Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

ThatsHollywood schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:19:
Zag toevallig vandaag bij de Makro:

Psp Vita wifi + 8Gb + 10 game pack voor 180,-.... gelijk maar een meegenomen! zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien
Mooie prijs, maar is dat incl of excl. BTW?

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:07
Ik heb er ook maar een besteld met gratis mega pack. Kon het niet laten :p

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dat Soul Saga ziet er idd wel erg goed uit, weer een titel om in de gaten te houden :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 16:05
ThatsHollywood schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:19:
Zag toevallig vandaag bij de Makro:

Psp Vita wifi + 8Gb + 10 game pack voor 180,-.... gelijk maar een meegenomen! zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien
Dat klinkt interessant. In België of Nederland?

Verwijderd

Op het Playstation Blog is aangekondigd dat Proteus een nieuwe crossbuy game wordt voor PS3 en PSVita. Dit is een indie game die al is verschenen op de PC en heeft daarbij diverse onderscheidingen in de wacht gesleept.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 11:51
Proteus ziet er wel mooi uit (stijltje) maar denk dat die game me niet lang kan vermaken omdat er niet een direct gameplay element inzit. Maar wie weet vergis ik me enorm.

Bijna Hotline Miami platinum :). Alle chapters al op A+. Voor de mensen die het niet weten, de game heeft 15 chapters en hierna nog een paar andere chapters als een ander character. De game heeft ook een secret ending dus goed zoeken :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• dagon89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 11:53
Nu er een mooie aanbieding is voor de PS Vita wil ik deze misschien aanschaffen voor mijn vakantie in het buitenland.
Hoe is jullie ervaring met buiten gamen in een felle omgeving? ( Niet direct in de zon, dat zal niet werken neem ik aan :) )

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:44:
[...]

Mooie prijs, maar is dat incl of excl. BTW?
Incl. Is echt de goedkoopste die ik toe nu toe ben tegen gekomen ( staat ook in de folder zag ik)
superjona schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:29:
[...]

Dat klinkt interessant. In België of Nederland?
In NL.

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik zou eens bij Toys XL kijken. In de nieuwe Toys XL folder staat "PS Vita vanaf € 189,99". Ik kan het zo snel op de site van Toys XL niet terug vinden, maar misschien is het alleen een winkel-actie.

Edit:
dagon89 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:56:
Nu er een mooie aanbieding is voor de PS Vita wil ik deze misschien aanschaffen voor mijn vakantie in het buitenland.
Hoe is jullie ervaring met buiten gamen in een felle omgeving? ( Niet direct in de zon, dat zal niet werken neem ik aan :) )
Buiten in een felle omgeving gamen op de vita is volgens mij bijna niet te doen, ik vind het niets in ieder geval. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door pateen75 op 03-07-2013 11:50 ]

PSN: xpock Live: xspock

• ndonkersloot
Direct in het zonlicht is niet te doen inderdaad, als je een klein beetje schaduw hebt is er prima te gamen buiten :). Ik zie iig meer dan op mijn iPad of telefoon op dezelfde spot. (iPad 2, Nokia Lumia 720).

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Vind het al vervelend als ik op de bank zit en het een beetje zonnig is buiten :p

Allemaal mooie games op plus en wat speel ik ? Zen pinball 2 star wars :) Wat een lekkere pinball game is dat toch. Heb opzich ook wel interesse in de marvel tafels , maar ik hoop die ooit eens in een aanbieding mee te pakken. Voorlopig red ik me nog wel ff met the plants & zombies + Star Wars tafels. Je mag me altijd toevoegen als je het spel hebt , want mis een beetje vergelijkende scores ;)

Iemand Kung Fu Rabbit al geprobeerd ? Ziet er uit als een uitdagende kleurrijke platformer , maar kan eigenlijk alleen maar smartphone reviews vinden en 1 van de wiiu, maar hoor het graag van een mede vita bezitter of het echt zo leuk is :)

Edit : voor de liefhebbers

Mutant blobs attack € 3,49 / met + 3,14
Guacamelee! €9,99 (beetje suffe korting)

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 04-07-2013 00:54 ]

Verwijderd

Goh, niet echt een verrassing. Wel erg jammer maar het was te verwachten nu Diablo naar de PS3 komt. Jammer dat er niet een dergelijke game voor de Vita is/komt.

http://gematsu.com/2013/0...ps3-and-ps-vita-cancelled

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Beakzz schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:46:

Allemaal mooie games op plus en wat speel ik ? Zen pinball 2 star wars :) Wat een lekkere pinball game is dat toch. Heb opzich ook wel interesse in de marvel tafels , maar ik hoop die ooit eens in een aanbieding mee te pakken. Voorlopig red ik me nog wel ff met the plants & zombies + Star Wars tafels. Je mag me altijd toevoegen als je het spel hebt , want mis een beetje vergelijkende scores ;)
Hier nog een pinball liefhebberb :) Ik heb bijna alle zen pinball tafels, maar niemand in de friends list die ze fanatiek speelt.. Wat is je psn id?

