• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Er zijn diverse opties om ze over te zetten, beetje afhankelijk van de app waarmee je wilt kijken. Via itunes kan, maar er zijn ook in itunes meer opties... Je kan bij veel apps via itunes bestanden rechtstreeks in de app zetten, is meest makkelijk. Of via plex, dat is mooi streamen

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Aester
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09-2014
Xaero schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:34:
Ik zit te kijken om een iPad Air 32GB te halen. Ben tot nu toe een echte Windows en Android-persoon. Toch lijkt me de iPad Air toch wel fijn vanwege z'n gewicht en het retina scherm. Alleen heb ik nog nooit iOS gebruikt o.i.d. waardoor ik toch met een vraag zit waarvan ik van Android weet dat het redelijk makkelijk gaat :+.

Ik wil straks wel eens een film kijken op m'n iPad maar dan het liefst lekker makkelijk. Bij Android is het zo dat je gewoon de telefoon/tablet aan de PC kan hengelen en vervolgens files overzetten via Windows. Is dit bij de iPad ook het geval? Of moet dit ook via iTunes, filmbestanden converteren, rare apps kopen om de files terug te vinden of uberhaupt te kunnen bekijken?
Ik kan mezelf helemaal herkennen in uw post. Ik heb me vorige week ook een Ipad Air aangeschaft. Met de app 'Air Video HD' (gekocht voor 2euro ofzo) verloopt dit echt vlekkeloos. Je kan makkelijk video's streamen naar je iPad, of je kan er bv voor kiezen om video's te downloaden naar je iPad, en later zelf te bekijken zonder WiFi ofzo. Geweldige app :)

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:58
Sinds vandaag heb ik ook de iPad Air. Het is wat me opviel. Wat is dat ding lekker licht vergeleken bij mijn iPad 3. Alleen jammer dat IOS 7 er op staat, want ik moet nog steeds wennen. Alleen vind ik het raar dat mijn gewone hotmail niet op de iPad Air kan zetten maar mijn icloud mail. Nu is mijn vraag: Hoe krijg ik mijn hotmail op mijn iPad Air?

[ Voor 30% gewijzigd door pinokkia op 25-11-2013 15:56 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Hoe rechtvaardigen jullie de overstap van een iPad 3 naar de air? Ik heb nog de orginele iPad en ik ben al 2 keer in de winkel geweest om een air te kopen en elke keer denk ik wat het nou echt toevoegd. Ja hij is sneller, maar zolang er niet heel veel apps zijn die iOS7 of zelfs iOS6 vereisen zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Let wel, ik ben ook best wel gadget freak, maar geld kun je maar 1 keer uitgeven he?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb besloten de ipad 3 te houden. De Air is in alle opzichten beter, sneller en lichter maar daar merk ik zelf niet veel van voor het gebruik waar ik hem voor heb. Wat spelletjes, wat productiviteit en wat surfen en lezen. Natuurlijk is een lichtere iPad fijner maar om daar nu zo'n bedrag op stuk te slaan? Ik red me prima met mijn 3.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-10 23:09
zonoskar schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:07:
Hoe rechtvaardigen jullie de overstap van een iPad 3 naar de air? Ik heb nog de orginele iPad en ik ben al 2 keer in de winkel geweest om een air te kopen en elke keer denk ik wat het nou echt toevoegd. Ja hij is sneller, maar zolang er niet heel veel apps zijn die iOS7 of zelfs iOS6 vereisen zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Let wel, ik ben ook best wel gadget freak, maar geld kun je maar 1 keer uitgeven he?
Voor mij is de ipad "extra" naast m'n laptopje, ik heb nu de ipad1 en merk dat deze bij bepaalde appjes traag is, en het soms helemaal niet doet.
Ik lees de krant (offline) op de iPad en zeker 1x per week wordt deze niet geladen op de iPad1, terwijl m'n vriend op z'n iPad4 nergens last van heeft. Ook facebook wordt er regelmatig uitgeknalt, niet echt een essentieel onderdeel voor mij, maar wel iets dat ik zo nu en dan gebruik. En als ik het gebruik wil ik graag dat het werkt.

Ik ben gek op gadgets, maar wil ook bewust met m'n geld omgaan. Ik krijg dus van de Sint of Santa een nieuwe iPad. Alleen twijfel ik nog tussen de Air en de miniR.

Ik verwacht overigens ook nog wel iets voor m'n 32Gb ipad1 terug te krijgen, zodat een 16Gb Air of MiniR iets betaalbaarder wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door miles op 25-11-2013 17:14 . Reden: aanvulling ]

• pinokkia
@ zonoskar

Zoals BeQuietAndDrive het beschrijft heb ik de overstap wel gedaan van iPad 3 naar iPad Air. Alleen ik heb mijn iPad 3 16GB wifi zwart goed kunnen verkopen en hoefde maar €60 bij te betalen. :)

Verwijderd

miles schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
[...]

Ik verwacht overigens ook nog wel iets voor m'n 32Gb ipad1 terug te krijgen,
Max € 150 indien 100% krasvrij...

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:07:
ik ga van een ipad 2 naar de air, maar of het te rechtvaardigen valt,tja das moeilijk te zeggen.
Welke gadget is het wel zou ik dan zeggen,je bent het allemaal niet nodig, maar het is gewoon mooi spul om te hebben en te gebruiken:).

Voor mij geeft de doorslag,is sneller,lichter en vooral het retina scherm wat ik geweldig vind.

