Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.656.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:29
Stop jij maar eens een auto in je zak! Oh wait :+

En ik heb officieel een hekel aan subwoofers en plaatsing...dag twee van schuif je subwoofer door de kamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConZito schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:57:
[...]

En ik heb officieel een hekel aan subwoofers en plaatsing...dag twee van schuif je subwoofer door de kamer :(
Anti-mode of sub-eq helpt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop jij maar eens een auto in je zak! Oh wait :+
Jij weet niet hoe groot mijn zakken zijn O-)
Daarom vind ik het altijd zo mooi als mensen een x.2 set neerzetten, als je nagaat hoe veel werk het goed afstellen van één subwoofer is al. Ach, gewoon die nieuwe Onkyo kopen met 11.4 Pre-Out en een maand vrij nemen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Stoney3K

Flatsehats!

FeaR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:23:
[...]

Naar mijn weten wordt Stuffis Generalis en Area 61 ook niet geïndexeerd door zoekmachines. Echter gaat het wel erg ver om heel AUD af te schermen, want dit is eigenlijk het enige show-topic.
offtopic:
Area 61? Is dat de supergeheime plek waar de GoT moderators bij elkaar komen om hun plannen tot wereldverovering ten uitvoering te brengen? :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zo iets ja, is een plek waar de mods met elkaar kunnen overleggen. ;)
FeaR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:01:
[...]

[...]

Daarom vind ik het altijd zo mooi als mensen een x.2 set neerzetten, als je nagaat hoe veel werk het goed afstellen van één subwoofer is al. Ach, gewoon die nieuwe Onkyo kopen met 11.4 Pre-Out en een maand vrij nemen :P
Op het HT fora hebben ze daar een prachtige Blueray test DVD voor, daar kun je echt je spul goed mee afstellen!

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 23-07-2012 18:22 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
[...]

[...]

Gelukkig heb ik pas twee subs in m'n front zitten, dat werkte eerst heel goed, maar in m'n nieuwe huis dus niet. Nu lees ik inderdaad wel eens wat over die anti-mode, maar ik vraag me af wat het effect is als ik dat ding compleet voor mn fronts hang en niet alleen op de LFE. Daar komt ook nog eens bij, werkt het wel in mijn situatie.

Ik ga vanavond in iedergeval de leensubs naast de bank zetten (links/rechts), mocht dat nou iets uithalen dan vind ik het ook gescheten en dan heb ik dus een 5.4 setup :')

Maar ik moet sowieso eens zo'n kastje proberen. Ik snap alleen niet wat het nu precies doet.

Linkje waar ik die BR kan vinden? Of is dat een illegaal ding, dan heb ik niets gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door ConZito op 23-07-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoney3K schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:19:
[...]
offtopic:
Area 61? Is dat de supergeheime plek waar de GoT moderators bij elkaar komen om hun plannen tot wereldverovering ten uitvoering te brengen? :+
Joopieboy schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:21:
Zo iets ja, is een plek waar de mods met elkaar kunnen overleggen. ;)
Nope, A61 is niet het forum waar alleen mensen met rode naam mogen komen. Dat forum had ik er expres niet bijgezet.

En plannen voor wereldverovering doen we met dit weer gewoon tijdens een BBQ en een biertje ;)
Op het HT fora hebben ze daar een prachtige Blueray test DVD voor, daar kun je echt je spul goed mee afstellen!
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Pio6X6oiYsUNBTq93lewIuQL/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qJlSQIeaeuKPKGtY8tR6X7zz/full.jpg
ConZito schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:27:
[...]Gelukkig heb ik pas twee subs in m'n front zitten, dat werkte eerst heel goed, maar in m'n nieuwe huis dus niet. Nu lees ik inderdaad wel eens wat over die anti-mode, maar ik vraag me af wat het effect is als ik dat ding compleet voor mn fronts hang en niet alleen op de LFE. Daar komt ook nog eens bij, werkt het wel in mijn situatie.
Heb je een actieve subwoofer (die je via de Pre-Out van de receiver aansluit), want dan gaat een Anti-mode wel werken. Echter heb je dan wel per subwoofer volgens mij een Anti-mode nodig. Gaat behoorlijk wat kosten met zich meebrengen. En - ook niet onbelangrijk - een flinke kabelbende.
Maar ik moet sowieso eens zo'n kastje proberen. Ik snap alleen niet wat het nu precies doet.
Soort Audyssey in een los kastje voor je subwoofer. Je zet hem ook tussen de receiver en de subwoofer in. Maar volgens mij dus maar één subwoofer per kastje. Koop gewoon een Velodye SPL of hoger, ingebouwde EQ :P
Linkje waar ik die BR kan vinden? Of is dat een illegaal ding, dan heb ik niets gezegd.
Ik DM je wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Die subs in de DefTechs hebben voor LFE elk een eigen enkele RCA ingang. Ze gaan ook echt wel heel erg laag, maar waar ik zit merk ik daar bijzonder weinig van, als ik in de keuken ga staan loopt het bloed uit m'n oren, maar je fronts verslepen is niet echt een optie, ik ga ze wel wat verder uit elkaar zetten en iets indraaien. Kosten was me al bekend, maar die kastjes zijn natuurlijk wel iets goedkoper dan een extra subwoofer, maar dan moet het wel iets uithalen :)

