Al ben ik ook nog wel op zoek naar een leuke RPG.

• k-city
Sssquirrel schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 05:29:
[...]

Kun je de performance vergelijken met de PS3-versie? Die haperde zelfs al best vaak.. Of is de vita versie nog onstabieler?

Ook zit er een extra episode bij (toch?) die niet op e PS3 was. Is die wat betreft lengte/duur de moeite waard?
Ik had persoonlijk soms wat problemen met de laadtijden die soms erg lang waren bij het opstarten. Voor de rest niet echt problemen tijdens de game. 400 days (geloof ik?) is iets van 5 minuten per karakter (5 in totaal) die je kan spelen, niet echt waard om het daarvoor te halen imo. Te weinig tijd voor enige diepgang die de main game zo goed maakt.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vinand schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:30:
[afbeelding]

La Mulana komt naar de Vita, weer een meesterlijke indie game die perfect is voor een handheld. :)
wait... what? WHEN HOW HERE NAO!

>< Wat blijft dat een awesome game. zeer, zeer onderschatte game.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
jpg97 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:25:
Heb Modnation racer gehaald en wacht nog op mijn bestelling van Streetfighter x Tekken.... samen met WipeOut en LBP en Motorstorm RC ben ik wel even zoet :)

Als je Street fighter X Tekken hebt mag je mij wel toevoegen voor wat matches :)?
PSN: ndonkersloot

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

jpg97 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:25:

Persona dan toch?

Verder kun je ook veel PS1 klassiekers op de Vita spelen, die zo nu en dan in de aanbieding zijn.

Verwijderd

Ik hoop dat GTA LCS en VCS in prijs dalen of met PS+ gratis worden zoals in de US. Lijkt me wel leuk om een GTA op de Vita te hebben.

• jpg97
Tiwazz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Als je Street fighter X Tekken hebt mag je mij wel toevoegen voor wat matches :)?
PSN: ndonkersloot
Ik zal je toevoegen! :)

Ben ook nog aan het wachten tot Ultimate Marvel vs Capcom 3 in de aanbieding komt ergens :9

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Vandaag erachter gekomen dat ik in een barst in mijn behuizing heb. Rechtsonder bij de star knop zeg maar.
Altijd voorzichtig mee gedaan. Toevallig nog meer mensen die hier last van hebben ?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
RenaldoN schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:48:
Vandaag erachter gekomen dat ik in een barst in mijn behuizing heb. Rechtsonder bij de star knop zeg maar.
Altijd voorzichtig mee gedaan. Toevallig nog meer mensen die hier last van hebben ?
Ik heb een hele diepe kras precies in het midden onder het scherm wat ook wel eens een barst zou kunnen worden. Ik snap niet hoe het kan, ik heb de Vita altijd in een hoesje zitten.

Steam/XBL: Avioto

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/644/3257/original.jpg

Dit ben ik zo een beetje sinds mijn afstudeerstage... O-)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• pasmaskas
  • Laatst online: 13-10 20:43
Ik heb gister Killzone voor de vita gekocht. Erg mooi spel alleen toen ik er even niet uit kwam en ff op youtube keek hoe ik door dat stuk kon komen kom ik gewoon weer helemaal opnieuw beginnen met het level! Blijkbaar saved hij hem pas aan het eind van de missie. Daar baal ik van want soms als ik ergens niet uit kom sluit ik het spel even af en ga wat anders doen om een andere keer bij het checkpoint weer verder te gaan maar dat is dus niet zo. Iemand een idee of ze dat ooit gaan fixe?

[ Voor 8% gewijzigd door pasmaskas op 07-10-2013 09:23 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die komt er niet, want je kunt gewoon de Vita in de slaapstand laten gaan en later zo weer verder spelen (je hóeft het spel dus niet af te sluiten)

• corset
Zo, Spelunky gekocht, en opnieuw begonnen met P4G.. mijn god, wat ben ik nog lang bezig..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
pagani schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:11:
Die komt er niet, want je kunt gewoon de Vita in de slaapstand laten gaan en later zo weer verder spelen (je hóeft het spel dus niet af te sluiten)
En in tegenstelling tot de 3ds kan de Vita wel bijna zonder energieverlies in de slaapstand.

