Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Richi E. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:09:
[...]

Is het zeker dat de iPad Air niet bij alle Dixons filialen verkrijgbaar is? Er is nu alleen aangekondigd dat een aantal Dixons filialen eerder open gaan, maar er volgens mij nog niet gezegd dat hij bij de overige filialen niet verkrijgbaar is. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik heb op Twitter gelezen dat ze bij alle filialen voorraad hebben echter niet om 8:00 maar een paar uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie mening over het keyboard cases voor de iPad? Vult dit de iPad Air naar jullie mening juist aan, zodat het meer zoals een mini laptop gebruikt kan worden, of voegt het alleen maar meer bulk toe en kan je beter voor de paar keer dat je er wat echt op wilt typen gewoon gebruik maken van het virtuele toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat hangt er natuurlijk van af wat je er mee wilt doen. Als je 90% games speelt en wat internet, dan niet. Als je 90% bezig bent in iWorks of Evernote en hele proza's wilt schrijven, dan natuurlijk wel. Maar dat had je vast ook wel bedacht ;) dus ik denk dat ik de vraag niet goed begrijp.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die keyboard cases zijn erg dik , een los toetsenbord is fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik gebruik gewoon een los apple mini keyboard bij mijn Ipad.

Er is trouwens aangegeven dat de Ipad met korting verkocht mag worden, maar volgens mij is er geen ekele winkel die dit nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je alleen sporadisch (lange teksten) typt, kan net zo goed bij Action een goedkope bluetooth toetsenbord halen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Volgende week maar eens langs een apple store om de Air eens goed (en rustig) te bekijken, zit enorm te twijfelen over de kleur, iphone 5s wordt vrijwel zeker spacegrey en het is erg moeilijk om dan niet de air ook in spacegrey aan te schaffen. Maar op de een of andere manier heeft de witte air een enorme visuele aantrekkingskracht.. Misschien doordat je in alle presentatie filmpjes vrijwel alleen maar witte ipads ziet, op de een of andere manier ziet hij er strakker/luxer uit, de witte rand is ook wat kleiner dus kwa afleiding wanneer je video bekijkt zal het ook al minder opvallen.

luxe probleem weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Roy Visser schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:31:
Volgende week maar eens langs een apple store om de Air eens goed (en rustig) te bekijken, zit enorm te twijfelen over de kleur, iphone 5s wordt vrijwel zeker spacegrey en het is erg moeilijk om dan niet de air ook in spacegrey aan te schaffen. Maar op de een of andere manier heeft de witte air een enorme visuele aantrekkingskracht.. Misschien doordat je in alle presentatie filmpjes vrijwel alleen maar witte ipads ziet, op de een of andere manier ziet hij er strakker/luxer uit, de witte rand is ook wat kleiner dus kwa afleiding wanneer je video bekijkt zal het ook al minder opvallen.

luxe probleem weer :)
Op de zaak hebben we ze in beide kleuren en ik vind de zwarte rand om het beeldscherm fijner werken, rustiger voor de ogen. Anders had ik ook allang een witte gehad thuis, vind ik ook erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:35:
Dat hangt er natuurlijk van af wat je er mee wilt doen. Als je 90% games speelt en wat internet, dan niet. Als je 90% bezig bent in iWorks of Evernote en hele proza's wilt schrijven, dan natuurlijk wel. Maar dat had je vast ook wel bedacht ;) dus ik denk dat ik de vraag niet goed begrijp.
Dat had ik inderdaad ook bedacht ;) Ik zou aan de ene kant de iPad vooral gebruiken om te internetten, films te kijken en papers te lezen (geen keyboard nodig), maar het ook wel af en toe willen gebruiken om notities te maken bij praatjes/meetings en wellicht om een stuk in iWork te schrijven. Ik vind het lastig om in te schatten hoeveel ik de iPad daar echt voor zou gebruiken.

