Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Gusev schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:05:
I didn't see that one coming...maarre de nieuwe vita heeft inderdaad een LCD display, hierdoor gaat de batterij o.a. langer mee. Daarnaast heeft de nieuwe vita 1GB intern geheugen i.t.t. 512MB bij de 'oude'.

Er is nog niet aangekondigd dat de nieuwe vita ook in Europa uitkomt in oktober, maar waar ik vooral 'bang' voor ben is dat toekomstige, zwaardere, spellen minder gaan draaien op 512MB...
Ook dit is niet zeker, dat de nieuwe vita 1Gb heeft, ik heb dat nog nergens teruggezien en mocht dat toch het geval zijn dan zullen alsnog niet ervoor zorgen dat zij de vita's uitmoorden. Ik denk niet dat Sony triest genoeg is om een "Apple" uit te halen met haar gebruikers.

[ Voor 0% gewijzigd door Phntm op 09-09-2013 10:22 . Reden: ochtend ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
Ik vind het jammer dat het een lcd schermpje word, ik hou het dan liever bij mijn oled Vita.
Die 64gb geheugenkaart wil ik wel :)

[ Voor 61% gewijzigd door Avioto op 09-09-2013 10:25 . Reden: faalhaas ]

Steam/XBL: Avioto

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Avioto schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:21:
Ik vind het jammer dat het een lcd schermpje word, ik hou het dan liever bij mijn oled Vita.
Die 64gb geheugenkaart wil ik wel :)

[...]

Waarom zou het minder gaan draaien?
Je draait de game vanaf een memory stick of een fysiek game kaartje.
_O-

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:15
Flauwe opmerking hierboven ;-)

Maar ALS de nieuwe ps vita 1 GB geheugen heeft dan is het logisch dat toekomstige spellen meer kunnen met de extra 512MB geheugen. Dat je het spel van een memory stick draait is dan minder belangrijk.

• Avioto
Gusev schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:23:
Flauwe opmerking hierboven ;-)

Maar ALS de nieuwe ps vita 1 GB geheugen heeft dan is het logisch dat toekomstige spellen meer kunnen met de extra 512MB geheugen. Dat je het spel van een memory stick draait is dan minder belangrijk.
Klopt, ik ben nog niet helemaal wakker :P Was even in de war met opslag.
Leuk he, mensen uitlachen die een fout maken? Dat deed ik vroeger ook toen ik 8 was. ;w

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Avioto schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:27:
[...]

Klopt, ik ben nog niet helemaal wakker :P Was even in de war met opslag.

[...]

Leuk he, mensen uitlachen die een fout maken? Dat deed ik vroeger ook toen ik 8 was. ;w
Ach geintje joh :)

Ik snap trouwens totaal niet waarom ze een nieuw model aankondigen. De focus had op games moeten liggen, imo. De hardware is toch nog prima?!

[ Voor 18% gewijzigd door Peter_Aragorn op 09-09-2013 10:31 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:39
Volgens mij bedoelen ze met die 1GB toch echt gewoon opslag geheugen en niet RAM.
TheVerge:
It has 1GB of built-in storage...
Engadget:
...and 1GB of onboard storage

• Gusev
Hmm goeie, wikipedia geeft als bron The Verge aan, maar ze hebben wel vrolijk van internal storage, internal memory gemaakt :) .

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Het nieuwe model zorgt er iig niet voor dat ik een minder gevoel krijg over mijn huidige Vita.

+ langere accuduur

- Lcd scherm
- lichter

Dat hij lichter is geeft mij het gevoel dat er meer plastic in zal zitten. De eerste PSP was ook "zwaar", maar je had tenminste het gevoel dat je kwaliteit in handen had. Zelf had ik de PSP2000 en die kraakte gewoon tijden het spelen en lag totaal niet lekker in de hand.

