Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:49
stalscu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:56:
Ik denk dat er ik toch aan moet geloven. Lansgzaamaan komt er toch wel een stapeltje games die voor mij leutig zijn

En nog een vraag. Klopt het dat je ps1 games kan downloaden/kopen?

Zit daar resident evil 2 tussen? (Zoja, goed speelbaar?)

Als dat laatste zo is, dan ga ik hem zeker halen, en wel zo snel mogelijk.
Ga maar kopen dan :p

http://youtu.be/QXVKrpUwuMs

Check verder Psn store , google en youyube voor antwoorden op het grootste deel van je vragen ;)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Thanks gasten. Ik ga eens rond neuzen.

Maar re2 op de vita? Dat moet toch gruwelijk vet zijn? Ik vond dat een van de beste games ooit. (Destijds)

Edit

Filmpje bekeken, en man..... Van potentiele klant naar wannabe hoor. Haha, ;-).

Hmmm..... Eens ff snel een spaarplanneke uitdokteren.

Nogmaals bedankt, want nu ik dit type bedenk ik me dit waren wel echte standaard googlevragen. Ach ja......

Nu die psn store ff induiken, ps3 verkocht, dus kwam daar nooit meer. Thumbs up for deathsmiles om het feest compleet te maken....

[ Voor 119% gewijzigd door Turfschipper op 26-08-2013 03:50 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
stalscu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 02:38:
Thumbs up for deathsmiles om het feest compleet te maken....
Wat zou ik graag Cave bullethell op mn Vita willen! Zal alleen nooit gebeuren ben ik bang.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 18:10
pateen75 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 02:59:
KZ M Beta speelt heerlijk weg. Deze game staat bij mij in de pre-order, wie van jullie koopt m nog meer en mag ik daarom toevoegen?
Ik vind 'm ook heerlijk spelen, ben er al helemaal verslaafd aan, ook al is het maar 1 level. Smaakt echt naar meer.

PSN:fitness82

Verwijderd

Afgelopen week zijn er behoorlijk wat nieuwe (indie) games getoond voor de PSVita in verband met de gamescom. Er zitten er toch een behoorlijk aantal tussen die mij wel aanspreken, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd dat ze hiermee de massa voor zich gaan winnen. Afgezien van Borderlands 2 komen er vrijwel geen AAA titels naar de PSVita en dat lijkt me een groot gemis. Daarnaast zijn er veel games in de maak die ook naar PS3 en/of PS4 komen (met gedeelde Trophylijsten), waardoor er voor gamers niet direct een reden is om een PSVita in huis moeten halen. Ik ben dus nog niet helemaal overtuigd of dit het zetje is dat de PSVita nodig heeft.

Ook een gemis in de presentatie vond ik het ontbreken van een demonstratie van de remote play feature. Daar wil ik als gamer juist meer van weten, want de tv in de woonkamer wordt gedeeld voor tv/video on demand/gaming en dit zou dan ervoor zorgen dat we in ieder geval allebei op de bank kunnen blijven hangen.

En dan nog even dit: ik wil een PSVita aanschaffen, maar zit er aan te denken i.v.m. trip naar Japan om daar een speciale uitgave te kopen in Tokyo, Akihibara. De vraag die rijst, is alleen of het apparaat wel op Engels ingesteld kan worden en of hij dan Europese games accepteert (hoewel games regiovrij zijn, tenzij uitgever anders bepaalt). Iemand die dit toevallig weet?

Zijn er verder zaken waaraan ik moet denken? Ik begrijp dat een beroep doen op garantie een moeilijk verhaal zal worden. Verder dacht ik nog aan de importheffing (let de douane hier heel actief op?)? Ik zag ook dat het voltage (100 Volt) anders is... Nog andere dingen?

Verwijderd

Zelf sprak de Killzone game mij wel erg aan. Het had mij bijna in de verleiding gebracht om een Vita aan te schaffen. Toen ik er echter wat meer over las en zag dat hij regelmatig onder de 20FPS dook was ik toch een stuk minder enthousiast.

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Daar heb ik eerlijk gezegd niets van gemerkt. Naar mijn idee draait het zo soepel als wat.

PSN: xpock Live: xspock

• pateen75
Ik lees daar juist dat de preview-code die ze gespeeld hebben vrij goed presteert. En dat is nog maar de preview-code. Met onder de 20FPS hebben ze het over Uncharted (heb ik overigens nooit wat van gemerkt).

Ik denk echt dat je je geen zorgen hierover hoeft te maken (als ik het op mijn ervaringen baseer met de beta). Just give it a try. ;-)

Wat Pateen75 ook al zegt, maar dan even geciteerd uit het artikel:
This is particularly noticeable in Uncharted, where frame-rates come crashing down below 20FPS when there are several enemies on screen as well as a lot of trees and effects. [...] Comparatively, the Killzone: Mercenary preview code we played appears to be better optimised, with the game more closely adhering to the desired 30fps refresh across general run-of-play, and when gunfights do break out, the drop in performance is nowhere near as problematic as in Uncharted.
Hun woordkeuze impliceert overigens wel dat Killzone ook last heeft van framedrops, alhoewel deze niet zo erg zijn als in Uncharted. Persoonlijk heb ik in de beta eigenlijk niets gemerkt van framedrops. Maar misschien valt het niet zo op als je gewoon lekker aan het spelen bent, in plaats van frames tellen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 26-08-2013 14:42 ]

• pateen75
nioz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:42:
Wat Pateen75 ook al zegt, maar dan even geciteerd uit het artikel:

[...]