Morgen komt Muramasa Rebirth overigens. Heeft al aardig wat goede reviews op metacritic! http://www.metacritic.com...ion-vita/muramasa-rebirth

Volgende maand al Dragons Crown! Zag gisteren nieuwe info op IGN over de game (besturing, outfits voor de 6 characters, loot system, etc http://www.ign.com/articl...wn-details-screens-emerge) Volgens mij is dit een soort side-scroll Diablo. Ik kan niet wachten :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 04-07-2013 09:27 ]

This is a Rapture reminder..

Niet te doen. Het scherm reflecteert te veel en games met donkere omgevingen of stukjes zijn daardoor onspeelbaar. Je mist alle details.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

M'n Ninja Gaiden Plus staat ingesteld op Chinees / Japans (vraag niet hoe :p)
Kan iemand even stap voor stap vertellen hoe ik 'm weer in het Engels kan zetten in de settings... :) Dank!

Gevonden via YouTube :)

En de full Unit 13 is volledig Frans? :/

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 04-07-2013 12:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
(jarig!)
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:21:

En de full Unit 13 is volledig Frans? :/
De taal selectie in dat spel is compleet kapot. De taal in het spel is afhankelijk van jouw systeem taal. Als je de Vita op Engels hebt staan, zal Unit 13 in het Frans spelen. Heb je de Vita op Nederlands staan, speelt het volgens mij wel in het Engels af, met Nederlandse ondertitels.
Ik heb het overigens om deze reden ook nooit meer gespeeld, heb geen zin om elke keer de taal van mijn Vita te moeten veranderen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Allright, straks even bekijken, dank, had 't nu je het zegt weleens eerder gelezen, maar was ik vergeten :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:52

Phntm

Tlingelingeling

Voor de mensen onder ons met soul sacrifice, ze brengen steeds gratis DLC uit met 2 nieuwe missies en nieuwe sacrifice skills.

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:16:
Allright, straks even bekijken, dank, had 't nu je het zegt weleens eerder gelezen, maar was ik vergeten
Uiteraard had je gelijk, is wel even handig om 'n kwartiertje te oefenen met alle skills en dan weer in het Engels zetten. Wel debiel dat je dan dat Franse geblaat hoort, merde zeg... Ik wil gewoon UK Vita en UK spellen :s

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Metalkai schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:14:
[...]

De taal selectie in dat spel is compleet kapot. De taal in het spel is afhankelijk van jouw systeem taal. Als je de Vita op Engels hebt staan, zal Unit 13 in het Frans spelen. Heb je de Vita op Nederlands staan, speelt het volgens mij wel in het Engels af, met Nederlandse ondertitels.
Ik heb het overigens om deze reden ook nooit meer gespeeld, heb geen zin om elke keer de taal van mijn Vita te moeten veranderen.
Whaha, wat is dat nu weer voor bug. En waarom niet fixen? 8)7

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
(jarig!)
Cyleo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:18:
[...]

Whaha, wat is dat nu weer voor bug. En waarom niet fixen? 8)7
Ik heb geen idee waarom het nooit gefixed was. Er is veel over geklaagd toen het spel pas uit was, en het lijkt me een redelijk makkelijke fix te zijn. Nu bestaat de studio die het spel gemaakt heeft volgens mij niet meer, dus ik denk niet dat er ooit nog een fix voor zal komen.

• Beakzz
Sssquirrel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:05:
[...]

Hier nog een pinball liefhebberb :) Ik heb bijna alle zen pinball tafels, maar niemand in de friends list die ze fanatiek speelt.. Wat is je psn id?
Bambeakz ;)

Bij mij ook al niemand. Ze zijn niet goed wijs :p

Verwijderd

Metalkai schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:15:
[...]

Ik heb geen idee waarom het nooit gefixed was. Er is veel over geklaagd toen het spel pas uit was, en het lijkt me een redelijk makkelijke fix te zijn. Nu bestaat de studio die het spel gemaakt heeft volgens mij niet meer, dus ik denk niet dat er ooit nog een fix voor zal komen.
Ik zag hierover ook wat tweets passeren vanuit @PlaystationNL. De game is een gecombineerde NL/FR-release. Het was de eerste en vooralsnog ook de laatste.

Btw, het is wel balen dat Ruin is geannuleerd of mogen we nu gaan hopen op een Vita release van Diablo 3?

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Ik zag hierover ook wat tweets passeren vanuit @PlaystationNL. De game is een gecombineerde NL/FR-release. Het was de eerste en vooralsnog ook de laatste.