• pinokkia
miles schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
Ik verwacht overigens ook nog wel iets voor m'n 32Gb ipad1 terug te krijgen, zodat een 16Gb Air of MiniR iets betaalbaarder wordt.
iPad 1 denk ik rond €150/€175. Mits het inderdaad in goede staat is.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:37:
Ik heb besloten de ipad 3 te houden. De Air is in alle opzichten beter, sneller en lichter maar daar merk ik zelf niet veel van voor het gebruik waar ik hem voor heb. Wat spelletjes, wat productiviteit en wat surfen en lezen. Natuurlijk is een lichtere iPad fijner maar om daar nu zo'n bedrag op stuk te slaan? Ik red me prima met mijn 3.
Ik heb ook besloten om maar bij de 3 te blijven.
Upgraden is uiteindelijk een duur grapje en niet broodnodig.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:14:
[...]

Max € 150 indien 100% krasvrij...
Niet veel he? Die van mij is 'goed gebruikt' en 16GB, dus nog minder waard. Ach, als ik oiit overstap komt deze gewoon naast de iPhone 1 in de kast te liggen. Leuk voor later.

Wat me bijv over de streep zou kunnen trekken is een wacom digitizer ala surface pro. Als Apple dat nou eens in een iPad stopt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44
pinokkia schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:54:
Sinds vandaag heb ik ook de iPad Air. Het is wat me opviel. Wat is dat ding lekker licht vergeleken bij mijn iPad 3. Alleen jammer dat IOS 7 er op staat, want ik moet nog steeds wennen. Alleen vind ik het raar dat mijn gewone hotmail niet op de iPad Air kan zetten maar mijn icloud mail. Nu is mijn vraag: Hoe krijg ik mijn hotmail op mijn iPad Air?
nieuw account toevoegen, en dan voor outlook.com kiezen (is nieuwe Hotmail)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-10 23:09
zonoskar schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:36:
[...]

Niet veel he? Die van mij is 'goed gebruikt' en 16GB, dus nog minder waard. Ach, als ik oiit overstap komt deze gewoon naast de iPhone 1 in de kast te liggen. Leuk voor later.
Ik heb zo'n kast en de ervaring leert dat ik er nooit meer naar omkijk. Ik probeer de iPad nog iets te laten opleveren.

• pinokkia
Blik1984 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:52:
[...]

nieuw account toevoegen, en dan voor outlook.com kiezen (is nieuwe Hotmail)
Klopt wat je schrijft. Ben weer lekker onnodige vraag aan het stellen. |:( Bedankt voor je antwoord op mijn onnodige vraag.

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 15:27

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

pinokkia schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:01:
@ zonoskar

Zoals BeQuietAndDrive het beschrijft heb ik de overstap wel gedaan van iPad 3 naar iPad Air. Alleen ik heb mijn iPad 3 16GB wifi zwart goed kunnen verkopen en hoefde maar €60 bij te betalen. :)
Da's het betere werk. Ik verwacht er maximaal 300 euro voor te krijgen (32GB wifi) en een nieuwe kost 569 dus dan moet er echt wel iets meer bij dan 60 euro ;) dan zou ik het wel gedaan hebben denk ik, maar 2769 euro voor een paar gram minder is het me niet waard, bij mijn huidige gebruik dan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:02

Vos

AFCA

pinokkia schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:01:
[...]

iPad 1 denk ik rond €150/€175. Mits het inderdaad in goede staat is.
Klopt inderdaad, heb mijn 64GB vorige week voor € 150,- verkocht. Inclusief hoes.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Op http://www.mac2sell.net/ipod/ kun je bepalen wat je iPad waard is. 150 euro voor een 64GB was een goede deal voor de koper, volgens mac2sell zou je er 230 voor kunnen krijgen.

Vos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:35:
[...]

Klopt inderdaad, heb mijn 64GB vorige week voor € 150,- verkocht. Inclusief hoes.
Waar heb je dat verkocht?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-10 17:48

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:24:
[...]

ik ga van een ipad 2 naar de air, maar of het te rechtvaardigen valt,tja das moeilijk te zeggen.
Welke gadget is het wel zou ik dan zeggen,je bent het allemaal niet nodig, maar het is gewoon mooi spul om te hebben en te gebruiken:).

Voor mij geeft de doorslag,is sneller,lichter en vooral het retina scherm wat ik geweldig vind.
Van de iPad 2 naar de Air vind ik zeker rechtvaardig.
Zelf zet ik alle grote spelletjes (Dead Trigger 2, Bastion, Asphalt) op de iPad. Ik begin nu te merken dat de iPad het niet meer zo leuk vind. Hij hapert zo nu en dan. Je gaat op niks achteruit met de Air en na 2/3 jaar is een update wel nodig :)

Ik probeer mijn iPad 2 (krasvrij) inclusief Portenzo handmace case (twv 70 euro) te verkopen voor 200 euro oid. Lukt ook niet zo goed...

Gegroet!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44
Blik1984 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:58:
[...]

Ik zal Onenote even onderzoeken, Evernote is natuurlijk een bekende. even uitzoeken wat goed werkt
Een week later, en ik neig toch meer naar Evernote dan Onenote. De integratie met de mail-app en het op die manier makkelijk documenten overzetten naar Evernote vind ik erg fijn. Met name voor het offline reviewen van documenten is dat erg makkelijk. Onenote is voornamelijk alleen notities maken en opslaan (Onenote is daarin wel beter als Evernote moet ik toegeven)

• pinokkia
Decennia schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:00:
[...]

