Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Ze gaan als het goed is 35 dollar kosten (35 euro)...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ja, los, maar de bundel met PS Vita zal nog wel een korting hebben: Vita is naar 199, bundel los kost 35 euro, dus waarschijnlijk 229 of 225 voor bundel met megapack?
Die prijs wil ik dus graag weten :)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Voxalizer schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 03:04:
Die remote play demo bij AC4: Black Flag vond ik erg tof. Ideale functie voor als de TV eens bezet is. Als het echt zo goed werkt zonder vertraging... Wauw.

Verder.. Tja. Persoonlijk bekijk ik games als wat ze zijn: Games. Ik wil helemaal geen onderscheid maken tussen AAA-games, B-games en Indiegames. Een spel als Hotline Miami bijvoorbeeld vind ik gewoon steengoed. Niet omdat het een indiegame is, maar gewoon omdat het een enorm toffe game is die staat als een huis. Altijd maar dat gezeur over indiegames... Binnenkort zijn indiegames gelukkig net zo mainstream als 'normale' games, en worden ze beoordeeld om wat ze zijn. Games. Kan niet wachten.
Toch heb ik zelf liever wel wat meer AAA/A - games. Die indiegames zijn leuk maar daar koop ik geen console voor. Die remote play is wel erg vet, ik denk dat een goed netwerk wel een vereiste is ;)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Iemand de nieuwe prijzen voor de memory cards al ergens gespot?

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ik kom alleen de Amerikaanse prijzen tegen:
http://blog.us.playstatio...-199-99-in-north-america/
Memory Card SizePrevious PriceNew Price
Memory Card for PS Vita 4GB$19.99$14.99
Memory Card for PS Vita 8GB$29.99$19.99
Memory Card for PS Vita 16GB$59.99$39.99
Memory Card for PS Vita 32GB$99.99$79.99

-

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Maarre.. Vandaag zou toch de open beta van Killzone Mercenary beschikbaar komen voor PS+ members?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Cyleo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:07:
[...]

Toch heb ik zelf liever wel wat meer AAA/A - games. Die indiegames zijn leuk maar daar koop ik geen console voor.
Meningen verschillen gelukkig , want ik ga geen AAA games op een handheld spelen. Heb liever wat behapbare indies voor tussendoor en voor een lekker lange AAA titel slinger ik een normale console voor aan. Heb nu 2 32GB kaartjes vol met spellen , maar speel alleen maar kleine games :+

edit:

Leuke aanbiedingen deze keer op PSN

Gran Turismo (PSP)
Was €7.99/£6.49/$11.75, now €3.99/£3.24/$5.87
Additional 10% off for PS Plus members

LittleBigPlanet (waarschijnlijk de Psp versie ook al klopt dan de oude prijs niet/ff de store update afwachten)
Was €14.99/£11.99/$22.95, now €7.49/£5.99/$11.47

LocoRoco (not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)

MotorStorm RC Complete Edition
Was €8.99/£7.29 $13.25, now €4.49/ £3.64/$6.62

Pursuit Force (PSP) (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)

Resistance: Burning Skies
Was €24.95/£19.99/ $32.95, now €12.45/£9.99/$16.47

Little Deviants

Everybody’s Golf

Reality Fighters

Killzone: Liberation

MediEvil: Resurrection [PSP] (Not available in Bulgaria, Hungary, Qatar)

Smart As…
Was €14.99/£11.99/$22.95, now €7.49/£5.99/$11.75

(bron: PSN blog)

Prijzen kloppen nu nog niet dus kijk uit met kopen. Meestal na 16:00 geloof ik)

[ Voor 61% gewijzigd door Beakzz op 21-08-2013 14:43 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Trishul schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:37:
Maarre.. Vandaag zou toch de open beta van Killzone Mercenary beschikbaar komen voor PS+ members?
Europese Store update is altijd pas aan het eind van de middag online (16.00/17.00 uur)

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 21-08-2013 14:43 ]

Trishul schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:37:
:o

Ja dat klopt, nu heb ik deze avond toch wat te doen! :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
Shit ik heb de lader van mijn Vita thuis laten liggen en ik slaap vanavond niet thuis. Dat wordt toch even op en neer rijden wil die beta wel eens checken :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Killzone Mercenary staat erop!

Downloaduuuuuuuuuuuuhhhhhhh!!!!

*30 minutes left ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Vinand op 21-08-2013 15:52 ]

Ben ook aan het downloaden, zie jullie vanavond online :D

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Net eerste potje gespeeld, vind het eigenlijk wel prima spelen zo voor het eerst. Misschien nog een beetje wennen aan alles...

Vind het spel er erg goed uit zien en speelt erg fijn tot nu toe.

Ik ga weer verder :D

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 16:05
Ben nu wel erg geïnteresseerd in de Vita, denken jullie dat die geruchten van de Vita XL op de Tokio Game Show nog overlevingskans hebben? Heb niet veel zin om nu een Vita te kopen om een maand later te horen dat er een Vita XL komt.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 21:26
Ik vind de huidige vita groot zat eigenlijk :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Beakzz
Daarnaast is er vaak bij een groter scherm geen grotere accu en vind deze al snel genoeg leeg gaan ;)

• ndonkersloot
Als ik killzone wil gaan doen kan ik geen match vinden. De melding "no Network connection to the game host was able to be made" komt steeds....

Hebben meerdere dit hier of?

edit:

Nvm ineens doetie het.