Btw, het is wel balen dat Ruin is geannuleerd of mogen we nu gaan hopen op een Vita release van Diablo 3?
Ben je gek, tuurlijk niet :') Diablo op een vita, dat gaat niet gebeuren in geen 10 jaar niet :)
CristianSchriev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:44:
[...]

Ben je gek, tuurlijk niet :') Diablo op een vita, dat gaat niet gebeuren in geen 10 jaar niet :)
Remote play ps4 = diablo 3 op ps vita?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Vinand schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:11:
[...]

Remote play ps4 = diablo 3 op ps vita?
Nee daar ben ik het dus niet mee eens, je hebt nog steeds een ps4 nodig die aan staat op dat moment en een normale internetverbinding wil je dat normaal kunnen spelen heel leuk en alles maar nog steeds geen diablo voor de vita alleen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
CristianSchriev schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:44:
[...]

en dat zeiden de mensen ook over Diablo 3 op consoles, en wat hebben we nu?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Het zou wel een ideaale game voor de VIta zijn. De graphics passen, de controls werken er goed voor in combi met de touchscreens. Gameplay die even snel te pauzeren is en niet te cutscene story driven.

Daarnaast een userbase die staat te springen om een triple A titel.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:27
Diablo op Vita zou prima kunnen. Hack en slasher Dungeon Hunter werkte ook best goed (is verder een slechte game, daar niet van)

• Sn0wblind
Maar dat is dan ook vaak het probleem. Een hoop games zouden perfect werken op de Vita. Maar de mankracht en financien worden er gewoon niet in gestopt. Daardoor kopen minder mensen de console, daardoor weer minder publishers die het aandurven etc etc.

Hopelijk toont Sony wat meer voor de Vita op Gamescom.

• Beakzz
Vind het fijn als ze wat grotere games aankondigen die de userbase vergroten , want dan komt er steeds meer uit. Toch zal ik niet degene zijn die de grotere games ga spelen.

Een Everybody's golf, Virtua tennis en Rayman trek ik nog wel , maar verder speel ik liever Zenn, Pinball , Limbo en andere PSN/Indie games. Heb ook Uncharted en Gravity rush , maar raak het nooit aan. Dat soort spellen speel ik wel op mijn PS3/XBOX

Dat Playstation er een indieplatform van maakt vind ik dus helemaal niet erg ;) Wat ik wel mis is een paar goede racegames :/

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:15
Ik heb een vita gekocht, o.a. voor Killzone Mercenary dat over twee maanden uitkomt. Nou moet ik wel zeggen dat de prijs me over de streep trok (laatste nieuwe, gesealde exemplaar met 3G voor 130 euro). Ook heb ik eigenlijk nog geen game gekocht, omdat ik PS+ heb en nog bezig ben met uncharted, en daarna wachten nog ninja gaiden, unit 13 en gravity rush. Maar als je de Vita al langer hebt, kan ik me voorstellen dat je zit te wachten op nieuwe AAAgames.

Maar volgens mij ziet het najaar er wel goed uit voor de vita toch:
- Killzone Mercenary
- Tearaway
- God of War I & II (die ga ik dus niet kopen, heb ze op zowel PS2 als PS3...)
- Batman: Arkham Origins Blackgate
- Destiny of Spirits
- Dragon's Crown
- Ragnarok Odyssey ACE
- Rayman Legends
- Ys: Memories of Celceta
- Final Fantasy X HD

Daarnaast verwacht ik volgend jaar een stuk meer games voor de Vita, omdat een aantal van die games toch wel system sellers zijn in Japan, zoals Ys en FFX HD. In Europa en de VS verwacht ik wel dat Killzone en Tearaway het echt goed gaan doen, vooral als ze gebundeld worden. Killzone heeft de potentie om te doen voor handhelds wat Goldeneye N64 deed voor de consoles. Wie weet komt er nog eens een GTA: San Andreas stories, aangezien Sony en Rockstar nog steeds een goede relatie hebben (de PS3 mag gebundeld worden met GTAV van Rockstar) en Sony weet ook wel dat dat serieuze systemsellers zijn, met de PSP versies in het achterhoofd. Nu zit de Vita op ~5.3 miljoen verkochte exemplaren, begin 2014 kan dat zomaar 2x zoveel zijn dankzij de bundels en goede titels. Ow ja, en de verbeterde remote play functie met de PS4.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik ga echt geen Ragnarok Odyssey ACE halen tenzij er eindelijk geen rot region lock zit op die kaartjes. Je kan namelijk niet AD Hoccen of vrienden joinen die momenteel online spelen op Ragnarok Odyssey als zij een US kopie van het spel hebben en jij een EU kopietje. Dit kan gewoon wel met soul sacrifice. :D

Killzone Mercenary, Dragon's Crown, Ys: Memories of celceta en FFX HD worden "the games" voor mij.