Hun woordkeuze impliceert overigens wel dat Killzone ook last heeft van framedrops, alhoewel deze niet zo erg zijn als in Uncharted. Persoonlijk heb ik in de beta eigenlijk niets gemerkt van framedrops. Maar misschien valt het niet zo op als je gewoon lekker aan het spelen bent, in plaats van frames tellen ;)
Mee eens! ;-)

Verwijderd

pateen75 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:28:
Ik lees daar juist dat de preview-code die ze gespeeld hebben vrij goed presteert. En dat is nog maar de preview-code. Met onder de 20FPS hebben ze het over Uncharted (heb ik overigens nooit wat van gemerkt).

Ik denk echt dat je je geen zorgen hierover hoeft te maken (als ik het op mijn ervaringen baseer met de beta). Just give it a try. ;-)
Kijk ook eens het filmpje. Daarbij zie je aan de onderkan het aantal FPS.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:11
Killzone loopt perfect op de Vita. En ik ben minimaal 60 fps gewend, als pcgamer ;)
Daar hoef je je niet zorgen over te maken lijkt me. Bij Jak & Daxter Trilogy is het veel erger.

Steam/XBL: Avioto

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jak & Dexter trilogy is zowat onspeelbaar door de karige framerate. Spijtig want ook die trilogy is geweldig.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Is er trouwens al iets bekend over ratchet & clank trilogy op de vita? Met PS3 CFW kun je wel al de trilogy hd spelen via remote play.... Dat wil ik ook op m'n vita, maar dan via de officiele manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 26-08-2013 19:29 ]

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Kijk ook eens het filmpje. Daarbij zie je aan de onderkan het aantal FPS.
Lees ook eens de tekst onder het filmpje :)
Performance analysis of Killzone: Mercenary preview code on Vita. The game doesn't quite manage a completely stable 30fps - and checkpoint saves cause very noticeable dips in frame-rate - but the level of smoothness is impressive for such a technically advanced handheld title.
Ik zie in het filmpje inderdaad dat hij af en toe ~2 frames onder de 30fps gaat, maar dat merk je echt niet als je gewoon aan het spelen bent.

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:57:
Is wel een gemis een native VIta versie. Gewoon GT5 porten en mensen zijn al tevreden lijkt me.
Gaat niet gebeuren maar ze zouden de PSP versie kunnen upgraden of idd GT5 geschikt kunnen maken.

http://www.gtplanet.net/n...vita-says-sony-president/

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
http://www.eurogamer.net/...-26-rayman-legends-review

OMG, een 10... Even wachten of de vita versie vloeiend speelt.

Verwijderd

nioz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Lees ook eens de tekst onder het filmpje :)

[...]

Ik zie in het filmpje inderdaad dat hij af en toe ~2 frames onder de 30fps gaat, maar dat merk je echt niet als je gewoon aan het spelen bent.
Mijn ogen bedriegen me niet, en een performance drop van van 30 naar 20fps merk je echt wel. Overigens is hij vrij vaak onder de 30fps en soms onder de 20fps. Ik vind dat gewoon ontzettend jammer en voor mij een reden om er een stuk minder enthousiast te zijn over deze game. Gelukkig denkt natuurlijk niet iedereen er zo over en ik hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 21:04 ]

Dat van die 20fps was uncharted. Bij killzone zie je dat alleen als hij laadt, lijkt me niet dat je daar veel last van zal hebben. Ze zeggen niet voor niets dat ze de 'smoothness' indrukwekkend vinden. Daarnaast hebben meerdere vita spelers hier ook geen last van drops tijdens de beta.

Enthousiasme is niet verplicht, maar ik vraag me wel af waarom je zo negatief over de framerate bent als digital foundry en spelers hier dat niet zijn? Waar baseer je dat dan op?

Verwijderd

Op eigen ervaringen met games waarvan de framerate dropt. Ik merk het en kan me er aan ergeren. Maar zal deze game zelf maar een keer moeten proberen als ik er tegenaan loop.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 21:16 ]

Dat bedoelde ik niet helemaal :)
Ik bedoelde meer waar je onderstaande citaat op baseert?
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:03:
Zelf sprak de Killzone game mij wel erg aan. Het had mij bijna in de verleiding gebracht om een Vita aan te schaffen. Toen ik er echter wat meer over las en zag dat hij regelmatig onder de 20FPS dook was ik toch een stuk minder enthousiast.
Dat klopt namelijk niet. Althans, niet volgens spelers hier en ook niet volgens DF. Nogmaals, je hoeft niet enthousiast te zijn hoor :) als je liever 60fps zou zien, dan wordt dit hem inderdaad niet. Maar het is zonde als je het spel laat lopen, terwijl hij je aansprak, omdat je denkt dat het een sub 20fps slideshow is.
Killzone gaat smooth as hell, prima framerate, ook met veel shit in beeld. :)

• pateen75
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:15:
Op eigen ervaringen met games waarvan de framerate dropt. Ik merk het en kan me er aan ergeren. Maar zal deze game zelf maar een keer moeten proberen als ik er tegenaan loop.
Oplossing is simpel: probeer gewoon de beta (als je geen plus hebt komt er ook nog een open beta). Dus voor free kan je het gewoon uitproberen. ;-)

Verwijderd

Goed, mijn laatste bijdrage hoerover want ondanks dat het bewijs gewoon in de video staat is het schijnbaar minder gewenst.
nioz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:30:
Dat bedoelde ik niet helemaal :)
Ik bedoelde meer waar je onderstaande citaat op baseert?
[...]