[ Voor 9% gewijzigd door ndonkersloot op 21-08-2013 18:11 ]

Hier een mooie topic op Neogaf over wat er allemaal aan gaat komen voor de Vita
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657025

Iedere keer als ik het nalees dan vergeet ik er weer een hele hoop titels die me toch wel leuk lijken om te hebben op de Vita zoals Disgaea 4, Dragon's Crown en Toukiden.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Thanks Vinand voor de link, inderdaad, het ziet er goed uit! Ben benieuwd.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:11
Over Football Manager:
The best thing about all of this is that not only will you now get to play Football Manager Classic on a PS Vita but, for the first time ever, if you have the game on PC, Mac or Linux, you’ll be able to play the game across all platforms. Play the game at home on your computer, upload the saved game to the cloud, download on your PS Vita, and continue to play on the bus. Anytime, any place, anywhere.
Hoe ongelofelijk vet is dat :D

Steam/XBL: Avioto

_/-\o_ Killzone: Mercenary is echt _/-\o_
Wat een feest! Het ziet er goed uit en speelt ook nog eens lekker. Ik vind 4 vs 4 trouwens wel een mooi aantal, dat houdt de boel een beetje overzichtelijk. Alleen jammer dat nog niet iedereen doorheeft hoe hacken etc werkt.

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
foutje, reageerde onder verkeerd topic.

Ik vond het trouwens wel een beetje tegen vallen bij sony gister. Ze richten veel op indie games, die mij persoonlijk 0 aanspreken op een paar titels na misschien. Maar we zullen zien voor de toekomst.

Dat alle ps4 games via wifi te spelen zijn op de vita is wel weer top! :)

[ Voor 79% gewijzigd door CristianSchriev op 21-08-2013 22:05 ]

• Avioto
CristianSchriev schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:56:
Ik vond het trouwens wel een beetje tegen vallen bij sony gister. Ze richten veel op indie games, die mij persoonlijk 0 aanspreken op een paar titels na misschien. Maar we zullen zien voor de toekomst.
Ik snap dat nooit zo goed. Wat bedoel je precies met niet aanspreken?
Indie games is geen genre, er zijn in jouw favoriete genre heus wel leuke indie games hoor.

Of die ook naar de Vita komen, is een ander verhaal :P

• ndonkersloot
nioz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:17:
Wat een feest! Het ziet er goed uit en speelt ook nog eens lekker. Ik vind 4 vs 4 trouwens wel een mooi aantal, dat houdt de boel een beetje overzichtelijk. Alleen jammer dat nog niet iedereen doorheeft hoe hacken etc werkt.
Ik heb pas èèn match gespeeld maaree, hacken :o ?

Ik ben zo blij dat de Vita weg gezet word als indie platform, vind de indie games zo tof. Een nadeel is dat er nu zoveel indie games komen die ik wil, waar haal ik de tijd vandaan |:( .
De vita is wat mij betreft echt perfect voor indies.

nioz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:17:
Ja hoe werkt dat dan? Snap er geen reet van. Die vanguards, ik druk driehoekje en dan komt er een soort puzzel tevoorschijn. En dan?

De game ziet er overigens gruwelijk mooi uit. Mooier dan Uncharted.

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:23:
Hier een mooie topic op Neogaf over wat er allemaal aan gaat komen voor de Vita
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657025

Iedere keer als ik het nalees dan vergeet ik er weer een hele hoop titels die me toch wel leuk lijken om te hebben op de Vita zoals Disgaea 4, Dragon's Crown en Toukiden.
Mooie lijst, hopelijk komen de RPG's ook deze kant uit. Heb de beta van Killzone gespeeld maar shooters op een handheld zijn niet mijn ding.
En vanaf volgend jaar RPG's van de PS4 op de Vita spelen.
bram1984 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:42:
[...]

Ja hoe werkt dat dan? Snap er geen reet van. Die vanguards, ik druk driehoekje en dan komt er een soort puzzel tevoorschijn. En dan?

De game ziet er overigens gruwelijk mooi uit. Mooier dan Uncharted.
Ook melee is me niet helemaal duidelijk. Best irritant dat sommige gasten nu al zo goed zijn.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:46
Hierkomik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:40:
Ik wil graag weten wat de 3 nieuwe Megapacks zijn, en wat de prijs zal zijn gecombineerd met een PS Vita.
Lijkt een leuke manier om gelijk een paar games te hebben (al is de huidige Mega Bundel niet zo spannend voor mij).
Zat net hier naar te kijken: Persconferenties gamescom 2013 - Microsoft vs Sony: ronde 2

En toen viel het volgende mij op:
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/7058/k4sj.jpg

Er van uitgaande dat de middelste de huidige Mega Pack is, Vind ik het maar weinig interessant gezien het wederom weer veelal PSP games lijken te zijn.
Maar je krijgt er wel een memorycard bij... Van 8gb. :-(

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Hacken
Die puzzels zijn heel makkelijk als je ze door hebt, het is meer een reactie test dan een puzzel:
Je moet twee icoontjes selecteren (icoontjes selecteer je 1 voor 1, en iedere keer als je een icoon aan tik, moet je het midden centrale icoon aantikken) . Die twee icoontjes moeten samen overeen komen met de iicoontje in het midden. En thats it... Het is meer van zo snel mogelijk, en snel reageren om het op te lossen, voordat je neer geschoten word.