Verwijderd

Ja, de 3DS houdt Wifi actief in slaapstand voor Street/SpotPass.

• pasmaskas
  • Laatst online: 13-10 20:43
pagani schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:11:
Dat snap ik maar als ik Youtube wil openen op de Vita sluit hij het spel af dat is jammer.

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 22:05
pasmaskas schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:22:
Ik heb gister Killzone voor de vita gekocht. Erg mooi spel alleen toen ik er even niet uit kwam en ff op youtube keek hoe ik door dat stuk kon komen kom ik gewoon weer helemaal opnieuw beginnen met het level! Blijkbaar saved hij hem pas aan het eind van de missie. Daar baal ik van want soms als ik ergens niet uit kom sluit ik het spel even af en ga wat anders doen om een andere keer bij het checkpoint weer verder te gaan maar dat is dus niet zo. Iemand een idee of ze dat ooit gaan fixe?
Ook bij elke supplier van wapens saved hij het spel voor je.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:28
Mijn vrouw heeft het pack met Killzone gekocht omdat dit een 3G model betrof en niet zo duur was. Daarbij kreeg ze nog van Bart Smit dat kaartje met 10 spellen.
Dus heeft nu 2x8GB.

Ze gaat alleen Killzone niet spelen. Die gaat ze verkopen voor Little Kings story.

Ook zaten we heel erg te dubben over het feit dat Sony nog steeds niet de aanpassing heeft gedaan dat je een sub account om kan zetten naar een master.
Maar toch heeft ze nu gekozen om haar sub account te blijven behouden omdat ze in principe kaartjes e.d. kan registreren voor spellen of dingen kan kopen.
Hoop echt van harte dat ze dat ooit nog eens gaan aanpassen.

Hebben jullie trouwens ook last van regelmatig plop geluid wanneer de Vita naar een ander scherm oid gaat. Dachten eerst dat het een toetsaanslag was, maar komt in de menu omgeving vrij vaak voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 08-10-2013 09:50 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41

Phntm

Tlingelingeling

Arunia schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:33:

Hebben jullie trouwens ook last van regelmatig plop geluid wanneer de Vita naar een ander scherm oid gaat. Dachten eerst dat het een toetsaanslag was, maar komt in de menu omgeving vrij vaak voor.
Heb ik eigenlijk nooit op gelet. Ik heb meestal mijn volume helemaal uit, ik heb ook dit probleem niet eerder zien voorkomen in dit topic. Verder heb ik ook niet echt klachten gehad van mensen in mijn vriendenkring. Misschien een defecte product? Of een normaal verschijnsel waar men niet echt teveel op heeft gelet net als ik.

• Arunia
Heb ook niet echt een mogelijkheid om een Vita ergens te testen.
Zal eens kijken waar het zich voor doet.
Het geluid verder is prima, maar het gebeurd bij het overschakelen van het ene beeld naar het andere.
Iig dat is wat ik me zo even kan herinneren.
Dus spelstarten, het wordt donker en dan plop.

• ndonkersloot
  • Nu online
Zou je die plop eens kunnen filmen met je telefoon of iets en hier plaatsen. Ben wel benieuwd dan kan ik het voor je testen op m'n vita.

• Arunia
Is goed, zal kijken of dat vanavond nog lukt.
Ben namelijk wel benieuwd of hij stuk is of niet.

http://youtu.be/ndYogha0UNQ

Het geluid is ietsjes harder dan dat je normaal zou horen, maar zo klinkt het. Eigenlijk bij elke overschakeling van schermen.

[ Voor 45% gewijzigd door Arunia op 09-10-2013 15:52 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
Arunia schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:06:

Het geluid is ietsjes harder dan dat je normaal zou horen, maar zo klinkt het. Eigenlijk bij elke overschakeling van schermen.
Nee die van mij doet dat niet.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• k-city
Arunia schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:06:

Dat klinkt niet goed :/

• Arunia
Daar was ik al bang voor.

