PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Steam/XBL: Avioto
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Net niet, ik had t ook via de site aangeschaft, maar misschien dat t al aangepast is.Tiwazz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:02:
Via de website isie 30€?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hoe ziet J&D eruit op de Vita volgens jullie? Zelfde kwaliteit als normale Vita spellen of is het lage kwaliteit a la PSP games die overgezet zijn naar de Vita?
Heb er nog steeds spijt van dat ik 2 PSP spellen heb gehaald voor de Vita, de kwaliteit is zodanig afschuwelijk dat tekst zo goed als onmogelijk te lezen is. GTA VC Stories bijvoorbeeld.
Kunnen jullie trouwens fatsoenlijk op de PSV spelen bij daglicht? En met name als de zon schijnt (en niet eens direct op het scherm schijnt, gewoon een felle omgeving dus).
Als de zon schijnt kan ik onmogelijk nog spelen ermee, de achtergrondverlichting is op zijn hoogst nog veel te zwak/donker om helder genoeg te wezen dat je nog fatsoenlijk iets kan zien.
Ik zie ook niet hoe een vita met een matte scherm veilig zou zijn. Het product zal het haast niet lang vol houden.Xereon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:33:
Jammer van de prijs, vind 29,99 een beetje teveel geld.
Hoe ziet J&D eruit op de Vita volgens jullie? Zelfde kwaliteit als normale Vita spellen of is het lage kwaliteit a la PSP games die overgezet zijn naar de Vita?
Heb er nog steeds spijt van dat ik 2 PSP spellen heb gehaald voor de Vita, de kwaliteit is zodanig afschuwelijk dat tekst zo goed als onmogelijk te lezen is. GTA VC Stories bijvoorbeeld.
Kunnen jullie trouwens fatsoenlijk op de PSV spelen bij daglicht? En met name als de zon schijnt (en niet eens direct op het scherm schijnt, gewoon een felle omgeving dus).
Als de zon schijnt kan ik onmogelijk nog spelen ermee, de achtergrondverlichting is op zijn hoogst nog veel te zwak/donker om helder genoeg te wezen dat je nog fatsoenlijk iets kan zien.
Ik vind sommige PSP spellen trouwens wel meevallen op de Vita. The 3th Birthday bijvoorbeeld vind ik er (voor een PSP spel) indrukwekkend uitzien op de Vita.
Ik had het nergens over het glanzende deel van het scherm. Zodra er ook maar iets teveel licht is is de achtergrondverlichting gewoon veel te zwak om fatsoenlijk iets te kunnen zien.Phntm schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:34:
[...]
Ik zie ook niet hoe een vita met een matte scherm veilig zou zijn. Het product zal het haast niet lang vol houden.
Vind de verlichting sowieso zwakjes, ook in de nacht zonder lampen aan.
Ik hoor vooral negatieve verhalen erover. Vooral de performance blijkt echt bagger te zijn volgens veel gebruikers op IGN en Neogaf
Je doet een aanname over GAF, er is inderdaad veel te veel rotzooi op de website maar daartussen zijn een hoop sterke bronnen en figuren te vinden met bruikbare info. Ben je bekend met alle goede forummembers, en hou je een scherpe oog op de content die hun plaatsen dan is NeoGaf een zeer goede plek om je info vandaan te halen.Phntm schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:02:
[...]
En wat is de bron voor onze sales age genius. Hij gaat niet langs elke winkel, of wel? En ik zie niet hoe VG Chartz een onbetrouwbare brons is voor verkopen terwijl zij de zelfde aantal verkopen laten zien als meneer in jouw threads. Tuurlijk is Japan een kleiner stuk grond dan Europa, Europa is een continent, maar dat neemt niet weg dat de console sales hier hoger zijn dan in Sony's basis. En wat Neogaf doet over een andere website zegt mij niks. Wat neogaf denkt is niet hoe anderen denken. Beetje pluralistic ignorance daar
Dit zijn officiële statement van de bedrijven die ze op hun eigen website plaatsen, een japanner vertaald ze en plaats ze gewoon op neogaf. Vgchartz daarintegen heeft vaak zelf getallen verzonnen, waar in het verleden onder andere de 2 grootste resellers van games in Japan nogal heisa over gemaakt werd of gaf (kwamen niet overeen, zonder bronnen). Ze zijn dus inderdaad niet echt te betrouwen. En verdiep je maar eens wat meer in neogaf, ze hebben veel aandacht aan sources en hebben daardoor vaker gelijk dan 100% van alle internet sites die zich focussen op games. 1 van de Bronnen/websites die GAF gebruikt voor deze gegevens: http://geimin.net/da/db/2012_ne_mc/index.php
En nu de bron van vgchartz?