• Sssquirrel
Yay, Muramasa Rebirth ontvangen, en wat ziet het er strak uit! Het speelt ook lekker soepel. Me like! :)

EDIT: wel best pittig. Je life-bar is zo leeg als je niet uit kijkt! Gelukkig is alles ook gewoon Japans gesproken (Engels subtitle), goed voor de sfeer :-) Er zijn 2 characters om mee te spelen, dus minimaal 2 playthroughs, met 100+ verschillende zwaarden te verzamelen / gebruiken!

[ Voor 57% gewijzigd door Sssquirrel op 09-07-2013 21:01 ]

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
Misschien niet de juiste topic maar ik wil ook en psv kopen, weet iemand waar je het nog goedkoop kan kopen zoals bij de makro?

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Sssquirrel schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:47:
Yay, Muramasa Rebirth ontvangen, en wat ziet het er strak uit! Het speelt ook lekker soepel. Me like! :)

EDIT: wel best pittig. Je life-bar is zo leeg als je niet uit kijkt! Gelukkig is alles ook gewoon Japans gesproken (Engels subtitle), goed voor de sfeer :-) Er zijn 2 characters om mee te spelen, dus minimaal 2 playthroughs, met 100+ verschillende zwaarden te verzamelen / gebruiken!
Maar je loopt wel die DLC mis als je geen US account hebt wat ik echt jammer vind. Hoop dat die game toch uiteindelijk een port krijgt naar EU.

• Sssquirrel
Phntm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:12:
[...]
Maar je loopt wel die DLC mis als je geen US account hebt wat ik echt jammer vind. Hoop dat die game toch uiteindelijk een port krijgt naar EU.
Klopt, je mist dan 4 nieuwe speelbare characters. Maar aangezien er volgens mij voorlopig nog geen EU release zeker is, wil ik dat risico wel lopen :-) (ook lijken me die Dlc characters geen must om te hebben; die voegen geen zwaarden toe ofzo, alleen een andere animatie?)

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Dragons Crown. US release begin augustus, EU release (nog) geen datum.. Hopelijk is daar snel duidelijkheid over..

[ Voor 12% gewijzigd door Sssquirrel op 10-07-2013 06:40 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Sssquirrel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 06:33:
[...]

Klopt, je mist dan 4 nieuwe speelbare characters. Maar aangezien er volgens mij voorlopig nog geen EU release zeker is, wil ik dat risico wel lopen :-) (ook lijken me die Dlc characters geen must om te hebben; die voegen geen zwaarden toe ofzo, alleen een andere animatie?)

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Dragons Crown. US release begin augustus, EU release (nog) geen datum.. Hopelijk is daar snel duidelijkheid over..
Ach, wij hebben niet zo veel geluk met game releases. Ik heb ook Persona 4 gewoon 2 dagen na US release binnen gehad omdat ik echt niet wou wachten op de EU release. Die was pas in Februari hier.

• Beakzz
Sssquirrel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:05:
[...]

Werkt goed dat je wat scores heb neergezet om me op vast te bijten. Net the empire strikes back tafel op 43 mil gezet. Your welcome ;)
The witcher 3 voor vita word een goede port... ik wist nieteens dat deze aangekondigd was
http://www.psu.com/a02009...ntrols-says-game-director

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:11
Vinand schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 00:05:
The witcher 3 voor vita word een goede port... ik wist nieteens dat deze aangekondigd was
http://www.psu.com/a02009...ntrols-says-game-director
Ik denk dat dit gaat over remote-play. Dus de game komt uit voor de PS4 en is via remote-play te spelen op de Vita :)

Steam/XBL: Avioto

• Trishul

• Avioto
Wow thanks :) Hopen dat ik erin kom. Zou wel leuk zijn als meerdere tweakers in de beta komen.

• Beakzz
Ook maar geprobeerd :) Altijd leuk om te testen.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Same here. Hoeveel mensen laten ze toe?

• Trishul
Ik hoop dat ze ook naar je psn account kijken. Zien ze dan dat ik een paar honderd uur in killzone 2 en 3 online heb zitten :P

• Avioto
Trishul schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:25:
Ik hoop dat ze ook naar je psn account kijken. Zien ze dan dat ik een paar honderd uur in killzone 2 en 3 online heb zitten :P
Tjah, ik heb ook minimaal 100 uur in Killzone 1 zitten. Maar toen had ik nog geen psn account :P

Disgaea 4 en criminal girls komen ook naar de vita. Voor de liefhebbers :P

• Sssquirrel
Beakzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:13:
[...]
Werkt goed dat je wat scores heb neergezet om me op vast te bijten. Net the empire strikes back tafel op 43 mil gezet. Your welcome ;)
haha jah, het biedt wel weer nieuwe uitdagingen. Ik vond dat een lastige tafel, maar heb wat geoefend en had 2 Star Wars scenes voltooid. Resultaat: een nieuw record van 67 miljoen. Je kunt weer aan de bak ;)

Sorcerer's Lair, Epic Quest, Earth Defence, en 1e marvel set van 4 tafels (spiderman, wolverine, blade, iron man) zijn overigens ook wel aanraders. Mooie en leuke tafels!