Extra sub(s) is dus de ruimte voor, of tussen de fronts in, of beide naast de bank. Vanavond dus even slepen met de leensubs. Misschien klinkt het wel wonderbaarlijk goed als ze naast de bank staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
Het kan ook in 1 keer goed zijn met x.2 :). In principe gunstiger met 2+ subs dan met 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Aha ik dacht da Area 61 dat was, my bad. :) Maar leg uit, wat is het dan precies? ;)

En idd die DVD bedoelde ik ja, mooi spul! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jag schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Het kan ook in 1 keer goed zijn met x.2 :). In principe gunstiger met 2+ subs dan met 1
Mooie van meerdere subwoofers is dat je ze apart af kan stellen en dus zo een mooier/egaler geluidsbeeld kan krijgen. Echter zijn de meeste (zo niet alle) x.2 receivers van dit moment gewoon nog x.1 met een interne Y-splitter. Dat heeft - naar mijn inziens - geen meerwaarde, komt overeen met een Y-splitter achter je x.1 receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat heeft akoestisch wel meerwaarde hoor. Ook als je ze niet apart kunt instellen.

En wat area 61 is kan je in het mededelingen forum lezen :)

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 23-07-2012 20:06 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JvS schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:03:
Ah, thanks. Kon hem niet vinden, maar had niet in MED gezocht (en ook niet tot 2002 :$ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:37:
[...]
Soort Audyssey in een los kastje voor je subwoofer. Je zet hem ook tussen de receiver en de subwoofer in. Maar volgens mij dus maar één subwoofer per kastje. Koop gewoon een Velodye SPL of hoger, ingebouwde EQ :P
[...]
/me heeft SVS EQ1 op de kop kunnen tikken.

Die kan 1 of 2 subs aan (of als 'ge-eqde 1 -> 2 splitter'). En het is idd Audessey XT32, alleen geheel aangepast voor lage tonen. Dus de hele XT32 resolutie / rekenkracht ingezet voor subs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
FeaR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:00:
[...]

Mooie van meerdere subwoofers is dat je ze apart af kan stellen en dus zo een mooier/egaler geluidsbeeld kan krijgen. Echter zijn de meeste (zo niet alle) x.2 receivers van dit moment gewoon nog x.1 met een interne Y-splitter. Dat heeft - naar mijn inziens - geen meerwaarde, komt overeen met een Y-splitter achter je x.1 receiver.
Nou het heeft ook vermeende akoestische voordelen, even los van de correcties die je kan doen, mooie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

@Arunia
Arunia schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Klinken die Monitor Audio's van jou (niet alleen je nieuwe aanwinst) ook lekker met muziek luisteren?
Want ik zoek nog een vervangende set voor mijn dunne pilaartjes van jvc. Ik luister graag muziek, maar dat klinkt echt van geen kanten op die set. Mijn vrouw vind het niet interessant. :P
Zuilen wil ze niet (begrijpelijk) en van mij hoeft dat nu ook weer niet.

Hmm, zie net dat je ook de RX-8 hebt welke zuilen zijn. Voor mij zou het dan de grootste boekenplank versie worden ;)
Heb nu de RX-2 aangesloten een de RX-8 even aan de kant gezet, en ik moet zeggen dat de RX-2 erg goed klinken.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Christus te paard, ik ben versleten. Gelukkig wegen m'n fronts maar 70kg per stuk en zijn ze absoluut niet vast te houden afgezien van aan de onderkant. Het zweet staat op m'n rug. In ieder geval, fronts omgewisseld, de active subs spelen nu tegen elkaar in en een minimale toe-in, succes!

Het klinkt al stukken beter, enige wat ik nu nog mis in films is die onzinnige grumble-rumble en daar voegen de twee Klipsch loaners best iets toe als ze naast de fronts staan, als ze naast de bank staan helemaal, maar dat is geen gezicht.

Nu nog even wat testen met muziek, ookal zijn die Klipsch dingen niet echt muziekaal verantwoord :+

En dan bier drinken, dorst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

FeaR schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:37:
[...]