http://www.examiner.com/a...isn-t-considered-reliable
http://www.ign.com/boards...rtz-is-garbage.452815397/
De getallen van japan kloppen wel omdat deze uiteraard vrij in het open uitgegeven worden en van NeoGaf gehaald worden, maar de overige getallen van alle andere werelddelen zijn garbage. Dat is al honderden keren bewezen. fun fact: De oprichter van vgchartz is een forummember geweest van NeoGaf die wegens alle leugens een ban had gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 19-06-2013 15:43 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Hmm misschien is er iets niet goed me je scherm.. ik vind het scherm juist zeer helder en scherp, zowel zonder als met veel verlichting.. Staan je instellingen wel goed?Xereon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:40:
[...]
Ik had het nergens over het glanzende deel van het scherm. Zodra er ook maar iets teveel licht is is de achtergrondverlichting gewoon veel te zwak om fatsoenlijk iets te kunnen zien.
Vind de verlichting sowieso zwakjes, ook in de nacht zonder lampen aan.
This is a Rapture reminder..
Js inderdaad, mijn vita is bijna 2x zo helder als de Ipad3 van mijn vriendin op maximale helderheid...Sssquirrel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:09:
[...]
Hmm misschien is er iets niet goed me je scherm.. ik vind het scherm juist zeer helder en scherp, zowel zonder als met veel verlichting.. Staan je instellingen wel goed?
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Had ik ook, tot ik op het bolletje drukte waar de downloads in staan en ik bleek al aan het downloaden te zijn.Metalkai schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:02:
Net thuis aangekomen, meteen geprobeerd J&D te downloaden op mijn Vita, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. Ik krijg elke keer een C2-13249-9 foutmelding. Vanavond nog maar een keer proberen.
Vooral Ninja Gaiden wilde ik graag, dus ik ben er blij mee
Steam/XBL: Avioto
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Oddworld: Stranger's Wrath is op PSN in de aanbieding voor €4,79
Is deze game de moeite waard?
PSN: breminem
Ik ga hier er echt niet meer op in, vooral nadat ik IGN zag. Als je IGN als bron gebruikt voor wat dan ook, dan ben je in mijn ogen heel slecht bezig, dit is zo een beetje over het algemeen. En hoe weet je nou zo zeker dat "de goeie" members nou echt goeie members zijn? VGChartz mag kak zijn, neogaf is niet veel beter. En zo zijn er meerdere communities die maar overal een beetje staan rotzooien. En je zegt het zelf ook.Vinand schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:40:
En hoe speelt de jax trilogie?
Ik hoor vooral negatieve verhalen erover. Vooral de performance blijkt echt bagger te zijn volgens veel gebruikers op IGN en Neogaf
[...]
Je doet een aanname over GAF, er is inderdaad veel te veel rotzooi op de website maar daartussen zijn een hoop sterke bronnen en figuren te vinden met bruikbare info. Ben je bekend met alle goede forummembers, en hou je een scherpe oog op de content die hun plaatsen dan is NeoGaf een zeer goede plek om je info vandaan te halen.