Vervelend aan een keyboard case lijkt me inderdaad dat het vrij veel bulk toevoegt aan de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
maakt zeker geen bal uit waar je de air vandaan haalt? Mediamarkt - dixons etc allemaal de zelfde prijs zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Dat had ik inderdaad ook bedacht ;) Ik zou aan de ene kant de iPad vooral gebruiken om te internetten, films te kijken en papers te lezen (geen keyboard nodig), maar het ook wel af en toe willen gebruiken om notities te maken bij praatjes/meetings en wellicht om een stuk in iWork te schrijven. Ik vind het lastig om in te schatten hoeveel ik de iPad daar echt voor zou gebruiken.

Vervelend aan een keyboard case lijkt me inderdaad dat het vrij veel bulk toevoegt aan de iPad.
Dan zou ik zeggen: probeer het eerst een tijdje zonder. Mocht je het gaan missen, kun je altijd nog iets dergelijks aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
SwaggyEggs schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:40:
[...]

Lees dan. Ik zeg dat je mag verwachten dat zodra er 2GB iPads uitkomen je iPad Air 1 trager zal gaan worden door het gebrek van RAM waar minder rekening mee gehouden zal worden. Het gaat niet om de performance nu, al zijn de eerste symptomen van het gebrek aan RAM al zichtbaar...

Plus dat je 2GB iPads al best over 6 maanden mag verwachten, is dat geen leuk vooruitzicht....
Sorry, maar de "2GB" iPad, of enige andere nieuwe iPad gaat deze keer echt niet binnen een half jaar komen, deze keer mag je rustig een jaar wachten.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Morgen dus halen, maar alleen nog even beslissen tussen wit en zwart. Mijn Iphone is zwart, maar ik vind ios 7 er met wit veel beter uitzien. Echter vraag ik me af of wit niet teveel afleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Voor de mensen in Breda:

bij Dixons hebben ze morgen 40 maal ipad air. Die liggen alleen bij de Dixons afdeling van de v&d, niet bij winkel houtmarktpassage.

Misschien kan je er wat mee, ;-).

Ik hoop morgen bij de mediamarkt toe te slaan voor 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:32:
[...]

Ik zal morgen eens tellen, maar als ik zo snel reken zijn dat wel 50 pakken koffie en de meeste koffie drink ik toch op mijn werk, maar wie weet... Kan je ook voor 1000 punten dan 10 euro korting krijgen?
Alleen 5000 punten voor 50€ en inderdaad, je komt er niet zomaar aan. Wij hadden er thuis 3880 en via via op 5004 gekomen, met nog wat pakken koffie kopen en knippen. Bon is in ieder geval binnen en dus morgen om 8u even langs de Amac in RSD voor ik naar het werk ga :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:33

PBP

stalscu schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:23:
Voor de mensen in Breda:

bij Dixons hebben ze morgen 40 maal ipad air. Die liggen alleen bij de Dixons afdeling van de v&d, niet bij winkel houtmarktpassage.

Misschien kan je er wat mee, ;-).

Ik hoop morgen bij de mediamarkt toe te slaan voor 2 stuks.
Volgens ipadclub krijgt elk dixons filiaal er rond de 50. Dat is eigelijk helemaal niet veel :| . Morgen eens kijken bij de Mediamarkt hoeveel die er heeft.
Afbeeldingslocatie: http://cdnipad.i-culture.nl/wp-content/uploads/2013/10/Dixons-iPad-Air-per-winkel.png?5116cf

En iCentre
Afbeeldingslocatie: http://cdnipad.i-culture.nl/wp-content/uploads/2013/10/iCentre-iPad-Air-per-winkel.png?5116cf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dat is wel heel schraal deze aantallen, vooral bij iCentre.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
De Saturn in Tilburg heeft er, naar eigen zeggen, "voldoende".
Ze gaan niet eerder open, dus gewoon 9:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Dixons Gorinchem net gebeld, geven aan dat ze 6 iPad airs hebben binnengehad, alleen met 3G ondersteuning. Is wel een filiaal dat er om 8:00 voor opengaat... niet de moeite dus :S