Ik heb het net nog met een hoofdtelefoon getest en daar zit het probleem niet in.
Ugh. Zal ze blij mee zijn. Haar opmerking, ik heb altijd problemen met dit soort apparaten!
En dat is ook zo. Wat ze koopt is altijd al stuk.
Nahja, morgenochtend maar even ruilen dan.

• corset
Zo, uiteindelijk begonnen met Spelunky.. run of 10-15 erin zitten. Kom steeds goed door Mines heen, alleen Jungle blijft een gigantisch struikelblok, vooral door de apen, boomerang dudes en tiki traps..

Vanochtend gedaan. Jungle 1 -> Dead are restless level. Dat ging al tricky.. Cape + shotgun en naar Jungle 2. Dark level >_> zweef dus vol 2 tiki traps in splat..

• ndonkersloot
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:40:

Ik heb het net nog met een hoofdtelefoon getest en daar zit het probleem niet in.
Ugh. Zal ze blij mee zijn. Haar opmerking, ik heb altijd problemen met dit soort apparaten!
Inderdaad, ik zou even terug naar de winkel gaan! Dit is niet iets wat hoort zeg maar. Hopelijk doen ze niet moeilijk en wisselen ze hem zo om :).

• SToRM666
lanerios schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:49:
Zo, uiteindelijk begonnen met Spelunky..
Voor de rest wel een leuk spel neem ik aan? :)

• corset
zeker, staat echt op #1 op dit moment voor de Vita. Wat een heerlijk spel is het toch. Je gaat nooit dood omdat het spel het fout doet, puur omdat je zelf domme fouten maakt.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Dus vandaag is blijkbaar Dragon's Crown uitgekomen. Raad eens wie zijn game niet kan halen omdat zijn laatste paar centjes in zijn game portemenee gereserveerd zijn voor Pokémon.

Also, je bent nooit te oud voor Pokemon.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wordt dat nog steeds gemaakt dat Pokemon?

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verstekbakker schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:11:
Wordt dat nog steeds gemaakt dat Pokemon?
Ja zeker, maar alsnog. Ik wil ook heel erg graag Dragon's Crown. Ik hoop dat het snel maandag wordt. :>

• ndonkersloot
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:40:

Tot mijn verbazing heb ik het ook alleen is het me nog nooit opgevallen!!
Ik las dat dragon's crown uit was dus wilde even kijken, had m'n geluid uitgezet omdat hier al iemand sliep en nu hoor ik ook 'tikkjes/plopjes' uit de speakers komen bij een bepaalde handeling op de vita. Ik denk dat meerdere vita's dit hebben alleen niet dermate luid zoals bij jou het geval is.

Ik ben nu wel erg benieuwd of meerdere tweakers dit horen op hun Vita;
Ga in een stille ruimte zitten, zet het geluid uit van je vita en open een bubbel. Luister heel goed en ben benieuwd of andere dit ook hebben :).

• Arunia
Oeh, ik heb iets "unleashed!".
Mijn vrouw baalt er van dat ik het er later nog over had.
Denk dat het dan gewoon gebeurd. Maar ben benieuwd of iemand het wel of niet hoort.
Als jij het ook hebt, kan ik dat aan haar door geven.

Het heeft te maken met de speaker trouwens. Want met een hoofdtelefoon hoor je het niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 10-10-2013 07:30 ]

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
pasmaskas schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Dat snap ik maar als ik Youtube wil openen op de Vita sluit hij het spel af dat is jammer.
Pasmaskas, er is een update beschikbaar voor de Youtube app. Wanneer je deze update geinstalleerd hebt hoef je je game niet meer af te sluiten wanneer je Youtube wilt raadplegen. Gewoon ff in de home screen van Youtube op het er-is-een-update-beschikbaar-icoontje tikken en updaten die handel!

PSN: breminem

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Ik denk er ook over om een Vita te kopen. Zijn er nog "oude" modellen te koop met het betere scherm? Of wordt dit overdreven en kan ik gewoon voor de nieuwe gaan :?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Mooooody schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:17:
Ik denk er ook over om een Vita te kopen. Zijn er nog "oude" modellen te koop met het betere scherm? Of wordt dit overdreven en kan ik gewoon voor de nieuwe gaan :?
Maak je geen zorgen. De nieuwe modellen zijn nog niet in de EU beschikbaar.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Phntm schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:02:
[...]