Dit zijn officiële statement van de bedrijven die ze op hun eigen website plaatsen, een japanner vertaald ze en plaats ze gewoon op neogaf. Vgchartz daarintegen heeft vaak zelf getallen verzonnen, waar in het verleden onder andere de 2 grootste resellers van games in Japan nogal heisa over gemaakt werd of gaf (kwamen niet overeen, zonder bronnen). Ze zijn dus inderdaad niet echt te betrouwen. En verdiep je maar eens wat meer in neogaf, ze hebben veel aandacht aan sources en hebben daardoor vaker gelijk dan 100% van alle internet sites die zich focussen op games. 1 van de Bronnen/websites die GAF gebruikt voor deze gegevens: http://geimin.net/da/db/2012_ne_mc/index.php
En nu de bron van vgchartz?
http://www.examiner.com/a...isn-t-considered-reliable
http://www.ign.com/boards...rtz-is-garbage.452815397/
De getallen van japan kloppen wel omdat deze uiteraard vrij in het open uitgegeven worden en van NeoGaf gehaald worden, maar de overige getallen van alle andere werelddelen zijn garbage. Dat is al honderden keren bewezen. fun fact: De oprichter van vgchartz is een forummember geweest van NeoGaf die wegens alle leugens een ban had gekregen.
Verwijderd
Alleen met zonnebril.Xereon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:33:
Leuk dat Ninja Gaiden gratis komt. Heb m al op PS3, maar gratis op de Vita is altijd ook leuk. PS+ op PS3 word ook top. 50 euro per jaar voor zoveel mooie games is echt geen geld. Top!
Ja, destijds op de Xbox gespeeld en het is een beetje vreemd maar erg vermakelijk.breminem schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:48:
He mensen,
Je zit me een beetje blij te maken met een dooie musbreminem schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:48:
He mensen,
Wel weer een beetje "troost" gevonden in het feit dat Metal gear solid eindelijk in de aanbieding is in de Vita sale
Edit : Persona 2 en 3 zijn € 15,00 trouwens (€13,50 met +)
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 20-06-2013 00:04 ]
[...]
kom op man, gooi het zelf eens eventjes in google hoe betrouwbaar vgchartz is en hun trackrecord, je kunt er overal en nergens over lezen... In dit geval is neogaf inderdaad beter aangezien hun wel een mooie bron gebruiken?En hoe weet je nou zo zeker dat "de goeie" members nou echt goeie members zijn? VGChartz mag kak zijn, neogaf is niet veel beter. En zo zijn er meerdere communities die maar overal een beetje staan rotzooien.
Ik kijk niet specifiek van welke community het komt, als er een goede bron achter zit dan is het goed. Als Vgchartz eens met een goede bron zouden komen, dan zou ik dat desbetreffende artikel ook acceptabel vinden.
Dat is niet specifiek wat ik gezegd heb... En dat weet je zelf ook.En je zegt het zelf ook.
Jouw argumenten zijn opgebouwd uit feiten die zichzelf tegenspreken. Je zegt dat NeoGaf zijn rotzooi heeft met wat goede bronnen er tussen. Dus als het grotendeels een zooi is en een klein deel legit sources zijn, maakt het dan wat beter dan VGChartz? Niet in mijn ogen. Ik noem dat een miniem verschil dat weinig kan uitmaken. Voor mij lijkt dat hetzelfde als zeggen dat uit 10 appels er eentje lekker zoet smaakt terwijl de rest zuur is. Ik heb liever dat mijn zak met 10 appels lekker zoet zijn. Dan zal ik gewoon volgende keer moeite doen en realistische cijfers ergens anders vandaan vissen. Zo zien we geen VGChartz, neogaf of IGN als bronnen hier voor dit bestreffende onderwerp.Vinand schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:26:
[quote]Phntm schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:17:
[...]
[...]
kom op man, gooi het zelf eens eventjes in google hoe betrouwbaar vgchartz is en hun trackrecord, je kunt er overal en nergens over lezen... In dit geval is neogaf inderdaad beter aangezien hun wel een mooie bron gebruiken?
Ik kijk niet specifiek van welke community het komt, als er een goede bron achter zit dan is het goed. Als Vgchartz eens met een goede bron zouden komen, dan zou ik dat desbetreffende artikel ook acceptabel vinden.
[...]
Dat is niet specifiek wat ik gezegd heb... En dat weet je zelf ook.
Dus omdat ik mijnzelf eerder tegensprak door nu te reageren en hier erop weer in te gaan, neem ik nu het besluit voor ons beiden om hieronder een streep te zetten, want wat jij vindt dat ik ook een goede bron moet vinden, vind ik al een even onbetrouwbare bron als VGChartz nu dankzij jouw prachtige uitleg over hoe jouw bron, met weinig sources ook genoeg rotzooi heeft. Also IGN
[ Voor 13% gewijzigd door Phntm op 20-06-2013 01:54 ]
Je hebt helemaal gelijk Beakzz.... I'm sorry for thatBeakzz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:55:
[...]