Waarschijnlijk is deze gewoon voor Sony goedkoper in de productie, want voor de rest zie ik geen reden om een nieuw model aan te kondigen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
compleet mee eens :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Strak ding die Vita TV, hopelijk zullen de Vita games dan nog wat beter gaan verkopen :)

PSN id: NL_SToRM

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Chillco schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:34:
Volgens mij bedoelen ze met die 1GB toch echt gewoon opslag geheugen en niet RAM.
Is het ook, bij de eerste Vita heb je dus persé een geheugenkaartje nodig om te spelen, bij de nieuwe niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
Ik hou het lekker bij de huidige, als ze nu nog een nieuwe aankondigen met de feutures van de nieuwe maar mèt OLED dan is het wel een waardige upgrade.

Edit:
Woah, dat PSVita TV is dan weer wel interessant om boven op de slaapkamer of computer monitor aan te sluiten!

[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 09-09-2013 11:30 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 20:07
Hmm. Gisteren zat ik nog uncharted te spelen in de auto, en dan schiet een oled scherm weer juist te kort. Oled heeft namelijk een niet zo geweldige helderheid, die eigenlijk altijd inferieur is aan dat van lcd schermen, die je gewoon buitenshuis prima kan aflezen. Ik zou dus eigenlijk liever mn vita verruilen voor de nieuwe met lcd scherm, omdat je dan zeker weet dat je buiten niet gaat storen aan het scherm. Maar, oled heeft dan wel bijna onbeperkte contrast, waardoor je een veel levendiger beeld krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 09-09-2013 11:30 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gusev schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:05:
maar waar ik vooral 'bang' voor ben is dat toekomstige, zwaardere, spellen minder gaan draaien op 512MB...
Zoals ik het lees is het opslaggeheugen, geen performance geheugen, dus hiervan zal lijkt me geen sprake zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Voxalizer op 09-09-2013 11:38 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Beakzz
Zo die PsVita tv is voor mij :) Nooit meer een console verhuizen om ff boven te gamen en af en toe een Vita game op een groter beeld kan ook leuk werken als de upscaling redelijk is. Misschien dat ik dan games als Uncharted nog eens ga spelen :)

Verder ben ik benieuwd of die Vita TV ook aan te sturen is met de Vita zelf en hoe ze de touchscreen besturing in sommige spellen willen "opvangen"

Nu maar hopen dat het ook een grote hit wordt als budgetconsole zodat wij meer AAA games op de Vita krijgen :) De Ouya komt niet van de grond , maar deze heeft natuurlijk veel meer potentie. Ik heb geen kinderen dus ik kan het mis hebben , Maar dit is toch ideaal voor de kinderkamer ?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Beakzz schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:45:
Het nieuwe model zorgt er iig niet voor dat ik een minder gevoel krijg over mijn huidige Vita.

+ langere accuduur

- Lcd scherm
- lichter

Dat hij lichter is geeft mij het gevoel dat er meer plastic in zal zitten. De eerste PSP was ook "zwaar", maar je had tenminste het gevoel dat je kwaliteit in handen had. Zelf had ik de PSP2000 en die kraakte gewoon tijden het spelen en lag totaal niet lekker in de hand.

Waarschijnlijk is deze gewoon voor Sony goedkoper in de productie, want voor de rest zie ik geen reden om een nieuw model aan te kondigen.
De nieuwe Vita lijkt mij juist wel weer interessant. Ik moet nog een vita kopen, het lijkt mij fijn om standaard al wat geheugen te hebben voor savegames en een langere accuduur zie ik als een grote plus. Ik ben wel benieuwd hoe die aanvoelt, hij ziet er inderdaad flink wat cheaper uit en tot nu toe vind ik bij de PlayStation lijn de eerste generatie altijd de beste ;)

Edit: Oh, en de nieuwe heeft Micro-USB. Eén oplader voor alles, geen propriétaire meuk <3

[ Voor 4% gewijzigd door Cyleo op 09-09-2013 12:25 ]

• Beakzz
Dat laatste is idd een voordeel. Heb een gruwelijke hekel aan die aparte kabels. Eigenlijk game ik alleen maar thuis en in het vliegtuig en dan heb ik een batterypack van 10000 mah bij me dus dan maakt de accuduur in mijn geval niet zoveel uit.