Dat klopt namelijk niet. Althans, niet volgens spelers hier en ook niet volgens DF. Nogmaals, je hoeft niet enthousiast te zijn hoor :) als je liever 60fps zou zien, dan wordt dit hem inderdaad niet. Maar het is zonde als je het spel laat lopen, terwijl hij je aansprak, omdat je denkt dat het een sub 20fps slideshow is.
YouTube: Killzone Mercenary PS Vita Preview Frame-Rate Tests

Bij bepaalde punten loopt het tegen/onder 20fps. En dat is dan gewoon singleplayer, ik hoop dat het in multiplayer (wat ik liever speel) minder is. Maar zeer regelmatig staat het spel op 26fps. 60fps hoeft van mij nou ook weer niet op een handheld, maar een stabiele 30fps zou ik eigenlijk wel fijn vinden en zeker niet te veel gevraagd.

Maar als ik hem toevallig eens tegenkom bv bij de Mediamarkt in de Vita zal ik het eens zelf proberen.

Verwijderd

pateen75 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:06:
[...]

Oplossing is simpel: probeer gewoon de beta (als je geen plus hebt komt er ook nog een open beta). Dus voor free kan je het gewoon uitproberen. ;-)
Moet je wel een Vita hebben, en dit leek mij de eerste interessante game om een aanschaf te overwegen. :)

• pateen75
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:08:
[...]

Moet je wel een Vita hebben, en dit leek mij de eerste interessante game om een aanschaf te overwegen. :)
Oeps. haha Das waar ja.

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:07:
Goed, mijn laatste bijdrage hoerover want ondanks dat het bewijs gewoon in de video staat is het schijnbaar minder gewenst.

[...]

YouTube: Killzone Mercenary PS Vita Preview Frame-Rate Tests

Bij bepaalde punten loopt het tegen/onder 20fps. En dat is dan gewoon singleplayer, ik hoop dat het in multiplayer (wat ik liever speel) minder is. Maar zeer regelmatig staat het spel op 26fps. 60fps hoeft van mij nou ook weer niet op een handheld, maar een stabiele 30fps zou ik eigenlijk wel fijn vinden en zeker niet te veel gevraagd.

Maar als ik hem toevallig eens tegenkom bv bij de Mediamarkt in de Vita zal ik het eens zelf proberen.
Het is echt niet ongewenst hoor :) Je bent hier gewoon welkom, en echt niet verplicht om het met mij eens zijn. Ik wil alleen voorkomen dat je het spel al afschrijft op basis van een, naar mijn mening, misplaatst oordeel over de framerate. Je zei namelijk dat je minder enthousiast was nadat je gelezen had dat het spel regelmatigonder de 20fps gaat. Daarom wilde ik even met je delen dat het spel prima draait en dat het niet klopt dat hij regelmatig onder de 20fps gaat. In de DF video zie je ook dat hij bij het laden wel even daalt, maar dat is niet tijdens daadwerkelijke gameplay. Enkel rond 7:30 zie je een gameplay sectie waarbij de framerate inderdaad zorgelijk is. Dat vind ik iets anders dan regelmatig onder de 20fps. En ook tijdens de multiplayer beta heb ik er geen last van gehad.

Maar je geeft nu in bovenstaande citaat aan dat je het ook al vervelend vindt als het spel af en toe frames dropt en als de framerate niet stabiel 30 is. In dat geval kan je killzone misschien beter even overslaan ja, want in de DF video is te zien dat het spel regelmatig een aantal frames onder de 30 zit.

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 23:43
Zag vandaag deze aanbieding en ik dacht dat ik hiermee één van jullie vast blij mee kan maken.
Het gaat om een PS Vita 32GB geheugenkaart voor 40 pond(€53).

http://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Vita-Memory-Model/dp/B007NUSD7M/ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

• Avioto
Die prijsverlaging stelt dan ook weinig voor, geheugenkaarten zijn nog steeds veel te duur.

Level-5 is met een nieuwe rpg bezig voor, onder andere, de Vita. Wonder Flick:
http://www.nintendolife.c..._wii_u_in_japan_next_year

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die Killzone Mercenary... Waar / hoe spelen jullie dat? Ik host, ik probeer te joinen, lukt nooit :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sn0wblind
Avioto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:25:
Die prijsverlaging stelt dan ook weinig voor, geheugenkaarten zijn nog steeds veel te duur.
Het zijn dan ook geen goedkope lage snelheid SD kaartjes. Prijzen zouden niet eens vergeleken mogen worden. De kwaliteit is veel beter (SD kaartjes houden er relatief snel mee op).

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 18:10
CLB schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:55:
Die Killzone Mercenary... Waar / hoe spelen jullie dat? Ik host, ik probeer te joinen, lukt nooit :s
Als joinen mij niet lukt sluit ik killzone af en start ik 'm opnieuw, dan doet ie het meteen
Sn0wblind schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Het zijn dan ook geen goedkope lage snelheid SD kaartjes. Prijzen zouden niet eens vergeleken mogen worden. De kwaliteit is veel beter (SD kaartjes houden er relatief snel mee op).
Ah dat wist ik niet :o Dat maakt de prijs dan weer iets minder pijnlijk. Ik dacht altijd dat de geheugenkaartjes ook maar matig waren, aangezien laadtijden van spellen uit de winkel, met hun eigen kaartje, vaak ietsje sneller zijn dan spellen die je vanaf je geheugenkaartje speelt.