Je zit me een beetje blij te maken met een dooie mus, want alleen de Ps3 versie is natuurlijk weer in de aanbieding
Lijkt me meer een game voor de Vita dus ik skip hem maar.
Wel weer een beetje "troost" gevonden in het feit dat Metal gear solid eindelijk in de aanbieding is in de Vita sale
Edit : Persona 2 en 3 zijn € 15,00 trouwens (€13,50 met +)
Heb zelf ook gisteravond Metal Gear Solid: Peace Walker aangeschaft. Heel goed MGS-deel (welk deel is niet goed?) die garant staat voor al gauw 40 uren speelplezier. En dat voor een tientje!
PSN: breminem
Btw Hustle kings is ook de helft van de prijs. Valt niet echt op aangezien het als PS3 aanbieding gepromoot wordt , maar het is een crossbuy game dus je krijgt beide.
Ben ondertussen hard toe aan een 2e 32GB kaartje

Je kan toch enkele games van je kaart verwijderen? Of speel je daadwerkelijk alles wat je op je memory card hebt staan?
Ik heb een ps vita + 32gb gekocht en het lijkt me dat ik aan 32gb toch wel genoeg heb...
Dus het ligt meer aan mijn verzamelwoede dan aan de grootte van het kaartje
Natuurlijk speel ik niet alle spellen tegelijk , maar kan wel ineens zin hebben in een bepaalde game en dan wil ik niet wachten tot ik hem een keer binnen heb.
Is het trouwens mogelijk om op 2 verschillende kaarten hetzelfde spel te hebben zodat mijn vriendin op die kaart dat spel kan spelen ? (geen apart account dus) merk bij veel Vita games namelijk dat er geen optie is om meerdere saves te hebben en dan moet ze dus of verder waar ik ben of opnieuw starten en dan ben ik mijn save kwijt. Vrij irritant. Trophies boeien haar niet dus het gaan alleen om het spel en afzonderlijke saves op hetzelfde account. ( ik hoop dat iemand dit kan volgen
Hou ons (mij) even op de hoogte als je wat verder bent of hem zelfs uitgespeeld hebt. Ik wil hem graag kopen, maar dan moet het wel speelbaar zijn.Metalkai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:00:
Ik heb gister avond J&D Trilogy gedownload (het lukte eindelijk). Een half uurtje The Precursor Legacy gespeeld, en heb nog geen last gehad van haperingen of slechte performance. Geen idee of dit later wel gaat voorkomen aangezien je er veel over hoort, maar tot nu toe zit het nog goed.
Deze week komt hotline miami trouwens uit
http://www.nowgamer.com/n...to_be_a_ps_vita_show.html
Ik ben overigens ook gewoon tevreden met de indie titels die het afgelopen half jaar zijn aangekondigd en uitgebracht, maar als ze dat soort dingen roepen dan verwacht ik wel iets meer. Volgens mij zijn Killzone Mercenary en Tearaway op Gamescom aangekondigd vorig jaar (wordt niet helemaal duidelijk uit dat artikel), dus misschien dat we er toch wat van mogen verwachten...? Ik denk zelf dat er een vervolg komt op Assassins Creed: Liberation en misschien een vervolg op CoD: Declassified? Misschien weten ze er deze keer wel iets van te maken?
Het blijft toch jammer hoor, het apparaat zelf is echt heerlijk vind ik. Ik hoop dat de PS4+Remote play een beetje helpen met de populariteit. Dan volgen de grotere games vanzelf...
Nu waren dat niet de nieuwste berichten meer dus is daar al een update voor ? Het lijkt me namelijk verschrikkelijk irritant.