Zelf zet ik alle grote spelletjes (Dead Trigger 2, Bastion, Asphalt) op de iPad. Ik begin nu te merken dat de iPad het niet meer zo leuk vind. Hij hapert zo nu en dan. Je gaat op niks achteruit met de Air en na 2/3 jaar is een update wel nodig :)

Ik probeer mijn iPad 2 (krasvrij) inclusief Portenzo handmace case (twv 70 euro) te verkopen voor 200 euro oid. Lukt ook niet zo goed...
Mijn iPad 3 16GB zwart (22-3-2012 aangeschaft) was binnen 2 uur verkocht (ondanks dat marktplaats 1001 iPads op staat :) ). Een tip om iets snel te kunnen verkopen.

1) Maak mooie duidelijke foto`s
2) Doe een leuke en eerlijke beschrijving bij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 26-11-2013 12:33 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Decennia schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:00:
[...]

Ligt er maar aan wat je er mee doet toch?
Heb ook nog een Ipad 2 maar heb nog geen behoefte om te upgraden. Gebruik hem om wat te surfen, filmpjes kijken, mail checken enz. Speel er iig geen grafisch zware games op.

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10 00:07
Ik denk er ook over om mijn iPad 3 WiFi 32GB te verkopen. Zit geen kras op maar er zit wel wat stof achter het scherm. Heeft het nog nut om bij de officiele Apple Store langs te gaan om te zien of ze de iPad willen repareren/vervangen? Aangeschaft in mei 2012 bij Bol.com met 2 jaar garantie.

[ Voor 0% gewijzigd door Ron!n op 26-11-2013 17:42 . Reden: spelling ]

What's in the case?

• pinokkia
Ron!n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
Ik denk er ook over om mmijn iPad 3 WiFi 32GB te verkopen. Zit geen kras op maar er zit wel wat stof achter het scherm. Heeft het nog nut om bij de officiele Apple Store langs te gaan om te zien of ze de iPad willen repareren/vervangen? Aangeschaft in mei 2012 bij Bol.com met 2 jaar garantie.
Ik zou het wel doen, omdat je die dan "als nieuw/vers van de pers" kan verkopen. :). Brengt wel een hogere waarde op. Dus minder bijbetalen bij de iPad Air.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren mijn iPad Air besteld en heb m nu al binnen! :)
Ik heb ook nog een iPad 3 (welke ik nu doorschuif naar familie), maar deze voelt toch wel een stuk sneller aan.
De smallere randen en het lagere gewicht vind ik ook wel een groot voordeel.

Vanavond een Switcheasy Canvas case bestellen, daar was ik zeer tevreden van met de iPad 3.

[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 27-11-2013 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
twijfels, twijfels. iPad air of toch een iPad mini Retina..
In het verleden iPad 1 & iPad 2 gehad, deze beide verkocht omdat ze toch wat zwaar waren bij lang series/films kijken op de bank/bed.

Wat zijn jullie ervaringen met de iPad air hier bij? Nog steeds lamme arm bij filmpje/serie kijken?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Bart_GR schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:21:
In het verleden iPad 1 & iPad 2 gehad, deze beide verkocht omdat ze toch wat zwaar waren bij lang series/films kijken op de bank/bed.

Wat zijn jullie ervaringen met de iPad air hier bij? Nog steeds lamme arm bij filmpje/serie kijken?
Thuis hebben we de air & mini retina, maar voor gamen vind ik de air fijner, mijn ouders internetten er alleen op en dan is de mini handiger imo. Als je bijv ook veel literatuur leest via je iPad zou ik ook eerder voor de mini kiezen.

Een ander vraagje, hoe kun je een Microsoft outlook account in de email app toevoegen? Bij het aanmelden zegt ie vervolgens dat het ophalen Vd email is mislukt als ik kies voor de outlook mogelijkheid... Op internet vind ik alleen een eigen app van Microsoft hiervan, maar heb gehoord dat t ook zo moet kunnen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• dutchgio
  • Nu online
Handmatig servers toevoegen al geprobeerd?!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 22:32
Vanavond een iPad Air gekocht. Ik heb een reumatische aandoening, waardoor de iPad 3 erg zwaar aan begon te voelen. Heb ook voor een Mini Retina gestaan. Vond 'm te klein voor mijn journalistieke doeleinden.

Erg blij met de Air! Smallere randen, mooi scherp beeld en lekker licht.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:16
Bart_GR schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:21:

Ipad air is nu perfect! Superlicht. Ik heb de retina mini nog gekocht en een uur mee geklooid, maar dat verschil in gewicht merk je dan nauwelijks meer, omdat de air al zo licht is.
Vond de air zelf fijner vasthouden.

Haters everywhere but I don’t really care

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is de smart cover van de iPad 2,3,4 ook compatible met de iPad Air of werkt die niet? Kan het niet direct vinden op internet...Lijkt me overigens van niet gezien de dunnere bezels op de iPad Air....

[ Voor 21% gewijzigd door monnick op 29-11-2013 00:00 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-10 22:48
monnick schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:57:
Is de smart cover van de iPad 2,3,4 ook compatible met de iPad Air of werkt die niet? Kan het niet direct vinden op internet...
Is nogal een vreemde vraag hè aangezien de Air smallere randen heeft dan zijn voorgangers.
Lijkt me dat je niet goed hebt gezocht.