Verwijderd

Vandaag komt er in ieder geval 1 nieuwe game in de PS Store voor de Vita (Crossbuy met PS3 versie) en dat is Spelunky. Op het Playstation Blog is te lezen dat er 20% korting volgt voor PS Plus leden.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
killzone beta voor iedereen nu te downloaden
https://store.sonyenterta...00387_00-KZMPHASE3BETA000

Burp

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10 21:02
Mooi precies op de dag dat ik mijn vita heb ontvangen, nu nog wachten tot ik klaar ben met werken.

edit:
al een tijdje met me vita aan het spelen, voor de mensen die mij toe willen voegen mijn account: Skunk-o3o

[ Voor 37% gewijzigd door Skunk op 28-08-2013 22:03 ]

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

• pateen75
Het staat al in het PS plus topic......maar hier ook maar even: jak & daxter trilogie is met de plus update dus WEL cross buy en dus ook gratis voor de vita (voor zolang het duurt) ;-)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
pateen75 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:02:
Het staat al in het PS plus topic......maar hier ook maar even: jak & daxter trilogie is met de plus update dus WEL cross buy en dus ook gratis voor de vita (voor zolang het duurt) ;-)
NIET cross buy want er staat een PS3 en een Vita versie in de shop. Wel zijn ze op het moment beide gratis te downloaden, dus zeker doen :)

Verwijderd

Eduardboon schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:09:
[...]

NIET cross buy want er staat een PS3 en een Vita versie in de shop. Wel zijn ze op het moment beide gratis te downloaden, dus zeker doen :)
In de comments op het PS Blog bij de Store Update is inmiddels al aangegeven dat het geen foutje is. Zelf heb ik ze overigens wel apart moeten 'afrekenen' om ze beiden aan mijn account toe te voegen.

Verwijderd

Heb hem op de Vita nu ook staan, wel aparte "aankoop" inderdaad. Ben benieuwd of ik Jak 2 en 3 kan spelen met R2/L2 en R3/L3 op het touchpad. Is de framerate issue van de Vita versie opgelost met een patch? las veel negatieve verhalen erover.

• Sn0wblind
Killzone Beta even een paar potjes nu gedaan. Moet zeggen de graphics zijn geweldig, de field of view vind ik wel wat klein. Maar toch zeer vermakelijk. Denk dat ik de volledige versie wel veel zou gaan spelen. Nu mogen er wel meer Vita's met deze kwaliteit gaan komen.

Sowieso zou ik graag nog een echte Motorstorm erop willen zien.
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:29:
Heb hem op de Vita nu ook staan, wel aparte "aankoop" inderdaad. Ben benieuwd of ik Jak 2 en 3 kan spelen met R2/L2 en R3/L3 op het touchpad. Is de framerate issue van de Vita versie opgelost met een patch? las veel negatieve verhalen erover.
Nog niet opgelost helaas, heb het afgelopen weekend nog geprobeerd. Nu maar weer van me Vita gedelete.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:01:
Vandaag komt er in ieder geval 1 nieuwe game in de PS Store voor de Vita (Crossbuy met PS3 versie) en dat is Spelunky. Op het Playstation Blog is te lezen dat er 20% korting volgt voor PS Plus leden.
Ik heb al goeie dingen over dat spel gelezen, maar ik twijfel nog wel om die te kopen.

Mijn 32GB kaartje begint trouwens aan zijn limiet te komen, met spellen van 3GB zoals MGS of Jak & Daxter zit zo'n kaartje toch behoorlijk snel vol.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 29-08-2013 12:25 ]

PSN id: NL_SToRM

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 14:10
KZ demo is echt geweldig. Wat een graphics. Speelt ook lekker. Besteld bij Amazon.

KZ legt de lat hoog voor andere Vita games. Screenshots en movies doen de game geen goed. In het echt ziet het echt ongelofelijk strak uit. Petje af.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Het is inderdaad erg strak. Jammer dat de Beta mijn voortgang niet opslaat. Was na een tijdje spelen level 3, zette de Vita uit om een uur of twee later weer te spelen: level 1.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Vandaag kreeg ik een nieuwe update voor mijn vita, 2.61 geloof ik, sindsdien is de vita al 2 keer vastgelopen tijdens het spelen van when vikings attack. Meer mensen hier last van?

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Vita owners,

wellicht al eerder gemeld maar de geheugenkaarten voor Vita worden nu ook daadwerkelijk voor de verlaagde prijzen aangeboden:

- 16GB voor 35,-
- 32GB voor 65,-

Mooie prijzen wat mij betreft!

