Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Verstekbakker schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:08:
Zijn er wat meer van die point n click games op de vita te krijgen misschien? Games als Broken Sword, Maniac Mansion, Indiana Jones, Monkey Island... dat soort...

De nieuwe games zoals Uncharted vind ik eigenlijk niks aan als ik eerlijk ben... Motorstorm RC doet me ook niks. Ik heb daar de motoriek niet voor denk ik :P
Machinarium is wat je zoekt, een van de beste en leukste point and click games ooit naar mijn mening, :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Zijn er wat meer van die point n click games op de vita te krijgen misschien? Games als Broken Sword, Maniac Mansion, Indiana Jones, Monkey Island... dat soort...

De nieuwe games zoals Uncharted vind ik eigenlijk niks aan als ik eerlijk ben... Motorstorm RC doet me ook niks. Ik heb daar de motoriek niet voor denk ik :P
The Walking Dead?

This is a Rapture reminder..

Misschien is jacob jones iets voor je? De puzzels zijn wat meer in de lijn van de professor layton spellen. Dus niet echt traditioneel point n click, maar ik vond het best vermakelijk voor die paar euro.

De besturing van Motorstorm is trouwens flink wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt... echt geweldig verslavend :D

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:36
Komt ook een nieuwe broken sword aan voor de Vita dus nog ff geduld :p

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Iemand hier die Spelunky al geprobeerd heeft?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vinand schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:22:
[...]

Machinarium is wat je zoekt, een van de beste en leukste point and click games ooit naar mijn mening, :)
Ga ik op de lijst zetten, screens zien er leuk uit.
Als je snel snel snel moet gaan schieten is het niet mijn ding :P
nioz schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:38:
[...]

Misschien is jacob jones iets voor je? De puzzels zijn wat meer in de lijn van de professor layton spellen. Dus niet echt traditioneel point n click, maar ik vond het best vermakelijk voor die paar euro.

De besturing van Motorstorm is trouwens flink wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt... echt geweldig verslavend :D
Ik heb Motorstorm geprobeerd, kwijlen gelijk de jostiband, nog geen meter de goede kant op... Jacob Jones ziet er wel een beetje kinderachtig uit eerlijk gezegd, maar ik ga eens wat reviews checken.
Beakzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:43:
Komt ook een nieuwe broken sword aan voor de Vita dus nog ff geduld :p
Serieus? Dat zou echt super zijn! -edit- Trailer gezien, echt heel tof. Terug naar die 2D stijl ook, daar heb ik geld voor over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 02-09-2013 22:56 ]

Peter_Aragorn schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:26:
Ik heb toevallig net de demo uitgespeeld. Ik had gehoord dat het een redelijk lastig spel was, dus ik had aanvankelijk weinig interesse. Maar de demo beviel eigenlijk wel heel goed :D Ik krijg deze week ook killzone door de brievenbus. Spelunky zal dus even moeten wachten, maar het is er zeker één om te onthouden.

@verstekbakker:
Walking dead van telltale games is geen schietspel :)

• Sssquirrel
Peter_Aragorn schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:26:
Jup, Spelunky is geniaal in zijn eenvoud en doet mij denken aan de games van vroeger. Gewoon spelen, niet echt een verhaal, gewoon vermaak in altijd random gegenereerde dungeons waarbij je je eigen weg kan gaan (bv delen opblazen om een doorgang te maken), treasures kan vinden (zowel gold als items (jetpack? Jup. Freeze gun? Jup. :-))), en vooral vaak dood kan gaan aan monsters en traps (mijn teller staat al op 70+).

En dan begin je weer in level 1-1. Van voren af aan. Maar met nieuwe levels.

Geniaal :-)

• Verstekbakker
  • Niet online
Machinarium ga ik in ieder geval nemen, ziet er heel tof uit en is precies wat ik bedoel. Dat is een beetje waar ik de Vita voor gekocht heb.

Walking Dead bij nader inzien denk ik ook wel, daar had ik me een beetje vergist denk ik (kwam een beetje door de screens). Na het zien van gameplay is die toch wel geinig. Vraag me alleen af welke versie ik moet hebben voor een volledige game, niet allemaal losse episodes. Maar ik ben nog niet grondig in de store gedoken.

Heel jammer is dat die Monkey Island bundle alleen voor de PS3 is. Die zou echt tof zijn voor onderweg... Het gaat waarschijnlijk evengoed gekocht worden. Ook Ducktales (en Castle of Illusion, die heb ik ge-preordered) zou eigenlijk op de Vita moeten zitten...

Anyway, dat wordt nog een keer €60 PSN-tegoed bestellen bij Wehkamp...

• Peter_Aragorn
Sssquirrel schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:43:
[...]

Jup, Spelunky is geniaal in zijn eenvoud en doet mij denken aan de games van vroeger. Gewoon spelen, niet echt een verhaal, gewoon vermaak in altijd random gegenereerde dungeons waarbij je je eigen weg kan gaan (bv delen opblazen om een doorgang te maken), treasures kan vinden (zowel gold als items (jetpack? Jup. Freeze gun? Jup. :-))), en vooral vaak dood kan gaan aan monsters en traps (mijn teller staat al op 70+).

En dan begin je weer in level 1-1. Van voren af aan. Maar met nieuwe levels.

Geniaal :-)
Dus een keer dood gaan en het spel begint opnieuw?! Nice!

• Sssquirrel
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 06:29:
[...]