Maak je geen zorgen. De nieuwe modellen zijn nog niet in de EU beschikbaar.
Oh ok. Thnx :)

Zijn er mensen die de nieuwe wel prefereren? Hij is iets dunner, lichter en de accu gaat langer mee lees ik. Het scherm is het enige nadeel?
Mijn laatste handheld was een Gameboy die ik in 1990 heb gekregen van mijn ouders (nog in bezit), dus ben momenteel er niet meer zo in thuis :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-10-2013 21:07 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Mooooody schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:06:
[...]

Oh ok. Thnx :)

Zijn er mensen die de nieuwe wel prefereren? Hij is iets dunner, lichter en de accu gaat langer mee lees ik. Het scherm is het enige nadeel?
Mijn laatste handheld was een Gameboy die ik in 1990 heb gekregen van mijn ouders (nog in bezit), dus ben momenteel er niet meer zo in thuis :P
Toevallig is het bij Sony tot nu toe geweest dat hun eerste handheld modellen uit hun handheld series (Ik bedoel PSP Phat, PSP Slim, PSP Slim & Lite) dat de eerste en dikste altijd veel beter werkt dan de latere en nieuwe versies.

• k-city
Dat is dan ook de enige handheld die ze voor de vita hebben uitgebracht :p

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

k-city schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:25:
Dat is dan ook de enige handheld die ze voor de vita hebben uitgebracht :p
Maar het is alsnog meervoud aangezien ze nu ook de vita hebben en ondertussen 4 verschillende PSPs op de markt hebben gebracht. Eerste de beste, hé. :D

• ndonkersloot
  • Nu online
En de maand November is weer bekend:

Nieuw:

PS3
Metal Gear Rising: Revengeance (Vanaf 23 oktober)
Remember Me (Vanaf 23 oktober)

PS Vita
Oddworld Strangers Wrath (Vanaf 23 oktober)
MotorStorm RC (Vanaf 23 oktober)

Verdwijnen uit de PS Plus catalogus:

PS3
Far Cry 3 (Vanaf 23 oktober)
Mafia 2 (Vanaf 23 oktober)
Spec Ops The Line (Vanaf 23 oktober)

PS Vita
Street Fighter X Tekken (Vanaf 23 oktober)
Touch My Katamari (Vanaf 23 oktober)

Wat vinden jullie er van? Ik vind de maand november maar karig.. Naja vermaak me nog wel even met street fighter x tekken en killzone mercenary.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-11 20:34

SD5k

>4&X

Het zijn echt van die games die ik al een tijdje wil proberen maar eigenlijk geld voor over heb, dus ideaal dat ze op PS Plus komen nu. Ben vooral benieuwd naar Metal Gear Rising.

• ThijsWTF
  • Laatst online: 19-11 19:14
Ik vond Motorstorm RC erg teleurstellend. Ik had gehoopt op een soort Micro Machines <3

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
De instant game collection games zouden volgens mij ook vervangen moeten worden.
Uncharted en Gravity Rush.
Er mist ook nog een PS3 of vita game het is maar hoe je er naar kijkt, motorstorm is namelijk cross-buy, oddworld gek genoeg niet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 21:31
Vanaf nu nog maar twee PS3 games per maand. Waarom is niet duidelijk. Mogelijk moeten we een PS3 game inleveren voor een PS4 titel vanaf december.

• Sinned123
meestal komen dit soort berichten uit het geruchten circuit en komt er meestal nog een 3e PS3 game bij. of ja motorstorm rc is cross platform en daarmee voldoen ze nog steeds aan 3 ps3 en 2vita games, ook al is er 1 dubbel.
ik kan er trouwens wel mee leven als ze 1ps3 game word ingeruild voor een ps4 game, de dienst word anders alleen maar duurder voor Sony zonder er wat voor terug te krijgen.

• SToRM666
ThijsWTF schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:15:
Ik vond Motorstorm RC erg teleurstellend. Ik had gehoopt op een soort Micro Machines <3
Ik vond dat juist een briljante game. Die heb ik helemaal grijs gespeeld.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
SToRM666 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Ik vond dat juist een briljante game. Die heb ik helemaal grijs gespeeld.
Deed mij dan vooral ook denken aan de oldskool Micro machines serie die destijds ook zeer vermakelijk was.