PSN: breminem

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
breminem schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:29:
Vita owners,

wellicht al eerder gemeld maar de geheugenkaarten voor Vita worden nu ook daadwerkelijk voor de verlaagde prijzen aangeboden:

- 16GB voor 35,-
- 32GB voor 65,-

Dat is inderdaad vrij schappelijk. Binnenkort dan icm met de nieuwe Vita prijzen toch maar eens zo'n ding aanschaffen. Gamen doe ik toch 'gratis' door PS+.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
breminem schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:29:
Vita owners,

- 16GB voor 35,-
- 32GB voor 65,-

Via Amazon.co.uk kan je de 32GB bestellen voor £39.99 ~ €47,00 incl. verzendkosten.

http://www.amazon.co.uk/g...new&qid=1377797203&sr=8-1
(Usually dispatched within 1 - 3 weeks. )

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 29-08-2013 19:28 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Nice price, ik betaalde €90,00 een paar maandjes terug...
Achja van Sony wel gratis 15 maanden PS+ gehad :p (2x een Sony telefoon gekocht, 2x €25,00 SEN-tegoed)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist een PS Vita besteld. Eigenlijk in een impuls... €200 bij Dixons. Wat nu?! 3G versie, dus ik zal maar eens een sim-kaart gaan zoeken? Hoe werkt dat ding precies? Kan ik er ook gewoon mee bellen?

Iemand tips voor nog meer toffe dingen? PS+ heb ik al tot september 2016, dus dat zit wel snor.

Verwijderd

Vergeet 3G, veel te duur voor gebruik met de Vita.

• Skunk
kan je nog annuleren? Want als je bij bartsmit besteld kan je een ps vita+fifa+megapack voor €200 die heb ik zelf woensdag ontvangen =D ooh zie dat ze een ook killzone bundel krijgen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb hem alleen gereserveerd bij Dixons. Morgen zou ik hem afhalen. Is het een 3G versie bij Bart Smit dan? Ik heb gewoon de goedkoopste gepakt bij de Tweakers pricewatch... Ik begrijp nu dus dat je niet kunt bellen met dat ding, dat is wel een beetje jammer. Maar Skype werkt wel toch? Ik ga hem voornamelijk onderweg gebruiken in het openbaar vervoer. In Belgie, dus ik zat te denken aan een Belgische sim-kaart, dat zou zo'n 10 euro per GB per maand moeten kosten ongeveer...

Waarom is 3G te duur? Wat verbruikt zo'n ding dan?

• Skunk
ehm op de website is de 3g versie duurder maar bij de lokale bartsmit hier is die ook 200 net als in de meeste winkels bij mij

• Beakzz
Hoop dat ze snel een 64 of 128 GB versie aankondigen. Ik heb 2 x 32GB maar dat werkt voor mij niet. Wissel namelijk nooit een kaartje dus de 2e ligt niks te doen.

Heb ik ook met losse spellen. Als het spel er niet toevallig in zit dan speel ik het niet dus die koop ik nu ook maar digitaal zodra ze in de aanbieding zijn.

Snap echt niet dat ze er nog niet zijn aangezien ze graag hebben dat je digitaal koopt :/

• Skunk
Heb net een 32gb bij bol besteld, zit nu aan te denken om plus te nemen maar dacht neem eerst maar 90 dagen om uit te proberen, maar nu heb je ook die actie van een jaar + 90 dagen.

Heb op dit moment alleen een vita is het dan waar om plus te nemen? en is het elke maand 5 nieuwe games die ik op de vita kan spelen of worden sommige herhaald?

• Avioto
mylittlep0ny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:38:
Heb op dit moment alleen een vita is het dan waar om plus te nemen? en is het elke maand 5 nieuwe games die ik op de vita kan spelen of worden sommige herhaald?
Elke maand 2 of 3 games ;) Tot nu toe is er nog niks herhaald op de Vita geloof ik. En het is het zeker waard, ik koop haast geen games meer :P
Als je PS Plus heb kan je ook gratis games voor je PS3 en PS4 downloaden, dan is het helemaal de moeite waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Avioto op 29-08-2013 22:41 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:54

PBP

Beakzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:22:
Hoop dat ze snel een 64 of 128 GB versie aankondigen. Ik heb 2 x 32GB maar dat werkt voor mij niet. Wissel namelijk nooit een kaartje dus de 2e ligt niks te doen.

Heb ik ook met losse spellen. Als het spel er niet toevallig in zit dan speel ik het niet dus die koop ik nu ook maar digitaal zodra ze in de aanbieding zijn.

Snap echt niet dat ze er nog niet zijn aangezien ze graag hebben dat je digitaal koopt :/
Ze hadden gewoon voor micro SD moeten gaan. Ik vind de huidige prijzen nog steeds te hoog voor 32gb :/

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa Sony heh, geld verdienen met zulke dingen... Take it or leave it :)
Heb maar getaked en ondertussen wel veel plezier van m'n 32GB kaartje ;)

• Beakzz
Heb beide kaartjes maanden geleden al op amazon gekocht voor €54 en dat vond ik nog te doen. De €89 die ze hier waren was iig echt te gek voor woorden. Heb nu wel zo €100 over voor een groter kaartje :p

• Verstekbakker
  • Niet online
Zit er bij een nieuwe al een geheugenkaartje? Of kan ik beter meteen morgen een kaartje erbij nemen?

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Beakzz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:14:
Heb beide kaartjes maanden geleden al op amazon gekocht voor €54 en dat vond ik nog te doen. De €89 die ze hier waren was iig echt te gek voor woorden. Heb nu wel zo €100 over voor een groter kaartje :p
Als je een kaartje kwijt wilt, ik zou er wel graag eentje van je willen overnemen voor rond de 50 als je dat oke vindt, of voor dezelfde waarde. Ik wil wel een nieuw kaartje. :+

Overigens zal BL2 echt vet worden op de Vita, zo een Triple A titel heeft de Vita wel even nodig. Vooral hoe wijd BL2 is geaccepteerd.

• Beakzz
Phntm schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:33:
[...]