[ Voor 4% gewijzigd door Sssquirrel op 16-07-2013 07:49 ]

• Beakzz
Dat is weer een mooie uitdaging inderdaad :) Eigenlijk doe ik maar wat , want heb vaak geen idee wat ik nu moet halen om scene 2 te bereiken :D Ik wil hoe dan ook meer tafels en hoop stiekem dat er wat langs komen in de summersale die morgen (als het goed is) begint ;)

Loopt al snel op met al die tafels, maar de prijs / kwaliteitsverhouding is perfect.

Had vorige week die nieuw pinballgame eventjes getest (met al die playstation games thema's) en dan zie je weer hoe slecht een pinball game kan zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 16-07-2013 10:04 ]

Verwijderd

Aan het eind van de maand komt er een summer sale in de Europese Playstation Store, las ik op psx-sense.nl. Hopelijk wordt de PSVita niet vergeten. Er zijn wel een aantal leuke PSN only games voorbijgekomen die nog geen discount hebben gehad.

• Beakzz
Als het goed is begint die vandaag al. Er stond iig een keer per ongeluk vanaf 17 juli in de Playstation store :) Hopelijk lekker veel Vita aanbiedingen idd.

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Tadaaaaaaaa

http://blog.eu.playstatio...ystation-summer-festival/

En er komt meer volgende week (reactie op de comments):

"We will have more information on our big summer sale next week"

[ Voor 38% gewijzigd door NoMoreMusic op 17-07-2013 13:02 ]

• Avioto
Lekker dan, ben ik net op vakantie :P

Gratis Vita games in augustus voor PS Plus:

- Lego Lord of the Rings
- When Vikings Attack!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:55
Avioto schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:14:

- Lego Lord of the Rings
- When Vikings Attack!
Ik ook, maar dat mag de pret niet drukken. Inloggen met sony entertainment en dan daar aangeven dat je ze koopt.
Of anders mij je login en wachtwoord geven, doe ik het voor je.
Avioto schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:14:

- Lego Lord of the Rings
- When Vikings Attack!
www.sonyentertainmentnetwork.com

Vraag niet waarom ze zo een domme website naam gekozen hebben maar goed, zo zou je dus eventjes een wifi hotspot op kunnen zoeken en zo eventjes snel via de browser met je ps+ abbo de games aanschaffen.

• Cyleo
maartend schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:48:
[...]

Ik ook, maar dat mag de pret niet drukken. Inloggen met sony entertainment en dan daar aangeven dat je ze koopt.
Of anders mij je login en wachtwoord geven, doe ik het voor je.
Volgens mij heeft hij het over de summer sale ;)

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Gamers,

Wellicht is het al eerder vermeld maar zie zojuist in de zomerfestival op PSN (onder de Naughty Dog sectie) dat Uncharted: Golden Abyss slechts €9,99 is (voor niet-Plus-leden).

Koopie.

PSN: breminem

• Sssquirrel
Yay, een Worms game voor de Vita! Komt Q3 2013!
http://blog.eu.playstatio...plodes-onto-ps-vita-soon/

• Beakzz
breminem schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:33:
Gamers,

Wellicht is het al eerder vermeld maar zie zojuist in de zomerfestival op PSN (onder de Naughty Dog sectie) dat Uncharted: Golden Abyss slechts €9,99 is (voor niet-Plus-leden).

Koopie.
Ja en dus alle crash bandicoot games ook. Erger me echt kapot aan de onoverzichtelijke rotzooi die de store op de Vita is. Bij prijsverlagingen staan altijd dezelfde games , maar de games die echt in de aanbieding zijn staan daar meestal niet bij en moet je per toeval tegenkomen.

Nu heb in ook een Ps3 dus ik kom er wel achter , maar het blijft slecht. Ook aanraders bij bepaalde gamesecties zijn totaal geen games met hoge waarderingen dus kan je lekker gaan scrollen om de toppertjes te zoeken (hidden gems in de pure zin )

Ook hoelang Playstation er over doet om Ps mobile hierheen te krijgen (hoe dan ook een land buiten die 6 landen :+ ) is echt absurd. Verder hoop ik op wat meer releases de komende tijd en dan heb ik het echt niet over AAA games , maar zelfs indie zie je op het moment maar zelden verschijnen.