Melee
Als je een succesvolle melee wilt uitvoeren dan moet je alsvolgt:
  • In de buurt komen zodat je het icoontje op het touchscreen tevoorschijn komt
  • Op het icoontje drukken zodat je de melee start
  • Hierbij moet je de gesture op de touchscreen SNELLER uitvoeren dan je tegenstander die ook een gesture ziet om zichzelf te verdedigen.
Gedurende dit gehele proces kun je makkelijk uitgeschakeld worden, dus het is niet zoals Call of Duty waar je met ren bullshit perk icm een knife een halve continent kan neerhakken binnen 5 secondes. Het is in principe alleen handig als silent kill en mits je magazijn leeg is. Die zijn namelijk behoorlijk klein in verhouding met de gemiddelde FPS game. Reloaden duurt voor mijn gevoel ook erg lang, en zorgt ervoor dat het skill niveau van het spel echt een stuk hoger ligt. :)

Interrogation
Als je iemand bijna helemaal vermoord hebt, of gebruik maakt van het extreem handige "sedative" pistooltje (dure secondary weapon) dan gaat hij op de grond neer, en begint hij te smeken om de dood. De speler kan hem dan niet besturen en hij zal mits er niet gebruik gemaakt is van het sedative pistooltje snel doodgaan. Als je bij zo een tegenstander in de buurt komt, dan kun je de interrogation proces starten. Het proces is gevaarlijk omdat je jezelf gedurende deze actie niet kan verdedigen. Je grijpt de gozer bij zijn kraag, en dan moet je binnen 5 seconden een bepaalde gesture uitvoeren om het succesvol af te ronden. Dit is handig, want bij een succevolle poging krijgt je gehele team een "wallhack" voor zo een 20 secondes. En bij de interrogation ronde scoor je alleen hiermee punten. Dus het is echt handig om voor die sedative pistooltje te sparen. :)

• ndonkersloot
Ik heb zojuist nog een paar matches gedaan, speelt echt lekker weg! Heb nu het hacken door en is nu vrij simpel. Heb een dikke sniper gekocht en own hier redelijk mee, nu nog een secondary voor close range. Als ik gemeleed wordt krg ik geen moves om me te verdedigen hoor? Ook gebeurt het soms dat ik gedood wordt door iemand met een knife zonder dat er een animatie start? Ik heb dit ook al bij iemand gedaan maar snap niet hoe dat getriggerd wordt.

• Trishul
Echt heel knap hoor, wat ze met killzone mercenary bereikt hebben. Dit speelt nagenoeg hetzelfde als op de PS3. Ik heb meer dan 300 uur killzone 2 en 3 respectievelijk online gespeeld, en kon m'n draai en (helaas) verslaving zo weer vinden. Eigenlijk ook best gevaarlijk, op een vita kun je zo verder spelen in bed, en nu ook nog killzone online :X
@Vinand: dus het is zijkant icoon aantikken, en dan midden icoon, en dit vervolgens nog een keer doen? Geen gesleep of iets?

Thanks. :)

edit: Het werkt! Oh je krijgt wel allemaal goodies nu. :)

Zat net in een of andere killstreak waarbij ik op het touch screen moest drukken om te vuren, maar er leek weinig te gebeuren.

Zeer toffe game tot nu toe.

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 22-08-2013 07:15 ]

Tiwazz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:09:
Ik heb zojuist nog een paar matches gedaan, speelt echt lekker weg! Heb nu het hacken door en is nu vrij simpel. Heb een dikke sniper gekocht en own hier redelijk mee, nu nog een secondary voor close range. Als ik gemeleed wordt krg ik geen moves om me te verdedigen hoor? Ook gebeurt het soms dat ik gedood wordt door iemand met een knife zonder dat er een animatie start? Ik heb dit ook al bij iemand gedaan maar snap niet hoe dat getriggerd wordt.
Schijnbaar als je iemand in zijn rug steekt krijgt diegene geen kans om zichzelf te verdedigen...
@bram, ja precies zo. Geen gesleep, gewoon tikken.

On topic:
Nieuwe Vita game
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=658229
Lemmings touch! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Vinand op 22-08-2013 07:35 ]

• Avioto
Killzone is inderdaad erg vet, zelfs voor een pcgamer als ik schiet het lekker weg :)
Ik kom alleen niet in matches zonder dat ik de host ben, beetje gek. Maar voor een beta loopt het allemaal erg lekker.

Vanochtend weer even Killzone gespeeld. Ik werd wakker en kon het niet laten om de Vita even aan te zetten. Dat is een goed teken :)

Ik zat nu in een pot waarbij vrij veel en snel gelopen werd. Gevolg was helaas dat ~50% van de respawns voor de neus van een tegenstander was. Dat is uiteraard leuk als je op die manier een gratis kill geserveerd krijgt, maar minder leuk als je binnen 2 seconden zelf dood gaat :) Toch aan nadeeltje aan de relatief kleine maps. Ook is het jammer dat weinig mensen de objectives lijken te snappen. Het is natuurlijk vrij nieuw allemaal, maar het wordt al kort uitgelegd in het 'loading screen' en tijdens de match zelf worden de objectives ook nog genoemd. Nu zie ik teammaatjes gewoon voorbij de vanguards/gele punten rennen richting een leuke snipe spot oid. Die eindigen de pot dan met een mooie k/d ratio van 30/15, maar 0 punten voor het team :(

• ndonkersloot
Meh mijn batterij is leeg van de Vita en heb de lader niet bij, balen.
Ik moet zeggen dat de objectives wel beter uitgelegd mogen worden want het is inderdaad onduidelijk in het begin. Wellicht komt dat in de final release erbij?

Voor alsnog ben ik verrast door de grafische pracht maar vooral door de fijne gameplay. Had fps drops verwacht maar die zijn er gelukkig niet!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:43
Misschien komt het omdat ik killzone spellen gewent ben maar ik vond de objectives toch allemaal vrij helder.. Alleen dat hacken deed ik een keer fout maar was toch vrij snel duidelijk wat de bedoeling was.