Dus een keer dood gaan en het spel begint opnieuw?! Nice!
Ja, je begint met 4 hartjes, en in ieder level zit 1 dame verstopt die je kan redden (dragen naar de finish) voor het restoren van 1 hartje. Dit is optioneel, want soms kun je niet bij haar komen (als de juiste gadgets op zijn). Je kan haar ook soms offeren als je een altaar vind haha, voor een random reward. Maar goed, als je geraakt word door een beest ofzo verlies je 1 of meerdere hartjes. Alle hartjes kwijt? Game over. Back to level 1-1.

• Peter_Aragorn
Nice! Het feit dat de levels ook random generated zijn, is ook tof!

Vita-versie lijkt eigenlijk ook de beste van allemaal, wat ik zo lees.

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
M'n PSN pre-order van Killzone staat inmiddels op mn vita geinstalleerd, kan m helaas nog niet starten. Denk pas na middernacht.

Weet iemand of je je stats, unlocks enz. van de beta meeneemt of begint iedereen weer vanaf scratch?

PSN: xpock Live: xspock

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
nioz schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:29:
Ik heb toevallig net de demo uitgespeeld. Ik had gehoord dat het een redelijk lastig spel was, dus ik had aanvankelijk weinig interesse. Maar de demo beviel eigenlijk wel heel goed :D Ik krijg deze week ook killzone door de brievenbus. Spelunky zal dus even moeten wachten, maar het is er zeker één om te onthouden.
Ik wist niet dat er een demo van Spelunky was, die ga ik vanavond maar eens downloaden :)
Als ik het zo lees is het een echt old-school spel, waarbij je net als vroeger enkele levens hebt om het eind te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 03-09-2013 12:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Zijn er nog nieuwe bundels in aantocht? Ik heb totaal geen interesse in Battle Royale, Killzone of FIFA (wat ik zo snel kon vinden aan huidig aanbod). Zoiets als de Walking Dead-bundel zoals in Amerika lijkt me wel wat, maar ik zie nergens of die ook in Europa uitkomt (zelfs Telltale lijkt het niet te weten, enige wat op hun blogs en forums staat is dat ze het bekend zullen maken zodra ze het weten en dat was ook al weer enige weken geleden...).

Ik hoop eigenlijk op iets met een adventure/puzzelspel, of een goede RPG, ik vind dingen als LBP ook erg leuk en heb op Gamescom gezien dat er best wat spellen aangekondigd zijn in "mijn" genres zoals Contrast, Broken Sword 5, Stick it to the Man, Tearaway... en met de prijsverlaging wordt het nu dus best aantrekkelijk maar ik kan ook nog best een paar maanden wachten als er dan iets leuks in de winkels ligt. Is er ergens een lijst van officieel bevestigde bundels?

• Beakzz
Als ik mag gokken dan kan je iig wel rekenen op een tearaway bundel rond die tijd. Dat is namelijk een game waar Sony nogal op inzet.

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:31:
Zijn er nog nieuwe bundels in aantocht? Ik heb totaal geen interesse in Battle Royale, Killzone of FIFA (wat ik zo snel kon vinden aan huidig aanbod). Zoiets als de Walking Dead-bundel zoals in Amerika lijkt me wel wat, maar ik zie nergens of die ook in Europa uitkomt (zelfs Telltale lijkt het niet te weten, enige wat op hun blogs en forums staat is dat ze het bekend zullen maken zodra ze het weten en dat was ook al weer enige weken geleden...).

Ik hoop eigenlijk op iets met een adventure/puzzelspel, of een goede RPG, ik vind dingen als LBP ook erg leuk en heb op Gamescom gezien dat er best wat spellen aangekondigd zijn in "mijn" genres zoals Contrast, Broken Sword 5, Stick it to the Man, Tearaway... en met de prijsverlaging wordt het nu dus best aantrekkelijk maar ik kan ook nog best een paar maanden wachten als er dan iets leuks in de winkels ligt. Is er ergens een lijst van officieel bevestigde bundels?
Zoals hierboven werd aangehaald, heb je Machinarium al geprobeerd? Ik ben ook helemaal gek van Broken Sword achtige spellen, Machinarium mag je niet laten liggen! Ik heb hem gisteren voor 6 euro gekocht voor op de Vita, absoluut meer dan het geld waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 03-09-2013 16:07 ]

Ik vind Machinarium op een gegeven moment echt focking moeilijk worden. Heb 'm zelf op mijn Mac gekocht een tijdje terug. Beetje blijven hangen in die stad met die fontein. Niet meer gespeeld sindsdien. Wel een erg mooi spel als je het geduld ervoor hebt.

• Verstekbakker
  • Niet online
Hoe langer je erover doet, hoe meer value for money ;)

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
KZ voor de vita binnen, geweldige game. Een hele ervaring zo op de vita. Een hoop actie op een klein cshermpje, hoge production value en mooie graphics. Dit is wat de vita zou moeten zijn. Je ziet nu echt wat voor verschil het maakt als een developer zich echt 100% inzet voor de vita net zoals het geval was met Uncharted. Geen wazige graphics of constant framedrops gewoon goede gameplay en goede graphics gevormt naar de features van de vita.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:48
Sn0wblind schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:27:
KZ voor de vita binnen, geweldige game. Een hele ervaring zo op de vita. Een hoop actie op een klein cshermpje, hoge production value en mooie graphics. Dit is wat de vita zou moeten zijn. Je ziet nu echt wat voor verschil het maakt als een developer zich echt 100% inzet voor de vita net zoals het geval was met Uncharted. Geen wazige graphics of constant framedrops gewoon goede gameplay en goede graphics gevormt naar de features van de vita.
Dacht dat de release morgen was. Waar heb je m gekocht?

edit: thanks!