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:26
Psvita Tv klinkt leuk, echter de vraag hoe gaan spellen werken die van het touchscreen gebruik maken?
Wel interessant alternatief voor de normale vita. Zou echt interessant worden als je ook gewoon vrij media bestanden er mee kan afspelen.

• Cyleo
Vrietje schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:31:
Psvita Tv klinkt leuk, echter de vraag hoe gaan spellen werken die van het touchscreen gebruik maken?
Wel interessant alternatief voor de normale vita. Zou echt interessant worden als je ook gewoon vrij media bestanden er mee kan afspelen.
Niet alles gaat er dus op werken:
http://www.engadget.com/2...ible-with-all-vita-games/

• Vrietje
  • Laatst online: 10:26
Ik heb het gelezen, helaas lijkt inderdaad dan meer handig te worden om je ps4 op meerdere tv's te kunnen spelen dan als een echte Vita vervanging. Dat wordt dan maar door sparen voor een echte Vita of Vita 2000 model.

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
1 ding is wel zeker ze laten de PS Vita een prominente rol innemen in hun hele gaming gebeuren.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat de Vita 1GB RAM zou krijgen lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk, dus opslag. Feitelijk worden consoles zelden hardwaretechnisch gezien beter; wel zijn er RAM uitbreidingen geweest op de N64 middels het Expansion Pak en natuurlijk zaken die geen invloed hebben op evt. performance (Wifi, meer opslag e.d.).

Ik hou het in ieder geval bij de "oude" Vita :+

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nu nog de mogelijkheid om een PS3 controller te gebruiken op een Vita, icm een TV.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Is dat dan niet de "Vita TV"? die kun je besturen mbv de dualshock 3 controller.

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Idd er ontbreekt een cruciaal onderdeel de Vita TV

• Verstekbakker
  • Niet online
Nou ik bedoelde meer gewoon de huidige Vita met tv uitgang (die port die er al in zit) en PS3 controller (via bluetooth)... Zou gewoon moeten kunnen. Zo kan ik ook m'n telefoon als console gebruiken (icm emulators).

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 09-09-2013 17:25 ]

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

PS Vita 3G Killzone bundle aangeschaft bij bartsmit.com, maar kan iemand mij vertellen wat voor formaat simkaart erin gaat, gewone mini sim?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Gusev
Bear schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:26:
PS Vita 3G Killzone bundle aangeschaft bij bartsmit.com, maar kan iemand mij vertellen wat voor formaat simkaart erin gaat, gewone mini sim?
Der zit er toch eentje van Vodafone bij met 12,50 beltegoed oid :)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Voor het gezeik op het LCD scherm: true, OLED schermen bieden betere zwartkleuren maar LCD schermen hoeven echt niet slecht te zijn. Ik durf zelfs te stellen dat sommige LCD's op dit moment nog (consumenten)OLED schermen overtreffen: neem bijvoorbeeld de HTC One (LCD), waarvan het scherm (naar mijn mening) beter is dan die van Samsung's Galaxy S4 (OLED).

Of het negatief of positief is hangt dus volledig af van wat voor een soort LCD scherm Sony erin heeft gezet.

• Cyleo
Klopt, maar het scherm van de Vita is wel erg mooi nu

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/comment/9/2011/12/845efce2c19931dcd3794be74d740a8f/original.jpg

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Oled heeft vooral als nadeel retentie en relatief lagere brightness. IPS LCD heeft vaak toch wel een breder kleurenbereik kan vaak helderder zijn. Alleen de zwartwaardes zijn vaak iets minder. Vind dat dan toch wel iets minder belangrijk. Nu zit ik afentoe in de trein waarbij het buiten flink zonnig is te stoeien om wat op het schermpje te zien bij donkere games.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik merk trouwens bij mijn scherm dat als het beeld zwart is er vage schimmen op te zien zijn. Eerst dacht ik dat het een soort sfeer achtergrond was van Machinarium, maar nu zie ik het ook bij fade-out/fade-in van Limbo verschijnen.