• SToRM666
Het deed mij ook een beetje denken aan Super Off-Road op de NES, maar dan zonder de upgrades. Dat zou misschien ook nog een leuke toevoeging kunnen zijn voor Motorstorm.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sn0wblind schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Deed mij dan vooral ook denken aan de oldskool Micro machines serie die destijds ook zeer vermakelijk was.
Daarmee doe je Micro Machines toch tekort vind ik;). Die games waren zo enorm veel beter dan Motorstorm RC!

Ik mis nog steeds een echt goede action RPG op de Vita, iets als Diablo of 3rd person a la Ragnarokk Odyssey (maar dan beter). Ik heb er enkelen geprobeerd maar een echte topper is er volgens mij nog niet. Het mooie aan dit genre is dat het altijd veel replayability heeft dmv levellen/item hunt, lijkt me ideaal voor een handheld.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 21:31
Sinned123 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:09:
meestal komen dit soort berichten uit het geruchten circuit en komt er meestal nog een 3e PS3 game bij. of ja motorstorm rc is cross platform en daarmee voldoen ze nog steeds aan 3 ps3 en 2vita games, ook al is er 1 dubbel.
ik kan er trouwens wel mee leven als ze 1ps3 game word ingeruild voor een ps4 game, de dienst word anders alleen maar duurder voor Sony zonder er wat voor terug te krijgen.
Dit was te lezen om de officiële Playstation Europe blog in de commentaar sectie (Chris Howe – PS Store and Plus Content Manager, SCEE):

"From this month PlayStation Plus membership users will be given access to two PlayStation 3 titles. The PS Vita monthly updates are remaining the same and members will have access to two new PS Vita titles every month. Good news is that with the impeding launch of PS4, the great news for PS Plus members is that existing membership automatically covers PS4 as well as PS3 and PS Vita, so watch this space!"

http://blog.eu.playstatio...mber-me-more/#more-151371

Overigens kan ik er wel mee leven om een PS3 game in te leveren voor een PS4 game. Alhoewel ik ook denk dat Sony juist de levensduur van de PS3 nog wat zou kunnen rekken door just in PS+ voorlopig de nadruk te leggen op de PS3.

[ Voor 9% gewijzigd door PeterPan op 13-10-2013 13:02 ]

Verwijderd

Voxalizer schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

Daarmee doe je Micro Machines toch tekort vind ik;). Die games waren zo enorm veel beter dan Motorstorm RC!

Ik mis nog steeds een echt goede action RPG op de Vita, iets als Diablo of 3rd person a la Ragnarokk Odyssey (maar dan beter). Ik heb er enkelen geprobeerd maar een echte topper is er volgens mij nog niet. Het mooie aan dit genre is dat het altijd veel replayability heeft dmv levellen/item hunt, lijkt me ideaal voor een handheld.
Ik denk dat een dergelijke game er ook nog niet is. Er is Dungeon Hunter van Gameloft (Ubisoft) en Sony zou Warrior's Lair (Ruin) uitbrengen, maar dat spel is gecanceled.

• SToRM666
Een artikel over de nieuwe Vita: http://en.rocketnews24.co...on-and-screen-comparison/

Dit is wel erg handig: http://www.polygon.com/20...o-usb-smartphone-chargers

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 14-10-2013 20:02 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 20:07
Ziet er wel mooi afgerond uit, en voor mij zou vooral de micro-usb aansluiting ideaal zijn om het zo onderweg makkelijk te kunnen opladen met m'n huidige mobile charger en 1 kabel voor zowel vita als mn smartphone. Maar ik vermaak me ondertussen wel met Killzone op m'n vita 3G... Echt een heerlijk spel is dat. Speelt echt geweldig weg, ook tijdens korte sessies.

Verwijderd

Kwam vandaag binnen, formaat ligt echt perfect in je hand, en voorlopig opslag genoeg ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yMaHck3dSlvO28jx3iAh7cOE/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/em1yPfqLsJsqCu4pOd1ZIEnR/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PzhROTYBw5skOhClgVWikU3g/thumb.jpg

• Sinned123
waar heb jij een 64GB kaartje besteld?

