Wat voor soort spellen dan? De grotere titels of?Sato schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:47:
[...]
Nee, Het is één download code voor 10 spellen. (Tenminste, Voor zover ik weet. De mijne is nog verzegelt.)
En het zit verpakt in een kartonne verpakking met een plastic raam waar de memorycard zit net zoals bij de losse memorycards en het geheel is net zo groot maar wel iets dikker als de verpakking van een losse memorycard.
Wat dat betreft weer een leuke download vandaag van Lego Lord of the Rings. Na veel Lego Harry Potter co-op te hebben gedaan is dit misschien ook wel geinig, al zie ik de lol in mijn eentje er niet echt van in; blijft een kindertitel imho. Dat Viking spel zegt me niets, en mijn 16GB kaart zit vol..dus die kon er nu helaas niet bij. Tijd om 's wat titels uit te spelen (Gravity Rush en Unit 13 met name), dan heb ik weer wat ruimte over
Bron.The following titles are included:
LittleBigPlanet PS Vita
WipeOut 2048
MotorStorm RC
Little Deviants
Frobisher Says! (with Fun Pack DLC)
Ecolibrium (with Bronze, Silver, Gold and Platinum game packs)
Ratchet and Clank: Size Matters
Lemmings
Hungry Giraffe
The HD Adventures of Rotating Octopus Character
Voor mij persoonlijk is enkel LittleBigPlanet Vita interesant, WipeOut heb ik al van PS+ maar is niet echt mijn soort racespel en Motorstorm RC waarschijnlijk ook niet.
De resterende titels zijn twee free to play games met wat betaalde DLC ervan, een paar PSN titels en ik meen ook nog twee PSP games.
Ik hoop eerlijk gezegt dat LittleBigPlanet ergens dit jaar nog bij PS+ komt zodat ik het MegaPack weg kan doen. (Heb inmiddels al een 32gb memorycard, Dus die van 8gb heb ik niet nodig.)
Wel heb ik me gestoord, ook al wist ik dit al, aan de volgende punten
- korte batterij duur
- waardeloze internet browser
- slecht wifi ontvangst
Ik had de ipad van mijn vrouw (die van mij niet meegenomen) als vergelijking en viel vooral op dat het laden van pagina's op de Vita vele malen trager ging. Zelfs tot op het irritante toe. Mijn punt is geweldig om mee te gamen maar thats it.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Tja. Als je je iPad bij je hebt, waarom zou je dan browsen op je Vita??Baatje schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:09:
Zo wil even wat kwijt. Ben sinds gisteren terug van vakantie en heb zeer veel tijd met mijn Vita doorgebracht. Heerlijke games zoals Resistance, mvp baseball 2013, (nogmaals) uncharted en wat mini games gespeeld.
Wel heb ik me gestoord, ook al wist ik dit al, aan de volgende punten
- korte batterij duur
- waardeloze internet browser
- slecht wifi ontvangst
Ik had de ipad van mijn vrouw (die van mij niet meegenomen) als vergelijking en viel vooral op dat het laden van pagina's op de Vita vele malen trager ging. Zelfs tot op het irritante toe. Mijn punt is geweldig om mee te gamen maar thats it.
Omdat het de ipad van mijn vrouw is en zij deze ook wilt gebruiken misschien?bram1984 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 00:24:
[...]
Tja. Als je je iPad bij je hebt, waarom zou je dan browsen op je Vita??
Feit is gewoon dat de Vita daar niet in uitblinkt en dat is jammer. Heb geen zin om te veel apparatuur mee op vakantie te nemen....
Kan me namelijk echt jiet vinden in deze punten. Ik vind de browser verassend goed en snel, prettig scrollen met de rear-touch. Wat vind jij niet fijn aan de browser dan?
Draadloos netwerk sterkte van de Vita is sterker dan die van mijn iPad 2de generatie. In Noorwegen had ik op mijn Vita 1-2 streepjes terwijl ik op mijn iPad het netwek nog geen eens kon zien, ook niet als ik buiten het huisje ging staan en dichter maar de zend plek liep.