Als je een kaartje kwijt wilt, ik zou er wel graag eentje van je willen overnemen voor rond de 50 als je dat oke vindt, of voor dezelfde waarde. Ik wil wel een nieuw kaartje. :+

Overigens zal BL2 echt vet worden op de Vita, zo een Triple A titel heeft de Vita wel even nodig. Vooral hoe wijd BL2 is geaccepteerd.
Nope , wil er geen 1 kwijt voor er grotere bestaan. Nu kan ik in een zeldzaam geval nog wisselen en anders moet ik gaan verwijderen en opnieuw downloaden ;)

Bestel hem gewoon hier :

http://www.amazon.co.uk/g...new?ie=UTF8&condition=new

40 pond en gratis verzenden kiezen. Wordt gewoon verzonden door Amazon en dan heb je een nieuwe voor € 46 tm 47. Daar komen die van mij ook vandaan al is de geschatte levertijd nu helaas wel iets hoger.

BL2 heb ik al op de PS3 , maar cant wait om hem op de vita te spelen :) Ook dat festival spel ( ff de naam kwijt) staat hoog op mijn verlanglijstje. Potentie maar ook makkelijk te verzieken :+

Edit :
Verstekbakker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:20:
Zit er bij een nieuwe al een geheugenkaartje? Of kan ik beter meteen morgen een kaartje erbij nemen?
Bij de standaard versie niet al heb je packs met 4GB en natuurlijk die aanbiedingen met 8GB incl 10 spellen. Zou persoonlijk niks onder de 16GB willen adviseren O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 30-08-2013 01:58 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja die van 32 gig op Amazon heeft levertijd van 4 weken en ik wil natuurlijk wel het ding gebruiken zodra ik thuis ben... Misschien beter die 8 gig met 10 spellen kiezen morgen in de winkel en dan vervolgens als ik thuis kom eentje van 32 gig bij Amazon bestellen. Komt op ongeveer dezelfde prijs (€70) neer als meteen een 32 gig pakken bij Gamemania (€65)...

Wordt 3G veel gebruikt met zo'n ding? Is een bundel van 400 MB genoeg per maand of is 1gB toch al snel op? Op mn telefoon heb ik genoeg aan 400, zo gek doe ik er nou ook weer niet mee. Een hoop gedoe zo'n aankoop! Eerste-wereld problemen overal!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
Ik persoonlijk wacht nog steeds op een kaartje van 64GB. 32GB zal ik ongetwijfeld ook zo vol hebben.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Verstekbakker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 02:20:

Wordt 3G veel gebruikt met zo'n ding? Is een bundel van 400 MB genoeg per maand of is 1gB toch al snel op? Op mn telefoon heb ik genoeg aan 400, zo gek doe ik er nou ook weer niet mee. Een hoop gedoe zo'n aankoop! Eerste-wereld problemen overal!
http://www.insidegamer.nl...g-wat-kun-je-daar-nou-mee

Lees bovenstaand artikel eens.
Het hangt er vanaf wat je wilt doen met 3G maar ik ben van mening dat het je smartphone niet kan vervangen en dat je daar meer aan hebt. En dan is het zonde van je centen om daar een abo voor af te sluiten.

• Verstekbakker
  • Niet online
Nou ja, in aanschaf is er geen prijsverschil (meer), dus ik ga sowieso voor de 3G versie.

En omdat mijn telefoon een Nederlands abonnement heeft en ik in België onderweg ga zijn met het openbaar vervoer (en daar doordeweeks ook verblijf), lijkt het mij ook wel lonen om ermee onderweg 'connected' te kunnen zijn. Of is het internetten erop en Skypen ook al waardeloos? Daar zegt het artikel namelijk niks over, wat is jullie ervaring?
Internetten doe ik liever op mijn iPhone, werkt toch wel iets vlotter. Met skype geen ervaring.

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:22:

Dat had ik ook bij de PSP inderdaad. Al wisselde ik daar dan ook niet heel vaak. Ik zorgde gewoon voor een zo groot mogelijke kaart. Toentertijd waren er bovendien nog concurrende partijen, die ook die memory sticks maakte (Sandisk). Het apparaat moet nog net even iets populairder worden, wil er een dergelijke partij instappen.

• Verstekbakker
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:09:
Internetten doe ik liever op mijn iPhone, werkt toch wel iets vlotter. Met skype geen ervaring.
Ja maar dan moet ik van simkaart wisselen en ben ik niet bereikbaar. Dan maar gewoon proberen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Duo-sim, maar de Vita-browser is niet bijster aantrekkelijk.

• Verstekbakker
  • Niet online
Nou begin ik te twijfelen of ik het hele ding überhaupt wel wil hebben...

• Avioto
Tjah, ik zou geen Vita kopen voor het 'connected' blijven. Ik zou het kopen puur voor de games.

Ik heb nooit begrepen waarom er uberhaupt een 3G versie is.
Of zijn er hier mensen die er veel gebruik van maken?

• Beakzz
Ik niet iig , maarja ik gebruik hem alleen maar in huis dus ben hoe dan ook geen standaard gebruiker. Het is dat ik de 3G versie voor € 150 heb kunnen scoren, want anders was ik gewoon voor het Wifi model gegaan.

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:14:
Tjah, ik zou geen Vita kopen voor het 'connected' blijven. Ik zou het kopen puur voor de games.