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Genoeg mensen dus gebeld, ik dacht dat het geen zin zou hebben. Ik wacht het wel af, als ik ernaast grijp, 's middags uit het werk misschien maar naar Breda doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 19:05
Ben benieuwd of er morgen mensen staan te wachten voor de Amac in Apeldoorn.. Ik ben er om half acht, als ik mis grijp ga ik zaterdag naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Nog een update van de Saturn Dordrecht. Deze hebben nog geen voorraad binnengekregen en verwachten deze in de loop van de dag ;-)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02

Bluebe

Roar

Jopth schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:48:
Ben benieuwd of er morgen mensen staan te wachten voor de Amac in Apeldoorn.. Ik ben er om half acht, als ik mis grijp ga ik zaterdag naar Amsterdam.
Ja ik ga morgen ook even langs ;) ik denk dat het wel mee valt, ik had ze ook nog even gemailed, ze gaven aan genoeg te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Mediamarkt zwolle heeft ook maar kleine voorraad, voor zover ik gehoord heb 28 stuks, 14 wit en 14 grijs 16 gb wifi. Ben benieuwd wanneer er meer komt. (Wil een 32 gb wit met data en wifi)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Na alle berichten over een "ruime voorraad" ben ik even gaan informeren bij de iCentre in Tilburg. De berichten blijken dus totaal niet waar. Ze hebben 40 stuks ontvangen waaronder maar 1 16GB model. Verder is het vrijwel allemaal 128GB en 64GB. Ze vertelde me zelfs dat het een verspilling van mijn tijd zou zijn als ik morgen om 8 uur voor de deur sta... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Amac Apeldoorn zei dat ze er genoeg hadden "als je in de ochtend langs komt". Dixons V&D had er rond de 40 zeiden ze, maar pas om 10:00 open. Dixons bij Appie Heyn had ook levering gehad, maar wilde niet zeggen hoeveel. Dan heb je ook Mycom nog, maar die waren vaag, wisten het niet zeiden ze.

Ff kieken, denk rond 09:30 bij Amac ff kijken en ander gewoon naar Dixons V&D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoncritter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 10:48

Qoncritter

Banannnnnna

Zou het mogelijk zijn straks om 0:01 te bestelen bij Amac en hem dan morgen op te halen? Ik lees hier niks over en het is te laat om te bellen.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet mogelijk is maar hoop een klein beetje van wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik blijf gewoon lekker thuis en ik bestel wel online omdat iCenter me direct vertelde dat het een tijdsverspilling zou zijn om in de ochtend langs te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoncritter

Qoncritter

Banannnnnna

Nipje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:30:
Ik blijf gewoon lekker thuis en ik bestel wel online omdat iCenter me direct vertelde dat het een tijdsverspilling zou zijn om in de ochtend langs te komen.
Ik denk dat ik dat ook maar doe... Maar ik heb me te veel verlekkerd om de Air.
Dit word mijn eerste iPad (Space Grey 32GB) en heb al een lijstje met must have apps 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Qoncritter schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:31:
[...]

Ik denk dat ik dat ook maar doe... Maar ik heb me te veel verlekkerd om de Air.
Dit word mijn eerste iPad (Space Grey 32GB) en heb al een lijstje met must have apps 8)
Delen dat lijstje :)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:43
Ik ga morgen gelijk na mijn werk maar even naar het Leidseplein voor een zilveren 32GB WiFi. Met een beetje mazzel kan ik ook gelijk een gouden 5S meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoncritter

Qoncritter

Banannnnnna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Wanneer gaat de Apple Store offline? Half 12?

Nou... de online Apple Store doet nog niet zoveel...

[ Voor 38% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 01-11-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Leuke bij de Dixons is dat je er je airmiles ook kwijt kunt. Maar in Almere gaan ze pas om 10:00 open helaas. Morgen om 8:00 dus maar eens bij de iCentre kijken, of anders online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
de Apple Store is nog steeds online en kan geen iPad bestellen vooralsnog. Zal wel in de loop van de nacht geüpdatet worden denk ik...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuzenJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 10:38
Apple Store nog steeds niet bijgewerkt, toch maar slapen. Wekker gaat om 06:00, dan maar eens kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm, zijn wel heel karige cijfers. Wat moet een verkoper nu met 1 ipad 16? LOL..... en dan gaan ze nog eerder open ook.