Deze?
[plaatjes]

[...]
Dat ziet er wel praktisch uit :9 Is die ook verkrijgbaar voor stervelingen als ik O-)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

JvS schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:03:
Dat heeft akoestisch wel meerwaarde hoor. Ook als je ze niet apart kunt instellen.

Aha, dat artikel was mij nog niet bekend. :) Maar dat is wel leuk ja voor de 'oudere' garde van GoT, de HK is toch niet meer echt een plek waar die mensen nog samen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shapeshifter schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:19:
[...]
Dat ziet er wel praktisch uit :9 Is die ook verkrijgbaar voor stervelingen als ik O-)
Je zal je sowieso moeten registeren op HT Forum om berichten naar andere gebruikers te sturen. Bij deze de link naar het topic: HT Super Demo Disc (HSDD) . Hoe het verder allemaal zit durf ik ook niet te zeggen, ik heb de mijne ook maar via-via.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Je kan een link krijgen zodat je hem kan downloaden via nieuwsgroepen, moet je alleen betaalde nieuwsgroepen hebben omdat het een wat oudere spot is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:22
Joopieboy schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:14:
Je kan een link krijgen zodat je hem kan downloaden via nieuwsgroepen, moet je alleen betaalde nieuwsgroepen hebben omdat het een wat oudere spot is. :)
Hij heeft er wel veel werk van gemaakt en alleen lovende berichten over de bluray.
Heb mij ook net geregistreerd om te kunnen vragen of ik hem ook mag downloaden.
Wacht nu alleen nog even op de bevestiging van de registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
ik heb hem deze avond ook al lastig gevallen voor een linkje :p gelukkig had ik al een account op het ht forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:49
*HSDD maker meldt zich....

Leuk om te zien dat de HSDD het ook al tot tweakers heeft geschopt :)

Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Foute titel die HSDD: HSDD - Having the Sexual Dysfunction Discussion

Het lijkt mij wel een interessant schijfje. Is deze te koop of alleen ter download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
Die waren we inderdaad al tegen gekomen.
Degene die de naam heeft verzonnen heeft niet naar de afkorting gekeken, maar goed, als je een HT hebt heb je ook geen tijd meer voor sex 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb 2.0, dus van beide wat.
Joopieboy schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:14:
Hoeft niet, ding is nog maar 113 dagen oud en is prima te krijgen, loopt hier met volle snelheid op 30Mbit naar binnen via de nieuwsservers van Tweak. Er is wél een wachtwoord op gezet.

[ Voor 88% gewijzigd door sypie op 24-07-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 09:49
ben hem ook al tegen gekomen op spotnet.... spot van vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
sypie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:00:
Er is wél een wachtwoord op gezet.
Heb ik gedaan om 'm "exclusief" te houden, maar als ie op spotnet wordt gepleurd dan heeft het geen nut meer :/
Ach, zo kunnen wel meer mensen genieten van hun HT :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
Ik zou het ook niet verkeerd vinden om het linkje te ontvangen :)
Als iemand me hem in een PM wilt sturen: Alvast bedankt!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Plexxodus schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:19:

Grazie mille!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb mijn set-up staan inmiddels en wilde ook wat verder gaan configureren.

Nu zie ik hierboven wel berichten over HSDD op Spotnet maar is dat de bedoeling of moet deze schijf gekocht worden? (dan doe ik dat liever namelijk).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat is en blijft een lapmiddel voor kleine onvolkomenheden door de akoestiek van de kamer. Het is geen wondermiddel om een beroerde plaatsing te compenseren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Laatst online: 21:09
Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:21:
Ik heb mijn set-up staan inmiddels en wilde ook wat verder gaan configureren.

Nu zie ik hierboven wel berichten over HSDD op Spotnet maar is dat de bedoeling of moet deze schijf gekocht worden? (dan doe ik dat liever namelijk).
Tim K modus aan:
Het samenstellen van diverse bronnen waarop copyright staat is geen probleem voor de eigenaar.
Het verspreiden natuulijk wel.

Tim K modus uit:
Dus downloaden ;-)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
utbone schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Tim K modus aan:
Het samenstellen van diverse bronnen waarop copyright staat is geen probleem voor de eigenaar.
Het verspreiden natuulijk wel.

Tim K modus uit:
Dus downloaden ;-)
Haha ja duidelijk :P
Nee dacht om de maker van de disk te sponseren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:18

Waarvoor dank! ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

ConZito schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:58:
Christus te paard, ik ben versleten. Gelukkig wegen m'n fronts maar 70kg per stuk en zijn ze absoluut niet vast te houden afgezien van aan de onderkant. Het zweet staat op m'n rug. In ieder geval, fronts omgewisseld, de active subs spelen nu tegen elkaar in en een minimale toe-in, succes!