Verwijderd
http://www.ign.com/articl...4/muramasa-rebirth-review
Krijgt toch een mooie 8, en ziet er naar mening echt super vet uit. Old-skool side-scrolling hack-n-slash fun! Ik keek eigenlijk vooral uit naar Dragon's Crown voor de Vita (komt begin augustus), maar hoe kan ik deze gemist hebben?!?
komt deze nou uit in EU? Want er was toch eerst sprake van dat dat niet zou gebeuren?Sssquirrel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:07:
1e review binnen van Muramasa Rebirth voor de Vita:
http://www.ign.com/articl...4/muramasa-rebirth-review
Krijgt toch een mooie 8, en ziet er naar mening echt super vet uit. Old-skool side-scrolling hack-n-slash fun! Ik keek eigenlijk vooral uit naar Dragon's Crown voor de Vita (komt begin augustus), maar hoe kan ik deze gemist hebben?!?Die ga ik zeker halen volgende week!
Heb nog ff verder gezocht en ben het volgende tegen gekomen. Dus als je de bubbles op een bepaalde manier neer zet zou het wel moeten bljjven staan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 07:13:
Ik heb 2 x 32 Gb en bij het wisselen verandert er inderdaad van alles op je scherm. Bubbels komen en gaan dan, dat mag van mij nog wel aangepast worden.
I've just had a quick play with layouts on different memory cards and the layouts are saved automatically.
The only quirks I have been able to spot are:
1 - anyhting that is stored on the Vita rather than memory card should be displayed on the top page. This may be a little innacurate as I haven't moved any of them off that screen.
2 - Games that are owned as a physical copy always occupy the second page. I put these in a folder and put this in the top left of the second page. These icons then always show in this positin. If the folder is located anywere else, it will move to the top left of the second page when the memory card (not game card) is changed.
When I have followed these 'rules' there are no alterations made to my layouts when I swap memory cards.
Wel suf dat Sony zo lang kan doen over dit soort kleine frustrerende dingen. Af en toe denk je dat ze niet willen dat je veel spellen koopt
Ik heb vanochtend een pre-order geplaatst bij NedGame, daar kon ik hem wel vinden als US Import (hetzelfde geldt overigens voor Dragon's Crown, ook US Import). Of er uberhaupt EU versies komen.. geen idee..Wussie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:49:
[...]
komt deze nou uit in EU? Want er was toch eerst sprake van dat dat niet zou gebeuren?
[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 25-06-2013 10:25 ]
Ben nog bezig met de gratiz Rayman, maar kheb veel vrije tijd door werkloosheid
Ben er gister ook achter gekomen dat de Vita een erg sterk apparaat is, hij viel vanaf de rugleuning van de bank met het scherm op de rand van de radiator

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik weet niet hoe dit bij andere games is.
Wauw. Ik speel Killzone Liberation juist niet omdat ik de graphics te blokkerig vind. Is wel raar eigenlijk, want bij god of war ghost of sparta stoor ik me er niet aan. Dat komt misschien ook door de snelheid en level design/art work.bram1984 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:42:
Ik heb de PSP versie van Split/Second gekocht. Het is wel een leuke game, maar grafisch niet echt goed. Je ziet soms door alle kartels maar lastig waar je heen moet. KZ Liberation is dan wel weer redelijk goed te doen.
Ik weet niet hoe dit bij andere games is.
Wat vinden jullie trouwens van GT PSP op de Vita? Zag dat die maar 7,99 kost en ik moet echt een goede racegame hebben voor m'n vita.
Tja wat zijn slechte graphics. Je kan het natuurlijk niet gaan vergelijken met vita games. Speel met veel plezier Locoroco 2 en Gta chinatown iig. Zelfs motorstorm Arctic nog aangezien een goede racer op de Vita ontbreekt.Chaoss schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:09:
Ok, nou ik ben wel iemand die zich soort aan echt slechte graphics denk dat ik die PSP games dan maar even links moet laten liggen. Zal eens kijken of ik nog wat anders in de store kan vinden.
Gt lijkt me wel leuk ,maar 4 auto's op de baan houdt me tegen om het spel te kopen. Lijkt me nogal weinig om tegen te racen.Trishul schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:54:
[...]
Wat vinden jullie trouwens van GT PSP op de Vita? Zag dat die maar 7,99 kost en ik moet echt een goede racegame hebben voor m'n vita.