Maar ik zie het al wel, morgen gaat natuurlijk niet lukken, die dingen zijn zo uitverkocht lijkt me. Zeker de 16 en 32.

Hoe zit dat dan, in de loop van volgende week wordt de voorraad mondjesmaat aangevuld? Of krijgen ze dan een berg binnen?

Of.... is dat ook gewoon af wachten?

---

Op dat gamelijstje mag pinball arcade niet ontbreken he, ;-).

--

Dat alle Dixons een voorraadje krijgen zou ik niet op rekenen hoor. Ben er vanmiddag geweest, en de verkoper vertelde mij van die 40 bij v&d Dixons. Hij vertelde ook dat er filialen uitgekozen zijn, en dat zij er niet bij zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn er nog bikkels die de nacht opblijven om te kunnen bestellen? Ik wacht nog ff 5 min, dan ga ik slapen. :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

iApp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:56:
Zijn er nog bikkels die de nacht opblijven om te kunnen bestellen? Ik wacht nog ff 5 min, dan ga ik slapen. :9
Haha, ik doe exact hetzelfde :P Dan kijk ik morgenochtend vroeg wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Via Mycom nu te reserveren bij 6 filialen :)!
http://mycom.nl/tablets-e-readers/ipad/ipad-air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
iApp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:56:
Ik ben sowieso nog tot 2u wakker (schooooool) maar ik ga morgen naar Amsterdam in de ochtend voordat school begint. Hopelijk kan ik een 32GB wifi + cellular space grey fixen!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Danku! Witte 16GB versie besteld. 2 november de levering! :) Voor ieder ander: succes morgen (of vandaag zo je wilt...) en welterusten! :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Mensen, ik ga tukken, allen veel succes in de strijd om een iPad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:37
Volgens twitters zouden er nu maar 5 wachtenden zijn bij de Apple store in Amsterdam.
Ben benieuwd hoe het deze ochtend zal zijn bij de rest van de winkels die de iPad Air gaan verkopen.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuzenJaap
En de Apple store is nog steeds aan het updaten..... Misschien toch maar even naar de Apple Store in Amsterdam rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Ben nu bij Amac Breda, een rij van ongeveer 20-25 personen!

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
En besteld :). iPad Air 32GB Silver + smart cover blauw :D. Bezorging is dinsdag.

Edit:

Bezorging iPad Air: 5 november
Smart cover: 7-11 november

[ Voor 44% gewijzigd door Hendrikje1 op 01-11-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk aan het wachten op online bestellen bij de Dixons. (ivm 3 jaar garantie):|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
T gaat zo traag als dikke stront bij Amac Roosendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Zojuist mijn bestelling gedaan bij MyCom. Straks om half 10 kan ik ze dus afhalen :-).

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuzenJaap
Besteld, de zilveren 64GB ! dinsdag wordt hij afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:43

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Wilde de Mini bestellen bij de Apple store, maar deze is nog niet beschikbaar. de Air al wel .

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Superdaantje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:21:
Wilde de Mini bestellen bij de Apple store, maar deze is nog niet beschikbaar. de Air al wel .
De iPad Mini 2 is later deze maand te koop. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Richi E. schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:16:
Zojuist mijn bestelling gedaan bij MyCom. Straks om half 10 kan ik ze dus afhalen :-).
Moet je iets printen als afhaalbewijs? Zou handig zijn als een email volstaat.
Heb geen printer namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Net opgepikt bij Amac Apeldoorn.
Goed geregeld en gemoedelijk.....
Hadden genoeg voorraad, alleen maar 2 3G apparaten, maar wie wil dat nog tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Richi E. schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:16:
huh hoe kan je hem vandaag al ophalen? via de site komt er bij mij te staan dat ik em zaterdag kan ophalen als ik em reserveer....

edit: nu komt er te staan dat ik em 5 november zelfs pas kan ophalen. achja, ik heb em al besteld via apple store online, zo even naar utrecht gaan kijken of ik em ergens kan scoren en anders heb ik em dinsdag. Toch maar geen zin om naar amsterdam te reizen en in een rij te wachten:p