Het klinkt al stukken beter, enige wat ik nu nog mis in films is die onzinnige grumble-rumble en daar voegen de twee Klipsch loaners best iets toe als ze naast de fronts staan, als ze naast de bank staan helemaal, maar dat is geen gezicht.

Nu nog even wat testen met muziek, ookal zijn die Klipsch dingen niet echt muziekaal verantwoord :+

En dan bier drinken, dorst!
Of het echt werkt, denk het wel.
Grappig is ie in elk geval vind ik.
succes
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:35:
[...]

Nee dacht om de maker van de disk te sponseren oid.
Het was/is gewoon een hobby-projectje, dus er hoeft niets gesponsord te worden hoor. Verspreiding van de schijf was natuurlijk niet de bedoeling O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Plexxodus schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Het was/is gewoon een hobby-projectje, dus er hoeft niets gesponsord te worden hoor. Verspreiding van de schijf was natuurlijk niet de bedoeling O-)
Leuk Hobby-projectje dan :) . Ik heb hem inmiddels gevonden op usenet (en gedownload).

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
ik ga nu mijn tv ophangen, volgens google is de ideale hoogte 2/3 de van het scherm moet onder je hoofd (ogen)niveau zitten.
Als ik hier de foto's bekijk hangen ze vaak wel een stuk hoger.
hoe schatten jullie de hoogte in ?

Ik heb een 50 inch plasma, gewoon de kijkafstand respecteren die ze her en der op google adviseren of wordt hier wel eens van afgeweken als je toch de plaats hebt ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb het midden van mijn scherm op ooghoogte (als ik zit op de bank) en kijkt erg fraai. Is ook ideaal voor 3d had ik begrepen.

Kijkafstand gewoon negeren. Puur hanteren wat je zelf fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50
thedon46 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:04:
ben hem ook al tegen gekomen op spotnet.... spot van vandaag..
Onder welke naam? Kan hem daar n.l. niet vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
dank je, nog 2 vragen en ik kan beginnen timmeren, foto`s volgen.
ik heb een ikea meubel met glazen deurtjes, hier wou ik alles plaatsen wat met ab bediend kan worden.
Mijn onkyo receiver wordt nogal warm, deze best op het laagste schavot zetten zodat de warmte meer tijd heeft opdat de kast opwarmt (er zijn spleten van ongeveer 1cm over de hele omtrek van het deurtje) of toch best bovenste schavot plaatsen ?
hierboven wou ik mijn tizzbird media speler plaatsen, ik denk dat deze wel wat tegen de warmte kan.
In het ander kastje wou ik dan mijn PS3 vanonder (ik game niet zoveel) en erboven mijn belgacom tv box plaatsen.

zijn er tips voor het gaten maken in de achterkant van het meubel ? soms moet er een stekker (220v) door dus dat zijn al serieuze gaten.
als ik dit slecht doe trekt het geheel ook nergens meer op.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed bezig geweest d:)b
Vooral de Easter Egg is een hele mooie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Bij deze een virtueel schouder klopje. :+
FeaR schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:35:
[...]

Easter Egg, vertel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Laatst online: 16-09 09:49
sonsan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:03:
[...]

Onder welke naam? Kan hem daar n.l. niet vinden.....
hij staat onder HSDD HT Super Demo Disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
thedon46 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:53:
[...]

hij staat onder HSDD HT Super Demo Disk
Niet bij Spotnet. Maar ik heb van Donstil al een linkje gekegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Goodkat
  • Laatst online: 06-12-2020
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/6586/kamer2012juli009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/8774/kamer2012juli008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/8712/kamer2012juli007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/5893/kamer2012juli006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/157/kamer2012juli005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/3274/kamer2012juli004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/5197/kamer2012juli003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/7893/kamer2012juli002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/3779/kamer2012juli001.jpg

Het is misschien niet veel voor sommige onder jullie audiofielen maar ikzelf ben na zoveel jaar afgestapt van mijn speakers van logitech en een serieuze stap genomen in hifi, het is misschien niet de creme de la creme maar ik ben supertrots van mijn eigen op mijn setje en heb hem ook op alles aangesloten,Digitale TV,PS3 en PC. Alles wat ik erop kon aansluiten heb ik gedaan :).