En hopelijk komen er in de komende summersales weer eens leuke aanbiedingen langs voor de vita ... Het mag weleens als Sony deze handheld serieus wil pushen.
Dat is dan wel weer iets waar ik enthousiast van word :)

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 18-07-2013 23:44 ]

• Cyleo
Beakzz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Ja en dus alle crash bandicoot games ook. Erger me echt kapot aan de onoverzichtelijke rotzooi die de store op de Vita is. Bij prijsverlagingen staan altijd dezelfde games , maar de games die echt in de aanbieding zijn staan daar meestal niet bij en moet je per toeval tegenkomen.

Nu heb in ook een Ps3 dus ik kom er wel achter , maar het blijft slecht. Ook aanraders bij bepaalde gamesecties zijn totaal geen games met hoge waarderingen dus kan je lekker gaan scrollen om de toppertjes te zoeken (hidden gems in de pure zin )

Ook hoelang Playstation er over doet om Ps mobile hierheen te krijgen (hoe dan ook een land buiten die 6 landen :+ ) is echt absurd. Verder hoop ik op wat meer releases de komende tijd en dan heb ik het echt niet over AAA games , maar zelfs indie zie je op het moment maar zelden verschijnen.

En hopelijk komen er in de komende summersales weer eens leuke aanbiedingen langs voor de vita ... Het mag weleens als Sony deze handheld serieus wil pushen.

[...]

Dat is dan wel weer iets waar ik enthousiast van word :)
Dat PlayStation Mobile is echt een aanfluiting. Volgens mij bezitten ze zelf alle rechten, dus waarom dat zo lang moet duren is voor mij ook echt een raadsel.

Verwijderd

De 2 Vita-games die in de Instant Game Collection van PS Plus zitten, worden in november vervangen (gelezen op psx-sense.nl).

• Beakzz
A-men en Machinarium zijn in de aanbieding voor € 2,99. (met plus nog iets goedkoper)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:35:
De 2 Vita-games die in de Instant Game Collection van PS Plus zitten, worden in november vervangen (gelezen op psx-sense.nl).
Gok dat Little big planet wel 1 van de vervangende games zal worden , maar wat zal de 2e worden ? :)

[ Voor 66% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2013 15:21 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Beakzz schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:20:
A-men en Machinarium zijn in de aanbieding voor € 2,99. (met plus nog iets goedkoper)

[...]

Gok dat Little big planet wel 1 van de vervangende games zal worden , maar wat zal de 2e worden ? :)
Misschien Persona 4 Golden? Wie weet. Dat zou geweldig zijn voor de mensen onder ons die de game nog niet hebben. Maar ja, nog een aantal maandjes nog te gaan.

• Beakzz
Iemand hier die wel eens een filmpje kijkt (en omzet) op zijn Vita ?

Gebruik nu Xmedia recode en het resultaat is top, maar ook rustig 6 uur of langer bezig met een divx van 2GB en dan is het bestand ook nog ruim 1GB. Bestaat er misschien een programma wat het sneller kan met een redelijk resultaat in met een kleiner bestandsformaat ? Echt vervloekt dat die Vita zo weinig formaten ondersteund :/

Verder wil ik graag een stand / dock kopen om in het vliegtuig wat filmpjes te kijken. Noem me ouderwets, maar heb nog geen tablet en vind het oledscherm heerlijk om een filmpje/serie te kijken.

Het officiele dock van Sony had mijn voorkeur tot ik zag dat er geen headjack op zat , maar een lineout en dus het volume van je koptelefoon constant hard is en niet meer te regelen via de Vita zelf. Als er echt geen betere oplossing is ga ik wel met een iphone koptelefoon opzitten aangezien die wel een volumeregelaar heeft, maar gebruik liever mijn betere koptelefoons ;)

Elk advies is welkom uiteraard :)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Vita ondersteunt toch gewoon X264?! Elke serie of film is in dat formaat te downloaden... En dan met Handbreak wat kleiner maken desnoods.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Phntm schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:59:
[...]

Misschien Persona 4 Golden? Wie weet. Dat zou geweldig zijn voor de mensen onder ons die de game nog niet hebben. Maar ja, nog een aantal maandjes nog te gaan.
Dat maakt mijn games-to-buy-lijst voor de PSVita alsmaar korter. Ik heb nog geen PSVita, maar dankzij PS Plus pak ik wel diverse toffe games mee. :) Ik heb straks al 20 spellen, dus ik heb dan alleen een PSVita plus een grote memorycard nodig. Ik wacht alleen nog even op een lekkere deal of wie weet, toch nog een prijsverlaging voor Europa dit jaar. Go gamescom! :P
OMG Killzone Mercenary gaat het helemaal worden:

graphics en framerate zien er spectaculair goed uit... Als de mp ook goed uitgebreid is uitgewerkt, dan heb ik potentioneel een nieuwe fav voor de Vita ;)

• Trishul
Vinand schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:18:
[video]

graphics en framerate zien er spectaculair goed uit... Als de mp ook goed uitgebreid is uitgewerkt, dan heb ik potentioneel een nieuwe fav voor de Vita ;)
Jaja, daar heb ik m'n vita voor gekocht. Kan niet wachten tot het september is, heb ook alvast me ingeschreven voor de beta, alleen heb ik niet het gevoel dat ze me gaan toelaten :'(

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:20:

[...]