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 25-06-2013 13:35 ]
Verwijderd
Is er eigenlijk al bekend wat Hotline Miami gaat kosten?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ga zooo hotline miami kopen. Heb deze op de PC niet gedaan, lijkt me een perfect vita spel.Chaoss schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:33:
PJ Monsters heb ik op de PS3 enorm veel plezier aan beleeft maar ht is niet iets waar ik opnieuw geld voor zou betalen
Is er eigenlijk al bekend wat Hotline Miami gaat kosten?
"Hotline Miami is releasing on PlayStation 3 and PS Vita on June 25. For $10/£7.29/€8.99, Hotline Miami comes with new upgrades, trophies, touch-based lock-on, leaderboards, and an exclusive mas, Russell the Raging Bull. It's also a cross-buy title, so one purchase gains players access to both versions."
Bron:
http://www.ign.com/articl...ta-release-date-announced
http://youtu.be/iQjldCw3mPk
Kga alvast ruimte maken op mijn kaartje
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 25-06-2013 23:40 ]
Ik heb gelezen datie rond de 350MB is, dus dat valt meeBeakzz schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:39:
Hier nog een leuke review van hotline miami ( gespeeld op de Ps3 en Vita )
http://youtu.be/iQjldCw3mPk
Kga alvast ruimte maken op mijn kaartje
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
volgens mij wel, behalve wat trophie dingen etc. Er wordt nog gewerkt aan een Hotline Miami 2Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 00:13:
Maar is het de exact zelfde game? Heb em ook al op Steam namelijk xD
Vond de moeilijkheidsgraad zelf wel meevallen eigenlijk. Maar ben dan ook een gamer van de oude garde.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, download is gestart
Ik zie hem nog niet in PSN staan? Kijk ik verkeerd?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:44:
Nooit van Hotline Miami gehoord maar wel een lekkere game voor even tussendoor te doen.
Bedankt voor de tip, download is gestart
Verwijderd
Hij komt eraan, volgens mij later vandaag, wanneer de PS Store Update is gedaan. Prijs was nog gecorrigeerd trouwens van € 8,99 naar € 7,99 (is Twitter @PlaystationEU). Alle beetjes helpen, nietwaar?Tiwazz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:52:
[...]
Ik zie hem nog niet in PSN staan? Kijk ik verkeerd?
Edit:
Hij is nu te downloaden! Je moet wel handmatig zoeken naar hotline Miami.
Edit2:
Aangeschaft en je hebt ten minste 430MB aan ruimte nodig
[ Voor 32% gewijzigd door ndonkersloot op 26-06-2013 12:04 ]
Ja werkt altijd een beetje raar die store updates, het staat er altijd vanaf een uur of 12 in, maar je kunt het nooit via de overzichten zelf vinden.Tiwazz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:28:
Edit:
Hij is nu te downloaden! Je moet wel handmatig zoeken naar hotline Miami.
En die zoekfunctie is ook redelijk gaar, ik zocht eerst op "hotline" niets gevonden, toen op "miami" niets gevonden pas toen ik zocht op "hotline miami" kon hij iets vinden

Verwijderd
Heb ook de demo van Asphalt geprobeerd maar ligt dat aan mij of is de plaatsing van de pookjes niet echt lekker om racegames te spelen? Ik had al snel last van kramp omdat ik de Vita niet lekker vast kon houden en sturen en gas geven tegelijk.
Ik ben ongeveer halverwege met The Precursor Legacy (speel niet zo heel veel), en heb tot nu toe weinig performance issues gezien.nioz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:54:
[...]
Hou ons (mij) even op de hoogte als je wat verder bent of hem zelfs uitgespeeld hebt. Ik wil hem graag kopen, maar dan moet het wel speelbaar zijn.
Op 1 plek was er een kleine drop in FPS, maar niet zo erg dat je er last van had. Controls zijn af en toe wel een beetje wonky, maar dat komt denk ik gewoon doordat het een oud spel is dat op die manier gemaakt is, en niet door hoe het geport is.