• SToRM666
Import uit Japan?

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 15-10-2013 19:33 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:25:
Kwam vandaag binnen, formaat ligt echt perfect in je hand, en voorlopig opslag genoeg ;)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ow damn die 64GB wil ik ook... Eerst maar eens de 32GB halen van amazon uk. M'n 16GB zit al een tijdje vol.

Maar WTF, dat scherm en de rest ziet er wel erg raar uit. Bij mijn Vita met oled scherm loopt het scherm over in de rest van de behuizing, en bij de nieuwe vita met lcd scherm zie je dus een duidelijke scheiding tussen die twee, dat ziet er toch niet uit...

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Opvallend ook dat zoiets op de productfoto op de verpakking amper opvalt. Net zoals het hoogglans zwart er standaard bijna mat uitziet. Creatieve fotografie, Photoshop, of gewoon direct uit de computer?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:25:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Oeh nice ! Ook maar eens een 64 GB bij Play-asia bestellen. Heb nog 10 % korting ergens liggen dus dan heb ik voor € 75 (als de douane lief is ) eindelijk een kaart die voorlopig groot genoeg is.

Als ik dan de 2 x 32 GB verkoop kost het me niks :)

Zijn er nog nadelen aan een Japanse kaart ? Lijkt me niet ?

Edit : op Play staan er 2 . 1 voor Asia en 1 voor Japan. De 2e is goedkoper , maar niet op voorraad. Het lijkt me niet veel uitmaken welke je neemt ?

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 16-10-2013 13:23 ]

Verwijderd

64GB gepreordered bij play-asia vandaar dat hij direct geleverd kon worden vanaf 10-10, idem voor de slim ;)
2 dingen die opvallen tot nu toe, het geluid uit de speakers vind ik persoonlijk minder goed klinken.
En dan het scherm.... dat is echt een tegenvaller t.o.v. het oled scherm :'(
Het zier er erg flets uit, het oled scherm is veel levendiger en sprankelender.
Denk dat Sony hiermee de plank behoorlijk mis slaat. Batterijduur is wel sterk toegenomen.

Voor de liefhebbers van oled en killzone, bij amazon.co.uk nu een bundelaanbieding voor omgerekend ongeveer 165 Euro :)
Dat is dan ook nog de 3G versie en het is de fysieke game, dus geen download _/-\o_
Edit:
Je kan trouwens ook kiezen voor de game Soul Sacrifice i.p.v. Killzone.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 17:39 ]

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 16:23
hm, goeie aanbieding, maar daar zit dus geen 8 gig memcard bij. Hmmmmm :)

• GetterRobo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
[...]

Dragon Crown vandaag gehaald, en momenteel nog bezig >:) .
Online te spelen met andere spelers, dungeons die steeds veranderen en loot.
Grafisch ziet het spel erg goed uit. Een aanrader.
Is hier al bekend dat Spider-Man naar de Vita gaat komen? Perfecte game voor een handheld. :)

• Sssquirrel
GetterRobo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 05:03:
[...]

Dragon Crown vandaag gehaald, en momenteel nog bezig >:) .
Online te spelen met andere spelers, dungeons die steeds veranderen en loot.
Grafisch ziet het spel erg goed uit. Een aanrader.
Ik heb al een aantal weken de US import versie, en ben met de Fighter nu lvl 54 (na 31 uur). Goede game inderdaad met 6 speelbare characters (fighter, dwarf, amazon, elf, wizard, sorceress) en random loot drops (grading E t/m A en S, sommige character specifiek etc). Zeker een aanrader, maar de dungeons veranderen niet wat betreft lay-out volgens mij :-) Je kan wel verschillende routes nemen en meerdere verschillende quests per dungeon doen.

Oja, en de collectible in-game artwork is awesome!