Machinarium is echt een aanrader als je ook maar een beetje fan bent van point and click adventures. :)

• ndonkersloot
Vinand schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:18:
[video]

Nou ik vind de framerate toch maar magertjes, haperd echt met regelmaat. Graphics zijn goed, maar gameplay doet me niet zoveel. Als ik dit filmpje zie is het echt een handheld shooter. Hoop dat ik het mis heb en dat ik het en epische game ga vinden.

• Cyleo
Tiwazz schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:58:
[...]

Nou ik vind de framerate toch maar magertjes, haperd echt met regelmaat. Graphics zijn goed, maar gameplay doet me niet zoveel. Als ik dit filmpje zie is het echt een handheld shooter. Hoop dat ik het mis heb en dat ik het en epische game ga vinden.
Op gamekings stond vandaag een preview en die waren erg enthousiast.

• ndonkersloot
Wellicht ligt het aan dat filmpje, wat de gameay bij gamekings stotterde niet, achja zoe het vanzelf als de game uit is :).

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dit ziet er echt goed uit, day 1 buy. Ik moet echter toch even slikken als ik dit vergelijk met de meeste andere Vita games. Het is echt zonde dat er niet wat meer echt indrukwekkends, zoals dit en een UC: Golden Abyss bijvoorbeeld, met de Vita gedaan wordt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Voxalizer schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:50:
Dit ziet er echt goed uit, day 1 buy. Ik moet echter toch even slikken als ik dit vergelijk met de meeste andere Vita games. Het is echt zonde dat er niet wat meer echt indrukwekkends, zoals dit en een UC: Golden Abyss bijvoorbeeld, met de Vita gedaan wordt.
Zulke games produceren kost tijd... De tijd die dus niet bestaat tijdens de launch. Ik verwacht dat een hoop games waar wel de tijd aan word besteed er zo uit gaan zien. Ben ook heel blij met de duistere KZ2 art stijl.

Kijk deze gif eens:
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iU7hnnFhcyIoT.gif
Die reflecties! :9~

Ja, Killzone ziet er lekker uit. Maar nog belangrijker: er zit gyro-aiming in, net als in Uncharted:GA. Dat vond ik echt geweldig werken.

• Sssquirrel
Iemand hier al Stealth Inc.: A Clone in the Dark geprobeerd? Hij krijgt best goede reviews, en heeft volgens ook aardig wat content: 80 levels en er staat al een DLC voor nog eens 20 levels extra..

Sssquirrel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:55:
Iemand hier al Stealth Inc.: A Clone in the Dark geprobeerd? Hij krijgt best goede reviews, en heeft volgens ook aardig wat content: 80 levels en er staat al een DLC voor nog eens 20 levels extra..

Ziet er grappig uit

Edit: Die Batman ziet er ook goed uit!

[ Voor 11% gewijzigd door Vinand op 29-07-2013 12:40 ]

• Sn0wblind
Vind de actie in Batman er juist in vergelijking met Arkham City er nogal sloom uitzien. Vooral de gevechten. Maar even afwachten of het wat wordt.

• Trishul
Heeft iemand trouwens al wat meer gehoord over toelating tot de Killzone: Mercenary beta?

• Beakzz
Sssquirrel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:55:
(die de eerste 2 weken gratis is ) Ik wacht ff af of er morgen eindelijk eens een goede sale begint en anders geef ik hier mijn tegoed aan uit ;)

• pateen75
Mijn tegoed staat 'te wachten' op The Walking Dead en KZ Mercenary. ;)

Ik heb nog niets vernomen van toegang tot de beta. Ze zijn er wel erg laat mee. Ik snap het nut niet zo van een beta als over 1 maand de game al uitkomt. Lijkt mij dat ze dan de beta alleen nog kunnen gebruiken voor het testen of het online gedeelte een beetje soepel loopt.