Het is een pittig spel, ik ben al tig keer dood gegaan, maar het is niet irritant, een druk op X en 3s later zit je weer in het spel. en dan maar weer mannetjes hun hoofd tot pulp slaan oner het genot van een stevig muziekje
Koop een grip en dan is de combinatie Vita en kramp verdwenenVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:09:
Hier is ie nu echt aan het downloaden, was daarstraks in de war met een andere game. Sorry
Heb ook de demo van Asphalt geprobeerd maar ligt dat aan mij of is de plaatsing van de pookjes niet echt lekker om racegames te spelen? Ik had al snel last van kramp omdat ik de Vita niet lekker vast kon houden en sturen en gas geven tegelijk.
Verwijderd
Ik ga die achievement voor 1000 keer gedood zijn makkelijk halen.
Verwijderd
Hahahaha!Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:38:
Voor degene die Hotline Miami nog niet gespeeld hebben, het is erg leuk maar als je snel gefrustreerd bent, niet aan beginnen
Ik ga die achievement voor 1000 keer gedood zijn makkelijk halen.

Btw, hoewel ongetwijfeld zeer uitdagend was het mij opgevallen dat de game Crossbuy is en een Platinum Trophy heeft.
En er was zo'n tussenbaas, die motordude met die blauwe helm, die was ook best pittig. Ik ben nu bij chapter 9 of 10.
wat doe ik verkeerd?
Zou hem eigenlijk voornamelijk kopen voor de drie Golden Axe games! Doen of niet?
Bij thuiskomst even bij bol.com gekeken en daar geld die actie van Sony ook al moet je er wel goed op letten dat je op de juiste bestelknop drukt, Gelijk maar een Assassins Creed III Liberation bundel besteld voor €250,- met die 10 games en 8gb geheugenkaart van de Mega Pack erbij.
Zojuist bij Amazon.co.uk een 32gb geheugenkaart besteld en een goedkoop hard-case hoesje van Bigben erbij gedaan, Totaal net geen €72,- meen ik.
Straks de PS3 vast Rayman laten downloaden en wat andere games die dankzij PS+ al in mijn download lijst staan, Was het wachten op een prijsverlaging onderhand wel beu. Overweeg nog om die Megapack op marktplaats te zetten want alleen Little Big Planet is daarvan interessant maar de verwacht ik binnenkort als een van de gratis PS+ games.
Psp Vita wifi + 8Gb + 10 game pack voor 180,-.... gelijk maar een meegenomen! zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien
Klopt, de laatste heb ik eergisteren meegenomen ;-)Sato schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 01:12:
Vandaag voor niets naar de Gamemania geweest, Hadden geen enkele PS Vita bundel meer op voorraad (Ook niet bij de dichtstbijzijnde grotere die in Alkmaar zit.)
M'n day one Vita was ik al heel lang kwijt. (dommigheid, gestolen, ik weet het niet eens meer) Maar zeer blij dat ik nu eindelijk een nieuwe heb gehaald. Alles voelt meteen weer zo vertrouwd, Uncharted trekt me er wéér helemaal in, ook al had ik die al eens uitgespeeld. Binnenkort aan de stapels ongespeelde games beginnen die ik via PS Plus heb verzameld in het afgelopen jaar.
Ik heb die onlangs gekocht, de Golden Axe spellen ook even uitgeprobeerd, werkt allemaal prima. Er zijn ook nog wat videos (interviews met developers b.v.) en extra games te unlocken als een soort trophies. Voor die prijs zeker geen slechte koop.CLB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:46:
Iemand ervaring met de 'Sega Mega Drive Collection [PSP]' voor €4,49 op de Vita...
Zou hem eigenlijk voornamelijk kopen voor de drie Golden Axe games! Doen of niet?
[druk op een toets om verder te gaan]
bram1984 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:51:
Heb je nu een PSP of een Vita gekocht?
srry Ps Vita,ThatsHollywood schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:19:
Zag toevallig vandaag bij de Makro:
Psp Vita wifi + 8Gb + 10 game pack voor 180,-.... gelijk maar een meegenomen! zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien

Verwijderd
YouTube: Soul Saga Pre-Alpha Combat Demonstration
http://gematsu.com/2013/0...ming-to-ps4-wii-u-ps-vita
Vanaf 3 juli voor 2,49 euro:
http://blog.eu.playstatio...s-on-ps-vita/#more-136221
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 20:44 ]