Mijn setup zelf

Canton CX 65 5.1 surround met subwoofer
Pioneer VSX-421K

Toestellen zijn allemaal aangesloten op HDMI behalve de PC op Coax met een geluidskaart van Auzentech (de gele kabel :) )

Wat je nog ziet

Dell UH2311H IPS 23"
Samsung 5000 reeks (LCD tv dat ik toen tegen een spotprijs kon kopen,daarom dat de kleur uit de toon valt)
iPad 16 GB Wi-Fi 1st Generation,werkt nog steeds perfect,waarom vervangen?
PC
i5-750
ATI 5850 1 GB
8 GB RAM

Zeer knusse omgeving en ben er zeer gelukkig om,hopelijk als we later gaan verhuizen ga ik mijn cantons een betere positie geven (ze staan veel te hoog om perfect van het surround te genieten :'( )
Maar dat is voor later :)

Zelf heb ik een klein beetje kennis van hi-fi maar ik leer bij met alle sites te doorzoeken en FWD op geabonneerd, Geluid is een hobby stilaan geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

C00P schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:08:
dank je, nog 2 vragen en ik kan beginnen timmeren, foto`s volgen.
ik heb een ikea meubel met glazen deurtjes, hier wou ik alles plaatsen wat met ab bediend kan worden.
Mijn onkyo receiver wordt nogal warm, deze best op het laagste schavot zetten zodat de warmte meer tijd heeft opdat de kast opwarmt (er zijn spleten van ongeveer 1cm over de hele omtrek van het deurtje) of toch best bovenste schavot plaatsen ?
hierboven wou ik mijn tizzbird media speler plaatsen, ik denk dat deze wel wat tegen de warmte kan.
In het ander kastje wou ik dan mijn PS3 vanonder (ik game niet zoveel) en erboven mijn belgacom tv box plaatsen.

zijn er tips voor het gaten maken in de achterkant van het meubel ? soms moet er een stekker (220v) door dus dat zijn al serieuze gaten.
als ik dit slecht doe trekt het geheel ook nergens meer op.
Gebruik een ronde-gaten-zaag, die zet je in je boormachine en gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Even een voor en en na post.

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MIK2YdmQy0jjrAYsXf8GjmjV/full.jpg

Video:
Aristona 70TA7214 TV
Humax iHDR-5050c HD kabelontvanger
Liteon LWV-5026 DVD+HD recorder
Lacie Lacinema mediaplayer
en helemaal onderop van de zijkant nog een echte Philips VR860 videorecorder

Audio:
Akai AP-103 platenspeler
Pioneer A-405R versterker
Pioneer PD 306 CD-speler
Pioneer F 203 tuner
Pioneer CT 730 cassettedeck
Pioneer GR 777 grafische equalizer

Dat alles op een zelfgemaakte stellage met een industrieel thema. Uiteraard mijn CD's, cassettebandjes en elpees voor het grijpen. De bovenste rij CD's is al opgeruimd voor de "verbouwing".

Na:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/acT9mjHwsA4SIyhAkyf5khUC/full.jpg

Video:
LG 42LS5600 TV
Lacie Lacinema mediaplayer
Humax iHDR-5050c HD kabelontvanger

Audio:
Pioneer VSX-527 receiver

Met twee Ikea kastjes type Hemnes.

En alles netwerk connected uiteraard.

De luidsprekers staan op dit moment achter de kijker (dat vond ik wel handig met de TV voor, de luidsprekers achter) en zijn nog oude Jamo Magic 10's. Ik moet nog een 5.1 setje op de kop tikken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexxodus
FeaR schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:35:
[...]
Tnx.
Vooral de laatste scene in de EasterEgg is echt een beauty, zowel beeld als geluid.
(je bent dezelfde fear als op het htforum?)

@joopieboy
Zoek en gij zult vinden..... :)

Meteen even wat info over mijn eigen HT, om toch een beetje ontopic te blijven.

Mijn set staat momenteel in de opslag. Hebben een ander huis gekocht en wonen tijdelijk bij mijn schoonouders :X
Eind augustus krijgen we de sleutel en dan zal mijn set tijdelijk worden opgezet op een slaapkamer die over is, terwijl ik de garage ga ombouwen tot dedicated HT :9~ . Afmetingen zullen ongeveer worden 4.00 x 4.75 mtr.
Mijn set bestaat op dit moment uit:
- Marantz SR6004
- Monitor Audio RX1 (2x)
- Monitor Audio BR2 (2x)
- Monitor Audio RX Center
- Epson TW2900

In de nieuwe HT gaan de RX1 als rears gebruikt worden en wordt er een setje RX8 aangeschaft als fronts.
Maar voor het zover is zal er eerst veel verbouwd moeten worden.

[ Voor 50% gewijzigd door Plexxodus op 25-07-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:21:
[...]

Dat is en blijft een lapmiddel voor kleine onvolkomenheden door de akoestiek van de kamer. Het is geen wondermiddel om een beroerde plaatsing te compenseren.
Dat zeg ik ook niet, noch ben ik het eens met de kwalificatie lapmiddel.