• Sn0wblind
Gamemania, kreeg vandaag een smsje dat deze vandaag al af te halen was.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Sn0wblind schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:47:
Gamemania, kreeg vandaag een smsje dat deze vandaag al af te halen was.
Ik ook. Helaas geen tijd gehad om hem te halen vandaag.

Ben benieuwd of iedereen online weer bij 0 begint of dat je stats mee gaan naar de volledige game.

Verwijderd

Machinarium (en Botanicula) heb ik op de PC al helemaal "grijs gespeeld", maar inderdaad, dat soort spellen zoek ik :)

• Sn0wblind
zoenvisje schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:57:
[...]

Ik ook. Helaas geen tijd gehad om hem te halen vandaag.

Ben benieuwd of iedereen online weer bij 0 begint of dat je stats mee gaan naar de volledige game.
Je begint bij 0 maar online lijkt nu nog niet te werken. SP speelt lekker weg in ieder geval.

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:39
Is er onderhand al eens bekend welke games er in de nieuwe Mega Packs zitten? Op amazon.de kun je een Vita met Mega Pack 1 krijgen voor 170 euro en dat is toch wel behoorlijk aantrekkelijk.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:15
Chillco schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:36:
Is er onderhand al eens bekend welke games er in de nieuwe Mega Packs zitten? Op amazon.de kun je een Vita met Mega Pack 1 krijgen voor 170 euro en dat is toch wel behoorlijk aantrekkelijk.
Komt er een 2e Mega Pack dan?

*Ik meld me in dit topic als toekomstige Vita owner :)

• Chillco
Gusev schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:22:
[...]

Komt er een 2e Mega Pack dan?

*Ik meld me in dit topic als toekomstige Vita owner :)
Tijdens de Gamescom presentatie is aangekondigd dat er drie nieuwe Mega Packs naar Europa komen maar voor zover ik kan vinden is er nog niet bekend gemaakt welke games hier in zitten.

• Fantozzi
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Sports and Racing Mega Pack: 

Everybody’s Golf
Motorstorm RC
Gran Turismo (PSP)
Modnation Racers: Road Trip
Table Top Tanks
Top Darts
Wipeout Pulse (PSP)
Table Mini Golf

Disney Mega Pack:

Epic Mickey 2: The Power of Two
Disney Pixar Cars (PSP)
Toy Story (PSP)
Mickey’s Wild Adventure (PSP)
Disney Pixar UP (PSP)
Disney Pixar Ratatouille (PSP)

http://www.psx-sense.nl/1...a-megapacks-aangekondigd/

Is het alsnog de gok welke '1' is.. Wellicht degene die ook in Nederland al te koop is?? Dan zijn Dit twee en drie ;-)

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Killzone Mercenary is vet, maar first day en gelijk 1.2gb patch. Mijn vita had echt moeite met het downloaden er van. Haakte 2 keer van zelf af en kreeg error tijdens het downloaden. Heb 2 missies nu gedaan en er is niet echt te veel tijd gestoken in de single player campaign verhaal. Gaat allemaal zo snel, beetje Unit 13 achtig. Maar de gameplay is wel vele malen beter dan Unit 13, ten minste niet van die momenten van "Oh hier ben ik al eens geweest." gevoel. Kan wel niet gewend raken aan het motion sensor aiming, vond het ook gewoon zo nodig om te proberen. Verder is het hacken wat voor vraagtekens zorgde echt easy, kwestie van vul het vakje.

I.i.g, het is een goeie game tot nu toe en ik zal wel 1 van deze dagen weer eens door gaan met mijn game.

Verwijderd

Fantozzi schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:44:
Sports and Racing Mega Pack: 

Everybody’s Golf
Motorstorm RC
Gran Turismo (PSP)
Modnation Racers: Road Trip
Table Top Tanks
Top Darts
Wipeout Pulse (PSP)
Table Mini Golf

Disney Mega Pack:

Epic Mickey 2: The Power of Two
Disney Pixar Cars (PSP)
Toy Story (PSP)
Mickey’s Wild Adventure (PSP)
Disney Pixar UP (PSP)
Disney Pixar Ratatouille (PSP)

http://www.psx-sense.nl/1...a-megapacks-aangekondigd/

Is het alsnog de gok welke '1' is.. Wellicht degene die ook in Nederland al te koop is?? Dan zijn Dit twee en drie ;-)
Het eerste pakket spreekt mij wel aan. Was gisteren op het idee gekomen een PSVita aan te schaffen i.v.m. een kortingscode van bol.com i.c.m. de waardebonnen die ik heb gespaard met het invullen van enquetes, maar bol heeft ineens de prijzen van alle bundels verhoogd. :( Kennelijk zit er toch weer muziek in de PSVita, nu de prijsverlaging er is. Ben benieuwd of er nu meer ontwikkelaars zich geroepen gaan voelen om games te produceren. Al zijn die indiegames natuurlijk ook erg tof.

• Gusev
A.s. vrijdag komt de Killzone Mercenary bundel uit met ik geloof de WiFi+3G versie en 8GB. Daar zou je nu dan de Mega Pack '1' bij krijgen voor 199,99. Dat is toch best een mooie bundel.