Is dat bij iedereen zo, of moet ik hem gaan omruilen?

• ndonkersloot
Verstekbakker schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:59:
Ik merk trouwens bij mijn scherm dat als het beeld zwart is er vage schimmen op te zien zijn. Eerst dacht ik dat het een soort sfeer achtergrond was van Machinarium, maar nu zie ik het ook bij fade-out/fade-in van Limbo verschijnen.

Is dat bij iedereen zo, of moet ik hem gaan omruilen?
Dit is bij iedereen zo ;).

Edit:
Dit is wel een nadeel van de OLED panelen..

[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 10-09-2013 11:22 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

En het is gewoon onschuldig, je ziet het alleen bij zwarte achtergronden.

• Verstekbakker
  • Niet online
In dat geval negeer ik het.

• Cyleo
Sn0wblind schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:38:
Oled heeft vooral als nadeel retentie en relatief lagere brightness. IPS LCD heeft vaak toch wel een breder kleurenbereik kan vaak helderder zijn. Alleen de zwartwaardes zijn vaak iets minder. Vind dat dan toch wel iets minder belangrijk. Nu zit ik afentoe in de trein waarbij het buiten flink zonnig is te stoeien om wat op het schermpje te zien bij donkere games.
Dat is inderdaad een goed punt. IPS kan veel feller en dat kan zeker gunstig zijn ;)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Cyleo schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:08:
Klopt, maar het scherm van de Vita is wel erg mooi nu

[afbeelding]
Waarom heeft de Vita een ander plaatje? |:(

• Beakzz
Net als bij de 3ds meer ingezoomd ? Tis gewoon hetzelfde plaatje maar dan meer gericht op de 2 onderwerpen :p

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Beakzz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:09:
Net als bij de 3ds meer ingezoomd ? Tis gewoon hetzelfde plaatje maar dan meer gericht op de 2 onderwerpen :p
Nee, kijk maar eens goed; ze heeft haar hand niet op het zwaard in het Vita plaatje.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Gusev schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:55:
[...]

Der zit er toch eentje van Vodafone bij met 12,50 beltegoed oid :)
Maar dan moet je eerst 10,- opwaarderen voordat je dat krijgt :+

Gebruik me sim van me tel abo gewoon :)

oh ja.. Killzone is bruut :9

[ Voor 5% gewijzigd door Bear op 11-09-2013 11:52 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nooit zo vaak tegen mijn vita geschreeuwd als bij KZ Mercenary. Altijd heb ik wel die rare dingen di mij overkomen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wel raar inderdaad dat ze voor de Vita een totaal andere foto/plaatje gebruiken. beetje bagger vergelijking zo.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 08:39
Wussie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:13:
[...]

Nee, kijk maar eens goed; ze heeft haar hand niet op het zwaard in het Vita plaatje.
BAM! Scherp!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• Cyleo
Shiiiiiit :P Heel scherp. Ik ben afgezet, heb het van een theverge post ;)

• Beakzz
[...]

Zo zie je maar weer dat ik niet 100% functioneer als er tieten in beeld zijn :p blijf het plaatje van de Vita dus de beste vinden :+ ( maar helaas moet ik de vergelijking afkeuren )

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
[...]

Denk dat de meeste hier niet naar het zwaard of haar hand kijken... :9

<GoT>NightStalker

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
ik wil op zich wel een psvita kopen nu de prijzen dalen, maar ik heb geen wifi is dat een groot nadeel ivm downloaden van patches etc?

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:21
StudieLife schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:35:
ik wil op zich wel een psvita kopen nu de prijzen dalen, maar ik heb geen wifi is dat een groot nadeel ivm downloaden van patches etc?
Heel groot. hoe wil je het anders doen?

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:40:
[...]

Heel groot. hoe wil je het anders doen?
het kan via de pc opzich

• maartend

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 22:05
Argh wat is die store toch een verschrikkelijk rampending. In heel mijn stad is Killzone niet te vinden dus denk ik, ik koop hem wel in de store... Al 3 uur aan het proberen om het te downloaden maar hij blijft steeds hangen. Via de PS3 was hij binnen een half uur binnen maar als ik hem via USB wil oversturen dan staat er dat dat 3 uur gaat duren dus ook niet echt een optie.

Ik vind de Vita fantastisch, ik kan niet wachten op de PS4 maar die store mag echt regelrecht de vuilnisbak in.

• Trishul
JorisTheWise schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:05:
Argh wat is die store toch een verschrikkelijk rampending. In heel mijn stad is Killzone niet te vinden dus denk ik, ik koop hem wel in de store... Al 3 uur aan het proberen om het te downloaden maar hij blijft steeds hangen. Via de PS3 was hij binnen een half uur binnen maar als ik hem via USB wil oversturen dan staat er dat dat 3 uur gaat duren dus ook niet echt een optie.

Ik vind de Vita fantastisch, ik kan niet wachten op de PS4 maar die store mag echt regelrecht de vuilnisbak in.
Daarom heb ik 'm uiteindelijk maar gekocht via amazon uk. Zelfs met super saver delivery in drie dagen binnen.

• Beakzz
Zonder bedoel je waarschijnlijk , want met gratis verzending is een release game meestal binnen 3 dagen binnen ;)

• Cyleo
JorisTheWise schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:05:

Ik vermeid eigenlijk altijd de store en push het via de webbrowser na mijn PS3/Vita. Die store is traag, downloads zijn langzaam en het zoeken werkt belabberd.

• Gusev
Vraagie, vinden jullie de start en select knop ook zo klein :P dat hebben ze namelijk wel verbeterd in de nieuwe Vita...ik had gister ruzie met de select knop die in sommige spellen een functie heeft.

Enne ik ben de laatste tijd me Vita kwijt aan me vrouwtje haha. Ze vindt LBP helemaal geweldig! Kan geen Killzone meer spelen :( ...

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 17:55
Vindt de start en select knop inderdaad een beetje te klein, gelukkig heb ik deze nog niet veel hoeven te gebruiken.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37

13art

Moderator Mobile
Aangezien volgende week de vakantie er aan zit te komen, toch maar eens de knoop doorgehakt, en met de vakantie als excuus, een tweedehands ps Vita op de kop getikt. Zaten al 3 games bij (Call of Duty Black Ops, Need for speed most wanted en Assassins Creed III Liberation) en meteen ook maar nog voor 10 euro per stuk Unit 13 en Wipeout 2048 er bij gekocht. Heb ik topgames waar ik denk ik wel even mee vooruit kan.

Ben benieuwd, want het is echt lang geleden dat ik een handheld spelcomputer heb gehad, sowieso ook lang geleden dat ik überhaupt gegamed heb.

Op mijn gemakje maar eens kijken wat verder nog meer games zijn die ik leuk vind om zo, als het allemaal bevalt, het aantal games uit te gaan breiden. (Killzone heeft mijn aandacht, maar eerst eens kijken hoe FPS games op de Vita me bevallen)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• maartend
l3art schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:01:
Aangezien volgende week de vakantie er aan zit te komen, toch maar eens de knoop doorgehakt, en met de vakantie als excuus, een tweedehands ps Vita op de kop getikt. Zaten al 3 games bij (Call of Duty Black Ops, Need for speed most wanted en Assassins Creed III Liberation) en meteen ook maar nog voor 10 euro per stuk Unit 13 en Wipeout 2048 er bij gekocht. Heb ik topgames waar ik denk ik wel even mee vooruit kan.

Ben benieuwd, want het is echt lang geleden dat ik een handheld spelcomputer heb gehad, sowieso ook lang geleden dat ik überhaupt gegamed heb.

Op mijn gemakje maar eens kijken wat verder nog meer games zijn die ik leuk vind om zo, als het allemaal bevalt, het aantal games uit te gaan breiden. (Killzone heeft mijn aandacht, maar eerst eens kijken hoe FPS games op de Vita me bevallen)
Tip ; schaf PSN+ aan. Komen na enige tijd veel games op.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dank voor de tip. Ik ga me er eens in verdiepen wat dat kost en wat de voordelen voor mezelf zijn. Weet wel dat ik dan een groter geheugenkaartje nodig heb want nu zit er maar 4GB bij...
Wat zijn die krengen trouwens ontzettend duur.

• maartend
l3art schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:23:
Dank voor de tip. Ik ga me er eens in verdiepen wat dat kost en wat de voordelen voor mezelf zijn. Weet wel dat ik dan een groter geheugenkaartje nodig heb want nu zit er maar 4GB bij...
Wat zijn die krengen trouwens ontzettend duur.
PSN+, normaal 50 euro voor een jaar, nu voor 15 maanden.
geheugenkaarten op Amazon heb ik begrepen, 32GB, tyfusduur.

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11 15:07
Ik heb mijn Vita gekocht op de dag van lancering, het is een schitterend apparaat maar gebruik hem zelf nooit meer, dit omdat het spellenaanbod niet is wat ik ervan verwacht heb. Mijn topper is tot op heden Unit 13, daar heb ik me aardig wat uurtjes mee weten te vermaken. Iemand een goede tip, of hint wat er nog aan gaat komen?

• ndonkersloot
RisingSun schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:42:
Ik heb mijn Vita gekocht op de dag van lancering, het is een schitterend apparaat maar gebruik hem zelf nooit meer, dit omdat het spellenaanbod niet is wat ik ervan verwacht heb. Mijn topper is tot op heden Unit 13, daar heb ik me aardig wat uurtjes mee weten te vermaken. Iemand een goede tip, of hint wat er nog aan gaat komen?
Killzone Mercenary's werkelijkwaar. Top game met veel replay value! Heel anders is Rayman Origins of Rayman Legends als je van platformers houd, echt geweldig.

Ik zou zeggen neem een plus abo daar komen zovaak goede games voorbij

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Tiwazz schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:31:
[...]

Killzone Mercenary's werkelijkwaar. Top game met veel replay value! Heel anders is Rayman Origins of Rayman Legends als je van platformers houd, echt geweldig.

Ik zou zeggen neem een plus abo daar komen zovaak goede games voorbij
Rayman: Legends heeft als extra/bonus 40 levels van Rayman: Origins (Origins heeft in totaal 66 levels). Dus ik raadt iedereen aan die Rayman nog niet heeft om Rayman: Origins over te slaan.

Verwijderd

Heb nu zelf inmiddels een aantal weken de Vita, eindelijk mn 32GB kaartje binnen en als het goed is wordt vandaag of morgen mn trigger/grip thingy afgeleverd.

Als comment op boven voor tips qua goede spellen;
ik heb vrijwel meteen Persona 4 Golden gedownload en ben helemaaaaal verslaafd.
Precies wat ik ervan verachtte, echt een top game.
...moet wel je ding zijn uiteraard ;-)

Alleen een bummer dat morgen GTA V uitkomt, vrees dat mn Vita uurtjes hierdoor wat gaan dalen 8)

• Gusev
Welk vechtspel zouden jullie voor gaan :) ? DOA5+, Street Fighter X Tekken, Real Fighter, etc ?

• fitness82
  • Laatst online: 19-11 18:10
Ik heb zelf Street Fighter vs Tekken, veel vechters, speelt lekker voor beginners en genoeg erin voor gevorderden (ik speel fighters zelf casual)

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik weet niet of je een PlayStation Plus-abonnement hebt, maar er gaan russische geruchten dat Street Fighter X Tekken voor de Vita eind deze maand "gratis" bij Plus wordt aangeboden:

From 25th of Sept: Street Fighter X Tekken

• Gusev
Ah kijk, thanks voor de tip! Ben nu twee dagen aan t twijfelen of ik een PSN+ abbonnement moet nemen. Had er eentje toen ik nog een PS3 had, maar die geke minis games vond ik niks.

Nu krijg je in ieder geval Uncharted gratis en ik dacht 15 maanden voor de prijs van 12.