Ik heb nooit begrepen waarom er uberhaupt een 3G versie is.
Of zijn er hier mensen die er veel gebruik van maken?
Het zou vooral voor onderweg bedoeld moeten zijn, maar als ik naar mijn eigen situatie kijk. In het verleden reisde ik geregeld met de trein, maar vond ik gamen op PSP toch niet echt prettig. Tegenwoordig reis ik met de auto en game ik dus thuis en eventueel op vakantie.

Nu begint gratis wi-fi + wi-fi spots vanuit de providers op steeds meer plaatsen in Nederland te komen, dan is 3G ook minder van belang aan het worden. Mijns inziens heb je het dus niet nodig en zou ik het alleen maar kopen wanneer de prijs van wi-fi en 3G/wi-fi versie gelijk zijn.
Verstekbakker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:33:
[...]

Ja maar dan moet ik van simkaart wisselen en ben ik niet bereikbaar. Dan maar gewoon proberen.
Van simkaart wisselen? Je haalt toch gewoon zo'n ding van Vodafone ofzo en die stop je in de Vita? De Vita doet niks wat een smartphone niet kan hoor, behalve top notch gamen met sticks en mooie graphics.

• Verstekbakker
  • Niet online
De aanschaf is hetzelfde, dus die functie eet verder geen brood (zonder simkaart). Dan wordt het een kwestie van uitproberen of het werkt zoals ik wil.

Ik heb hem zojuist bij Gamemania gekocht, en ik kreeg daar die 8GB kaart met 10 spellen gratis erbij!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39
Heb de Vita nu een week (200 eu Bart Smit, WIFI) en heb hem elke dag gebruikt (twee uur per dag reizen en thuis ook nog). Voor gaming is het echt een top apparaat! Moeders heeft ook 3 uur lopen Skypen met der zus in Duitsland dus ook daar geen klachten. Alleen als Internet device, in de zin van browsen, en als multimedia device (foto's, video's en muziek) is het een onding. Browser is onlogisch en traag. Video's ga je gewoon niet zetten op een kaart waar je GB's zo duur op zijn. Evenals muziek. Daarbij zijn de controls voor het afspelen van muziek bepert tot het touchscreen. De PSP doet het op die vlakken toch veel beter.

Maar het is een gaming device en daar is ie dan ook groots in! Voor zo'n handzaam apparaatje :D

Heb de volgende games btw:

Gravity Rush
Plants vs. Zombies
Retro City Rampage
When Vikings Attack
Knytt Underground
Sound Shapes
Little Big Planet
Machinarium
Frobisher Says!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Chckdsk! schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:22:Video's ga je gewoon niet zetten op een kaart waar je GB's zo duur op zijn.
Youtube kijken op dat mooie schermpje daarentegen is geweldig :) Ben ook erg blij met mijn Vita.

• Sn0wblind
Chckdsk! schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:22:
Heb de Vita nu een week (200 eu Bart Smit, WIFI) en heb hem elke dag gebruikt (twee uur per dag reizen en thuis ook nog). Voor gaming is het echt een top apparaat! Moeders heeft ook 3 uur lopen Skypen met der zus in Duitsland dus ook daar geen klachten. Alleen als Internet device, in de zin van browsen, en als multimedia device (foto's, video's en muziek) is het een onding. Browser is onlogisch en traag. Video's ga je gewoon niet zetten op een kaart waar je GB's zo duur op zijn. Evenals muziek. Daarbij zijn de controls voor het afspelen van muziek bepert tot het touchscreen. De PSP doet het op die vlakken toch veel beter.

Maar het is een gaming device en daar is ie dan ook groots in! Voor zo'n handzaam apparaatje :D

Heb de volgende games btw:

Gravity Rush
Plants vs. Zombies
Retro City Rampage
When Vikings Attack
Knytt Underground
Sound Shapes
Little Big Planet
Machinarium
Frobisher Says!
Wat doet de PSP beter? de browser daarvan is al helemaal outdated, muziek afspeel functies zijn precies hetzelfde ( afstandbediening controls voor je headset zijn ook op de vita verkrijgbaar0, fotos en videos bekijken ook.
Een groot voordeel van de PSP: Accuduur...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Vinand schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:38:
Een groot voordeel van de PSP: Accuduur...
Hardware van de Vita is natuurlijk ook een stuk zwaarder.
Wel jammer dat er geen dikkere/grotere/sterkere accu in de Vita zit!

<GoT>NightStalker

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik ben nu de hele middag aan het klooien geweest. Ik ben heel aangenaam verrast! Het typen en de menu's zijn nog niet zo heel goed te gebruiken, maar zo langzamerhand begin ik het te snappen.

Met PS+ heb je wel echt superveel te doen. En Driver voor 2,50! Ja hier ben ik wel even zoet mee, absoluut geen spijt van deze gadget. Wel jammer dat Skype niet te gebruiken is met je Hotmail login...

• Beakzz
Verstekbakker schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:02:
Ik ben nu de hele middag aan het klooien geweest. Ik ben heel aangenaam verrast! Het typen en de menu's zijn nog niet zo heel goed te gebruiken, maar zo langzamerhand begin ik het te snappen.