De bedoeling is dat je je sub zo goed als mogelijk plaatst. En daarna EQ je hem / ze, om een zo optimaal resultaat te bereiken. De SVS AS EQ1 streeft naar een vlakke weergave grafiek. En doordat ie, in tegenstelling tot een anti-mode die vaak maar 1 of 2 kantelpunten heeft, een erg hoge resolutie heeft, komt die verdomd goed in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
*Nevermind*

[ Voor 95% gewijzigd door Bokmaaa op 25-07-2012 09:31 . Reden: Verkeerd gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Laatst online: 21:09
Het lijkt mij een stuk strakker als het 'schilderij'/'prent' ook uit je zichtlijn kan halen.
Nu wordt ik een beetje afgeleid door twee rechthoekige vlakken.
Valt nu extra op omdat het een strak geheel is.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Misschien had ik de TV midden onder het schilderij moeten zetten. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren waar ik de TV het liefste wil hebben. Recht vanaf de bank is toch een beetje dichtbij met dit formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
Maasluip schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:56:
Misschien had ik de TV midden onder het schilderij moeten zetten. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren waar ik de TV het liefste wil hebben. Recht vanaf de bank is toch een beetje dichtbij met dit formaat.
Dat went erg snel hoor :) Wij zitten thuis dichter op 42" dan jij, en dat mag inmiddels wel een tikkie groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nog dichterbij? Ik weet niet of de foto's vertekenen, maar er is misschien iets meer dan 3 meter tussen de muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Maasluip schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:56:
Ik zit op nog geen 4 meter van een 100" scherm, en dat is, na even wennen, niet eens zo groot meer.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Sandyman538 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Ik zit op nog geen 4 meter van een 100" scherm, en dat is, na even wennen, niet eens zo groot meer.
100" ?? Plaats eens een foto, lijkt me wel sensationeel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Maasluip schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:36:
Nog dichterbij? Ik weet niet of de foto's vertekenen, maar er is misschien iets meer dan 3 meter tussen de muren.
Wij hebben bijna een jaar lang op 2.5 meter afstand van 47" gezeten, dus waar hebben we het over :D Binnen een week ben je er aan gewend. We zitten nu al 3 jaar op 4 meter van die 47" vandaan en ik zou nu niet kleiner dan 60" kopen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
sonsan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Daar moet je geen 3d bril bij dragen maar een zonnebril :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Diversity schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Daar moet je geen 3d bril bij dragen maar een zonnebril :P.
;)
Ik zit nu op 4,5 mtr naar een 42 inch te kijken. De volgende wordt ook minimaal 60" maar 100" lijkt me voor zo'n afstand een beetje overkill.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In een bioscoop zit je relatief gezien bizar veel dichterbij dan dat (beeld vult bijna je hele blikveld en dan moet je echt binnen een meter van een 42"zitten). Regels als dat je 4 -5 keer de beelddiagonaal van een TV zou moeten zitten, zijn dan ook de grootst mogelijke onzin die er zijn.

Gewoon geen zorgen om maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
Ja, meer dan drie meter redden we zeker niet. De ruimte hebben we wel, maar de bank staat op een prettige afstand van de TV, 2,5 meter o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
sonsan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:01:
[...]

;)
Ik zit nu op 4,5 mtr naar een 42 inch te kijken. De volgende wordt ook minimaal 60" maar 100" lijkt me voor zo'n afstand een beetje overkill.....
Ik zit nu op een afstand van 2,5 meter op 40 ". Ik krijg als het goed is 10 Sept. de sleutel van me eigen hok en dan zit ik ook ongeveer op 5 meter. Ik zat dan nog te twijfelen tussen een nieuwe grotere tv of een beamer met een scherm die dan voor de tv naar beneden komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog weer een extra nieuwe front speaker bij. Jamo S60 center.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/14ob1ar.jpg

Eentje zonder kap
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2drub13.jpg

Een een totaal plaatje (zonder rear speakers)
Onkyo 508 versterker, jamo s604 speakers en jamo s60 center speaker. Monitor/tv in 1 samsung 2777hd
voor het spelen van games en kijken van films. Moet de boel nog wel wat opruimen
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/inddg1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Diversity schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:15:
[...]

Ik zit nu op een afstand van 2,5 meter op 40 ". Ik krijg als het goed is 10 Sept. de sleutel van me eigen hok en dan zit ik ook ongeveer op 5 meter. Ik zat dan nog te twijfelen tussen een nieuwe grotere tv of een beamer met een scherm die dan voor de tv naar beneden komt :).
Zelf hier zo'n 4,5m van een 52". Het is allemaal maar wat je 't aangenaamst vindt.