Verwijderd

Lijkt me een mooie game als alternatief voor een hack and slash als Diablo voor op de Vita. Als ik met Pokémon klaar ben zal ik hier eens naar kijken. Lijkt me een heerlijke game voor de donkere winteravonden.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Op engadget staat een review van de nieuwe vita. Vooral de accuduur ziet er goed uit!
http://www.engadget.com/2...station-vita-review-2013/

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten op Broken Sword. Deel 1 en 2 zijn samen met Discworld 1/2 mijn favoriete point-and-click games. Hopelijk wordt het niet download-only.

• Verstekbakker
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:29:
Ik kan echt niet wachten op Broken Sword. Deel 1 en 2 zijn samen met Discworld 1/2 mijn favoriete point-and-click games. Hopelijk wordt het niet download-only.
Is daar al iets meer over bekend?

• Psyonara
  • Laatst online: 10:58
Wist niet eens dat er een gerucht voor is/was? betreft Broken Sword en Discworld.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Psyonara schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:57:
Wist niet eens dat er een gerucht voor is/was? betreft Broken Sword en Discworld.
Broken Sword dan hé, Discworld is mijn persoonlijke topper. Maar zie http://blog.us.playstatio...erpents-curse-on-ps-vita/ , het is geen gerucht maar een feit.
Verstekbakker schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:34:
[...]

Is daar al iets meer over bekend?
December dit jaar zou het spel uit moeten komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 20-10-2013 01:02 ]

• Psyonara
Wist wel dat de nieuwe Broken Sword zou uit komen maar had toen nog geen Vita, dus had geen focus en geen pledge op de game.

Maar er staat niet echt iets dat de eerste 2 games naar de handheld komen zou wel cool zijn daar niet van. Liefst wel de Non Directors Cut.
Zou het wel kunnen waarderen dat Scummvm speelbaar is op de Vita :) Discworld 1 en 2 zijn geloof ik Freeware just don't quote me on it. Helaas ben ik er niet heel erg zeker over, maar er stond me wel iets van bij.

Offtopic:
En ondertussen zowat een jaar kun je Grim Fandango op Residual VM spelen, weet alleen niet of daar al een android port van is?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
[...]

Ze waren leuk maar de beperkte view waardoor tracks echt geoefend meosten worden was toch wel een minpuntje in MIcromachines.

Een echte full size Motorstorm zou ik ook wel voor de Vita willen zien.

• Psyonara
Laatste Micro machines viel wel mee, V3 geloof ik was echt twitchy geweldige game daar niet van :P

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Wie hier heeft ook liefde voor Dragon's Crown? Je kan nooit die old school side scroller RPGs haten.

• Sssquirrel
Phntm schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:38:
Wie hier heeft ook liefde voor Dragon's Crown? Je kan nooit die old school side scroller RPGs haten.
Zie mijn reactie van aantal dagen geleden :-)
Wil na de Fighter met de Elf aan de slag!

Dragons crown is vooral online leuk. Wat een meesterlijke en verslavende game. Alleen jammer dat het zo een ruk verhaal heeft, en dat ook nog eens van atlus (makers persona reeks)..

Verwijderd

Ben ook aan Dragon's Crown begonnen en nu lvl 22. Geweldige game en ik vind het verhaal best vermakelijk maar dat kan ook te maken hebben met hoe het verteld wordt. Aanrader!

• TFDev
  • Laatst online: 26-09 22:16
Gister via MP ook dragons crown gekocht, en dezelfde aanbieder had ook een ps+ 365 abo, Voor 65 euro totaal hoef ik daar niet lang over na te denken :) Nu maar hopen dat het snel binnen is. ps+ heb ik nog meer dan een jaar, maar voor dat geld... Ik laat me verrassen door dragons crown. Ben heel benieuwd!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:18:
Ben ook aan Dragon's Crown begonnen en nu lvl 22. Geweldige game en ik vind het verhaal best vermakelijk maar dat kan ook te maken hebben met hoe het verteld wordt. Aanrader!
Welke character heb je?