Met PS+ heb je wel echt superveel te doen. En Driver voor 2,50! Ja hier ben ik wel even zoet mee, absoluut geen spijt van deze gadget. Wel jammer dat Skype niet te gebruiken is met je Hotmail login...
Tnx voor de tip. Driver voor €2,50 was me helemaal niet opgevallen :) D8 dat Ps1 games vanaf €5 waren :)

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Heb er me ook 1 gehaald vandaag tof dingetje ... 1 vraagje waar nog niet achter ben hoe kun je die programma's definitief afsluiten (als er meerdere open staan)? .... Btw nog iemand die tijdens het downloaden allerlei onbestemde errors krijgt? Het spul is op wifi nu niet bepaald stabiel te noemen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Johan tb schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:04:
Heb er me ook 1 gehaald vandaag tof dingetje ... 1 vraagje waar nog niet achter ben hoe kun je die programma's definitief afsluiten (als er meerdere open staan)? .... Btw nog iemand die tijdens het downloaden allerlei onbestemde errors krijgt? Het spul is op wifi nu niet bepaald stabiel te noemen.
http://manuals.playstatio...b/psvita/basic/start.html

[ Voor 76% gewijzigd door Ike. op 30-08-2013 21:07 ]

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
merci kon het niet zo snel vinden is wel even wennen. :p

• CLB
  • Niet online

CLB

Oewhh Driver lijkt me heel tof voor €2,49
Heb alleen 42 cent te weinig tegoed voor 15 maanden PS+ EN Driver :p

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:34
Maar in principe kun je ze gewoon allemaal open laten staan. Als je een andere game opstart vraagt hij zelf om de rest af te sluiten en het kost verder geen extra energie volgens mij.

• Verstekbakker
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:46:
Oewhh Driver lijkt me heel tof voor €2,49
Heb alleen 42 cent te weinig tegoed voor 15 maanden PS+ EN Driver :p
Hier en hier al gekeken? €60 PSN tegoed voor €46,95, dan kun je er wel even tegenaan. Mijn abo loopt nu tot september 2016! :P

• CLB
  • Niet online

CLB

Gezien ja :) Heb gewoon netjes €5,- toegevoegd en PS+ verlengd en Driver gekocht, wel best zo ;)

• Skunk
had een 32gb kaartje gekocht bij bol.com maar die bleek slecht te zijn. al me bestanden raakte steeds corrupt. Spellen verdwenen als ik de vita herstarten, foutmeldingen tijdens downloaden en installeren random vastlopers.
zodra ik me andere kaartjes er in stop heb nergens last van, moet het kaartje nu terug sturen via briefpost.

helaas moet bij sommige spellen een stuk opnieuw doen.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Wat is die Killzone beta vet zeg. Kan niet wachten tot ie uit is. De sp campaign schijnt ook best cool te zijn.

Heb eindelijk ook een 32 gb kaartje besteld. (40 pond bij amazon uk) Die 8gb die ik sinds de launch heb kan echt niet meer.

PSN: Geengrenzuh

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Jochem Boom schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:48:
Maar in principe kun je ze gewoon allemaal open laten staan. Als je een andere game opstart vraagt hij zelf om de rest af te sluiten en het kost verder geen extra energie volgens mij.
Het programma wordt dan afgesloten, maar het tabblad blijft bestaan ;)
Ik heb geen idee hoeveel er open kunnen staan en of die automatisch gesloten worden.

PSN id: NL_SToRM

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Voor de niet-PS+ leden; LBP Vita voor vijf euro bij Dixons:

http://www.dixons.nl/game...tle-big-planet.html?prs=1

Wellicht is het een foutje dus wees er snel bij. :)

Aanvulling: en Lumines is een tientje!

http://www.dixons.nl/game...-electronic-symphony.html

[ Voor 26% gewijzigd door breminem op 02-09-2013 12:45 ]

PSN: breminem

Verwijderd

Dank iedereen voor de uitgebreide ervaring en informatie.
Dit heeft me enorm geholpen om toch maar dit apparaatje aan te schaffen.
Heb zaterdag een wifi versie met dat gratis megapack erbij gehaald.
Erg blij mee, als PS+ user wilde ik nu toch weleens wat 'gratis' vita games gaan spelen.

Ik had al wat dingen voorbij zien komen, maar toch nog even deze vraag;
Welke grip zou vind men hier het beste?
Er is toch wel wat keuze een ik moet zeggen dat ik de 'kale' vita niet ideaal in mn handen vind liggen om wat langer achter elkaar te gamen...

• Avioto
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:47:
Er is toch wel wat keuze een ik moet zeggen dat ik de 'kale' vita niet ideaal in mn handen vind liggen om wat langer achter elkaar te gamen...
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de meeste mensen zijn enthousiast over de PDP trigger grip

http://www.pdp.com/p-1118-trigger-grips-for-ps-vita.aspx

Ik ga er zelf ook eentje aanschaffen denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Avioto op 02-09-2013 12:59 ]

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:47:
...

Ik heb de PDP trigger grip en ben er zeer over te spreken. Met de grip knal ik iedereen lekker weg in Killzone, zonder krijg ik snel kramp en moet ik de vita steeds 'opnieuw' vastpakken zeg maar. Als je erg grote handen hebt is een grip met langere pootjes misschien beter maar daar kan ik niks over zeggen, ik heb juist kleine handen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Zijn er wat meer van die point n click games op de vita te krijgen misschien? Games als Broken Sword, Maniac Mansion, Indiana Jones, Monkey Island... dat soort...

De nieuwe games zoals Uncharted vind ik eigenlijk niks aan als ik eerlijk ben... Motorstorm RC doet me ook niks. Ik heb daar de motoriek niet voor denk ik :P
Pagina: 1 ... 47 ... 82 Laatste