Batterij duur, tja dat is niet even lang als de iPad nee, maar dat is maar net wat je er mee doet. Ik speel veel indiegames en dan doet de batterij het echt niet slecht. Maar zodra ik uncharted, ninja gaiden of weet ik veel wat voor 3d game ga doen looptie wel redelijk snel leeg. Op een iPad browse je veelal, althans ik. Als je dat op een Vita doet gaat het ook langer mee. Dat is een lastig verglijk.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Over de games klaag ik absoluut niet...in de hotel kamer gewoon met stekker erin zitten gamen 😄
Dus de vita de schuld geven van een bagger wifi is nogal.. apart. En jaja, bij jou werkt het allemaal geweldig, nog nooit issues etc.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
@lanerios waarom nou weer die laatste zin? Val ik je aan ofzo?
Jup, mee eens!Baatje schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:48:
Natuurlijk heb ik de Vita gekocht voor het gamen. Echter goed werkende browser vind ik fijn. Ik heb geen smartphone dus kan daar niet met internetten. En vond het overdreven om ook nog eens mijn ipad mee te nemen.
Ik denk dat het in de toekomst wel opgelost gaat worden met de browser. HTML5 support is gewoon vervelend vanwege de bizar moeizame media licensing issues. Zeker voor een device als de Vita is het buitengewoon moeizaam om het allemaal op orde te krijgen. In de toekomst wanneer deze problemen opgelost gaan worden dat we een flinke update voor de browser mogen gaan verwachten. Met name HTML 5 zal een hoop problemen en de ervaring met de browser fijner maken.
Ik denk dat het gericht is op Tiwazz en niet op jou??@lanerios waarom nou weer die laatste zin? Val ik je aan ofzo?
Nu weer On topic:
MIND-0
Dit is een Persona 2 rip-off met de graphhics op het niveau van de PS Vita. Normaal ben ik niet een fan van rip-offs maar het feit dat deze game erg goede reviews krijgt (8,5 tot 9) van de grote Japanse reviewers
laat blijken dat het toch een top RPG is.
Hier een album vol met screenshots: http://imgur.com/a/iggPo/al
Het valt me op dat er de laatste tijd vanuit de Japanse kant echt heel veel games voor de Vita aangekondigd worden... Nu maar hopen dat er een hoop daadwerkelijk vertaald worden en uitgebracht worden in de westerse wereld.
[ Voor 25% gewijzigd door Vinand op 04-08-2013 12:28 ]
Klinkt als een netwerkprobleem. Ik heb letterlijk nog nooit last gehad van wifi problemen op dat niveau met de Vita. Misschien moet je een andere dns proberen voor je router? Probeer die van google eens.D-TECH schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 13:17:
Mijn wifi valt altijd uit na 2 minuten op de vita. Heb een zeer populaire router (tp-link) en op dit moment kan ik dus geen multiplayer etc. doen
https://developers.google.com/speed/public-dns/
Optie 2 kan je firewall zijn die je verbinding loopt te fucken:
Open de volgende ports in je router settings:
https://support.us.playst...25/~/ps-vita-port-numbers
De lader laadt de PS Vita bij terwijl deze aan staat. De output van de lader is 1,5a en je kan 'm ook voor je mobiele telefoon en dergelijke gebruiken. Erg handig stukje hardware dus
Verwijderd
Is ook verkrijgbaar op amazon.co.ukKnul schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:01:
Hmmm, ik vind die bundel voor 180 euro wel erg intressant. Weet iemand of het makkelijk is om de Vita naar het Engels te zetten? Kan je ook gewoon die Duitse games downloaden met een Nederlands account?
klopt, ik heb hem zelf ook en de capaciteit van die accu is echt geweldig. Ik kan me telefoon minimaal 2,5x helemaal mee opladen voordat die aan de lader moet. Tevens vind ik het alleen jammer dat de indicatie led nauwelijks werkt. Hij geeft alleen de kleur groen of rood aan, en als die minder dan 95% capaciteit heeft springt die al op rood.ksborg schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:30:
Voor iedereen die de accuduur van de PS Vita te kort vind, kan ik de Sony Portable Charger aanbevelen. Bij Mediamarkt Hengelo kreeg ik er zelfs 2 voor de prijs van 1 vandaag, puur omdat ze er niet afkomen!
De lader laadt de PS Vita bij terwijl deze aan staat. De output van de lader is 1,5a en je kan 'm ook voor je mobiele telefoon en dergelijke gebruiken. Erg handig stukje hardware dus.