XboxLive: Dave 130R

• FiyaKa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 15:00
De zwarte Apple iPad Air WiFi 64 Gb heeft dezelfde prijs als de 32 Gb bij neckermann € 569,00. Weet er iemand of ze moeten leveren als je het besteld? http://nl.neckermann.com/apple-ipad-air-wifi-64-gb-p434102

[ Voor 15% gewijzigd door FiyaKa op 29-11-2013 00:45 ]

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-10 19:58
FiyaKa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:44:
De zwarte Apple iPad Air WiFi 64 Gb heeft dezelfde prijs als de 32 Gb bij neckermann € 569,00. Weet er iemand of ze moeten leveren als je het besteld? http://nl.neckermann.com/apple-ipad-air-wifi-64-gb-p434102
Denk het wel, 90 euro korting is niet onmogelijk. Daarnaast bij de Xbox one moesten ze ook leveren. Hij stond voor 350 ipv 500 op de site toen.
Helaas wil ik nou net de witte versie :(

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 29-11-2013 00:56 ]

• FiyaKa
  • Laatst online: 27-10 15:00
D2FValinor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:52:
[...]

Denk het wel, 90 euro korting is niet onmogelijk. Daarnaast bij de Xbox one moesten ze ook leveren. Hij stond voor 350 ipv 500 op de site toen.
Helaas wil ik nou net de witte versie :(
Ik zat zelf ook te twijfelen over de witte versie maar aangezien alleen de zwarte versie voor die prijs is, heeft neckermann voor mij de keuze gemaakt :)

• Valinor
FiyaKa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:04:
[...]

Ik zat zelf ook te twijfelen over de witte versie maar aangezien alleen de zwarte versie voor dat prijs is, heeft neckermann voor mij de keuze gemaakt :)
Maarja zit al een week te wachten om hem vandaag bij Apple te halen met de black friday actie..... kan niet meer langer wachten :P

[ Voor 18% gewijzigd door Valinor op 29-11-2013 01:08 ]

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-10 15:42
D2FValinor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:07:
[...]

Maarja zit al een week te wachten om hem vandaag bij Apple te halen met de black friday actie..... kan niet meer langer wachten :P
Of bij BCC daar hebben ze vandaag ook flinke korting. (Goedkoper als bij apple)

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Dracula schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:
[...]
Of bij BCC daar hebben ze vandaag ook flinke korting. (Goedkoper als bij apple)
Volgens mij dezelfde prijzen. Vergeet de 6,05 euro kopieheffing niet die er bij BCC nog bijkomen.

• Dracula
  • Laatst online: 30-10 15:42
DyStiC schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:42:
[...]

Volgens mij dezelfde prijzen. Vergeet de 6,05 euro kopieheffing niet die er bij BCC nog bijkomen.
Was nog erger, ik keek per ongeluk naar de prijs van de ipad 4 8)7

• Valinor
Heb mijn 32gb Air vandaag opgehaald bij de Apple store. Heb hem net uitgepakt en ik vind het scherm wel erg gelig. Heb niet zoals anderen dat alleen 1 hoek gelig is maar het hele scherm heeft een gele tint.
Vroeg mij af of dit normaal is bij de ipad air? Een beetje geel kan ik snappen, schermen verschillen vaak, maar vind dit wel een beetje veel.
Foto met de Ipad mini en Iphone 5 ernaast.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/g6j4x7prl/DSC01531.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 29-11-2013 23:00 ]

• dutchgio
  • Nu online
Verschil is wel heel erg duidelijk...
Ik zou er mee teruggaan.

• ThomasW
  • Laatst online: 30-10 10:57
Volgens een review (van iPadclub.nl?) komt het door nog niet opgedroogde lijm en trekt het na een paar dagen weg. Ik zou het nog een paar dagen aankijken en als het dan nog zo is zou ik hem terugsturen.

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Heb vandaag ook een Air opgehaald. Bevalt perfect tot op heden en hoewel de reviews anders beweren merk ik zeker verschil in scrollen/souplesse t.o.v. de iPad 3.

In Maps en Google Earth bijv. gaat dit nu vloeiend. Over het verschil in gewicht hoeven we het niet meer te hebben. Ik heb nog wel een vraag. Hoe krijg ik zo'n totaal wit scherm op de iPad zodat ik kleuren/pixels kan checken. Is daar een App voor? Bedankt alvast! :) Edit: dank u ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-10 20:50
Gewoon een wit plaatje pakken.

The devil is in the details.

• TMC
  • Laatst online: 29-10 10:09
ThomasW schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:55:
Volgens een review (van iPadclub.nl?) komt het door nog niet opgedroogde lijm en trekt het na een paar dagen weg. Ik zou het nog een paar dagen aankijken en als het dan nog zo is zou ik hem terugsturen.
Broodje aap-verhaal, bevat 0,0 waarheid.

• ThomasW
http://www.ipadclub.nl/re...etina-najaar-2013/#scherm
Het display van ons reviewmodel was de eerste paar dagen wat geler dan andere iDevices, maar deze kleurtint trok uiteindelijk weg. Dit werd hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door de lijm achter het display, die nog niet helemaal was opgedroogd. We horen geregeld klachten over gele schermen als nieuwe iDevices op de markt verschijnen, maar nagenoeg altijd zijn het lijmproblemen die binnen een paar dagen vanzelf verdwijnen. Bij ons was de iets gelere schermtint bovendien vrij subtiel en was de vertekening alleen duidelijk in een vergelijking. In gewoon praktijkgebruik merkten we er niet heel veel van.

• TMC
TMC schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:24:
[...]

Echt hele grote onzin. Gevalletje self-fulfilling prophecy. :)
En kom je nog met argumenten?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• TMC
kmf schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:38:
[...]

En kom je nog met argumenten?
Ja.

Het duurt doorgaans drie weken voordat een iPad de fabriek verlaat en in de winkel terecht komt. Hoe lang denk je dat de droogtijd is? Ten tweede wordt er geeneens lijm gebruikt. Ten derde: Apple gebruikt nou eenmaal meerdere leveranciers voor hun schermen. Daar zit weleens een wat gelere tussen.

Het is 100x logischer dat de schermkwaliteit nou eenmaal varieert dan dat er lijm is die nog moet drogen.

Ten tweede moet je eigenlijk met argumenten komen waarom de lijm WEL de oorzaak van het probleem is, aangezien jij de bewering doet. Simpelweg iphoneclub quoten is geen argument.

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 01-12-2013 11:57 ]

• ThomasW
Ik stel niet dat het de lijm is, ik stel dat het volgens een review de lijm is, vervolgens geef ik een quote van die review...

Daarbij vind ik, dat het ook geen kwaad kan om een paar dagen te wachten om te zien of de gele gloed daadwerkelijk verminderd.

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-10 19:06
Ik heb de Air nu ong. 3weken. Ik heb nog steeds de "gele gloed". Laten we zeggen dat dit inderdaad door de lijm komt. Hoe wil je dan de donkere rand links van het scherm en de gehele linkerkant van het display verklaren? De gele gloed zelf is niet het enige probleem wat er nu speelt. Ik krijg hopelijk deze week een nieuwe air waar hopelijk geen problemen meer zijn.

• TMC
ThomasW schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:15:
Ik stel niet dat het de lijm is, ik stel dat het volgens een review de lijm is, vervolgens geef ik een quote van die review...

Daarbij vind ik, dat het ook geen kwaad kan om een paar dagen te wachten om te zien of de gele gloed daadwerkelijk verminderd.
tja, waarom zou een gloed verminderen? :?

Verwijderd

Mijn iPad AIR crasht regelmatig met safari in iOS 7. Ik had vroeger een iPad1 en die crashte altijd bij bijvoorbeekd de gigapicas van geenstijl. Het lijkt alsof iOS7 ook niet goed omgaat met het geheugen.
Zie bijvoorbeeld deze website, na 5 x doorscrollen naar beneden crasht safari. Bij jullie ook?
http://love-lost-project.tumblr.com . Let op, NSFW, kunst met naakt.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-10 23:43
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:33:
Mijn iPad AIR crasht regelmatig met safari in iOS 7. Ik had vroeger een iPad1 en die crashte altijd bij bijvoorbeekd de gigapicas van geenstijl. Het lijkt alsof iOS7 ook niet goed omgaat met het geheugen.
Zie bijvoorbeeld deze website, na 5 x doorscrollen naar beneden crasht safari. Bij jullie ook?
Hier ook,precies hetzelfde probleem,mooie foto's trouwens:)

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:27
Hetzelfde hier! Leuke foto's:p

• dutchgio
  • Nu online
synx6 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:01:
[...]

Hetzelfde hier! Leuke foto's:p
Lijkt inderdaad een iOS bug te zijn, op mn iPad 3 hetzelfde..
Jammer, want die foto's zijn niet verkeerd. :9

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Jep ik merk het ook op andere foto sites.
T lijkt er op dat apple te weinig geheugen in de air heeft gestopt... De ipad 1 had dit ook vaak bij grote sites of als je veel, abbladen open had.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00

swv

Bij mij gaat safari heel vaak de tabs opnieuw laden terwijl ik er dan maar 2 of 3 open heb staan. Daarnaast crasht safari inderdaad ook regelmatig. Irritant :(

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

--

[ Voor 99% gewijzigd door zonoskar op 03-12-2013 10:56 ]

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Prachtige foto's! :)

Dat terzijde, deze pagina lijkt sneller te crashen op m'n iPad Air dan op mijn oude, eerste generatie non-retina iPad mini. Die mini heeft maar 512 MB RAM, dus ga ik er van uit dat er nog ruimte is voor optimalisatie voor de A7 CPU.

iOS7 lijkt RAM compressie te gebruiken op A7 devices, en ik denk dat daar nog stabiliteitswinst te boeken is.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

als er niet te snel gescrolt wordt, dan kan de hele pagina WEL correct getoond worden. Dus het lijkt me toch echt een softwareprobleem.

Trouwens, voor de iPad1 en iOS3(?) waren pagina's met veel/grote foto's ook niet te zien. De foto's werden dan niet geladen. Na een paar iOS upgrades werden deze wel allemaal weergegeven. Hoe Apple dat voor elkaar hebben gekregen met 256MB RAM???

Verwijderd

Iemand al (goede) ervaringen met de nieuwe Ipad mini Air? Wil mogelijk eentje kopen..

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

iPad mini air bestaat niet, maar voor ervaringen met de andere iPad mini's, zie [iPad mini] Ervaringen & Discussie

Verwijderd

Och ja natuurlijk, ik bedoelde ook de ipad mini retina! haha DOM. maar bedankt!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:34
Zojuist een nieuwe ipad air 16 GB wifi mogen ontvangen van apple. Het is mijn eerste ipad, dus netjes de setup doorgelopen. Toen dit voltooid was gaf iOS de melding dat er een update was, deze geacepteerd en nu hangt de ipad al een uur vast op het update(?) scherm. Ik krijg alleen het logo te zien met een voortgangs balk alleen deze is op 1 klein wit puntje na leeg.

Iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen? Aan/uit knop reageert ook niet. Niks eigenlijk..

Ondertussen gefixt met een reset.

[ Voor 13% gewijzigd door Nivali op 03-12-2013 18:29 . Reden: Fixed ]

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-10 13:31
Wifi op mijn ipad 3 is verschrikkelijk langzaam geworden, met de speedtest app haal ik net een halve mb.
Upload is een dikke 9 mb. Mijn macbook en iphone 5 draaien zeer goed op mijn netwerk. Mijn ipad is up to date en ik heb al een reset gedaan. Ik heb een ziggo 150 mb abbo

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:50
Op Black Friday toch maar de sprong gewaagd en een Air besteld ter vervanging van een Ipad 1 (die op zich nog prima is, maar waarbij de beperkingen nu toch wel beginnen te tellen).

Vandaag de air ontvangen, maar helaas met een dode pixel. Die gaat dus terug. Ik twijfel of ik nog een nieuw wil. Ik heb er nog wel een uurtje mee gespeeld, maar ik was minder onder de indruk dan ik verwacht had. En mijn vrouw kreeg instant hoofdpijn van het retinascherm, dat was ook onverwacht.

Gelukkig had ik nog geen hoesje gekocht, buiten een neopreen sleeve van de Action voor 2 euro, die overigens buitengewoon goed blijkt te passen.

• jasjenl
  • Laatst online: 13:36

jasjenl

Liab A Tymo

Hoofdpijn van het retina scherm? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Verwijderd

Vistajevski schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:43:
Op Black Friday toch maar de sprong gewaagd en een Air besteld ter vervanging van een Ipad 1 (die op zich nog prima is, maar waarbij de beperkingen nu toch wel beginnen te tellen).

Vandaag de air ontvangen, maar helaas met een dode pixel. Die gaat dus terug. Ik twijfel of ik nog een nieuw wil. Ik heb er nog wel een uurtje mee gespeeld, maar ik was minder onder de indruk dan ik verwacht had. En mijn vrouw kreeg instant hoofdpijn van het retinascherm, dat was ook onverwacht.

Gelukkig had ik nog geen hoesje gekocht, buiten een neopreen sleeve van de Action voor 2 euro, die overigens buitengewoon goed blijkt te passen.
wat had je dan precies verwacht, vraag ik me dan gelijk af :) .Wat valt er tegen?

• Jimijames75
  • Laatst online: 30-10 17:10
Vistajevski schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:43:

Misschien ligt het aan het parralax (diepte) effect, probeer het eens zonder dit effect, zie instellingen verminder beweging

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:47:
[...]

wat had je dan precies verwacht, vraag ik me dan gelijk af :) .Wat valt er tegen?
Een fantastisch nieuw apparaat natuurlijk, om het even bij Apple marketing te houden. De reden om de air te bestellen was voornamelijk dat nieuwere spelletjes niet of niet goed werken op de 1, net als de updates van wat oudere spellen. De jengelfactor speelde ook mee :). Zonder games is de meerwaarde van de air ten opzichte van de 1 beperkt. Ik realiseerde me ook dat ik voor mijn eigen gebruik vermoedelijk beter af ben met een macbook air.

Wat de hoofpijn betreft: dat was (kennelijk) een combinatie van de scherpte en de ips-glow als je het scherm kantelt. Ik had er zelf geen last van, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:20
gisteren is mijne ipad aangekomen. Wat een verschil met mijne galaxy tab2.
jasjenl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:31:
Toen ik voor het eerst de iPad Mini Retina had, moest ik ook even wennen. De kleinere, scherpere letters en hoge brightness.
En dat terwijl ik van de iPad 3 kwam. Maar het went snel.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ook gisteren de Air ontvangen, vooral het gewicht is een enorme verbetering tov. iPad 4 :) Verder loopt Chrome nog steeds met regelmaat vast :{

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:21
IseT schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:32:
[...]

Ik heb de Air nu ong. 3weken. Ik heb nog steeds de "gele gloed". Laten we zeggen dat dit inderdaad door de lijm komt. Hoe wil je dan de donkere rand links van het scherm en de gehele linkerkant van het display verklaren? De gele gloed zelf is niet het enige probleem wat er nu speelt. Ik krijg hopelijk deze week een nieuwe air waar hopelijk geen problemen meer zijn.
TMC had gelijk. De iPad (alle versies, inclusief de Air) hebben geen lijm tussen glas en LCD-scherm. Dit verhaal komt van de iPhone waar WEL lijm gebruikt wordt (scherm is daarvan gelamineerd). Er kan dus ook geen gele gloed ontstaan door de lijm. Het kleurverschil is het gevolg van productietoleranties en het gebruik van diverse leveranciers voor de schermen.

Er is dus niks aan te doen en de kleur zal niet veranderen (behalve als de LEDs verouderen waardoor langzaam de tint veranderd. Dit proces is langzaam en er zijn 1000-en uren voor nodig om verschil te zien).

• matthijst
  • Laatst online: 16:16
jasjenl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:31:
Misschien heeft z'n vrouw een bril nodig (serieus bedoeld).

Haters everywhere but I don’t really care

• Vos

Vos

AFCA

Ik wil graag Netflix streamen naar mijn TV met mijn iPad air. Nu kan dat naar mijn weten via een kabel en via Apple TV. Opties van ± 50 euro of ± 100 euro. Zijn er mensen die een goedkopere oplossing hebben? Enige wat ik eigenlijk kon vinden is de Gooch adapter voor 29 dollar.

Of ik moet al van lightning naar 30-pins en dan daar een hdmi adapter op aansluiten.

Hoe doen jullie dat?

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:19:
Ik wil graag Netflix streamen naar mijn TV met mijn iPad air. Nu kan dat naar mijn weten via een kabel en via Apple TV. Opties van ± 50 euro of ± 100 euro. Zijn er mensen die een goedkopere oplossing hebben? Enige wat ik eigenlijk kon vinden is de Gooch adapter voor 29 dollar.

Of ik moet al van lightning naar 30-pins en dan daar een hdmi adapter op aansluiten.

Hoe doen jullie dat?
Met een Apple TV hoef je niet te streamen vanaf je iPad, omdat daar een Netflixclient geinstalleerd staat. Zo doe ik dat :)

Je kunt de iPad/iPhone dan eventueel als remote gebruiken.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Loont het nog om te gaan kijken naar een tweedehands iPad 3 of 4? De prijzen vallen tegen in de zin van dat ze nog erg veel opbrengen op de markt. Dat is op zich niet erg, maar als het niet loont qua prestaties (full hd en games) ten opzichte van de prijs kan ik het misschien beter niet doen. Is een iPad 3 32gb nog up to date?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:42
BillSpaarbank schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:51:
[...]

Met een Apple TV hoef je niet te streamen vanaf je iPad, omdat daar een Netflixclient geinstalleerd staat. Zo doe ik dat :)

Je kunt de iPad/iPhone dan eventueel als remote gebruiken.
Zo te lezen heeft ie nog geen aTV. Dus een optie van een kabel a €50 of een aTV a €100.

Hoe doen jullie dat?
Ik zou gewoon een aTV kopen. Vooral als je redelijk wat gebruik gaat maken van netflix is het gewoon ideaal. Daarnaast lekker zonder problemen van alles via airplay op de TV laten zien.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-10 11:52

Hoe doen jullie dat?
Of je laat heel je iPad buiten beschouwing en kijkt hoe je zo goedkoop mogelijk Netflix op je TV kunt krijgen. Je kunt de app installeren op een PlayStation, Xbox en Wii. Diverse settopboxen ondersteunen de app ook, evenals smart TV's en blu-rayspelers. Een (Android) mediaspelertje van een paar tientjes is ook voldoende, gewoon de Netflix app er op en klaar. Maar grote kans dat je al een Netflix capabel apparaat in huis hebt.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:09:
[...]

Zo te lezen heeft ie nog geen aTV. Dus een optie van een kabel a €50 of een aTV a €100.
Dat snap ik, misschien dat dit een extra voordeel voor hem is om voor een Apple TV te gaan. Dat zou mijn advies in ieder geval zijn voor het verschil van 50 euro.

Daarnaast ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die veel plezier had van een aangesloten iPad via een kabel. Het heeft zover ik weet teveel beperkingen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-10 23:43
Vistajevski schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:05:
[...]

Een fantastisch nieuw apparaat natuurlijk, om het even bij Apple marketing te houden. De reden om de air te bestellen was voornamelijk dat nieuwere spelletjes niet of niet goed werken op de 1, net als de updates van wat oudere spellen. De jengelfactor speelde ook mee :). Zonder games is de meerwaarde van de air ten opzichte van de 1 beperkt. Ik realiseerde me ook dat ik voor mijn eigen gebruik vermoedelijk beter af ben met een macbook air.

Wat de hoofpijn betreft: dat was (kennelijk) een combinatie van de scherpte en de ips-glow als je het scherm kantelt. Ik had er zelf geen last van, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Meerwaarde is altijd lastig,ik merk Bij.v zeker een groot verschil met de 2.

Maar heeft dit niet meer met de onwikkelaars te maken van de games,als die de support achterwege laten,dan heb je probleem

• Vos

Vos

AFCA

bartsled schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:49:
[...]

Of je laat heel je iPad buiten beschouwing en kijkt hoe je zo goedkoop mogelijk Netflix op je TV kunt krijgen. Je kunt de app installeren op een PlayStation, Xbox en Wii. Diverse settopboxen ondersteunen de app ook, evenals smart TV's en blu-rayspelers. Een (Android) mediaspelertje van een paar tientjes is ook voldoende, gewoon de Netflix app er op en klaar. Maar grote kans dat je al een Netflix capabel apparaat in huis hebt.
Dat is ook nog een optie ja. Heb een Dreambox en AC Ryan mini, eens kijken of ik daar iets mee kan doen. Heb geen spelcomputer.

Ik heb nu een maand Netflix op proef, dus wil niet meteen te veel uitgeven zoals Apple TV.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-12-2013 16:24 ]

• Ramon typeR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 20:21
Is er al geïnventariseerd hoeveel mensen last hebben van geelige/paarse tinten op het scherm? Dit is het enige wat mij tegenhoud om een Air aan te schaffen.. geen zin in gedoe met omruilen en terug brengen.

Kan wellicht iemand een poll starten?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-10 20:50
Ga je gang :) En je weet al dat er mensen zijn die dat probleem hebben, dus het is niet uitgesloten dat jij het ook krijgt, dus een poll zegt ook weinig, behalve dan misschien hoe groot de gok is die je neemt.

The devil is in the details.

• Ramon typeR
Precies en dat is ook mijn bedoeling, bovendien vind ik het interessant om te zien wat de omvang van het probleem nu werkelijk is.

Ik heb hier een poll gestart: Poll: IPad Air Scherm problemen (gele tint)

Eigenaren van de Air graag even stemmen. Bedankt!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Even gestemd. Ik heb tot nu toe geen problemen met mijn iPad.
Het lichtere gewicht en de iets kleinere vorm bevallen ook erg goed t.o.v. van oude iPad 3.
Het enige minpunt tot nu toe vind ik het feit dat de speakers aan 1 kant zitten in plaats van 1 aan elke kant.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2013 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-10 19:06
Ramon typeR schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:16:
Is er al geïnventariseerd hoeveel mensen last hebben van geelige/paarse tinten op het scherm? Dit is het enige wat mij tegenhoud om een Air aan te schaffen.. geen zin in gedoe met omruilen en terug brengen.

Kan wellicht iemand een poll starten?
Ik weet niet of je enkel tweakers wilt inventariseren of gewoon internationaal maar er zijn al meerdere threads omtrent dit probleem. Hier bijv. https://discussions.apple.com/thread/5526617

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Maandag ipad air ontvangen. Productie week 46.
Ook hier in portrait linkerhelft scherm donkerder/warmer/geler, rechts wit.
Gaat retour en ik hoef voorlopig geen nieuwe.

[ Voor 3% gewijzigd door cowbell op 05-12-2013 12:59 ]

• Ramon typeR
IseT schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:30:
[...]

Ik weet niet of je enkel tweakers wilt inventariseren of gewoon internationaal maar er zijn al meerdere threads omtrent dit probleem. Hier bijv. https://discussions.apple.com/thread/5526617
Dat er meerdere threads zijn weet ik, echter heb ik geen flauw idee wat de omvang van het probleem is aangezien er al zoveel zijn verkocht , wellicht valt het wel mee qua percentage , dus een poll leek me wel handig.

• Valinor
Ik had een 32gb Wifi Air met een gele tint over het hele scherm. Kwam uit week 47. Ingeruild en de 2e die ik kreeg was weer precies hetzelfde. Ook week 47,
Besloten deze te houden, ik ruil hem wel over 1,5 week als er nieuwe ipads binnen zijn.
Of misschien pas in februari en dan opsturen ter reparatie.
Gele tint valt voornamelijk savonds op en wanneer ik mijn Iphone ernaast houd, maar er valt mee te leven.

[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 05-12-2013 16:35 ]

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-10 20:34
Mijn in juli gekochte iPad (retina) laadt niet meer op, het probleem ligt bij het Lightning-kabeltje. Dus ik dacht: kapot kabeltje opsturen, webshop stuurt nieuw kabeltje terug. Niet dus, moet ik de iPad zelf ook opsturen :( 8)7
Ik heb al contact willen opnmemen met Apple maar voor je verder kan moet je het serienuimmer ingeven en dat heb ik hier niet bij de hand, zit op werk.

Denken jullie dat het via Apple zelf zou lukken om gewoon dat kabeltje om te wisselen?

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:15
Gisteren ipad air ontvangen. Hier ook linkerkant geliger dan rechts. Rechts bright wit en links geel/creme kleurig.

Gaat retour.

Ik probeer een replacment als die hetzelfde heeft dan een refund. Wacht dan tot volgend jaar tot het probleem verholpen is.

Best jammer want verder is het een super-tablet.

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Wellicht is het behulpzaam om serienummers te noemen waarbij de gelige tint (mogelijk) aanwezig is. Ik heb er deze week 1 geretourneerd die begon met: DMPLL

Het probleem zit hem inderdaad in de lijmlaag en komt (helaas) ook voor bij de mini retina. In een winkel heb ik een witte en zwarte naast elkaar laten zien aan een medewerker en hij beaamde dat het probleem bekend was.

De mini retina met goed serienummer was in dit geval: DLXLK....

Voor de normale mini zit je goed met een: F4K....

Edit, ik type dit bericht vanaf een mini retina. Zojuist aangeschaft en met perfect wit scherm! Serienr. begint met F4K. :)

[ Voor 11% gewijzigd door objectief2 op 06-12-2013 16:17 ]

Verwijderd

iPhoto, iMovie, Pages, Numbers en Keynote kunnen gratis worden gedownload in de App Store voor in aanmerking komende apparaten die compatibel zijn met iOS 7 en die op of na 1 september 2013 zijn geactiveerd. Ga naar www.apple.com/nl/ios/whats-new/ voor een overzicht van de apparaten die compatibel zijn met iOS 7. Voor het downloaden van apps is een Apple ID vereist.
Ik heb een iPad 4 (geactiveerd voor 1 september) en een iPhone 5s (geactiveerd na 1 september). Voor beide apparaten gebruik ik dezelfde Apple ID.
Toen ik laatst een app downloadde op mijn iPad, kwam deze ook terecht op mijn iPhone. Nu download ik Pages voor mijn iPhone (gratis) maar ik zie het niet verschijnen op mijn iPad (9 euro).

Is dit een beveiliging van Apple, of kan je hier onderuit komen, waardoor ik ook Pages gratis op mijn iPad krijg?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 19:53 ]

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Bij mij werkte het prima: ik had mijn iPhone 5 geactiveerd in november, en nadat ik de apps via mijn iphone gesycnhroniseerd had met itunes, kon ik bij synchronisatie van mijn ipad met itunes prima de apps op mn ipad zetten. Wellicht dat de itunes-tussenstap ook bij jou soelaas kan bieden.

Verwijderd

Even trouwens mijn iPad updaten naar iOs 7 misschien helpt dat

Verwijderd

Ramon typeR schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:16:
[...]

Dat er meerdere threads zijn weet ik, echter heb ik geen flauw idee wat de omvang van het probleem is aangezien er al zoveel zijn verkocht , wellicht valt het wel mee qua percentage , dus een poll leek me wel handig.
Al 41 pagina's op dat Apple forum. En behoorlijk wat mensen daar die aangeven dat ze veel iPads hebben vergeleken en ook veel iPads last van hebben van een gele tint links(onder) in portrait. Ik denk dat het een behoorlijk probleem is zij het dat veel mensen het niet merken of het voor lief nemen.

Probleem is in landscape eigenlijk niet merkbaar. Wie weet is dat ook een reden dat er niet zoveel mensen klagen omdat landscape denk ik meer gebruikt wordt dan portrait. En mogelijk wen je er aan. Heb nu de 2e Air die er last van heeft en heb weinig zin weer om te ruilen. Kost ook allemaal tijd en gedoe.
Pagina: 1 ... 73 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]