Ik moet zeggen de vita heeft me teleur gesteld, was er al sinds launch bij en op wat toppers na vond ik het maar niks.. Maar dit spel doet mij zo erg denken aan me eerste ps3 shooter killzone 2, en het spel is zo leuk om te spelen als beta al. Must have in mijn ogen.

Wel een vraagje.. Hoe gooi je een granaat? Heb alle toetsen nu wel zo beetje geprobeerd lijkt het..
Granaat moet je wel in je loadout hebben, dus die moet je eerst gekocht hebben bij de Arms dealer. Je kan hem via d-pad of op je touchscreen selecteren en met [r] gooien.

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Nou Fifa 14 zal ik niet gaan kopen dit jaar voor de Vita. Pffffff weer hetzelfde liedje als wat ze met Fifa 13 gedaan hebben. Tenminste dat lees ik op de bekende websites.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Baatje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:41:
Nou Fifa 14 zal ik niet gaan kopen dit jaar voor de Vita. Pffffff weer hetzelfde liedje als wat ze met Fifa 13 gedaan hebben. Tenminste dat lees ik op de bekende websites.....
Ben benieuwd of remote play ondersteund gaat worden met fifa 14 op de ps4, kan me voorstellen sony kondigt het groots aan en EA staat het gewoon niet toe. (zou me niks verbazen)

Burp

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
Wii4all schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Ben benieuwd of remote play ondersteund gaat worden met fifa 14 op de ps4, kan me voorstellen sony kondigt het groots aan en EA staat het gewoon niet toe. (zou me niks verbazen)
Als ze remote play willen pushen dan moet elke publisher zich daaraan houden, anders word het niks...
Ik kan me voorstellen dat ze niet allemaal even happig zijn en bang zijn voor gederfde inkomsten..
Het alternatief van niet uitbrengen lijkt mij geen optie.
Hopelijk zit sony er dusdanig strak in, ook tegen de EA's en Activisions van deze wereld.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 22-08-2013 13:54 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Baatje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:41:
Dus het is stiekem nog steeds FIFA11 met een ander jasje? :(

Verwijderd

Hoe bedoel je? Zit met de huidige prijsdrop ook te overwegen een Vita aan te schaffen, helemaal omdat ik in Oktober naar de VS ga.

Zal dan voornamelijk voor de FIFA enz gaan, al hoe wel die platform indy games er ook geinig uitzien. Hoe groot is zo'n indy game? Want je moet die op je stick opslaan toch?
Wii4all schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Sony verplicht alle devs om Remote Play in hun game in te bakken. Is al meerdere malen aangegeven.

@ Hierboven; dat zal per indie (niet indy) game verschillen.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 22-08-2013 14:12 ]

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:40
Sterker nog was het niet zo dat Devs er niks voor hoeven te doen, dat het gewoon al ingebakken aan staat in de firmware van de ps4?
Vrietje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:17:
Sterker nog was het niet zo dat Devs er niks voor hoeven te doen, dat het gewoon al ingebakken aan staat in de firmware van de ps4?
Ja moet de bediening aanpassen. De Vita heeft geen R2 en L2 en geen R3 en L3.

• Beakzz
Even terugkomend op mijn bericht met aanbiedingen van gisteren:

Little big planet voor de Vita is dus degene die afgeprijsd is. €6,74 met plus. Goede kans dat hij binnenkort gratis is bij plus , maarja ik wil niet alleen maar gratis games hebben aangezien ik dan totaal afhankelijk word van plus ;)

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
nioz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Dus het is stiekem nog steeds FIFA11 met een ander jasje? :(
Wat ik begrepen heb wel ja....ach er komt genoeg snoepgoed voor de Vita en volgens mij komt er ook een nieuw familielid bij dus we hebben zat te gamen... >:)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Denkt iemand dat er binnen nu en 2-3 jaar een ps vita uitkomt die onbeperkt remote play heeft? Dus buiten je eigen wifi

Verwijderd

Ps3-Opt1fl3x schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:52:
Denkt iemand dat er binnen nu en 2-3 jaar een ps vita uitkomt die onbeperkt remote play heeft? Dus buiten je eigen wifi
Dan zul je via 3G of 4G aan de gang moeten vrees ik en dat wordt een hele dure grap.

• ndonkersloot
En er is weer bekend wat het volgende maand word :).
Playstation plus voor de maand september:

Vita games:

Stealth Inc: A Clone In The Dark
Urban Trial Freestyle
New Little King’s Story

PS3 games:

Assassin's Creed III
The Jak and Daxter Trilogy
Stealth Inc: A Clone in the Dark

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar New Little King's Story. Weer een game erbij voor op de wachtlijst om gespeeld te gaan worden.
Tiwazz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:06:
En er is weer bekend wat het volgende maand word :).
Playstation plus voor de maand september:

Vita games:

Stealth Inc: A Clone In The Dark
Urban Trial Freestyle
New Little King’s Story

PS3 games:

Assassin's Creed III
The Jak and Daxter Trilogy
Stealth Inc: A Clone in the Dark
Stealh inc ga ik zeker van genieten. De reviews waren al behoorlijk positief:)

Baatje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:02:
[...]

Wat ik begrepen heb wel ja....ach er komt genoeg snoepgoed voor de Vita en volgens mij komt er ook een nieuw familielid bij dus we hebben zat te gamen... >:)
Dat sowieso ja :) Ik moet ook sly cooper nog uitspelen, guacamelee, pixel junk monsters HD, hotline miami... Persona 4 golden ook nog, en dan vergeet ik er vast nog een paar :)

Overigens vind ik FIFA Football (de eerste vita release) een prima spel. Speelt goed, heb er weinig op aan te merken. Dus dat FIFA13 en 14 in principe hetzelfde spel zijn, is zo erg nog niet. Maar ik vind het wel een beetje zuur als je dan wel de volle prijs moet betalen, terwijl alleen de kits zijn geupdate. Dan kunnen ze er beter een 10-15euro dlc upgrade van maken vind ik. Nu hou ik het wel gewoon bij die eerste fifa die ik al heb.