• SToRM666
Ik heb gisteren de Beta van Killzone eens gedownload, maar ik kon niet op de server komen...
Ik zal dus eerst die patch moeten binnenhalen denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 04-09-2013 12:25 ]

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:09

Edd

SToRM666 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:25:
Ik heb gisteren de Beta van Killzone eens gedownload, maar ik kon niet op de server komen...
Ik zal dus eerst die patch moeten binnenhalen denk ik.
Uhm, de beta is afgelopen..
https://twitter.com/PlayStationEU/status/375181667733745665

-

• Beakzz
De beta heeft mij iig niet over de streep getrokken. Het spel ziet er mooi uit , maar dit speel ik toch liever op een console hoor (bak er ook weinig van)

Zie hem wel een keer op Plus verschijnen :)

• Fantozzi
Okay, vandaag overstag gegaan en een Vita plus Killzone (download voucher) + 8 Gb kaartj gekocht. Via Bart Smit en dus nog nét een megapack 8 Gb met 10 games erbij (Amsterdam en omgeving: megapacks nu op) €199 betaald, goede deal dacht ik zo. Uncharted staat gedownload al klaar op de PS3, met PS Plus.
Maar nu .. : mijn PSN account staat op een oud, niet meer bestaand emailadres. Ooit (dacht ik) veranderd, blijkbaar niet maar wél een tweede account gemaakt op m'n huidige primaire adres. Geen idee van wachtwoord, k#t! Uiteindelijk gebeld met PlayStation PSN service, die zouden mijn e-mailadres aanpassen. Mooi. Dit bevestigd gekregen, maar duurt ' maximaal een paar werkdagen'..
Mijn vraag/'probleem': Ik wil natuurlijk graag óf Killzone of iets anders spelen (via andere account, dan dus), maar als ik het goed begrijp ben ik dat dan weer kwijt als ik uiteindelijk wél via de juiste account activeer?? Lastige zooi dit! Wellicht heeft iemand een idee of zie ik iets over het hoofd??

[ Voor 3% gewijzigd door Fantozzi op 04-09-2013 22:33 ]

Verwijderd

@ Fantozzi: Op een PSVita kun je maar 1 account tegelijkertijd actief hebben, dacht ik. Als je daar alle games op hebt geactiveerd (incl. Plus), dan is dat dus aan dat account verbonden.

Btw, tot wanneer loopt die Mega Pack-actie bij Bart Smit? Dan haal ik hem wellicht ook nog. Alleen in de winkels of ook via het internet?

EDIT: Never mind: heb het antwoord al gevonden. :P De actie loopt nog! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2013 07:56 . Reden: aanpassing ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:54:
@ Fantozzi: Op een PSVita kun je maar 1 account tegelijkertijd actief hebben, dacht ik. Als je daar alle games op hebt geactiveerd (incl. Plus), dan is dat dus aan dat account verbonden.

Btw, tot wanneer loopt die Mega Pack-actie bij Bart Smit? Dan haal ik hem wellicht ook nog. Alleen in de winkels of ook via het internet?

EDIT: Never mind: heb het antwoord al gevonden. :P De actie loopt nog! _/-\o_
Ik zal even nog wachten en een 32 gb kopen, heb ik echt nodig aangezien mijn 16gb PROP vol.

• SToRM666
Dat wist ik dus niet, dan zal ik maar afwachten tot er een demo van verschijnt.
Bedankt voor de info ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 05-09-2013 12:44 ]

• Magic007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07-2023
Volgens mij is de Mega-pack actie bij BArt Smit tóch verlopen. Op de hoofdpagina staat de actie nog wel maar als je doorlinked naar de aankooppagina wordt de megpack niet meer automatisch aan je winkelmandje toegevoegd :-(

Balen...wilde hem net gaan bestellen...

• Gusev
Magic007 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:48:
Volgens mij is de Mega-pack actie bij BArt Smit tóch verlopen. Op de hoofdpagina staat de actie nog wel maar als je doorlinked naar de aankooppagina wordt de megpack niet meer automatisch aan je winkelmandje toegevoegd :-(

Even een winkel binnenlopen. Er is mij toegezegd dat het in ieder geval t/m morgen is.

• Fantozzi
Ik heb 'm zelf opgehaald bij de vestiging van Bart Smit, daar wisten ze ook van de Megapack actie, maar waren ze helaas op (dinsdag 2x Vita verkocht aldaar, met de laatste twee packs). Ik heb toen aangegeven dat juist dat megapack erbij mij over de streep getrokken had. Toen was de medewerker zo vriendelijk om rond te bellen, andere filialen, en uiteindelijk nog één gevonden. Daarheen per fiets (11km :-) maar heerlijk weer dus goed te doen). Vita 'zonder pack' daar ingeleverd en 'omgeruild' voor een/zelfde mét Pack.
Oftewel: De Vita's gaan hard nu!! Bart Smit filialen kunnen de megapacks bestellen maar krijgen ze niet (nog) niet geleverd. Mijn advies, spring in de telefoon, vraag na waar eventueel nog een Megapack beschikbaar is en succes. Maar, wellicht is de actie nu wél echt over, en was Vita plus 8Gb plus code Killzone 'Plus 8Gb Megapack' wel niet geheel de bedoeling..

• Magic007
Yeahhhh ...ik was bijna op de fiets gesprongen... totdat ik besloot ff op de website van Intertoys te kijken!

Daar dus nu een PS Vita wifi en Fifa 13 (bah..voor mij dan) besteld mét megapack! Die hebben dus min of meer dezelfde actie!
Helemaal blij...
Misschien kan ik die Fifa 13 code wel een keer ruilen met iemand met een andere code :)

• Chillco
Mega Pack is bij Gamemania in de aanbieding voor 20 euro. Zit er zelf aan te denken om die Killzone bundel te halen samen met die pack. In totaal dan wel 20 euro duurder dan die Intertoys actie maar dan heb ik er tenminste een spel bij die me meer interesseert dan Fifa.