Verwijderd

Heb de fighter en wil nog een keer een andere klasse proberen.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:40:
Heb de fighter en wil nog een keer een andere klasse proberen.
Hmm jah, ik ook. In het begin alle characters even geprobeerd, maar die waren echt wel een stuk moeilijker om mee te overleven :)

Maar goed, ik had ook pas na lvl 30 de 'evade' actie echt gevonden / onder de knie.. dat scheelt een hoop!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:51:
Als ik mag gokken dan kan je iig wel rekenen op een tearaway bundel rond die tijd. Dat is namelijk een game waar Sony nogal op inzet.
Deze is inmiddels te pre-orderen bij Nedgame. Komt rond 22 november. Dat is dan toch nog "gewoon" met een OLED-scherm, neem ik aan? Ik heb een paar van die vergelijkingsfoto's enzo bekeken en ik heb toch liever de 'originele' Vita en niet die nieuwe.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Deze week 2e game voor 50% korting bij de Media Markt. Weet iemand of ze daar ook Dragons Crown verkopen? :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb gisteren Hustle Kings Complete gekocht. Een aanbieding bij die Cross Buy Sale (€7?). Heel leuk spel eigenlijk. Lekker op je gemak balletjes ketsen. Straks eens kijken wat er bij multiplayer te doen is.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Chaos-Zero schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:26:
Deze week 2e game voor 50% korting bij de Media Markt. Weet iemand of ze daar ook Dragons Crown verkopen? :D
Zitten wel wat voorwaardes aan. Is maar beperkt aantal games.

• TFDev
Zo, vanmiddag dragons crown binnengekregen en net een uurtje of 1.5 gespeeld. Maar ik vind het dondersvervelend als je automatisch 'hulp' krijgt. Soms kan je door de drukte op t scherm bijna niet zien wat je doet (allemaal warrior, lekker handig) en ook moet je bij een quest op die sabltandtijger klimmen om 10 kills te maken. Dit lukt me niet (je kan hem alleen doden) en dan moet je op de mini-dino aan t eind klimmen, maar daar krijg je zo weinig vijanden bij.... tips/tricks die ik over t hoofd zie? Heb die quest al 4x gespeeld...

• Sssquirrel
TFDev schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:15:
Zo, vanmiddag dragons crown binnengekregen en net een uurtje of 1.5 gespeeld. Maar ik vind het dondersvervelend als je automatisch 'hulp' krijgt. Soms kan je door de drukte op t scherm bijna niet zien wat je doet (allemaal warrior, lekker handig) en ook moet je bij een quest op die sabltandtijger klimmen om 10 kills te maken. Dit lukt me niet (je kan hem alleen doden) en dan moet je op de mini-dino aan t eind klimmen, maar daar krijg je zo weinig vijanden bij.... tips/tricks die ik over t hoofd zie? Heb die quest al 4x gespeeld...
Je kan dat uitzetten (of beperken zelfs?) hoeveel mensen / bots je game joinen. Ik speel zelf altijd met max. 1 andere erbij ---> inderdaad voor het overzicht, anders is er te veel chaos.

Wat betreft die quest: je moet inderdaad dat beest verslaan, en als hij dan op de grond ligt, kun je erop klimmen (met driehoekje geloof ik). Je hoeft die 10 kills niet in 1 run te doen overigens, dat werkt gewoon cumulatief over meerdere runs.

Wen er overigens maar aan dat je dezelfde levels echt VAAK gaat spelen.. wel met andere routers, quests, en vijanden (als je eenmaal ver genoeg bent gekomen) :)

• TFDev
In de inn staat er juist bij dat ik "alleen" in de party zit. Als ik dan begin aan de "beastmaster" run komt op het moment dat ik bij het eerste beest ben toch een bot de boel verzieken... Beest dood, kut, level weer doen voor jan lul.... Enig idee waar je dat uit kan zetten?

• Sssquirrel
In de Inn sta je volgens mij altijd als enige in je party, tenzij je al specifieke bots hebt toegevoegd. Je moet die 3 open slots per stuk sluiten (1 keer doen, blijft onthouden als instelling geloof ik) in de Inn.

Maar dat beest moet ook 'dood' volgens mij. Zodra hij niets meer doet kun je, als je er op gaat staan met je character, erop klimmen...

• TFDev
Ja, dat snap ik. Dat doet de "dino" wel, maar de AI slacht hem gewoon af, mount hem zelf ook niet.... Ik ga vanavond eens even verder klooien.
Pagina: 1 ... 50 ... 82 Laatste