Zo, na jaren zonder thuisbioscoop (geboorte kinderen, daarna 7 jaar niet meer mee bezig geweest) vandaag begonnen met het aanpakken van mijn poker/rook/whiskey drink kamer. Kamer is 30m2 groot en heeft schuine wanden en plafond is 5 meter hoog. Lastige kamer dus.
Deze week neem ik wat vrij om wat meer op te ruimen, maar afijn, het begin is er.
Allereerst vaochtend van het 2 persoonslogeerbed een bank gebouwd. Het logeerbed moet volgens mijn vrouw behouden blijven, dus dan maar eerst een bankje ervan gemaakt zodat ik niet een lomp bed in mijn bioscoop heb staan (net een testfilm gekeken, nog meer rommel):
Ik heb lampen opgehangen (zijn meer dan 1 meter in doorsnede) en ik ben bezig geweest met mijn disco verlichting:
En het scherm, 3 bij 3 meter:
Maar de reden waarom ik post met een kamer die wat onaf en heeeeeeuuuul rommelig nog is: de plek van de beamer bevalt me niet zo, hangen is ook lasig, is voor je bank neerzetten een beter idee? Dat past qua afstand wel, maarja, de kabels...
Alles dan een slag draaien? Dan kan ik niet meer uit het raam hangend roken en moet ik de tuin in, liever niet.
Wat zouden jullie doen?
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 32279 op 22-02-2015 21:21
]