• Verstekbakker
  • Niet online
Chillco schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:01:
Mega Pack is bij Gamemania in de aanbieding voor 20 euro. Zit er zelf aan te denken om die Killzone bundel te halen samen met die pack. In totaal dan wel 20 euro duurder dan die Intertoys actie maar dan heb ik er tenminste een spel bij die me meer interesseert dan Fifa.
Ik weet niet welke actie ik had, maar bij Gamemania kreeg ik vorige week bij aankoop van een Vita het megapack gratis. Kon ik nergens terugvinden (en ik wist er niet van), maar de medewerker zei me dat toen ik wilde afrekenen.

En 150 punten op je klantenkaart.

Machinarium heb ik uitgespeeld. Heel mooi spelletje, maar wel een beetje kort helaas...

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 05-09-2013 15:41 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
Echt jammer dat One Piece niet naar de Vita komt in Europa, ziet er tof uit:

[ Voor 40% gewijzigd door Avioto op 05-09-2013 22:26 ]

Steam/XBL: Avioto

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
Ik zie dat street fighter x tekken en ultimate marvel vs capcom 3 een klein beetje zijn afgeprijs voor plus members. Van €19,99 naar €17,99.

Wie kan mij wat vertellen over deze games, wordt het een beetje online gespeeld? Krijg je matches redelijk rap of duurt dit lang en als je er een hebt kom je tegen een pro of is dit niet het geval? Welke is in dat opzicht het meest actief en een betere koop?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Beakzz
Nouja een klein beetje ? Klein beetje extra voor PS+ leden ;)

Street Fighter X Tekken
Was €44.99/£39.99/AU$62.95, now €19.99/£14.99/AU$24.95
Additional 10% off for PS Plus members

Ultimate Marvel vs Capcom 3
Was €34.99/£29.99/AU$47.95, now €19.99/£14.99/ AU$24.95

Bron playstation blog.

Er zijn hoe dan ook een heleboel spellen on sale met de "big in japan" sale.
Niet echt mijn smaak , maar een stuk beter dan die befaamde summer sale.

http://blog.eu.playstatio...ident-evil-ragnarok-more/

• ndonkersloot
Aha dat kan je in de store onduidelijk zien vind ik :p. Bedankt!

Ik denk dat ik niks aanschaf, twijfel twijfel.
Ik vind Rayman Legends, Killzone Mercanary's en aankomend in oktober dragons crown interessanter. Al duur zat ;).

[ Voor 61% gewijzigd door ndonkersloot op 06-09-2013 07:23 ]

• Beakzz
Gewoon niet doen dan :p Ze moeten toch elke maand weer content hebben voor plus dus grote kans dat ze binnenkort daar langs komen. Gebeurt wel vaker net na een aanbieding. Je hebt nu genoeg te spelen zo te zien ;)

Verwijderd

Magic007 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:48:

Ik heb hem net besteld nadat Bart Smit via Twitter mijn vragen had beantwoord (rond 8:30 uur vandaag). 'Online' hadden ze nog Megapacks en ook het Killzone pack zou er nog zijn. Wanneer je het in een filiaal laat bezorgen zijn de verzendkosten feitelijk maar 0,50 cent...

Anyway, mijn PSVita is onderweg! _/-\o_

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 14:14
Dead or Alive 5 + ook dezelfde prijs als UMVC3 :)
Beakzz schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 00:02:
Nouja een klein beetje ? Klein beetje extra voor PS+ leden ;)

Street Fighter X Tekken
Was €44.99/£39.99/AU$62.95, now €19.99/£14.99/AU$24.95

Ultimate Marvel vs Capcom 3
Was €34.99/£29.99/AU$47.95, now €19.99/£14.99/ AU$24.95

Bron playstation blog.

Er zijn hoe dan ook een heleboel spellen on sale met de "big in japan" sale.
Niet echt mijn smaak , maar een stuk beter dan die befaamde summer sale.

http://blog.eu.playstatio...ident-evil-ragnarok-more/

[ Voor 0% gewijzigd door eelco_akker op 06-09-2013 16:58 . Reden: typo ]

• Magic007
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:39:
[...]

Ik heb hem net besteld nadat Bart Smit via Twitter mijn vragen had beantwoord (rond 8:30 uur vandaag). 'Online' hadden ze nog Megapacks en ook het Killzone pack zou er nog zijn. Wanneer je het in een filiaal laat bezorgen zijn de verzendkosten feitelijk maar 0,50 cent...

Anyway, mijn PSVita is onderweg! _/-\o_
Heb die van mij vandaag opgehaald bij de Intertoys. Met Killzone had ik iets beter gevonden maar ook dat is mijn spel eigenlijk niet...veel meer keus in editions is er niet momenteel helaas...
Maar ja hij is binnen en ik ga zo die megapack games op het memorykaartje zetten! Ben benieuwd!

Dus als iemand een code wil ruilen van FIFA 13???????? ;)

• ndonkersloot
Toch besloten om Killzone te halen, kom uit de stad bart smit, intertoys, dixons, mycom, gamemania geen van allen Killzone meer op voorraad :(.

Rayman legends hadden ze wel maar denk dat ik die later haal aangezien ik origins toen deze gratis was in een keer achter elkaar geplatinumt had en ben bang dat ik het saaiig vindt als ik het nu op pak na zon korte tijd.