Ik merk trouwens dat ik echt steeds weer aan killzone: mercenary zit te denken. Het speelt heerlijk en het is een tijd geleden dat ik zoooo enthousiast ben geweest over een spel :) O+
Het is echt jammer dat CoD declassified niet zo goed was als dit spel. Dan waren de Vita's volgens mij echt de winkel uitgevlogen vorig jaar. Killzone heeft toch een kleinere impact als franchise en met de nieuwe generatie consoles om de hoek denk ik dat er weinig mensen nu ineens een Vita zullen kopen voor Killzone.

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 14:12
Stomme vraag, maar hoe lossen ze meestal de missende l2-3 en r2-3 knoppen op met remote play titels?

Zit er aan te denken om een vita te halen voor dat hele remote gebeuren, maar kan me niet voorstellen dat een game als fifa lekker remote speelt..laat staan een shooter of iets welke alle shoulderbuttons gebruikt.

Er gaat een gerucht over een vita xl, deze zou de l2 en r2 misschien ook krijgen, samen met 1gb ram en nog wat upgrades...zou ik beter even kunnen wachten dan?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Af en toe baal ik dat het touchgedeelte achter niet uitgeschakeld kan worden. In MGS HD heeft het bijvoorbeeld wat functies, maar mijn vingers rusten daar terwijl ik op die manier soms onverwachte bewegingen maak. Dit geldt ook voor andere spellen, en in geen van allen kan ik het uitschakelen.

Dat achterste gedeelte had voor mij niet gehoeven. Als ik wil scoren met mijn vingers door te tappen op iets had ik Fifa bijv. wel op m'n Xperia gekocht.

• Beakzz
Koop een grip ;) Ik raak niks meer per ongeluk aan en ben ook gelijk van verkrampte/slapende handen af. Heb zelf de hori grip en kan me niet voorstellen dat er gamers zijn die langer dan een uur spelen op een naked Vita.

Maarja ik vind de naked Vita hoe dan ook niet lekker in de handen liggen en met die grip is het veel meer een controller. Buitenshuis loop je wel voor lul, maar ik heb een binnenvita :p

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
iaxe393 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:43:
Stomme vraag, maar hoe lossen ze meestal de missende l2-3 en r2-3 knoppen op met remote play titels?

Zit er aan te denken om een vita te halen voor dat hele remote gebeuren, maar kan me niet voorstellen dat een game als fifa lekker remote speelt..laat staan een shooter of iets welke alle shoulderbuttons gebruikt.

Er gaat een gerucht over een vita xl, deze zou de l2 en r2 misschien ook krijgen, samen met 1gb ram en nog wat upgrades...zou ik beter even kunnen wachten dan?
Op vraag 1: Geen idee hoe ze dat op gaan lossen. Ik heb het idee dat dat hele remote play niet zo'n vaart gaan nemen (het was immers ook al aangekondigd voor de PSP, daar heef Sony er ook niets mee gedaan) met name omdat er teveel knoppen missen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat goed kunnen gaan oplossen, als het de enige reden zou zijn om een Vita te kopen zou ik even afwachten.

Op vraag 2: Ik denk niet dat er op korte termijn een Vita XL komt, en als hij er wel komt kan hij simpelweg niet meer knoppen en geheugen hebben als de oude. Dan zou je spellen die die knoppen/geheugen nodig hebben niet op de huidige Vita kunnen spelen, en daar zit niemand op te wachten. Het aantal mensen met een Vita is al relatief laag, een spel ontwikkelen exclusief op een nog lagere user base met een eventuele Vita XL zie ik developers niet zo snel doen.

Dus, advies: Koop een Vita als je Vita games wil spelen, als je het alleen doet voor remote play zou ik nog even wachten. Ik verwacht daar niet zo veel van, maar misschien verrast Sony me.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Cidolfas, bij ps4 werken alle games met remote play (uitgezonderd games die playstation eye oid gebruik maken). L2R2 zal waarschijnlijk wel drukken op het backpad worden. Analaoge sticks indrukken denk ik het indrukken van het touchscreen.

Ps4/switch gamer

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Argh! Er zijn te veel leuke PSP/Vita games in de aanbieding deze week! 8)7

Zit te twijfelen welke games ik aan zal schaffen:

- Gran Turismo (PSP)
- Killzone: Liberation (PSP)
- Motorstorm RC Complete (Vita)

Te mooi geprijst allemaal. ;)

PSN: breminem

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:57:
Dan zul je via 3G of 4G aan de gang moeten vrees ik en dat wordt een hele dure grap.
Dat hoeft niet perse, aangezien je ook bij iemand anders op wifi kunt gaan ;)
Ik dacht, maar ben het niet zeker, dat de PSP dit wel kon. Maar het was wel zeer traag

PSN id: NL_SToRM

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52

Phntm

Tlingelingeling

SToRM666 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Dat hoeft niet perse he, aangezien je kunt toch ook bij iemand anders op WiFi kunt gaan?
Ik dacht, maar ben het niet zeker, dat de PSP dit wel kon. Maar het was wel zeer traag
Is gewoon mogelijk hoor, alleen moet je hopen dat er iemand in de buurt van je zit die toevallig bereid is of om zijn key te delen of helemaal geen security op het netwerk heeft staan.

• Cidolfas
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:50:
Cidolfas, bij ps4 werken alle games met remote play (uitgezonderd games die playstation eye oid gebruik maken). L2R2 zal waarschijnlijk wel drukken op het backpad worden. Analaoge sticks indrukken denk ik het indrukken van het touchscreen.
Ja dat gaat hem voor shooters al niet worden, je kan L3 en R3 indrukken terwijl je er richting mee aan geeft. Bij bediening van het touchscreen moet je je sticks los laten :'(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Daarom de back touchscreen ;)

Dat lossen ze op die manier op.

• Cidolfas
Sn0wblind schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:52:
Daarom de back touchscreen ;)

Dat lossen ze op die manier op.
En je (analoge) triggers dan? 4 knoppen op de touchpad? Beetje sliden met je vinger voor verder indrukken (gas geven bij race games)?

Lijkt mij, zeker omdat je de Vita ook nog vast moet houden verre van lekker spelen.

Maar ik laat me graag verrassen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cidolfas op 23-08-2013 13:15 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
de 4 hoeken van de touchpad. Onderaan L3, R3. Bovenaan L/R2. Lijkt me geweldig werken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Cidolfas
lanerios schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:28:
de 4 hoeken van de touchpad. Onderaan L3, R3. Bovenaan L/R2. Lijkt me geweldig werken
Als dat zo geweldig zou werken had ik verwacht dat Killzone Mercenary dat wel zou hebben geïmplementeerd. Nu heb je een aan/uit knop voor rennen.

Maar we zullen zien. Tenminste jullie dan, ik wacht nog een jaartje met de PS4 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cidolfas op 23-08-2013 13:52 ]

https://mercenary.beta.killzone.com/
Voor alle Killzone Mercenary spelers. Daar kan je wat stats et cetera bekijken.

• Cidolfas
nioz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:06:
https://mercenary.beta.killzone.com/
Voor alle Killzone Mercenary spelers. Daar kan je wat stats et cetera bekijken.
Awesome! _/-\o_

Mooie game nu al!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
zit er ook aan te denken om een VITA te gaan kopen, maar is het een beetje de moeite waard? ik heb nu een x360, maar heb nooit zin om de TV aan te zetten :p
NeP2013 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:27:
zit er ook aan te denken om een VITA te gaan kopen, maar is het een beetje de moeite waard? ik heb nu een x360, maar heb nooit zin om de TV aan te zetten :p
Vita is voor mij de beste aankoop die ik de afgelopen 3 jaren gemaakt heb :).

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
NeP2013 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:27:
Ik twijfelde ook eerst. Maar het is zo'n geweldig apparaat. Okay, battery en wifi bereik zouden beter kunnen, maar het beeld is zo mooi helder en scherp en de (indie) games die er voor uitkomen zijn ideaal om even kort te spelen (in trein, voor t slapen gaan, etc.). Past perfect bij de huidige fase in mijn leven: door gezinsuitbreiding eigenlijk geen tijd om te gamen. Maar de Vita maakt 't mogelijk :-)

Daarnaast zijn er ook goede niet-indie games die zeker de moeite waard zijn (Little Big Planet, Gravity Rush, Dragons Crown).

This is a Rapture reminder..

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Sssquirrel schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Ik twijfelde ook eerst. Maar het is zo'n geweldig apparaat. Okay, battery en wifi bereik zouden beter kunnen, maar het beeld is zo mooi helder en scherp en de (indie) games die er voor uitkomen zijn ideaal om even kort te spelen (in trein, voor t slapen gaan, etc.). Past perfect bij de huidige fase in mijn leven: door gezinsuitbreiding eigenlijk geen tijd om te gamen. Maar de Vita maakt 't mogelijk :-)

Daarnaast zijn er ook goede niet-indie games die zeker de moeite waard zijn (Little Big Planet, Gravity Rush, Dragons Crown).
dat is dus eenzelfde positie waar ik in zit, daardoor zet ik de x360 nooit meer aan, maar zijn er verder bv ook leuke sport spellen (is fifa beetje vergelijkbaar met console versie bv)?

Verwijderd

Muziek en beelden zijn aangepakt. Check het verschil tussen origineel en de HD versie. Deze haal ik voor de Vita. De game zou dit jaar nog moeten verschijnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 16:07 ]

Nieuwe Vita game genaamd: "Flame Over"
http://blog.eu.playstatio...laze-in-2014/#more-142547
Flame Over is a fast-paced, action-packed fire-fighting roguelike, featuring randomly generated levels and a complex fire simulation that radiates, jumps between objects, consumes fuel and destroys its environment in real time.
The player’s objective is simple: guide a fire-fighter through the 16 floors of Infernal Industries’ skyscraping HQ, exploring your environment, seeking out loot, secrets and power ups and hunting down blazes against the clock.

All levels in Flame Over are fully destructible and feature different themes, many room types, secret items and hidden levels, environmental hazards and tons of lovely loot and power ups. Nom nom nom!

We’ve created a multi-layered random level generator so the player can never ‘learn’ the best way through each level. Like a real fire-fighter you’ll be walking into the unknown every time! Each level has its own theme, room type, flammable objects, mini missions, secrets and people to rescue.
Blaze will be discovering each level’s layout using his trusty hose, extinguisher and fire axe to track down blazes, hack through doors and walls and rescue imperilled workers and – of COURSE – save cutesy cats. ^_^
With no two play-throughs ever the same, players can also save out their favourite randomly generated levels, set Challenges and share them with their friends and other players worldwide using Near. You’ll also be able to fuel the flame war using more traditional Cash Dash and Time Attack Leaderboards.
Here at LJ Towers we’re all so excited to reveal Flame Over, by far our most ambitious project to date, and we’re thrilled to be working with the awesome guys and gals at Sony to bring the game to PS Vita. It’s really the perfect platform for Flame Over’s fast-paced, bite-sized chunks of action.
Klinkt een beetje als Binding of Isaac. Ben wel benieuwd naar de uitwerking hiervan,

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:06:
Muziek en beelden zijn aangepakt. Check het verschil tussen origineel en de HD versie. Deze haal ik voor de Vita. De game zou dit jaar nog moeten verschijnen.

[video]
Oh, daar heb ik ook wel zin in zeg. Ik heb FF7 nog op mijn PSP gespeeld. Ik vind dit soort games helemaal op hun plek op handhelds. Er was wel iets waarom ik bij deze toch twijfelde tussen de PS3 en PSV game. Had de PS3 versie niet wat extra's?

• Sinned123
De ps3 versie komt uit op 1 disc, de vita zijn 2 losse doosjes.
Had te maken met de ruimte die er vrij is op een vita cartridge.
Digitaal zou er geen reden moeten zijn om ze los uit te brengen....

[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 24-08-2013 14:50 ]

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Is LBP wat voor op de Vita? Vond deel 1 op de PS3 niet zó, terwijl ik 2 al een stuk leuker vond.
Wat ik zo jammer vond van deel 1 is dat ie zo 'glijdt' als je springt, 2 had dit al een stuk minder naar mijn idee.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Chaos-Zero schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:03:
Is LBP wat voor op de Vita? Vond deel 1 op de PS3 niet zó, terwijl ik 2 al een stuk leuker vond.
Wat ik zo jammer vond van deel 1 is dat ie zo 'glijdt' als je springt, 2 had dit al een stuk minder naar mijn idee.
LBP is top op de Vita, touch is zeer geschikt voor LBP en gewone besturing gaat prima.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:55
Chaos-Zero schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:03:
Heel slecht spel. Al die duizenden mensen die zeggen dat het zo goed is niet geloven.
LBP Vita kan zich goed meten met de ps3 versies, zowel grafisch en op het vlak van gameplay. Het hangt er dus vanaf hoe goed je die eerste 2 delen echt vond :) Ik vind zelf dat zweverige springen een beetje jammer, maar heb me toch goed weten te vermaken met het spel.

Maar als ik jou was, dan zou ik mijn geld lekker voor killzone mercenary bewaren :D Kan echt geen genoeg krijgen van de multiplayer beta!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

nioz schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:39:
LBP Vita kan zich goed meten met de ps3 versies, zowel grafisch en op het vlak van gameplay. Het hangt er dus vanaf hoe goed je die eerste 2 delen echt vond :) Ik vind zelf dat zweverige springen een beetje jammer, maar heb me toch goed weten te vermaken met het spel.

Maar als ik jou was, dan zou ik mijn geld lekker voor killzone mercenary bewaren :D Kan echt geen genoeg krijgen van de multiplayer beta!
Haha die komt er ook sowieso wel! Heb de beta al een paar weken en is inderdaad echt top!
Nu eerst maar even LBP aanschaffen :P

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
KZ M Beta speelt heerlijk weg. Deze game staat bij mij in de pre-order, wie van jullie koopt m nog meer en mag ik daarom toevoegen?

PSN: xpock Live: xspock

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben 1 van de velen geloof ik. Ik heb alleen geen tijd voor de beta of de ruimte op mijn 16gb kaartje dus ik wacht nog. :)

PSN: PhntmDurr

Verwijderd

breminem schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:
Argh! Er zijn te veel leuke PSP/Vita games in de aanbieding deze week! 8)7

Zit te twijfelen welke games ik aan zal schaffen:

- Gran Turismo (PSP)
- Killzone: Liberation (PSP)
- Motorstorm RC Complete (Vita)

Te mooi geprijst allemaal. ;)
Ziet dat GT er een beetje uit op de Vita en krijg je niet ongelooflijk veel kramp door de plaatsing van de pookjes en de R1 en R2?

• pateen75
Phntm schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:27:
Ik ben 1 van de velen geloof ik. Ik heb alleen geen tijd voor de beta of de ruimte op mijn 16gb kaartje dus ik wacht nog. :)

PSN: PhntmDurr
Heb ook niet zoveel tijd, maar het is het wachten meer dan waard kan ik je zeggen. ;)

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:55
De beta lukt helaas niet bij mij, wel gedownlaod en geinstalleerd, maar als ik de multiplayer opstart zegt die dat er een interne fout is of geen verbinding kan maken met de host..

NS FC: SW 2742 0448 8213

• pateen75
Heb je wel PS plus?

Krijg trouwens ook vaak die melding, maar soms na vier of vijf keer is het daarna alsnog raak.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Musta schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:54:
De beta lukt helaas niet bij mij, wel gedownlaod en geinstalleerd, maar als ik de multiplayer opstart zegt die dat er een interne fout is of geen verbinding kan maken met de host..
Het is tenslotte een beta he, verwacht nooit dat iets het 100% zal doen. Je zal er maar door heen moeten bijten.
Als je mij bedoelt, ja. Ik heb nog 2 jaar PS plus, en ik ga volgende maand ook weer nog een jaartje erbij kopen omdat er weer die jaar+90 dagen actie is. Dan stop ik er echt mee. :P

• Trishul
Musta schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:54:
Ik had dat ook. Wat bij mij helpt is om de game helemaal af te sluiten (dus ook de livearea tile) en dan weer opnieuw te starten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:29:
[...]

Ziet dat GT er een beetje uit op de Vita en krijg je niet ongelooflijk veel kramp door de plaatsing van de pookjes en de R1 en R2?
Heb de game maar gekocht voor die 3,50 euro en je krijgt geen kramp. Voortaan in de verloren uurtjes races rijden om credits te verdienen. Sturen doe ik met het linkerpookje en gas geven en remmen is kruisje en vierkantje.
Liefhebbers van racen kunnen deze niet laten liggen, graphics zien er best goed uit ondanks dat het een PSP game is en de game is net niet gratis. De besturing is ook prima.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

pateen75 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 02:59:
KZ M Beta speelt heerlijk weg. Deze game staat bij mij in de pre-order, wie van jullie koopt m nog meer en mag ik daarom toevoegen?
vanmiddag gedownload en net even geprobeerd, maar ik kan echt niets met die controls. Je krijgt ook geen kans om even te oefenen want ik lag meer op de grond dan dat ik wat kon.

Maar goed ik ben ook niet echt handig met shooters op de PS3, khad eigenlijk wel verwacht dat dit beter ging maar eigenlijk ging het nog slechter dan met een PS3 controller.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• pateen75
Phntm schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:20:
[...]

Als je mij bedoelt, ja. Ik heb nog 2 jaar PS plus, en ik ga volgende maand ook weer nog een jaartje erbij kopen omdat er weer die jaar+90 dagen actie is. Dan stop ik er echt mee. :P
Nee...sorry...bedoelde bericht van Musta....omdat hij er niet in kon. ;-)

Heb trouwens ook m'n plus verlengd van de week, tot november 2015, die actie was te goed om geen gebruik van te maken.
Trishul schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:44:
[...]

Ik had dat ook. Wat bij mij helpt is om de game helemaal af te sluiten (dus ook de livearea tile) en dan weer opnieuw te starten.
Klopt.....dat helpt bij mij ook vaak.
Chaoss schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:29:
[...]

vanmiddag gedownload en net even geprobeerd, maar ik kan echt niets met die controls. Je krijgt ook geen kans om even te oefenen want ik lag meer op de grond dan dat ik wat kon.

Maar goed ik ben ook niet echt handig met shooters op de PS3, khad eigenlijk wel verwacht dat dit beter ging maar eigenlijk ging het nog slechter dan met een PS3 controller.
Wees gerust.....ik schiet ook meer mis als raak. Ik zorg dat ik mn punten op andere manieren haal. Dan wil ik ook nog wel eens als eerste eindigen per ongeluk. 8)

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Heb de game maar gekocht voor die 3,50 euro en je krijgt geen kramp. Voortaan in de verloren uurtjes races rijden om credits te verdienen. Sturen doe ik met het linkerpookje en gas geven en remmen is kruisje en vierkantje.
Liefhebbers van racen kunnen deze niet laten liggen, graphics zien er best goed uit ondanks dat het een PSP game is en de game is net niet gratis. De besturing is ook prima.
Het is alleen jammer dat er niet echt een tournament modus in zit. Vond dat destijds op de PSP al een issue wat de levensduur van de game niet ten goede kwam.

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:06:
[...]

Het is alleen jammer dat er niet echt een tournament modus in zit. Vond dat destijds op de PSP al een issue wat de levensduur van de game niet ten goede kwam.
Klopt. Maar die die paar euro's is de game het wel waard. Mocht er nog een vervolg komen (wat ik betwijfel) dan zou de game uitgebreider moeten zijn zoals ook met permanente dealers.

• Sn0wblind
Is wel een gemis een native VIta versie. Gewoon GT5 porten en mensen zijn al tevreden lijkt me.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat er ik toch aan moet geloven. Lansgzaamaan komt er toch wel een stapeltje games die voor mij leutig zijn

Maar kan ik inmiddels ook al games als pacman ce, de galagas, rtype en zo kopen en spelen?

En bv death smiles van cave, is die er al? Want dat zijn de handheldgames voor mij.

Ben toch wel tevreden met die indy kant, want dat krijg je erbij he, gaat niet helemaal ten koste van grote titels.

En nog een vraag. Klopt het dat je ps1 games kan downloaden/kopen?

Zit daar resident evil 2 tussen? (Zoja, goed speelbaar?)

Als dat laatste zo is, dan ga ik hem zeker halen, en wel zo snel mogelijk.

• Sinned123
ps1 games zijn sinds vorig jaar mogelijk.
RE2 zit daar bij, hoe hij speelt geen idee.
Ik heb deel 1,2 en 3 bij PS Plus gekregen.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
stalscu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 00:56:
Ik denk dat er ik toch aan moet geloven. Lansgzaamaan komt er toch wel een stapeltje games die voor mij leutig zijn

Maar kan ik inmiddels ook al games als pacman ce, de galagas, rtype en zo kopen en spelen?

En bv death smiles van cave, is die er al? Want dat zijn de handheldgames voor mij.

Ben toch wel tevreden met die indy kant, want dat krijg je erbij he, gaat niet helemaal ten koste van grote titels.

En nog een vraag. Klopt het dat je ps1 games kan downloaden/kopen?

Zit daar resident evil 2 tussen? (Zoja, goed speelbaar?)

Als dat laatste zo is, dan ga ik hem zeker halen, en wel zo snel mogelijk.
Zie hier de de PSN Store voor de meeste titels.
Weet je een beetje wat er allemaal te verkrijgen is voor de Vita en dergelijke :)

Voor als je dit nog niet wist :)
Pagina: 1 ... 46 ... 82 Laatste