Maar goed, dat zal dan waarschijnlijk ook wel de enige insteek zijn van deze beta.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren Hotline Miami uitgespeeld, echt een zeer goed spel voor op de Vita. Het is ook een spel is dat gemakkelijk even tussendoor te spelen is, dus ideaal voor op de Vita.
Exorcist schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:20:
Machinarium is echt een aanrader als je ook maar een beetje fan bent van point and click adventures. :)
Hmmm... misschien toch maar kopen dan. Ik heb wel al de gratis versie voor de PS3, maar een dergelijk spel lijkt me leuker op de Vita.
nioz schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:10:
Ja, Killzone ziet er lekker uit. Maar nog belangrijker: er zit gyro-aiming in, net als in Uncharted:GA. Dat vond ik echt geweldig werken.
Dat gyro-aiming werkt inderdaad erg goed ja! Ik weet nog dat toen ik Uncharted uitgespeeld had en ik weer op de PS3 zat te spelen, dat ik nog steeds de neiging had om de controller te tilten om te richten :p

PSN id: NL_SToRM

• Beakzz
Nou, eindelijk weer eens wat leuke aanbiedingen voor de Vita (op een voor de rest tegenvallende summersale)

Sly cooper voor rondende €12 en Urban trial freestyle voor €4,50 ofzo ( vergeet de preciese prijs heel snel :p)

Zit nog te twijfelen om Wrc 3 te halen. Heef iemand die en is het spel €13 waard ?
Zal niet echt een topper zijn , maar mis gewoon een lekkere racegame op mijn Vita en ik hou wel van stages rijden.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik zit in de beta van Killzone: Mercenary :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• CLB
  • Niet online

CLB

Beakzz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:
Urban trial freestyle voor €4,50 ofzo ( vergeet de preciese prijs heel snel :p)
UTF voor €4,49 lijkt me ook wel leuk, eerst even demo'en
En heb Machinarium voor €2,99 ook nog maar meegepakt (laatste dagje volgens mij)

• pateen75
Ook een mailtje gehad. Ben de KZ beta nu aan het downloaden. Vanavond maar eens proberen. Ben benieuwd! :)

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Same here! Eens even downloaden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Trishul
Shit, heb geen mailtje gehad over de beta :'(

• ndonkersloot
Meh ik ook niet ;(.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Wij zijn diegene die niet gekozen zijn. :(

• pateen75
Eerst indruk van de beta is goed!

Ziet er super mooi uit en (als het je lukt om er in te komen ;-)) loopt het erg soepel.
Controls is wennen, maar dat komt denk ik wel goed. Op dit moment bak ik er nog geen hout van.

Voorlopig laat ik mn pre-order staan.

Op PS blog las ik overigens dat er eind augustus ook nog een open beta komt. Dus dan krijgt iedereen een kans.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mqiojZQ10CQ]

Hier kun je een hoop horen over hoe de singeplayer en de multiplayer met elkaar in verband staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 01-08-2013 12:02 ]

Verwijderd

Vanochtend even de beta van de nieuwe killzone voor de vita gespeeld.

Werkt wel geinig moet ik zeggen.

• LupinIII
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 14:00
Op amazon.de is de ps vita wifi megapack (incl.8gb en 10 games) voor 179!

Iemand geinteresseerd in 8GB en 10 games voor 29? Wil de 32gb kaart halen :D

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
10 games in doosje? :P

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:
Nou, eindelijk weer eens wat leuke aanbiedingen voor de Vita (op een voor de rest tegenvallende summersale)

Sly cooper voor rondende €12 en Urban trial freestyle voor €4,50 ofzo ( vergeet de preciese prijs heel snel :p)

Zit nog te twijfelen om Wrc 3 te halen. Heef iemand die en is het spel €13 waard ?
Zal niet echt een topper zijn , maar mis gewoon een lekkere racegame op mijn Vita en ik hou wel van stages rijden.
Het is geen absolute topper en het is bovendien meer simulatie dan arcade. Ik heb hem op de PS3 gespeeld en ik heb me er wel mee vermaakt, eerlijk gezegd. Ik moet er weer eens mee verder gaan eigenlijk.

Verder viel het me op dat er diverse Crossbuy-games in de aanbieding zijn, onder meer Retro City Rampage.

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vinh schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 22:51:
Op amazon.de is de ps vita wifi megapack (incl.8gb en 10 games) voor 179!

Iemand geinteresseerd in 8GB en 10 games voor 29? Wil de 32gb kaart halen :D
Twijfel twijfel... Van de week toevallig zitten kijken, toen was hij al € 199,00 incl. die 10 games bij Amazon, wordt steeds aantrekkelijker... Maar ik vrees dat ik er weer een stof happend apparaat bijkrijg. Alhoewel, met mijn huidige PS+ abonnement is het wel weer aantrekkelijk...

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:50
fredkroket schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Twijfel twijfel... Van de week toevallig zitten kijken, toen was hij al € 199,00, wordt steeds aantrekkelijker... Maar ik vrees dat ik er weer een stof happend apparaat bijkrijg. Alhoewel, met mijn huidige PS+ abonnement is het wel weer aantrekkelijk...
Makro had vorige maand ook een goede deal.
Vita plus 8gb geheugen en die 10 spellen voor ik dacht 170 euro incl btw
Pagina: 1 ... 44 ... 82 Laatste