Meh toch maar bestellen dan, had hem dit weekend willen doen :p.

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Hier hetzelfde... wou ook even Killzone halen, Saturn had hem (nog) niet, MediaMarkt had een slap excuus. En daarna helaas geen tijd meer om ook nog naar de Gamemania te gaan. Dus hopelijk morgen nog even kijken....

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

• Trishul
Wow wtf. Ik dacht ik haal Killzone morgenochtend ff op de fiets bij de plaatselijke saturn. Kon 'm al niet vinden op hun website, dus dan zal ik maar flink doorfietsen naar een gamemania.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Opvallend. Bij de MM hadden ze begin deze week Rayman Origins (ps3) ook nog niet terwijl die al een paar dagen uit moest zijn.

PSN: Shiver23

• Gusev
Heb vandaag ook mijn PS Vita + Killzone op de kop getikt :) . Hij is nu ruim 4GB aan Killzone aan het binnenhalen...ben benieuwd! Die megapack spellen zijn niet echt mijn ding :) LBP is wel leuk, maar al op de PS3 gespeeld.

Nu maar eens na Killzone op zoek naar must haves..

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Vandaag wat spellen ingeleverd voor de GTA 5 actie van Gamemania. Eigenlijk hadden ze geen Killzone meer liggen maar iemand had dubbel gereserveerd. Nadat ze die gene hadden opgebeld kon ik hem mee nemen voor 30 euro en GTA voor 0 euro na inlevering van 10 games :D
Voor mensen die in of in de buurt van Zaandam wonen; bij de Saturn hadden ze nog een aantal Vita packs met Killzone en bij de Gamemania stond er in ieder geval nog 1 achter de balie..
Bij Saturn hadden ze de losse game niet en bij Gamemania had ik de laatste.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Trishul
Hahaha dan lijkt het erop dat iedere Vita owner massaal Killzone aan het kopen is. Dat zou mooi zijn. Krijgen we nog meer AAA vita games.

• Magic007
Had een vraagje:
Wie weet waar zit de voucher voor het spel dat bij de PS Vita bundel hoort (en het 4 GB kaartje)?
Zitten deze in de buitenste doos? Bij mij zaten ze er namelijk niet bij (en de buitenste doos (dus niet waar de PS Vita in zit) was ook al opengemaakt?
Ben bang dat ze eruit gehaald zijn....
Hoor graag jullie reacties!! Nu kan ik pas maandag bellen (baal baal) als het er dus niet bij zit... :-(

• Magic007
OH...gevonden!!

:)

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05

Rincewind

Take me in your arms tonight

Zijn die codes uit het megapack doorverkoopbaar ? Een aantal van die spellen heb ik nl. al..

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Krijgen we nu nog een Mega Pack bij een Vita op Bartsmit.com?

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik heb sinds nog niet eens een knalaanbieding gehad van Bartsmit voor een PS Vita, kon hem niet laten liggen, geweldig ding behalve 1 ding, het wifi signaal. Deze is echt waardeloos... Internet staat er bomvol mee maar kan nergens een oplossing vinden. Ik woon in een flat en heb notabene een wifi signal extender op ongeveer 2 meter van mijn modem op een goede hoge plek, maar toch, 1 deur á 10 - 13 meter verder heb ik 1 tot 2 streepjes... Het is echt om te janken. Mijn telefoon haalt 3 tot 4 streepjes en me iPad ook 4. Is er een oplossing voor? Want om de 2 potjes Killzone Mercenary eruit gegooit worden, daar heb ik geen 200 euro voor over. Gelukkig heb je in Nederland de kans binnen 30 dagen je product terug te sturen, waarvan ik zeker gebruik ga maken als dit waardeloze wifi signaal niet opgelost kan worden... Wat wel heel jammer zou zijn want het is echt een topding verder. Als iemand me kan helpen, zou dat geweldig zijn!

MVG,

Tycho500

• Sn0wblind
Streepjes varieren qua waardes met verschillende apparaten. Tot nu toe heb ik overigens nog geen issues gehad betreft de wifi ontvangst.

• Tycho500
Sn0wblind schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:40:
Streepjes varieren qua waardes met verschillende apparaten. Tot nu toe heb ik overigens nog geen issues gehad betreft de wifi ontvangst.
Oke dan nog, ik heb 26% signaal sterkte, dat kan echt niet als je wifi signaal 10 meter van je kamer is, zonder dingen die het wifi signaal kunnen hinderen...

• ndonkersloot
Bijzonder ik heb andere ervaringen, op mijn Vita heb ik beter signaal dan op mijn iPad. Als mijn iPad geen netwerken vind doet mijn Vita dit wel heb eigenlijk binnen in het huis nooit minder dan maximaal bereik.

Wat voor extender heb je? Wat voor muren/deuren moet het signaal door om bij je Vita te komen? Beton, gips blokken, hout?

• Tycho500
Tiwazz schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:42:
Bijzonder ik heb andere ervaringen, op mijn Vita heb ik beter signaal dan op mijn iPad. Als mijn iPad geen netwerken vind doet mijn Vita dit wel heb eigenlijk binnen in het huis nooit minder dan maximaal bereik.