Je krijgt bij amazon.de gewoon een eu vita die op een dozijn verschillende talen kan. Ook Nederlands of bijvoorbeeld Engels. Duitse games downloaden? Ik neem aan dat je het over de store hebt? Die is account based. Verschijnt in de taal van je systeem met de content van de regio waar je PSN account aan gekoppeld is. NL/EU dus als je hem gewoon met je eigen gegevens registreert.Knul schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:46:
[...]
Ja, dan kost ie 170 pond, en dat is weer duurder. Blijf een zuunige Hollander natuurlijk
.
Oef, must buy.. heb me kostelijk vermaakt met persona4 .. de style, de gameplay topper!!Vinand schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:17:
[...]
Nu weer On topic:
MIND-0
Dit is een Persona 2 rip-off met de graphhics op het niveau van de PS Vita. Normaal ben ik niet een fan van rip-offs maar het feit dat deze game erg goede reviews krijgt (8,5 tot 9) van de grote Japanse reviewers
laat blijken dat het toch een top RPG is.
[video]
Hier een album vol met screenshots: http://imgur.com/a/iggPo/al
Het valt me op dat er de laatste tijd vanuit de Japanse kant echt heel veel games voor de Vita aangekondigd worden... Nu maar hopen dat er een hoop daadwerkelijk vertaald worden en uitgebracht worden in de westerse wereld.
Is er nog een goede jrpg oid als persona voor de vita waarmee ik me kan vermaken tot deze uitkomt?
Dat viel me bij het opladen inderdaad al op... Hij zou nog oranje moeten worden tussen de 40 en 70% volgens de handleiding, maar het is inderdaad rood, groen en nog geen paar minuten later issie ook al vol.Vinand schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:54:
[...]
klopt, ik heb hem zelf ook en de capaciteit van die accu is echt geweldig. Ik kan me telefoon minimaal 2,5x helemaal mee opladen voordat die aan de lader moet. Tevens vind ik het alleen jammer dat de indicatie led nauwelijks werkt. Hij geeft alleen de kleur groen of rood aan, en als die minder dan 95% capaciteit heeft springt die al op rood.
Nou ja, uiteindelijk weet je wel hoelang je ermee doet. Hij laadt in elk geval prima en erg snel.
Heb je de PSP library al doorgekeken? Daar vind je ook een hele hoop jrpg gems.ThatsHollywood schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Oef, must buy.. heb me kostelijk vermaakt met persona4 .. de style, de gameplay topper!!
Is er nog een goede jrpg oid als persona voor de vita waarmee ik me kan vermaken tot deze uitkomt?
PS Vita rpg's komen er binnenkort aan, wat vanuit de japanse kant onlangs uitgekomen zijn, zijn voornamelijk de "monster hunting" stijl van games. Daar zitten enkele gems tussen als Toukiden,
Phntm in "Het grote Playstation Vita-topic - Deel 3"
Zucht.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verbeteringen:
- browser blijkbaar iets sneller geworden
- bubbels in menu hebben AA (awwwww yeah)
- je kan nu wifi, bluetooth, 3g en flight modus benaderen door de ps knop ingedrukt te houden
- camera app nieuwe look
- bug fixes etc.
- nog iets wat ik vergeten was
[Devices] has been added under [Settings].
[Bluetooth Settings] has been moved to [Devices].
The Quick Access Menu when the PS button is held has been improved.
Stability improvements.
Anti-aliasing has been applied to home screen icons.
The LiveArea for [Content Manager] and [Photos] has been updated.
Blocks exploit in Gamocracy One: Legend of Robot.
Users can now use content on a remote system before transferring it.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 11-08-2013 11:04 ]
PSN id: NL_SToRM
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk dat Muramasa Rebirth toch maar de US versie voor mij zal worden aangezien Aksys games niks van zichzelf meer laten horen.
Ik heb zowel Muramasa en Dragons Crown via import van Nedgame. Beide top games. Grafisch en gameplay van hoge kwaliteit! Kreeg zelfs onverwacht een artbook van dragons crown bij nedgame :-)Phntm schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:10:
Dragon's Crown is te bestellen nu bij nedgame (US edition) of te pre-orderen gewoon hier in Nederland voor zowel de PS3 als PS Vita. : )
Ik denk dat Muramasa Rebirth toch maar de US versie voor mij zal worden aangezien Aksys games niks van zichzelf meer laten horen.
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Over de geheugenkaartjes: hoeveel GB's hebben jullie in gebruik en is dat te veel of juist te weinig?