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 01-11-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
ASNNetworks schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:43:
[...]

huh hoe kan je hem vandaag al ophalen? via de site komt er bij mij te staan dat ik em zaterdag kan ophalen als ik em reserveer....

edit: nu komt er te staan dat ik em 5 november zelfs pas kan ophalen. achja, ik heb em al besteld via apple store online, zo even naar utrecht gaan kijken of ik em ergens kan scoren en anders heb ik em dinsdag. Toch maar geen zin om naar amsterdam te reizen en in een rij te wachten:p
Via een handjevol winkels kun je hem dezelfde dag nog halen (mits ze voorraad hebben uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Zojuist een iPad Air 16 GB Wifi SpaceGrey op de kop getikt bij de iAm Store in Dordrecht.. Voor opening (08.00 uur) een rij van zes mensen .. Gok dat ze er zo''n 80 op voorraad hadden.

Saturn om de hoek heeft ze blijkbaar ook , daar stonden de medewerkers ook om 08.00 op mensen te wachten... er was alleen nog niemand...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
Bij Dixons nu ook online te bestellen en te reserveren voor afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mediacj schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:01:
helaas enkel te bezorgen, afhalen is niet mogelijk bij geen enkel Air model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediacj schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:01:
Klopt, zojuist een 16GB Black/Gray besteld. Vanmiddag afhalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:04:
[...]

helaas enkel te bezorgen, afhalen is niet mogelijk bij geen enkel Air model.
Afhalen was wel mogelijk, toen ik klaar was met bestellen en weer terugging naar de Ipad Air pagina was de optie weer verdwenen. Dus hopelijk gaat mijn bestelling wel gewoon door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:05:
[...]

Afhalen was wel mogelijk, toen ik klaar was met bestellen en weer terugging naar de Ipad Air pagina was de optie weer verdwenen. Dus hopelijk gaat mijn bestelling wel gewoon door :)
Same here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
[...]

Ik heb ook voor direct afhalen kunnen kiezen 16GB Gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
[...]

ah ok, gaat hard zeg dan haha. ik merk inmiddels dat de 32gb wifi + cellular niet echt op voorraad is bij de winkels. sommige winkels hebben er 0 stuks van gekregen, zoals amac stores. achja, hopelijk succes bij de mediamarkt in utrecht en anders dinsdag in huis via apple online :)

voor degene die em al/zo hebben: have fun! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik heb zojuist een air 32gb bij Dixons gehaald :). Mooi machientje en het gewicht t.o.v. de ipad 2 is opmerkelijk! Het kleinere formaat (dankzij de minder dikke rand) is ook een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
ASNNetworks schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:07:
[...]

ah ok, gaat hard zeg dan haha. ik merk inmiddels dat de 32gb wifi + cellular niet echt op voorraad is bij de winkels. sommige winkels hebben er 0 stuks van gekregen, zoals amac stores. achja, hopelijk succes bij de mediamarkt in utrecht en anders dinsdag in huis via apple online :)

voor degene die em al/zo hebben: have fun! 8)
Hij is weer af te halen bij de Dixons, gaat nogal op en neer, als hun voorraadsysteem maar weer niet de weg kwijt is.

EDIT: Sorry keek bij de vorige iPad versie, niet dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Mediacj op 01-11-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
matthijst schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:37:
Net opgepikt bij Amac Apeldoorn.
Goed geregeld en gemoedelijk.....
Hadden genoeg voorraad, alleen maar 2 3G apparaten, maar wie wil dat nog tegenwoordig.
De mensen die aGPS nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Pino112 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:12:
[...]

of die een extra vodafone 10gb (+4gb zelfs erbij) internet abo hebben met 4G voor 18 per maand :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediacj schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:12:
[...]

Hij is weer af te halen bij de Dixons, gaat nogal op en neer, als hun voorraadsysteem maar weer niet de weg kwijt is.