Wat voor extender heb je? Wat voor muren/deuren moet het signaal door om bij je Vita te komen? Beton, gips blokken, hout?
Mijn muren zijn van gewapend beton geloof ik lol... Maar het signaal hoeft alleen maar door mijn deur heen (die is van hout) Ik heb een Netgear wifi extender die het op dit moment niet meer doet... Ik kan wel connecten met het wifi maar verder dan dat gaatie niet, hij zegt datie verbinding heeft maar hij heeft het niet.... Het was heel plotseling want vanochtend deed die het nog... Heel fijn dus allemaal, niks werkt in mijn huis...

• ndonkersloot
Hmm vervelend. De attennes van je wifi extender is niet gericht maar zend 360 graden om zich heen, hierdoor is "alleen de deur" lastig. Na een herstart werkt de extender ook niet?

Je zou een krachtigere extender of accespoint kunnen aanschaffen? Heb zelf goede ervaringen met:
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND

Maar goed dat is ook een investering van €50,- wat misschien niet gewenst is. Wellicht kan de plaatsing van de huidige extender verbeterd worden?

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Killzone Mercenary online is toch wel beetje raar nog. Als ik probeer te connecten doet ie het af en toe niet, totdat ik het spel opnieuw start.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:48
Tycho500 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:47:
[...]

Mijn muren zijn van gewapend beton geloof ik lol... Maar het signaal hoeft alleen maar door mijn deur heen
Al eens het kanaal (1 t/m 11) bekeken en eventueel verandert, En de wifi beveiligingsinstellingen van de router aanpassen/nakijken kan ook een oplossing zijn.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Tycho500
Tiwazz schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:19:
Hmm vervelend. De attennes van je wifi extender is niet gericht maar zend 360 graden om zich heen, hierdoor is "alleen de deur" lastig. Na een herstart werkt de extender ook niet?

Je zou een krachtigere extender of accespoint kunnen aanschaffen? Heb zelf goede ervaringen met:
pricewatch: TP-Link TL-WA901ND

Maar goed dat is ook een investering van €50,- wat misschien niet gewenst is. Wellicht kan de plaatsing van de huidige extender verbeterd worden?
Oh jawel hoor er zitten wel 2 antennes op die ik kan draaien, maar ik weet niet wat er mis mee is want hij geeft geen signaal door van de extender naar het modem, hij ontvangt alleen het signaal van het apparaat naar de extender, en dat moet hij dan door zenden maar dat doetie niet... Heel vervelend iig.

Het kanaal tussen 0 en 15 wisselen heb ik al geprobeerd, maar zonder resultaat helaas. Wel bedankt dat jullie met me mee willen denken, ik wil dit ook graag opgelost hebben...
Ik zit zo eens te kijken naar Killzone Mercenary, maar die kun je zo te zien net zo goed digitaal binnen hengelen, qua prijs. Moet je een fysieke kopie ook installeren op de geheugenkaart, of kun je die gewoon vanaf de "cartridge" spelen?

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 08 september 2013 @ 08:44:
Ik zit zo eens te kijken naar Killzone Mercenary, maar die kun je zo te zien net zo goed digitaal binnen hengelen, qua prijs. Moet je een fysieke kopie ook installeren op de geheugenkaart, of kun je die gewoon vanaf de "cartridge" spelen?
In de psstore is ie niet zo duur.

Updates en savegames moet je installeren met een cartridge.
Begrijp ik, maar ik wil weten of de fysieke game ook een install nodig heeft.

Verwijderd

Ik heb maar 1 cartridge voor mijn Vita.

Er staat bij de game kz:m :

Zorg dat je een PlayStation®Vita-geheugenkaart hebt – je hebt er een nodig om deze game te spelen.
Weet ik Dennis, maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag of de gehele game geïnstalleerd moet worden. Een geheugenkaart is nodig voor savegames en updates, zoals je zelf al zegt.

• ndonkersloot
Nee de "base" van de game speel je via de cartridge. De updates en savegames moeten wel geïnstalleerd worden meer niet. De eerste update is naar horen +1GB en daar heb je dus wel de ruimte voor nodig.

Dit is voor mij een reden om de game op cardridge te halen ipv digitaal. Heb nooit zoveel ruimte over. Base+updates is ongv. 5GB.

Ik had eerst ook uncharted op cardridge, heb deze verkocht omdat ik deze digitaal gratis heb maar heb de game hirna nooit meer gedaan omdat ik geen ruimte heb :p.

Okay, dan denk ik dat ik 'm ook maar fysiek haal. Kan ik 'm ook nog doorverkopen. :)

• Trishul
Ik wil killzone halen uit engeland, maar maakt dat nog uit m.b.t. dlc enz? Ik heb het hier in ieder geval opgegeven, de saturn en game mania hadden m niet...

• ndonkersloot
Als je games uit een andere regio haalt kan je geen dlc kopen, nou is UK ook PAL dus denk dat dat niet uit maakt?

Ik heb hem zojuist weten te bemachtigen!!! Bij de mediamarkt in Breda lagen er genoeg voor €39,99. Zo direct meteen eens gaan doen :).

Verwijderd

De multiplayer is echt super om te spelen. Ik merk wel dat veel mensen moeite hebben om te aimen. Ik win echt belachelijk veel vuurgevechten waar ik met mijn rug naar de enemy sta. Headshots zijn echt noodzakelijk.

• ndonkersloot
Multiplayer is episch inderdaad! Vind de singleplayer ook erg leuk alleen een beetje makkelijk naar mijn idee, misschien komt het nog hoor maar heb nu twee missies gehaalt op hard uiteraard en dat was nou niet bepaalt moeilijk...

Killzone is echt tof!