Heb bv. voor het tegen de muur hangen van m'n TV ook de 'gulden' regel niet gevolgd (ooghoogte op 2/3e van het scherm), hangt best wel wat hoger, maar totaal geen last van voor het kijken. En de hele opstelling ziet er ook een stuk beter uit ineens.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Over plaatsing gesproken. Ik heb mijn center nu onder de TV staan, gewoon recht naar voren gericht. Echter, enige manier waarop ik hem bij kan stellen, is door hem naar beneden te richten. Tis een Klipsch C-10, en die heeft alleen aan de achterkant een stelpootje namelijk :)

Voorlopig was ik het niet van plan, maar ik vroeg me wel af in hoeverre het plaatsen van de center BOVEN de TV en hem dan naar beneden richten invloed kan hebben op het geluid, en of iemand hier ervaring mee heeft. Voor stemmen kan ik me namelijk zoiets wel voorstellen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zahariac schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Mooie Hepta's!

Je moet Chris gewoon even bellen, z'n nummer staat op zijn site. Mail reageert hij nooit zo snel op.

Tegenwoordig werkt hij alleen waardoor hij niet zo goed bereikbaar is. En je moet daar zelf langs gaan als je nieuwe doeken wilt hebben, niet omdat hij te beroerd is ze te versturen, maar het is echt een feest om een middagje met hem door te brengen. De kennis die hij heeft is echt prachtig.
Ik heb hem even gemaild en het is mogelijk :)

Kreeg trouwens een hele mail terug met upgrade adviezen, oa dit
Er kan een nieuw filter gemonteerd waardoor de stroom naar het laag vele malen minder weerstand ondervindt.

Hierdoor volgt de speaker het aangeboden signaal beter en klinkt e.e.a. strakker en meer geschikt voor digitale bronnen.( streaming)

Na de modificatie krijgt u een veel opener en gedetailleerder midden/hoog. Het laag volgt het aangeboden muzieksignaal beter waardoor e.e.a. dieper en strakker wordt.

( de bas verdwijnt iets, maar daar komt laag voor terug.)
Het leek me wel interessant, alleen vraag ik me af of ik dat echt ga horen. En ik vraag me af hoe bas kan verdwijnen terwijl er meer laag voor terug komt, of zijn dat hele verschillende dingen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rev! schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:42:
[...]Het leek me wel interessant, alleen vraag ik me af of ik dat echt ga horen. En ik vraag me af hoe bas kan verdwijnen terwijl er meer laag voor terug komt, of zijn dat hele verschillende dingen ? :P
Vind het een beetje dubbel. Dat de speaker beter wordt voor digitale bronnen (streaming) klinkt me wat raar, bij een goede receiver/processor mag dat echt niets uitmaken. Blijft wel een feit dat je met een goed filter heel veel kan bereiken qua klank. Dus veranderen kan de klank met een ander filter zeker, maar is het dan nog de speaker die je ooit heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een aanpassing van de spoelen (door één die minder weerstand heeft). Bv. een Luchtspoel van 3.2 mH lucht met 1,5 mm draad vervangen door één van 3.2mH met folie ipv draad, of een trafokern of hoge tolerantie ferrietkern ... zoiets. En dan in het mid een condensator en een spoel aanpassen (in de highpass) om eea weer te laten aansluiten. zoiets ...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nieuw filter + nieuwe bekabeling + nieuwe entree
Wat zou een nieuwe entree eigenlijk zijn? Of hang ik nu echt de noob uit. Echt duur is het niet btw, voor bovenstaand ben ik 62.50 kwijt.

Alleen kan je nu minder bas hebben, maar meer laag? Dat is toch redelijk hetzelfde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Binnenkort even klooien met een Behringer DEQ2496 die nutteloos ligt te wezen in de studio. Daar kan ik ook het signaal mee EQ-en. Pre-out van m'n receiver erin en dan de output naar m'n eindversterkers. Heb ik in iedergeval iets om m'n fronts mee bij te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprememaster90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 13:17
Afbeeldingslocatie: http://www.students.science.uu.nl/~3900568/afbeeldingen/1ht.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.students.science.uu.nl/~3900568/afbeeldingen/2ht.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.students.science.uu.nl/~3900568/afbeeldingen/3ht.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.students.science.uu.nl/~3900568/afbeeldingen/4ht.jpg

50" Panasonic
Onkyo TX-SR309
Philips Boekenplankspeakers
Pure Acoustics center
Auto Subwoofer 500W

Ik ga binnenkort de speakers van philips vervangen door zuilen (waarschijnlijk jamo s606) en worden dan aangesloten als rearspeakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

sonsan schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Op dit moment gaat de schilder door het huis, dus een beetje een puinhoop. Als hij zijn biezen heeft gepakt zal ik een foto plaatsen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 11:40