Ik heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd via PS+ en ik ga het ding wel op korte termijn aanschaffen, maar ik hik toch wel tegen de prijs aan van dat verplichte accessoire.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
PSN id: NL_SToRM
Hulst
[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 12-08-2013 17:12 ]
zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99
Hulstodinsfire schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:45:
@maartend: waar ergens?
Verwijderd
Ik heb nu het volgende er op staan:
- pixel junk monster ultimate hd (170mb)
- stealth inc: a clone in the dark (200mb)
- hotline miami (415mb)
- urban trial freestyle (180mb)
- super stardust delta (230mb)
- zen pinball 2 (met 30 kasten) (1300mb)
- motorstorm rc (750mb)
- plants vs zombies (110mb)
- pure chess (400mb)
- GTA china town wars (500mb)
Daarnaast nog 4 games fysiek (LBP, Muramasa, Gravity Rush, Dragons Crown) en nog steeds 2,2 GB over..
Als je ps+ hebt, dan ga je wel snel te weinig ruimte krijgen denk ik..
Merken andere vita gebruikers dit misschien ook? Heeft Sony stiekem iets aangezet op de achtergrond bij de laatste update?
Steam/XBL: Avioto
Wat de anderen ook al gezegd hebben: meer is beterVerwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:01:
Net even de prijzen op het internet afgespeurd voor een leuke PSVita deal, maar helaas keer ik onverrichterzake terug. Ik hoop dan maar op een aankondiging van een prijsverlaging tijdens gamescom of die eventuele bundel met de PS4.
Over de geheugenkaartjes: hoeveel GB's hebben jullie in gebruik en is dat te veel of juist te weinig?
Ik heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd via PS+ en ik ga het ding wel op korte termijn aanschaffen, maar ik hik toch wel tegen de prijs aan van dat verplichte accessoire.
Ik heb 16GB, maar dat is te weinig als je ook grotere (retail) releases download. Ik heb zelf onder andere NFS: Most Wanted, Gravity Rush, MGS Collection, Sly Cooper en Lumines als download aangeschaft, maar dan blijft er al weinig ruimte meer over (en dan tel ik mijn PS+ spellen nog niet mee). Het is niet zo dat 16GB waardeloos is: je kan er best wel wat spellen op kwijt (zeker PSN spellen), maar de retail releases zijn al snel 2-3,5GB groot, dus dan moet er gekozen worden welke spellen er als back-up naar de PC verdwijnen en welke op het kaartje blijven staan. Dat is toch wel een flink minpunt vind ik, aangezien het voordeel zou moeten zijn dat je juist altijd je hele collectie eenvoudig tot je beschikking hebt.
Nu nog een kleine drie weken wachten en we hebben Killzone: Mercenary!
De verkoper woont zelf ook in Amsterdam blijkbaar.
Heb het nog niet ontvangen, maar lees wel allemaal positieve reviews over hem en via Paypal ben je ook beschermd tegen internetoplichting dacht ik.
Hier is de link: Ebay 32GB Vita memory card
Opzich wel een mooie deal, iig beter dan 90 euro
Ik kan alleen zeggen, laat ons weten of het legit is. Komt het aan en ben je er blij mee dan vind ik het ook een goeie deal. Alhoewel het toch niet morgen aankomt neem ik aan maar pas volgende week. Ik wil ook wel meer ruimte.falcon123 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:44:
Ik heb net via ebay een 32GB kaart gescoord voor 55 euro met gratis verzending.
Heb het nog niet ontvangen, maar lees wel allemaal positieve reviews over hem en via Paypal ben je ook beschermd tegen internetoplichting dacht ik.
Ja, ik ben ook benieuwdPhntm schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:52:
[...]
Ik kan alleen zeggen, laat ons weten of het legit is. Komt het aan en ben je er blij mee dan vind ik het ook een goeie deal. Alhoewel het toch niet morgen aankomt neem ik aan maar pas volgende week. Ik wil ook wel meer ruimte.
Geschatte levertijd zou rond: wo. 21 aug. - do. 22 aug. moeten komen volgens ebay website.
Hier zie ik alleen maar positieve beoordelingen van mensen die ook zo'n ps vita kaartje bij hem hebben gekocht.--> Link
Laat wel ff weten als ik hem ontvangen heb en of die naar wens is
Schiet mij lek, maar dat klinkt toch wel erg shabby.
Ik heb een 32gb kaartje voor 60 euro inclusief verzenden gekocht.maartend schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:21:
+ Gratis sending.
Schiet mij lek, maar dat klinkt toch wel erg shabby.
En de feedback van die verkoper ziet er goed uit hoor.
*schiet maartend lek*
"The cards are almost new , maximal one month old .They works and looks almost like "never-used-before" . Without boxes ."
Almost new (gebruikt dus
Wat is de kwaliteit tegenover zijn voorganger, de PSP.
Daar vond ik de kwaliteit laag...
Is de Vita stukken beter??
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
De Vita heeft juist een relatief goede bouwkwaliteit (vind ik). Het is ook van plastic gemaakt, maar voelt wel solide en degelijk aan. Heb zelf mijn Vita al een paar keren laten stuiteren, mankeert nog steeds helemaal niks aan.rikdegraaff schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:30:
Even een vraagje tussendoor.
Wat is de kwaliteit tegenover zijn voorganger, de PSP.
Daar vond ik de kwaliteit laag...
Is de Vita stukken beter??
Ik bedoelde de kwaliteit van de graphics.
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Verwijderd
verwacht voor een groot deel geen PS3 kwaliteit, maar komt er wel in veel games bij in de buurt.rikdegraaff schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:38:
Oké, maar ik was niet duidelijk genoeg merk ik, sorry.
Dank je wel.
Is het misschien handig om op Youtube te kijken??
Dus gameplay video's...
Dat kan wel, maar je zal het toch zelf moeten uitproberen. Dan merk je pas was voor prachtig scherm de Vita heeftrikdegraaff schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:42:
Oké Kaj.
Dank je wel.
Is het misschien handig om op Youtube te kijken??
Dus gameplay video's...
Wat anderen ook gezegd hebben: ik zou hem even in het echt gaan bekijken. Bij mijn PSP kon ik me flink ergeren aan de lage resolutie en de ghosting van het scherm (lekkere donkere waas/veeg die je vaak zag bij hoog contrast), dat zijn dingen die je pas ziet op het apparaat zelf. De vita is gelukkig echt genieten geblazen: een prima resolutie en een prachtig scherm. De graphics hangen uiteindelijk vooral van de developer af, maar er zit genoeg kracht in voor mooie plaatjes. Games met PS3 kwaliteit graphics zijn er nog niet echt, maar er zijn wel spellen die in de buurt komenrikdegraaff schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:38:
Oké, maar ik was niet duidelijk genoeg merk ik, sorry.
Ik heb trouwens eindelijk 'Sly Cooper: thieves in time' gekocht tijdens de sale vorige week. Ik heb de PS3 versie gekocht (was een paar euro duurder dan enkel de PSvita versie), maar die heb ik nog niet eens gedownload
Ik ben ook aan 'Thomas was alone' begonnen, maar die viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik ben nu bijna halverwege volgens mij, maar de gameplay is een beetje saai. De 'puzzels' zijn erg simpel en iets te duidelijk, dus het is vooral een beetje saai de stappen volbrengen zodat je verder kan
[ Voor 26% gewijzigd door nioz op 16-08-2013 23:52 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik ben wel echt benieuwd. Ik heb een paar dagen geleden op youtube naar een kerel gekeken die de multiplayer aan het spelen was. Dat zag er echt goed uit, zowel de gameplay als de graphics. Ik keek het op mijn 42" tv en ik had echt het gevoel dat ik naar killzone 2 of 3 (op de ps3) zat te kijken
Goed nieuws, dan word het eens tijd om het PlayStation Vita owners topic leven in te blazen en wat Tweakers neer te knallenTiwazz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:43:
Vanaf 21 Augustus is de Killzone Mercenary Beta te downloaden voor plus members! Vanaf 28 Augustus ook voor non plus members. Voor beide gevallen is de beta beschikbaar tot 3 September, waarna de game uitkomt op 4 September.
Geen framerate problemen? Dat lees ik af en toe op andere fora.nioz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:45:
[...]
Ik heb trouwens eindelijk 'Sly Cooper: thieves in time' gekocht tijdens de sale vorige week. Ik heb de PS3 versie gekocht (was een paar euro duurder dan enkel de PSvita versie), maar die heb ik nog niet eens gedownloadHij speelt echt heerlijk op de Vita (
Crossbuy).
@ Hieboven: geen framerate problemen met Sly Cooper hier. De game ging me op den duur wel een beetje vervelen. De omgevingen zijn dan wel iedere keer iets anders, maar de gameplay wordt uiteindelijk redelijk eentoning. Heb 'm ook sinds juni niet meer gespeeld. Moet 'm eigenlijk nog ff uitspelen.
De enige game die ik echt veel speel is Virtua Tennis. Gewoon lekker met Nadal tegen Federer of Djokovic raggen op Very Hard difficulty. Echt het perfecte niveau: de ene keer win je in 3 sets en vervolgens verlies je in 4 of 5 sets.
Welcome Avioto!
Thank you for your participation in the early access public beta for Killzone™: Mercenary that begins on August 20th. To download the beta redeem the voucher code after the store update on August 20th.
Beta Voucher Code: hatseflats
In Order to enter the Beta, please follow the steps below:
Step 1: From the PlayStation®Vita home menu, select the ‘PS Store’ icon.
Step 2: Select the ‘Redeem Codes’ icon (the left-most icon located on the top of the Live Area Window)
Step 3: Enter the Beta Voucher Code.
Step 4: Once the Beta Voucher Code has been entered correctly, click ‘Next’.
Step 5: Once you accept the terms, you will be taken to the download screen.
We look forward to seeing you online during the beta and thank you for your help in making Killzone™: Mercenary the best it can be.
Thank you!
-The Killzone: Mercenary team
Dat heb ik juist heel snel. Vooral bij Jak & Daxter op de Vita heb ik er last van.nioz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:56:
Ik heb ook nog geen framerate problemen gehad. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik ook weinig problemen heb met 30fps en een frame meer of minder zal mij ook niet direct opvallen.
Nee, die heb ik niet gehad. Had me wel ingeschreven..Avioto schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:13:
Hebben jullie ook een mail gehad met een Killzone beta code?
-
Vita XL incoming?
Klinkt wel fantastisch...
Hebben jullie ooit de drang gehad naar een groter scherm dan? Meer RAM klinkt wel leuk, maar lijkt mij een onlogische move. Toch nog maar even wachten met de aanschafVinand schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:33:
RUMOR: Japanese newspaper Tokyo Keizai reported a rumor that Sony is set to reveal a new PS Vita model in September before the Tokyo Game Show. The new model PCH-2000 will have a 6.3" display manufactured by Samsung (screen size of the current model is 5"), and the resolution will remain at 960 x 554 pixels. The amount of RAM will increase from 512MB to 1GB, to allow more programs to run in the background, the amount of RAM used by games will be unchanged (meaning games are still compatible between old and new models). In addition, the design of the new model will be more in-line with the PS4 design; and the system will launch with new game titles.
Vita XL incoming?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden ergens leuk maar ergens totaal onnodig. Netzo als bij de nintendo DS XL. Gaat in mijn ogen puur om extra geld, de machine's zijn verder dan niet direct beter, ergens vaak zelfs slechter omdat het scherm minder pixels per inch heeft. Dus of ik daar nou blij mee moet zijn? denk het nietCyleo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
Hebben jullie ooit de drang gehad naar een groter scherm dan? Meer RAM klinkt wel leuk, maar lijkt mij een onlogische move. Toch nog maar even wachten met de aanschaf
Maar hopelijk maken ze dan wel de 5" Vita goedkoper en de 6.3" Vita even duur als de huidige, dan wordt het interessant
The devil is in the details.
Met andere woorden: Vita XL? No thanks, meer een product voor mensen die nog een vita willen hebben.
Dan kun je de pixels van het scherm af schrapen.
Verwijderd
En na de vakantie een nieuwe handheld releasen dat is niet erg snugger :x
Verwijderd
Wellicht kun je ons ook laten weten of het een legale versie is. In het verleden heb ik voor PSP goedkope memorycards gescoord. Dat bleek Chinese namaak, welke na ca. 1 jaar data begonnen te verliezen.falcon123 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:44:
Ik heb net via ebay een 32GB kaart gescoord voor 55 euro met gratis verzending.
Ik las elders ook al over dit gerucht. Een nieuwe Vita lijkt me niet onlogisch, maar ik heb liever een prijsverlaging. Als daar niets aan gebeurt, dan blijft het vooral een apparaat met potentie, maar haken zowel gamers en ontwikkelaars niet aan.Vinand schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:33:
RUMOR: Japanese newspaper Tokyo Keizai reported a rumor that Sony is set to reveal a new PS Vita model in September before the Tokyo Game Show. The new model PCH-2000 will have a 6.3" display manufactured by Samsung (screen size of the current model is 5"), and the resolution will remain at 960 x 554 pixels. The amount of RAM will increase from 512MB to 1GB, to allow more programs to run in the background, the amount of RAM used by games will be unchanged (meaning games are still compatible between old and new models). In addition, the design of the new model will be more in-line with the PS4 design; and the system will launch with new game titles.
Vita XL incoming?
Dinsdag op de persconferentie van Sony Playstation tijdens de gamescom ongetwijfeld meer hierover. Laten de geruchten over de PS4Vita-bundel waar zijn!
Kaartje doet het ook gewoon prima zover ik het weet. Geeft gewoon 29GB aan bij Systeeminformatie.
Ik heb het kaartje vergeleken met een 16GB wat ik van de Game Mania vandaan hebt, bij beide staat er dat die in Taiwan gemaakt is en die 32GB komt eigenlijk exact overeen met die 16GB, alleen ander type/serie nummer uiteraard op de achterkant. Volgens mij is het gewoon een legale versie.Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:28:
[...]
Wellicht kun je ons ook laten weten of het een legale versie is. In het verleden heb ik voor PSP goedkope memorycards gescoord. Dat bleek Chinese namaak, welke na ca. 1 jaar data begonnen te verliezen.
[...]
Toch een prima dealtje, 32GB kaartje voor 55 euro met gratis verzending
Ik vroeg me af, wat de beste manier is om Game/data wat op m'n 16GB kaartje stond over te zetten naar de 32GB? Kan dit via de PC/PS3?
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 20-08-2013 01:33 ]
Nu is het voor mij ook wachten op Killzone en Tearaway! Tot nu toe nog geen moment spijt gehad van deze aankoop
De grip beschermd je vita verder niet heel goed maar hij slingert hier altijd rond op mijn bureau en door mijn kamer, gaat vaak mee op pad en is nog kras vrij.
Voor mij is het enige nadeel dat het polsbandje er niet meer omheen kan als de grip om je vita zit, minder handig als je zoals ik altijd ruzie hebt met de zwaartekracht. Tot nu toe gaat het gelukkig goed.
Verwijderd
Jammer dat ik Borderland al op de PC heb maar wel goed dat een game als Borderland ook komt. Nu nog meer JRPG's.
- Prijsverlaging Vita en 3G: 249 naar 199 euro!!
- "Significante" prijsverlaging memory cards: ?
Nieuwe games
- Borderlands 2 bevestigd!
- Footbal Manager
- murasakibaby: kleurrijke touchgame met een grappige creatieve thema.
- Bigfest: Een muzikale game waar je zo te zien je eigen evenement kan opzetten. Veel overeenkomsten met Roller coaster tycoon alleen dan veel meer focus op de muziek die je zelf kan uitkiezen. Ziet er geniaal uit, en de graphics zijn nice op eerste indruk. "Become world best event promotor".
- Rogue Legacy, indie game voor de Vita
- Nog 2/3 andere indie games waar ik niet echt opgelet had...
- Hotline Miami 2
- Helldivers, topdown shooter met hedendaagse graphics
- resogun, soort van shooter arcade stijl
- Fez komt naar de Vita
- wasteland kings, komt naar de Vita
- volume blowout: voor de Vita, van de makers van thomas was alone.
- Velocity 2X komt naar de Vita (opvolger Velocity)
- Starbound komt naar de Vita.
- Gravity Crash Ultra, een upgegrade versie van Gravity Crash (PSN)
- Minecraft Vita
Remote Play Vita
Demo met Assassin's Creed IV Black Flag. Tevens ook bevestigd dat alle games ondersteund worden met Remote Play, mits je geen additionele PS4 accessoireassen nodig hebt (denk bijvoorbeeld aan Playstation Eye).
[ Voor 42% gewijzigd door Vinand op 21-08-2013 15:53 ]
Sony mag wel wat meer zijn best doen op de Vita. Snap de PS4 op dit moment misschien belangrijker is, maar zo kan het echt niet doorgaan. Dit apparaat is dan volgend jaar dood.