• maartend
Gusev schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:50:
Nu krijg je in ieder geval Uncharted gratis en ik dacht 15 maanden voor de prijs van 12.
Klopt beiden. Maar op de PS3 zijn het ook geen minis meer, maar echte games. gerucht is dat daar 28 sept Far Cry 3 komt.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:09

Edd

maartend schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:57:
[...]

Klopt beiden. Maar op de PS3 zijn het ook geen minis meer, maar echte games. gerucht is dat daar 28 sept Far Cry 3 komt.
Het is geen gerucht meer:
http://blog.eu.playstatio...er-x-tekken-lead-the-way/

-

• maartend
1 woord, vet.
Er komt maandelijx een game bij waarvan ik dacht hem toch te kopen.
Nu weer Dragons Dogma.

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 08:39
maartend schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:22:

1 woord, vet.
Er komt maandelijx een game bij waarvan ik dacht hem toch te kopen.
Nu weer Dragons Dogma.
Kopen doe ik nu alleen nog met echte top titels of titels waarvan ik zeker weet dat die niet naar PS+ komen (bijv. de FIFA serie).

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb ik het goed begrepen dat als je tweedehands games koopt waar een code in het boekje staat, en de code is door de vorige eigenaar al gebruikt, dat je dan gewoon pech hebt en er geen mogelijkheid is om aan een nieuwe code te komen of de boel te resetten?

• Avioto
l3art schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:52:
Heb ik het goed begrepen dat als je tweedehands games koopt waar een code in het boekje staat, en de code is door de vorige eigenaar al gebruikt, dat je dan gewoon pech hebt en er geen mogelijkheid is om aan een nieuwe code te komen of de boel te resetten?
De code is meestal (altijd?) voor online, en volgens mij hebben al die games een online pass in de PS store die je kan aanschaffen. Maar zeker weten doe ik het niet.

Monster hunter zojuist aangekondigd voor de vita op tgs japan! :)

Edit:
● PlayStation App for iOS/Android demonstration. Users' friends and activity can be seen on the screen; can order items right from your smartphone, will wake your PS4 up and then go back to sleep when done. Can use as second controller for certain games.
● First Remote Play demonstration using PS Vita TV; showed Knack doing the thing
● Deep Down Gameplay revealed!
● Video Capture over HDMI on PS4 confirmed.
● Monster Hunter Frontier G for Vita
● Sony confirms PS4 has Voice and Facial recognition; Knack supports this somehow

[ Voor 81% gewijzigd door Vinand op 19-09-2013 07:11 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Cyleo
Die remote play ziet er echt wel tof uit ;)

De codes die bijgeleverd worden zijn idd meestal online passes of dlc unlock passes die opnieuw in de store kunnen worden gekocht. De game zelf doet het, voor zover ik weet in alle gevallen, gewoon.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

OH dus MonHun komt toch nog mooi naar de Vita.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

OH Gravity Rush 2.... ;)

En voor het gemak gewoon zo je filmpje kijken.

[ Voor 69% gewijzigd door Phntm op 20-09-2013 09:45 ]

• Gusev
Hmm, ik weet nog niet wat ik moet vinden van Uncharted...om de 5 min. een irritante cutscene, ik ben nu bij level 5 en tot nu toe steeds dezelfde omgeving en repeterende acties/opdrachten...

In ieder geval niet mijn type spel, al hou ik wel van adventures en 3rd person view games...

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Bij mij duurde het even hoor voor het me te pakken kreeg.
Ik irriteerde me vooral aan de verplichte touchscreen opdrachtjes.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ndonkersloot
Is de street fighter x tekken die volgende maand gratis is voor de Vita toevallig niet cross-buy zodat je hem ook op de PS3 hebt? Zou tof zijn..

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Tiwazz schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:36:
Is de street fighter x tekken die volgende maand gratis is voor de Vita toevallig niet cross-buy zodat je hem ook op de PS3 hebt? Zou tof zijn..
Officieel niet, maar wellicht maken ze weer een foutje zoals met de Jak & Daxter trilogy (Die was namelijk alleen voor PS3 bedoeld).