EDIT: Sorry keek bij de vorige iPad versie, niet dus...
Ik heb zojuist de bevestiging binnen gekregen dat ik hem kan afhalen in Den Bosch. Dus voor die eerste iPad Airs heeft het wel gewerkt bij Dixons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 08:26
Net bij Xando Nijmegen geweest. 16GB WiFi ruim op voorraad, volgens personeel verwachten ze binnen heel Xando genoeg te hebben voor de komende week. Weten we meteen waar al die 16GB heen zijn gegaan...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ben benieuwd hoe het is als ik vanmiddag om 17:00uur de Mediamarkt Utrecht binnen loop. Hopelijk is er voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan ik ook mijn bestelling ophalen bij de Dixons. Op het goede moment dus op de Dixons website gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Waar kun je het beste een iPad Air halen als je kijkt naar garantie? Gewoon Apple zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 18-09 21:18

DyStiC

'Atta way, baby!

M.C. schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:21:
Waar kun je het beste een iPad Air halen als je kijkt naar garantie? Gewoon Apple zelf?
Nee, Dixons heeft 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pino112 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:12:
[...]
Tsja, van de 20 man in de rij wilden er twee een 3G-versie, de rest 1 of meedere wi-fi's (je mocht er 2pp kopen).

Kom van een iPad 3 en hoewel ook wel wat lichter aanvoelt is vooral de snelheid goed merkbaar :)
Browsen gaat als een gek nu.
's ff Zinio terugzetten en kijken of dat nog wat flitsender gaat.

Wel jammer dat iTouch er nu niet op zit, met die keychain wachtwoorden toch wel handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Bij de Dixons in Uden kon ik de Ipad gewoon direct meenemen. We stonden er met 5 man, maar er waren 20 Ipad op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Berichtje van Dixons op Twitter: "Vandaag en morgen zeker niet. En in ons magazijn is ook niets meer. We hopen volgende week weer levering te krijgen. ^ Niq", dus alleen die op de website aangegeven plaatsen hebben een voorraadje iPads.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:10
Reed net langs de dixons (soest) (08:15) en had het idee om even te kijken als het niet druk zou zijn. Er stonden 6 verkopers binnen en verder niemand :D

Even uitgestapt en er was voldoende op voorraad (enkel 64 GB was op voor beide kleuren) en kon direct een 32 GB spacegrey meenemen.

Prima apparaat! Helaas wel even vergeten dat ik ook een nieuw hoesje moet hebben en de camera connection kit aangepast moet worden (kom van een iPad 3) :+

De Apple smartcasese vielen mij dan weer tegen, €79,- voor een kleiner hoesje dan de vorige doet mij geen goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ja, ook één gescoord bij Saturn The Wall in Utrecht! Echt meer dan voldoende lagen er.
Begreep dat alleen 64GB er schaars was, maar ben zelf voor de 16 GB Space Gray gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Dixons Zeist, helmaal niks binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 07:22
Heb 2 ipads gehaald 16 en 32gb. Beide hebben ze dode pixels/stof onder het beeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

sjakkie123 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:40:
Heb 2 ipads gehaald 16 en 32gb. Beide hebben ze dode pixels/stof onder het beeldscherm
Dan moet je er mee terug he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28

breinonline

Are you afraid to be known?

DyStiC schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:22:
[...]

Nee, Dixons heeft 3 jaar garantie.
En MyCom, beide van dezelfde eigenaar.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

breinonline schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:47:
[...]

En MyCom, beide van dezelfde eigenaar.
Amac heeft ook 3 jaar garantie.

Ik was om 8u bij de amac in Rotterdam, toen stonden er 35 mensen. Ze hadden er ~100 binnen gekregen waarvan 4 met 4G, meeste waren 32GB.
Ze hadden enkel smart covers en geen cases.
Om half 9 stond ik buiten met 32GB grijs en 128GB wit. Toen hadden ze er nog eens stuk of 50. Vanmiddag komt er een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
net een 64GB Space gray gehaald bij Amac Eindhoven, zo te zien hadden ze er nog wel een paar... Helaas nog geen smart case op voorraad..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08