By the way: The walking dead is echt een aanrader. Is zeker de beste versie tot nu toe... Alleen de laad tijden zijn een beetje lang maar ook echt een wereldgame!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• SToRM666
Binnenkort misschien ook maar eens Killzone bestellen.
In de FRS in Hulst ligt trouwens nog altijd de 3G Vita voor 150 euro :)

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 08-09-2013 20:20 ]

• Gusev
Dat is echt geen geld voor de 3G versie!

Ik ben nu overigens bij de 4e missie van Killzone, maar soms heb ik het idee dat ik Killzone op me PS3 aan het spelen ben! Zo te lezen hebben wel meer mensen Killzone gehaald :P ...Kunnen we een GoT crew maken oid?

Hoi SToRM, ik had jou vroegah op me PS3, voeg je wel weer toe nu ik een vita heb :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:23
SToRM666 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:19:
Binnenkort misschien ook maar eens Killzone bestellen.
In de FRS in Hulst ligt trouwens nog altijd de 3G Vita voor 150 euro :)
Ook al enkele keren aangegeven. Niemand wilde hem. Nu mogelijk wel.

Verwijderd

Sjongjonge wat is Killzone een verdomd toffe game zeg! Die multiplayer is echt verslavend. Net mijn batterij leeggespeeld (ik kwam er wel achter dat ik bluetooth nog aan had staan).

Deze game heeft me over de streep getrokken om een ps vita te halen (wat een mooi apparaat) en ik heb er zeker geen spijt van! Het valt me overigens nog mee hoe snel ik fatsoenlijk geleerd heb te aimen met de stickjes van de Vita. Ik heb het idee dat de skillgap in deze game groter ligt dan bij veel console shooters, puur door het feit dat die stickjes erg wennen zijn en voor sommigen erg lastig te bedienen. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de aim assist wel heel erg hoog vind liggen af en toe.

De netcode, hitboxes en physics zijn overigens echt van een heel hoog niveau en kunnen zeker mee met de grote jongens op de consoles. De game is wel erg limited, maar je kunt eigenlijk ook niet meer verwachten van een handheld shooter.

Er zijn echter een paar irritante puntjes:
- killstreaks. Wat zijn killstreaks toch verdomde kut, in welke game dan ook. Het idee slaat gewoon helemaal nergens op: je speelt goed en krijgt daarom gratis OP shit om de mensen, die je toch al aan het neermaaien was, helemaal de tering in te schieten. De logica daarin is mij volledig bijster.

- Shotguns als secondary wapen. Nog zo iets onbegrijpelijks. Het is op zich niet erg om shotguns te gebruiken als secondary wapens, maar als er dan ook een bij zit die ontiegelijk OP is dan moet je jezelf even achter je oren krabben.

De balans van de wapens is verder dan wel weer erg goed en al met al is deze game voor iedere Vita bezitter die ook maar enigszins geïnteresseerd is in FPS games.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nieuwe Vita aangekondigd..

Gundam Breaker aangekondigd
God Eater 2
Nieuwe Soul Sacrifice lijkt het op. Of nee, het is gewoon een geupgrade versie van de eerste.

Op Soul na, gaan we de rest niet zien in de EU denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 09-09-2013 08:17 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:35

ikookhier

>hijdiehieris<

En vergeet het 64GB kaartje niet :9

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• corset
Klopt inderdaad, maar omgerekend 80 euro is beetje enthousiast :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Damn net nu ik er 1 heb gekocht nu zie ik wel niet erg veel verschil ... wat lichter en grotere accuduur en ingebouwd kaartje .... nu niet waarvoor ik meteen mijn huidige verkoop en een nieuwe haal.

• Peter_Aragorn
Nieuwe heeft toch LCD, ipv de OLED die er nu in de Vita zit...

• corset
Dus geen groot verschil zoals johan aangeeft. Ja, misschien voor de pseudo techneutjes die denken dat het verschil zo gigantisch belangrijk is op zo'n klein schermpje.

[ Voor 57% gewijzigd door corset op 09-09-2013 08:37 ]

• SToRM666
maartend schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:54:
Ook al enkele keren aangegeven. Niemand wilde hem. Nu mogelijk wel.
Eigenlijk wel apart dat die er nog altijd ligt voor die prijs.
Misschien dat ze nu weer alle huidige Vitas in prijs gaan verlagen, aangezien het nieuwe model er aan zit te komen.

• ndonkersloot
Whut!?! Bron?

Edit:

Zojuist gelezen op de frontpage van tweakers. Ik ben toch blij met de huidige Vita, OLED tov LCD doet dit vooral. Jammer dat ze daar vanaf stappen!

64GB geheugen kaart heb ik dan nog niet gelezen, zijn er prijzen en release date bekend? Heb hier wel interesse in, kan dan tenminste alles kwijt!

[ Voor 92% gewijzigd door ndonkersloot op 09-09-2013 09:27 ]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Bron Tweakers.net frontpage ;)

http://blog.eu.playstation.com/

• Edd
  • Laatst online: 13:09

Edd

Uhhh... PS Vita TV?

-

• Gusev
I didn't see that one coming...maarre de nieuwe vita heeft inderdaad een LCD display, hierdoor gaat de batterij o.a. langer mee. Daarnaast heeft de nieuwe vita 1GB intern geheugen i.t.t. 512MB bij de 'oude'.

Er is nog niet aangekondigd dat de nieuwe vita ook in Europa uitkomt in oktober, maar waar ik vooral 'bang' voor ben is dat toekomstige, zwaardere, spellen minder gaan draaien op 512MB...
Pagina: 1 ... 48 ... 82 Laatste