• Beakzz
Robbert_jan schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:23:
[...]

Officieel niet, maar wellicht maken ze weer een foutje zoals met de Jak & Daxter trilogy (Die was namelijk alleen voor PS3 bedoeld).
Alleen was Jak & Daxter officieel een crossbuy game en hadden ze blijkbaar geen optie om het sytseem te laten herkennen dat je maar 1 van de 2 mocht spelen. Streetfighter is geen crossbuy dus dat zal hem ook niet worden. Zal later ook wel voor de PS3 op Ps+ komen denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BUw80H2CAAA94lc.jpg

La Mulana komt naar de Vita, weer een meesterlijke indie game die perfect is voor een handheld. :)

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 12:28
Screen Comparison: New PS Vita (LCD) vs PS Vita (OLED)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Resinman schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:04:
Screen Comparison: New PS Vita (LCD) vs PS Vita (OLED)

[video]
Die OLED heeft sowieso betere kleurtjes, maar ik denk dat de LCD, dus de onderste vita wel gewoon beter zichtbaar is in fel licht zonder de brightness hoger te zetten.

• Cyleo
Phntm schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:15:
[...]

Die OLED heeft sowieso betere kleurtjes, maar ik denk dat de LCD, dus de onderste vita wel gewoon beter zichtbaar is in fel licht zonder de brightness hoger te zetten.
Weet niet of het perse beter is, het is vooral anders (OLED is warmer/roder). Het knalt wel meer van het scherm af bij oled.

• Trishul
Cyleo schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:44:
[...]

Weet niet of het perse beter is, het is vooral anders (OLED is warmer/roder). Het knalt wel meer van het scherm af bij oled.
Ik vind wel dat het oled scherm niet te genieten is als je buitenshuis gamed, vooral met spellen die grafisch erg sterk zijn, zoals uncharted en killzone.

• ndonkersloot
Wanneer wordt de store altijd geupdate? Woensdag rond 13:00 toch?

Morgen street fighter!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Tiwazz schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:16:
Wanneer wordt de store altijd geupdate? Woensdag rond 13:00 toch?

Morgen street fighter!
Woensdag rond 17.00 uur
Zou vandaag niet lone survivor directors cut uitgekomen zijn voor de Vita?
Ik kan hem niet vinden in de store

• ndonkersloot
Ja die komt vandaag met de volgende store update.

• Beakzz
Ja waar je even op kan wachten aangezien ze om 4 uur de Playstation store sluiten voor onderhoud. Reken dus maar op vanavond laat of morgenochtend.

Alles eerder is dan meegenomen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 25-09-2013 09:30 ]

• ndonkersloot
Hij staat erop! Ben Street fighter nu aan het downloaden.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Yay, touch my katamari! :D

• Cyleo
Trishul schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:07:
[...]

Ik vind wel dat het oled scherm niet te genieten is als je buitenshuis gamed, vooral met spellen die grafisch erg sterk zijn, zoals uncharted en killzone.
Klopt, dat blijft natuurlijk altijd een nadeel van OLED. Je kan het nu ook zien als een stuk keuze vrijheid ;) Ik vind het iig wel lastig kiezen :P

• ndonkersloot
Ik zou nog een extra keuze willen, namelijk een PSVita 2001 hetzelfde als de PSVita 2000 maar dan met OLED :)

Street Fighter X Tekken loopt wel goed op de vita, erg leuk. Wie heeft zin in wat online geweld?
PSN: ndonkersloot

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Sinds zaterdag ook in het bezit van de Vita, leuk apparaatje, maar gering spelaanbod...

Ben ook nog aan het twijfelen om PSN Plus te nemen. Heb al XBOX Live, Spotify, Netflix etc. etc. dus nóg een abonnement erbij is wat te veel van het goede.

Ben nu bezig met WipeOut 2048, Motorstorm RC ( leuk! ), en ga vanavond ff LBP proberen.
Er zat ook nog Unit 13 bij maar shooters zijn niet echt mijn ding...
Pagina: 1 ... 49 ... 82 Laatste