[ Voor 76% gewijzigd door D-TECH op 20-08-2013 19:43 ]
de conferentie is nog net begonnen...D-TECH schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:42:
Nou nou, spectaculair!
Sony mag wel wat meer zijn best doen op de Vita. Snap de PS4 op dit moment misschien belangrijker is, maar zo kan het echt niet doorgaan. Dit apparaat is dan volgend jaar dood.
[ Voor 74% gewijzigd door Wii4all op 20-08-2013 20:36 ]
Burp
Ik had wat meer games van Sony zelf verwacht.
Het is alsof ze er zelf niet meer in geloven
rogue legacy?
Spelunky?
What is this? I died and went to heaven?
https://twitter.com/amboyes/status/369895951722627072
Edit ik heb het lijstje een update gegeven, volgens mij staat alles er nu in wat op de persconferentie aangekondigd is. Wat voor mij de conclusie is:
+ PS Vita prijsverlaging en PS geheugenkaartjes een prijsverlaging van ongeveer 25%
+ Borderlands 2, geweldige game voor on the go. Voor mij een must have, de kleuren zullen er ongetwijfeld van het scherm af spatten
+ Volledige Minecraft voor on the go. Dit is gewoon een systemseller. Als je ziet hoe immens populair de game is op de Xbox 360, en het nu kan doen op een mobiele console met daarbij touch controls.
+ Bigfest, dit zag er gewoon geweldig uit, en is een leuke game. De trailer zag er top uit, en ik het is afkomstig van de stal van Sony.
- Geen gameplay van borderlands 2 vind ik jammer en een echte misser.
- Ik had meer van de Japanse kant willen zien voor de Ps Vita, maar daarvoor was dit uiteraard de verkeerde event. Over een korte tijd meer daarover op het aankomende grote japanse evenement waar ik effe de naam van kwijt ben. Square Enix en Atlus gaan dan wel wat leuks aankondigen hoop ik. Dat heeft de Vita namelijk echt heel hard nodig.
- Meer AAA titels. Leuk die Indie focus, en er komt veel uit, maar het liefst wil ik ook wat AAA love zien.
[ Voor 87% gewijzigd door Vinand op 20-08-2013 23:15 ]
Big fest lijkt me echt een topper.. Theme park/RCT en dan met muziek. Ik ga echt balen als deze game uiteindelijk tegenvalt.
Minecraft is een game die ik al op de Xbox heb, maar nooit speel. Vind het geen spel om uitgebreid op de tv te spelen, maar ff bouwen voor het slapem of op een luie zondag zie ik wel zitten
Leuke nieuwtjes en met de nieuwe prijs grotere kans op toenemende verkoop en dus interesse van ontwikkelaars uiteindelijk. Heb voorlopig nog 10tallen games om uit te spelen
Football Manager en Minecraft op de Vita is gewoon supertof!
En verder zien Murasaki Baby, Big Fest en Helldivers er erg interessant uit.
De toekomst van de Vita ziet er in ieder geval een stuk beter uit, maar toch mis ik de AAA titels zoals Vinand al zei.
Verder.. Tja. Persoonlijk bekijk ik games als wat ze zijn: Games. Ik wil helemaal geen onderscheid maken tussen AAA-games, B-games en Indiegames. Een spel als Hotline Miami bijvoorbeeld vind ik gewoon steengoed. Niet omdat het een indiegame is, maar gewoon omdat het een enorm toffe game is die staat als een huis. Altijd maar dat gezeur over indiegames... Binnenkort zijn indiegames gelukkig net zo mainstream als 'normale' games, en worden ze beoordeeld om wat ze zijn. Games. Kan niet wachten.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
YouTube: PS Vita Summer Select
trailer is alleen niet echt veelzeggend.
[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 21-08-2013 08:33 ]
Burp
Square Enix en Atlus, kom maar met Tactics ogre 2, new Final fantasy tactics, nieuwe Crisis core, Persona 5 (wishful thinking), en kingdom hearts voor de Vita : )
Lijkt een leuke manier om gelijk een paar games te hebben (al is de huidige Mega Bundel niet zo spannend voor mij).
De focus op indi vind ik erg goed! Zeker in combinatie met PS Plus (sommige games gratis, veel kortingen, demo's etc). Nu speel ik nog veel indi games op PC, maar de line-up van de PS Vita begint lekker interessant te worden.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...