robhof

Lembongan view

Iemand toevallig bij Dixons Bussum geweest voor een Air?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ter info, Dixons Overvecht (Utrecht) ook niets binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhof schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:09:
Iemand toevallig bij Dixons Bussum geweest voor een Air?
Ik heb hem daar opgehaald, was voor mij de dichtstbijzijnde waar ik hem vanochtend via internet kon reserveren (Hilversum had helaas geen voorraad). Heb hem net opgehaald, heb alleen geen idee wat verder nog hun voorraad is, maar het is in ieder geval wel een Dixons die een voorraad heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik geloof dat sommige Dixons fillialen in de loop van de dag nog voorraad kregen. Stond gister op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb net de iPad Air space gray 32GB cell versie van een collega bekeken. Fraai apparaat zeg! Gewicht super, kleiner, dunner, top.

Dat space gray is alleen niet mijn kleur, zou nu toch sneller voor een witte kiezen denk ik. Overigens waren ze nog overal fatsoenlijk verkrijgbaar, alleen cellular was wat beperkter. Wifi lag er zat.

Betreft trouwens Arnhem. I am store heeft kennelijk zat. MM ook, alleen geen 32GB cellular dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Jeroenit schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:07:
net een 64GB Space gray gehaald bij Amac Eindhoven, zo te zien hadden ze er nog wel een paar... Helaas nog geen smart case op voorraad..
Amac Roosendaal had dit weer wel gehad + zelfs al hoezen van à ndere merken zeiden ze, ik kijk alleen eerst dit weekend voor een hoes op t internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb de iPad Air lekker in de online Apple Store besteld, komt dinsdag binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nice! Onderweg naar school een weten de scoren bij de iAm Store!
iPad Air 32GB WiFi + cellulair Space Grey inclusief poly Blackman Smart Cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ik twijfel over of ik een iPad Air moet halen. Ik heb nog nooit een tablet gehad omdat ik er de meerwaarde niet echt in zie omdat ik een laptop en iPhone heb. Maar ik vind die Air wel echt sexy!

Ik hoor in mijn omgeving dat je pas weet wat je er aan hebt als je er een gebruikt.
Alleen vind ik dat een gewaagde gok voor dat geld.

Welke meerwaarde biedt de iPad voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Laurens11 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:08:
Ik twijfel over of ik een iPad Air moet halen. Ik heb nog nooit een tablet gehad omdat ik er de meerwaarde niet echt in zie omdat ik een laptop en iPhone heb. Maar ik vind die Air wel echt sexy!

Ik hoor in mijn omgeving dat je pas weet wat je er aan hebt als je er een gebruikt.

Het is alsof je een nieuwe vriendin in huis haalt, ze is knap, zeurt niet, doet wat je wilt en is enorm snel. Wat wil je nog meer!? Een iPad Air! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Laurens11 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:08:

Toegegeven, zo dacht ik er ook over voordat ik de iPad1 kocht. Ik heb al een iPhone, MBP en iMac. Waarvoor heb ik nog een iPad nodig? Toch maar gehaald (later geupgrade t/m de iPad3 dus zit nu verlekkerd naar de Air te kijken en er nog een iPad mini naast gehaald). Resultaat is dat ik de grootste hoeveelheid tijd met 1 van de 2 iPads zit te werken. Gebruik daarnaast ook nog steeds de MBP (meer voor coden) en de iMac. Maar ik kan niet echt zeggen of de iPad nu iets vervaagd. Heel erg lastig. Het is meer iets voor er gelijktijdig bij. Zo betrap ik me er zelf op dat ik (soms) en de MBP, en de iMac en 1 van de 2 iPads gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
Nou ik heb hem inmiddels en de eerste indruk is zeer goed, echt lichter, lekker compact maar wat ik nog het mooiste vind is dat hij echt sneller is (kom van een iPad 3) het browsen gaat zo lekker snel en soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:29
Zonet een witte iPad Air 32GB wit opgehaald bij de Dixons in Assen. :-) Ik heb begrepen dat de zwarte modellen allemaal al waren verkocht.

Deze vervangt mn iPad 2 die ik sinds de launch destijds had. Vooral 32GB opslag is best welkom, en hij zal wel een tikkie sneller zijn dan de 2.
Pagina: 1 ... 68 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]