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/338668_110076675804518_1807894753_o.jpg

Hier 140" op een meter of 3.5 vanaf de bank, zou groter kunnen als ik de ventilator weg haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zeker met een Sony beamer? Doe eens normaal man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Vet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:00
suprememaster90 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:41:
*afbeeldingen*

50" Panasonic
Onkyo TX-SR309
Philips Boekenplankspeakers
Pure Acoustics center
Auto Subwoofer 500W

Ik ga binnenkort de speakers van philips vervangen door zuilen (waarschijnlijk jamo s606) en worden dan aangesloten als rearspeakers.
Ik wou zeggen dat ik het raar vond dat je jouw speaker op zo een mooie gitaar hebt geplaatst, maar toen ik wat beter keek zag ik dat het een staander was. :P Dat ziet er wel mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Sick Nick schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:46:
[afbeelding]

Hier 140" op een meter of 3.5 vanaf de bank, zou groter kunnen als ik de ventilator weg haal :+
Nog ff en je hebt een bril nodig om nog full hd te kunnen waarnemen :p

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27

Kom net terug van vakantie maar zou erg graag een link willen..
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
WimPliers schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:01:
[...]

Kom net terug van vakantie maar zou erg graag een link willen..
Alvast bedankt :)
Je hebt een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Die link wil ik ook wel. Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Ook jij hebt een PM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb eigenlijk ook wel interesse in die mooie compilatie :>

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59
Ik heb ook wel interesse ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:36
Hier ook interesse!

Overigens nog geen reactie gehad over de mos wand, beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Shapeshifter schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:24:
Ik heb eigenlijk ook wel interesse in die mooie compilatie :>
PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Stuur me maar een mail

Tot drie keer toe posten is niet nodig, gebruik de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif-knop als je iets toe wilt voegen.

[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 28-07-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook intresse in de link.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:13
en ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Vanaf nu geen posts meer over de HSDD in de trant van "ik ook" of posts als "PM". Dit voegt niets toe aan het topic. Voorheen kon men via DM elkaar vinden, dus ik ga er van uit dat dit nu ook gewoon moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Na een tijd meelezen post ik ook mijn set-upje maar eens even.

Panasonic 55VT50
Marantz 5006
Teufel System 5 Thx select 2 5,2 Cinema (3x Teufel Satalite 500 FCR, 2x Teufel Dipool-luidspreker S 500 D , 2x Actieve subwoofer S 5000 SW.
MacMini 2011 (Beheren, downloaden en kijken van Series/films via oa XBMC)
Playstation3 (Expres niet in het zicht)

We hebben ons best gedaan om een fatsoenlijke tv hoek te creëren zonder daar de eenvoud van de woonkamer voor te moeten opofferen. Dit is naar mijn mening prima gelukt en de ruimte is met een paar handelingen om te toveren in een heerlijke film hoek.

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/5586/img20120728173533.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/4521/img20120728173601.jpg
(Matige telefoon foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakedTea
  • Laatst online: 16-08 22:46
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van 5.1 speakers in de woonkamer, maar volgensmij komt er een beest geluid uit in combinatie met die marantz versterker! Kent iemand de Fatman Itube Valvedock MK1? Zou dit goed klinken in combinatie met Quadral Montan Phonologue Gold MK II? Wil deze namelijk aanschaffen, want buis klinkt normaal beter dan een gewone eindversterker! Zal deze 25 Watt A classe voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakedTea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakedTea schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:09:
...want buis klinkt normaal beter dan een gewone eindversterker!
Volgens mij is dat behoorlijk smaakafhankelijk. Ik kan zo enkele redenen bedenken waarom ik geen buizenversterker zou willen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakedTea
Ja, ieder zijn smaak! Maar FeaR, zal dit lekker klinken of belabberd? Want we hebben hier een B&O Center 2300 in combi met de Montan Phonologue Gold MK II, en onze B&O versterker blokken komen onder B&O penta's vandaan en zijn op, reviseren kost teveel en daarom zoeken mijn vader en ik een leuke vervangende versterker, liefste een buizen versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
FeaR schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:09:
[MODBREAK]Vanaf nu geen posts meer over de HSDD in de trant van "ik ook" of posts als "PM". Dit voegt niets toe aan het topic. Voorheen kon men via DM elkaar vinden, dus ik ga er van uit dat dit nu ook gewoon moet lukken :)[/]
Ik werd er ook al een beetje moe van..... ;)
Pagina: 1 ... 11 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies

• Het is niet nodig om een hele post te quoten als je zelf maar één of twee regels te posten hebt. Knip in dat geval de essentie uit de quote en post die.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden en/of van een trage host worden getrashed.

• Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!

• Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic